beste training is online spelenWussie schreef op maandag 26 juli 2010 @ 23:13:
als het puur gaat om 'training' voor multiplayer is het beter om skirmish tegen (hard) cpu players te doen dan campaign toch? Gezien de verschillende units in campaign en multiplayer etc.
Spelers als mij bijvoorbeeld.Anoniem: 355124 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 23:32:
[...]
beste training is online spelen, er zullen veel mensen met jouw niveau nu beginnen te spelen :-)
Heb de afgelopen maanden via de all in one launcher een tiental uurtjes gespeeld tegen cpu's.
Begon wel heel erg slecht, maar kom er steeds meer in en begin ook voortaan betere build's te maken.
Nou is mijn vraag dus even.
Ik wil morgen gelijk wat potjes online doen. Hoe groot is de kans dat ik tegen de betere spelers (met beta ervaring etc) zal komen te spelen?
Groot aangezien er veel mensen in de beta zit en je sowieso 5 practice matches moet spelen voor je wordt ingedeeld
. Maar zo erg is het toch niet om wat matches te verliezen? Als je je ranking wil bewaren kan je ook custom games gaan spelen (niet custom maps maar custom games) die komen niet in je ranking, daar zullen er genoeg voor zijn.
Ik ga eerst de Single Player spelen met mss wat MP, maar ik ga me pas in het nieuwe BlizzBoy toernooi weer wat op MP richten
.
Ik ga eerst de Single Player spelen met mss wat MP, maar ik ga me pas in het nieuwe BlizzBoy toernooi weer wat op MP richten
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Die kans is de eerste 5 potjes redelijk groot lijkt me, daarna word je ingedeeld met mensen van ongeveer hetzelfde niveau.
Make a program idiotproof and someone will make a better idiot
Er zijn sowieso meer mensen die _niet_ van een beta key hebben mogen genieten, dus het gem. niveau gaat zeker omlaag. Waar ik eerst de placement matches meestal verloor, denk ik nu wat meer kan te hebbenMrVegeta schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 00:09:
Groot aangezien er veel mensen in de beta zit en je sowieso 5 practice matches moet spelen voor je wordt ingedeeld. Maar zo erg is het toch niet om wat matches te verliezen? Als je je ranking wil bewaren kan je ook custom games gaan spelen (niet custom maps maar custom games) die komen niet in je ranking, daar zullen er genoeg voor zijn.
Ik ga eerst de Single Player spelen met mss wat MP, maar ik ga me pas in het nieuwe BlizzBoy toernooi weer wat op MP richten.
"I came here to chew gum and kick ass... and I'm all out of gum." -- They Live
Ja ik nam het al voor lief, dat ik waarschijnlijk de eerste paar matches zal verliezen. Weet ik iig dan ook gelijk wat voor taktieken en snelheid van die taktieken ik kan verwachten in bepaalde maps.
En kan ik gelijk kijken hoe mijn taktieken die ik in de all in one launcher heb uitgevogeld uitwerken tegen een menselijke tegenstander. Of ik er uberhaupt voor wat weerstand kan zorgen
En kan ik gelijk kijken hoe mijn taktieken die ik in de all in one launcher heb uitgevogeld uitwerken tegen een menselijke tegenstander. Of ik er uberhaupt voor wat weerstand kan zorgen
zo, geinstalleert en gepatched op zowel macbook als desktop
. alleen crasht mijn pc compleet bij het quitten van sc2.. lame
Yay: Play as Guest mode!
Thanks Blizzard; offline gameplay is toch mogelijk! Ok, geen saves enzo, maar prima voor onderweg een potje skirmish op een laptop dus. (Hoewel 3G toch altijd mee bij de hand is; lang leve Android-phones ;-) )
Thanks Blizzard; offline gameplay is toch mogelijk! Ok, geen saves enzo, maar prima voor onderweg een potje skirmish op een laptop dus. (Hoewel 3G toch altijd mee bij de hand is; lang leve Android-phones ;-) )
Key geactiveerd, installer is bezig.
Een tip voor mensen die het gevoel hebben dat ze veel verliezen online, Day[9] heeft een aantal nuttige video's gemaakt waaronder http://day9tv.blip.tv/file/3732340 waar hij uitlegt hoe het zit met APM en dat dat eigenlijk maar relatief nuttig is, heeft mij iig veel geholpen.
