Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Klik op de klok en dan zie je wanneer die voor het laatst bijgewerkt is.
Hij haalt voor 5 dagen het weer op. Dus elke dag (5 dagen lang) kan hij een ander weerbericht laten zien, ook al is hij 5 dagen geleden het laatst geupdate.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ruud2001 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:51:
[...]

Als je de HTC Klok hebt met die layout waarbij de tijd en het weer zijn gecombineerd (zoals ie out-of-the-box eruit ziet) is dat volgens mij gewoon de normale datum. Het weer wordt niet gesynchroniseerd zonder dataverbinding. Als ik bijvoorbeeld via de widget 'mobiel netwerk' mijn dataverbinding uitzet en daarna probeer het weer te synchroniseren krijg ik de melding dat dit niet mogelijk is omdat er geen dataverbinding is. Lijkt me zeer sterk dat de HTC klok widget wel weet te synchroniseren zonder dataverbinding :)
Tijd sync kan via het netwerk, volgens mij. Mijn oudste Nokia's konden dat al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:56
Ok tnx. Had me ook wel kunnen bedenken dat het goed zat, maar schoot wat laat binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-10 16:35
Vanaf morgen beginnen de froyo updates voor de Desire :)
markmoons : We beginnen vanaf morgen met de upgrades naar Android 2.2 voor Desire, later meer devices (@Luc_GIS @Wekkel @Androidworld)
via twitter

[ Voor 60% gewijzigd door Phusebox op 28-07-2010 15:28 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-10 14:29

slaay

Natuurbeleven.com

Phusebox schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:27:
Vanaf morgen beginnen de froyo updates voor de Desire :)

[...]

via twitter
en niet belangrijk, hij schrijft ook:
....(dat betekent niet dat iedereen hem ook direct morgen krijgt... er is een bandbreedte limiet)

[ Voor 5% gewijzigd door slaay op 28-07-2010 15:30 . Reden: correctie ]

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
slaay schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:29:
[...]

en niet belangrijk, hij schrijft ook:

[...]
Nja goed, hoe lang zou het duren voordat iedereen hem heeft? Kan nog wel 2 weekjes wachten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-10 17:10
Niet zo vreemd natuurlijk, bedoel: er zijn behoorlijk wat desires sinds de launch verkocht, en als alles direct een update zou krijgen :+

[ Voor 66% gewijzigd door Sjowhan op 28-07-2010 15:35 ]

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
waarop selecteren ze dat je hem wel of niet krijgt?
Serienummer?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
madmaus schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:41:
waarop selecteren ze dat je hem wel of niet krijgt?
Serienummer?
Geen idee, ik had de vorige keer 3 weken vertraging terwijl het een Desire was van een van de eerste ladingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-10 00:08

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Natuurlijk wel de vraag of die bandbreedtelimiet per dag, week of maand is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicje aangemaakt om de update te kunnen bespreken :) Android 2.2-update voor HTC Desire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op marketplace RocketPlayer gevonden en gedownload en speelt inderdaad MPEG videoformaten af op mijn HTC Desire , super is dit .
Stubby schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 08:44:
Hmm dit geeft dan toch wel weer een beetje hoop op een spoedige release van FroYo:
http://twitter.com/markmoons/status/19714729664

Maar we wachten af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:50

Deem

Ontcijfer mij!

YES!! YES!! YES!! update naar Froyo 2.2 komt morgen!!

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:37

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Deem schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:18:
doe er dan een bron vermelding bij ;)

http://twitter.com/markmoons/status/19740279050

en

http://twitter.com/HTC_NL/status/19744048476

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Deem schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:18:
Lees aub even voordat je post. Even hierboven staat Android 2.2-update voor HTC Desire. Daarnaast mogen dit soort loze oneliners sowieso achterwege blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
Hmm.. Vrijdag krijg ik mijn desire eindelijk (hopelijk dit keer echt gerepareerd) terug. Ik ben benieuwd met welke android versie ik em weer terug krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Heeft iemand die HTC_IME keyboard mod al geinstalleerd op een stock rom ? Ik erger me dood aan het feit dat wanneer je van toetsenboard wilt wisselen, je 5x op een knopje moest drukken om in je instellingen van je toetsenboard te komen. Met deze mod, kun je bv instellen dat wanneer je je vinger van links naar rechts swiped dat je dan ipv het qwerty keyboard, je het toetsenblok van de telefoon krijgt of het compacte toetsenboard.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=624416

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

MRELynx schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 17:15:
Heeft iemand die HTC_IME keyboard mod al geinstalleerd op een stock rom ? Ik erger me dood aan het feit dat wanneer je van toetsenboard wilt wisselen, je 5x op een knopje moest drukken om in je instellingen van je toetsenboard te komen. Met deze mod, kun je bv instellen dat wanneer je je vinger van links naar rechts swiped dat je dan ipv het qwerty keyboard, je het toetsenblok van de telefoon krijgt of het compacte toetsenboard.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=624416
Ja, ik en het werkt perfect. Ik heb ingesteld dat ik als ik het toetsenbord open heb, ik met de volume toetsen de taal kan wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:25
Mooi, ben erg benieuwd naar 2.2! Volgens mij moet hij een stuk rapper zijn, plus apps2sd is natuurlijk geweldig!

Heb overigens een vraag, hopelijk kan iemand die beantwoorden?

Ik heb nu al mijn contacten gewoon op de telefoon staan. Ik begrijp er helemaal niks van hoe ik die kan kopiëren naar mijn SIM kaart. Als ik naar contacten ga en daar van alles probeer via het menu kan ik maar niet de contacten op mijn SIM krijgen.

Hopelijk ben ik blind en zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Als je naar de Google account gaat en daar je contacten bekijkt, zie je die dan allemaal: zoja? Alles staat bij Google, dus bij de update raak je geen contacten kwijt.

