http://www.samsung.com/nl...x.idx?pagetype=subtype_p2
Er zijn geen Samsung Plasma's in deze formaten, dus ja domme vraag hé
Er zijn geen Samsung Plasma's in deze formaten, dus ja domme vraag hé
Verwijderd
Verwijderd
zou dat niet diegene in de doos zijn ?Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:05:
... en 1 bij de 3D plasma tv actie (op de website staat inculsief 1 gratis 3d bril bij deze actie) ...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Verwijderd
Ja zou ook best kunnen zo... maakt mij niet echt uit... het is niet dat ik een heel gezin ofzo heb om brillen voor te voorzien... 2 zou zelfs al genoeg zijn...MazeWing schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:30:
volgens mij krijg je er nu ook maar maximaal 4 hoor. 1 in de doos; de gratis 3d bril (eerdere C7700 modellen hadden er nog geen bril standaard bij), 1tje die je gekocht hebt en 2 via de samsung actie.
[ Voor 10% gewijzigd door Ted038 op 22-11-2010 15:22 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Instatic op 22-11-2010 16:15 ]
That Is The Question
Bij mij gaat hij zonder melding naar HDMI1. Ik heb bij TV instellingen "Satelliet" gekozen en geen kanalen ingesteld.Ted038 schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:20:
iemand (met vermoedelijk een ps50c7700) die ook weet hoe je niet gebruikte "bronnen" als TV, PC of HDMI3 kan verwijderen uit de keuzelijst ?
Wat is het probleem : Als ik nu de samsung 3d bluray speler uitzet , dan vervalt de "anynet" verbinding en gaat de tv nu automatisch naar de TV-stand met bron "TV", heb echter geen (analoge) kanalen geinstalleerd, dus gelijk geeft de TV dan de vraag of ik deze wil installeren .....![]()
Dat wil ik uiteraard niet, ik wil dat de TV teruggaat naar HDMI1 kanaal, waarop mijn TV-box zit ....
Als ik nu die TV-stand kan "blokkeren", dan hoop ik dat dit helpt ....
Iemand een idee ?
Verwijderd
Link doet het niet en kan de beugel op de site ook niet vinden!rataplan2 schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:11:
Voor de mensen die hun c7700 willen ophangen aan een muur
franklin heeft vandaag een muurbeugel in de aanbieding voor 25 euro.
Tis een namaak van de Samsung WMN1000B
[afbeelding]
http://www.franklin.nl/_d...ingDetails.asp?o=140&d1=1
Aanbieding is 24 uur geldig
That Is The Question
Verwijderd
JAVerwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 23:35:
Deze Sammy beschikt over een ACR (audio return channel)
Mijn vraag is of je receiver ook over deze optie moet beschikken. Mijn receiver (Pioneer VSX-LX60) heeft dat helaas niet.
Niemand een idee ?Nullius schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:49:
Ik bezit nu enkele maanden de PS50C7700.
Als ik met mijn PS3 een DVD (lagere kwaliteit dus) afspeel, heb ik regelmatig last van een horizontale lijn op mijn beeld.
Het is alsof een deel bovenaan het beeld enkele milliseconden voor- of achterloopt dan het beeld onderaan.
Deze lijn doet zich niet altijd voor op dezelfde plaats.
Het probleem doet zich enkel voor bij de PS3 (TV op die input ingesteld op game mode) en dan vooral bij lagere kwaliteit (zowel DVD als streaming media).
Bij media die vanaf mijn settopbox komt, heb ik het probleem nog niet opgemerkt.
Heeft iemand dit probleem ook gehad ?
Weet iemand de juiste benaming van dit probleem ?
Tnx !
Verwijderd
Een extra kabeltje....................Bedoel je een optisch kabeltje van de Sammy naar de receiver?Ted038 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 01:15:
[...]
