Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Kaap schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 07:51:
[...]

Heleboel mensen gebruiken geen RealID juist vanwege anonimiteit. Verder worden er nu oplossingen aangedragen tegen het effect van het probleem, maar niet de oorzaak. Dat een level 1 jou whispered is geen probleem an sich. Dat er goldsellers en hackers zijn en dat WoW accounts redelijk eenvoudig te compromisen zijn, dat alles is een probleem. Mensen die legitiem op een level 1 willen rondhuppelen moeten daar niet de dupe van zijn. Bank alts, community events (gnome zerg races) of iemand zoals ik die even kletst met iemand.

Verder gebruik ik Bad Boy die mijn chatvensters monitored. Alles wat binnen x seconden meerdere keren in chat gegooid wordt zie ik niet, enkel de eerste message. Gold messages laat ie al helemaal niet zien. General en trade spam heb ik nooit last van. Addon report alles automatisch, geen omkijken aan. WIM waarmee ik mijn whisper vensters handle, blockt ook gold advertising messages.
Daar heb je wel een punt, maar de optie zelf zou geen kwaad kunnen als je ervoor kan/wil kiezen.
En ik gebruik RealID wel, heb ongeveer 19 mensen in mijn lijst staan niet zomaar iedereen maar spelers die ik al jaren 'ken'.

Dat automatisch reporten lijkt me wel handig, spamsentry laat de goldspam berichten ook niet zien maar geeft wel een melding dat er dus een bericht is en 'press here to report', dan krijg ik een overzicht van alle berichten en moet ik op 'report spam' drukken en dan doet hij dat voor alle berichten, maar meestal zie ik maar 1 of 2 keer 'spam reported' terwijl er wel 8 of 9 berichten in staan.

Ik gebruik ook WiM voor de chatvensters, gold spam krijg je inderdaad niet te zien maar b.v van die scam berichten weer wel.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDarkstar
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-02-2022
ryderb schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 09:22:
Sorry maar dat slaat nergens op wat je zegt. Ik en meerdere vrienden zijn wel is gehacked en toen ik gehacked was stond ik zeker wel op een andere plek dan waar ik had uitgelogd. Ook was er in de guildlog gewoon te zien wanneer ik voor het laatst online was, dit was terwijl ik op school was en rond de tijd dat ik gebanned werd voor spammen. En ik geloof er ook niks van dat zij een manier hebben om whispers/trade te spammen met trials, zie mijn bericht hierboven.
Of je het geloof of is niet ter sprake, ik kan je alleen de feiten geven hoe de betere hackers het nu doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:46

Grvy

Bot

TheDarkstar schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 09:51:
[...]

Of je het geloof of is niet ter sprake, ik kan je alleen de feiten geven hoe de betere hackers het nu doen.
Hoe gaat dat in zn werk dan? Hoe kunnen ze uberhaupt op je character inloggen zonder een IP te loggen. Dat lijkt mij nogal onmogelijk. :/

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02 12:47
[...]

8)7 |:(
Pietjepot schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 09:56:
[...]

Hoe gaat dat in zn werk dan? Hoe kunnen ze uberhaupt op je character inloggen zonder een IP te loggen. Dat lijkt mij nogal onmogelijk. :/
Is het ook. En vooral dat die hackers een geheime manier hebben gevonden waar Blizzard niet van weet om met trials bepaalde restricties te omzeilen is grote onzin imo.

[ Voor 47% gewijzigd door ryderb op 28-07-2010 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
Weet er hier nog iemand een goed addonpack? ik zie er veel op curse maar het is me niet altijd duidelijk of ze nu de moeite waard zijn of niet. Ik kan zelf wel de standaard addons installeren en zo maar het gaat me voornamelijk om een mooie layout.
Ik heb ook op wowinterface nUI bijv gezien maar dat is een closed addon en ben daar een beetje huiverig voor, iemand hier ervaring mee?

fyi, ik speel een prot pally

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDarkstar
Yokidrink schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:01:
Weet er hier nog iemand een goed addonpack? ik zie er veel op curse maar het is me niet altijd duidelijk of ze nu de moeite waard zijn of niet. Ik kan zelf wel de standaard addons installeren en zo maar het gaat me voornamelijk om een mooie layout.
Ik heb ook op wowinterface nUI bijv gezien maar dat is een closed addon en ben daar een beetje huiverig voor, iemand hier ervaring mee?

MoonwolvenUI via Curse.com, vind ik zeer mooi en functinoeel voor al mijn chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik LUI (wow-lui.com), die werkt wel ok. Best simpel in te stellen alleen het tweaken was wel even zoeken (bars etc.)
Toch ga ik binnenkort zelf maar een beetje rommelen met losse addons want met zo een pack heb je vaak geen idee wat welke addon doet die erin zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02 12:47

Als je van een kale en rustgevende UI houdt kan je http://www.tukui.org/ proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ryderb schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:13:
[...]

Als je van een kale en rustgevende UI houdt kan je http://www.tukui.org/ proberen.
Gebruik ik ook, eerste UI pack die het zonder problemen in één keer deed op m'n crappy laptop. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
dank voor de ideëen, die lui zag ik ook op wowinterface en heb hem gedownload maar nog niet geinstalleerd.
Die nUI en lui interfaces zien er mooi uit maar inderdaad, het voornaamste probleem is dat je niet precies ziet wat erin zit.
Ik ga die zeker even proberen vanavond.

Tuk zie er ook mooi minimalistisch uit en staat ook op het lijstje. De moonwolvenui echter niet, ik gebruik nu een vergelijkbare met de spartanui maar ik vind gewoon dat het teveel ruimte in neemt, ik zoek meer iets als tuk en lui

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDarkstar
ryderb schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 09:58:
[...]
Is het ook. En vooral dat die hackers een geheime manier hebben gevonden waar Blizzard niet van weet om met trials bepaalde restricties te omzeilen is grote onzin imo.
Ik kan alleen aangeven wat mijn ervaring is. Ik begin door de informatie die ik toen van Blizzard gekregen heb of juist niet gekregen heb (zoals dat IP adres) of ze dit geen "inside-job is". De laatste 4 adressen waren gewoon van mij, echter de 5de was leeg zoals de medewerker van Blizzard mij melde. Misschien voor Authentiacators te verkopen ofzow...weet ik het.. :X

[ Voor 6% gewijzigd door TheDarkstar op 28-07-2010 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Heb hem zelf gemaakt. :)

Afbeeldingslocatie: http://video.xfire.com/2ecce5-4.jpg
Test filmpjes gamaakt een tijdje geleden.
Iig mijn UI, nog niet helemaal af maar close :)

[ Voor 14% gewijzigd door Derr_Hans op 28-07-2010 11:05 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Derr_Hans schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:56:
[...]

