Wij hebben net Starcraft binnen gekregen van de leverancier. Op de doos stond allemaal heel duidelijk dat hij niet geopend mag worden voor 27 juli. Vanmiddag gaan wij in ieder geval versturen naar onze klanten.
Hoe spannend het allemaal ook is wil ik jullie toch nog even op de topicwaarschuwing wijzen want die staat er niet voor niets. Om een chaos en spam te voorkomen gelden (zoals eigenlijk altijd) de volgende regels:
1. Houdt het nuttig
2. Slow-chat is niet toegestaan
3. Posts als 'Mijne is verstuurd!' of 'Heb het spel binnen!' vallen onder spam
1. Houdt het nuttig
3. Posts als 'Mijne is verstuurd!' of 'Heb het spel binnen!' vallen onder spam
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Als je het niet eens bent met een moderatie die ik geplaatst heb kun je me DM'en.
[ Voor 88% gewijzigd door psychoclown op 26-07-2010 14:39 ]
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Hey, deze regels had ik vorige week al aangedragenpsychoclown schreef op maandag 26 juli 2010 @ 14:16:
[mbr]Hoe spannend het allemaal ook is wil ik jullie toch nog even op de topicwaarschuwing wijzen want die staat er niet voor niets. Om een chaos en spam te voorkomen gelden (zoals eigenlijk altijd) de volgende regels:
1. Houdt het nuttig
3. Posts als 'Mijne is verstuurd!' of 'Heb het spel binnen!' vallen onder spam[/]
Goed, SC2 beta is van de pc gehaald. Hier echter alleen 1 error bij gekregen, maar vervolgens vlotjes verlopen. Nu maar hopen dat er geen conflict optreedt zodra het uitgegeven spel erop gezet wordt
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Zit er in de retail versie een trial key die je weg kan geven aan een vriend?
Vriend van mij wil graag eerst het spel uitproberen voordat hij het gaat kopen, dus als dat erbij zou zitten kan hij namelijk van mij zo'n trial key krijgen. Ik weet dat dit ook met Wow in de retail versies zat (hoewel je nu ook 10 dagen trial gewoon kan downloaden van blizzard). Dus mijn vraag of dit ook bij Starcraft II erbij zit?
Vriend van mij wil graag eerst het spel uitproberen voordat hij het gaat kopen, dus als dat erbij zou zitten kan hij namelijk van mij zo'n trial key krijgen. Ik weet dat dit ook met Wow in de retail versies zat (hoewel je nu ook 10 dagen trial gewoon kan downloaden van blizzard). Dus mijn vraag of dit ook bij Starcraft II erbij zit?
fijn, zou hem vandaag halen, verkoper haalt hem tevoorschijn, wil gaan afrekenen en zegt: o, ik mag hem pas morgen verkopen, kom dan maar terug. doh.
@GrrGrr (Zevensprong?)
Er zitten 2 trial keys voor sc2 bij
@GrrGrr (Zevensprong?)
Er zitten 2 trial keys voor sc2 bij
ok... maar zou je mijn andere berichtje weer terug kunnen plaatsen, dat had niets met de moderatie te maken. Het lijkt me niet de bedoeling dat on topic berichten ook worden verwijderdTheKillingBean schreef op maandag 26 juli 2010 @ 14:32:
[mbr]Als je het niet eens bent met een moderatie die ik geplaatst heb kun je me DM'en.[/]
Weet iemand ook of de Starcraft 2 comics dezelfde verhaallijn hebben als het spel? Ik zou die comics wel willen lezen maar niet als ze te veel spoilers hebben voor het spel.
[ Voor 0% gewijzigd door TheKillingBean op 26-07-2010 14:58 . Reden: om te zeggen dat dit wel een ontopic bericht is ]
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Ik neem aan dat het de gaten in het verhaal opvult, en dan alsnog spoiltTheKillingBean schreef op maandag 26 juli 2010 @ 14:56:
[...]
ok... maar zou je mijn andere berichtje weer terug kunnen plaatsen, dat had niets met de moderatie te maken. Het lijkt me niet de bedoeling dat on topic berichten ook worden verwijderd
Weet iemand ook of de Starcraft 2 comics dezelfde verhaal lijn hebben als het spel? Ik zou die comics wel willen lezen maar niet als ze te veel spoilers hebben voor het spel.
Ik ga weer even een potje spelen, op scrap station (waarom is die map zo leuk?). even zien of ik nu weer win
Meestal is het bij dit soort comics zo dat de verhaallijn een aanvulling is op de bestaande, maar zich beperkt tot eventueel hier en daar een referentie. Ik denk dat je relatief veilig de comics kan lezen.TheKillingBean schreef op maandag 26 juli 2010 @ 14:56:
[...]
Weet iemand ook of de Starcraft 2 comics dezelfde verhaal lijn hebben als het spel? Ik zou die comics wel willen lezen maar niet als ze te veel spoilers hebben voor het spel.
Spelen? Hoe kan je nu al/nog spelen dan?Eduardboon schreef op maandag 26 juli 2010 @ 14:58:
[...]
