Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonkma
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-09 13:02
Yi-Long schreef op maandag 08 november 2010 @ 20:50:
[...]

Dat denk ik ook, want hiervoor had ik al een andere C450 die na een week is omgewisseld, want die had last van audio drop-outs (zoals ik hier al vermeldde eerder in dit topic...), en daar was de 'buzz' toch iets minder volgens mij.

Momenteel lijkt de buzz ook iets meer aanwezig dan toen dit vervangende toestel net had, maar daar kan ik me in vergissen.

Wel zwaar irritant dat ik niet gewoon meteen in 1x een fatsoenlijk werkend toestel heb, want om nu weer dat hele kreng in te pakken en te wachten op een vervangend toestel, begint ook al snel vervelend te worden :(
Dan heb je wel pech zeg ik heb het ding bij een saturn openingsactie gekocht voor 299!! euro en hij werkt vlekkeloos en geeft super beeld.

Camber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naresh schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:08:
Waar ik dus naar benieuwd
ben is jullie ervaring met de CI+ module voor ziggo. Hoe is het beeld ? Zowel HD als SD. Ziggo heeft ook een 3d-test kanaal, is deze ook te ontvangen via CI+ ? Werkt interactieve tv van ziggo ook met CI+?
Je hebt een verkeerde gedachte in dat je er vanuit gaat dat die ci+ module iets met de beeldkwaliteit te maken heeft. Die module is alleen iets waardoor er communicatie met de smartcart mogelijk is. De tuner van de tv zelf zorgt voor decoderen van het digitale signaal en de beeldopbouw.
Dat test kanaal kan je gewoon ontvangen om de zelfde reden als hierboven.
Interactief gaat niet werken. Daarvoor moet er een Docsis modem in zitten en moet deze gebruik kunnen maken van een retoursignaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yi-Long
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-05 16:18
jonkma schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:08:
[...]

Dan heb je wel pech zeg ik heb het ding bij een saturn openingsactie gekocht voor 299!! euro en hij werkt vlekkeloos en geeft super beeld.
Daar heb ik hem ook gekocht :) (Heerhugowaard, 2 weken geleden ofzo) .

Zoals ik al zei, over het beeld ben ik eigenlijk wel tevreden, alleen ik heb dan net de pech dat ik er een heb met een lichte buzz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonzie123
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-11-2023
T-VALDEUC-3003.0

Fix the judder issue on 3D smooth mode for PDP.
Apply new ePOP for Nordic T2.
DTV not displayed after Expert pattern setted.
PVR stopped when widget of TF1 channel start.
Apply additional requirement for Canal Digital.
T2 signal cann''t search on Nordic country.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fonzie123 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:18:
T-VALDEUC-3003.0

Fix the judder issue on 3D smooth mode for PDP.
Apply new ePOP for Nordic T2.
DTV not displayed after Expert pattern setted.
PVR stopped when widget of TF1 channel start.
Apply additional requirement for Canal Digital.
T2 signal cann''t search on Nordic country.
Ze weten van geen ophouden met de updates. Moet je na deze update ook de instellingen opnieuw ingeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:21:
[...]

Ze weten van geen ophouden met de updates. Moet je na deze update ook de instellingen opnieuw ingeven?
Jep. Ik snap niet dat ze bij de update niet even kunnen vermelden wat er allemaal verbeterd wordt zodat de gebruiker zelf kan bepalen of hij een update nodig acht.

Heeft er iemand overigens de oplaadbare versie van de 3D bril? Zo ja, heb je daar minder last van ghosting/crosstalk?

Ik heb op mijn werk bij Foka de bundel met 2 3D brillen en 3D film gekocht maar kon voor dezelfde prijs ook de oplaadbare variant kopen. Als die laatste beter is qua beeld wil ik nog wel omruilen. Liever minder maar kwaliteit dan veel maar irritatie xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-10 06:48
Ik zie dat die nu wel via internet de updates op haalt etc.

Ook hier even geprobeerd en moest hier niks opnieuw instellen .

Bij de vorige was ik alle instellingen kwijt en moest ik wel instellen....

Hier de oplaadbare bril en die met batterij ,maar vind de oplaadbare beter en lekkerder zitten...

[ Voor 19% gewijzigd door digiben op 10-11-2010 19:15 ]

Verwijderd

digiben schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:13:
Ik zie dat die nu wel via internet de updates op haalt etc.

Ook hier even geprobeerd en moest hier niks opnieuw instellen .

Bij de vorige was ik alle instellingen kwijt en moest ik wel instellen....

Hier de oplaadbare bril en die met batterij ,maar vind de oplaadbare beter en lekkerder zitten...
Ook zichtbaar minder last van ghosting/crosstalk of alleen comfortabeler?

• digiben
Nou ik heb eerlijk gezegd met de brillen niet veel gespeeld ...als alleen de oplaadbare bril op gehad.

Moeders zit altijd met de bril met batterij en dus heb ik die niet echt meer vergeleken,2 keer in het begin en deze zat lekkerder en wel beter beeld ..rustiger minder geflikker op de dag met licht etc.

Voor de rest nog eigenlijks geen last van ghosting/crosstalk en of heel nihill en niet storend hier te aanschouwen.

Kijk als bron meer satellite naar sky 3d (duitsland en engeland) het meest ,zoals voetbal etc maar hier nog deze verschijnselen niet storend ervaren en dus niet gezien....en of nihil ;)

Verwijderd

digiben schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:32:
Nou ik heb eerlijk gezegd met de brillen niet veel gespeeld ...als alleen de oplaadbare bril op gehad.

Moeders zit altijd met de bril met batterij en dus heb ik die niet echt meer vergeleken,2 keer in het begin en deze zat lekkerder en wel beter beeld ..rustiger minder geflikker op de dag met licht etc.

Voor de rest nog eigenlijks geen last van ghosting/crosstalk en of heel nihill en niet storend hier te aanschouwen.

Kijk als bron meer satellite naar sky 3d (duitsland en engeland) het meest ,zoals voetbal etc maar hier nog deze verschijnselen niet storend ervaren en dus niet gezien....en of nihil ;)
Ah oke. Dan is het het prijsverschil wel waard en koop ik ook wel extra die oplaadbare versie. Crosstalk heb je pas last van bij donkere scenes. Dus vooral in films merk ik het.

Ik heb hier ook satelliet maar hoe kan je trouwens Sky 3D ontvangen? Heb je daar abo voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Vraag.

Ik krijg komende week een Samsung PS50C7700 en heb ook een Samsung BD-C6900 besteld.

Wat is de beste manier om te zorgen dat ik de films vanaf mijn laptop kan afspelen op de tv?
Via de wifi van de blu-rayspeler of via een wifi usb-dongle in de tv?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-10 17:05
Mooooody schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:36:
Vraag.

Ik krijg komende week een Samsung PS50C7700 en heb ook een Samsung BD-C6900 besteld.

Wat is de beste manier om te zorgen dat ik de films vanaf mijn laptop kan afspelen op de tv?
Via de wifi van de blu-rayspeler of via een wifi usb-dongle in de tv?
schieten me gelijk een aantal vragen te binnen, als :
Wat is de kwaliteit van de films ? in een formaat wat de blu-ray speler en/of tv ondersteund ?
hoe is je geluid geregeld ? aparte home cinema set ofzo vanaf tv en/of blu-ray, of direct uit de tv-luidsprekers ?

Beste lijkt me de films op een dvd / blu-ray branden of op een usb stick zetten voor in de TV

[ Voor 5% gewijzigd door Ted038 op 12-11-2010 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ted038 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 12:28:
[...]

schieten me gelijk een aantal vragen te binnen, als :
Wat is de kwaliteit van de films ? in een formaat wat de blu-ray speler en/of tv ondersteund ?
hoe is je geluid geregeld ? aparte home cinema set ofzo vanaf tv en/of blu-ray, of direct uit de tv-luidsprekers ?

