mail hem zelf even
[ Voor 86% gewijzigd door teacher op 30-07-2010 00:14 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 88% gewijzigd door teacher op 30-07-2010 00:13 ]
[ Voor 91% gewijzigd door teacher op 30-07-2010 00:12 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb ze besteld, als het goed is krijg ik al mijn spullen vandaag. Maar op die VU Meters uit Hong Kong moet ik nog 2 a 3 weken wachten.NoepZor schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 09:50:
Ik heb de LED VU meters binnen van Ebay, vanavond eens uitproberen
Als het een classe D versterkertje is, dan is het wel ene zuining ding. Neem dan gewoon een kleine gelaccu, dat scheelt enorm in gewicht en je kan er lang genoeg op spelen.Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 00:33:
Mijn krat is af, na alle delen gelezen te hebben en dagelijks de nieuwe posts te lezen wordt het toch tijd om dit even te melden. Ik heb een versterkertje van sure en bem tevreden over het geluid ( het is geen disco maar zeker geschikt om aan het water van luide muziek te genietn) het nadeel is alleen dat ik ben gegaan voor de oude auto accu, hierdoor is het geheel bijna ondraagbaar geworden. Nu speel ik met het idee om iets dergelijks in een rugzak te gaan verwerken, dit om het wel mobiel te maken.
Het idee lijkt me haalbaar, net zoals met de radiokist verwacht ik dat ik maanden met het idee blijf lopen maar dan is wel alles doordacht
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2010 14:52 ]
Moet ik eerst even nieuwe foto's maken buiten
Iemand?? (24 uur zijn voorbijMc55 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:14:
Ik moet voor de spanningsbewaker een zenerdiode 2,7V 300mW hebben, maar bij dickbest hebben ze alleen 500mW. Kan ik die van 500mW gebruiken of gaat dat niet lukken?
Ben erg benieuwd!! laat je het even weten?NoepZor schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 09:50:
Ik heb de LED VU meters binnen van Ebay, vanavond eens uitproberen
Jahoor dit maakt niet uit, zolang je maar minimaal 300mW hebt, al is minder waarschijnlijk ook nog wel goed
[ Voor 15% gewijzigd door wesleytjuh op 30-07-2010 19:52 ]
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Verwijderd
turrlijk heb ik al zelf gezocht maar op internet kan je niet horen wat voor geluid er uit een product (bas) komt:P .
En dat je zelf hebt gezocht kunnen we afleiden uit... eh.... ?Robbertt schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:07:
[...]
turrlijk heb ik al zelf gezocht maar op internet kan je niet horen wat voor geluid er uit een product (bas) komt:P .
dus vroeg ik of jullie misschien ervaring hebben met subwoofers? klein maar toch degelijk.
Wise enough to play the fool
Hier een 4 subwoofers van conrad. Welke mij wel wat leken.teacher schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:18:
[...]
En dat je zelf hebt gezocht kunnen we afleiden uit... eh.... ?
Oftewel, wat heb je zelf al gevonden aan woofertjes?
Wise enough to play the fool
Verwijderd
Verwijderd
Nou. Amstel vind ik gewoon een mooi krat.Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 23:59:
Volgens mij hou jij wel van een amstel biertje hé TheL1mit? Mooie krat,maar trilt de bovenkant niet mee als je een beetje bass hebt in je song?of zitten die klemmen strak vast? Makkelijk te verhelpen met wat rubber ofzoiets
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2010 10:28 ]
Always look on the bright side of life.
Dat je kist begint te trillen hoeft niks te zeggen over goeie bas.....Japperrrr schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 12:59:
Een woofer heb je niet echt nodig hoor. Ik gebruik geen woofer, maar twee 20cm speakers van €90,- en de bass is zo sterk dat ik mijn kist zelfs heb moeten verstevigen.
Daar heb je inderdaad wel een beetje gelijk in. Ik ben gisteravond begonnen met zoeken naar mogelijkheden om een woofer goed te kunnen plaatsen om toch een wat bredere bass te kunnen krijgen. Ik had nog een Logitech X-530(?) liggen waar ik de woofer uit heb gehaald. Het enige probleem is dat de woofer nauwelijks hoorbaar is als ik de speakers die er nu inzitten flink hard laat spelen, maar misschien verbetert dat als de woofer goed gemonteerd is.Skeltenaer schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 13:41:
Dat je kist begint te trillen hoeft niks te zeggen over goeie bas.....
