Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:10
3d starterskit prijzen interesseren me weinig, krijg immers al zo'n set gratis bij mijn home cinema set :P

Maar hou jullie inderdaad op de hoogte, echter wat 3d bril betreft is het wel duidelijk, gezien ontvangen mail van Samsung : " Als de bril niet meegeleverd is, willen wij u adviseren om terug te gaan naar de Dealer waar u uw aankoop heeft gedaan"

Echter als dealer zoals franklin zelf ook vermeldt dat er een 3Dbril inzit, verkleint dat de kans op achteraf gezeur (en langsgaan bij een online-verkoper is ook net even anders dan de winkel " om de hoek" )
Los daarvan steekt Franklin inderdaad boven het gemiddelde uit door de juiste gegevens te hanteren, gewoon stukje duidelijkheid (net als de DVB-S vermelding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yi-Long
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-05 16:18
Vandaag de Samsung C450 plasma binnengekregen, en even aangesloten op de 360 om te checken enzo.

Het ziet er allemaal goed uit. Geluid is niet zo heel best, maar nadat ik een beetje had aangepast in de settings, was het al wat beter...

Maar nu het probleem: Regelmatig is er een complete drop-out van het geluid. Al het geluid valt even 1 seconde helemaal uit, en vervolgens is er niets meer aan de hand...!?

Is dit probleem bekend? Kan het aan de HDMI-kabel liggen (ik ben al op zoek naar een 2de kabel om die te proberen)? Het beeld blijft trouwens gewoon goed.

Zou nogal vervelend zijn als ie terug zou moeten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 356920

Yi-Long schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:49:
Vandaag de Samsung C450 plasma binnengekregen, en even aangesloten op de 360 om te checken enzo.

Het ziet er allemaal goed uit. Geluid is niet zo heel best, maar nadat ik een beetje had aangepast in de settings, was het al wat beter...

Maar nu het probleem: Regelmatig is er een complete drop-out van het geluid. Al het geluid valt even 1 seconde helemaal uit, en vervolgens is er niets meer aan de hand...!?

Is dit probleem bekend? Kan het aan de HDMI-kabel liggen (ik ben al op zoek naar een 2de kabel om die te proberen)? Het beeld blijft trouwens gewoon goed.

Zou nogal vervelend zijn als ie terug zou moeten :(
Alle firmware al geupdate van televisie en aangesloten toestellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yi-Long
Anoniem: 356920 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:32:
[...]

Alle firmware al geupdate van televisie en aangesloten toestellen ?
Nog niet. Moet nog even USB-stick vinden. Wel al gekeken of het via andere kabels en poorten ook problemen geeft, en dat is idd helaas het geval...

edit: Zojuist even nieuwe firmware op USB-stick gezet en in de TV gestopt. TV herkent wel dat ik een USB-stick erin doe en ik krijg een paar opties, inclusief firmware update (ofzo), maar als ik dat kies en hij leest de stick, dan geeft ie aan dat hij geen firmware kan vinden, terwijl het er toch echt op staat...!?

[ Voor 32% gewijzigd door Yi-Long op 26-10-2010 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Yi-Long schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:03:
[...]
Nog niet. Moet nog even USB-stick vinden. Wel al gekeken of het via andere kabels en poorten ook problemen geeft, en dat is idd helaas het geval...

edit: Zojuist even nieuwe firmware op USB-stick gezet en in de TV gestopt. TV herkent wel dat ik een USB-stick erin doe en ik krijg een paar opties, inclusief firmware update (ofzo), maar als ik dat kies en hij leest de stick, dan geeft ie aan dat hij geen firmware kan vinden, terwijl het er toch echt op staat...!?
Firmware updates zijn idd niet echt duidelijk bij Samsung.
Je moet de firmware downloaden.
Vervolgens installeren op je USB-stick door te dubbelklikken op het bestand. Er start dan een installatieprogramma die de firmware op je USB-stick zet.
Daarna kan je de USB-stick in je tv stoppen en kiezen voor die optie firmware update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yi-Long
NIMIC schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:56:
[...]

Firmware updates zijn idd niet echt duidelijk bij Samsung.
Je moet de firmware downloaden.
Vervolgens installeren op je USB-stick door te dubbelklikken op het bestand. Er start dan een installatieprogramma die de firmware op je USB-stick zet.
Daarna kan je de USB-stick in je tv stoppen en kiezen voor die optie firmware update.
Bedankt :) Dan ga ik dat nu even doen. Ik dacht dat die file er gewoon op moest staan en dat de TV dan de rest zou doen...

edit: Geprobeerd, maar TV geeft aan dat er geen nieuwe firmware is,dus wellicht stond de laatste firmware al op de TV...!?

[ Voor 10% gewijzigd door Yi-Long op 27-10-2010 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Yi-Long schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 01:38:
[...]

Bedankt :) Dan ga ik dat nu even doen. Ik dacht dat die file er gewoon op moest staan en dat de TV dan de rest zou doen...

edit: Geprobeerd, maar TV geeft aan dat er geen nieuwe firmware is,dus wellicht stond de laatste firmware al op de TV...!?
Dat zegt mijn TV ook als ik hem na het plaatsen van de USB-stick wil laten updaten via het autostart-menu wat volgt, geen updates gevonden. Als ik vervolgens via het TV-menu de firmware_update selecteer dan vind hij wel een nieuwe en installeert deze ook.

Dus, plaats de stick, vergeet het scherm even wat daarna volgt en kies handmatig een firmware update vanuit het TV-menu. Je kunt dan ook direct zien welke firmware er op je TV actief is.

[ Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 27-10-2010 02:39 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
vervoersvraagje :

omdat ik nooit overdag thuis ben, wil ik de tv bij mijn moeder laten bezorgen, om deze (na eerste test) in de doos naar mijn huis te rijden, ritje van 3 km a 10 minuten (want rij dan HEEEL voorzichtig ;) )

Kan dan de doos met de 50" plasma ook liggen, of moet deze dan rechtopn staan (want dan moet ik busje huren ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yi-Long
hardware-lover schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 02:38:
[...]

Dat zegt mijn TV ook als ik hem na het plaatsen van de USB-stick wil laten updaten via het autostart-menu wat volgt, geen updates gevonden. Als ik vervolgens via het TV-menu de firmware_update selecteer dan vind hij wel een nieuwe en installeert deze ook.

Dus, plaats de stick, vergeet het scherm even wat daarna volgt en kies handmatig een firmware update vanuit het TV-menu. Je kunt dan ook direct zien welke firmware er op je TV actief is.

Heb het even op jouw manier geprobeerd, maar dan geeft de TV ook aan : "No file available to opgrade. Please check and try again"

:(

Heb gisteren inmiddels al een mailtje gestuurd naar Samsung over dit probleem, maar het ligt dus niet aan de kabels, de HDMI-poorten, en nieuwe firmware wil niet installeren, dus hopelijk weten zij een oplossing.

Ik neem trouwens ook een lichte zoem/buzz waar, maar dat schijnt 'normaal' te zijn... Het is vrij licht, maar wel een klein beetje storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem liggende vervoerd ,aan een slakkengangetje naar huis mee gereden en slechte wegen vermeden.
Dat was achteraf geen enkel probleem, als je heel voorzichtig rijdt.
Maar rechtop is natuurlijk ideaal, al hoef je er dan ook niet mee te gaan scheuren.
Mij c550 speelt nu al maanden als een zonnetje, ben er nog steeds zeer tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Hallo mensen,

Vriendlief en ik hebben de Samsung PS42C450 op het oog. De enige eisen die we stellen aan onze tv zijn:
* min. 100hz
* min. 37 inch
* Ziggo gecertificeerd
Aan de bovenste twee voorwaarden voldoet hij, maar de Ziggo certificatie is mij niet geheel duidelijk. Zelfs niet na het lezen van de review op Kieskeurig en dit topic. Verder vind ik de informatie die ik op internet kan vinden over die certificatie erg onduidelijk, vaag en het spreekt elkaar veel tegen.

Mijn vraag is: kan ik het Ziggo kaartje thuis uit de ontvanger halen en direct in deze televisie stoppen? Ik lees ook wat berichten over een CI+ (CAM) module?! Omdat ik echt een n00b ben met dat soort dingen, begrijp ik niet goed of ik die nu wel of niet moet aanschaffen bij deze televisie?

Wij willen namelijk een (bij voorkeur plasma) televisie waar we, zonder dat we er iets extra's voor moeten aanschaffen, zo het kaartje in de televisie kunnen stoppen. We hebben daar een budget voor van €500.

