Bericht hierboven
Als je nou net ff die paar minuten extra had genomen waren je foto's scherp geweest en had je ze even rechtop gezetFloor-is schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:26:
Bij Gamersland zijn ze al binnen, heb even snel wat plaatjes geschoten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op z'n kop, sue me!
Maar om een gegeven paard niet in de bek te scheikijken, bedankt voor de foto's, die doos ziet er nice uit
Heeft Blizz wel weer goed voor elkaar, want ook al gaat het spel nu in de verkoop, je kan het toch echt pas spelen vanaf de 27steFloor-is schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:26:
Bij Gamersland zijn ze al binnen, heb even snel wat plaatjes geschoten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op z'n kop, sue me!
Less = more
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Verwijderd
Heb het maar volgehouden tot de eerste minuut. Wat een verschil met de ontspannen day9 van nu. Dit was een hyperactieve tiener die het cool vind om vloekwoorden te gebruiken.Lukin schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:15:
[...]
Net bekeken maar absoluut niet mijn ding. Kwam erg kinderachtig over maar dat zal wel deels liggen aan achterliggende reden van de games en het feit dat het aanmekaar geplakte stukjes zijn.
Als ze inmiddels niet alle doosjes de deur uit hebben gedaan ontvang ik em hopelijk ook ergens dinsdag.
Niet dat het zoveel uit maakt, maar toch... leuk om em alvast te hebben liggen en het weekend na de 27e te spelen.
HahaJimp schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:42:
Gaat best goed, je kunt hem alleen nog niet spelen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541
Je waardeert Day9 om z'n analytische skills en kennis van de game en dan kom je met dit "pareltje"JJerome schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:43:
[...]
Day\[9] staat voor mij bovenaan voor entertainment waarde, HD & Husky weten te weinig van 't spel en Husky voelt zich altijd genoodzaakt om de hele cast te schreeuwen.
Pareltje van Day\[9]: YouTube: Day\[9] Commentary Highlights
Ik kijk alles.. day9 voor insights, HD en Husky voor wat meer entertainment value
Day9 heeft trouwens de afgelopen dagen een zooi videos geupload van het King of the Beta toernooi. Alle grote namen zijn er zo'n beetje: TLO, Idra, WhiteRa etc.
[ Voor 11% gewijzigd door RedruM op 23-07-2010 12:35 ]
http://tweakers.net/price...gn-nw21ef-s.html#tab:info
Met al die verschillende soorten processoren (Pentium IV, Pentium Dual Core, Pentium Core 2 Duo, etc...) snap ik er zelf namelijk niets meer van.
Alvast bedankt voor de moeite!!
Sup
Volgens mij mag het geen probleem zijn. Als ik me niet vergis zijn er tooltjes die je PC kunnen inspecteren om te zien of je PC een bepaald spel kan draaien, misschien de moeite om even te googlen.Harrie21 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:33:
Vraag, kan iemand mij vertellen of ik Starcraft 2 op mijn bestaande laptop kan spelen?
Met al die verschillende soorten processoren (Pentium IV, Pentium Dual Core, Pentium Core 2 Duo, etc...) snap ik er zelf namelijk niets meer van.
Zien jullie wel wat er op de grote bruine doos staat?Jimp schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:42:
Gaat best goed, je kunt hem alleen nog niet spelen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet openen voor 27 juli
foei
maar ik krijg nu nog meer zin (in gamen wel te verstaan)
Als dat echt je laptop is dan doet hij het met twee vingers in de neusHarrie21 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:33:
Vraag, kan iemand mij vertellen of ik Starcraft 2 op mijn bestaande laptop kan spelen?
Dat is hem hoorJimp schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:42:
[...]
Als dat echt je laptop is dan doet hij het met twee vingers in de neus.
Ik ben in ieder geval blij dat het wil! Zal hem gelijk even bestellen bij de bekentste Nederlandse internetwinkel, waar je dit weekend 10% extra korting krijgt op alle games...
Sup
[ Voor 50% gewijzigd door outlandos op 23-07-2010 13:28 ]
En mocht je online niet leuk vinden kan je tegen de computer spelen met gameplay op "slow".