Je hebt bass, en je hebt bass. Je hebt strakke volle, lage bas. En je hebt harde bonkerige bas![]()
Ik denk dat je met een kleine sub in je krat het dichtste bij die strakke volle, lage bas kunt komen
[ Voor 6% gewijzigd door Japperrrr op 01-08-2010 17:35 ]
Ik mag hopen dat je niet de plus en min verkeerd hebt aangesloten... Want dat is tot nu toe reden nummer 1 waarom die van mensen stuk gaat... Controleer ook even de spanning op de aansluitingen met een multimeter, wellicht komt de spanning niet aan of is de accu te leeg.Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 01:33:
Hmmm... M'n TA2024 werkt niet, wat kan dit zijn? Alles zit goed aangesloten
Verwijderd
Verwijderd
DAt klink goed. Hoeveel ampere kan je voeding leveren?Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 04:59:
Ik krijg de stroom van een 12V adapter, en die heb ik gecheckt
Plus en min heb ik correct aangesloten (althans, plus op plus en min op min, lijkt me wel redelijk juist) en dat ook nog eens dubbel gecheckt voordat ik de eerste keer er stroom op zette.
Verder zit bij beide speakers ook gewoon de plus op de plus en de min op de min.
Trouwens Iredev, als ik bij jou een accu bestel heb ik hem dan woensdag binnen, normaal gesproken?
Verwijderd
[ Voor 2% gewijzigd door FeaR op 02-08-2010 13:08 ]
uit de pdf:Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:52:
Pff ik ben nu de alles aan het aansluiten in mijn kratje alleen stuit ik op een probleem. De Voltmeter.... ik heb deze gekocht, omdat ik er goede dingen over heb gehoord. Alleen nu weet ik niet hoe ik het moet aansluiten, en van de franse/duitse handleiding word ik niet veel wijzer.
Dit is wat ik heb:
[afbeelding]
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2010 13:45 ]
Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras
[ Voor 9% gewijzigd door Japperrrr op 02-08-2010 21:11 ]
Verwijderd
Vreemd genoeg zegt de grootte van de speakers vaak meer dan de getalletjes die erop staan. Dat heb ik in dit topic vaker gezegd omdat velen steeds zo groot mogelijke getalletjes willen voor zo weinig mogelijk euro's.Japperrrr schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 16:59:
De afmetingen van de speakers zeggen eigenlijk niets over de prestaties en dus ook niets over de voor- of nadelen die een modded 2024 met zich meebrengt.
[ Voor 36% gewijzigd door Japperrrr op 02-08-2010 21:12 ]
Vergeet ook niet de bodem, handvaten en dergelijke dicht te maken, anders heeft het rubber langs het deksel weinig zinVerwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 10:22:
[...]
Nou. Amstel vind ik gewoon een mooi krat.
Zelf ben ik 13 dus mag nog geen bier (ook geen behoefte aan (nog))
De deksel trilt nu nog niet mee. De klemmen zitten strak vast. Rubber ga ik er wel tussen doen, om het trillen te ver komen en om hem luchtdicht te maken. Straks akoestisch noppenschuim bestellen,
Komt helemaal goed
^^,
De wijzen komen uit het Oosten!
Verwijderd
Voeding levert maximaal 5A ingangssignaal heb ik aangesloten zoals het hoort (tenminste zoals in dit forum aangegeven en de manier die ik al eerder werkend heb gekregenlredev schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:09:
[...]
DAt klink goed. Hoeveel ampere kan je voeding leveren?
En hoe heb je de signaal ingang aangesloten?
(en ja dat kan, mits je een screenshot stuurt van de betaling en even vermeld dat het spoed heeft)
Ik ga over twee wekenVerwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 16:37:
hey mijn broer is terug van apelhoff hij had een krat radio mee en komt met 2 terug
Verwijderd
mail me even indien je garantie wil claimenVerwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 03:24:
[...]
Voeding levert maximaal 5A ingangssignaal heb ik aangesloten zoals het hoort (tenminste zoals in dit forum aangegeven en de manier die ik al eerder werkend heb gekregen)
[ Voor 5% gewijzigd door OVERLORD_1982 op 04-08-2010 17:13 ]
Conrad, het is deze. Je hebt hem ook als single en als triple.Gotez schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 10:06:
Ik vind die schakelaars wel heel gaaf! waar heb je die gehaald?
Verwijderd
Verwijderd
Ik zou m niet op de bus zetten als ik jou was....Skeltenaer schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 18:40:
Iemand ervaringen met een kratradio op de bus zetten?
