Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

USB stick moet fat32 zijn, en leeg behalve de Samsung firmware,http://www.samsung.com/uk...pe=prd_detail&tab=support

Harde schijf, Fat 32 of NTFS, let de media ondersteuning is beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 18:48:
[...]

Jep, het Full HD beeld moet gedeeld worden voor een beeld links en een beeld rechts. Misschien zie je er niks van omdat je geen vergelijkingsmateriaal hebt. Ik kan er iig niet mee leven, hehe.
Dat soort dingen zou natuurlijk alleen voor 3d-beelden gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 09:29:
USB stick moet fat32 zijn, en leeg behalve de Samsung firmware,http://www.samsung.com/uk...pe=prd_detail&tab=support

FAT32 ondersteunt toch geen bestanden groter dan 4GB? Hoe kun je dan een FULL HD MKV afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:03

mindcre8r

Tradepedia

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 09:29:

i call BS.

ik heb er een 2TB usb 3.0 lacie aan hangen en werkt prima. (op de iso's na dan uiteraard)

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Sinds vandaag ineens een heel raar probleem met mijn PS50C550, welke HDMI bron ik ook selecteer, hij blijft aangeven "niet ondersteund - de resolutie wordt niet ondersteund op deze tv. Kies een andere resolutie"

Echter krijg ik het met geen mogelijkheid voor elkaar om een andere resolutie te selecteren. En bovendien, ik zou niet weten waarom hij dit ineens aangeeft als ik gewoon mijn PS3 via HDMI aangesloten heb staan als altijd en hij het gisteren nog prima deed. Er is intussen niets veranderd. Zelfde geldt voor mijn Popcornhour mediaplayer en Canal digital sat box. Op welke HDMI input ik hem ook zet, ik blijf de melding houden dat de resolutie niet ondersteund wordt...

Misschien zie ik iets heel stoms over het hoofd maar ik heb echt van alles al geprobeerd. In de instellingen kun je de resolutie niet wijzigen, althans ik kan t niet vinden. (normaal schakelt hij automatisch tussen bijv 720p/1080p) en aan/uit zetten van zowel de tv als randapparatuur helpt niet...

Iemand een idee wat ik over t hoofd zie en waardoor dit veroorzaakt wordt?

[edit] Ik begrijp erg echt geen moer van, twijfel nu zelfs of mn tv niet gewoon stuk is... (hijs nog geen 2 mnd oud...)

Als ik mn Macbook aansluit via een HDMI poort krijg ik normaal gewoon direct beeld.
Nu niet, en t gekke is, als ik de kabel niet aangesloten heb op de laptop geeft ie aan dat er niets is aangesloten (duh) maar als ik m dan inplug dan geeft ie aan " geen signaal controleer bron blabla..." betekent dat er wel iets gebeurd op t moment dat ik de kabel er in stop, want de melding veranderd dus. Ook het wisselen van resoluties op mn macbook heeft geen enkel effect. Welke HDMI ingang ik ook probeer, allen geven hetzelfde resultaat. Zoals ik hierboven al schreef, bij alle andere apparatuur geeft ie steeds die melding over resolutie.

Ik heb net digitenne kastje vd slaapkamer naar beneden gehaald en aangesloten via een gewone scart aansluiting en dan heb ik wel beeld ( -in mijn woonlaats is geen kabel- maar kunnen we in ieder geval tv kijken.... pff :? ) dus het ligt echt aan de HDMI ingangen.

[ Voor 31% gewijzigd door ElayZ op 21-03-2011 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElayZ schreef op maandag 21 maart 2011 @ 19:54:
Sinds vandaag ineens een heel raar probleem met mijn PS50C550, welke HDMI bron ik ook selecteer, hij blijft aangeven "niet ondersteund - de resolutie wordt niet ondersteund op deze tv. Kies een andere resolutie"

Echter krijg ik het met geen mogelijkheid voor elkaar om een andere resolutie te selecteren. En bovendien, ik zou niet weten waarom hij dit ineens aangeeft als ik gewoon mijn PS3 via HDMI aangesloten heb staan als altijd en hij het gisteren nog prima deed. Er is intussen niets veranderd. Zelfde geldt voor mijn Popcornhour mediaplayer en Canal digital sat box. Op welke HDMI input ik hem ook zet, ik blijf de melding houden dat de resolutie niet ondersteund wordt...

Misschien zie ik iets heel stoms over het hoofd maar ik heb echt van alles al geprobeerd. In de instellingen kun je de resolutie niet wijzigen, althans ik kan t niet vinden. (normaal schakelt hij automatisch tussen bijv 720p/1080p) en aan/uit zetten van zowel de tv als randapparatuur helpt niet...

[edit] Ik begrijp erg echt geen moer van, twijfel nu zelfs of mn tv niet gewoon stuk is... (hijs nog geen 2 mnd oud...)

Als ik mn Macbook aansluit via een HDMI poort krijg ik normaal gewoon direct beeld.
Nu niet, en t gekke is, als ik de kabel niet aangesloten heb op de laptop geeft ie aan dat er niets is aangesloten (duh) maar als ik m dan inplug dan geeft ie aan " geen signaal controleer bron blabla..." betekent dat er wel iets gebeurd op t moment dat ik de kabel er in stop, want de melding veranderd dus. Ook het wisselen van resoluties op mn macbook heeft geen enkel effect. Welke HDMI ingang ik ook probeer, allen geven hetzelfde resultaat. Zoals ik hierboven al schreef, bij alle andere apparatuur geeft ie steeds die melding over resolutie.

Ik heb net digitenne kastje vd slaapkamer naar beneden gehaald en aangesloten via een gewone scart aansluiting en dan heb ik wel beeld ( -in mijn woonlaats is geen kabel- maar kunnen we in ieder geval tv kijken.... pff :? ) dus het ligt echt aan de HDMI ingangen.
Beter neem je even contact op met Samsung, zij komen aan huis. Misschien kunnen ze je TV eens resetten in het service menu ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ted038 schreef op zondag 20 maart 2011 @ 21:14:
[...]

dacht dat de resolutie gelijk bleef, maar de frequentie gedeeld werd ? ipv 60 fps nu 30 fps per oog ?
Nee, gehalveerd. Beelden per seconden blijft zelfde. Resolutie is gehalveerd omdat je een beeld links en een beeld rechts hebt waarna de tv er één 3d beeld van maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 22:50:
[...]

Beter neem je even contact op met Samsung, zij komen aan huis. Misschien kunnen ze je TV eens resetten in het service menu ofzo?
Ja dat ga ik maar doen, maar ik vind t zo'n gek probleem. Kan me haast niet voorstellen dat er iets stuk is ofzo. Ding is net nieuw en hij doet verder alles gewoon prima... Heb echt het idee dat ik zelf iets over t hoofd zie maar zou echt niet weten wat dan.

