Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
smeijers schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 17:23:
ik ben KIES aan het upgraden versie: 1.5.1.10074.2
iemand enig iedee waarom dat op mijn supersnel internet zo traag gaat??
Kies heeft nogal vreemde manier van updaten, download steeds de complete applicatie lijkt het (in dit geval 123823kb), en dan moet je nog het geluk hebben dat hij halverwege niet stopt en opnieuw begint en in een oneindige spiraal terecht komt

[ Voor 6% gewijzigd door xenne op 31-07-2010 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
xenne schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 17:53:
[...]

Kies heeft nogal vreemde manier van updaten, download steeds de complete applicatie lijkt het (in dit geval 123823kb), en dan moet je nog het geluk hebben dat hij halverwege niet stopt en opnieuw begint en in een oneindige spiraal terecht komt
lijkt me dan handiger om vanaf de samsung site opnieuw te downloaden..gaat een stuk sneller

==========
overigens een oud vraagje heeft iemand problemen met een wifi bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
smeijers schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 18:00:
[...]lijkt me dan handiger om vanaf de samsung site opnieuw te downloaden..gaat een stuk sneller
zo heb ik het de vorige update inderdaad gedaan, want die automatische update werkt zelfs niet bij mij.... als hij de volledige 123823kb gedownload heeft zit de meter nog maar op 50% en krijg ik pop up foutmelding

Afbeeldingslocatie: http://i28.tinypic.com/260ud8z.jpg

vreemde software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent1
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-10 20:51
smeijers schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 18:00:
[...]

lijkt me dan handiger om vanaf de samsung site opnieuw te downloaden..gaat een stuk sneller

==========
overigens een oud vraagje heeft iemand problemen met een wifi bug?
Op de site staat nog de oude versie. Ben nu de nieuwe versie aan het downloaden (bij mij duurt het ook zo lang), ben benieuwd of deze wel fatsoenlijk werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Kies heeft zich bij mij wel gelukkig goed geupdated. Nu krijg ik echt bij samsung apps de melding:

"Deze mobiele telefoon wordt niet ondersteund door Samsung Apps"
:( beetje vreemd.

iemand enig idee om dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent1
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-10 20:51
Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 19:20:
Hallo,

Kies heeft zich bij mij wel gelukkig goed geupdated. Nu krijg ik echt bij samsung apps de melding:

"Deze mobiele telefoon wordt niet ondersteund door Samsung Apps"
:( beetje vreemd.

iemand enig idee om dit op te lossen?
geen idee, maar als ik naar http://www.samsungapps.com/about/onPhone.as ga, gebruiken ze de Samsung Wave als voorbeeld, dus misschien dat de apps alleen voor Bada zijn.

Moet wel zeggen dat Samsung KIES nu een stuk beter werkt. Herkent mijn telefoon direct en kan alle mappen bekijken. Het is nog niet optimaal maar het is zeker een grote vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
Silent1 schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 19:34:
[...]

geen idee, maar als ik naar http://www.samsungapps.com/about/onPhone.as ga, gebruiken ze de Samsung Wave als voorbeeld, dus misschien dat de apps alleen voor Bada zijn.

Moet wel zeggen dat Samsung KIES nu een stuk beter werkt. Herkent mijn telefoon direct en kan alle mappen bekijken. Het is nog niet optimaal maar het is zeker een grote vooruitgang.
zelfde ervaring ; trek me even niets aan van die onnozele melding..
KIES werkt goed en ook de telefoon als externe harde schijf geeeft mogelijkheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-08 19:05
Hallo,

Het kan voorkomen dat ik vanaf m'n computerscherm een foto wil maken maar er lopen allemaal horizontale, roodachtige strepen doorheen. Mijn monitor is een HP w2408h op 1920*1200 @59hz. Als ik hem op 60hz zet verandert er niets, verder kan ik de verversingsfreq niet instellen.

Ik vraag dit omdat ik bij kennissen wel een mooi stilstaand beeld van hun tft kan nemen.

Hoe kan ik dit oplossen?

Porto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-10 14:37

Shapeshifter

Get it over with

Mijn Galaxy wil niet meer connecten met mijn laptop. 2 uur geleden nog nieuwe films op gezet via mass storage, geen enkel probleem. Apparaat liep vast, dus batterij eruit en nu ziet mijn laptop hem niet meer, Kies wil ook niet.

Hij staat nog steeds op mass storage, maar als ik hem mount gebeurt er gewoon niets... Er staat nu ook een rood driehoekje linksbovenin, wat volgens de manual het volgende betekent: Error occurred or caution required. Heeft iemand dit wel eens gehad?

Have you tried turning it off and on again? Dat deed het hem... Anyway,tot nu toe bevalt hij prima, wel jammer dat Froyo pas in september komt...

[ Voor 28% gewijzigd door Shapeshifter op 31-07-2010 20:49 ]

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-04 09:36
Werkt het ook niet als je hem op debug zet?
Het kan ook zijn dat je nog even op koppelen moet klikken zodra de telefoon aan je pc zit (statusbar naar beneden schuiven en op de melding klikken)

Al opgelost dus :P

[ Voor 6% gewijzigd door basdv op 31-07-2010 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:56
Hallo,

Ik heb vandaag mijn SGS besteld en hij komt volgende week binnen :)
Een aantal praktische zaken: Gebruiken jullie screenprotectors? Is er een case voor deze telefoon te koop? (Ja ik weet eerste paar maanden is iedereen super voorzichtig met zijn phone :P)

Dit wordt mijn eerste android phone, heb momenteel een WM 6.1 die echt zijn tijd heeft gehad. Zodra het binnen is dan laat ik jullie weten wat mijn eerste indruk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-10 19:52

Tim Schuhmacher

abasios

Ik had nu wel wat vreemds, misschien niet een samsung ding. Maar ik kreeg een sms van een onbekend nummer, die ook niet voor mij bedoelt was. Terug geantwoord. En vandaag kreeg ik weer een sms van die onbekende meid, dus het berichtje was samengevoegd in die zelfde thread, maar de contactgegevens van een bekende uit mijn contactlijst stond er nu boven. Erg verwarrend dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therealwheely
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-10 14:34
Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 08:32:
[...]
Heb je (naast dat je bij "Over dit toestel>USB instellingen>Massa opslag" hebt gekozen) ook nog ná het aansluiten van de USB kabel de optie "koppelen" gekozen? Als ik dat niet doe dan krijg ik namelijk ook twee "lege" schijven te zien. Dit gebeurt niet via een pop-up maar moet je zelf kiezen.