JA
maar geen ramp, er zijn nog paar andere mogenlijkheden om geluid van tv naar je receiver te krijgen, er komt alleen een extra kabeltje bij
Verwijderd
weet je dan ook hoe wel ?Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:54:
Audio return vereist HDMI 1.4, zowel op TV , receiver als HDMI kabel, is zeer recent en wellicht niet aanwezig op jou toestel.
http://www.pioneer.be/nl/...chive/VSX-LX60/index.html
Via optische aansluiting is trouwens geen DTS of Dolby HD mogelijk vanwege te beperkte bandbreedte.
Verwijderd
Het zal toch niet zo zijn dat ik na een jaar al weer een nw. receiver moet kopen. Is er helemaal geen manier om geluid (liefst DTS) vanuit de usb naar mijn receiver te krijgen?Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:54:
Audio return vereist HDMI 1.4, zowel op TV , receiver als HDMI kabel, is zeer recent en wellicht niet aanwezig op jou toestel.
http://www.pioneer.be/nl/...chive/VSX-LX60/index.html
Via optische aansluiting is trouwens geen DTS of Dolby HD mogelijk vanwege te beperkte bandbreedte.
Verwijderd
Krijg je met een optische kabel er wel geluid uit en zoja hoe heb je dit kabeltje aangesloten op je receiver, via de in of out?Ted038 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:03:
[...]
weet je dan ook hoe wel ?
(heb nu een optische kabel dus, had wel gezien dat er ook andere audio outs zijn, maar of deze beter zijn dan optisch ???? )
mijn signature is bewust leeg :-)
Verwijderd
Okee dus ik moet een extra optische kabel aansluiten om DD 5.1/DTS te krijgen. Betekent dat de optische kabel op de ingang van de receiver moet?pCOW schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:06:
Zoals al eerder gezegd. Als je mkv-bestanden bekijkt via USB of via DLNA kun je zowel DD 5.1 als DTS 5.1 over optisch naar je versterker laten sturen. Als je een bron bekijkt die via HDMI is aangesloten zal er geen surround naar de versterker worden verstuurd. Deze bronnen (bijvoorbeeld Blu-ray speler of mediaspeler) kun je beter wat geluid betreft direct op je versterker aansluiten.
zowel receiver (samsung htc6930w) en ps50c7700 hebben beiden een optische aansluiting, en geluid gaat bij mij dus via die mogenlijkheid. echter niet opgevallen of dat dan wel/geen DTS ofzo is.Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:48:
[...]
Krijg je met een optische kabel er wel geluid uit en zoja hoe heb je dit kabeltje aangesloten op je receiver, via de in of out?
[ Voor 7% gewijzigd door Paradox op 23-11-2010 14:47 ]
Verwijderd
fonzie123 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:21:
Zijn er nog mensen die last hebben van crosstalk?
Ik heb getracht om het te fotograferen (http://mrtncls.blogspot.c...-ps50c7700-crosstalk.html).
Is er iemand die een SSG-2200AR brilletjes heeft? Heeft dit dezelfde problemen?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2010 12:29 ]
Verwijderd
Is de optisch kabel op je receiver dan aangesloten op de In of Out?Ted038 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:18:
[...]
zowel receiver (samsung htc6930w) en ps50c7700 hebben beiden een optische aansluiting, en geluid gaat bij mij dus via die mogenlijkheid. echter niet opgevallen of dat dan wel/geen DTS ofzo is.
je begrijpt dat er op "mijn" receiver een optische stekker zit, die dan dus als "in" fungeert ? (staat geen in of out bij, maar lijkt mij logisch dat op een receiver de (eerste) optisch altijd "in" is .... (tenzij meerdere optische poorten)Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:30:
[...]
Is de optisch kabel op je receiver dan aangesloten op de In of Out?
Zou het kunnen dat je kanaal geen 3D Side By Side uitzending is, maar gewoon "normaal" kanaal, waarbij je 3D op SBS instelt ipv 2D>3D ???fonzie123 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:21:
Zijn er nog mensen die last hebben van crosstalk?