Of wil je ze effectief op je SIM hebben? Ik kan hier onder froyo overigens de volgende dingen bij Import/Export in het bel menu (3de icoontje, het mapje met de text 'Contacts'):
  • Import from SIM card
  • Import from SD card
  • Export to SD card
  • Share visible contacts (?)
Exporteren naar sim zit er dus niet bij. Maar exporteer naar SD? Wie weet wat er dan uitkomt? :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Ja ik heb het exporteren naar de SD al gedaan, vervolgens krijg ik het nog steeds niet op mijn SIM-kaart.
Beetje jammer, want ik wil even zekerheid hebben dat ik mijn contacten niet verlies en dus even een back-up maken op mijn SIM-kaart. Raar dat er bij die opties niet iets staat van "exporteer naar SIM". Is hier wellicht een app voor :-) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwoelie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-06-2024
Sleehond schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 19:52:
Ja ik heb het exporteren naar de SD al gedaan, vervolgens krijg ik het nog steeds niet op mijn SIM-kaart.
Beetje jammer, want ik wil even zekerheid hebben dat ik mijn contacten niet verlies en dus even een back-up maken op mijn SIM-kaart. Raar dat er bij die opties niet iets staat van "exporteer naar SIM". Is hier wellicht een app voor :-) ?
Je kan ook syncen met je outlook dmv HTC sync, werkt voor mij prima.

Maar ik zie ook dat merendeel op mijn sim staan en wil ze naar google hebben, weet iemand een handige manier of wordt het gewoon overtypen, sim leegtrekken en terugzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mart81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-09 12:27
Ik kan mij herinneren dat er een app was die wifi kon inschakelen afhankelijk van de lokatie dat je je bevind.

Weet iemand nog de naam van de app, kan het helaas niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Mart81 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 21:00:
Ik kan mij herinneren dat er een app was die wifi kon inschakelen afhankelijk van de lokatie dat je je bevind.

Locale. Die was vroeger gratis maar moet nu echt belachelijk veel voor betaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:14
Mart81 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 21:00:

Auto Wifi enabler

Shuttle SP35P2 Pro 4 GB,Intel E6850 XFX 8800 GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:21
Y5

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrace Grumble schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 15:53:
[...]

Reboot probleem ook hier: zodra ik GPS gebruik of data verbruik, kan ik er vanuit gaan dat na ongeveer 5 mins de Desire gaat rebooten.
Vraag me nu toch echt af of het een softwarematig issue is of aan de hardware ligt. Heb de Desire bij Telfort gekregen bij een 1jarig abonnement en voor de rest werkt hij super.
Dit probleem valt neem ik toch aan onder garantie? Mensen ervaring met telefoons ter reparatie aanbieden bij Telfort? Of kan ik de telefoon beter opsturen naar HTC zelf?

Voor meer problemen: http://ip208-100-42-21.st...m/showthread.php?t=676402 , we zijn dus niet de enigen ;) Mensen in dit topic zijn er nog niet over uit of het hardware of softwarematig is.
Ook ik heb al een tijd last van de reboot issues! Ik kan helemaal niets met m'n telefoon. Hij is al 2 keer voor reparatie opgestuurd. Iedere keer 3 weken kwijt. Ik heb mijn telefoon effectief misschien een maand kunnen gebruiken. Kan ik HTC aansprakelijk stellen dat ik mijn abo nu niet kan gebruiken?
De eerste keer hebben ze het moederbord vervangen - de problemen werden erger!
De tweede keer hebben ze de software geupdate (ik kan niet zien welke) - de reboots zijn nog erger/vaker!

Nu aan het bellen en mailen met HTC, ze achtten de kans klein dat ik een nieuwe krijg! Hoe zit dit ? Ik lees namelijk dat mensen hem gewoon in de winkel inleveren en een nieuwe meekrijgen. Ik heb hem gekocht via een internetshop (algebeld) dus dat kan volgens mij niet. of kan ik ook met hen contact opnemen.
Ik begin het goed beu te worden. Heeft iemand tips om HTC aan te pakken?
zucht :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverstorm
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-10 00:17

silverstorm

tearing me apart

Is er ook een mogelijkheid om een gesprek op te nemen? Ik zit al een tijdje te zoeken, maar kan het niet vinden. Verder ben ik heel tevreden met mijn Desire.

Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes

Het sysadmin irc-cafe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
zwoelie schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:21:
[...]

Maar ik zie ook dat merendeel op mijn sim staan en wil ze naar google hebben, weet iemand een handige manier of wordt het gewoon overtypen, sim leegtrekken en terugzetten?
Thnx for de tip. Echter ik gebruik geen outlook.

Ik zoek puur een oplossing om op de telefoon zelf de contacten te kopiëren naar mijn SIM-kaart.

Klaarblijkelijk is dit een moeilijk proces? Ik begrijp dat niet echt, moet toch gewoon mogelijk zijn? Of denk ik er wat gemakkelijk over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn geloof ik meerdere opties. Een ervan is de App 'contact2sim'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Sleehond schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 23:01:
[...]

Thnx for de tip. Echter ik gebruik geen outlook.

Ik zoek puur een oplossing om op de telefoon zelf de contacten te kopiëren naar mijn SIM-kaart.

Klaarblijkelijk is dit een moeilijk proces? Ik begrijp dat niet echt, moet toch gewoon mogelijk zijn? Of denk ik er wat gemakkelijk over?
Je sim-kaart kan een stuk minder kwijt dan je telefoon. Goeie kans dat dus niet al je ingevulde velden op de SIM-kaart opgeslagen kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 23:07:
Er zijn geloof ik meerdere opties. Een ervan is de App 'contact2sim'
Kwam ik toevallig net tegen. Dacht ik dus de juiste oplossing gevonden te hebben, maar volgens mij werkt het niet goed. Ik heb mijn contacten gekopieerd naar SIM-kaart volgens deze applicatie. Echter, als ik naar contacten ga en daar aanvink dat hij ook de simcontacten moet laten zien, zie ik ze niet!? Vertrouw dus niet helemaal dat ze er op staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het schijnt dat je ze ook per contact kunt kopieren ergens in de eigenschappen in People. Ik kan het niet controleren, want mijn Desire arriveert pas zaterdag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-10 15:22
Ja maar je kan ze alleen importeren vanuit de sim. Exporteren kan alleen naar je sd kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silverstorm schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 22:35:
Is er ook een mogelijkheid om een gesprek op te nemen? Ik zit al een tijdje te zoeken, maar kan het niet vinden. Verder ben ik heel tevreden met mijn Desire.
Rechts onderin op de tape recorder knop drukken op het standaard bel scherm, verstopt recht voor je nuis...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2010 03:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawkeye_nl1
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-01-2011
zwoelie schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:21:
[...]