Help? :)

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonkma
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-05 16:01
Ik heb de PS42C450 pas aangeschaft en kan hem je 100% aanraden een super TV voor een heel klein prijsje.
Je moet inderdaad een CI+ module kopen die steek je in de TV en daar stop je je kaartje dan weer in. Werkt perfect.Zo'n module koop je via marktplaats vanaf zo'n 40 euro, volgens mij is er geen enkele TV waar je zo je kaartje in kan steken.

Groeten

Camber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:32
Ik heb nu ook de PS50C7700, erg mooi ding en met 3d-bril van de bobshop.
Ik heb er wel een vraag over gekregen.
Ik gebruik de tv i.c.m. met mediaportal(htpc software) en een standaard pc met hdmi uitgang. Alles werkt perfect alleen ik heb het idee dat de tv bij 60Hz flikkert en bij 50Hz niet, hoe kan dit? Ook snap ik ondanks wikipedia niet helemaal hoe ik 24p kan gebruiken.
Ik heb voor de zekerheid de tv de nieuwste firmware gegeven(valduc 2010).

P.S. ik lijk voor mediaportal wel een programma te hebben gevonden die ik vanavond ga testen.
http://forum.team-mediapo...efreshrate-changer-44338/

[ Voor 17% gewijzigd door Venxir op 28-10-2010 08:33 . Reden: url toegevoegd ]

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia

Livia

Sleep

jonkma schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 01:20:
Ik heb de PS42C450 pas aangeschaft en kan hem je 100% aanraden een super TV voor een heel klein prijsje.
Je moet inderdaad een CI+ module kopen die steek je in de TV en daar stop je je kaartje dan weer in. Werkt perfect.Zo'n module koop je via marktplaats vanaf zo'n 40 euro, volgens mij is er geen enkele TV waar je zo je kaartje in kan steken.

Groeten
Hartstikke bedankt! Dit is een duidelijk antwoord d:)b
Ik zal het met vriendlief overleggen, de televisie spreekt mij namelijk ook wel aan.

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
gisteravond een stel blij gemaakt bij de MM, toen ik ze vertelde dat ze, toen ze met de ps50c7700 voor de kassa stonden, 100 euro terug konden krijgen via samsung site, want dat wisten ze nog niet :)

Had overigens wel verwacht dat een MM-verkoper dit zou melden als ze zo'n TV (willen) verkopen.

ook vreemd : de ene MM-verkoper vertelde mij dat er geen 3d bril bij de 50c7700 zat, terwijl dat paar wel te horen had gekregen dat er een 3D bril in de doos zat van een andere (oudere) verkoper .....

Prijs was in Zwolle overigens 1298 euro, ze zeiden de laagste "online" prijzen te matchen, maar dan moesten het wel NL-toestellen zijn (nl-winkels kan je checken, maar NL toestellen ? hij noemde Redcoon als voorbeeld die niet-NL toestellen had.)

Morgen eens langs met de wehkamp- en 4launch prijs. Woon 1 km van MM af, dus bezorgkosten moet ik toch ook kunnen besparen :P (of is 1 km met zo'n doos nog best ver :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia

Livia

Sleep

Livia schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 09:30:
[...]

Hartstikke bedankt! Dit is een duidelijk antwoord d:)b
Ik zal het met vriendlief overleggen, de televisie spreekt mij namelijk ook wel aan.
En hij is besteld, samen met een CI+ (CAM) module en een Ziggo kaart :) Ik moet zeggen dat ik die module op de website van Ziggo aardig aan de prijs vind (€79), want ik heb de module + een Ziggo kaart nu voor €59. En dan heb ik hem niet op marktplaats gekocht, maar bij dezelfde winkel als waar ik ook de televisie heb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
Nog een twijfelpunt :

De wehkamp biedt als combideal de 3d TV ps50c7700 samen met de blu-ray speler BD-C6900 aan een totaalprijs van 1.379 euro.

Heb al een 3d bluray home cinema set, maar toch lijkt me dit ook geen verkeerde deal :)

helemaal als je dan ook zowel gebruik kan maken van de 100 euro cashback op de TV en een 3d starterskit (2 vrillen en 4 films) bij de blu-ray speler :P

[ Voor 24% gewijzigd door Ted038 op 28-10-2010 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonkma
Livia schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 10:54:
[...]

En hij is besteld, samen met een CI+ (CAM) module en een Ziggo kaart :) Ik moet zeggen dat ik die module op de website van Ziggo aardig aan de prijs vind (€79), want ik heb de module + een Ziggo kaart nu voor €59. En dan heb ik hem niet op marktplaats gekocht, maar bij dezelfde winkel als waar ik ook de televisie heb besteld.
Daar zal je geen spijt van krijgen, de prijs voor de CI + module en de kaart is OK. Je hebt toch niet teveel voor de TV betaald hé hij is al te koop vanaf 399 euro.
Groet

Camber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-05 10:48
Nou ik heb gisteren ook de PS50C7700 bij de MM gekocht. Voor rond €1340 kan ik hem hopelijk volgende week ophalen (ze hadden hem niet meer op voorraad :(). En met de cash-back actie is het al helemaal een mooie prijs :D.
Ik zal misschien ook een review schrijven, als ik er tijd voor kan vinden. Er waren in dit topic toch gecalibreerde instellingen gepost? /me R0SSI gaat even zoeken!

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia

Livia

Sleep

jonkma schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 12:19:
Daar zal je geen spijt van krijgen, de prijs voor de CI + module en de kaart is OK. Je hebt toch niet teveel voor de TV betaald hé hij is al te koop vanaf 399 euro.
Groet
Wij hebben hem inderdaad gekocht voor €399 (bij de Koopjeskampioen) ;)
En dat alles voor een televisie die op de slaapkamer komt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• katjang78
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-04-2022
Hallo (bijna) bezitters van een samsung plasma,

ik ben van plan de ps50c7700 te kopen en deze wil ik dan graag aan de muur bevestigen. Nu ben ik het net een beetje aan het afstruinen naar een goede wandbeugel, maar ik kom er niet uit. De Vogel's ultraflat lijkt me heel mooi, echter ik wil er ook een scart inpluggen. In wat ik heb kunnen vinden is dit icm de ultraflat beugel niet mogelijk. Nu heb ik bij Vogel's ook de EFW 6305 gezien waarbij dit probleem niet zou moeten spelen, echter bij deze beugel schijnt de bovenzijde van de tv iets meer naar voren te komen dan de onderkant. Daar ik van mezelf bij voorbaat al weet dat ik me hieraan ga storen valt deze dus ook af.

Nu weet ik het dus niet meer! Weet iemand van jullie een beugel waarbij ik en een scart in de tv kan pluggen en waarbij de TV mooi recht hangt?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonkma
Livia schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:10:
[...]

Wij hebben hem inderdaad gekocht voor €399 (bij de Koopjeskampioen) ;)
En dat alles voor een televisie die op de slaapkamer komt :9~
Goede deal vergeet bij de installatie niet dat je eerst alle digitale zenders door de TV laat opzoeken en daarna pas de module met het kaartje erin in de tv stopt anders werkt het niet. Wel even goed opletten met de module dat je hem er goed insteekt je zou hem per ongeluk verkeerd om erin kunnen steken.
En laat de TV een paar uurtjes rechtop staan voordat je hem aanzet de vervoerder kan de doos plat vervoerd hebben en als je hem dan daarna gelijk aanzet heb je een probleem

groet

Camber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia

Livia

Sleep

jonkma schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:43:
Goede deal vergeet bij de installatie niet dat je eerst alle digitale zenders door de TV laat opzoeken en daarna pas de module met het kaartje erin in de tv stopt anders werkt het niet. Wel even goed opletten met de module dat je hem er goed insteekt je zou hem per ongeluk verkeerd om erin kunnen steken.
En laat de TV een paar uurtjes rechtop staan voordat je hem aanzet de vervoerder kan de doos plat vervoerd hebben en als je hem dan daarna gelijk aanzet heb je een probleem

groet
Bedankt voor de tip! Ik had al zoiets op Kieskeurig en hier op het forum voorbij zien komen (een stappenplan) en zal vriendlief er ook nog even op wijzen :)
En dat van de televisie rechtop zetten weet ik, maar we halen hem zelf op uit Hoogeveen en willen hem daarom dus rechtop vervoeren. We hebben beneden ook een (Panasonic) plasma en weten dus wel een beetje de do's en dont's ;) Maar nogmaals dank voor alle tips d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
R0SSI schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 12:23:
Nou ik heb gisteren ook de PS50C7700 bij de MM gekocht. Voor rond €1340 kan ik hem hopelijk volgende week ophalen (ze hadden hem niet meer op voorraad :(). En met de cash-back actie is het al helemaal een mooie prijs :D.
Geen idee om de MM te cancellen en de combideal bij wehkamp te bestellen voor 1379 ? (zie paar posts boven jouw post)
Dan dus met 6900 blu-ray speler, en daardoor ook starterkit met 2 3D brillen en 4 films aan te vragen bij Samsung via hun actie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia

Livia

Sleep

Ted038 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:58:
[...]