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
[ Voor 92% gewijzigd door Bizzarro op 23-07-2010 14:48 ]
Euh... het kan NET niet aan.
Dus jouw laptop trekt het wel...
Harrie21 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:33:
Ligt er maar net aan tegen wie je speelt. Ik heb wel mensen gezien ook met 200 apm die C&C spelen. Als je tegen dat soort mensen speelt heb je ook geen tijd rustig je basis op te bouwen.Outlandos schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:26:
Ik vond aan C&C juist het bouwen leuk en dat niet alles zo snel ging. En dat je geen 1000 handelingen per minuut hoeft te doen om te winnen betekent niet automatisch dat tactiek geen (hele) grote rol speelt.
Thanks for de tip! Ik heb m'n oude pre-order weggegooid, en hem opnieuw besteld! Scheelt toch 9 euro!Harrie21 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:16:
[...]
Dat is hem hoorMaar zo bijzonder is hij verder toch niet?
Ik ben in ieder geval blij dat het wil! Zal hem gelijk even bestellen bij de bekentste Nederlandse internetwinkel, waar je dit weekend 10% extra korting krijgt op alle games...
Less = more
Geachte heer/mevrouw,
Ondanks eerder bericht worden leveringen van StarCraft II niet vandaag
uitgestuurd.
Wij hebben van Blizzard een e-mail ontvangen dat wij nog niet mogen
versturen.
Uw bestelling wordt dus aankomende maandag overgedragen aan de TNT Post.
Met vriendelijke groet,
Gamersland
Jammer, maar begrijpbaar natuurlijk.
Iemand met 300 APM heeft ook maar 40-60 effective klikjes... dat ie er nou 200 bij spamt heeft geen waarde.
Al dat opwarmen e.d. is voor pozers... gewoon omdat de betere spelers vroeger veel APM hadden met puur muis zonder keyboard shortcuts... hebben de "populaire game-kids" maar besloten dat hoge APM gelijk staat aan skill.
Soort van FPS spelen, en dik verliezen maar dan achteraf zeggen: "ja, maar ik heb wel het meest geschoten"

Wel slim dat ze zorgen dat de gamewinkels zeker op tijd hun stock krijgen, beetje lullig natuurlijk als je op releasedag moet zeggen 'sorry we hebben ze nog niet binnen'
Dat is niet helemaal waar. Ik ben de eerste om toe te geven dat 300APM niet beter hoeft te zijn dan 40-60 apm oid, maar als je je units slim beheert kan dat wel degelijk verschil maken, het bewijs is al regelmatig geleverd, als ik er aan denk zal ik wat filmpjes opzoeken.[b][message=34393687,noline]Iemand met 300 APM heeft ook maar 40-60 effective klikjes... dat ie er nou 200 bij spamt heeft geen waarde.
Dit heet ook wel 'micro' hetgeen van 'micro-management' komt.Door bijvoorbeeld slim gebruik te maken van focus-fire, of de Blink ability van stalkers, dat soort dingen, dat kan het verschil maken tussen winst of verlies van een gevecht, en daarmee van die game.
[ Voor 50% gewijzigd door Cronax op 23-07-2010 15:17 ]
Behalve dat vaak spelers met een hoge APM winnen van spelers met een lage APM3xNix schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:02:
APM is overrated, heb ik met WC3 bewezen en ga ik met SC2 weer bewijzen...
Iemand met 300 APM heeft ook maar 40-60 effective klikjes... dat ie er nou 200 bij spamt heeft geen waarde.
Al dat opwarmen e.d. is voor pozers... gewoon omdat de betere spelers vroeger veel APM hadden met puur muis zonder keyboard shortcuts... hebben de "populaire game-kids" maar besloten dat hoge APM gelijk staat aan skill.
Soort van FPS spelen, en dik verliezen maar dan achteraf zeggen: "ja, maar ik heb wel het meest geschoten"
![]()
![]()
![]()
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
http://sc2casts.com/
Een soort van verzamel site van replays met oa HD, husky en day9.
