Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:03
Hey allen,
Ik heb afgelopen week een 42c450 plasma gekocht en zie op de samsung site dat er een firmware upgrade is van 27 augustus 2010. Wat heb ik er aan om deze upgrade uit te voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-06 21:19
mindcre8r schreef op donderdag 09 september 2010 @ 20:47:
[...]

Heb je een ATI kaart? dan moet je even catalyst control center installeren en de panning aanpassen onder de geavanceerde instellingen zodat je beeld past.

ik heb een 2 jaar oude Radeon kaart en het werkt prima!
Ja ik heb een ati kaart en ben er even mee bezig geweest....alleen wil me het nog niet lukken het helemaal beeldvullend te krijgen.

Heb dan een ati 5770 en dat control center voor me ..alleen kan geen panning vinden,nu is het wel de laatste engelse versie van catalyst control center dus even wennen voor me hahaha.

Maar wel raar ik heb hem via hdmi aangesloten vanaf de htpc naar de samsung ,,,,nu twijfel ik wel of die video kaart dat aan kan hihihi,en of het niet via dvi moet?

Moet nog even spelen er mee zie ik al...alles is goed alleen de htpc mis ik een paar cm boven en onder en links en rechts ;-)

Zal best gemakkelijk zijn als je het eenmaal weet te zitten ,,,,zat al aan een nieuwe nvidea kaart te denken :-)))))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-06 13:05

mindcre8r

Tradepedia

ik bedoel scaling, sorry was ff in de war met panning.

http://support.amd.com/us...nableToSetGPUScaling.aspx

http://www.aoclarkejr.com...nd-underscan-options.html

werkt ook met de nieuwe versie.

ben echt blij met de 7700, dlna werkt pefect, alle mkv's worden geslikt.

[ Voor 30% gewijzigd door mindcre8r op 10-09-2010 11:52 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
mindcre8r schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 11:51:
ik bedoel scaling, sorry was ff in de war met panning.

http://support.amd.com/us...nableToSetGPUScaling.aspx

http://www.aoclarkejr.com...nd-underscan-options.html

werkt ook met de nieuwe versie.

ben echt blij met de 7700, dlna werkt pefect, alle mkv's worden geslikt.
Zo hartelijk dank dat was alles _/-\o_

Het kan zo simpel zijn...was met alles al bezig te proberen en dit was het dus.

Heb gelijk even de sites opgeslagen altijd makkelijk.

Maar we kunnen weer verder spelen met de htpc(heb dan de origen 21 ) dat gaat als een speer.

Voor de rest de samsung bevalt me uitstekend en begind nu al een beetje in te spelen....

Nogmaals dank ;)

Anoniem: 245048

Iemand al ervaring met het opnemen van programma's op een usb-stick? Volgens de handleiding moet de stick minstens 4 Gb zijn, maar mijn 8 Gb stick werd niet geaccepteerd. Misschien eerst op de pc formateren?

• vwtune
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-11-2024
Ik ben nu Iron man 2 aan het kijken (m2ts bestand van 21 gig) en het beeld is gewoon een beetje bewegerig.
Ik bedoel dan dat het een beetje ruisachtig lijkt. Ik snap er echt niets van. Komt dit door de hoge bitrate?
Alle beeldverbeteringen op mijn plasma tv staan uit, dus daar kan het niet aan liggen (aanzetten geeft geen verbetering en is eigenlijk ook niet gewenst)
Zie ik gewoon een setting over het hoofd ofzo? Of is het normaal dat het wat ruisachtig is bij een bluray??

vwtune schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 16:24:
Ik ben nu Iron man 2 aan het kijken (m2ts bestand van 21 gig) en het beeld is gewoon een beetje bewegerig.
Ik bedoel dan dat het een beetje ruisachtig lijkt. Ik snap er echt niets van. Komt dit door de hoge bitrate?
Alle beeldverbeteringen op mijn plasma tv staan uit, dus daar kan het niet aan liggen (aanzetten geeft geen verbetering en is eigenlijk ook niet gewenst)
Zie ik gewoon een setting over het hoofd ofzo? Of is het normaal dat het wat ruisachtig is bij een bluray??
Kijk je de film vanaf een usb-stick of externe HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-05 11:47
kan die 7700 ook iso blurays afspelen via usb, heb hier enkele iso's van 3d films en die mag je niet uitpakken ivm grootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Er zijn verschillende IM2 versies en mogelijk heb jij de mindere te pakken met een lagere bit-rate (VC-1). Er is ondertussen een betere versie maar die is 32GB groot.
vwtune schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 16:24:

[ Voor 21% gewijzigd door hardware-lover op 12-09-2010 02:28 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:19
Sinds een week een ps50c7700 in gebruik. Hiervoor een panasonic plasma gehad, maar het beeld is op zijn minst gelijkwaardig.

Tv is gekocht bij plasmavisie, leuke winkel (klein, maar een perfecte service tot nu toe).

Verder een usb disk en een cam ci+ module erin en het beeld en mogelijkheden zijn perfect. Het werkt netjes
allemaal.

Overigens hier gelukkig ook geen buzz te horen. :)

[ Voor 13% gewijzigd door rachez op 12-09-2010 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 332260

Hallo allen,

heb interesse in de aanschaf van een PS50C7700
zie ook op dit forum veel positieve berichten.
Heb een paar vragen over dit toestel die me tot nog toe onduidelijk blijven.
Ik begrijp dat als je via de USB een harddisk aansluit dat je dan prima kunt opnemen (PVR).
Maar kan je ook een ander programma opnemen naast wat je op dat moment kijkt?
En als dat kan, kan je dan het programma wat je al kijkt nog pauzeren enz.
Verder begrijp ik dat je op dit toestel direct een satellietschotel kunt aansluiten.
Heeft iemand hier ervaring mee?
En dit in combinatie met Canal Digitaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:19
Nee, er zit maar een tuner in, dus als je iets opneemt via de pvr functie moet je dat ook kijken of de tv uit hebben staan.

Daarom hou ik mijn humax pvr nog steeds aan, een volwaardige vervanger voor een pvr is het niet. Timeshiften op de tv werkt verder wel zoals verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik krijg de indruk dat mijn PS50C7700 ook na verloop van tijd in de demostand springt. Kan iemand mij nog eens vertellen hoe ik die kan uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-11-2024
hardware-lover schreef op zondag 12 september 2010 @ 02:27:
Er zijn verschillende IM2 versies en mogelijk heb jij de mindere te pakken met een lagere bit-rate (VC-1). Er is ondertussen een betere versie maar die is 32GB groot.

[...]
Hmm, zou het daaraan liggen?
Ik heb idd deze versie:
Technical Specs:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Container: M2ts (Plays excelent on PS3, Mediaplayers and PC's)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Resolution: 1920-1080 (1080p)
Audio Codecs English: AC3 @ 640Kbs / DTS @ 1536Kbs / DTS-HD MA
File Size: 21.7 GB
Stripped: Unnecessary audio / subs and other crap
Subtitles: Dutch (M2ts incl) & Sepperate (*.srt)
Remux:

No menu, extra's and unnecessary audio.

Ik kijk het niet via usb, maar HD via de HDX mediaplayer.

Ik zie idd ook de andere remux versie van 32GIG, die ben ik nu aan het binnen halen. Ik hoop dat ik hier minder ruis zal zien, wat ik nog steeds een vreemd fenomeen vind in een bluray van 21GIG.
Bij de film: Letters to Juliet, van veel minder GIG's zie ik zo goed als geen ruis. Waar ligt dat toch aan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-06 07:55
vwtune schreef op maandag 13 september 2010 @ 00:42:
Bij de film: Letters to Juliet, van veel minder GIG's zie ik zo goed als geen ruis. Waar ligt dat toch aan??
Bij een hoop nieuwe films wordt achteraf movie-grain toegevoegd. Dat vindt de regisseur "mooi". Dit heeft natuurlijk helemaal niets te maken met het feit dat die 21GB rip niet goed genoeg is. Zie je ruis, hoor het zo.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248515

Hallo.....,
Ik ben ook aan het kijken om een 50C7700 aan te schaffen.
Het enige wat voor mij onduidelijk is, is wat de mediaspeler allemaal aan kan.
Begrijp ik het goed dat VideoTS, MKV en iso's en/of andere bestandtypen geen probleem zijn om via een USB stick af te spelen. Of zijn er limieten t.a.v. bitrates of enig andere limieten van wat de TV aan kan?

Alvast dank voor juliie reacties.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 248515 op 13-09-2010 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 332260

rachez schreef op zondag 12 september 2010 @ 22:37:
Nee, er zit maar een tuner in, dus als je iets opneemt via de pvr functie moet je dat ook kijken of de tv uit hebben staan.