Misschien overbodig, maar dit "koppelen" vind je in je notification schermpje (na het aansluiten van de USB kabel) (de bovenste balk omlaag slepen), druk dan op "USB aangesloten" en vervolgens op "koppelen"
Goeie tip! Dat ontdekte ik na veel geëxperimenteer ook ineens. Sindsdien werkt het prima. Overigens denk ik dat de meeste GS-bezitters alleen problemen hebben als ze op hun PC een 64-bits versie van Vista of Windows 7 hebben draaien.

Ik heb Kies op een XP PC geïnstalleerd en kon direct zonder problemen met de 'massa opslag' optie bestanden uitwisselen met mijn GS. Maar op mijn PC met 64-bit Windows 7 heeft het uren geduurd voor het werkte. Uiteindelijk wertke het pas nadat ik zowel Kies als de drivers van de PC verwijderd had via het configuratiescherm. Nu kan ik zonder drivers gewoon gebruik maken van de GS.

Ik vermoed dat de drivers die met Kies worden geïnstalleerd 32-bit zijn en daarom de communicatie in de war sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben mijn toestel een nieuwe firmware upgrade aan het geven maar hij staat op downloading - ik gebruik odin. hoe lang duurt zo'n download naar mijn toestel? of te wel wanneer gaat hij installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-10 14:33
Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 22:24:
ik ben mijn toestel een nieuwe firmware upgrade aan het geven maar hij staat op downloading - ik gebruik odin. hoe lang duurt zo'n download naar mijn toestel? of te wel wanneer gaat hij installeren
doe je gewoon maar wat ? want uuhmm dat staat duidelijk in tutorials hoelang het duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb instrucites gevolg samen met een een fimpje in part 1,2 en 3 maar in part 3 had de filmer al op start gedrukt en is het filmpje al aan het installeren maar hij heeft het niet over het feit dat het toestel moet aangeven "downloading...'' dit duurt al 6 minuten en kan me niet heugen dat mijn usb 2 zo langzaam is.
odin geeft aan pit file en analyse ok, daarna do not turn of target.

Op mijn toestel het zelfde en met de tekst downloading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-10 14:00

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 22:33:
heb instrucites gevolg samen met een een fimpje in part 1,2 en 3 maar in part 3 had de filmer al op start gedrukt en is het filmpje al aan het installeren maar hij heeft het niet over het feit dat het toestel moet aangeven "downloading...'' dit duurt al 6 minuten en kan me niet heugen dat mijn usb 2 zo langzaam is.
odin geeft aan pit file en analyse ok, daarna do not turn of target.

Op mijn toestel het zelfde en met de tekst downloading
Ik heb een i9000 vandaag ook naar JM2, root en lagfix gezet. (Quadrant score is nu 1758)
Alles via uitleg op XDA.
Alles zonder problemen verlopen dus ik denk dat je de filmpjes even uit moet zetten en goed de uitleg op XDA moet lezen :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb het al gevonden windows 7 64 bit reageerde niet meer maar heeft wel alles gewist en mijn toestel is leeg. alles is dus gewist. ga het nu op een andere pc proberen 32 bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-10 14:33
ik had geen probleem met mijn 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanderdw schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 14:49:
Als je muziek/geluids bestanden van Games, Navigatie enz. wilt verbergen voor de Muziekspeler, zet je een .nomedia bestand in de mappen die je wilt verbergen.

Ik heb bijvoorbeeld dit bestand in de root van de interne geheugenkaart geplaatst zodat hij alleen de externe geheugenkaart scant op muziek, foto's en films.
Bedankt voor de tip. Maar als ik het bestand in de root van de interne geheugenkaart zet, dan toont de muziekspeler helemaal niets. Dat komt doordat de map "sd", zijnde de externe geheugenkaart, gemount is als een map binnen de externe geheugenkaart. Dus: waar plaats je precies het bestand? Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ook het probleem dat de autolader (usb converter) de GS niet oplaadt? Zojuist na een ritje van 1.5 uur is mijn batterij van 67% naar 51% gegaan terwijl hij aan de sigarettenaanstekerusbconverter zat. De batterij liep snel leeg omdat ik Raging Thunder had gedemonstreerd en deze per ongeluk op de achtergrond is gezet ipv. uitschakelen.

Maar dan nog verwacht ik dat de auto USB oplader de batterij wel oplaadt.. Mijn Hero wilde altijd perfect laden, wel trager als uit het stopcontact, maar toch.. De Galaxy S lijkt erg moeilijk bij te laden soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werk zelf bij een telecom bedrijf en heb zo vaak een toestel geupdate maar het was nooit zo spannend als met de samsung. Onder windows was het update programma vastgelopen en hierdoor was ik alles kwijt.

oude firmware gepakt en deze deed het niet , toen maar 2.2 J3 gepakt en deze ging meteen goed en
het werkt allemaal. kweenie of er flash 10.1 op zit maar zou zeggen boeien op dit moment en het werkt en
nog rap ook. Zitten een aantal veranderingen in qua menu en zoals bij info /instellingen zijn alle icoontjes nu ook in kleur etc.

Ben blij dat het er weer opstaat het angszweet brak mij uit maar dacht steeds van "het is een soort computer zoals altijd en installeren kan altijd" en dat is me uiteindelijk gelukt.

Ga ik morgen er wel wat troep opzetten maar had liever 2.1 gehad maar goed zo is het ook wel mooi ondanks dat ik nu een paar aplicaties niet kan draaien volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smeijers schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 19:51:
[...]

zelfde ervaring ; trek me even niets aan van die onnozele melding..
KIES werkt goed en ook de telefoon als externe harde schijf geeeft mogelijkheden
toch het blijft vreemd dat ik geen apps via het samsung programma kan gebruiken omdat ie mijn Galaxy niet herkent.. Kom op dit is het nieuwste model..

voor de rest werkt kies idd perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit al voorbij is gekomen, maar hier een kleine tip:

Als je muziek/geluids bestanden van Games, Navigatie enz. wilt verbergen voor de Muziekspeler, zet je een .nomedia bestand in de mappen die je wilt verbergen.

