de grootste randdebielen staan wel op de blacklist. zelden zie ik nog iemand echt compleet tokkie gaan. de tokkies zijn te dom om id te wisselen. de spammers blijf je houden maar die gaan niet compleet tokkie over het algemeen
Wat bedoel je precies met "compleet tokkie gaan"
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Persoonlijk agressief, trollen, continu het woord kanker roepen en andere ziektes. plaatjes/linkjes posten die heel ver gaan.
Waarschijnlijk een boel toetsenbord helden, maar zeker een paar die het ook zouden doen (zoals overal)
Ik vind mijzelf echt niet beter of slechter dan iemand. maar met dat soort mensen (dus niet iedereen) op spotnet zou ik absoluut niet mee geacosieert meer willen worden, of iets mee te maken willen hebben. sommige mensen kunnen gewoon echt ordinair, agressief en asociaal zijn.
Klopt en vergeet niet de echte in je whitelist te zetten. Zodat je gelijk(naam is groen) kan zien dat het de echte is😃Thasaidon schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 08:33:
[...]
SpotLite laat ook posts zien van mensen die zich voor doen als anderen en daarmee de boel proberen te frustreren.
Helaas zijn er ook mensen die vervolgens reageren op die posts...
Gewoon blacklisten die gasten en niet op reageren.
Het is vervelend, maar het houdt vanzelf een keer op. Ik persoonlijk kan om sommige fakes wel grijzen en dan blacklist ik ze gewoon. Het wordt in verhouding wel minder, maar sommige mensen gaan hier echt mental over. Dat is juist olie op het vuurt gooien, dus gewoon niet op reageren.
Inmiddels is door het in gebruik nemen van server based black/whitelisten in de nieuwe spotnet versies (V2 en 1.8.5.9) het aantal fake en blacklisted spots drastisch gedaald.
Wat wordt er trouwens (nog) absurd veel beeldmateriaal in DVD-formaat gepost.
Ik heb erg veel problemen met de V2 versie van Spotnet.
V2 is niet in staat om gegevnes te downloaden of de database bij te werken als ik niet eerst v1.8 op heb gestart. Ik heb in beide versies dezelfde informatie opgegeven. Als versie 1.8 de database heeft bijgewerkt, kan ik versie 2 opstarten en wordt die ook bij gewerkt.
Het meest vage is wel, dat ik beide versie open moet hebben staan om in v2 te kunnen werken en downloaden. Het wordt nog veel gekker, als ik er achter kom, dat een download in v2 ook in v1.8 mee download. Ik begrijp er niets van. Ergens moet een bug zitten.
V2 is niet in staat om gegevnes te downloaden of de database bij te werken als ik niet eerst v1.8 op heb gestart. Ik heb in beide versies dezelfde informatie opgegeven. Als versie 1.8 de database heeft bijgewerkt, kan ik versie 2 opstarten en wordt die ook bij gewerkt.
Het meest vage is wel, dat ik beide versie open moet hebben staan om in v2 te kunnen werken en downloaden. Het wordt nog veel gekker, als ik er achter kom, dat een download in v2 ook in v1.8 mee download. Ik begrijp er niets van. Ergens moet een bug zitten.
The S in IOT stands for security.
Alles boven 1.8.2 of 1.8.1 is niet meer van drazix imho. Dus offtopic. Spotnet gebruikt (de api van) sabnzbd+ om te downloaden. Een 2e programma dus wqar ze allebei tegelijk naar kiijken dan. Daaron zie je download in beide spotnets
De code van spotnet 1.8.5.9 is wel degelijk een doorontwikkeling van de code van Drazix. Die versie gebruikt nog steeds de api van sabnzbd. Alleen V2 is (later) overgestapt op nzbget.
Excuses dat ik een oud topic doe herleven. Ik ben een relatieve leek, maar denk dat ik (een beetje) begrijp hoe Spotnet werkt. Ik draai Spotweb op een eigen (linux based, private) server met lokaal een MySQL database. Ik heb recent Newzbin (her) ontdekt en meende dat ik dit op dezelfde manier (ook weer lokaal) zou kunnen opzetten. Ik begin nu het idee te krijgen dat er toch best verschillen zijn tussen de twee opties. Klopt dat? Dank!
Klopt dat daar best verschillen tussen zitten.
Als ik het goed begrijp haalt spotnet (of spotweb) de headers op van het Usenet. Is dat bij Newzbin anders?
Vraag me af, of er nog een update qua catergorien komt. Hoezo,welke ik wil..? Nou HEVC en UHD HDR materiaal mag van mij eigen catalogus.
Een update van categoriën is lastig omdat dan in feit alle clients (spotnet 1.8.x, V2, spotweb, spotlite etc) geüpdate zouden moeten worden.
@smoldersonline : newzbin haalt de headers ook van usenet, maar het is een gescheiden community. Wat er in spotnet/spotweb gespot wordt zie je niet in newzbin en andersom ook niet. Tenzij een spotter van newzbin die plaatst. Daarnaast maakt newzbin nog gebruik van een centrale server voor o.a. user registratie.
