Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet de bedoeling om op tweakers leden te werven voor je clan.

[ Voor 72% gewijzigd door psychoclown op 25-07-2010 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Verwijderd schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 23:12:
hmmm, er komt toch een nieuw battlenet? dat dacht ik tenminste en dan lekker net zoals bij wc3 een clan maken;)
Nieuwe Battle.net heeft (nog) geen clan support (en geen chat rooms en geen dit en geen dat ...:()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Mag schreef op zondag 25 juli 2010 @ 00:25:
[...]

Nieuwe Battle.net heeft (nog) geen clan support (en geen chat rooms en geen dit en geen dat ...:()
Klopt, al die support komt nog in een latere patch....
Voor nu, geen idee hoe je een nieuw account kan maken.

Owh, en ik meen zeker te weten dat je single player status wordt opgeslagen online, dus op elke andere pc verder kan spelen waar je was gebleven in de single player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
God, dat installatievenstertje suckt echt ja.. kun je niet gewoon je internet eruitgooien en je systeemklok aanpassen? ik haal de dvd iig maandag even op, en installeer dan rond middernacht wel. lekker genaaid in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
mensen ik waarschuw jullie even, ik heb net per ongeluk op TL.net een spoiler gezien, van de laatste cutscene (niet de vid maar wel de thumb) en wat text over hoe het zou eindigen.

Ik ga dit snel vergeten (hoop ik), maja maybe is dit dus waar en ben ik spoiled voor een deel.

Pas op wat je ziet op het internet, spoil jezelf niet en blijf weg van onbetrouwbare links....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
Nog twee dagen. De grote dag, voor de meeste van jullie. Ik daar in tegen heb nooit starcraft gespeeld en vraag me af of ik deeltje 2 moet halen. Als ik de filmpjes zie dan vind ik het er allemaal best droog uitzien en je hebt best weinig verschillende units. Zelf spelen is natuurlijk altijd leuker maarja. Ik ben dus een fan van het rts genre en heb wel zin in een goeie nieuwe rts, maar omdat het er allemaal zo droogjes uitziet twijfel ik. Weet iemand mij over te halen?

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je StarCraft of StarCraft 2 niet gespeeld hebt doe je gewoon niet meer mee als RTS fan.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
pablo11392 schreef op zondag 25 juli 2010 @ 09:14:
Nog twee dagen. De grote dag, voor de meeste van jullie. Ik daar in tegen heb nooit starcraft gespeeld en vraag me af of ik deeltje 2 moet halen. Als ik de filmpjes zie dan vind ik het er allemaal best droog uitzien en je hebt best weinig verschillende units. Zelf spelen is natuurlijk altijd leuker maarja. Ik ben dus een fan van het rts genre en heb wel zin in een goeie nieuwe rts, maar omdat het er allemaal zo droogjes uitziet twijfel ik. Weet iemand mij over te halen?
Droogjes eruit zien? Volg ik niet helemaal maar kom :) Weinig verschillende units? Een van de sterkste troefen van starcraf is juist dat verschillende rassen echt hard van elkaar verschillen en alleen maar verschillende units hebben. Daarnaast heeft elk ras zo'n 15 verschillende units. Lijkt mij wel genoeg.
Spel is gewoonweg erg leuk om te spelen. Iedereen kan er aan beginnen, maar aan de top geraken gaat een uitdaging worden.
Angeloonie schreef op zondag 25 juli 2010 @ 10:02:
Als je StarCraft of StarCraft 2 niet gespeeld hebt doe je gewoon niet meer mee als RTS fan.
En dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 08:28

Gorion3

ABC++

Bwah, heb SC1 nooit echt gespeeld, maar SC2 vind ik dus echt wel vet, kon ook makkelijk meekomen op gold niveau uiteindelijk :)

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
Ja met droog bedoel ik dat het vechten er een beetje lomp uitziet. Je hebt niet echt grote legers. De geluiden van die mannetjes "UUWH EUWH UUWH" als ze dood gaan, beetje hetzelfde. En je ziet niet echt vette veldslagen. In al die filmpjes zie je steeds maar een klein legertje die je dan bouwt. Als je dan bijvoorbeeld Company of heroes neemt. Kijk, dat is een voorbeeld van een goeie rts game. Als je die gespeeld hebt, dan tel ik gewoon nog mee hoor als rts fan;) CoH straalde gewoon een vet sfeertje uit en de gevechten waren intens. Maar ik ga SC2 wel pre-orderen, ben bang dat ik er spijt van krijg. Dat het te snel eentonig wordt, maar we zullen zien :D