Ik gebruik Windows 7 64-bits.
Zijn er andere mensen met dit probleem?
YouTube: StarCraft II Collectors Edition Unboxing (HD)
Woei
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Verwijderd
Maak er maar 100-150 effectieve klikjes van..3xNix schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:02:
Fanatiek heet dat, niet per defenitie beter... hoge APM spelers zijn meestal fanatieker.MrVegeta schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:07:
[...]
Behalve dat vaak spelers met een hoge APM winnen van spelers met een lage APM.
Ik micro me units ook, ik zet ook waypoints waar ik op dat moment reinforcements nodig acht.
Het verschil is, als ik een waypoint zet doe ik dat met 1 of 2 klikjes, niet 20 zoals de meeste "spammers".
Natuurlijk staat het wel "stoer" met een gebouw geselecteerd 300x klikken maar effectief lopen ze toch naar het zelfde punt toe.
Ik herhaal het nog maar een keer.
Je kan ook een FPS verliezen en dan na afloop zeggen: "ja, maar ik schoot wel het meest".
Wat ik wil zeggen is, dat "sommige" mensen alleen maar spammen, om hoge APM te krijgen en beter te LIJKEN dan ze zijn... dat soort mensen heb ik met WC3 ook achter de oortjes gewassen en ga ik met SC2 weer doen.
Daar zit dus niet dat coole uitklapbare hoesje bij?Pedr0 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:46:
StarCraft 2 Collectors Edition unboxing!
Woei
nope dat is de normale versie, de special edition is dus op een andere manierMag schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:57:
[...]
Daar zit dus niet dat coole uitklapbare hoesje bij?
Per definitie is dat niet beter, in de praktijk wel. Maar goed, zinloze discussie weer3xNix schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:55:
[...]
Fanatiek heet dat, niet per defenitie beter... hoge APM spelers zijn meestal fanatieker.
Ik micro me units ook, ik zet ook waypoints waar ik op dat moment reinforcements nodig acht.
Het verschil is, als ik een waypoint zet doe ik dat met 1 of 2 klikjes, niet 20 zoals de meeste "spammers".
Natuurlijk staat het wel "stoer" met een gebouw geselecteerd 300x klikken maar effectief lopen ze toch naar het zelfde punt toe.
Je kan ook een FPS verliezen en dan na afloop zeggen: "ja, maar ik schoot wel het meest".
Wat ik wil zeggen is, dat "sommige" mensen alleen maar spammen, om hoge APM te krijgen en beter te LIJKEN dan ze zijn... dat soort mensen heb ik met WC3 ook achter de oortjes gewassen en ga ik met SC2 weer doen.
wordt wel ff opletten dan, als mensen het spel al in huis hebben kunnen ze ook vast wel de cinematics rippen. oppassen voor spoilers dusPedr0 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:46:
Woei
Verwijderd
waarom doe je er dan ook aan mee. sc2 topic #x search apm presto.MrVegeta schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 16:01:
[...]
Per definitie is dat niet beter, in de praktijk wel. Maar goed, zinloze discussie weer.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2010 16:03 ]
Heb ook win 7 64 bits. Maar geen problemen mee gehad.Mag schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:28:
Ik heb een beetje een probleem. Ik las ergens dat Blizzard had aanbevolen de beta te uninstalleren voor je de volledige versie installeerde. Dus ik druk braaf op uninstall maar dan krijg ik een kleine grijze popup waar in staat "Uninstalling" en er gebeurd niets. Als ik bij taakbeheer kijk dan staat er dat het programma niet reageert.
/NerdgasmPedr0 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:46:
Woei
Ik heb het probleem zelf niet (Mac FTW ^^), maar probeer je uninstall functionaliteit van Windows te gebruiken of een eventuele uninstaller uit je start menu oid? Dat tweede wil soms helpen als het eerste niet wil en omgekeerd.Mag schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:28:
Ik heb een beetje een probleem. Ik las ergens dat Blizzard had aanbevolen de beta te uninstalleren voor je de volledige versie installeerde. Dus ik druk braaf op uninstall maar dan krijg ik een kleine grijze popup waar in staat "Uninstalling" en er gebeurd niets. Als ik bij taakbeheer kijk dan staat er dat het programma niet reageert.