Heb hem zelf gemaakt. :)

[afbeelding]
Test filmpjes gamaakt een tijdje geleden.
Iig mijn UI, nog niet helemaal af maar close :)
strakke interface en goede kwaliteit film :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Yokidrink schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 11:17:
[...]

strakke interface en goede kwaliteit film :)
Xfire is zeer goed voor het maken van de filmpjes, het is gratis en geen beperkingen zoals Fraps. :)

En thx voor de comment over de interface :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Oei, een longtime guildy die in WotLK misschien 2x met ons mee geraid heeft is aan het muiten geslagen, want alle officers zijn klote. Als officer ben ik blij dat de rest van de guild hem nu alle hoeken van de kamer laat zien. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
NMe schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 11:22:
Oei, een longtime guildy die in WotLK misschien 2x met ons mee geraid heeft is aan het muiten geslagen, want alle officers zijn klote. Als officer ben ik blij dat de rest van de guild hem nu alle hoeken van de kamer laat zien. :+
juicy details pls :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voer voor WoW.com's Drama Mama's rubriek? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:11
Auredium schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 09:18:

Ik heb nu verschillende keuzes waarvan de makkelijkste zijn om 1600 gold te farmen voor de armored Griffon mount of de red drake. Ik zou ook nog 100 Orccle eggs kunnen tikken, Malygos 30 keer kunnen downen, Malygos en ket'Thuzad downen of 100 keer Strat runnen of 100 keer ZG runnen. Persoonlijk lijkt me 1600 gold, 200 badges of heroism of nog eens 50k honor voor de Alterac Valley mount makkelijker.
Dat gold farmen heb je zo voor elkaar, met alle respect maar 1600 goud stelt niet al te veel voor. Ik heb geloof ik zo'n 40k verdeeld over mijn chars en heb er niet echt mijn best voor gedaan. Kan me heugen dat ik voor een alt epic flying wilde hebben in de begindagen van WotLK, even 3 daagies mijn best doen en ik had het voor elkaar, de keuze is ook reuze om het voor elkaar te krijgen.
NMe schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 11:22:
Lost zich gewoon zelf op, wij hadden ook zo'n knaap die vroeger (vroegâh!) veel raidde ten tijde van Kara, een break had, en de laatste maanden flink aan het gearen gegaan, een paar keer meemocht als casual op wat farm, en ineens een spot eistte in de raids. Leiden was in last en we voldeden allemaal niet in zijn ogen en de guild was volgens meneer toe aan nieuwe officers/gm/etc.. Klaphark. Hij is eergister geleave'd. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:51
TheDarkstar schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:38:
[...]

Ik kan alleen aangeven wat mijn ervaring is. Ik begin door de informatie die ik toen van Blizzard gekregen heb of juist niet gekregen heb (zoals dat IP adres) of ze dit geen "inside-job is". De laatste 4 adressen waren gewoon van mij, echter de 5de was leeg zoals de medewerker van Blizzard mij melde. Misschien voor Authentiacators te verkopen ofzow...weet ik het.. :X
Ik moet toegeven, er lijken wel vreemde dingen te gebeuren die Blizzard zelf niet wil uitleggen. Zoals hoe mijn paswoord plots gereset kon worden zonder iemand de link in mijn mail heeft kunnen gebruiken en daardoor weer toegang kreeg tot mijn account. Of is hier één of andere truuk voor?
Het antwoord van Blizz was de standaard: "We have determined that your account has been compromised... likely by a virus, trojan, etc..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Oh, ik maak me geen zorgen hoor, vind het wel vermakelijk, zeker omdat niemand het met hem eens lijkt te zijn. Zelfs een van zijn IRL vrienden ging al tegen hem in. :P

Wat juicy details betreft: vooral veel gezeik over hoe erg de guild is veranderd sinds de oprichting 3-4 jaar geleden en hoe slecht de huidige leiding is vergeleken met de eerste council. Om vervolgens per officer uit te leggen waarom we kut zijn. Het stukje over mij is ronduit gelogen maar ik ga hem niet het drama geven waar hij op uit is, dus ik reageer niet op z'n leugens. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Laatst online: 20:27

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zjanzjak schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 11:42:
[...]

Dat gold farmen heb je zo voor elkaar, met alle respect maar 1600 goud stelt niet al te veel voor. Ik heb geloof ik zo'n 40k verdeeld over mijn chars en heb er niet echt mijn best voor gedaan. Kan me heugen dat ik voor een alt epic flying wilde hebben in de begindagen van WotLK, even 3 daagies mijn best doen en ik had het voor elkaar, de keuze is ook reuze om het voor elkaar te krijgen.
Ja, ik sta momenteel na mijn account zelf te hebben geplunderd op 160G. Ik weet zeker dat met alle fraction dailies (en dat zijn er nogal wat), de Random HC en mijn Alchemy zo op 1600 sta.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Meesterlijk, hoe kom jij aan één van mijn stopwoordjes :D

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 07:23
ik zou gewoon zelf een Ui maken packs zijn mooi maar vaak heb je 30% er van niet nodig
ik heb mijn ui zelf gemaakt
met een paar addons en zo veel mogenlijk vrij beeld
Derr_Hans schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 11:21:
[...]

Xfire is zeer goed voor het maken van de filmpjes, het is gratis en geen beperkingen zoals Fraps. :)

En thx voor de comment over de interface :)
bedoel je de beperking van een trial fraps ? ik gebruik de gewone volledige versie en ik heb het idee dat die niet veel beperkingen heeft hoor ? (kan me vergissen hoor maar ben er dan niet van op de hoogte )

[ Voor 23% gewijzigd door wizzard op 28-07-2010 12:06 ]

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
wizzard schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:03:
[...]

ik zou gewoon zelf een Ui maken packs zijn mooi maar vaak heb je 30% er van niet nodig
ik heb mijn ui zelf gemaakt
met een paar addons en zo veel mogenlijk vrij beeld

[...]

bedoel je de beperking van een trial fraps ? ik gebruik de gewone volledige versie en ik heb het idee dat die niet veel beperkingen heeft hoor ? (kan me vergissen hoor maar ben er dan niet van op de hoogte )
Ja bedoel trail fraps had ik er bij kunnen zeggen, volledige versie is natuurlijk vrij van alle beperkingen alleen is die niet gratis. Xfire werkt alleen met games die ondersteund worden door XFire maar dat zijn zo'n beetje alle games wel tegenwoordig. Daarbij kan je dus gewoon filmen zo lang je wil (totdat je HD volzit natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
Derr_Hans schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:16:
[...]

Ja bedoel trail fraps had ik er bij kunnen zeggen, volledige versie is natuurlijk vrij van alle beperkingen alleen is die niet gratis. Xfire werkt alleen met games die ondersteund worden door XFire maar dat zijn zo'n beetje alle games wel tegenwoordig. Daarbij kan je dus gewoon filmen zo lang je wil (totdat je HD volzit natuurlijk).
ja ik heb de volledige en ik dacht al huh hahaha maar je HD zit idd wel erg rap vol ik ben nu aan het kijken naar een wat snellere schijf want het trekt toch wel veel vermogen op ultra draaien en dan frapsen met de hoogste instellingen.
ik zet hem tegenwoordig wat lager vanwege gameplay maar je kan er leuke dingen mee doen hoor

ik zal die xfire ook eens proberen zag er wel gelikt uit dat fimpje namelijk

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 20:32
Het is eigenlijk niet eens hacken, het betreft mensen die een lek in je OS (windows gok ik) hebben misbruikt om een keylogger te installeren of via social enginering je gegevens hebben gekregen en daarna MOETEN inloggen om je gold/gear te stelen/vendoren.
Het kan zijn dat ze via een proxy inloggen en niet traceerbaar zijn maar dit is hoe het gaat en niet anders.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
blouweKip schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:27:
[...]