Daarom hou ik mijn humax pvr nog steeds aan, een volwaardige vervanger voor een pvr is het niet. Timeshiften op de tv werkt verder wel zoals verwacht.
Jammer.....
wilde wel eens van die UPC recorder af.
Nou ja zo blijft er wat te wensen over ;) , bedankt voor je reactie.
Nog iemand met ervaring met de interne sat tuner al dan niet met Canal Digitaal kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 362161

Anoniem: 248515 schreef op maandag 13 september 2010 @ 16:59:
Hallo.....,
Ik ben ook aan het kijken om een 50C7700 aan te schaffen.
Het enige wat voor mij onduidelijk is, is wat de mediaspeler allemaal aan kan.
Begrijp ik het goed dat VideoTS, MKV en iso's en/of andere bestandtypen geen probleem zijn om via een USB stick af te spelen. Of zijn er limieten t.a.v. bitrates of enig andere limieten van wat de TV aan kan?

Alvast dank voor juliie reacties.
De media player werkt op zich wel, maar met enkele tekortkomingen.
De meeste bestanden spelen wel af, maar het kiezen van ondertiteling werkt bij mij niet. (bijna altijd VOB bestanden). Bij de film 'Up' werden scenes waarbij vertalingen waren 'ingebakken in het beeld' herhaald voor alle talen. (BV: de scene waarin een boek wordt opengeslagen begint met een engelse titel op het boek. Vervolgens herhaalt de scene zich met een nederlandse titel op het boek). Dit verschijnsel doet zich voor in meerdere scenes.

Mocht iemand hier een oplossing voor weten dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

met de simpele mkv's en de avi's werkt het allemaal prima.
wil je geavanceerde audio enz dan moet je toch kijken naar een andere speler.

ik speel full hd mkv's af via wifi en dat werkt prima.

3d rips werken helaas niet helemaal goed, die techniek staat nog in de kinderschoenen zo lijkt het.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360175

3d rips in half side by side werken prima. Full side by side kan de mediaplayer niet aan. Dat moet echt via de hdmi binnen komen.
Ik moet zeggen dat ik met de half side by side al behoorlijk onder de indruk ben. Kan niet wachten totdat er mediastreamers komen die full hd 3d doorgeven (en wat meer content uiteraard)!
mindcre8r schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 13:07:

3d rips werken helaas niet helemaal goed, die techniek staat nog in de kinderschoenen zo lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248515

Hartelijk dank voor je reactie.
Weet je of Full HD mkv's ook via USB Stick of externe harde schijf werken? Of heb je daar geen ervaring mee?
En DVD iso of DVD Video TS. Aangezien ik een filmfanaat ben zou ik graag zoveel mogelijk info hierover willen hebben, omdat ik het streamen zo veel mogelijk wil vermijden. Op dit moment heb een Sony KDL 46Z4500. Op zich een prima toestel, maar op zoek naar vooruitgang. Van daar mijn vragen.
Iedereen alvast bedankt voor jullie reacties.
mindcre8r schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 13:07:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik las in dit topic dat MKV soms wel/niet ondersteund werd. Ik heb gekeken naar de Samsung PS50C550.
Ondersteund deze MKV, zo ja, via Ethernet & USB?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb de PS50C7700 nu 6 dagen en kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben. Dit is mijn 4e plasma en heb steeds ondervonden dat elk scherm tijd nodig heeft om echt mooi te zijn. Echter deze ziet er nu al geweldig uit. Heb alles ingesteld zoals Canda4u op 2 uitzonderingen na, nl. brightness van 52 naar 65 en sharpness van 10 naar 52.. Uiteraard is dit heel persoonlijk. Geen enkele last van buzz. Vanavond eindelijk tijd gehad om het scherm op te hangen en dan is het een waar juweeltje. HD-tv en BR ziet er geweldig uit.
3d uitgeprobeerd met Panasonic demo 3d blueray en dat werkt prima, wel even wennen. Ben er alleen nog niet uit wat de 2 andere 3d standen voor nut hebben. (naast elkaar en boven elkaar) Hier werd ik een beetje duizelig van. Overigens kreeg ik de indruk dat gebruik makend van de 3d bril het scherm wel wat klein oogt. (misschien volgende keer een maatje groter)
Minpunten? eh................ja eentje en dat betreft de aansluitingen aan de achter/zijkant van het scherm. Zodra je hem strak aan de muur heb hangen kan je met geen mogelijkheid meer bij de aansluitingen. Kortom een usb-stick erin kan je wel vergeten. Voor mij onbegrijpelijk. Heb wel een verleng usb-kabel aangesloten om er toch nog bij te kunnen maar dan krijg je een melding in beeld die niet weg gaat.
Opnemen is mij niet gelukt daar geen enkele usb-stick pakt.
Kortom naar mijn mening een geweldig scherm voor een prikkie, een echte aanrader.

Anoniem: 255252

@ tangerine dream

Waar heb je de TV gekocht? Ik zit nog steeds met een buzzend exemplaar van Take it Now. Ter compensatie wordt ons nu een LED-TV aangeboden, maar dat willen we helemaal niet. We hebben niet voor niets een plasma gekozen.

Die buzz... je zou toch verwachten dat dit eenvoudig te verhelpen zou zijn (ik heb ergens iets gelezen over een paar rubberen blokjes nabij de voeding zodat die niet meer zou trillen, en dat daarmee de buzz weggenomen zou zijn). Maar tot nu toe blijkt het een zeer hardnekkig probleem. Monteurs die langskwamen zeiden "dat het zo hoort". Maar het kan toch niet zo zijn dat een TV van 1300 euro zodanig zoemt dat ie boven het normale tv geluid uit komt? En bovendien was de TV de eerste 1,5 dag gewoon doodstil... daarna was er een hele luide buzz te horen, en na aanbrengen van enkele ferrietkernen om het netsnoer was het in elk geval al een stuk minder. Maar nog steeds hard genoeg om boven het TV geluid uit te komen.

Het enige wat ik wil is gewoon een buzzvrije TV !! :(

TV vorige week donderdag gekocht bij Franklin en de dag erop bezorgd.
Anoniem: 255252 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 11:43:
@ tangerine dream

Waar heb je de TV gekocht?

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:19
Ik kan geen zaak vinden die de PS50C7700 tv tentoongesteld heeft. Ik ben o.a. al bij Scheer en foppen, Expert en Plasma-Discounter geweest. Ik heb erg veel interesse in deze tv maar wil hem toch eerst graag zien. Hebben jullie tips voor me?

If it aint broke, fix it till it is!

• 3E3A37
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-04 22:07
Venxir schreef op woensdag 15 september 2010 @ 21:53:
Ik kan geen zaak vinden die de PS50C7700 tv tentoongesteld heeft. Ik ben o.a. al bij Scheer en foppen, Expert en Plasma-Discounter geweest. Ik heb erg veel interesse in deze tv maar wil hem toch eerst graag zien. Hebben jullie tips voor me?
Audio TV Centrum (http://www.audiotvcentrum.nl) in Eindhoven heeft hem hangen, hier heb ik hem ook gezien. Prachtig scherm, echter kost hij hier € 400,- meer dan bij bv. Plasma-Discounter, wat in mijn ogen toch wel erg veel scheelt.

Bij de Mediamarkjt in Middelburg staat hij ook.

Anoniem: 360175

Ik heb 'm ook gekocht maar dan zonder dat ik 'm had gezien. In alle zaken draaid toch alleen maar blue ray en de tv's zijn niet optimaal ingesteld. Daarmee kan je echt geen goede keus maken.
Ik ben vooral uitgegaan van testen die ik op het net heb gevonden. Wat je van te voren wel moet weten is of je Plasma of LCF/Led wil. Sommige vinden led mooier anderen weer Plasma. Persoonlijk vindt ik Plasma echt superieur aan Led. Led is alleen mooier bij stilstaande beelden.
Verder als je voor 3d gaat is Plasma ook veel beter. Hierbij treden namalijk zo goed als geen ghosting op.

Zelf was ik eerst van plan om de Panasonict VT20 te kopen. Aangezien deze een probleem heeft met het omzetten van 50 naar 60 hz en ik het design van de samsung mooier vindt is het uiteindelijk de 50c7700 geworden. En deze is nog goedkoper ook. Ik ber er zeer te vreden over. Mijn vorige plasma was een Pioneer maar deze is echt beter.

Mij advies: gewoon bestellen, je krijgt er geen spijt van!
Zorg echter wel dat je een NL model bestelt ivm de garantie.

Anoniem: 337884

Ik ben van plan om de Samsung PN50C6500 aan te schaffen. Is het nodig/zinvol om deze tv te calibreren met een DVD?

Ik vond nog een handige link voor de settings: http://reviews.plasmatvbu...tv/samsung-pn50c6500.html

Anoniem: 103952

Het lijkt alsof er op mijn tv (PS50C550) een lichte waas zit. Als ik wissel tussen een tv kanaal dan is de achtergrond kleur niet zwart, maar grijs. Dit gebeurd ook als ik een HDMI bron aansluit. Het komt zeg maar voor als er wel signaal opstaat, maar er geen beeld doorgegeven wordt. Iemand enig idee om het weer zwart te krijgen? En de ondertitels blijven in het beeld staan, na een lange tijd gaan ze wel weg, maar het valt wel op. Heeft iemand anders ook deze "problemen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parend
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11-2021
Eindelijk ook een PS50C7700 in mijn woonkamer staan. Geen buzz problemen.
3d werkt perfect mits ik deze direct op de tv afspeel (vanaf mijn windows mediaserver wil het nog niet lukken).
Cinema smooth werkt ook perfect met mijn ati kaart op 24FPS
Ben zeer tevreden met deze aankoop.