Ik ga vrijdag met een busvakantie naar Zarautz (spanje).
We staan daar met een groep vrienden op een camping, dus het leek mij uitermate geschikt mijn krat mee te nemen
Ik ga het zowieso proberen, als hij niet mee mag gaat hij gewoon weer naar huis...
Verwijderd
daar doen ze denk ik niet moeilijk over hoorSkeltenaer schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 18:40:
Iemand ervaringen met een kratradio op de bus zetten?
Ik ga vrijdag met een busvakantie naar Zarautz (spanje).
We staan daar met een groep vrienden op een camping, dus het leek mij uitermate geschikt mijn krat mee te nemen
Ik ga het zowieso proberen, als hij niet mee mag gaat hij gewoon weer naar huis...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2010 20:18 ]
Nee in de bus meenemen kan welVerwijderd schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 19:38:
[...]
Ik zou m niet op de bus zetten als ik jou was....
Verwijderd schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 19:38:
Ik zou m niet op de bus zetten als ik jou was....
Nee niet aanzetten, gewoon in het laadruim ofzo. Als handbagage lijkt hij mij te groot (check topicstart Skeltenaers krat)Verwijderd schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 19:57:
[...]
daar doen ze denk ik niet moeilijk over hoor
trouwens bedoel je dat je hem gewoon mee wilt nemen of in de bus wil aanzetten ?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 79% gewijzigd door teacher op 05-08-2010 15:16 ]
Input goed aangesloten? Zodat hij in ieder geval al een signaal binnen krijgt...Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:41:
hey ik zetten vanochtend me radio aan maar er kwam geen geluid mee
ik alles gecontroleerd maar heb het nog niet gevonden
heb even gemeten en de heb de ta2024 en heb de stroom gemeten waar hij er in komt daar doet hij het maar bij waar de speakers zitten doet hij het niet waar kan dit aan liggen ?
Verwijderd
oh hoe kun je zien of hij kapot is ?tomtommie schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:15:
[...]
Input goed aangesloten? Zodat hij in ieder geval al een signaal binnen krijgt...
Anders iets fout gegaan met aansluiten/opladen, plus en min omwisselen en hij is al kapot!
Mijn kistje hangt overigens aan de lader, morgen Solar weekend dus kan ik hem eens flink uitproberen!
Dat is de maximale schakelspanning. 12V is daar ruim onder en zal perfect werken.HydraZ schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 00:24:
Ik had even een vraag over tuimelschakelaars. Op conrad vond ik deze schakelaar wel interessant: http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=701154
Maar er staat dat de schakelspanning 250V/AC is. Moet ik daar rekening mee houden? en als iemand nog een leuke 12V/AC aan/uit schakelaar weet, hoor ik het graag.
Groetjes.
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
[ Voor 9% gewijzigd door brambond op 05-08-2010 18:08 ]
Verwijderd
Wie kan mij hiermee helpen? (A)Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 13:41:
Het is inderdaad een andere meter dan dat in de PDF staat beschreven, vandaar dat ik het hier vraag, aangezien er meer mensen zijn die die meter hebben besteld.
Jij zegt dat ik de weerstand moet vervangen om uberhaupt 12V te kunnen meten? (Lijkt me raar omdat deze mij hier is aangeraden omdat die 12V zonder voeding enz aankan).
Dit staat in de frans/duitse handleiding:
[afbeelding]
Ik moet dus P2 hebben lijkt me (en dus geen reden tot vervangen van weerstanden, of zit ik er nu naast?)
Maar hoe sluit ik alles nu precies aan dan?
Verwijderd
Verwijderd
Ik raad je een DPDT switch aan, die is te verkrijgen op www.kratradio.nl. Ook is daar onder de tutorials nog wel wat nuttigs te vinden over wat jij bedoelt.HydraZ schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:39:
Hoi!
Ik heb net me Ta-2024 besteld. Dat wil dus zeggen dat ik over een paar dagen kan beginnen met me kistje.
Alleen snap ik even niet hoe ik alles moet aansluiten. Ik wil graag kunnen schakelen tussen de versterker en het laden van de accu met een aan/aan schakelaar. Kan dat?
Ik heb ff een schema gemaakt.
[afbeelding]
Klopt dit schema?
En nogmaals, als iemand nog een aan/aan schakelaar weet die bij dit schakelschema past, laat me dat dan weten a.u.b.
