https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Ik las op internet dat er update singalen verstuurd worden. Echter het komt ook geregeld voor dat deze signalen niet goed zijn of dat de provider andere signalen alleen voor hun eigen apparatuur vertuurd.
Ik heb op mijn tv het updaten uitgezet via de kabel en heb nu al een tijd mijn tv op standby en hij blijft in standby
Is hier iets tegen te doen, zon flikkerend scherm is zeker bij donkere films heel irritant.
HD4Life @ Full-HD
Ik zit te denken... er is een optie ergens dat heet "automatic off when no signal" ofzo, maar dat kan het niet zijn lijkt me!
Hoe speel je het af? Stream je van je PC? BD speler? Interne player?
Je cellen en dus je paneel kunnen niet uitgaan anders is je TV serieus gaar.
Wat wel kan is dat je een energiemodus aan hebt dat je paneel gaat dimmen. Net als LED/LCD krijg je dan zo'n irritant dimmend paneel.
Wat jij omschrijft is erg wazig en onlogisch.
Morgen heb ik Monsters vs Aliens binnen, voor het eerst 3D bioscoop op mijn eigen bank! Ik ben benieuwd
[ Voor 21% gewijzigd door Gieliovd520 op 06-02-2011 21:48 ]
PV: 39x @ 13.425WP, L/L WP: 3x3,5+2x5KW+1x2,2KW, L/W WP 9kW Panasonic J mono, WP boiler Atlantic Explorer V4 270. Sinds 04-22 gasloos!
Ik heb het voor het gemak maar even als 'uit' gaan beschreven maar het is zo dat als ik een blu-ray afspeel vanaf mijn BR-speler en er is geen content in het beeld het beeld net zo is, als het panel is als hij in standby staat. Hij word iets donkerder zeg maar als ik de tv aanzet word het beeld lichter maar als er geen content is gaat het panel zeg maar in standby modus maar de tv zelf niet.Gieliovd520 schreef op zondag 06 februari 2011 @ 21:44:
Huh.... dat is raar. Gaat je paneel echt "uit" voor dat moment? Dat klopt niet.
Ik zit te denken... er is een optie ergens dat heet "automatic off when no signal" ofzo, maar dat kan het niet zijn lijkt me!
Hoe speel je het af? Stream je van je PC? BD speler? Interne player?
Je cellen en dus je paneel kunnen niet uitgaan anders is je TV serieus gaar.
Wat wel kan is dat je een energiemodus aan hebt dat je paneel gaat dimmen. Net als LED/LCD krijg je dan zo'n irritant dimmend paneel.
Wat jij omschrijft is erg wazig en onlogisch.
Morgen heb ik Monsters vs Aliens binnen, voor het eerst 3D bioscoop op mijn eigen bank! Ik ben benieuwd
Ik zal even naar die energie save dim functie kijken, dat kan het nog wel eens zijn goede tip
HD4Life @ Full-HD
Dat snap ik hahaha Dus stel je hebt een kaart linksboven in beeld, dan is de kans natuurlijk groter dat het blijft staan.. Ik dacht dat er nog andere technische redenen warenVerwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 10:03:
[...]
Ik zeg niet dat ie dat niet goed doet hoor, maar games waarin langdurig stilstaande beelden aanwezig zijn, zorgen ervoor dat je Plasma scherm inbrand, en als dat langdurig gebeurt, is de schade onherroepelijk, en dat wordt door Samsung niet in garantie genomen (staat ook in de handleiding vermeldt).
Om rekening mee te houden, ook zijn vele games niet 1080p.
Gewoon soms ff op pauze zetten johDeurges schreef op maandag 07 februari 2011 @ 13:58:
[...]
Dat snap ik hahaha Dus stel je hebt een kaart linksboven in beeld, dan is de kans natuurlijk groter dat het blijft staan.. Ik dacht dat er nog andere technische redenen waren
traag usenet zeker ....Gieliovd520 schreef op zondag 06 februari 2011 @ 21:44:
RTL logo zal bij hoop mensen dan ook inbranden ?Deurges schreef op maandag 07 februari 2011 @ 13:58:
[...]