Mocht je dan nog steeds problemen hebben, dan zou ik de officiele forums een bezoekje brengen, misschien zijn er nog anderen die het probleem hebben.
Ik heb beide geprobeerd en op het forum kan ik niets vinden.Cronax schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 16:15:
[...]
Ik heb het probleem zelf niet (Mac FTW ^^), maar probeer je uninstall functionaliteit van Windows te gebruiken of een eventuele uninstaller uit je start menu oid? Dat tweede wil soms helpen als het eerste niet wil en omgekeerd.
Mocht je dan nog steeds problemen hebben, dan zou ik de officiele forums een bezoekje brengen, misschien zijn er nog anderen die het probleem hebben.
Dat is wel enigsinds teleurstellend ja. Daarentegen is de manier waarop die grote hoes opengaat ook wel bijzonder ruigMag schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:57:
[...]
Daar zit dus niet dat coole uitklapbare hoesje bij?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Even een mailtje naar de support afdeling? Lijkt me handiger om dat nu te doen dan als het spel net in de winkel ligt waarna er toch mensen zijn die mailen vanwege compatibiliteitsproblemen.Mag schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 16:33:
[...]
Ik heb beide geprobeerd en op het forum kan ik niets vinden.
Om ook een bijdrage te doen in deze discussie3xNix schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:55:
[...]
Fanatiek heet dat, niet per defenitie beter... hoge APM spelers zijn meestal fanatieker.
Je hebt helemaal geen hoge APM nodig om goed te spelen. Zoals je zelf ook al zegt zijn een hoop klikjes gewoon wasted. Je leert je echter wel een bepaald ritme en snelheid aan welke op het moment dat je het nodig hebt de doorslag kunnen geven.
30 klikjes om een barracks te selecteren, unit te bouwen en waypoint te zetten is net zo effectief als daarvoor 3 klikes gebruiken. Hier zit de meerwaarde ook niet voor een 300APM player.
Een voorbeeldje waarbij het pas interresant wordt: Als je tegelijkertijd met het aanvallen met je leger hierbij special abilities van je poppetjes gebruikt & een nieuwe expansion bouwt & verloren units erbij trained & een dropship achterin zijn basis plaatst voor een drop op zijn mineral line doe je zoveel dingen tegelijk dat een 30 APM speler dat nooit bijhoudt.
APM is alsnog trouwens ondergeschikt aan timing, zoals Day9 zegt een lage APM speler bijna kan net zo goed spelen als een hoge APM speler als hij dit door heeft.
* Goudvis werkt nog steeds aan zowel APM als zijn timing
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Verwijderd
Ik heb er wel degelijk iets aan, ik merk gewoon dat mn timing veel nauwkeuriger is en mijn reactiesnelheid beter.
Verwijderd
Verwijderd
Leuk maar ben toch blij dat ik voor de normale versie ben gegaan, zo'n CE is leuk voor een paar minuten en daarna staat het in de hoek, Starcraft + Broodwar heb ik al.Pedr0 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:46:
Woei
Indeed tussen alle andere special editions in een mooie vitrine met andere goodies ^^Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 18:25:
[...]
Leuk maar ben toch blij dat ik voor de normale versie ben gegaan, zo'n CE is leuk voor een paar minuten en daarna staat het in de hoek, Starcraft + Broodwar heb ik al.
Verwijderd
Verwijderd
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_ToxlCfV7us&feature=sub&videos=qK2oOhd9lyE]
MrVegeta schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 18:50:
Ach doen veel mensen, als ze iets niet (goed) kunnen, dan maar afbranden.

Dus als iemand 6 drones/probes/svc's en 300 apm heeft, vind jij dit geen verspilling en nutteloos? Iedereen kan 300 apm hebben, constant. Echt niet moeilijk. Maar die 300 apm echt effectief maken is wat anders. En ik zie vaak genoeg nutteloze acties, waar een apm die veel lager is, al meer dan voldoende is.