Niemand hier iets soortgelijks meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 14:18:
[...]

FAT32 ondersteunt toch geen bestanden groter dan 4GB? Hoe kun je dan een FULL HD MKV afspelen?
Enkel voor Firmware update Fat 32, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superandrea
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 12:44
Iemand hier met Killzone 3 in 3D op PS50C7700?
Gisteren gekregen en gespeeld, en 3D schijnt echt slecht - overaal cross-talk, bijna onmogelijk te spelen... Vanaf 300x firmware update, mijn 3D ging echt achteruit - ook die films zoals Monsters vs Aliens, of 3D tripple feature op blurays hebben crosstalk. En ik krijg ook oogpijn - dit heb ik nooit eerder gehad, zeker niet toen ik mijn TV gekochte... Normaal beeld of zelfs full HD zijn steeds OK, maar 3D is echt slecht geworden. ik ziet op 3006.2 firmware, en volgens de forums, geen kans van firmware downgrade. aleen tot 3005. Iemand met het zelfde ervaring? Of beter - een oplossing?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• angelico66
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-08 18:31
stroonstekker er uit, eerst alle hdmi en andere kabels er af.
na enkele minuten stroomstekker er weer in en de tv aan doen.
weer uit doen alle kabels er in klaar is kees, geen probleem meer.
ik heb het ook 1 keer gehad, ik had de decoder van hdmi ingang gewisseld[terwijl de box en tv aan stonden]vond hij blijkbaar niet fijn.
ElayZ schreef op maandag 21 maart 2011 @ 19:54:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt de PS51D8000 nu uit? Ik zit te twijfelen tussen deze en de Led, aangezien 3d een tikkeltje mooier is op een plasma is dit m'n eerste keuze, maar is nog nergens te vinden...

De 6900 begint ook al op te duiken...

Edit: Staat al als nieuw op de samsung site...alleen pas in wat belgische winkels te vinden(online dan)...

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2011 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
angelico66 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 07:47:
stroonstekker er uit, eerst alle hdmi en andere kabels er af.
na enkele minuten stroomstekker er weer in en de tv aan doen.
weer uit doen alle kabels er in klaar is kees, geen probleem meer.
ik heb het ook 1 keer gehad, ik had de decoder van hdmi ingang gewisseld[terwijl de box en tv aan stonden]vond hij blijkbaar niet fijn.

[...]
Jij bent mn held!! Het heeft gewerkt hij doet t weer! :o _/-\o_

Bedankt hiervoor! Ik was al bang dat ie echt stuk was en omgeruild moest worden en alles.

Wel gek trouwens, ik had maandag ofzo direct Samsung service gebeld, probleem uitgelegd, gegevens doorgegeven etc. Zou ik terug gebeld worden om een afspraak te maken, nou tot op heden niks meer gehoord. Wat een service zeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superandrea
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 18:13:
Wanneer komt de PS51D8000 nu uit? Ik zit te twijfelen tussen deze en de Led, aangezien 3d een tikkeltje mooier is op een plasma is dit m'n eerste keuze, maar is nog nergens te vinden...

De 6900 begint ook al op te duiken...

Edit: Staat al als nieuw op de samsung site...alleen pas in wat belgische winkels te vinden(online dan)...
http://www.demo-tv.nl/sam...sma-600-hertz-p-1645.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spijt me, normaal ben ik niet zo'n internet basher maar hier moet ik echt even op inhaken.
Mocht iemand besluiten om via bovenstaande site iets te kopen...NIET DOEN!
Dit zijn oplichters en wij hebben momenteel een rechtszaak tegen hun lopen wegens het niet nakomen van garantie, speelt al meer dan één jaar. Dit verzin ik niet om hun zwart te maken, google ze maar eens en er komen meerdere van dit soort gevallen tevoorschijn.
De enige reden dat ik dit post is omdat ik echt niemand anders gun wat wij door deze winkel door maken, het gaat vaak wel om behoorlijke bedragen met dit soort elektronica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die site had ik al gezien, ik vond het al niet heel erg proffesioneel overkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

De nieuwe 2011 modellen, kan iemand mij daarvan vertellen welke mooier beeld kunnen geven: de LED of de Plasma's? En hoe groot is de kans op inbranden nog? Zowel bij games als bij het kijken, bijvoorbeeld, naar 1 zender voor bijvoorbeeld 3 uur lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las op avsforum dat Image Retention in de eerste 100/200 uur nog voorkomt maar erna hoef je je er echt geen zorgen over maken en kan je gamen tot je een ons weegt.

Plasma heeft gewoon het beste en mooiste vloeiende beeld, helaas heeft de techniek ook zijn nukken...maar alles is niks vergeleken met de clouding en felheid van de Leds

Tevens is de vervelende buzz weer verminderd, bij veel toestellen(vooral bij de hogere modellen is er helemaal geen buzz gehoord)

Ook zijn de 'floating' blacks weinig tot niet meer aanwezig. Dit vreemde fenomeen had ik bij de P50C6500 zwartwaardes gingen op en neer.

Wel vreemd is het feit dat de Motion Judder Canceler niet meer op de toestellen aanwezig is, maar dit zou software matig nog wel opgelost kunnen worden denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:09
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 20:21:
Ik las op avsforum dat Image Retention in de eerste 100/200 uur nog voorkomt maar erna hoef je je er echt geen zorgen over maken en kan je gamen tot je een ons weegt.
Dit is natuurlijk schromelijk overdreven, maar goed. Het zal best wel verbetert zijn, weg is het echter heus niet.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben aan het twijfelen tussen de PS51D6900 en de PS50C7700. Qua prijs verschillen ze niet echt, ik krijg het alleen niet duidelijk wat het verschil is tussen beide. Kan iemand mij een advies geven?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg niet dat het weg is, maar na 200 uur zie je het echt niet meer, maar klaarblijkelijk verschilt het per persoon?;S

Van de PS51D6900 is een topic op avforum en tot nu toe veel positiefs, maar ik twijfelde ook of ik niet gewoon de PS50C7700 moest nemen maar voor die paar honderd euro meer heb je een nieuwe plasma die groter is(1 inch) veel betere 3d, een veel mooiere alu/black bezel design (de 7700 heeft die lelijke goedkope houten rand) betere zwartwaardes(en geen floating blacks), geen vertraging met geluid. Lijkt mij een veel betere optie...maar ik ga voor de D8000 kwa design wat chiquer en heeft een real black filter.

