Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 352527

Anoniem: 191432 schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 20:33:
[...]

Ik heb trouwens Juicedefender verwijderd... De batterij gaat nu wel 3x langer mee!
haleluja! en ik maar denken dat ik de enige was die niet geloofde in die crapware! Ben benieuwd hoe jd dat statistiekje berekend die aan geeft dat je batterij x keer langer mee gaat, want zonder die zooi gaat ie langer toch echt langer mee. Hoewel ik moet toegeven dat bij mijn testjes de telefoon op één plek bleef en dus niet steeds hoefde te zoeken naar een telefoonmast, maargoed, het verschil was enorm. (0.6667% per uur vs 2% per uur)

[Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 352527 op 11-07-2010 00:39]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jelte12345
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-10-2022
Anoniem: 191432 schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 20:33:
[...]

Volgensmij begint mijn Desire toch wat trager te worden als ik geen taskkiller gebruik. Soms staat Google Maps wel 3x open, weet iemand waar dat goed voor is?

Ik heb trouwens Juicedefender verwijderd... De batterij gaat nu wel 3x langer mee!
madmaus schreef op zondag 11 juli 2010 @ 00:13:
[...]

Na verwijderen van JD gaat je accu 3 maal langer mee?
Dat is apart. Je zou toch zeggen dat de accu juist met JD zuiniger zou zijn.
Dat vind ik idd ook wat vreemd. Heb je miss nog meer dingen verandert, want als je een manier hebt om je batterij drie keer langer mee te laten gaan ben ik vat niet de enige die wil weten hoe je dat doet? Hoelang gaat je batterij nu eigenlijk mee? Zou je miss ook willen proberen juicedefender er weer op te zetten om te kijken of je batterijduur dan weer achteruit gaat?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:13
wat een telefoon! Blij dat ik niet voor de iphone ben gegaan!

1 vraag, de app buroklok is erg makkelijk. Zou alleen willen dat als je deze hebt ingesteld (en je dus heel handig de tijd ziet als je in bed ligt ofzo) deze over het lockscreen heenvalt ofzo. Dat de tijd dus zichtbaar blijft en de desire dus niet of zwart gaat?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-03 23:23
Weet iemand of het mogelijk is om gedownloade .mpg, .avi, .wmv etc. bestanden directaf te kunnen spelen op de desire?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Wat je daar noemt zijn containerformaten.. dus daar kan altijd iets inzitten dat een codec nodig heeft die niet beschikbaar is, maar de meeste bestanden die ik tot nu toe heb geprobeerd af te spelen werkten gewoon :)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spurlie
En er zijn geen codecs te krijgen waarmee die bestanden af te spelen zijn?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:51
Die codecs zijn afhankelijk van wat er in die 'container' zit.

Als jij een cd wil spelen flikker je toch ook niet het hele hoesje met cd en al in je cd speler? Of ga je op zoek naar een cd speler die cd hoesjes kan afspelen? Nee dan zoek je een cd speler die een cd kan afspelen. Zie het zo.

Avi is het cd hoesje, en de cd is het bewuste onderdeel waar je een cd speler voor nodig hebt (codec) om het te kunnen afspelen. Een cd speler is weer vaak opgenomen in een audio/video center wat je weer kan zien al een programma waarmee je alle verschillende dingen zoals audio en video kan afspelen.

Maar goed we mogen er hier op GoT eigenlijk wel van uit gaan dat je deze basis dingen snapt, dus ga je er eens in verdiepen zou ik zeggen.

Enjoy the silence

Acties:
  • 0Henk 'm!

• royenco
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-03-2018
sentinel0809 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:13:
[...]

Wel leuk dat mijn post gekopieerd wordt...
Anyway, ik heb contact gehad met HTC, en die melden dat ik door de reset en harde reset al had uitgesloten dat het een software probleem is, en de telefoon dus opgestuurd moet worden naar HTC voor reparatie.
Na mijn vakantie maar eens regelen dus...
Ik heb nog een keer een hard reset gedaan. Nu is het probleem verdwenen.
Misschien iets om nog te proberen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Volkan1984
  • Laatst online: 07:19
@ Flipm0de, ik heb even voor je gekeken wat betreft die bureauklok. Mijn tip is: haal Extended Controls uit de Market (kost €0,79 voor een pakket uitgebreide widgets). Daartussen vindt je de widget "Screen always on". Nadat je die hebt ingedrukt en naar je bureauklok gaat, druk je ofwel op het maantje of de computer met het klokje (de 2 knoppen onderin).
Hopelijk is mijn uitleg duidelijk. Veel plezier met je nieuwe speeltje :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 361222
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
AvAars schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 15:46:
[...]
Ik zou eerder zeggen: wat zijn de voordelen? Ik heb een klein tijdje een taskkiller gebruikt maar ik heb geen snelheidswinst ondervonden. Android gaan prima met geheugen zijn om.
Het voordeel... dat ie sneller afsluit. Verder kan ik zo snel even niets bedenken ;)
Spurlie schreef op zondag 11 juli 2010 @ 01:46:
Weet iemand of het mogelijk is om gedownloade .mpg, .avi, .wmv etc. bestanden directaf te kunnen spelen op de desire?
Ik heb iets gehoord over Rockplayer... die staat nog niet in de market, maar schijnt dat te kunnen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:58

westergas

rikkie_pc

Mijn Desire is al 10 á 15 minuten bezig met uitschakelen nadat ik hem sinds het eerste gebruik niet uit heb gehad (ongeveer 2 weken). Gaat er nog iets gebeuren of zal ik de batterij er uit halen?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Volkan1984
@ Spurlie, kan je een voorbeeld geven van een directe download van een .mpg? Waar vind ik die? Dan probeer ik het even?

@ westergas, ik zou de batterij eruit halen. Anders kan je wachten tot je een ons weegt of totdat de batterij leeg is :P

[Voor 34% gewijzigd door Volkan1984 op 11-07-2010 10:51. Reden: samenvoeging]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Volkan1984
NVM

[Voor 100% gewijzigd door Volkan1984 op 11-07-2010 10:51. Reden: samenvoeging]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-03 15:28
Mijn ervaring/introductie
Ik heb ondertussen mijne Desire ook al enkele dagen :)

In het begin vervloekte ik het toestel wel tov mijn ouder Nokia 5800..