• Paksoy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-09-2024
Ook de PS50C7700 besteld gisteren. Ik heb het zoals Venxir nergens kunnen zien waar het tentoongesteld was, maar alle reviews en comments hebben me toch omgehaald om het alsnog te bestellen. 1300 euro is niks voor een 50" 3D plasma!

• 2day
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Zojuist nieuwe firmware geïnstalleerd.

Nieuwe softwareversie T-VALDEUC-2002.0 sinds 16-9-2010

http://www.samsung.com/nl...pe=prd_detail&tab=support

Helaas geen tijd om de veranderingen te bekijken en hier te melden.

• 2day
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Op :
http://www.samsung.com/do...0RP&filetype=FM&language=
is dit te lezen
1. Title
2010 model Firmware for self-upgrade
2. Applicable Model
UE**C6, 7, 8 Series
3. Carrier or Corporate Customer
Open Market
4. Description
T-VALDEUC-2002.0
. OSD wrapping of specific languages issue on wireless pop-up window
. To remove the message of ''USB Overload''
. [MHEG] memory leak at iFrame channel (only UK)
. Latvian / Lithuanian OSD error when insert wireless dongle.

Discussie op :

http://www.hifi-forum.de/viewthread-151-14804.html

[ Voor 6% gewijzigd door 2day op 18-09-2010 16:01 ]

• superandrea
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-01 23:58
PS50C7700 werkend te zien in Media Markt Den haag, Grote Marktstraat 17-37.
Prijs: 1650-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360649

Samsung PS50C7700 ook gezien bij Saturn in Zaandam. Mocht hem voor 1300 Euro meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb de Sammy nog even laten zoeken naar updates maar vondt helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 369649

Is het eigenlijk mogelijk om zeg maar per ingang een andere helderheid in te stellen (zodat bijvoorbeeld m'n PS3 een hogere helderheid 'krijgt' dan m'n gewone TV)?

En hoe kan ik ook alweer zien hoeveel uur mijn TV aangestaan heeft??

En heeft iemand goede instellingen voor als de TV een tijdje draait? Ik ben zeg maar begonnen met wat 'mindere' instellingen qua helderheid en contrast enzo...
Ik weet dat veel mensen zeggen dat dit niet nodig is, maar ik dacht ik neem het zekere voor het onzekere...

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 369649 op 20-09-2010 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 369649 schreef op maandag 20 september 2010 @ 10:45:
Is het eigenlijk mogelijk om zeg maar per ingang een andere helderheid in te stellen (zodat bijvoorbeeld m'n PS3 een hogere helderheid 'krijgt' dan m'n gewone TV)?

En hoe kan ik ook alweer zien hoeveel uur mijn TV aangestaan heeft??

En heeft iemand goede instellingen voor als de TV een tijdje draait? Ik ben zeg maar begonnen met wat 'mindere' instellingen qua helderheid en contrast enzo...
Ik weet dat veel mensen zeggen dat dit niet nodig is, maar ik dacht ik neem het zekere voor het onzekere...
Zjapio. De instellingen kan je vinden op pagina 8 van dit forum. Zelf heb ik de braghtness aangepast van 52 naar 65 en de sharpness van 10 naar 52. Succes en veel plezier met je aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 369406

Ik heb mijn ps50c7700 nu ongeveer 2 maanden.
Ik ben nog steeds zeer tevreden !!!!
Geen buzz, super beeld, 3d is geweldig !!!
Enige waar deze tv wel heel erg last van heeft is retentie.
Maar het rare is de ene keer heb ik veel last ervan, en de andere keer haast niet ?
Mijn instellingen zijn hetzelfde en i kijk dezelfde kanalen ??
Dit is het enige wat mijn stoort , maar het zal naarmate de tv ouder word wel evrdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Anoniem: 369406 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 07:53:
Dit is het enige wat mijn stoort , maar het zal naarmate de tv ouder word wel evrdwijnen.
Neu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245048 schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:39:
[...]

Zjapio. De instellingen kan je vinden op pagina 8 van dit forum. Zelf heb ik de braghtness aangepast van 52 naar 65 en de sharpness van 10 naar 52. Succes en veel plezier met je aankoop.
Okee bedankt...
Heb de instellingen gevonden en dat ziet er inderdaad goed uit!!

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 369649 op 21-09-2010 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-06 09:32
Vanochtend dus 2x wakker gewekt door de welbekende Samsung start-up tune. TV springt dus uit zichzelf aan.
Meer mensen die hier af en toe last van hebben?

(En ja, die standby firmware update optie staat al vanaf dag 1 uit).

Ik heb overigens een PS50C7700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratje_nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-10-2024
Hallo mensen,

Ik heb thuis de volgende opstelling staan : onkyo txsr507 icm xbmc live op een ion 330. Binnenkort ook een ps50c7700 3d.
Nu de volgende vraag, misschien al beantwoord maar zit al tijden te lezen en kan het antwoord nergens vinden.

Ik heb monster house 3d ( Half sbs ) van internet geplukt en wil deze graag afspelen. Waarschijnlijk speelt de mediaplayer van de tv deze perfect af alleen benut ik de versterker dan niet. Is het mogelijk dat ik deze half sbs film afspeel via mijn mediacenter en dat ik dan de televisie gewoon in 3d sbs modus kan zetten of moet ik hem echt afspelen via de mediaplayer van de televisie zonder dat ik mijn versterker kan gebruiken :(

Alvast bedankt voor jullie reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb al gevonden dat je zeg maar per input kanaal aparte instellingen kunt doen, dus even uitzoeken welke de beste zijn... Is het toevallig mogelijk om zeg maar de instellingen van een kanaal te kopiëren naar een ander kanaal?

Verder zag ik net dat Sony de update voor de PS3 heeft uitgebracht om ook 3D Blu Rays af te kunnen spelen!!
Alleen heb ik het gevoel dat het er nog niet super uitziet zeg maar, ten eerste zou er volgens de handleiding een lampje moeten gaan branden/knipperen bij de 3D zender op de TV als er 3D uitgezonden wordt, dit is bij mij niet? Is dit bij meer mensen?

Verder ziet het 3D beeld er niet altijd even goed uit, soms lijkt het te knipperen ofzo... Kan dat zijn omdat mijn UPC Mediabox onder die 3D zender staat?
Verder zijn de gordijnen dicht enzo dus komt er niet superveel licht binnen.

Verder nog een vraagje... Wat is het verschil tussen de verschillende HDMI ingangen (DVI, ARC, en twee gewone?) en welke kan ik waar het beste voor gebruiken?

Iemand die me kan helpen?

• coenderstheman
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-02-2023
Heb de 7700 nu 3 weken en hij bevalt echt perfect. Waanzinnig mooi beeld en gelukkig geen buzz bij mij.
Enige nadeel is dat de schroeven van mijn oude tv-beugel veel te lang zijn voor deze plasma. Bij m'n oude panasonic kon ik die schroeven er helemaal indraaien, maar bij dit dunne modelletje kan de schroef na een paar keer draaien al niet meer verder. Binnenkort maar eens naar een ijzerwinkeltje gaan om de schroeven in te korten.

Ben nu op zoek naar een geschikte 3d- blu ray en zit eigenlijk aan de ps3 te denken nu de update er is. Heeft iemand hier al ervaring mee? Werkt het?

Dat 3d vind ik echt geweldig. Heb nu een aantal half-sbs films op een 2,5 harddisk staan en dat draait als een trein.

Okee, de meeste van mijn 'problemen' zijn opgelost....

(@coenderstheman) 3D kijken via de PS3 werkt goed!!! Heb alleen geen andere Blu Ray 3D speler ter vergelijking maar het werkt gewoon prima!

Alleen gaat bij mij dus geen led knipperen bij die 3D zender op de TV, is dit normaal??

Verder nog een waarschijnlijk dom vraagje, is het mogelijk om een 3D Blu Ray te rippen en die via een externe HDD af te spelen op de TV?

Anoniem: 369649 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 23:03:
Okee, de meeste van mijn 'problemen' zijn opgelost....

(@coenderstheman) 3D kijken via de PS3 werkt goed!!! Heb alleen geen andere Blu Ray 3D speler ter vergelijking maar het werkt gewoon prima!

Alleen gaat bij mij dus geen led knipperen bij die 3D zender op de TV, is dit normaal??

Verder nog een waarschijnlijk dom vraagje, is het mogelijk om een 3D Blu Ray te rippen en die via een externe HDD af te spelen op de TV?