De 6900 staat trouwens al op pre-order bij neck.nl

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2011 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn82
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09-2020
ik zag gister de ps50c7700 naast een samsung led tv staan in een kleine niet heel erg verlichte winkel. maar ik vond het beeld van de ps50c7700 heel erg flets, donker en minder scherp. licht dit puur aan de instellingen? want een tijd geleden toen ik de ps50c7700 zag staan vond ik het erg mooi beeld, maar toen stond die niet naast een led tv als vergelijking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan heel goed aan de instellingen liggen natuurlijk, maar ik denk dat de LED toch wel betere zwartwaardes heeft iig. De PS50C7700 heeft last van lag (geluid dat vertraagd doorkomt, erg irritant vooral als je een gamer bent) en de zwartwaardes zijn ok te noemen. De lag is verholpen bij de nieuwe plasma's en als je die te duur vindt moet je toch maar voor de led gaan. Binnen 3 weken krijg ik mijn PS51D6900!:-) hoop dat er wel een bril bij zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn82
ik dacht juist dat de lag bij plasma's beter was voor gamers dan bij led, want ik game zelf ook veel. maar ik was zelf ook aan het kijken voor de ps51d6900, alleen die stond nog niet in de winkel op te bekijken. maar ik vind de plasma's juist goedkoper dan de led's vandaar dat ik ook naar plasma aan het kijken ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een PS50C6500 en merkte meteen de vertraging in het geluid (bij mijn Popcorn Hour) bij de nieuwe Plasma's is dat verleden tijd gelukkig, ik hoop alleen dat de buzz echt beperkt is, bij gewone tv hoor je het niet maar bij stille scenes kan het nog wel eens een beetje hinderlijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3NN1S
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb een PS50C7700 aangeschaft en heb problemen met het afspelen van .mkv files vanaf een usb HD. Hij stopt gewoon af en toe tijdens het bekijken. Ik heb nu 3 verschillende .mkv's geprobeerd (zowel 3d sbs half alsmede normale 1080p mkv's) maar de mediaplayer in de tv stopt op bepaalde stukken in de films (bij de 1 op 1:20 bij de ander op 15:20 ofzo, bij wijze van) net alsof er ergens een klein foutje in de mkv file zit en de player daarop crasht. Op de pc doet hij het gewoon goed.

Ook nog een ander vraagje. Als ik een 3D mkv afspeel via de interne mediaplayer van de TV ziet alles er super uit, dingen komen echt letterlijk uit de tv. Doe ik het vanaf mijn laptop met bijv 3D stereoscopic player, zie ik wel heel mooi 3D maar dingen komen niet meer uit de TV je ziet alleen maar diepte zeg maar. Enig idee of dit nog valt op te lossen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

D3NN1S schreef op zondag 03 april 2011 @ 19:06:
Ik heb een PS50C7700 aangeschaft en heb problemen met het afspelen van .mkv files vanaf een usb HD. Hij stopt gewoon af en toe tijdens het bekijken. Ik heb nu 3 verschillende .mkv's geprobeerd (zowel 3d sbs half alsmede normale 1080p mkv's) maar de mediaplayer in de tv stopt op bepaalde stukken in de films (bij de 1 op 1:20 bij de ander op 15:20 ofzo, bij wijze van) net alsof er ergens een klein foutje in de mkv file zit en de player daarop crasht. Op de pc doet hij het gewoon goed.

Ook nog een ander vraagje. Als ik een 3D mkv afspeel via de interne mediaplayer van de TV ziet alles er super uit, dingen komen echt letterlijk uit de tv. Doe ik het vanaf mijn laptop met bijv 3D stereoscopic player, zie ik wel heel mooi 3D maar dingen komen niet meer uit de TV je ziet alleen maar diepte zeg maar. Enig idee of dit nog valt op te lossen? :)
welke films heb je? ik draai MKV BR rips direct van een 2TB disk gewoon af via de usb poort.
3D mkv via je laptop doe je SBS en dan via de remote 3D inschakelen half SBS? dit werkt met mijn HTPC wel (ATI kaart)

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De D8000 is nu ook beschikbaar bij plattetv zit echt te twijfelen tussen deze en de 6900, ik wacht nog heel ff af;-)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2011 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3NN1S
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
mindcre8r schreef op maandag 04 april 2011 @ 16:11:
[...]

welke films heb je? ik draai MKV BR rips direct van een 2TB disk gewoon af via de usb poort.
3D mkv via je laptop doe je SBS en dan via de remote 3D inschakelen half SBS? dit werkt met mijn HTPC wel (ATI kaart)
Als ik het vanaf mijn laptop doe en ik kies op de tv dan voor 3D kan ik geen opties zoals side by side e.d. kiezen!? :? alleen als ik de interne mediaplayer gebruik heb ik die opties! :?

(kan dan alleen maar 3D aan of uit selecteren zeg maar, niet welk type)

[ Voor 6% gewijzigd door D3NN1S op 05-04-2011 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:43
Sinds gister in het bezit van een PS50C550. Goede deal voor 599 (na verkoop oude tv maar 300 euro bij hoeven leggen). Thuis gekomen schrok ik wel van het formaat. De vriendin was zelfs boos.. ;) . Na het ding opgehangen te hebben is het nog wel even wennen, maar het formaat valt dan toch wel goed te doen.

Omdat ik nieuw ben in het plasma gebeuren (ik kom van een 3 jaar oude LCD 40inch) een paar korte vragen;

* als ik dicht met mijn neus op de tv zit (letterlijk dus..) zie ik rood groen blauwe 'spikkels' (ruis) die heel snel bewegen. Is dit normaal bij plasma? Van afstand is het beeld perfect.

* Is inspelen nog nodig tegenwoordig? Er staat namelijk niets over in de handleiding. Voor de zekerheid toch alle instellingen maar flink teruggeschroeft t.o.v. van originele instelling.

* Ik heb één luie (kan aan/uit/blauw weergeven) pixel gezien (weer van dichtbij) van afstand niet te onderscheiden. Kan een luie pixel nog actief worden? Terugbrengen is namelijk best veel moeite

* Na het aansluiten van mijn HTPC (ATI 5570 via HDMI) krijg ik het beeld niet beeldvullend. Ook kan ik maximaal een refreshrate van 60-hz instellen. Zou dit niet 100 hz moeten zijn?

Veder nog dingen waar ik op moet letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Ook hier is het tijd voor een nieuwe TV.

MIjn oog is gevallen op de nieuwe D serie van Samsung.

Het zal een 51" worden. Enige vraagstuk is of het de 6900 of de 8000 zal gaan worden.
Mijn vrouw wil de 6900, omdat deze (hou je vast) een zwarte rand heeft. Ik vind zelf het alluminium mooier, maar dat terzijde.