Het is eigenlijk niet eens hacken, het betreft mensen die een lek in je OS (windows gok ik) hebben misbruikt om een keylogger te installeren of via social enginering je gegevens hebben gekregen en daarna MOETEN inloggen om je gold/gear te stelen/vendoren.
Het kan zijn dat ze via een proxy inloggen en niet traceerbaar zijn maar dit is hoe het gaat en niet anders.
het kan naar mijn mening ook niet anders gaan de andere manier is namelijk dat ze de blizz machines hacken en zo toegang tot je acount krijgen.
om eerlijk te zijn ik denk niet dat veel mensen dat voor elkaar krijgen zeg nooit nooit maar de kans is onwaarschijnlijk.
buiten het feit om neem toch een authenticator mensen de extra beveiliging die het geeft is de 6 euro echt wel waard denk ik

[ Voor 0% gewijzigd door wizzard op 28-07-2010 12:32 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDarkstar
blouweKip schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:27:
[...]

Hacken is wel zeker de jusite term. Hacken houd in dat je een exploit zoekt en gebruikt van maakt in welke vorm dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
TheDarkstar schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:39:
[...]

Hacken is wel zeker de jusite term. Hacken houd in dat je een exploit zoekt en gebruikt van maakt in welke vorm dan ook.
hmmm dat is een leuke want stel nou dat via een mail attach mensen zelf een keylogger op hun pc hebben gekregen ? de logger stuurt alleen maar gegevens naar de eigenaar maar die heeft technisch gezien niet gehacked want de user heeft zelf de mail toegelaten :) '

leuke wendingen kun je geven aan het woord hacken trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
Auredium schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 11:56:
[...]

Ja, ik sta momenteel na mijn account zelf te hebben geplunderd op 160G. Ik weet zeker dat met alle fraction dailies (en dat zijn er nogal wat), de Random HC en mijn Alchemy zo op 1600 sta.
Ook beetje slim handelen op AH levert leuk op en wat te denken van badges en/of honor voor gems, laten cutten door een vriend en op AH knallen. Frozen orbs stuur ik vaak naar mijn leatherworker char, die heeft nog wat basis mats liggen, maak ik er leg enchants van, en hop, op AH.
Roeligan schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 11:59:
[...]

Meesterlijk, hoe kom jij aan één van mijn stopwoordjes :D
Ik kom uit Rotterdam, kon vloeken als een bootwerker maar al jaren vader en dan moet je het goede voorbeeld geven hè. ;)
Dus nu is het bijvoorbeeld geen shit maar snert, en verder bezig ik mij met klaphark, lampenkap, penekop, etc.
Biek hè? :P

Hoe ouder je wordt hoe slechter je ook tegen vloeken kan op de 1 of andere manier, ik word er soms ontzettend kriebelig van als mensen in wow niet 1 zin zonder ffs, wtf etc. kunnen zeggen.
In mijn raid/guild gebeurt dat in het algemeen dus ook niet, ik ben echt niet roomser dan de paus hoor maar je praat maar normaal als iets je niet zint zeg ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Feiten zonder bron of bewijs.. is dat dan wel een feit? ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
SinergyX schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:52:
[...]

Feiten zonder bron of bewijs.. is dat dan wel een feit? ;)
gezien hij het bewijs heeft voor hem dus een feit :)
voor ons vooralsnog niet denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDarkstar
wizzard schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:48:
[...]
hmmm dat is een leuke want stel nou dat via een mail attach mensen zelf een keylogger op hun pc hebben gekregen ? de logger stuurt alleen maar gegevens naar de eigenaar maar die heeft technisch gezien niet gehacked want de user heeft zelf de mail toegelaten :) '

leuke wendingen kun je geven aan het woord hacken trouwens :)
Waar jij op doelt noemt met Cracken, het achterhalen van de gegevens maar er niets mee doen. Hacken houd in dat je wat met de gewonnen gegevens of exploit doet.

Maar we raken off-topic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

TheDarkstar schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:57:
[...]

Waar jij op doelt noemt met Cracken, het achterhalen van de gegevens maar er niets mee doen. Hacken houd in dat je wat met de gewonnen gegevens of exploit doet.

Maar we raken off-topic. ;)
Als je dan al gaat mierenneuken over de termen "hacken" en "cracken", gebruik ze dan wel goed. Hacken is juist de term met de minder negatieve betekenis; cracken impliceert slechte bedoelingen.

En wat WoW betreft: ik heb nog nooit iemand gezien die gehackt is. Passwords achterhalen en man-in-the-middle-attacks zijn de enige manieren om iemand's WoW-account te stelen, en dat heeft IMO weinig tot niets met hacken of cracken te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:21

ShadowBumble

Professioneel Prutser

TheDarkstar schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:39:
[...]

Zucht ik zou eens willen dat mensen de terminology opzochten met het verschil tussen hacken en cracken. Als je werkelijk zo goed bent om een onbekende/0-sec exploit te gebruiken om toegang tot je OS te krijgen ga je die kenis en het risico dat het ontdekt word niet lopen voor het hacken van WoW Accounts. ( Er valt namelijk bizar veel te verdienen met onbekende exploits die jouw bedrijfs info kunnen geven of bankgegevens )

Das niet alleen naief maar ook nog eens ongelovelijk stom, de meeste accounts worden gecracked doordat hun Email gehijacked word en zo een password reset word opgevraagd.

Is opzich niks bijzonders aan anders dan common sense te gebruiken, iedere debiel kan het mits hij maar een beetje inzicht heeft hoe je een logisch stappen plan maakt.

[ Voor 6% gewijzigd door ShadowBumble op 28-07-2010 13:08 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog een goede warlock build? O+
(ontopic, zeg maar :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:05:
Opzouten met je lock builds, alhoewel das tegenwoordig wel het stopwoordje om alle offtopic chat weg te boejoeren ;) Okay doe dan maar een leuke Priest Build 1 levelling 1 instance healing voor een level 65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
ShadowBumble schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:07:
[...]

Opzouten met je lock builds, alhoewel das tegenwoordig wel het stopwoordje om alle offtopic chat weg te boejoeren ;) Okay doe dan maar een leuke Priest Build 1 levelling 1 instance healing voor een level 65
lock build is >>make char >>press mage >>done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
wizzard schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:20:
[...]

ja ik heb de volledige en ik dacht al huh hahaha maar je HD zit idd wel erg rap vol ik ben nu aan het kijken naar een wat snellere schijf want het trekt toch wel veel vermogen op ultra draaien en dan frapsen met de hoogste instellingen.
ik zet hem tegenwoordig wat lager vanwege gameplay maar je kan er leuke dingen mee doen hoor

ik zal die xfire ook eens proberen zag er wel gelikt uit dat fimpje namelijk
Mijn xfire instellingen zijn half resolution, mijn wow speel ik op 1920x1080 en heb zelf maar 1 HD en kwam er idd snel achter dat opnemen op deze resolutie en 60 fps een aardig impact heeft op mijn beschikbare ruimte. Neem mijn filmpjes op met de half resolution optie die geloof ik ook in fraps zit en vast op 30fps gezet. Met gamen heb ik er geen last van en de film zelf ziet er goed uit.

Nu alleen nog een leuke editting tool, je intro ziet er gelikt uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Derr_Hans schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:09:
[...]

Deze heb ik nog niet zo heel lang geleden gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
Derr_Hans schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:09:
[...]

