Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Hallo, ik ben nieuw op dit forum en heb mijn Galaxy ook pas één dag dus zou iemand me kunnen helpen zoals met leuke apps, mooie widgets en vooral hoe je dingen kunt flashen en rooten alle andere dingen die mijn samsung sneller maken zijn welkom en weet iemand welke widgets er in dit filmpje voorkomen:
YouTube: Samsung Galaxy S vs HTC Desire

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11 16:43

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 01:33:
Ik ben nu toch echt pissig de telefoon met kies aan de gang krijgen lukt dus echt niet meer. Fijn een mooi nieuw toestel en het werkt niet. Heb kies al opnieuw geinstalleerd heb telefoon terug gezet naar fabrieks instellingen, maar helemaal niets via de optie massaopslag ziet hij wel 2 mapjes op mijn computer maar daar staat niets in. Ik zie op veel forums ook engels dat er veel mensen kampen met dit probleem.Weet iemand al meer. Zo heb je namelijk weinig aan zo'n duur apparaat. Ik krijg nog spijt dat ik mijn nokia heb weggedaan. Het programma pc suitte van nokia wordt wel up to date gehouden. :(
Heb je (naast dat je bij "Over dit toestel>USB instellingen>Massa opslag" hebt gekozen) ook nog ná het aansluiten van de USB kabel de optie "koppelen" gekozen? Als ik dat niet doe dan krijg ik namelijk ook twee "lege" schijven te zien. Dit gebeurt niet via een pop-up maar moet je zelf kiezen.

Misschien overbodig, maar dit "koppelen" vind je in je notification schermpje (na het aansluiten van de USB kabel) (de bovenste balk omlaag slepen), druk dan op "USB aangesloten" en vervolgens op "koppelen"

Verwijderd

Misschien een Noob-vraag:
het updaten van Firmware... moet dat via een verbinding met de computer of kan het ook rechtstreeks op je telefoon via een wifi verbinding?

Thnx.

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:59
Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 08:47:
Misschien een Noob-vraag:
het updaten van Firmware... moet dat via een verbinding met de computer of kan het ook rechtstreeks op je telefoon via een wifi verbinding?

Thnx.
Op dit moment via de computer (via Odin en zo snel samsung met officiele firmware komt via Kies).

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:39
Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 01:45:
Hmm ze zeggen dat die 2.2 firmware officeel van samsung is.
Hoe komen ze er dan aan,samsung server gehacked ofzo?
Er zijn mensen binnen bedrijven (vaak reparatiecentrums) die toegang hebben tot de ftp servers van samsung waar ook alle pre/alpha releases van de firmware op staan. Dit is noodzakelijk om bij een nieuwe firmware versie ook direct alle toestellen te kunnen voorzien van deze nieuwe software. Uiteraard gaat het dan wel om de 'stable' releases, en niet de test releases.

Verwijderd

Daarom snap ik ook niet dat @samsungfirmware op Twitter aangeeft het officiele twitter account te hebben van Samsung Firmware. Want als hij die test versie bij z'n baas van de server heeft gehaald heeft bij simpelweg gestolen. Vind het een vreemd verhaal. Ik wacht tot de officiele versie in september.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ik kan iedereen aanraden om nog even te wachten met die nieuwe 2.2 firmware. Dit is de eerste release. Geef het nog een paar drie weken en dan zijn er zat nieuwe versies uitgekomen ervan die veel sneller zullen zijn. Heb net die gast gesproken en dit is dus de eerste release en hij is redelijk traag te noemen :)

Verwijderd

m0ridin schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 09:22:
[...]

Op dit moment via de computer (via Odin en zo snel samsung met officiele firmware komt via Kies).
Ik wacht zowieso op de officiele firmware maar wel jammer... moet ik toch Kies installeren...

• zenica
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-11 20:17
Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 09:54:
[...]

Ik wacht zowieso op de officiele firmware maar wel jammer... moet ik toch Kies installeren...
Hoeft niet kan ook wel via odin. Hij geeft aan dat een officele release gewoon via "consumenten" tools gaat.

• jjonkie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-11 22:22
Ik heb sinds gister last van een resonantie in de speaker tijdens het bellen. Het lijkt wel op de speaker is opgeblazen.

Is hier zelf iets aan te doen, voordat ik me op garantie ga beroepen ?

• Hannes_
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-11-2024
Vraagje, gaat de garantie van de Galaxy ook via het IMEI nummer, zoals bij HTC ?

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
is er al een topic voor de Samsung Galaxy Apollo (i5801) , ik zag hem in de Krefel liggen voor €199

http://i30.tinypic.com/30sho5g.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door xenne op 28-07-2010 12:10 ]

Verwijderd

Hannes_ schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 11:42:
Vraagje, gaat de garantie van de Galaxy ook via het IMEI nummer, zoals bij HTC ?
Dat is toch bij elke telefoon, ongeacht merk, het geval?

• Hannes_
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:19:
[...]

Het is omdat de winkel waar ik hem ga kopen een garantie aanbied van 1 jaar, maar moet dat in Europa wettelijk niet 2 jaar zijn ?

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-11 13:08
Ik heb al een paar keer wat opmerkingen gegeven dat mijn gps brak is. Meestal gevolgd door berichten van andere gebruikers dat hun gps wel goed werkt. (Dit helpt natuurlijk niets)

Maar dat helpt natuurlijk niets, ik heb het volgende probleem. De telefoon start de gps niet zelf op bij veel programma's. Alleen na een paar keer herstarten wordt het gps symbool zichtbaar en dan heb ik ook een fix.

1. Als er geen gps symbool boven in staat, is de gps dan niet ingeschakelt?

2. Is de gps handmatig in en uit te schakelen?

ps. ik heb alleen de hotfix naar cold fix veranderd en verder heb ik standaard rom (wacht op froyo 2.2)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 01:33:
Ik ben nu toch echt pissig de telefoon met kies aan de gang krijgen lukt dus echt niet meer. Fijn een mooi nieuw toestel en het werkt niet. Heb kies al opnieuw geinstalleerd heb telefoon terug gezet naar fabrieks instellingen, maar helemaal niets via de optie massaopslag ziet hij wel 2 mapjes op mijn computer maar daar staat niets in. Ik zie op veel forums ook engels dat er veel mensen kampen met dit probleem.Weet iemand al meer. Zo heb je namelijk weinig aan zo'n duur apparaat. Ik krijg nog spijt dat ik mijn nokia heb weggedaan. Het programma pc suitte van nokia wordt wel up to date gehouden. :(
Even een vraagje. Heb jij de originele firmware nog? Want die heeft echt een KIP EI probleem namelijk:

-De originele firmware wil niet lekker connecten met KIES. Terwijl je KIES gebruikt om te updaten...
-Flash je een nieuwere firmware erop via Odin3 via een weg die niet zo officieel is. Dan werkt KIES wel.