Het grootste verschil wat ik kon vinden tussen deze toestellen zijn:
Real Black Filter***
Local Contrast Enhancer****
Web Browser (w/ QWERTY remote
Skype compatibility

Bron:http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1304494

Bovenstaande ontbreken bij de 6900. de derde en vierde kan ik me een voorstelling bij maken en vind ik niet zo spannend. Heb een pc, tablet, notebook en telefoon voor die meuk ;)

Maar de eerste lijkt me wel een essentieel punt voor de TV. de 2e zegt me niet zo veel.
Die real black filter zit volgens mij ook op de c7700 serie, maar niet op de C daaronder. Maakt dit veel uit voor je beeld?

Of zijn het beide juist van die opties die je als eerste uitzet, zodra je de tv binnekrijgt. Dan is de keuze snel gemaakt.

Ik hoop dat iemand een goed argument heeft om toch de 8000 te halen, dan hang ik hem vast op als verrassing thuis:) Ja hij kan nu niet meer terug, hij is al uit de doos >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuwie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-10 10:51
Handig voor Samsung TV's vanaf 2010 een remote app (android) werkt goed je moet wel wifi hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn D6900 is onderweg, ik ben ook zo'n design nerd en deze pas beter in het interieur, ik vind de 8000 ook supermooi en zelfs die voet ja! Ik heb desondanks toch gekozen voor the next best thing omdat ik deze voor 1150 euro kon krijgen. Misschien dat ik volgend jaar deze dan alsnog verhuis naar kantoor en dan de 8000 aanschaf, maar dat valt nog te bezien. Ik kan niet wachten iig, zo lang gewacht op een nieuwe tv. Hoop hem voor het weekend te hebben :-) heel weinig Image Retention lees ik op AVforums _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2011 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

ik heb nu mijn C7700 aan een Onkyo 608 hangen en beiden zouden ARC ondersteunen.
De receiver is makkelijk in te stellen voor audio over de out, maar hoe stel je de TV in zodat ARC werkt?
Dus audio over hdmi naar de receiver? kan dat enkel via een specifieke poort oid?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mijn 6900 is dus niet onderweg ik heb de order besteld bij FOKA.nl die deze tv als 1151 euro had staan en ik heb meteen het bedrag overgemaakt, bevestiging etc gekregen, krijg ik vandaag een email dat ze mijn order hebben gecanceld omdat door een technisch defect een verkeerde prijs is komen te staan (Mag dit wel????) op hun website. Wat een *sses heb ik mijn btwloze 6900 gecancelled bij neckermann om hem bij hun te bestellen (omdat de tv bij hun direct leverbaar is) krijg ik weer zoiets na al 3 eerdere fiascos met tvs. Ben echt onwijs teleurgesteld...weer...argh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macgiver909
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:02
kijk, dit is pas goed nieuws. kijken of de 3d 'oorlog' ook hier uitbreekt.

http://news.cnet.com/8301...tColumnArea1.3;riverPost1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netjesssss!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er pas als we zonder bril op de neus 3D kunnen kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellFury
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-04 08:29
Ik weet niet of we er in Nederland iets aan hebben, maar vond op een website de volgende specificaties voor de Amerikaanse modellen:

https://docs.google.com/v...lMTI2NTAzNTMw&hl=en&pli=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
Sinds afgelopen week heb ik een PS50c550 plasma. Ik kijk op 3,5 meter afstand. Als ik TV kijk via de humax 5050 ervaar ik het beeld als rustig.

Als ik 1080P MKV's kijk via de HTPC (HDMI via 5570) ervaar ik het beeld als onrustig. Ik ben mij ervan bewust dat het een groot scherm is waardoor er meer lichtopbrengst is en dat je meer moet zoeken naar je focuspunt.

Hoe moet ik de HTPC instellen als ik een MKV kijk? De geadviseerde resolutie volgens de handleiding van de tv is 1920x1080@60hz. Dit is een 100hz scherm, Geeft het dan niet rustiger beeld om 50hz of 100hz(niet mogelijk in ati catalyst) in te stellen?

Want een MKV (24p) die met 60hz wordt uitgestuurd naar een 100hz scherm welke ook nog elke pixel 10x refresht (zogenaamde 600)hz is niet ideaal..... Conclusie; Ik raak in de war ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik weet niet onder welke software de MKV's bekeken worden maar het beste resultaat wordt bereikt als de originele refreshrate (RR) van het media aangehouden wordt. Veel MKV's zijn 24p en spelen daardoor het beste af bij een RR van 24p. Ik heb zelf binnen mijn media-software de RR op auto staan zodat de optimale RR bij weergave automatisch goed staat. Dit geldt natuurlijk niet alleen bij MKV weergave maar gaat voor elk video_formaat op.

[ Voor 10% gewijzigd door hardware-lover op 07-04-2011 13:31 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 15:21:
Ik had een PS50C6500 en merkte meteen de vertraging in het geluid (bij mijn Popcorn Hour) bij de nieuwe Plasma's is dat verleden tijd gelukkig,
Dus ze weten het wel bij Samsung dat ze hebben gefaald !!! lekker irritant probleem is dit.
Ik ben er achter gekomen via de mede8er site (ik heb dus een mede8er mediaspeler) dat ik dit probleem kan oplossen door de output vast te zetten op 1080i in de video settings van mijn mediaspeler.
Maar dat betekend wel dat ik nu geen full hd kan kijken want dat is 1080p !!

Conclusie, samsung zuigt golfballen door een dunne tuinslang , niet kopen die troep !
En als ze dit nu zouden oplossen met een fatsoenlijke firmware update , maar als je 1 van die ongelukkige bent die met vol vertrouwen een nieuwe firmware hebt geinstalleerd dan ben je helemaal genaaid want je krijgt er alleen maar problemen bij ! en terug naar een oudere firmware gaan KAN NIET !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:14:
[...]

Dus ze weten het wel bij Samsung dat ze hebben gefaald !!! lekker irritant probleem is dit.
Ik ben er achter gekomen via de mede8er site (ik heb dus een mede8er mediaspeler) dat ik dit probleem kan oplossen door de output vast te zetten op 1080i in de video settings van mijn mediaspeler.
Maar dat betekend wel dat ik nu geen full hd kan kijken want dat is 1080p !!