Ik gebruik outlook als standaard e-mail programma en synchroniseer ook altijd via deze optie.
Hiermee weet ik altijd zeker dat alle informatie inclsief afbeeldingen bij de contacten bewaard blijven.

Nadeel van deze sync vind ik echter dat blijkt dat de agenda items van de telefoon niet in de agenda van outlook worden geplaatst.
Daarvoor zoek ik nu weer een oplossing.

Overigens heb ik al wel geprobeert de instellingen aan te passen in het menu van HTC sync maar die hebben kennelijk geen invloed op de werkelijke sync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:09
Hawkeye_nl1 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:41:
[...]

Ik gebruik outlook als standaard e-mail programma en synchroniseer ook altijd via deze optie.
Hiermee weet ik altijd zeker dat alle informatie inclsief afbeeldingen bij de contacten bewaard blijven.

Nadeel van deze sync vind ik echter dat blijkt dat de agenda items van de telefoon niet in de agenda van outlook worden geplaatst.
Daarvoor zoek ik nu weer een oplossing.

Overigens heb ik al wel geprobeert de instellingen aan te passen in het menu van HTC sync maar die hebben kennelijk geen invloed op de werkelijke sync.
Zoek niet verder,

Getting started with Google Calendar Sync

Je kunt kiezen of je alleen wilt syncen vanaf de Google calendar naar outlook, outlook naar Google calendar of beide (2-way). Appeltje, eitje, etc.

[ Voor 8% gewijzigd door janvanduschoten op 29-07-2010 10:49 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawkeye_nl1
Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 21:44:
[...]

Ook ik heb al een tijd last van de reboot issues! Ik kan helemaal niets met m'n telefoon. Hij is al 2 keer voor reparatie opgestuurd. Iedere keer 3 weken kwijt. Ik heb mijn telefoon effectief misschien een maand kunnen gebruiken. Kan ik HTC aansprakelijk stellen dat ik mijn abo nu niet kan gebruiken?
De eerste keer hebben ze het moederbord vervangen - de problemen werden erger!
De tweede keer hebben ze de software geupdate (ik kan niet zien welke) - de reboots zijn nog erger/vaker!

Nu aan het bellen en mailen met HTC, ze achtten de kans klein dat ik een nieuwe krijg! Hoe zit dit ? Ik lees namelijk dat mensen hem gewoon in de winkel inleveren en een nieuwe meekrijgen. Ik heb hem gekocht via een internetshop (algebeld) dus dat kan volgens mij niet. of kan ik ook met hen contact opnemen.
Ik begin het goed beu te worden. Heeft iemand tips om HTC aan te pakken?
zucht :?
Als je de telefoon bij ene bedrijf hebt gekocht, ongeacht of dit nu online is of in de winkel dan valt de koop onder de wet "Koop en Garantie 1 mei 2003".
Deze wet stelt dat je op elk product een grondrechtelijke garantie hebt van 6 maand. Indien iets in die 6 maand kapot gaat dan MOET de leverancier je garantie verlenen. Dit is in de eerste 6 maanden aan jou als klant om aan te geven wat jij wilt. Dit in tegenstelling tot vroeger waarbij de winkelier dit kon bepalen.
Als je dus in de eerste 6 maand een probleem met je telefoon hebt dan behoor je naar de leverancier van je toestel te stappen, aan te geven dat het poduct defect is en het niet goed doet en te vermelden hoe jehet opgelost wilt hebben.
In tegenstelling tot de wettelijke bepaling blijken telefoonmaatschappijen en leveranciers maling te hebben aan de grondwet en weigeren ze directe omruiling voor een nieuwe telefoon. De meesten hanteren een 3x reparatie systeem. Dat wil zeggen, ze nemen de telefoon in, gaan hem repareren en je krijgt hem dan terug.
Na drie maal gerepareert te hebben ruilen ze bij een 4de probleem het toestel om voor een nieuwe.
Nogmaals, dit is niet zoals de wet zegt dat het hoort maar deze bedrijven weten dat jij toch niet naar een advokaad stapt dus hebben lak aan de wetgeving!

Garantie is een grondrecht, dat recht heb je en daar kan en mag niemand aan komen!
Je kan HTC als fabrikant niet aansprakelijk stellen voor het niet kunnen gebruiken van je abonement maar je kan de verkopende webshop wel aansprakelijk stellen voor je defecte toestel.

Let er overigens op dat de wet niet alleen rechten verleent, je hebt ook plichten. Zo moet je wel kunnne aantonen dat je de telefoon werkelijk daar hebt gekocht en moet je de "goede zorg" van het product kunnen aantonen. bvb, een telefoon die is opgeblazen door er 360 op te zetten heeft niet de goede zorg gehad en is dus niet te claimen onder de garantie.

Meer over deze wet vind je >>> hier <<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawkeye_nl1
janvanduschoten schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:46:
[...]

Zoek niet verder,

Getting started with Google Calendar Sync

Je kunt kiezen of je alleen wilt syncen vanaf de Google calendar naar outlook, outlook naar Google calendar of beide (2-way). Appeltje, eitje, etc.
Bedankt voor je link. Ik heb echter een MSN account en gebruik Google zelden alks e-mail programma laat staan de agenda daar.
Daarnaast hoop ik direct van mijn telefoon de sync naar de agenda van outlook te maken en niet via een tussen weg!
Als ik Google gebruik moet ik eerst met Google synchroniseren en daarna vanuit Google na mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:46

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Als je een Android telefoon koopt moet je gewoon Gmail gaan gebuiken :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-10 15:05

3raser

⚜️ Premium member

Kan iemand mij iets meer vertellen over die Froyo update die vanaf vandaag uitgerold wordt?
Dit is een update die automatisch binnenkomt, ongeacht welke provider je hebt?
En krijg je dan gewoon een melding van "Update beschikbaar" ofzo? Als je de update installeert ben je dan al je geïnstalleerde programma's kwijt (als in een ROM update)?

Vragen vragen vragen.... ;)
Ik heb sinds gisteren een Desire, dus ik wil hem niet meteen slopen.