Ik heb bijvoorbeeld dit bestand in de root van de interne geheugenkaart geplaatst zodat hij alleen de externe geheugenkaart scant op muziek, foto's en films.

Als je niet weet hoe je het bestand aan moet maken: Open kladblok. Bestand -> Opslaan als, en kies voor "Alle bestanden *.*". Vul bij de bestandsnaam ".nomedia" in.
Thanks. Ik had bijvoorbeeld spellen gedownload zoals assasin's creed en dungeon hunter en Nova :P daar zitten allemaal audio files bij.. Die komen dan bij mijn MP3 speler lijst in. Dat is knap irritant.
Dus ik ga dit even doen zodat die files niet bij mijn muziek lijsten komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:13
Ik weet niet of dit al voorbij is gekomen, maar hier een kleine tip:

Als je niet weet hoe je het bestand aan moet maken: Open kladblok. Bestand -> Opslaan als, en kies voor "Alle bestanden *.*". Vul bij de bestandsnaam ".nomedia" in.
Is de bug waardoor bij het gebruik van .nomedia ongewild spontaan bestanden gewist worden al wel opgelost?

http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=3692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-10 08:38

Shuriken

Life is all about priorities

Ik ben er gisteren dankzij de hond achter gekomen dat de chrome rand van de telefoon wel degelijk van metaal is.

De hond heeft nl. de telefoon uit mijn zak gestoten en hij is op straat gevallen. De rand zelf is flink beschadigd en is ook enigzins verbogen. :(

Er zijn zeker nog geen firma's die de rand als sparepart verkopen? Ik kon via google niks vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door Shuriken op 01-08-2010 09:18 ]

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NJ-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Heb dit toestel gisteren bij Vodafone gehaald, werkt fantastisch en prachtig om te zien.

Jammer genoeg verscheen er na een paar uren gebruik een dode pixel op het scherm (alleen zichtbaar bij donkere achtergrond). Iemand een idee of Vodafone een omruil voor een nieuw toestel accepteerd ?

Heb er geen speciale verzekering voor afgesloten.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:13
Shuriken schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 09:16:
Er zijn zeker nog geen firma's die de rand als sparepart verkopen? Ik kon via google niks vinden.
Als ik het volgende aanschouw vraag ik mij af of die rand sowieso wel eenvoudig separaat te vervangen is, lijkt aardig één geheel met het scherm te vormen:

Disassembly of the Samsung Galaxy S

[ Voor 6% gewijzigd door kwiebus op 01-08-2010 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 00:32:
Ik werk zelf bij een telecom bedrijf en heb zo vaak een toestel geupdate maar het was nooit zo spannend als met de samsung. Onder windows was het update programma vastgelopen en hierdoor was ik alles kwijt.
...
Ben blij dat het er weer opstaat het angszweet brak mij uit maar dacht steeds van "het is een soort computer zoals altijd en installeren kan altijd" en dat is me uiteindelijk gelukt.
...
Ga ik morgen er wel wat troep opzetten maar had liever 2.1 gehad...
Welk telecom bedrijf is dat als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik ging gisteren langs de Vodafone winkel bij mij in de buurt, met het idee dan eindelijk de HTC Desire te kopen. Ik ben met lege handen naar huis gegaan, omdat ik door de verkoper sterk aan de twijfel ben gebracht omdat hij me een Galaxy S adviseerde, dus ik vraag of ik hem even mag proberen.

Wat een ding zeg :D. Ik denk dat het dan toch de Galaxy S wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10 22:12
Heb hem sinds gister wat een prachtig toetsel :p !
heb de 16gb! wou eerst een 1jarig abbonement maar me ouders kwamen er mee dat
ik toch beter een 2 jarig abbonement kon nemen met een verzekering en dat als ik hem zat
ben ofzo dat ik hem gewoon tegen de muur gooi :D dan krijg ik een waardecheque
ter waarde van 619 euro dus had ik dat maar gedaan ipv 220 euro bij betalen!

hij word wel heel warm of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-10 08:38

Shuriken

Life is all about priorities

kwiebus schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 10:10:
[...]

Als ik het volgende aanschouw vraag ik mij af of die rand sowieso wel eenvoudig separaat te vervangen is, lijkt aardig één geheel met het scherm te vormen:

Disassembly of the Samsung Galaxy S
Ja zat hetzelfde filmpje op youtube te bekijken. Heb em daarna even half uit elkaar gehaald. Maar de rand kan er gewoon af. Helaas mis ik de mega nagel van de persoon in kwestie. Dus het is nog niet zo gemakelijk.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paddo1985
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-10 21:43
Ik heb sinds kort ook de SGC, maar ik heb een nogal vreemd probleem...

Ik kan alleen met Wi-Fi internetten via de browser. Over 3g doet hij het niet, ook niet met alternatieve browsers zoals Dolphin HD.
Ik kan echter wel gewoon op de market komen, de nu.nl app gebruiken en emailen.

Het enige dat het dus niet over 3g doet is websites laden...

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palmeg
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-10 18:01
Ik heb interesse in de Galaxy maar zit met een vraag mbt gebruik met een Ipad.. Kun je de Galaxy instellen als wifi router voor de Ipad?
Verder is er een goed agenda overzicht op het startscherm beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timin8r
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-04 14:48
@palmeg, je kunt de GS gebruiken als Mobile AP, en dan kun je dus draadloos internetten met je ipad of welk ander draadloos apparaat ook.
Voor de agenda zijn er tal van widgets te downloaden, zijn er veel genoemd in dit topic, zoals Agenda Widget, CalWidget en Pure.

Zelf heb ik een issue met de agenda dat hier ook al voorbij is gekomen maar dan andersom.
Als je een nieuw item maakt en bij alarm kiest voor "30 minuten van tevoren" komt de melding niet 30 maar 15 min. van tevoren. Kies je handmatig voor 30 min gaat het wel goed, er staat dan "30 min before".
Blijkbaar klopt die preset niet helemaal, weet iemand of dit op te lossen is?

