Ja ik heb deze case ook vandaag binnen gekregen, 3 dagen verzendtijd. Echt een fijn ding. Zit fatsoenlijk om de mobiel en de mobiel voelt er wat meer solide door aan. Ik heb nu ook echt het idee dat ik em ergens gewoon zonder probleem kan neer leggen. Hij glijd niet meer van dingen af of zo. En hij is wel stroef, maar onsdanks dat gaat de mobiel zonder problemen m'n broek in. Fijn ding. Niets over te klagen. 5 pond op ebay. Past gewoon in een envelop dus gewoon door de bus.HeyJIJdaar schreef op maandag 26 juli 2010 @ 23:18:
[...]
Hierbij even een impressie van de 5 GBP gel case.
VOORKANT
[afbeelding]
grote foto:
http://nl.tinypic.com/r/2rqlef9/3
ACHTERKANT
[afbeelding]
grote foto:
http://nl.tinypic.com/r/16kwbyb/3
Overigens was hij vrij snel geleverd (<6 dagen met weekend erbij).
ps. bij tinypic klikken op de foto voor het grootste formaat
Weet iemand wanneer je je launcher als default hebt ingesteld, het weer ongedaan kan maken zodat je weer kan wisselen naar bijv. launcherpro?
[ Voor 4% gewijzigd door ROKO608 op 27-07-2010 00:10 ]
Verwijderd
Waar wordt bevestigd dat de update in september komt? Heb dit nog nergens gelezen behalve op dit forum.Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 23:29:
[...]
Die komt in september
En dan hoop ik ook gewoon dat de problemen zijn opgelost met dat lag gedoe (andere optie is flashen)
Maar samsung zal zelf ook wel van deze probleem weten, en ze zijn er vast wel mee bezig lijkt mij om zo snel mogelijk met een update te komen
http://www.androidworld.n...rijgt-froyo-in-september/Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 23:47:
[...]
Waar wordt bevestigd dat de update in september komt? Heb dit nog nergens gelezen behalve op dit forum.
de Belgische release voorzien voor 14 augustus en exclusief door Belgacom aangeboden zou voorzien zijn van verse firmware die het lagprobleem zou verhelpen.... dat die Froyo update er komt in september is bekend, maar waarom zouden ze wachten tot dan om firmware up te daten? begrijp ook niet dat er allerlei andere firmwares de ronde doen die nog niet via Kies worden aangeboden
Verwijderd
Installeer HomeSwitcher en je kunt switchen tussen je standaard en LauncherPro en als default instellen.ROKO608 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 23:37:
Weet iemand wanneer je je launcher als default hebt ingesteld, het weer ongedaan kan maken zodat je weer kan wisselen naar bijv. launcherpro?
Verwijderd
Ik heb ineens het volgende probleem.
Gisteren de telefoon verbonden met mijn pc geen probleem.
Nu opnieuw aangesloten, en het lukt niet meer. Het scherm van mijn telefoon gaat ineens snel knipperen je ziet dan heel snel het usb icoon op het scherm afgewisselt met het start scherm. Ik heb telefoon uitgezet batterij eruit kies opnieuw geinstalleerd maar krijg het niet meer aan de gang. Weet iemand de oplossing?
Nu opnieuw aangesloten, en het lukt niet meer. Het scherm van mijn telefoon gaat ineens snel knipperen je ziet dan heel snel het usb icoon op het scherm afgewisselt met het start scherm. Ik heb telefoon uitgezet batterij eruit kies opnieuw geinstalleerd maar krijg het niet meer aan de gang. Weet iemand de oplossing?
Ik heb sinds twee dagen precies hetzelfde.Tot nu toe niet kunnen oplossen.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 01:50:
Ik heb ineens het volgende probleem.
Verwijderd
Instellingen>Toepassingen>LauncherPro>Standaardinstelingen wissen> Home knop drukken en dan de standaard launcher selecteren.ROKO608 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 23:37:
Verwijderd
Laten we hopen dat iemand hier een oplossing voor heeft. Je kunt nu niets meer doen.
Ik heb het net nog een keer geprobeerd zomaar van het ene op het andere moment wel raar.
Ik weet niet of het helpt om de optie Standaardgegevens herstellen werkt? Zit me niet lekker kom net van een nokia n97 af alleen maar problemen en nu dit Grrrr
Ik heb het net nog een keer geprobeerd zomaar van het ene op het andere moment wel raar.
Ik weet niet of het helpt om de optie Standaardgegevens herstellen werkt? Zit me niet lekker kom net van een nokia n97 af alleen maar problemen en nu dit Grrrr
Noreia schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:10:
[...]
Ik heb sinds twee dagen precies hetzelfde.Tot nu toe niet kunnen oplossen.
Verwijderd
Hallo allemaal heb me een beetje proberen in te lezen hier maar heb nog niet gevonden wat ik zocht.
Ondersteund deze telefoon ook outlook express of niet en komt dat eventueel nog ?
Ondersteund deze telefoon ook outlook express of niet en komt dat eventueel nog ?
Wat zit je nu te zeuren?Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 22:50:
[...]
Ik vind het eigenlijk ongelofelijk dat er nog steeds geen update van Samsung via de normale kanalen is uitgebracht. Als je de telefoon een beetje intensief gebruik is dat echt een must. Zonder update is de enige andere optie een dagelijkse reboot.
De telefoon is net een maand leverbaar dus zullen de meeste gebruikers er hoogstens 3 weken mee spelen.