[ Voor 8% gewijzigd door 3raser op 29-07-2010 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
3raser schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:12:
Kan iemand mij iets meer vertellen over die Froyo update die vanaf vandaag uitgerold wordt?
En krijg je dan gewoon een melding van "Update beschikbaar" ofzo? Als je de update installeert ben je dan al je geïnstalleerde programma's kwijt (als in een ROM update)?

rustig afwachten, komt vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukzke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 07:22
Heeft er iemand inmiddels al een update gekregen ? can't wait !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
3raser schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:12:

Ik heb sinds gisteren een Desire, dus ik wil hem niet meteen slopen.
Daar is een aparte thread voor:

Android 2.2-update voor HTC Desire
Hawkeye_nl1 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:59:
[...]

Bedankt voor je link. Ik heb echter een MSN account en gebruik Google zelden alks e-mail programma laat staan de agenda daar.
Daarnaast hoop ik direct van mijn telefoon de sync naar de agenda van outlook te maken en niet via een tussen weg!
Als ik Google gebruik moet ik eerst met Google synchroniseren en daarna vanuit Google na mijn telefoon.
Synct je telefoon sowieso niet met Google? Anders zou je mijn link gewoon kunnen gebruiken(of heb je het syncen uit staan?)

[ Voor 32% gewijzigd door janvanduschoten op 29-07-2010 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawkeye_nl1
Synct je telefoon sowieso niet met Google? Anders zou je mijn link gewoon kunnen gebruiken(of heb je het syncen uit staan?)
Ik sync sowieso niet met Google!
Ik gebruik mijn google e-mail alleen voor e-mailen via de telefoon, voor google maps en als zoekmachine.
Mijn administratieve gebeuren zoals de agenda en contactpersonen heb ik allemaal op mijn pc staan in MS Outlook en daar sync ik elke dag mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

hoe maken jullie dat scherm trouwens schoon..? ding zit natuurlijk in notime vol vettei vieze strepen... die unlock code (die puntjes connecten) is ook vrij nutteloos je kunt het zien aan de vegen op het scherm :P

En hoe kan ik zien of ik een Amoled of S LCD scherm heb?

[ Voor 12% gewijzigd door Chaoss op 29-07-2010 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donenzone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Hm... zie vanochtend opeens dat er een kleine kras (of misschien vuil onder het scherm?) zit op het scherm, precies in het midden. Ben er altijd heel voorzichtig mee omgegaan, dus snap er niets van. Vanmiddag maar eens naar de Hi Winkel gaan en kijken wat zij kunnen doen. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:15

IkWilbert

Het is mij!

Chaoss schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:54:
hoe maken jullie dat scherm trouwens schoon..? ding zit natuurlijk in notime vol vettei vieze strepen... die unlock code (die puntjes connecten) is ook vrij nutteloos je kunt het zien aan de vegen op het scherm :P

Ik heb van die doekjes, speciaal voor tft schermen, tv's e.d.
Wat staat er op de doos over het scherm? De eeste S LCD schermen zouden in augustus/september op de markt komen. Jij hebt waarschijnlijk gewoon Amoled ;)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-10 16:54

Als ik dat ding een poosje in mn broekzak heb gehad zijn al die strepen weg ;) verder heb ik die unlock code niet aan staan, dus sowieso geen last van.

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:42

aKra

Intentionally left blank.

Nou, leuk is dat, telefoon twee maanden in het bezit maar die "zachte" rubber laag begint los te laten en zelfs te bubbelen aan de zijkant van de telefoon... Het is een Vodafone toestel, moet ik bij Vodafone of bij HTC garantie gaan claimen? En, zijn er meer slachtoffers hier van?

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawkeye_nl1
aKra schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:06:
Nou, leuk is dat, telefoon twee maanden in het bezit maar die "zachte" rubber laag begint los te laten en zelfs te bubbelen aan de zijkant van de telefoon... Het is een Vodafone toestel, moet ik bij Vodafone of bij HTC garantie gaan claimen? En, zijn er meer slachtoffers hier van?
Garantie claim je altijd daar waar je het toestel hebt gekocht!

En nee, zelf gelukkig geen last van.
Misschien een warmte probleem?

[ Voor 7% gewijzigd door Hawkeye_nl1 op 29-07-2010 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Goed vandaag mn eerste grote irritante probleem gevonden van Android. Zowel de gmail als de htc mail applicatie staan niet toe om zelf eigen gekozen bestanden als bijlage toe te voegen. Ja je kan afbeeldingen toevoegen, maar als ik een zip bestand wil toevoegen kan dat niet.

Iemand een oplossing of hack om dit te omzeilen ? Ik wil gewoon als ik een bijlage wil toevoegen een menuutje krijgen waarin staat Bestand Toevoegen en als ik die optie selecteer de file browser opent om mijn eigen gekozen bestand te kunnen toevoegen.

Ik heb al geprobeerd om het met es file explorer andersom te doen, maar dan kan ik maar 1 bestand toevoegen aan een mailtje. Ik wil liever geen 3rd party exchange client apps gebruiken zoals Roadsync, Moxier, K9 of Nitrodesk.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homey D. Clown
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-07 18:45
Ik gebruik de Google Contacts en daar heb ik ook verjaardagen ingevoerd. Nu dacht ik dat mijn telefoon dan wel een melding zou geven als er iemand jarig was, maar dat doet ie niet. Weet iemand hoe ik die meldingen wel kan krijgen? Mijn oude Sony Ericsson W890 meldde het wel gewoon. Erg vreemd dat dat hier niet is ingebouwd bij je contactpersonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Laatst online: 29-09 21:54

Balachmar

The truth is out there

Homey D. Clown schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:10:
Ik gebruik de Google Contacts en daar heb ik ook verjaardagen ingevoerd. Nu dacht ik dat mijn telefoon dan wel een melding zou geven als er iemand jarig was, maar dat doet ie niet. Weet iemand hoe ik die meldingen wel kan krijgen? Mijn oude Sony Ericsson W890 meldde het wel gewoon. Erg vreemd dat dat hier niet is ingebouwd bij je contactpersonen.
Je kan in de online versie van Google Calendar de volgende kalender toevoegen:
Contacts' birthdays and events
Deze kun je dan ook weergeven op je Android.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Zoals al gezegd kan je dat heel makkelijk doen met zo'n (hout)vezelloos doekje. Even er overheen halen en je ziet geen vlek meer. Ik bewaar er standaard een in m'n hoesje, erg handig :)

Je kan ook nog een LCD-spray kopen, dan wordt het helemaal weer mooi glimmend en schoon. Kan je bij alle pc-shops krijgen.