Goh, hier anders wel YouTube: HD Starcraft 2 IdrA v DrunkBobby p1/1 Helemaal in het begin.MrVegeta schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 20:29:
Iemand die 6 workers heeft heeft geen 300 apm. Zucht/gaap.
Verwijderd
51515151515151515151515151515151MrVegeta schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 20:29:
Iemand die 6 workers heeft heeft geen 300 apm. Zucht/gaap.
http://day9tv.blip.tv/file/3917155/
Wat wil je van me horen zeg? Dat je gelijk hebt en APM nutteloos is? Okay, APM is nutteloos, succes in zilver met je 15 apm.Maldred schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 20:54:
[...]
Goh, hier anders wel YouTube: HD Starcraft 2 IdrA v DrunkBobby p1/1 Helemaal in het begin.
Echt waanzinnige game! Trouwens wel grappig om het verschil te zien tussen Day[9] hier als commentator en die van een paar posts terug. Hier zegt ie zelfs steeds "Whoopsiedaisies" enzodaanteb schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 20:58:
wow, tester vs tlo game 2 is zeker een aanrader!
http://day9tv.blip.tv/file/3917155/
spoiler:nukes, battlecruisers & motherships!
Ik heb mijn SC2 gepre-orderd. Krijg er ook een mooie poster bij
Was ik maar rijk en niet zo knap...
Pff, gelijk hoef ik niet direct te hebben. Ik heb trouwens nooit beweerd dat apm nutteloos is. Het is alleen nutteloos als het gaat om nutteloze acties. En ja, domme discussie, dus laten we er maar over ophouden.MrVegeta schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 21:07:
[...]
Wat wil je van me horen zeg? Dat je gelijk hebt en APM nutteloos is? Okay, APM is nutteloos, succes in zilver met je 15 apm.
. Serieus, eindeloze domme discussie. De reden dat "pro's" enorme APM hebben is om wanneer het moet goed in de flow te zitten, kek?
En ik zit trouwens een stuk hoger dan silver, kek?
Wat Apnia al aangeeft is waar. Goede spelers doen dat om gewoon in hun ritme te geraken en te blijven. Als jij vanaf het begin van een potje een goede apm van 150-250 onderhoudt dan is het makkelijker om 10 minuten later je basis te verdedigen en tegelijkertijd op 3 locaties met dropships aan de haal te gaan, waarbij je wel echt alle apm nodig hebt.Maldred schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 20:10:
[...]
![]()
Dus als iemand 6 drones/probes/svc's en 300 apm heeft, vind jij dit geen verspilling en nutteloos? Iedereen kan 300 apm hebben, constant. Echt niet moeilijk. Maar die 300 apm echt effectief maken is wat anders. En ik zie vaak genoeg nutteloze acties, waar een apm die veel lager is, al meer dan voldoende is.
Verwijderd
Wait wut? Where???Sjeik schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 21:35:
[...]
Ik heb mijn SC2 gepre-orderd. Krijg er ook een mooie poster bij
Verwijderd
http://www.gamemania.nl/D...8&gmgame=20194&source=hpc bijvoorbeeld (wel zolang de voorraad strekt he, dus je kan er nog naast zitten:P)
die game van TLO vs Tester is zeker een mooie game, en kan je ook gelijk zien waarvoor hoge apm gebruikt kan worden (verdedigen, drop, units bouwen, nieuwe barracks maken tegelijk op gegeven moment
die krijgen gewoon hun eigen deel in het huis voor hun goodiesVerwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 19:45:
Netjes in een doos onder mijn bed bij de andere games, blijft je kamer tenminste ook toonbaar voor het vrouwelijke geslacht.
Verwijderd

http://day9tv.blip.tv/file/3732340/
I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541
Verwijderd
Valt toch wel mee? Ze hebben rond de 100 apm.. dat is gewoon nuttig hoor.. Overlords shift-rallyen, workers splitten, eitjes naar correcte mineralen rallien, scouts rallyen, besturen, harrassen met scout, 2e overlord rallyen e.d. allemaal nuttig imo.. Ok misschien was 60-80 ook genoeg geweest, maar de comments boven mij leggen het goed uitMaldred schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 20:54:
[...]