Dat snap ik hahaha Dus stel je hebt een kaart linksboven in beeld, dan is de kans natuurlijk groter dat het blijft staan.. Ik dacht dat er nog andere technische redenen waren
Ik moet zeggen, buiten was crosstalk wat verder in de diepte was 3D echt SUPER!!!
Ik ben heel erg blij met de PS50C7700
PV: 39x @ 13.425WP, L/L WP: 3x3,5+2x5KW+1x2,2KW, L/W WP 9kW Panasonic J mono, WP boiler Atlantic Explorer V4 270. Sinds 04-22 gasloos!
Daarnaast zien uitzendingen van Tele2 er ook prima uit. Wel stap ik, zodra mijn jaarabonnement bij Tele2 afgelopen is, over op Ziggo. Kwaliteit ligt toch wat hoger daar.
Verwijderd
Hehe, grappig. Ik heb dezelfde tv maar weet nu al dat mijn volgende tv een led gaat worden. Geen plasma meer voor mij.Gieliovd520 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 21:54:
[...]
Nee hoor, ik had hem al 97 procent binnen maar het was veel te laat om te gaan kijken.
Ik moet zeggen, buiten was crosstalk wat verder in de diepte was 3D echt SUPER!!!
Ik ben heel erg blij met de PS50C7700Dat beeld is zooo veel rustiger, mooier en die kijkhoek is geweldig. Ik ben om, geen LED voor mij. Plasma is écht zo veel beter.
In ieder geval de kwaliteit van de huidige LED schermen is tragisch.
Wat ik wel merk, als ik mijn PC aansluit via DVI-HDMI1 dan trilt het beeld. Een beetje lage frequentie, hij zet hem volgens mij op 60Hz.
Maar eens naar kijken, als ik ooit nog eens ergens tijd voor krijg

[ Voor 10% gewijzigd door Gieliovd520 op 08-02-2011 19:35 ]
Je bedoelt toch niet van de plasma's he?!Gieliovd520 schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 17:58:
Tja... waarschijnlijk vervallen we rond die tijd aan een full-LED scherm of is OLED of zoiets gemeengoed geworden.
In ieder geval de kwaliteit van de huidige schermen is tragisch.
Wat ik wel merk, als ik mijn PC aansluit via DVI-HDMI1 dan trilt het beeld. Een beetje lage frequentie, hij zet hem volgens mij op 60Hz.
Maar eens naar kijken, als ik ooit nog eens ergens tijd voor krijg
Logo's zijn toch meestal al aangepast? Kan me niet voorstellen dat games hier rekening mee houden?DDX schreef op maandag 07 februari 2011 @ 20:20:
[...]
RTL logo zal bij hoop mensen dan ook inbranden ?
Kun je ook aangeven waarom je geen plasma meer wilt hebben? En bewust voor LED zou kiezen? Afgezien van het stroomverbruik hahahaVerwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 23:49:
[...]
Hehe, grappig. Ik heb dezelfde tv maar weet nu al dat mijn volgende tv een led gaat worden. Geen plasma meer voor mij.
Verwijderd
Stroomverbruik interesseert me niet want mijn ouders betalen energiekostenDeurges schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 11:51:
[...]
Kun je ook aangeven waarom je geen plasma meer wilt hebben? En bewust voor LED zou kiezen? Afgezien van het stroomverbruik hahaha
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2011 13:01 ]
Edit: kan ajacied88 misschien nog even toelichten waarom de Samsung D8000 LED?
Edit2: prachtig toestel, zonder meer.
[ Voor 38% gewijzigd door hardware-lover op 09-02-2011 13:23 ]
Testing, one, two ...
Duidelijk... En dan zet je je plasma natuurlijk op V&AVerwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 13:00:
[...]
Stroomverbruik interesseert me niet want mijn ouders betalen energiekosten. Ik ga trouwens in april mijn huidige 3d plasma inwisselen voor de komende Samsung D8000 LED. Ik vind de helderheid van plasma veel laag, zelfs op max........ Beeldkwaliteit van een topklasse LED doet niet onder voor plasma en persoonlijk vind ik zelfs LED mooier.