* Stukfruit heeft op het moment deze staan.. Werkt goed!
Afbeeldingslocatie: http://www.media-tech.eu/incl/mini.php?str=ZmlsZT0vdXBsb2FkL3Byb2R1a3R5L01UMjYxMC5qcGcmd2lkdGg9NzM1JmhlaWdodD0yMDU1Jm1vZGU9bWF4X3NpemU=
Als je heel goed kijkt kan je bij een AMOLED de pixels zien, die bestaan uit groene "lijnen" van boven naar beneden met daartussen "lijnen" die worden afgewisseld met rood en blauw. Op de volgende foto (links) zie je het goed:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.slashgear.com/wp-content/uploads/2010/03/nexus_one_amoled_screen_pixels-540x260.jpg

Als je (sub)pixels in een ander patroontje liggen (bv gewoon netjes r/b/g naast elkaar), dan heb je geen AMOLED :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Stukfruit schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:31:
[...]

Zoals al gezegd kan je dat heel makkelijk doen met zo'n (hout)vezelloos doekje. Even er overheen halen en je ziet geen vlek meer. Ik bewaar er standaard een in m'n hoesje, erg handig :)

Je kan ook nog een LCD-spray kopen, dan wordt het helemaal weer mooi glimmend en schoon. Kan je bij alle pc-shops krijgen.

* Stukfruit heeft op het moment deze staan.. Werkt goed!
[afbeelding]

[...]

Als je heel goed kijkt kan je bij een AMOLED de pixels zien, die bestaan uit groene "lijnen" van boven naar beneden met daartussen "lijnen" die worden afgewisseld met rood en blauw. Op de volgende foto (links) zie je het goed:
[afbeelding]

Als je (sub)pixels in een ander patroontje liggen (bv gewoon netjes r/b/g naast elkaar), dan heb je geen AMOLED :)
Dan heb ik nu nog de AMOLED versie gekregen eergisteren :)
Was ook te merken gisteren in de zon :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
Dakreal schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:51:
[...]

Dan heb ik nu nog de AMOLED versie gekregen eergisteren :)
Was ook te merken gisteren in de zon :P
Je bedoelt: Je zag niets meer in de zon... :'(

Ok het is blijkbaar een eigenschap van amoled, maar toch.

Overal hoor je (ook in de reclame) super scherp super helder beeld. Maar nergens hoorde je dat je super niets ziet op je scherm als je buiten bent met een beetje zon. Dat viel me toch wel heel erg tegen. Als het goed is krijg ik morgen mijn desire terug met een compleet nieuw binnenwerk. Stiekem hoop ik dat ik dan geen amoled meer heb :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawkeye_nl1
Als ik het goed heb is LED zuiniger dan LCD.
Hierdoor vraagt je telefoon minder van je accu maar idd, het heeft de vervelende eigenschap dat je in een beetje lichte omgeving gelijk niets meer kunt zien.
Vind ik zelf ook een beste tegenvaller.
Wilde hem ook op de motor gebruiken als navigatiesysteem maar daar heb ik er helemaal niets aan door dit probleem.

Verder ben ik feitelijk zeer tevreden met mijn Desire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Is inderdaad zuiniger, hoeveel daarvan in de praktijk te merken is weet ik niet, maar het is iig mooi meegenomen bij zo'n apparaat wat toch al stroom vreet. en inderdaad de kleuren zijn helderder/scherper.

Moet zeggen dat ik gister met het toestel buiten heb lopen Geocachen en eigenlijk geen last gehad van het licht... nu was het gister niet super zonnig maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hawkeye_nl1 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 13:09:
Als ik het goed heb is LED zuiniger dan LCD.
Hierdoor vraagt je telefoon minder van je accu maar idd, het heeft de vervelende eigenschap dat je in een beetje lichte omgeving gelijk niets meer kunt zien.
Vind ik zelf ook een beste tegenvaller.
Wilde hem ook op de motor gebruiken als navigatiesysteem maar daar heb ik er helemaal niets aan door dit probleem.

Verder ben ik feitelijk zeer tevreden met mijn Desire!
Ik heb begrepen dat het SLCD wat ze er nu in gaan stoppen nog zuiniger is dan Amoled, toch is amoled wel wat rijker met z'n kleuren. (heb hiervoor een toestel gehad met lcd).

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Het grootste voordeel (qua energieverbruik) is dat een AMOLED-pixel (bijna?) niets zou verbruiken en bij SLCD wel (ivm backlight).

Of je daar in de praktijk ook veel van merkt...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-10 10:32

Tripl3 D

Brother in Arms

Balachmar schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:16:
[...]

Je kan in de online versie van Google Calendar de volgende kalender toevoegen:
Contacts' birthdays and events
Deze kun je dan ook weergeven op je Android.
Alleen werkt dat weer niet als je je contacts alleen op je telefoon hebt staan (raar hoor!).

En om ze nu allemaal 1 voor 1 om te gaan zetten naar een google contact omdat anders de verjaardagen niet werken..... :X

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

HTC duitsland zegt dat Froyo 2.2 voor de Desire nog niet eens af is, laat staan uitgerold gaat worden... http://twurl.nl/umjnlj Hoe kan je als Directeur van HTC benelux er zo naast zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Deem schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:19:
HTC duitsland zegt dat Froyo 2.2 voor de Desire nog niet eens af is, laat staan uitgerold gaat worden... http://twurl.nl/umjnlj Hoe kan je als Directeur van HTC benelux er zo naast zitten...
Nou jij zit er anders ook aardig naast, verkeerde topic om precies te zijn:

Android 2.2-update voor HTC Desire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Deem schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:19:
Zijn Mandarijns is niet wat het zou moeten zijn en heeft de communicatie uit Taiwan verkeerd begrepen. :p

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:39

Nakebod

Nope.