Ik ga weer even een potje spelen, op scrap station (waarom is die map zo leuk?). even zien of ik nu weer win
[ Voor 31% gewijzigd door Cronax op 26-07-2010 15:01 ]
Vanavond is er om 00:00 de launch van SC2 in de Mediamarkt in Rotterdam centrum:
http://www.gamert.nl/nieu...e_starcraft_2_launch.html
Krijg je er ook nog wat leuks bij
Als je de beta nog geinstalleerd hebt, kun je met een launcher nog offline spelen, dus tegen AI.
Is die beta nog ergens vanaf te plukken?RonnieB82 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 15:39:
[...]
Als je de beta nog geinstalleerd hebt, kun je met een launcher nog offline spelen, dus tegen AI.
Vast wel ergens van een torrent, maar de uiteindelijke beta was bij mij 9 gig ofzo. als je dat wilt downloaden+installeren kan je net zo goed wachten tot ie morgen uit is
I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541
Over 8 uur is de full uit, waarom ga je in hemelsnaam nog moeite doen

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Maar als je dat doet moet je wel naar buiten komen natuurlijk.Vandread schreef op maandag 26 juli 2010 @ 15:39:
Vanavond is er om 00:00 de launch van SC2 in de Mediamarkt in Rotterdam centrum:
Misschien is dat gewoon een test om te kijken hoe/of ze gamers nog van hun PC weg kunnen krijgen zonder grof geweld.
Ik wacht rustig op mijn online bestelling. Ik heb helaas geen beta mogen spelen en zal me dus maar moeten vermaken met warcraft3.
Pff laat maar dan, 9gb voor een beta?! Dan wacht ik wel ff... ThnxTappone schreef op maandag 26 juli 2010 @ 15:58:
Vast wel ergens van een torrent, maar de uiteindelijke beta was bij mij 9 gig ofzo. als je dat wilt downloaden+installeren kan je net zo goed wachten tot ie morgen uit is
Ik heb de us beta van 4GB, de updates van zon 1.5GB, maar het patchen is een rotwerk, dus je kunt beter even op de retail wachten.
Ik ga morgenvroeg om half tien in ieder geval de stad even in
.
Ik ga morgenvroeg om half tien in ieder geval de stad even in
Anoniem: 155599
Een sc2 stikker vel damn. Die zou goed passen bij mijn pennie collectie.Vandread schreef op maandag 26 juli 2010 @ 15:39:
Heb zelf de EU beta nog recent geherinstalleerd, dat ging snel zat, maar die trok volgens mij alles in één keer binnen.Eduardboon schreef op maandag 26 juli 2010 @ 16:16:
Ik heb de us beta van 4GB, de updates van zon 1.5GB, maar het patchen is een rotwerk, dus je kunt beter even op de retail wachten.
Ik ga morgenvroeg om half tien in ieder geval de stad even in.
Maar inderdaad, besteed je tijd misschien liever aan replays, strategie, etc
Volgens mij heeft iedere verkoper een paar van die stickervellen erbij gehad. Wij kregen naast de producten twee grote dozen, twee t-shirts en vijf stickervellen.Anoniem: 155599 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 16:23:
[...]
Een sc2 stikker vel damn. Die zou goed passen bij mijn pennie collectie.
sticker vel zit ook bij de 200ste PU deze maandAnoniem: 155599 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 16:23:
[...]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Kom op zeg... een Steelpad als je echt vroeg bentAnoniem: 155599 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 16:23:
[...]
Bij MW2 hadden ze tenminste wat meer geroggeld, maar daar heb je natuurlijk meer spending console gamerts http://www.gamecloud.nl/n...e-fotos-mw2-nachtverkoop/
nou wat mij overkomen is vanmorgen. denk effe starcraft 2 te checken op google
hey linkie naar MediaMarkt Mediashop. wtf 12,95??? dat klopt niet
pagina terug staat er 44,00 klikken 12,99..... KOPEN KOPEN KOPEN.
tweemaal gekocht voor de prijs van 27,93 incl. verzendkosten
[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 26-07-2010 16:46 . Reden: Al die onnodige enters zijn nergens voor nodig. ]
http://tinyurl.com/5sdar8p
c/pIenni1983 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 16:32:
Hun algemene voorwaarden stellen dat ze niet verplicht zijn te leveren voor een bedrag dat duidelijk niet overeenkomt met de werkelijke prijs.
ben benieuwd of je ze geleverd krijgt.
Gaat iemand nog de finals van de King of the Beta kijken vannacht?
[ Voor 2% gewijzigd door psychoclown op 26-07-2010 16:47 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
dude , die entersIenni1983 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 16:32:

anyway, 1 pagina terug:
VeeGee schreef op maandag 26 juli 2010 @ 12:20:
Bij de MM online kost het spel nu 12,99, vast een fout, maar wel leuk als ze hem voor dat bedrag leveren.
Edit: hun algemene voorwaarden stellen dat ze niet verplicht zijn te leveren voor een bedrag dat duidelijk niet overeenkomt met de werkelijke prijs, achja..
