Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superandrea
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-01 23:58
coenderstheman schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:49:
Hé, wil ik net de ps50c7700 gaan bestellen, zie ik dat hij opeens 100 euro duurder is bij de webwinkels... Balen :(
Dat is echt waar. Ik heb een vraag aan een van de online-winkels gesteld, en antwoord was shocking :) :

U: U: Good morning. I see that PS50C7700 price went 80 euros up. Is there particular reason - some extras (3D glasses included) or something else? I saw the same change on Sunday, but the price went back to 1.319 on Monday. Thank you for your answer.
De medewerker heeft de chat afgesloten. :+

Eigenlijk, geen antwoord waroom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115951

Jasikevicius3 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:07:
http://www.flatpanelshd.c...on=showfull&id=1267184615
en
http://www.3dtvmagazine.n...ung-3d-plasma-en-led-tvs/

Hier spreken ze over de C8000 plasma serie die spoedig zou moeten verschijnen.

Verschil met de C7000 is dat de C8000 al wi-fi heeft ingebouwd en een Calibratie-modus bevat.

Iemand hier al meer informatie over mbt wanneer deze precies uitkomt (behalve het '3e kwartaal')?

[afbeelding]
Bron: http://www.allesoverhomec...-plasma-en-led-modellen./
Op 3 september is het de IFA beurs in Berlijn. Denk dat er daar wel details worden vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nullius
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-04-2024
Jasikevicius3 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:07:
http://www.flatpanelshd.c...on=showfull&id=1267184615
en
http://www.3dtvmagazine.n...ung-3d-plasma-en-led-tvs/

Hier spreken ze over de C8000 plasma serie die spoedig zou moeten verschijnen.
Verschil met de C7000 is dat de C8000 al wi-fi heeft ingebouwd en een Calibratie-modus bevat.
Iemand hier al meer informatie over mbt wanneer deze precies uitkomt (behalve het '3e kwartaal')?
...
Bron: http://www.allesoverhomec...-plasma-en-led-modellen./
In de tabel staat enkel de PN-serie, die enkel voor de USA is bedoeld.
In je bron staat ook een tweede tabel met de PS-serie (Europa), zonder vermelding van de C8000.
Dat kan er op wijzen dat de C8000 niet eens in Europa wordt gelanceerd.

Verder kijken we inderdaad uit naar de IFA beurs uiteraard :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nullius schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:02:
[...]

In de tabel staat enkel de PN-serie, die enkel voor de USA is bedoeld.
In je bron staat ook een tweede tabel met de PS-serie (Europa), zonder vermelding van de C8000.
Dat kan er op wijzen dat de C8000 niet eens in Europa wordt gelanceerd.

Verder kijken we inderdaad uit naar de IFA beurs uiteraard :-)
De 8000 serie wordt wel degelijk in Europa gelanceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-06 09:08
Uiteindelijk toch maar de knoop doorgehakt en naar de Block geweest om een PS50C550 te halen voor € 694,00. Hele mooie prijs maar voor mij als 16-jarige toch een hoop geld, gelukkig sinds gisteren een nieuwe bijbaan dus dat moet goedkomen. TV word maandag geleverd want de plaatselijke Block was al door z'n vooraad heen.

Over inspelen lees ik verschillende dingen de één zegt 80 uur de ander 200 uur en de volgende 400 uur. Wat is wijsheid? het lijk mij gewoon slim de eerste 100-150 uur sowiso op 50% van het contrast en brightness te draaien. Verder bood de block nog een inbrandingsverzekering aan voor 5 jaar á 100 euro, uiteindelijk niet gedaan omdat ik vooral lees dat de image retention bij dit model aanwezig is maar snel weer wegtrekt.

Dat word leuk straks 50 inch op een kijkafstand van 1.80. :> :P kom van 32 inch LCD van Philips dus dat moet zeker een verbetering worden.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Inspelen bestaat niet, er is geen magisch moment waarop je ineens alles wel zou kunnen doen zonder inbrandgevaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNT_
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-01-2023
Ben erg benieuwd hoe je aan die info komt. Ik zit zelf naar deze tv te kijken en heb inmiddels meerdere fora's en artikelen gelezen dat C8000 in Amerika de C7000/ C7700 van Europa is. (verschil C8000 en C7000 in Amerika met name de real black filter en opties om te calibreren...)

http://www.avforums.com/f...ners-thread-part-2-a.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNT_
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-01-2023
Een betere link: in navolging van iemand in dit forum die aangaf dat hij binnen was bij flatpanels. Ben ook errugggg benieuwd hoe hij eruit komt in de test.

http://www.flatpanelshd.c...on=showfull&id=1281952997

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
Oscar Mopperkont schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 16:33:
Inspelen bestaat niet, er is geen magisch moment waarop je ineens alles wel zou kunnen doen zonder inbrandgevaar.
Dus het is net zoals met alcohol eigenlijk volgens die reclames. :P Je mag alle instellingen veranderen naar eigen inzicht maar met mate. Ik snap zelf ook wel dat 100 contrast en 100 brightness niet zo goed is voor het panel. Dus gewoon aftunen naar eigen wensen en het dan aankijken of het gaat.

Ik vond hier nl. een calibratierapport van iemand die hem gecalibreerd zou hebben maar volgens die review zou hij het contrast dus op 90 hebben gezet en dat lijkt mijn out of the box eigenlijk niet zo gezond.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Geen idee hoe de contrastinstellingen bij die Samsungs werken, maar ik vind het nogal hoog. Aangezien je contrastwaarde minder zal worden met de tijd, zal hij snel genoeg op 100 moeten voor hetzelfde resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-06 10:37
Er zijn ook mensen die het op 98 hebben staan en het beeld alsnog perfect vinden. Ieder zijn ding blijkbaar :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360175

Misschien heeft Samsung over de 50-60Hz problemen van de panasonic VT20 gehoord en verwachten ze meer vraag naar de c7700 hierdoor. Zelf ga ik hierdoor nu waarschijnlijk ook voor een sammy ipv een panny.
Wel balen dat het opeens wat duurder is geworden. Ik heb in ieder geval nog wel een prinscreentje van de oude prijzen. Wellicht dat daarmee nog wat te onderhandelen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357779

Lees net op AVS dat de Samsung C7705 ( C7700 nl? ) last heeft van black level bug met 50hz signalen. Ben benieuwd of dit nog wordt gefixt.

http://dennisthomsen.dk/2...vs-60hz-vs-cinema-smooth/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Ik heb mijn c7700 nu een paar weken en ben er erg blij mee, maar het viel me net op dat ik al last heb van inbranding.

Alleen van dichtbij te zien, maar ik zie duidelijk de schermen van m'n media center in het beeld zitten.

Terwijl ik het contrast nog aardig laag heb, en hij nooit langer dan een half uurtje per dag idle staat op m'n media center. Heb gewoon een screensaver e.d. draaien.

Hoop dat het hier bij blijft... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deze review kwam ik tegen over de c7705 (is gelijk aan de c7000):
http://dennisthomsen.dk/2...8000-review-and-settings/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenderstheman
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-02-2023
superandrea schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:48:
[...]