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

pablo11392 schreef op zondag 25 juli 2010 @ 11:10:
Ja met droog bedoel ik dat het vechten er een beetje lomp uitziet. Je hebt niet echt grote legers. De geluiden van die mannetjes "UUWH EUWH UUWH" als ze dood gaan, beetje hetzelfde. En je ziet niet echt vette veldslagen. In al die filmpjes zie je steeds maar een klein legertje die je dan bouwt. Als je dan bijvoorbeeld Company of heroes neemt. Kijk, dat is een voorbeeld van een goeie rts game. Als je die gespeeld hebt, dan tel ik gewoon nog mee hoor als rts fan;) CoH straalde gewoon een vet sfeertje uit en de gevechten waren intens. Maar ik ga SC2 wel pre-orderen, ben bang dat ik er spijt van krijg. Dat het te snel eentonig wordt, maar we zullen zien :D
Appels en Peren vergelijken schiet dan ook niet op.
CoH en SCII zijn twee compleet verschillende games waar dus ook een verschillende aanpak op zit. De game is zeer zeker wel heel vet imho.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:47
Er zijn aardig wat verschillende units, het 'probleem' met het kijken naar filmpjes is dat het vaak zoals je ook welt zult zien korte matches zijn. Hierdoor zul je maar een fractie van het aantal beschikbare units voorbij zien komen omdat het veelal niet interessant is om leuke legertjes van alle ruwweg 15 units per ras op te bouwen :p.

Of het spel echt iets voor je zal zijn though zal met name af hangen van wat voor een soort strategy speler je bent. Snelle matches, base building en toch wel aardig wat micro; in dat geval is SC2 wrs wel je ding.

Vind je het bijv echter leuker om op je gemak een basis op te bouwen en maar te zien wat je mannetjes doen, dan zal je aan SC2 minder plezier beleven.

Weet niet welke RTS games je voorheen graag speelde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Hehe, je moet ook niet in een starcraft topic gaan vragen of je starcraft 2 wel of niet zal kopen hè.

Je kunt ook afwachten en van iemand een trial key afsnoepen (die zitten namelijk bij het spel). dan kun je gewoon een paar dagen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Je hebt juist ongelofelijk veel verschillende units. Maar veel ervan kan je niet gebruiken online (en met goede redenen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09 13:25
Vergeet overigens niet dat er in elk geval 1 unit niet beschikbaar was in de multiplayer beta: de Firebat. Daar zit iedereen dan ook op te wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killemov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 23:40

Killemov

Ik zoek nog een mooi icooi =)

Mag schreef op zondag 25 juli 2010 @ 11:40:
[...]

Je hebt juist ongelofelijk veel verschillende units. Maar veel ervan kan je niet gebruiken online (en met goede redenen).
Nou, ja, ongelofelijk veel ... nog niet eens zoveel units als tech 1 van Supreme Commander dacht ik zo. Ik vind Starcraft dan ook een beetje tussen C&C en Supreme Commander in zitten. Alledrie zijn het best goeie game series, maar ik kan in Supreme Commander toch het meest mijn strategische ei kwijt al was het alleen al maar om de map size.

Hey ... maar dan heb je ook wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Tja, ga dan maar rustig verderkeuvelen met Surpreme Commander, your loss :z

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Killemov schreef op zondag 25 juli 2010 @ 12:01:
[...]

Nou, ja, ongelofelijk veel ... nog niet eens zoveel units als tech 1 van Supreme Commander dacht ik zo. Ik vind Starcraft dan ook een beetje tussen C&C en Supreme Commander in zitten. Alledrie zijn het best goeie game series, maar ik kan in Supreme Commander toch het meest mijn strategische ei kwijt al was het alleen al maar om de map size.
De singleplayer bevat zowat alle units van sc1 én sc2 en een heleboel nieuwe (mercenaries).
Anyways, als je van mening bent dat je stategische ei kwijt kunnen gerelateerd is aan de hoeveelheid verschillende units, dan is Starcraft 2 inderdaad niets voor jou. Realiseer je echter wel dat je het totaal bij het verkeerde eind hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
  • Laatst online: 21:48
De CE's is bij Bol.com uitverkocht. Tenminste daar ga ik vanuit want de pagina met de CE's is nergens terug te vinden. Denk dat er daar misschien wel een paar duizend besteld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Laatst online: 17:32
HotFix schreef op zondag 25 juli 2010 @ 11:52:
Vergeet overigens niet dat er in elk geval 1 unit niet beschikbaar was in de multiplayer beta: de Firebat. Daar zit iedereen dan ook op te wachten :D
Ik moet hier even op ranten:

Er zijn een hele groep units die in SC1 zaten en niet terug zullen komen (dat geldt ook voor de Firebat trouwens, die komt NIET buiten de single player campaign):

- Lurker
- Scourge
- Defiler
En de Guardian en de Devourer bestaan ook in andere vormen. (Brood Lord en Corruptor.)

- Reaver
- Corsair
- Arbiter
- Dark Archon

En de Dragoon is vervangen door de Stalker en de Immortal.

- Vulture
- Goliath
- Wraith
- Valkyrie

En de Science Vessel is vervangen door de Raven, de Medic en de Dropship zijn gecombineerd en het hele Terran leger is anders.

Dat zijn de units die niet meer gemaakt kunnen worden, buiten de campaign dan. De Firebat is niet bepaald de meest gewilde unit, dat zijn (voor Zerg) de Lurker, (voor Protoss) de Reaver en (voor Terran) de Goliath, hoewel de laatste steeds meer vervangen wordt door de Thor, door toevoegingen als splash damage tegen air, een reductie in grootte en een hogere aanvalsnelheid.

Aldus: er is van alles veranderd en er zijn units die niet meer terug komen, in ieder geval niet totdat Heart of the Swarm uit komt. Maar niet getreurd, Colossi, Banelings, Thors en Banshees zijn leuke nieuwe toevoegingen en er is nog steeds diepte in het spel.