Het typen was in eerste instantie een hel!
Zo kon ik vroeger mijn duim laten rusten op het scherm en over het scherm 'glijden' tijdens het typen..
Dat gaat niet meer bij de Desire :( Maar achja.. Aan alles moet je wennen (resistief vs capacitief) en dan is ondertussen dan ook gebeurd! Na een hoop woorden toe te voegen in het woordenboek verloopt het ondertussen vlot!

Instellingen genoeg om mee te prullen :p

Ook ben ik meteen overgestapt op Handcent SMS. Dit is een hele verademing (persoonlijk) tov de standaard messaging.
Instelmogelijkheden genoeg maar ook niet te veel!

Heb deze smartphone dan ook 2de hands gekocht tegen een zéér mooie prijs.
De foon zelf was al gekocht in april, maar dat is er totaal niet aan te zien!
Op 1 dingetje na:

Bij navraag bleek dat de oorzaak te zijn door hem te laten vallen van een op een 20cm hoog op een steentje. Daarvoor ga ik muggeziften en hem links laten liggen.. De CM Barely There (in bestelling) verbergt dat toch mooi :+

Batterij
Dan de batterij waar iedereen zo over 'klaagt'.

Ik ben de laatste dagen enorm bezig de Market af te speuren naar interessante apps, dus de WLAN heeft constant opgestaan. Dus kwa aantal dagen kan ik nog geen getal geven.
Maar kan je wel zeggen, Dat mijn foon op enkele(8/10?) uren tijd (idle/slapen) maar enkele percent verliest van zijn lading (5-7%).

Ik heb wel op de volgende dingen gelet:
  • Beperkte animatie van de weer-widget
  • alle draadloze verbindingen zijn uitgeschakeld als ik ze niet nodig hebt (GPS, WLAN, Data, BT)
  • Alleen GSM, geen CDMA (GSM is voor mij snel genoeg als ik mijn mail wil checken)
  • geen onodige widgets
  • als ik gedaan heb, gebruik ik een widget die alle tasks killed (verder gebruik ik taskkiller niet)
  • Syncen heb ik overal uitgeschakeld (behalve het weer, die staat op om de 6u (hoe vaak veranderd een weerbericht per dag?)
  • Ik maak ook geen gebruik van live wallpapers
LauncherPro
Deze heb ik ondertussen ook geprobeerd en ben er ook een fan van :)
Beperkte aantal screens (schakel graag overbodige dingen uit), die 7 van sense heb ik echt niet nodig..
En het ziet er strak uit! Alleen mis ik sommige Sense widgets gewoon enorm :)

Apps
Dus zoals hierboven ben ik ne fan van strakke layouts en clean shizzle (geen overbodige rommel).

Hieronder vind je dan ook een lijstje met apps die ik gebruik en vergeleken heb met anderen. Ik heb niet ALLES bekeken, dus er kan altijd iets 'strakker' zijn :) Dus laat het mij gerust weten!
  • Advanced Task Killer (Hier zit een widget bij die alles met 1 *click* sluit)
  • Barcode scanner (handig om snel apps te vinden op de Market via QR codes)
  • Battery Watcher (Gewoon een widget die je batterij in % toont, dus geen zware widget)
  • Ebuddy (Welja.. :) )
  • Apollo file manager (zeer knappe file manager)
  • Handcent SMS (tot in de puntjes aan te passen naar je eigen wensen!)
  • My Tracks (IMHO een waardige tegenhanger van de nokia SportsTracker)
  • Network monitor (Om het dataverkeerd via 2/3G en WLAN in de gaten te houden, handig als je een abo hebt met maar 50Mb traffic:) )
  • Unstaller Pro (Clean shizzle uninstaller)
Nu hoop ik dat dit geen overbodige post is voor de meeste :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Volkan1984
@ Wouter06, ik hoop maar dat er niet meer kapot is in je Desire. Je ziet natuurlijk alleen de buitenkant. Ik heb wel vaker gehad dat klanten (ik werk in een telefoonwinkel) een toestel lieten vallen en er dan later problemen mee kregen. Uitvallende verbindingen etc. Ik hoop dat je er geen issues mee hebt! Geniet van je Desire :)

Wat betreft apps, kijk even naar de volgende:
-Pricewatch Scanner (kan je gelijk prijzen opzoeken in de Pricewatch);
-Astrid Tasks (to-do);
-Fancy Widget (niet zoeken in de Market, maar in 1 vd topics binnen Android);
-mVideoPlayer (speelt veel, zo niet alles af, gratis!);
-PicSay (de gratis uitvoering of Pro);
-Zedge (voor wallpapers).

[Voor 34% gewijzigd door Volkan1984 op 11-07-2010 11:44. Reden: uitbreiding]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Calvin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-11-2022
Flipm0de schreef op zondag 11 juli 2010 @ 00:53:

1 vraag, de app buroklok is erg makkelijk. Zou alleen willen dat als je deze hebt ingesteld (en je dus heel handig de tijd ziet als je in bed ligt ofzo) deze over het lockscreen heenvalt ofzo. Dat de tijd dus zichtbaar blijft en de desire dus niet of zwart gaat?
Als je net als ik 's nachts je telefoon altijd oplaad kan dit ook nog een handige setting zijn voor jou:
Instellingen - Toepassingen - Ontwikkeling - Stand-by
Als je die aanzet gaat de telefoon niet op stand-by wanneer hij aan het opladen is.
Wouter06 schreef op zondag 11 juli 2010 @ 11:13:
Mijn ervaring/introductie
[...]
Zo kon ik vroeger mijn duim laten rusten op het scherm en over het scherm 'glijden' tijdens het typen..
Dat gaat niet meer bij de Desire :( Maar achja.. Aan alles moet je wennen (resistief vs capacitief) en dan is ondertussen dan ook gebeurd! Na een hoop woorden toe te voegen in het woordenboek verloopt het ondertussen vlot!

[...]