Conclusie, samsung zuigt golfballen door een dunne tuinslang , niet kopen die troep !
En als ze dit nu zouden oplossen met een fatsoenlijke firmware update , maar als je 1 van die ongelukkige bent die met vol vertrouwen een nieuwe firmware hebt geinstalleerd dan ben je helemaal genaaid want je krijgt er alleen maar problemen bij ! en terug naar een oudere firmware gaan KAN NIET !
Tja.. zo'n ramp is dat toch niet, vertraagd geluid? Dan stel je in de mediaplayer toch in dat het geluid eerder afgespeeld moet worden. Of kan dat niet? In dat geval kan je ook zeggen dat die mediaplayers zuigen,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf vandaag is de D6900 overal verkrijgbaar ;-) de mijne is officieel onderweg voor een goede prijs :) Ik hoop dat er ook een 3d bril bijzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mcsluis, het is ook te wijten aan de mediaspeler, echter doet dit probleem zich alleen voor met sommige 3d tv's en niet bij ALLE tv's , dus is de tv producent het meeste te verwijten.
En , nee ... ik kan het geluid niet instellen om het sync te zetten met het beeld (dan zou ik er ook niet over geklaagd hebben ,,,). Dit kan wel als je de aansluiting maaktt via spdif in plaats van hdmi. Dan zit er in het audio menu van de tv zelf een optie het geluid sync te zetten zowel vroeger danwel later tov het beeld. (nog niet uitgetest , ik heb zowieso liever de hdmi aansluiting , dat oogt mooier / moderner).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellFury
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2011 @ 02:13:
mcsluis, het is ook te wijten aan de mediaspeler, echter doet dit probleem zich alleen voor met sommige 3d tv's en niet bij ALLE tv's , dus is de tv producent het meeste te verwijten.
En , nee ... ik kan het geluid niet instellen om het sync te zetten met het beeld (dan zou ik er ook niet over geklaagd hebben ,,,). Dit kan wel als je de aansluiting maaktt via spdif in plaats van hdmi. Dan zit er in het audio menu van de tv zelf een optie het geluid sync te zetten zowel vroeger danwel later tov het beeld. (nog niet uitgetest , ik heb zowieso liever de hdmi aansluiting , dat oogt mooier / moderner).
Dan geef je toch al aan dat de fout bij je media speler ligt, en niet bij de tv... En je wilt geen SPDIF aanleggen omdat HDMI moderner oogt?!.. Jij kijkt de hele dag naar de achterkant van je TV? Ik snap dat je alles lekker door 1 HDMI-kabeltje wilt laten lopen, maar mensen die geen optical of coax geluid gebruiken omdat dat kabeltje niet zo mooi is... Dat heb ik nog niet vaak gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou komen ze weer met de PS51D6910, op de site van samsung zie ik als enig verschil met de PS51D6900,
"Aantal kleuren (weergegeven) Natural True Color (18-bits)", maar ik vraag mij af of de 6900 dat niet ook heeft. Bij plasmadiscounter is de 6910 wel 134 euro duurder. Weet iemand wat het verschil is tussen beide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
Op diverse plekken lees ik dat mensen internet@tv aan de praat hebben op een Samsung PS50c550. Dit hebben ze gedaan door een firmwareupdate. Iemand enig idee hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:09
Lumics schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:32:
Op diverse plekken lees ik dat mensen internet@tv aan de praat hebben op een Samsung PS50c550. Dit hebben ze gedaan door een firmwareupdate. Iemand enig idee hoe?
Kun je dat dan ook niet op die diverse plekken lezen/vragen dan? Wellicht wel zo handig/snel?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellFury
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 12:35:
Nou komen ze weer met de PS51D6910, op de site van samsung zie ik als enig verschil met de PS51D6900,
"Aantal kleuren (weergegeven) Natural True Color (18-bits)", maar ik vraag mij af of de 6900 dat niet ook heeft. Bij plasmadiscounter is de 6910 wel 134 euro duurder. Weet iemand wat het verschil is tussen beide
Is de 6910 niet een andere kleur dan de 6900?

6900 is brushed black
6910 is brushed Titanium

Ten minste, dat maak ik eruit op als ik ernaar kijk... Is ook wat kieskeurig aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maak wel enkele foto's van de PS51D6900 zometeen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Voegt de firmware-update uit december 2010 echt iets toe aan mijn '• PS50C550'? Tot nu toe gewoon firmware 'out-of-the-box' gebruikt...

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HellFury schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 09:54:
[...]

Is de 6910 niet een andere kleur dan de 6900?

6900 is brushed black
6910 is brushed Titanium

Ten minste, dat maak ik eruit op als ik ernaar kijk... Is ook wat kieskeurig aangeeft.
Ik heb het ook aan samsung gevraagd, en die zeggen hetzelfde:

Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw verschil tussen de PS51D6900 en de PS51D6910.

Het einige verschil tussen beide toestellen is de kleur.
De PS51D6900 is brushed black en de PS51D6910 is brushed titan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb de D6900 net binnengekregen. De 6900 lijkt ook op brushed titan, maar is misschien iets zwarter dan denk ik. Ik heb net een paar pogingen gewaagd om de base erop te krijgen, het lukte 1 keer maar toen zat ie toch een tikkeltje schuin. Dus het duurt nog ff...

De base is trouwens exact dezelfde kleur als de omlijsting van de tv, in de US is de base toch echt licht zilverachtig, dit lijkt meer op de D7000 kwa design.

Er zit geen bril bij...argh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat ook hier de gratis bril per 24 april wordt meegeleverd:

Samsung Wednesday announced a price drop for active-shutter 3D glasses. The company will now provide two pairs of glasses free with the purchase of any Samsung 3D LED or plasma TV, and will also drop the price at retail of standalone 3D glasses to below $50.

The two free pairs change goes into effect April 24, with the standalone price drop starting May 1. All other 3D glasses offered by the company "will also soon be price-adjusted," Samsung said.

http://www.dealerscope.co...tive-shutter-3d-glasses/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik wacht iig wel op een pricedrop want zoveel geld voor 1 brilletje is natuurlijk belachelijk.

Heb vanmiddag ff van mijn tv kunnen genieten! :)

Hier enkele (crappy) fotos

Afbeeldingslocatie: http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/215301_10150552427660109_848465108_17927687_409886_n.jpg
Afbeeldingslocatie: http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/217462_10150552428335109_848465108_17927697_4694514_n.jpg
Afbeeldingslocatie: http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/216602_10150552428145109_848465108_17927695_2085262_n.jpg
Afbeeldingslocatie: http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/215165_10150552428440109_848465108_17927698_4585998_n.jpg
Afbeeldingslocatie: http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/206687_10150552744435109_848465108_17930866_574621_n.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2011 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Ik ben op zoek naar een 3D tv die (redelijk) goed om kan gaan met het grote 'crosstalk' probleem. Nu viel mijn oog op de PS50C6900 Plasma van Samsung.