Wie is er om 9 uur bij Game Mania Almere? Of nog vroeger?

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol baneling minefield!! --> YouTube: G142 - 1vs1 - Koll (z) vs fnaticFunkyy (t) - Starcraft 2 Commentary - 2/2
had ik nog niet gezien :), bah starcraft moet snel uitkomen loop nu zelfs duitse casts te gucken :P

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2010 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Het is hier koopzondag, zou het spel ophalen maar helaas, mijn winkel was niet open, en de rest wel, en die hebben toevallig allemaal SC2 te koop :@

Morgen maar halen.
Ik ziet allemaal user made maps te bekijken op youtube, ook altijd leuk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-snp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-07 21:43
coptician schreef op zondag 25 juli 2010 @ 15:41:
- Scourge
[..]
- Arbiter
[..]
- Goliath
- Wraith
Bovenstaande units zijn ook in bepaalde mate terug te vinden in sc2.

Scourge -> Baneling (air->ground)
Arbiter -> Mothership (precies dezelfde abilities, stasis field -> vortex)
Goliath+Wraith -> Viking (minus zowel air als ground kunnen aanvallen)

Zelfs de banshee is dan eigenlijk de wraith met cloak tegen ground en de hellion de vervanger van de vulture (ook snel, geen mijnen)

Hoe langer je erover nadenkt, hoe meer het een 'mix' van sc1 concepten is dan compleet nieuwe content.. begrijpelijk omdat ze zeker willen zijn van een goed spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
Eduardboon schreef op zondag 25 juli 2010 @ 16:14:
Het is hier koopzondag, zou het spel ophalen maar helaas, mijn winkel was niet open, en de rest wel, en die hebben toevallig allemaal SC2 te koop :@
Liggen de retail SC2 versies al in de winkelschappen?
Zo ja waar en welke ketens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Laatst online: 09-09 22:47
27 Juli... jongens... heb geduld man....

mediamarkt website... 44 euro... in de winkelmandje 55 euro...

valt me op dat de CE niet in een prijzenoorlog zit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ff vraagje tussendoor he, ik heb devolgende notebook:

Alienware m17x R1
Q9000 2GHz quad core
2x Geforce GTX260m
4Gig DDR3 geheugen

Ik vraag me af of het dan wel lekker loopt aangezien de minimale systeemeisen 2.6 Ghz CPU is..
Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
zit je een grapje te maken of ben je echt zo......

Ik draai met me X2 3800+, 6150 onboard en 1 gb net aan sc2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonglew00 schreef op zondag 25 juli 2010 @ 16:33:
zit je een grapje te maken of ben je echt zo......

Ik draai met me X2 3800+, 6150 onboard en 1 gb net aan sc2...
Nah ik heb het gevoel dat m'n CPU de bottleneck in me laptop is qua gaming :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Laatst online: 17:32
d-snp schreef op zondag 25 juli 2010 @ 16:15:
[...]

Bovenstaande units zijn ook in bepaalde mate terug te vinden in sc2.

Scourge -> Baneling (air->ground)
Arbiter -> Mothership (precies dezelfde abilities, stasis field -> vortex)
Goliath+Wraith -> Viking (minus zowel air als ground kunnen aanvallen)

Zelfs de banshee is dan eigenlijk de wraith met cloak tegen ground en de hellion de vervanger van de vulture (ook snel, geen mijnen)

Hoe langer je erover nadenkt, hoe meer het een 'mix' van sc1 concepten is dan compleet nieuwe content.. begrijpelijk omdat ze zeker willen zijn van een goed spel..
Het is helemaal waar dat sommige units soortgelijk aanvoelen in SC2 als sommige units in SC1, dat klopt ;).

Maar het verschil tussen een T2 air-to-air suicide unit en een T1.5 ground-to-ground suicide unit die van de meest simpele basis-units in het spel gemaakt worden is toch wel groot, en de Arbiters waren veel sneller dan de Mothership en je kon er meerdere tegelijk hebben, ze werden ergens anders gemaakt, etc.

Eerlijk gezegd vind ik trouwens Hellions een stuk minder goed dan Vultures. Spider Mines maakten de Vultures uniek en gevaarlijk, en die ability missen Hellions zwaar naar mijn mening.

Maar goed, laten we maar kijken hoe het spel eruit ziet en hoe het voelt na twee expansion packs met hopelijk wat nieuwe en oude units, want ik vind persoonlijk Zerg een raar uitgedacht concept in dit spel. Geen mobiele anti-air voor T2? (De Queen is te traag zonder creep) Geen siege unit voor T3.5? Natuurlijk wordt dit goed gemaakt door Hydralisks en hoge mobility, alsmede natuurlijk de unieke macro abilities, maar ik vind Zerg maar raar uitgewerkt, persoonlijk.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
Euh... jouw cpu is gewoon evensnel als een I5 hoor...