Het ligt niet aan KIES maar aan de originele firmware. Ik hoop dat je de moeite neemt om je eens te verdiepen in het flashen. Want dan is het probleem simpel op te lossen.

Ik weet dat dit een beetje stom is van samsung zelf.

• wh1t3 sh4d0w
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-06-2014
Hannes_ schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:22:
[...]

Het is omdat de winkel waar ik hem ga kopen een garantie aanbied van 1 jaar, maar moet dat in Europa wettelijk niet 2 jaar zijn ?
Dat moet in Europa wettelijk 2 jaar zijn inderdaad (behoudens de UK, waar het geloof ik nog wel 1 jaar is) en in Nederland zelfs zolang je redelijkerwijs mag verwachten dat het toestel mee gaat.

Het maakt verder niet zo veel uit wat die winkel zegt, ze zijn nog steeds verantwoordelijk voor het afhandelen van de garantie binnen die twee jaar. Anders kan je je altijd nog tot de fabrikant (Samsung) wenden, deze hebben echter geen wettelijke verplichtingen tegenover jou, aangezien je met hen geen koopovereenkomst hebt. Normaal zal dit echter weinig problemen opleveren.

root is the money off all evil

Verwijderd

Beschikt de Social Hub op de Galaxy S over ondersteuning voor HTML emails (icm een Exchange 2007 account)?

Ben al even aan het zoeken, maar zie door de bomen het bos niet meer...
Sommige emaildiensten wel HTML, andere weer niet... Exchange 2003 geen HTLM 2007 weer niet... etc...

• kavorka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-11 21:00
HeyJIJdaar schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:26:
Ik heb al een paar keer wat opmerkingen gegeven dat mijn gps brak is. Meestal gevolgd door berichten van andere gebruikers dat hun gps wel goed werkt. (Dit helpt natuurlijk niets)

Maar dat helpt natuurlijk niets, ik heb het volgende probleem. De telefoon start de gps niet zelf op bij veel programma's. Alleen na een paar keer herstarten wordt het gps symbool zichtbaar en dan heb ik ook een fix.

1. Als er geen gps symbool boven in staat, is de gps dan niet ingeschakelt?

2. Is de gps handmatig in en uit te schakelen?

ps. ik heb alleen de hotfix naar cold fix veranderd en verder heb ik standaard rom (wacht op froyo 2.2)
Zelfde probleem hier. Soms (google navigatie, gps status) start de GPS helemaal niet op (icoontje niet zichtbaar). Deze moet ik dan handmatig aanzetten door bij Instellingen -> Locatie -> GPS satellieten gebruiken uit- en dan weer aan te vinken.

Daarna start GPS wel op en heb ik zo een fix.

Standaard firmware.

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
kavorka schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:05:
[...]

Zelfde probleem hier. Soms (google navigatie, gps status) start de GPS helemaal niet op (icoontje niet zichtbaar). Deze moet ik dan handmatig aanzetten door bij Instellingen -> Locatie -> GPS satellieten gebruiken uit- en dan weer aan te vinken.

Standaard firmware.
Je kunt ook de energie regeling widget op één van je homescreens zetten, daarin zit een GPS toggle zodat je niet elke keer het menu in hoeft te duiken als dit zich voordoet. Ik heb het zelf in een week of 3 slechts één keer gehad trouwens.

Verwijderd

Weet iemand hoe lang het duurt om de Galaxy S de eerste keer volledig op te laden? Ik krijg hem vanmiddag per post maar ik heb vanaf de namiddag verschillende dingen te "doen" :) ..

Verwijderd

zorg dan eerst dat je em compleet ontlaad en ff een reserve mobieltje bij de hand hebt.
Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:22:
Weet iemand hoe lang het duurt om de Galaxy S de eerste keer volledig op te laden? Ik krijg hem vanmiddag per post maar ik heb vanaf de namiddag verschillende dingen te "doen" :) ..
Dan raad ik je aan het via het stopcontact op te laden dat gaat ongeveer 2x zo snel als via pc :) ik heb mijne nog niet volledig opgeladen heb hem 2dehands gekocht en loop er conitnu mee te spelen, bij me andere telefoons met 1400/1500Mah accu duurder het meestal tussen de 1 en 2 uur als die helemaal leeg was meestal krijg je hem met 40/60% dus dnek dat je wel op een vol uur mag rekenen!
zorg dan eerst dat je em compleet ontlaad en ff een reserve mobieltje bij de hand hebt.
NEE niet doen, dat kan eens in de zoveel tijd wel ff goed zijn maar batterijen, maar dit type batterij (itt de oude generaties) houd er juist NIET van om volledig leeg te zijn, daarom laad ik op wanneer ik kan boven de 30/40% vinden ze het 'lekkerste'... Ik laat hem eens in de 3 maanden helemaal leeg (blijven aanzetten tot ie niet meer opstart) en daarna weer helemaal vol (ook paar keer uit het stopcontact en er weer in, kan altijd nog een beetje bij :D)..

[ Voor 29% gewijzigd door watercoolertje op 28-07-2010 13:48 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• Ruud
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:30
Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:19:
[...]

Nee, er is ook een aankoopbewijs benodigd waarop ook het IMEI-nummer staat. Alleen een IMEI-nummer is niet voldoende.

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Propane schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:10:
[...]
Je kunt ook de energie regeling widget op één van je homescreens zetten, daarin zit een GPS toggle zodat je niet elke keer het menu in hoeft te duiken als dit zich voordoet. Ik heb het zelf in een week of 3 slechts één keer gehad trouwens.
Als je gewoon het "Meldings scherm" naar beneden trekt, heb je ook al een GPS switch....Geen widget voor nodig!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
TripleQ schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:52:
[...]

Als je gewoon het "Meldings scherm" naar beneden trekt, heb je ook al een GPS switch....Geen widget voor nodig!
Niet in de stock firmware als ik me niet vergis, in JM2 wel. In de stock firmware heb je geloof ik Melodie en Trillen als twee rechter toggles.

• kavorka
Propane schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:56:
[...]
Niet in de stock firmware als ik me niet vergis, in JM2 wel. In de stock firmware heb je geloof ik Melodie en Trillen als twee rechter toggles.
In de stock firmware zit ie inderdaad niet. Ik zal de energie widget eens proberen.

• TripleQ
  • Niet online
kavorka schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:00:
[...]