@smoldersonline : newzbin haalt de headers ook van usenet, maar het is een gescheiden community. Wat er in spotnet/spotweb gespot wordt zie je niet in newzbin en andersom ook niet. Tenzij een spotter van newzbin die plaatst. Daarnaast maakt newzbin nog gebruik van een centrale server voor o.a. user registratie.
[ Voor 53% gewijzigd door mesa57 op 05-04-2016 22:17 ]
@mesa57: dankjewel voor je feedback. Vraagje nog: is er ook een web based client beschikbaar voor Newzbin (zoals Spotweb), of is dat technisch niet mogelijk?
Technisch is natuurlijk alles mogelijk. Maar newzbin hanteert een 'gesloten' protocol wat angstvallig geheim gehouden wordt. De spots op usenet zijn dan ook gecodeerd en niet zomaar te ontcijferen.
Ik dacht wel dat newzbin zelf met een web server bezig was. Kijk eens op hun forum (je moet dan wel registreren).
Ik dacht wel dat newzbin zelf met een web server bezig was. Kijk eens op hun forum (je moet dan wel registreren).
[ Voor 22% gewijzigd door mesa57 op 06-04-2016 10:56 ]
Weer dank. Er draait inderdaad een publieke Newzbin server. Met goedvinden vraag ik nog even door. Ik ben een Mac (en een beetje linux) adept en kan daarom de Newzbin applicatie hierzo niet draaien. Weet jij misschien of de Windows applicatie uitsluitend toegang nodig heeft tot het Usenet, of logt deze ook nog aan bij een private, Newzbin database?
Nee, dat weet ik niet. Ik denk dat je die vraag beter op het newzbin forum kunt stellen. En ehhh, dit topic gaat over spotnet ...
Overigens kun je op een mac os ook spotlite gebruiken of spotweb installeren.
Overigens kun je op een mac os ook spotlite gebruiken of spotweb installeren.
Zojuist voor het eerst Spotnet 2.0 geinstalleerd. Ziet er prima uit. Echter hij gaat maar 34 dagen terug. Is daar nog iets aan te doen??? Provider Cheapnews. Via Spotlite gaat hij met 8 miljoen headers terug naar 2009...
Tot heden heb ik ook nog niet ontdekt waar de configuratie precies wordt opgeslagen. Na het programma en de de %appdata%/\Local\Spotnet folder te hebben verwijderd weet hij nog steeds mijn usenetlog gegevens bij de volgende installatie. Ook die oude spots staan er nog in zonder te headeren.
Update: Met de spotnet verwijder tool restanten opgeruimd. Vervolgens opnieuw geprobeerd zonder ssl. Nu worden er (veel) meer headers gedownload. Zit na een paar minuten al op 245+ dagen. Ik verwacht dat het probleem is opgelost.
Vraag me nog wel af waar spotnet 2.0 zijn spots opslaat.
Tot heden heb ik ook nog niet ontdekt waar de configuratie precies wordt opgeslagen. Na het programma en de de %appdata%/\Local\Spotnet folder te hebben verwijderd weet hij nog steeds mijn usenetlog gegevens bij de volgende installatie. Ook die oude spots staan er nog in zonder te headeren.
Update: Met de spotnet verwijder tool restanten opgeruimd. Vervolgens opnieuw geprobeerd zonder ssl. Nu worden er (veel) meer headers gedownload. Zit na een paar minuten al op 245+ dagen. Ik verwacht dat het probleem is opgelost.
Vraag me nog wel af waar spotnet 2.0 zijn spots opslaat.
[ Voor 78% gewijzigd door sdk1985 op 08-04-2016 00:05 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Kijk eens in %programdata%, ik dacht dat het daar stond.
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Thanks. Daar staat inderdaad news.cheapnews.eu.dbc van 697 MB.FlipFluitketel schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 08:55:
Kijk eens in %programdata%, ik dacht dat het daar stond.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Spotnet (classic) 1.8.6.1 is uit. Zie http://spot-net.nl/forums...php?view=detail&df_id=115
Sinds kort veel onderstaande meldingen ook na herinstall

Powered by KPN | Experia Box V10 + TP-link switch LS1005G + 2 Superwifi
DBCLoader al geprobeerd? V2 werkt trouwens wel echt heerlijk
[ Voor 44% gewijzigd door Ryan_ op 25-05-2016 10:55 ]
Spotnet V2 is echt een uitkomst idd, ook ideaal de functie met tegels om wat te zoeken als je niet echt weet wat je wilt en wat zoekt, bv een film voor 's avonds. 
Enige waar ik mij groen en geel aan erger is dat bij Astraweb oudere spots (en dan een week of 3 en langer) wel vindbaar maar merendeel allemaal beschadigd zijn. Kan Spotnet niks aan doen maar wel erg irritant. Vandaar dat ik nieuwsgroepen wat minder gebruik.