Dat is echt waar. Ik heb een vraag aan een van de online-winkels gesteld, en antwoord was shocking :) :

U: U: Good morning. I see that PS50C7700 price went 80 euros up. Is there particular reason - some extras (3D glasses included) or something else? I saw the same change on Sunday, but the price went back to 1.319 on Monday. Thank you for your answer.
De medewerker heeft de chat afgesloten. :+

Eigenlijk, geen antwoord waroom...
Heb het geprobeerd bij een webwinkel. Dit was hun antwoord:

Tot onze spijt kunnen wij u niet tegemoet komen inzake de prijs van de TV. Prijzen fluctueren op het internet. Prijsvergelijkingssites zoals bijvoorbeeld Tweakers doen 1 a 2 keer per etmaal een update en zo kan het wel eens zijn dat de prijzen niet meer overeenkomen. (zowel in positieve als in negatieve zin)

Met betrekking tot uw vraag inzake de bril moeten wij u meedelen dat de TV zonder bril geleverd wordt. De nieuwe serie Samsung 3D tv’s zullen wel incl. 1 bril geleverd gaan worden.

Zijn dus oude modellen zonder bril. Dan ga ik hem maar bij Franklin halen denk ik, daar krijg je er 3 brillen bij voor nog net geen 1500 euro. Zag wel dat zij niet bij het keurmerk webwinkel aangesloten waren, maar lees bijna alleen maar positieve verhalen over ze. Of heeft iemand andere ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

En hier de conclusie voor de luie mensen:
So what are the differences the between the Panasonic and the Samsung.
Price (Samsung is about half the price of the Panasonic).
2 inches larger screen on the Panasonic.
A little bit better blacks on the Panasonic (although only people who have owned a Kuro will notice). Samsung hits ca. 0.02 cd/m2 (don’t have the equipment to measure lower) and the Panasonic has been measured at 0.009 cd/m2 (0.012 cd/m2 after MLL rise).
The Samsungs do make a louder buzzing sound (both a high and low frequency).
The Samsung has a much smarter and better design. The Panasonic looks like it was made in 2004 and is hard to wall mount.
The Panasonic is about 2.5 – 3 times as deep as the Samsung.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Testing, one, two ...

Anoniem: 335440

ik heb een ps42c450, nu al een tijdje staan hier en ik krijg bij een volledig wit scherm een soort van paarse spikkels/gloed. Dit gebeurt ook sporadisch bij een wit stuk van een beeld.Ik heb getest met digitale (hd) tv van ziggo via mijn xbox360 en via een usb stick met films hd en sd.

Weet iemand wat dat kan zijn? En of je er überhaupt zelf iets aan kan doen... Heeft iemand anders hier misschien ook last van?

Dus de samsung heeft ook een 50Hz probleemtje. Als is dit naar mijn mening een stuk minder vervelend dan het panasonic probleem.

coenderstheman schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 21:49:
[...]

Heb het geprobeerd bij een webwinkel. Dit was hun antwoord:

.......

Met betrekking tot uw vraag inzake de bril moeten wij u meedelen dat de TV zonder bril geleverd wordt. De nieuwe serie Samsung 3D tv’s zullen wel incl. 1 bril geleverd gaan worden.

......
Wat wordt bedoeld met de nieuwe serie? Als je nu de TV besteld krijg je waarschijnlijk de oude serie zonder 3d bril maar betaal je de nieuwe prijs! Of zie ik dat verkeerd?

• superandrea
Anoniem: 360175 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 10:45:
[...]

Wat wordt bedoeld met de nieuwe serie? Als je nu de TV besteld krijg je waarschijnlijk de oude serie zonder 3d bril maar betaal je de nieuwe prijs! Of zie ik dat verkeerd?
PS50C7700 is tijdelijk uitverkocht bij alle winkels. Ik heb gemerkt dat niemand heeft eigen voorraad, maar alemaal geven voorraad bij leverancier (Samsung).

Vorige keer duurde een weekje voor dat ze binnen gekomen zijn... Net na de salaris ;-)

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-06 16:57
coenderstheman schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 21:49:
[...]
Dan ga ik hem maar bij Franklin halen denk ik, daar krijg je er 3 brillen bij voor nog net geen 1500 euro. Zag wel dat zij niet bij het keurmerk webwinkel aangesloten waren, maar lees bijna alleen maar positieve verhalen over ze. Of heeft iemand andere ervaringen?
Wat ik hier intussen op het forum gelezen heb schijnt Franklin wel goed te zijn...

• The Ultimate Warrior
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04-2022
Afgelopen week ook de PS50C7700 bij de webwinkel met de chat. Daar ook gevraagd of er een 3D bril bijgeleverd werd. Antwoord was dat deze er niet bij zat.
Hij werd dinsdag geleverd (dag vertraging), maar er zat wel een bril bij ;)
Nadeel is dat je een dag moet opofferen omdat de tv tussen 9-17 geleverd wordt.

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-06 23:23

SalimRMAF

SpaceX - 4K

?? Naar mijn weten komt er toch geen 3d bril bij de C7700? :)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245048

Volgens de site van Franklin worden er voor de prijs van € 1475 zelfs 3 3d brillen bij geleverd. Weet iemand misschien of deze actieve en oplaadbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102028

Nou, mijn TV is inmiddels binnen en provisorisch opgesteld.

Volgende week komt hier HD televisie in huis, dus vooralsnog moet ik het stellen met TV in SD. Maar ik kan niet anders dan tevreden zijn over deze TV. Rustig beeld met prima kleuren. Alles staat nog op de standaard instellingen, want ik heb begrepen dat dat zo hoort voor de eerste 200 uur..?

De keuze van het beeldformaat moest ik even uitvogelen, omdat deze TV bij sommige uitzendingen wat lijnen weg laat vallen. Nu hebben sommige programma's een smalle zwarte balk boven en onder, maar daar kan ik me niet druk om maken. Dit was ook geen verrassing, want dat heb ik elders kunnen lezen.

As we speak draait nu LOTR via de XBOX op mijn nieuwe aanwinst en ondanks dat dit misschien niet de meest geweldige DVD-speler op de markt is en deze nog niet is aangesloten via HDMI (staat in back order) geeft dit scherm mij het idee naar een mini bioscoopscherm te kijken. Het geluid is redelijk, niet verkeerd voor een LCD/plasma. Maar er is een kabel onderweg om dit te verbeteren :P. Ook dit zal voorlopig wat provisorisch zijn, omdat het door mij beoogde Rotel stereosetje nog even op zich laat wachten :P.

Al met al een geweldige TV zonder poespas tegen een spotprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 102028 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 00:27:
Alles staat nog op de standaard instellingen, want ik heb begrepen dat dat zo hoort voor de eerste 200 uur..?
Dat heb je verkeerd begrepen, zoals 3 posts geleden nog werd gezegd: inspelen bestaat niet en er is geen magische grens waarna een plasma niet meer inbrand. Het slijten van het fosfor gaat steeds langzamer waardoor je plasma steeds minder gevoelig wordt voor IR en inbranden. Dat is het enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 356920

Vandaag nieuwe firmware voor de PS50 C550 beschikbaar

http://www.samsung.com/be...&prd_mdl_name=PS50C550G1W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
Iemand enig idee waar ik een changelog kan vinden en of die überhaupt bestaat?

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superandrea
Anoniem: 245048 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 00:11:
Volgens de site van Franklin worden er voor de prijs van € 1475 zelfs 3 3d brillen bij geleverd. Weet iemand misschien of deze actieve en oplaadbaar zijn?
Volgens de foto, geloof ik dat deze niet oplaadbaare zijn, maar, vor 17 euries extra, je kan kiezen tussen normale oplaadbaare brillen en die voor kinderen. 1 paar, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-06 20:30
Davidshadow13 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:04:
[...]
Iemand enig idee waar ik een changelog kan vinden en of die überhaupt bestaat?
Zal wel nooit bekend worden. Alleen dit staat op de UK site:

1. Title
2010 Model Firmware
2. Applicable Model
PS**C4, 5 Series
3. Carrier or Corporate Customer
Open Market
4. Description
T-TDT5DEUC-1020.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3E3A37
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-04 22:07
The Ultimate Warrior schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 19:28:
Afgelopen week ook de PS50C7700 bij de webwinkel met de chat. Daar ook gevraagd of er een 3D bril bijgeleverd werd. Antwoord was dat deze er niet bij zat.
Hij werd dinsdag geleverd (dag vertraging), maar er zat wel een bril bij ;)
Nadeel is dat je een dag moet opofferen omdat de tv tussen 9-17 geleverd wordt.
@The Ultimate Warrior: "Webwinkel met de chat" mogen hier geen winkel namen worden genoemd? Ik ben erg benieuwd waar je deze met bril heb gekocht. Ik heb namelijk zelf gisteren ook contact gehad met een webwinkel waar ze mij vertelde dat ze het niet zeker wisten of de bril er wel of niet in/bij zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

superandrea schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:07:
[...]

Volgens de foto, geloof ik dat deze niet oplaadbaare zijn, maar, vor 17 euries extra, je kan kiezen tussen normale oplaadbaare brillen en die voor kinderen. 1 paar, denk ik.
Heb net even navraag gedaan en ze zijn idd op batterijen en voor € 17 extra per bril heb je oplaadbare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenderstheman
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-02-2023
Anoniem: 245048 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 18:53:
[...]

Heb net even navraag gedaan en ze zijn idd op batterijen en voor € 17 extra per bril heb je oplaadbare.
Klopt, ik heb de bestelling ook nog even snel omgezet en er twee actieve oplaadbare brillen van gemaakt. Dinsdag komt alles binnen :)

Weet iemand of er ook een handleiding van de 7700 online staat? Op de site van Samsung kon ik die niet vinden. Kan ik alvast wat inlezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Ultimate Warrior
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04-2022
3E3A37 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:54:
[...]

@The Ultimate Warrior: "Webwinkel met de chat" mogen hier geen winkel namen worden genoemd? Ik ben erg benieuwd waar je deze met bril heb gekocht. Ik heb namelijk zelf gisteren ook contact gehad met een webwinkel waar ze mij vertelde dat ze het niet zeker wisten of de bril er wel of niet in/bij zou zitten.
Ik heb hem besteld bij Take It Now. Volgens contact via de chat zou er geen bril meegeleverd worden, maar op de doos staat toch een sticker geplakt. Als ze hem op voorraad hebben, en wordt de bestelling overdag verwerkt, en de eerstvolgende werkdag gelevert. Ik had hem donderdagavond besteld, vrijdag verwerking, dus maandag zou deze tussen 9-17 geleverd worden. Helaas voor mij kwam hij pas dinsdagochtend. Daardoor wel een extra vrije dag moeten opofferen.

Middels de chat wordt wel snel gereageerd op vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superandrea
The Ultimate Warrior schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 18:13:
[...]

Ik heb hem besteld bij Take It Now. Volgens contact via de chat zou er geen bril meegeleverd worden, maar op de doos staat toch een sticker geplakt. Als ze hem op voorraad hebben, en wordt de bestelling overdag verwerkt, en de eerstvolgende werkdag gelevert. Ik had hem donderdagavond besteld, vrijdag verwerking, dus maandag zou deze tussen 9-17 geleverd worden. Helaas voor mij kwam hij pas dinsdagochtend. Daardoor wel een extra vrije dag moeten opofferen.

Middels de chat wordt wel snel gereageerd op vragen.
Tja, ik heb de dezelfde praatje met Take It Now gehad, geen brillen, etc... Maar,heel aardige mensen, en toch ook beste score in Shopreviews. Ik zit nog tussen ze en Franklin te denken... Laat ons a.u.b. weten als een brilletje echt in de doos zit.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yi-Long
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-05 16:18
Te idioot voor woorden, maar de C550 kost nu al 2 weken boven de 700euro bij de webshops, terwijl hij in de winkel voor onder de 700 staat/stond (Afgelopen week bij DeBlock, en aankomende week bij Scheer&Foppe...

Je zou denken dat je hem dan online wel ergens voor 650 incl. bezorging zou kunnen vinden, maar helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-06 20:30
Te lang gewacht. Ik heb de mijne van modern.nl voor €689.
In de pricewatch kan je aan de grafiek zien wat de laagste prijs is/was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:58

Stropdas

Insert subtitle here

Hij gaat bij Scheer en foppen 700euro kosten. Die zit hier bij ons in de buurt dus om dan 35euro te betalen voor bezorgen zie ik ook niet zitten. Als je je aanmeld voor de nieuwsbrief via de site kan je een bon afdrukken met 5euro korting. Je kan een willekeuringe naam/mailadres invullen om op die pagina te komen mocht je dat niet serieus willen doen. Weet iemand het formaat van de doos van deze 50c550? Weet niet of hij wel in mijn auto past. De doos van de huidige 42" was al erg groot In de PW is de prins al weer opgelopen naar 769 bij Platte TV Discounter

edit: gevonden: Package Size (WxHxD) 149 x 84 x 27 cm

[ Voor 12% gewijzigd door Stropdas op 29-08-2010 10:32 ]

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Prijzen zijn inmiddels wel behoorlijk aangepast en zie dat ook niet iedereen kan leveren. Ach geeft mij mooi de tijd om mijn "oude" scherm te verkopen en dan op naar de PN50C7700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yi-Long
cornfed99111 schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 21:15:
Te lang gewacht. Ik heb de mijne van modern.nl voor €689.
In de pricewatch kan je aan de grafiek zien wat de laagste prijs is/was.
Yeah, ik wa snog aan het twijfelen tussen een paar Panasonic modellen of een Samsung. Ik ben er nu toch wel redelijk over uit dat het de Samsung zal gaan worden, maar als ik de TV dan 3 weken geleden nog voor onder de 700 online zag staan, en inmiddels er vrij dik boven, dan wacht ik toch nog maar even (of ga wellicht alsnog voor de Panasonic S20...)