Ik heb de mijne nu sinds dinsdag en ben over het algemeen heel tevreden.
Na 4 windows mobile telefoons (HTC/provider branded) was ik wel toe aan iets anders.
De laatste 2 toestellen waren touchie met qwerty en ik wou eigenlijk een mooie Android met qwerty maar kon niet meer wachten. Tot nu toe nog geen spijt van, door het 4" scherm heb je een lekker groot onscreen tobo en Swype werkt ook lekker als je er een beetje aan gewend bent en 'm wat woorden geleerd hebt.

Moet nog wel wat dingetjes uitvogelen, of gewoon wennen dat het anders is.
Ik heb net LauncherPro geinstalleerd om te proberen en ziet er goed uit maar als ik de Contacts wil openen zegt ie dat dat niet geinstalleerd is?
En hoe ga ik terug naar TouchWiz mocht ik dat willen?

i5-6600K - ASUS Z170 PRO GAMING - 16GB HyperX - XFX RX 570 4GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
timin8r schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 12:39:

Moet nog wel wat dingetjes uitvogelen, of gewoon wennen dat het anders is.
Ik heb net LauncherPro geinstalleerd om te proberen en ziet er goed uit maar als ik de Contacts wil openen zegt ie dat dat niet geinstalleerd is?
En hoe ga ik terug naar TouchWiz mocht ik dat willen?
even lang het icoontje indrukken, en laten verwijzen naar de juiste applicatie. standaard verwijst die naar iets wat de galaxy niet heeft.

Verder kan je bij
Instellingen - Toepassingen - Toepassingen beheren - Launcher pro - Standaard waarden wissen
De boel resetten, dan vraagt hij de volgende keer als je op "home" drukt weer welke launcher je wilt gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-10 04:35
Nog een tip als je al die voorgeinstalleerde bloatware (mini dagboek anyone ;( ) kwijt wil moet je op je gewortelde telefoon gewoon even titanium backup (gratis) installeren en dan kan je alles makkelijk verwijderen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-09 16:07
Mijn scherm is afgelopen vakantie gesneuveld... Heel raar... Was een spelletje aan het doen en opeens wordt scherm zwart maar telefoon bleef het doen (te horen aan de geluiden) en ook het touchscreen bleef het doen. Nu ga ik maandag met het toestel naar een service punt van samsung maar ik wil eigenlijk eerst nog even mijn zooi eraf halen. Dit gaat op het moment dus niet omdat ik niet kan koppelen omdat ik geen idee heb waar ik moet drukken aangezien mijn scherm zwart blijft :P

Heeft iemand hier misschien een oplossing voor? Om het apparaat te forceren verbinding te maken met mijn pc? Er staan nogal wat foto's op die ik eraf wil hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
Iemand al een hoesje of iets ervoor? heb wel wat gezien op internet maar niet veel!
en bij de mediamarkt in almere hadden ze nog niks dus iemand een gouden tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
r--ndy schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 13:13:
Iemand al een hoesje of iets ervoor? heb wel wat gezien op internet maar niet veel!
en bij de mediamarkt in almere hadden ze nog niks dus iemand een gouden tip?
Zoekfunctie misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderdw
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-10 08:14
kwiebus schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 09:12:
[...]

Is de bug waardoor bij het gebruik van .nomedia ongewild spontaan bestanden gewist worden al wel opgelost?

http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=3692
Geen idee eigenlijk, er staat dat de bug is opgelost maar het is nog niet bekend in welke versie van Android. Dus toch maar even uitkijken met gebruiken.

Als je het gebruikt, zorg dan wanneer je de .nomedia intern plaatst, je de belangrijke foto's op je externe geheugenkaart opslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
ik wist niet dat dat zo kon hoe doe je dat :p ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
r--ndy schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 13:26:
[...]

ik wist niet dat dat zo kon hoe doe je dat :p ?
Boven op deze pagina misschien iets invullen in het zoekbalkje 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenn87
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-04 23:17
leonlfm schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 01:50:
Ik heb ineens het volgende probleem.
Gisteren de telefoon verbonden met mijn pc geen probleem.
Nu opnieuw aangesloten, en het lukt niet meer. Het scherm van mijn telefoon gaat ineens snel knipperen je ziet dan heel snel het usb icoon op het scherm afgewisselt met het start scherm. Ik heb telefoon uitgezet batterij eruit kies opnieuw geinstalleerd maar krijg het niet meer aan de gang. Weet iemand de oplossing?
Ik heb sinds twee dagen precies hetzelfde.Tot nu toe niet kunnen oplossen

Dit probleem heb ik zelf ook ondervonden nadat ik mijn telefoon pas 1 dag in gebruik had. Ik heb vele opties geprobeerd maar zoals ik al ergens anders las is de enige goede oplossing het formateren van de INTERNE SD kaart --> het toestel uitzetten --> het toestel aanzetten en alles werkt weer naar behoren!!!!

Gr

Glenn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryan1988
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-05 16:49
Zijn er nog meer mensen die last hebben dat sommige smsjes niet binnen willen komen af en toe? Heb nu al een paar keer gehad, waarvan ik 1 keer ze later als nog binnen kreeg (al waren dat wel 9 smsjes om half 4 's ochtends).

En gister weer 2 smsjes die niet binnen zijn gekomen. Nou heb ik gezocht op google en daar kon ik 1 topic vinden over de HTC Hero die er last van heeft/gehad. Daarbij staat wel dat HTC het probleem erkent en er een update voor is gekomen. Over de SGS kon ik niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Laatst online: 21:56
http://www.b2ctelecom.nl/...i9000-s-galaxy-zwart.html

Een hoesje voor 10 euro. Voor de liefhebbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
internet is op dit ding met vodafone echt fantastisch snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 06-10 07:40
bryan1988 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 13:54:
Zijn er nog meer mensen die last hebben dat sommige smsjes niet binnen willen komen af en toe? Heb nu al een paar keer gehad, waarvan ik 1 keer ze later als nog binnen kreeg (al waren dat wel 9 smsjes om half 4 's ochtends).