Goed, het ziet er naar uit dat na 4 weken en de 3 weken ervoor mijn telefoon weer eens op huisbezoek aankomt.
Service is complete
Mag ook wel een keer, ding is 3 maanden oud, maar slechts 5 weken gehad :\
Gelukkig draait Android ook redelijk op mijn Touch Diamond, dus dat genot heb ik al die tijd wel gehad, maar toch...

Leuk die HTC Survey: . Hoe lang verwacht u dat het duurt voordat uw probleem verholpen is?(Verplicht)
Beetje een vreemde vraag na een reparatie.

[ Voor 18% gewijzigd door Nakebod op 29-07-2010 17:18 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-10 14:26
The Anarchist schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:57:
[...]

Je bedoelt: Je zag niets meer in de zon... :'(

Ok het is blijkbaar een eigenschap van amoled, maar toch.

Overal hoor je (ook in de reclame) super scherp super helder beeld. Maar nergens hoorde je dat je super niets ziet op je scherm als je buiten bent met een beetje zon. Dat viel me toch wel heel erg tegen. Als het goed is krijg ik morgen mijn desire terug met een compleet nieuw binnenwerk. Stiekem hoop ik dat ik dan geen amoled meer heb :$
ik snap er niks van dat iedereen daar zo'n last van heeft. Mijn vorige telefoon was een LCD, maar ik merk echt niet dat deze minder goed zichtbaar is, zeker niet op full brightness...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe aub zelf wat moeite voordat je hier post. Dit soort oneliners zijn niet de bedoeling.

[ Voor 75% gewijzigd door RoD op 29-07-2010 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 17:02

alvv

Het shijnt dat de EVO 4g morgen in de US voorzien zal worden van een Froyo update
Dat kan ook voor de desire gebeuren morgen, niks is zeker natuurlijk. Maar er is toch goede hoop na een teleurstellende dag vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 10:49

Denko

|{ing Øf ßlitz

Tijdje meegelezen hier en in het 2.2 topic, jezus waar mensen zich over kunnen opwinden :P

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOTiVe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-10-2024
Dat topic is ook alweer gesloten vanwege geen update en dalend niveau dus gaat het hier verder.. :P

Wat de pixels betreft, bij mijn weten is de opbouw van één pixel in heel veel gevallen als volgt:
R G
B G

dat zie je dus ook op je desire. Maakt niet veel uit of dat nu led of lcd is lijkt me? Of zijn er andere schema's? En hoe krijg je een pixel (met alle kleuren) in dergelijke gevallen? Wellicht minder "subpixels"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Normaal (bv. LCD) bestaat een pixel juist uit 3 subpixels (R/G/B). Met AMOLED zijn het 2 subpixels (R/G of B/G, afhankelijk van locatie).

En ik kan niet voor anderen spreken, maar ik wind me op over die update omdat sommige dingen gewoon een enorm stuk beter zullen worden. Het zijn nl niet alleen nieuwe features die belangrijk zijn.... Een grote stapel bugfixes zijn ook belangrijk :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Laatst online: 20-09 16:06
mOTiVe schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 23:23:
Dat topic is ook alweer gesloten vanwege geen update en dalend niveau dus gaat het hier verder.. :P

Wat de pixels betreft, bij mijn weten is de opbouw van één pixel in heel veel gevallen als volgt:
R G
B G

dat zie je dus ook op je desire. Maakt niet veel uit of dat nu led of lcd is lijkt me? Of zijn er andere schema's? En hoe krijg je een pixel (met alle kleuren) in dergelijke gevallen? Wellicht minder "subpixels"?
Op camera sensoren gebruik je een Bayer-codering:
G R
B G
Of rotaties/spiegelingen daarvan.

Op LCD schermen heb je vaak
R G B
of heel soms
B G R
De verschillen tussen de weergave en de opname zitten 'm met name in het tellen van de pixels.
Voor sensoren tellen ze elke subpixel en voor je monitor vormen 3 subpixels 1 pixel.
Het verschil qua verwerking is ook dat je bij een camera vaak vast zit aan relatief complexe de-Bayer algoritmen hebt om kleurenpixels te maken met dezelfde resolutie als het aantal subpixels en te voorkomen dat je gekleurde randjes krijgt rondom objecten.
Voor monitoren heb je alleen de kennis van de ordening van de subpixels nodig voor de optimalisatie van antialiasing, zoals bij ClearType. Hierdoor krijg je plaatjes die specifiek geoptimaliseerd zijn voor dat ene beeldscherm.

Wanneer je dus bij een toestel switcht naar een ander display met een andere subpixelordening, zul je daar dus ook rekening mee moeten houden in de algoritmen voor anti-aliasing. Anders krijg je hele lelijke randen rondom letters.

Hier een voorbeeld van anti-aliasing (factor 4 vergroot):
Links R G B | Rechts B G R
Afbeeldingslocatie: http://got.td-er.nl/AntiAliasing.png
En hier de plaatjes op originele grootte:
RGB: Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/typography/cleartype/tuner/rgb.gif
BGR: Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/typography/cleartype/tuner/bgr.gif

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

kvin dat scherm iig goed meevallen tot nu toe. ok in de zon zie je niets maar dat had ik met mijn HTC 4350 ook :P

wat me wel tegenvalt is de batterij duur, khad om 6 uur de batterij leeg, heb hem opgeladen en om ongeveer om 8 uur van de stroom gehaald, en daarna in 4 uren weer de batterij leeg getrokken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:14

wontcachme

You catch me? No you wont

Chaoss schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 00:27:
kvin dat scherm iig goed meevallen tot nu toe. ok in de zon zie je niets maar dat had ik met mijn HTC 4350 ook :P

wat me wel tegenvalt is de batterij duur, khad om 6 uur de batterij leeg, heb hem opgeladen en om ongeveer om 8 uur van de stroom gehaald, en daarna in 4 uren weer de batterij leeg getrokken :X
Dat hoort niet. Met ongeveer een uur per dag vol gebruik haal ik gemakkelijk 4 dagen ermee. Lijkt alsof er een process blijft hangen die veel stroom verbruikt. Of sync je vaak dingen?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

khad wel constant de wifi aanstaan, sync verder nix speciaal, heb de weather app en gmail draaien, geen idee hoe vaak die standaard syncen kheb eerst wat lopen prutsen met apps enzo, 1 telefoon gesprek gehad, daarna 2 uurtjes oid robo defense gespeeld. kheb em in die 4 uur dus wel bijna constant gebruikt.