Ik heb HD tv op een LED tv gezien, maar ik krijg altijd het gevoel alsof het beeld versnelt loopt.. En het is mij niet warm genoeg.
Waarom heb je dan in eerste instantie Plasma gepakt?
Alleen trekt de TV het niet lekker en dan krijg je schokkend beeld.
Wel heel vet, die thin bezel. Al die smart hub troep kan me niet boeien.
Ik ben heel blij met de PS50C7700 plasma, mooie kleuren, levendig en warm, geen stotterend beeld, vrijwel geen input lag, veel minder nood om allerlei beeldverbeterende shit aan te zetten....
Alleen buzz is een beetje jammer.
Ik ben benieuwd als die D8000 in de winkel staat, toch eens kijken. Als hij maar niet zo triest is als die andere topserie waarin alle elektronica in de voet zit.
Verwijderd
Je moet ook kijken naar de VESA norm. Die bepaalt of de tv op de steun past.
In de handleiding van de tv en steun staat welke VESA norm van toepassing is.
Overigens is bij de Aldi volgende week een gemotoriseerde steun te verkrijgen voor maar €149,-.
Een koopje..!
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_07/OFF03.SHTML
Verwijderd
bij de samsung ps63c7700 staat: vesa wall mount support 600 x 400 , tevens is de tv 38 kg (ipv 33 kilo wat ik eerst dacht)
bij de steun vogels efw 8345 staat vesa montagegaten 75 mm x 75 mm tot 800 mm x 450 mm
dan lijkt het te moeten lukken toch?
alvast bedankt weer voor de hulp, ik ben in elk geval weer wat wijzer geworden (hoop zo dat hij kan blijven hangen!)
Ook het gewicht is geen probleem. De steun kan max 45kg. aan.
Verwijderd
wel raar dat vogels erop zet dat het voor tv's t/m 50 inch is......
Omdat bij grotere tv's de kans bijzonder groot is dat je de zijkant tegen de muur zwiept als je niet oppast.Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 21:16:
wel raar dat vogels erop zet dat het voor tv's t/m 50 inch is......
Nickname does not reflect reality
Na het installeren speelt mijn samsung mediaspeley via TWONKY ook MKV af. Nog niet veel kunnen testen maar ook 1080p lijkt het goed te doen!
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb 'm zelf ook net een paar weken en dagdroom nu al weer over een grotere tv in de (nabije?) toekomst
De grootste tv ter wereld is trouwens 150 " , da's dus 375 cm thuisbioscoop
Verwijderd
Hoe ver zit van je tv vandaan? Ik zit 3,5 meter er vandaan en begin nu de 50" al te klein te vinden xDVerwijderd schreef op zondag 13 februari 2011 @ 19:46:
Corine , de 63" is 45 kg !
Ik heb 'm zelf ook net een paar weken en dagdroom nu al weer over een grotere tv in de (nabije?) toekomst
De grootste tv ter wereld is trouwens 150 " , da's dus 375 cm thuisbioscoop
Verwijderd
Gewicht Gewicht met doos 54 kg
Set Weight with Stand 44,6 kg
Set Weight without Stand 38 kg
heb je de 50 inch of de 63 inch? mijn woonkamer is 4,80 , zittend op de bank zit je er dus 4 tot 4,5 meter voor. ik kan de tv ook nog zo'n 70 cm naar voren trekken. 50 inch is echt wel ruim maar 63 inch kijkend naar films met en zonder 3d en naar voetbal zo gaaf. gezien wij veel tv kijken is het mij de extra uitgave ten aanzien van de 50 inch wel waard. ik vind de kleuren ook echt supermooi.
Maar inderdaad je went dus wel aan een bepaalde grote. we hadden eerst een lg 50 inch en nu dus de samsung 50 inch, het scherm is evengroot maar de rand is kleiner, dan lijkt je tv ineens ook wat kleiner. ik zie wel een enorm verschil tussen de 50 inch en de 63 inch, is echt een stuk groter.
wauw een 150 inch, nou die is echt te groot voor mijn huiskamer, en zal ook wel heeeel veel centen kosten.