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 245048 op 23-09-2010 11:42 ]

coenderstheman schreef op woensdag 22 september 2010 @ 19:39:
Heb de 7700 nu 3 weken en hij bevalt echt perfect. Waanzinnig mooi beeld en gelukkig geen buzz bij mij.
Enige nadeel is dat de schroeven van mijn oude tv-beugel veel te lang zijn voor deze plasma. Bij m'n oude panasonic kon ik die schroeven er helemaal indraaien, maar bij dit dunne modelletje kan de schroef na een paar keer draaien al niet meer verder. Binnenkort maar eens naar een ijzerwinkeltje gaan om de schroeven in te korten.

Ben nu op zoek naar een geschikte 3d- blu ray en zit eigenlijk aan de ps3 te denken nu de update er is. Heeft iemand hier al ervaring mee? Werkt het?

Dat 3d vind ik echt geweldig. Heb nu een aantal half-sbs films op een 2,5 harddisk staan en dat draait als een trein.
Mijn schroeven waren ook veel te lang. Voor mij lag de oplossing er in om een boutje ertussen te zetten, toen pasten ze precies. Misschien ook voor jou de oplossing?

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

heeft iemand al eens gehad dat de TV na lang aanstaan gewoon steeds uitspringt?

tijdens het gamen viel de tv bij mij steeds uit, verder geen last van enkel als de tv lang aan is geweest.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superandrea
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-01 23:58
Anoniem: 245048 schreef op zondag 19 september 2010 @ 11:28:
Heb de Sammy nog even laten zoeken naar updates maar vondt helemaal niks.
TD, Weet jij, mischien, als 1300 normale prijs in alle Saturn Winkels is? Er is niks te vinden - geen prijslijst of zoiets op zijn website. Ik woon in Den Haag, en er is een Saturn Winkel in Rotterdam.
Bedankt voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

superandrea schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 22:31:
[...]

TD, Weet jij, mischien, als 1300 normale prijs in alle Saturn Winkels is? Er is niks te vinden - geen prijslijst of zoiets op zijn website. Ik woon in Den Haag, en er is een Saturn Winkel in Rotterdam.
Bedankt voor je reactie
Saturn winkels ken ik helaas niet. Maar als je bij Kieskeurig kijkt zie je een prachtig overzicht van veel online winkels. Ik heb mijn scherm bij Franklin gekocht naar alle tevredenheid en ze zijn zeer snel (1 dag) en kan je hen van harte aanbevelen. Succes met je eventuele aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
superandrea schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 22:31:
[...]

Bedankt voor je reactie
Ik heb navraag gedaan bij Saturn Tilburg voordat ik de PS50C7700 kocht.
Daar stond hij voor 1700. Na vraag om korting konden ze er uiterlijk 1600 van maken. Ik heb het gevoel dat er wel meer uit te halen is. Vond het wel jammer. Maar 300 euro verschil vond ik genoeg om hem toch bij een internetwinkel te bestellen.

Maar ik zou er dus niet op rekenen, misschien eerst even nabellen voordat je er naar toe gaat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Morgen krijg ik de Samsung PS50C6500!

Kijk al jaren naar een oude Philips breedbeeld van 1 meter diep (dus geen LCD/LED). Wilde eigenlijk een LED kopen, maar voor mij toch net iets te prijzig. Daarbij vorig jaar een plasma in actie gezien en daarom ook maar keuze voor plasma gemaakt.

Gisteren bij Media Markt een CI + module gehaald en een goede HDMI kabel. Ben echt heel erg benieuwd naar het beeld.

Met Kerst haal ik mee een Blue-Ray speler, daar wil ik nog een onderzoek in steken omtrent welke te kopen (iemand suggesties? budget ligt rond de 200 euro).

Zodra ik tv paar dagen in bezit heb zal ik wat bevindingen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-06 21:15

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ben vanmorgen op dit topic gestuit en zie hier toch wel hele interessante prijzen moet ik zeggen ^^
Ik ga ongeveer rond zomer 2011 verhuizen naar mijn nieuwe appartement en ik twijfel om tegen die tijd een nieuwe tv te kopen.

Ik heb op dit moment een Panasonic plasma in mijn bezit, model TH-42PZ80.
Deze heb ik pas 1,5 jaar geleden gekocht voor ongeveer €800, maar een 50 inch model in mijn woonkamer straks zal zeker niet misstaan. Een model zoals PS50C6500 vind ik wel interessant.
Deze is nu rond de €900, en over een half jaartje zal ie waarschijnlijk nog een stukje goedkoper zijn.

3D vind ik overbodig, maar 1080p moet hij wel minstens ondersteunen. Maar wat is jullie mening?
Mijn huidige tv is ook 1080p, echter beschikt hij nu bijvoorbeeld maar over 2 hdmi-poorten (1 aan de voorzijde maar dat tel ik niet mee) en hij is natuurlijk wat maatjes kleiner. Er zal een xbox op aan worden gesloten, digitale televisie en een htpc met XBMC erop. Zouden jullie me voor gek verklaren als ik me Panasonic na 2 jaar al ga "inruilen" voor een nieuwe Samsung plasma of zeggen jullie, hou het bij die Panasonic, dat is meer dan voldoende?

[ Voor 10% gewijzigd door FREAKJAM op 27-09-2010 09:39 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve79
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-05 15:53

Steve79

wie weet!?

Heb vorige week ook een PS50C7700 aangeschaft,

Wat een groot scherm! en wat went het snel :9
Overigens vanmorgen pas het 3D brilletje in de doos gevonden 8)7

Heb wel een aantal op en aanmerkingen op het scherm.

+ Op deze TV is absoluut geen buzz te horen.

- Geeft elke keer tijdens aanzetten foutmelding op van de CI+ module, welke na tijd verdwijnt.
- Door sub pagina's van teletekst bladeren gaat erg omslachtig.
- Beetje met de kleuren gespeelt, zwart is erg goed naar mijn mening maar wit is absoluut geen wit.

Het geluid valt me voor zo'n tv absoluut mee, maar gebruik voor films natuurlijk de home cinema.
3D nog niet uitgetest, heb hiervoor nog geen 3d content.
van 2D naar 3D leuke optie maar zal ik weinig gebruiken.

TV tevens voorzien van nieuwste software van samsung site.

Al met al een zeer tevreden gebruiker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pCOW
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:41
Steve79 schreef op maandag 27 september 2010 @ 12:21:
- Door sub pagina's van teletekst bladeren gaat erg omslachtig.
8)7 kwam er pas na enkele weken achter dat dit wel degelijk mogelijk was op deze tv. Ik zat de teletekst al te vervloeken, maar bleek dus niet nodig te zijn... Maar het zou inderdaad simpeler kunnen

[ Voor 5% gewijzigd door pCOW op 27-09-2010 13:59 ]

mijn signature is bewust leeg :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NedStar
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-05 12:31
Anoniem: 255252 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 11:43:

Het enige wat ik wil is gewoon een buzzvrije TV !! :(
En jah hoor, precies hetzelfde probleem hier. Ik kijk niet zo vaak tv en kijk dan ook alleen max een uurtje in de avond.
Alles was prima in het begin en ik was zeer tevreden over deze tv, aangezien dit me eerste plasma was moest ik wel even wennen aan image retentie en goed opgepast met mogelijke inbranden. Ik dacht dat alles wel goed zat en er eigenlijk niks meer fout kon gaan met de tv. Totdat hij op en eens begon te buzzen, iets wat het in het begin zeker niet heeft gedaan, anders had ik het wel gehoord.
Het buzzen hoor ik nu heel de tijd van 3-4 meter afstand (Op 7 meter afstand hoor ik hem zelf nog!), zonder geluid hoor je hem zeer duidelijk, met wat geluid eronder blijft hij nog duidelijk aanwezig.
Verder heb ik nu 3 ferrietkernen om de kabel gedaan en het maakt vrijwel niks uit, ook het verlagen van contrast of andere settings blijkt amper tot geen effect te hebben op het buzzen.

Tenslotte maar een familie lid erbij gepakt en gevraagd of die het ook hoorde, dit was ook het geval maar niet in de mate zoals ik hem zelf hoorde. Aangezien dit familie lid 50+ is en ik zelf 21 lijkt mij dit aan het leeftijd verschil te liggen.
Ik baal nu dus als een gek van mijn tv waar ik toch 1300 euro aan besteed heb, ik zit te twijfelen om Samsung te bellen maar ik ben bang dat een monteur langs komt en dit dus gewoon als "normaal "afschrijft.
De tv is nu net anderhalve maand oud, moet ik nu toch Samsung bellen?

Verder ben ik ook benieuwd of mensen die geen buzz horen dit ook niet horen als het geluid uitstaat, als dit het geval is dan klopt er zeker iets niet bij mij.
Dus mensen zonder buzz, gelieve wat extra informatie!

Alvast bedankt allemaal.

He who controls the past commands the future. He who commands the future conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Niet online
NedStar schreef op maandag 27 september 2010 @ 14:33:
[...]
Verder ben ik ook benieuwd of mensen die geen buzz horen dit ook niet horen als het geluid uitstaat, als dit het geval is dan klopt er zeker iets niet bij mij.
Dus mensen zonder buzz, gelieve wat extra informatie!
Even een reactie dan. Ik hoor geen buzz, ook niet als er geen geluid is.