Een tip voor mensen die het gevoel hebben dat ze veel verliezen online, Day[9] heeft een aantal nuttige video's gemaakt waaronder http://day9tv.blip.tv/file/3732340 waar hij uitlegt hoe het zit met APM en dat dat eigenlijk maar relatief nuttig is, heeft mij iig veel geholpen.
Heb zojuist de key via gamecard.nu binnengekregen. Echter bij het activeren op Battle.net krijg ik een onduidelijk error. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? De key zal toch niet voor een andere regio zijn? o_o
9800X3D | 3070
Ik google wel even op "onduidelijke error StarCraft II" en zien wat er uitkomt.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
De exacte error is misschien inderdaad wel handigMrVegeta schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 00:39:
Ik google wel even op "onduidelijke error StarCraft II" en zien wat er uitkomt.
Zorg dat je eerst de beta volledig verwijderd hebt mocht je die geinstalleerd hebben, het is bekend dat dat errors kan geven.
De error:
The following problems have occurred:
* An error has occurred.
The following problems have occurred:
* An error has occurred.

9800X3D | 3070
Anoniem: 155599
Say what now? Je moet internetverbinding hebben anders kun je niet verder met de campaign?djunicron schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 00:30:
Yay: Play as Guest mode!
Ik heb de game binnen en hoop zo m'n key te krijgen 
Hmm, installen lukt wel, spelen niet, vrees dat de game bij Blizzard pas om 10.00 uur te koop is
Hmm, installen lukt wel, spelen niet, vrees dat de game bij Blizzard pas om 10.00 uur te koop is
[ Voor 49% gewijzigd door partyondude op 27-07-2010 01:16 ]
Daar gain je ook stuff mee... Dus nee, ik denk dat dat niet gaat lukken, maar ik kan nog niet mijn online ID aanmaken waarna guest unlocked moet worden... Kan het niet proberen voor je dus.Anoniem: 155599 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 00:49:
[...]
Say what now? Je moet internetverbinding hebben anders kun je niet verder met de campaign?
De campaign is toch juist zo opgezet dat je zelf een legertje moet "kopen" en je met alternative objectives speciale techpoints kan binnen halen? Nou, dat alles gaat dus online opgeslagen worden. Dat stond al een tijdje op de officiele forums.
Maar dat is beter als het C&C4 beleid: Je komt er niet in als je niet inlogt; ook geen skirmish.
Voor diegenen die er al in kunnen, kan je meerdere karakters/nicknames onder je battle.net account maken voor online play? Of maak je nu een karakter en zit je er voor altijd aan vast? (aka nooit meer rank resetten, nieuwe naam, etc)
Anoniem: 155599
djunicron schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 01:19:
[...]
Daar gain je ook stuff mee... Dus nee, ik denk dat dat niet gaat lukken, maar ik kan nog niet mijn online ID aanmaken waarna guest unlocked moet worden... Kan het niet proberen voor je dus.
De campaign is toch juist zo opgezet dat je zelf een legertje moet "kopen" en je met alternative objectives speciale techpoints kan binnen halen? Nou, dat alles gaat dus online opgeslagen worden. Dat stond al een tijdje op de officiele forums.
Maar dat is beter als het C&C4 beleid: Je komt er niet in als je niet inlogt; ook geen skirmish.

Kun je wel je campaign resetten? Dat je overnieuw kunt beginnen.
Een game word steeds minder een "bord" spel dat van jezelf is en steeds meer een service die je moet lenen. If that makes any sense at all.
"The greatest harm can result from the best intentions"
Ik begin ook eerst met de campaign. Inmiddels heb ik de eerste missie al gedaan en ga nu naar bed, maar morgen na het werk ga ik direct verder. Pfft, wat was dat openingsfilmpje na het voor het eerst opstarten epic zeg.Anoniem: 139386 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 22:57:
Ik zie dat iedereen zich hier direct op de Multiplayer stort?
ik ga eerst maar eens met de campaign beginnen aangezien ik compleet nieuw ben in het starcraft universum
Mjah, na veel dubben toch maar een kennis in de US gevraagd een doosje voor me mee te nemen. Ben nu alvast bezig met de installer van de Blizzard servers te downen en hopelijk kan ik dan met de key alvast inloggen en hoef ik niet te wachten totdat het pakketje eindelijk aan komt in dit godvergeten gat.
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Was bij de mediamarkt rotterdam launch om middernacht
Er was geen gratis patat of een "show" of goodies die in het publiek werden gegooid dit keer, in tegenstelling tot die van de WoW: WotLK launch. Wel was er iemand van Blizzard.