Ik heb getracht om het te fotograferen (http://mrtncls.blogspot.c...-ps50c7700-crosstalk.html).
Is er iemand die een SSG-2200AR brilletjes heeft? Heeft dit dezelfde problemen?
[ Voor 8% gewijzigd door Ted038 op 23-11-2010 13:06 ]
Als test heb ik een gewoon menu genomen. Dan zou je met elke oog (uiteraard appart oog dicht houden) een deel van het menu moeten kunnen zien. Ik zie dan bij elke oog een ghostbeeld. Het gaat hier niet om de SBS films maar de 3D techniek in de TV.Ted038 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 13:03:
[...]
Zou het kunnen dat je kanaal geen 3D Side By Side uitzending is, maar gewoon "normaal" kanaal, waarbij je 3D op SBS instelt ipv 2D>3D ???
via jouw link zie ik immers niet de kenmerkende "dubbele beelden" , wat SBS heeft als 3D niet ingeschakeld is.
(Heb het zelf wel eens bij bepaalde "vage" downloads , welke dan niet juist "SBS" zijn ofzo : wel zonder 3D 2 aparte schermen, maar bij SBS schuift het niet goed over elkaar heen )
en het menu is wel een in 3D ?fonzie123 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 13:24:
[...]
Als test heb ik een gewoon menu genomen. Dan zou je met elke oog (uiteraard appart oog dicht houden) een deel van het menu moeten kunnen zien. Ik zie dan bij elke oog een ghostbeeld. Het gaat hier niet om de SBS films maar de 3D techniek in de TV.
[ Voor 27% gewijzigd door Ted038 op 23-11-2010 13:35 ]
laatste post hierover, daarna geef ik het op :fonzie123 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 13:35:
Het menu is niet 3D.
Ik via HDMI een "Menu" beeld (zie eerste foto op blog). Om crosstalk aan te kunnen tonen, heb ik op dit "gewone" menu de 3D SBS functie ingeschakeld.
Zonder crosstalk: je ziet met elk oog een half menu
Crosstalk: je ziet met elk oog een half menu met een ghostbeeld (beeld dat voor het andere oog bestemd is)
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Waar staat er dat AVCHD ondersteund wordt? In de handleiding staat expliciet vermeld dat AVCHD niet ondersteund wordt.Mooooody schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:13:
Ok, ik ben zover dat ik mijn externe HD als NTFS geformateerd heb mbv Windows (ik gebruik alleen Macs, dus dat was ff een probleem)
De tv speelt alleen MKV's (1080p) zonder problemen als. AVCHD (m2ts bestanden) ziet de tv en de c6900 niet, terwijl ze dit wel zouden moeten ondersteunen.
Weet iemand de oplossing?
Ok dat probeer ik ff.fonzie123 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:16:
[...]
Waar staat er dat AVCHD ondersteund wordt? In de handleiding staat expliciet vermeld dat AVCHD niet ondersteund wordt.
Als je de extensie naar .avi veranderd, speelt hij ze af. Maar bestanden met hoge bitrate gaan niet vloeiend.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
That Is The Question
Verwijderd
Ik vraag dit omdat op mijn receiver zowel in als uit aansluitingen zitten voor optisch, maar als ik het goed begrijp moet ik dus de in gebruiken.Ted038 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:59:
[...]
je begrijpt dat er op "mijn" receiver een optische stekker zit, die dan dus als "in" fungeert ? (staat geen in of out bij, maar lijkt mij logisch dat op een receiver de (eerste) optisch altijd "in" is .... (tenzij meerdere optische poorten)
Hier idem. Heb de TV 2 weken. 3D is haast onbruikbaar door crosstalk.rataplan2 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:24:
Officieel eigenaar van de ps50c7700![]()
had een paar 3d sbs trailers getest helaas heel erg last van crosstalk
Dit was inderdaad de oplossing.fonzie123 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:16:
[...]