En gister weer 2 smsjes die niet binnen zijn gekomen. Nou heb ik gezocht op google en daar kon ik 1 topic vinden over de HTC Hero die er last van heeft/gehad. Daarbij staat wel dat HTC het probleem erkent en er een update voor is gekomen. Over de SGS kon ik niks vinden.
Weet je zeker dat het probleem daadwerkelijk aan je telefoon ligt? Het zou ook iets te maken kunnen hebben met het netwerk/simkaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

R1

heb gisteren de trial van navigon geinstalleerd, en er zou een Route Planning onder Options beschikbaar moeten zijn, maar die krijg ik niet te zien.
Hebben meer mensen daar last van op de SGS?

Ik druk in het Menu scherm de linker toets in waar ik de optie zou verwachten....
een foto/screenshot van de optie of toets tips zijn welkom.

*-Specs-*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
r--ndy schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 14:41:
internet is op dit ding met vodafone echt fantastisch snel!
Internet is inderdaad snel met goed bereik. Ik ga zelf maar eens een klacht bij vodafone indienen, zodra ik in de binnenstad ben van vlissingen heb ik 4 streepjes (echt razendsnel), maar in de wijk waar ik woon 1 of 2 streepjes. Echt heel erg onstabiel, van 3 naar 1, soms naar 0 (heb dan geen 3g verbinding meer), dit heeft soms ook verbroken telefoongesprekken tot gevolg.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
NinTeNdO_FrEaK schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 14:49:
[...]

Internet is inderdaad snel met goed bereik. Ik ga zelf maar eens een klacht bij vodafone indienen, zodra ik in de binnenstad ben van vlissingen heb ik 4 streepjes (echt razendsnel), maar in de wijk waar ik woon 1 of 2 streepjes. Echt heel erg onstabiel, van 3 naar 1, soms naar 0 (heb dan geen 3g verbinding meer), dit heeft soms ook verbroken telefoongesprekken tot gevolg.
ik heb bijna altijd goed bereik en zelfs als me bereik wat minder is het inieder geval niet te langzaam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

NinTeNdO_FrEaK schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 14:49:
[...]

Ik heb juist in de binnenstad van Vlissingen met TMobile minder bereik en zeker binnen, op mijn werk (binnenstad) heel slecht en de kleine AH zelfs geen. Daarentegen heb ik in mijn wijk wel zeer goed bereik. Altijd 3G. (Schilderswijk)

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Ik zojuist dit gevonden op site gemeente vlissingen:

"De gemeente is door een telefoonbedrijf gevraagd om een 38 meter hoge UMTS-mast in het park Westduin te mogen plaatsen op 500 meter afstand van woonhuizen. Dat stuit op veel verzet in de wijk.

Bij het ter perse gaan waren al honderden handtekeningen tegen het plaatsen van deze mast verzameld. De wijkraad heeft zich in een bespreking met de burgemeester achter de meerderheid van de stemmen geschaard. Vervolgens heeft de wijkraad in een brief aan de gemeente Vlissingen geschreven dat men de bezorgdheid van de bewoners deelt en dat de wijkraad tegen het verlenen van de vergunning is. Bezitters van een gsm, die momenteel in onze wijk met verbindingsproblemen kampen, zullen daar dan mee moeten leven."

Dat zou er dus iets mee te maken kunnen hebben.

(ps, overigens werk ik zelf bij de kleine ah als bijbaan, heb daar wel bereik :) )

zojuist even op de site gsmmasten.nl gekeken, kun je zien waar alle umts masten staan.

Afbeeldingslocatie: http://i32.tinypic.com/2hgffqv.png

Zoals je ziet is in de wijk paauwenburg (ligt links van Lammerenburg) geen mast te bekennen. Ik zou eens de algemene voorwaarden van vodafone door moeten nemen in hoeverre zij hier aansprakelijk zijn, aangezien zij niet kunnen leveren waar ik voor betaal.

[ Voor 18% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 01-08-2010 15:19 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is hier offtopic.

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 01-08-2010 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben erg blij met deze telefoon. Wat ik echter niet voor elkaar krijg is dat de telefoon zichzelf inschakelt wanneer er een alarm af hoort te gaan. Ik gebruikte mijn oude N95 ook als wekker en die begon keurig te piepen wanneer het tijd was. Ik zet de telefoon met slapen altijd uit omdat ik wat kritischer ben dan gemiddeld als het gaat om hoog frequente straling. Iemand ervaring met een SGS als het gaat om een alarm wanneer de telefoon uit staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Ik kom ook van een n95, maar met de SGS is dit voor zover ik weet niet mogelijk.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh? daar was ik me niet van bewust.

@NinTeNdO_FrEaK:
Bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:29:
Ben erg blij met deze telefoon. Wat ik echter niet voor elkaar krijg is dat de telefoon zichzelf inschakelt wanneer er een alarm af hoort te gaan. Ik gebruikte mijn oude N95 ook als wekker en die begon keurig te piepen wanneer het tijd was. Ik zet de telefoon met slapen altijd uit omdat ik wat kritischer ben dan gemiddeld als het gaat om hoog frequente straling. Iemand ervaring met een SGS als het gaat om een alarm wanneer de telefoon uit staat?
Dat kan niet...telefoon uit = telefoon uit, en niks kan daar verandering in brengen, behalve het powerknopje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:29:
Zoals hierboven al staat is dit niet mogelijk, je kunt hem natuurlijk wel op Vliegtuigmodus zetten of dit door een app als Locale laten doen 's nachts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-10 04:35
arnoutzw schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 12:47:
Nog een tip als je al die voorgeinstalleerde bloatware (mini dagboek anyone ;( ) kwijt wil moet je op je gewortelde telefoon gewoon even titanium backup (gratis) installeren en dan kan je alles makkelijk verwijderen. :*)
even ter informatie VERWIJDER NIET GTALK dan werkt de android market niet meer :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik heb hem! Enig problem is dat hij niet met mijn wifi kan connecten :( Iemand enig idee hoe dat komt?

Opgelost. Ik had slechte connectie in de eetkamer.