In de stock firmware zit ie inderdaad niet. Ik zal de energie widget eens proberen.
Oeps, excuses...dacht dat die er altijd al in had gezeten

• NovaDesu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-07 19:03
Hallo,

Ik heb even een vraagje. sinds een paar dagen is mijn oude abbo (Touch diamond) afgelopen, en ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon. Na even rond kijken gaat mijn keuze naar de Galaxy S.

Alleen is de schil die Samsung om Android heen heeft gebrouwd een goeie toevoeging? Ik doe zelf niet aan social networking/twitter/etc dus dat is voor mij allemaal overbodig, en ik zou het zonde vinden als daar allemaal processor kracht/ram naar toe gaat.

De telefoon heeft voor mij ook helemaal geen haast, en ik had ergens gelezen dat er misschien in het begin van 2011 een nieuwe versie uitgebracht zou worden, misschien is het verstandig om daar op te wachten?
Nee joh je kan gewoon LauncherPro downloaden, dat is een vervanger van de launcher die er op zit, de launcher is niks anders als het 'homescreen' waar je alle apps kan vinden (letterijk de desktop)... Als je twitter niet open en niks in stelt zal die 0,0 van je processor gebruiken ik gebruik ook bijna niks van wat er op staat en heb er verder ook geen last van. Je kan met die LauncherPro zelfs apps uit de app-lijst verwijderen, dan zijn ze er nog wel maar je ziet ze niet meer, dus ook geen last van... Sommige apps zitten namelijk IN het systeem waar je nogal lastig bij kan (kan wel maar zo te horen zit jij daar niet op te wachten ;)).

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• zenica
  • Laatst online: 18-11 20:17
NovaDesu schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:11:
Hallo,

Ik heb even een vraagje. sinds een paar dagen is mijn oude abbo (Touch diamond) afgelopen, en ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon. Na even rond kijken gaat mijn keuze naar de Galaxy S.

Alleen is de schil die Samsung om Android heen heeft gebrouwd een goeie toevoeging? Ik doe zelf niet aan social networking/twitter/etc dus dat is voor mij allemaal overbodig, en ik zou het zonde vinden als daar allemaal processor kracht/ram naar toe gaat.

De telefoon heeft voor mij ook helemaal geen haast, en ik had ergens gelezen dat er misschien in het begin van 2011 een nieuwe versie uitgebracht zou worden, misschien is het verstandig om daar op te wachten?
Waarom ben je op zoek naar en andere telefoon? Als ik jou zo hoor zou ik bijna zeggen neem een jaartje simonly en kijk dan naar en andere telefoon.

Verwijderd

Hallo,

Ik heb de afgelopen twee weken zonder problemen kunnen internetten met mijn Galaxy op het 3G netwerk van T-Mobile maar sinds gisteren heb ik geen internet toegang meer. Het 3G iccoon is niet meer zichtbaar boven in beeld en bij het openen van een internet pagina verschijnt een bericht van android dat de pagina niet beschikbaar is.
Tot die tijd had ik nog niets veranderd aan de standaard geladen instellingen in mijn telefoon.

Op internet heb ik verschillende instelleingen gevonden, waaronder de T-mobile instellingen op de support pagina van t-mobile zelf. deze willen allen niet werken.
Ik heb contact gezocht met de service desk van T0-mobil en met mijn account gegevens was niets mis. volgens hun was ik ook ingelogd op het netwerk,

hierna heb ik een vodafone sim kaar in mijn telefoon geplaatst, deze lade de internet settings en ik kon daaro ook mee internetten.
als ik mijn eigen t mobile kaart plaatst in een ander toestel werkt het ook gewoon.
Alleen mijn eiegen combo werkt neit meer.

hebben julli eenig id?

Verwijderd

Nu zie ik hier een wereld aan mensen die de telefoon hebben is er misschien iemand die me kan vertellen of outlook express hier op werkt AUB of iets soort gelijks en zo niet of dat nog gaat komen?

• 0123456
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-07-2010
Ik weet niet of dit al langs is gekomen, maar de SGS kan dadelijk op HDMI aangesloten worden!!! :9~
http://phandroid.com/2010...sb-to-hdmi-for-video-out/

Lijkt me een erg leuke feature, dadelijk is de SGS nog als media speler te gebruiken... _/-\o_

• kavorka
Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:48:
Nu zie ik hier een wereld aan mensen die de telefoon hebben is er misschien iemand die me kan vertellen of outlook express hier op werkt AUB of iets soort gelijks en zo niet of dat nog gaat komen?
Wat wil je precies kunnen doen? Er is naar mijn weten geen outlook express app ofzo. Wel kan je gewoon pop3 mail instellen op de SGS via de standaard email client of bv de k9mail app.

[ Voor 5% gewijzigd door kavorka op 28-07-2010 15:00 ]

kavorka schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:56:
[...]

Wat wil je precies kunnen doen? Er is naar mijn weten geen outlook express app ofzo. Wel kan je gewoon pop3 mail instellen op de SGS.
Of iMap of exchange (wat het meeste met outlook gebruikt word dacht ik)... Outlook is letterlijk een programma voor windows (er is wel een mac variant staat me bij) dus dat zal niet draaien op Android! Maar wat je in outlook kan instellen kan ook op de SGS ja (en ik denk ook dat dat bedoelt wordt) ;)

[ Voor 3% gewijzigd door watercoolertje op 28-07-2010 15:09 ]

Verwijderd

Ja ok ik snap het bedankt voor de antwoorden.

Verwijderd

Kan iemand me helpen met Samsung Kies, Als ik hem koppel via Samsung Kies op mijn mobiel dan geeft hij een melding op mijn mobiel dat het alleen in Stand-By werkt en dat ik alle toepassingen moet sluiten ik heb dan geen toepassingen aan.. En als ik hem via Massaopslag koppel dan staat er: Reconnect the device on Samsung Kies(PC Studio) mode. Kies doesn't support this connect mode. Kan iemand me hiermee helpen ik ben er zelfs aan het over nadenken om mijn Galaxy te ruilen voor Desire alleen heb ik abbo dus dat is wat lastig:S

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:30

bdu

Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:06:
Kan iemand me helpen met Samsung Kies, Als ik hem koppel via Samsung Kies op mijn mobiel dan geeft hij een melding op mijn mobiel dat het alleen in Stand-By werkt en dat ik alle toepassingen moet sluiten ik heb dan geen toepassingen aan.. En als ik hem via Massaopslag koppel dan staat er: Reconnect the device on Samsung Kies(PC Studio) mode. Kies doesn't support this connect mode. Kan iemand me hiermee helpen ik ben er zelfs aan het over nadenken om mijn Galaxy te ruilen voor Desire alleen heb ik abbo dus dat is wat lastig:S
Wordt het dan ook Mr.Desire ;-)