LauncherPro
Deze heb ik ondertussen ook geprobeerd en ben er ook een fan van :)
Beperkte aantal screens (schakel graag overbodige dingen uit), die 7 van sense heb ik echt niet nodig..
En het ziet er strak uit! Alleen mis ik sommige Sense widgets gewoon enorm :)
Volgens mij moet jij eens kijken hoe Swype bevalt, dat 'glijden' is waar swype erg goed in is. (de link verwijst naar de Swype van de Samsung Galaxy S, die is incl. NL) Kies de versie voor Desire uiteraard.

Als enthousiast gebruiker van LauncherPro vraag ik me af welke widgets je mist? Ik heb voor veel dingen wel goede alternatieven kunnen vinden. Voorbeelden van wat je mist?

Extra applicatietip, probeer de 3D Gallery eens. Ziet er goed uit, zeker als je ook picasa-gebruiker bent! (toegang tot webalbums)///

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spurlie
Volkan1984 schreef op zondag 11 juli 2010 @ 10:49:
@ Spurlie, kan je een voorbeeld geven van een directe download van een .mpg? Waar vind ik die? Dan probeer ik het even?
Maar al te graag. Hier staan bijvoorbeeld een hoop korte videos:
WWW.car-videos.net/videos/streetracing.asp

Wmv kan de desire goed afspelen, maar de mpeg/mpg niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wouter06
Daarom dat ik het gevraagd had hoe het gebeurd was.. 20cm valt nog mee :) Maar idd, het was een gewaagde gok :) Voorlopig geen enkel probleem ondervonden!

Die scanner is puur en alleen voor die QR codes voor apps, verder geen behoefte aan :)
Ik was al uitgekomen bij Beautiful Widgets, maar die wordt blijkbaar niet meer actief verder ontwikkeld wegens HTC..

Maar de rest ga ik nu zeker bekijken! Bedankt :)
Swype was ik ook al tegengkomen, maar het is niet echt het typen dat al glijdend gebeurt, meer het verplaatsen naar de volgende knop om op te duwen. Maar ik ben momenteel goed ingewerkt op het keyboard van htc :)

Ik werk graag met widgets die goed ingebakken zijn in android zelf (dit geval HTC Sense). Dus vooral de weerwidget, kalender, en switches van Sense. Deze vond ik zeer aangenaam.

Maar zoals ik zei, ik heb nog lang niet alles bekeken dus ik ga zeker je voorgestelde link eens bekijken!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phoniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06-2021
Flipm0de schreef op zondag 11 juli 2010 @ 00:53:

Ik gebruik zelf Kaloer Clock om 's nachts te weten hoe laat het is.
Misschien is dat ook iets voor jou? Je kunt de screenlock dan uitzetten.

Wat me opvalt is dat het me niet lukt om met m'n Desire berichten die hier geplaatst zijn te quoten (om er vervolgens op te kunnen reageren). Dit bericht typ ik dan ook maar op m'n pc... Zowel in de standaard browser, Dolphin en Opera lukt het me niet. Kijk ik zo slecht?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:49

SeatRider

Hips don't lie

Persoonlijk ga ik liever voor een siliconenhoesje, maar wellicht heeft 1 van jullie er wat aan:

Alleen vandaag voor 19.95

[Voor 17% gewijzigd door SeatRider op 11-07-2010 13:03]

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:02
Sinds de update van 1.15 naar 1.21 is mijn desire een ramp. Batterij ontzettend veel sneller leeg, spelletjes (zoals robo defense) komen vaak vast te zitten, slecht bereik en uitval van zowel wifi als 3g/h/g

Weet iemand hoe ik dit kan terugzetten? Hij deed het voorheen als een zonnetje!

Harde fabriekreset helpt lijkt mij niet, aangezien die niet de firmware veranderd?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wouter06
SeatRider schreef op zondag 11 juli 2010 @ 13:03:
Persoonlijk ga ik liever voor een siliconenhoesje, maar wellicht heeft 1 van jullie er wat aan:

[afbeelding]

Persoonlijk lijkt mij dat een heel vervelende hoes :s
Ik vind het nu al moeilijk om op "enter" te duwen bij het typen omdat het zo dicht bij de rand ligt van de gsm, als er dan nog zo'n losse rand bijkomt van die hoes zal dat nog vervelende zijn..

MAAR! niet iedereen typt met de keypad zijn sms'jes :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xburchartz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-03 20:14

[afbeelding]

Lijkt me wel interessant. Ik heb hem besteld. Ik laat wel weten of het een (on)handig hoesje is als hij binnen is...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hakar
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-02-2019
Ik heb laatste tijd een klein probleempje met mijn Desire. Normaal gesproken heb ik een Time-out scherm ingesteld van 1 minuut. Dus na 1 minuut de toestel niet aanraken valt ie in de lock-stand. Maar de laatste tijd zie ik de scherm na 1 minuut alleen iets donkerder worden maar valt niet in zijn geheel in lock-stand. Als ik het scherm aanraak kan ik meteen doorgaan met wat ik deed...

Hebben jullie dit ook?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 312396

Wouter06 schreef op zondag 11 juli 2010 @ 11:13:

Ik gebruik nu sinds een paar dagen Swype als toetsenbord. Je moet wel even zoeken naar een .apk die ook Nederlands als taal bevat maar op het xda desire forum staat wel een linkje. Het werkt echt prachtig! Je trekt met je duim een lijntje over de letters van het woord dat je wilt tikken en dan pakt hij automatisch het juiste woord uit z'n woordenboek. Gaat heerlijk snel. Probeer het eens zou ik zeggen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-10-2022
Anoniem: 312396 schreef op zondag 11 juli 2010 @ 15:19:
[...]

