Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 01:51:
@wiebe Ik scoute ook een beetje. Dus als ik het gevoel had dat hij 3 rax 2tech 1reactor ging (vaak te zien aan een vroege eerste rax met tech lab. Dan had ik de opening dichtgegooid met een bunker. En tijd proberen te winnen totdat ik een siege tank heb.
Een beetje ja
In de laatste game bijvoorbeeld, op het moment dat hij met 4 dropships aan kwam met al zijn units had jij 2 siege tanks, 3 marines en 1 Viking. Jij hebt zijn basis die game geen een keer gezien, je hebt alleen 1x zijn starting rax gezien.
In zijn dropships had hij 24!! marines zitten. Het is nogal wiedes om marines te maken tegen Siege tanks, ze blazen er echt 5 kapot in 1 schot, en net niet met de HP upgrade. Helemaal als de dropships ze 1 voor 1 droppen ipv tegelijkertijd.
Een maurauder heeft 120 hp, als je ze netjes naar de tanks stuurt voor de marines kan hij makkelijk 2 hits hebben, in die tijd kan je gestimde army makkelijk richting de tanks rennen, en met wat marauders erin moet je ze makkelijk hebben.
Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 01:36:
[...]
uhm , 2de game heb ik 3rax rush gedaan langs backdoor en gewonnen , en de andere games zag je toch zelf dat hij al supper snel een siege had , maar hey , als jij de perfecte manieer hebt om te winnen van hem , show me or it didn't happen
Maar dat is precies wat ik bedoel. Sowieso gaat het nu niet meer uit maken als ik nu games tegen hem ga spelen. Alsof hij nu precies dezelfde tactic als tegen jou gaat gebruiken.. Ik probeer je tips te geven over wat je beter kan doen en dan reageer je helemaal op je tenen getrapt..
Je kan makkelijk midden in een siege tank rennen zo lang hij er niet +3/+4 heeft, zeker met zijn fastexpand had je er makkelijk door heen gekomen. Een siege tank is echt niet meteen "OH NOES I CAN NEVER COME IN".
8 siege tanks zegt dat inderdaad, maar 1/2 niet
[edit]
En met een 3rax rush bedoel ik niet een 3rax proxy, maar gewoon 3rax 2x techlab in je basis, je moet wat meer marauders gaan gebruiken, die zijn echt goed.
[
Voor 3% gewijzigd door
Wiebbe op 19-07-2010 10:07
]
Oh noes.. No more TreinTijden :(