Als je de extensie naar .avi veranderd, speelt hij ze af. Maar bestanden met hoge bitrate gaan niet vloeiend.
Gaan ze vloeiend op de TV of op de Bluray speler? Op de TV lukt het mij niet om 17Mbps AVCHD's vloeiend af te spelen.Mooooody schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:03:
[...]
Dit was inderdaad de oplossing.
Bestanden op de hoogste bitrate gaan hier vloeiend, wellicht omdat ze van een 7200rpm schijf draaien.
Wat is er aan de hand met de 3d?fonzie123 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:48:
[...]
Hier idem. Heb de TV 2 weken. 3D is haast onbruikbaar door crosstalk.
Zie http://mrtncls.blogspot.c...-ps50c7700-crosstalk.html
Ik proberen om nog wat betere (extremere) foto's toe te voegen.
Vanmiddag heb ik de link ook geforward naar Samsung. Hopelijk doen ze er wat aan...
That Is The Question
[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 23-11-2010 23:31 ]
Verwijderd
Ik zal even wehkamp bellen .. maar verwacht dat je het gewoon kan omruilen...superandrea schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 23:36:
Vandaag heeft mijn jongen tekenfilm op PS50C7700 via PS3 gekeken - en toen - ineens - beeld ging uit - helemaal geen beeld, maar - geluid wel? Als ik hem aan of uit zet, geluidje is daar, en ook als ik mijn ziggo receiver aan is - krijg ik geluid van programma op de tv, maar geen beeld - 'tis niet dat input niet goed is - maar gewoon beeldscherm doet niet.
TV bij Wehkamp gekocht - laatste dondergag gekregen - op zondag aangesloten - zal ik gewoon vragen naar een nieuwe exemplaar? Zichttermijn is 14 dagen, geld dit ook voor ruilen?
Bedankt voor julie hulp!
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Verwijderd
Gewoon hernoemen naar extensie *.ts dan speelt ie gewoon affonzie123 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:16:
[...]
Waar staat er dat AVCHD ondersteund wordt? In de handleiding staat expliciet vermeld dat AVCHD niet ondersteund wordt.
That Is The Question
Ik herken me dus totaal niet in deze problemen. Ik maak wel gebruik van een blu-ray 3D speler en officiele blu-ray film (Monster House 3D), maar de hoeveelheid cross talk is op 1 hand te tellen.rataplan2 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 18:15:
[...]
Wat is er aan de hand met de 3d?
In eerdere reviews lees ik niks over "ZOVEEL" cross talk en ghosting dat 3d helemaal onbruikbaar is.
Hebben wij allemaal een tv uit een foute batch gekregen ofzo?
Moet inderdaad zeggen dat als het helemaal donker is het wel wat beter is maar nog steeds onacceptabel.tm030614 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 18:52:
[...]
Ik herken me dus totaal niet in deze problemen. Ik maak wel gebruik van een blu-ray 3D speler en officiele blu-ray film (Monster House 3D), maar de hoeveelheid cross talk is op 1 hand te tellen.
Kortom, ik heb er hier geen noemswaardige last van en vind het 3D beeld super (en ik ben erg kritisch als het om beeldkwaliteit etc. gaat). Wellicht wel goed om te vermelden, kijk alleen 3D in een volledig verduisterde omgeving.
That Is The Question
Nu niet bij de tv, maar de laaste 3.00 nogwat ofzo? Volgens de tv is er geen nieuwe software beschikbaar. Tijdens het installeren wel, toen heb ik meteen de laaste versie geïnstalleerd.rataplan2 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 19:43:
[...]
Moet inderdaad zeggen dat als het helemaal donker is het wel wat beter is maar nog steeds onacceptabel.
Mag ik vragen welke firmware versie jij hebt?