Ik ben wat dieper op dit model in gegaan maar kan er vreemd genoeg nauwelijks informatie (in Nederland al helemaal niet) over vinden.. Iemand enig idee waardoor dit komt?

Edit: Is dit misschien het nieuwe PS51D6900 model maar dan met een andere (UK?) benaming?

[ Voor 12% gewijzigd door RDMA op 13-04-2011 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellFury
Raimon89 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 00:17:
Ik ben op zoek naar een 3D tv die (redelijk) goed om kan gaan met het grote 'crosstalk' probleem. Nu viel mijn oog op de PS50C6900 Plasma van Samsung.

Ik ben wat dieper op dit model in gegaan maar kan er vreemd genoeg nauwelijks informatie (in Nederland al helemaal niet) over vinden.. Iemand enig idee waardoor dit komt?

Edit: Is dit misschien het nieuwe PS51D6900 model maar dan met een andere (UK?) benaming?
PS, LE of UE geven resp. aan of het een plasma-, LCD- of LED-TV is. Edit: In Amerika worden andere benamingen hiervoor gebruikt. PS wordt daar PN, UE wordt UN. Waarschijnlijk heeft dit te maken met het 220/110V-, 50/60Hz-verschil.
de cijfers daarna geven de schermdiagonaal in inches aan.
A, B, C en D geven aan uit welk jaar de TV komt; resp. 2007 - 2011.
De cijfertjes daarachter geven aan welke variant het is; hoe hoger het getal, hoe beter.

De TV die jij aangeeft - de PS50C6900 - bestaat niet (meer). Jij bedoelt waarschijnlijk het model van vorig jaar - de PS50C7700 - of het nieuwe model, de PS51D6900.

[ Voor 7% gewijzigd door HellFury op 13-04-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
HellFury schreef op woensdag 13 april 2011 @ 11:48:
[...]

PS, LE of UE geven resp. aan of het een plasma-, LCD- of LED-TV is.
de cijfers daarna geven de schermdiagonaal in inches aan.
A, B, C en D geven aan uit welk jaar de TV komt; resp. 2007 - 2011.
De cijfertjes daarachter geven aan welke variant het is; hoe hoger het getal, hoe beter.

De TV die jij aangeeft - de PS50C6900 - bestaat niet (meer). Jij bedoelt waarschijnlijk het model van vorig jaar - de PS50C7700 - of het nieuwe model, de PS51D6900.
Ik vind het ook heel vreemd dat er (bijna) niets over dat model te vinden is, maar hij bestaat wel degelijk:
http://www.techradar.com/...g-ps50c6900-903110/review

Ik twijfel nu tussen dat model en de PS51D6900, al worden bij die laatste (voor zover ik weet) geen 3D brilletjes bijgeleverd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marktweakt
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 14:12
Vandaag zag ik dat er een aantal nieuwe internet apps voor de PS50C7700 beschikbaar zijn:

- een app om je een das te leren knopen ;-) (erg veel gekker moet het niet worden!)
- eentje waar je via de tv eten kunt bestellen (voor als de film uit loopt door alle reclames denk ik). Ik krijg echter geen eten want hij vind in mijn regio geen restaurant...
- en een soort kennis quize -app VOOR HET HELE GEZIN!! JaJa echt waar.

Maar nog steeds geen uitzending gemist en/of rtl gemist. En maar wachten ... wachten en wach...ZZzzzz.

Waar blijf je nou Samsung met je beloftes uit 2009!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:05
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 13:18:
Misschien dat ook hier de gratis bril per 24 april wordt meegeleverd:

Samsung Wednesday announced a price drop for active-shutter 3D glasses. The company will now provide two pairs of glasses free with the purchase of any Samsung 3D LED or plasma TV, and will also drop the price at retail of standalone 3D glasses to below $50.

The two free pairs change goes into effect April 24, with the standalone price drop starting May 1. All other 3D glasses offered by the company "will also soon be price-adjusted," Samsung said.

http://www.dealerscope.co...tive-shutter-3d-glasses/1
voor de 2010-modelbezitters die een voordelig 3d brilletje denken aan te schaffen ... :
Samsung's glasses are powered, active-shutter models, which use Bluetooth to synch with the TV as opposed to the Infrared synching used by the 2010 versions. These new glasses are incompatible with Samsung's 2010 3D TVs.

Read more: http://news.cnet.com/8301...1253-1.html#ixzz1JUiAXwA3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superandrea
Bij Franklin aleen vandaag

Samsung PS43D490 (3D) CI+ / 600Hz
€ 725,-
incl. BTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag aan samsung:

Ik heb een vraag aangaande de 2011 plasma 3d modellen. Samsung amerika leverd bij de hogere series een 3d starters paket met 2 3d brillen, tevens leveren zij vanaf 24 april 2 brillen bij iedere 3d plasma.
Mag ik een soortgelijke actie verwachten in Nederland en wat als ik nu een tv koop en vervolgens een maand later lees dat er brillen worden bijgeleverd geldt dat dan met terugwerkende kracht voor de reeds gekochte sets.

Antwoord van samsung:

Dank u voor uw e-mail met betrekking tot de acties betreffende Samsung televisies.
Acties in Amerika leiden niet noodzakelijkerwijs tot analoge acties in Nederland. Houdt u de site van
Samsung.nl in de gaten betreffende acties geldig voor Nederland.

Conclusie; vooralsnog geen gratie 3d brillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Heeft iemand de d800 al naast de d6900 "live"kunnen zien. Zoals eerder hier gepost. Twijfel ik tussen deze twee. De zwarte bezel heeft mijn (voornmalijk vrouw haar) voorkeur.

IK ben erg benieuwd wat die real black filter inhoudt, deze zit namelijk niet op de d6900. En de LCE.
Zijn dit features die je beeld softwarematig aanpassen/verkrachten of echt wel toegevoegde waarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 12:54:

Conclusie; vooralsnog geen gratie 3d brillen
Ik verwacht er niet teveel van dus heb maar een brilletje aangeschaft, wat een belachelijke prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLLie-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:24
Hoodlum77 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 13:43:
Heeft iemand de d800 al naast de d6900 "live"kunnen zien. Zoals eerder hier gepost. Twijfel ik tussen deze twee. De zwarte bezel heeft mijn (voornmalijk vrouw haar) voorkeur.