Je weet van tevoren dat je als early adoper met bugs te maken krijgt
Als je dat niet wil moet je gewoon wachten tot de telefoon een half jaar op de markt is en de bugs er hopelijk allemaal uit zijn
Ik heb zoals ik al gemeld heb nagenoeg geen last van lag en wat betreft de gps helemaal geen problemen
[ Voor 7% gewijzigd door catt4u op 27-07-2010 06:52 ]
Ik heb hem ook maar gekocht ter vervanging van me nexus, het koste me tenslotte MAAR 50 euro meer (boven op de prijs die ik voor me nexus nog kreeg). Echter zit ik nog op JF3 firmware maar Kies en PC studio en eigenlijk NIKS van Samsung werkt bij mij... Me telefoon wordt niet herkent, zelfs massaopslag niet. Nu geeft ie bij aansluiten op me telefoon wel een melding dat alle actieve programma's uit moeten... Doet ie dat dan zelf? Of moet ik zelf wat doen?
Ben stiekem wel een Android-pro maar die vage zooi die je voor je samsung nodig hebt vind mik maar bizar! (ordin, pc studio, kies)
Ben stiekem wel een Android-pro maar die vage zooi die je voor je samsung nodig hebt vind mik maar bizar! (ordin, pc studio, kies)
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Het gaat er eigenlijk alleen om dat de usb drivers worden geïnstalleerd. Die zitten bij samsung kies. Als odin je telefoon herkent is het goed
Ligt toch echt aan jou..lees dit draadje maar eens door. Al jou problemen zijn al tig keer gepasseerd.watercoolertje schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 07:35:
Ik heb hem ook maar gekocht ter vervanging van me nexus, het koste me tenslotte MAAR 50 euro meer (boven op de prijs die ik voor me nexus nog kreeg). Echter zit ik nog op JF3 firmware maar Kies en PC studio en eigenlijk NIKS van Samsung werkt bij mij... Me telefoon wordt niet herkent, zelfs massaopslag niet. Nu geeft ie bij aansluiten op me telefoon wel een melding dat alle actieve programma's uit moeten... Doet ie dat dan zelf? Of moet ik zelf wat doen?
En nog nooit een Andriod meegemaakt die geen besturingprogramma c.q. flash software nodig heeft voor je PC. Een (echte) tweaker heeft geen problemen met de GS
Nou vooruit nog 1keer dan! Sluit je USB aan vanuit standby toestel..
Tubes....It's what make music music!
Daar heb je het al wat is standby? Ik ken 2 standen aan of uit
Uit is niet standby en aan zegt ie dat ie stand by moet
Is het dan het scherm uit (lockscreen)? Nee want ook dan ziet me PC me telefoon niet (uit ook niet trouwens).
En inderdaad je hebt bij andere toestellen ook wat nodig, DRIVERS en ADB (bij elkaar ~5MB), geen apps van bij elkaar ~100 MB bijna
En bij sommige helemaal niks omdat je die gewoon via de recovery kan updaten met een update.zip (voor stock updates)...
Aangezien ik nu op me werk ben moet ik WEER ~100MB binnen gaan hengelen echt geweldig maar niet heus
Ben blij met de telefoon hoor daar niet van (alleen die lagg die wil ik verhelpen en wat troep er uit gooien), heb alleen een hekel aan extra software zoals Kies/PC studio/iTunes enz...
En Odin ziet me telefoon nog niet dus ik moet inderdaad de drivers nog zien te fixen
Het gaat heus wel lukken hoor maar niet echt zoals ik gewend was van de: G1, Hero, Milestone, Nexus, Desire die ik allen al succesvol binnen 5/10 minuten klaar had om te flashen
En inderdaad je hebt bij andere toestellen ook wat nodig, DRIVERS en ADB (bij elkaar ~5MB), geen apps van bij elkaar ~100 MB bijna
Aangezien ik nu op me werk ben moet ik WEER ~100MB binnen gaan hengelen echt geweldig maar niet heus
En Odin ziet me telefoon nog niet dus ik moet inderdaad de drivers nog zien te fixen
Het gaat heus wel lukken hoor maar niet echt zoals ik gewend was van de: G1, Hero, Milestone, Nexus, Desire die ik allen al succesvol binnen 5/10 minuten klaar had om te flashen
[ Voor 14% gewijzigd door watercoolertje op 27-07-2010 09:06 ]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
tweak_master schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:40:
Ik ben sinds vorige week ook een gelukkige eigenaar van de Galaxy S. De eerste dagen was ik echt verwonderd hoe lang ik toch vrij intensief het toestel kon gebruiken op één batterij. Tot gisteren,ik laadde 's nachts de batterij op, vertrok naar m'n werk met het toestel in standby. 's Middags deed ik hem voor 't eerst open en ... batterij nog maar 50% !!! Wifi, GPS, Bluetooth staat allemaal af en ook de dataverbinding via APNDroid... Bij het batterijverbruik zie ik "mobiel standby" altijd het hoogste percentage innemen. Sindsdien heb ik echt het gevoel dat m'n batterijduur drastisch verminderd is... Wat zou de oorzaak van deze 'battery-drain' kunnen zijn? Ik draai nog steeds alles standaard, non-rooted shizzle
boaty schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:15:
[...]
Toevallig geen app geinstalleerd waarna het probleem ontstond? Er zijn soms applicaties die slordig geprogrammeerd zijn waardoor ze je batterij leeg trekken omdat ze bijvoorbeeld niet goed in stand-by gaan.
Om even hierop terug te komen, ik heb weer iets raar meegemaakt ivm m'n batterijgebruik.tweak_master schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 17:08:
[...]
Mhh slechts enkele "bekende" progs:
-APNdroid
-beautiful widgets
-barcode scanner
-shazam
-imdb-applicatie
-adobe reader
-astro file manager
-navigon
-car locator
-advanced task killer
-skyfire browser
Sinds ik Advanced Task Killer elk half uur automatisch laat killen, lijkt het iets verbeterd te zijn.
Na 10 uur, waarvan het meeste standby, een kwartiertje prullen, 2 smsjes en een kleine 10 minuten bellen heb ik nu nog 60% batterij over. Dit lijkt me nog steeds weinig, niet?
