Oh is dat zo ja? Ik wist niet dat de vorige updates ook zo lang op zich hebben laten wachten. Het lijkt me dan ook onlogisch dat ze deze keer wel heel kleine updates aan de lijn gana toevoegen, zoals een IETS snellere CPU. Of zie ik dat verkeerd?
tomtommie schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:06:
[...]
Inderdaad gewoon doen, is perfecte laptop!
Maar verder, weet je zeker dat je 17" wilt, dat is wel echt heel groot vind ik!
Verder kun je via surfspot.nl korting krijgen, volgens mij 10%, dus ook niet verkeerd!
Bedankt voor de tip! Ik ga zeker voor een 17" ja, ik heb veel ruimte nodig op het scherm.
Ik heb die site inderdaad ook even bekeken. Ze hebben het wel over een nieuwe CPU, maar ze hebben het daar ook al over een late 2010 upgrade met dus die nieuwe CPU als nieuwe optie. Verwachten jullie niet dat dit zo snel zal gaan?
Ik benk dat ik maar gewoon ga bestellen. Het enige dat me nu nog van het bestellen weerhoudt is de gedachte dat wanneer ik de bestelling plaats, er binnen 2 maanden dus een aantal nieuwe opties zijn voor de CPU / GPU misschien.. Maar jullie verwachten dus duidelijk niet dat er dit jaar nog nieuwe upgrades gaan komen?
Zo niet dan plaats ik morgen eindelijk mijn bestelling maar eens.
Ik hoop dat jullie mijn zorgen een beetje begrijpen. Ik weet dat een PC nooit "future proof" is, maar het is aan de andere kant ook weer een hoop geld, en als ik met 2/3 maanden wachten een beter systeem kan aanschaffen, dan wacht ik daar op.