Verwijderd

Nee miss.Desire :P

Verwijderd

0123456 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:48:
Ik weet niet of dit al langs is gekomen, maar de SGS kan dadelijk op HDMI aangesloten worden!!! :9~

Lijkt me een erg leuke feature, dadelijk is de SGS nog als media speler te gebruiken... _/-\o_
FUCK YEAH 8) 8) .. serieus ik vond het zo jammer dat hij geen HDMI had.. oke DNLA is ook mooi. Maar daar zitten ook nadelen aan zoals:
-Niet veel TV's ondersteunen het.
-Je kan alleen bepaalde content streamen.
Afbeeldingslocatie: http://phandroid.com/wp-content/uploads/2010/07/microusbhdmi.JPG
Ik hoop dan dat je met deze HDMI kabel dan ook op zijn minst 720P kan. En gewoon het UI kan laten zien op het scherm. Zou mooi zijn in verband met de foto galerij!

Nadeel.. Hoe lang houdt de SGS het vol op één accu lading. Tijdens de HDMI verbinding kan je de telefoon niet opladen.. Of er moet een voedingsspanning splitter tussen komen dat via een andere usb kabel weer voor 5Volt voeding wordt gezorgd.
Sorry.. hebben ze al aan gedacht :P zit bij de HDMI uiteinde nog een usb voedings ingang :D

Ga deze kabel zeker kopen!!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2010 17:55 ]

• TripleQ
  • Niet online
Heb mijn Cellapod vandaag ook binnen gekregen, past er mooi omheen, en houd inderdaad een stuk prettiger vast! gelijk tenminste niet weg. En het ziet er niet lelijk uit ofzo.

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 10:38

Gutteguttegut

CEO of TFD

0123456 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:48:

Samsung part nr: ECC1HU0BBEBSTD.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Die compatible products zijn wel geestig :)

Nickname does not reflect reality

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:03
Prijzige kabeltje moet ik zeggen, of is dit vrij normaal ?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Verwijderd

An1mA schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 18:39:
[...]

Prijzige kabeltje moet ik zeggen, of is dit vrij normaal ?
Is ook wel goedkoper te vinden hoor:
http://www.myluxphone.com...le-micro-usb-to-hdmi.html

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

$3 dollar i.p.v. $49. Schandalige winstmarge van Samsung eigenlijk...

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 22:48
zijn er hier ook mensen die het screenshare/tv remote gebeuren met hun galaxy s en een samsung tv aan de praat hebben gekregen? ik zie in allerlei informatie dat de galaxy verandert in een afstandbediening. Maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Ik kan wel via DLNA content naar de tv streamen, maar ik kan hem niet als AB gebruiken. Ook zou het mogelijk moeten zijn om SMS'jes op de tv te kunnen lezen en webpagina's van de galaxy op de tv te laten zien, maar ook dat lukt me niet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:06:
Kan iemand me helpen met Samsung Kies, Als ik hem koppel via Samsung Kies op mijn mobiel dan geeft hij een melding op mijn mobiel dat het alleen in Stand-By werkt en dat ik alle toepassingen moet sluiten ik heb dan geen toepassingen aan..
Gebruik je toevallig een andere launcher dan het originele touchwiz geval? Had deze melding toen ik launcher pro gebruikte. De gebruiksaanwijzing noemt de launcher stand-by scherm. Er is in de market wel een progje om de launcher te switchen.

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
Philflow schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 19:40:
$3 dollar i.p.v. $49. Schandalige winstmarge van Samsung eigenlijk...
Ach zolang de telefoons de helft goedkoper blijven dan van Apple hoor je mij niet klagen. :+

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 21:35:
[...]

Gebruik je toevallig een andere launcher dan het originele touchwiz geval? Had deze melding toen ik launcher pro gebruikte. De gebruiksaanwijzing noemt de launcher stand-by scherm. Er is in de market wel een progje om de launcher te switchen.
Of je sluit launcher pro even af? Dat is simpeler dat weer een app voor het afsluiten van appss te gebruiken? Ik heb namelijk hetzelfde. Kies werkt niet met launcher pro aan maar die is zo uitgezet. :)

• DeliciousBrown®
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-11 19:11
Raymond schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:51:
zijn er hier ook mensen die het screenshare/tv remote gebeuren met hun galaxy s en een samsung tv aan de praat hebben gekregen? ik zie in allerlei informatie dat de galaxy verandert in een afstandbediening. Maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Ik kan wel via DLNA content naar de tv streamen, maar ik kan hem niet als AB gebruiken. Ook zou het mogelijk moeten zijn om SMS'jes op de tv te kunnen lezen en webpagina's van de galaxy op de tv te laten zien, maar ook dat lukt me niet.
Is jouw Samsung tv via wifi verbonden met je draadloze netwerk via de Samsung wifi usb-stick? Alleen met de samsung usb-stick in de tv kon ik draadloos op internet komen en ook pas daarna zag de Galaxy S de tv. De tv was eerder met een rj45 kabel aan het internet verbonden omdat het met de wifi dongels die ik nog had liggen mijn netwerk niet zag.

Je moet daarna ook vanuit Samsung Apps het Samsung remote control programma installeren en vervolgens moet je de telefoon koppelen aan de tv. Zo kreeg ik het aan de praat, maar ik vind het achteraf gezien de moeite niet waard.

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-11 13:08
kavorka schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:05:
[...]

Standaard firmware.
Het in en uitschakelen met de GPS knop heeft het probleem tijdelijk verholpen. Wel moet ik dit bijna elke keer doen, zelfs wanneer ik de telefoon opnieuw opgestart hebt. Pakt hij hem eenmaal en verschijnt het gps symbool, dan is de fix ook geen probleem. Toch niets hardware matig.

Overigens last ik dat de HTC Desire vanaf morgen Android 2.2 krijgt. (Bron: Mobilyz) Hopelijk volgt voor de GS ook snel de officiële update.

• Raymond
DeliciousBrown® schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 22:41:
[...]

Is jouw Samsung tv via wifi verbonden met je draadloze netwerk via de Samsung wifi usb-stick? Alleen met de samsung usb-stick in de tv kon ik draadloos op internet komen en ook pas daarna zag de Galaxy S de tv. De tv was eerder me t een rj45 kabel aan het internet verbonden omdat het met de wifi dongels die ik nog had liggen mijn netwerk niet zag.