Enige waar ik mij groen en geel aan erger is dat bij Astraweb oudere spots (en dan een week of 3 en langer) wel vindbaar maar merendeel allemaal beschadigd zijn. Kan Spotnet niks aan doen maar wel erg irritant. Vandaar dat ik nieuwsgroepen wat minder gebruik.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Ik heb even gezocht in het topic, maar zag reacties van 2010 en 2013 
Ik heb bij mijn schoonvader spotnet versie 1.8.6 geïnstalleerd.
Echter als hij een nzb wil binnenhalen krijgt hij de melding "kan nzb niet vinden" dacht dat het kwam doordat hij een te nieuwe spot wilde binnen halen, maar dat is niet het geval.
Als hij het daarna nogmaals doet lukt het wel.
Iemand hier bekend mee ?
Ik heb bij mijn schoonvader spotnet versie 1.8.6 geïnstalleerd.
Echter als hij een nzb wil binnenhalen krijgt hij de melding "kan nzb niet vinden" dacht dat het kwam doordat hij een te nieuwe spot wilde binnen halen, maar dat is niet het geval.
Als hij het daarna nogmaals doet lukt het wel.
Iemand hier bekend mee ?
2250 WP Zuid PVoutput
Eerder een te oude spot. Daar werden nzb's nog als links opgeven.
Als dat niet het geval is mag je me PM met de spotnaam, dan zal ik een nagaan of er wat mee aan de hand is.
Als dat niet het geval is mag je me PM met de spotnaam, dan zal ik een nagaan of er wat mee aan de hand is.
hmm alles werkte goed met NZBGET slopen ze ondersteuning er in 1 keer uit.
Daar was ik dus niet zo blij mee.....
Dus ik instaleer oude versie weer, maar nu update die automatisch....
Iemand idee of dat uit kan? Staat niet in de settings namelijk.
Daar was ik dus niet zo blij mee.....
Dus ik instaleer oude versie weer, maar nu update die automatisch....
Iemand idee of dat uit kan? Staat niet in de settings namelijk.
Versie 2.0 is een beta versie, dus daar kun je flinke veranderingen in verwachten.
Het updaten kun je niet uitzetten, en na 6 maanden vervalt de oude versie.
Versie 1.8.6.3 :
- Vraagt of je wil updaten
- Doet dat optioneel afhankelijk van instellingen
Het updaten kun je niet uitzetten, en na 6 maanden vervalt de oude versie.
Versie 1.8.6.3 :
- Vraagt of je wil updaten
- Doet dat optioneel afhankelijk van instellingen
[ Voor 45% gewijzigd door mesa57 op 22-07-2016 19:41 ]
zit op 2.0 zover ik het zag werkt 1.8.6.3 ook niet met nzbget.
Is er geen hax om de update uit te zetten?
Is er geen hax om de update uit te zetten?
[ Voor 26% gewijzigd door Haas_nl op 22-07-2016 19:47 ]
Kun je NZBGET niet gewoon los installeren en de NZB's opslaan in een bewaakte map ?
Ik had een filter gemaakt in Spotnet.
Weet iemand of deze filter ook te bekijken is om een aanpassing te doen of moet je hem perse weggooien en opnieuw aanmaken?
Ik had in mijn localuser-map gekeken, maar in de config van Spotnet zie ik verder niks over filters voorbij komen.
Weet iemand of deze filter ook te bekijken is om een aanpassing te doen of moet je hem perse weggooien en opnieuw aanmaken?
Ik had in mijn localuser-map gekeken, maar in de config van Spotnet zie ik verder niks over filters voorbij komen.
2250 WP Zuid PVoutput
Version 2MdO82 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 16:41:
Ik had een filter gemaakt in Spotnet.
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet
filters.xml
filters.advanced.nl.xml
Powered by KPN | Experia Box V10 + TP-link switch LS1005G + 2 Superwifi
Handig om te melden inderdaad.mesa57 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:09:
Welke spotnet versie gebruik je ?
Versie 1.84.1
Ik zie na de opmerking van @fiberdordrecht in de map \\All Users\Spotnet een aantal filters staan.
Echter zie ik dat ik er op dit moment nog niet veel aan heb
code:
1
| <Filter Name="Film"><![CDATA[cats MATCH '((1c11 OR 1c51) AND (1d32 OR 1d8 OR 1d9 OR 1d33 OR 1d4 OR 1d14))']]></Filter> |
Ben die codes nog niet tegengekomen
2250 WP Zuid PVoutput
Ik had een filter aangemaakt, maar als je wat wilt wijzigen in je filter dan moet je in spotnet de filter weer verwijderen en opnieuw aanmaken.mesa57 schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 11:30:
Wat wil je er aan uitbreiden ?
Zodoende was ik benieuwd of je de filters ook handmatig aan kon passen via de xml bestanden
2250 WP Zuid PVoutput
Je hebt de XML gevonden dus, en die kun je aanpassen.