Wat meer informatie:
  • ik heb meteen de ferrietkernen zoals de handleiding beschrijft om de stroomkabel gewikkeld.
  • niet over de netwerkkabel, want die zit er bij mij niet in.
  • volgens mij is mijn gehoor wel best goed, ik erger me namelijk wel aan de usb schijf die begint te draaien iedere keer dat ik mijn tv aan zet.
  • geluid heb ik altijd uit staan, via optische kabel heb ik mijn receiver aangesloten
  • de tv staat op zijn standaard
Misschien een tip tegen BUZZ, volg de handleiding voor het aansluiten, en gebruik dus meteen de ferrietkernen.

Verder pas 3D geprobeerd (2D -> 3D) en het is eerst even wennen, maar daarna is het wel goed.
Die 2D naar 3D is natuurlijk zoals verwacht wel een beetje nutteloos.

Verder iemand ervaring met opnemen op USB? Hoeveel ruimte zou je daar voor nodig hebben.
Ik heb namelijk geen idee hoeveel ruimte het kost, voor bijvoorbeeld 20 uur een HD kanaal opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NedStar
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-05 12:31
Als eerste hartelijk bedankt voor de reactie.
NIMIC schreef op maandag 27 september 2010 @ 17:00:
Even een reactie dan. Ik hoor geen buzz, ook niet als er geen geluid is.
Dit is bij mij zeker weten wel het geval, is dit overigens getest van U zit positie of door het oor op de tv te houden?
ik heb meteen de ferrietkernen zoals de handleiding beschrijft om de stroomkabel gewikkeld.
Dit heb ik zelf ook gedaan vanaf het begin, als ook de network kabel, verder heb ik ook alle kabels eruit getrokken om te kijken of dit helpt. Helaas niet het geval.
Als de tv aangaat dus met comleet zwart beeld, komt er al een buzz uit :'(
geluid heb ik altijd uit staan, via optische kabel heb ik mijn receiver aangesloten
Ik gebruik zelf ook een receiver en gebruik niet het geluid van de TV.
Ook hier staat hij gewoon netjes op de standaard en een goede 30cm van de muur af.

He who controls the past commands the future. He who commands the future conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is 'image retention' nou echt zo'n groot probleem bij plasma modellen anno 2010? Ik heb Samsung mail gestuurd hierover, en zij zeggen dat het wel meevalt.

Ik krijg morgen mijn nieuwe tv en let wel op om 'contrast' niet te hoog te zetten en regelmatig te zappen, maar ik krijg af en toe de indruk dat je een toestel professioneel moet laten calibreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
Ik lees hier zoveel mensen met "ik heb een ps50c7770!!jeejwhoei!" maar ik zie geen nieuwe user reviews :'(. Kom op mensen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve79
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-05 15:53

Steve79

wie weet!?

Weet iemand of er ergens een 3D demo (of ander 3D content) te downloaden is?
om dit dan vervolgens af te spelen via een externe schijf oid.

Ik ben wel benieuwd naar 'echt' 3D, maar heb nog geen blue-ray speler.
En van 2D naar 3D kan me niet echt boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petillan
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-02-2023
@ hierboven: http://3dvision-blog.com/category/3d-movies/

De bron is meestal side by side (linker -en rechterbeeld zitten in 1 full HD frame), maar het is toch beter dan niets.
Voor 3D Full HD per oog als bron => 3D Blu Ray

En idd die 2D -> 3D zou gewoon verbannen moeten worden, jaagt imo meer mensen van 3D weg.

[ Voor 17% gewijzigd door petillan op 28-09-2010 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrcBas
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:39
Ik heb nu een tijdje de PS50C7700 en het beeld is echt super! Echter vind ik het zwart niet bepaald zwart. Bedoelen jullie met de zwartwaardes het zwart in het beeld tijdens een film bijvoorbeeld of ook het zwart tussen het zappen van tv zenders?

En ik zie dat wanneer ik iets met ondertiteling heb gekeken dit nog lang blijft hangen terwijl normale logo's etc redelijk snel verdwijnen. Blijf altijd een soort van gloed zien van de ondertiteling ook al heb ik al vrij lang niets met ondertitels gekeken. Heb het contrast op 40 staan en de helderheid ook. Speel b.t.w. in de film-modus.

[ Voor 3% gewijzigd door BrcBas op 28-09-2010 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
mindcre8r schreef op donderdag 23 september 2010 @ 16:19:
heeft iemand al eens gehad dat de TV na lang aanstaan gewoon steeds uitspringt?

tijdens het gamen viel de tv bij mij steeds uit, verder geen last van enkel als de tv lang aan is geweest.
Hier nog nooit gehad hoor...staat van smorgens 10 uur tot ca savonds 24.00 uur aan en geen last ;-)

Weet je zeker dat alle instellingen goed staan en of anynet etc...

@All ,Trouwens lees ik hierboven van een buzz....ook hier niks te horen hoor en zeer tevreden met de PS63C7700 ,ook geen last met inbranden etc .

Heb dan hiervoor de samsung 50 inch plasma 3 jaar gehad en ook daarmee nooit problemen gehad....al is het verschil met beeld met deze helemaal super :*)

Kwam ook met firmware update via internet tegen dat die niet de laatste pakt via internet update....dus nu via de usb stick wel een update als ik die in de tv stop.

Hier zeer tevreden met de sammie ,ook 3d blu ray etc super en alleen jammer dat er nog niet veel te krijgen is....al gaat dat op satellite ook al gelukkig komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

digiben schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:13:
[...]

Hier nog nooit gehad hoor...staat van smorgens 10 uur tot ca savonds 24.00 uur aan en geen last ;-)

Weet je zeker dat alle instellingen goed staan en of anynet etc...

@All ,Trouwens lees ik hierboven van een buzz....ook hier niks te horen hoor en zeer tevreden met de PS63C7700 ,ook geen last met inbranden etc .

Heb dan hiervoor de samsung 50 inch plasma 3 jaar gehad en ook daarmee nooit problemen gehad....al is het verschil met beeld met deze helemaal super :*)

Kwam ook met firmware update via internet tegen dat die niet de laatste pakt via internet update....dus nu via de usb stick wel een update als ik die in de tv stop.

Hier zeer tevreden met de sammie ,ook 3d blu ray etc super en alleen jammer dat er nog niet veel te krijgen is....al gaat dat op satellite ook al gelukkig komen ;)
Ben het helemaal met je eens Digiben, hier ook geen enkel probleem met inbranden, spontaan uitgaan of buzz. Scherm is in één woord geweldig. 3d ben ik alleen nog niet van overtuigd maar heb alleen nog maar een demo schijf van Panasonic gezien, dus te weinig om een goed oordeel te geven.

Gisteren de Samsung PS50C6500 ontvangen!

Het voetje moet je met 2 personen monteren, lukt je niet alleen.
Vervolgens kabel ingestoken en toen de tv aangezet. Ik heb de volledige handleiding gebruikt die te vinden is op de site van Samsung, en dan doel ik op de CI+ handleiding. Eerst alle digitale zenders laten zoeken, was binnen 1 minuut klaar. toen de CAM erin en deze was binnen 30 seconden gecertificeerd. Vervolgens het digitale kastje weggehaald, en de smartcard in de CAM. Kreeeg een foutmelding, en na paar keer kaartje opnieuw erin zat hij goed. Alle zenders werden ook binnen 1 minuut opgehaald.

Al met al duurde het aanzetten, zenders en CI+ installeren 5 minuten. Kind kan de was doen....

Vervolgens zie je NED 1, 2 en 3 in HD en sla je stijl achterover van de beeldkwaliteit: fenomenaal!
Werkelijk haarscherp en zuiver beeld, totaal geen artifacten/ghosting.
Je ziet wel verschil tussen niet HD zenders. RTL4 is goed beeld, maar het verschil met HD is toch wel duidelijk zichtbaar. Gisteren meteen Ajax-Milaan in HD gekeken. Hagelscherp beeld, echt niet te geloven...totaal geen ghosting of artifacten als je de bal/spelers ziet bewegen.

Vervolgens met dvd speler aangesloten met HDMI en een dvd van Lord Of The Rings opgezet. Ook hier prachtig beeld, je waant jezelf in een bioscoop. Ga zo snel mogelijk een blue-ray speler kopen en ik denk dat ik voor de BD-C5500 ga. Denk dat dan pas echt mijn nekharen omhoog gaan staan ;-)
Volgens de handleiding wordt 1080P in volledig beeld weergegeven, dus zonder balken.

Het menu is echt heel goed te doen, met name voor mensen die niet zo 'high-tech' zijn. Alles wijs zich vanzelf. Ik moet komende dagen nog even spelen met de instellingen, maar zal wel lukken.

Wat betreft het geluid voor zo'n platte tv is dit gewoon erg goed te noemen. Geluid kan goed hard, en er zitten nog verschillende instellingen op om af te wisselen en aan te passen.