[ Voor 23% gewijzigd door Thomas op 01-08-2010 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je Wifi is kapot? Beetje meer info kunnen mensen meer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik ben echt heel erg blij dat ik deze heb genomen i.p.v. de Desire. Wat een prachtding. 3G is razendsnel (vodafone), het scherm is prachtig (zwart is ook echt helemaal zwart, je kan nauwelijks het beeldscherm van de rest van het toestel onderscheiden) De kijkhoek is optimaal, ik ben helemaal tevreden :).

Overigens, wat is een goed programma om je belminuten/smsjes te bekijken?

[ Voor 11% gewijzigd door Thomas op 01-08-2010 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10 16:48

H3llSiNG

Meh.

Heb er nu ook eentje. Al uren mee zitten spelen.

Wat zijn voor jullie de must have apps?

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffreyst
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-02-2021
Sinds gisteren heeft mn vriendin een Galaxy s .

Leuke telefoon ( heb zelf een n900 )

Ik wil hier Fring op zetten , skype is er volgens mij nog niet hiervoor?

Maar ik krijg gelijk een fout, is de telefoon een soort van beveiligd voor programmas buiten die van android en samsung om ?

Ik heb dus het telefoon nr ingevoerd @ fring.

een sms gekregen

Dan als je hem wilt installeren moet je op een link drukken.

dan krijg ik een foutmelding in de browser : U bent niet bevoegd in deze pagina de openen Market://details/idfring etc..

Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-10 08:58

racoon

mooowwww

H3llSiNG schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 18:00:

Twitter en msn talk :)

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
H3llSiNG schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 18:00:

Android Software & Discussie - Deel 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
even market afstruinen en opmerkingen doornemen. bv:
gpstrack ; navigatie ; buienalarm ; ah ; vandale VD ; earth ; marktplaats; tvgids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paddo1985
  • Laatst online: 08-10 21:43
Even een bump voor mijn eigen probleem.

Zoals ik eerder zei kan ik niet internetten (browsen) als ik op 3g zit, maar ik kan wel gewoon mijn mail ophalen, market apps downloaden etc.

De browser werkt wel als ik Wi-Fi gebruik, maar dus niet over 3g. Dit probleem heb ik ook met een alternatieve browser (Dolphin HD).

Heeft iemand een soortgelijk probleem, of nog beter, een mogelijke oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Na twee weken mijn Galaxy S in gebruik te hebben, even mijn indruk:

Goed:
- Scherm is haarscherp en de kleuren spatten van hetscherm af.
- Touch screen werkt erg goed.
- Camera voor video vond ik verrassend goede resultaten geven in 720p.
- Prijs/prestatie verhouding erg goed.
- Goede integratie met Google mail, chat en YouTube.

Slecht:
- GPS ontvangst is zeer brak. Het duurt vaak 10 minuten voordat GPS zich stabiliseert. A-GPS werkt wel, maar dat is niet bruikbaar voor navigatie in de auto.
- Stem in Google turn-by-turn navigation spreekt Nederlandse straatnamen uit als een engelsman: gewoon onverstaanbaar. Is ook niet uit te zetten.
- Geen screen-saver override te maken voor specifieke appliaties. Dit maakt de Galaxy S onbruikbaar als radio en/of mediaspeler. Ieder keer als je een andere station of nummer wil opzetten moet je eerst de phone weer unlocken. De enige manier om dit bruikbaar te maken is de screensaver timeout hoger te zetten met als nadeel dat je iedere handmatig moet locken voordat je de telefoon opbergt.
- Sommige apps kun je niet verwijderen. Waarom is mij niet duidelijk.
- Je kunt geen media streamen van CIFS shares, ook niet met de Astro file manager. Waarom is mij niet duidelijk, wellicht een bug...
- HDMI out kabel wordt niet standaard meegeleverd.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
weet iemand misschien hoe je uitzendinggemist aan de praat krijgt op de samsung
hij blijft op 0% bufferen en blijft dan hangen
en weet iemand of je silverlight op de samsung kan installeren?
rtl gemist en sbs gemist werken hier mee
en ook de NOS zag ik net

en klopt het als android 2.2 er is dat je dan gewoon flash filmpies kan kijken?

Bvd

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
interessant item: video kwaliteit bij uitzending gemist ( journaal ) is belabberd; wat is daar de reden van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
ari3 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 19:14:
- Geen screen-saver override te maken voor specifieke appliaties. Dit maakt de Galaxy S onbruikbaar als radio en/of mediaspeler. Ieder keer als je een andere station of nummer wil opzetten moet je eerst de phone weer unlocken. De enige manier om dit bruikbaar te maken is de screensaver timeout hoger te zetten met als nadeel dat je iedere handmatig moet locken voordat je de telefoon opbergt.

- Sommige apps kun je niet verwijderen. Waarom is mij niet duidelijk.

- HDMI out kabel wordt niet standaard meegeleverd.
- Probeer de app Tasker eens uit. Hiermee kun je een regel set instellen waarmee je bijvoorbeeld de timeout van het beeldscherm automatisch op 23 uur of iets dergelijks zet als je in de media speler of de FM radio zit. De app zelf kost geloof ik €4,- maar er is hier een trial versie beschikbaar: http://tasker.dinglisch.net/download.html

- Samsung heeft een paar apps in de rom meegebakken, dat is ook gelijk de reden dat je ze niet zomaar weg krijgt.

- Die HDMI out kabel was geloof ik ook meer een nagedachte... "Hey, we hadden eigenlijk ook wel een HDMI kabeltje voor het toestel kunnen maken. Zullen we dat nu alsnog even doen? :P"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timin8r
  • Laatst online: 21-04 14:48
ari3 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 19:14:

De standaard mp3-speler laat op het lock-screen bovenaan een half cd-tje zien, die kun je uitschuiven en dan skippen en pauzeren, zonder de telefoon te hoeven unlocken. Radio weet ik niet, gebruik ik niet, kan ook niet aangezien ik een bluetooth stereo headset gebruik.

i5-6600K - ASUS Z170 PRO GAMING - 16GB HyperX - XFX RX 570 4GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Swype is een ramp. Het is goed bedacht maar in praktijk is het irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-10 21:24
Thomasthomas schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 21:25:
Dan zet je het toch gewoon uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Thomasthomas schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 21:25:
Lekker onderbouwd...
Ik gebruikt het alleen nog maar!
De eerste paar dagen vond ik het ook iri, maar als je er eenmaal handig in bent, wil je niet anders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ben je de enige die daar totnogtoe melding van maakt. Dit is geswyped werkt perfect veel sneller dan enig virtueel toetsenbord en na enige oefening even snel als een fysiek toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg; iemand al ervaring met hetvolgende probleem: MTP application (usb synczooi) die crasht? Ik weet dat dit topic geen helpdesk is, maar het probleem is niet wijd beschreven. Het enige dat ik vind is dat ik de SD card moet formatten, maar ik heb geen externe sd kaart erin zitten, de interne SDkaart wordt inderdaad niet meer herkend maar ik kan deze dus ook niet formatteren.. Iemand die hier ervaring mee heeft?