Je zou denken dat de webshops ook de prijzen in de folders zien staan, en daar weer onder zouden duiken.
Stropdas schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 10:27:
Hij gaat bij Scheer en foppen 700euro kosten. Die zit hier bij ons in de buurt dus om dan 35euro te betalen voor bezorgen zie ik ook niet zitten. Als je je aanmeld voor de nieuwsbrief via de site kan je een bon afdrukken met 5euro korting. Je kan een willekeuringe naam/mailadres invullen om op die pagina te komen mocht je dat niet serieus willen doen. Weet iemand het formaat van de doos van deze 50c550? Weet niet of hij wel in mijn auto past. De doos van de huidige 42" was al erg groot In de PW is de prins al weer opgelopen naar 769 bij Platte TV Discounter

edit: gevonden: Package Size (WxHxD) 149 x 84 x 27 cm
Volgens mij past dat dus net niet bij mij op de achterbank, en vind ik ook een beetje 'gevaarlijk'. Scheer&Foppe hebben we hier ook redelijk dicht in de buurt, en 35 euro vind ik gewoon veels te veel om dan te laten bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171750

Weet iemand hoeveel de 50C7700 verbruikt?
Gebruikt men een verschillend panel in de c7700, C6000 en C670? Of geven deze eenzelfde kwaliteit weer?

EDIT: De C7700 heeft dus de real black filter en de rest niet. Van het verbruik vind ik niks terug buiten dat de C670 zeker een eclabel heeft en de rest waarschijnlijk niet.

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 171750 op 29-08-2010 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103952

Heb de mijne (PS50C550) besteld bij Block, en ze bellen maandag wanneer ie geleverd gaat worden. En aangezien Block niet bij mij in de buurt zit, laat ik het ze lekker bezorgen, daarnaast is mijn auto niet groot genoeg en doen "we" samen een kwaliteitscontrole als de tv in mijn huis is.

Al met al een prima deal voor dat geld. Een collega van mij heeft dezelfde gekocht, +- 3 weken geleden en die heeft € 75 euro meer betaald.

Tegenwoordig hoeft niet iedere internetwinkel goedkoper te zijn dan de fysieke winkel. Kijk bijvoorbeeld naar de Mediamarkt die een aantal weken geleden de LG50PK250 in de aanbieding (€ 600) had, tegen een lagere prijs dan de pricewatch destijds. Nu doen Block en S&F hetzelfde.

Ook bij S&F en Block kun je online bestellen, dus sla je slag ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 15:37

mindcre8r

Tradepedia

ik heb nu ook de C7700 staan, en staan want ik had een flinke error met de muurbeugel.

ik heb een vianco chief muurbeugel gekocht en daarbij braken de beton ankers bij aandraaien :(
nu zit ik dus met 4 bouten in mijn muur die je natuurlijk met geen mogelijkheid kan verwijderen.

ik kreeg trouwens wel een 3dbril bij de tv, nog niet getest dough. eerst dat verrekte ding aan de muur!

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parend
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11-2021
Hallo mensen,

Ik ben van plan om de PS50C7700 te kopen maar ik lees dat deze geen analoge uitgang heeft.
Is het mogelijk om deze Samsungs op een of andere manier aan te sluiten op een analoge versterker?
Indien dit toch mogelijk is via een scart aansluiting of iets dergelijks, loopt het geluid dan synchroon met het beeld?

Ik las dat er enige delay was voordat het video signaal op het beeld verscheen hierdoor ben ik benieuwd of deze delay dan ook verwerkt is op de analoge uitgangen (zoals een scart aansluiting). Het lijkt me wel fijn dat het beeld en geluid lip sychroon lopen.

Hartelijk dank voor het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dave-NMGN
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-05 10:41
Beste mensen,

Ik heb 2 weken geleden een plasma televisie van Samsung aangekocht. Het gaat om de S50C550.
Nu heb ik hier toch wat probleempjes mee aangezien ik niet het gewenste beeld en scherpte krijg ik die wil.
Ik heb hem aangesloten op UPC digitale tv.
Het beeld is niet scherp, je ziet geen blokjes maar soms is het wat waziger.
Wat ik ook nog erg vervelend vindt is dat ik zondagmiddag de tv aanzette om voetbal te kijken, ik een ondertiteling lichtjes in het gras kreeg te zien.
Terwijl de tv hiervoor +/- 15 uur uitgestaan heeft.
Deze tv beschikt over 100 hz en heeft een reactie van 0,0001 ms. Maar hier is niks van te merken.
De LCD van philips die ik hiervoor had (1 x Philips 42PFL5603D (Full HD) was een stuk beter.
Nu heb ik al de randverbetering uitgezet en ook de digitale en mpeg ruisfilter.
Ik kan me wel herinneren voordat ik de zenders ging zoeken en in het menu kon ik iets moest kiezen om verder te gaan. dit waren verschillende getallen. Ik heb geen idee wat het was ofzo maar ik heb he,m laten staan waar hij op stond.
Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Alvast bedankt...

[ Voor 10% gewijzigd door Dave-NMGN op 01-09-2010 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pCOW
  • Laatst online: 13-06 19:19
vraagje voor in ieder geval de bezitters van een ps50c7700, maar wellicht gebeurt het ook bij andere plasma's. Het is mij nu al 2x overkomen dat ik 's avonds via het netwerk een film/ serie (mkv-file) aan het bekijken ben en precies om 0.00 gaat de tv uit en meteen weer aan. Maar bij het aan gaan, gaat de tv niet verder met het afspelen van media, maar naar een van de gewone tv-kanalen.
Iemand anders dit ook al meegemaakt en/of oplossingen hiervoor? Ik heb al eens zitten kijken naar de automatische update via internet check functie , maar op dit moment durf ik niet te zeggen of deze nou aan of uit staat...
'k hoor het graag.

mijn signature is bewust leeg :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Zojuist bij Scheer en Foppen langsgeweest en een PS50C550 gereserveerd. 5euro korting via aanmelden voor nieuwsbrief. 703euro incl verwijderingsbijdrage. Er is inderdaad een licht zoemend geluid te horen maar zachter dan de 60" van LG die in de winkel stond voor 2000euro. De LG 42"die we nu in de huiskamer hebben heb ik nooit zo gehoord. Hoop dat de zoem in onze huiskamer nagenoeg onhoorbaar is. Ze hadden helaas geen HDinput die aangesloten kon worden maar heb vertrouwen in de beeldkwaliteit. De doorzichtige rand en voet zien er mooi uit :)

Volgende week maandag ga ik hem daar ophalen aangezien het centraal magazijn alleen open is tijdens kantooruren (en pas half 10 open is). Online is hij 10euro goedkoper maar als er wat is is er een winkel waar ik het kan melden en die verder alles regelt als er problemen zijn. We hebben daar goede ervaring mee. Weekje wachten moet wel lukken. Er komen er morgen 100 binnen bij het centraal magazijn en er waren er nu 5 van gereserveerd. Lijkt er dan op dat ze nog wel even voorraad hebben daar al weet ik niet hoe hard het gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Als je in een winkel reeds gezoem kan horen zal dat thuis alleen maar (veel) erger zijn hè. Meestal hoor je in een winkel (nagenoeg) niets door het aldaar aanwezige geroezemoes. Thuis, bij stilte, valt het veel meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239835

Ik heb ook een PS50C550 en die heeft een flink hoorbare buzz. Vooral als je programma's als het journaal of met stille onderbrekingen hebt hoor je een harde zoem. Word hier helemaal gek van, dus mijn vraag is:

Kan iemand voor eens en altijd duidelijk zeggen wat je hier tegen kan doen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Anoniem: 239835 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 13:49:
Kan iemand voor eens en altijd duidelijk zeggen wat je hier tegen kan doen?
Zelf: niets. Wel kan: Samsung bellen en hopen op een oplossing. Lukt dat niet: ander merk/soort tv kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

In aanvulling op Brad Pitt. Uit dit topic blijkt dat Samsung inderdaad in sommige gevallen iets aan de buzz kan doen door een bepaalde spoel te verwijderen. Of hij dan echt weg is, kun je niet met zekerheid zeggen, maar zou wel het eerste zijn wat ik zou doen als ik een Samsung had.

Mocht Samsung niks voor je kunnen betekenen en mocht ruilen of een andere tv kopen geen optie zijn, dan kun je wellicht nog wel iets aan de akoestiek doen. Het kan zijn dat je tv net op zo'n manier hangt dat de buzz via de muur precies naar jou toe wordt gekaatst. Het probleem zal dan niet weg zijn, maar je kunt het mogelijk wel verminderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 369406

Als ik het zo hoor heb ik echt geluk :)
Ik hoor echt helemaal niks uit mn ps50c7700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-05 11:47
hoor ook niks is echt stil me 7700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dave-NMGN
  • Laatst online: 17-05 10:41
Wat houdt modulatie in (In het start menu bij play en play) Hij staat standaard op 64

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:40
Gisteren een Samsung PS50C530 gekocht. Ik was eerst op zoek naar een Panasonic 42" uit de 2010 collecie maar die was bij Mediamarkt niet op voorraad. Idem voor de 46". De 50" was er wel en die stond naast de C530. Uiteindelijk besloten toch voor 50" te gaan en het prijsverschil van 250,- deed de knoop doorhakken.

Afijn, was blij dat mijn vader even mee was met zijn citroen XM. TV paste precies achterin. Thuis 3 verdiepingen omhoog sjouwen in de flat.

Man man wat een beest van een tv zeg. Absoluut een verademing als je van een oude 32" LCD komt. Blueray en Playstation 3 ziet er waanzinnig uit.

Van het weekend eens rustig de tijd nemen om hem te calibreren. Daar had ik een vraag over. Er moet per input signaal apart gecalibreerd worden?

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Anoniem: 369406 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 18:19:
Als ik het zo hoor heb ik echt geluk :)
Ik hoor echt helemaal niks uit mn ps50c7700.
idem, enkel bij compleet wit is er een lichte zoem te horen.

Bears and Bulls

Anoniem: 255252

Ik heb sinds ruim een week de PS50C7700 in huis. De eerste 2 dagen was ie helemaal stil, totdat ie ineens een enorme buzz liet horen. Balen!! :( :( :( Ik las op Kieskeurig.nl dat de buzz iets minder zou kunnen worden wanneer je er een van de bijgeleverde ferrietkernen om het netsnoer zou doen. Dus ik heb er meteen maar 2 van die dingen om het snoer gedaan. En inderdaad, de zoem is nu wel wat minder, maar nog steeds irritant aanwezig. De zitafstand is ongeveer 3,5-4meter, en dan is de buzz nog gewoon goed hoorbaar. Heel erg jammer. Nu gaat ie terug naar Take it Now, omdat Samsung zei dat het een leveringsfout was (de harde buzz was ook voor de Samsung medewerker heel goed te horen via de telefoon). Ben benieuwd... :'( Of heeft er iemand hier nog een briljant idee waardoor je die buzz zelf kunt verhelpen?

offtopic:
Overigens heb ik deze bewust bij Take it Now besteld. Dat is ook nog een drama te noemen. Levertijden kloppen niet, afspraken komen ze niet na (qua terugbellen en over de leverdatum), en als je dan pissig wordt omdat ik nu een dag vrij heb genomen voor niets (omdat ze persoonlijk zeiden dat de TV op een maandag geleverd zou worden ("ja meneer, de TV komt echt vandaag, dat garandeer ik u"), maar hij kwam uiteindelijk pas woensdag), dan zijn ze ineens niet zo vriendelijk meer. Hierover is het laatste woord dan ook nog niet gezegd met Take it Now. -O-
Ik had er juist besteld omdat ze hier zo goed staan aangeschreven, maar hoe dat kan is mij nu een raadsel...

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 255252 op 02-09-2010 20:28 . Reden: spelling ]

• gidion76
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-02 09:58
2 maanden de PS50C7700 in huis en prachtig beeld en geen buzz.

Nieuwe firmware T-VALDEUC-2001.2 is beschikbaar sinds vandaag op de samsung site.

1. Title
2010 PDP C65** & 7*** Firmware for sefl-upgrade
2. Applicable Model
PS**C6000 7000 series
3. Carrier or Corporate Customer
Open Market
4. Description
T-VALDEUC-2001.2
. Add alternative FRC Ics (Zoran)
. SPDIF is not working if sub-dtv sound is selected in PC-DTV PIP mode.
. Watching ''picture'' on media play error with new s/w of I-phone/I-pad.
. OSD Wrapping issue on wireless pop-up window

(changelog staat op samsung.com/uk)

[ Voor 60% gewijzigd door gidion76 op 02-09-2010 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

weet iemand hoe je de game mode kan activeren?

hij maakt het nu wat te mooi zodat het stroperig aanvoelt.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239835

Welke nummers bellen jullie als je naar samsung belt? Voor de buzz in dit geval.. Of is het aan te raden dat ik eerst naar de webshop bel?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superandrea
PS50C7700 is 'back in stock' bij goedkopere web-winkels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 354262

Ik ben zelf geneigd een PS50C550 te kopen maar na al deze Buzz verhalen word ik gewoon bang een miskoop te doen. Zelfs na het gedoe wat Soulflame beschrijft om vervanging te krijgen zal ik al geen trek meer in het scherm hebben... Voornamelijk dat ik te gevoelig ben voor irritante pieptonen en dergelijken, zelfs me horloge maakt al te veel lawaai op me nachtkastje :)

Heeft iemand een idee van wat de kans is om een slecht model aan te treffen? Want door dit forum-topic lijkt het wel rond de 80% te zitten of iets dergelijks. Zijn er modellen die geheel buzz-vrij zijn of valt dit dan amper op te merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Anoniem: 354262 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 21:48:
Ik ben zelf geneigd een PS50C550 te kopen maar na al deze Buzz verhalen word ik gewoon bang een miskoop te doen.
Als je koopt bij een webshop met goede service is terugsturen geen probleem. Je hebt immers wettelijke bedenktijd. Sommige webshops halen hem zelfs gratis weer op afaik.

[ Voor 7% gewijzigd door Philflow op 03-09-2010 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Philflow schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 21:50:
[...]

Als je koopt bij een webshop met goede service is terugsturen geen probleem. Je hebt immers wettelijke bedenktijd. Sommige webshops halen hem zelfs gratis weer op afaik.
Welke webshops doen dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

ik heb het drie jaar geleden gehad met een LCD meegemaakt, Rebelio heette die webshop toen. Wie het nog meer doen weet ik niet, zal ff uitzoek werk zijn om er achter te komen. Bol.com zou kunnen, die hebben een gratis antwoord nummer, net als 4Launch. Maar voor een 50" plasma zal het wel anders werken.

[ Voor 13% gewijzigd door Philflow op 04-09-2010 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171750

Voor de mensen die last hebben van een buzz: kan het eventueel zijn dat jullie elektriciteitsleidingen al ouder zijn. Deze zorgen namelijk snel voor interferentie. Raar dat nog niemand daarvoor een paar tests heeft uitgevoerd.

Er zijn verschillende oplossingen die intereferentie van verourde elektriciteitsinstallaties verminderen of teniet doen.
Zo kan je eventueel een ander stopcontact proberen (liefst zelf andere kamer), een ferietkern rond de kabel plaatsen of zo'n speciale stekkerdoos tussen de tv en stopcontact plaatsen.

Heb de tv zelf nog niet, dus heb dit zelf allemaal niet kunnen testen. Maar indien dit de oorzaak is zal ik er zeker last van hebben. De babyfoon (via eletriciteitsnet) heeft een luide zoem en wordt ontzettend luid zodra de verlichting in de badkamer ingeschakkeld wordt (maar da's mss een ander probleem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 354262

Ik heb gister de gok gewaagd op de PS50C550 (800 bij block). Er zit inderdaad een milde buzz in die niet veel sterker is dan bv het geluid wat van een oude PS3 af komt. Bij normaal gebruik moet je echt aandachtig opzoek gaan naar het geluid wil je er ook maar iets van opvangen. Bij vrij zacht geluid is het duidelijk hoorbaar voor de jonge gezonde mensen onder ons op zo'n 3-4 meter afstand. Mijn vader (~65 jaar) hoort het buzz-geluid al niet meer, lucky bastard. Mocht dit geluid sterker worden, dan zou ik er echt goed gek van worden.

Mijn woning is 2 jaar geleden opgeleverd dus ik kan aannemen dat mijn elektriciteitsleidingen niet verouderd zijn en ik heb een blokje ferriet aan de stroomkabel gehangen. Aangezien de bijgeleverde stroomkabel vrij kort is, zit er nog een standaard contactdoos tussen. De ferrietblokjes (2) worden overigens erbij geleverd.

Op het buzz-mankementje na ben ik super te vreden met de beeldkwaliteit, ontwerp en interface van deze tv. Voor een prijs van slechts 800 euro neem ik het voor lief dat ik beter niet naar dit scherm kan kijken met het geluid op mute (en dat me vriendin ook nog eens der kop houdt). Ik ben blij dat ik uiteindelijk niet voor de LG 50PK550 heb gekozen, zonder CI+ ziggo certificaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn82
  • Laatst online: 30-09-2020
is er binnenkort nog een prijsdaling van de ps50c7700 te verwachten? ik lees/hoor dat er in het najaar een aantal nieuwe vergelijkbare plasma tv's uitgebracht worden van zowel samsung als lg. misschien dat deze dan nog wat in prijs daalt, vind 1300 namenlijk net iets te duur (ook al is deze tv het geld vast en zeker waard van wat ik hier allemaal lees).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Ik dacht eigenlijk dat de nieuwe modellen altijd in het voorjaar uitkomen. De huidige reeks is de 2010 reeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nmgn82 schreef op zondag 05 september 2010 @ 16:00:
is er binnenkort nog een prijsdaling van de ps50c7700 te verwachten? ik lees/hoor dat er in het najaar een aantal nieuwe vergelijkbare plasma tv's uitgebracht worden van zowel samsung als lg. misschien dat deze dan nog wat in prijs daalt, vind 1300 namenlijk net iets te duur (ook al is deze tv het geld vast en zeker waard van wat ik hier allemaal lees).
Samsung brengt een low-budget 3D plasma uit (PS50C490). LG komt vanaf oktober met zijn eerste 3d plasma (50PX950), deze heeft nieuwe phosphors. Als die het IR-probleem van LG oplossen zou mijn volgende tv wel eens een LG kunnen zijn ipv de Samsung.

Samsung komt trouwens met nieuwe 3D brillen, die lichter en helderder zijn waardoor de 3D beelden niet zo donker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

De B550 was er vanaf mei vorig jaar in Nederland . De C550 kwam half april in Nederland. Dit is 11 a 12 maanden. Wanneer de C-serie nu op zeer korte termijn wordt vervangen zou ik dat wel erg snel vinden.
Wil natuurlijk ook niet dat ik net een nieuwe TV heb gekocht en er al een nieuwe versie van is ;) De 50"3D-plasma zou 720P zijn maar stuk goedkoper. In Amerika voor 1000dollar als ik het me goed herinner. Het gaat dan om een uitbreiding van het assortiment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yi-Long
Van mij hoeven er ook geen nieuwe modellen te komen eerlijk gezegd, maar het is wel een schande dat Samsung nog steeds TV's de deur uit doet die dus overduidelijk met een 'buzz-probleem' te maken hebben. Iets wat ik onbegrijpelijk vind, vooral omdat het probleem volgens mij al jaren aan de gang is...

Het is eigenlijk het enige dat me ervan weerhoudt om een Samsung te kopen, want voor de rest schijnen het gewoon uitstekende TV's te zijn, en ze zien er qua design prima uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Samsung heeft het buzz-probleem volgens mij al tot een minimum gereduceerd en lijkt er ook heel goed mee om te gaan als de buzz te hard is. Probleem is alleen dat de buzz iets is dat inherent is aan de plasmatechniek. Daar kun je Samsung niets kwalijk nemen, want elke plasma heeft daar in meer of mindere mate last van.

Het is toch ook niet onbegrijpelijk dat er nog steeds geen LCD's op de markt zijn die geen perfect zwart kunnen weergeven? Het is maar wat je een probleem noemt. Als jij een plasma wil kopen die 100% zeker geen buzz heeft, dan moet je dus geen plasma kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oscar Mopperkont schreef op maandag 06 september 2010 @ 11:38:
Samsung heeft het buzz-probleem volgens mij al tot een minimum gereduceerd en lijkt er ook heel goed mee om te gaan als de buzz te hard is.
Heb jij weet van iemand waar Samsung de buzz heeft opgelost? Ik lees altijd dat samsung gaat langskomen om de buzz te repareren maar ik lees nooit een vervolg....

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 115951 op 06-09-2010 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu een 50C7700 en ben daar zeer tevreden over. Ik hoor absoluut geen buzz terwijl mijn vorige plasma (pioneer 435) wel een lichte buzz had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yi-Long
Oscar Mopperkont schreef op maandag 06 september 2010 @ 11:38:
Samsung heeft het buzz-probleem volgens mij al tot een minimum gereduceerd en lijkt er ook heel goed mee om te gaan als de buzz te hard is. Probleem is alleen dat de buzz iets is dat inherent is aan de plasmatechniek. Daar kun je Samsung niets kwalijk nemen, want elke plasma heeft daar in meer of mindere mate last van.

Het is toch ook niet onbegrijpelijk dat er nog steeds geen LCD's op de markt zijn die geen perfect zwart kunnen weergeven? Het is maar wat je een probleem noemt. Als jij een plasma wil kopen die 100% zeker geen buzz heeft, dan moet je dus geen plasma kopen.
Volgens mij hoor ik toch heel erg weinig van mensen met een Panasonic of een LG over een buzz-probleem, terwijl het bij Samsung nu al een aantal jaren speelt.

IETS buzz is ook niet erg, maar dan zouden er ook niet zoveel mensen klagen, maar blijkbaar is het bij de Samsungs toch een serieuzer probeem helaas.

Ik ga hoogstwaarschijnlijk wel de C550 aanschaffen, omdat ik vind dat die momenteel gewoon een prima prijs-kwaliteit verhouding heeft (zodra ie straks onder de 700 euro duikt bij de webwinkels...), maar ik ben wel erg huiverig voor die buzz.

Weet iemand hoe de zwart-waarden van de C550 zich verhouden tot de zwartwaarden van de Panasonic S20? Want dat is zeg maar toch een beetje 'de concurrent' in die prijsrange voor een FullHD plasma...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 115951 schreef op maandag 06 september 2010 @ 12:32:
Heb jij weet van iemand waar Samsung de buzz heeft opgelost? Ik lees altijd dat samsung gaat langskomen om de buzz te repareren maar ik lees nooit een vervolg....
Ik kan mij herinneren (ga het niet voor je nazoeken) dat ik een paar keer heb gelezen dat een hard buzz werd veroorzaakt door een verkeerde spoel (bij de 850 was dat) en dat de buzz verdwenen was nadat Samsung deze had verwijderd (dat ie kennelijk niet nodig was, verbaast mij ook nog steeds).

Verder heeft er een paar keer gestaan dat er volgens mij een heel moederbord werd vervangen, maar ik weet niet of dat in NL was of dat iemand gelezen had dat dat in het buitenland was gebeurd (via AV-forums ofzo).
Yi-Long schreef op maandag 06 september 2010 @ 13:04:
Volgens mij hoor ik toch heel erg weinig van mensen met een Panasonic of een LG over een buzz-probleem, terwijl het bij Samsung nu al een aantal jaren speelt.

IETS buzz is ook niet erg, maar dan zouden er ook niet zoveel mensen klagen, maar blijkbaar is het bij de Samsungs toch een serieuzer probeem helaas.
Volgens mij is het bij Samsung helemaal niet zo'n groot probleem. Enige was dat Benito100 beweerde dat de C7700 een perfecte tv was (met perfecte zwartwaardes en absoluut buzz-vrij). Daar zijn nogal heftige discussies over geweest, omdat sommige mensen wel degelijk een buzz hoorden (en het ook in de reviews wordt gemeld) en het iets is dat inherent is aan plasma. Daardoor ging het veel over de buzz, maar volgens mij zijn er heel veel gebruikers van in ieder geval de C7700 die geen buzz horen of waarbij hij zo zacht is dat het echt geen probleem is. Je kunt alleen niet van tevoren uitsluiten dat er een buzz aanwezig is en zo ja hoe hard deze is.

[ Voor 40% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 06-09-2010 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De review van de PS50C7700 staat online bij flatpanels. Zeer goed, enkel het verbruik lijkt mij aan de hoge kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oscar Mopperkont schreef op maandag 06 september 2010 @ 13:25:
[...]

Ik kan mij herinneren (ga het niet voor je nazoeken) dat ik een paar keer heb gelezen dat een hard buzz werd veroorzaakt door een verkeerde spoel (bij de 850 was dat) en dat de buzz verdwenen was nadat Samsung deze had verwijderd (dat ie kennelijk niet nodig was, verbaast mij ook nog steeds).

Verder heeft er een paar keer gestaan dat er volgens mij een heel moederbord werd vervangen, maar ik weet niet of dat in NL was of dat iemand gelezen had dat dat in het buitenland was gebeurd (via AV-forums ofzo).
Bedankt voor de info, je hoeft het inderdaad niet op te zoeken voor mij. Ik geloof je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoop komende week ook een trotse bezitter te zijn van de PC7700, mits ik woensdag mijn huidige Samsung plasma kan verkopen. Denk dat ik maar voor Franklin kies. Wordt vervolgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leuk dat de review een paar punten naar voren haalt die ik zelf ook had waargenomen. Heb zelf mijn plasma C7700 omgeruild voor een LED C7700 en vond inderdaad dat de plasma veel meer diepte gaf met 3D dan mijn LED. Op de plasma had ik Alice in Wonderland geconverteerd naar 3D en daar zat gewoon echt veel diepte in. Op mijn LED is het effect veel minder, ik moet hem zelf opschroeven naar 3D depth 8 en zelfs dan is het 3D niet zo goed als de plasma. Achja, volgende display 2012 misschien weer plasma :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geldt trouwens ook voor SBS content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Gister bij Scheer & Foppen kreeg ik de televisie niet mee omdat het perse rechtop vervoerd moet worden. Dat wist de verkoper vorige week ook niet. Die gaf aan dat dat gewoon moet passen. Of ik toch even met een grote stationwagon ofzo kon terugkomen of bezorgkosten kon gaan betalen zodat ik hem morgen thuis kon hebbben. Natuurlijk dan wel een dag vrij moeten nemen. Geen excuses of wat dan ook. Verkoper van vorige week is er nog even bijgekomen maar zei ook dat dat dan niet kon en weg was ie. Ik vind dit niet netjes van een winkel waar ze service zouden hebben. Bezorgkosten zijn in de winkel 20euro en nog een beetje in plaats van de 35 als je via internet bij ze besteld. Via internet was hij wel goedkoper in aanschaf. Vandaag 9 keer gebeld tussen 17:25 en 18:00 maar de hele tijd in gesprek. Ik wil de tv annuleren en mijn geld terug. Wacht wel tot ie ergens anders voor ongeveer diezelfde prijs te vinden is via internet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Stropdas schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 18:48:
Gister bij Scheer & Foppen kreeg ik de televisie niet mee omdat het perse rechtop vervoerd moet worden. Dat wist de verkoper vorige week ook niet. Die gaf aan dat dat gewoon moet passen. Of ik toch even met een grote stationwagon ofzo kon terugkomen of bezorgkosten kon gaan betalen zodat ik hem morgen thuis kon hebbben. Natuurlijk dan wel een dag vrij moeten nemen. Geen excuses of wat dan ook. Verkoper van vorige week is er nog even bijgekomen maar zei ook dat dat dan niet kon en weg was ie. Ik vind dit niet netjes van een winkel waar ze service zouden hebben. Bezorgkosten zijn in de winkel 20euro en nog een beetje in plaats van de 35 als je via internet bij ze besteld. Via internet was hij wel goedkoper in aanschaf. Vandaag 9 keer gebeld tussen 17:25 en 18:00 maar de hele tijd in gesprek. Ik wil de tv annuleren en mijn geld terug. Wacht wel tot ie ergens anders voor ongeveer diezelfde prijs te vinden is via internet :(
ik heb m plat vervoerd over 150 km, niks aan het handje! ik heb een grote station (laguna) maar ook dat paste niet!

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103952

Volgens mij heb ik een maandag morgen model :(. De tv (PS50C550) heb ik sinds vrijdag, een beetje tv gekeken en mijn 360 uitgetest met gamen.. Op een gegeven moment zie ik 4 horizontale lijnen op de plek van de ondertiteling, en deze krijg ik ook niet meer weg. Ook niet met het wassen van het scherm.. Ze lijken na een tijd even weg te zijn en na 1 ondertitel staan ze er weer.. Aan de instellingen van het beeld heb ik niet veel gedaan, alleen het contrast terug geschroefd, dat stond namelijk erg hoog (95), toen ik de tv aanzette voor de eerste keer.

Nadat de tv een volledige dag uitstond, en ik deze na het werk aanzette stonden er nog logo's inbeeld welke zichtbaar waren. Het getal 60 was duidelijk te lezen, zelfs nog de afbeelding van een granaat (MW2).

Nadat ik op het menu heb geklikt en deze weer weghaal blijft er een afdruk zichtbaar op de tv. Zelfs de woorden blijven te lezen.. Het vierkantje met daarnaast Tools haal ik er zo uit. Is dit normaal voor een plasma? Is er iets aan te doen? Andere instellingen ofzo? Dit klinkt wellicht heel stom, maar voor mij is dit mijn eerste plasma, hiervoor heb ik alleen een LCD gehad.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 103952 op 07-09-2010 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet niet beter dan dat je een plasma altijd rechtop moet vervoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Maar fijn dat een Scheer&Foppen dat ook gewoon weet wanneer je in de winkel het toestel afrekend en afspreekt hem volgende week op te komen halen. Heb ook een laguna maar dan de hatchback. Ze zijn vanaf 9:30 open dus bel rond die tijd en hoop dat ze nu wel opnemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

De reden dat je hem niet liggend mag vervoeren is omdat er voor het paneel een glasplaat zit. Als je die liggend vervoert, kan die bezwijken onder z'n eigen gewicht en dus barsten. Heb op GoT meerdere malen gelezen dat mensen een plasma gewoon liggend (wel heel rustig rijdend en uitkijkend bij drempels) hebben vervoerd en dat hij niet gebroken was. Hoe representatief dat is, weet ik niet.

Mocht je het risico willen nemen, dan zou ik afspreken met S&F dat je hem op eigen risico plat vervoert. Uiteraard dan wel eerst in de winkel controleren of de plaat niet al gebroken was.

Bezorgt S&F trouwens ook niet gewoon op zaterdag? Dan ben je voor EUR 20,- klaar en hoef je niet vrij te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Zojuist gebeld met ze en geannuleerd. Ik ga vrijdagavond of zaterdagmiddag het geld ophalen. Ik begrijp heel goed dat het niet liggend mag worden vervoerd ivm de glasplaat. Dat heeft de man maandagmiddag prima kunnen vertellen wat de verkoper niet wist. De persoon die ik aan de lijn kreeg begreep ook dat ik niet blij was met de gang van zaken. Bij dit soort dingen is het gewoon een principekwestie voor mij. Ik ga niet nog eens 20euro extra betalen zonder dat ze excuses aanbieden. Vermoed dat ze wel op zaterdag bezorgen maar daar hadden ze het maandag niet over. Ze zeiden dat het woensdag bezorgt kon worden als ik het die dag nog liet weten of ik ermee akkoord zou gaan. Dan kon ik het gisteravond zien hoe laat ze vandaag langs zouden komen. Als ik onpersoonlijk wil doen dan ga ik wel naar een internetshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-11-2024
even twee vragen;

ik heb nu al een half jaar de PS58B680 en ben er uitermate tevrede over. Totaal geen last van een buzz or what so ever.

Ik kijk altijd films via mijn hdx1000 (popcornhour) nu viel mij op dat wanneer ik een mkv content kijk van zeg 10GIG, dat dit meestal mooier oogt dan de m2ts bestand van 40GIG (zelfde film dus) Dan doel ik voornamelijk op witte/gele vlakken of achtergronden, die tonen dan wat ruisachtig.

Waar kan dit aan liggen? Het zo toch juist moeten zijn dat de 'échte' bluray, mooier is dan de rip? de bron heeft iig veel meer bitrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superandrea
Heeft iemand bij TakeItNow PS50C7700 besteld voor 1319 euro met de brilletjes included?

Bedankt!

Gisteren mij 50 inch Sammy verkocht en vanmorgen gelijk de PS50C7700 besteld bij Franklin. Had gehoopt dat hij morgen zou kunnen worden geleverd, maar dat wordt helaas maandag of dinsdag. Even een paar dagen zonder scherm dus.

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-06 10:12
Nieuwe update beschikbaar voor de PS50B650, namelijk T-CHLCIPDEUC-2008.2. Vorige versie was 2007.1.

Iemand al een poging gewaagd? Probeer het morgenvroeg zelf. :)

.... Ik weet het ook niet

• digiben
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-06 21:35
Hallo...,
Zojuist gisteren de 63 inch binnen ,en dus draait die nu een dag vol plezier.

Had eerst de oudere 50q serie 3 jaar en dit is echt weer een vooruitgang in de toekomst de ps63c7700ys

Zitten weer een hoop technieken bij zoals ook de sat interne ontvanger.

Zelf heb ik hem via de dreambox 8000 en de htpc draaien en dat bevalt goed.

Al moet ik nog wel iets zien te zoeken voor de htpc ....omdat dit niet helemaal beelvullend is .

Misschien nieuwe video kaart....´

Hier bevalt die zeer goed en geen buz te horen,ook 3d zeer goed en rustig te bekijken.

Nee samsung is goed bezig ...top :*)

ps,alles via franklin(binnen 3 dagen) en dat bevalt me prima deze zaak ...top

[ Voor 6% gewijzigd door digiben op 09-09-2010 17:49 ]

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

digiben schreef op donderdag 09 september 2010 @ 17:47:
Hallo...,
Zojuist gisteren de 63 inch binnen ,en dus draait die nu een dag vol plezier.

Had eerst de oudere 50q serie 3 jaar en dit is echt weer een vooruitgang in de toekomst de ps63c7700ys

Zitten weer een hoop technieken bij zoals ook de sat interne ontvanger.

Zelf heb ik hem via de dreambox 8000 en de htpc draaien en dat bevalt goed.

Al moet ik nog wel iets zien te zoeken voor de htpc ....omdat dit niet helemaal beelvullend is .

Misschien nieuwe video kaart....´

Hier bevalt die zeer goed en geen buz te horen,ook 3d zeer goed en rustig te bekijken.

Nee samsung is goed bezig ...top :*)

ps,alles via franklin(binnen 3 dagen) en dat bevalt me prima deze zaak ...top
Heb je een ATI kaart? dan moet je even catalyst control center installeren en de panning aanpassen onder de geavanceerde instellingen zodat je beeld past.

ik heb een 2 jaar oude Radeon kaart en het werkt prima!

Bears and Bulls

• vwtune
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-11-2024
vwtune schreef op woensdag 08 september 2010 @ 20:09:
even twee vragen;

ik heb nu al een half jaar de PS58B680 en ben er uitermate tevrede over. Totaal geen last van een buzz or what so ever.

Ik kijk altijd films via mijn hdx1000 (popcornhour) nu viel mij op dat wanneer ik een mkv content kijk van zeg 10GIG, dat dit meestal mooier oogt dan de m2ts bestand van 40GIG (zelfde film dus) Dan doel ik voornamelijk op witte/gele vlakken of achtergronden, die tonen dan wat ruisachtig.

Waar kan dit aan liggen? Het zo toch juist moeten zijn dat de 'échte' bluray, mooier is dan de rip? de bron heeft iig veel meer bitrates
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De 50C7700 zou eigenlijk volgende week komen maar na een gesprekje met de vervoerder zal hij over een half uurtje hier arriveren. Hulde aan Franklin/vervoersbedrijf.
Pagina: 1 ... 5 ... 24 Laatste