Ik kijk normaal ook in een volledig verduisterde kamer. De screenshots die ik vanmorgen erbij heb gezet, zijn 's avonds zonder verlichting gemaakt. Op screenshots is de crosstalk helaas niet zo duidelijk dan in werkelijkheid.tm030614 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 18:52:
[...]
Ik herken me dus totaal niet in deze problemen. Ik maak wel gebruik van een blu-ray 3D speler en officiele blu-ray film (Monster House 3D), maar de hoeveelheid cross talk is op 1 hand te tellen.
Kortom, ik heb er hier geen noemswaardige last van en vind het 3D beeld super (en ik ben erg kritisch als het om beeldkwaliteit etc. gaat). Wellicht wel goed om te vermelden, kijk alleen 3D in een volledig verduisterde omgeving.
Bedankt crw, heb ik inmiddels gedaan - echt razendsnel service van Wehkamp - nog vandaag gebeld en afspraak gemaakt voor bezorging volgende woensdag.Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 08:40:
[...]
Ik zal even wehkamp bellen .. maar verwacht dat je het gewoon kan omruilen...
Goede opmerking... Ik heb ook YSXXN model gekregen, maar deze ging dood - volgende week zijn beide binnen (op donderdag) nieuw tv van Wehkamp (defecte ruilen) en cam module - direct van Ziggo (met een all-in-one extra)... Wat interessant is, dat normal LED modellen SXXN zijn...?cbr600f schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:47:
zoals op pagina 36 geschreven een PS50C7700 wia wehkamp aangeschaft. Een neotion cam gekocht en problemen met authenticatie. Gisteren terug naar de winkel voor een nieuwe cam, deze geinstalleerd maar de zelfde problemen.
Nu zie ik dat Wehkamp ondank dat zijn ziggo gecertificeerde modellen leveren een model hebben geleverd met achter het typenummer YSXXN i.p.v. YWXXC. Hebben meerdere mensen hier problemen mee of gebruiken jullie een andere cam/typenummer achter modelnummer staan.
[ Voor 18% gewijzigd door superandrea op 25-11-2010 01:29 ]
Nou ik heb nu hetzelfde probleem. beeld ging opeens op zwart en gaat niet meer aan. ik hoor alleen een opstartgeluid en verder niks.superandrea schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 23:36:
Vandaag heeft mijn jongen tekenfilm op PS50C7700 via PS3 gekeken - en toen - ineens - beeld ging uit - helemaal geen beeld, maar - geluid wel? Als ik hem aan of uit zet, geluidje is daar, en ook als ik mijn ziggo receiver aan is - krijg ik geluid van programma op de tv, maar geen beeld - 'tis niet dat input niet goed is - maar gewoon beeldscherm doet niet.
TV bij Wehkamp gekocht - laatste dondergag gekregen - op zondag aangesloten - zal ik gewoon vragen naar een nieuwe exemplaar? Zichttermijn is 14 dagen, geld dit ook voor ruilen?
Bedankt voor julie hulp!
[ Voor 18% gewijzigd door Instatic op 25-11-2010 02:28 ]
That Is The Question
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2010 18:18 ]
Kijk eens of je wel in service menu komt.rataplan2 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 01:32:
[...]
Nou ik heb nu hetzelfde probleem. beeld ging opeens op zwart en gaat niet meer aan. ik hoor alleen een opstartgeluid en verder niks.morgen maar ff wehkamp bellen tv is al opgehangen hoop niet dat ze daar moeilijk over gaan doen.
Weet iemand misschien hoe de reset procedure werkt?
Ik krijg geen beeld dus ik weet niet welke richtingen ik op moet drukken.
Als het goed is krijg je een menu te zien als je EXIT 10 seconden ingedrukt hebt.
Dan zou er iets in beeld moeten komen zou iemand mij de exacte verdere stappen kunnen vertellen
als in 1x pijltje naar rechts 1x omhoog dan enter?
Misschien dat hij dan weer aanspringt ofzo.