Beste lijkt me de films op een dvd / blu-ray branden of op een usb stick zetten voor in de TV
1080p films, meestal mkv (wordt door beide ondersteund)
Geluid via receiver.

Films op blu-ray branden terwijl je ze simpel kunt streamen? Euh... :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:59:
[...]

Ah oke. Dan is het het prijsverschil wel waard en koop ik ook wel extra die oplaadbare versie. Crosstalk heb je pas last van bij donkere scenes. Dus vooral in films merk ik het.

Ik heb hier ook satelliet maar hoe kan je trouwens Sky 3D ontvangen? Heb je daar abo voor nodig?
Ik heb een dreambox 8000 en dus een abo genomen ..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonzie123
Momenteel ben ik ook bezig met het uitzoeken wat de PS50C7700 allemaal aankan. Ik heb hem sinds vorige woensdag.

Wat streamen betreft zijn dit mijn ervaringen:

1080p MKV's afspelen lukt. SRT's neemt hij voorlopig nog niet. Maar zou wel moeten kunnen. Ik heb met Twonky 4 (QNAP) geprobeerd en momenteel gebruik ik MediaTomb (ook op QNAP). Op de TV kan je het audiokanaal niet kiezen (hij neemt de eerste). Hij speelt wel gewoon DTS geluid door de TV speakers. Als het een Half-SBS MKV is, kan je hem in 3D kijken. Full SBS MKV zou niet werken maar heb ik zelf niet geprobeerd. Dit zou trouwens ook niet werken met een externe player. Heeft iemand dit al geprobeerd? Ik heb namelijk interesse in de NeoTV 550 maar op het Netgear forum gaf al iemand aan dat dit niet werkt in combinatie met de Panasonic VT25. Kan de TV niet meer dan 1920x1080 aan via de HDMI poort?

1080i M2TS bestanden (van mijn Sony HX5V) kan hij niet snel genoeg decoderen. Hij speelt ze wel maar gaat erg stoterig zowel via USB als via netwerk. Dus Bluray's gaat ook niet werken met de embedded player.

MP3 speelt hij goed af maar je kan geen playlists maken op de TV. Hij speelt alle bestanden in een folder af. Twonky geeft je wel die optie als je playlist files opgeeft.

JPG slideshows bekijken gaat vlot met animaties maar je hebt geen mogelijkheid om achtergrondmuziek te spelen.

Youtube heb ik nog niet vaak gebruikt maar werkt wel vlot. Helaas kan je 3D niet inschakelen bij de internet apps. Dus de 3D Youtube filmpjes kan je niet kijken op deze TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 05:24
Ik lees hier nou een hoop verhalen van mensen die de buzz hebben in hun toestel (waarbij de c6500 toch wel de boventoon lijkt te voeren als ik het zo even snel lees). Zelf heb ik ook een ps58c6500 hangen, precies zoals mensen omschrijven; dicht op het toestel hoor je het niet, maar op je luisterpositie deste meer. Op zwart is het duidelijk minder hoorbaar, maar zodra er beeld verschijnt, hoor je duidelijk dat het harder wordt. Het irriteert me al maanden, maar het vorige toestel is uiteindelijk ook na 3x bezoek van een monteur met veel pijn en moeite vervangen, die had de buzz niet maar sprong elke keer uit zichzelf uit op de meest ongelukkige momenten. Kortom, ik ben een beetje huiverig om weer zo'n heel traject in te gaan...

Is er nou iemand hier waarbij het wel op doeltreffende wijze is opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
Mooooody schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:11:
[...]

1080p films, meestal mkv (wordt door beide ondersteund)
Geluid via receiver.

Films op blu-ray branden terwijl je ze simpel kunt streamen? Euh... :)
leuk, zo'n sarcastische " :) " terwijl ik ook maar probeer te helpen ...... Hou gewoon niet zo van een (soms) blazende laptop in de buurt als ik film zit te kijken ;) (ik kan het ook ;) )

...en om geheel storingvrij draadloos 1080p te streamen zal je waarschijnlijk eerst in het draadloze investeren, als ik jouw tekst goed begrijp dat je dat nog niet hebt (anders vroeg je het niet) , terwijl dat dus niet hoeft (heb zelf 16GB usb-stick aangeschaft, kan je nog bedienen met de afstandbediening van de TV ook :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
fonzie123 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:13:
Youtube heb ik nog niet vaak gebruikt maar werkt wel vlot. Helaas kan je 3D niet inschakelen bij de internet apps. Dus de 3D Youtube filmpjes kan je niet kijken op deze TV.
klopt inderdaad, da's wel jammer ....

"gelukkig" heb ik ook de hme cinema set 6930w , welke ook internet tv heeft, dus dan lukt het wel, youtube via 6930 en dan de TV op 3D setten ... Zou ook zou moeten lukken met bijv. de c6900 blu-ray speler, als deze op internet aangesloten is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ted38, het was niet onsympathiek bedoeld :) Ik zie het alleen niet zo zitten om steeds een usb-stick te vullen als ik een film wil kijken.

Ik zal mijn vraag beter stellen.

Ik begrijp het principe van DLNA servers en software. Heb Eyeconnect, Medialink etc. al geinstalleerd om ze eens te testen.

De blu-ray speler heeft geïntegreerde wifi, dus die kan de muziek van mijn Macbook Pro afspelen. Ik vraag me alleen af of het zin heeft om een wifi-dongle te kopen voor mijn tv om rechtstreeks 1080p content af te spelen of dit via de blu-ray speler te laten lopen?

Het zou jammer zijn om een dongle te kopen als de blu-ray speler een veel krachtigere decoder/encoder heeft en ik het signaal beter door kan sturen naar de tv.

Tenslotte vroeg ik me af of die WIS09 dongle wel compatible is met de plasma 7 serie.
Volgens Samsung niet: http://www.samsung.com/nl...bsubtype=wireless-dongles

En volgens info bij webwinkels ook niet: http://www.megapool.nl/se...tm_campaign=Vergelijksite

:?

[ Voor 23% gewijzigd door Mooody op 12-11-2010 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonzie123
Ted038 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:23:
[...]

"gelukkig" heb ik ook de hme cinema set 6930w , welke ook internet tv heeft, dus dan lukt het wel, youtube via 6930 en dan de TV op 3D setten ... Zou ook zou moeten lukken met bijv. de c6900 blu-ray speler, als deze op internet aangesloten is.....
Daar had ik nog niet aan gedacht. Kan dus wel via extern apparaat...

Kun je de media player in de 6930w vergelijken met die in de TV? Kan hij dezelfde bestanden aan of kan hij bijvoorbeeld wel goed overweg met m2ts bestanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:09:

Tenslotte vroeg ik me af of die WIS09 dongle wel compatible is met de plasma 7 serie.

En volgens info bij webwinkels ook niet: http://www.megapool.nl/se...tm_campaign=Vergelijksite

Ik vrees dat je gelijk hebt want heb gisteren die dongle gekocht en lukt me maar niet om verbinding te maken. Hij herkent de wifi dongle heel even en dan verbreekt hij de verbinding weer. Hoop dat ik nog terug kan brengen want zat in een blister verpakking (die al open was trouwens).

Snap niet dat de Plasma 8 serie ondersteund wordt terwijl die in Nl er helemaal niet is.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2010 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
fonzie123 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:21:
[...]

Daar had ik nog niet aan gedacht. Kan dus wel via extern apparaat...

