Heb net effe in de online chat bij Redcoon gezeten. Ik kreeg als antwoord dat je aan huis service hebt van Samsung, mooi

.
Jup, ik vind 3D ook nog niet spectaculair, ook vanwege het moeten dragen van een (vrij duur) brilletje.
Stel je voor dat de tv na 2 jaar en 3 maanden kapot gaat, heb ik dan nog garantie. Ik vind het die extra 100 euro voor die 3 jaar (5 jaar totaal) toch wel waard.
En wanneer ik hem verkoop, zit er een extra garantie bij, altijd fijn voor de koper lijkt mij.
Ik had inderdaad acceptgiro ook al aangevinkt, al kostte dit 2,50 meer.
Het jammere is dat, nu de actie afgelopen is, Redcoon hun prijs ook weer naar boven heeft aangepast. De tv kost nu 687 euro ipv 655. Als dit gisteren zo was geweest had ik er nog even over moeten nadenken hoor

.
Maar mijn regel is simpel, als ik twijfel = niet doen. Veel te veel geld voor een gokje

.
Hmm, ik zie nu dat het C550 model 678 euro is, zal toch nog eens gaan afwegen of ik 678+69,99 wil betalen, want ik vind dit toch wel een hele vette tv.
edit: Vanmiddag even gaan kijken bij de BCC. Hij stond naast een 55" LCD tv van Sony (1799e), ik vond de Samsung qua design sowieso al mooier, maar qua beeld was het ook zo gruwelijk veel beter. En hij is ook echt heel groot

.
Damn it, ik was eigenlijk aan het zoeken naar een reden om hem niet te kopen, maar dat werd net toch wel erg moeilijk.
Heb in de online-chat bij Redcoon hoe het zit met de extra garantie, of deze op naam of op het product zit. Deze zit op het product, nice.
Ook gevraagd hoe het qua terugsturen in de afkoelperiode, met de verzending(kosten). Ik werd doorverwezen naar hun voorwaarden en daarin staat dat Redcoon de kosten op zich neemt, maar dat de koper verantwoordelijk blijft. Beetje wazig natuurlijk, want stel je voor dat 'iemand' hem kapot maakt, ben ik de dupe.
Ook even gekeken naar de bekende Samsung-buzz. Nu ben ik al iemand die slecht tegen geluidjes e.d. kan, dus dat wordt toch wel een klein risico wat ik ga nemen mocht ik hem bestellen.
Maar goed, ik twijfel op dit moment nog, vooral vanwege de prijs. 755 euro is toch veel geld, als het 655 was had ik het waarschijnlijk wel gedaan

.
[
Voor 30% gewijzigd door
KoffieNT op 11-12-2010 15:39
]