Je moet daarna ook vanuit Samsung Apps het Samsung remote control programma installeren en vervolgens moet je de telefoon koppelen aan de tv. Zo kreeg ik het aan de praat, maar ik vind het achteraf gezien de moeite niet waard.
Thanks!
Hij is nu via ethernet verbonden. Allshare (dlna) werkt wel, maar de rest (screenshare en remote) werkt niet. Ik denk niet dat het me dat geld waard is, ook al is het heel gimmicky :)

Welk model tv heb jij? ik heb nl. ook gelezen dat je tv internet@tv moet ondersteunen voor deze functionaliteit, maar dat heeft die van mij niet (maar sms ed. staat wel in het menu).

• DeliciousBrown®
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-11 19:11
@ Raymond

Hier staat een LE40C750 3D LCD TV 40" en die ondersteunt inderdaad internet@tv (Youtube, Hyves, Facebook, etc.)

Mijn vriendin heeft in ieder geval weer iets om d'r vriendinnen mee te imponeren en die willen nu ook allemaal een Galaxy S. Vrouwen....

Verwijderd

Hoi
Texamicz
Ik heb Firmwareversie 2.1-update1
Baseband versie 19000XXJF3
Kernelversie 2.6.29 umts_scm@S1_BUILDOS05#2
Buildnummer ECLAIR

Zegt jou dit iets of ik moet flaschen of is dit okay?

--------------------------------------------------------------------------------

Texamicz
Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:30:
[...]

Even een vraagje. Heb jij de originele firmware nog? Want die heeft echt een KIP EI probleem namelijk:

-De originele firmware wil niet lekker connecten met KIES. Terwijl je KIES gebruikt om te updaten...
-Flash je een nieuwere firmware erop via Odin3 via een weg die niet zo officieel is. Dan werkt KIES wel.

Het ligt niet aan KIES maar aan de originele firmware. Ik hoop dat je de moeite neemt om je eens te verdiepen in het flashen. Want dan is het probleem simpel op te lossen.

Ik weet dat dit een beetje stom is van samsung zelf.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 01:06:
Hoi
Texamicz
Ik heb Firmwareversie 2.1-update1
Baseband versie 19000XXJF3
Kernelversie 2.6.29 umts_scm@S1_BUILDOS05#2
Buildnummer ECLAIR

Zegt jou dit iets of ik moet flaschen of is dit okay?

--------------------------------------------------------------------------------

Texamicz
[...]
Ja dat zegt genoeg. Oude firmware inderdaad. Die heeft problemen met het verbinden met KIES. Enige manier om dit op te lossen is JG5 of de nieuwere versie JM2 firmware flashen.

Hier staat hoe:http://gathering.tweakers...message/34390583#34390583
Daarna zal hij perfect met KIES verbinden.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2010 03:29 ]

Pak dan de nieuwere JM2 firmware (allerlaatste 2.1 versie tot nu toe)? Of zelfs JP2 (test versie van 2.2)...

Moet zeggen dat alles toch wel net een tikkie smoother is als me trouwe nexus :D Vooral scrollen komt wat lekkerder over...

Wel heb ik wat ik eerder al aankaarte veel irritatie aan het zien van (vooral de rode) pixels... Maar in de zon (nee nu niet), zie ik me scherm veel duidelijker!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-11 22:19
Ik heb volgens mij al 2x gehad deze week dat de wekker niet af is gegaan. Eerste keer lag ie op een tijdschrift, misschien heeft dit de speaker gedempt (al werd ik bij mijn oude telefoon van het zachtste signaal al wakker) en vandaag weer niets gehoord terwijl er een bak herrie af zou moeten komen. Ik gebruik geen taskkillers. Ik heb de klok gezet op ma-vr 6.20. Kan ik het beter per dag instellen?

De wijzen komen uit het Oosten!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:41

icecreamfarmer

en het is

Ik krijg het niet voor elkaar om de telefoon te installeren op de pc.
Hij blijft initialiseren en windows wil de de driveers maar niet installeren.
Van internet wordt ik ook niet veel wijzer.

edit: Ok het ligt dus aan de hoeveelheid mp3 tjes zonder sd kaart doet hij het wel 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door icecreamfarmer op 29-07-2010 10:05 ]

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Verwijderd

Als je een foto maakt met de Galaxy en je bekijkt de laatste foto,s in camera stand kun je dan een goede foto die je zelf leuk vind dan direct linken met je email zonder dat ik eerst naar email moet of vervolgens een attachment moet bijvoegen.

Het gaat er mij om dat als ik een foto bekijk of ik deze dan kan aanklikken en meteen kan aangeven dat ik deze foto wil emailen en dat ik dan meteen doorgezet wordt naar mijn email om vervolgens wat tekst bij
te zetten etc.

Of moet je eerst naar email en attachment doet etc. _/-\o_

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2010 10:01 ]

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:01
NoepZor schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:25:
Ik heb volgens mij al 2x gehad deze week dat de wekker niet af is gegaan. Eerste keer lag ie op een tijdschrift, misschien heeft dit de speaker gedempt (al werd ik bij mijn oude telefoon van het zachtste signaal al wakker) en vandaag weer niets gehoord terwijl er een bak herrie af zou moeten komen. Ik gebruik geen taskkillers. Ik heb de klok gezet op ma-vr 6.20. Kan ik het beter per dag instellen?
Ik gebruik het alarm al weken, werkt hier perfect? Nieuwe firmware geflashed toevallig?

Even niets...

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Ik heb zojuist een eigenaardigheid bij m'n i9000 vastegesteld. Het viel me al sinds dag 1 op, maar ik vermoedde dat het met de accu capaciteit te maken had.

Als ik bijvoorbeeld een SMS typ, dmv swype dan dimt mijn scherm heel lichtjes zodra de trilmoter een feedback tril geeft. Over het algemeen wanneer ik iets typ en de trilmotor geeft feedback dan dimt het scherm heel lichtjes. Het vreemde is dat het niet altijd merkbaar of zichtbaar is. In sommige gevallen wel ook als de accu 'vol' is.

Beelschermhelderheid op automatisch of een vaste stand maakt niets uit. Intensiteit van de trilmotor instellen maakt ook niets uit. Is anderen dit opgevallen?

Versie:
i9000XXJF3

• Kbeuriot
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:13
Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:58:
Als je een foto maakt met de Galaxy en je bekijkt de laatste foto,s in camera stand kun je dan een goede foto die je zelf leuk vind dan direct linken met je email zonder dat ik eerst naar email moet of vervolgens een attachment moet bijvoegen.

Het gaat er mij om dat als ik een foto bekijk of ik deze dan kan aanklikken en meteen kan aangeven dat ik deze foto wil emailen en dat ik dan meteen doorgezet wordt naar mijn email om vervolgens wat tekst bij
te zetten etc.