Mijn xfire instellingen zijn half resolution, mijn wow speel ik op 1920x1080 en heb zelf maar 1 HD en kwam er idd snel achter dat opnemen op deze resolutie en 60 fps een aardig impact heeft op mijn beschikbare ruimte. Neem mijn filmpjes op met de half resolution optie die geloof ik ook in fraps zit en vast op 30fps gezet. Met gamen heb ik er geen last van en de film zelf ziet er goed uit.

ik draai meestal op 60 fps en dan ultra hehe ik heb een ati kaart met eyefinity moet je dat eens zijn resolutie 3 keer zo hoog als de hoogste van je monitor en dan verspreid over 3 en dan gaan frapsen hahahaha boom ho en je bekijkt het maar doet mijn pc dan

intro is idd takkeveel werk geweest was een probeersel met 2 verschillende programma's ik heb sonyvegas pro en eh wacht die komt na de edit ff zoeken :)

edit: ah gevonden Adobe After Effects en dan moet je ff op youtube zoeken naar een tutorial er staat een paar op van een gast die dit echt geweldig kan

[ Voor 7% gewijzigd door wizzard op 28-07-2010 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Gezien in een signature:
What's the similarity between a noob and a rogue?

Both pick locks

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDarkstar
Bekijk mijn Lock eens TheDarkstar @ Outland server. Leuke destro build voor PvE. Afliction buidl is meer voor leveling / dungeons dat ik die gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
ShadowBumble schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:11:
[...]

[video]

Deze heb ik nog niet zo heel lang geleden gemaakt.
ahhhhh jij hebt ook de muqq effect :) heheh
video

mooi filmpje trouwens

(ga binnekort maar eens opschrijven hoe ik ze maak wellicht leuk voor anderen ]

[ Voor 15% gewijzigd door wizzard op 28-07-2010 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:07:
[...]

Het is een heeeeeeeele tijd geleden dat ik een priest heb gespeeld, was m'n eerste serieuze char. In de tijd dat BWL nog moeilijk was, T2 vreselijk stoer en WoW nog enigszins uitdagend. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Peter2_ schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:13:
[...]

Gezien in een signature:
What's the similarity between a noob and a rogue?

Both pick locks
hahaha die kende ik nog niet :P

zijn er hier trouwens nog mensen die ook op Auchindoun zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

wizzard schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:18:
[...]

ahhhhh jij hebt ook de muqq effect :) heheh
video

mooi filmpje trouwens

(ga binnekort maar eens opschrijven hoe ik ze maak wellicht leuk voor anderen ]
Haha om heel eerlijk te zijn heb ik nooit filmpjes gezien van Ensidia :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
ShadowBumble schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:24:
[...]

Haha om heel eerlijk te zijn heb ik nooit filmpjes gezien van Ensidia :P
dan heb je idd een erg goed oog voor een movie :) de entrance van icc is te mooi om niet zo te gebruiken

en ik moet zeggen ik ben wel fan van het werk van muqq jammer dat hij gestopt is helaas met films maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

Over de goldsellers en alles, vroeg ik mij af hoe kunnen ze in godsnaam bijvoorbeeld Tabard of the light doorverkopen? (zover ik weet moet je LK25 HC verslaan met een shadowmourne in de raid om hem uberhaupt te krijgen).
dan nog zover ik weet is LK25HC bij mij op de server (The venture co) nog niet verslagen... of zijn het gewoon echt scam advertenties?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_G
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-07 12:23

M_G

Heroic mode is niet vereist voor die tabard. Als het goed is krijgen we vanavond weer een tabard erbij in mijn guild, we hebben een 2e Shadowmourne :)

[ Voor 54% gewijzigd door M_G op 28-07-2010 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee, ik ben tegenwoordig heel erg casual. Geen guild, alhoewel misschien een casual rank bij een guild. In ieder geval geen raids of guildruns. Probleem is dat ik mezelf de laatste tijd zie switchen tussen chars zonder me echt toe te leggen op eentje. Dat laatste wil ik nu wel gaan doen, anders schiet het niet op natuurlijk.

Lijstje met plus- en minpunten staat hieronder, zijn er nog dingen die ik mis?

For the record: ik heb al een warlock en priest naar level 70 gespeeld, die ga ik niet nog een keertje levellen. :P

Ik neig nu naar de druid, omdat ik daar twee fijne heirloom items op heb en veelzijdig is én nog fatsoenlijk valt te gearen.

Paladin
+ level 80
+ veel gevraagd als healbot
+ redelijk gegeared

- healbot begint saai te worden
- retri spec veel minder gevraagd
- minder fatsoenlijke retri gear
- geen tankgear

Warrior
+ female gnome met roze haar
+ leuk om te spelen

- niet veel gevraagd, want fury specced
- geen tankgear

Rogue
+ leuk om te spelen
+ heirloom chest + shouders

- level 43
- minder gevraagd (want dps)

Deathknight
+ level 66
+ leuk om te spelen
+ relatief goede gear

- geen tankgear

Druid
+ leuk om te spelen
+ laag level, moet nog gegeared worden
+ veelzijdig

- level 17 ( :| )

Hunter

- veel te eenzijdig
- level 23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:47:
Okee, ik ben tegenwoordig heel erg casual. Geen guild, alhoewel misschien een casual rank bij een guild. In ieder geval geen raids of guildruns. Probleem is dat ik mezelf de laatste tijd zie switchen tussen chars zonder me echt toe te leggen op eentje. Dat laatste wil ik nu wel gaan doen.

For the record: ik heb al een warlock en priest naar level 70 gespeeld, die ga ik niet nog een keertje levellen. :P

Ik neig nu naar de druid, omdat ik daar twee fijne heirloom items op heb en veelzijdig is én nog fatsoenlijk valt te gearen.

Paladin
+ level 80
+ redelijk gegeared

- geen tankgear

Warrior
+ leuk om te spelen

- geen tankgear

Rogue
+ leuk om te spelen

- level 43

Deathknight
+ level 66
+ leuk om te spelen
+ relatief goede gear

- geen tankgear

Druid
+ leuk om te spelen
+ veelzijdig

Hunter

- veel te eenzijdig
- level 23
mooi lijstje maar bedenk wel je moet spelen wat je zelf het leukste vind he niet kijken naar wel niet gevraagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
M_G schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:46:
Heroic mode is niet vereist voor die tabard. Als het goed is krijgen we vanavond weer een tabard erbij in mijn guild, we hebben een 2e Shadowmourne :)
Ik geef ook licht in het donker met dat ding, rest heb ik aan guildies gegeven (heb het immers aan hun te danken dat ik met een legendary mag rondlopen). Nog een paar shards en dan hebben wij ook een 2de erbij.
Gohan-san schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:45:
Over de goldsellers en alles, vroeg ik mij af hoe kunnen ze in godsnaam bijvoorbeeld Tabard of the light doorverkopen? (zover ik weet moet je LK25 HC verslaan met een shadowmourne in de raid om hem uberhaupt te krijgen).
dan nog zover ik weet is LK25HC bij mij op de server (The venture co) nog niet verslagen... of zijn het gewoon echt scam advertenties?
Zoals gezegd, LK hoeft niet neer op HC-mode, zolang je maar de LK killt met degene in je raid die juist de legendary heeft mogen ontvangen en de follow up q doet. Krijg je 5 leuke goodies, mount vindt men het meest speciaal. Ik heb alleen de tabard gehouden in de trant van, tijdens Cata is die legendary toch niets meer waard but at least I got the t-shirt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

Ow is die box maar 1malig? ik dacht altijd wanneer je hem killt met shadowmourne! Helaas doen wij op het moment alleen maar 1 mons, en die tabard lijkt mij echt geweldig om te hebben! op mijn paladin nog wel, en dan gewoon verbinden met een tank cooldown macro :)

Aye heb die goodie list bekeken, en ik vind echt de tabard het vetste! zou daar wel aardig wat Gold aan spenderen om die te mogen dragen op mijn pala ;)

@LK25 die zal ongetwijfeld wel al gekilled zijn bij ons, en shadowmourne heb ik ook al eens voorbij zien komen. maar die quest is dus 1malig per shadowmourne.