[ Voor 1% gewijzigd door psychoclown op 26-07-2010 16:47 ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Nu nog alleen afvragen of je het ook echt tegen deze prijs gaat krijgen. Duidelijk een fout aan de kant van mediamarkt.Ienni1983 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 16:32:
Edit: Verderf is sneller
[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 26-07-2010 16:47 ]
Geachte heer vanm0nk schreef op maandag 26 juli 2010 @ 16:34:
[...]
c/p
Hun algemene voorwaarden stellen dat ze niet verplicht zijn te leveren voor een bedrag dat duidelijk niet overeenkomt met de werkelijke prijs.
ben benieuwd of je ze geleverd krijgt.
Gaat iemand nog de finals van de King of the Beta kijken vannacht?
Onderstaande producten zijn verstuurd naar:
Product Aantal
3348542228702 Starcraft 2 - Wings of liberty 2
denk dat je er vergif op kan innemen dat ze daar op terug zullen komen
Zou dit nog wel een spel zijn voor no0bs (like me)?
Volgens mij is SCII redelijk overhyped maar het probleem is, ik ga graag mee in hypes
Er ligt bijvoorbeeld nog steeds een GoW III thuis met maar 2 uur spelen erop. Maar ontopic, zijn hier meer mensen die eigenlijk nog nooit een SC heeft aangeraakt? Zelf speel ik nu Warhammer 40K maar vind SCII op zich best goed/nice uitzien. Ben alleen bang dat ik online gewoon te weinig te zoeken heb (maw... wil geen bruut geslacht worden
).
Volgens mij is SCII redelijk overhyped maar het probleem is, ik ga graag mee in hypes
heb de factuur tevens ook al in mijn handen.
kennis zag het ook en belde naar de mediaweb webshop telefoonnummer en kreeg te horen dat het dan voor die prijs geleverd moest worden.
kennis zag het ook en belde naar de mediaweb webshop telefoonnummer en kreeg te horen dat het dan voor die prijs geleverd moest worden.
Kunnen ze volgens mij niet meer. Ik heb ook zo'n bestelling.Verderf schreef op maandag 26 juli 2010 @ 16:37:
denk dat je er vergif op kan innemen dat ze daar op terug zullen komen
Deze is betaald en ik heb een factuur.
Willen ze meer geld, dan gaat ie terug op hun kosten en haal ik hem uit Engeland voor een stuk minder dan € 55,- ^^
Taru tossing moet een olympische sport worden
precies gwoon game.co.ukShin_Alu schreef op maandag 26 juli 2010 @ 16:39:
[...]
Kunnen ze volgens mij niet meer. Ik heb ook zo'n bestelling.
Willen ze meer geld, dan gaat ie terug op hun kosten en haal ik hem uit Engeland voor een stuk minder dan € 55,- ^^
volgens mij is het toch duidelijk een fout/exploit in hun systeem, dus ik denk dat ze wel degelijk recht hebben om geld extra te vragen of te vragen de producten terug te sturen.Shin_Alu schreef op maandag 26 juli 2010 @ 16:39:
[...]
Kunnen ze volgens mij niet meer. Ik heb ook zo'n bestelling.
kennis zag het ook en belde naar de mediaweb webshop telefoonnummer en kreeg te horen dat het dan voor die prijs geleverd moest worden.Verderf schreef op maandag 26 juli 2010 @ 16:42:
[...]
volgens mij is het toch duidelijk een fout/exploit in hun systeem, dus ik denk dat ze wel degelijk recht hebben om geld extra te vragen of te vragen de producten terug te sturen.
zoals ik dus net al zei
Wellicht, maar dan mogen ze van mij wel de kosten betalen, of ze moeten mij een prijs van < € 40,- aanbieden:)Verderf schreef op maandag 26 juli 2010 @ 16:42:
[...]
volgens mij is het toch duidelijk een fout/exploit in hun systeem, dus ik denk dat ze wel degelijk recht hebben om geld extra te vragen of te vragen de producten terug te sturen.
Samen met kosten van personeel e.d. lijkt het me sowieso voor hun efficienter om het te laten zitten.
Dit regel in de A.V. zal vooral zijn voor t.v's van € 5,- ofzo
Edit: 12,99 was vrij snel weg weer. Ik was zelf net op tijd toen, even later refresh en het was 55
[ Voor 8% gewijzigd door Shin_Alu op 26-07-2010 16:49 ]
Taru tossing moet een olympische sport worden
de regels in de algemene voorwaarden gelden enkel op de fysieke winkels
enig idee wanneer ik de game zou binnen krijgen als ik hem via game.co.uk bestel zometeen?
ergens volgende week
Gelukkig hebben ze een league systeem, zodat je altijd tegen min-of-meer gelijkwaardige tegenstanders komt te spelen. Zelf heb ik te weinig tijd om echt goed te worden in sc2. Bronze 4 life!Maduth schreef op maandag 26 juli 2010 @ 16:38:
Volgens mij is SCII redelijk overhyped maar het probleem is, ik ga graag mee in hypesEr ligt bijvoorbeeld nog steeds een GoW III thuis met maar 2 uur spelen erop. Maar ontopic, zijn hier meer mensen die eigenlijk nog nooit een SC heeft aangeraakt? Zelf speel ik nu Warhammer 40K maar vind SCII op zich best goed/nice uitzien. Ben alleen bang dat ik online gewoon te weinig te zoeken heb (maw... wil geen bruut geslacht worden
).
En ik heb grootse verwachtingen van de single player.