Geen idee om de MM te cancellen en de combideal bij wehkamp te bestellen voor 1379 ? (zie paar posts boven jouw post)
Dan dus met 6900 blu-ray speler, en daardoor ook starterkit met 2 3D brillen en 4 films aan te vragen bij Samsung via hun actie ;)
Mooie actie d:)b Maar wat een geld zeg ;( Ik begrijp dat het om een 3D televisie gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
Livia schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:17:
[...]

Mooie actie d:)b Maar wat een geld zeg ;( Ik begrijp dat het om een 3D televisie gaat?
inderdaad, de 3D PLASMA ps50c7700 samen met de 3D blu-ray speler C6900

en voor een 3D tv in deze maat is dat nog een koopje ;), andere merken en/of 3D led/lcd's zijn veel duurder .

[ Voor 7% gewijzigd door Ted038 op 28-10-2010 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonzie123
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-11-2023
De Wehkamp aanbieding is zeer scherp!

Jammer dat ze zo een slechte service bieden (zie shopreviews). Als ze een goede service hadden, had ik hem gelijk besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
Ted038 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:58:
[...]

Nope, ik hoef dat 3D gebeuren nu niet, misschien in de toekomst wel. Daarnaast koop ik een tv liever in de winkel dan via een webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er wordt gewerkt aan schermen die 3D gaan weergeven zonder dat brilletjes gedoe, dus wie dit nu koopt kan binnenkort zijn collectie zonnebrillen vergroten.

http://webwereld.nl/video...zonder-bril--video--.html

Toshiba heeft aangekondigd nog voor kerst 2010 met een 3D TV zonder bril uit te komen. Deze zal op de IFA 2010 Berlijn geintroduceerd worden. Op onze website en in de nieuwsbrief lees je hierover (binnenkort) alles.

Het half 2010 opgerichte Dimenco zal ook op de markt komen met een consumenten 3D TV zonder bril. Deze firma is opgericht door 4 oud Philips medewerkers. Deze hebben de WOWvx techniek van Philips gekocht, welke ze toenertijd overigens zelf (mede) ontwikkeld hebben. Eerst komen ze uit met een 3D TV voor de zakelijke markt, het consumentenexemplaar 3D TV Zonder bril zal (zo het nu lijkt) nog enkele jaren op zich laten wachten.

http://www.tvinformatie.c...e-zonder-bril-in-december

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Anoniem: 356920 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 18:33:
Er wordt gewerkt aan schermen die 3D gaan weergeven zonder dat brilletjes gedoe, dus wie dit nu koopt kan binnenkort zijn collectie zonnebrillen vergroten.

http://webwereld.nl/video...zonder-bril--video--.html

Toshiba heeft aangekondigd nog voor kerst 2010 met een 3D TV zonder bril uit te komen. Deze zal op de IFA 2010 Berlijn geintroduceerd worden. Op onze website en in de nieuwsbrief lees je hierover (binnenkort) alles.
Ben benieuwd. Tot nu toe is er alleen een techniek die op een paar "sweet spots" 3D beeld geeft, oftewel: je moet de indeling van je woonkamer aanpassen aan waar je tv goed 3D beeld geeft. Een stoel of zitplaats op de bank moet dus uitlijnen met die punten, anders ziet de helft van de filmkijkers geen fatsoenlijk 3D beeld.

Er wordt ook al jaren beweerd dat er over een X-aantal jaar oled-televisies op de markt komen of dat SED eindelijk op de markt zal komen. Tot nu toe komt daar niks van (tv's van 1000+ euro en 15" vind ik geen serieuze poging). Wat wel interessant is, is dat aangekondigd is dat er volgend jaar ook tv's zijn met passieve brillen. Dat zijn dan brillen van een tientje i.t.t. de vrij dure, batterijslurpende dingen die je nu koopt. Bovendien zijn ze dan uitwisselbaar (Sony-bril op Panasonic-tv bijvoorbeeld) omdat er geen elektronica in zit.
Het half 2010 opgerichte Dimenco zal ook op de markt komen met een consumenten 3D TV zonder bril. Deze firma is opgericht door 4 oud Philips medewerkers. Deze hebben de WOWvx techniek van Philips gekocht, welke ze toenertijd overigens zelf (mede) ontwikkeld hebben. Eerst komen ze uit met een 3D TV voor de zakelijke markt, het consumentenexemplaar 3D TV Zonder bril zal (zo het nu lijkt) nog enkele jaren op zich laten wachten.

http://www.tvinformatie.c...e-zonder-bril-in-december
Twee televisies, een van 15" en een van 21", beide in 3D met een bizar lage resolutie. Het duurt echt nog wel ff voor 3D zonder bril ingebouwd wordt in 40" en grotere schermen en op een fatsoenlijke resolutie. Wie koopt er nou een 12" televisie met 466 x 350 resolutie voor 1100 euro???

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
jonkma schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:43:
[...]

groet
Sorry, een paar uur rechtop zetten voor je 'm aanzet? wat is dat voor nonsens, 't is geen koelkast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarverS
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 27-02 15:41
katjang78 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:41:
Hallo (bijna) bezitters van een samsung plasma,

ik ben van plan de ps50c7700 te kopen en deze wil ik dan graag aan de muur bevestigen. Nu ben ik het net een beetje aan het afstruinen naar een goede wandbeugel, maar ik kom er niet uit. De Vogel's ultraflat lijkt me heel mooi, echter ik wil er ook een scart inpluggen. In wat ik heb kunnen vinden is dit icm de ultraflat beugel niet mogelijk. Nu heb ik bij Vogel's ook de EFW 6305 gezien waarbij dit probleem niet zou moeten spelen, echter bij deze beugel schijnt de bovenzijde van de tv iets meer naar voren te komen dan de onderkant. Daar ik van mezelf bij voorbaat al weet dat ik me hieraan ga storen valt deze dus ook af.

Nu weet ik het dus niet meer! Weet iemand van jullie een beugel waarbij ik en een scart in de tv kan pluggen en waarbij de TV mooi recht hangt?

Alvast bedankt.
Ik gebruik deze met het gebruik van extra setje afstandhouders die erbij zitten, werkt prima:

http://www.franklin.nl/pa...led-wall-mount-40-55-.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScoobX
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-02 15:53
Ted038 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 10:45:
gisteravond een stel blij gemaakt bij de MM, toen ik ze vertelde dat ze, toen ze met de ps50c7700 voor de kassa stonden, 100 euro terug konden krijgen via samsung site, want dat wisten ze nog niet :)

Had overigens wel verwacht dat een MM-verkoper dit zou melden als ze zo'n TV (willen) verkopen.

ook vreemd : de ene MM-verkoper vertelde mij dat er geen 3d bril bij de 50c7700 zat, terwijl dat paar wel te horen had gekregen dat er een 3D bril in de doos zat van een andere (oudere) verkoper .....

Prijs was in Zwolle overigens 1298 euro, ze zeiden de laagste "online" prijzen te matchen, maar dan moesten het wel NL-toestellen zijn (nl-winkels kan je checken, maar NL toestellen ? hij noemde Redcoon als voorbeeld die niet-NL toestellen had.)

Morgen eens langs met de wehkamp- en 4launch prijs. Woon 1 km van MM af, dus bezorgkosten moet ik toch ook kunnen besparen :P (of is 1 km met zo'n doos nog best ver :P )
Ik heb een toestel van bij Redcoon, en het is wel degelijk een NL toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
ScoobX schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 08:23:
[...]

Ik heb een toestel van bij Redcoon, en het is wel degelijk een NL toestel
Dat dacht je maar :+

Geintje, redcoon vermeldt ook op hun site dat het NL-toestellen zijn, alleen is mediamarkt het daar niet mee eens blijkbaar (omdat ze anders teveel korting moeten geven ofzo ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonzie123
fonzie123 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 16:47:
De Wehkamp aanbieding is zeer scherp!