Categoriën staan grofweg hier gedocumenteerd :
https://github.com/spotnet/spotnet/wiki/Category-Codes
Merci, zal er eens induikenmesa57 schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:46:
Je hebt de XML gevonden dus, en die kun je aanpassen.
2250 WP Zuid PVoutput
Er is weer een spotter door Brein geconfronteerd met een dure beschikking (7500,-)
Zie : nieuws: Brein schikt met usenet-uploader van honderden afleveringen tv-series
Ik vermoed dat dit het einde is van spotnet.
Zie : nieuws: Brein schikt met usenet-uploader van honderden afleveringen tv-series
Nou, de apocalypse komt er aan hoor! Laten we het gewoon per dag bekijken. Het is niet alsof dat de enige was.mesa57 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 00:08:
Er is weer een spotter door Brein geconfronteerd met een dure beschikking (7500,-)
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Het mag wel duidelijk zijn dat Brein Spotnet goed in de gaten houdt...
Mij valt het op dat er steeds minder grote spots zijn, en er steeds meer losse albums/afleveringen/boeken e.d. gespot worden. Discografieën en complete series zijn een stuk zeldzamer geworden.
Dat Spotnet nu op sterven na dood zou zijn: Nou nee...
Er zullen wel steeds minder grote spots geplaatst worden, denk ik zo, maar voorlopig vind ik nog steeds genoeg interessante zaken op Spotnet.
Mij valt het op dat er steeds minder grote spots zijn, en er steeds meer losse albums/afleveringen/boeken e.d. gespot worden. Discografieën en complete series zijn een stuk zeldzamer geworden.
Dat Spotnet nu op sterven na dood zou zijn: Nou nee...
Er zullen wel steeds minder grote spots geplaatst worden, denk ik zo, maar voorlopig vind ik nog steeds genoeg interessante zaken op Spotnet.

Ik heb meer en meer mislukte downloads!
Werk via astraweb met telenet provider.
Wat kan het probleem zijn?
Werk via astraweb met telenet provider.
Wat kan het probleem zijn?
Zelfde probleem hier, twijfel om een nieuw pakket erbij te halen omdat het toch wel erg veel is de laatst tijd.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Ik moet zeggen dat ik het niet meer gebruik (en ook niet meer nodig heb). Muziek speel ik van Youtube of Spotify en films en series stream ik.
Ik heb nog wel ergens een terrabyte, maar het is een beetje onzinnig om die te verspillen aan onvolledige downloads. Wat ik er dan wel mee moet doen weet ik ook niet
Ik heb nog wel ergens een terrabyte, maar het is een beetje onzinnig om die te verspillen aan onvolledige downloads. Wat ik er dan wel mee moet doen weet ik ook niet
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Als ze spotnet plat leggen dan staat er weer een ander systeem op en zo blijft het een kat en muis-spel.
Weet iemand welk id deze persoon gebruikte ?
2250 WP Zuid PVoutput
Het einde van Spotnet lijkt wel in zicht te komen.
QoQ zet ook geen spots meer op Spotnet maar wel op het forum waar ze actief zijn.
Alle grote release groepen lijken nu definitief weg te gaan van Spotnet.
QoQ zet ook geen spots meer op Spotnet maar wel op het forum waar ze actief zijn.
Maar waar gaan ze heen?anoppers schreef op maandag 14 november 2016 @ 21:18:
Spotnet is vooral voor het gemak, betekend het dat er dus wel nog algemene index websites zijn waar alsnog alle posts/uploads te vinden zijn?
De uploads zelf zullen gewoon op de index websites blijven staan (dcma's en n&t's even buitengesloten), maar ze minder (snel) vermeld worden op spotnet waardoor spotnet als "tv-gids" snel waarde verliest.michaelw1998 schreef op maandag 14 november 2016 @ 22:04:
[...]
Maar waar gaan ze heen?
Spotnet is vooral voor het gemak, betekend het dat er dus wel nog algemene index websites zijn waar alsnog alle posts/uploads te vinden zijn?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
Misschien had je moeten lezen waar ze heen gingen ipv downloaden en niet bedanken voor hun werk.michaelw1998 schreef op maandag 14 november 2016 @ 22:04:
[...]
Maar waar gaan ze heen?
Dat is het nadeel van geautomatiseerd downloaden met Couchpotato/Sonarr.Roberto...... schreef op maandag 14 november 2016 @ 22:40:
[...]
Misschien had je moeten lezen waar ze heen gingen ipv downloaden en niet bedanken voor hun werk.
Heb zojuist via Spotweb op m'n server gevonden waar ze heen zijn gegaan, bedankt.
Ik heb ook veel last van downloads die niet werken. Echter als je ze een keer verwijderd en weer download werkt het vaak wel, dit lijkt een probleem te zijn van het laatste half jaar. Het zelfde voor nzb import's vaak bij de eerste keer importeren start het downloaden al halverwege de statusbalk, een keer verwijderen en weer importeren lost dit wel op.