Verwijderd
Mijn rolmaat is stuk (vloog uit elkaar hehe) maar ik gok op 3+ meterHoe ver zit van je tv vandaan? Ik zit 3,5 meter er vandaan en begin nu de 50" al te klein te vinden xD
En dat is niets te dichtbij hoor , geen probleem
Ik hoop spoedig op betaalbare 70" tv's en die gaat dan wel tegen de muur aan en dan zit ik er verder vanaf.
@Coraline , ik had inderdaad even geen rekening gehouden met het feit dat jij het gewicht van de voet er niet bij hebt als je hem ophangt
De 150" is niet te koop , dit is een showmodel voor op beurzen, hun krijgen de glasplaten op ongeveer 150"
in de fabriek en snijden daar dus meerdere platen uit. Maar voor de publicitiet hebben ze van de volledige
150" een tv gemaakt.
http://www.wired.com/gadgetlab/2008/01/close-up-with-p/ = foto 150" tv
100" is wel te koop las ik ergens (dit forum ?) voor 80.000 euro , helaas ben ik daar te arm voor

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2011 21:08 ]
Iemand een handig idee of er (betaalbare) verloopjes zijn voor S-video naar HDMi ?
Immers zonder van mijn destijds dure s-video kabel (10 meter lang) om deze nu te moeten vervangen voor een dure HDMi kabel .....
(weet overigens niet eens of mijn pc (4 jaar oud) een hdmi-out heeft?)
Verwijderd
je plasma heeft toch een VGA (D-sub) ingang. Dus connectie met een PC mag geen probleem zijn (moet je uiteraard audio nog apart doen maar dat had je vroeger ook met S-video).Iemand een handig idee of er (betaalbare) verloopjes zijn voor S-video naar HDMi ?
Immers zonder van mijn destijds dure s-video kabel (10 meter lang) om deze nu te moeten vervangen voor een dure HDMi kabel .....![]()
25 euro noem jij goedkoop? Ik noem het duurmacgiver909 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 15:22:
dure hdmi kabel?? heb er 1 van 25euri van het net geplukt en hij werkt prima op 1080p!
The devil is in the details.
Of mijn pc een HDMi uitgang heeft weet ik nog niet, moert ik deze eerste uit de computermeubel bouwen, ivm allerlei (bijna te korte) kabels die dan losmoeten een kloteklus ...
Kun je vergeten. S-Video is analoog, kun je niet zomaar met een verloopje omzetten naar HDMI. Daar zou je een transformaterkastje voor nodig moeten hebben.Ted038 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 13:07:
Bij mijn vorige TV ging mijn computerbeeld via s-video naar die TV, kreeg op die manier mijn films of andere toepassingen goed op mijn "oude" TV. Echter mijn huidige samsumg ps50c7700 heeft geen s-video ingang, en mijn blurayspelurt ook niet.
Iemand een handig idee of er (betaalbare) verloopjes zijn voor S-video naar HDMi ?
Immers zonder van mijn destijds dure s-video kabel (10 meter lang) om deze nu te moeten vervangen voor een dure HDMi kabel .....![]()
Verwijderd
Ja hallo, 25 euro is wel heel duur. Koop uw hdmi bij dealextreme voor $5, je zal geen enkel verschil merken met een kabel van 50 euro. Weet je waarom? Omdat er geen verschil is.macgiver909 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 15:22:
dure hdmi kabel?? heb er 1 van 25euri van het net geplukt en hij werkt prima op 1080p!
Verwijderd
kijk je kan natuurlijk op het einde van je S-video kabel een SCART-verloopstekker gebruiken.Fab1Man schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 00:24:
[...]
Kun je vergeten. S-Video is analoog, kun je niet zomaar met een verloopje omzetten naar HDMI. Daar zou je een transformaterkastje voor nodig moeten hebben.
http://img.tomshardware.c...interfaces_101/scart2.jpg
en dit dan in de SCART-IN van je plasma steken. Maar dit geeft minder goed beeld dan dat je een VGA-kabel zou aansluiten (zoveel kost zo'n kabel nu ook niet, zo'n 20 EUR)
HDMI ga je volgens mij op je PC niet vinden als hij zo oud is, dat is echt bij de modernere videokaarten aanwezig).
Ben er nog altijd erg blij mee. De buzz neem ik op de koop toe.
Hij heeft erg snel last van image retention. Als ik een film kijk met banden dan zie je gegarandeerd die vlakken terug. Maar dan zet ik even de veegfuntie aan en dan wordt het beter. Ik heb hem nu pas 40 uur laten fikken ofzo dus heb nog ff te gaan voordat de brightness wat omhoog kan.

Hoe snel je gewend bent aan 50"..... ik zit er 2,8 meter vandaag zo'n beetje.... maar ik ben al helemaal gewend
[ Voor 20% gewijzigd door Gieliovd520 op 19-02-2011 18:21 ]
Ze adviseren zelfs downgrades naar 20xx versies. En dat kan weer niet zo makkelijk als je >3005 bent gegaan.
Is het nu werkelijk zo veel beter in die oudere FW's? Ik vond de crosstalk namelijk erg aanwezig met 3D in Monsters vs. Aliens.
http://4.bp.blogspot.com/...omb+Raider+Underworld.jpg
Verwijderd
Ik heb mijn HDMI kabel op e-bay gekocht, 10 meter, centjes betaald. 'tis ook niet 1.4 versie maar 3d vanuit mijn PC doet prima.Peter_Aragorn schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 11:03:
Duurdere kabels zijn pas 'nodig' zodra je grotere afstanden moet overbruggen met de kabel. Voor kabels onder de 2 tot 3 meter maakt het inderdaad geen reet uit waar je hem haalt... Dan doet een Action-kabel van €2,99 het net zo goed als een Monster-kabel van €149.
En ook, mijn PS3 gebruikt 1.4 kabel van Action, kabel zelfs ziet erg mooi uit, and kost 2,79 ;-)
Verwijderd
komt dat mischien ook door de 1.3 hdmi kabel ? en kan ik wel een 1.4 hdmi aansluiten op mijn mede8er of zijn alleen nieuwe modellen mediaspelers daarmee compatibel ?
Nee, geheel irrelevant.Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 15:48:
komt dat mischien ook door de 1.3 hdmi kabel ?
Nickname does not reflect reality
Ik had dit ook met mijn UE46 scherm. Via HDMI op de PC, geluid liep totaal asynchroon. Moest bijgesteld via VLC.
Waarom? Geluid via receiver, uit PC. Beeld via HDMI naar scherm. Input lag op het scherm...
Verwijderd
Gieliovd520, mijn setup is redelijk simpel
mediaspeler -> hdmi 1.3 kabel -> tv waarbij ik voor het geluid gewoon de tv speakers zelf gebruik
en ik heb dit probleem redelijk vaak (gevoelsmatig dan want het is behoorlijk irritant) maar niet altijd.
Bij mijn vorige tv met exact dezelfde setup (mediaspeler > hdmi 1,3 > pioneer 42" )
had ik dit probleem alleen als het dus aan de film zelf lag ! ik heb nu het idee dat het door mijn nieuwe
tv (samsung) komt.
Je mediaplayer decodeert het geluid en beeld alvorens het naar je scherm te knallen. Die fungeert alleen als beeldscherm.
Natuurlijk buiten de normale input lag. Je geluid hoeft niet verder gedecodeerd te worden, je beeld wordt nog door 100 molens gehaald en daardoor ontstaat wat delay. Maar dan is het niet filmafhankelijk.
Toeval?
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2011 22:41 ]
Verwijderd
Maar zoals ik al zei had ik dit probleem zeer zelden bij mijn vorige tvGieliovd520 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 19:13:
Gezien je dus niet via DLNA ofzo kijkt over aparte decoders, receivers enzo kan het niet aan je TV liggen.
Je mediaplayer decodeert het geluid en beeld alvorens het naar je scherm te knallen. Die fungeert alleen als beeldscherm.