Hellions die doen te veel damage op light units... en ze doen relatief veel damage voor weinig recources...
die mines waren gewoon *kots...

zerg is gewoon te goed uitgewerkt... daarmee moet je gewoon heeeel smerig gaan spelen... het is zeer dynamisch ras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:22
Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2010 @ 16:27:

Ik vraag me af of het dan wel lekker loopt aangezien de minimale systeemeisen 2.6 Ghz CPU is..
Iemand enig idee?
Dat is niet de minimale systeemeis. De minimale systeemeis is een pentium 4 @ 2.6 GHz of vergelijkbare AMD.
Een Q9000 @ 2.0 GHz rent rondjes om een pentium 4 @ 2.6 GHz op zijn kop met 2 vingers in zijn neus, bij wijze van spreken. :z

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2010 @ 16:35:
[...]

Nah ik heb het gevoel dat m'n CPU de bottleneck in me laptop is qua gaming :(
Met een quadcore? Waar baseer je dat op mag ik vragen?

Maar goed om topic: ik ben echt compleet nieuw in het Starcraft universum, ik heb wel regelmatig WC3 en WoW gespeeld dus ik ben ontzettend benieuwd!

Ik ga denk ik rustig met de terrans beginnen ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2010 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het ook bekend hoe laat de EU servers open gaan voor ons? :)
Ik heb 'm waarschijnlijk morgen binnen, kan ik dan om 00:00 CET van maandag op dinsdag spelen? Of gaan ze uit van een andere tijdzone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op zondag 25 juli 2010 @ 17:00:
Is het ook bekend hoe laat de EU servers open gaan voor ons? :)
Ik heb 'm waarschijnlijk morgen binnen, kan ik dan om 00:00 CET van maandag op dinsdag spelen? Of gaan ze uit van een andere tijdzone?
In Europa gaan ze (volgens mij) van onze tijdszone uit, wat betekend dat wij ook gewoon om 00:00 kunnen spelen (als alles goed gaat :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan kan ik 'm pas installeren en patchen toch? :D
Dat wordt wat later op het werk komen dinsdag :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pontifex schreef op zondag 25 juli 2010 @ 12:49:
De CE's is bij Bol.com uitverkocht. Tenminste daar ga ik vanuit want de pagina met de CE's is nergens terug te vinden. Denk dat er daar misschien wel een paar duizend besteld zijn.
Ja, ik denk dus ook dat er daar te veel zijn besteld. Dus ik hoop dat ik mijn CE nog krijg...heb nog niks gehoord. Daarentegen had ik hem wel al op 10 april besteld dus ik was waarschijnlijk wel snel met bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2010 @ 16:51:
[...]

Met een quadcore? Waar baseer je dat op mag ik vragen?

Maar goed om topic: ik ben echt compleet nieuw in het Starcraft universum, ik heb wel regelmatig WC3 en WoW gespeeld dus ik ben ontzettend benieuwd!

Ik ga denk ik rustig met de terrans beginnen ;)
puur op oude manier van denken... aantal ghz = snelheid
inmiddels is dat sinds de amd xp verhaal zwaaaaaaaaar achterhaald

je kan zien als...

NE = Zerg,
Human = Terran
Orc = Protoss

alleen andere setting

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de mensen die bij bol.com besteld hebben, kijk ook maar even bij je bestellingen op je account.

als hij daar ook weg is krijg je dus niets, bij mij is hij ook weg :S dus verwacht hem ook niet te krijgen.
koop hem wel ergens anders >.>

[ Voor 16% gewijzigd door Mektheb op 25-07-2010 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op zondag 25 juli 2010 @ 18:08:
Voor de mensen die bij bol.com besteld hebben, kijk ook maar even bij je bestellingen op je account.

als hij daar ook weg is krijg je dus niets, bij mij is hij ook weg :S dus verwacht hem ook niet te krijgen.
koop hem wel ergens anders >.>
Vaag dat ie dan weg is. Had je hem laat besteld? Bij mij staat dit er nog gewoon:

Artikelen Bestelstatus Verzending
Starcraft 2: Wings of Liberty Collector's Edition

€ 89,99 Wordt verwerkt Op verschijningsdatum

Alleen het plaatje/icoontje ervoor is verdwenen. Kan dus niet meer naar het artikel toe. Mja, zal wel goed zijn bij mij dan :D

Trouwens: HDH2 topic: http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=138376

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2010 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
zonglew00 schreef op zondag 25 juli 2010 @ 17:11:
[...]

je kan zien als...

NE = Zerg,
Human = Terran
Orc/Undead :-) = Protoss

alleen andere setting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 18:53

VP.

Mijn bestelling staat er gewoon nog, besteld op 23-05-2010.

Hij is in ieder geval niet meer te bestellen, check ook de bestelpagina.
Onze excuses, het product is niet (meer) leverbaar.
Wellicht hebben we een vergelijkbaar product in onze winkel.

Begin op onze homepage of gebruik de zoekfunctie in de balk onder de tabs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

je kan zien als...

NE = Zerg,
Human = Terran
Orc = Protoss

alleen andere setting
Right Humans en Terrans die link kan ik wel leggen :+
NE=Zerg how? Waar zie jij de gelijkenissen? Ik zie enkel verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

[...]
je kan zien als...