IK ben erg benieuwd wat die real black filter inhoudt, deze zit namelijk niet op de d6900. En de LCE.
Zijn dit features die je beeld softwarematig aanpassen/verkrachten of echt wel toegevoegde waarde?
Gister ben ik even wezen kijken bij de mediamarkt. Helaas nog geen D8000, maar wel de 6900 kunnen zien. Vooralsnog vind ik het beeld op dit toestel al toereikend (zeker ook voor de prijs ..), maar wil nog wel graag de 8000 live naast de 6900 kunnen zien. Helaas schijnt het nog wel even te duren voor de D8000 binnen komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een week kijken moet ik zeggen dat het beeld geweldig is van de D6900 maar ik krijg echt met geen mogelijkheid het beeld synchroon, ja bij 1 film/serie en als ik dan een ander ga kijken moet ik het weer opnieuw instellen(Ik heb een Popcorn Hour A200). Hiervoor nooit problemen met audio gehad. Ik word er echt gestoord van.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2011 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Wat betreft het ophangen van de 6900: kan dit enkel met dat ultra slim wall mount systeem van Samsung of kun je ook standaard (goedkopere) muurbeugels gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn82
ik zag zaterdag de PS51d550 in de mediamarkt, en als ik deze vergelijk met de led series van samsung zie ik toch veel meer detail in de led tv's. vooral in de wat donkere gedeeltes. ligt dit aan de instellingen? want als ik thuis op me eigen tv met de instellingen speel zie ik bij de ene instelling ook meer detail als bij de ander. dat ligt vooral aan de brightness. Is het dan ook mogelijk om bij de plasma's met goede instellingen ook dezelfde detail niveau te verkrijgen als bij de led tv's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Ik twijfel zwaar tussen de D550 en de D6900. Ben eigenlijk nauwelijks geïnteresseerd in apps etc. op mijn tv. Bezit de D6900 andere features die het 200 euro prijsverschil rechtvaardigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLLie-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:24
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2011 @ 20:58:
Na een week kijken moet ik zeggen dat het beeld geweldig is van de D6900 maar ik krijg echt met geen mogelijkheid het beeld synchroon, ja bij 1 film/serie en als ik dan een ander ga kijken moet ik het weer opnieuw instellen(Ik heb een Popcorn Hour A200). Hiervoor nooit problemen met audio gehad. Ik word er echt gestoord van.
Dan laat je het geluid toch even een paar milliseconden vooruit of achter lopen? Dat is volgens mij relatief eenvoudig met een mediaspeler ....
Met de zelfde bestanden, op de zelfde manier aangesloten op een andere televisie heb je dit probleem niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het lijkt wel of het met elk bestand anders is, kan dit? Vind het zo vreemd dat ik dit nu zo moet instellen terwijl mijn vorige lcd alles gewoon altijd goed afspeelde...

Raimon ik zou echt voor de 6900 kiezen, want de 550 is echt enorm reflecterend en ik vind de 6900 al best reflecterend, but that's me;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2011 @ 21:51:
Raimon ik zou echt voor de 6900 kiezen, want de 550 is echt enorm reflecterend en ik vind de 6900 al best reflecterend, but that's me;-)
Had je de 3D bril al binnengekregen? Ben erg benieuwd naar je bevindingen wat betreft crosstalk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog niet, balen, het pakket is wel aangeboden vandaag, maarja wie is er nou thuis om 11:00...gsl is altijd een ramp, leveren ook niet bij de buren af dus moet morgen naar zo'n afhaalshop dus morgen zal ik je ff op de hoogte stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2011 @ 23:13:
Nog niet, balen, het pakket is wel aangeboden vandaag, maarja wie is er nou thuis om 11:00...gsl is altijd een ramp, leveren ook niet bij de buren af dus moet morgen naar zo'n afhaalshop dus morgen zal ik je ff op de hoogte stellen.
Thanks! Wat betreft ophangen van de D6900, kan dit met elke geschikte beugel of alleen met de 'ultra slim wall mount' van Samsung?

Zou dit dus bijv. ook volstaan? http://www.erconline.nl/v...met-waterpas-p-16706.html

[ Voor 9% gewijzigd door RDMA op 18-04-2011 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm ik zou er zelf persoonlijk een van Vogel nemen, misschien iets duurder maar het gaat wel om je tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
nmgn82 schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:56:
ik zag zaterdag de PS51d550 in de mediamarkt, en als ik deze vergelijk met de led series van samsung zie ik toch veel meer detail in de led tv's. vooral in de wat donkere gedeeltes. ligt dit aan de instellingen? want als ik thuis op me eigen tv met de instellingen speel zie ik bij de ene instelling ook meer detail als bij de ander. dat ligt vooral aan de brightness. Is het dan ook mogelijk om bij de plasma's met goede instellingen ook dezelfde detail niveau te verkrijgen als bij de led tv's?
Dat komt door het omgevingslicht in de MediaMarkt. Als er 1 plaats niet geschikt is om je tv te beoordelen op beeldkwaliteit, is het wel een winkel zoals de Mediamarkt. Zoek de kleinere speciaalzaken op met een kijkhoek bijvoorbeeld.

Het omgevingslicht ontmaskert de fosfor laag die plasma's hebben, daardoor wordt het fletser/grijziger en verlies je detail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Nou, de 6900 is besteld, ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wordt de ps51d6900 nou weer duurder, kost nu weer 1349 bij de plasma discounter, was toch echt iets van 1159

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 21:01:
wordt de ps51d6900 nou weer duurder, kost nu weer 1349 bij de plasma discounter, was toch echt iets van 1159
Apart, gisteren was hij daar nog 1199 inderdaad. Maar er zijn natuurlijk nog meer winkels die hem voor (veel) minder verkopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja vaag de prijs gaat op en neer, maar bij neck was deze 1260 ofzo door de btw korting, voor diezelfde prijs heb ik m ook bij centralpoint gehaald en een week later was hij opeens weer 100 euro duurder.

Mijn satteliet deed moeilijk, heb iets van 35 minuten het menu aangehad en zag echt maar heel lichtjes wat streepjes en het was na een paar minuten weer weg, echt top kwa IR. Audio via mn mediatank is nog steeds een strijd jammer genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Twee 3100 brillen aangeschaft op eBay voor 90 euro, geen slechte deal lijkt me zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsoeting
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-09 15:09
Er is op 16 april een nieuwe firmware uitgekomen voor de PS50C550. Weet iemand wat de verbeteringen zijn?
Heeft het zin om deze er op te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-10 00:32
Hier de release notes:

1. Title
2010 Model Firmware
2. Applicable Model
PS**C4, 5 Series
3. Carrier or Corporate Customer
Open Market
4. Description
T-TDT5DEUC-1024.1
. Watching ''picture'' on media play error with new s/w of I-phone/I-pad.
. Update the energy requirement for Australia
. Improve PDP 4 Series 50'' (U2P Module) Reddish picture(Red dot) issue
. Blinking picture while watching DTV signal for Baltic Countries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klootwyk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:30
Kan iemand die de D6900 plasma heeft mij svp vertellen of er fans in zitten en indien ja, of die erg stil zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:15
Raimon89 schreef op maandag 18 april 2011 @ 23:19:
[...]