Dus we moeten onze brilletjes opwarmen... ga ik zeker eens proberen.
Ja, laten we met zijn allen de verwarming nog eens flink hoger gaan zetten voor een nog betere 3D beleving. Ik voorspel dat er dan snel nog een 4e en 5e beleving aan het 3D kijken toegevoegd zal worden. Dat is het krijgen van natte voeten en het op kunnen snuiven van zeelucht
Testing, one, two ...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Dat wordt dan stilaan een dure tv avond,met zo'n 40 graden in de kamer, en de geur van een verhitte Plasma is niet te pruimen.hardware-lover schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:12:
[...]
Ja, laten we met zijn allen de verwarming nog eens flink hoger gaan zetten voor een nog betere 3D beleving. Ik voorspel dat er dan snel nog een 4e en 5e beleving aan het 3D kijken toegevoegd zal worden. Dat is het krijgen van natte voeten en het op kunnen snuiven van zeelucht
Verwijderd
Verwijderd
Speel eens met "3D gezichtspunt" in de 3D menu. Je zal zien dat je hier crosstalk mee kan "regelen"fonzie123 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 20:26:
[...]
Dus we moeten onze brilletjes opwarmen... ga ik zeker eens proberen.
Verwijderd
tv wel ingesteld op juiste instelling voor optische uitgang ? (SPIF ofzo en extern geluid)Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 19:56:
De gehele middag ben ik bezig geweest om geluid te krijgen van een direct aagesloten usb-stick op de scherm over mijn receiver. Heb dit getest met een optische kabel. Kabel ook nog aangesloten op mijn setopbox en krijg dan gewoon geluid, dus aan de kabel/optische ingang receiver ligt het niet. Opnemen is er dus niet bij.
Ik zou de usb-stick ook nog kunnen aansluiten op de PS3, dvd speler of receiver alleen spelen die alleen maar Fat32 af en is dus geen optie. Ik kan niks anders bedenken dat er iets mis is met de optische ingang van het scherm. Helaas.
Ik heb precies hetzelfde probleem, gisteren alles ingesteld.superandrea schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 23:36:
Bedankt voor julie hulp!
Verwijderd
Klopt. Scherm staat op externe luitsprekers en SPIF, wat ik overigens niet kan wijzigen.Scherm is overigens met HDMI aangesloten, maar als je er een usb-stick in doet zou je verwachten dat je ergens een keuze zou moeten maken voor HDMI of Optisch. Die zie ik nergens en hij neemt het dus niet automatisch over.Ted038 schreef op zondag 28 november 2010 @ 01:08:
[...]
tv wel ingesteld op juiste instelling voor optische uitgang ? (SPIF ofzo en extern geluid)
Een vriend van mij werkt bij Samsung die zei dat als je dat probleem hebt dat er dan gelijk een monteur moet komen. Ik vrees voor jou dat je hem ook zal moeten omruilenBoerenkool schreef op zondag 28 november 2010 @ 08:54:
[...]
Ik heb precies hetzelfde probleem, gisteren alles ingesteld.
Geen buzz, prima beeld. Filmpje aangezet en na ongeveer 2 uur opeens geen beeld meer, wel geluid.
Daarna van alles geprobeerd echter zonder succes.
Iemand een idee?
Overigens, ik heb ondertussen van 3 gebruikers gelezen dat zij hetzelde probleemm hebben en ook mijn tv komt van de wehkamp....
[ Voor 4% gewijzigd door Instatic op 28-11-2010 15:42 ]
That Is The Question
[ Voor 7% gewijzigd door tm030614 op 28-11-2010 19:46 ]
Verwijderd
Zou het misschien te maken kunnen hebben omdat het niet de nederlandse versie betreft? Zelf heb ik hem gekocht bij Franklin en dat is een nederlandse en heb geen van deze problemen.rataplan2 schreef op zondag 28 november 2010 @ 15:36:
[...]