[ Voor 47% gewijzigd door Chaoss op 30-07-2010 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

Met spelletjes spelen trek je de batterij heel snel leeg. Had ik ook toen ik m'n Desire net had, binnen 6u de batterij leeg.

Nu gaat hij echter veel langer mee omdat ik de telefoon nu goed ken en ook wat minder spelletjes speel op de telefoon.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:14

wontcachme

You catch me? No you wont

Chaoss schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 00:37:
khad wel constant de wifi aanstaan, sync verder nix speciaal, heb de weather app en gmail draaien, geen idee hoe vaak die standaard syncen kheb eerst wat lopen prutsen met apps enzo, 1 telefoon gesprek gehad, daarna 2 uurtjes oid robo defense gespeeld. kheb em in die 4 uur dus wel bijna constant gebruikt.
wifi connstant aan maakt niet veel uit. Ik heb wifi altijd aan en verlies meestal 1% per uur of minder. Maar spelletjes spelen zuipt stroom.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Precies, tis ook wel algemeen bekend dat de telefoon aardig wat stroom trekt als je hem gebruikt, stond ook in de tweakers review, 1 dag goed gebruiken en leeg. Hoe nauwkeurig is die info in dat "battery use" scherm eignelijk? khad ff gekeken maar "Android system" had meer stroom genomen dan Robo defense. Tkan natuurlijkw el zijn dat de game het OS harder laat werken/belast., Android system staat nl op 49%, Display 15%, Cell standby 11%, Wifi 10%, robo defense 10%

Ik vraag me wel af of het voor HTC zoveel duurder is om bv een 2000Mah batterij de fabriceren ipv de 1500Mah, of dat die echt veel groter zijn ofzo... Lijkt me toch een groot voordeel om wat meer stroom aan boord te hebben.

[ Voor 28% gewijzigd door Chaoss op 30-07-2010 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blinker
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-07 15:42
Het is de afweging die elke fabrikant moet maken.
Gaan we voor meer batterijcapaciteit dan staat daar tegenover dat de achterkant wat dikker wordt.

Als er een dikke batterij in zat met een twee keer langere batterijduur, dan hadden we allemaal staan klagen dat de achterkant zo dik is.

Nee, ik vind het wel goed zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Wat hebben camerasensoren en desktopschermen + besturingssystemen en de daarin gebruikte technieken te maken met Android en de Desire?

Ik denk dat je wel mag aannemen dat HTC de juiste drivers + bijbehorende instellingen meelevert met die nieuwe schermen, dus ik betwijfel of je moet spelen met subpixelvolgordes, laat staan de rest van alle mogelijke AA-instellingen.

Dat is het leuke aan Androidtelefoons.. itt desktoplinuxjes kan je deze variant meteen uit de doos gebruiken zonder er eerst 200 tweaks op los te moeten laten ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Stukfruit op 30-07-2010 02:35 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Hmm mijn facebook wil niet meer updaten. Ligt het aan mij of is er een storing in? Heb gegevensverbinding gewoon aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Southern Sun schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 08:40:
Hmm mijn facebook wil niet meer updaten. Ligt het aan mij of is er een storing in? Heb gegevensverbinding gewoon aan staan.
Gebruik je die van HTC of van Facebook? De applicatie van Facebook is over laatst geüpdate en heb gehoord dat er sindsdien wel wat problemen zijn met die van HTC.

Edit: hier een link, maar ze spreken over de Sence... http://www.xda-developers...aying-nice-with-facebook/

[ Voor 14% gewijzigd door IStealYourGun op 30-07-2010 08:55 ]

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 00:27:

Schakel je Desire eens uit en dan weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-10 10:32

Tripl3 D

Brother in Arms

It's official -- Evo to get Froyo starting Tuesday, August 3

Als dat zo is dan is Froyo voor de Desire vast ook wel nabij. Denk dat ze dit gedoe rond Froyo expres hebben gedaan om de aandacht van de 4G weg te trekken om volgende week alsnog Froyo te presenteren. Wat zeker geen slechte zaak is!

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
IStealYourGun schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 08:53:
[...]

Gebruik je die van HTC of van Facebook? De applicatie van Facebook is over laatst geüpdate en heb gehoord dat er sindsdien wel wat problemen zijn met die van HTC.

Edit: hier een link, maar ze spreken over de Sence... http://www.xda-developers...aying-nice-with-facebook/
Ik gebruik gewoon de Friendstream van HTC. Zal dan wel door die update komen.

[ Voor 3% gewijzigd door Southern Sun op 30-07-2010 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-10 15:05

3raser

⚜️ Premium member

Als je accu leeg is en je telefoon valt uit, wordt dan de huidige status van je telefoon opgeslagen?
Ik ging gisteren van 70% naar een lege accu in ~3 uur (zonder dat ik hem gebruikte). Daarna aan de lader gehangen en weer opgestart. De taskkiller gaf daarna aan dat er heel veel programma's draaide die ik had gestart voordat de telefoon uitviel.

Iemand ook een idee waarom de accu zo hard leeg loopt? Klopt het dat de google ads gewoon door blijven downloaden ook als je de app niet gebruikt (dus op de achtergrond open blijft staan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
3raser schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 09:36:
Als je accu leeg is en je telefoon valt uit, wordt dan de huidige status van je telefoon opgeslagen?
Ik ging gisteren van 70% naar een lege accu in ~3 uur (zonder dat ik hem gebruikte). Daarna aan de lader gehangen en weer opgestart. De taskkiller gaf daarna aan dat er heel veel programma's draaide die ik had gestart voordat de telefoon uitviel.

Iemand ook een idee waarom de accu zo hard leeg loopt? Klopt het dat de google ads gewoon door blijven downloaden ook als je de app niet gebruikt (dus op de achtergrond open blijft staan)?
Als ik mag gokken (en dat mag ik ;) ) zou ik zeggen dat het een foute app is die dit heeft veroorzaakt.

Volgens mij slaat de Desire ook diverse dingen op voordat hij daadwerkelijk afsluit, ook als de batterij (bijna) leeg is en hij dus zelf afsluit.