[ Voor 38% gewijzigd door Valkyre op 28-07-2010 13:56 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
Gohan-san schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:54:
Ow is die box maar 1malig? ik dacht altijd wanneer je hem killt met shadowmourne! Helaas doen wij op het moment alleen maar 1 mons, en die tabard lijkt mij echt geweldig om te hebben! op mijn paladin nog wel, en dan gewoon verbinden met een tank cooldown macro :)

Aye heb die goodie list bekeken, en ik vind echt de tabard het vetste! zou daar wel aardig wat Gold aan spenderen om die te mogen dragen op mijn pala ;)

@LK25 die zal ongetwijfeld wel al gekilled zijn bij ons, en shadowmourne heb ik ook al eens voorbij zien komen. maar die quest is dus 1malig per shadowmourne.
Het is idd eenmalig het q item per degene die net de legendary heeft verkregen. Op sommige servers worden de goodies verkocht, ik hoorde dat de mount voor zo'n 200k gold wegging, rest zou ik niet weten.
Tabard is leuk, gebruik 'em wel eens tijdens daily heroics en dan proct het wapen ook nog eens, levert altijd leuke reacties op. Maar na een tijdje heb je het wel gehad hoor, heb je het wel gezien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruntFCA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 20:41
Op Darkspear heb ik minder last van goldsellers dan mensen die een nieuw guild zijn begonnen, ben de laatste paar dagen al 10 keer uitgenodigd voor 1 guild (steeds dezelfde). Krijg van 3 personen de invites zonder dat ze vraen of je wel intresse hebt, hebben jullie hier op andere servers ook last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:15

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Zjanzjak schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:09:
[...]

Het is idd eenmalig het q item per degene die net de legendary heeft verkregen. Op sommige servers worden de goodies verkocht, ik hoorde dat de mount voor zo'n 200k gold wegging, rest zou ik niet weten.
Tabard is leuk, gebruik 'em wel eens tijdens daily heroics en dan proct het wapen ook nog eens, levert altijd leuke reacties op. Maar na een tijdje heb je het wel gehad hoor, heb je het wel gezien. ;)
Tja, als ik zie wat ik voor aanbiedingen kreeg.. Mount 200k, musicbox 25k, tabard 50k, portaltrinket 25k, transform ding 50k. Maarja, ik heb ze zelf gehouden, geen zin om ze te verkopen, en in de guild verdelen is vragen om problemen. Daarnaast nog het feit dat ik 30-35k voor mijn saronites gespendeerd heb en ik de items zelf ook erg leuk vind.

Verder zijn wij nu bezig met onze vierde shadowmourne, dus straks 4 mounts en tabards in de guild 8)7

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Ik ben er sinds gister weer achter dat ik mijn (druid) healer het prettigst vind spelen.

Mischien dat ik nog eens een andere healer ga proberen (in cata levelen). Waarschijnlijk dat ik nog wel probeer het set DPS-gear op mijn DK compleet te krijgen en daarmee ook een stukje T10 tank gear erbij, maar dat ik mij verder toch maar weer ga concentreren op mijn druid.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDarkstar
Kees schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:19:
[...]
Tja, als ik zie wat ik voor aanbiedingen kreeg.. Mount 200k, musicbox 25k, tabard 50k, portaltrinket 25k, transform ding 50k. Maarja, ik heb ze zelf gehouden, geen zin om ze te verkopen, en in de guild verdelen is vragen om problemen. Daarnaast nog het feit dat ik 30-35k voor mijn saronites gespendeerd heb en ik de items zelf ook erg leuk vind.

Verder zijn wij nu bezig met onze vierde shadowmourne, dus straks 4 mounts en tabards in de guild 8)7
Hoe zit dat overgens met die Musicbox? Ik heb gehoord dat deze in een verborgen kist zit, hoe/wie kan die zien? En is dat in 10 of 25 mans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
BruntFCA schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:16:
Op Darkspear heb ik minder last van goldsellers dan mensen die een nieuw guild zijn begonnen, ben de laatste paar dagen al 10 keer uitgenodigd voor 1 guild (steeds dezelfde). Krijg van 3 personen de invites zonder dat ze vraen of je wel intresse hebt, hebben jullie hier op andere servers ook last van
yep nogal ja vind het ook een rare manier om een guild te beginnen eigenlijk lijkt me toch niet het meeste succes te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:14
M_G schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:46:
Doen jullie de items ook voor iedereen rollen?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

wizzard schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:26:
[...]

yep nogal ja vind het ook een rare manier om een guild te beginnen eigenlijk lijkt me toch niet het meeste succes te hebben
Tuurlijk wel, al die mensen die gewoon accepten omdat ze niet weten wat het is... En dan gewoon iedereen kicken zodra je bank guild klaar is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 13:57
Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:19:
zijn er hier trouwens nog mensen die ook op Auchindoun zitten?
Ik heb besloten om voor Cataclysm nog weg te migreren van Al'Akir. Ik heb het eigenlijk wel een beetje gezien daar. Er zijn eigenlijk bar weinig guilds die naast endgame raiden ook nog op sociaal vlak iets voorstellen. Auchidon en Twisting Nether zijn mijn opties. Welke server hangt er enkel vanaf of ik Horde blijf of Alliance ga spelen.

En dat hangt er weer vanaf of ik mijn Warrior ga spelen of mijn vanilla Rogue pak. Rogue heeft namelijk een Knight title en ik vind de Horde variant van Knight nogal lame. Plus dat ik dan zodra Blizzard dat toelaat kan race changen naar Worgen.
Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:19:
[...]

Het is een heeeeeeeele tijd geleden dat ik een priest heb gespeeld, was m'n eerste serieuze char. In de tijd dat BWL nog moeilijk was, T2 vreselijk stoer en WoW nog enigszins uitdagend. ;)
Toen scrubs en casuals alleen maar mochten kijken naar je epic gear. Was voor hun totaal niet haalbaar en was je dus tenminste een beetje uniek :>

[ Voor 23% gewijzigd door JeroenNietDoen op 28-07-2010 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
BruntFCA schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:16:
1 keer maar, dit was aan charter sign, maar precies op het moment dat ik zou signen voor een ander guild lol.
Was gewoon goed ge-timed van de kerel, zonder te kijken op accept drukken omdat ik die ander verwachte.

Verder, ben ik eigenlijk alleen op mijn eerste char dit tegen gekomen en daarna nooit meer.
Nu al helemaal niet omdat al mijn alts een guild tag heeft, maar zelfs zonder kom ik het niet tegen.

Wellicht dat een RP-PvP server toch anders is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
ShadowBumble schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:04:
[...]

Zucht ik zou eens willen dat mensen de terminology opzochten met het verschil tussen hacken en cracken. Als je werkelijk zo goed bent om een onbekende/0-secday exploit te gebruiken om toegang tot je OS te krijgen ga je die kenis en het risico dat het ontdekt word niet lopen voor het hacken van WoW Accounts. ( Er valt namelijk bizar veel te verdienen met onbekende exploits die jouw bedrijfs info kunnen geven of bankgegevens )

Das niet alleen naief maar ook nog eens ongelovelijk stom, de meeste accounts worden gecracked doordat hun Email gehijacked word en zo een password reset word opgevraagd.