Ik gebruik nu sinds een paar dagen Swype als toetsenbord. Je moet wel even zoeken naar een .apk die ook Nederlands als taal bevat maar op het xda desire forum staat wel een linkje. Het werkt echt prachtig! Je trekt met je duim een lijntje over de letters van het woord dat je wilt tikken en dan pakt hij automatisch het juiste woord uit z'n woordenboek. Gaat heerlijk snel. Probeer het eens zou ik zeggen.
Heb jij misschien de goede link/apk. Ik krijg elke keer de melding dat mijn resolutie niet wordt ondersteund. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 312396

http://rs388.rapidshare.c...2980/swypeHTCDesireN1.rar

Volgens mij is het geen shareware? Weet niet helemaal of dit conform de forumregels is. Maar ajb!n

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 361877

Zo, drukke week geweest voor mijn Desire.. Ik was er vorige week mee gaan zwemmen, en kwam er na een goede 20 seconden onder water pas achter dat hij nog in me zak zat..

Gelijk laten drogen natuurlijk, eerst in de zon, later thuis 3 dagen in een bakje met droge rijst om al het vocht er uit te laten trekken..

Alleen, na 3 dagen: verassing! Hij werkt nog steeds probleemloos, alles werkte nog alsof er niks gebeurd was..

Dus zeker een +1 voor de bestendigheid van deze HTC!

Heb vandaag eindelijk Android 2.2 er op gezet, een rom mét de 720p video functie. Het OS zelf werkt heerlijk, alles voelt net even wat soepeler en apps installeren leek ook sneller te gaan.

Echter, voor mensen die speciaal een rom er op willen laden voor de 720p video functie: Het is niet echt geweldig, hieronder een voorbeeldvideo, en zonder youtube compressie ziet het er niet veel beter uit.

YouTube: HTC Desire Android 2.2 720p video test

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brutes
Anoniem: 312396 schreef op zondag 11 juli 2010 @ 16:15:
http://rs388.rapidshare.c...2980/swypeHTCDesireN1.rar

Volgens mij is het geen shareware? Weet niet helemaal of dit conform de forumregels is. Maar ajb!n
Bedankt!

Hij registreert mijn aanraking nog niet echt goed, misschien dat een reboot helpt :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Calvin
kavish schreef op zondag 11 juli 2010 @ 15:30:
[...]

Heb jij misschien de goede link/apk. Ik krijg elke keer de melding dat mijn resolutie niet wordt ondersteund. :)
Je kon ook vijf posts terug kijken, daar stond een link naar Swype incl. NL taal en voor verschillende resoluties:
hier de volledige link zonder 'm onder het woord 'Swype' te verstoppen :)
http://www.androidworld.i...ung-galaxy-s-per-android/
HTH

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-03 21:43

[afbeelding]

Oh ik zat al in het accesoire topic te zoeken of iemand het al gevonden had! Heb deze ook vandaag besteld (uiteraard vandaag).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brutes
_Calvin schreef op zondag 11 juli 2010 @ 16:31:
[...]

Je kon ook vijf posts terug kijken, daar stond een link naar Swype incl. NL taal en voor verschillende resoluties:
hier de volledige link zonder 'm onder het woord 'Swype' te verstoppen :)
http://www.androidworld.i...ung-galaxy-s-per-android/
HTH
Bedankt! :) Sorry had het niet gezien. Deze werkt wel normaal. Alleen jammer dat NL niet werkt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Calvin
Wouter06 schreef op zondag 11 juli 2010 @ 12:50:
[...]

Swype was ik ook al tegengkomen, maar het is niet echt het typen dat al glijdend gebeurt, meer het verplaatsen naar de volgende knop om op te duwen. Maar ik ben momenteel goed ingewerkt op het keyboard van htc :)

Ik werk graag met widgets die goed ingebakken zijn in android zelf (dit geval HTC Sense). Dus vooral de weerwidget, kalender, en switches van Sense. Deze vond ik zeer aangenaam.

Maar zoals ik zei, ik heb nog lang niet alles bekeken dus ik ga zeker je voorgestelde link eens bekijken!
Als je Swype nog niet getest hebt is dat toch zeker de moeite van het proberen waard, ik wil niet meer terug.

Bij mijn overstap naar LauncherPro ben ik teruggegaan naar 3 homescreens, twee met agenda's (gescheiden schoolrooster en prive), dat gaat prima met Android Agenda Widget, de laatste versie ondersteund ook scrollable widgets.

De energiebeheer widget (vijf knoppen op 1 widget) doet het gelukkig zonder Sense, die staat bij mij op het QuickDesk scherm.
Ook heb ik APNdroid erop gezet. Prima vervanger van de Data on/off widget van sense met als bonus dat ie goed samenwerkt met o.a. Timeriffic en Tasker.

Voor wat betreft de klok/weerwidget heb ik een tijdje Fancy Widget gebruikt, is nu uit de market gehaald omdat toch NET iets teveel op die van Sense leek. Ik kan je evt. de .apk nog wel sturen. Zelf heb ik die vervangen door de Weather Widgets en Smooth Calendar. Nemen samen evenveel ruimte in heb je als bonus je komende (3) afspraken in 1 oogopslag op je scherm.

Ik zie dat het zo alweer een aardig verhaal is, wellicht kun je er iets mee!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Calvin
kavish schreef op zondag 11 juli 2010 @ 16:40:
[...]

Bedankt! :) Sorry had het niet gezien. Deze werkt wel normaal. Alleen jammer dat NL niet werkt.
Huh?
Graag gedaan maar de versie die met die link te downloaden is heeft juist wel NL taal!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Anoniem: 361877 schreef op zondag 11 juli 2010 @ 16:19:
Zo, drukke week geweest voor mijn Desire.. Ik was er vorige week mee gaan zwemmen, en kwam er na een goede 20 seconden onder water pas achter dat hij nog in me zak zat..

Gelijk laten drogen natuurlijk, eerst in de zon, later thuis 3 dagen in een bakje met droge rijst om al het vocht er uit te laten trekken..

Alleen, na 3 dagen: verassing! Hij werkt nog steeds probleemloos, alles werkte nog alsof er niks gebeurd was..

Dus zeker een +1 voor de bestendigheid van deze HTC!

Heb vandaag eindelijk Android 2.2 er op gezet, een rom mét de 720p video functie. Het OS zelf werkt heerlijk, alles voelt net even wat soepeler en apps installeren leek ook sneller te gaan.