Een vriend van mij werkt bij Samsung die zei dat als je dat probleem hebt dat er dan gelijk een monteur moet komen. Ik vrees voor jou dat je hem ook zal moeten omruilenwehkamp komt dinsdag mijn oude halen
en moet maandag afspraak maken voor de levering van de nieuwe .
Wel toevallig dat dit probleem allemaal afkomt van tv's van de Wehkamp
Nee, want het is een nederlands model.Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:40:
[...]
Zou het misschien te maken kunnen hebben omdat het niet de nederlandse versie betreft? Zelf heb ik hem gekocht bij Franklin en dat is een nederlandse en heb geen van deze problemen.
[ Voor 9% gewijzigd door tm030614 op 30-11-2010 16:33 ]
Volgens mij is het gewoon een Nederlands model op de doos staat PS50C7700YS.Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:40:
[...]
Zou het misschien te maken kunnen hebben omdat het niet de nederlandse versie betreft? Zelf heb ik hem gekocht bij Franklin en dat is een nederlandse en heb geen van deze problemen.
That Is The Question
Verwijderd
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Als jij dat ding een jaar lang op stand-by laat staan kost je dat misschien 25 cent aan stroom. Zo weinig verbruikt dat ding aan stroom.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 08:20:
Ik heb ook stekkerbox, en schakel elke avond dat knopje uit.
Helpdesk Samsung zei al dat het niet aan te raden was om regelmatig stekker eruit te trekken....maarja, een tv constant op stand-by kost geld en vind ik niet erg (brand) veilig. Daarom dus elke dag uitschakelen via stekkerbox.
Weet iemand waarom je deze plasma alleen maar op stand-by kan zetten?
Verwijderd
Ik voel bij mij geen verschil in temperatuur tussen standby en helemaal zonder spanning. Als hij aan staat, wordt hij wel warm maar valt best mee. Veel andere flatscreens hebben een ventilator ingebouwd om te koelen.Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 08:37:
Maar het gaat mee ook om de veiligheid. Als ik voel hoe warm die plasma wordt, vind ik het niet prettig dat die constant op stand-by staat.
Trouwens wel vette tv, heb m nu kleine 8 weken en beeld is fenomenaal in HD.
Of door een 32 inch LCD te kopenMooooody schreef op donderdag 02 december 2010 @ 09:50:
Je bespaart meer wanneer je je koelkast een uurtje per jaar uitplugt, dan een heel jaar je tv in -en uitpluggen.
Nickname does not reflect reality
Nickname does not reflect reality
mrbert
Mijn tv is wall mounted, maar ik had de eerste 10 dagen ofzo geen buzz, toen pas begon het.mrbert schreef op donderdag 02 december 2010 @ 19:20:
Ik lees veel mensen over het buzz fenomeen, en nou vraag ik me af of er een verband bestaat tussen het buzz fenomeen en wall mount. Wij hadden op het werk een gesprek over dit fenomeen en daar kwam deze suggestie naar voren.
Zelf wil im mijn huidige 42" plasma gaan vervangen door een p58C6500 en twijfel eigelijk of ik deze wel aan de muur wil gaan hangen.
Dus als bijvoorbeeld zou blijken dat het vooral wall mount buzzers zijn dan ben ik overtuigd;)
[ Voor 11% gewijzigd door superandrea op 03-12-2010 02:45 ]
Verwijderd
De groene puntjes die verspringen, heb ik ook als ik dicht bij de TV sta. Dat stoort me niet zo. Het zou wel leuk zijn als zwart zwarter kon...tm030614 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 21:53:
[...]
Mijn tv is wall mounted, maar ik had de eerste 10 dagen ofzo geen buzz, toen pas begon het.