Het alarm van de bram ladage ging trouwens af, misschien omdat ik ertegen aan zat te leunen .....
Wel weer een handtekening van Grubby gescoord als een van de laatsten
zijn vriendin was er ook
De mediamarkt medewerkers gaven ook allemaal goodies mee die ze niet meer nodig hadden, of ze namen zelf ook iets leuks mee. Dus wel mooi dan als je bij het einde van de rij bent krijg je echt van alles gratis mee.
Er was geen gratis patat of een "show" of goodies die in het publiek werden gegooid dit keer, in tegenstelling tot die van de WoW: WotLK launch. Wel was er iemand van Blizzard.
Het alarm van de bram ladage ging trouwens af, misschien omdat ik ertegen aan zat te leunen .....

Wel weer een handtekening van Grubby gescoord als een van de laatsten
De mediamarkt medewerkers gaven ook allemaal goodies mee die ze niet meer nodig hadden, of ze namen zelf ook iets leuks mee. Dus wel mooi dan als je bij het einde van de rij bent krijg je echt van alles gratis mee.
[ Voor 6% gewijzigd door Ketho op 27-07-2010 07:54 ]
volgens dit interview heb je geen internet verbinding nodig voor single player. alleen ff een keer valideren.djunicron schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 01:19:
[...]
Daar gain je ook stuff mee... Dus nee, ik denk dat dat niet gaat lukken, maar ik kan nog niet mijn online ID aanmaken waarna guest unlocked moet worden... Kan het niet proberen voor je dus.
I have one more question. I know you said you're not going to support LAN play with StarCraft, but there has been rumours that there might be some semi-offline mode – log on once to make sure that you have the client, and can connect. Are there any such plans?
The offline mode would be for the single-player component, so if you want to play the campaign offline, if you validate the version on Battle.net and then you play offline for campaign.
source: http://www.incgamers.com/...ds-frank-pearce-interview
en, zijn er al mensen die de campaign hebben uitgespeeld?
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Character name lijkt vast te staan, en name change is niet iets wat ze op de planning hebben staan.apNia schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 01:32:
Voor diegenen die er al in kunnen, kan je meerdere karakters/nicknames onder je battle.net account maken voor online play? Of maak je nu een karakter en zit je er voor altijd aan vast? (aka nooit meer rank resetten, nieuwe naam, etc)
Wat betreft rank resetten, dat was al lang geleden bevestigt niet te gaan behoren tot de mogelijkheden omdat Blizzard ziek werd van het smurfing gedrag.
Hmmm nog geen email gekregen van de Free Recordshop, hoop nog wel dat ik van de FRS een email krijg dat ik het vandaag kan ophalen. Zijn er lui die wel een email al hebben gekregen van de FRS? Ik heb de CE besteld, misschien dat het daar aan ligt.
Heb je de cd eigenlijk nodig om het spel te spelen? Omdat je toch online moet zijn om het spel te spelen.
Heb je de cd eigenlijk nodig om het spel te spelen? Omdat je toch online moet zijn om het spel te spelen.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Hey mensen, veel plezier vandaag met de release van Starcraft 2! ;-) Een maat van mij gaat wat lastige ochtenden tegemoet hehe!
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
http://www.ustream.tv/day9tv/v3
Finals gaan zo beginnen.
Ze hebben net wat placement matches gecast van TLO. Echt grappig. 1 game mass ravens en schreef met turrets TLO in de main van zn tegenstander..
Finals gaan zo beginnen.
Ze hebben net wat placement matches gecast van TLO. Echt grappig. 1 game mass ravens en schreef met turrets TLO in de main van zn tegenstander..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Anoniem: 358430
Same here, naja ga hem over een uurtje gewoon kopen bij de frs. Oh and KerriganTheKillingBean schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:23:
Hmmm nog geen email gekregen van de Free Recordshop..
Hrm zit hier ff te twijfelen of ik de digital purchase ga doen (heb installer al gedownload) of dat ik toch ff langs de winkel moet om een doosje te halen. Gezien ik hier nu ff niet bij Battle.net kan (authenticator ligt thuis) kan iemand me vertellen of er een prijsverschil zit tussen de fysieke box en de digital download?
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Vandaag komt ie binnen!!
Heb er zin an, zo te zien zijn er al mensen met wat problemen.