Gisteren m'n Galaxy S aangezet om 7u 's morgens en na een hele dag standby gestaan te hebben, enkele sms'jes en wat gebeld had ik 12 uur later nog een dikke 90% batterij over. Na een hele avond uren intensief gebruik, filmpjes en internet had ik nog steeds zo'n 50% over!
Vandaag zet ik gewoon aan na een hele nacht opladen (apparaat stond uit hiervoor), en laat 'm gewoon standby staan. Ik kom op m'n werk aan en... 10% batterij gevreten met niets doen!? Ik heb de taskkiller op "agressive" staan, waardoor er max 2 applicaties lopen in de achtergrond en toch lijkt die batterij plots leeg te lopen vandaag, in schril contrast met gisteren.. Wifi aan, bluetooth en gps staan uit. Heeft niemand last van zo'n "wispelturige" batterij? Of iemand een idee wat hier toch aan de hand is?
Ik zou het probleem in ieder geval niet als eerste bij je batterij zoeken. Android heeft gewoon een intelligent taskmanager systeem dus programma's als Advanced Task Killer zouden bij mij als eerste verdacht zijn. Ik zie het nut sowieso amper van dat progamma. Android heeft zelf een prima proces manager. Sterker nog,dergelijke stukken software bestaan al sinds 1988 dus ik kan me haast niet voorstellen dat "een programmerend persoon" dat even beter doet. Probeer je systeem zoveel mogelijk te herstellen naar origineel en bekijk dan of het probleem zich nog voordoet.
Heb je ook niet nodigwatercoolertje schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 07:35:
Over No-led. Ik had 2 emails ontvangen vannacht en de accu is van 30% naar bijna 0% gegaan dus echt energie zuinig is het niet.
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Standby is bij de GS als je scherm uitspringt. Standaard 30sec en KIES bezit al de nodige drivers.watercoolertje schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:03:
Daar heb je het al wat is standby? Ik ken 2 standen aan of uitUit is niet standby en aan zegt ie dat ie stand by moet
Is het dan het scherm uit (lockscreen)? Nee want ook dan ziet me PC me telefoon niet (uit ook niet trouwens).
Ook 64-bits zit in de laatste versie KIES.
http://samsung-firmware.webs.com/samsungkies.htm
Succes!!..
No-led na 1 nacht eraf geknikkerd..scherm/pixels blijven geactiveerd dus "drain down your battery"icecreamfarmer schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:24:
Over No-led. Ik had 2 emails ontvangen vannacht en de accu is van 30% naar bijna 0% gegaan dus echt energie zuinig is het niet.
[ Voor 21% gewijzigd door silitek op 27-07-2010 09:34 ]
Waarom wordt de kwaliteit veranderd als ik panorama foto's wil schieten? 0,3 megapixel per foto is nogal bedroevend te noemen. Weet iemand of dit in een update wordt verholpen?
Verwijderd
Ook ik heb hem binnen... idd een fijn ding. Had verwacht dat ie wel rottig mijn broekzak in gaat maar dat gaat prima. Je kan hem ook prima met het beeldscherm naar beneden op de tafel leggen zonder dat het scherm de tafel raakt.Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 23:31:
[...]
Ja ik heb deze case ook vandaag binnen gekregen, 3 dagen verzendtijd. Echt een fijn ding. Zit fatsoenlijk om de mobiel en de mobiel voelt er wat meer solide door aan. Ik heb nu ook echt het idee dat ik em ergens gewoon zonder probleem kan neer leggen. Hij glijd niet meer van dingen af of zo. En hij is wel stroef, maar onsdanks dat gaat de mobiel zonder problemen m'n broek in. Fijn ding. Niets over te klagen. 5 pond op ebay. Past gewoon in een envelop dus gewoon door de bus.
Vindt het een betere optie dan het leren hoesje die ik eerst had, nu zie je teminste de telefoon en dat is toch best wel kinky!
Heb gisteren ook Invisible Shield van ZAGG er op gedaan, ging heel makkelijk. Van de ochtend mijn SG weer aan gedaan en uitgeprobeerd. De touchscreen werkt nog steeds prima maar door de stroefheid vindt ik het niet prettig. Met in- uitzoomen op internet gebeurde het opvallend veel dat ik per ongeluk een link aan klikte. De gladheid van zonder de screenprotector bevalt mij beter en heb hem er dus vanaf gehaald.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2010 10:00 ]
Dacht dat dat Android-specifiek was had het iig op me voorgaande telefoons ook al...Arosf schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:50:
Waarom wordt de kwaliteit veranderd als ik panorama foto's wil schieten? 0,3 megapixel per foto is nogal bedroevend te noemen. Weet iemand of dit in een update wordt verholpen?
Enne denk niet dat me samsung het woordje standby kent
[ Voor 3% gewijzigd door watercoolertje op 27-07-2010 10:01 ]
Het is toch echt niet zo moeilijk.. Gewoon nieuwste Kies installeren. Ga naar Instellingen> Over het toestel > USB instellingen > Zet op Kies
Reboot de telefoon, kill alle apps met atp.
Start kies op. Sluit de telefoon aan op de USB port.. Klaar.
Mass storage werkt altijd zonder moeilijkheden.
Gewoon notificatie aanklikken op je telefoon en klaar.
Zet hem nooit op Kiezen bij verbinden dit werkt niet behoorlijk.
Reboot de telefoon, kill alle apps met atp.
Start kies op. Sluit de telefoon aan op de USB port.. Klaar.
Mass storage werkt altijd zonder moeilijkheden.
Gewoon notificatie aanklikken op je telefoon en klaar.
Zet hem nooit op Kiezen bij verbinden dit werkt niet behoorlijk.
Verwijderd
Ja, ik ga ook weer terug naar Missed Reminder totdat dit opgelost is.silitek schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:30:
No-led na 1 nacht eraf geknikkerd..scherm/pixels blijven geactiveerd dus "drain down your battery"...
