10 apps? Wow, ik heb em ook al sinds de release maar heb inmiddels al meer dan 5 panels vol apps waarvan ik er maar weinig zou willen missen. Ook met dat aantal heb ik zelden last van de stall bug. In het begin heb ik het een paar keer gehad en ik geef toe de eerste keer baalde ik wel. Misschien komt het omdat ik hem nu bijna elke dag wel een keer restart, maar ik heb er nu geen last meer van.catt4u schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 20:24:
[...]
Wat zit je hier nu allemaal te zeuren?
Heb je überhaupt de telefoon al dagen achtereen in de praktijk gebruikt![]()
Ik heb 'm nu ruim 3 weken en gebruik 'm heel veel maar merk echt weinig van enige lag.
Het is de 16GB uitvoering en ik heb uit de market zo'n 10 gratis+koop apps. geïnstalleerd.
Ik hoef zelfs de task killer niet te gebruiken omdat ik geen zwarte schermen/of hangen van apps heb![]()
Als je de perfekte telefoon wil hebben die zonder bugs werkt direkt nadat die op de markt is gekomen zal je nog heel lang moeten wachten voor je er 1 kan kopen vrees ik![]()
Het is hier ook al eerder geschreven: Een volmaakte telefoon die alles goed doet zal er nooit zijn.
En de reviews en forum berichten spreken voor zich zelfs voor een dure telefoon waar er binnen enkele dagen meer dan een miljoen waren verkocht![]()
Ook m'n Omnia 18910HD zou met de originele fw nog steeds niet echt lekker lopen.
Het is dat die na flashen met een rom van Andy (HyperX) nu echt super presteert maar dat heeft ook 5 versies geduurd voor alle irritante bugs er uit waren![]()
Ik krijg het idee dat je hier alleen probeert de indruk te geven dat andere telefoons perfekt presteren zonder bugs.
Kan je het ook niet toevoegen door naar Toepassingen te gaan, daar op de menuknop te drukken gevolgd door Bewerk en dan het icoontje daarheen slepen?Jay-v schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 23:59:
[...]
Heb hem met root verwijderd en dat werkt inderdaad. Nu ben ik wel ook het icoontje van berichten ook kwijt in de TW interface (onderste balkje), ik kan daar blijkbaar geen snelkoppeling krijgen naar Handcent...