Is opzich niks bijzonders aan anders dan common sense te gebruiken, iedere debiel kan het mits hij maar een beetje inzicht heeft hoe je een logisch stappen plan maakt.
Geheel correct
Deze mensen maken gebruik van bekenende bugs in IE/Flash en soms Java
Meeste accounts worden nog steeds gewoon door phishing mails achterhaald.
Net even op de scammers FTP gekeken waar ik het eerder over had , hier onder screenie van de opbrengst van gister
Afbeeldingslocatie: http://img248.imageshack.us/img248/6851/scamp.jpg
Dat is +- 1500 account gegevens per bestand
Anyway in de vakantie maak ik er waarschijnlijk een leuk verhaaltje van

On topic: Vanavond weer LK hoop ik , beginnen nu steeds dichterbij te komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Kees schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:19:
[...]

Waarom geeft dat problemen? Ik vond het niet meer dan logisch m'n items te delen, zonder guild had ik het toch niet voor elkaar gekregen. Daarnaast zijn de andere officers goede irl en niet irl vrienden die ik het graag gun, net als alle actieve spelers die mee shards gefarmed hebben. Dus de keuze was duidelijk: op basis van attendance laten rollen. Er is 1 iemand ff emo geworden, maar na een kort gesprekje was hij het met onze denkwijze eens, 70%+ attendance (beste van afgelopen 2 danwel 6 maanden). Nieuwe members en oude members allemaal een goede kans, behalve de slackers, en dat was precies zoals we het al besproken hadden maar er nog geen regel bij hadden verzonnen :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023

Mijn vrouw koopt telkens de mount, in de hoop dat die rewards er uit gaan voor cata, leuke investering (ze heeft meerdere malen goldcap nu, en wil niet meer gold maken met AH playen...).
Okee, ik ben tegenwoordig heel erg casual. Geen guild, alhoewel misschien een casual rank bij een guild. In ieder geval geen raids of guildruns. Probleem is dat ik mezelf de laatste tijd zie switchen tussen chars zonder me echt toe te leggen op eentje. Dat laatste wil ik nu wel gaan doen, anders schiet het niet op natuurlijk.

Paladin
+ level 80
+ redelijk gegeared

- geen tankgear

Warrior
+ leuk om te spelen

- geen tankgear

Rogue
+ leuk om te spelen

- level 43

Deathknight
+ level 66
+ leuk om te spelen
+ relatief goede gear

- geen tankgear

Druid
+ leuk om te spelen
+ veelzijdig

Hunter

- veel te eenzijdig
- level 23
Ik heb zelf net een druid gerold (heb meerdere lvl80's, allemaal ICC gear) en ik moet zeggen, jack of all trades master of ... wait, all.

En 1-70 is tegenwoordig relatief zo gebeurd, zeker als je er een guide bij gebruikt. Druid kan elke rol, en doet het goed. Zelf vind ik healen op het moment het leukste, is weer eens wat anders dan mijn main (lock).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkangle schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:07:
[...]
En 1-70 is tegenwoordig relatief zo gebeurd, zeker als je er een guide bij gebruikt. Druid kan elke rol, en doet het goed. Zelf vind ik healen op het moment het leukste, is weer eens wat anders dan mijn main (lock).
Ja, heb bedacht dat ik daar deze addon voor ga gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*

Ik hoorde ooit ergens dat er nog steeds een kleine kans is dat ie dropt als je SM in de raid hebt maar volgens mij was dat onzin, ik heb er iig nog nooit bewijs van gevonden. Ga dus uit van 1 box per SM en daarmee houdt 't op. En daarmee zijn de items ook zeldzaam :P (crap had ik toch die ginvite niet moeten accepten toen ik de box net lootte ;) ).

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Ik zat gisteren ineens met een dagger in een instance. Wel goede dps, maar totaal geen skills met daggers. Dus na de nodige dodges, parries en misses denk ik wat is er aan de hand. Healer begint me voor fag uit te schelden en krijg wat L2P's naar mijn hoofd. Blijkt dat ik perongeluk mijn tankwapen verkocht heb. Shhiiiiiittt... Heb een ticket aangemaakt, ben benieuwd, hoop dat ik hem nog weer terug kan krijgen. ;(

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

HawVer schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:01:
Ik zat gisteren ineens met een dagger in een instance. Wel goede dps, maar totaal geen skills met daggers. Dus na de nodige dodges, parries en misses denk ik wat is er aan de hand. Healer begint me voor fag uit te schelden en krijg wat L2P's naar mijn hoofd. Blijkt dat ik perongeluk mijn tankwapen verkocht heb. Shhiiiiiittt... Heb een ticket aangemaakt, ben benieuwd, hoop dat ik hem nog weer terug kan krijgen. ;(
Als je nog niet uitgelogd bent sinds je iets hebt verkocht (aan een vendor, natuurlijk een ander verhaal voor de AH), dan kan je naar een vendor gaan en op de BuyBack tab drukken. Alhoewel er dan ook nog een restrictie is van, uit mijn hoofd, 12 items terug.

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDarkstar
DarkKnight schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:11:
[...]
Als je nog niet uitgelogd bent sinds je iets hebt verkocht (aan een vendor, natuurlijk een ander verhaal voor de AH), dan kan je naar een vendor gaan en op de BuyBack tab drukken. Alhoewel er dan ook nog een restrictie is van, uit mijn hoofd, 12 items terug.
Equiped = soulbound, AH lijkt me dan een beetje moeilijk posten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Hey jij ook weer aan het spelen leuk hoor ;) Ene als ik jou was zou ik als ik lekker casual wil blijven tank spelen op je paladin of warrior. Ook al heb je de gear niet dat is zo gedaan toch en heb je gelijk wat te doen.
Beide spelen erg leuk warrior lekker heen en weer chargen / intervene om losse adds enzo te pakken. En paladin om al zijn extra dingetjes. Zelf vind ik het bv leuk om bv even te helpen met een dispel of een goed getimde lay on hands zelfs een freedom of movement tis gewoon wat veelzijdiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

TheDarkstar schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:15:
[...]

Equiped = soulbound, AH lijkt me dan een beetje moeilijk posten :+
Staat niet bij of het een nieuw wapen was dat hij wilde gebruiken, of een die hij al eerder had gebruikt en toen per ongeluk weggeklikt had bij de vendor i.p.v. de dagger.
Dus, ik zorg er alleen voor dat ik alle mogelijkheden zoveel mogelijk heb afgebakend en zo verdere verwarring te voorkomen.

[ Voor 0% gewijzigd door DarkKnight op 28-07-2010 17:02 . Reden: *kuch* typo *kuch* ]

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_G
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-07 12:23

M_G

porn* schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:36:
[...]

Doen jullie de items ook voor iedereen rollen?
Ik was er de vorige keer niet bij (WoW break), maar volgens mij gaat het op basis van EP bieden (we gebruiken EPGP). Beetje vreemd misschien, maar volgens mij had niemand er problemen mee :)

[ Voor 4% gewijzigd door M_G op 28-07-2010 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
MantaMania schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:15:
[...]

Hey jij ook weer aan het spelen leuk hoor ;) Ene als ik jou was zou ik als ik lekker casual wil blijven tank spelen op je paladin of warrior. Ook al heb je de gear niet dat is zo gedaan toch en heb je gelijk wat te doen.
Beide spelen erg leuk warrior lekker heen en weer chargen / intervene om losse adds enzo te pakken. En paladin om al zijn extra dingetjes. Zelf vind ik het bv leuk om bv even te helpen met een dispel of een goed getimde lay on hands zelfs een freedom of movement tis gewoon wat veelzijdiger.
Amen! Ik heb m'n druid niet verder dan 33 gekregen en warrior en pally beiden 80 (smaak verschilt maar mocht het iets zeggen...), warrior tanken is nu wel beetje erg knoppen rammen (normale knoppen plus heroic strike danwel cleave maar dat moet veranderen met Cata). Pallies zijn altijd goed, al moet ik zeggen dat ik retri niet meer dan aardig vindt, te simpel. Ik ram wat knopjes (4-5) in en doe echt bakken met dps, dat klopt niet helemaal imo, het staat niet in verhouding met andere classes :)
M_G schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:31:
[...]