NE = Zerg,
Human = Terran
Orc = Protoss

alleen andere setting
Huh? NE, Zerg 8)7. Ze offeren beiden een worker op om een gebouw te maken, maar daar stopt het ook.
De undead zijn overduidelijk geinspireerd op de Zerg, De NE op de Protoss. De Orcs en de Terran lijken beiden wat op Terran.

[ Voor 10% gewijzigd door boe2 op 25-07-2010 19:25 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

je kan zien als...

NE = Zerg,
Human = Terran
Orc = Protoss

alleen andere setting
Dat slaat echt als een tang op een varken. 8)7 De factions lijken totaal niet op elkaar, en ghz = snelheid? Jij denkt zeker nog steeds dat de pentium 4 een snelle cpu is? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
Dat zegt ie niet, lees die tweede regel maar in je quote!

Met de factions gaat het over de manier van bouwen leer eens lezen , niet goed of slecht of wat dan ook.
Dus idd:
Protoss: Undead
Terran: Human/Orc (meer human eigenlijk, omdat ze met meerdere workers gebouwen kunnen repareren).
Zerg: Night Elf

Ik vraag me af of ik mijn CE morgen al kan ophalen bij de Dixons, zou wel mooi zijn ivm werk :P
Aangezien ik hier al reacties lees dat SC2 al in de schappen ligt :)

[ Voor 37% gewijzigd door Nostordici op 25-07-2010 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Lol, dus twee man die nooit WC3 gespeeld hebben maar toch per se de vergelijking willen maken :p
Protoss = undead, yeah right. Want Protoss hebben uiteraard ook de goedkoopste units en kunnen creep onder hun gebouwen neerleggen zoals de undead....oh wacht :z
Misschien omdat ze beide hun gebouwen summonen ofzo?
Juist, en daar stopt de vergelijking dan ook, alle andere eigenschappen zijn gelijk aan die van de Zerg :p

[ Voor 40% gewijzigd door boe2 op 25-07-2010 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Boeboe schreef op zondag 25 juli 2010 @ 19:56:
Lol, dus twee man die nooit WC3 gespeeld hebben maar toch per se de vergelijking willen maken :p
Protoss = undead, yeah right. Want Protoss hebben uiteraard ook de goedkoopste units en kunnen creep onder hun gebouwen neerleggen zoals de undead....oh wacht :z
Misschien omdat ze beide hun gebouwen summonen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
@spesh leer eens lezen... "ZWAAR ACHTERHAALD"... Snap je dat toon niet?
Euh... ik geen wc3? Ik loop al sinds wc2 bnet met blizzard... (okok lost vikings tel ik niet mee)

sorry maar...

Protoss = dure units maar sterk
Zerg = cheap units maar zwak

Night elf = zwakke units (minder food per unit)?
Orc = sterke units (meer food per unit)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

undead = zwakste units (minste food per unit). Die ga jij Shady15 vergelijken met de duurste class uit starcraft. Sorry, maar die vlieger gaat niet op :p

[ Voor 58% gewijzigd door boe2 op 25-07-2010 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
Appels en peren, het is duidelijk lijkt mij.

Trouwens na het zien van een filmpje dat iemand de CE aan het uitpakken was viel het me op dat er geen code was voor de WoW pet. Dus je krijgt die pet automatisch wanneer je SC2 toevoegt aan je Battlenet account. Opzich wel jammer voor mensen die geen WoW spelen, maar anders hadden veel mensen die pet toch op Ebay gezet, denk ik :P

[ Voor 79% gewijzigd door Nostordici op 25-07-2010 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

zonglew00 schreef op zondag 25 juli 2010 @ 20:19:
@spesh leer eens lezen... "ZWAAR ACHTERHAALD"... Snap je dat toon niet?
Euh... ik geen wc3? Ik loop al sinds wc2 bnet met blizzard... (okok lost vikings tel ik niet mee)

sorry maar...

Protoss = dure units maar sterk
Zerg = cheap units maar zwak

Night elf = zwakke units (minder food per unit)?
Orc = sterke units (meer food per unit)?
Night Elves hadden in early game alleen ranged units, Archers en Huntress, zoals Terrans Marines en Marauders hebben. Undead hadden altijd de keuze voor slappe melee units, of sterke ranged units, ghouls en fiends, zoals de Zerg dat in Sc2 hebben; Zerglings en Roaches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
Ik heb het over algemene zin, als je zo gaat mierenneuken over range en soorten units. moet je meteen beginnen over het damage/sec beginnen en andere dingen.

ud heeft gemiddeld een lage damage per sec
daarin tegen heeft ne een hogere damage per sec

bij ud win je niet puur kracht maar op mix,
bij ne kan je wel winnen puur op kracht...

en ik kan nog ff doorgaan...

daarom staat er algemene zin met een andere setting.
naar mijn mening maakt blizzard een ras op basis van manier van spelen ipv op soort units. daarom is vrij gebalanceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-08 13:35
leuk die vergelijking tussen rassen van WC3 en SC2, maar dat slaat natuurlijk heulemaal nergens op. kan je net zo goed gaan roepen dat terran=GDI en zerg=NOD, dat klinkt net zo vaag.