Goh, hier anders wel YouTube: HD Starcraft 2 IdrA v DrunkBobby p1/1 Helemaal in het begin.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2010 00:51 ]
Vast wel en anders is er altijd Deviantart nog.Tappone schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 00:44:
Even over posters! zijn er goeie posters beschikbaar? (buiten de blizz shop, die lijken me niks) of zijn er mooie, high-res plaatjes beschikbaar om eventueel een mooie grote poster van te maken?
De volledige "game" sectie is nu aangevuld. Go check it out @ http://eu.battle.net/sc2/en/game/
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Okay, ik heb de 1.0 US beta gedownload en eroverheen geinstalleerd. Toen gewoon via het configuratiescherm geuninstalleerd en dat werkte gewoon.Mag schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:28:
Echter als ik nu naar /program files/common files/blizzard entertainment/starcraft ii beta ga en daar Uninstall kies krijg ik dit;

Heeft iemand een idee of het belangrijk is of die registry keys weg moeten of niet? Het zijn duidelijk SC2 en niet SC2 Beta keys dus ik neem aan dat als ik SC2 straks installeer dat ik er gewoon overheen schrijf oid?
Waar zijn jullie geschikt voor???You Have Been Chosen To Become a
THOR PILOT
The Dominion military is always in search of brilliant individuals capable of formulating complex battle strategies. You are not one of these people. But if there's one thing we've learned over the years, it's that sometimes you just need someone who likes to smash things. From your test results, you're a perfect fit for this role. What better way to satisfy your borderline psychotic thirst for destruction than in the comfy pilot seat of one of the Dominion's most powerful weapons to date: the Thor! With this neosteel behemoth at your command, you'll be given free rein to obliterate as many of our enemies' air and ground forces as your uncaring little heart desires. Leave any notions of finesse behind you -- if you had any in the first place -- and report to the nearest recruitment center on Korhal IV immediately.
Was ik maar rijk en niet zo knap...
You Have Been Chosen To Become a FirebatSjeik schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 11:22:
Via What to do until launch? kwam ik bij Dominion entrance exam... weet je wat ik moet worden?
[...]
Waar zijn jullie geschikt voor???
Well, look who has an appetite for destruction… or self-destruction. We'd just as soon incarcerate your kind for recklessly endangering our way of life, but we trust your insatiable desire to incinerate living things will prove valuable on the battlefield after a bit of "resoc" on Korhal IV. Never heard of it? It's like a vacation for the mind. Report to the nearest barracks at 0600 tomorrow morning, as we want you to don the CMC-660 Heavy Combat Suit and go light up some bad guys. So long as you go where you're told, you'll have your chance to quench that carnal, destructive thirst of yours. Go wild. Show the enemy what happens when they denounce the emperor's authority. Your questionable ethics and lust for destruction make you the ideal candidate for the Dominion's firebats!
Verwijderd
lol medics zijn altijd het haasje (priority targetsYou Have Been Chosen To Become a Medic
Your compassion for your fellow citizen is truly touching. .blabla... Don't worry. You'll be perfectly safe..Trust us. We're shipping you off to the barracks at 0600 tomorrow morning. You are hereby recruited to serve in the Dominion's combat medic program!
You Have Been Chosen To Become aSjeik schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 11:22:
Via What to do until launch? kwam ik bij Dominion entrance exam... weet je wat ik moet worden?
[...]
Waar zijn jullie geschikt voor???
FIREBAT
Well, look who has an appetite for destruction… or self-destruction. We'd just as soon incarcerate your kind for recklessly endangering our way of life, but we trust your insatiable desire to incinerate living things will prove valuable on the battlefield after a bit of "resoc" on Korhal IV. Never heard of it? It's like a vacation for the mind. Report to the nearest barracks at 0600 tomorrow morning, as we want you to don the CMC-660 Heavy Combat Suit and go light up some bad guys. So long as you go where you're told, you'll have your chance to quench that carnal, destructive thirst of yours. Go wild. Show the enemy what happens when they denounce the emperor's authority. Your questionable ethics and lust for destruction make you the ideal candidate for the Dominion's firebats!