Er zijn 4 standaar beeldinstellingen: 'dynamisch', 'standaard', 'ontspannen' en 'film'.
Deze zijn ook weer apart te 'finetunen'. Dynamisch raad ik af, komt er onnatuurlijk over. Gisteren op 'film' gezet en is prima beeld. Wel hou ik het 'contrast' onder de 60 de komende tijd, en ook de brightness zet ik niet hoger dat 50. Dit om 'image retention' te voorkomen. Dynamisch contrast kun je beste uitzetten.
Er zit een handige functie waarbij je een soort van screensave aan kunt zetten om IR uit beeld te krijgen. Ik merkte gisteren na 90 minuten voetbal gekeken te hebben, dat het N3 logo licht in beeld bleef staan. Na tijdjes andere zender gekeken te hebben was het weer weg.

Er worden trouwens 4 ferrietkernen meegeleverd om de kabels te beschermen. Er zit ook nog doekje bij voor scherm, en andere handige dingetjes om kabels weg te werken. Afstandsbediening zitten grote knoppen op, en een lichtfunctie, erg fijn als het donker in de kamer is...

Tot slot nog enkele vragen waar jullie misschien antwoord op hebben:

1.Iemand nog tips (kwa instellingen enzo) voor de eerste 100-150 brandtijd?
2. Kan het kwaad om dvd te kijken met balken boven en onder? Of gewoon op 'zoom' zetten?
3. Moet je altijd voorzichtig zijn met IR, of alleen in het begin?

Nog andere tips/suggesties?

• anwoe
  • Laatst online: 18-12-2010
na verschillende reviews gelezen te hebben vorige week de ps50c7700 gekocht bij Correct voor 1299 bij de MM was deze 1499 en kon er niks van de prijs af.

zelf afgehaald wel eerst de doos open laten maken om de tv te controleren op beschadigingen en de inhoud (3d bril)

het is me gelukt om de voet alleen te monteren, raad wel aan om dat met 2 personen te doen.

De ferrietkernen heb ik nog niet aangesloten op de stroomkabel. ook nog geen last van "buzz"

meteen een externe HD erop aangesloten om het beeld te testen,
divx en h264 heb ik nooit zo mooi mogen bewonderen als op deze tv.
tevens wat 3d content ( http://3dvision-blog.com/category/3d-movies/ ) getest ziet er ook super uit. geen ghosting of crosstalk geconstateerd.
gisteren nog een Samsung G WIS-09ABGN - Draadloze netwerkkaart aangeschaft. de Hama 300mbit wlan schijnt ook te werken ( goedkoper) , had alleen geen nls leverancier kunnen vinden.
het instellen hiervan ging ook makkelijk zelf nog geen draadloos netwerk thuis. dus op de gsm (HTC desire) een wifi hotspot aangemaakt WPA2 (AES) en de tv een verbinding hiermee laten maken. meteen internet@tv
en samsung apps getest. nog niet veel content uit maar werkt op zich prima.

met de afstandsbediening ben ik ook zeer tevreden mooi chique design met grote verlichte toetsen.

Zou deze tv graag aan de muur willen hangen dmv de samsung slimline wallmount lees alleen hier op de forum dat je dan haast niet meer bij de kabels kan, er zit toch een beugel aan de onderzijde waarmee je de tv zo'n 10 cm naar voren kan halen ??

nog 1 vraag, gaat de 3d bril automatisch uit als er geen 3d content speelt of moet je deze iedere keer handmatig uitzetten?

• NIMIC
  • Niet online
Anoniem: 337884 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 09:46:
Het voetje moet je met 2 personen monteren, lukt je niet alleen.
Ja, daar kwam ik ook achter. Heb het wel alleen gedaan, maar heel gezond is dat niet.
2. Kan het kwaad om dvd te kijken met balken boven en onder? Of gewoon op 'zoom' zetten?
Ik merkte pas wel dat je de balken met zwart beeld nog wel ziet staan.
3. Moet je altijd voorzichtig zijn met IR, of alleen in het begin?
Ik denk voorzichtig blijven. Ik heb nogal de neiging om iets aan te laten staan en er niet naar te kijken, of in slaap te vallen.
Veel uur echt hetzelfde beeld zou ik niet doen.

Het enige echte nadeel vind ik tot nu toe dat het geluid niet gelijk loopt. Heeft iemand daar een standaard instelling voor het kijken van Ziggo tv? Dat was ik met die kast van mij niet gewend.
En idd het zwart is niet echt zwart, wel beter dan die oude kast van me trouwens. En ook wel met je 3d bril op. Vind dan het beeld eigenlijk wel beter.

• anwoe
  • Laatst online: 18-12-2010
Vandaag de ferrietkernen toch maar voor de zekerheid geplaatst.
wel wat IR zichtbaar NED 3 logo ( gisteren CL gekeken op 'dynamisch' afrader!) toch voor de zekerheid de komende 100 uur alles uitgezoemd op lagere contrast en helderheid bekijken.

tevens een firmware update uitgevoerd, hoeft niet op perse op een lege usb of hd stick, gewoon het gedownloade bestand op de usb stick of hd uitpakken. heb nog niet echt veranderingen ten opzichte van de vorige firmware geconstateerd.

anwoe schreef op woensdag 29 september 2010 @ 22:32:
Vandaag de ferrietkernen toch maar voor de zekerheid geplaatst.
wel wat IR zichtbaar NED 3 logo ( gisteren CL gekeken op 'dynamisch' afrader!) toch voor de zekerheid de komende 100 uur alles uitgezoemd op lagere contrast en helderheid bekijken.

tevens een firmware update uitgevoerd, hoeft niet op perse op een lege usb of hd stick, gewoon het gedownloade bestand op de usb stick of hd uitpakken. heb nog niet echt veranderingen ten opzichte van de vorige firmware geconstateerd.
Ferrierkernen doe ik nog, kan nooit kwaad.

Wat betreft dat IR, had ik dinsdag ook last van na voetbal te hebben gekeken. sowieso NOOIT op 'dynamisch' zetten. Slecht voor je beeld en onnatuurlijk kijken. Ik heb contrast komende maand gewoon tussen de 50 en 55 staan. Verder gewoon veel afwisselen van zenders, en ook uitkijken met dvd's kijken (zwarte balken).

Anoniem: 377773

Heb mijn PS50C7700 nu ongeveer 2 maanden.
Algemene indruk is zeer goed, geen hoorbare buzz, mooi afgewerkt, scherp beeld.
Aangesloten op HD-digitale televisie van telenet (en op HTPC).

Na deze inloopperiode met toch intensief gebruik maar eens gaan calibreren.
Na al wat ik al online gelezen had is de film instelling het beste vertrekpunt.
Velen onder jullie zullen wellicht denken dat dit toch een te warme instelling is en terecht.
De eerste metingen (Eye-one lichtmeter + HCFR programma) tonen ook aan dat deze standaard instelling rond de 6300 K ligt (te warm dus) maar wel een goed vertrekpunt.
opm: Sommigen schrikken van deze filminstellingen vanwege het wit dat te geel is: let wel, het wit dat je ziet bij een bv kleurtemp= normaal is veel te blauw en doet erg LCD-achtig aan. (vergelijk het met wat fabrikanten doen: toevoegen van blauw aan wasproduct om uw was witter te doen lijken, het is echter niet witter, maar blauwer en koeler). Maw het wit van de filminstelling (warm2) is weldegelijk redelijk dicht bij wit maar idd nog iets te warmgeel. Daar gaan we iets aan doen.

Eerst helderheid en contrast instellen (met 0 tot 100 IRE beelden): DVE-bluray of met de gratis oplossing van HCFR.

resultaat:
* Modus: Film
* Helderheid: 17
* Contrast: 86
* Helderheid: 57
* Kleur: 50
* Tint: 50/50
* Gamma: +1
(hier was ik al mee vertrokken omdat dit volgens andere bronnen zeker boven nul moest)
* al de rest uit of default behalve kleurruimte en de 2 witbalans regelingen (zie verder).

Dan gaan we grijswaarden regelen van 0 IRE (zwart) tot 100 IRE (wit) in 10 stappen.
We doen dit eerst met de 80 IRE en dan met de 10 IRE (regelen met witbalans: RGB-niveau voor 80 IRE, RGB-basis voor 10 IRE).

R-Basis: 26
G-Basis: 25
B-Basis: 24

(weinig wijziging dus in de donkere regionen)
R-niveau: 17
G-niveau: 25
B-niveau: 41

(koeler dus gezet in de hogere regionen)

Wat we dus doen met de witbalans regelingen is dat we zorgen dat onze lichtmeter 100% rood, 100% groen en 100% blauw meet voor elke grijswaarde, zodat grijs ook echt grijs is.

Dit is een eerste regeling voor grijswaarden. Echter dit is enkel juist voor 10 IR en 80 IRE maar niet voor alles tussenin al volgen die wel gedeeltelijk.
Fijnregeling dus met de 10 stappen witbalans: (eerste cijfer is stap, de 3 erna zijn telkens RGB-correctie daarvan)
* 1: 010
* 2: 001
* 3: 100
* 4: 102
* 5: 102
* 6: 002
* 7: 201
* 8: 000
* 9: 313
* 10: -2-410

Daarna toch maar even de kleurruimte ook aangepast (zodat je hoofd en bijkleuren exact juist zijn: CIEdiagram).
resultaat kleurruimte "aangepast"
* Rood: R65G0B2
* Groen: R26G72B0
* Blauw: R0G0B50
* Geel: R50G60B3
* Cyaan: R30G52B50
* Magenta: R50G0B72

Het resultaat was verbluffend! Alles leek strakker, huidkleuren klopten weer, enz...
let wel: gebruik een mooie HD uitzending om uw resultaat te beoordelen achteraf (vb National Geo HD of goede HD film)

De metingen nadien bevestigden: grijswaarden bijna perfect, CIEdiagram bijna 1 op 1, kleurtemp net iets boven 6500K een bijna constante gamma van 2,25 (enkel een dipje naar 2,15 rond 70-80 IRE)

Nog even dit: ik heb ook eens geprobeerd gebruik te maken van de ECO-instelling onder het motto: goed afregelen voor donker 's avonds en dan mag het wat lichter uitkomen voor overdag.
Echter niet te doen. je gamma gaat volledig de mist in (je begint in donkere regionen dan met gamma bv 2,8 en eindigt in de lichtere regionen met 1,6). Als het goed moet zijn: niet doen!.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 377773 op 30-09-2010 10:08 ]

Anoniem: 345994

Anoniem: 377773 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:04:
Heb mijn PS50C7700 nu ongeveer 2 maanden.

Na deze inloopperiode met toch intensief gebruik maar eens gaan calibreren.
Ik krijg de PS50C7700 aankomende week ook binnen en vroeg me af of je helemaal niks aan de instellingen had gedaan bij je inloopperiode? In hoeverre kan je uberhaupt iets met instellingen doen in het begin of is het aan te raden om er lekker vanaf te blijven en out of the box even volhouden tot je er genoeg uren op hebt zitten?

Thnx voor de instellingen btw, ik ga ze zeker noteren.

Anoniem: 345994 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:13:
[...]

Ik krijg de PS50C7700 aankomende week ook binnen en vroeg me af of je helemaal niks aan de instellingen had gedaan bij je inloopperiode? In hoeverre kan je uberhaupt iets met instellingen doen in het begin of is het aan te raden om er lekker vanaf te blijven en out of the box even volhouden tot je er genoeg uren op hebt zitten?

Thnx voor de instellingen btw, ik ga ze zeker noteren.
Heb niks gedaan, gewoon een preset gebruikt en wat ermee gespeeld (dus niks ivm contrast lager enz.).
Je ziet in begin wel wat Image Retention nadien op zwarte vlakken (nu nog, maar veel minder) dus ben beetje voorzichtig geweest met statische beelden. Maar met zenderlogo's en dergelijke: niks van aangetrokken, alles verdwijnt achteraf en het effect wordt minder en minder. Heb hem zeker niet ingespeeld met een DVD ofzo. Wegens ook kindjes in huis staat de TV vele uurtjes op per dag dus qua inspelen zal dat wel kunnen tellen.

Laat je hoofd niet gek maken zou ik zeggen (ook niet door mijn settings).

Eindelijk zijn de problemen met usb opgelost. Bij inbrengen van een usb-stick kreeg ik nl. een melding op het scherm van overbelasting en die bleef staan ongeacht welke bron ik ook koos. Ik heb nog de fabrieksinstellingen terug gezet maar ook dit had geen resultaat. Leverancier kende dit probleem ook niet dus Samsung gebeld. Volgens hen zou een update het probleem moeten oplossen. Via het scherm gaat updaten niet dus toen maar naar de site en de update binnen gehaald. Op een usb-stick gezet en geinstalleerd op het scherm. Gelukkig was de melding toen weg. Ik schreef al eerder dat ik met mijn muurbeugel niet bij de usb-ingangen kon. Afijn ik heb daar niks aan veranderd maar wel aan beide usb-ingangen een kabeltje aangesloten die in mijn kast eronder verdwijnen. Zo kan ik beide benutten en het resultaat is verbluffend. Een gedownloade 3d film (mkv bestand) speelt meer dan perfect af. Enige nadeel van een update is dat je terug gaat naar de fabrieksinstellingen, oftewel alles opnieuw instellen.
Vraag: Weet iemand hoe ik bij het afspelen van een film via usb geluid krijg over mijn versterker?

Anoniem: 245048 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 19:25:
Vraag: Weet iemand hoe ik bij het afspelen van een film via usb geluid krijg over mijn versterker?
Optische kabel van plasma naar versterker: geluidsinstelling gewoon ipv "tv luidspreker" voor "externe luidspreker" kiezen. Dus zonder optische kabel terug zal het niet lukken.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 377773 op 30-09-2010 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 377773 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 21:01:
[...]

Optische kabel van plasma naar versterker: geluidsinstelling gewoon ipv "tv luidspreker" voor "externe luidspreker" kiezen. Dus zonder optische kabel terug zal het niet lukken.
Zo dacht ik dus ook. Heb idd een optische kabel van scherm naar receiver aangesloten. Maar van receiver gaat ook een hdmi naar het scherm. Dus als ik tv en beeld kies op mijn versterker gaat dat vis hdmi. Hoe kan ik dan de keuze maken voor optisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Niet online
Anoniem: 245048 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 00:32:
[...]
Zo dacht ik dus ook. Heb idd een optische kabel van scherm naar receiver aangesloten. Maar van receiver gaat ook een hdmi naar het scherm. Dus als ik tv en beeld kies op mijn versterker gaat dat vis hdmi. Hoe kan ik dan de keuze maken voor optisch?
Door op de receiver te kiezen voor geluid via je optische aansluiting. Misschien kun je het TV kanaal daarvoor aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stel: BLURAY-hdmi-RECEIVER-hdmi-TV dan heb je idd je receiver op bepaalde instelling en poort staan om het beeld en geluid correct te laten verlopen.
In geval van je USB-film passeert beeld niet via receiver, maar geluid kan je idd naar receiver sturen.
In dat geval zal je enkel je input moeten veranderen van je receiver op moment dat je film ziet waarbij je receiver dus op dat moment geluid weergeeft van wat hij optisch binnenkrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Laatst online: 06-06 16:43
Sinds woensdag in het bezit van van PS50C550 :)

Mooi toestel, mooi beeldje
Ga m waarschijnlijk alleen maar voor beeld gebruiken en alleen via HDMI 1.
Heb een AV receiver die al het beeld en geluid verwerkt.

Nog bijzonderheden en tips waar ik aan moet denken/ instellingen die ik kan aanpassen om het beeld beter te krijgen?

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 377773 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 10:50:
stel: BLURAY-hdmi-RECEIVER-hdmi-TV dan heb je idd je receiver op bepaalde instelling en poort staan om het beeld en geluid correct te laten verlopen.
In geval van je USB-film passeert beeld niet via receiver, maar geluid kan je idd naar receiver sturen.
In dat geval zal je enkel je input moeten veranderen van je receiver op moment dat je film ziet waarbij je receiver dus op dat moment geluid weergeeft van wat hij optisch binnenkrijgt.
Helemaal duidelijk maar..............ik maak gebruik van de Logitech Harmony One a.b. Dus staat alles ingesteld op mijn a.b. Als ik bv. tv wil kijken klik ik op TV kijken en gaan de settopbox, TV en receiver aan. Zo ook met alle andere apparaten. Alles is aangesloten met HDMI en heb ik een optische kabel van TV naar receiver lopen voor het usb geluid. Kortom als ik tv kies maak ik gebruik van HDMI en door het wijzigen van de bijbehorende ingang is mijn beeld weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245048 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 23:34:
[...]

Helemaal duidelijk maar..............ik maak gebruik van de Logitech Harmony One a.b. Dus staat alles ingesteld op mijn a.b. Als ik bv. tv wil kijken klik ik op TV kijken en gaan de settopbox, TV en receiver aan. Zo ook met alle andere apparaten. Alles is aangesloten met HDMI en heb ik een optische kabel van TV naar receiver lopen voor het usb geluid. Kortom als ik tv kies maak ik gebruik van HDMI en door het wijzigen van de bijbehorende ingang is mijn beeld weg.
Heb ook een harmony One. Dan moet je hem met de software van Harmony one op de PC aanpassen: je hebt nu een activiteit "TV kijken" die dus correct werkt. Maak dan nog een activiteit bij (vb film kijken). Geef aan dat het beeld van TV komt en geluid van receiver en zeg dan hij de receiver op een input moet zetten waarbij hij geluid van de optische poort laat horen. Bijkomend geef je dan als startcommando mee "media play" (is een toets op de originele ab). In dat geval maakt het zelfs niet uit denk ik welke input je tv op dat moment heeft (kies bv dezelfde als tv kijken). Is echt simpel te maken hoor. Maw een activiteit van enkel de TV en de receiver.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 377773 op 02-10-2010 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco781976
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-10-2021
Firmware upgrade via USB stick wil niet op mijn PS50C7700?