Om dat echt te beoordelen zouden we eigenlijk moeten weten hoe een nacht zonder No-LED gaat, en dan ook beginnend vanaf 30%.icecreamfarmer schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:24:
Ik baal er van dat PingChat! nog niet helemaal goed werkt. De beta 0.91 heeft het probleem dat ik elke keer de fetch service moet herstarten, anders krijg ik geen berichten binnen. Een final zal niet zo snel komen, aangezien ik gelezen heb dat het developerteam zich nu bezig houdt met de Iphone 4 implementatie.
Beauty is in the eye of the beerholder
Als je No-led gebruikt zie je in het donker een vage gloed van je scherm afkomen. Net of alle pixels geactiveerd blijven. En dat betekend accu verbruik..Philflow schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:23:
[...]
Om dat echt te beoordelen zouden we eigenlijk moeten weten hoe een nacht zonder No-LED gaat, en dan ook beginnend vanaf 30%.
dat heb ik ook gedaan dat is iets van 1 tot 2%Philflow schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:23:
[...]
Om dat echt te beoordelen zouden we eigenlijk moeten weten hoe een nacht zonder No-LED gaat, en dan ook beginnend vanaf 30%.
@Darf: Dit alles heb ik al 110x gedaan op 3 verschillende PC's ik ben heus niet achterlijk ofso
Ik kan er ook nog in komen dat het bij jouw (en andere) prima werkt en dat een bepaalde factor (de telefoon zelf/de kabel/ik) misschien problemen oplevert waardoor het bij mij niet werkt, nu kan ik wel 200x hetzelfde doen maar er gebeurt gewoon niks. En ik krijg dus GEEN popup of ik me SD wil unmounten en dus op me PC tevoorschijn te toveren. Dus dat werkt 100% NIET bij mij
Ten minste daar heb je toch geen drivers voor nodig (draai windows 7) zoals geen 1 van me android telefoons daar ooit voor nodig had 
Sorry als ik een beetje gefokt klink maar geloof me ik heb die dingen allemaal al meerdere malen op verschillende PC's geprobeerd zonder geluk, veel ergernis en irritatie dat is waar ik nu iig last van heb
Wat vast wel lichtelijk merkbaar is ondertussen...
edit: Op me werk kan het misschien de non-standaard USB kabel zijn maar daar flash ik regelmatig andere telefoons mee, thuis heb ik de samsung-kabel gepakt om te gebruiken maar ook dat werkt niet maar daar zag die me SD kaart wel op me PC (en popte het icoontje ook op op de telefoon).
edit2: restarten enzo gaat wel veel sneller als andere toestellen
pluspunten voor Samsung!
edit3: heb nu vragen bij verbinden bij usb instellingen en hij vraagt helemaal niks (trilt wel en laad ook op)...
Sorry als ik een beetje gefokt klink maar geloof me ik heb die dingen allemaal al meerdere malen op verschillende PC's geprobeerd zonder geluk, veel ergernis en irritatie dat is waar ik nu iig last van heb
edit: Op me werk kan het misschien de non-standaard USB kabel zijn maar daar flash ik regelmatig andere telefoons mee, thuis heb ik de samsung-kabel gepakt om te gebruiken maar ook dat werkt niet maar daar zag die me SD kaart wel op me PC (en popte het icoontje ook op op de telefoon).
edit2: restarten enzo gaat wel veel sneller als andere toestellen
edit3: heb nu vragen bij verbinden bij usb instellingen en hij vraagt helemaal niks (trilt wel en laad ook op)...
[ Voor 12% gewijzigd door watercoolertje op 27-07-2010 10:37 ]
Rustig, rustig..begrijp je frustratie wel. Probeer dit eens: Kabel los, wacht dat je scherm in standby stand gaat en plug DAN pas je USB in. Als het goed is connect je GS aan je PC mits drivers in orde natuurlijk.watercoolertje schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:31:
@Darf: Dit alles heb ik al 110x gedaan op 3 verschillende PC's ik ben heus niet achterlijk ofsoIk kan er ook nog in komen dat het bij jouw (en andere) prima werkt en dat een bepaalde factor (de telefoon zelf/de kabel/ik) misschien problemen oplevert waardoor het bij mij niet werkt, nu kan ik wel 200x hetzelfde doen maar er gebeurt gewoon niks. En ik krijg dus GEEN popup of ik me SD wil unmounten en dus op me PC tevoorschijn te toveren. Dus dat werkt 100% NIET bij mij
Ten minste daar heb je toch geen drivers voor nodig (draai windows 7) zoals geen 1 van me android telefoons daar ooit voor nodig had
edit2: restarten enzo gaat wel veel sneller als andere toestellenpluspunten voor Samsung!
Zo moet het werken anders is je GS niet in orde!!..
Misschien leuk voor degene die het nog niet gehoord hebben:
Begin 2011 Samsung Galaxy S2 (i9200) :
4.3-inch Super AMOLED touchscreen display
1,280 x 720 resolution, 340 pixels per inch
2GHz processor
1GB of RAM
4GB of ROM
32GB flash storage
microSD support
8-megapixel camera
720p and 1080p full HD video recording
Wi-Fi b/g/n
Bluetooth 3.0
AGPS
Accelerometer, gyroscope, proximity and ambient light sensors
Android 3.0 Gingerbread.
2GHz processor
1GB of RAM
4GB of ROM
32GB flash storage
microSD support
8-megapixel camera
Wi-Fi b/g/n
Bluetooth 3.0
AGPS
Android 3.0 Gingerbread.