Jammer dat ze zo een slechte service bieden (zie shopreviews). Als ze een goede service hadden, had ik hem gelijk besteld...
Ik had bij Wehkamp geïnformeerd over de combinatieaanbieding.

Er geldt maar 1 Samsung actie bij de combinatieaanbieding. Afhankelijk of je via de TV of via de Bluray site besteld kun je de Samsung actie kiezen.

De aanbieding wordt hierdoor een stuk minder interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
fonzie123 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:46:
[...]

Ik had bij Wehkamp geïnformeerd over de combinatieaanbieding.

Er geldt maar 1 Samsung actie bij de combinatieaanbieding. Afhankelijk of je via de TV of via de Bluray site besteld kun je de Samsung actie kiezen.

De aanbieding wordt hierdoor een stuk minder interessant.
is uiteraard Samsung die dat bepaalt, die stuurt immers de "cadeau's" op.

Heb al dag of 3 deze vraag uitstaan bij mailadressen van beide acties, maar nog 2x geen antwoord gehad :(

Echter zou ik niet inzien waarom niet, immers je koopt immers zowel een blu-ray speler als een 3D TV met typenummer die aan de actie van sansung voldoet, al is het tegen een scherpe prijs, maar nergens in de voorwaarden staat een minumum prijs vermeld. Het uitsluiten van andere acties zou moeten slaan op andere acties van Samsung, niet van de winkels zelf.

Maar jah, eerst maar antwoord samsung afwachten.....

[ Voor 6% gewijzigd door Ted038 op 29-10-2010 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superandrea
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-01 23:58
Gisteren PS50C7700 bij MM Den Haag voor 1289 gekocht (+8e verwijderingsbijdrage +30e bezorgingskosten).
En dat met 24 maanden 0% rente actie.
TV komt morgen, en ik laat julie weten als er een 3d bril erbij zit.

Het zelfde prijs is bij MM online winkel (1289e), maar toch zonder 24 maanden actie een ook zonder laagste prijs garantie.
[quote]R0SSI schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 12:23:
Verkooper heeft gezegd dat laagste prijs garantie geldt ook als er een goedkopere product bij een andere MM zit, binnen 2 weken dat bij je MM vermeldt (na de anschaaf). Probeer maar...
EDIT:
Vraagje:
Is er een menu waar ik kan vinden hoeveel uur de televisie aan heeft gestaan?Media Markt heeft mij net via telefoon een open box televisie aangeboden. voor een goede prijs.
Waar moet ik naar kijken om te weten of dit een goede deal is?
Alvast bedankt!!!

[ Voor 14% gewijzigd door superandrea op 29-10-2010 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
ik heb de ps50c7700 ook thuis staan, al wel op voet (voorlopig), want de wandset moet nog komen, en moet ook nog uitvogelen of de muur het gewicht kan dragen en ook eerst nog behangen ......

verder nog niet "aan" gehad, en vermoedelijk dit weekend ook geen tijd voor, da's dan wel weer jammer ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
superandrea schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:56:
Gisteren PS50C7700 bij MM Den Haag voor 1289 gekocht (+8e verwijderingsbijdrage +30e bezorgingskosten).
En dat met 24 maanden 0% rente actie.
TV komt morgen, en ik laat julie weten als er een 3d bril erbij zit.

Het zelfde prijs is bij MM online winkel (1289e), maar toch zonder 24 maanden actie een ook zonder laagste prijs garantie.
[quote]R0SSI schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 12:23:
Verkooper heeft gezegd dat laagste prijs garantie geldt ook als er een goedkopere product bij een andere MM zit, binnen 2 weken dat bij je MM vermeldt (na de anschaaf). Probeer maar...
EDIT:
Vraagje:
Is er een menu waar ik kan vinden hoeveel uur de televisie aan heeft gestaan?Media Markt heeft mij net via telefoon een open box televisie aangeboden. voor een goede prijs.
Waar moet ik naar kijken om te weten of dit een goede deal is?
Alvast bedankt!!!
Ik zou dat nog kunnen proberen ja. maar heb je dan nu ook nog die 100 euro korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superandrea
R0SSI schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:54:
[...]

Ik zou dat nog kunnen proberen ja. maar heb je dan nu ook nog die 100 euro korting?
Denk ik wel - dat heb ik speciaal gevraagd, en MMers hebben "Ja" gezegd... Morgen ga ik naar de MM om de 'geopende verpakking' te bekijken, en dan vraag ik nogmaals, gewoon zeker te zijn ;-).

Bonnetje en streepjescode van de TV verpakking zouden voldoende zijn, hopelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonkma
Tekielja schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 22:47:
[...]
Sorry, een paar uur rechtop zetten voor je 'm aanzet? wat is dat voor nonsens, 't is geen koelkast.
Ik heb op diverse fora gelezen dat de beroemde bromtoon van plasma tv's erger is als de TV plat vervoerd word maar misschien moet je niet alles geloven wat je leest... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Camber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, en de buzz verdwijnt als je hem aan het plafond ophangt, woeha :*) 8) _/-\o_ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05 23:13

job

superandrea schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:56:
Vraagje:
Is er een menu waar ik kan vinden hoeveel uur de televisie aan heeft gestaan?Media Markt heeft mij net via
Je zou eens kunnen kijken in het service menu. Bij de lcd tv's staat het erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeweetje
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:37
Ben sinds augustus in bezit van de PS50C6500. Heb deze aangeschaft na het lezen van de vele reviews hier en elders. Daar ik ea gelezen had over de beruchte buzz was ik hier zeer allert op, alleen met mijn hoofd zeer dicht (30-50cm) bij de TV hoorde ik zacht zoemen.
Enkele weken geleden zette ik TV aan deze knipperde even fel aan uit en daarna het vervelende buzz geluid, dit is tot zeker 4,5 m bij normaal tv volume te horen. Samsung gecontacteerd en deze hebben monteur langs gestuurd.
Monteur doet het af als normaal werkingsgeluid, heeft wel achterzijde opengemaakt en wat flatkabels gecontroleerd. Heeft aansluitend een Db meting gedaan 2 Db verschil tussen aan en uit.
Monteur heeft niet moeite genomen om eens vanaf bank te luisteren ondanks mijn verzoek hiertoe, hij was duidelijk merkbaar geinstrueerd om geen woord teveel te zeggen. Middels brief wordt me nu vertelt dat het gemeten geluid
volledig binnen de specificaties valt.
Dit zou betekenen dat ik eerst een super plasma zou hebben gehad?
Als Samsung probleem niet kan oplossen dan verruimen ze de specs?
Als TV na 1e keeraanzetten zo'n buzz geluid had gemaakt was ie direct retour leverancier gegaan.

PS Het veranderen van contrast etc heeft geen invloed, bij zwart of sneeuw beeld zoemt ie soms nog harder,
komt dit bij meer mensen voor?

[ Voor 5% gewijzigd door Jeweetje op 30-10-2010 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superandrea
job schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 13:08:
[...]

Je zou eens kunnen kijken in het service menu. Bij de lcd tv's staat het erin.
Heel erg bedankt voor je tip!
Maar, dat was echt niet nodig, omdat in MM wilde ze aan mij een exemplaar met duidelijke kras-schade aan de bovenkant van de TV aanbieden. Tja, normaal wilde ik dat niet nemen (moet ik zeggen - voor een echt aantrekelijke prijs van 1000 euries - maar, wat voor 'verborgen mankement' nog...?), ik wil gewoon een nieuw out-of-the-sealed-box exemplaar. Heb ik voor niks 1 uur vandaag in MM gestaan.
Nu wacht ik tot (hopelijk) Dinsdag (of wel Donderdag - verkooper konde niet goed Engels praten, en - dat merk je well - mijn Nederlands is ook niet best ;) ) voor bezorgde exemplaar.
BTW er was een sticker met de '3D glasses included' op de box...

Vraagje: Nieuw en sealed box - is er een speciaal Samsung sticker (op de starters pack staat een wel - en is geschreven:
If seal is broken do not accept

Is er zoiets op de TV verpakking ook?
Gechekt in MM - geen sticker gewoon plakband op de box.
Verder, is er beschermfolie op de TV of beeldscherm? Ik ben bang, dat MMers gaan aan mij nogmals iets aanbieden dat ik niet wil... :? Wat moet ik kijken om zeker te zijn dat de TV nieuw is?
Alvast bedankt voor reactie!

[ Voor 6% gewijzigd door superandrea op 31-10-2010 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yi-Long
Even een update over mijn C450 die last had van audio drop-outs.