Ah k.. dat wordt morgen gewoon naar de winkel lopen dusIenni1983 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 16:53:
ergens volgende week
Anoniem: 155599
Er is zat te doen, ook voor noobs.Maduth schreef op maandag 26 juli 2010 @ 16:38:
Volgens mij is SCII redelijk overhyped maar het probleem is, ik ga graag mee in hypesEr ligt bijvoorbeeld nog steeds een GoW III thuis met maar 2 uur spelen erop. Maar ontopic, zijn hier meer mensen die eigenlijk nog nooit een SC heeft aangeraakt? Zelf speel ik nu Warhammer 40K maar vind SCII op zich best goed/nice uitzien. Ben alleen bang dat ik online gewoon te weinig te zoeken heb (maw... wil geen bruut geslacht worden
).
SC2 singleplayer op easy.
Co-op Compstomp.
1v1 bronze league.
Custom games
4v4 3v3 2v2
Stickers plakken
nou de prijzen vind ik bij game.co.uk meestal het waard om even te wachten.
bedoel een collectors edition voor 90 euro of 60 pond
verschil is 19 euro maar toch
bedoel een collectors edition voor 90 euro of 60 pond
verschil is 19 euro maar toch
idd, je koopt hem of je koopt hem niet.
Als je hem koopt ben je akkoord met de betaalde prijs, anders niet. dus laten we er inderdaad maar over ophouden. vroeg of laat spelen we toch allemaal
Ik download nu een retail iso, zodat ik hem hopelijk al kan installeren, dan link ik morgen de key wel aan mijn battle.net
Als je hem koopt ben je akkoord met de betaalde prijs, anders niet. dus laten we er inderdaad maar over ophouden. vroeg of laat spelen we toch allemaal
Ik download nu een retail iso, zodat ik hem hopelijk al kan installeren, dan link ik morgen de key wel aan mijn battle.net
Mijn kopie is in elk geval verstuurd, en heb pas de 22e besteld
Bij Wehkamp ziet het eruit alsof hij nog te bestellen is.
Kan niet wachten! Helaas ben ik in mijn vriendenkring de enige die SC2 zal gaan spelen, dus dan moet ik maar mensen via T.net opzoeken.
Nu maar eens ruimte vrijmaken op mijn SSD, zodat het lekker snel laad
hoeveel neemt SC2 in beslag?
Kan niet wachten! Helaas ben ik in mijn vriendenkring de enige die SC2 zal gaan spelen, dus dan moet ik maar mensen via T.net opzoeken.
Nu maar eens ruimte vrijmaken op mijn SSD, zodat het lekker snel laad
Flink wat, ongeveer 15GB. En je wilt ook nog is een map downloaden, dus reken maar op 20GB.HotFix schreef op maandag 26 juli 2010 @ 17:26:
Mijn kopie is in elk geval verstuurd, en heb pas de 22e besteldBij Wehkamp ziet het eruit alsof hij nog te bestellen is.
Nu maar eens ruimte vrijmaken op mijn SSD, zodat het lekker snel laadhoeveel neemt SC2 in beslag?
Je moet bij 12game.com bestellen!!! Dat is echt een super site. En volgens mij iets goedkoper dan de rest. Hij is vanochtend verstuurd, dus morgne in huis
Jammer dat ik de hele dag moet werken en vandaag juist vrij ben.....
Ik heb nog nooit starcraft gespeeld en nooit echt op gelet. Maar ik ga mee in de hype en hoop als RTS fan dat ik niet teleurgesteld wordt!
Ik heb nog nooit starcraft gespeeld en nooit echt op gelet. Maar ik ga mee in de hype en hoop als RTS fan dat ik niet teleurgesteld wordt!
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
Zie de topicwaarschuwing.
[ Voor 82% gewijzigd door psychoclown op 26-07-2010 19:18 ]
Lees de topicwaarschuwing nog maar een keer, dit is dus niet nuttig.
[ Voor 85% gewijzigd door psychoclown op 26-07-2010 18:18 ]
Oei, en da's helemaal wat op een 40GB schijfCyCloneNL schreef op maandag 26 juli 2010 @ 17:29:
[...]
Flink wat, ongeveer 15GB. En je wilt ook nog is een map downloaden, dus reken maar op 20GB.
Hier gewoon een digikopie!
Hoop dat het gaat draaien op mn 103M kaartje... 4 tweakers vs 4 lijkt me ook wel nice^^
Hoop dat het gaat draaien op mn 103M kaartje... 4 tweakers vs 4 lijkt me ook wel nice^^
Anoniem: 154781
Houdt het nuttig, zie ook de topicwaarschuwing.
[ Voor 83% gewijzigd door psychoclown op 26-07-2010 18:19 ]
Anoniem: 86703
Mooi...... als ie morgen niet hier in de bus ligt weet ik wie ik lastig kan gaan vallenpablo11392 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 17:31:
Je moet bij 12game.com bestellen!!! Dat is echt een super site. En volgens mij iets goedkoper dan de rest. Hij is vanochtend verstuurd, dus morgne in huisJammer dat ik de hele dag moet werken en vandaag juist vrij ben.....
Will hunt you down without mercy...