[ Voor 34% gewijzigd door Thombias op 27-07-2010 11:13 . Reden: Specs aangepast ]
Mmmm.... lijkt nog op dezelfde chipset, dus wellicht is GPS geen hardware issue. Ik heb er nog weinig geloof op.Thombias schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:45:
A-GPS, Bluetooth 3.0, Wi-Fi b/g/n
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Ziet er heel goed uitThombias schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:45:
4.3"; 1280×720px Super AMOLED 2 display
2GHz CPU, 1GB RAM/4GB ROM
32GB of built-in flash memory, +32GB microSD card slot
8 megapixel camera with FullHD video recording
A-GPS, Bluetooth 3.0, Wi-Fi b/g/n
3.5 mm headset jack
Accelerometer, gyroscope, proximity and ambient light sensors - 1500 mAh accu
[afbeelding]
Commercieel gezien zal het nog wel niet interessant zijn nu al een dual core uit te brengen.zenica schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:01:
[...]
Ziet er heel goed uitmaar jammer dat het geen dualcore cpu is.
Technisch zal het, denk ik, al wel mogelijk zijn.
<Sarcasme mode>Wat ik me wel kan voorstellen is dat een bepaalde fabrikant van een net gelanceerde telefoon(die je op een bepaalde manier moet vast houden wil je ontvangst willen hebben), zenuwachtig wordt van deze specs.</sarcasme mode>
[ Voor 4% gewijzigd door Thombias op 27-07-2010 11:09 ]
Verwijderd
Nou als die i9200 uitkomt wil echt niemand meer iets anders. Dat zijn echt specs om van te kwijlen. Telefoon ziet er ook goed uit! Form naar functie. Straks is een telefoon niks anders dan een scherm met een randje.
En nog meer inch super amoled whoo hoo
Alleen zijn dit nog maar geruchten hé niks officieus .
Klopt alleen nog geruchten. Samsung is nooit zo royaal met vroeg aankondigen. Ik kan me voorstellen dat ze ook hier niet blij mee zijn dat er al iets gelekt is.(al hoewel een gerucht).Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:11:
Nou als die i9200 uitkomt wil echt niemand meer iets anders. Dat zijn echt specs om van te kwijlen. Telefoon ziet er ook goed uit! Form naar functie. Straks is een telefoon niks anders dan een scherm met een randje.
Samsung maakt op dit moment wel de heetste modellen op de GSM markt. (Vind ik
Is er trouwens iemand met me eens dat het fysieke 'terug' knopje beter links had kunnen zitten voor rechtshandigen?
heb je een andere launcher op je telefoon staan? ik kan in launcher pro ook geen verbinding maken.watercoolertje schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:00:
[...]
Dacht dat dat Android-specifiek was had het iig op me voorgaande telefoons ook al...
Enne denk niet dat me samsung het woordje standby kentScherm gaat uit na een tijdje, maar op me pc gebeurt er helemaal niks
Maar het vaagste is dat me telefoon normaal ook aan bied om me SD te delen met de PC en zelfs dat icoontje popt niet meer op. Pff ben het nou al weer helemaal zat, later nog maar een poging nu eerst me sim weer in me Nexus die wel luisterd
Nog ff en hij gaat de deur net zo hard uit als ik hem kocht.
Er staat bij mij dan ook sluit alle actieve programmas, ik switch met het programma home switcher naar de standaard launcher en steek dan de kabel er in
[ZENUS] SILICONE SKIN CASE COVER binnen. Al eerder in dit topic aangegeven, koper op ebay, easyhans, bezorgt snel. 16e besteld en betaald via paypal, 19e verzonden, 27ste binnen
.
En incl een screenprotector.
En incl een screenprotector.
I got a problem-solver and its name is revolver
Ja ik maar enkel omdat alle andere non-samsung-android-telefoons dat allemaal links hebben en ik het dus gewend ben, ook me home moet ik steeds zoeken omdat dat op andere toestellen vaak enter is in het middenOyster schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:32:
Is er trouwens iemand met me eens dat het fysieke 'terug' knopje beter links had kunnen zitten voor rechtshandigen?
@edtims: dat zou goed kunnen, want ik gebruik van me leven niet de standaard launcher
edit: is er niet een manier om gewoon via die update.zip te installere, in eerste insstantie wil ik gewoon de laatste versie van de officiele selectie, custom kan altijd nog maar ik moet nu gewoon van die lagg af en ik wil me nexus vandaag eigenlijk verkopen (hij is al verkocht maar ik zei dat ik me nieuwe telefoon nog niet had
[ Voor 14% gewijzigd door watercoolertje op 27-07-2010 12:54 ]
Even een vraagje over launcher pro. Op zich een super app maar waar ik minder blij mee ben zijn twee dingen. Ik kan nu met firmware versie JM2 de samsung widgets niet gebruiken met launcher pro (ik wil namelijk die rete handige taakbeheer widget van samsung gebruiken)
En Launcher Pro heeft ook een 2de gallerij toegevoegd aan het menu wanneer je je bureaublad achtergrond aan wilt passen. Standaard staat er 1 op die achtergrondgallerie heet, maar nu staat er nog 1 tussen met de naam achtergrondgallerij.
Kan ik beide deze 2 problemen oplossen dat iemand weet?
En Launcher Pro heeft ook een 2de gallerij toegevoegd aan het menu wanneer je je bureaublad achtergrond aan wilt passen. Standaard staat er 1 op die achtergrondgallerie heet, maar nu staat er nog 1 tussen met de naam achtergrondgallerij.
Een artikel waarin ze zeggen het het waarschijnlijk fake is, met uitleg waarom. wel geinig om te lezen.Thombias schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:45:
2GHz processor
1GB of RAM
4GB of ROM
32GB flash storage
microSD support
8-megapixel camera
Wi-Fi b/g/n
Bluetooth 3.0
AGPS
Android 3.0 Gingerbread.