Groetjes.
Jouw schema is helemaal in orde.HydraZ schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 20:51:
Ok, bedankt
Maar weet iemand of het schema wat ik heb gemaakt goed is?
Ok, mooilredev schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 22:08:
[...]
Jouw schema is helemaal in orde.
Een ledje / lampje waarmee je kan zien dat de kist aan is, is ook wel aan te raden.
[ Voor 21% gewijzigd door Vetrol op 07-08-2010 13:05 ]
Mooi kistje!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 209% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2010 13:21 ]
Tien speakers is wel weer wat overdreven. Je kunt dan beter twee goede speaker nemen.Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 12:22:
die poef is egt leip
ik had ook al zo'n idee maar wij hadden geen poef
maar ik ben nu bezig met een nieuwe (vorige bijna af, alleen nog wachtte op stikkers)
op die nieuwe komen tien boksen maar dat wordt een kist met boksen, en een kist met accu en versterker en dat spul, zodat ik die boxen ook nog thuis op mijn stereo aan kan sluiten, goed idee?
mvg Fk
Ziet er leuk uit!Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 12:54:
Net alles besteld over een half weekje alles in huis. kheb net een ontwerpje gemaakt met sketch up hoe hij er uit moet gaan zien
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden
Die fan lijkt me ook niet ten goede komen aan de geluidsdichtheid van de kist. Ik weet niet wat voor voeding je wilt inbouwen (die kan dan misschien nog wel warm worden).pythagorasABC schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 13:48:
[...]
Ziet er leuk uit!
Ik denk alleen dat de fan aan de achterkant niet nodig zal zijn, maar dat weet ik niet zeker.
Een handvat aan de bovenkant is leuk, maar hoe maak je de kist dan open?
Verwijderd
LED's achter de grill, toevallig dat ik daar nu ook mee bezig ben. Ik heb een LED-strip van 1m gekocht vanaf eBay. Kostte wel wat, maar er zitten 60 LED's in en je kunt hem doorknippen en solderen zodat je meerdere delen hebt(in mijn geval 2x50cm). Echt een aanrader als je veel werk wilt sparenVerwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 14:10:
@ pythagorasABC
@ Bartske
Die fan is nader inzien niet zon goed idee
wat betreft de opening die op deze foto's niet staat. Ik wou van de bovenkant een deksel maken met kofferklemmen aan de zijkant.
De inhoud even voor verduideleking
-Ta2024 modded
-boschman speakers
-12v 7,2ah gelaccu
-LED's (achter de grill en in de binnenkant)
-Voltmeter
Verwijderd
klopt ik heb het al terug gedrongen tot zeven moet als het goed is ook genoeg geluid uit komenJapperrrr schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 13:13:
[...]
Tien speakers is wel weer wat overdreven. Je kunt dan beter twee goede speaker nemen.
Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player
Verwijderd
Nee helemaal niet. Het is dan ook geen gemodde TA2024 en maar 13CM speakertjes.Deadlockk schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 18:24:
[...]
Mooi kistje!
Gaan de handvatten niet klapperen als je het volume open draait?
[ Voor 15% gewijzigd door OVERLORD_1982 op 09-08-2010 15:11 ]
stomme vraag wellicht, maar staat je lader wel op 12 volt? (zie onderzijde)Impulzer schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:09:
Help![]()
Mijn kratradio doet het niet meer. Ik heb deze 1,5 maand geleden ongeveer voor het eerst gebruikt en in totaal ongeveer 60 minuten laten spelen. Na de radio 3 weken niet gebruikt te hebben werkt hij ineens niet meer...
Normaal brand er altijd een lampje op de acculader, die is nu uit. Ook het lampje op de hKS is uit. Als ik de acculader in het stopcontact doe dan gaat het lampje (middelste, kan nu even niet bekijken wat er bij staat) wat normaal brandt wel branden, maar het lampje voor 'laden' blijft uit. Ook met de acculader in het stopcontact werkt de radio niet.