Thanks! Wat betreft ophangen van de D6900, kan dit met elke geschikte beugel of alleen met de 'ultra slim wall mount' van Samsung?

Zou dit dus bijv. ook volstaan? http://www.erconline.nl/v...met-waterpas-p-16706.html
Ik heb deze:
http://www.amazon.co.uk/g...=467128473&pf_rd_i=468294

ongeveer het zelfde princiepe. Heb zelden zo'n stevige (zware) stalen beugel gezien voor mijn tv. Het recht hangen is wat lastig gezien de waterpas in het ding niet van super kwaliteit is. Maar hij hangt echt super mooi en zeer stevig. Voor mij geen duure Vogels meer, maar gewoon lekker dik stalen beugels van Amazon.

Mocht je meer info willen kan ik altijd wat foto's maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Thanks! Dat ziet er leuk uit inderdaad! Als je wat foto's zou willen maken, graag! :)
Mijn 6900 is vandaag binnengekomen, wat een juweeltje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Laatst online: 07-10 18:52
Is er al iets concreets bekend dat er per vandaag inderdaad 2 brillen worden bijgeleverd zoals her en der wordt beweerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Scheelt toch weer veel geld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
arene schreef op maandag 25 april 2011 @ 10:00:
Is er al iets concreets bekend dat er per vandaag inderdaad 2 brillen worden bijgeleverd zoals her en der wordt beweerd?
Dat is een actie die alleen geldt voor Samsung USA, heb contact opgenomen met Samsung NL en die weten nergens van..

Als je een beetje goed zoekt op ebay heb je voor nog geen 100 euro twee SSG3100 brillen, dus dat valt ook wel mee.

[ Voor 14% gewijzigd door RDMA op 25-04-2011 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raimon89 schreef op maandag 25 april 2011 @ 12:12:
[...]

Als je een beetje goed zoekt op ebay heb je voor nog geen 100 euro twee SSG3100 brillen, dus dat valt ook wel mee.
Ja,dat klopt. Maar dat zijn geen oplaadbare en die zijn toch een tikkie duurder. Praat je zo over 80, 90 Euro stuk op Ebay. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Laatst online: 07-10 18:52
Ik heb vandaag antwoord gekregen van een aantal winkels en geen 1 weet iets van een actie met 2 brillen, sterker nog bij het model dat ik wil de PS51D6900 zit helemaal geen bril.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellFury
Kan iemand vertellen waar de uitsparing en de aansluitingen zitten bij de Samsung PS51D6900? Ik ben van plan deze te gaan kopen, maar ben nog bezig met kabels trekken, en dan kan ik ze meteen naar de goede plek trekken.

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:34

Laguna

Connaisseur

HellFury schreef op woensdag 27 april 2011 @ 09:36:
Kan iemand vertellen waar de uitsparing en de aansluitingen zitten bij de Samsung PS51D6900? Ik ben van plan deze te gaan kopen, maar ben nog bezig met kabels trekken, en dan kan ik ze meteen naar de goede plek trekken.

Alvast bedankt :)
Kwestie van de handleiding raadplegen?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellFury
Zou inderdaad handig zijn als ze daar PRECIES vermelden waar deze aansluitingen zitten... Punt is namelijk dat ik de TV strak tegen de muur wil hangen met de Samsung Wall mount en de kabels moeten dat op de goede plek uit de muur komen. Ik zou dit bij een winkel wel willen nakijken, maar de dichtstbijzijnde mediamarkt is toch een uurtje rijden... Andere winkels verkopen vaak geen plasma's meer, of hebben deze niet in het assortiment...

[ Voor 11% gewijzigd door HellFury op 27-04-2011 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuwie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-10 10:51
HellFury schreef op woensdag 27 april 2011 @ 13:05:
[...]

Zou inderdaad handig zijn als ze daar PRECIES vermelden waar deze aansluitingen zitten... Punt is namelijk dat ik de TV strak tegen de muur wil hangen met de Samsung Wall mount en de kabels moeten dat op de goede plek uit de muur komen. Ik zou dit bij een winkel wel willen nakijken, maar de dichtstbijzijnde mediamarkt is toch een uurtje rijden... Andere winkels verkopen vaak geen plasma's meer, of hebben deze niet in het assortiment...
Zelf heb ik de PS 50c7700 alle kabels midden onder en op hangen is geen probleem met een wall mout, deze heb ik van www.radioburgwal.nl scheelt een stuk ( € 23 )met het origineel ,ik weet niet hoe ik een foto moet bijvoegen anders had ik het laten zien hoe hij hangt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellFury
Stuwie schreef op woensdag 27 april 2011 @ 13:49:
[...]

Zelf heb ik de PS 50c7700 alle kabels midden onder en op hangen is geen probleem met een wall mout, deze heb ik van www.radioburgwal.nl scheelt een stuk ( € 23 )met het origineel ,ik weet niet hoe ik een foto moet bijvoegen anders had ik het laten zien hoe hij hangt :)
Dank voor je antwoord! Zie inderdaad de http://www.radioburgwal.n...ShowProductDetail&ID=1325 muurbeugel. Precies hetzelfde als de samsung beugel, maar dan een flink pak goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Net mijn SSG3100 brillen binnengekregen en mijn eerste indruk van 3D op de D6900 is WOW!
Wat een wereld van verschil met de 3D op de Philips die ik gelukkig heb teruggebracht, geen enkele vorm van crosstalk te zien, schitterend helder beeld en de objecten komen letterlijk op je af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raimon89 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:17:
Net mijn SSG3100 brillen binnengekregen en mijn eerste indruk van 3D op de D6900 is WOW!
Wat een wereld van verschil met de 3D op de Philips die ik gelukkig heb teruggebracht, geen enkele vorm van crosstalk te zien, schitterend helder beeld en de objecten komen letterlijk op je af!
Mooi man, ik krijg morgen mijn D6900 binnen.
Vraagje als dat mag, gebruik je een 3D bluray speler of een mediaplayer waarmee je alleen Half side by side af kunt spelen? Er is volgens mij nog geen een speler die 3D bluray iso's afspeelt, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marktweakt
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 14:12
Weet iemand wat het url adres is die mijn samsung gebruikt voor het updaten van de firmware via de netwerk-verbinding?
Pagina: 1 ... 16 ... 24 Laatste