Echter, voor mensen die speciaal een rom er op willen laden voor de 720p video functie: Het is niet echt geweldig, hieronder een voorbeeldvideo, en zonder youtube compressie ziet het er niet veel beter uit.

YouTube: HTC Desire Android 2.2 720p video test
Ik vind de video er wel redelijk uitzien. Alleen hij loopt niet echt met vloeiende fps.
En kan dat hondje niet gewoon vrij rondlopen in dat paradijs daar, ipv vast aan de lijn :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Calvin
Even een vraag aan de Desire-eigenaren hier.

Ik blijf problemen houden met de dataverbinding.
Het probleem:
Wifi staat uit, dataverbinding aan.
De dataverbinding geeft echter als status (Instellingen - Draadloos en netwerken)
onder 'Gegevensverbinding' staat de tekst: "telefoon voor gegevensverbinding gebruiken als wi-fi niet beschikbaar is". Gevolg: geen dataverbinding.
Dus ik ben in huis waar de dataverbinding wel is maar als ik wifi uitzet kan ik geen verbinding meer maken over 3G. Alleen een reboot lost dit probleem op.

Ik lees vanalles op http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=2207 wat erop lijkt en erg positief is dat dus niet.

Hoe ik het probleem kan 'ontwijken' is me nu bekend maar het blijft irritant. Wat ik nu doe om te zorgen dat het probleem zich niet voordoet:
eerst wifi uit zetten, dan pas (met APNdroid) de data aan. En andersom: eerst de data uit en dan pas de wifi aan. Als ik dat een keer verkeerdom doe komt bovenstaand probleem vanzelf een keer voorbij.

Dit probleem doet zich nu dus voor als ik een profiel wil aanmaken voor tasker, ik krijg de data niet uit voordat hij een verbinding maakt met de wifi hier. Ja, dat kan ie uit zichzelf maar ik wil het nu gewoon werkend hebben :)

Herkent iemand dit probleem?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:21
Nog even over het wel/niet gebruiken van een task killer. Ik heb zojuist eens een test gedaan met een frisse herstart van de telefoon en vervolgens allerlei apps op te starten, te gebruiken, en door Android naar de achtergrond te laten verplaatsen wanneer niet in gebruik. Maw niets handmatig afgesloten/killen. Nadat ik met System Panel zie dat er nog maar zo'n 35Mb RAM "over" is, begint de telefoon toch wel een heel stuk slomer te worden: het opstarten van apps, swipen door de Sense tabbladen, zelfs het opstarten van het menu en bladeren...allemaal stukken langzamer met zeer duidelijk waarneembare lag. Toen even handmatig alles (background en inactive) laten afsluiten mbv System Panel en daarna is de telefoon weer zoals vanouds...razendsnel.

Niemand gaat mij dus meer wijsmaken dat Android zelf het RAM gebruik prima beheerd...het lijkt namelijk werkelijk nergens op!

Ik blijf fijn System Panel gebruiken om zo nu en dan overbodige apps af te sluiten...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
_Calvin schreef op zondag 11 juli 2010 @ 17:34:
Even een vraag aan de Desire-eigenaren hier.

Ik blijf problemen houden met de dataverbinding.
Het probleem:
Wifi staat uit, dataverbinding aan.
De dataverbinding geeft echter als status (Instellingen - Draadloos en netwerken)
onder 'Gegevensverbinding' staat de tekst: "telefoon voor gegevensverbinding gebruiken als wi-fi niet beschikbaar is". Gevolg: geen dataverbinding.
Dus ik ben in huis waar de dataverbinding wel is maar als ik wifi uitzet kan ik geen verbinding meer maken over 3G. Alleen een reboot lost dit probleem op.

Ik lees vanalles op http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=2207 wat erop lijkt en erg positief is dat dus niet.

Hoe ik het probleem kan 'ontwijken' is me nu bekend maar het blijft irritant. Wat ik nu doe om te zorgen dat het probleem zich niet voordoet:
eerst wifi uit zetten, dan pas (met APNdroid) de data aan. En andersom: eerst de data uit en dan pas de wifi aan. Als ik dat een keer verkeerdom doe komt bovenstaand probleem vanzelf een keer voorbij.

Dit probleem doet zich nu dus voor als ik een profiel wil aanmaken voor tasker, ik krijg de data niet uit voordat hij een verbinding maakt met de wifi hier. Ja, dat kan ie uit zichzelf maar ik wil het nu gewoon werkend hebben :)

Herkent iemand dit probleem?
Heb je misschien op je ongebruikte Sense desktop de HTC widget voor mobiele data nog op uit staan?
dafmay schreef op zondag 11 juli 2010 @ 17:39:
Nog even over het wel/niet gebruiken van een task killer. Ik heb zojuist eens een test gedaan met een frisse herstart van de telefoon en vervolgens allerlei apps op te starten, te gebruiken, en door Android naar de achtergrond te laten verplaatsen wanneer niet in gebruik. Maw niets handmatig afgesloten/killen. Nadat ik met System Panel zie dat er nog maar zo'n 35Mb RAM "over" is, begint de telefoon toch wel een heel stuk slomer te worden: het opstarten van apps, swipen door de Sense tabbladen, zelfs het opstarten van het menu en bladeren...allemaal stukken langzamer met zeer duidelijk waarneembare lag. Toen even handmatig alles (background en inactive) laten afsluiten mbv System Panel en daarna is de telefoon weer zoals vanouds...razendsnel.

Niemand gaat mij dus meer wijsmaken dat Android zelf het RAM gebruik prima beheerd...het lijkt namelijk werkelijk nergens op!

Ik blijf fijn System Panel gebruiken om zo nu en dan overbodige apps af te sluiten...
Ja... zo ervaar ik dat dus ook. Gewoon af en toe op "kill all" widget drukken (bij TaskPanel, ik weet niet of system panel die ook heeft) en alles blijft lekker soepel draaien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Calvin
Anoniem: 361222 schreef op zondag 11 juli 2010 @ 17:48:
[...]