Toch apart dat ik hem pas een paar dagen terug gereserveerd heb en hem toch morgenochtend al kan ophalen 
Internetshoppen is overrated.
Ik ben zeer benieuwd naar de campaign, schijnt mooi beeldmateriaal in te zitten.
Internetshoppen is overrated.
Ik ben zeer benieuwd naar de campaign, schijnt mooi beeldmateriaal in te zitten.
Anoniem: 102704
Lees de topicwaarschuwing nog maar eens.
[ Voor 79% gewijzigd door psychoclown op 26-07-2010 19:16 ]
Ik heb even gauw door het topic gekeken maar ik kan nergens vinden of de mac versie apart verkocht wordt en hoe ik daarmee straks op de amerikaanse servers kan spelen.
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Anoniem: 357874
Hetzelfde geldt voor jou.
[ Voor 88% gewijzigd door psychoclown op 26-07-2010 19:17 ]
Heb hem ook besteld bij 12game.com, maar inclusief verzendkosten toch nog duurder als bijvoorbeeld gewoon simpelweg ophalen bij de mediamarkt. Zag ad toevallig in de krant vanochtend voor de midnight opening; 47.99. Zelfde prijs als 12game, maar dan zonder bezorgkosten.pablo11392 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 17:31:
Je moet bij 12game.com bestellen!!! Dat is echt een super site. En volgens mij iets goedkoper dan de rest. Hij is vanochtend verstuurd, dus morgne in huisJammer dat ik de hele dag moet werken en vandaag juist vrij ben.....
Hopen dat de TNT een beetje op tijd levert morgen, woensdag namelijk een dagje vrij dus zou lekker zijn om morgen avond en woensdag even goed door te kunnen spelen
Zoals bij alle Blizzard games zijn de mac en PC versie op dezelfde DVD gezet. Als je op de amerikaanse servers wil spelen zal je een key uit Amerika moeten gebruiken, maar waarom zou je dat willen? Je zal flinke latency krijgen dus het zal erg lang duren tot je matchups krijgt en als je een game binnenkomt zullen mensen het je niet in dank afnemen...wat is er mis met de europese servers?C.44 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 18:48:
Ik heb even gauw door het topic gekeken maar ik kan nergens vinden of de mac versie apart verkocht wordt en hoe ik daarmee straks op de amerikaanse servers kan spelen.
Hmm ik heb nog geen bevestiging binnen.... Morgenvroeg maar eens bellen dan, als ie nog niet verstuurd is cancel ik m wel en haal ik hem ergens anders, desnoods online... Iemand anders hier bij Free Record Shop online besteld?
Houdt het nuttig, zie ook de topicwaarschuwing.
[ Voor 80% gewijzigd door psychoclown op 26-07-2010 19:20 ]
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
Anoniem: 366730
ja, ik heb vandaag bij frs besteld;) gewoon in de winkel (eerst proberen hem los te krijgen eah:P). die jongen wilde hem voor mij wel even bestellen dat ik hem gewoon contant betaalde. Hij vertelde dat hij morgen dan op me matje lag;) niet getreurt dus.
Voortaan beter kijken dan, een pagina of twee terug werd aangegeven dat allebei de versies (PC/Mac) meegeleverd wordenC.44 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 18:48:
Bij mij komt dat verzend mailtje meestal pas laat 's nachts bij FRS. Dus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Was bij Mass Effect 2 eerst ook. Had daar van de CE gekocht maar er gingen berichten rond dat de CE was uitgesteld. Maar dat was dus niet het geval. (niet in NL iig) En kreeg gewoon 's nachts een mailtje. Om 4 uur ofzo. Als het geod is krijg je hem gewoon morgen binnen!TjaBske schreef op maandag 26 juli 2010 @ 18:53:
Hmm ik heb nog geen bevestiging binnen.... Morgenvroeg maar eens bellen dan, als ie nog niet verstuurd is cancel ik m wel en haal ik hem ergens anders, desnoods online... Iemand anders hier bij Free Record Shop online besteld?
Maar ik had een paar dagen geleden de CE bij Consoleshop.nl besteld, en hij is verzonden. Ik ben erg benieuwd!
[ Voor 7% gewijzigd door bjorntju op 26-07-2010 19:12 ]
Heb alvast 30GB vrijgemaakt op mijn SSD. Zal wel genoeg zijn neem ik aan? gok dat het zo'n 14-15GB is geïnstalleerd en wel. Altijd even passen en meten met games op een SSD maar het is de moeite meer dan waard
De beta heb ik ook gespeeld met voornamelijk amerikaanse vrienden, plus ik zit er dus echt niet op te wachten dat ik net als in veel andere spellen gewoon 70% van de tijd geen idee heb wat m'n tegenspelers zeggen omdat ik het gewoon niet versta/ kan lezen (andere taal).Cronax schreef op maandag 26 juli 2010 @ 18:52:
[...]
Zoals bij alle Blizzard games zijn de mac en PC versie op dezelfde DVD gezet. Als je op de amerikaanse servers wil spelen zal je een key uit Amerika moeten gebruiken, maar waarom zou je dat willen? Je zal flinke latency krijgen dus het zal erg lang duren tot je matchups krijgt en als je een game binnenkomt zullen mensen het je niet in dank afnemen...wat is er mis met de europese servers?