Kun je de media player in de 6930w vergelijken met die in de TV? Kan hij dezelfde bestanden aan of kan hij bijvoorbeeld wel goed overweg met m2ts bestanden?
heb het nog niet zo vergeleken tussen tv en 6930w, maar heb inmiddels een m2ts bestand gedownload ( Rihanna - Only Girl In The World (m2ts) van TPB ) en zal vannacht (als ik thuis ben) eens testen of ze het beiden pakken ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik heb ook zo'n setje bij mijn TV (ps50B650) meegekregen en die staat ook niet in het lijstje maar werkt wel.
Ik doe er zelf verder helemaal niets mee eerlijk gezegd, ik wil alleen maar aangeven dat de lijst met compatibel producten niet volledig is en ik kan me voorstellen dat er meer producten zijn die er wel mee werken ook al staan ze niet in de lijst.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
Ted038 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 23:56:
[...]

heb het nog niet zo vergeleken tussen tv en 6930w, maar heb inmiddels een m2ts bestand gedownload ( Rihanna - Only Girl In The World (m2ts) van TPB ) en zal vannacht (als ik thuis ben) eens testen of ze het beiden pakken ....
getest, en niet volledig tevredenstellende uitkomst ....

Op zowel TV (50ps7700) via usb-stick als 6930w via dvd+rw speelt een .m2ts niet af (wordt zelfs niet eens gezien / weergegeven als bestand ....... Maar als je ze hernoemt naar .avi gaat het in beide gevallen wel goed 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Ted038 op 13-11-2010 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Medebezitters of potentiele kopers van de 50PS7700,

Eigenlijk ben ik een beetje teleurgesteld over dit toestel. Ik heb gelukkig geen last van buzz, dus dat is een voordeel. 3D is wel leuk moet ik zeggen, maar de 2d naar 3d functie valt mij tegen. Verder heb ik dit toestel eigen gekocht vanwege de mediaspeler functionaliteit. Ik moet zeggen, dat dat me zwaar tegen valt. Via USB of Share Manager speelt hij tot nog toe bij mij alleen srt ondertitels. Bovendien worden veel bestanden niet herkent. Al met al een tegenvaller in mijn ogen. Ik heb nu gewoon maar een laptop via HDMI aangekoppeld en speel dan gewoon via Boxee of XBMC af. Het beeld is wel mooi, maar als ik dit allemaal van te voren had geweten, dan had ik mijn keus op een ander toestel laten vallen.
Eigenlijk had ik wel verwacht dat er met de vele updates iets aan de functionaliteit van de mediaspeler was gedaan, maar tot op heden is dat niet gebeurd.
Zijn er hier nog meer mensen die teleurstellende ervaringen met de 50PS7700 hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 12:20:
Hallo Medebezitters of potentiele kopers van de 50PS7700,

Eigenlijk ben ik een beetje teleurgesteld over dit toestel. Ik heb gelukkig geen last van buzz, dus dat is een voordeel. 3D is wel leuk moet ik zeggen, maar de 2d naar 3d functie valt mij tegen. Verder heb ik dit toestel eigen gekocht vanwege de mediaspeler functionaliteit. Ik moet zeggen, dat dat me zwaar tegen valt. Via USB of Share Manager speelt hij tot nog toe bij mij alleen srt ondertitels. Bovendien worden veel bestanden niet herkent. Al met al een tegenvaller in mijn ogen. Ik heb nu gewoon maar een laptop via HDMI aangekoppeld en speel dan gewoon via Boxee of XBMC af. Het beeld is wel mooi, maar als ik dit allemaal van te voren had geweten, dan had ik mijn keus op een ander toestel laten vallen.
Eigenlijk had ik wel verwacht dat er met de vele updates iets aan de functionaliteit van de mediaspeler was gedaan, maar tot op heden is dat niet gebeurd.
Zijn er hier nog meer mensen die teleurstellende ervaringen met de 50PS7700 hebben?
Samsung is vooraanstaand op media player functionaliteit, dus een ander merk had je wellicht niet veel meer vreugde bezorgd.

Het belangrijkste is natuurlijk de beeldkwaliteit, zowel SD als HD en met name de zwartwaarden. Daar ben je wel tevreden over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de beeldkwaliteit ben ik zeker wel tevreden. Maar hiervoor had een Sony KDL 46Z4500, en daar was ik ook zeer content mee. Die heb ik naar de slaapkamer verplaatst. En zover ik tot nu toe begrepen heb gaat programma's opnemen als je een UPC box hebt ook niet. Gaat volgens mij alleen met een CI+ module. M.a.w. de enige plus die ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is het 3D gebeuren. Overigens had mijn oude Sony ook een uitstekend beeld. Alle positieve reacties ten spijt op dit forum, is het voor mij waarschijnlijk niet de goede keuze geweest. Maar in ieder geval bedankt voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanic
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-03 14:26

Volg dit topic nu een aantal dagen en heb gisteren besloten om een PS50C7700 aan te schaffen.
Toevallig heb ik toen ook van de winkel waar ik heb gekocht heb een filmpje bekeken op youtube:
YouTube: Samsung 7 serie, 3D plasma tv's. De PS50C7700 + PS63C7700 van Samsung!
En daar hebben ze het bij deze TV op 4:45 over die dongle die erop zou werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Dat zijn standaard teksten die in bijna alle filmpjes van die winkel voorkomen. Jammer dat ze het hier dus verkeerd hebben....

Dit is het antwoord dat Plamadiscounter gaf op mijn vraag of de WIS09 niet compatible is met de 7700:
Dat klopt inderdaad. Deze dongel werkt momenteel nog niet optimaal met deze series. Samsung is bezig met een software update die dit moet oplossen. Zodra hier meer informatie over is zullen wij dit bekend maken op onze website. Samsung zal dit uiteraard ook doen op hun website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonzie123
Ted038 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 01:18:
[...]

getest, en niet volledig tevredenstellende uitkomst ....

Op zowel TV (50ps7700) via usb-stick als 6930w via dvd+rw speelt een .m2ts niet af (wordt zelfs niet eens gezien / weergegeven als bestand ....... Maar als je ze hernoemt naar .avi gaat het in beide gevallen wel goed 8)7
Hij herkent de .m2ts inderdaad niet. Na hernoemen naar .avi speelt hij ze wel maar hier dus er stoterig. Waarschijnlijk hebben mijn bestanden een hogere bitrate. De speler in de 6930w is dus niet beter dan die in de TV. Bedankt om het uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 22:57:
Dat zijn standaard teksten die in bijna alle filmpjes van die winkel voorkomen. Jammer dat ze het hier dus verkeerd hebben....

Dit is het antwoord dat Plamadiscounter gaf op mijn vraag of de WIS09 niet compatible is met de 7700:

[...]
Lekker dan. Zit ik hier met een hele dure usb wifi stick. Morgen even bellen naar Samsung of ze hem willen omruilen want bij de winkel gaat niet meer met een open verpakking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graziemille
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-09 06:11
Ik heb nu de PS50C7700 een week in bezit. Ik heb een film op een USB stick gezet en deze speelt de TV keurig af (mkv bestand).
Ik krijg het echter niet voor elkaar om het geluid via mijn receiver af te spelen.

Volgens mij moet dat met ARC (audio Return Channel) lukken, waarbij het audiosignaal via de HDMI 1.4 kabel naar de receiver wordt gestuurd. Ik heb een Onkyo 508 receiver die ook ARC ondersteund.
Ik heb (uiteraard) op de receiver ARC enabled en deze volgens de manual op de mode TV/CD gezet.
Volgens de Samsung manual ondersteunt alleen HDMI2-in de ARC functie.

Volgens mij zou ik dus de HDMI 1.4 kabel op HDMI-out van de receiver en op HDMI2 van de TV moeten aansluiten.
Het gekke is, dat als ik de HDMI-out van de receiver op de HBMI2 input van de TV aansluit, ik ziwiezo helemaal geen beeld heb. Ook niet op HDMI1. Wel op HDMI3 en 4...
De TV geeft aan dat ik de kabels moet controleren.