Iemand een idee wat dit kan zijn en of er een oplossing voor is? Behalve de download regel te verwijderen en op nieuwe te downloaden?
Iemand een idee wat dit kan zijn en of er een oplossing voor is? Behalve de download regel te verwijderen en op nieuwe te downloaden?
Het nadeel van bedanken is natuurlijk wel dat je een fysieke link naar je IP aanbrengt. Ik ben er daarom altijd erg voorzichtig mee. Bovendien is het proces hier ook geautomatiseerd. Al lees ik nu dat versie 1.8.6 ook volledig gelogd wordt.Roberto...... schreef op maandag 14 november 2016 @ 22:40:
[...]
Misschien had je moeten lezen waar ze heen gingen ipv downloaden en niet bedanken voor hun werk.
Toch benieuwd op welke wijze de tweaker zijn eigen privacy beschermt tegen bronnen van buitenaf die downloadgedrag monitoren. Me laatst verdiept in VPN maar dat schijnt ook niet heilig te zijn...
[ Voor 23% gewijzigd door coelho op 15-11-2016 00:06 ]
Maar goed moeten we nu concluderen dat QoQ een schikking heeft gekregen door Brein of is Spotnet te onveilig geworden.Roberto...... schreef op maandag 14 november 2016 @ 22:40:
[...]
Hoorde ook berichten over verbinding leggen met externe server. Wat bedoelen ze daarmee.
En ook veel geklaag over Harper of iets dergelijs. Wie is dat en hoe zit dat?
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Er zijn verschillende plaatsen waar men "heen" gegaan is.Roberto...... schreef op maandag 14 november 2016 @ 22:40:
[...]
Nadeel van een (die ik ken) is dat ze daar Torrents gebruiken waarvan men wil dat je die daarna ook weer beschikbaar maakt.
Daarmee word je dus ook automatisch "uploader" en dat is nou net niet wat de meesten willen.
.
Ik doe het lekker handmatig en maak daarbij gebruik van bv (verschillende) VPN's of bv de TOR browser.coelho schreef op maandag 14 november 2016 @ 23:55:
[...]
Toch benieuwd op welke wijze de tweaker zijn eigen privacy beschermt tegen bronnen van buitenaf die downloadgedrag monitoren. Me laatst verdiept in VPN maar dat schijnt ook niet heilig te zijn...
Of dat heilig is? Niets is heilig wat dat betreft, maar het is wel beter dan helemaal niets.
[ Voor 34% gewijzigd door Thasaidon op 15-11-2016 12:32 ]
"Hello IT, have you tried turning it off and on again?" - "Computer says no..."
Dat je iemand bedankt hebt is toch geen bewijs dat je het hebt gedownload? Misschien heb je je daarna wel bedacht of bedank je voor de moeite of omdat je iemand kent die het zoekt. Logs dat je daadwerkelijk iets gedownload hebt. Dat is bewijs.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
EDIT: n.v.m.anoppers schreef op maandag 14 november 2016 @ 21:18:
[ Voor 7% gewijzigd door Frozenhands op 15-11-2016 14:34 ]
"That's what I do. I drink and I know things."
Spotnet 1.8.6.x logt helemaal niks.
En bij het plaatsen van een reactie wordt dat hooguit bij je USP gelogd.
In het bericht zelf is normaal geen verwijziging naar je IP adres te vinden tenzij je Ziggo of XS4ALL als USP gebruikt.
En bij het plaatsen van een reactie wordt dat hooguit bij je USP gelogd.
In het bericht zelf is normaal geen verwijziging naar je IP adres te vinden tenzij je Ziggo of XS4ALL als USP gebruikt.
Nieuwe release versie 1.9.0.1 is uitgebracht
treinMdO82 schreef op maandag 14 november 2016 @ 13:38:
Als ze spotnet plat leggen dan staat er weer een ander systeem op en zo blijft het een kat en muis-spel.
Zelf vind ik een bedankje om te downloaden ook nergens op slaan. Mensen reageren puur om te kunnen downloaden en niet om de poster te bedanken. Wat voor waarde heeft het bedankje dan nog?Roberto...... schreef op maandag 14 november 2016 @ 22:40:
[...]
Is dat de originele fork? Vond die 2.0 maar niks.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Ga eens naar diezelfde site maar dan .net i.p.v. .org?Thasaidon schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 12:27:
[...]
Er zijn verschillende plaatsen waar men "heen" gegaan is.
Nadeel van een (die ik ken) is dat ze daar Torrents gebruiken waarvan men wil dat je die daarna ook weer beschikbaar maakt.
Zelfde maar dan met NZB's.
Zowel 1.9.0.1 als V2 zijn geforkt van het origineel 1.8.1Tijgert schreef op zondag 20 november 2016 @ 23:22:
[...]