Nu weet ik dat als er een lampje op de acculader constant brand, de accu dus energie verbruikt, maar dat zou toch wel langer dan 3 weken mee moeten gaan lijkt me? En ik kan de accu ook ineens niet meer opladen.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Ter info: In mijn krat zit:
- TA2024 Versterker (Modded)
- hKS (Happer KratSafe)
- Conrad Energy loodaccu 12V 7Ah
- Loodacculader AL 600 Compact 2/6/12 V
- iPod
- Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers
[ Voor 86% gewijzigd door teacher op 09-08-2010 15:59 ]
Om eerlijk te zijn, ik had hetzelfde probleem, en ook dezelde meter (van Baco) &dezelfde handleiding, ook die van Baco.lredev schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 13:10:
[...]
uit de pdf:
Standaard is RB 10M Ohm en is RA 0 Ohm. Deze instelling is goed voor een meetbereik van 0,2V ofwel 200mV. Als men de meter wil gebruiken voor een meetbereik van bijvoorbeeld maximaal 20V dan dient de draadbrug bij RA vervangen te worden door een weerstand van 10M Ohm. De weerstand van 10M Ohm bij Rb dient vervangen te worden door een 100K weerstand.
Er is een potmeter aanwezig om de spanning op het LCD te ijken met een multimeter.
Voor wat betreft de comma, zou ik zeggen vraag het baco, want kennelijk is het een andere meter dan zij in de pdf weergeven.
Techjunk & gadgetfreak
Check de post van mij, hierboven evenVerwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 02:33:
[...]
Wie kan mij hiermee helpen? (A)
Alles is af, hoef alleen nog die voltmeter aan te sluiten. Morgen (vandaag) foto's
Techjunk & gadgetfreak
Ik vermoed dat de acculader de accu heeft leeggetrokken. Meet je accu even door met een voltmeter. Als deze minder dan 11v aangeeft kun je proberen de accu nog op te laden, maar misschien is deze nu stuk door diepontlading. Oplossing voor de volgende keer is een schakelaar tussen de HKS en de accu te maken, zodat je de accu helemaal af kunt koppelen. Dan weet je zeker dat deze niet leeggetrokken wordt.Impulzer schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:09:
Help![]()
Mijn kratradio doet het niet meer. Ik heb deze 1,5 maand geleden ongeveer voor het eerst gebruikt en in totaal ongeveer 60 minuten laten spelen. Na de radio 3 weken niet gebruikt te hebben werkt hij ineens niet meer...
Normaal brand er altijd een lampje op de acculader, die is nu uit. Ook het lampje op de hKS is uit. Als ik de acculader in het stopcontact doe dan gaat het lampje (middelste, kan nu even niet bekijken wat er bij staat) wat normaal brandt wel branden, maar het lampje voor 'laden' blijft uit. Ook met de acculader in het stopcontact werkt de radio niet.
Nu weet ik dat als er een lampje op de acculader constant brand, de accu dus energie verbruikt, maar dat zou toch wel langer dan 3 weken mee moeten gaan lijkt me? En ik kan de accu ook ineens niet meer opladen.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Ter info: In mijn krat zit:
- TA2024 Versterker (Modded)
- hKS (Happer KratSafe)
- Conrad Energy loodaccu 12V 7Ah
- Loodacculader AL 600 Compact 2/6/12 V
- iPod
- Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers
Dus nu is waarschijnlijk m'n accu van 30 euro naar de kloteMichel5128 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 20:09:
[...]
Ik vermoed dat de acculader de accu heeft leeggetrokken. Meet je accu even door met een voltmeter. Als deze minder dan 11v aangeeft kun je proberen de accu nog op te laden, maar misschien is deze nu stuk door diepontlading. Oplossing voor de volgende keer is een schakelaar tussen de HKS en de accu te maken, zodat je de accu helemaal af kunt koppelen. Dan weet je zeker dat deze niet leeggetrokken wordt.
Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player
Nouja zoals gezegd meet hem eens door, dan kun je conclusies trekken.Impulzer schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:03:
[...]
Dus nu is waarschijnlijk m'n accu van 30 euro naar de kloteTerwijl er een hKS in de krat zit, maar die werkt dus alleen als je spanning van de accu gebruikt voor het afspelen en niet om het lampje op de acculader te laten branden. Wel logisch op zich omdat de hKS dan 'uit' staat, maar wel een beetje jammer. Ik ging uit van de startpost onder het kopje 'Ontladen & beveiligingscircuitjes tegen diepontlading'. Ik dacht ik neem een luxe oplossing (hKS) maar blijkbaar kan je dan beter ook meteen een voltmeter nemen.
Oke, frustratie is eruit. Ik wilde al een schakelaar halen maar was er nog niet aan toegekomen en ik dacht zo'n ledje dat gaat wel even mee. Heeft er iemand tips voor een goede voltmeter en hoe ik die eventueel aan kan sluiten (in de krat bouwen) ?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq