Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:27
tevens is door een medelander, de volledige versie te downloaden via de bekende nieuwsgroepen. dit leek mij reuze fijn, zo kon ik alvast de game installeren en het spelen als ik mijn exemplaar/key ontvang.

maar helaas pindakaas, je mag em pas installeren op 27/07/2010 volgens de intalleren grrrrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
fuqua schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 11:20:
tevens is door een medelander, de volledige versie te downloaden via de bekende nieuwsgroepen. dit leek mij reuze fijn, zo kon ik alvast de game installeren en het spelen als ik mijn exemplaar/key ontvang.

maar helaas pindakaas, je mag em pas installeren op 27/07/2010 volgens de intalleren grrrrr.
kun je in windows de datum niet aanpassen? :P hij is trouwens ook al via de bnet site te downloaden

maar ben wel benieuwd of ik mijn bestelling bij bol direct die dinsdag krijg of dat er nog een paar dagen overheen gaan.

edit: wel tof, je kan nu ook via de site al je stats bekijken :) (ff inloggen en je region goedzetten)
http://beta-eu.battle.net/sc2/en/profile/44209/1/

[ Voor 13% gewijzigd door daanteb op 16-07-2010 12:08 ]

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

fuqua schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 11:20:

pssst: http://beta-eu.battle.net/en/info/digital-purchase (Download the full StarCraft II client today and pay later!).
Een beetje het steam principe: Je mag het gerust al downloaden. Zij bepalen wanneer je het spel mag installeren/spelen ;).

En online stats zijn leuk ja. De 8 player FFA op insane mode geeft je trouwens aardig wat achievements :p.

[ Voor 12% gewijzigd door boe2 op 16-07-2010 12:11 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:11
ik zie iedereen praten van ik bouw dit op 10 en dit op 6 maar dat is 10 minuten ofzo of? heb dat gedeelte gemist hoe dat gerekend wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

MrHarry schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 12:16:
ik zie iedereen praten van ik bouw dit op 10 en dit op 6 maar dat is 10 minuten ofzo of? heb dat gedeelte gemist hoe dat gerekend wordt :)
de getallen gaan over je supply (er vanuitgaand dat je continu workers bouwt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Nah het gaat er om bij weke workercount je dingen bouwt in je buildorder.

Je maakt 1e supply depot bij 10 workers, barracks bij 12, orbital command bij 14 etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:50
daanteb schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 11:50:
[...]

kun je in windows de datum niet aanpassen? :P
...
En dan stuurt één pc doodleuk een berichtje naar de b.net server met 'Het is 27 juli, we mogen spelen toch :P ?' . Aan je eigen pc wat veranderen helpt vrijwel niks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
*zit ondertussen de dagen af te tellen, de nachtjes moeten wat sneller gaan!* :D

Nu alleen ervoor zorgen dat mijn real-ID niet bekend is bij de mensen van WoW zodat ik straks met alle rust kan spelen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:27
Boeboe schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 12:07:
[...]

pssst: http://beta-eu.battle.net/en/info/digital-purchase (Download the full StarCraft II client today and pay later!).
Een beetje het steam principe: Je mag het gerust al downloaden. Zij bepalen wanneer je het spel mag installeren/spelen ;).

En online stats zijn leuk ja. De 8 player FFA op insane mode geeft je trouwens aardig wat achievements :p.
oow lol, en ik me maar afvragen hoe die gozer dat voor elkaar heeft gekregen. :) wel jammer dat je nog niet mag installeren, kon je tenminste alvast kwijlen bij het titelscherm (je moet toch inloggen, dus het spel origineel hebben om de singleplayer te kunnen spelen) maar ja.

zou dat ook zo zijn bij het origineel, vaak krijg je het spel toch eerder dan dat het in de winkels ligt, zou jm dan nog niet kunnen installeren ? (ben benieuwd eigenlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 18:53

VP.

Ghehe, een 404 op bnet :D
Page Not Found

The page you were looking for either doesn't exist or some terrible, terrible error has occurred.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

:z

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik iets gemist of is platinum league weg?
Ik ging net van gold naar diamond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
ik speel samen met byte 3v3 games maar we hebben niet zon geluk met allies, zijn er mensen die zin hebben om ons team te joinen voor 3v3's? :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-08 13:35
Ik wil best joinen, al heb ik nooit 2v2/3v3/FFA gedaan :)

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:38

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verderf schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 14:03:
ik speel samen met byte 3v3 games maar we hebben niet zon geluk met allies, zijn er mensen die zin hebben om ons team te joinen voor 3v3's? :)
Jaaa! Ik ben fan van 3v3.
Helaas kan ik alleen 's avonds spelen. :)

Mijn nick is promwarm en identifier 323 uit m'n hoofd.
Als het niet lukt, zou je een DM moeten sturen, dan krijg je m'n e-mailadres, zodat je me als real life friend kunt adden. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 19:23
Verderf schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 14:03:
Wat is je nick en nummer? Kom ik wel even lol hebben :P

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-08 00:48
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 14:00:
Heb ik iets gemist of is platinum league weg?
Ik ging net van gold naar diamond.
Nee hoor, Platinum bestaat nog wel. Waarschijnlijk zat je gewoon veel te laag in Gold en ben je daarom direct naar Diamond gepromoveerd.
Ik zat na m'n placements (1W 4L, beetje roestig ;)) in Bronze en ben na een potje of 30 direct naar Gold gepromoveerd.

Check je match history anders ff, waarschijnlijk heb je een hoop Platinum level spelers verslagen en ook een paar Diamond spelers.

"The greatest harm can result from the best intentions"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
PromWarMachine schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 14:14:
[...]

Jaaa! Ik ben fan van 3v3.
Helaas kan ik alleen 's avonds spelen. :)

Mijn nick is promwarm en identifier 323 uit m'n hoofd.
Als het niet lukt, zou je een DM moeten sturen, dan krijg je m'n e-mailadres, zodat je me als real life friend kunt adden. :)
helaas kan ik hier @ work mn identifier niet zien maar ik zal je vanaaf adden :D

Byte en ik spelen beide ook vooral savonds dus dat komt goed uit!

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 21:17

WiXX

Kijk uit malloot een...

Iemand anders last van de bug waarbij je ineens een freeze krijgt van de game. Daarna gaat me monitor op zwart en dan springt hij terug om gewoon verder te gaan.

Dit heb ik een stuk of 6 a 7 keer per game.

Heb dr een video van gemaakt YouTube: Starcraft 2 Bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadrin schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 14:27:
[...]

Nee hoor, Platinum bestaat nog wel. Waarschijnlijk zat je gewoon veel te laag in Gold en ben je daarom direct naar Diamond gepromoveerd.
Ik zat na m'n placements (1W 4L, beetje roestig ;)) in Bronze en ben na een potje of 30 direct naar Gold gepromoveerd.

Check je match history anders ff, waarschijnlijk heb je een hoop Platinum level spelers verslagen en ook een paar Diamond spelers.
Wel apart dan die verandering. Nergens iets over gelezen.
Dus nu is het 5 placement matches spelen. Alles verliezen bronze. 3 verliezen silver. 2 of minder verliezen gold.
Dan kun je net zo goed 3 placement matches spelen. Als je ongeveer het zelfde systeem aanhoud als pre patch, waarbij elke lose ongeveer een league lager was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
Als iemand 2v2 wilt doen, ik zoek een maatje :) naam is Tappone, char code 355

/gaat hopeloos random 2v2 doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
Ik heb er inderdaad wel meer over gehoord dat mensen met 5 wins in Gold terecht kwamen, maar niet iedereen. Waar het precies aan ligt is mij ook niet duidelijk.
Ik denk dat het iets te maken heeft met de wijze waarop placement matches nu werken in de matchmaking. Ik kan de bron zo snel ff niet vinden, maar ik meen me te herinneren dat je nu bij voorkeur gematched wordt met anderen die nog niet in een league geplaatst zijn.
Als je dan 5x gematched wordt aan iemand die er weinig van kan en in Bronze terecht komt dan wordt je in Gold geplaatst. Win je echter van 5 mensen die alsnog in Gold terecht komen dan heb je kans direct in Platinum terecht komen.
Diamond moet je uiteraard nog steeds dmv een promotie verdienen.

Ennuh, troost je LiquidTLO werd ook in Gold geplaatst:

http://www.teamliquid.net/forum/viewpost.php?post_id=5703503
I finished 5-0 in Europe and ended up in Gold! Consider yourself lucky bnet did not place you in silver or something!
Het nare effect is wel dat ik, toen ik me omhoog probeerde te spelen, geconfronteerd werd met "Gold" spelers die duidelijk in Plat of hoger thuishoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
ja lijkt wel of die eerste 5 matches voor de sier zijn en hij pas na 10-15 matches je echt plaatst. lijkt me ook wel beter want je kan na 5 matches nog niet echt duidelijk zeggen waar je hoort. maar ze zullen wel gedacht hebben dat niemand zin had in 15 placement matches, terecht trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daanteb schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 11:50:
[...]

edit: wel tof, je kan nu ook via de site al je stats bekijken :) (ff inloggen en je region goedzetten)
http://beta-eu.battle.net/sc2/en/profile/44209/1/
http://beta-eu.battle.net...le/130086/1/achievements/
Ziet er mooi uit, maar vergeleken met wciii stats site een stuk minder informatie. Daar kun je je winpercentage zien die je hebt met elk rast tegen elk ras. Winrate per map en zelfs hoeveel gold je hebt gemined.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
Net een aardig potje gespeeld op Blistering Sands:

Afbeeldingslocatie: http://www.gamereplays.org/community/uploads/repimgs/repimg-33-132625.jpg

Goldlevel dus niet bijzonder hoogstaand, maar wel aardig om te kijken leek mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Definitieve systeemeisen zijn bekend!
StarCraft II System Requirements

The system requirements for the StarCraft II Beta are as follows:
PC Requirements

PC Minimum System Requirements*:

* Windows® XP/Windows Vista®/Windows® 7 (Updated with the latest Service Packs) with DirectX® 9.0c
* 2.6 GHz Pentium® IV or equivalent AMD Athlon® processor
* 128 MB PCIe NVIDIA® GeForce® 6600 GT or ATI Radeon® 9800 PRO video card or better
* 12 GB available HD space
* 1 GB RAM (1.5 GB required for Windows Vista®/Windows® 7 users)
* DVD-ROM drive
* Broadband Internet connection
* 1024X720 minimum display resolution

PC Recommended System Requirements:

* Windows Vista®/Windows® 7
* Dual Core 2.4Ghz Processor
* 2 GB RAM
* 512 MB NVIDIA® GeForce® 8800 GTX or ATI Radeon® HD 3870 or better

*Note: Due to potential programming changes, the Minimum System Requirements for this game may change over time.
Mac Requirements

Mac Minimum System Requirements:

* Mac® OS X 10.5.8, 10.6.2 or newer
* Intel® Processor
* NVIDIA® GeForce® 8600M GT or ATI Radeon® X1600 or better
* 12 GB available HD space
* 2 GB Ram
* DVD-ROM drive
* Broadband Internet connection
* 1024X720 minimum display resolution

Mac Recommended System Requirements:

* Intel® Core 2 Duo processor
* 4 GB system RAM
* NVIDIA® GeForce® 9600M GT or ATI Radeon® HD 4670 or better

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 20:27

frG

WiXX schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 15:48:
Iemand anders last van de bug waarbij je ineens een freeze krijgt van de game. Daarna gaat me monitor op zwart en dan springt hij terug om gewoon verder te gaan.

Heb precies hetzelfde probleem, na de laatste patch lijkt het probleem alleen wel weg te zijn (of ik heb geluk), heb je toevallig een nvidia kaart ?

Hier het topic: http://forums.battle.net/...icId=25968567902&sid=5010

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VP. schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 19:01:
Definitieve systeemeisen zijn bekend!

[...]
Stonden ook al in de TS.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

net een pot van 54 minuten gehad op metalopolis! (ja dat kan echt :P)

Niet super hoogstaand, zowel ik als tegenstander in silver, maar tot aan het einde spannend... hij varieerde zijn units niet, en dat koste hem uiteindelijk de match...
nadat ik met vikings en banshees zijn basis gedeeltelijk had gesloopt, kwam hij hard terug met thors...
Hiermee sloopte hij mijn halve basis, maar ik had net 3 battlecruisers klaar, en begin met het slopen van zijn basis. Hiermee red ik mijn eigen basis want hij moet terug met zijn thors, en die dingen zijn traaaaag!
Op het moment dat zijn thors terug zijn, slopen ze mijn units, maar is zijn basis wel gesloopt, en heeft ie alleen nog maar 2 expansions, zonder productie..
tevergeefs bouwt hij nog 5 barracks met reactors, maar als ik dan met 6 battlecruisers aankom, zijn zijn thors er geweest, en kan ik de rest ook slopen :) (en met een +2 upgrade op de battlecruisers doen die marines ook niet zoveel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Laatst online: 09-09 22:47
Ze werken met scores ivm wins...
Ik heb gemerkt dat ik laatste tijd erg veel punten krijg van bnet...

Ipv die-hard micro... is het nu die-hard macro... en krijg ik meer punten XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar keer tegen zerg gespeeld die zo'n ''spy" tussen m'n leger zet, maar is het niet de bedoeling dat die dezelfde kleur heeft want zonet was ik blauw en de spy was een rode marine :/ *poef* dood!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:53
Dat lijkt me niet de bedoeling :) Daar gaat mn strategie :)

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
5-0 in placements en dan in Gold terecht komen :(. Zit iets niet helemaal lekker in 't placement systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 21:32:
Paar keer tegen zerg gespeeld die zo'n ''spy" tussen m'n leger zet, maar is het niet de bedoeling dat die dezelfde kleur heeft want zonet was ik blauw en de spy was een rode marine :/ *poef* dood!
Ja, is een bug. Hoort de kleur van jou te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
JJerome schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 22:09:
5-0 in placements en dan in Gold terecht komen :(. Zit iets niet helemaal lekker in 't placement systeem.
Ze hebben het verandert (geloof ik), Je wordt max gold gezet en dan met je dus maar doorgaan met winnen om hogerop te komen.

Nubs bashen in jou case ;).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJerome schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 22:09:
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 15:56:
[...]

Wel apart dan die verandering. Nergens iets over gelezen.
Dus nu is het 5 placement matches spelen. Alles verliezen bronze. 3 verliezen silver. 2 of minder verliezen gold.
Dan kun je net zo goed 3 placement matches spelen. Als je ongeveer het zelfde systeem aanhoud als pre patch, waarbij elke lose ongeveer een league lager was.
Dat dus. Maar je promoveert nu ook veel sneller. Paar potjes winnen en je slaat plat over en komt in diamond net als ik.

En het gaat erg goed daar ik sta 100ste :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Dan was je er snel bij, aangezien het pas net gepost was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VP. schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 22:49:
[...]

Dan was je er snel bij, aangezien het pas net gepost was.
Op T.net ja, maar stond al een maand oid op de site van Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 21:17

WiXX

Kijk uit malloot een...

frG schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 19:02:
[...]

Heb precies hetzelfde probleem, na de laatste patch lijkt het probleem alleen wel weg te zijn (of ik heb geluk), heb je toevallig een nvidia kaart ?

Hier het topic: http://forums.battle.net/...icId=25968567902&sid=5010
Nee een Ati Radeon 4870 oc edition 512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
WiXX schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 15:48:

Ik heb dat vandaag ook gehad, alleen die zwarte scherm was bij mij 5 tot 7 seconden ofzo -..- Ik heb een 5850 en geen Nvidia kaart.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://sc2sig.com/s/eu/54177-1.png :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:50
iemand voor wat co-op? of 2vs2?

Gekkehuis 418

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Laatst online: 14:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

omg, dat moet de meest GIGANTISCHE signature zijn in de geschiedenis van signatures :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boeboe schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 11:30:
omg, dat moet de meest GIGANTISCHE signature zijn in de geschiedenis van signatures :p
Indeed en ze zijn nog lelijk ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Heerlijk spel blijft het ook.

Ik heb nu als Terran het meeste moeite met TvZ. Echt zo pittig om goed door hun fast expand heen te komen. Ik probeer ze snel te pakken met Hellions + Igniters, maar op een gegeven moment is hun Macro zo groot met een FE (en uiteraard de rest van de map met FE) dat ik er amper door heen kom..

Als ze voor Roaches/speedlings gaan kan ik het nog wel redelijk stoppen, maar roaches zijn gewoon erg goed om de eerste tank hits te pakken. Gaan ze speedlings en muta's dan ben ik meestal ook redelijk de sjaak.

Ik probeer te responden met Thors, ik force nu regelmatig zelfs de Thors, maar sinds de buff van de Ultralisk en dat je ze niet meer kan stunnen is het moeilijk die uiteindelijk te stoppen :(

Ik merk wel dat ik toch wel regelmatig verlies omdat ik de Macro niet 100% onder de knie heb ;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gekheid schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 09:50:
iemand voor wat co-op? of 2vs2?

Gekkehuis 418
Heb je toegevoegd voor co-op. (Angeloonie 469)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang nog voordat phase 2 er mee stopt? Ik meen nog iets van 1/2 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keviani
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-06-2015
Voor het eerst in aanraking gekomen met SC2 in beta phase 1. Dus een echt goede speler zal ik nog lang niet worden, maar het gaat al lekker. Protoss sprak mij vanaf het begin al aan en ben hier nu dus de hele tijd mee aan het spelen, beetje 4 gate met proxy pylon e.d. Heb nu 27 Wins 31 Losses in de Silver League.
(EkkAzAkkA - 640)

@Hierboven 19 Juli 2010 (2 dagen inderdaad)

[ Voor 6% gewijzigd door Keviani op 17-07-2010 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom doet SC2 dit?
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/07/17/1279351685-950.jpg

We hebben gewonnen, maar hij geeft aan "You have left the game". En ook die vage koreanse tekens :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakkenjongen
  • Laatst online: 03-08 03:16
Even wachten en dan is het goed. Dat is gewoon een slomigheidje van b.net ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 12:20:
Waarom doet SC2 dit?
[afbeelding]

We hebben gewonnen, maar hij geeft aan "You have left the game". En ook die vage koreanse tekens :?
Blizzards zijn /b/tards? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

[miereneuk]het is chinees, geen koreaans :p[/miereneuk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:49
Boeboe schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 13:20:
Weet je het heeeeel zeker? ;)
Aangezien Koreaans wel van die gekante bolletjes op hun karakters gebruiken en chinezen niet....hmm, ik begin nu ook te twijfelen

[ Voor 5% gewijzigd door Joarie op 17-07-2010 13:28 ]

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Joarie schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 13:22:
[...]

Weet je het heeeeel zeker? ;)
Aangezien Koreaans wel van die gekante bolletjes op hun karakters gebruiken en chinezen niet....hmm, ik begin nu ook te twijfelen
Het is inderdaad Chinees en geen Koreaans =)

OT, hebben jullie vandaag ook gehad dat je een melding kreeg "Waiting on server" meestal gaat dat na 5 sec ofzo weg, maar vandaag had ik het dat ie niet weg wou. Tja dan maar geleaved, was wel eens waar een cg, maar toch erg balen. Was net zo'n vet gevecht aan de gang.

@Zerg-players ik doe aan Banelings drops, maar weten jullie toevallig hoe ze stil moeten staan nadat ze gedropped worden? Meestal pakken de banelings meteen de workers, omdat die dichtbij zijn wat ook de bedoeling is. Alleen als er bv een unit staat die meteen ze aanvalt, pakt de banelings de aanvaller. Dat wil ik natuurlijk niet hebben, heb liever dat ze na de drop stil staan en dat ik dan moet kiezen wie ze moeten aanvallen.
Zelf denk ik dat dit zo geprogrammeerd is in de ai van de baneling, wat wel jammer is. Ben echt zo'n control freak xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boeboe schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 13:20:
Ach, dacht ik eerst ook, maar aangezien SC zo enorm populair is in Korea gokte ik daar maar voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koreaanse tekens hebben meer ruimte tussen de strepen, ik zie dit omdat ik wc3 in het koreaans geinstalleerd heb in de hoop dat je ook koreaanse geluiden kreeg :P Met de duitse werkte het wel xD

Het blijft me toch verbazen hoe je met zerg soms kan winnen. De hele game kan je doen alsof je aan het verliezen bent door idioot veel drones te maken, en dan opeens de game om te gooien. Helaas vind ik alle races te gaaf gemaakt om bij 1 race te blijven, langer dan een dag lukt me niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 18:17:
koreaanse tekens hebben meer ruimte tussen de strepen, ik zie dit omdat ik wc3 in het koreaans geinstalleerd heb in de hoop dat je ook koreaanse geluiden kreeg :P Met de duitse werkte het wel xD

Het blijft me toch verbazen hoe je met zerg soms kan winnen. De hele game kan je doen alsof je aan het verliezen bent door idioot veel drones te maken, en dan opeens de game om te gooien. Helaas vind ik alle races te gaaf gemaakt om bij 1 race te blijven, langer dan een dag lukt me niet :P
is dat een nadeel dan? blijft het spel langer leuk :9

toch maar weer overgestapt op protoss, vind ik toch iets leuker dan terran

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Verwijderd schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 18:17:
Het zijn keuzes die je moet maken als zerg, als je weet dat je een push kan defenden met een x aantal units. Dan ga je drones maken, zo niet wat meer units. Zerg is in het algemeen een race die initiatief overlaat aan de P of T en maakt vervolgens daar uit een beslissing.

Ik verlies maar al te vaak, doordat ik te weinig units maakte maar meer drones. Nu heb ik het wel onder de knie, door spinecrawlers te bloken met 2 evo chambers bv =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Laatst online: 09-09 22:47
Gister ben ik wonderbaarlijk 5x gecrashed...
Ze mogen van mij de beta langer doen :P Blijft gaaaaaaf XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ondervind trouwens weer een geweldig voordeel van het blizzard log in systeem. Ik ben nu buitengesloten van mijn 2de main. Zo irritant dat blizzard niet een gewone password recovery systeem heeft en gaat vragen naar je naam e.d. Daar hebben ze toch niks mee te maken.

Ik zal speciaal voor sc2 maar een serieuze acc maken. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Laatst online: 03-09 21:58
Verwijderd schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 20:15:
Ik ondervind trouwens weer een geweldig voordeel van het blizzard log in systeem. Ik ben nu buitengesloten van mijn 2de main. Zo irritant dat blizzard niet een gewone password recovery systeem heeft en gaat vragen naar je naam e.d. Daar hebben ze toch niks mee te maken.

Hey ik speel ook op David Kims account :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Oh dus jij hebt mij toegevoegd...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TtL8e7ay
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-05-2017
:-)

Afbeeldingslocatie: http://pic.phyrefile.com/b/bl/blayde/2010/07/16/24722_361644345884_609g36a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TOF !
Verwijderd schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 20:15:

En jawel dat hebben ze wel, hun spel je betaald om het te mogen spelen het hoeft niet.
liefst weten ze ook wat je eet. en zolang je kan aantonen jij de orginele eigenaar ben krijg je het altijd terug.

geheime vraag / adress die geregistreerd staat etc.

[ Voor 61% gewijzigd door Mektheb op 18-07-2010 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op zondag 18 juli 2010 @ 00:23:
[...]

TOF !

[...]

En jawel dat hebben ze wel, hun spel je betaald om het te mogen spelen het hoeft niet.
liefst weten ze ook wat je eet. en zolang je kan aantonen jij de orginele eigenaar ben krijg je het altijd terug.

geheime vraag / adress die geregistreerd staat etc.
No more beer for you.

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2010 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
Vreemd, ik krijg net een bericht met de mededeling dat er een nieuwe patch is en het verzoek om uit te loggen om die te downloaden.
Aangezien ik altijd netjes doe wat me gevraagd wordt (;)) log ik uit, start het spel opnieuw op en... geen patch...

Kennelijk is amerika al aan het patchen:

http://www.teamliquid.net...c_id=136955&currentpage=2

Launcher geeft daar nog de oude patchnotes dus geen idee wat eraan komt.

Edit:
Ik kwan dit net tegen: http://starcraftrankings.com/
Mocht je willen weten wat je overall ranking is kun je jezelf daar opzoeken :). De info ligt wel ruim een halve dag achter, maar het is beter dan niets.

[ Voor 19% gewijzigd door Shadrin op 18-07-2010 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TtL8e7ay
Shadrin schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 18:45:
Goldlevel dus niet bijzonder hoogstaand, maar wel aardig om te kijken leek mij :)
Ik snap nu helemaal niet meer waarom ik vast zit in bronze. Van deze protos clown had ik gehakt gemaakt. Ongelofelijk verschrikkelijke micro echt. Hij had met minder stalkers je main army helemaal in de vernieling kunnen helpen, nadat hij via de backdoor binnenkwam.

Jij speelt een stuk minder slecht trouwens, leuke drop ook. Maar ook daar weer: Hij zag je komen, had zoveel stalkers en had je een van je dropships makkelijk neer kunnen halen met wat meer zorg.

Lang verhaal kort: terechte win, maar geen trofee. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
Ik heb ook een tijd vast gezeten in bronze terwijl ik met gemak won van dit niveau gold spelers, tot ik iets van 30 potjes totaal had gespeeld. Toen sloeg ik ineens zilver over en kwam ik in gold terecht.

En ja hij had m'n basis volledig in puin kunnen leggen. Ik snapte al niet waarom hij die rocks neerhaalde. Hij had tenslotte al blink en een observer en had dus gewoon naar boven kunnen blinken. Dan haddden mijn marines weer helemaal terug moeten lopen. Tegen de tijd dat ik terug was had hij simpelweg weer naar beneden kunnen blinken. Maar hé, mij hoor je daar niet over klagen :)

Het lijkt er een beetje op dat veel gold spelers een truuikje kennen en zodra dat truukje mislukt ze geen idee hebben van wat ze verder moeten doen. Net nog zo'n potje gespeeld op scrapstation. Kwam een Toss aanzetten met een cannonrush die redelijk werkte dankzij mijn totale gebrek aan scouting in m'n eigen basis.
Hij had er kennelijk geen rekening mee gehouden dat commandcenters gewoon gelift kunnen worden.
Resultaat? Een potje kamperen in m'n natural, en die gast vernederen door rustig te techen naar battlecruisers.

Edit: replay ook maar ff geupload, wederom niet hoogstaand, maar ik vond het vermakelijk:

Afbeeldingslocatie: http://www.gamereplays.org/community/uploads/repimgs/repimg-33-132781.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Shadrin op 18-07-2010 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
maakt ie keurig netjes een cannon rush die redelijk verloopt en nu veilig staat, gaat ie de gateways lekker in z'n eigen basis zetten :D lekker handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TtL8e7ay
Shadrin schreef op zondag 18 juli 2010 @ 01:22:
rustig te techen naar battlecruisers.
[afbeelding]
Mocht je nou ooit nog eens het genot hebben om een over een toss basis te vliegen met zoveel battlecruisers, dan kun je die vrij snel helemaal slopen door alleen de pylons weg te halen. Daarna direct door naar de volgende basis voor hetzelfde. Binnen de kortste keren kan hij helemaal niets meer, dan hoef je alleen maar probes te slopen die de pylons neer willen zetten. ;-)

Ik zeg dit omdat ik nog weinig spelers zie die de grote zwakte van toss bases goed benutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interessant artikel van de Wall Street Journal.
Activision Bets Big on PC Game
Company Has Spent More Than $100 Million Developing 'Starcraft' Sequel

By DAN GALLAGHER
[Blizzard] Blizzard

'Starcraft II' is a sequel to a science-fiction strategy game that was released 12 years ago. The videogame goes on sale July 27.

Game developers at Blizzard Entertainment have been putting the finishing touches on "Starcraft II," a sequel to a science-fiction strategy game that was first released 12 years ago.

Although videogame sales are in a slump, expectations for "Starcraft II" are high. Blizzard's parent company, Activision Blizzard, has spent more than $100 million developing the computer-based game.

Analysts expect it will sell several million units globally this year, giving a profit boost to Activision's bottom line.

"There is no shortage of consumers for 'Starcraft'," Activision Chief Executive Bobby Kotick said in an interview last month. "For a game that is more than 10 years old, there's millions of people still playing it."

At a meeting of analysts last month, Mr. Kotick described Starcraft as one of the company's seven "pillars of opportunity." He said each pillar has the potential to deliver between $500 million and $1 billion of operating profit over its life span.

"Starcraft II" goes on sale July 27 for $60. The game and its predecessor are set around a battle between three species in the 26th century.

The first "Starcraft" has been one of the best-selling titles for the PC, having moved more than 11 million units since its first release.

Blizzard President Mike Morhaime said the company may be able to migrate some fans of its blockbuster "World of Warcraft" franchise to the game.

"We've brought in a lot of new players in the beta testing who've been playing 'World of Warcraft' but have never tried Starcraft," he said in an interview at the company's headquarters in Irvine, Calif.

The release of "Starcraft II" plays into a larger trend by Activision and other videogame makers to seek growth outside the traditional console-based, retail games business, where momentum has been slowing of late.

For the first five months of this year, sales of game software in the U.S. fell more than 6% compared with the same period in 2009, according to data from the NPD Group, which tracks sales of game products through traditional and online retail channels.

U.S. sales of videogame hardware, software and accessories for June fell to approximately $2.2 billion from $2.3 billion a year earlier, according to NPD.

Analysts say NPD doesn't cover other channels in the game market, most notably games that are sold in digital formats over online services such as Xbox Live and the PlayStation Network.

NPD says it has started to measure spending outside the traditional retail channel, including used games, rentals, subscriptions and digitally delivered content.

Such channels are becoming increasingly important to the sector. Activision's March quarter was driven in large part by online play of its blockbuster "Call of Duty: Modern Warfare 2" and the downloadable expansion pack called "Stimulus Package."

Michael Pachter of Wedbush Morgan expects the PC game segment to offset declines in the console game business this year—thanks mostly to the "Starcraft II" release and a coming "Warcraft" expansion.

Game publishers have been pushing to build out their digital businesses, but Activision has a leg up on the competition through Blizzard, a maker of online games that merged with Activision in 2008. The "Warcraft" multiplayer online franchise brings in a steady stream of monthly subscription revenue.

While "Starcraft II" won't use a subscription model in the U.S., the game will offer subscriptions in other markets such as Korea. Plus, PC games offer larger profit margins than console titles, as revenue doesn't need to be shared with console manufacturers.

Eric Handler, analyst at MKM Partners, said Activision is focusing on franchises that not only have the potential for strong retail sales, but the most opportunities for additional revenue from digital initiatives like downloadable content and microtransactions.

"I think it's a very sound strategy for them," he said.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik probeer nu steeds meer verschillende dingen uit, net een paar potjes gegaan voor 2 barracks, 2 factorys en dan zo snel mogelijk siege tanks en marines stampen.
Dat ging op zich best goed, en een potje erna wil ik weer wat anders proberen, zonder de siege tanks, dus maar even MMM.
Helaas stuit ik op een tegenstander die al 3 tanks heeft staan, hoe is dat fatsoenlijk te counteren zonder zelf tanks te maken, of een heel leger air units? (want met alleen banshees kom je er niet, die worden erg snel uit de lucht gehaald door 1 of 2 vikings)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 02:58
RonnieB82 schreef op zondag 18 juli 2010 @ 11:33:Helaas stuit ik op een tegenstander die al 3 tanks heeft staan, hoe is dat fatsoenlijk te counteren zonder zelf tanks te maken, of een heel leger air units? (want met alleen banshees kom je er niet, die worden erg snel uit de lucht gehaald door 1 of 2 vikings)
Banshees met cloak bijvoorbeeld. Met een beetje geluk heb je een paar tanks/andere units opgeruimd voordat ze gaan scannen/observers+vikings sturen. Ghosts met nuke, dropships units ernaast laten droppen, battlecruisers.. genoeg keus :)

[ Voor 9% gewijzigd door Gody op 18-07-2010 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Gody schreef op zondag 18 juli 2010 @ 11:43:
[...]
Banshees met cloak bijvoorbeeld. Met een beetje geluk heb je een paar tanks/andere units opgeruimd voordat ze gaan scannen/observers+vikings sturen. Ghosts met nuke, dropships units ernaast laten droppen, battlecruisers.. genoeg keus :)
thnx, dat zal ik in gedachten houden!

Toch heb ik het erg zwaar, zelfs nu ik pas in silver league ben... ik ben constant aan het 'counteren' op de units van de tegenstander, zodat ik eigenlijk de hele tijd achter de feiten aanloop...
ik ben gewoon nog niet snel en efficient genoeg denkik, loop als een malle rond te klikken en te doen, maar nog is de tegenstander continu sneller met een leger opzetten en aan te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonnieB82 schreef op zondag 18 juli 2010 @ 11:33:
Ik probeer nu steeds meer verschillende dingen uit, net een paar potjes gegaan voor 2 barracks, 2 factorys en dan zo snel mogelijk siege tanks en marines stampen.
Dat ging op zich best goed, en een potje erna wil ik weer wat anders proberen, zonder de siege tanks, dus maar even MMM.
Helaas stuit ik op een tegenstander die al 3 tanks heeft staan, hoe is dat fatsoenlijk te counteren zonder zelf tanks te maken, of een heel leger air units? (want met alleen banshees kom je er niet, die worden erg snel uit de lucht gehaald door 1 of 2 vikings)
De Terran met de meeste vikings wint de game, je kan je eigen tanks zetten voor zijn basis juist op de lijn waar zijn sight eindigt van the ledge , vikings hebben een grote range dus jou tanks kunnen de zijne raken maar niet andersom , tenzij hij zijn vikings stuurt , maar als jij er meer hebt. GG :) zorg wel dat je 1-2 ravens hebt lmid/lategame ze komen altijd met hun banshees vet irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had laatst ook een game gespeeld TvT, opponent ging voor vikings en siege tanks. Op dat moment liep ik achter in air, toen ben ik geswitched naar Thors met +2 weapon, armor en wat marauders, werkt vrij goed tegen sieged tanks :) en je kan met thors ook vikings afschieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je ziet dat je de viking race niet haalt (heb ik maar al te vaak) moet je niet proberen zijn viking count in te halen, je kan beter een paar thors maken, zorgen dat je meer siege tanks hebt en een normaal aantal vikings toe te voegen. Dit werkt in mijn ervaring prima. Als je vijand vervolgens alleen maar thor/viking heeft (vaak zat tegengekomen) kan je ook marine tank thor gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in "[PC] SC2 beta Tournament Topic".

Dit topic kan misschien ook in de ts worden verwerkt. Tevens Minitoernooitje om negen uur wie doet er mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 juli 2010 @ 19:59:
Verwijderd in "[PC] SC2 beta Tournament Topic".

Dit topic kan misschien ook in de ts worden verwerkt. Tevens Minitoernooitje om negen uur wie doet er mee?
Ik wil meedoeen , maar , wat is je ID?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
Net een lekker potje gespeeld waar m'n gebruikelijke marine ghost combo van de kaart geveegd werd door een platinum speler met high templar.
Vervolgens weet ik ternauwernood z'n push op m'n natural af te houden en probeer ik mezelf terug te werken in de game met een marauder drop en cloaked banshee harass.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamereplays.org/community/uploads/repimgs/repimg-33-132866.jpg

Edit: Hmm net deze post in een verkeerd topic gepost, moest dus iets veranderen om het hier opnieuw te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De finale tussen mij en defuze is gespeeld. Replays.
http://binarybeast.com/xBW1007181

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
klopt het dat vanacht de laatse kans is voordat de beta stopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:34
Een hele domme vraag, maar ik heb vroeger genoten van Red Alert 2 en de expension.

Maar Warcraft 3 vond ik niet veel aan.

Waar lijkt SC2 het meeste op?

SC1 heb ik nooit gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op zondag 18 juli 2010 @ 22:44:
De finale tussen mij en defuze is gespeeld. Replays.
http://binarybeast.com/xBW1007181
No offense naar Fuze, maar het waren wel redelijk one sided games ;)

@Fuze, waarom ging je niet een 3rax rush op hem? Hij heeft elke game hetzelfde gedaan, en elke game heeft hij geen blokkade bij zijn chokes. Als je 6/7 marauders had gemaakt met marine ondersteuning had je zo ze basis ingelopen ze tank gepakt en ze base geraped.

Drops ed zijn leuk, maar vergeet niet dat hij ook een voordeur heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Outlandos schreef op maandag 19 juli 2010 @ 00:23:
Een hele domme vraag, maar ik heb vroeger genoten van Red Alert 2 en de expension.

Op SC1.

Maar het is geen WC 3 aangezien je daar Heroes in hebt en in SC niet. Tenminste niet in de MP. Dan lijkt het wat meer op RA, basis bouwen, minirals minen, leger maken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
MrVegeta schreef op maandag 19 juli 2010 @ 01:02:
[...]

Op SC1.

Maar het is geen WC 3 aangezien je daar Heroes in hebt en in SC niet. Tenminste niet in de MP. Dan lijkt het wat meer op RA, basis bouwen, minirals minen, leger maken etc.
Ik zou zeggen voor 5 euro SC1 halen bij de lokale gameboer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op maandag 19 juli 2010 @ 00:57:
[...]

No offense naar Fuze, maar het waren wel redelijk one sided games ;)

@Fuze, waarom ging je niet een 3rax rush op hem? Hij heeft elke game hetzelfde gedaan, en elke game heeft hij geen blokkade bij zijn chokes. Als je 6/7 marauders had gemaakt met marine ondersteuning had je zo ze basis ingelopen ze tank gepakt en ze base geraped.

Drops ed zijn leuk, maar vergeet niet dat hij ook een voordeur heeft ;)
uhm , 2de game heb ik 3rax rush gedaan langs backdoor en gewonnen , en de andere games zag je toch zelf dat hij al supper snel een siege had , maar hey , als jij de perfecte manieer hebt om te winnen van hem , show me or it didn't happen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een redelijk irritante puzzel opgelost.
FFA 7insane AI
TvZZZZ TvTTTTT werkte niet
Uiteindelijk PvPPPP gedaan. Gekke ai's komen in no time met zealots over vandaan. Overleven met cannons en snel doortechen naar robo. Terwijl mijn phaseprism gemaakt werd werd mijn basis gesloopt en ik kon nog net ontsnappen met 4 probes en men prism. Naar een eiland gegaan. Basis opgebouwd met men laatste 600 minerals. Ring van cannons gemaakt. Af en toe handmatig zijn dropships met de cannons getarget (als je ze met rust laten is het een transportbrug van heb ik jou daar.) shields techen naar 3 airwapens 3 airarmor 2 mothership gebruiken om cannons ook te shielden. en uiteindelijk kon ik er nog net 5/6 carriers eruitpompen.
Was nog even een bittere strijd om eruit te komen. Maar eenmaal zijn main kapot had ik de achievement gehaald. 4 stuks trouwens aangezie je de makkelijkere moeilijkheidsgraden er gratis bijkrijgt.

@wiebe Ik scoute ook een beetje. Dus als ik het gevoel had dat hij 3 rax 2tech 1reactor ging (vaak te zien aan een vroege eerste rax met tech lab. Dan had ik de opening dichtgegooid met een bunker. En tijd proberen te winnen totdat ik een siege tank heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Dom spel.

Als je paar weken niet speel zit je opeens met 2500 M/G en wordt je kapot gevoidrayd :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op maandag 19 juli 2010 @ 01:52:
Dom spel.

Als je paar weken niet speel zit je opeens met 2500 M/G en wordt je kapot gevoidrayd :p.
Ja redelijk frustrerend. Ik werd echt kapot ge baneling bust, cloacked bansheed, eruit ge tvt'd en eruit gemacro'd door protoss. Het duurt wel een 30tal potjes voordat je 1 b.o. weer eniginzs onder de knie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Outlandos schreef op maandag 19 juli 2010 @ 00:23:

Als je WC3 niet leuk vond (wtf) ga je SC2 ook niets vinden. Beide games zijn heel gelijkaardig qua singleplayer concept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Boeboe schreef op maandag 19 juli 2010 @ 09:34:
[...]

Als je WC3 niet leuk vond (wtf) ga je SC2 ook niets vinden. Beide games zijn heel gelijkaardig qua singleplayer concept.
Dat ben ik niet met je eens... WC3 vond ik niet heel geweldig... SC2 heel erg... zelfde gevoel als bij SC1.

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 01:51:
@wiebe Ik scoute ook een beetje. Dus als ik het gevoel had dat hij 3 rax 2tech 1reactor ging (vaak te zien aan een vroege eerste rax met tech lab. Dan had ik de opening dichtgegooid met een bunker. En tijd proberen te winnen totdat ik een siege tank heb.
Een beetje ja :P

In de laatste game bijvoorbeeld, op het moment dat hij met 4 dropships aan kwam met al zijn units had jij 2 siege tanks, 3 marines en 1 Viking. Jij hebt zijn basis die game geen een keer gezien, je hebt alleen 1x zijn starting rax gezien.

In zijn dropships had hij 24!! marines zitten. Het is nogal wiedes om marines te maken tegen Siege tanks, ze blazen er echt 5 kapot in 1 schot, en net niet met de HP upgrade. Helemaal als de dropships ze 1 voor 1 droppen ipv tegelijkertijd.

Een maurauder heeft 120 hp, als je ze netjes naar de tanks stuurt voor de marines kan hij makkelijk 2 hits hebben, in die tijd kan je gestimde army makkelijk richting de tanks rennen, en met wat marauders erin moet je ze makkelijk hebben.
Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 01:36:
[...]

uhm , 2de game heb ik 3rax rush gedaan langs backdoor en gewonnen , en de andere games zag je toch zelf dat hij al supper snel een siege had , maar hey , als jij de perfecte manieer hebt om te winnen van hem , show me or it didn't happen
Maar dat is precies wat ik bedoel. Sowieso gaat het nu niet meer uit maken als ik nu games tegen hem ga spelen. Alsof hij nu precies dezelfde tactic als tegen jou gaat gebruiken.. Ik probeer je tips te geven over wat je beter kan doen en dan reageer je helemaal op je tenen getrapt..

Je kan makkelijk midden in een siege tank rennen zo lang hij er niet +3/+4 heeft, zeker met zijn fastexpand had je er makkelijk door heen gekomen. Een siege tank is echt niet meteen "OH NOES I CAN NEVER COME IN".

8 siege tanks zegt dat inderdaad, maar 1/2 niet ;)

[edit]
En met een 3rax rush bedoel ik niet een 3rax proxy, maar gewoon 3rax 2x techlab in je basis, je moet wat meer marauders gaan gebruiken, die zijn echt goed.

[ Voor 3% gewijzigd door Wiebbe op 19-07-2010 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:27
MrVegeta schreef op maandag 19 juli 2010 @ 01:52:
Dom spel.

Oeh ik was de eerste games ook helemaal de kluts kwijt, werd echt door n00b tactics gemold.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 02:00:
[...]

Ja redelijk frustrerend. Ik werd echt kapot ge baneling bust, cloacked bansheed, eruit ge tvt'd en eruit gemacro'd door protoss. Het duurt wel een 30tal potjes voordat je 1 b.o. weer eniginzs onder de knie hebt.
ik heb ook gemerkt dat elke kleine map (steppes of war vooral) die ik speel tegen protoss keihard wordt afgemaakt door 2 snelle gateways verstopt ergens bij mn basis. als ik het zie probeer ik nog snel cannons te maken maar dat is altijd te laat, forge duurt ook zo lang. lijkt wel of de enige remedie is om zelf ook 2 snelle gateways te maken ...

vandaag alweer laatste dag, gelukkig maar 1 weekje wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

daanteb schreef op maandag 19 juli 2010 @ 10:13:
[...]

ik heb ook gemerkt dat elke kleine map (steppes of war vooral) die ik speel tegen protoss keihard wordt afgemaakt door 2 snelle gateways verstopt ergens bij mn basis. als ik het zie probeer ik nog snel cannons te maken maar dat is altijd te laat, forge duurt ook zo lang. lijkt wel of de enige remedie is om zelf ook 2 snelle gateways te maken ...

vandaag alweer laatste dag, gelukkig maar 1 weekje wachten :D
Bedoel je echt in je basis? :P

Ik scout echt heel vaak tegen protoss in mijn eigen basis, zeker om proxy pylons te zoeken :> Als hij er een heeft dan ben ik gewoon echt de sigaar.

Ik kan ook echt niet wachten :D Ik ga eerst de single player afmaken, eindelijk een einde/vervolg op het verhaal wat ik mee kreeg toen ik 13/14 jaar oud was :D

[ Voor 10% gewijzigd door Wiebbe op 19-07-2010 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
Boeboe schreef op maandag 19 juli 2010 @ 09:34:
[...]

Daar ben ik het ook niet mee eens, het spel is compleet anders, het feit dat je geen hero heeft maakt heel veel verschil (gelukkig! :) ) WC3 heb ik multiplayer nooit echt gedaan, behalve op wat LAN's enzo voor de gein. SC2 multiplayer is veel meer m'n smaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op maandag 19 juli 2010 @ 10:01:
[...]

Een beetje ja :P

In de laatste game bijvoorbeeld, op het moment dat hij met 4 dropships aan kwam met al zijn units had jij 2 siege tanks, 3 marines en 1 Viking. Jij hebt zijn basis die game geen een keer gezien, je hebt alleen 1x zijn starting rax gezien.
Ik zag zijn factory scouten. Dat is op zich alle scouting informatie die ik nodig had om turrets te bouwen en er zeker van te zijn dat er geen tanks of vikings aankwamen. En dus wss iets met banshees,bc's of dropships (immers je hebt niet voor niks een fac gebouwd) plus ik had volgens mij ook nog een expansion.

En grote kans dat ik hetzelfde speel. Ik ben meer van het starten met 1b.o. met verschillende vertakkingen n.a.v. de situatie.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2010 11:12 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  1. Houd het nuttig
  2. Slow-chat is niet toegestaan
  3. Posts als 'Mijne is verstuurd!' of 'Heb het spel binnen!' vallen onder spam