Laatste firmware gedownload van Samsung site op USB stick.
USB stick in de tv, menu volgt op scherm, firmware upgrade
Dan gaat ie zoeken op USB stick en vindt vervolgens niets |:(

Wat doe ik verkeerd?

ohja en firmware van de samsung site is natuurlijk een nieuwere versie dan op tv staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarschijnlijk ben je vergeten het gedownloade bestand op usbstick eerst uit te pakken op de usbstick (gewoon de exe starten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 356920

Hebben jullie al vernomen dat je voor Dolby True HD en DTS-HD Master Audio enkel de HDMI aansluiting kan gebruiken op je receiver, volgens HDV komt dit omdat deze nieuwe formaten te veel bandbreedte gebruiken voor de Optische of Coaxiale aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 369406

Via nieuwsgroepen is er zat 3D content te vinden.
Heb zelf monster house en cloudy with a chance of meatballs gekocht en echt geweldig !
Op HDD heb ik imax deep sea en monsters versus aliens en grand canyon staan ook echt geweldig.
Ik merk wel dat op blu ray het 3d content echt strak is, en op de HDD de films niet altijd helemaal strak lopen.
Krijg af en to een waas of dubbel beeld.
Dit zal wel komen omdat alles omgezet is naar mkv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 377773 schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 16:26:
[...]

Heb ook een harmony One. Dan moet je hem met de software van Harmony one op de PC aanpassen: je hebt nu een activiteit "TV kijken" die dus correct werkt. Maak dan nog een activiteit bij (vb film kijken). Geef aan dat het beeld van TV komt en geluid van receiver en zeg dan hij de receiver op een input moet zetten waarbij hij geluid van de optische poort laat horen. Bijkomend geef je dan als startcommando mee "media play" (is een toets op de originele ab). In dat geval maakt het zelfs niet uit denk ik welke input je tv op dat moment heeft (kies bv dezelfde als tv kijken). Is echt simpel te maken hoor. Maw een activiteit van enkel de TV en de receiver.
Dank je Gulan voor het meedenken, dat moet lukken, ik ga het morgen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macwtr
  • Niet online
Vrijdag mijn PS58C6500 binnengekregen, echt een pracht van een ding, maarrrr.... hij heeft de befaamde buzz :'(

Had er al veel over gelezen en twee weken lang gewikt en gewogen tussen deze Samsung of een van de 60" LG's. Uiteindelijk niet voor LG durven kiezen en gehoopt dat Samsung het buzzen inmiddels wel onder de knie zou hebben, of dat ik een stil exemplaar zou ontvangen (ze schijnen te bestaan).

Helaas dus. Je hoort de buzz alleen goed als je precies recht voor de tv zit. Op een andere plek of als je gaat staan valt het mee en moet je er echt op letten. Maar ja, waar zit je normaliter?

Ik heb nog 14 dagen herroepingsrecht. Ik wacht deze week nog af om te zien of het minder wordt, en zo niet, dan gaat 'ie retour naar de webshop en ga ik toch achter een LG aan.

Update: ik (32 jaar) kan het hoogfrequente geluid duidelijk horen, mijn moeder (58 jaar) hoort niets.

[ Voor 6% gewijzigd door macwtr op 03-10-2010 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Anoniem: 356920 schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 18:11:
Hebben jullie al vernomen dat je voor Dolby True HD en DTS-HD Master Audio enkel de HDMI aansluiting kan gebruiken op je receiver, volgens HDV komt dit omdat deze nieuwe formaten te veel bandbreedte gebruiken voor de Optische of Coaxiale aansluiting.
Kan ook via multi-channel analoog. Niet dat je daar iets mee opschiet, maar het kán dus ook zonder HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronzelver
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-06 22:24
Ik heb dit weekend de laatste firmware (T-VALDEUC-2002.0) op mijn PS50C7700 geïnstalleerd en op de een of andere manier heeft Samsung de HDCP handshake gewijzigd. Voorheen had ik geen enkel probleem met mijn mediacenter (met NVidia GT240), ook niet wanneer mijn mediacenter uit slaapstand kwam, maar nu moet ik de TV eerst uit- en aanzetten om beeld te krijgen. Wanneer ik alleen de ingang omzet naar HDMI1 (DVI-PC) dan ziet hij geen videosignaal?!?
Heeft iemand anders hier ook last van? Kan ik de firmware ook downgraden?

GA-Z97X-UD5H, Core i5 4670, 8Gb DDR3, MSI GTX 1050 Ti 4Gb, Samsung 840 EVO 250 Gb SSD, BCM94360CD Wifi+Bluetooth 4.0LE, MacOS 13 High Sierra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
Heeft iemand voor mij de afmetingen van de doos waar de PS50C7700 in zit? Ik twijfel namelijk of ik hem makkelijk in mijn auto krijg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360649

Venxir schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 16:26:
Heeft iemand voor mij de afmetingen van de doos waar de PS50C7700 in zit? Ik twijfel namelijk of ik hem makkelijk in mijn auto krijg. :P
Venxir, Package size: 157,5 x 86 x 24 (samsung site)

Zelf heb ik ook nog een vraag... Ben van plan om zaterdag bij Saturn de PS50C7700 te kopen. Heb dan ook nog wat HDMI kabels nodig om Receiver, SET TOP BoX UPC, Hard Disk Recorder en PS3 aan te sluiten.
Ik geloof dat ik bij Saturn hdmi cables zag vanaf 35 a 39 Euro. Dit moet toch goedkoper kunnen? Zelf denk ik dat voor mij de kabels niet langer dan 1,5 m hoeven te zijn.
Wie of wie kan mij advies geven waar en welke HDMI kabels ik moet kopen. Heb geen zin om dure Monster kabels te kopen.
Weet ook niet helemaal zeker of ik bijvoorbeeld voor de PS3 een andere kabel nodig heb (1,4?)
Alvast bedankt

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 360649 op 04-10-2010 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-06 23:49

SalimRMAF

SpaceX - 4K

De PS3 ondersteund sowieso geen .14 HDMI. Ik zou de HDMI kabels bij de Action kopen (2 euro). ;)

Eventueel 1 "officiele" HDMI 1.4 kabel voor je 3D BluRay speler.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuwie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-06 09:38
Ik kan maar geen keuze maken tussen de PS50C7700 en de LE46C750, wat is de beste keus :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Stuwie schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 23:56:
Ik kan maar geen keuze maken tussen de PS50C7700 en de LE46C750, wat is de beste keus :? :?
De eerste. Is groter. Is plasma. Nuff said ;) LCD-aanhangers zullen het kleintje wel weer aanraden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360649 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 17:04:
[...]

Wie of wie kan mij advies geven waar en welke HDMI kabels ik moet kopen. Heb geen zin om dure Monster kabels te kopen.
Ik heb mijn kabels hier gekocht, goed en goedkoop mits je geen lange afstanden moet overbruggen.
http://www.hdmikabelshop....MC5sOrQ86MCFQkrDgod-V4R3g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsheeren
  • Laatst online: 25-08-2024
Heb zelf sinds vorige week de PS63C7700 versie samen met een PS3 en de 3D werkt precies hetzelfde met een HDMI 1.3 kabel (omdat de PS3 HDMI interface maximaal HDMI 1.3 ondersteund.)

De HDMI 1.4 kabels ondersteunen alleen meer bandbreedte waardoor HDMI 1.4 aparatuur meer data over de kabels kunnen sturen.
De PS3 kan hier dus geen gebruik van maken. Daardoor kan er ook geen HD audio samen met een 1080P 3D afgespeeld worden op een PS3. (Zie http://us.playstation.com/support/systemupdates/ps3/ > "Limitations on Blu-ray 3D™ disc playback").
De PS3 gebruikt dus de bandbreedte van de HDMI 1.3 interface om toch 1080P 3D af te kunnen spelen ten koste van HD audio en wat andere opties.

1.4 kabel is dus overbodig voor een PS3, alleen apparatuur die de nieuwe HDMI 1.4 functies ondersteund kan van de extra bandbreedte gebruik maken en de PS3 dus helaas (nog) niet.
Anoniem: 360649 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 17:04:
[...]

Zelf heb ik ook nog een vraag... Ben van plan om zaterdag bij Saturn de PS50C7700 te kopen. Heb dan ook nog wat HDMI kabels nodig om Receiver, SET TOP BoX UPC, Hard Disk Recorder en PS3 aan te sluiten.
Ik geloof dat ik bij Saturn hdmi cables zag vanaf 35 a 39 Euro. Dit moet toch goedkoper kunnen? Zelf denk ik dat voor mij de kabels niet langer dan 1,5 m hoeven te zijn.
Weet ook niet helemaal zeker of ik bijvoorbeeld voor de PS3 een andere kabel nodig heb (1,4?)
Alvast bedankt

[ Voor 14% gewijzigd door nielsheeren op 05-10-2010 11:44 . Reden: Typo en extra alinea ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:18
was het ook niet zo dat breedbeeld tv's "rechtop" vervoerd moeten worden ?
(iets met kans op breuk beeldscherm ofzo)
Pagina: 1 ... 6 ... 24 Laatste