Alle 4 de HDMI ingangen van de TV zouden toch moeten werken op een signaal van mijn receiver?
Ik heb de manuals van zowel receiver als TV al een aantal keren doorgenomen, maar (wellicht dom van mij) ik kom er niet uit...

Dus eigenlijk 2 vragen in-een:

waarom krijg ik geen beeld op HDMI1 en 2 en hoe geef ik het geluid via de USB aansluiting via de receiver weer op mijn speakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik ga morgen denk ik een Samsung PS50C550 kopen. Dit incl met die WIS309 dongle. Iemand nog tips ofzo? Lijkt me al met al een goede tv voor deze prijs.

Ik las ook ergens iets over andere firmware erop zetten? Heeft iemand meer info? (Cinema Smooth ofzo)

En op de ene site lees ik dat die wel internet@tv heeft, en op de andere weer niet. Wat is het nu? En kan ik met de tv gewoon samba shares benaderen?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

graziemille schreef op zondag 14 november 2010 @ 18:18:
Ik heb nu de PS50C7700 een week in bezit. Ik heb een film op een USB stick gezet en deze speelt de TV keurig af (mkv bestand).
Ik krijg het echter niet voor elkaar om het geluid via mijn receiver af te spelen.

waarom krijg ik geen beeld op HDMI1 en 2 en hoe geef ik het geluid via de USB aansluiting via de receiver weer op mijn speakers?
Zit ook al een tijdje met dit probleem. Via de USB wel beeld maar geen geluid. Volgens mij zou het alleen via de optische uitgang kunnen, zoals één van de mede-forumleden eerder schreef. Hoor graag als iemand de oplossing heeft, waarvoor alsnog dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ik ben van plan de Samsung PS50C550 te gaan kopen. Heb er veel goede dingen over gelezen.
maar heb een vraagje: Is deze TV goed geschikt voor de Xbox 360? niet dat er zo'n Lagg inzit zegmaar?
wil hem voor grote deel voor de xbox gebruiken.

en Kecin, ik weet ook niet of hij op internet kan, lees ook overal wat anders. ik ga hem denk ik bij Plasma discounter kopen.

[ Voor 21% gewijzigd door LuckyLukeNL op 15-11-2010 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij of heeft mijn ps50c7700 best last van Image Retention?
Ik heb hem redelijk lang "ingekeken" (meer dan 100 uur) en nu nog als ik een film met kleine balken aan de onder en bovenkant kijk zie ik na de film die balken best nog wel even in het scherm, na een goede 15-30 minuten iets fullscreen kijken is het pas weg. Zelfde geld voor het spelen van een game op de PS3. Als het een HUD iets heeft zie ik na het spelen de HUD nog best een tijdje in het scherm. Nou is dit wel mijn eerste plasma TV (hiervoor altijd LCD), dus misschien stel ik me aan :) Iemand nog tips eventueel? Iets van een setting of settings die dit verminderen? Of is het plasma eigen en moet ik er gewoon aan wennen?

ps. Ik moet wel zeggen dat het minder opvalt als ik er verder van af zit, maar een PS3 game speel ik liever wat dichterbij dan ver van de TV af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 16:03

mindcre8r

Tradepedia

nadat mijn PS50c7700 steeds problemen had met mijn xbox360 slim (uitvallen tijdens het gamen en dan weer inschakelen) heb ik de laatste firmware gedownload (moet via usb, via online op de tv vind hij niks)

Ik heb nu nergens last meer van :)

En 3D de nieuwest CoD blackops is best cool, veel diepte en als je aimt heb je echt die gun voor je neus.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

LuckyLukeNL schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:51:
Ik ben van plan de Samsung PS50C550 te gaan kopen. Heb er veel goede dingen over gelezen.
maar heb een vraagje: Is deze TV goed geschikt voor de Xbox 360? niet dat er zo'n Lagg inzit zegmaar?
wil hem voor grote deel voor de xbox gebruiken.

en Kecin, ik weet ook niet of hij op internet kan, lees ook overal wat anders. ik ga hem denk ik bij Plasma discounter kopen.
Altijd GAME mode inschakelen, anders is het kak!

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Niet online
oke, en met de game mode is de LAGG weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

graziemille schreef op zondag 14 november 2010 @ 18:18:

Ik heb dezelfde apparatuur als jij. Als ik de HDMI out van de Onkyo aansluit op de HDMI2 van de tv, dan werkt de ARC functie zoals het hoort. Koste wel een hoop gepruts voordat ik eruit was.

Wat is de bron van je beeld/geluid? Komt het beeld/geluid binnen via de TV kabel of via een USB stick aan je tv gehangen en probeer je het geluid via de ARC naar je receiver te sturen? In dat geval moet je ervoor zorgen dat je bij de Onkyo als bronsignaal de tv selecteerd, zoals je hebt beschreven.(De versterker schakelt trouwens automatisch naar die bron als de goede anynet instellingen hebt geselecteerd, maar het kan ook handmatig). Het kan natuurlijk wel zijn dat de media speler in de tv de audio codec niet ondersteund van het mkv bestand dat je probeert af te spelen en dat er dus helemaal geen geluid wordt doorgestuurd naar je receiver.

Of probeer je een blue-ray/dvd speler, console of pc (met de USB stick) via de onkyo aan te sluiten op je tv? In dat geval moet je de HDMI 2 op je tv als bron selecteren, en op de receiver de ingang die je gebruikt voor de randapparatuur (bijv. Game of Bd/DVD). Vergeet je dat laatste, dan zegt de tv inderdaad dat je de kabels moet controleren.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2010 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graziemille
@Gbazz
Ik heb op de receiver een satelliet ontvanger op de SAT/CBL HDMI-in aangesloten en een BD-speler op de BD/DVD HDMI input; netjes volgens het boekje dus.
De TV is met HDMI3-in met de HDMI-out van de receiver verbonden.

Uiteraard selecteer ik de bron op de receiver en dat werkt prima. Daarna wilde ik een film via de USB aansluiting op de TV afspelen en het geluid ook via de receiver laten gaan. De handleiding van de TV geeft idd aan dat de HDMI2 ingang als enige ARC ondersteunt.
Maar als ik de HDMI-out van de receiver op HDMI2 van de TV aansluit en ikselecteer HDMI2 op de TV, zegt de TV op HDMI2 geen signaal te ontvangen.
Ik neem aan, dat de receiver nog steeds het signaal op zijn HDMI out zet...

Ik had al HDMI3 gekozen op de TV omdat op HDMI1 en 2 geen signaal werd ontvangen..
Wat ik dus niet snap is, waarom ik het signaal van de receiver niet via HDMI2 van de TV kan ´zien´..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

graziemille schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:22:

Uiteraard selecteer ik de bron op de receiver en dat werkt prima. Daarna wilde ik een film via de USB aansluiting op de TV afspelen en het geluid ook via de receiver laten gaan. De handleiding van de TV geeft idd aan dat de HDMI2 ingang als enige ARC ondersteunt.
Maar als ik de HDMI-out van de receiver op HDMI2 van de TV aansluit en ikselecteer HDMI2 op de TV, zegt de TV op HDMI2 geen signaal te ontvangen.
Ik neem aan, dat de receiver nog steeds het signaal op zijn HDMI out zet...
Om de ARC te benutten is het niet nodig dat je op de tv de HDMI2 als bron selecteert. Selecteer gewoon de USB als bron op je tv (en daarna de optie 'media play' selecteren). Dat is tenslotte de bron van je film.
Als je dan een HDMI 1.4 kabel tussen je TV (HDMI2) en Okyo (HDMI out) hebt, en je selecteert TV/CD op je Onkyo, moet ie het volgens mij doen. Tenminste, bij mij werkt het....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een klein probleempje, ik heb gisteravond de 3003 firmware geinstalleerd en wilde gebruik maken van de fastscan optie voor Canal Digitaal.
Zenders zoeken werkt goed, hij laat de hele Canal Digitaal lijst in (HD lijst) alleen krijg ik geen beeld, De tv meldt: "Service niet beschikbaar", als ik in de menu instellingen verander naar "Satelliet" krijg ik mijn "oude" lijst terug en heb gelijk beeld (maar ook geen HD beelden meer).
Voor de software upgrade had ik wel de HD kanalen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag PC share manager geinstalleerd op mijn PC. Helaas herkent de PC mijn Plasma (ps50c7700) niet. Wat doe ik verkeerd. Ik heb trouwens windows7. Zowel mijn PC als Plasma zijn rechtstreeks aangesloten op mijn Thomson Modem/Router . Provider is UPC.