Is dat de originele fork? Vond die 2.0 maar niks.
V2 heeft de user interface echter meer win 10 achtig gemaakt.
1.9.0.1 kent daarentegen meerdere thema's om spots te bekijken.
Weet ik, maar ik doelde niet specifiek op die sitespNk schreef op zondag 20 november 2016 @ 23:46:
[...]
Ga eens naar diezelfde site maar dan .net i.p.v. .org?
Zelfde maar dan met NZB's.
"Hello IT, have you tried turning it off and on again?" - "Computer says no..."
Ik ben sinds december 2016 geswitched van usenet provider (zat eerst bij sunnyusenet nu bij cheapnews). Heb alleen het idee dat sinds de switch ik veel minder spots bij spotnet zie? Bijvoorbeeld vandaag heb ik maar zo'n 100 nieuwe spots binnen gekregen, bij sunny was dat veel meer dacht ik. Heeft dat iets te maken met de usenet provider? Dacht dat de spots die je bij spotweb binnen krijgt voor iedereen hetzelfde waren (en of je ze kan downloaden dat aan de takedowns/retentie van je provider ligt).
edit: heb een proefaccount bij tweaknews genomen en dat lost het probleem op, neem daar dus denk ik een 10GB blockaccount om de headers binnen te halen. (kost slechts 2eu)
edit: heb een proefaccount bij tweaknews genomen en dat lost het probleem op, neem daar dus denk ik een 10GB blockaccount om de headers binnen te halen. (kost slechts 2eu)
[ Voor 14% gewijzigd door Bartske op 09-01-2017 23:05 ]
Ik liep hier dus ook al even mee te stoeien.Fish schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 12:08:
[...]
Deze template file is C:\Users\All Users\Spotnet\sabnzbd.ini (w7) die moet je aan kan passen. Deze wordt door de door spotnet gestarte sab instantie gebruikt. Spotnet vult alles wat tussen blokhaken staat in. een deel daarvan komt weer uit settings.xml
je kan (de laatste) sab ook los installeren en de nzb bestanden laten openen, of deze via de api benaderen. het voordeel van de api is dat je in spotnet ook nog de voortgang van het downloaden kunt volgen. Spotnet los installeren heeft wat mij betreft de voorkeur.
Ik heb nu ook sabnzbd los geïnstalleerd naast m'n installatie van Spotnet 1.9.0.3
In spotnet instellen dat je NZB's wil openen (zodat hij niet de interne downloader inschakelt dus) en Sabnzbd opent ze al.
Best easy eigenlijk maar ik zat ook zo te stoeien zoals Fish in de config -bestanden.
Je krijg op die manier simpelweg géén backup server ingesteld, ook niet in bijgeleverde sabnzbd.
dank.
-weg-
[ Voor 108% gewijzigd door ByteMe_ op 19-06-2017 11:42 . Reden: Niet meer van toepassing ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Zijn er hier mensen die Astraweb gebruiken in combinatie met Spotnet? Sinds een tijdje werkt dat niet meer bij mij. Het lijkt erop dat Astraweb iets aan groepen of headers heeft gewijzigd. Er komen geen nieuwe spots meer binnen. Openen van reeds binnengehaalde spots werkt ook niet. Spotnet via Tweaknews werkt overigens nog prima. Weet iemand welke groepen of headers nodig zijn voor de werking van Spotnet? Ik gebruik de klassieke versie Spotnet 1.8.1
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Als je veranderd van Usenet provider moet je in spotnet alles opnieuw ophalen. Db bestandje al een nieuw naampje gegeven?
Kan je vinden in.
c:\documents and settings\all users.windows\application data\spotnet
Kan je vinden in.
c:\documents and settings\all users.windows\application data\spotnet
cjdijk schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:09:
Zijn er hier mensen die Astraweb gebruiken in combinatie met Spotnet? Sinds een tijdje werkt dat niet meer bij mij. Het lijkt erop dat Astraweb iets aan groepen of headers heeft gewijzigd. Er komen geen nieuwe spots meer binnen. Openen van reeds binnengehaalde spots werkt ook niet. Spotnet via Tweaknews werkt overigens nog prima. Weet iemand welke groepen of headers nodig zijn voor de werking van Spotnet? Ik gebruik de klassieke versie Spotnet 1.8.1
Ik had ook tegelijk een e-mail naar Astraweb gestuurd, en ook antwoord ontvangen:
"We had a header database upgrade last month. Could you please try purging the group and download the headers again and see if it works? If the problem persist, please mail us back. Thank you."