[afbeelding]
Probleem 1 heb je volgens mij met elke custom launcher en niet alleen met launcher pro. Is denk ik alleen op te lossen door de touchwiz launcher te gebruiken.Kaasje123 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:02:
Even een vraagje over launcher pro. Op zich een super app maar waar ik minder blij mee ben zijn twee dingen. Ik kan nu met firmware versie JM2 de samsung widgets niet gebruiken met launcher pro (ik wil namelijk die rete handige taakbeheer widget van samsung gebruiken)
Probleem 2, volgens mij niet op te lossen maar ik zie het probleem niet echt. Volgens mij staan er ook andere plaatjes in?
Helaas zijn met launcher pro de samsung widgets niet te gebruiken en inderdaad launcher pro heeft ook een eigen achtergrond gallerij dat is toch geen probleemKaasje123 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:02:
Denk dat je hiernaar op zoek bent?watercoolertje schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:51:
[...]
edit: is er niet een manier om gewoon via die update.zip te installere, in eerste insstantie wil ik gewoon de laatste versie van de officiele selectie, custom kan altijd nog maar ik moet nu gewoon van die lagg af en ik wil me nexus vandaag eigenlijk verkopen (hij is al verkocht maar ik zei dat ik me nieuwe telefoon nog niet had).
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=734166
En tja, de galaxy s is net uit en nog steeds niet overal (goed) beschikbaar dus het is niet gek dat nog niet alles op mod gebied beschikbaar is voor deze telefoon...
Kies gebruik ik nooit, heb het alleen geinstalleerd voor de drivers, en odin is puur alleen voor 'officiele' samsung firmwares. Maar volgens mij met mod-manager icm bovenstaande link/tool beginnen er veel meer mogelijkheden te komen.
Verwijderd
Weet iemand of deze telefoon ook outlook express ondersteund of nog niet en komt dat eventueel nog ?
welke taakbeheer widget van samsung?Kaasje123 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:02:
Die meegeleverd wordt met de nieuwe firmware JM2 (moet je je telefoon voor flashen)
En iedereen bedankt verder voor de antwoorden en het meedenken.
Moet ik iets speciaals doen als ik mijn agenda in de telefoon wil syncen met Gmail? De telefoon zegt dat ie gesynced heeft vandaag maar op de computer zie ik mijn afspraken niet terug?
Als ik een item op de pc aanmaak staat hij wel gelijk in mijn telefoon.....
[ Voor 17% gewijzigd door LordLynx op 27-07-2010 14:31 ]
Heb je wel in de gooie agenda het afspraak gemaakt? Als je een event aanmakt in calander kan je ook kiezen waar die opgeslagen moet worden want My calander = lokaal op je telefoonLordLynx schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:28:
Moet ik iets speciaals doen als ik mijn agenda in de telefoon wil syncen met Gmail? De telefoon zegt dat ie gesynced heeft vandaag maar op de computer zie ik mijn afspraken niet terug?
Als je naar firmware JM2 flitst krijg je er opeens een taakbeheer toepassing van Samsung bij, en die heeft ook een widget. Heb alleen deze widget per ongeluk verwijderd en kan hem ook niet terugplaatsen nu want hij staat niet bij de widget lijst.
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
Verwijderd
Zijn er nog meer mensen met het verbindings probleem tussen telefoon en kies.
Van de een op de andere dag werkt het gewoon niet meer. Ik krijg bij het aansluiten van de kabel op mijn telefoon het verbindingsscherm met usb aansluiting en mijn gewone scherm te zien deze kniperen heel snel om de beurt maar geen verbinding.
Van de een op de andere dag werkt het gewoon niet meer. Ik krijg bij het aansluiten van de kabel op mijn telefoon het verbindingsscherm met usb aansluiting en mijn gewone scherm te zien deze kniperen heel snel om de beurt maar geen verbinding.
jep na het flashen krijgt windows de drivers niet meer gevonden en blijft hij in de mpt modus hangen en zoeken.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:41:
Zijn er nog meer mensen met het verbindings probleem tussen telefoon en kies.
Probeer al je apps eens te killen met app killer.
Onder de 100 mb geheugen vrij heeft hij er meestal moeite mee.
Onder de 100 mb geheugen vrij heeft hij er meestal moeite mee.
Verwijderd
Ook niet bij Samsung widgets -> Program monitor?Denizz schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:41:
[...]
Als je naar firmware JM2 flitst krijg je er opeens een taakbeheer toepassing van Samsung bij, en die heeft ook een widget. Heb alleen deze widget per ongeluk verwijderd en kan hem ook niet terugplaatsen nu want hij staat niet bij de widget lijst.
Het zal zeker nog wel even duren voordat de laatste firmware via Kies te downloaden is?
verwacht hem tijdens froyo release dus septemberSander H schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:17:
Het zal zeker nog wel even duren voordat de laatste firmware via Kies te downloaden is?
En die goede maand kan ik nog wel wachtensyntesia schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:36:
[...]
verwacht hem tijdens froyo release dus september
Volgens de samsung helpdesk komt er een update in augustus. Hoe of wat verder kon diegene mij ook niet vertellen.syntesia schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:36:
[...]
Oja, we hebben ook nog die 'Samsung Widgets' naast de gewone. HahaVerwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:04:
[...]
Ook niet bij Samsung widgets -> Program monitor?
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
Kan iemand met firmware JM2 kijken of hij de app 'NRC Handelsblad' kan vinden in de market?
Bij mij verschijnt die app niet meer namelijk
Kan hem niet vinden. Ook als ik hem scan via de barcode kan de market hem niet vinden.jwalters schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:32:
Kan iemand met firmware JM2 kijken of hij de app 'NRC Handelsblad' kan vinden in de market?
van http://epaper.nrc.nl/android.phpFrequently Asked Questions
[....]
Ik kan de applicatie niet vinden in de Android market, wat is er aan de hand?