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:17

Kluus

Gang is alles

Tsja volgens mij is WC3 vs SC2 meer een mengelmoes, alle rassen van het ene spel hebben wel iets gemeenschappelijk met de andere van een ander ras (zo heb ik bijvoorbeeld nog niet gezien dat terrans en nelfs beiden mobiele structures hebben). Anyways, appels met peren dus inderdaad, komt duidelijk uit dezelfde fabriek maar verder compleet anders.

MAAR, voor degenen die hun CE nog willen (her-)bestellen, bij www.frs.nl lijkt ie nog wel leverbaar..

ps sorry voor de vage zinsconstructies, ik krijg het in mn huidige mentale toestand even niet beter verwoord 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Kluus op 25-07-2010 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

zonglew00 schreef op zondag 25 juli 2010 @ 21:23:
Ik heb het over algemene zin, als je zo gaat mierenneuken over range en soorten units. moet je meteen beginnen over het damage/sec beginnen en andere dingen.
Niets mierenneuken, ik gaf alleen aan dat de hele vergelijking in de eerste plaats al nergens op sloeg. Het zijn 3 andere rassen, niet WC rassen gereskinned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 18:53

VP.

Wat een onnodig geblaat weer. Misschien een idee om weer ontopic te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Ik heb even een paar potjes beta offline gespeeld, probeer wat technieken in de smiezen te krijgen.
Ben wel zo dom dat ik alleen nog maar tegen easy gespeeld heb, en heb er nu al geen weerstand meer van.

Scout, 1e building bekijken, en een counter pompen, erg simpel. denk dat ik echt medium moet gaan proberen ^^.

Komen er nog nieuwe units of spells in de retail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eduardboon schreef op zondag 25 juli 2010 @ 23:51:
Ik heb even een paar potjes beta offline gespeeld, probeer wat technieken in de smiezen te krijgen.
Ben wel zo dom dat ik alleen nog maar tegen easy gespeeld heb, en heb er nu al geen weerstand meer van.

Scout, 1e building bekijken, en een counter pompen, erg simpel. denk dat ik echt medium moet gaan proberen ^^.

Komen er nog nieuwe units of spells in de retail?
Waarschijnlijk bewaren ze die voor de uitbreidingen ;)
wat kan je eigenlijk allemaal offline? tegen pc spelen en campaign doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 00:01:
[...]

Waarschijnlijk bewaren ze die voor de uitbreidingen ;)
wat kan je eigenlijk allemaal offline? tegen pc spelen en campaign doen?
Beide ;).

Maar ik speel de retail nog niet he. ik speel de beta via een tooltje offline, ik wil geen verwarring zaaien.

De uitbreidingen brengen vast de firebat wel terug. waar moet je anders de zerg mee afmaken :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Eduardboon schreef op maandag 26 juli 2010 @ 00:04:
[...]

Beide ;).

Maar ik speel de retail nog niet he. ik speel de beta via een tooltje offline, ik wil geen verwarring zaaien.

De uitbreidingen brengen vast de firebat wel terug. waar moet je anders de zerg mee afmaken :p.
Hellions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Nee, werkt niet goed genoeg :+ we moeten firebats hebben!!
En medics..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Zhalix schreef op maandag 26 juli 2010 @ 00:15:
[...]

En medics..
Wat is mis met Medivacs?

Anyways, de units die ik echt mis zijn Reavers en Lurkers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
Geef mij maar een slootje Tutonic Knights uit AoE II... zerg? Bwhahaha

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Hellions zijn mietjes, beetje in een karretje tuffen. Firebats zijn de echte helden!

Medics zijn tof omdat ze niet kunnen vliegen, en nagenoeg onzichtbaar zijn in een groot infantrieleger :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tappone schreef op zondag 25 juli 2010 @ 21:34:
leuk die vergelijking tussen rassen van WC3 en SC2, maar dat slaat natuurlijk heulemaal nergens op. kan je net zo goed gaan roepen dat terran=GDI en zerg=NOD, dat klinkt net zo vaag.
_O- dat dus.
Ne=Gdi Ion tree of life, ready.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 00:52:
[...]

_O- dat dus.
Inderdaad, volgens mij zit zonglew00 hier gewoon te trollen door allemaal onzin vergelijkingen te maken, het gaat nergens over.

Vanmiddag nog ff de Starcraft 1 terran campaign gedaan om weer even in de mood te komen, hoop dat de bestel status morgen veranderd naar verzonden bij bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 00:52:
[...]

_O- dat dus.
Doh.. volgens mij vroeg iemand dat... op wat zou het lijken... tov wc3

euh weet iemand al hoeveel het gaat kosten via battle.net? Ben namelijk te lui naar winkel te rennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
pablo11392 schreef op zondag 25 juli 2010 @ 11:10:
de graphics van deze Starcraft vind ik sowieso al van begin af aan teleurstellend. Het ziet er allemaal wat cartoony en kleurrijk uit voor een Starcraft en sommige nieuwe units vind ik bij lange na niet zo indrukwekkend uitzien als de "oude" units van Sc 1. Starcraft 1 straalde meer uit dan deze ondanks dat het 11 jaar ouder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
zonglew00 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 03:42:
[...]

Doh.. volgens mij vroeg iemand dat... op wat zou het lijken... tov wc3

euh weet iemand al hoeveel het gaat kosten via battle.net? Ben namelijk te lui naar winkel te rennen...
WoW is adviesprijs op battle.net, dus ga daar maar ook van uit voor StarCraft 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Zhalix schreef op maandag 26 juli 2010 @ 00:15:
[...]