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Verwijderd
From your answers, it's clear that living life to its fullest has never been a problem for you. While you pride yourself on having survived over a dozen high-speed hoverbike crashes, the Dominion has taken note of the threat that your wild antics pose to the population at large. Fortunately, we've been looking for an adventurous individual just like you to pilot our newest anti-air and ground-support weapon system. We call it the viking, a modern marvel capable of reconfiguring between an air-superiority fighter and an assault walker. You are hereby summoned to the nearest starport to begin flight school. Make no mistake: only the most skilled pilots will ever master the viking. But if you do, fame and glory await!
Ben het wel eens met het resultaat!
Het is gewoon moeilijk niet enthousiast te worden voor deze game
Binnenkort de klassiekers van Blizzard maar eens oppikken voor een zacht prijsje zodat het overzicht binnen battle.net compleet is.
Verwijderd
Thor Pilot
THOR IS HEEYAH
Binnenkort maar even een verse Windows install maken, uitzoeken welke drivers ik ik moet hebben etc en dan de game ma/di maar halenBoeboe schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 14:12:
Kunnen we er in godsnaam GEEN opsomtopic van maken? Het is echt nul komma nul interessant welk resultaat je haalt op een quiz van 3 weken oud.
Lijkt me leuk om over een paar weken weer een toernooitje te doen (Outcast/Sneek?) als het skillniveau wat hoger ligt dan de vorige keer.
Verwijderd
En god, ik hoop dat de Blizzard log-in servers het houden op de release dag. Ik weet bijna zeker dat het een ramp gaat worden >;<
[ Voor 36% gewijzigd door MrVegeta op 24-07-2010 14:34 ]
Van de nieuwe content op de site viel me vooral de nieuwe campaign overview teaser op. Damn, singleplayer gaat vet worden
[ Voor 31% gewijzigd door boe2 op 24-07-2010 14:39 ]
En draaien allemaal op de zelfde servers, WoW / Sc2 / Diablo3 gaan allemaal op het zelfde systeem werken, dat houden ze daar wel hoor.Boeboe schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 14:36:
Maar Wrath of The Lich king is slechts een expansion pack voor een spel van 6 jaar oud. Starcraft 2 is een volwaardig game waar toch wel "iets" meer spelers op zitten te wachten. Vingers toch maar gekruisd houden
Van de nieuwe content op de site viel me vooral de nieuwe campaign overview teaser op. Damn, singleplayer gaat vet worden
Maintenence op tijd doen dat is lastig
Hoop niet dat we op SC2 battle.net servers dan ook weekly maintenances gaan krijgen op woensdag ochtendMektheb schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 14:57:
[...]
En draaien allemaal op de zelfde servers, WoW / Sc2 / Diablo3 gaan allemaal op het zelfde systeem werken, dat houden ze daar wel hoor.
Maintenence op tijd doen dat is lastig, verder hebben ze er genoeg kaas van gegeten.
WoW login servers houden het trouwens nog steeds niet altijd hoor, zie je iedere keer maar weer na downtime. Tsja, als je zoveel mensen tegelijk hebt connecten is het gewoon een 'gewilde DDOS' uiteindelijk
Hoop het niet !psychodude schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:43:
[...]
Hoop niet dat we op SC2 battle.net servers dan ook weekly maintenances gaan krijgen op woensdag ochtend. Wat is er dan nog te spelen op woensdag ochtenden in vakanties?!
WoW login servers houden het trouwens nog steeds niet altijd hoor, zie je iedere keer maar weer na downtime. Tsja, als je zoveel mensen tegelijk hebt connecten is het gewoon een 'gewilde DDOS' uiteindelijk. Zal me op launch dag van SC2 niet verbazen dat daar op bepaalde tijden toch nog wel wat hinder van ondervonden wordt.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Hier in de buurt hebben ze er een staan en die kan je reserveren (dan mag je 'm gratis ophalen als ze 'm uit de winkel doen).