Wil op mijn PC mijn foto's delen zodat ik de op de Plasma kan zien

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 21:55:
Vandaag PC share manager geinstalleerd op mijn PC. Helaas herkent de PC mijn Plasma (ps50c7700) niet. Wat doe ik verkeerd. Ik heb trouwens windows7. Zowel mijn PC als Plasma zijn rechtstreeks aangesloten op mijn Thomson Modem/Router . Provider is UPC.

Wil op mijn PC mijn foto's delen zodat ik de op de Plasma kan zien

Alvast bedankt
Firewall op je pc uitschakelen en het apparaat toevoegen aan je bevoegde mediastreamer.

Ik heb overigens vandaag de Samsung PS50C550 gekocht voor 699 bij scheer en foppen.
Prachtige tv. Heb de instellingen van Google overgenomen, alleen zegt de tv geen update te vinden. (Heb hem op USB stick gezet en via de netwerk aansluiting geprobeert.
Jammer dat de Samsung all-share software alleen lokale schijven (geen USB) via het netwerk kan toevoegen.
Trouwens, als ik dingen toevoeg aan de stream applicatie herkent de tv mijn pc wel, maar niet mijn films e.d. Wat moet ik nu?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag komen ze de PS50C7700 leveren, ik ben heel benieuwd!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ik krijg mijn c7700 donderdag. Eindelijk van die kleine 40" lcd af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:46:
Ik krijg mijn c7700 donderdag. Eindelijk van die kleine 40" lcd af :P
OMG gelukzak!!! :*) Laat eens weten hoe je hem vindt hier?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:01:
Vrijdag komen ze de PS50C7700 leveren, ik ben heel benieuwd!!!
van de wehkamp???

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:21:
[...]

OMG gelukzak!!! :*) Laat eens weten hoe je hem vindt hier?!
Joah... :P
Ik zie net dat de 3D Blu-ray speler ook verzonden is, terwijl de levertijd 3 weken was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superandrea
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 12:44
Mooooody schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 19:30:
[...]

Ik zie net dat de 3D Blu-ray speler ook verzonden is, terwijl de levertijd 3 weken was.
Tjonge, heb je iets anders dan goede nieuws??? ;)

Gisteren was levertijd verandert van 3 naar 2 weken, en vandaag - net gechekt: toch 'verzonden'...

_/-\o_ Thanks for the good news man!

Lijkt me dat Sintje komt vroeger dan 5 December - toch Donderdag!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

Mooooody schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 19:30:
[...]

Waarom de mijne nou weer niet :p bij mij staat nog steeds 2 weken voor de tv en 3 weken voor de speler :(

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aukemuis
  • Laatst online: 22-08-2024
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 21:53:
Ik heb een klein probleempje, ik heb gisteravond de 3003 firmware geinstalleerd en wilde gebruik maken van de fastscan optie voor Canal Digitaal.
Zenders zoeken werkt goed, hij laat de hele Canal Digitaal lijst in (HD lijst) alleen krijg ik geen beeld, De tv meldt: "Service niet beschikbaar", als ik in de menu instellingen verander naar "Satelliet" krijg ik mijn "oude" lijst terug en heb gelijk beeld (maar ook geen HD beelden meer).
Voor de software upgrade had ik wel de HD kanalen ....
Ff fabrieksinstellingen doen

Module er uit
20 seconden exit knop vasthouden
Helemaal opnieuw instellen
Problem solved

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superandrea schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 19:52:
[...]

Tjonge, heb je iets anders dan goede nieuws??? ;)

Gisteren was levertijd verandert van 3 naar 2 weken, en vandaag - net gechekt: toch 'verzonden'...

_/-\o_ Thanks for the good news man!

Lijkt me dat Sintje komt vroeger dan 5 December - toch Donderdag!!!
Hier pcies hetzelfde de 3D Blu-ray speler ook van 2 weken naar verzonden en donderdag komt mijn PS50C7700 (op 6 nov besteld tijdens die super actie) nu nog hopen dat ze 2 acties accepteren bij samsung :) (alhoewel ik de starterskit al via marktplaats heb kunnen kopen voor 50€ :P) heb als kado maar voor de ST5500 camera gekozen. Heb tijdens het wachten de volgende 3D films al geleeched:

3D - Alice-in-Wonderland-3D-Half-SBS\
3D - Black-Eyed-Peas-3D-Experience-Half-SBS\
3D - Finale NED-ESP 1080i 3-D ESPN\
3D - Imax-Into-the-Deep-3D-Half-SBS\
3D - Michael-Jackson-This-Is-It-3D-Enhanced-Edition-Extras-Half-SBS\
3D - My-Bloody-Valentine-3D-Half-SBS\
3D - National Geographic Sea Monsters 3D\
3D - Stereoscopic-3d-demos\
3D - The Hole 3D Half-SBS\
3D - A-Christmas-Carol-3D-Half-SBS\
3D - Alien Adventure 3D Half-OU\
3D - Avatar 3D Half-SBS\
3D - Avatar-XXX-3D-Half-SBS\
3D - Bolt 3D Half-SBS\
3D - Clash.of.the.Titans.2010.3DBluRay.1080p.Half-SbS.DTS.x264-QyKaRio\
3D - Cloudy With A chance Of Meatballs 3D BD25\
3D - Cloudy.with.a.Chance.of.Meatballs.3DBluRay.1080p.Half-SbS.DTS.x264\
3D - Coraline.3DBluRay.1080p.Half-SbS.DTS.x264\
3D - DeepSea 3D Half-SBS\
3D - demos-18\
3D - Demo-Samsung\
3D - G-Force 3D Half-SBS\
3D - Grand.Canyon.Adventure.3DBluRay.1080p.Half-SbS3D.DTS\
3D - How-to-train-your-dragon-3D-Half-SBS\
3D - Ice Age Dwan of the Dinosaurs 3D Half SBS\
3D - Imax 3D Sun Half-OU\
3D - Imax - African Adventure 3D Half-OU\
3D - Imax - Bugs-3D-Half-SBS.edit\
3D - Imax - Dinosaurs-Alive-3D-Half-SBS\
3D - Imax - Galapagos 3D Half-SBS\
3D - Imax - Haunted Castle 3D Half-OU\
3D - Imax - Misadventures in 3D Half-OU\
3D - Imax - Mummies-3D-Half-SBS\
3D - Imax - SOS Planet Half-OU\
3D - Imax - Space Station 3D Half-SBS\
3D - Imax - Under-the-Sea-3D-Half-SBS-PCH-Fixed\
3D - Imax - Wild Safari 3D Half-OU\
3D - Imax - Wild-Ocean-Half-SBS\
3D - Monster-House-3D-Half-SBS-Fixed\
3D - Monsters VS Aliens 3D (2009) BD25
3D - Panasonic-3D-Demo-V2-Half-SBS\
3D - Shrek 3 3D Half-SBS\
3D - Siegfried and Roy The Magic Box 3D Half-OU\
3D - StreetDance 3D Half-SBS\
3D - Super.Strip.3D.1080p.SBS\

Zal donderdag mijn eerste ervaringen hier wel melden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamic2
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-08-2019
vandaag ook de ps50c7700 besteld na wat heen en weer gereden naar winkels en gelezen tog voor deze gekozen..
samen met een Onkyo TX-SR508 + SKS-HT528 set en de Samsung BD-C6900 en 2 hdmi1.4 kabels

Morgen in huis, ervaringen komen er aan dus ;) (btw iedereen ook bedankt voor hun ervaringen met deze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graziemille
Zoals in een eerder bericht van mij aangegeven, heb ik een probleem met de HDMI2 aansluiting van de TV (50c7700) en mijn onkyo versterker.