Heb je misschien op je ongebruikte Sense desktop de HTC widget voor mobiele data nog op uit staan?
Ik heb alle widgets van de sense desktop geflikkerd voor de overstap naar LauncherPro.
En voor zover ik weet deed die widget niks anders dan het vinkje bij "Instellingen - Draadloos en netwerken - Gegevensverbinding" aan en uit zetten. Da's een van de vinkjes waarmee ik geexperimenteerd heb om het probleem op te lossen...

Volgens mij had ik dit probleem ook al zonder APNdroid trouwens....

Wel bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 364659

Zijn er hier mensen met een zilveren Desire? En hebben die mensen er last van dat de Desire na een tijdje vies wordt, vlekken enzo? Ik vind zelf de zilveren veel mooier dan de "bruine" maar ik vraag me af of zo'n lichte kleur niet snel (onherstelbaar) vies wordt. Als dat niet zo is ga ik de zilveren kopen denk ik. :)

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 364659 op 11-07-2010 18:12]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

hendrikjan schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 22:30:
hmm . ik weet niet of ik er overheen lees, maar ik kan het niet vinden... of het kan gewoon niet..

Maar - en dan hoop ik dat jullie me uit de brand kunnen helpen - is het mogelijk om aan te geven dat je bepaalde accounts wel automatisch wil sync'n en andere niet...

Zo wil ik graag mijn exchange account auto syncen en alles wat met google te maken heeft en al die andere meuk niet..

Bij de instellingen kan ik die optie niet vinden.. Ik heb alleen maar de mogelijkheid om of alles op auto sync te zetten of alles op handmatig. Beetje suf... vind ik zelf...

Verder merk ik dat ik dat multi tasken ook maar beperkt vind.. als ik bijvoorbeeld naar de luisterpaal van 3voor12 luister en dan terwijl ik dat doe naar mijn agenda ga om te kijken wat de rest van de dag mij brengt, dan houdt de muziek op, als ik dan weer naar de web browser ga dan begint ie weer... beetje suf ook ..

....
ik kwoot me zelf even :$ iemand nog een idee t.a.v. het syncen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wouter06
Anoniem: 364659 schreef op zondag 11 juli 2010 @ 18:12:
Zijn er hier mensen met een zilveren Desire? En hebben die mensen er last van dat de Desire na een tijdje vies wordt, vlekken enzo? Ik vind zelf de zilveren veel mooier dan de "bruine" maar ik vraag me af of zo'n lichte kleur niet snel (onherstelbaar) vies wordt. Als dat niet zo is ga ik de zilveren kopen denk ik. :)
Bij zo'n 'lichtere' kleuren zie je minder snel vingerafdrukken. Is is ook gewoon harde plastiek, dus het vuil zal er niet bepaald in trekken.

Maar een gsm is hoe je hem behandeld. Draag je er zorg voor dan kan je hem heel makkelijk proper houden :)
Wou zelf ook de zilvere, maar er kwam een schoon bod voorbij, dusja :)

Om de achterkant te beschermen is een snap-on case misschien iets voor je. Ik denk niet dat case mate op dit moment een witte of zilvere versie heeft (wel chroom).

Maar ebay+google is ur friend :)
hendrikjan schreef op zondag 11 juli 2010 @ 18:19:
[...]

ik kwoot me zelf even :$ iemand nog een idee t.a.v. het syncen?
Bij het syncen kan ik je niet helpen.
Maar bij het multitasken. Als je in je muziekspeler zit, probeer dan eens de home knop in te houden en zo te switchen naar iets anders ipv op de back knop te duwen.

[Voor 17% gewijzigd door Wouter06 op 11-07-2010 18:35]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 191432

Jelte12345 schreef op zondag 11 juli 2010 @ 00:37:
[...]

[...]

Dat vind ik idd ook wat vreemd. Heb je miss nog meer dingen verandert, want als je een manier hebt om je batterij drie keer langer mee te laten gaan ben ik vat niet de enige die wil weten hoe je dat doet? Hoelang gaat je batterij nu eigenlijk mee? Zou je miss ook willen proberen juicedefender er weer op te zetten om te kijken of je batterijduur dan weer achteruit gaat?
Heb vast wel een aantal dingen veranderd maar geen dingen die de batterijduur zo sterk zullen beinvloeden. Hij gaat ook niet 3x langer mee, hij gaat 3x korter mee als ik JD erop heb staan. Zonder JD gewoon redelijke batterijduur.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Anoniem: 364659 schreef op zondag 11 juli 2010 @ 18:12:
De bruine is in het echt mooier dan op de foto's.. :)

Mijn ervaring met vlekken (op de bruine) is dat ze met het poetsdoekje dat ik ook voor het scherm gebruik snel weer weg zijn. Verder is het inderdaad een kwestie van hoe je ermee omgaat. Zelf bewaar ik 'm in een mapje omdat ik hem 2 jaar wil kunnen gebruiken zonder dat hij eruit komt te zien als een moerasmonster.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Volkan1984
Burlie, mij lukt het ook niet om die video's af te spelen.. ook niet met mvideoplayer. Ik ben benieuwd waarmee dan wel. Iemand anders?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spurlie
Hmm, dat is jammer. In ieder geval bedankt voor het checken!

Kan me niet voorstellen dat het niet mogelijk zou zijn om mpeg/mpg bestanden af te spelen op de desire. Dat zou tegenwoordig toch peanuts moeten zijn lijkt me...

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 361877

@ Spurlie: Rockplayer speelt al mijn gedownloade films en series (.avi) probleemloos af, alleen het beeld is iets korreliger dan wanneer ik videos eerst zou omzetten naar .mp4

http://www.xperiax10.net/...droid-enters-public-beta/ (edited voor nieuwe versie)

@ Tweaklol: Kwaliteit is inderdaad beter, alleen amber 1.5 minuut film is al 82mb dus het vult je sd kaartje wel rap. En de hond kan nu niet los ivm mollentrappen die ze anders opgraaft ;)

[Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 361877 op 11-07-2010 20:26]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-05-2022

Wekkel

De downloadkoning

720p schokt me nog wat teveel in alle test video's. Wellicht dat de finale versie van HTC dat nog oplost.