En medics..
Volgens mij gaan we wel wat Firebats zien in de singleplayer campaign :)

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

CyCloneNL schreef op maandag 26 juli 2010 @ 10:03:
[...]

Volgens mij gaan we wel wat Firebats zien in de singleplayer campaign :)
Hebben jullie dit filmpje niet gezien ofzo?
http://eu.battle.net/sc2/en/game/guide/campaign-overview
Daar zie je firebats, en een heleboel andere nieuwe units.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mag schreef op maandag 26 juli 2010 @ 10:59:
[...]

Hebben jullie dit filmpje niet gezien ofzo?
http://eu.battle.net/sc2/en/game/guide/campaign-overview
Daar zie je firebats, en een heleboel andere nieuwe units.
dat zegt ie toch? firebats in de singleplayer campaign?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
yeuy, mn CE van 12game is onderweg, helaas moet ik werken morgen :'(

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Ik heb hem bij Bol.com besteld, heb alleen nog geen bericht ontvangen over wanneer ze hem gaan opsturen.

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

apNia schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:13:
[...]

dat zegt ie toch? firebats in de singleplayer campaign?
Hij zegt "volgens mij..." wat suggereert dat het maar een gokje van hem is, terwijl je het duidelijk ziet in deze trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mag schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:48:
[...]

Hij zegt "volgens mij..." wat suggereert dat het maar een gokje van hem is, terwijl je het duidelijk ziet in deze trailer.
Ik interpreteer het als een "volgens mij komt morgen de zon wel weer op hoor :) "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:35

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Weet iemand een shop waar de digitale versie te koop zal zijn en waar je kunt betalen met Paypal? Bij Battle.net zelf kan het niet en in alle winkels zie ik alleen fysieke versies. :) Of kun je de digitale versie echt alleen via Battle.net kopen?

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyCloneNL schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:28:
Ik heb hem bij Bol.com besteld, heb alleen nog geen bericht ontvangen over wanneer ze hem gaan opsturen.
Ik heb dat bericht ook nog niet gehad, dus het zal morgen wel worden. Staat ook nog steeds "Wordt verwerkt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 11:00
Mijn Starcraft II die ik had besteld bij Gamersland is verstuurd, gelukkig ben ik de rest van de week vrij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Je kan misschien een fysieke bestellen en de key alvast binnen krijgen. Die key voer je op battle.net in en dan kan je de game downloaden terwijl de fysieke onderweg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Cloud schreef op maandag 26 juli 2010 @ 12:02:
Weet iemand een shop waar de digitale versie te koop zal zijn en waar je kunt betalen met Paypal? Bij Battle.net zelf kan het niet en in alle winkels zie ik alleen fysieke versies. :) Of kun je de digitale versie echt alleen via Battle.net kopen?
Bij http://www.g2play.net/store/ verkopen ze hem ook online, hier koop ik tegenwoordig erg veel games en keys. Nog nooit problemen mee gehad. De sc2 keys komen ook daadwerkelijk van de dozen zelf af zeggen ze, want je krijgt gewoon een scan.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakk3
  • Laatst online: 19:25
Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 12:05:
[...]

Ik heb dat bericht ook nog niet gehad, dus het zal morgen wel worden. Staat ook nog steeds "Wordt verwerkt".
Ik heb nog nooit meegemaakt dat Bol.com niet op tijd levert. Soms wordt er door extreme drukte de status niet juist bijgewerkt (denk world of warcraft situaties). Ik zou me iig niet teveel zorgen maken om de levering.

Ik zelf loop hier even de stad in denk ik. Mocht ie daar al zijn uitverkocht, dan bestel ik wel de digitale versie =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 21:58

CaDje

Framedrops for life

Wiebbe schreef op maandag 26 juli 2010 @ 12:08:
[...]

Bij http://www.g2play.net/store/ verkopen ze hem ook online, hier koop ik tegenwoordig erg veel games en keys. Nog nooit problemen mee gehad. De sc2 keys komen ook daadwerkelijk van de dozen zelf af zeggen ze, want je krijgt gewoon een scan.
G2play, ik vind het maar een "grijze" winkel.

Ow, en ik denk dat je moet oppassen met regio codes. Wellicht dat een Asia key, die hun waarschijnlijk verkopen, niet werkt in Europa....

[ Voor 14% gewijzigd door CaDje op 26-07-2010 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:35

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Wiebbe schreef op maandag 26 juli 2010 @ 12:08:
[...]

Ik zal het eens bekijken, bedankt! :) Heb vaag wel eens van deze shop gehoord. Als het betrouwbaar is dan bestel ik daar.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:25
Bij de MM online kost het spel nu 12,99, vast een fout, maar wel leuk als ze hem voor dat bedrag leveren.

Edit: hun algemene voorwaarden stellen dat ze niet verplicht zijn te leveren voor een bedrag dat duidelijk niet overeenkomt met de werkelijke prijs, achja..