Volgens mij kun je inloggen vanaf 10:00.
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Haha, net de countdown live op de streamm0nk schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:34:
http://www.ustream.tv/day9tv/v3
Finals gaan zo beginnen.
EU is al livenickko schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:55:
Vandaag komt ie binnen!!
http://eu.battle.net/sc2/en/blog/92940
Damn day9 nu live maar zit op me werk, het ziet er gezellig uit daarzo alleen kan niet lang kijken
Vanaf 10.00 uur kun je hem pas kopen online. Ik zal over een uurtje wel even voor je kijken hoe duur hij daar is.Ryceck schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:47:
Hrm zit hier ff te twijfelen of ik de digital purchase ga doen (heb installer al gedownload) of dat ik toch ff langs de winkel moet om een doosje te halen. Gezien ik hier nu ff niet bij Battle.net kan (authenticator ligt thuis) kan iemand me vertellen of er een prijsverschil zit tussen de fysieke box en de digital download?
Zit te kijken, QXC vs Idra nu.
Vriendin belde net, stond bij de MM en heeft een van de 5 CE gescoord voor me. Kreeg er nog een tshirt bij zelfs.
Vriendin belde net, stond bij de MM en heeft een van de 5 CE gescoord voor me. Kreeg er nog een tshirt bij zelfs.
Ik ga zometeen naar de winkel om mijn CE op te halen
gisteren zag ik hem al liggen, maar van het winkelpersoneel mocht ik em niet meenemen
Jeetje, wat is die countdown party slecht geregeld zeg. Die geluidstechnicus (als er al een aanwezig is) moet zich echt schamen! De wedstrijden zijn momenteel alleen een beetje te bekijken met het geluid uit.
Echt jammer. Day9 zal ook wel gigantisch balen als hij dit later terug ziet!
EDIT: Beeldregie weet ook niet echt waar ze mee bezig zijn. Waarom een spandoek een halve minuut in beeld houden als JP en Day9 aan het praten zijn?
Echt jammer. Day9 zal ook wel gigantisch balen als hij dit later terug ziet!
EDIT: Beeldregie weet ook niet echt waar ze mee bezig zijn. Waarom een spandoek een halve minuut in beeld houden als JP en Day9 aan het praten zijn?
[ Voor 20% gewijzigd door VP. op 27-07-2010 09:27 ]
Mwah geluid is wel irri, maar nog wel goed te volgen. Idra is echt een macro beest, echt niet normaal.
15x CE binnengekomen media markt rotterdam alexander.2 voor personeel.13 over. Sta voor de deur en het is niet druk
Edit:
Momenteel weer op kantoorplek met een CE naast me
Liggen er nog genoeg voor de liefhebbers maar wees snel
Edit:
Momenteel weer op kantoorplek met een CE naast me
Liggen er nog genoeg voor de liefhebbers maar wees snel
[ Voor 34% gewijzigd door Pontifex op 27-07-2010 09:39 ]
En blizzard niet alleen ik denk dat er genoeg mensen zijn die erover geklaagt hebben.psychodude schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 07:58:
[...]
Character name lijkt vast te staan, en name change is niet iets wat ze op de planning hebben staan.
Wat betreft rank resetten, dat was al lang geleden bevestigt niet te gaan behoren tot de mogelijkheden omdat Blizzard ziek werd van het smurfing gedrag.
Ik vind dit persoonlijk een heel goede zet de matchmaker is er om mensen van gelijke skills te matchen zodat het een zo eerlijk mogelijk potje wordt. Het is niet echt een eerlijk potje als je iemand uit de hoogste klasse laat spelen tegen iemand van de laagste klasse. Als je niet tegen je verlies kan en dus steeds tegen slechte tegenstanders wilt spelen moet je maar de easy AI gebruiken.
om 9 uur bij Amsterdam Centraal ook even SC2 opgepikt, ik stond met 3 man in de rij en natuurlijk moesten ze allemaal starcraft hebben
die man heeft het nog nooit zo druk gehad 's morgens vroeg. er waren er nog 5 over en die zullen nu wel allemaal verkocht zijn.
Ik ben, in tegenstelling tot de meeste hier, eigenlijk helemaal niet zo'n sc1 fan. Voornamelijk omdat ik in multiplay ontzettend zoog en niet tegen m'n verlies kan
Ik ben, in tegenstelling tot de meeste hier, eigenlijk helemaal niet zo'n sc1 fan. Voornamelijk omdat ik in multiplay ontzettend zoog en niet tegen m'n verlies kan
blup
Ik ga zo maar even naar de stad om op te halen, de clients zijn al geinstalleerd, moet alleen de key nog ff binden en klaar! firebats, here I come!