Contact opgenomen met Samsung, maar die zeiden dat ik het het beste via de winkel kon regelen, aangezien het nog binnen de 2 weken viel, dus dat heb ik gedaan.

Vrijdag langsgegaan bij de Saturn, situatie uitgelegd, en zaterdagmiddag kwamen ze meteen langs met een vervangend exemplaar en hebben ze de oude meegenomen. :)

Geen last meer van audio drop-outs, en ik merkte ook dat ik 1-2 meer opties had in het geluidsmenu die bij dat andere exemplaar niet te kiezen waren, dus dat was wel vreemd.

Wel nog steeds last van een lichte buzz helaas, maar ik weet niet tot wat voor niveau het 'normaal' is voor een plasma, of wanneer het buitensporig is. Je hoort het wel, maar als de 360 of PS3 aanstaan, dan maken die eigenlijk meer geluid. Het is 'aanwezig', maar ik ben er nog niet helemaal uit of het ook echt 'storend' aanwezig is. Grensgevalletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248515

Hallo medebezitters...

Ik heb sinds een paar dagen ook een Samsung PS50C7700. Mooi toestel, mooi beeld....
Maar ik heb een vraag : ik heb een harddisk via USB aangesloten, maar kan nergens ondertitels bij afspelen.
Als ik op de afstandbediening subtitles indruk, krijg ik bij al mijn bestanden "niet beschikbaar". Of het nu om vob of mkv gaat, dat maakt niet uit.
Ook via PC Share Manager werkt dat niet.
Is dit normaal of zie ik iets over het hoofd.
Gaarne jullie support.
Bij voorbaat dank.

Ceje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsheeren
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-08-2024
Anoniem: 248515 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:43:
Hallo medebezitters...

Ik heb sinds een paar dagen ook een Samsung PS50C7700. Mooi toestel, mooi beeld....
Maar ik heb een vraag : ik heb een harddisk via USB aangesloten, maar kan nergens ondertitels bij afspelen.
Als ik op de afstandbediening subtitles indruk, krijg ik bij al mijn bestanden "niet beschikbaar". Of het nu om vob of mkv gaat, dat maakt niet uit.
Ook via PC Share Manager werkt dat niet.
Is dit normaal of zie ik iets over het hoofd.
Gaarne jullie support.
Bij voorbaat dank.

Ceje
Zover ik weet werkt het alleen met losse ondertitels. Ik gebruik losse .srt ondertitels met dezelfde bestandsnaam en deze worden dan automatisch gebruikt. Ik kan ze dan ook niet uitschakelen met die subtitles knop en werkt ook via PC Share Manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonzie123
Ted038 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 08:42:
[...]
Franklin gemaild, deze geeft op mijn vraag aan dat ze WEL meedoen aan de samsung actie, maar samsung hun nog niet op de lijst (&ingeprogrammeerd in online actie coupon) heeft. Uiteraard bevestiging hiervan gevraagd bij Samsung.
[...]
Heb je inmiddels al reactie van Samsung ontvangen?

[ Voor 15% gewijzigd door fonzie123 op 02-11-2010 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
fonzie123 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 16:52:
[...]

Heb je inmiddels al reactie van Samsung ontvangen?
Jah, gisteren, toen ik mijn tv al lang en breed geinstalleerd had ;) , maar wat een dom antwoord .....

eerst mijn vragen :
------------------------------------------------------------------------------------------------
hallo,

ik heb 2 vragen over de actie van €100 euro cashback op o.a. de "3D plasma tv series 7", aangezien ik de ps50c7700 wil kopen :

1 : op het online actiecoupon kan ik niet de ps50c7700 vinden, wel de ps50c7000. Wordt hiermee hetzelfde bedoeld ? (en als ik dus de ps50c7000 selecteer ipv de te kopen ps50c7700, dat ik wel de cashback krijg .... )

2 : de online winkel "Franklin" uit Duiven is niet te vinden / selecteren als verkooppunt, echter zij geven zelf aan WEL deel te nemen aan deze actie.
Graag bevestiging dat Franklin uit Duiven een aan deze actie deelnemend bedrijf is, en wat ik dan in moet vullen ... (aangezien ik Franklin nu (nog) niet kan selecteren)

Hoop 2 "bevredigende" antwoorden te ontvangen, zodat ik gelijk kan bestellen.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

[naam]

------------------------------------------------------------------------------------------------
en het antwoord , waarover ze 6 dagen hebben kunnen nadenken, daarop was :

Geachte heer [naam],

U kan alleen de gesecteerde actiemodelen registreren. Andere modelen komen niet voor deze actie in aanmerking. De aankoop die u wilt doen kan alleen bij de bekende dealers die vermeld staan op de site www.samsung.nl .

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Helpdesk | Samsungactie.com
Email: helpdesk@samsungactie.com

8)7 die hebben echt geen zin om maar een beetje moeite te doen om zich in de vraag te verdiepen ofzo ????

[ Voor 12% gewijzigd door Ted038 op 02-11-2010 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360175

nieuwe software beschikbaar voor de 50c7700

All OS T-VALDEUC-3000.6 Upgrade File(USB type) 02 Nov, 2010 98.95 ENGLISH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonzie123
Ted038 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 18:07:
[...]
die hebben echt geen zin om maar een beetje moeite te doen om zich in de vraag te verdiepen ofzo ????
Lijkt inderdaad op een op standaard tekst. Maar de PS50C7700 is de vervanger van de PS50C7000 (niet meer te koop) dus zal ook wel gelden voor de actie.

Franklin heeft mometeel zelf een mooie actie lopen. Jammer dat het dan niet in combinatie met de Samsung actie kan.

Bedankt voor je reactie!

[ Voor 14% gewijzigd door fonzie123 op 03-11-2010 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
wehkamp geeft t/m 7 november 10 % korting op electronica, en bijv. de ps50c7700 was al niet duur daar, maar kost nu slechts 1151,10 euro. Of dit ook geldt voor goedkoopste prijs garanties van recent gekochte tv's weet ik niet, maar ga het wel proberen ;)
in combinatie met een 3D blu-ray speler wordt het hememaal goedkoop : bijv. de 50c7700 en bd6900 voor 1221,20 euro :o
(en in beide gevallen gaat daar nog de 100 euro cashback van samsung vanaf ... )

[ Voor 0% gewijzigd door Ted038 op 04-11-2010 13:00 . Reden: een "2D blu-ray speler" is niet echt bijzonder ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superandrea
Ted038 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:57:
wehkamp geeft t/m 7 november 10 % korting op electronica, en bijv. de ps50c7700 was al niet duur daar, maar kost nu slechts 1151,10 euro. Of dit ook geldt voor goedkoopste prijs garanties van recent gekochte tv's weet ik niet, maar ga het wel proberen ;)
in combinatie met een 3D blu-ray speler wordt het hememaal goedkoop : bijv. de 50c7700 en bd6900 voor 1221,20 euro :o
(en in beide gevallen gaat daar nog de 100 euro cashback van samsung vanaf ... )
Wat zo een handige tip!!! Bedankt!!!
Maar, als ik probeer online actiecoupon in te vullen, heb ik geen "Wehkamp" optie onder 'Firma'.
Any suggestions???
Inmiddels mail naar Samsung opgestuurd, maar verwacht ik niet (tijdige) reactie ;)
Alvast bedankt nogmals!!!
Ted038 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:57:
... Of dit ook geldt voor goedkoopste prijs garanties van recent gekochte tv's weet ik niet, maar ga het wel proberen ;)...
Laat ons weten als dit lukkte!!

[ Voor 13% gewijzigd door superandrea op 04-11-2010 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
superandrea schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:52:
[...]

Wat zo een handige tip!!! Bedankt!!!
Maar, als ik probeer online actiecoupon in te vullen, heb ik geen "Wehkamp" optie onder 'Firma'.
Any suggestions???
Inmiddels mail naar Samsung opgestuurd, maar verwacht ik niet (tijdige) reactie ;)
Alvast bedankt nogmaals!!!
wel eens van de plaats "INTERNET" gehoord ? ;) want daar zit blijkbaar de wehkamp, en nog een andere zooi online-winkels >:)

(wel vreemd, want rij toch echt iedere dag langs de Wehkamp in Zwolle ;) )

(voor de slechte verstaander : op online actieformulier bij plaatsnaam "Internet" invullen ..... )

[ Voor 10% gewijzigd door Ted038 op 04-11-2010 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
officieel zijn volgens MM dit de regels :

Laagste prijsgarantie

Media Markt garandeert de klant altijd de laagste prijs.
Wanneer de klant binnen veertien dagen na zijn aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt de klant van Media Markt het prijsverschil contant retour, mits:

Het product nieuw, compleet in originele verpakking en direct uit voorraad leverbaar is.
Het prijsverschil moet door Media Markt controleerbaar zijn door middel van een prijslijst, advertentie, schriftelijke bevestiging van de aanbieder en/of fysieke controle bij de betreffende aanbieder.
De betreffende aanbieder moet gevestigd zijn binnen een straal van vijftien km van de vestiging van Media Markt in Nederland waar de aankoop is gedaan.
Het product wordt aangeboden in een openbaar toegankelijke winkel, dus niet via internet.
Uitgesloten zijn aanbiedingen van (opheffings)uitverkopen, faillissementsverkoop, groothandelsverkoop, afwijkende leveringsvoorwaarden (bijv. op het terrein van toelating in Nederland, garantie en/of service), demomodellen, beschadigde producten, etc.