Als ik de HDMI-out van de receiver op de HDMI2-in van de TV aansluit (vanwege de ARC functie) krijg ik de melding geen signaal. Ik heb de satelliet receiver op de onkyo aangesloten (CBL/SAT). Sluit ik de HDMI-out op de HDMI3-in van de TV krijg ik wel gewoon beeld.

Echter als ik de satelliet receiver direct op de HDMI2 van de TV aansluit heb ik wel beeld.
Rara...

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
Modbreak:We zijn hier geen warez-forum

[ Voor 97% gewijzigd door Grrrrrene op 17-11-2010 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 84% gewijzigd door Grrrrrene op 17-11-2010 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsheeren
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-08-2024

[ Voor 84% gewijzigd door Grrrrrene op 17-11-2010 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:51

MazeWing

The plot thickens...

Ik heb sinds gisteren de 50c7700 binnen en 1 ding stoort me enorm aan deze tv. Het beeld heeft flicker.
Het is een beetje hetzelfde als een oude CRT monitor op 60hz laten staan. Het rare alleen is, dat als ik gebruik maak van de usb functie van deze tv en er foto's mee ga kijken, het beeld gewoon rustig is.

Het maakt niet uit welke HDMI ik gebruik, of dat ik wel of geen gebruik maak van mij denon versterker. Ik ga nog eens goed kijken naar bepaalde instellingen en anders een belletje met samsung/wehkamp, want hier heb ik niet voor betaald.

Nu lees ik op internet dat sommige mensen het zien en andere weer niet, maar alhowel ik zeer gevoelig ben voor dit soort dingen, is mij dat nog nooit opgevallen in winkels of bij mensen thuis. :(

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Zo inmiddels met zowel samsung als wehkamp gebeld. Samsung heeft al een lijntje open gezet naar de support, mocht wehkamp hem niet ruilen. Dit zal echter niet nodig zijn, want Wehkamp gaat de tv omwisselen. Ik zal deze week te horen krijgen, wanneer precies en dan hoop ik dat het hiermee is opgelost...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Heb hier al eens van gehoord op een ander forum. Zou je kunnen oplossen door een firmware update en/of naar de fabrieksinstellingen resetten.
Is de 600hz mode wel trillingsvrij? (Niet dat je die wil gebruiken, maar toch...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038

Ojah: de 100 euro cashback is binnen van de TV, nu nog met smart wachten op de 3D kit nog voor de Blu-ray cinema set zodat ik ook eens wat vrienden kan laten meegenieten :)

[ Voor 47% gewijzigd door Grrrrrene op 17-11-2010 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Mooooody schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:18:
Heb hier al eens van gehoord op een ander forum. Zou je kunnen oplossen door een firmware update en/of naar de fabrieksinstellingen resetten.
Is de 600hz mode wel trillingsvrij? (Niet dat je die wil gebruiken, maar toch...)
Ik heb al de firmware geupdate en net via het service menu een factory reset gedaan, maar wil niet helpen.
Ook als ik mijn htpc instel op 24hz en vervolg cinema smooth activeer (die er 96hz) van zou moeten maken, blijf ik net zoveel flickering zien. Het ziet er gewoon precies hetzelfde uit als een CRT monitor op 60hz.

Verder heb ik eens met mijn telefoon in de camera stand het scherm bekeken, je ziet het dan golven/flikkeringen. Het zelfde als bij een CRT. Ga ik vervolgens naar een foto op de usb stick, dan is het beeld volkomen rustig en zie je geen golven/flikkeringen.

Ik zelf vermoed dat het iets is met de HDMI aansturing van de TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aukemuis schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 21:37:
[...]

Ff fabrieksinstellingen doen

Module er uit
20 seconden exit knop vasthouden
Helemaal opnieuw instellen
Problem solved
PERFECT _/-\o_
Worked like a charm!!! :) :)
Me happy :) :)

Verwijderd

MazeWing schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:17:
[...]

Ik heb al de firmware geupdate en net via het service menu een factory reset gedaan, maar wil niet helpen.
Ook als ik mijn htpc instel op 24hz en vervolg cinema smooth activeer (die er 96hz) van zou moeten maken, blijf ik net zoveel flickering zien. Het ziet er gewoon precies hetzelfde uit als een CRT monitor op 60hz
Ik heb dat ook als ik mijn laptop op 60 hz instel. Als ik de laptop op 50hz instel is de flickering weg. Verder speel ik mijn films af met XBMC of Boxee en dan heb ik ook op 24hz geen flickering. Zoals ik al eerder heb geconstateerd zijn de media functies van de 7700 in mijn ogen waardeloos.
Succes ermee.

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Ik heb gisteren avond nog eens uitvoerig lopen testen en op zowel HDMI als VGA (andere heb ik niet kunnen testen) heb ik last van flikkeringen. Het maakt niet uit of ik 24hz/50hz/60hz of cinemasmooth gebruik. Verder heb ik gisteren op xbmc planet earth aangezet en tevens de boel op usb gezet en via mediaplay afgespeeld op de tv.

Een wereld van verschil. Waar op de xbmc de witte sneeuw scenes zeer onrustig kijken is het via USB gewoon rustig beeld. Ben blij dat Wehkamp zonder problemen de tv gaat ruilen. Oh heb gisteren ook de bluray speler binnen gekregen :D

• Mooody

Mooody

elmoody

Mijn BD-C6900 ziet mijn wifi-netwerk en probeert verbinding te maken, maar dit lukt dit niet.

Ik heb het netwerk ook onbeveiligd ingesteld, maar zonder resultaat. Mac-adres filtering staat uit.
Ik heb een Airport Extreme. Heeft iemand de oplossing?

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 18-11-2010 08:19 ]

Verwijderd

MazeWing schreef op donderdag 18 november 2010 @ 07:51:
Ik heb gisteren avond nog eens uitvoerig lopen testen en op zowel HDMI als VGA (andere heb ik niet kunnen testen) heb ik last van flikkeringen. Het maakt niet uit of ik 24hz/50hz/60hz of cinemasmooth gebruik. Verder heb ik gisteren op xbmc planet earth aangezet en tevens de boel op usb gezet en via mediaplay afgespeeld op de tv.

Een wereld van verschil. Waar op de xbmc de witte sneeuw scenes zeer onrustig kijken is het via USB gewoon rustig beeld. Ben blij dat Wehkamp zonder problemen de tv gaat ruilen. Oh heb gisteren ook de bluray speler binnen gekregen :D
Nou kan het zijn dat ik niet goed bezig ben en het een foute setting is o.i.d. :)
Maar ik heb ook wel flikkeringen hoor, maar alleen als ik niet "direct" naar mijn scherm kijk maar er naast.
Ik heb geen idee hoe erg het bij jou is, bij mij is het minimaal, maar wie weet is het met een omruiling dus niet opgelost.

Daarnaast nog steeds de vraag over Image Retention van mij van een paar posts terug :P
Iemand tips / advies? Of stel ik me aan haha.

• Mooody

Mooody

elmoody

Speelt de PS50C7700 m2ts bestanden vanaf een externe HD?
Kan het nergens vinden....