Anoniem: 146875
Ik durf het bijna niet te vragen maar heeft dit spel een (wow-achtige) maandelijkse bijdrage of is het eenmalig het spel halen? Kan dit evt. in de FAQ?
Eenmalige aankoopAnoniem: 146875 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:56:
Ik durf het bijna niet te vragen maar heeft dit spel een (wow-achtige) maandelijkse bijdrage of is het eenmalig het spel halen? Kan dit evt. in de FAQ?
Damn, ik ben echt benieuwd naar de omzet van SC2
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Hehehe.... komt me bekend voorIk ben, in tegenstelling tot de meeste hier, eigenlijk helemaal niet zo'n sc1 fan. Voornamelijk omdat ik in multiplay ontzettend zoog en niet tegen m'n verlies kan
Waarom duurt het installeren zo lang
Facts don't care about your feelings
Online kost ie € 59,99. Dat is dus duurder dan bij Bol.com bijvoorbeeld. Raar eigenlijk.Ryceck schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:47:
Ik was bij de Bart Smit 55 kwijt, ook niet goedkoop
Facts don't care about your feelings
Waar is ie goedkoper dan? Bij MediaMarkt kost hij ook € 55: http://entertainment.medi...ult.aspx?id=21&p2=1439351YoshiBignose schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:20:
Ik was bij de Bart Smit 55 kwijt, ook niet goedkoop
Ik had hem bij Bol.com besteld, maar de leveringsdatum staat bij de bestelstatus op 29 Juli. Iemand anders die hem al wél heeft?
Was daar 10% korting en ik had er nog een 25e cadeaubon voor, dus daar maar besteld. Ik dacht dat bol altijd op de releasedag het spel ook bezorgde.....
Was daar 10% korting en ik had er nog een 25e cadeaubon voor, dus daar maar besteld. Ik dacht dat bol altijd op de releasedag het spel ook bezorgde.....
Damn, die Tester.. die storms..
Bij mij staat hij op "op verschijningsdatum". Dat is vandaag, of ben ik nou gek.Nikeo schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:25:
Ik had hem bij Bol.com besteld, maar de leveringsdatum staat bij de bestelstatus op 29 Juli. Iemand anders die hem al wél heeft?
Denk dat ik mijn bestelling maar annuleer, dit is wel teleurstellend, ruim een maand geleden besteld.
Ik heb hem bij mediaoffer besteld voor € 41,35 incl verzending (+korting). Gisteren stond die in de middag al op "verzending". Dus als het goed is ligt die nu thuis binnen, maarja werken heposttoast schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:23:
[...]
Waar is ie goedkoper dan? Bij MediaMarkt kost hij ook € 55: http://entertainment.medi...ult.aspx?id=21&p2=1439351
Mijn CE is gister al door bol.com verstuurd en is nu onderweg naar mijn huis. Ik zou het nog even afwachtenEnigmaNL schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:27:
[...]
Bij mij staat hij op "op verschijningsdatum". Dat is vandaag, of ben ik nou gek.
Denk dat ik mijn bestelling maar annuleer, dit is wel teleurstellend, ruim een maand geleden besteld.
Neeeee 
We hebben thuis maar 1 sleuteltje van de brievenbus...en ik ben niet degene die hem heeft. Ik wist dat ik meer vaart erachter had moeten zetten om dat sleuteltje te laten kopieren
Ach ja, kan ik me tenminste op werk concentreren.
We hebben thuis maar 1 sleuteltje van de brievenbus...en ik ben niet degene die hem heeft. Ik wist dat ik meer vaart erachter had moeten zetten om dat sleuteltje te laten kopieren
Ach ja, kan ik me tenminste op werk concentreren.
Volgens mijn bestelscherm moet ie vandaag binnen komenNikeo schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:25:
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Maar jij hebt ongetwijfeld een mailtje gehad van Bol dat ie verzonden was? Ik niet namelijk.VP. schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:29:
[...]
Mijn CE is gister al door bol.com verstuurd en is nu onderweg naar mijn huis. Ik zou het nog even afwachten
Ik lees op diverse warez fora dat de single player al gecracked is met save mode en al...
Maar goed, multiplayer rox my sox!
Was al een paar dagen geleden bekend volgens mij, ze hadden immers het eindfilmpje van de campaign en liepen die overal te uploaden.Blue_Fear schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:37:
Ik lees op diverse warez fora dat de single player al gecracked is met save mode en al...
Na bij de midnight opening gisteravond het spel gehaald te hebben, voor het slapen gaan toch maar even een paar missies van de campaign gespeeld.
Sommige mensen vinden het verhaal van de campaign een beetje te tienerroman-achtig, maar ik vind dat tot nu toe wel mee vallen, het is gewoon vergelijkbaar met de SC1 campaign alleen nét een tikkie luchtiger en toegankelijker.
Het schijnt trouwens dat de speciale campaign units in de map editor wel beschikbaar zijn, zou wel cool zijn als iemand de SC1 campaign opnieuw maakt maar dan in SC2
[ Voor 41% gewijzigd door Cronax op 27-07-2010 10:47 ]
Anoniem: 291359
Klopt, alle units ingame zijn ook in editor beschikbaarCronax schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:41:
[...]
Het schijnt trouwens dat de speciale campaign units in de map editor wel beschikbaar zijn, zou wel cool zijn als iemand de SC1 campaign opnieuw maakt maar dan in SC2
Ik heb het spel ook binnen nu, helaas was de ce al weg (was er wel 1 in de frs
Hehe... wie zit er nou op z'n werk/school en baalt dat hij/zij nog een hele middag moet wachten om te spelen
IkMaduth schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:50:
Hehe... wie zit er nou op z'n werk/school en baalt dat hij/zij nog een hele middag moet wachten om te spelen
Nog eventjes volhouden en dan ligt hij op de mat te wachten hoop ik (gister verzonden). Kunnen we vanavond aan de gang
Mijn Bol.com SC2 CE was vanochtend om 8:40 netjes aan de deur dus zeer netjes. Nu staat ie mooi in de kast
(en zwaar dat ie was!)
[ Voor 9% gewijzigd door Pheace op 27-07-2010 10:56 ]
Kun je van zo'n vraag niet beter meteen een Poll maken? Anders hebben we straks 5 pagina's met reacties "ik zit ook te wachten" of "ik speel lekker al"Maduth schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:50:
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Dan heb je het beter dan ik. Ik kijk op track and trace. Dan staat er Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd. Nou mooi, kan ik nog een dag niet spelenPheace schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:55:
Mijn Bol.com SC2 CE was vanochtend om 8:40 netjes aan de deur dus zeer netjes. Nu staat ie mooi in de kast(en zwaar dat ie was!)
Ja echt stom, in de winkel is ie goedkoper, dan heb je tenminste nog wat in je hand ipv een key en een installer...posttoast schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:20:
[...]
Online kost ie € 59,99. Dat is dus duurder dan bij Bol.com bijvoorbeeld. Raar eigenlijk.
In mijn geval is het de verborgen optie 3: ik heb al gespeeld maar moet nu ook wachten voor ik weer verder kanJoarie schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:57:
[...]
Kun je van zo'n vraag niet beter meteen een Poll maken? Anders hebben we straks 5 pagina's met reacties "ik zit ook te wachten" of "ik speel lekker al"
Maar inderdaad, misschien voegt het niet heel veel toe als iedereen nu hier gaat laten weten of hij al zit te spelen of niet...daarbij, de meeste mensen die zitten te spelen zullen niet ondertussen alt-tabben naar Tweakers neem ik aan, die hebben andere dingen te doen
En daar heb je de reden dat ik dit soort dingen niet meer bij online winkels preorder...veel mensen krijgen netjes hun spulletjes maar er kan even goed iets misgaan...als je bij een locale winkel preordert weet je tenminste zeker dat je je exemplaar hebt, eventueel asociaal winkelpersoneel daargelaten. (vriend van me had van WoW: TBC de Collector's Edition gepreordered bij een FRS, maar toen hij hem af ging halen bleek dat een van de medewerkers zijn gereserveerde exemplaar toch maar zelf gekocht had...)cellcote schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:58:
[...]