Ik was er de vorige keer niet bij (WoW break), maar volgens mij gaat het op basis van EP bieden (we gebruiken EPGP). Beetje vreemd misschien, maar volgens mij had niemand er problemen mee :)
Bij ons zijn de dkp pools heel erg scheefgetrokken afgelopen tijd dus dat had niet gewerkt, bovendien werken we niet met vrije bids maar vaste prijzen voor items, moeten we dat voor deze gaan bepalen op wat 1000dkp? :D
Magoed anders wel een goed idee, zelf houden vond ik toch een beetje aso :)

@Kees jij hebt toch zeker niet alle Prim. Saro's betaald? Ik heb de eerste 10 van m'n alts geplukt (en 2 van mijn main) en de rest gekocht van guildbank/AH. AH was toen duur ja, maar de 5 van de gbank kostten een fractie van het AH bedrag dus dat scheelde een hoop.

[ Voor 27% gewijzigd door porn* op 28-07-2010 16:59 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

porn* schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:51:
@Kees jij hebt toch zeker niet alle Prim. Saro's betaald? Ik heb de eerste 10 van m'n alts geplukt (en 2 van mijn main) en de rest gekocht van guildbank/AH. AH was toen duur ja, maar de 5 van de gbank kostten een fractie van het AH bedrag dus dat scheelde een hoop.
Ach ik heb vandaag iets meer dan 60k uitgegeven ;) Had 25 Primals nodig voor mijn Shadow Edge ( jaja een tank met shadow edge >+)) en daarnaast heb ik gelijk alles maar opgekocht, markt was gezakt naar 500g per stuk en heb er 50 zelf gehouden en de rest weer op AH gezet, voor 750 p/st was de enige dus hij praktisch mijn geld alweer terug ( inclusief nog wat BoE zooi ilvl264 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

@ mensen die ook tukUI gebruiken.

Ik heb deze nu ook nadat ik dat in dit topic had gezien; alleen wil ik bij het lootframe (rechts) ook graag /2 spam alleen ik kan er helemaal geen chatvensters naar toe verplaatsen hoe kan dit zo?

(hij is unlocked etc dus dat is het niet.)

[ Voor 8% gewijzigd door Grvy op 28-07-2010 18:24 ]

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Pietjepot schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 18:24:
@ mensen die ook tukUI gebruiken.

Ik heb deze nu ook nadat ik dat in dit topic had gezien; alleen wil ik bij het lootframe (rechts) ook graag /2 spam alleen ik kan er helemaal geen chatvensters naar toe verplaatsen hoe kan dit zo?

(hij is unlocked etc dus dat is het niet.)
Rechtermuis knop -> Settings en dan Other kan je de channel aanvinken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

ShadowBumble schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 19:16:
[...]

Rechtermuis knop -> Settings en dan Other kan je de channel aanvinken ;)
Ik bedoel eigenlijk dat ik daar rechts dus zowel een loot als een spam trade wil hebben en ik kan er op dit moment geen extra 'window' naar toe draggen.

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Pietjepot schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 19:19:
[...]

Ik bedoel eigenlijk dat ik daar rechts dus zowel een loot als een spam trade wil hebben en ik kan er op dit moment geen extra 'window' naar toe draggen.
SPAM channel "unlocken"en daarnaar toe slepen zou gewoon moeten docken aan het loot venster dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

Dat doet hij dus niet; en dat vind ik zo raar :(

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:17
Nieuwe laptop, WoW + BC + WotLK geïnstalleerd in een uurtje of twee. Maar dan komt het patchen nog :(. Ben sinds 16.00 uur al bezig met patchen (naar 3.2) en zit nu nog maar op 65%... En dan moet t/m 3.3.5 ook nog :').

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Conscience NL schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 21:25:
Nieuwe laptop, WoW + BC + WotLK geïnstalleerd in een uurtje of twee. Maar dan komt het patchen nog :(. Ben sinds 16.00 uur al bezig met patchen (naar 3.2) en zit nu nog maar op 65%... En dan moet t/m 3.3.5 ook nog :').
was sneller geweest door via wowwiki even de patches te downloaden van een mirror ;) maar ja daar heb je nu natuurlijk niks meer aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Paladin
+ level 80
+ redelijk gegeared

- geen tankgear

Warrior
+ leuk om te spelen

- geen tankgear

Rogue
+ leuk om te spelen

- level 43

Deathknight
+ level 66
+ leuk om te spelen
+ relatief goede gear

- geen tankgear

Druid
+ leuk om te spelen
+ veelzijdig

Hunter

- veel te eenzijdig
- level 23
Ik zit eigenlijk in hetzelfde bootje, alleen mij intresseert het me niet echt wat 'andere willen' jij bent tenslotte degene die speelt, en als ik het goed heb speel je voor jezelf om plezier te hebben toch?

En een paar puntjes die jij noemt gaan voor mij niet op.

Paladin :
Mainspec is Ret en offspec is Prot.
Paar keer naar ICC geweest als ret en heb me erg vermaakt.
Een goede speler is altijd gewild welke spec dan ook.

Warrior :
Mainspec is Fury en offspec is Prot.
Speel deze zelf weinig omdat ik het een beetje saai vindt.
Hiervoor precies hetzelfde, ben je goed willen ze je echt wel hebben.
Als ik kijk wat sommige Fury warriors voor dps neerzetten in ICC dan kan ik daar nog een puntje aan zuigen.
Heb er al een aantal meegemaakt die in de trashpacks richting de 18k dps vlogen en zo'n 11k singletarget deden.

En dit gaat op voor alle classes ben je goed dan willen ze je echt wel hebben in een raid/party, ik heb liever een speler die net 6k dps doet in ICC dan iemand die 8k doet en in elke slimepool/voidzone/spore/etc/etc blijft staan.

En zo kan ik nog wel even doorgaan, ik hou van een beetje afwisseling niet elke week hetzelfde doen dan is er voor mij ook geen bal meer aan. Ik heb dan de luxe om 9 van de 10 classes op 80 te hebben dus ik kan lekker een beetje proberen als de groep het toelaat.

En uiteraard gisteravond ICC10 gedaan, een rogue zocht in trade naar ranged dps, dus ben ik maar op mijn druid gegaan. Hij wilde een gebalanceerde groep dus probeerde van elke class wat te krijgen.
Alle bosses vielen zo om, helaas viel bij Saurfang op dat er een Ret pala op 4.3k dps stond overall..Hij rollde op alles wat los en vast zat, mail/leather/cloth... iedereen zat op ~7.2 tot 7.5k dps gemiddeld per boss, zeker bij saurfang als je als melee 3.5k dps doet.. dan snap je het volgens mij niet helemaal en Divine Storm.. wat is dat? niet 1 keer gebruikt volgens recount...