Denk dat het hier nu wel op spaak gaat lopen :X Dit hebben ze nog niet aangepast aan hun "online-prijzen ± evenaren" - strategie ....

*Ben hoe dan ook toch al wel gelukkig met de deal die ik heb ;) Want hoe langer je wacht, hoe goedkoper het wordt : wil je het goedkoopste, dan koop je nooit een nieuwe tv ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Ted038 op 04-11-2010 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonzie123
De Wehkamp is inderdaad te vinden onder "INTERNET" of "ONLINE" bij de online Samsung coupon.

Ik durfde hem niet bij Wehkamp te bestellen gezien de laatste reviews. Bij Franklin is hij ook voordelig maar zij doen niet mee aan de actie en kreeg van hun geen reactie op mijn mails. Dus heb ik hem gisteren maar bij Graus opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superandrea
Ted038 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:59:
[...]

wel eens van de plaats "INTERNET" gehoord ? ;) want daar zit blijkbaar de wehkamp, en nog een andere zooi online-winkels >:)

(wel vreemd, want rij toch echt iedere dag langs de Wehkamp in Zwolle ;) )

(voor de slechte verstaander : op online actieformulier bij plaatsnaam "Internet" invullen ..... )
Ha ha, WEL gehoord, maar niet gezien ;) , en zoals jij, rij ik toch iedere dag langs de INTERNET ;)
En, ja, heb ik wel Wehkamp bij Zwolle gozocht, maar helaas :)

Thanks!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
fonzie123 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 16:21:
De Wehkamp is inderdaad te vinden onder "INTERNET" of "ONLINE" bij de online Samsung coupon.

Ik durfde hem niet bij Wehkamp te bestellen gezien de laatste reviews. Bij Franklin is hij ook voordelig maar zij doen niet mee aan de actie en kreeg van hun geen reactie op mijn mails. Dus heb ik hem gisteren maar bij Graus opgehaald.
OF je koopt bij Wehkamp

OF je gebruikt de Wehkamp-prijzen om bij winkels met laagste prijs garantie te onderhandelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-05 07:20
PS50C7700 heb ik inmiddels besteld bij Wehkamp, leuk prijsje voor een mooie tv. Dan nog 100 euro cashback korting van Samsung en het is helemaal een koopje :9

Helaas wel 2 weekjes levertijd, maar die neem ik voor lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

Ik vrees dat ik hem ook maar moet gaan aanschaffen nu :p is wel een leuke korting :D Ik zou hem eigenlijk einde van de maand kopen maar dan is die actie er natuurlijk niet meer :(

[ Voor 4% gewijzigd door Instatic op 04-11-2010 19:02 ]

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-05 07:20
Ted038 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 18:07:
[...]

Geachte heer [naam],

U kan alleen de gesecteerde actiemodelen registreren. Andere modelen komen niet voor deze actie in aanmerking. De aankoop die u wilt doen kan alleen bij de bekende dealers die vermeld staan op de site www.samsung.nl .

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Helpdesk | Samsungactie.com
Email: helpdesk@samsungactie.com

8)7 die hebben echt geen zin om maar een beetje moeite te doen om zich in de vraag te verdiepen ofzo ????
Stuur ze een kopie van de actievoorwaarden, de PS7700 staat daar WEL bij vermeld als deelnemde TV. Wehkamp wordt ook vermeld als deelnemde winkel. Dus de klantenservice zit ernaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
tm030614 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 19:33:
[...]

Stuur ze een kopie van de actievoorwaarden, de PS7700 staat daar WEL bij vermeld als deelnemde TV. Wehkamp wordt ook vermeld als deelnemde winkel. Dus de klantenservice zit ernaast.
dat ging over de franklin winkel, niet wehkamp ;)

Ga verder "uiteraard" ook geen moeite doen, heb de tv al thuis staan :)

[ Voor 9% gewijzigd door Ted038 op 04-11-2010 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
gisteren is de ziggo interactieve HD recorder aangesloten (was zelf niet thuis toen) , echter deze was rechtstreeks op de ps50c7700 aangesloten, ipv via de 3D home cinema set met HDMI in/out.

Wat zou nu het handigst zijn ?
1 : ziggo-box rechtstreeks op TV, en geluid via kabel naar home cinema set (kan je ook kijken zonder home cinema set aan, maar minder geluid)
2 : ziggo box via hdmi-in via home cinema set, en vandaar naar TV (gelijk goed geluid en mogelijk nog upscaling van beeld, alleen start de home cinema set niet op in HDMI-in modus, eens kijken hoe ik dat voor elkaar krijg)

Vanwege mijn snelle installatie is de eerste optie bij aanzetten de analoge TV tuner, echter deze gebruik ik nu niet meer, dus moet steeds overschakelen van TV naar EXTERN / HDMI-CEC voor beeld. Valt ook in te stellen met welke bron/source de tv begint ? En kan ik zowieso bronnen deleten die ik toch (nog) niet gebruik, zoals TV en PC ?
Of moet ik de tv resetten naar factory settings, en dan installeren ZONDER analoge tv aangesloten ? (15 seconden op "exit" zou de factory reset laten beginnen ? )

*Ted038 gaat toch maar eens wat handleidingen lezen ;)

Trouwens : tot mijn teleurstelling is ziggo HD "slechts" 720p of 1080i , 720p is toch beter beeld ivm niet interlaced ?

[ Voor 17% gewijzigd door Ted038 op 05-11-2010 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

rataplan2 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 19:01:
Ik vrees dat ik hem ook maar moet gaan aanschaffen nu :p is wel een leuke korting :D Ik zou hem eigenlijk einde van de maand kopen maar dan is die actie er natuurlijk niet meer :(
Het wordt waarschijnlijk ook het einde van de maand voordat je hem binnen hebt, en betalen kun je achteraf, dus niets aan de hand lijkt me?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

Ik kan nergens vergelijkingen vinden tussen de Samsung PS50C7700 en de Panasonic P50G20.

Ik ben op zoek naar een plasma en hecht het meeste waarde aan de beeldkwaliteit. 3D is absoluut niet nodig, maar de C7700 heeft een wat betere beeldkwaliteit dan de C6500 serie, daarom staat deze op mijn lijstje. (prijsverschil is klein)

Is Panasonic (neoPDP) beter dan Samsung?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonzie123
Mooooody schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 12:50:
Ik kan nergens vergelijkingen vinden tussen de Samsung PS50C7700 en de Panasonic P50G20.

Ik ben op zoek naar een plasma en hecht het meeste waarde aan de beeldkwaliteit. 3D is absoluut niet nodig, maar de C7700 heeft een wat betere beeldkwaliteit dan de C6500 serie, daarom staat deze op mijn lijstje. (prijsverschil is klein)

Is Panasonic (neoPDP) beter dan Samsung?
De zwartwaardes van de Panasonic zijn beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ik zal eens in de winkel kijken hoeveel dat scheelt. Al kom je door goede reviews meer te weten, omdat de aansluitingen en bronnen in de winkels niet geweldig zijn.

Ik heb wel gehoord dat de c6500 en c7700 serie geen anti-flare filter hebben, zodat je meer reflectie ziet dan bij de G20 serie van Panasonic. Kan iemand met een c6500 of c7700 hier meer over zeggen?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Nog een vraag. Heeft de 6500 serie ook deze afstansbediening? (er wordt wel een ander type aangegeven op de site dan voor de 7700 serie)

Afbeeldingslocatie: http://www.3d-tvbuyingguide.com/3dtvpics/reviews/shootout/IMG_5804.jpg
de rechter dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Trouwens : tot mijn teleurstelling is ziggo HD "slechts" 720p of 1080i , 720p is toch beter beeld ivm niet interlaced ?
HDTV uitzendingen zijn nooit in 1080p. Daarbij is 720p/1080i leuk als het ook in die resolutie is opgenomen en wordt doorgegeven. Voor alsnog worden er veel "720p/1080i uitzendingen" geïnterpoleerd naar die resolutie.