Inmiddels is mijn tv omgeruild door Wehkamp en wat me opvalt is dat de beeldkwaliteit echt 100x beter is dan mijn eerste exemplaar. De eerste tv had last van groenige spikkels. Als je dichbij stond was het net of er allemaal groene pixels heel vlug bewogen. Op afstand merkte ik het niet, dus niet echt een probleem voor mij. De buzz was de reden dat ik hem om heb laten ruilen. Maar het valt me dus op dat het nieuwe exemplaar de bewegende groene pixels niet heeft en het zwart echt vele malen zwarter is.
Tot op heden ook nog geen buzz (wall mount), hopen dat dat ook op termijn zo blijft.
Kortom, super tevreden hier en complimenten aan Wehkamp voor de service!
Die van mij hangt inderdaad aan een wall-mount. Geen idee of dat ermee te maken zou kunnen hebben, maar links of rechtsom, het zou niet mogen.mrbert schreef op donderdag 02 december 2010 @ 19:20:
Ik lees veel mensen over het buzz fenomeen, en nou vraag ik me af of er een verband bestaat tussen het buzz fenomeen en wall mount. Wij hadden op het werk een gesprek over dit fenomeen en daar kwam deze suggestie naar voren.
Zelf wil im mijn huidige 42" plasma gaan vervangen door een p58C6500 en twijfel eigelijk of ik deze wel aan de muur wil gaan hangen.
Dus als bijvoorbeeld zou blijken dat het vooral wall mount buzzers zijn dan ben ik overtuigd;)
Bedankt voor je duidelijke antwoord. Geluid voor mij is geen probleem omdat ik stuur het direct via cinch naar mijn 5.1 Logitech Z5500.Ik heb echt geen van plan gahad mijn PC te updaten. Is er enige kans dat ik 3D beeld krijg met mijn GTX280? Mijn PS3 ziet deze Bluray images niet ook via PS3 Mediaplayer, so streamen is geen optie.Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 09:01:
superandrea, je zal je grafische kaart moeten vervangen vrees ik want je hebt er eentje nodig met HDMI 1.4.
De laatste nieuwe ATI's zijn nu HDMI 1.4 alsook de betere nVidia kaarten.
Hoewel het in theorie ook mogelijk is het 3D beeldsignaal via een HDMI 1.3 uitgang te krijgen, kan je nooit hoge resolutie geluid erbij krijgen op dat moment. Je zal dan 2 HDMI 1.3 uitgangen nodig hebben op je HTPC om zowel de 3D stream als het geluid naar buiten te kunnen brengen. En uiteraard moet de software die je gebruikt hier ook op toegespitst zijn...
Qua kabel zorg je er best voor over een highspeed HDMI kabel te beschikken (er wordt geen onderscheid gemaakt tss 1.3 en 1.4 kabels, enkel tss highspeed en niet highspeed kabels - beiden evt beschikbaar met ethernet functie).
Een oplossing om Bluray 3D DVD te streamen zonder PC bestaat nog niet. Met een PC kan het mits je een HDMI 1.4 kaart hebt. Je PS3 zou trouwens wel de Bluray 3D schijfjes af moeten spelen.superandrea schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:52:
[...]
Bedankt voor je duidelijke antwoord. Geluid voor mij is geen probleem omdat ik stuur het direct via cinch naar mijn 5.1 Logitech Z5500.Ik heb echt geen van plan gahad mijn PC te updaten. Is er enige kans dat ik 3D beeld krijg met mijn GTX280? Mijn PS3 ziet deze Bluray images niet ook via PS3 Mediaplayer, so streamen is geen optie.
P.S. Bij action 1.4HDMI kabels te koop voor 2.69 euro![]()
En een antwoord voor het problempje - geen beeld maar wel geluid |(genomen van een andere forum:
r v dorst
nou vandaag eindelijk een monteur geweest, meosten 2 onderdelen besteld worden vandaar dat t zo lang duurde voor reperatie.
de onderdelen gewoon 2 voledige printplaten te groote van de helft van de tv.
maar kan ook niet anders want is 1 geheel printplaat aan elkaar.
maar t belangrijkste is we hebben weer beeld.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq