Ik las even terug in dit topic, en ik zag dat het niet bedoelt was om alleen maar een paar vraagjes te stellen, en ik vind het dus ook een beetje asiociaal dat ik dat wel deed. Dus het is tijd om mij maar even voor te stellen. Ik ben dus Boyd en ik ben over enthousiast geraakt toen ik dit topic ging lezen. Dus ik ben zelf nu ook begonnen aan mijn project kratradio. De speakers heb ik al liggen en het gaat niet lang meer duren voor ik de andere onderdelen ook ga bestellen.
De bedoeling is dat het krat ervan binnen zo uit komt te zien van binnen:
Van buiten is het de bedoeling dat ik het van 18mm MDF maak, met geperforeerd aluminium als grill. De afwerking ben ik van plan te gaan maken met plakfolie of verf.
Heeft iemand nog leuke ideeën voor mijn project? Tips zijn altijd welkom!
EDIT:
Ik snap niet echt wat je bedoelt met op de massa aansluiten, maar ik ga zo denk ik even naar de action fietsen. Moet toch nog ff een 3.5 jack kabeltje kopen.
NOG EEN EDIT:
Omdat ik spammen haat (A), heb veel langs gegaan en ben van plan zo te bestellen heeft iemand een leuk idee voor een goedkoop 12v voltmetertje, want ik heb daar niet echt ervaring mee. Liefst van Conrad want dan kom ik aan het bedrag van 25 euro en scheelt dat me handenvol verzendkosten. Of wil iemand misschien voor mij zon Circuitonline dingetje voor mij maken? Ik wil er voor betalen.
3E EDIT:
Bedankt Painore, ik heb de voltmeter van Ebay besteld. Aangezien ik al een soldeerstation had aangeschaft bij Conrad die mijn vader betaalde. Had ik al geen verzendkosten meer. En dit is een leuk dingetje voor maar 5 dollar.
[
Voor 30% gewijzigd door
Anoniem: 365917 op 27-07-2010 13:52
]