Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:47:
Okee, ik ben tegenwoordig heel erg casual. Geen guild, alhoewel misschien een casual rank bij een guild. In ieder geval geen raids of guildruns. Probleem is dat ik mezelf de laatste tijd zie switchen tussen chars zonder me echt toe te leggen op eentje. Dat laatste wil ik nu wel gaan doen, anders schiet het niet op natuurlijk.
Lijstje met plus- en minpunten staat hieronder, zijn er nog dingen die ik mis?
For the record: ik heb al een warlock en priest naar level 70 gespeeld, die ga ik niet nog een keertje levellen.
Ik neig nu naar de druid, omdat ik daar twee fijne heirloom items op heb en veelzijdig is én nog fatsoenlijk valt te gearen.
Paladin
+ level 80
+ veel gevraagd als healbot
+ redelijk gegeared
- healbot begint saai te worden
- retri spec veel minder gevraagd
- minder fatsoenlijke retri gear
- geen tankgear
Warrior
+ female gnome met roze haar
+ leuk om te spelen
- niet veel gevraagd, want fury specced
- geen tankgear
Rogue
+ leuk om te spelen
+ heirloom chest + shouders
- level 43
- minder gevraagd (want dps)
Deathknight
+ level 66
+ leuk om te spelen
+ relatief goede gear
- geen tankgear
- minder gevraagd (want dps)
Druid
+ leuk om te spelen
+ laag level, moet nog gegeared worden
+ veelzijdig
- level 17 (

)
Hunter
- veel te eenzijdig
- level 23
Ik zit eigenlijk in hetzelfde bootje, alleen mij intresseert het me niet echt wat 'andere willen' jij bent tenslotte degene die speelt, en als ik het goed heb speel je voor jezelf om plezier te hebben toch?
En een paar puntjes die jij noemt gaan voor mij niet op.
Paladin :
Mainspec is Ret en offspec is Prot.
Paar keer naar ICC geweest als ret en heb me erg vermaakt.
Een goede speler is altijd gewild welke spec dan ook.
Warrior :
Mainspec is Fury en offspec is Prot.
Speel deze zelf weinig omdat ik het een beetje saai vindt.
Hiervoor precies hetzelfde, ben je goed willen ze je echt wel hebben.
Als ik kijk wat sommige Fury warriors voor dps neerzetten in ICC dan kan ik daar nog een puntje aan zuigen.
Heb er al een aantal meegemaakt die in de trashpacks richting de 18k dps vlogen en zo'n 11k singletarget deden.
En dit gaat op voor alle classes ben je goed dan willen ze je echt wel hebben in een raid/party, ik heb liever een speler die net 6k dps doet in ICC dan iemand die 8k doet en in elke slimepool/voidzone/spore/etc/etc blijft staan.
En zo kan ik nog wel even doorgaan, ik hou van een beetje afwisseling niet elke week hetzelfde doen dan is er voor mij ook geen bal meer aan. Ik heb dan de luxe om 9 van de 10 classes op 80 te hebben dus ik kan lekker een beetje proberen als de groep het toelaat.
En uiteraard gisteravond ICC10 gedaan, een rogue zocht in trade naar ranged dps, dus ben ik maar op mijn druid gegaan. Hij wilde een gebalanceerde groep dus probeerde van elke class wat te krijgen.
Alle bosses vielen zo om, helaas viel bij Saurfang op dat er een Ret pala op 4.3k dps stond overall..Hij rollde op alles wat los en vast zat, mail/leather/cloth... iedereen zat op ~7.2 tot 7.5k dps gemiddeld per boss, zeker bij saurfang als je als melee 3.5k dps doet.. dan snap je het volgens mij niet helemaal en Divine Storm.. wat is dat? niet 1 keer gebruikt volgens recount...
De drops vielen echt enorm tegen, practisch alleen maar leather en mail, heb nu bijna een betere offspec set op mijn druid voor cat dan mijn set op m'n rogue... als je als hunter naakt was meegegaan had je er volledig gegeared uitgekomen.. Omdat er bij fester en rotface al spelers bijwaren die niet wisten wat ze moesten doen 2 pogingen gedaan op Putri, bij de eerste slime was ik dood.. niemand schoot op de slime, en huggen? wasda /hug?...
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"