Misschien dat dit al eens voorbij was gekomen, maar voor mij was het nieuw(s). Je kan gewoon Flash 10.1 draaien op een Android 2.1 toestel! Er is een getweakte versie opgedoken van de (gratis) Flash 10.1 applicatie van de Android 2.2 versie. Deze is geschikt gemaakt voor 2.1.
Voor de volledigheid en het gemak zal ik voor jullie een korte handleiding maken.
1. Download in de marketplace de gratis barcode scanner (van ZXing Team).
Dit is sowieso een hele handige tool op je toestel. Ik zou hem er zeker op laten staan!
2. Start het programma en scan deze barcode die ik heb gemaakt:
3. klik op "Open de browser".
4. Je telefoon download nu de zip file waar het APK bestand in zit. (Ik kreeg op een normale PC de melding dat de zip corrupt was, dus dit is de enige manier hoe je hem goed kan uitpakken zonder error!)
5. Wanneer de download klaar zal hij hem uitpakken in een folder op je SD kaart. (dat ging bij mij automatisch, het kan zijn dat je met een file explorer hem handmatig moet uitpakken) Open vanaf daar de APK en installeer het pakket.
6. Reboot je telefoon.
7. Ga naar je browser en typ in het adresbalkje: "about:debug" (zonder aanhalingstekens). Klik daarna op Ga. Je ziet hierna NIETS gebeuren. Maar je unlockt wel bepaalde opties van je browser.
8. Klik op het menu icoontje, dan op "meer", daarna op instellingen. Scroll naar beneden naar UA-tekenreeks. klik op het pijltje erachter en kies Desktop.
Nu zou flash moeten werken. Ik heb er nog niet veel mee getest, maar er is al veel meer functionaliteit dan zonder deze apk. Voor Samsung Galaxy S is het wel aan te raden om de lagfix eerst uit te voeren. Flash schijnt nogal veel CPU te vreten. Ik hoop dat ik hier mensen blij mee maak. :-)