Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 10:58:
[...]

Ik zag zijn factory scouten. Dat is op zich alle scouting informatie die ik nodig had om turrets te bouwen en er zeker van te zijn dat er geen tanks of vikings aankwamen. En dus wss iets met banshees,bc's of dropships (immers je hebt niet voor niks een fac gebouwd).

En grote kans dat ik hetzelfde speel hoor. Ik ben meer van het starten met 1b.o. met verschillende vertakkingen n.a.v. de situatie.
Weird, zal aan de replay liggen dan. Want volgens de replay zag je alleen zijn rax ^^

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op maandag 19 juli 2010 @ 11:12:
[...]

Weird, zal aan de replay liggen dan. Want volgens de replay zag je alleen zijn rax ^^
Kijk hem nog maar een keer :P hij kwam overvliegen met zijn factory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 11:13:
[...]

Kijk hem nog maar een keer :P hij kwam overvliegen met zijn factory.
LoL xD

Ja, inderdaad, die was ik nogal vergeten dus ;) Dat was inderdaad wellicht een verkeerde keuze. Een scan is dan misschien een beter idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op maandag 19 juli 2010 @ 11:23:
[...]

LoL xD

Ja, inderdaad, die was ik nogal vergeten dus ;) Dat was inderdaad wellicht een verkeerde keuze. Een scan is dan misschien een beter idee.
tsjah als je niet van plan bent om het ding te gebruiken, kun je hem net zo goed wat nut meegeven en er mee rondvliegen. Maar in deze situatie gaf de scout mij ook scouting informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 18:53

VP.

Weet iemand hoe laat de beta down gaat?

En de eerste games van de King of the Beta tourney staan online! HuK vs TLO game 2 is echt episch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
VP. schreef op maandag 19 juli 2010 @ 11:40:
Weet iemand hoe laat de beta down gaat?

En de eerste games van de King of the Beta tourney staan online! HuK vs TLO game 2 is echt episch :D
hoe kan het dat er morgen, overmorgen etc. ook matches worden gespeeld? of zijn de matches al gespeeld? morgen Idra vs Tester :9~

[ Voor 3% gewijzigd door daanteb op 19-07-2010 11:59 ]

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SC2 is in de echte basis en besturing precies hetzelfde als WC3. Daarmee bedoel ik dan ook echt de basis.

Als je meer dan 10 games hebt gespeeld ga je echt hele grote verschillen merken. Die verschillen zijn toch de 'feel' van de game. Warcraft 3 is op hoger niveau pure micro, ik vind het heerlijk maar anderen zullen dit misschien weer helemaal niks vinden. SC2 is op hoger niveau veel meer positionering en macro. Natuurlijk ook micro, maar niet zoals in Warcraft, daar kan je tijdens gevechten je macro even laten liggen en puur op de micro focussen met een apm van 300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 08:45
daanteb schreef op maandag 19 juli 2010 @ 11:58:
[...]

hoe kan het dat er morgen, overmorgen etc. ook matches worden gespeeld? of zijn de matches al gespeeld? morgen Idra vs Tester :9~
Het zijn inderdaad replays.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 12:46:
SC2 is in de echte basis en besturing precies hetzelfde als WC3. Daarmee bedoel ik dan ook echt de basis.

Als je meer dan 10 games hebt gespeeld ga je echt hele grote verschillen merken. Die verschillen zijn toch de 'feel' van de game. Warcraft 3 is op hoger niveau pure micro, ik vind het heerlijk maar anderen zullen dit misschien weer helemaal niks vinden. SC2 is op hoger niveau veel meer positionering en macro. Natuurlijk ook micro, maar niet zoals in Warcraft, daar kan je tijdens gevechten je macro even laten liggen en puur op de micro focussen met een apm van 300.
True, maar ik dacht dat het over singleplayer ging. Daarin is de gameplay echt wel haast identiek, inclusief het gedoe met de heroes. OK, in WC3 kan je je hero levelen, maar dat is het dan ook. In SC sleur je ook voortdurend een hero unit mee.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Boeboe schreef op maandag 19 juli 2010 @ 13:03:
[...]

True, maar ik dacht dat het over singleplayer ging. Daarin is de gameplay echt wel haast identiek, inclusief het gedoe met de heroes. OK, in WC3 kan je je hero levelen, maar dat is het dan ook. In SC sleur je ook voortdurend een hero unit mee.
Ik vond dat hele gelevel in WC3 zo vervelend... een hero meenemen is prima... maar het verschil is idd super micro vs 'normaal' micro / macro... dat laatste vind ik veel fijner

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In wciii was het micro intensieve ook dat er neutral enemies waren die xp gaven. Dus het was de hele tijd de afweging aanvallen of xp jagen en heb je het minimale units om de mobs neer te krijgen. En pak je niet teveel damage zodat wanneer je aangevallen word je halve leger low health is.
Ugh... ben blij dat sc2 er is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 13:24:
In wciii was het micro intensieve ook dat er neutral enemies waren die xp gaven. Dus het was de hele tijd de afweging aanvallen of xp jagen en heb je het minimale units om de mobs neer te krijgen. En pak je niet teveel damage zodat wanneer je aangevallen word je halve leger low health is.
Ugh... ben blij dat sc2 er is :P
Wat jij beschrijft is geen micro maar macro. Micro is juiste spells in combat, units weg laten lopen, focus fire (tactics ) Afwegingen van waar je moet vechten met wat en wanneer is macro (strategisch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadowhawk00 schreef op maandag 19 juli 2010 @ 14:12:
[...]

Wat jij beschrijft is geen micro maar macro. Micro is juiste spells in combat, units weg laten lopen, focus fire (tactics ) Afwegingen van waar je moet vechten met wat en wanneer is macro (strategisch)
Macro/Micro het was een gepriegel van heb ik jou daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat het nut is van die hoge apm's? Want mensen met apm's van 300 zie ik de helft van de tijd alleen maar nutteloze clicks maken die niks toevoegen aan het spel, heb een vriend die een starcraft 2 key heeft gehad en er al redelijk los op is en in platinum zit maar die zegt dat hij altijd tussen de 60 en 100 apm zit terwijl ik ook mensen heb gehoord die beweren 300 apm te hebben en het niet voor elkaar krijgen om verder dan gold te komen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2010 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:01

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Ik ben geen ervaren SC speler, maar ik kan me voorstellen dat op hoge niveaus een hoge APM zeker nut heeft. Voorwaarde hiervoor is wel dat je met je hoofd net zo snel kan schakelen als dat je handen kunnen bewegen :).

Vooral bij grote gevechten lijkt het me dat een hoge APM erg handig is als je terwijl je aan het vechten bent ook nog nieuwe units bij kunt maken ter versterking en ook nog je economie op pijl kunt houden, etc... Dus als je met je hoofd de APM van je handen bij kunt houden, dan stelt je dat in staat om meer dingen tegelijk te doen.

Of als je 3 expansions heb die je allemaal van workers moet voorzien terwijl je ook nog gevechtsunits moet produceren, techen, scouten, harassen, noem maar op. In de filmpjes van hoog niveau matches die ik gezien heb zie je dat die spelers dat allemaal tegelijk kunnen doen.

[ Voor 20% gewijzigd door Dricus op 19-07-2010 14:50 ]

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ wiebbe , doe je tactic dan tegen hem en dan leer ik er wat uit , snelle marauders werken niet hoor , degene die de beste is in macro wint en dat is hij , klaar :)
en scouten met je factory is wel slim want zijn viking zit er dan achter te vliegen , toen wou ik droppen maar ineens stond het er vol turrets ja..

Ik haat die achter replay kritiek , altijd makkelijk praten dat is mijn mening :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2010 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 14:36:
Weet iemand wat het nut is van die hoge apm's? Want mensen met apm's van 300 zie ik de helft van de tijd alleen maar nutteloze clicks maken die niks toevoegen aan het spel, heb een vriend die een starcraft 2 key heeft gehad en er al redelijk los op is en in platinum zit maar die zegt dat hij altijd tussen de 60 en 100 apm zit terwijl ik ook mensen heb gehoord die beweren 300 apm te hebben en het niet voor elkaar krijgen om verder dan gold te komen.
APM zou je in verschillende modus moeten bekijken. Idle, wanneer er niets gebeurd behalve basis bouwen en scouting en non-idle, bijvoorbeeld tussen een gevecht. Wanneer iemand idle 300 APM heeft dan heeft die er erg weinig aan, als diegene non-idle 30 APM heeft (door stress) is het een "slechte" speler.

Wanneer het andersom is, dan heb je te maken met Hydra oid.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patvs
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-12-2021
Dit weekend waren al mijn losses TvT :) zo irritant. Ik blijft het een eng idee vinden om marauders op een zooi tanks af te sturen, maar het werkt zo goed blijkbaar.
Ik moet beter aanpassen.

Tegen de andere rassen heb ik minder problemen. Had 1 mooie pot waar ik een protos in mijn basis liet bouwen. (om defence te trainen, dus expres niet zijn pylon aangevallen)
op een gegeven moment zaten er 3 gateways en een cybernetic core in mijn basis :D maar kon hem makkelijk tegen houden met 3 bunkers en steeds een zealotje afpikken.
toen hij stalkers had was dat zelfs geen probleem. omdat 4 of 5 marines een stalker op eten.

Als je gerushed wordt gewoon cool blijven en logisch blijven nadenken. Vertrouwen dat je de rush kan tegenhouden. SCV zijn ook goede units zeker om je marines te beschermen. En bunkers kan je ook weer destroyen voor geld.
Had ook een enge zerglings rush. lings kwamen er al uit toen mijn scv zijn base (1v1 map) bereikte. Barrack was net klaar maar kon met scv de lings een beetje stallen tot mijn bunker klaar was.

Scouten is zo belangrijk, misschien doe ik dat te weinig met TvT waardoor ik meer moeite met die matchup heb :)

Tip:
-vs protos als je een drone scout ziet altijd volgen om te zien wat hij gaat doen.
-als je op een 4player map zit en je ziet een verdacht vroege zerg scout. pas op zergling rush. (zeker als hij geen 2e basis maakt) Of baneling rush, als je niet meteen zerglings ziet aankomen.

Ah ging 2 barrack reaper rush met FFA. wachten op 8 reapers met upgrade en dan 1 basis pakken.
Paar marauders voor defend en door techen naar wat je wil. werkt best goed en is heel frustrerend voor je tegenstanders:D Mooie is als 1tje defence heeft ga je naar de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Als iemand het leuk vind om coop te spelen add me maar...

Sdrawkcab 297

Heb 1 1v1 gedaan, maar vond ik niet leuk genoeg... samen is veel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 18:53

VP.

3xNix schreef op maandag 19 juli 2010 @ 18:14:
Als iemand het leuk vind om coop te spelen add me maar...

Sdrawkcab 297

Heb 1 1v1 gedaan, maar vond ik niet leuk genoeg... samen is veel leuker.
Je bedoelt eigenlijk: Heb 1 1v1 gedaan, maar werd keihard ingemaakt... als we samen spelen valt het minder op dat ik nog wat oefening nodig heb.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Juist 4vs4 tegen een 'team'. Ze hadden allemaal dezelfde naam. Mja echt goed waren ze niet, want we hadden ze afgemaakt. Werden we op het einde uitgescholden voor maphackers 8)7 . Ja, want je basis begint nooit op dezelfde plek... :)

Anyway, beta zit er bijna op :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er een tijd bekend waarop hij wordt afgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 15:11:
@ wiebbe , doe je tactic dan tegen hem en dan leer ik er wat uit, snelle marauders werken niet hoor, degene die de beste is in macro wint en dat is hij , klaar :)
en scouten met je factory is wel slim want zijn viking zit er dan achter te vliegen , toen wou ik droppen maar ineens stond het er vol turrets ja..

Ik haat die achter replay kritiek , altijd makkelijk praten dat is mijn mening :)
Oh, zou ik best willen doen hoor. Je hoort mij niet zeggen dat ik daar meteen van zou winnen. Maar hoe dan ook, als ik nu tegen hem ga spelen is het lekker nuttig om marauders te gaan. Als je ze verwacht ga je dus echt niet fast expanden zoals in jullie laatste game.. Blijkbaar kan jij niet zo goed tegen opbouwende kritiek, maar mijn opmerkingen zijn alleen maar hulpzaam bedoeld. Dat jij je niet wilt verbeteren na 3x te verliezen van dezelfde taktiek waarbij je zelf niet van tactics veranderd is mijn probleem niet.

Scouten met je Factory was dus NIET slim, je verklapt daar dus mee wat je mogelijk kan gaan doen. Als je een fac ziet komen aanvliegen, weet je:

1. Hij heeft een fac gemaakt omdat hij hem nodig had naar spaceports te gaan
2. Hij heeft geen factory units gemaakt, of in ieder geval niet in de hoeveelheid dat het een gevaar vormt. (ie, geen mass tanks)
3. Hij komt in ieder geval met spaceport units, hetzij Banshee's of dropships. (Geen vikings, want die maak je alleen als je Tank/Viking gaat voor support/sight)

Als je dat niet had gedaan had je in een basis met 1 viking gevlogen, nu vloog je een basis in waar hij defende tegen een mogelijke banshee rush ;) . Wie wint er denk je van een viking, 24 marines of 1 viking? Zijn tanks had hij dan moeten terug zetten in Tank mode, richting jou army moeten gaan. Maar inderdaad, dit is theorycrafting, dus wellicht had het niet gewerkt.

Mijn ervaring is dat snelle marauders heel goed werkt tegen een fast expand Terran, zeker eentje die zo snel begint met expanden. Met 2 tanks stop je nooit een stimmed marauder army zonder je choke te hebben geblocked. En doet hij dat wel, dan pak je makkelijk zijn expand van de andere kant waar hij geen tanks heeft staan.

[ Voor 4% gewijzigd door Wiebbe op 19-07-2010 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VP. schreef op maandag 19 juli 2010 @ 19:18:
[...]

Je bedoelt eigenlijk: Heb 1 1v1 gedaan, maar werd keihard ingemaakt... als we samen spelen valt het minder op dat ik nog wat oefening nodig heb.

Haha echt he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

ik hoop dat het met de release wel wat makkelijker word, ik word nu echt te vaak nog ingemaakt :P

momenteel op 96 games, en maar 38 wins... (en dat in silver league)

ik ben nog te passief denkik, ik val pas aan als ik een redelijk legertje heb, maar voordat ik zover ben, word ik al aangevallen, en ben ik eraan, of ik hou een halve basis over zodat ik bij de 2e aanval kapot ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff ik snap er echt geen reet van. Vorige betaronde (voor de break) won ik echt het merendeel van m'n matches, nu verlies ik bijna alles. Ik snap er echt helemaal niks van :|

Ook kom ik bijna steeds tegen Protoss uit (voor mij het saaiste gezien ik ook Protoss speel). Ik weet niet of dat Blizzard's matchmaking is of dat gewoon nu nagenoeg iedereen Protoss kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 08:28

Gorion3

ABC++

[...]

Haha, nah ik speel ook geen 1v1, op een of andere manier ga ik dan kei hard stressen :P Speel veel 3v3 random en dat is het leukste, kan je ook verschillende taktieken proberen. 2v2 doe ik altijd met een vast iemand samen. En 4v4 omdat ik het leuk vind om massaal een T3 army te hebben, want in de andere modussen kan je dat niet voor elkaar krijgen :P

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnvdSluis
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-08 17:08
apNia schreef op maandag 19 juli 2010 @ 22:07:
Pff ik snap er echt geen reet van. Vorige betaronde (voor de break) won ik echt het merendeel van m'n matches, nu verlies ik bijna alles. Ik snap er echt helemaal niks van :|

Ook kom ik bijna steeds tegen Protoss uit (voor mij het saaiste gezien ik ook Protoss speel). Ik weet niet of dat Blizzard's matchmaking is of dat gewoon nu nagenoeg iedereen Protoss kiest.
wel vreemd want ik verlooor afgelopen weekend zn beetje alles en nu 5 matches op rij gewonnen. Sta nu 44ste in silver. Mn beste resultaat tot nu toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NOoooes!!, was net in een epic battle bezig, dropped battlenet me :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 23:40:
NOoooes!!, was net in een epic battle bezig, dropped battlenet me :(
yup same here...... :'( wordt een weekie wachten dan maar!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 21:30
De beta is nog actief of niet?
hij geeft aan dat ik een foute client heb ofzo :? ?

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Laatst online: 09-09 22:47
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Nu w88 tot 27 juli!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
alaintje schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 00:21:
De beta is nog actief of niet?
hij geeft aan dat ik een foute client heb ofzo :? ?
Ignorance is bliss.
:D

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

[...]

Heb nog geen 1v1 verloren, maar ik vind het gewoon irritant spelen.
Gewoon 2v2 tegen comp op hard of very hard is leuker spelen vind ik...
Heb ook wat random 2v2's gedaan, maar dat was per ongeluk... kwam er meestal na 5-6 minuten pas achter dat ik niet tegen compu speelde maar tegen humans... dat is toch wel heel anders spelen gelijk.

Ik speel random en probeer nogsteeds per ras nog verschillende taktieken te bedenken, is nu puur experiementele fase nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Sund dat de beta dicht is! Kwam er pas zondag achter dat de beta weer actief was :-) Leuk dat er nu wel een AI was die wat weerstand bood. Dat was in de eerste beta die ik gespeeld heb wel anders. Heb in SC1 heel veel free-for-all matches tegen 7 computers gespeeld... kon ik me echt uren mee vermaken... hopen dat er wat leuke free-for-all maps bij komen voor 8 spelers.

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een knop, dat je alle zelfde units kan selecteren van 1 unit die je hebt aangeklikt?

Met dubbelklik kan het, maar dat is zo lastig met bewegend units die ergens midden in een mixed army lopen.

Bij red alert 3 zat er wel zo'n knop in, en als je dan 2x drukte selecteerde die de units van dat type over de hele map ipv je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-08 00:48
Als je ctlr ingedrukt houdt selecteer je alle units van het type dat je aanklikt.

Dit is dan wel alleen op je scherm, over de hele map is zo ver ik weet niet mogelijk.

[ Voor 35% gewijzigd door Shadrin op 20-07-2010 10:53 ]

"The greatest harm can result from the best intentions"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 10:44:
Is er een knop, dat je alle zelfde units kan selecteren van 1 unit die je hebt aangeklikt?

Met dubbelklik kan het, maar dat is zo lastig met bewegend units die ergens midden in een mixed army lopen.

Bij red alert 3 zat er wel zo'n knop in, en als je dan 2x drukte selecteerde die de units van dat type over de hele map ipv je scherm.
ctrl+leftclick, maar das alleen op je scherm, hele map kan volgens mij niet. maar goed, niet dat je er op dit moment nog wat aan hebt ;)

edit: te traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 09:03
nee .... volgens mij is de beta nu echt over kom er niet meer in!! bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bartburg schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:02:
nee .... volgens mij is de beta nu echt over kom er niet meer in!! bah
Goh meen je dat nou? Op de datum waarop ze gezegd hadden dat ze zouden sluiten? Get outa here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:13
Nou, nu maar hopen dat de pre-order volgende week een beetje op tijd binnen komt.
Vond het nou eindelijk weer fijn om een leuke RTS sinds tijden (sinds COH) te hebben waarbij je fatsoenlijk co-op kon spelen. Waarschijnlijk maar de tijd overbruggen met Plants vs Zombies of COD:MW2

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 09:03
apNia schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:05:
[...]

Goh meen je dat nou? Op de datum waarop ze gezegd hadden dat ze zouden sluiten? Get outa here!
niet gelezen dus was voor mij een verassing voor jou blijkbaar niet!

hopen dat de week snel voorbij vliegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:42

m0nk

16-09-2003 15.15

bartburg schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:33:
[...]

niet gelezen dus was voor mij een verassing voor jou blijkbaar niet!
hopen dat de week snel voorbij vliegt
Een beetje SC2 liefhebber had dat wel geweten hoor.. ;) nofi ofc..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm.

Paar dingen die ik nog verwacht/hoop dat ze erinkomen.
1. custom games met titels
2. ladder rankings per race. Of meerdere accounts per serial
3. interessante statestieken als winpercentages tegen elk ras.

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2010 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:30
Samen replays kijken, lijkt me handig

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:02
Castor385 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 13:02:
Samen replays kijken, lijkt me handig
idd dat ze daar nog niet opgekomen zijn.

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Heeft iemand nog een poging ondernomen om te zien hoe goed teamspeak werkt onder SC2?
Of wordt het weer een gevalletje Skype op de achtergrond laten draaien?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Je kan met ~ toch met je team praten?

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skype / Ventrillo / TS werkt prima, gebruik het dagelijks incombinatie met sc2

Typen sucks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
dit wordt zo lachen, ik heb nog 0,0 minuten Starcraft 2 gespeeld. Aan geen enkele beta of wat dan ook meegedaan, en me ook niet echt verdiept in deze nieuwe Starcraft. Laatste keer dat ik op een redelijk niveau speelde moet zo'n jaar of 7/8 geleden zijn met Starcraft 1.
Ik zal wel zwaar afgeslacht worden als ik hem koop, achja hoop dat ik er toch wat plezier aan ga beleven.
Weet iemand waar ik btw nog wat leuke recente filmpjes/matches kan bekijken online om alvast in de stemming te komen? :P

[ Voor 13% gewijzigd door SuX DeLuXe op 20-07-2010 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SuX DeLuXe schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 13:52:
dit wordt zo lachen, ik heb nog 0,0 minuten Starcraft 2 gespeeld. Aan geen enkele beta of wat dan ook meegedaan, en me ook niet echt verdiept in deze nieuwe Starcraft. Laatste keer dat ik op een redelijk niveau speelde moet zo'n jaar of 7/8 geleden zijn met Starcraft 1.
Ik zal wel zwaar afgeslacht worden als ik hem koop, achja hoop dat ik er toch wat plezier aan ga beleven.
Weet iemand waar ik btw nog wat leuke recente filmpjes/matches kan bekijken online om alvast in de stemming te komen? :P
kijk maar in de topic starter posts, zitten you tube channels bij waar leuke matches tussen zitten.
Zelf vindt ik day9 erg leuk om te kijken :).
en trust me je bent niet de enige, me broer heeft heel erg hoog in de rankings gespeeld met sc2 met zelfs een x naar buitenland er voor geweest om mee te spelen.

Die heeft laatst een x tegen mij via een vriend gespeeld, en die had ook zoiets van WTF
Frisse game ;) lekker opnieuw leren en spelen erg leuk al zeg ik het zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Nou, de beta is weer ten einde. De komende week ga ik dan maar vullen met het spelen tegen de Starcrack AI (als die werkt met de nieuwste patch), YABOT (aanrader!) en het pre-downloaden van de release :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:50
Dricus schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 15:09:
Nou, de beta is weer ten einde. De komende week ga ik dan maar vullen met het spelen tegen de Starcrack AI (als die werkt met de nieuwste patch), YABOT (aanrader!) en het pre-downloaden van de release :).
hoop dat sc2allin1 het ook weer doet met de nieuwe patch, of anders nieuwe update voor uitkomt. zou wel vet zijn om nog even te kunnen spelen :P ik weet de launch is dichtbij maar kan niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-08 13:35
@Dricus

Als je de nieuwe SC2ALLin1 download kan je gewoon tegen de blizzard AI spelen (very hard/insane is kewl :D) (http://sc2.nibbits.com/assets/starcrack-allin1/ ) werkt best goed, al heb ik op sommige maps wat vage bugs die ik nog niet heb uitgezocht (gold expo´s weg, geen watchtowers???)

(mochten dit soort links niet op prijs gesteld worden dan verwijder ik de post wel :) )

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup en weer casts kijken :D
Deze is echt vet Whitera vs Masq =>
YouTube: whiteravsmasqp1.wmv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTeK
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
Mektheb schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 13:48:
Skype / Ventrillo / TS werkt prima, gebruik het dagelijks incombinatie met sc2

Typen sucks :)
Skype / TS heb ik niet geprobeerd, maar Starcraft krijgt het bij mij nog steeds voor elkaar om binnen een half uur ventrilo compleet vast te laten lopen (waarna deze ook niet meer op te starten is en mn geluid in starcraft ook weg is en alleen een reboot daartegen helpt). Dit is bij mij onder Win 7 64bit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
Het kan ook aan win 7 64 bit liggen, ik heb namelijk ook problemen met het geluid soms, al is het dan de combinatie SC2 en Windows media player. zelfs VLC is af en toe geluidloos dan...Ventrilo zal ik vanaaf eens testen of het bij mij ook gebeurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:54

Rannasha

Does not compute.

Heb geen problemen gemerkt met de combinatie van Ventrilo + SC 2 (of + WoW) op Win7 64bit. Heb niet heel veel SC 2 + Vent tegelijk gebruikt, misschien een uurtje of 2~3, maar het liep probleemloos.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:54
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 15:48:
Yup en weer casts kijken :D
Deze is echt vet Whitera vs Masq =>
YouTube: whiteravsmasqp1.wmv
ja dit is echt een hele goeie vid. Die masq had ook al gewonnen van idra. En op hele "slimme"manieren. Vooral de game tegen Whitera is echt geweldig gedaan.

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
die 2 games masq VS Idra was echt geweldig :D de eerste game verloor Idra door een kleine cheese van Masq en leavede Idra nadat hij Masq ff loopt af te zeiken daarom, 2e game probeert ie zelf te cheesen, gaat fout, en leaved ie zonder iets te zeggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds wanneer heeft HD starcraft zo'n overdreven commentator stem? Altijd al zo geweest en valt het me nu pas op. Of is hij veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
ja tis ietsje over the top nu, klopt... Totalbiscuit is nog een tikkie erger hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Laatst online: 27-04-2023
Tappone schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 20:14:
die 2 games masq VS Idra was echt geweldig :D de eerste game verloor Idra door een kleine cheese van Masq en leavede Idra nadat hij Masq ff loopt af te zeiken daarom, 2e game probeert ie zelf te cheesen, gaat fout, en leaved ie zonder iets te zeggen :D
Had die ook gezien. Wel grappig wanneer idra verliest dat die dan meteen begint te janken. Anyway, jij zegt cheese van Masq, maar welke dan? Is tanks + marines dan cheese ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 20:25:
Sinds wanneer heeft HD starcraft zo'n overdreven commentator stem? Altijd al zo geweest en valt het me nu pas op. Of is hij veranderd.
Je mist de Blizzboys. Geef het maar toe baas.

1e game is geen cheese van Masque, Idra scout niet, ziet de siegetanks niet aankomen en ja roaches... siegetanks. Beter had die een sloot speedlings + roaches gemaakt.

[ Voor 22% gewijzigd door MrVegeta op 20-07-2010 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 21:58
MrVegeta schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 21:12:
[...]

1e game is geen cheese van Masque, Idra scout niet, ziet de siegetanks niet aankomen en ja roaches... siegetanks. Beter had die een sloot speedlings + roaches gemaakt.
Wie mist de Blizzboys niet! Tjonge gouden tijden. :)

HD zen stem is idd wat overdreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
MrVegeta schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 21:12:
[...]

ja geen typische cheese, maar op een gegeven moment vroeg Masque 'Sen build?' waarop Idra positief antwoorde. nu weet ik niet meer wat Sen precies voor BO/strategie had, maar ik gokte dat Masque daarop counterde, vandaar :) (ben verder alles behalve een pro speler, zit tegen platinum aan te hikken, magoed :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sen build is 1 base muta.. Masq deed niet bepaald een counter daarop maar had wss gwn goed gescout.. En idra.. tjah, ik weet niet wat ik van hem moet vinden, hij moet spelen met wat minder oogkleppen op :P

En de beta is net down toen ik achter de infestor burrowed NP glitch kwam :( :(

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2010 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Laatst online: 18:22
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 20:25:
Misschien heb je hem te veel samen met husky gekeken, dan valt het wat minder op. ;)

Ik vind die hd trouwens niet echt goed. Hij lult te vaak uit zijn nek (compleet onzinnige termen als metagame, counterattack etc.) en ik kan niet goed tegen zijn stem (het is een s, niet een ssssssssss :X )

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
pssssst, voor mijn gevoel kan de topic warning al bij voorbaat aangepast worden in Arghh...mijn pre-order is nog niet binnen :'( en Hoera, de dvd lag op de deurmat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Joarie schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 22:40:
pssssst, voor mijn gevoel kan de topic warning al bij voorbaat aangepast worden in Arghh...mijn pre-order is nog niet binnen :'( en Hoera, de dvd lag op de deurmat!
komt op me werk binnen,dus dan snel naar huis en installeren :P hihi

ik ben verder zwaar slecht in het spel :P al wordt ik steeds een beetje beter....en ben vooral van de 2vs2 geloof ik (iig op het moment) samen met een vriend van me......
ps. bij hem crashed ventrilo ook met sc2 :/ )

[ Voor 22% gewijzigd door mrsar op 20-07-2010 23:04 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TtL8e7ay
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-05-2017
Is natuurlijk lullig voor de bedrijven die het aanbieden, maar Joarie heeft wel gelijk. Dus bij dezen, neem dit aan van iemand met pre-order ervaring

Als je gegarandeerd wilt spelen zodra het kan, moet je je pre-order NU cancellen en het spel zonder doos kopen van de Blizzard site zodra het kan.

Ik ga dat niet doen, want ik support mijn lokale game winkel, maar als jij dat ook doet, mag je niet komen zeuren, want je weet het nu al:

pre-orders falen vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoezo falen pre-orders? Heb nog nooit problemen gehad, en ik pre-order alle games die ik koop.
Ik heb de CE van SC2 bij de FRS gepre-ordered, dus ik kan hem op de releasedag afhalen :)

[ Voor 32% gewijzigd door Angeloonie op 20-07-2010 23:39 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
CruzLee schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 23:36:
Is natuurlijk lullig voor de bedrijven die het aanbieden, maar Joarie heeft wel gelijk. Dus bij dezen, neem dit aan van iemand met pre-order ervaring

Als je gegarandeerd wilt spelen zodra het kan, moet je je pre-order NU cancellen en het spel zonder doos kopen van de Blizzard site zodra het kan.
Dat was niet echt wat ik ermee wou zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Als je gegarandeerd wilt spelen zodra het kan, moet je je pre-order NU cancellen en het spel zonder doos kopen van de Blizzard site zodra het kan.[/b]
Niet echt: de preorder mag verkocht worden vanaf middernacht. De digitale download wordt pas om 10 uur s'morgens geunlocked :p

Ik heb NOOIT problemen gehad in men lokale gameshop (Game Mania sint-niklaas). Als jij daar zoveel problemen mee hebt is het hoogdringend tijd om een andere dealer te zoeken die jouw orders WEL noteert :p

[ Voor 21% gewijzigd door boe2 op 21-07-2010 00:26 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je ziet wel vaker in game threads reacties als O noes ik heb hem gepre-ordered en deze janjaap liep toevallig langs de frs en speelt hem eerder dan mij.

Ik ga hem zowiezo de eerste week niet halen. Slechte ervaringen met een rts op launch data proberen te spelen. Backend servers down, patches niet binnen te halen, etc. etc.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Daar hou ik je aan! Ik heb er zelf ook weinig haast mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 22:08:
Sen build is 1 base muta.. Masq deed niet bepaald een counter daarop maar had wss gwn goed gescout.. En idra.. tjah, ik weet niet wat ik van hem moet vinden, hij moet spelen met wat minder oogkleppen op :P

En de beta is net down toen ik achter de infestor burrowed NP glitch kwam :( :(
Ah k, dan is het geen cheese idd, maar gewoon een falende Idra :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Tappone schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 15:34:
Als je de nieuwe SC2ALLin1 download kan je gewoon tegen de blizzard AI spelen (very hard/insane is kewl :D) (http://sc2.nibbits.com/assets/starcrack-allin1/ ) werkt best goed, al heb ik op sommige maps wat vage bugs die ik nog niet heb uitgezocht (gold expo´s weg, geen watchtowers???)
Die heb ik nu geïnstalleerd en hij werkt prima. Het enige waar ik last van heb is dat ik replays van m'n eigen (via die launcher) gespeelde games niet af kan spelen. Ik krijg dan de foutmelding: "Cannot open map". Ik heb via google al wel het nodige gezocht, maar nog geen oplossing gevonden. Maargoed, het belangrijkste is dat ik nog lekker spelen kan.
(mochten dit soort links niet op prijs gesteld worden dan verwijder ik de post wel :) )
Volgens de website van SC2ALLin1 is de launcher legit, dus dan zal dat wel zo zijn... Toch? :+

Ik heb ondertussen de pre-download binnengehengeld en kan niet wachten om de campaign te gaan spelen.

[ Voor 15% gewijzigd door Dricus op 21-07-2010 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 00:35:
Je ziet wel vaker in game threads reacties als O noes ik heb hem gepre-ordered en deze janjaap liep toevallig langs de frs en speelt hem eerder dan mij.

Ik ga hem zowiezo de eerste week niet halen. Slechte ervaringen met een rts op launch data proberen te spelen. Backend servers down, patches niet binnen te halen, etc. etc.
daarom eerste week de single player spelen :)

heb half mei m'n CE besteld bij bol maar heb nog nooit iets gepre-ordered daar. iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

daanteb schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 09:21:
[...]

heb half mei m'n CE besteld bij bol maar heb nog nooit iets gepre-ordered daar. iemand ervaring mee?
Mijn ervaringen met pre-orderen bij bol.com zijn prima! :-) Hopelijk kan ik 's-morgens vroeg m'n collectors edition al uit m'n postbus gaan vissen! Ook bij bol.com ge-preordered!

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

[...]

Maar voor singleplayer heb je nu ook battle.net nodig :P

Dus als de servers dood zijn != singleplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
[...]

Nope, zit in hetzelfde schuitje als jij. Was meestal ook die "Jan-Jaap" die de lokale gameboer sponsorde met een paar extra euro's om maar niet te hoeven te wachten bij de brievenbus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Wiebbe schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 09:47:
Maar voor singleplayer heb je nu ook battle.net nodig :P

Dus als de servers dood zijn != singleplayer
Dat is best wel heel slecht eigenlijk...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Joarie schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 09:52:
[...]

Nope, zit in hetzelfde schuitje als jij. Was meestal ook die "Jan-Jaap" die de lokale gameboer sponsorde met een paar extra euro's om maar niet te hoeven te wachten bij de brievenbus.
Ik dacht begrepen te hebben dat je nog steeds offline kan spelen, alleen krijg je geen achievements(of je achievements worden niet gesynct met battlenet wat ook vrij logisch is als je geen verbinding hebt).

Bij de installatie van de game, moet je dan op dat moment wel een verbinding hebben met het internet voor de registratie? Ik heb daar nog niks over kunnen vinden eerlijk gezegd.

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:54

Rannasha

Does not compute.

Er zit een "Play Offline" knop op het login scherm van de SC 2 client. In de beta was deze uitgeschakeld, maar hij zal er vast met een reden zitten.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y3LLoW
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:49
Misschien een domme vraag, maar zou iemand mij kunnen zeggen hoe dit spel ''loopt'' ivm met wow?
Qua performance bedoel ik, loopt het soepeler of niet?

Geen flauwekulletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Ik ga dat niet doen, want ik support mijn lokale game winkel, maar als jij dat ook doet, mag je niet komen zeuren, want je weet het nu al:

pre-orders falen vaak.
ach ik wil graag mijn mooie complete doos hebben...koop niet vaak een spel,maar weet dat ik me met deze ga vermaken,en dan wil ik het ook fysiek hebben
Y3LLoW schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 10:14:
Misschien een domme vraag, maar zou iemand mij kunnen zeggen hoe dit spel ''loopt'' ivm met wow?
Qua performance bedoel ik, loopt het soepeler of niet?
draait gewoon zoals wow (buiten dalaran :P )

[ Voor 17% gewijzigd door mrsar op 21-07-2010 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

Als je World of Warcraft goed kan draaien, dan kun je dit spel ook goed spelen.

De engine kan mooie plaatjes neerzetten, en toch niet teveel resources van je systeem vragen, wat dat betreft pakt Blizzard dat wel slim aan, hoe hoger de systeem-eisen hoe meer je jezelf buitenspel zet met de verkoop van je product. Dus kiezen ze voor een nette engine, die geen hoge systeem-eisen heeft.

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
Is er iemand bekend met de winkels Gamersland of Mediaoffer qua pre-orders? Scheelt toch 10 euro met de bekendere winkels, maar ik heb geen idee hoe zij met levertijden zitten... Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y3LLoW
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:49
-Mach!- schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 10:18:

De engine kan mooie plaatjes neerzetten, en toch niet teveel resources van je systeem vragen, wat dat betreft pakt Blizzard dat wel slim aan, hoe hoger de systeem-eisen hoe meer je jezelf buitenspel zet met de verkoop van je product. Dus kiezen ze voor een nette engine, die geen hoge systeem-eisen heeft.
Oke bedankt voor de info! :)

Geen flauwekulletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
-Mach!- schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 10:18:

Inderdaad, waarom zou je een heel zware engine gaan ontwikkelen waardoor je spel minder diepgang heeft en minder klanten als je ook gewoon een redelijke engine kan ontwikkelen.
Graphics zijn bij mij nog steeds ondergeschikt aan gameplay, en als je de cijfers van WoW zo ziet dan ben ik daar niet de enige in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb wel echt het idee dat SC2 met alle details aan beduidend zwaarder is dan WoW met alle details aan. However, dat betekent niet dat je SC2 niet kan runnen, uitschakelen van detail scheelt een HOOP in de FPS, en als je dus WoW kan draaien kan je SC2 draaien. Maar wel met een verschil in kwaliteit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
Angeloonie schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 23:37:
Hoezo falen pre-orders? Heb nog nooit problemen gehad, en ik pre-order alle games die ik koop.
Ik heb de CE van SC2 bij de FRS gepre-ordered, dus ik kan hem op de releasedag afhalen :)
Ik doe dit bij de meeste spellen die ik wil spelen ook. Pre-orderen maar dan wel online. Kom op zeg ik ga toch niet mezelf helemaal naar een winkel verplaatsen als het spel ook naar mij verplaatst kan worden.
Die 2 extra dagen wachten wegen niet op tegen de tijd die ik nodig heb om naar een winkel te gaan, als ik dat al red met mijn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

Een engine mag je imo ook beoordelen in de soepelheid/stabiliteit van een groot aantal units in je scherm en de sfeer die ze met behulp van de engine kunnen brengen aan de speler, en niet alleen met technische snufjes en die daarbij ook gelijk hogere systeem-eisen stellen.

Ik had zelf nooit starcraft gespeeld moet ik eerlijk bekennen. Ik ben sinds deze week wat meer info aan het vergaren over StarCraft 2, en hoe meer ik er over lees, hoe enthousiaster ik er over wordt;).
Ik heb ook Starcraft 1 even op de kop getikt om even in te spelen. Volgens mij kun je Starcraft stellen onder hetzelfde motto als pokeren. It's easy to learn, hard to master:)

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja 1v1 speelt vrij aardig op mijn laptop van 4 jaar oud (alles op laag) maar ik kan geen 2v2 midgame of verder doen, zodra er say 300+ units op m'n scherm komen wordt het een slideshow :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 11:47:
Nou ja 1v1 speelt vrij aardig op mijn laptop van 4 jaar oud (alles op laag) maar ik kan geen 2v2 midgame of verder doen, zodra er say 300+ units op m'n scherm komen wordt het een slideshow :P
mja bij 4vs4 knalde op een gegeven moment mijn mem usage naar 4.5GB ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel normaal vrijwel alleen rpg en oude rts zoals c&c. Is SC2 eigenlijk een beetje vergelijkbaar met deze stijl van spelen?

Kun je daarnaast beter pre-orderen bij een webwinkel of lokale winkel? Ik zag 'm bij 12game staan voor €48, terwijl de lokale winkels voor €55-€60 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 12:10:
Ik speel normaal vrijwel alleen rpg en oude rts zoals c&c. Is SC2 eigenlijk een beetje vergelijkbaar met deze stijl van spelen?

Kun je daarnaast beter pre-orderen bij een webwinkel of lokale winkel? Ik zag 'm bij 12game staan voor €48, terwijl de lokale winkels voor €55-€60 gaan.
Ik heb bij SC2 precies het gevoel van SC1. SC1 is een vrij oude RTS (joh!) dus ik vermoed dat het antwoord ja is :-)

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09 13:25
Zijn er al mensen van plan naar dat event te gaan in Rotterdam? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IWriteCode schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 12:17:
[...]

Ik heb bij SC2 precies het gevoel van SC1. SC1 is een vrij oude RTS (joh!) dus ik vermoed dat het antwoord ja is :-)
heb ik dus totaaal niet, voor mijn gevoel is sc2 dubbel zo snel kwa gameplay en mogelijkheden die nog meer eindeloos zijn kwa counter / recounter / etc dan sc1

Broodwar heb ik altijd niks gevonden maar goed dat was ik :P
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  1. Houd het nuttig
  2. Slow-chat is niet toegestaan
  3. Posts als 'Mijne is verstuurd!' of 'Heb het spel binnen!' vallen onder spam