• fonzie123
Mooooody schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:26:
Speelt de PS50C7700 m2ts bestanden vanaf een externe HD?
Kan het nergens vinden....
m2ts (avchd) wordt niet ondersteund. Niet via usb en niet via netwerk. Als je ze hernoemt naar avi, speelt hij ze wel af maar de bitrate mag niet te hoog zijn. Filmpjes gemaakt met een Sony HX5 op hoogste stand, speelt hij niet vloeiend af.

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

LuckyLukeNL schreef op maandag 15 november 2010 @ 13:01:
oke, en met de game mode is de LAGG weg?
ik schop aardig kont in Mw2 en BO :P dus ik vermoed van wel ;)

Bears and Bulls

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:13:
[...]

Nou kan het zijn dat ik niet goed bezig ben en het een foute setting is o.i.d. :)
Maar ik heb ook wel flikkeringen hoor, maar alleen als ik niet "direct" naar mijn scherm kijk maar er naast.
Ik heb geen idee hoe erg het bij jou is, bij mij is het minimaal, maar wie weet is het met een omruiling dus niet opgelost.

Daarnaast nog steeds de vraag over Image Retention van mij van een paar posts terug :P
Iemand tips / advies? Of stel ik me aan haha.
Ik heb getest met planet earth via USB en daar stoort het beeld me niet. Ook als ik foto's ofzo weergeef. Als ik dezelfde foto weergeef op mijn HTPC dan kijkt het zeer onrustig en zie ik het flikkeren.

• Ted038
Mooooody schreef op donderdag 18 november 2010 @ 08:19:
Mijn BD-C6900 ziet mijn wifi-netwerk en probeert verbinding te maken, maar dit lukt dit niet.

Ik heb het netwerk ook onbeveiligd ingesteld, maar zonder resultaat. Mac-adres filtering staat uit.
heb een c6930w, dus "net" wat anders, maar zowel Wifi als met kabel ging bij mij probleemloos (nadat ik nog even de wpa2-code gecontroleerd had, want die was ik vergeten )

let op hoofdletters en WPKIP-code ofzo werkt niet ....

Succes !

• fonzie123
Heeft er hier al iemand ervaring met samba shares mouten op de C serie?

Zie: http://tobias.schroepf.de...garage:samsung_tv_hacking

• Mooody

Mooody

elmoody

Mooooody schreef op donderdag 18 november 2010 @ 08:19:

Dit probleem is opgelost. De beveiliging in de router stond op "WPA/WPA2" en dit heb ik op "WPA2" gezet.

Verwijderd

Vandaag voor het eerst een 3D blu-ray film op de PS3 gekeken en valt me op dat het beeld heel veel groene ruis bevat. Dat is zichtbaar vanaf zo'n 2 meter en ook met bril. Signaal blijkt 24Hz te zijn.
Is het een tekortkoming van de PS3 dat ie niet hoger dan 24Hz aankan of spelen andere 3D blu-ray spelers ook maar in 24Hz af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonzie123
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 23:04:
Vandaag voor het eerst een 3D blu-ray film op de PS3 gekeken en valt me op dat het beeld heel veel groene ruis bevat. Dat is zichtbaar vanaf zo'n 2 meter en ook met bril. Signaal blijkt 24Hz te zijn.
Is het een tekortkoming van de PS3 dat ie niet hoger dan 24Hz aankan of spelen andere 3D blu-ray spelers ook maar in 24Hz af?
Zie Wikipedia: 24p

Alle films worden op 24p (23.976 fps) geschoten. Bluray films zijn ook gewoon 24p. Bij 3D Bluray's heb je om en om een beeld per oog dus 24p per oog ofwel 48p voor de stream.

Om het vloeiender te maken, worden er in de TV extra tussenframes gecreeërd. Bij de PS50C7700 wordt 24p omgezet naar 96Hz (3 extra tussenframes per frame).

Alle Bluray spelers spelen de films in 24p af. 3D Bluray spelers doen het op 2x 24p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 23:04:
Ik moet wel zeggen dat ik soms mijn brilletje "reset" als ik op een andere plek ga zitten. Ik had het probleem dat ik het brilletje aanzette zo een 3 meter van de TV af en het er prima uit zag, vervolgens ging ik op zo een 5 meter er vanaf zitten en leek het 3D nergens meer op. Na het uit en weer aanzetten van het brilletje werkte het weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 09:42:
[...]

Ik moet wel zeggen dat ik soms mijn brilletje "reset" als ik op een andere plek ga zitten. Ik had het probleem dat ik het brilletje aanzette zo een 3 meter van de TV af en het er prima uit zag, vervolgens ging ik op zo een 5 meter er vanaf zitten en leek het 3D nergens meer op. Na het uit en weer aanzetten van het brilletje werkte het weer prima.
Oh, het gaat me niet zozeer om de afstand maar meer om de kwaliteit van het 3D beeld. Bij Led en LCD schermen is het 3D beeld echter wel haarscherp en zonder groene ruis. Vraag me af of je met een stand-alone 3D Blu-ray speler dat ook hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2010 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonzie123
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:56:
[...]

Oh, het gaat me niet zozeer om de afstand maar meer om de kwaliteit van het 3D beeld. Bij Led en LCD schermen is het 3D beeld echter wel haarscherp en zonder groene ruis. Vraag me af of je met een stand-alone 3D Blu-ray speler dat ook hebt.
Je kan ook de mediaplayer van de TV gebruiken om het uit te proberen. Ik heb in ieder geval geen groene ruis waargenomen. Ik heb enkel Half-SBS MKV's via de mediaplayer en 3D uitzendingen via satelliet gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 09:39
Ik heb ook een PS42C450 voor 399 gekocht bij MM. Ik vond al dat hij een beetje een vreemd beeld gaf in het donker, rood gevlekt en spikkels. Toch maar ff Samsung gebeld, dat ging zo:

-Meneer u moet gewoon ff de firmware upgraden, geloof me dan is het over. > tuut tuut tuut tuut

Nou ik netjes gedaan wat die mevrouw zei, hielp natuurlijk niks. Een monteur langsgeweest, die heeft de voeding etc vervangen. Het was wel minder maar nog niet weg. Krijg een heel nieuw panel er in.

Iemand nog tips voor het kalibreren trouwens? Ik heb zo'n monster cable DVD, die is wel aardig, maar dan komt er bij mij een stand uit die 's avonds met films prettig is (wat opzich ook de bedoeling is), maar overdags is het beeld voor mij iets te donker en wazig. Aangezien de ''dynamische' stand over het algemeen de grond in geboord wordt door professionals was ik benieuwd waar jullie m overdags op hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-03 14:30
Hi all,

Heb een 50c7700 aangeschaft via Wehkamp. Keurig geleverd na 10 dagen. Eerste indruk is geweldig, vorige tv was nog een glasbak 32" van Panasonic. Een wereld van verschil. Maar nu het volgende probleem:
ik heb een Irdeto Neotion module gekocht en geinstalleerd volgens procedure. kaart van ziggo er in en een prima HD beeld. Echter als de tv uit gezet wordt en weer aan is alleen nederland 1 nog te ontvangen. Cam er uit en weer in lost het probleem op maar dit hoort natuurlijk niet zo.

Heeft iemand een idee?