Of moet je eerst naar email en attachment doet etc. _/-\o_
Meer --> Delen --> staan tig optie's om gelijk de delen...

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-11 22:19
FireDrunk schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:00:
[...]

Ik gebruik het alarm al weken, werkt hier perfect? Nieuwe firmware geflashed toevallig?
Ik heb nog gewoon de standaard firmware, launcher en wekker app. Ik gebruik geen taskmanager/killer of iets in die richting. Hij is gister wel afgegaan. Vorige week en daarvoor geen last gehad, maar toen heb ik hem per dag ingesteld geloof ik.

De wijzen komen uit het Oosten!

Verwijderd

top dan kan ik dus meteen een gemaakte foto even op delen drukken en dan email kiezen.

Ik heb met android and apple steeds het windows 3.1 gevoel :) als ik dat steeds in de winkel zie maar
de galaxy overtuigd mij het meest en ondanks dat veel mensen klagen over de schil van samsung zelf
vind ik deze leuker dan bij HTC maar dit is persoonlijk

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2010 11:21 ]

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:33

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Voor de mensen die liever een omhulsel in NL bestellen.

Ik heb hem zelf niet besteld, maar kwam hem toevallig tegen.

https://untappd.com/user/OzzBier

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Is wel 2 X zo duur dan de meeste aanbiedingen die ik elders heb gezien op e-bay :?

• Raymond
Ik heb via telecomtelecom een bestelling geplaatst voor een krussel tasje. Gaat waarschijnlijk eerste helft van augustus geleverd worden. Hopelijk valt het imitatie-iPhone ontwerp dan wat minder op :P

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:28

HellBeast

Oh My GoT!

Misschien dat dit al eens voorbij was gekomen, maar voor mij was het nieuw(s). Je kan gewoon Flash 10.1 draaien op een Android 2.1 toestel! Er is een getweakte versie opgedoken van de (gratis) Flash 10.1 applicatie van de Android 2.2 versie. Deze is geschikt gemaakt voor 2.1.

Voor de volledigheid en het gemak zal ik voor jullie een korte handleiding maken.

1. Download in de marketplace de gratis barcode scanner (van ZXing Team).
Dit is sowieso een hele handige tool op je toestel. Ik zou hem er zeker op laten staan!

2. Start het programma en scan deze barcode die ik heb gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://www.digital-photography.nl/zip/flash.png

3. klik op "Open de browser".

4. Je telefoon download nu de zip file waar het APK bestand in zit. (Ik kreeg op een normale PC de melding dat de zip corrupt was, dus dit is de enige manier hoe je hem goed kan uitpakken zonder error!)

5. Wanneer de download klaar zal hij hem uitpakken in een folder op je SD kaart. (dat ging bij mij automatisch, het kan zijn dat je met een file explorer hem handmatig moet uitpakken) Open vanaf daar de APK en installeer het pakket.

6. Reboot je telefoon.

7. Ga naar je browser en typ in het adresbalkje: "about:debug" (zonder aanhalingstekens). Klik daarna op Ga. Je ziet hierna NIETS gebeuren. Maar je unlockt wel bepaalde opties van je browser.

8. Klik op het menu icoontje, dan op "meer", daarna op instellingen. Scroll naar beneden naar UA-tekenreeks. klik op het pijltje erachter en kies Desktop.

Nu zou flash moeten werken. Ik heb er nog niet veel mee getest, maar er is al veel meer functionaliteit dan zonder deze apk. Voor Samsung Galaxy S is het wel aan te raden om de lagfix eerst uit te voeren. Flash schijnt nogal veel CPU te vreten. Ik hoop dat ik hier mensen blij mee maak. :-)

Beauty is in the eye of the beerholder

Verwijderd

Zo vandaag mijn gratis SD kaartje ontvangen met wat Mysteryland meuk erop. Dat er maar gelijk afgehaald, ik doe er toch niks mee.. Mocht iemand behoefte hebben aan die troep en het per ongeluk kwijt zijn, dan hoor ik het wel, ik heb het ge7-zipped.

Kaartje is trouwens van Hitachi en class 4.

• peakaboo
  • Niet online
Ik zie hier een paar posts van mensen die niet meer kunnen internetten (behalve dan via Wifi thuis). Heb hetzelfde probleem hier, via 3G lukt het niet meer. Paar weken terug via Hi ging het nog prima. Heb geprobeerd om de automatische instellingen aan te vragen bij Vodafone, via internet te smsen naar 1300 maar die zegt al een week of 2 dat het momenteel niet mogelijk is om de instellingen op te vragen bla bla... Op de site kun je ze ook niet handmatig instellen, want de I9000 staat niet in het rijtje :X ... Iemand nog een idee wat ik kan proberen? Zo heb ik namelijk weinig aan m'n internet abo waar ik wel voor betaal...

• racoon
  • Laatst online: 20-11 11:26

racoon

mooowwww

Kan iemand mij uitleggen hoe swype precies werkt als je een smsje wilt versturen?

Heb sinds vanmorgen het toestel.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Verwijderd

Bij mij werkt internet prima (abo vodafone). Heb alleen problemen met mail. Handmatig ophalen werkt 9 van de 10 keer prima. Maar mail ophalen om de 5 minuten werkt helemaal niet. Wanneer ik de telefoon opnieuw opstart gaat ie wel de mail binnenhalen.

Zijn er meer mensen met dit probleem? Doe ik iets fout qua instellingen van de mail (POP) en het synchroniseren hiervan? Of moet mail op de achtergrond wel open blijven staan?

Verwijderd

peakaboo schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:23:
Ik zie hier een paar posts van mensen die niet meer kunnen internetten (behalve dan via Wifi thuis). Heb hetzelfde probleem hier, via 3G lukt het niet meer. Paar weken terug via Hi ging het nog prima. Heb geprobeerd om de automatische instellingen aan te vragen bij Vodafone, via internet te smsen naar 1300 maar die zegt al een week of 2 dat het momenteel niet mogelijk is om de instellingen op te vragen bla bla... Op de site kun je ze ook niet handmatig instellen, want de I9000 staat niet in het rijtje :X ... Iemand nog een idee wat ik kan proberen? Zo heb ik namelijk weinig aan m'n internet abo waar ik wel voor betaal...
Mik de APN die in je telefoon staat eruit en maak dan een nieuwe APN aan met de gegevens van deze website: http://samsung-firmware.webs.com/netherlands.htm

• shytah
  • Laatst online: 30-09 02:46
racoon schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:26:
Kan iemand mij uitleggen hoe swype precies werkt als je een smsje wilt versturen?