De drops vielen echt enorm tegen, practisch alleen maar leather en mail, heb nu bijna een betere offspec set op mijn druid voor cat dan mijn set op m'n rogue... als je als hunter naakt was meegegaan had je er volledig gegeared uitgekomen.. Omdat er bij fester en rotface al spelers bijwaren die niet wisten wat ze moesten doen 2 pogingen gedaan op Putri, bij de eerste slime was ik dood.. niemand schoot op de slime, en huggen? wasda /hug?...

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:51:
[...]
Pallies zijn altijd goed, al moet ik zeggen dat ik retri niet meer dan aardig vindt, te simpel. Ik ram wat knopjes (4-5) in en doe echt bakken met dps, dat klopt niet helemaal imo, het staat niet in verhouding met andere classes :)
Welke classes hebben dan zoveel buttons voor dps? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Laatst online: 20:27

Auredium

Informaticus Chaoticus

Logboek,

de weekreset was er dan toch gisteren. Op Blade's Edge was alliance niet echt aardig voor Horde want we hebben de hele dag en avond non-stop WG gehad waardoor Horde niet de weekreset kon gebruiken voor VOA. Na WG te hebben gedaan staan mijn honorpoints weer op 21k. Gelijktijdig heb ik gisteren 400G gemaakt, het kon meer maar ik had geen tijd voor dailies in grote mate. Verder een hoop achievements weten te halen tijdens de weekly raid in Ulduar.
Vanavond weinig tijd voor WoW te spelen. Wel verwacht ik mijn 50ste mount ergens in het weekend te hebben.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:13:
[...]

Arcane mages !!

o wacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDarkstar
Dagboekje,

Gisteren was de dag bedoeld om LK neer te halen (zou de eerste zijn voor onze guild) echter is dit niet door gegaan. Beide tanks waren niet online, dit was aangegeven naar de GM maar deze was het vergeten... we hebben de raid dus maar verplaatst naar morgen of desnoods maandag dat we verder gaan, nog maar 2 bosses te gaan namelijk, maar om hiervoor pugs te nemen zou hoogst waarschijnlijk op een whipefest eindigen.

Ik ben dus maar mijn Mage gaan lvlen. Deze zit nu op 71 en kan dus voortaan teleporten naar Dala. Nog wat AH bespeeld en ruim 1k binnen gehaald, en vele zaken nog in de verkoop. Dus wel een mooi buideltje in de maak.

Ben benieuwd of we LK nog wel downen voor mijn vakantie (ik vertrek rond de 8ste augustus namelijk)....we zullen zien, zou wel leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan allen met een reactie op mijn vraagstuk des levens: dank! 8)

Natuurlijk moet je spelen wat je leuk vindt, da's de bottomline tenslotte. Maar voor een casual die z'n lol toch voor een groot deel uit instances haalt, speelt de tijd in queue voor een instance ook een rol.

En dus ga ik met m'n druid verder, die lijkt me leuk. Met al die pug's vol beginners/alts die nog geen 4k aan DPS eruit persen, kan ik ook nog wel een steekje laten vallen als beer en leer ik ook fatsoenlijk tanken. :)

Wel een verschil tussen tanken en op FoL rammen: je moet de weg weten in instances! Ik hobbelde altijd maar een beetje achter de tank aan, nu moet ik zelf de weg weten: paniek! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:13:
[...]
Feral Druids :p

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Feral Druids en Ehancement Shamans vind ik persoonlijk het leukste spelen.

Enhancement Shamans: Veel timers in de gaten houden, keuzes maken tussen abilities. Shock and Awe schijnt te helpen, maar ik doe het liever zonder. Het leidt behoorlijk af en haalt de uitdaging er een beetje uit.

Feral Druid: Hoe zeggen ze dat ook alweer? John 'fucking' Madden! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
warlock:)
priest:)

maar aan de andere kant het is nu volgens mij helemaal ok om met een rotatie macro te spelen iets waar ik altijd een hekel aan heb gehad .
ik merk het aan sommige spelers dat alles onder 1 button zit als ze ook maar enigzins iets moeten lopen hup weg rotatie macro en hup weg dps

ik denk dat het ook niet iets is van veel knopjem indrukken ik speel zelf disc priest met grid en clique setup veel beter dan vroeger maar alsnog moet ik wel elke seconde keuze maken welke knop ik ga indrukken en op wie ik wat wil hebben snap je :)

veel weinig knoppen haha het zit hem allemaal in de timing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Conscience NL schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 21:25:
WoW en TBC had je niet hoeven te installeren. Alleen de DVD er in van WotLK en je bent klaar wat dat betreft.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

wizzard schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:39:
[...]

warlock:)
priest:)

maar aan de andere kant het is nu volgens mij helemaal ok om met een rotatie macro te spelen iets waar ik altijd een hekel aan heb gehad .
ik merk het aan sommige spelers dat alles onder 1 button zit als ze ook maar enigzins iets moeten lopen hup weg rotatie macro en hup weg dps

ik denk dat het ook niet iets is van veel knopjem indrukken ik speel zelf disc priest met grid en clique setup veel beter dan vroeger maar alsnog moet ik wel elke seconde keuze maken welke knop ik ga indrukken en op wie ik wat wil hebben snap je :)

veel weinig knoppen haha het zit hem allemaal in de timing
spriest met 4x t10 is ook een 4 button char geworden :)

sw-p-->vt-->dp-->mf

helemaal sinds ve nu(alweer een tijdje) een 30 min buff is. En Mb niet meer nodig is omdat je de 4x stat bonus hebt..

[ Voor 6% gewijzigd door Thrillseeka op 29-07-2010 11:01 ]

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren had ik nog iets vaags. Ik joinde een VoA 25 run waar alleen de fireboss dood was. Geen probleem aangezien ik alleen voor de iceboss kwam. Nu was het zo dat de rest van de bazen gebanished waren?: Er was nog anderhalf uur tijd over voordat de WG battle weer begon. Voor zover ik weet gebeurd dat banishen alleen als WG begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
is er toevallig op een servert ergens een nederlandse pvp guild dat iemand weet... of iemand van plan met een groepje er 1 te starten met het oog op cataclysm... ben met maat(ik discpriest, hij moonkin) op zoek naar een leuke active pvp guild voor cata(rated bg's)... allebei full wrathfull/t2 en van plan zeer actief te zijn in cata , nu iets minder aangezien we al een maand of 4 in het seizoen zitten en alle gear ook offspecs toch al binne is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister lv 71 bereikt op mijn Hunter en gelijk nog zo'n 75% erbij geleveld.

Character ziet er nu zo uit, nog geen geweldige gear, maar dat zal op lv 80 wel komen. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:13:

En dus ga ik met m'n druid verder, die lijkt me leuk. Met al die pug's vol beginners/alts die nog geen 4k aan DPS eruit persen, kan ik ook nog wel een steekje laten vallen als beer en leer ik ook fatsoenlijk tanken. :)
Dat is altijd zo vervelend aan pugs :) De lfg tool koppelt mij nogal eens aan een tank die net aan z'n eerste heroics begint en dan loopt die tegen mijn shadowmourne aan. Tank met 25k hp is echt niet erg voor een heroic maar het wel irritant als je met 1 ability al aggro pulled.

Elke keer als ik een weekly of voa pug val ik wel om na een minuut omdat ik na m'n 1ste salvation weer over de threatcap ga. Komt dan ook vaak omdat hunters en rogues niet snappen dat je gewoon md en tricks tijdens een gevecht kan blijven gebruiken :)

Instant queue's op je tank is altijd lekker natuurlijk. Ik tank nog wel eens in ret gear/spec met een guildhealer en mocht het nu een icc 5 man zijn dan respec ik wel naar prot.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.