[ Voor 43% gewijzigd door VeeGee op 26-07-2010 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

VeeGee schreef op maandag 26 juli 2010 @ 12:20:
Bij de MM online kost het spel nu 12,99, vast een fout, maar wel leuk als ze hem voor dat bedrag leveren.

Edit: hun algemene voorwaarden stellen dat ze niet verplicht zijn te leveren voor een bedrag dat duidelijk niet overeenkomt met de werkelijke prijs, achja..
Ik zie Starcraft staan voor die prijs, maar Starcraft 2 staat er voor 44 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
Mag schreef op maandag 26 juli 2010 @ 12:25:
[...]

Ik zie Starcraft staan voor die prijs, maar Starcraft 2 staat er voor 44 euro.
Als je er daarna op klikt verandert de prijs

SC2 CE is dan bijvoorbeeld 19 euro :P
maar helaas:
Status: Vervallen
Voorraad: Nee

edit:
Het is wel mogelijk het in je mandje te doen maar heb daar verder geen account om de volgende stappen te bekijken.
Het prijsverschil is sowieso veel te groot dat ze het gaan uitleveren (otto verhaal).

[ Voor 24% gewijzigd door Pontifex op 26-07-2010 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
VeeGee schreef op maandag 26 juli 2010 @ 12:20:

Das deeltje 1... Deeltje 2 is 44.99. Maar prijzen veranderen idd als je er op klikt

[ Voor 5% gewijzigd door Gropah op 26-07-2010 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cloud schreef op maandag 26 juli 2010 @ 12:17:
[...]

Ik zal het eens bekijken, bedankt! :) Heb vaag wel eens van deze shop gehoord. Als het betrouwbaar is dan bestel ik daar.
Ik zou het niet doen. Er zijn tientallen voorbeelden waar de uitgevers geen ondersteuning geven omdat het bij g2play is gekocht. Er is voor SC2 maar 1 officiële digitale download, en dat is via Blizzard zelf.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
drpeer_holland schreef op maandag 26 juli 2010 @ 12:06:
Mijn Starcraft II die ik had besteld bij Gamersland is verstuurd, gelukkig ben ik de rest van de week vrij :P
Wat heb je staan bij je status bij die track & trace code oid?
Die staat bij mij nog op 'in behandeling'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-09 19:17

Kingpinda

Citizenship is earned.

Zie de topicwaarschuwing..

[ Voor 85% gewijzigd door psychoclown op 26-07-2010 13:56 ]

Life is like living only without the peaches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ehm... je kan hem morgen pas spelen. Kan niet eens installeren zonder dat het 27/07 is :)

[ Voor 42% gewijzigd door Lukin op 26-07-2010 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Kingpinda schreef op maandag 26 juli 2010 @ 12:58:
Zin om vanavond even te spelen. Mijn vriendin haalt hem na 13:00 op bij dynabyte in arnhem. Nu nog even werken en dan de hele avond spelen. Dit is een van de weinige spellen waar ik echt. op. heb. zitten. wachten! :)
Ik wil je niet teleurstellen.. maar je kan hem pas op 27-07-2010 installeren.. Ook al koop je de winkel versie moet je helaas toch wachten tot vanacht 01:00! (tis 00:00 GMT, en wij zitten in GMT + 1 nu dacht ik?)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe groot is de kans nog dat SC2 uit komt op steam?
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-08 21:07
geen kans dat ie uitkomt op steam. Blizzard heeft namelijk hun eigen online distributiekanaal

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
Lukin schreef op maandag 26 juli 2010 @ 13:00:
Kan niet eens installeren zonder dat het 27/07 is :)
Volgens mij klopt dit niet helemaal, ik dacht dat blizzard ergens een voorinstalleer versie ter download aanbiedt waar je straks op 27/07/2010 00:01 je key in kan gooien en activeren. De moeite van het googlen waard denk ik, had er zelf ook ff aan moeten denken >.<

[ Voor 4% gewijzigd door Cronax op 26-07-2010 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Begrijp ik uit bovenstaande reacties dat er al wel winkels zijn die het spel (fysiek) verkopen?

Ik zou het morgen namelijk graag al gaan spelen, maar het zou fijn zijn als ik de game al vandaag in handen had ;) En om nou naar de nachtelijke releaseparty bij de MM te gaan, zie ik ook niet echt zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Als mensen het spel vandaag al binnen hebben van gamersland verneem ik dat graag. Bij mij staat er ook status verstuurd... Het zou best kunnen dat winkels het spel nu al mogen verkopen aangezien er toch pas kan worden ingelogd na 12 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of er meerdere zijn die bij gcshop hebben besteld, maar de mijne is vandaag verzonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cronax schreef op maandag 26 juli 2010 @ 13:25:
[...]

Volgens mij klopt dit niet helemaal, ik dacht dat blizzard ergens een voorinstalleer versie ter download aanbiedt waar je straks op 27/07/2010 00:01 je key in kan gooien en activeren. De moeite van het googlen waard denk ik, had er zelf ook ff aan moeten denken >.<
Je kan een installer downloaden, die bestanden uitpakt, maar de installer zelf werkt pas vanaf de 27e .
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  1. Houd het nuttig
  2. Slow-chat is niet toegestaan
  3. Posts als 'Mijne is verstuurd!' of 'Heb het spel binnen!' vallen onder spam