Heb sinds vanmorgen het toestel.
Pak een willkeurig invoerveld, druk erop zodat deze blauw wordt, houd dit vast zodat er een dialoogvenster komt. Kies voor Invoermethode en selecteer swype;)

• Meis
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-08 16:08
NoepZor schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:28:
[...]

Ik heb nog gewoon de standaard firmware, launcher en wekker app. Ik gebruik geen taskmanager/killer of iets in die richting. Hij is gister wel afgegaan. Vorige week en daarvoor geen last gehad, maar toen heb ik hem per dag ingesteld geloof ik.
Ik heb nu al bijna een maand dit toestel in bezit en gebruik ook dagelijks de wekkerfunctie. ( SGS is niet geflasht, alles origineel dus maar heb wel een taskmanager maar die laat ik niets automatisch killen).
Met een alarm die voor meerdere dagen is ingesteld valt mij op dat hij zijn instellingen niet altijd onthoud ! Ik check nu iedere avond nog even de instellingen, en vaak is er dan toch iets gewijzigd.
Tot nu toe is hij altijd wel afgegaan gelukkig, maar ik heb een eigen melodie waar ik mee wakker wordt.. die was ineens aangepast. Mijn snoozetijd staat bijna elke keer op 3 minuten, terwijl ik deze op 10 minuten had gezet ( 3x).
Ik gebruik vaak het slim alarm, dat laat ik als een soort 'wake up ' light afgaan ( errug relaxed wakker worden! :O ) en na 3 minuten ( is in te stellen) gaat dan pas het gewone alarm af.
Het is een geweldige functie en ik ben er verder helemaal mee in mijn nopjes, maar blindelings 8) vertrouwen doe ik het niet !!!

• racoon

racoon

mooowwww

Arosf schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:31:
[...]

Pak een willkeurig invoerveld, druk erop zodat deze blauw wordt, houd dit vast zodat er een dialoogvenster komt. Kies voor Invoermethode en selecteer swype;)
Tnx, dat werkt echt ideaal :D

• shytah
HellBeast schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:10:
Misschien dat dit al eens voorbij was gekomen, maar voor mij was het nieuw(s). Je kan gewoon Flash 10.1 draaien op een Android 2.1 toestel! Er is een getweakte versie opgedoken van de (gratis) Flash 10.1 applicatie van de Android 2.2 versie. Deze is geschikt gemaakt voor 2.1.

Voor de volledigheid en het gemak zal ik voor jullie een korte handleiding maken.

1. Download in de marketplace de gratis barcode scanner (van ZXing Team).
Dit is sowieso een hele handige tool op je toestel. Ik zou hem er zeker op laten staan!

2. Start het programma en scan deze barcode die ik heb gemaakt:
[afbeelding]

3. klik op "Open de browser".

4. Je telefoon download nu de zip file waar het APK bestand in zit. (Ik kreeg op een normale PC de melding dat de zip corrupt was, dus dit is de enige manier hoe je hem goed kan uitpakken zonder error!)

5. Wanneer de download klaar zal hij hem uitpakken in een folder op je SD kaart. (dat ging bij mij automatisch, het kan zijn dat je met een file explorer hem handmatig moet uitpakken) Open vanaf daar de APK en installeer het pakket.

6. Reboot je telefoon.

7. Ga naar je browser en typ in het adresbalkje: "about:debug" (zonder aanhalingstekens). Klik daarna op Ga. Je ziet hierna NIETS gebeuren. Maar je unlockt wel bepaalde opties van je browser.

8. Klik op het menu icoontje, dan op "meer", daarna op instellingen. Scroll naar beneden naar UA-tekenreeks. klik op het pijltje erachter en kies Desktop.

Nu zou flash moeten werken. Ik heb er nog niet veel mee getest, maar er is al veel meer functionaliteit dan zonder deze apk. Voor Samsung Galaxy S is het wel aan te raden om de lagfix eerst uit te voeren. Flash schijnt nogal veel CPU te vreten. Ik hoop dat ik hier mensen blij mee maak. :-)
Vimeo meldt nog steeds dat ik versie 10 of hoger voor flash moet gebruiken :?

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb youtube of Vimeo nog niet getest. Maar websites, zoals tweakers.net laten nu wel netjes de flash gedeeltes zien. (Youtube heb je sowieso al een eigen app voor, dus voor mij ook niet interessant)

[ Voor 25% gewijzigd door HellBeast op 29-07-2010 15:59 ]

Verwijderd

HellBeast schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:10:
Voor Samsung Galaxy S is het wel aan te raden om de lagfix eerst uit te voeren. Flash schijnt nogal veel CPU te vreten. Ik hoop dat ik hier mensen blij mee maak. :-)
Lagfix heeft helemaal niets met je CPU te maken...

Overigens als je goedkoop HDMI wilt kijken vanaf je foontje:

• shytah
Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:58:
[...]

Overigens als je goedkoop HDMI wilt kijken vanaf je foontje:

Wat voor output resolutie heb je met dit kabeltje?

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:58:
[...]

Klopt ja, is een I/O probleem, verkeerd getypt. Bedankt voor het rechtzetten. O+

• racoon

racoon

mooowwww

Mijn Galaxy word door windows niet herkend, iemand bekend met dit probleem, en er een oplossing voor.

Heb verschillende usb poorten geprobeerd.

• shytah
racoon schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 16:21:
Mijn Galaxy word door windows niet herkend, iemand bekend met dit probleem, en er een oplossing voor.

Ga eens naar --> Instellingen --> Toepassingen --> Ontwikkeling --> en dan 'USB-fouten opsporen' aanzetten.

Probeer het nu nog eens. Kijk ook even of je naderhand nog problemen ondervindt wanneer je dit weer uitschakeld.

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
racoon schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 16:21:

Als je de zoekfunctie gebruikt zie je dat dit probleem vaker voorkomt. Misschien staan er ook wel oplossingen bij ;)

• racoon

racoon

mooowwww

Arosf schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 16:27:
[...]

Ga eens naar --> Instellingen --> Toepassingen --> Ontwikkeling --> en dan 'USB-fouten opsporen' aanzetten.

Probeer het nu nog eens. Kijk ook even of je naderhand nog problemen ondervindt wanneer je dit weer uitschakeld.
als ik eerst het vinkje aan zet, dan probeer, dan doet hij het nog niet, zet ik het vinkje weer uit doe ik het nogmaals doet hij het ook niet.

Nu krijg ik disk je en disk k te zien, maar als ik die open zegt hij please insert a disk into drive, ik heb een micro sd kaartje in de telefoon zitten.