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 05-11-2010 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic

Instatic

To Be Or Not To Be

hardware-lover schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 10:39:
[...]

Het wordt waarschijnlijk ook het einde van de maand voordat je hem binnen hebt, en betalen kun je achteraf, dus niets aan de hand lijkt me?
Ja klopt 2 weken levertijd geeft wehkamp aan dus komt eigenlijk precies goed uit :)
en als er een betere actie komt kan hij ook nog geannuleerd worden dus dat scheelt ook weer :D

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ik lees veel over de matige zwartwaarden op de C7700 i.c.m. 50hz.
Kan iemand hier iets over zeggen uit de praktijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Mooooody schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 00:51:
Ik lees veel over de matige zwartwaarden op de C7700 i.c.m. 50hz.
Kan iemand hier iets over zeggen uit de praktijk?
Dat staat inderdaad enkele pagina's terug (opnieuw) geschreven maar plaatjes zeggen meer dan woorden? Ik heb mijn cinema smooth uitgeschakeld en verkies het zichtbaar "zwartere" plaatje boven het effect wat cinema smooth op moet leveren.

Afbeeldingslocatie: http://dennisthomsen.dk/wp-content/uploads/2010/11/2004-samsung-640x437.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door hardware-lover op 06-11-2010 02:15 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonzie123
Nieuwe firmware uit: T-VALDEUC_3002.1

Zoals gewoonlijk is er geen changelog bij. Hij is wel meer dan 30MB gegroeid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360649

Na de laatste update (T-Valdeuc_3002.1), moest ik nu voor het eerst weer alle instellingen doorlopen. Bij de vorige firmware updates (voor mij 4 updates afgelopen maand) was dit niet het geval. Het viel me op dat het menu was uitgebreid. Motion Judder Canceller is nu toegevoegd

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 360649 op 06-11-2010 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ted038 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 16:18:
[...]

officieel zijn volgens MM dit de regels :

[knip]

Denk dat het hier nu wel op spaak gaat lopen :X Dit hebben ze nog niet aangepast aan hun "online-prijzen ± evenaren" - strategie ....

*Ben hoe dan ook toch al wel gelukkig met de deal die ik heb ;) Want hoe langer je wacht, hoe goedkoper het wordt : wil je het goedkoopste, dan koop je nooit een nieuwe tv ;)
Bij de MM moet je het gewoon proberen, ook als het om een webwinkel gaat. Ik heb dat ook gedaan toen ik mijn Panasonic P42G20 kocht en ze gingen met wat tegensputteren wel akkoord met een prijsgarantie op een tv waarbij ze officieel niks met de prijs doen (prijsafspraak met de importeur :P). Het kan dan wle in de regels staan, maar als je zo'n verkoper vraagt om het ff na te vragen bij de afdelingsleider, komt er vaak wel een akkoord uit hoor, zolang het niet extreem veel korting betekent.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Wel een goede aanbieding als je 'm koopt bij Wehkamp:

+ 10% korting
+ 100 euro korting via Samsung
+ 3d blu-ray met 199 euro korting (dus maar 80 euro)
+ gratis 3D pakket twv 229 euro (ivm Blu-ray speler)

Als je de tv voor 1151 euro koopt en de blu-ray en 3d pakket verkoopt (200 + 150 euro) en 100 euro korting krijgt, kost de tv nog maar 700 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245048

Anoniem: 360649 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 08:06:
Na de laatste update (T-Valdeuc_3002.1), moest ik nu voor het eerst weer alle instellingen doorlopen. Bij de vorige firmware updates (voor mij 4 updates afgelopen maand) was dit niet het geval. Het viel me op dat het menu was uitgebreid. Motion Judder Canceller is nu toegevoegd
Zelfde probleem had ik dus ook, alle instellingen opnieuw ingeven. Gelukkig was de boekhouding ok.
Trouwens Motion Judder canceller zat er volgens mij al bij. Zie overigens nog steeds geen veranderingen. Heb alleen zelf de instelling warm2 gewijzigd in koel. Krijg de indruk dat het er iets frisser uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonzie123
Mooooody schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 12:02:
Wel een goede aanbieding als je 'm koopt bij Wehkamp:

+ 10% korting
+ 100 euro korting via Samsung
+ 3d blu-ray met 199 euro korting (dus maar 80 euro)
+ gratis 3D pakket twv 229 euro (ivm Blu-ray speler)

Als je de tv voor 1151 euro koopt en de blu-ray en 3d pakket verkoopt (200 + 150 euro) en 100 euro korting krijgt, kost de tv nog maar 700 euro :P
3D pakket krijg je niet bij deze actie. Je kan kiezen tussen de actie op de TV ofwel de actie op de Bluray speler (afhankelijk welk Wehkamp artikel je besteld). Neemt niet weg dat dit toch de scherpste actie is voor deze TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paranoy
  • Laatst online: 31-05 02:03
Ik heb net bij Wehkamp de combinatiedeal besteld.
Wat is 3 weken wachten toch vermoeiend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

fonzie123 schreef op zondag 07 november 2010 @ 10:56:
[...]

3D pakket krijg je niet bij deze actie. Je kan kiezen tussen de actie op de TV ofwel de actie op de Bluray speler (afhankelijk welk Wehkamp artikel je besteld). Neemt niet weg dat dit toch de scherpste actie is voor deze TV.
http://www.samsung.com/nl...tarterkit/starterkit.html

Bij aankoop van een 3d blu-ray krijg je een 3D-pakket. De 3D Blu-ray kost 70 euro (199 euro korting) bij Wehkamp.
Oftewel: Als je die er bij koopt heb je voor 70 euro een 3D Blu-ray speler, 2 brillen en 4 films :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Laatst online: 12:57

MazeWing

The plot thickens...

fonzie123 schreef op zondag 07 november 2010 @ 10:56:
[...]

Waarschijnlijk heb je dan weer een standaard reactie gekregen, want je kunt naar mijn mening gewoon gebruik maken van zowel de actie op de tv en van de actie op de bluray speler. Er staat in de voorwaarden dat de actie niet in combinatie met andere samsung acties geldt en voor zover ik nog begrijpend nederlands kan lezen, is er een aparte actie op de tv (100 euro cashback, camera, etc.) en een aparte actie op de bluray speler (starterskit).

Wehkamp heeft gekozen om deze 2 producten te bundelen voor een zeer scherp tarief en zo lang beide producten nog steeds in 2 aparte dozen zitten is er niets aan de hand. Zou mooi zijn, koop je bij een winkel een samsung tv en een home cinema set (om je gehele oude spullen te updaten) en kun je maar van 1 actie gebruik maken.

edit: en net ook de ps50c7700 + 3d bluray speler + muurbeugel gekocht bij Wehkamp. Dit was een deal waar geen enkele andere shop tegen op kon. Ik ga wel de 3d bluray speler te koop aanbieden zodra ik hem heb, aangezien ik een ps3 heb die 3d af kan spelen (als het goed is >:) )

[ Voor 11% gewijzigd door MazeWing op 07-11-2010 19:26 ]

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic

Instatic

To Be Or Not To Be

MazeWing schreef op zondag 07 november 2010 @ 19:18:
[...]
edit: en net ook de ps50c7700 + 3d bluray speler + muurbeugel gekocht bij Wehkamp. Dit was een deal waar geen enkele andere shop tegen op kon. Ik ga wel de 3d bluray speler te koop aanbieden zodra ik hem heb, aangezien ik een ps3 heb die 3d af kan spelen (als het goed is >:) )
Alleen kan je via de ps3 geen 3d + dolby truehd of dts-hd ma afspelen omdat de ps3 hdmi 1.3 heeft en geen 1.4.
maar heb toch ff me mijn bestelling geannuleerd en de 3d bluray speler erbij genomen :p

[ Voor 8% gewijzigd door Instatic op 07-11-2010 20:11 ]

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

i know, maar dat is voor mij niet zo'n ramp want ik heb toch maar stereo geluid (denon + B&W 683). En daarbij is mijn versterker hdmi 1.3

[ Voor 17% gewijzigd door MazeWing op 07-11-2010 20:05 ]

