Sinds vandaag ineens een heel raar probleem met mijn PS50C550, welke HDMI bron ik ook selecteer, hij blijft aangeven "niet ondersteund - de resolutie wordt niet ondersteund op deze tv. Kies een andere resolutie"
Echter krijg ik het met geen mogelijkheid voor elkaar om een andere resolutie te selecteren. En bovendien, ik zou niet weten waarom hij dit ineens aangeeft als ik gewoon mijn PS3 via HDMI aangesloten heb staan als altijd en hij het gisteren nog prima deed. Er is intussen niets veranderd. Zelfde geldt voor mijn Popcornhour mediaplayer en Canal digital sat box. Op welke HDMI input ik hem ook zet, ik blijf de melding houden dat de resolutie niet ondersteund wordt...
Misschien zie ik iets heel stoms over het hoofd maar ik heb echt van alles al geprobeerd. In de instellingen kun je de resolutie niet wijzigen, althans ik kan t niet vinden. (normaal schakelt hij automatisch tussen bijv 720p/1080p) en aan/uit zetten van zowel de tv als randapparatuur helpt niet...
Iemand een idee wat ik over t hoofd zie en waardoor dit veroorzaakt wordt?
[edit] Ik begrijp erg echt geen moer van, twijfel nu zelfs of mn tv niet gewoon stuk is... (hijs nog geen 2 mnd oud...)
Als ik mn Macbook aansluit via een HDMI poort krijg ik normaal gewoon direct beeld.
Nu niet, en t gekke is, als ik de kabel niet aangesloten heb op de laptop geeft ie aan dat er niets is aangesloten (duh) maar als ik m dan inplug dan geeft ie aan " geen signaal controleer bron blabla..." betekent dat er wel iets gebeurd op t moment dat ik de kabel er in stop, want de melding veranderd dus. Ook het wisselen van resoluties op mn macbook heeft geen enkel effect. Welke HDMI ingang ik ook probeer, allen geven hetzelfde resultaat. Zoals ik hierboven al schreef, bij alle andere apparatuur geeft ie steeds die melding over resolutie.
Ik heb net digitenne kastje vd slaapkamer naar beneden gehaald en aangesloten via een gewone scart aansluiting en dan heb ik wel beeld ( -in mijn woonlaats is geen kabel- maar kunnen we in ieder geval tv kijken.... pff

) dus het ligt echt aan de HDMI ingangen.
[
Voor 31% gewijzigd door
ElayZ op 21-03-2011 21:10
]