Firmware: T-VALDEUC-3003.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Eerst digitale zenders instellen (zonder CI+ en kaart in je tv)
Daarna CI+ in je tv tot-ie 'm herkent
Daarna kaart in je CI+
....zou moeten werken, ik heb het vandaag ook gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-03 14:30
Moooody,

Bedankt voor je reactie, op die manier heb ik de zenders ook geinstalleerd. Dat gaat op zich goed en zolang de tv aan blijft is er niets aan de hand. Echter als de tv uit en weer aan gaat kan ik dit weer doen. Dat is het probleem. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:23
Bij mij zelfde probleem dacht ik in het begin. Maar als je de TV aanzet, en ongeveer 10 seconden laat staan, gaat bij mij de melding over de CI+ kaart weg en krijg ik beeld. Wellicht bij jouw ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Ik baal echt dat ik pas woendag een nieuwe tv van wehkamp krijg :( ze konden hem al maandag brengen, maar dan moet ik werken. Ik hoop echt dat de nieuwe tv het niet heeft want het beeld (in mijn geval alleen via USB) is echt GEWELDIG!!

en tot overmaat van ramp zie ik elke keer ik de woonkamer in ga een gigantisch scherm tegen de muur hangen, waar ik niets mee kan doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tm030614 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 22:03:
Bij mij zelfde probleem dacht ik in het begin. Maar als je de TV aanzet, en ongeveer 10 seconden laat staan, gaat bij mij de melding over de CI+ kaart weg en krijg ik beeld. Wellicht bij jouw ook zo?
Je had de Smit module moeten nemen. Is ongeveer 10 euro duurder, maar gaat niet iedere keer als je de tv aanzet om authenticatie zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik ben ook van plan om de 7700 te kopen.
Nu ben ik net te laat voor de Wehkamp aanbieding, maar vroeg mij af of een van jullie een goede deal weet / tip heeft. Van de 100 euro retour ben ik op de hoogte en ik las dat sommige de TV voor onder de €1000,- hebben gekocht. Waar en hoe was dat :-) ?

Alvast bedankt voor de hulp,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
Verwijderd schreef op zondag 21 november 2010 @ 10:04:
Hallo allemaal,

Ik ben ook van plan om de 7700 te kopen.
Nu ben ik net te laat voor de Wehkamp aanbieding, maar vroeg mij af of een van jullie een goede deal weet / tip heeft. Van de 100 euro retour ben ik op de hoogte en ik las dat sommige de TV voor onder de €1000,- hebben gekocht. Waar en hoe was dat :-) ?

Alvast bedankt voor de hulp,
de ps50c7700 voor onder de 1000 lijkt me sterk, zelfs na aftrek van de 100 euro cashback ...
Wellicht dat hier een andere samsung tv bedoeld werd ? of teruggerekend bij bijv. de wehkamp actie combideal met 3d blurayspeler samen ?
(dus totaalprijs (± 1350) - cashback (100) - adviesprijs 3D blurayspeler (299) - waarde 3D starterkit (± 150?) welke je bij Blurayspeler krijgt ? , want dan dus ± 800 euro, maar of deze berekening juist is ;) )
Note: ga er logischerwijs vanuit dat je hiermee nog steeds aanspraak maakt op de gratis starterkit actie, echter gezien eerdere discussie daarover hier bied ik uiteraard geen garantie daarop ;) al lijkt het mij nog steeds het meest logisch van " wel een gratis 3D starterkit"

Heb de mijne al binnen en ben vol naar 3D films en hdtv aan het kijken, dus geen tijd en zin meer om de prijzen van de tv bij te houden :+

EDIT : toch effe op wehkamp gekeken, maar daar is deze met 1349 (excl. verzendkosten) nog steeds voordelig im combi met 3dBluray speler (zie aanname-berekening eerder in deze posting) en de 3D bluray speler heb je toch nodig voor afspelen bluray, en anders is de starterkit met de extra 2 3D brillen alleen al meer waard dan de meerprijs voor de 3dbr-speler (die gratis film erbij is wat de gek ervoor geeft, aangezien daar ook meer voordelige " bronnen" voor zijn)
Zonder 3dBluray speler is de ps50c7700 1249 excl. verzend bij wehkamp, op zich nog niet duur (maar niet zo'n koopje dus als de combideal)

[ Voor 30% gewijzigd door Ted038 op 21-11-2010 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graziemille
Ik weet niet wat de ervaringen van anderen zijn, maar ik had de Samsung BD-C6800 BluRay speler gekocht en deze speelde zo goed als al mijn zelf opgenomen/gebrande DVD's niet af.
Ik ben er mee teruggegaan naar de winkel en daar nog een aantal Samsung DVD-spelers geprobeerd met hetzelfde resultaat.
Ik kon de speler teruggeven en heb nu een Sony BD speler. deze speelt zonder problemen al mijn DVD's af!

Natuurlijk baal ik enorm, omdat ik nu wel de aanbieding met de 2 3D-brillen misloop...
Ik had nog een bericht aan Samsung gestuurd hierover, maar zij hullen zich in stilzwijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:23
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 18:24:
[...]

Je had de Smit module moeten nemen. Is ongeveer 10 euro duurder, maar gaat niet iedere keer als je de tv aanzet om authenticatie zeiken.
Damm.... wist niet eens dat er verschillende modules waren. Maar een heel groot probleem vindt ik het niet.
De tv hangt aan m'n home cinemaset en die heeft ook een paar seconden nodig om op te starten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

De Neotion module is nieuwer, zapt sneller en zou een fractie beter beeld geven. Hier is mijn keuze op gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op zondag 21 november 2010 @ 21:54:
De Neotion module is nieuwer, zapt sneller en zou een fractie beter beeld geven. Hier is mijn keuze op gevallen.
Een module heeft geen invloed op de kwaliteit van het beeld en kan zapsnelheid ook niet bepalen. Als ik het fout heb, hoor ik graag je bron ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superandrea
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 12:44
Vraagje: hoe kan ik Monsters vs Aliens 3d via PS3 op PS50c7700 in full screen mode afspelen? op dit moment kijk ik met 2 zwarte balken boven en onder... Moet ik iets in PS3 instellen of wat?
Alvast bedankt!

[ Voor 14% gewijzigd door superandrea op 22-11-2010 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

het ligt aan het formaat. Als het 2.35:1 is, dan hebje nog altijd een zwarte balk boven en onder. Als het echt 16:9 formaat is (zoals bijvoorbeeld avatar, planet earth of band of brothers) dan heb je dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de PS50C7700 nu sinds vrijdag en ben er al heel tevreden over! Ik had nog een heroplaadbare 3D bril erbij gekocht en ging ervan uit dat dit dan mijn enige 3D bril ging zijn. Bij het opruimen zaterdag vond ik ineens een wit doosje en tot grote verrassing zat er nog een 3D bril in! :*) :*) :*)
Met de twee acties van Samsung tesamen ga ik dus 5 3D brillen hebben! :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:58:
Ik heb de PS50C7700 nu sinds vrijdag en ben er al heel tevreden over! Ik had nog een heroplaadbare 3D bril erbij gekocht en ging ervan uit dat dit dan mijn enige 3D bril ging zijn. Bij het opruimen zaterdag vond ik ineens een wit doosje en tot grote verrassing zat er nog een 3D bril in! :*) :*) :*)
Met de twee acties van Samsung tesamen ga ik dus 5 3D brillen hebben! :P :D
2 acties 5 brillen ??? (of bedoel je dat je er zelf 2 hebt gekocht, er 1 in de doos zat (wat hier al paar keer ter sprake gekomen is) en je er 2 krijgt bij een 3d bluray speler (op bd5900 na) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ted038 schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:59:
[...]

2 acties 5 brillen ??? (of bedoel je dat je er zelf 2 hebt gekocht, er 1 in de doos zat (wat hier al paar keer ter sprake gekomen is) en je er 2 krijgt bij een 3d bluray speler (op bd5900 na) )
Nee 1 gekocht, 1 in de doos, 2 bij de home cinema actie en 1 bij de 3D plasma tv actie (op de website staat inculsief 1 gratis 3d bril bij deze actie) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien domme vraag, maar wat zijn de afmetingen in hoogte en breedte bij 32inchen 37inch. Waarom wil ik dit weten.
Ik sta aan de vooravond van de aankoop van een LCD scherm, en twijfel tussen 32 en 37 inch.
Nu ga ik een stuk karton maken van deze afmetingen...je moet toch wat he :D
Pagina: 1 ... 9 ... 24 Laatste