We hebben hier meerdere meldingen over ontvangen. Google geeft geen duidelijk antwoord op dit probleem. Mogelijkerwijs verschijnt de applicatie na enkele dagen wel in de market.
Kan te maken hebben met bepaalde eigenschappen van de app die door de developer niet goed zijn ingevuld, zoals de vereiste schermresolutie. Zo zijn er bijvoorbeeld op de HTC wildfire (met beperkte resolutie) heel veel apps niet in de marketplace terug te vinden, deze worden gewoon afgeschermd, omdat de developer niet expliciet heeft aangegeven dat de app compatibel is met die resolutie.
In dit geval konden jullie hem denk ik wel vinden voordat JM2 erop stond? Ik ben zelf ook al een aantal apps tegengekomen die ik niet kan vinden met JM2 op de telefoon en voorheen wel met de stock firmware. Binnenkort denk ik toch even terug flashen, vooral vanwege een programma is dat ik voor m'n opleiding erg goed kan gebruiken maar dus niet meer te vinden is.
Ik heb die gelcase van ebay ook binnen. Bij mij is het wel behoorlijk lastig om de power knop in te drukken. Bij jullie ook?
Met de platte vinger zonder kracht wel, met de nagel gaat het prima.Philflow schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:59:
Ik heb die gelcase van ebay ook binnen. Bij mij is het wel behoorlijk lastig om de power knop in te drukken. Bij jullie ook?
Hij komt inderdaad bij de Vodafone(Winkel, Zwolle) vandaan.floriske.nl schreef op zondag 11 juli 2010 @ 10:07:
[...]
Aangezien het de 16GB versie is ga ik er van uit dat dit bij Vodafone is geweest?
Dan is mijn vraag: Heb je dit in de winkel voor elkaar gekregen of telefonisch via de klantenservice? Ik heb bij mijn huidige toestel namelijk het zelfde geprobeerd bij Vodafone, maar die wilden niet buigen, dan moest ik maar naar T-Mobile gaan zeiden ze
-
Ja ik ook, alleen met m'n nagel. Niet echt fijn vind ik. Ik had liever een opening gezien zodat je gewoon direct contact houdt met het knopje.HeyJIJdaar schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:11:
[...]
Met de platte vinger zonder kracht wel, met de nagel gaat het prima.
Zijn er andere gelcases die dat wel hebben?
[ Voor 33% gewijzigd door Philflow op 27-07-2010 18:50 ]
Hoeveel ram geheugen heeft deze telefoon nou eigenlijk? Ik zie maar 326 mb terwijl ik dacht dat er 512 mb in zat? In de taskmanager bij de nieuwe firmware word er echter maar 326 weergegeven.
Zou je niet een inkeping kunnen maken met een scherp hobby mesje? Lijkt me best mogelijk zonder de case om zeep te helpen.Philflow schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:49:
[...]
Ja ik ook, alleen met m'n nagel. Niet echt fijn vind ik. Ik had liever een opening gezien zodat je gewoon direct contact houdt met het knopje.
De telefoon heeft gewoon 512Mb, alleen kan Android 2.1 dit nog niet adresseren. Met Android 2.2 zou dit echter geen probleem meer moeten zijnKaasje123 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 19:14:
Hoeveel ram geheugen heeft deze telefoon nou eigenlijk? Ik zie maar 326 mb terwijl ik dacht dat er 512 mb in zat? In de taskmanager bij de nieuwe firmware word er echter maar 326 weergegeven.
Ik draai de stock firmware en kan de applicatie gewoon vinden, zowel via de android market als via de QR-code...Propane schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:57:
[...]
In dit geval konden jullie hem denk ik wel vinden voordat JM2 erop stond? Ik ben zelf ook al een aantal apps tegengekomen die ik niet kan vinden met JM2 op de telefoon en voorheen wel met de stock firmware. Binnenkort denk ik toch even terug flashen, vooral vanwege een programma is dat ik voor m'n opleiding erg goed kan gebruiken maar dus niet meer te vinden is.
Danksyntesia schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:36:
[...]
Ik ben er achter waarom me telefoon geen connectie met me computer(s) kon maken
het verrekte kabeltje
En daarmee gaat het erg makkelijk!
Verwijderd
Ja ik heb vandaag een tweede compleet zwarte binnen gekregen. En op deze case (wel minder stroef) kunnen de knopjes gewoon normaal ingedrukt worden. Te krijgen bij ThePodiShop http://myworld.ebay.nl/thepodishop/Philflow schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:49:
[...]
Ja ik ook, alleen met m'n nagel. Niet echt fijn vind ik. Ik had liever een opening gezien zodat je gewoon direct contact houdt met het knopje.
Soms zijn dingen ook zo simpel hèwatercoolertje schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:11:
Ik ben er achter waarom me telefoon geen connectie met me computer(s) kon makenhet verrekte kabeltje
En daarmee gaat het erg makkelijk!
Ondanks dat dit in [Samsung Galaxy S] Rooten, Custom ROM's & Firmware hoort, leek het mij wel noemenswaardig om het te vermelden: morgen komt Froyo 2.2 uit 
RT @SamsungFirmware: World Release! Android 2.2 FROYO on the Samsung Galaxy S. Tomorrow 12 o'clock'. AMSTERDAM
Heb je daar toevallig een foto'tje van?Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:28:
[...]
Ja ik heb vandaag een tweede compleet zwarte binnen gekregen. En op deze case (wel minder stroef) kunnen de knopjes gewoon normaal ingedrukt worden. Te krijgen bij ThePodiShop http://myworld.ebay.nl/thepodishop/
Eigenlijk boeit het me niets aangezien de SGS gewoon top werkt. Maar eigenlijk ook weer OMG! Zuper!DaMarcus schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:37:
Ondanks dat dit in [Samsung Galaxy S] Rooten, Custom ROM's & Firmware hoort, leek het mij wel noemenswaardig om het te vermelden: morgen komt Froyo 2.2 uit
[...]
[ Voor 32% gewijzigd door Oyster op 27-07-2010 22:42 ]
Hoe reeel is dit??
http://twitter.com/SamsungFirmware
World Release! Android 2.2 FROYO on the Samsung Galaxy S. Tomorrow 12 o'clock'. AMSTERDAM
http://twitter.com/SamsungFirmware
World Release! Android 2.2 FROYO on the Samsung Galaxy S. Tomorrow 12 o'clock'. AMSTERDAM
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Check: DaMarcus in "Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 3]" 
Zover ik heb gelezen, is dit er een die vroegtijdig is uitgelekt. Dus of deze smooth werkt, durf ik niet te zeggen.
Zover ik heb gelezen, is dit er een die vroegtijdig is uitgelekt. Dus of deze smooth werkt, durf ik niet te zeggen.
Heb ik net het apparaat geflashed, alle applicaties geinstalleerd, geroot en de lag fix toegepast. En dan zou binnen een dag de Froyo release uitkomen? Het lijkt wel een grap. Waarom zou dit zo snel gereleased worden? In augustus zouden de Koreanen hem krijgen en wij daarna in september toch?
Beauty is in the eye of the beerholder
Klopt, maar deze is dan ook uitgelekt. Dus ook niet officieel uitgebracht door Samsung.

[ Voor 34% gewijzigd door DaMarcus op 27-07-2010 23:20 ]
Het enige waar ik tegenop zie met froyo is weer alles opnieuw downloaden qua apps en instellen. Froyo an sich is natuurlijk helemaal top.
Weet iemand een manier om apps en instellingen te back-uppen? En weet iemand ook toevallig of Froyo 2.2 zelf de lag fix toepast of dat dit echt alleen gebruikt blijft worden als je je telefoon root?
Weet iemand een manier om apps en instellingen te back-uppen? En weet iemand ook toevallig of Froyo 2.2 zelf de lag fix toepast of dat dit echt alleen gebruikt blijft worden als je je telefoon root?
Volgens mij kan je met Titanium Backup een heel eind komen. Ik heb het nooit gebruikt maar als ik de features aan het doorsnuffelen ben, is dat hetgeen dat je zoekt
Oef echt krap zeg om galaxy s op de mac via vmware met Odin aan de praat te krijgen...
vmware/fusion ziet af en toe de usb van de phone maar dan is ie weg etc...
Zowel in Kies mode als storage mode geprobeerd...
Even wacht tot 2.2 uitkomt anders gaat dat ding terug naar de fabrikant...
Anyone??
ps drivers geprobeerd ook los van Kies etc, nog luck
vmware/fusion ziet af en toe de usb van de phone maar dan is ie weg etc...
Zowel in Kies mode als storage mode geprobeerd...
Even wacht tot 2.2 uitkomt anders gaat dat ding terug naar de fabrikant...
Anyone??
ps drivers geprobeerd ook los van Kies etc, nog luck
DaKnowledge
Aardig tof om te merken dat er zo actief aan de firmwares gewerkt wordt. Wel discutabel hoe deze online verchijnen though.
Morgen ga ik dan toch ook maar over op een "nieuwere". Welke versie wordt er momenteel als snelste/beste/stabielste gezien? Froyo gaat hem niet worden, als de "release" datum in september staat geplant dan moet dit haast wel een pre-pre-pre-build zijn.
Dat ligt aan VMWare Fusion / Parallels. Onder Windows werkt het namelijk prima.
* DaMarcus heeft hetzelfde ervaren.
* DaMarcus heeft hetzelfde ervaren.
Verwijderd
euh check dit dan ff http://samsung-firmware.w...hot-galaxy-s-android-2-2-Oyster schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 00:28:
Aardig tof om te merken dat er zo actief aan de firmwares gewerkt wordt. Wel discutabel hoe deze online verchijnen though.Morgen ga ik dan toch ook maar over op een "nieuwere". Welke versie wordt er momenteel als snelste/beste/stabielste gezien? Froyo gaat hem niet worden, als de "release" datum in september staat geplant dan moet dit haast wel een pre-pre-pre-build zijn.
Afgezien van dat ik dat al gelezen had, wat moet ik precies lezen?Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 00:37:
[...]
euh check dit dan ff http://samsung-firmware.w...hot-galaxy-s-android-2-2-
If you want to donate use our paypal button.
If you want you can wait on the official Android 2.2 update.
This will come allround September.
It will be available in Samsung KIES.
This is a official TEST firmware from the servers of Samsung.
He, heb ik gisteren al geflitst naar JM2, moet ik morgen weer alles opnieuw gaan instaleren
. Hoop dat het het waard is.
Verwijderd
Ik ben nu toch echt pissig de telefoon met kies aan de gang krijgen lukt dus echt niet meer. Fijn een mooi nieuw toestel en het werkt niet. Heb kies al opnieuw geinstalleerd heb telefoon terug gezet naar fabrieks instellingen, maar helemaal niets via de optie massaopslag ziet hij wel 2 mapjes op mijn computer maar daar staat niets in. Ik zie op veel forums ook engels dat er veel mensen kampen met dit probleem.Weet iemand al meer. Zo heb je namelijk weinig aan zo'n duur apparaat. Ik krijg nog spijt dat ik mijn nokia heb weggedaan. Het programma pc suitte van nokia wordt wel up to date gehouden.
Verwijderd
Hmm ze zeggen dat die 2.2 firmware officeel van samsung is.
Hoe komen ze er dan aan,samsung server gehacked ofzo?
Hoe komen ze er dan aan,samsung server gehacked ofzo?
Verwijderd
Heb me hier in proberen te lezen maar ondersteund dit toestel ook outlook express of nog niet of komt dat nog
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2010 02:06 ]
Dit topic is gesloten.
![]()