Zie vid: http://twitvid.com/YH6JI

-edit-
Na twee reboots lukte het wél om de interne SDkaart te formatten, en was het probleem verholpen.
Zie: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=7172878

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2010 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik heb mijn Galaxy S nu ongeveer 4 weken en ben er nog steeds erg blij mee. :)
Het enige dat ik graag zou willen is dat ik de agenda van mijn vrouw (N97) kan kopieren naar mijn galaxy.
Bij mijn i8910 kon dat heel simpel met het programma Data transfer.
Weet iemand of er zoiets ook voor de Galaxy bestaat?

En hoe zou het anders kunnen?

Vast bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij vertellen hoe ik bij een voorkeuze nummer naarr het buitenland een pauze in het nummer zet?
Bij mijn nokia was dat een p nu zie ik dat dit bij samsung anders is een p is , klopt dit? ik heb dit namelijk gedaan en dan zegt een dame mij bij het bellen dat het nummer niet klopt. Moet ik misschien 2 maal een ,, ingeven?
Enis er al een aplicatie voor tv op deze telefoon?
thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 21:40:
Dan ben je de enige die daar totnogtoe melding van maakt. Dit is geswyped werkt perfect veel sneller dan enig virtueel toetsenbord en na enige oefening even snel als een fysiek toetsenbord.
Dan maken we er hier even nummer 2 van ;). Ik heb de eerste twee weken Swype gebruikt, maar ik kwam te vaak tegen dat woorden die ik veel gebruik lijken op andere woorden als je ze 'swyped'. Dus krijg je elke keer weer zo'n pop up menu en dat neemt toch een stuk van de snelheid eruit. Het standaard toetsenbord gaat ook als een speer dus ik vind het wel best. Niet dat Swype zuigt ofzo, goed principe maar voor mij werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, niet fijn dat de GPS zo onbetrouwbaar lijkt te zijn. IS het al bekend of het een hardwarematig probleem is of softwarematig (wat wellicht tegelijk met de Android 2.2 update word gefixed?)

Zijn er trouwens mensen hier die ervaring hebben met HTC Sense EN Samsungs variant? Qua gebruikersgemak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:34
Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 21:52:
En hoe zou het anders kunnen?

Vast bedankt voor het meedenken.
Via een omweg: syncen met de pc (bijvoorbeeld outlook (express) oid) en dan de samsung syncen met de pc.

Over de GPS: Ik heb zelf die problemen nog niet meegemaakt. Morgen zit ik weer een stuk in de auto, ik zal dan opnieuw checken of ik zoiets ook kan constateren.

[ Voor 22% gewijzigd door Raymond op 01-08-2010 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

TripleQ schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 21:40:
[...]

Lekker onderbouwd...
Ik gebruikt het alleen nog maar!
De eerste paar dagen vond ik het ook iri, maar als je er eenmaal handig in bent, wil je niet anders!
Opzich is het niet slechtbedacht, maar ik vind het vervelend met wachtwoorden e.d. intypen..
Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 22:04:
Zijn er trouwens mensen hier die ervaring hebben met HTC Sense EN Samsungs variant? Qua gebruikersgemak?
Ik vind eerlijk gezegd de interface van Samsung er een stuk beter uitzien, en beter werken. Bij HTC Sense staat er onder alleen phone, widgets toevoegen/opties etc. en applicaties, terwijl ik op m'n Galaxy S telefoon, sms, applicaties en E-mail heb(widgets toevoegen kan door circa 1,5 sec op het scherm te drukken, of door op het touchpad knopje links te drukken).

Voor de rest zijn ze bijna identiek, alleen missen er hier en daar wat widgets op de Galaxy S, maar die kan je er gewoon bij downloaden.

[ Voor 49% gewijzigd door Thomas op 01-08-2010 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes je hebt gelijk ik heb dit gedaan en het wrkt voor mij ook prima. Thanks
glenn87 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 13:46:
leonlfm schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 01:50:
Ik heb ineens het volgende probleem.
Gisteren de telefoon verbonden met mijn pc geen probleem.
Nu opnieuw aangesloten, en het lukt niet meer. Het scherm van mijn telefoon gaat ineens snel knipperen je ziet dan heel snel het usb icoon op het scherm afgewisselt met het start scherm. Ik heb telefoon uitgezet batterij eruit kies opnieuw geinstalleerd maar krijg het niet meer aan de gang. Weet iemand de oplossing?
Ik heb sinds twee dagen precies hetzelfde.Tot nu toe niet kunnen oplossen

Dit probleem heb ik zelf ook ondervonden nadat ik mijn telefoon pas 1 dag in gebruik had. Ik heb vele opties geprobeerd maar zoals ik al ergens anders las is de enige goede oplossing het formateren van de INTERNE SD kaart --> het toestel uitzetten --> het toestel aanzetten en alles werkt weer naar behoren!!!!

Gr

Glenn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie o wie kan me helpen:

Ik heb sinds een paar dagen de samsung galaxy s....op de een of andere manier is mijn menuindeling veranderd. Alle apps staan nu in een hele lijst onder elkaar, maar eerst stonden de apps met zijn 3-en langs elkaar en aantal onder elkaar. Toen waren het ongeveer drie pagina's. Dit vond ik een fijnere indeling.