En die latency is een lachertje. Ik heb een bagger verbinding omdat ik in een of ander duits kloot gehucht woon en tijdens de beta was er van latency NIETS te merken naar de US servers.
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Dan zou ik de digital download van blizzard nemen en met een credit card betalenC.44 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 19:20:
[...]
De beta heb ik ook gespeeld met voornamelijk amerikaanse vrienden, plus ik zit er dus echt niet op te wachten dat ik net als in veel andere spellen gewoon 70% van de tijd geen idee heb wat m'n tegenspelers zeggen omdat ik het gewoon niet versta/ kan lezen (andere taal).
En die latency is een lachertje. Ik heb een bagger verbinding omdat ik in een of ander duits kloot gehucht woon en tijdens de beta was er van latency NIETS te merken naar de US servers.
Ik ben heel erg benieuwd hoe Starcraft 2 is . Of deze beter is dan 1. Ik denk dat de reviews tussen de 9 en de 10 zijn
Latency is veelal dan ook gewoon overrated. Wat vele malen belangrijker is is een stabiele verbinding met weinig packet loss.C.44 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 19:20:
[...]
De beta heb ik ook gespeeld met voornamelijk amerikaanse vrienden, plus ik zit er dus echt niet op te wachten dat ik net als in veel andere spellen gewoon 70% van de tijd geen idee heb wat m'n tegenspelers zeggen omdat ik het gewoon niet versta/ kan lezen (andere taal).
Ook al heb je 1k ms latency maar je hebt max 1% packet loss, dan heb je echt weinig issues wat betreft gaming. Maar heb je slechts 80ms latency, echter 20% packet loss, vergeet gaming dan maar hoor.
Daar zat ik inderdaad ook al naar te kijken, probleem is alleen even het ontbreken van een CC maar wel voldoende cash in m'n paypal hebben. Zucht...Eduardboon schreef op maandag 26 juli 2010 @ 19:58:
[...]
Dan zou ik de digital download van blizzard nemen en met een credit card betalen
[ Voor 41% gewijzigd door C.44 op 26-07-2010 20:01 ]
Your point being?..Rockvee2 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 19:59:
Ik ben heel erg benieuwd hoe Starcraft 2 is . Of deze beter is dan 1. Ik denk dat de reviews tussen de 9 en de 10 zijn
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ja, tuurlijk, want dat je commando pas na 1 seconde wordt ontvangen en je pas na 1 seconde terug krijgt of het gelukt is is niet boeiend als je 3 marines tegen wat zealots microedpsychodude schreef op maandag 26 juli 2010 @ 19:59:
[...]
Latency is veelal dan ook gewoon overrated. Wat vele malen belangrijker is is een stabiele verbinding met weinig packet loss.
Ook al heb je 1k ms latency maar je hebt max 1% packet loss, dan heb je echt weinig issues wat betreft gaming. Maar heb je slechts 80ms latency, echter 20% packet loss, vergeet gaming dan maar hoor.
Latency is zeker belangrijk, alleen is het verschil tussen de 30ms en de 200ms op de US servers nog wel te doen. 1000ms is echt vreselijk om mee te spelen en dat merk je heel erg! Maar volgens mij heeft Blizzard in de game zelf al een grote latency ingebouwd.
Bij Warcraft 3 was dat al 300ms oid? Ze bouwden zelfs speciale hacks om de game in Lan mode te forceren via internet, zodat je maar een delay van 75ms kreeg ipv de internet delay.
[ Voor 13% gewijzigd door Wiebbe op 26-07-2010 20:13 ]
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Misschien kun je iemand die wel een CC heeft overhalen een keytje te kopen?C.44 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 20:00:
[...]
Daar zat ik inderdaad ook al naar te kijken, probleem is alleen even het ontbreken van een CC maar wel voldoende cash in m'n paypal hebben. Zucht...
Ik weet hoe het zuigt om paypal te hebben en dan niet te kunnen kopen in de VS
is er btw al bekend welke betaalopties blizzard geeft bij de release van de digital morgen @ 10?
Vind het opzich wel interessant
Ook best zielig dat ik vanavond waarschijnlijk niet goed kan slapen omdat ik half tien bij de winkel wil staan
Geen idee of deze al voorbij is gekomen met al die posts, maar toch:

Wat een meesterlijke trailer, en wat een enorme impressie van de singleplayer. Het lijkt bijna wel een film.
Wat een meesterlijke trailer, en wat een enorme impressie van de singleplayer. Het lijkt bijna wel een film.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Het IS een film! het is een interactieve film vol geweldigheid en firebats
Ik zeg ook niet dat het perfect zal spelen, maar als je gewoon stabiel 1 seconde ernaast zit dan is dat vrij goed te overzien. Je kunt je er namelijk heel goed op instellen door altijd dat extra stapje vooruit te blijven denken.Wiebbe schreef op maandag 26 juli 2010 @ 20:10:
[...]
Ja, tuurlijk, want dat je commando pas na 1 seconde wordt ontvangen en je pas na 1 seconde terug krijgt of het gelukt is is niet boeiend als je 3 marines tegen wat zealots microed
Latency is zeker belangrijk, alleen is het verschil tussen de 30ms en de 200ms op de US servers nog wel te doen. 1000ms is echt vreselijk om mee te spelen en dat merk je heel erg! Maar volgens mij heeft Blizzard in de game zelf al een grote latency ingebouwd.
