Ik zojuist dit gevonden op site gemeente vlissingen:
"De gemeente is door een telefoonbedrijf gevraagd om een 38 meter hoge UMTS-mast in het park Westduin te mogen plaatsen op 500 meter afstand van woonhuizen. Dat stuit op veel verzet in de wijk.
Bij het ter perse gaan waren al honderden handtekeningen tegen het plaatsen van deze mast verzameld. De wijkraad heeft zich in een bespreking met de burgemeester achter de meerderheid van de stemmen geschaard. Vervolgens heeft de wijkraad in een brief aan de gemeente Vlissingen geschreven dat men de bezorgdheid van de bewoners deelt en dat de wijkraad tegen het verlenen van de vergunning is. Bezitters van een gsm, die momenteel in onze wijk met verbindingsproblemen kampen, zullen daar dan mee moeten leven."
Dat zou er dus iets mee te maken kunnen hebben. 
(ps, overigens werk ik zelf bij de kleine ah als bijbaan, heb daar wel bereik 

)
zojuist even op de site gsmmasten.nl gekeken, kun je zien waar alle umts masten staan. 

Zoals je ziet is in de wijk paauwenburg (ligt links van Lammerenburg) geen mast te bekennen. Ik zou eens de algemene voorwaarden van vodafone door moeten nemen in hoeverre zij hier aansprakelijk zijn, aangezien zij niet kunnen leveren waar ik voor betaal.

[
                        Voor 18% gewijzigd door
                                                     NinTeNdO_FrEaK                                                 op 01-08-2010 15:19
                                            ]