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:28
tiesvts schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 14:06:
....
Maar waar ik me vanaf dag 1 al dood aan erger is het feit dat als ik bel en de telefoon bij mijn oor houd het scherm uitgaat. Zal vast een retehandige feature zijn maar het ergste is dat als ik de telefoon weer van mijn oor afhaal het scherm uitblijft... Het maakt niets uit op welke knop ik ook druk...geen beeld meer te krijgen.
......

........had ik mijn HD nog maar..... :X
Ik quote mezelf even... _/-\o_

Ik had bovenstaande ook voorgelegd aan HTC...net gebeld door HTC..
Meneer..heeft u er een screenprotector op??? Ja..hoezo..ben er zuinig op namelijk..

Haalt u deze er eens af en probeer dan eens te bellen..

Zo gezegd zo gedaan..de screenprotector eraf en mezelf op de wc terug getrokken. (daar is het donker en in het donker kwam het beeld echt nooit terug..)

EN HOERA!!! HET WERKT!!!
Hoe krijg je het verzonnen...door zo'n stom doorzichtig ding... 8)7
Dus screenprotector bij het oude plastic geflikkerd...dan maar zonder..

Ben weer blij :D

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-03 11:15

Tripl3 D

Brother in Arms

Mee eens. Ik heb ook wel eens een enkele keer een app moeten killen, waarna de telefoon weer veel vlotter was. Daarbij kan een app-killer ook handig zijn als je internet crasht op een flashgame.

En over dat lange afsluiten: Daar zou ik geen app-killer voor gebruiken. De oorzaak ligt waarschijnlijk ergens anders. Ik had namelijk hetzelfde:
Tripl3 D schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:34:
Ja, dat lange afsluiten is echt een totale ramp! Wordt met de dag erger, terwijl ik elke dag mijn telefoon uitzet. Heb ook maar 2 apps extra geinstalleerd (AK Notepad en NetCounter).

Heb al geprobeerd om zelf Wifi af te sluiten (misschien dat dat scheelt), maar tegenwoordig is hij 3-4 minuten bezig met afsluiten waar dat eerst binnen een minuut ging.

Gisteren maar eens mijn cache geleegd, las ergens in dit topic dat dat kon helpen. Ben benieuwd!
Tripl3 D schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 10:18:
Gisteren met bijna lege cache binnen 3 seconden uit. Ik ga steeds meer geloven dat het cache geheugen de veroorzaker van het lange afsluiten is. Afsluiten liep bij mij op tot enkele minuten totdat ik de cache leegde.

Misschien wat voor anderen met lange afsluittijden om dit uit te proberen? Heb sowieso mijn cache naar 1,94MB bijgesteld (exact 2MB kreeg ik niet voor elkaar met die schuifbalk). Voorheen was dit standaard 8MB.
En als je niet weet waar je dat aan moet passen:
Tripl3 D schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:35:
In je beginscherm:

Menu>Instellingen>Toepassingen>Toepassingen beheren

Selecteer daarna de toepassing (ik heb internet en youtube beiden gedaan) en kies voor cache wissen.
Gegevens wissen kan ook, maar wat dat inhoudt bij zo'n toepassing weet ik niet, dus kijk uit!

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 29-03 13:50

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Tripl3 D schreef op maandag 12 juli 2010 @ 09:09:
[...]

En over dat lange afsluiten: Daar zou ik geen app-killer voor gebruiken. De oorzaak ligt waarschijnlijk ergens anders. Ik had namelijk hetzelfde:

[...]
Ik herhaal mezelf dan nog maar eens: (los van dat het aan de cache zou liggen)
Wat maakt dat nou ui-huuuuuit? De taskkiller gebruik je toch alleen als je je telefoon uit wilt zetten. Nadat je je toestel weer hebt geboot zijn alle processes toch unaffected door die hele actie. Alsof je daar ook nog maar iets van merkt na een 'frisse start'.

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-03 10:54
tiesvts schreef op maandag 12 juli 2010 @ 09:00:
[...]

Ik quote mezelf even... _/-\o_

Ik had bovenstaande ook voorgelegd aan HTC...net gebeld door HTC..
Meneer..heeft u er een screenprotector op??? Ja..hoezo..ben er zuinig op namelijk..

Haalt u deze er eens af en probeer dan eens te bellen..

Zo gezegd zo gedaan..de screenprotector eraf en mezelf op de wc terug getrokken. (daar is het donker en in het donker kwam het beeld echt nooit terug..)

EN HOERA!!! HET WERKT!!!
Hoe krijg je het verzonnen...door zo'n stom doorzichtig ding... 8)7
Dus screenprotector bij het oude plastic geflikkerd...dan maar zonder..

Ben weer blij :D
Wat voor screenprotector was dat dan?
Ik heb een Brando Ultraclear voor de Desire. En die werk perfect.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
madmaus schreef op maandag 12 juli 2010 @ 10:07:
[...]

Same here, brando ultraclear. Scherm gaat prima uit als je de telefoon bij je oor houdt, daarna zonder problemen weer aan.

Facebook :: Twitter :: PSN

• The BounceR
  • Laatst online: 28-03 21:40
Over die oneindige lange tijd die nodig is om af te sluiten. Ik had er ook last van, totdat ik enkele willekeurige onnodige apps verwijderde, en er dus meer ruimte vrijkwam op de telefoon zelf (niet het sd kaartje). Daarna merkte ik dus op dat het afsluiten opeens stuk sneller ging!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:58
Vanochtend voor de 2de navolgende keer dat ik m'n Desire na een hele nacht laden van de (originele) lader af haal maar de batterijstatus 95% aangeeft :( Is er een truc om de batterij te calibreren?

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:13
* Sjaak_Afhaak is ook benieuwd :)

Hier staat tekst

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Wat ik dan doe is het oplader kabeltje eruit halen en er weer in doen. Dan gaat hij ineens wel weer verder met opladen!

• madmaus
Maranello schreef op maandag 12 juli 2010 @ 10:28:
Vanochtend voor de 2de navolgende keer dat ik m'n Desire na een hele nacht laden van de (originele) lader af haal maar de batterijstatus 95% aangeeft :( Is er een truc om de batterij te calibreren?
De Desire gaat zichzelf ontladen naar een aantal uur op 100% te staan. Dan gaat hij naar de 90% om zichzelf weer op te laden.