Dan heb je het beter dan ik. Ik kijk op track and trace. Dan staat er Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd. Nou mooi, kan ik nog een dag niet spelen
[ Voor 37% gewijzigd door Cronax op 27-07-2010 11:07 ]
Ben blij dat de MediaMarkt niet aan pre-orders doet. Was wat laat met besluiten dat ik wel een CE wou hebben. Dus vanochtend maar naar de MM bij de Arena gefietst. Bij binnenkomst stonden er geen CEs in het schap *schrik*. Maar gelukkig had men ze nog wel achter staan, waren ze alleen nog niet in de winkel gezet.
Wel een zware doos zeg, maar hij ziet er erg gaaf uit. De mini-Thor pet in WoW is ook geinig. Ik wou dat de SC2 Thor net zo kon vliegen als de pet
Wel een zware doos zeg, maar hij ziet er erg gaaf uit. De mini-Thor pet in WoW is ook geinig. Ik wou dat de SC2 Thor net zo kon vliegen als de pet
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Poll: Starcraft II
Ja, ben bezig
Nee, vanavond pas
Ga niet spelen
Tussenstand:

Ook een poll maken? klik dan hier
Geregeld
Ja, ben bezig
Nee, vanavond pas
Ga niet spelen
Tussenstand:

Ook een poll maken? klik dan hier
Geregeld
Zoiets is mij ook een keer overkomen, daarom preorder ik nooit meer. Gewoon even naar de winkel op de releasedag...cellcote schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:58:
[...]
Dan heb je het beter dan ik. Ik kijk op track and trace. Dan staat er Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd. Nou mooi, kan ik nog een dag niet spelen
Super! Bedankt 
Verrassend weinig mensen die kunnen antwoorden "Ja, ben bezig" .... dat bevestigt maar weer dat je geen 2 dingen tegelijk kunt doen
Verrassend weinig mensen die kunnen antwoorden "Ja, ben bezig" .... dat bevestigt maar weer dat je geen 2 dingen tegelijk kunt doen
Die € 12,99 fout van de Mediamarkt heeft dus wel goed uitgepakt. Ik had gisteren nog net op tijd 2 stuks besteld en deze zijn zojuist binnen gekomen
Anoniem: 291359
Ben bezig 
Zie dat je campaign op hard en brutal kan doen, dan maar eens brutal proberen
Zie dat je campaign op hard en brutal kan doen, dan maar eens brutal proberen
Heb trouwens een stickervel gekregen bij de MM bij mijn SC2 CE
Beetje zinloos, maar wel geinig.
Anders geef je het stickervel toch aan je kleine broertje/neefje/buurjongen ofzo. Zal hij vast wel blij mee zijnSpecies5618 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:08:
Heb trouwens een stickervel gekregen bij de MM bij mijn SC2 CEBeetje zinloos, maar wel geinig.
Ik was van plan vanmorgen gelijk een exemplaar te gaan halen, maar zit continu Day[9] te kijken, echt fascinerend gaaf!
Ja deze games tussen die 2 koreanen zijn echt vet. (intoTheRainbow vs Tester). Ben ook erg benieuwd naar de finale.. Hoop op Tester-Idra..
Al, heel fijn weer. Battlenet synct niet je savegames tussen twee pc's. Wat een kut zooi. Dus nu kan ik het niet op mn mac spelen en weer doorspelen op mn pc 
Het kan dus wel
Onderweg en op kantoor op mn MBP spelen en thuis verder gaan op mn PC, i love it
Het kan dus wel

[ Voor 26% gewijzigd door DaannO op 27-07-2010 11:26 ]
die gasten zijn idd insane goed en spelen zoooo veel anders dan ik ( ben uber noob ) dus zeer leerzaam 
moet eigenlijk ook werken maar dit is wel rete intressant!
moet eigenlijk ook werken maar dit is wel rete intressant!
Anoniem: 329561
Hebben jullie een linkje naar die replays?
En heb je de game er voor nodig? (of is het youtube)
Ik mis een optie in de poll. "Argh, aan het werk!"
Ik moet hem namelijk nog gaan kopen maar weet niet of dat deze week nog gaat lukken...
Misschien tijdens de lunch maar even de stad in.
Ik moet hem namelijk nog gaan kopen maar weet niet of dat deze week nog gaat lukken...
nvmDaannO schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:21:
Al, heel fijn weer. Battlenet synct niet je savegames tussen twee pc's. Wat een kut zooi. Dus nu kan ik het niet op mn mac spelen en weer doorspelen op mn pc
[ Voor 25% gewijzigd door daanteb op 27-07-2010 11:28 ]
Ik heb hem ook van bol.com, bij mij staat er nu: In distributie, chauffeur is onderweg.
