Dat moet ook iedereen voor zichzelf uitmaken, de #2 die hem nu krijgt vroeg aan mij (omdat ik GM ben en tevens zijn cl) wat te doen met de items, ik zei, dat is aan jou. Wij hebben er geen regels voor alleen mijn eigen persoonlijke mening is dat ik het alleen nooit voor elkaar gekregen zou hebben. Ja ok, we hebben iemand die het op zijn alt aan het doen is, puggen en zodoende nu bezig is met shards verzamelen, zo kan het ook maar dat gaat heel langzaam maar de manier hoe ik de legendary verkreeg is ook aan de guild te danken. Toen het eenmaal kon ben ik als een blinde saronites gaan kopen, of verzamelen (daily heroics op tig alts) dus dat heeft me flink wat tijd en gold gekost maar ik blijf erbij, de guild heeft me geholpen en dan heb ik geen moeite met een wederdienst alhoewel ik dolgraag die items zelf zou willen houden.Kees schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:19:
[...]
Tja, als ik zie wat ik voor aanbiedingen kreeg.. Mount 200k, musicbox 25k, tabard 50k, portaltrinket 25k, transform ding 50k. Maarja, ik heb ze zelf gehouden, geen zin om ze te verkopen, en in de guild verdelen is vragen om problemen. Daarnaast nog het feit dat ik 30-35k voor mijn saronites gespendeerd heb en ik de items zelf ook erg leuk vind.
Mensen verklaarden mij voor gek en sommige smeekten mij om de mount te verkopen maar mijn instelling is altijd en eeuwig, guild > me.
Ik heb na het verkrijgen van de unsealed chest de raid zo gemaakt dat daar iedereen inzat die minimaal bij ons was vanaf ICC, het waren 4 groepen, dus heb ik elke keer 1-4 rolls gedaan en ze in de groep laten rollen. Had een groep eenmaal gerolld dan was het einde oefening voor die groep, dus kwam precies mooi uit ook nog eens omdat ik 4 items te verdelen had. Werd erg op prijs gesteld kan ik je melden, niemand die erover geklaagd heeft verder.
Ik had gelezen dat een andere guild de mount gaf aan diegene die won in de arena van STV, vond ik ook wel een leuke geste.
Maar nogmaals, dat moet een ieder voor zichzelf uitmaken.