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ik heb de hele stapel ook besteld. Ben benieuwd of 2 weken levertijd ook echt 2 weken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonzie123
rataplan2 schreef op zondag 07 november 2010 @ 19:58:
[...]
Waarschijnlijk heb je dan weer een standaard reactie gekregen, want je kunt naar mijn mening gewoon gebruik maken van zowel de actie op de tv en van de actie op de bluray speler. Er staat in de voorwaarden dat de actie niet in combinatie met andere samsung acties geldt en voor zover ik nog begrijpend nederlands kan lezen, is er een aparte actie op de tv (100 euro cashback, camera, etc.) en een aparte actie op de bluray speler (starterskit).
[...]
Dit was de reactie van Wehkamp op mijn vraag of ik van beide Samsung acties kon genieten bij de combinatiedeal:
U heeft een vraag over de acties.
U kunt alleen profiteren van de site waar u de bestelling plaatst.
Dus u kunt maar van een van de acties profiteren.
Het zou kunnen dat ze hem leveren zonder streepjescode op de verpakking zodat je niet van de actie kunt genieten. Ofwel hebben ze een deal met Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360649

Ik wil op mijn PS50C7700 gebruik gaan maken van Internet@TV. Helaas heb ik in de woonkamer maar een aansluiting voor Netwerkkabel (modem staat in Meterkast). Deze gebruik ik nu voor mijn computer.
Als ik voor in de woonkamer een switch koop (circa 15 euro) en daar pc en plasma op aansluit. Gaat dat werken? Of onstaan er dan allemaal netwerkproblemne.
Heb niet zoveel zin om de netwerkadapter an Samsung te kopen.
Alvast bedankt voor advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-06 12:17
Die vraag hoort meer in netwerken thuis, maar inderdaad een switch werkt gewoon. Switch is simpel gezegd een intelligente splitter. Maareh, kun je niet gewoon 2 kabels (of een extra) naar je router trekken? Beetje router heeft toch wel 4 poorten of zijn die ook allemaal al bezet?

Zie dat je een modem hebt. Dan alsnog een WiFi routertje het overwegen waard voor een toekomstgie laptop / PS3 oid. Kost natuurlijk wel iets meer. Kun je eventueel nog je PC via WiFi en de kabel voor je tv gebruiken.

[ Voor 28% gewijzigd door Die Bruine op 08-11-2010 15:43 ]

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hier achter mijn Cinema een switch, en daar zijn op aangesloten Plasma Samsung Ps50c550 TV - WDTV Live - Blu Ray Sony BDP570 - SAB HD Satt, en het werk probleemloos hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171750

Weet er toevallig iemand of er nog geen programeurs zijn die remote control software heeft geschreven voor windows of OS X om de nieuwe samsung tv's te bedienen?

Lijkt me niet zo moeilijk als je er iets van kent. Netwerk monitoren aan de tv terwijl je die bediend met een Android phone of iPhone/Pod/Pad en deze commandos dan kopieren naar zelf geschreven software.
Dus als iemand zich geroepen voelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Gebruikt iemand de wifi dongle van Samsung?

Is het streamen van HD content vanaf je laptop rechtstreeks op je tv hierdoor mogelijk zonder haperingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yi-Long
Pas geleden de Samsung C450 gekocht, maar begin me nu toch wat te ergeren aan de 'buzz', die je gewoon nog op 3 meter afstand hoort en dus storend is... :(

Ik denk dat ik even de 2 weken afwacht zodat ik niet te horen krijg dat ik het via de winkel moet regelen, maar dat Samsung gewoon langskomt om het (hopelijk) te fiksen... :(

Zijn er verder nog zaken die ik zelf kan proberen om de ruis iets te verminderen of wellicht geheel op te lossen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

ik zie dat de ps50c7700 bij wehkamp weer direct leverbaar is. in mijn order status staat echter nog 1 week levertijd (gisteren besteld) ik ga er dan ook eigenlijk vanuit dat ik 'm met een beetje geluk deze week al binnen heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonkma
Yi-Long schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:41:
Pas geleden de Samsung C450 gekocht, maar begin me nu toch wat te ergeren aan de 'buzz', die je gewoon nog op 3 meter afstand hoort en dus storend is... :(

Ik denk dat ik even de 2 weken afwacht zodat ik niet te horen krijg dat ik het via de winkel moet regelen, maar dat Samsung gewoon langskomt om het (hopelijk) te fiksen... :(

Zijn er verder nog zaken die ik zelf kan proberen om de ruis iets te verminderen of wellicht geheel op te lossen!?
Ik denk dat het probleem in jou TV zit want ik heb dezelfde en bij mij hoor je de buzz alleen als je op 30cm van het beeld staat.

Camber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

MazeWing schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:51:
ik zie dat de ps50c7700 bij wehkamp weer direct leverbaar is. in mijn order status staat echter nog 1 week levertijd (gisteren besteld) ik ga er dan ook eigenlijk vanuit dat ik 'm met een beetje geluk deze week al binnen heb :D
"Direct leverbaar" betekent bij tv's meestal een week. Hij is waarschijnlijk op voorraad bij de leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yi-Long
jonkma schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:54:
[...]

Ik denk dat het probleem in jou TV zit want ik heb dezelfde en bij mij hoor je de buzz alleen als je op 30cm van het beeld staat.
Dat denk ik ook, want hiervoor had ik al een andere C450 die na een week is omgewisseld, want die had last van audio drop-outs (zoals ik hier al vermeldde eerder in dit topic...), en daar was de 'buzz' toch iets minder volgens mij.

Momenteel lijkt de buzz ook iets meer aanwezig dan toen dit vervangende toestel net had, maar daar kan ik me in vergissen.

Wel zwaar irritant dat ik niet gewoon meteen in 1x een fatsoenlijk werkend toestel heb, want om nu weer dat hele kreng in te pakken en te wachten op een vervangend toestel, begint ook al snel vervelend te worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic

Instatic

To Be Or Not To Be

MazeWing schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:51:
Wat ik ook zie is dat de prijs van de tv nog steeds 1151 is... en dat terwijl de kortings 4 daagse voorbij is!
Hij is trouwens ook voor 1109 te krijgen bij mediamarkt! maar daar heb je die bluray speler weer niet voor 70 euro

[ Voor 11% gewijzigd door Instatic op 09-11-2010 01:07 ]

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

en er staat inmiddels dat ik moet bellen voor een afspraak voor levering. Dus zoals het er naar uit ziet krijgt denk ik iedereen deze week zijn tv :D (mits bij wehkamp besteld heeft natuurlijk...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
Hallo,

Ik zit er ook over te denken om de C7700 aan te schaffen. Ik las dat er 1 digitale tuner in zit.
Dus dat houdt in dat er maar 1 programma tegelijk kan worden opgenomen. Ik heb op dit moment een samsung decoder (SD incl. HDD). Maar ik wil eingelijk van de decoder af. Waar ik dus naar benieuwd
ben is jullie ervaring met de CI+ module voor ziggo. Hoe is het beeld ? Zowel HD als SD. Ziggo heeft ook een 3d-test kanaal, is deze ook te ontvangen via CI+ ? Werkt interactieve tv van ziggo ook met CI+?

En heeft iemand ook de Samsung Premium Touch Remote ? Hoe bevalt deze ?

Grt,

Naresh

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superandrea
rataplan2 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 00:57:
[...]

Wat ik ook zie is dat de prijs van de tv nog steeds 1151 is... en dat terwijl de kortings 4 daagse voorbij is!
Hij is trouwens ook voor 1109 te krijgen bij mediamarkt! maar daar heb je die bluray speler weer niet voor 70 euro
Dat was een extra dag van vierdaagse ;)
OPLETTEN bij MM - vraag een 'unopened and new box' omdat ik heb een aanbood gekregen 'een open box te aanschafen' voor wat minder geld dan de reguliere prijs - maar dat bleek een beschadigde TV te zijn. Ter einde, ze wilden mij niet een nieuwe TV laten bezorgen (maar dat bleek goed voor mij i.v.m. Wehkamp actie ;) )
MazeWing schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 06:55:
en er staat inmiddels dat ik moet bellen voor een afspraak voor levering. Dus zoals het er naar uit ziet krijgt denk ik iedereen deze week zijn tv :D (mits bij wehkamp besteld heeft natuurlijk...)
Op 06 November PS50C7700 en Bluray besteld, voor TV levertijd was 2 weken - ook vandaag 'bellen voor een afspraak' berichtje op mijn status - net Wehkamp gebeld en TV komt vroegst volgende week - 18 November. Da's ongeveer 12 dagen na de aankoop, niet slecht...

[ Voor 4% gewijzigd door superandrea op 09-11-2010 16:38 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 24 Laatste