[ Voor 8% gewijzigd door janvanduschoten op 30-07-2010 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Weet iemand hier hoelang het terugsturen van een telefoon door HTC duurt? Maandag om 17.00 had ik bericht dat mijn Desire zou worden teruggestuurd en hij is er nog steeds niet. Beetje jammer want ik ga zo het weekend weg en dan had ik toch graag mijn tel terug mogen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-10 16:06
Tripl3 D schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 09:28:
It's official -- Evo to get Froyo starting Tuesday, August 3

Als dat zo is dan is Froyo voor de Desire vast ook wel nabij. Denk dat ze dit gedoe rond Froyo expres hebben gedaan om de aandacht van de 4G weg te trekken om volgende week alsnog Froyo te presenteren. Wat zeker geen slechte zaak is!
Tsja, maar hoe geloofwaardig is HTC nu nog?
Het bericht van eergisteren dat Froyo voor de Desire donderdag zou uitkomen is ook niet waar, waarom zou dit bericht wel waar zijn?
Ok, Froyo zal binnenkort wel uitkomen, maar binnenkort is blijkbaar nogal een rekbaar begrip.
Het zou beter zijn als HTC eens een harde datum vast zou leggen. Dat weet je waar je aan toe bent.
Dat je dan nog weken/maanden moet wachten is op zich niet zo erg, maar valse beloftes doen is heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
maakt toch niets uit?

je hebt een goed werkende telefoon. wat doen we met z'n allen toch moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

HoppyF schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:14:
[...]

Het is een bedrijf, niet een politicus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Laatst online: 29-09 17:06
IStealYourGun schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:23:
[...]

Het is een bedrijf, niet een politicus. ;)
En ze zullen er niet minder HTC's om gaan verkopen.
Wees blij dat je iets hoort. Ik had hiervoor een N900 daar is het gewoon maanden en maanden stil. Toestel support bestaat amper, omdat ze na een release doodleuk het OS laten vallen en een nieuwe gaan maken. Alles maar dan ook alles moet door een community gemaakt worden. Ik zie de update wel verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
firefighter2 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:22:
maakt toch niets uit?

je hebt een goed werkende telefoon. wat doen we met z'n allen toch moeilijk.
Hoe kan je zo goed weten dat hij goed werkt? Android 2.2 heeft flink wat bugfixes die ervoor zorgen dat bepaalde dingen net iets beter werken dan met 2.1.

Dat, en de snelheid, is voor mij reden genoeg om als een klein kind met een wortel in zijn schoen te wachten tot de update langskomt...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Laatst online: 29-09 21:54

Balachmar

The truth is out there

Uhm jongens en meiden, laten we even ophouden over die update. Anders moet deze thread ook nog gesloten worden...

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
HoppyF schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:14:
[...]

Het bericht van eergisteren dat Froyo voor de Desire donderdag zou uitkomen is ook niet waar, waarom zou dit bericht wel waar zijn?
Ok, Froyo zal binnenkort wel uitkomen, maar binnenkort is blijkbaar nogal een rekbaar begrip.
Het zou beter zijn als HTC eens een harde datum vast zou leggen. Dat weet je waar je aan toe bent.
Dat je dan nog weken/maanden moet wachten is op zich niet zo erg, maar valse beloftes doen is heel irritant.
Boehoe, reageren als een kind die z'n snoepje is kwijtgeraakt.

Android 2.1 werkt uitstekend... gezemel om niets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Wat betreft batt. gebruik, afgelopen week is er een twitter update gekomen (op de standaard twitter app) en sindsdien stond twitter dus weer in de werkende processen. Ik gebruik zelf Twidroyd, dus die twitter app is overbodig.
Echter sinds die update is mijn accu dus binnen een dag ver leeg, 6:30 vol en rond 23:30 was die elke keer nog maar 30~35% om uiteindelijk 's morgens nog maar een paar % over te hebben.
Vanmorgen die twitter app gekilled met de standaard task killer in het instellingen menu en ik ben eens benieuwd of de accu nu gewoon weer ruim 2 dagen mee gaat. Ik zal de updates wel even posten hierzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:32

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Dakreal schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:47:
[...]

Boehoe, reageren als een kind die z'n snoepje is kwijtgeraakt.

Android 2.1 werkt uitstekend... gezemel om niets!
Blijkbaar heb je het andere topic niet genoeg gevolgd om te begrijpen waarom sommige mensen zo gefrustreerd zijn. Het blijft namelijk zo dat een topman van HTC dit verkondigde, maar tot op heden is er niks gebeurd en de persoon in kwestie reageert nu nergens meer op. Schijnt al eerder voorgekomen te zijn bij voorgekomen te zijn bij een ander toestel....

In ieder geval werkt 2.1 goed, maar 2.2 zou welkom zijn.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
Sj44k13 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:03:
Weet iemand hier hoelang het terugsturen van een telefoon door HTC duurt? Maandag om 17.00 had ik bericht dat mijn Desire zou worden teruggestuurd en hij is er nog steeds niet. Beetje jammer want ik ga zo het weekend weg en dan had ik toch graag mijn tel terug mogen hebben.
Ik neem aan van een reparatie?

Dinsdag was mij verteld dat de mijne gereed was. Ik kon em op z,n vroegst vrijdag (vandaag) verwachten. Toch gek. Als ik iets verstuur is het er de volgende dag al :? :(
Hij komt trouwens terug van dynafix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
master_viper schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:06:
[...]

Blijkbaar heb je het andere topic niet genoeg gevolgd om te begrijpen waarom sommige mensen zo gefrustreerd zijn. Het blijft namelijk zo dat een topman van HTC dit verkondigde, maar tot op heden is er niks gebeurd en de persoon in kwestie reageert nu nergens meer op. Schijnt al eerder voorgekomen te zijn bij voorgekomen te zijn bij een ander toestel....

In ieder geval werkt 2.1 goed, maar 2.2 zou welkom zijn.
Prima gevolgd, ik snap alleen niet waarom er zo over gehuild wordt.

Telefoon werkt nu ook prima, dus ik zie het probleem niet :)

Weet iemand of Windows Live (microsoft) al een officiele app heeft gereleased voor android? want ik kom hem zelfs met google nergens tegen.

Pagina: 1 ... 10 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.