Natuurlijk buiten de normale input lag. Je geluid hoeft niet verder gedecodeerd te worden, je beeld wordt nog door 100 molens gehaald en daardoor ontstaat wat delay. Maar dan is het niet filmafhankelijk.
Toeval?
blijkbaar staan er (volgens jou uitleg) standaard bepaalde beeld opties aan (tbv kwaliteit) die dus voor vertraging zorgen waardoor het geluid voor gaat lopen op het beeld. Dus ik moet maar eens gaan kijken welke optie dat zou kunnen zijn ....
ik heb nog niet zo gek veel films gezien op mijn nieuwe tv, kan best zijn dat alles wat ik tot nu toe gezien heb niet synchroon was ... ik twijfel nu , lol
Verwijderd
Iemand enig idee wanneer de nieuwe plasma tvs komen? Zit met veel films, maar geen tv
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2011 16:43 ]
Verwijderd
http://www.samsung.com/nl...S&srchword=PS63C7700YSXXN
voor de PS63C7700YSXXN
Verwijderd
Kan ik deze versie ook gebruiken voor de PS50C7700?Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2011 @ 17:18:
firmware 3007.1 is er al weer (een tijdje) , had ik niet in de gaten
http://www.samsung.com/nl...S&srchword=PS63C7700YSXXN
voor de PS63C7700YSXXN
Wanneer ze die vreselijk lelijke voet dumpen ben ik geinteresseerd. Bij mij gaat de TV op een dressoir, daar wil ik echt niet zo'n achterlijke spinvoet. Geef mij maar die alu voet van de C9000
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Verwijderd
Doe zowiezo maar niet updaten ! ik heb inmiddels er wat over gelezen en zo blijkt de 3d-kwaliteit er flink op achteruit te gaan bij nieuwere drivers en een toenemend crosstalk probleemVerwijderd schreef op zondag 06 maart 2011 @ 22:34:
[...]
Kan ik deze versie ook gebruiken voor de PS50C7700?
Mijn tv blijkt standaard geleverd te zijn met de 3003 firmware en daar heb ik mazzel mee want het schijnt mis te zijn gegaan vanaf firmware 3004 / 3005 / 3006 en 3007
zie hier het forum waar ik mijn wijsheid vandaan heb :
http://www.avforums.com/f...ng-firmware-3007-1-a.html
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2011 00:36 ]
Hoe is de crosstalk met 3003?
Firmware 1006 heeft al probleem dat zwart niet echt zwart is dus ik zou ook wel weer naar een recentere firmware willen (zonder extreme crosstalk problemen).
Verwijderd
Mijn Pioneer was veel beter, maarja ik wou een grotere tv ....
Wel knap van je dat je van 3007 terug bent gegaan ....volgens mijn link werkte die hack niet meer bij de laatste paar updates .... maar blijkbaar dus wel. gelukkig heb ik 3003 , dus ik blijf daar mooi bij.
Maar wat een klote firma is samsung als ze brakke firmwares uitbrengen waar de kwaliteit juist mee achteruit gaat ??? mijn volgende tv word echt geen Samsung meer !
Maarre , ik denk dat je gerust naar 3003 kan gaan , lees die link maar eens door , het ging pas mis NA firmware 3003 heb ik eruit begrepen
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2011 16:22 ]
Schitterende tv, mooi beeld. Veel waar voor je geld.
Alleen is er 1 ding dat mij enorm stoort. Bij vooral lichte (witte) beelden zijn er horizontale (donkere) strepen te zien over het gehele scherm. Deze strepen/of vlekken zijn waarneembaar bij elke bron.
Heb alle beeldinstellingen al geprobeerd (o.a. alle beeldverbeteraars uitgezet), andere stroomkabels, geaard stopcontact etc. Niets mocht baten helaas.
Heeft iemand ander hier ook last van? En wat er aan te doen. Ik kan er weinig over vinden op het internet.
Er komt wel een monteur langs, ben benieuwd wat hij ervan zegt.
Alvast bedankt
Verwijderd
Helemaal mee eensinvincible30 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 21:35:
Ik ben sinds een week in het bezit van een samsung ps50c550.
Heb ik persoonlijk geen last van, althans het is mij niet opgevallen. Zal er vanavond eens op letten, maar lijkt mij dat dit niet normaal is.Alleen is er 1 ding dat mij enorm stoort. Bij vooral lichte (witte) beelden zijn er horizontale (donkere) strepen te zien over het gehele scherm. Deze strepen/of vlekken zijn waarneembaar bij elke bron.
--knip--
Heeft iemand ander hier ook last van? En wat er aan te doen. Ik kan er weinig over vinden op het internet.
Is hij al langs geweest?Er komt wel een monteur langs, ben benieuwd wat hij ervan zegt.
Verwijderd

Plaatje vd samsung 51d450 ( 720p set ). De 550 is ook al te koop in de USA nu. De hogere modellen laten vooralsnog even op zich wachten. Ik heb er in Nederland nog geen kunnen vinden.
De d550 is volgens eerste berichten via het service menu te upgraden naar de 6500 serie. Of je dan ook smart tv erbij krijgt weet ik niet, maar wel veel meer kalibratiemogelijkheden( 10 punts witbalans en nog een paar andere zaken) Ik heb al een tv gebricked op die manier maar voor de mensen die het aandurven sla je slag
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2011 17:02 ]
Ik heb het ook met de C550, maar het stoort mij niet erg.invincible30 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 21:35:
Ik ben sinds een week in het bezit van een samsung ps50c550.
Alleen is er 1 ding dat mij enorm stoort. Bij vooral lichte (witte) beelden zijn er horizontale (donkere) strepen te zien over het gehele scherm. Deze strepen/of vlekken zijn waarneembaar bij elke bron.
Ben benieuwd wat de monteur erover zal zeggen.
Nick
ik heb inmiddels mijn tv voor een ander exemplaar geruild. Het showmodel in de winkel had hetzelfde "probleem". Toch de gok genomen voor een nieuw exemplaar. Gelukkig heeft deze ook geen last van een buzz. Je hoort het wel als je er vlak bij staat, maar dat vind ik niet storend.
Deze heeft idd ook last van die strepen, maar wel minder vind ik! Dus ik ben erg blij dat ik niet op de monteur heb gewacht. Ik moest ook nog eerst een foto maken van het probleem. Aan de hand daarvan ging de monteur beslissen wat te doen. Daar had ik geen zin.
Omruilen was geen probleem. Verkoper kon mij voor het dubbele bedrag een panasonic 50g20 aanbieden. Dat ging mij echt te ver.
groetjes een blije samsung bezitter!
Verwijderd
The devil is in the details.
Verwijderd
top, zoiets dacht ik al. Maar je leest wel overal dat het noodzakelijk is. Alleen voor de glasplaat of ook voor de 'vulling'?Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 21:16:
Mijn pa heeft voor mij al 2 plasma's vervoerd. Beide keren plat. Enige wat we hebben gedaan is een kussentje eronder leggen en zo probleemloos vervoerd. Plat leggen is echt niet zo riskant.
Als ik gewoon tv kijk valt dit niet op, maar het idee dat die dode pixel daar zit irriteert me best wel.
Wat nu te doen? Heb ik recht op wederom een nieuwe tv? Met de kans dat deze buzzt?
Wat zouden jullie doen?
bedankt!
Met voetbal en tennisbeelden hapert/hakkelt het beeld iedere 2 a 3 min een fractie van een seconde.
Dacht eerst dat het aan mijn schotel lag, maar ik heb op het internet meerdere verhalen/klachten omtrent dit verschijnsel gelezen. Judder heet dit geloof ik.
Ik wil 50 inch
Tja, dat had wellicht te maken met die 600Hz rekensommetjes.invincible30 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 22:12:
Conclusie heb ik getrokken. Heb de tv teruggebracht. Irriteerde me aan meerdere dingen.
Met voetbal en tennisbeelden hapert/hakkelt het beeld iedere 2 a 3 min een fractie van een seconde.
Dacht eerst dat het aan mijn schotel lag, maar ik heb op het internet meerdere verhalen/klachten omtrent dit verschijnsel gelezen. Judder heet dit geloof ik.
Ik had die UE46C6000 en die was niet om aan te zien. Elke zoveel seconden/minuut hakkel hakkel. Kwam door die LED motion plus blablabla.... DRAMA ding
Ik zat gisteren te spelen met die functie op de plasma en dat ging onmeetbaar veel beter!
[ Voor 6% gewijzigd door Gieliovd520 op 14-03-2011 22:44 ]
De samsung is zeker een goede tv voor het geld. Ik ben gewoon erg kritisch denk ik. Ik bezit nu een panasonic plasma van 3 jaar oud. Naar mijn idee heeft deze minder "mankementen".tennisbal schreef op maandag 14 maart 2011 @ 22:30:
ik wilde voor de cx550 gaan (650 euro), maar twijfel nu toch. Kan ik niet beter voor een panasonic gaan? Of is de samsung echt zo goed prijs/kwaliteit?
Ik wil 50 inch
Ik heb nu een 50 inch panasonic gekocht. Hopelijk bevalt deze wel, is toch 2x zo duur!
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2011 21:26 ]
Verwijderd
De PS51D6500 zal de equivalent van de PS50C7700 zijn. Er komt geen PS51D7000 naar europa. Enkel de D8000 en D6500 in de topreeks.Ted038 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 12:58:
wat is ongeveer de 2011 equivalent van de ps50c7700 ?
Verwijderd
Verwijderd
Eerder vergelijkbaar met de D8000. De C6500 is de equivalent van de D6500Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 20:05:
[...]
De PS51D6500 zal de equivalent van de PS50C7700 zijn. Er komt geen PS51D7000 naar europa. Enkel de D8000 en D6500 in de topreeks.
Verwijderd
Helaas nu veel last van x-talk.
Weet iemand waar ik versie 3003 kan downloaden zodat ik kan downgraden?
Thx.
Verwijderd
Hier de 3d versie:
http://www.samsung.com/nl...ype=prd_detail&returnurl=
Vind ze wel vrij prijzig... Het is dan wel nog MSRP, maar toch, 1050 euro voor een 51" HD ready 3dtv vind ik toch nogal aan de prijs. Hopelijk zakken ze wat als er wat meer winkels ze aanbieden.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2011 19:17 ]
Bears and Bulls
Verwijderd
Heb je er niet moeite mee dat de resolutie erdoor gehalveerd wordt en het geluid nog slechts 2.1 is?mindcre8r schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 21:25:
ik heb mijn PS50C7700 al ruim een half jaar maar vandaag vanwege demonteren van mijn HTPC, een 2 TB disk aan de usb poort gehangen......wat werkt dat goed!! dikke BR rips in mkv containers, no problemo en super vloeiend! nogsteeds heerlijk blij mee.
Resolutie halveerd? ik zie daar 0,0 van eigenlijk.Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 21:32:
[...]
Heb je er niet moeite mee dat de resolutie erdoor gehalveerd wordt en het geluid nog slechts 2.1 is?
ik ben aan het onderzoeken wat mn home cinema moet worden volgende maand..kan maar niet kiezen dus bij mij is het zelfs 2.0
Bears and Bulls
Verwijderd
Jep, het Full HD beeld moet gedeeld worden voor een beeld links en een beeld rechts. Misschien zie je er niks van omdat je geen vergelijkingsmateriaal hebt. Ik kan er iig niet mee leven, hehe.mindcre8r schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 18:16:
[...]
Resolutie halveerd? ik zie daar 0,0 van eigenlijk.
ik ben aan het onderzoeken wat mn home cinema moet worden volgende maand..kan maar niet kiezen dus bij mij is het zelfs 2.0
Verwijderd
dacht dat de resolutie gelijk bleef, maar de frequentie gedeeld werd ? ipv 60 fps nu 30 fps per oog ?Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 18:48:
[...]
Jep, het Full HD beeld moet gedeeld worden voor een beeld links en een beeld rechts. Misschien zie je er niks van omdat je geen vergelijkingsmateriaal hebt. Ik kan er iig niet mee leven, hehe.