Kan niet wachten!
Kan niet wachten!
Zijn streams, denk niet dat ze ook op replay formaat uit komen. Gewoon day9 kijken =)Anoniem: 329561 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:27:
Hebben jullie een linkje naar die replays?
Zit er naar uit dat veel mensen toch nog eventjes moeten wachten voor het SC geweld
. Zal vanavond wel een topdrukte worden op de servers dan... need more server
Het zit hier thuis weer eens niet mee.
Gisteravond zoals gewoonlijk valt het internet weg (kpn), maar dit keer kwam het helemaal niet terug. Zitten hier thuis dus nu zonder internet of telefoon.
Gelukkig heb ik nog een dongel dus kan ik nog iets op internet doen.
Gisteravond zoals gewoonlijk valt het internet weg (kpn), maar dit keer kwam het helemaal niet terug. Zitten hier thuis dus nu zonder internet of telefoon.
Gelukkig heb ik nog een dongel dus kan ik nog iets op internet doen.
Anoniem: 76109
Ik heb ook de CE pre-ordered bij Bol.com Als ik naar tracking and tracing ga staat de status op in collectie
Het zal toch niet dat ik nog een dag extra moet wachten.
Ok, erg bij de frs. Ik heb opgegeven dat ik mij SC2 CE op zal halen bij 1 van hun filialen. Hebben ze niet mijn bestelling binnen gekregen omdat ze op dinsdag geen bestelling binnen krijgen. Wel hebben ze gisteren een paar SC2 CE binnen gekregen, maar ja dat is voor algemeen verkoop en dus niet op mijn naam. Zucht... laatste keer dat ik bij de FRS iets ga bestellen.
Wachten dus maar weer...
Wachten dus maar weer...
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Waarom koop je dan niet een van de CEs voor algemene verkoop en cancel je je bestelling?TheKillingBean schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:45:
Ok, erg bij de frs. Ik heb opgegeven dat ik mij SC2 CE op zal halen bij 1 van hun filialen. Hebben ze niet mijn bestelling binnen gekregen omdat ze op dinsdag geen bestelling binnen krijgen. Wel hebben ze gisteren een paar SC2 CE binnen gekregen, maar ja dat is voor algemeen verkoop en dus niet op mijn naam. Zucht... laatste keer dat ik bij de FRS iets ga bestellen.
Wachten dus maar weer...
Omdat ik het dus al betaald heb via internet... En dus lastig wordt om het te cancelen... rare regels allemaal bij de frs.Species5618 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:55:
[...]
Waarom koop je dan niet een van de CEs voor algemene verkoop en cancel je je bestelling?
Vaag, de mijne is wél bij de FRS bezorgd vandaag.. (moet hem nog ophalen, nu werkenTheKillingBean schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:57:
[...]
Omdat ik het dus al betaald heb via internet... En dus lastig wordt om het te cancelen... rare regels allemaal bij de frs.
Hier verder: [PC] StarCraft 2 - Deel 6
[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 27-07-2010 11:59 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Je had wel een bericht gekregen dat het bezorgd was? Omdat mijn status dus nog steeds hetzelfde is.Angeloonie schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:58:
[...]
Vaag, de mijne is wél bij de FRS bezorgd vandaag.. (moet hem nog ophalen, nu werken)
Hier verder: [PC] StarCraft 2 - Deel 6
Ben nu wel een beetje laat, maar waar kan ik SC@ nog kopen, Bart Smit of MediaMarkt of andere "echte" winkels?
Is er genoeg voorraad?
Kan nu ff geen belrondje doen, zit op m'n werk.
Is er genoeg voorraad?
Cititzen of Ladonia
Rotterdam Zuidplein een half uur geleden hadden ze overal nog genoeg.sorcees schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:09:
Ben nu wel een beetje laat, maar waar kan ik SC@ nog kopen, Bart Smit of MediaMarkt of andere "echte" winkels?
Is er genoeg voorraad?
FRS stonden de schappen vol, en heb ik hem voor 49,99 gehaald. E-Plaza had er ook nog zat, maar die was 5 euro duurder
Denk dat er voor de gewone editie geen grote schaarste zal zijn.
And I'm the only one and I walk alone.
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Houd het nuttig
- Slow-chat is niet toegestaan
- Posts als 'Mijne is verstuurd!' of 'Heb het spel binnen!' vallen onder spam