Dit was mijn probleem: Bij Spotnet starten: Er werden geen nieuwe spots gevonden en alle oude spots konden niet meer geopend worden. Mijn eerste poging was eu.news.astraweb.com.dbc en eu.news.astraweb.com.dbs hernoemen, en daarna Spotnet opnieuw starten. Dit gaf bij mij een "Out of memory" foutmelding, de eu.news.astraweb.com.dbc was nu vers aangemaakt, maar eu.news.astraweb.com.dbs helemaal afwezig. Toen heb ik de oude eu.news.astraweb.com.dbs weer teruggeplaatst, in combinatie met de hiervoor gemaakte eu.news.astraweb.com.dbc. En zie daar: Alles werkt weer zoals vanouds. Zo zie je maar weer backups zijn altijd verstandig. Maar goed dat ik de oude eu.news.astraweb.com.dbs nog had bewaard.
"We had a header database upgrade last month. Could you please try purging the group and download the headers again and see if it works? If the problem persist, please mail us back. Thank you."
Dit was mijn probleem: Bij Spotnet starten: Er werden geen nieuwe spots gevonden en alle oude spots konden niet meer geopend worden. Mijn eerste poging was eu.news.astraweb.com.dbc en eu.news.astraweb.com.dbs hernoemen, en daarna Spotnet opnieuw starten. Dit gaf bij mij een "Out of memory" foutmelding, de eu.news.astraweb.com.dbc was nu vers aangemaakt, maar eu.news.astraweb.com.dbs helemaal afwezig. Toen heb ik de oude eu.news.astraweb.com.dbs weer teruggeplaatst, in combinatie met de hiervoor gemaakte eu.news.astraweb.com.dbc. En zie daar: Alles werkt weer zoals vanouds. Zo zie je maar weer backups zijn altijd verstandig. Maar goed dat ik de oude eu.news.astraweb.com.dbs nog had bewaard.
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
In de nieuwe versie van spotnet 1.9.0.4 is
- Het out of memory probleem opgelost
- Wordt een nieuwe db veel sneller geladen
- Kun je de DB vanuit het spotnet menu leegmaken
- Krijg je, indien mogelijk, een waarschuwing dat de provider de headers veranderd heeft.
Dus ik zou snel omschakelen naar 1904. Je kunt je bestaande database (behalve die van Astra) behouden.
- Het out of memory probleem opgelost
- Wordt een nieuwe db veel sneller geladen
- Kun je de DB vanuit het spotnet menu leegmaken
- Krijg je, indien mogelijk, een waarschuwing dat de provider de headers veranderd heeft.
Dus ik zou snel omschakelen naar 1904. Je kunt je bestaande database (behalve die van Astra) behouden.
Ik heb een nieuwe installatie van sportnet 1.9.05 gedaan op een versie windows installatie, en ik ben net overgestapt naar Tweaknews.
Ik kan bij de instellingen netjes Tweaknews selecteren, maar dan krijg ik een 502 melding authentication failed.
Ik weet uiteraard zeker dat ik de juiste instellingen heb.
Wie weet met deze combinatie de oplossing?
Ik kan bij de instellingen netjes Tweaknews selecteren, maar dan krijg ik een 502 melding authentication failed.
Elect a clown, expect a circus.
Typische ik heb alles zeker goed gedaaan. maar het werkt niet vraag.Slasher schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 12:07:
Ik heb een nieuwe installatie van sportnet 1.9.05 gedaan op een versie windows installatie, en ik ben net overgestapt naar Tweaknews.
Je vraagt een oplossing zonder te zeggen wat je doet en of hebt gedaan. nul moeite er in stoppen wel vragen iemand anders moeite te doen.
https://www.vi.nl/nieuws/...7jklUOVtqlhcgbFnnhK6M8jAg
Zal wel weer met een sisser aflopen: Paar horloges uitdelen en wat envelopjes en we lullen er niet meer over'Manchester City moet vrezen voor Europese uitsluiting'
4 dec 201809.06 uurPraat mee
'Manchester City moet vrezen voor Europese uitsluiting'
Manchester City wordt mogelijk uitgesloten van Europees voetbal wegens het overtreden van de Financial Fair Play-regelgeving van de UEFA. Dat melden The Guardian en Sky Sports dinsdagochtend.
De twee Engelse media trekken die conclusie op basis van uitspraken van UEFA-voorzitter Aleksander Ceferin. De Sloveen bevestigde zondag rondom de loting voor de EK-kwalificatie in Dublin dat de Europese voetbalbond maatregelen niet zal schuwen als de onthullingen van Football Leaks, gepubliceerd door Der Spiegel, blijken te kloppen. 'We bekijken de situatie momenteel', zei Ceferin. 'We hebben er een onafhankelijke commissie op gezet. Jullie zullen snel te weten komen wat er met deze concrete zaak gebeurt.'
City werd in 2014 al eens bestraft door de UEFA met een boete van 50 miljoen euro en ontliep destijds een zwaardere straf. Nu zou ook een Europese schorsing een reëel scenario zijn, zoals bijvoorbeeld Galatasaray in maart 2016 overkam. Volgens Football Leaks gebruikte de Engelse kampioen sponsorinkomsten om te verhullen hoeveel geld daadwerkelijk in de club is gestoken door eigenaar Sheikh Mansour (foto, midden). In de financiële regelgeving van de UEFA is daar een maximum aan verbonden.