Bij Warcraft 3 was dat al 300ms oid? Ze bouwden zelfs speciale hacks om de game in Lan mode te forceren via internet, zodat je maar een delay van 75ms kreeg ipv de internet delay.
Echter al heb je iets van 20% packet drop is er niks om op te anticiperen; commands kunnen namelijk nog zo snel aankomen, maar als van je 200 APM bijv 40 gewoon in het niets verdwijnen, dan is het gewoon totaal niet te voorspellen wat er ook maar gaande is.
Daarnaast zul je 1000ms ip niet eens moeten kunnen behalen, er ligt dan gewoon ergens een fout in het netwerk. Pings naar west coast USA en SEA liggen vanuit Nederland namelijk maar rond de 250ms. Wellington, NZ is zo'n beetje de grootste afstand welke je kunt overbruggen vanuit ons land en pings daarmee liggen rond de 280ms.
En we zitten nog steeds niet op de theoretische optimale pings, dus die waardes zullen in de komende jaren enkel nog maar verder dalen.
Een nieuwe betaaloptie welk je enkel hebt via battle.net, niet via de blizzard store, is automatische incasso. Verder is alles gelijk.Eduardboon schreef op maandag 26 juli 2010 @ 20:25:
[...]
Misschien kun je iemand die wel een CC heeft overhalen een keytje te kopen?
is er btw al bekend welke betaalopties blizzard geeft bij de release van de digital morgen @ 10?
Vind het opzich wel interessant.
Ook best zielig dat ik vanavond waarschijnlijk niet goed kan slapen omdat ik half tien bij de winkel wil staan
[ Voor 16% gewijzigd door psychodude op 26-07-2010 21:22 ]
Anoniem: 355124
Zoveel nutteloze discussie over de ping als je een key koopt uit een ander continent , Eens het spel uit is gaan ze het toch patchen in een aantal maanden dat je met de Europese key ook tegen NA, of Azië of w/E kunt spelen . En als ze daarvoor zorgen denk ik wel dat het smooth zal lopen .
Ehm, ik weet niet hoor, maar Sinds Diablo II (misschien al eerder?) zijn er altijd aparte servers geweest en was het niet mogelijk om over de servers heen met/tegen elkaar te spelen.
[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 26-07-2010 21:30 ]
Lees nogmaals de topicwaarschuwing zou ik zeggen
[ Voor 72% gewijzigd door psychoclown op 26-07-2010 21:33 ]
Zover ik weet zijn de keys allemaal hetzelfde maar ligt het aan de locale van je battle.net account welk continent je onder valt.
Een hoop CC's, heb paypal niet in het lijstje gezien. Een vriend van me had het ook over een soort van Ideal.Eduardboon schreef op maandag 26 juli 2010 @ 20:25:
[...]
Misschien kun je iemand die wel een CC heeft overhalen een keytje te kopen?
Anoniem: 355124
Q u o t e:
Q: How far in the 'long term' are those plans which allow for swapping to U.S. servers on an E.U. account - or a global account?
A: Jumping to the region you want is definitely in the long term plan for Battle.net, although we do have some concerns about communicating properly to the player what's happening if they choose this because it WILL affect the latency of the game. As far as a date on when, I don't have one yet. There are a number of features that we want to make sure get out there first and jumping to different servers is lower on the priority list at the moment.
tadaah
Q: How far in the 'long term' are those plans which allow for swapping to U.S. servers on an E.U. account - or a global account?
A: Jumping to the region you want is definitely in the long term plan for Battle.net, although we do have some concerns about communicating properly to the player what's happening if they choose this because it WILL affect the latency of the game. As far as a date on when, I don't have one yet. There are a number of features that we want to make sure get out there first and jumping to different servers is lower on the priority list at the moment.
tadaah
Ik dacht juist gelezen te hebben dat je echt een versie in de US moet kopen om een key te krijgen waarmee je op de US servers kan. EU versie registreren op US account zorgt ervoor dat je op EU speelt. Zal even kijken of ik de blue post kan opduiken.Schalkie schreef op maandag 26 juli 2010 @ 21:30:
Zover ik weet zijn de keys allemaal hetzelfde maar ligt het aan de locale van je battle.net account welk continent je onder valt.
Linky non blue Kan de blue post zo even niet meer vinden.
[ Voor 12% gewijzigd door Lukin op 26-07-2010 21:50 ]
Eens even gezocht naar foto's waarop de launch bij de MM Rotterdam centrum te zien is.
Kwam alleen dit tegen: http://twitpic.com/28xnm7
Ziet er wel erg rustig uit. Zijn er nog Tweakers die daarheen gaan? Zelf haal ik hem gewoon morgenochtend op.
Ziet er wel erg rustig uit. Zijn er nog Tweakers die daarheen gaan? Zelf haal ik hem gewoon morgenochtend op.