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Weet iemand hoe het online werkt met bronze, silver enzo?
En als je in het begin veel verliest, dan wordt je laag ingedeelt, is het dan moeilijk om daar ook weer uit te komen of moet je dan honderden games winnen om een stapje hoger te doen?
Bij Gamemania zijn ze pas op als er op de website "UITVERKOCHT" bij staat. Dat is nog niet het geval; en heb ook ik een CE op de order staan daar.Chester schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 16:39:
Ik had 2 dagen geleden de CE bij GameMania besteld. Net even gebeld om te vragen of ik er dinsdag ééntje in ontvangst kon nemen aangezien ik laat had besteld. Ze hadden er iig heel erg veel binnen gekregen, dus dat zou geen probleem moeten zijn =D Net even al mijn andere bestellingen geannuleerd aangezien ik SC2 het liefste bij GameMania haal.
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Dat is bij meerdere shops zo, maar achteraf is het wel eens voorgekomen dat ze (niet GameMania, maar een andere winkel) alsnog niet genoeg exemplaren hebben gekregen omdat de leverancier een fout had gemaakt.Dawn schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 19:55:
[...]
Bij Gamemania zijn ze pas op als er op de website "UITVERKOCHT" bij staat. Dat is nog niet het geval; en heb ook ik een CE op de order staan daar.
[ Voor 4% gewijzigd door Chester op 24-07-2010 20:13 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ik weet dat de servers pas middernacht opengaan, maar dan heb ik hem hoogstwaarschijnlijk al op alle pc's en mac's hier geinstalleert, en wil ik best wel spelen.
Unlocken zal waarschijnlijk pas echter middernacht zijn, het is namelijk zelfs zo dat als je het digitaal via ze koopt je pas kunt spelen vanaf 10 uur 's ochtends!Eduardboon schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 20:25:
Zou je maandag de key al aan je battle.net account kunnen koppellen? dan is er in ieder geval single player te spelen. ik zag bij de beta namelijk zo'n Play Offline button staan.
Ik weet dat de servers pas middernacht opengaan, maar dan heb ik hem hoogstwaarschijnlijk al op alle pc's en mac's hier geinstalleert, en wil ik best wel spelen.
Daarnaast vond ik het wel een opmerkelijk nieuwtje dat je de digitale games nu via battle.net (niet de blizzard store direct) via automatische incasso kunt aanschaffen. Nog net geen iDeal, maar een stap in de goede richting
Ik denk dat dat wishfull thinking is.DaannO schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 21:48:
Ik heb inmiddels de retail binnen van Starcraft 2. 1 vraagje, als ik hem op zowel mijn mac als pc installeer, kan ik dan via de steam servers altijd de save game benaderen op de pc's. Dus bijv op kantoor op mn macbook pro en thuis op mn pc weer verder spelen waar ik op kantoor op mn mbp gebleven was, of is dat te logisch en wishfull thinking
Retail is geen steam versie, wel denk ik dat battle.net deze zooi voor zijn rekening neemt.
Je moet altijd ingelogt zijn, dus ik neem aan dat je savegames gesynct worden. (Ik hoop het althans, want ik wil ook op pc en mac spelen
Idd, dat zou echt heel top zijn. Anders is het echt stom, heb je leuke services en serverts staan maar dat dan weer niet aanbiedenEduardboon schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 21:58:
[...]
Ik denk dat dat wishfull thinking is.
Retail is geen steam versie, wel denk ik dat battle.net deze zooi voor zijn rekening neemt.
Je moet altijd ingelogt zijn, dus ik neem aan dat je savegames gesynct worden. (Ik hoop het althans, want ik wil ook op pc en mac spelen)

Owja, en de grootste rant ever: heb je de retail voor je snuffert liggen krijg je dus dit he, ik was er goed ziek van

http://twitpic.com/2892c0
[ Voor 12% gewijzigd door DaannO op 24-07-2010 22:26 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
- Houd het nuttig
- Slow-chat is niet toegestaan
- Posts als 'Mijne is verstuurd!' of 'Heb het spel binnen!' vallen onder spam