Volgens de onthullingen van Football Leaks werden clubs als City en Paris Saint-Germain de afgelopen jaren ondanks het stelselmatig overtreden van de FFP-regels gespaard. Officials van de UEFA vrezen dat de integriteit van de Financial Fair Play-regelgeving op het spel staan. Als het klopt wat in de documenten van Football Leaks staat, wil de Europese voetbalbond hard optreden. Manchester City, dat ook moet vrezen voor een transferban, zou dan mogelijk al volgend seizoen niet mogen uitkomen in Europa.
Volgens mij zit je verkeerdVlassie1980 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 16:17:
https://www.vi.nl/nieuws/...7jklUOVtqlhcgbFnnhK6M8jAg
[...]
Zal wel weer met een sisser aflopen: Paar horloges uitdelen en wat envelopjes en we lullen er niet meer over
Klopt, moest in het buitenlandse voetbal topic
Net een update gehad naar de laatste Win10 versie (1903) en Spotnet doet het niet meer?
Meer mensen hier last van?
hmm... installeren van de laatste versie wil ook niet??

[ Voor 21% gewijzigd door Magic666 op 19-07-2019 20:23 ]
Heb precies hetzelfde met spotnet 2.0. Iedere keer de melding the application is too old. Denk dat het een Dotnet update is die het programma sloopt.Magic666 schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 20:21:
Net een update gehad naar de laatste Win10 versie (1903) en Spotnet doet het niet meer?
Is het.mogelijk om Spotnet als server te draaien en aan te sturen vanaf een externe computer in het netwerk ?
of anders gewoon remote desktop tools draaien. rdp/teamviewer/etc ....mesa57 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 21:10:
Nee, dat kan niet. Wel met spotweb.
de download motor sabnzbd is overigens wel remote te berieken via http
beste installeer je de laats versie van sabnzbd+ en laat je spotnet dara naar wijzen en stuur je daar zelf url's of bestanden heen
[ Voor 32% gewijzigd door Fish op 08-11-2019 19:26 ]
heb spotnet weer geinstalleerd haal maar 3.4mbps donwload terwijl ik via speedtest 225 mbps haal iemand een tip om deze snelheid te verhogen.
Heb je die lage download snelheid ook met zeer recente spots ?
Verder: er is een nieuwe versie van spotnet classic : 1.9.0.6
Verder: er is een nieuwe versie van spotnet classic : 1.9.0.6
Zojuist na lange tijd weer eens geprobeerd een spot te plaatsen (eigen upload).
Echter melding: key not valid for use in specific state.
Heb de upload poort of 563 gezet, waarmee ik ook de volle upload met Yenc heb gedaan.
Iemand hier een oplossing voor gevonden?
Enige wat ik kan bedenken is dat mijn publieke IP zo nu en dan verandert.
Heb de upload poort of 563 gezet, waarmee ik ook de volle upload met Yenc heb gedaan.
Die heb ik ook gehad, opgelost metDPCKippie schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 15:53:
Zojuist na lange tijd weer eens geprobeerd een spot te plaatsen (eigen upload).
https://community.powerbi...t-error-when/td-p/1188683
code:
1
| I got it resolved using the suggestion of removing the RSA folder from path "C: \ Users \" NAME USER "\ AppData \ Roaming \ Microsoft \ Crypto" given in this |
[ Voor 12% gewijzigd door MeNTaL_TO op 13-03-2021 22:00 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik krijg al een aantal dagen geen headers meer binnen. Hij zegt dat alles groen is en dat de database up-to-date is.
Ligt dit aan spotnet of aan mijn USP?
Oke het lag aan mijn USP
Ligt dit aan spotnet of aan mijn USP?
Oke het lag aan mijn USP
[ Voor 10% gewijzigd door Slasher op 14-04-2021 08:37 ]
Elect a clown, expect a circus.
Er zit zo goed als geen leven in dit topic. Is Spotnet dood of zijn mensen overgeschakeld op iets anders?
Spotnet....of het dood is weet ik niet. Welk weet ik dat die beweging waar het voor stond al sinds FTD overleed, voor mijn gevoel dood is.
Er wordt steeds minder gespot, maar Spotnet is er nog wel. De community erachter is wel weg sinds FTD...
De notice & takedowns zijn erg efficient geworden, veel materiaal is binnen een paar uur weer verdwenen.
Ik gebruik andere bronnen tegenwoordig als ik iets zoek, Spotnet is te onbetrouwbaar geworden door die N&T's.
De notice & takedowns zijn erg efficient geworden, veel materiaal is binnen een paar uur weer verdwenen.
Ik gebruik andere bronnen tegenwoordig als ik iets zoek, Spotnet is te onbetrouwbaar geworden door die N&T's.
vgvukhgvj
[ Voor 96% gewijzigd door pennywise666 op 27-03-2024 21:13 ]