Wie kan me helpen om dit weer terug te zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 22:38:
Wie o wie kan me helpen:

Ik heb sinds een paar dagen de samsung galaxy s....op de een of andere manier is mijn menuindeling veranderd. Alle apps staan nu in een hele lijst onder elkaar, maar eerst stonden de apps met zijn 3-en langs elkaar en aantal onder elkaar. Toen waren het ongeveer drie pagina's. Dit vond ik een fijnere indeling.

Wie kan me helpen om dit weer terug te zetten!
Wat heb je zelf al gedaan om het "probleem" op te lossen. Got is geen helpdek waar je je probleem even kan droppen. Normaal gezien heb ik er niet veel problemen mee, maar dit zijn echt van die vragen die langer duren om te typen dan even de gebruikershandleiding open te slaan. Je antwoord staat in de handleiding, zo moeilijk is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiazi
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-10-2016
En wat dacht je met deze post toe te voegen? :?

[ Voor 72% gewijzigd door RoD op 02-08-2010 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Nu ik ruim 8 uur een galaxy s heb ben ik er zeer tevreden over. Ik heb eerder deze dag lopen zijken pver Swype, maar het is zo slecht nog niet. Sterker nog, het typt juist fijn als je bijvoorbeeld een email stuurt of forum bericht plaatst. Helaas kan hij woorden als android, galaxy etc. Niet herkennen.

Voor de rest een erg fijn apparaat. Ik had hem liever van bijvoorbeeld aluminium gezien maar zo doet ie het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GPS probleem
Heb ik al eens eerder gepost:
http://www.androidcentral...ung-galaxy-s-series-phone
werkt bij mij sindsdien probleemloos met Maps en Copilot live.

RTL Gemist
bekijk het met de "iPad" site van "RTL gemist" in je Browser
http://www.rtl.nl/service/gemist/device/ipad/feed/index.xml
werkt perfect!

Pauze inlassen bij nummers draaien:
Druk op menu als je in je telefoonkiezer zit en kies P of W wanneer je een pauze wil toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-10 17:49

KneoK

Not in a million lightyears

Thomasthomas schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 00:22:
Nu ik ruim 8 uur een galaxy s heb ben ik er zeer tevreden over. Ik heb eerder deze dag lopen zijken pver Swype, maar het is zo slecht nog niet. Sterker nog, het typt juist fijn als je bijvoorbeeld een email stuurt of forum bericht plaatst. Helaas kan hij woorden als android, galaxy etc. Niet herkennen.

Voor de rest een erg fijn apparaat. Ik had hem liever van bijvoorbeeld aluminium gezien maar zo doet ie het ook.
Zodra je een onbekend woord typt en je drukt op spatie dan wordt dat woord toegevoegd aan het woordenboek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Laatst online: 30-10 10:12

Fixer

FP ProMod
Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 00:53:
GPS probleem
Heb ik al eens eerder gepost:
http://www.androidcentral...ung-galaxy-s-series-phone
werkt bij mij sindsdien probleemloos met Maps en Copilot live.

RTL Gemist
bekijk het met de "iPad" site van "RTL gemist" in je Browser
http://www.rtl.nl/service/gemist/device/ipad/feed/index.xml
werkt perfect!

Pauze inlassen bij nummers draaien:
Druk op menu als je in je telefoonkiezer zit en kies P of W wanneer je een pauze wil toevoegen.
Inderdaad, vooral over RTL Gemist ben ik zeer te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tiazi schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 00:15:
^ helemaal mee eens. Bij sommige vragen op dit forum zucht ik letterlijk vanachter mijn pc.
Ditzelfde heb ik ook. Echt de hele tijd dezelfde vragen... Volgens mij maken er ook genoeg mensen hier een account op tweakers aan om bv. alleen een vraag hier in dit topic te stellen omdat ze toevallig deze topic via google hebben gevonden. Zucht.

@Mariekey. De linker knop op je toestel heet de Menu knop. Deze knop is bedoelt om overal en elders een Menu te openen. Nu is dat toch logisch dat daar ook dus de opties staan?
Nou doe dat maar eens in de applicaties (Blauw achtige raam ding)... kijken wat daar allemaal staat :+
Tip: Lees eens de handleiding. Misschien gebruik je het toestel dan veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomasthomas schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 22:15:

Opzich is het niet slechtbedacht, maar ik vind het vervelend met wachtwoorden e.d. intypen..
Ondanks dat je Swype hebt ingeschakeld kun je nog steeds normaal typen. Dus berichten kun je swypen en heb je unieke woorden kun je het gewoon normaal intikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 22:21:
Yes je hebt gelijk ik heb dit gedaan en het wrkt voor mij ook prima. Thanks

[...]
Mja, erg vrolijk wordt je niet van het formatteren. Ik heb het probleem nu ook. :(

Belangrijker vind ik: hoe is het ontstaan?? :?

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andere vraag omtrent het toetsenbord:
ik gebruik geen Swype maar samsung toetsenbord, ik mis alleen de komma als standaard button tussen de letters. Nu moet je elke keer naar symbolen of een veeg over het toetsenbord geven. Heeft de GS ook andere toetsenbord layouts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Propane schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 21:55:
[...]
Dan maken we er hier even nummer 2 van ;). Ik heb de eerste twee weken Swype gebruikt, maar ik kwam te vaak tegen dat woorden die ik veel gebruik lijken op andere woorden als je ze 'swyped'. Dus krijg je elke keer weer zo'n pop up menu en dat neemt toch een stuk van de snelheid eruit. Het standaard toetsenbord gaat ook als een speer dus ik vind het wel best. Niet dat Swype zuigt ofzo, goed principe maar voor mij werkt het niet.
Wist je dat:

- Als het woord wat je wilt tiepen het eerste woord in de pop-up is, je gewoon door kunt tiepen?
- Swype woorden kan leren door ze gewoon in te toetsen (dus niet te swypen)
- Je ook normaal kan tiepen met het swype toetsenbord
- Je heel snel van taal kan wisselen door de "Q" toets?
- Er een cursorblok kan worden gestart door over de "swype toets" en "SYM" te swypen (linksonder van links naar rechts)?

Persoonlijk vind ik swype echt heel goed, ik kan inderdaad bijna net zo snel met swype berichten als met een toetsenbord.
Pagina: 1 ... 15 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.