[ Voor 13% gewijzigd door racoon op 29-07-2010 16:52 ]

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-11 18:17

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:39:
Hallo,

Ik heb de afgelopen twee weken zonder problemen kunnen internetten met mijn Galaxy op het 3G netwerk van T-Mobile maar sinds gisteren heb ik geen internet toegang meer. Het 3G iccoon is niet meer zichtbaar boven in beeld en bij het openen van een internet pagina verschijnt een bericht van android dat de pagina niet beschikbaar is.
Tot die tijd had ik nog niets veranderd aan de standaard geladen instellingen in mijn telefoon.

Op internet heb ik verschillende instelleingen gevonden, waaronder de T-mobile instellingen op de support pagina van t-mobile zelf. deze willen allen niet werken.
Ik heb contact gezocht met de service desk van T0-mobil en met mijn account gegevens was niets mis. volgens hun was ik ook ingelogd op het netwerk,

hierna heb ik een vodafone sim kaar in mijn telefoon geplaatst, deze lade de internet settings en ik kon daaro ook mee internetten.
als ik mijn eigen t mobile kaart plaatst in een ander toestel werkt het ook gewoon.
Alleen mijn eiegen combo werkt neit meer.

hebben julli eenig id?
Precies hetzelfde hier, weet ook niet hoe het komt, of hoe ik het goed terug kan zetten.... Alles nagelopen alles klopt aan instellingen... Fabriekreset mag ook niet werken. Heb het sinds gisteren, voor me gevoel altijd wat met dit toestel wordt echt super moe van. Als het toestel loopt dan is het prima! super snel, maar meestal traag - traag - traag!!! Nu nieuwe firmware (hoopte dat het netwerk dan weer zou werken) maakt het ook niet veel beter, kwa snelheid opzich wel beter.

Heb gegoogeld naar dit probleem maar niet gevonden behalve hierboven, iemand idee?

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 10:38

Gutteguttegut

CEO of TFD

Arosf schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 16:00:
[...]

Wat voor output resolutie heb je met dit kabeltje?
Heeft niemand nog kunnen testen omdat het kabeltje nog nergens verkrijgbaar is.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Verwijderd

To whom it may concern: Supertopic dit! Gezien alles wat dit toestel blijkt te kunnen zie ik af van de iPhone 4 maar ga hier weer eens lekker ouderwets mee tweaken. *denkt terug aan eerste HTC*.

• Techniq
  • Laatst online: 19-11-2020
Hoe is de luidspreker?? Speelt hij hard?

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
racoon schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 16:34:
[...]

als ik eerst het vinkje aan zet, dan probeer, dan doet hij het nog niet, zet ik het vinkje weer uit doe ik het nogmaals doet hij het ook niet.

Nu krijg ik disk je en disk k te zien, maar als ik die open zegt hij please insert a disk into drive, ik heb een micro sd kaartje in de telefoon zitten.
In deze situatie dien je op je telefoon de bovenste balk naar beneden te slepen en op de usb melding ("USB aangesloten") te drukken. Kies dan voor koppelen, et voila, je bestanden zijn te benaderen.

• racoon

racoon

mooowwww

MrJT schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 18:04:
[...]

In deze situatie dien je op je telefoon de bovenste balk naar beneden te slepen en op de usb melding ("USB aangesloten") te drukken. Kies dan voor koppelen, et voila, je bestanden zijn te benaderen.
Reuze bedankt, het is gelukt ik heb er muziek op kunnen zetten _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• icecreamfarmer
  • Laatst online: 08:41

icecreamfarmer

en het is

Arosf schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:53:
[...]

Vimeo meldt nog steeds dat ik versie 10 of hoger voor flash moet gebruiken :?
hetzelfde met grooveshark en youtube.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• mind_
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

mind_

evil smile

Nu 2 weekjes eigenaar van dit toestel, bevalt goed alleen een paar vraagjes die na zoeken overblijven..

Updates:
- Er is andere firmware beschikbaar, wat zijn precies de voordelen hiervan?
- Hoe kan ik checken of samsung officiële updates heeft en hoe install ik die?

Intern geheugen fix:
Vanwege performance stond op tweakers fp een link naar http://android.modaco.com...-problem-rooted-try-this/
Is deze link nog steeds actueel of is er een 'betere' manier om dit aan te pakken?

GPS:
- Ik lees over een GPS fix, zelf heb ik eigenlijk geen problemen met GPS, niet toepassen dus?
- Bij me vorige smartphone met windows mobile 6.1 had je een app die de locatie van de GPS-satellieten kon downloaden zodat je sneller een fix kon krijgen, is die er ook voor android?

Security:
- Iemand Redphone/textsecure al geprobeerd? Ziet er wel grappig uit. Ik kon alleen die redphone niet vinden in de Market.
http://www.whispersys.com/index.html
- Iemand anders nog gebruikers ervaring met encrypted notes/foto's programma's? Op windows mobile had je een functie om je hele flash geheugen te versleutelen maar dit is geloof ik niet mogelijk met android.

com·pu·ter (de ~ (m.), ~s) 1 elektronische informatieverwerkende machine die door een reeks gecodeerde instructies wordt bestuurd

• Jurjen de Vries
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-10-2020
Iemand al opgevallen dat op het toestel achter de accu een sticker zit met de tekst 'rated: 3.7v; 1000mA', en er vervolgens een 1500mAh accu inzit. Ben ik nou gek, of is dat raar?

Initiator @permanentfuture #tech innovation in #sharingeconomy. Google Glass explorer. Google Top Contributor / #localguide. #knowmad @s2m

• Jurjen de Vries
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-10-2020
Is het bij contactpersonen foto ook mogelijk te kiezen welke foto die gebruikt? Nu gebeurt dat volgens mij random uit Google Contacts, Facebook en Twitter. Mijn voorkeur gaat naar de laatste 2 uit, gezien mijn contacten dan de foto zelf kunnen updaten. Bij HTC Sense gebeurde dat ook.

Initiator @permanentfuture #tech innovation in #sharingeconomy. Google Glass explorer. Google Top Contributor / #localguide. #knowmad @s2m

• LJed
  • Laatst online: 19-11 12:05
Jurjen de Vries schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 20:04:
Iemand al opgevallen dat op het toestel achter de accu een sticker zit met de tekst 'rated: 3.7v; 1000mA', en er vervolgens een 1500mAh accu inzit. Ben ik nou gek, of is dat raar?
Is niet raar:

Hij kan een stroom van maximaal 1000mA geven.

De capaciteit is 1500 mAh, dat betekent bijvoorbeeld 1.5 uur lang 1000mA, of 15 uur lang 100mA

Als ie 2 dagen volhoudt levert ie dus gemiddeld 1500/48=31,25mA.
Pagina: 1 ... 13 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.