Eergisteren is bij mij de ps50c550 binnen gekomen, nu pas van de schok bijgekomen.
Wilde een post doen met alleen maar WOW erin maar bedacht dat die misschien verwijderd zou worden en heb maar even gewacht tot ik het wat beter onder woorden kon brengen.
Voor dat geld zoveel scherm, onbegrijpelijk. Heb er tot nu toe wat tv vanaf de schotel (via dreambox) op gekeken en moet zeggen valt me helemaal niet tegen voor een SD signaal. Je ziet nu wel ineens de kwaliteit verschillen tussen de uitgezonde beelden. Zeker bij de reclames, sommige rete strak andere blokkerig. Kun je meteen zien hoeveel geld de producenten voor marketing over hebben.

Aankomend jaar maar eens voor een HD ontvanger gaan sparen.
Valt ook op dat soms zaken (personen) wazig zijn als ze wat meer achterin het beeld staan (in de diepte) maar dat kan ook aan de beeldverbeteraars liggen want ik heb alles nog op de fabrieks instellingen staan. Nog geen tijd gehad om meer te doen dan een uurtje TV kijken. Instellen komt volgend jaar (na het weekend dus) wel.
Wel de PS3 via hdmi even snel bekeken, dubbel WOW. Intro Final Fantasy XIII was om emotioneel van te worden zo mooi. Alleen al de XMB is shocking mooi. Zeker als je op een game gaat staan en de achtergrond verandert. Ongeloofelijk scherp. Kon ineens in BLUR gras langs de kant van de weg zien.
Wij komen van een Philips breedbeeld crt (zal niet meer dan 60 cm diagonaal zijn) dus was wel even slikken toen de sammy eenmaal op het tv meubel stond.
Zitten op een kleine 2 meter afstand dus Full HD is echt goed te zien.
Begin nu gewend te raken als ik 's ochtend in de kamer kom, doe nog wel even een

maar daarna is alles weer als normaal
Dat we het komende jaar met z'n allen hier maar veel plezier van onze plasma schermen mogen hebben.