Ik vind het echt briljant dat de singleplayer totaal andere units bevat dan de multiplayer. Ken geen enkele game waar dit het geval is. Vultures, Goliaths, Wraiths, Medics .... FIREBATS alles zit er gewoon in
Misschien dat je beter een spoiler kan plaatsen want ik denk niet dat iedereen dit al wilt zien
[ Voor 3% gewijzigd door Pontifex op 26-07-2010 22:23 ]
Of anders: Fijn dat ze er al in zitten, maar jammer dat ze pas beschikbaar zijn na de expansions die nog moeten volgen.Angeloonie schreef op maandag 26 juli 2010 @ 22:03:
[afbeelding]
Ik vindt het echt briljant dat de singleplayer totaal andere units bevat dan de multiplayer. Ken geen enkele game waar dit het geval is. Vultures, Goliaths, Wraiths, Medics .... FIREBATS alles zit er gewoon in
Tenminste, ik neem aan dat die content wel ooit online gaat gaan...
Classic mode lijkt me dan ook grappig; gewoon nog eens een SC1 map met SC1 3d units spelen.
Argh, morgen weer zo'n brievenbus-hang dag... Ik ben van plan een uurtje of 7 op te staan, thuis m'n werk af te ronden voor die dag, en dan een uurtje of 5 eten te maken en van 18 tot 24 SC2 te spelen.
Zo vanaf nu kun je starcraft 2 installeren. Geen meldingen meer dat ik moet wachten tot 27-7-2010.
Ik was er zelf even langsgelopen toen ik in Rotterdam was en ik denk dat die foto rond 9uur genomen is, zal dus nog wel iets drukker worden (en al zijn)..Pontifex schreef op maandag 26 juli 2010 @ 21:52:
Eens even gezocht naar foto's waarop de launch bij de MM Rotterdam centrum te zien is.
Hier komt ooit nog wat te staan..
Je hebt gelijkt mijn fout, ik ging ervan uit dat het hetzelfde zou werken als met beta keys.Lukin schreef op maandag 26 juli 2010 @ 21:44:
[...]
Ik dacht juist gelezen te hebben dat je echt een versie in de US moet kopen om een key te krijgen waarmee je op de US servers kan. EU versie registreren op US account zorgt ervoor dat je op EU speelt. Zal even kijken of ik de blue post kan opduiken.
Linky non blue Kan de blue post zo even niet meer vinden.
Reden ervoor is (denk ik) de extreme mate van balancing van SC2. Hoe meer units, hoe meer het aantal opties cumulatief toeneemt. Dus ze kunnen alles er wel in kwakken, maar dat maakt het balancen alleen maar des te moeilijker voor developers. Je zal opmerken dat SC:Broodwar ongeveer evenveel units heeft in multiplayer. Veel meer units = meer te berekenen opties = langer balancen = toenemende mate ontevreden gebruikers. Snap je?Angeloonie schreef op maandag 26 juli 2010 @ 22:03:
Ik vindt het echt briljant dat de singleplayer totaal andere units bevat dan de multiplayer. Ken geen enkele game waar dit het geval is. Vultures, Goliaths, Wraiths, Medics .... FIREBATS alles zit er gewoon in
offtopic:
En "ik vindt..." ? Schaam je eens heel erg kapot
En "ik vindt..." ? Schaam je eens heel erg kapot
[ Voor 7% gewijzigd door apNia op 26-07-2010 22:38 ]
Anoniem: 120596
edit: Ik tikte oud nieuws
[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 120596 op 26-07-2010 22:38 ]
Ja duhapNia schreef op maandag 26 juli 2010 @ 22:37:
[...]
Reden ervoor is (denk ik) de extreme mate van balancing van SC2. Hoe meer units, hoe meer het aantal opties cumulatief toeneemt. Dus ze kunnen alles er wel in kwakken, maar dat maakt het balancen alleen maar des te moeilijker voor developers. Je zal opmerken dat SC:Broodwar ongeveer evenveel units heeft in multiplayer. Veel meer units = meer te berekenen opties = langer balancen = toenemende mate ontevreden gebruikers. Snap je?
Maar ik vind het tof dat ze niet gewoon de multiplayer units in de singleplayer game hebben gepropt, maar het écht anders hebben gemaakt.
[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 26-07-2010 22:43 ]
Er komen vast zat maps waarin de single player units verwerkt zitten
een aangepaste skirmish met firebats ofzo
Daarom is het vast terecht dat SC2 in drie delen uitkomt! Ik ben zo benieuwd hoe de single-player gaat worden. Neem morgenmiddag denk ik vrij om te spelenAngeloonie schreef op maandag 26 juli 2010 @ 22:39:
[...]
Ja duhDat hoef je mij niet uit te leggen.
Maar ik vind het tof dat ze niet gewoon de multiplayer units in de singleplayer game hebben gepropt, maar het écht anders hebben gemaakt.
Was ik maar rijk en niet zo knap...
Aan het installeren as we speek. Gruwelijk verhaal en introsander_dr schreef op maandag 26 juli 2010 @ 22:23:
Zo vanaf nu kun je starcraft 2 installeren. Geen meldingen meer dat ik moet wachten tot 27-7-2010.
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Houd het nuttig
- Slow-chat is niet toegestaan
- Posts als 'Mijne is verstuurd!' of 'Heb het spel binnen!' vallen onder spam