ScoobX schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 07:25:
[...]
3 weken te vroeg gekocht, Damn you samsung, had zo'n e-readertje wel leuk gevonden... Heb er bij Redcoon wel een 3d brilletje bij gekregen. Er hing trouwens een stickertje op de doos ivm dat brilletje
ok, thanks.
Ben al aardig ver met " beslommeringen"
Franklin gemaild, deze geeft op mijn vraag aan dat ze WEL meedoen aan de samsung actie, maar samsung hun nog niet op de lijst (&ingeprogrammeerd in online actie coupon) heeft. Uiteraard bevestiging hiervan gevraagd bij Samsung.
Ook zit volgens Franklin 1 3D bril er standaard bij, tenminste die ps50c7700 die zij verkopen. Ook van Samsung gemail gekregen " Als de bril niet meegeleverd is, willen wij u adviseren om terug te gaan naar de Dealer waar u uw aankoop heeft gedaan" , maar of / hoe je dat hard kan maken bij een eventuele " koppige" verkoopsite ?
Waarom plasmadiscount, BCC, mediamarkt-online, etc dan allemaal zeggen dat die er niet bij zit ? Halen ze die er dan eerst uit voor losse verkoop, of zijn ze van dozenschuivers-niveau dat ze alleen de (verouderde?) specificaties van samsung bekijken waar " 3D glasses : no" staat ??? gaat toch om wel/geen ± 80 euro extra voor brilletje ....
Maar om een lang verhaal kort te maken : zodra samsung bevestigd dat Franklin aan de actie meedoet en k dus 100 euro cashback krijg, ga ik de ps50c7700 daar bestellen, ook vanwege de service (naast (bijna) laagste prijs).
Trouwens, aanverwannte materie : bij plasmadiscount afgelopen woensdag de blu-ray 3d home cinema set ht-c6930W besteld, gisteren al afgeleverd (bij de buren). mooi setje , maar kleine boxjes
Ben benieuwd of geluid niet gaat tegenvallen tov mijn sony 5.1 HiFi van imiddels (effe rekenen) ± 13 jaar oud

Kan je " straffeloos" ipv de 3ohm samsung boxen ook de 8ohm sony boxen gebruiken ?
en de " draadloze" surround boxen is " waardeloos" zijn alleen de zijspeakers (als het nu de achter speakers waren) , en ivm grotere woonkamer dan 2 bij 3 meter moet ik dus nog steeds kabels verlengen vanaf de (enkele) draadloze ontvanger naar (beide) zijspeakers, kabels lopen dan gewoon achter de blu-ray speler langs, dus hadden net zo goed daarop aangesloten kunnen worden
Moet trouwens ook de kabels van de achterspeakers verlengen, tenminste als ik kies voor de " ouderwetse" 7.1 opstelling tov " height surround" prologic IIz opstelling ....
Maar back on topic

hopelijk " binnenkort" de tv bestellen
[
Voor 9% gewijzigd door
Ted038 op 22-10-2010 08:51
]