Wat je kan doen is Juice Plotter installeren. Dan zie je in een grafiekje precies hoe de accu zich gedraagd en of die uberhaupt wel tot de 100% komt.
Ziet er best leuk uit.

Calibreren was toch de accu helemaal leeg maken?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-03 11:15

Tripl3 D

Brother in Arms

Ken. schreef op maandag 12 juli 2010 @ 09:43:
[...]

Ik herhaal mezelf dan nog maar eens: (los van dat het aan de cache zou liggen)
Wat maakt dat nou ui-huuuuuit? De taskkiller gebruik je toch alleen als je je telefoon uit wilt zetten. Nadat je je toestel weer hebt geboot zijn alle processes toch unaffected door die hele actie. Alsof je daar ook nog maar iets van merkt na een 'frisse start'.
Wat maakt dat uit? Dat met 1 simpele handeling (terugbrengen van de hoeveelheid cache (in mijn geval)) kan voorkomen dat je iedere keer weer die taskkiller moet gebruiken. Jij bent alleen met symptoombestrijding bezig en niet met het bestrijden van de oorzaak IMHO. Ik heb daarna namelijk nooit meer last gehad van lange afsluittijden en alleen maar meer apps geinstalleerd die de afsluittijd konden verlengen.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-03 14:26
Waarom zou je een task killer gebruiken om af en toe eens apps te killen, de desire heeft dit al standaard met toepassingen beheren, Je kunt er gewoon een snelkoppeling op je homescreen naar plaatsen, je opent het en killed zo af en toe een paar apps (eens in de 2 dagen) bijvoorbeeld internet (Cache vaak 12 mb) en nog enkele apps en je telefoon kan er weer 2 dagen vlot tegenaan, Taskillers zijn overbodig.

MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-03 20:11
madmaus schreef op maandag 12 juli 2010 @ 10:37:
[...]

De Desire gaat zichzelf ontladen naar een aantal uur op 100% te staan. Dan gaat hij naar de 90% om zichzelf weer op te laden.

Wat je kan doen is Juice Plotter installeren. Dan zie je in een grafiekje precies hoe de accu zich gedraagd en of die uberhaupt wel tot de 100% komt.
Ziet er best leuk uit.

toch vrij irritant, als ik mijn gps gebruik in de wagen en hij hangt aan de lader, laadt hij niet snel genoeg op dan hij energie verbruikte, waardoor ik na het navigeren altijd zo'n 20-30*% kwijt ben :(

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:13
niet helemaal, iig niet in mijn geval. Ik heb alarm clock plus V2 geinstalleerd staan, omdat de standaard wekkerfunctie niet genoeg is/was voor mij. Deze wordt na een tijdje dus vrolijk gekilled door android, omdat ie zolang inactief is.
Vandaar dat ik wel een taskmanager geinstalleerd heb, met onder andere dit progje in de ignorelist.

Hier staat tekst

• madmaus
pina schreef op maandag 12 juli 2010 @ 12:10:
[...]

toch vrij irritant, als ik mijn gps gebruik in de wagen en hij hangt aan de lader, laadt hij niet snel genoeg op dan hij energie verbruikte, waardoor ik na het navigeren altijd zo'n 20-30*% kwijt ben :(
Dit is weer een ander probleem.
Je hebt USB lader, de HTC herkent dit als USB lader en geeft maar 500 Mah door. Daardoor kan de HTC niet snel genoeg bijladen. Hier is al vrij veel overgeschreven.
Je moet eigenlijk een andere lader scoren. Of deze doorlusen, maar hoe dat werkt weet ik ook niet.
Je kan het ook zien, hij zal waarschijnlijk aangeven dat hij laad via USB, terwijl hij AC zou moeten aangeven.

• Ken.
  • Registratie: December 1999

Ken.

\m/.([oO]).\m/

swoutr schreef op maandag 12 juli 2010 @ 12:05:
Waarom zou je een task killer gebruiken om af en toe eens apps te killen, de desire heeft dit al standaard met toepassingen beheren, Je kunt er gewoon een snelkoppeling op je homescreen naar plaatsen, je opent het en killed zo af en toe een paar apps (eens in de 2 dagen) bijvoorbeeld internet (Cache vaak 12 mb) en nog enkele apps en je telefoon kan er weer 2 dagen vlot tegenaan, Taskillers zijn overbodig.
Lees nou eerst eens goed waar het over gaat. Niemand heeft het hier over het gebruiken van een task killer tijdens normaal gebruik, maar ALLEEN om de apps te killen als je je toestel wilt afsluiten zodat je niet minuten lang hoeft te wachten tot 'ie eindelijk eens uitschakelt. (Nogmaals: het gaat hier dus om het helemaal uitzetten van je Desire.)

• Maranello
  • Laatst online: 08:58
madmaus schreef op maandag 12 juli 2010 @ 10:37:
[...]

Ziet er best leuk uit.

Oke bedankt voor de tip. Zoiets vermoedde ik al, maar ik vond het nogal vreemd. Hij heeft wel vaker een hele avond + nacht aan de lader gehangen, maar afgelopen 2x voor het eerst dat ie niet volledig geladen was. Ik was even bang dat mn accu nu al raar ging doen.

Zaterdag was de accu op 10% toen vond ik het wel mooi geweest. In de 3 maanden dat ik em nu heb is die maar 1x echt tot automatisch uitschakelen aan toe leeg geweest. Zal die Juice Plotter eens proberen. Oplaadkabel eruit en erin is ook een idee. Ik zal ook nog even een reboot doen. Verder dus weinig anders tegen te doen.

• dafmay
  • Laatst online: 09:21
Maranello schreef op maandag 12 juli 2010 @ 12:26:
[...]

Oke bedankt voor de tip. Zoiets vermoedde ik al, maar ik vond het nogal vreemd. Hij heeft wel vaker een hele avond + nacht aan de lader gehangen, maar afgelopen 2x voor het eerst dat ie niet volledig geladen was. Ik was even bang dat mn accu nu al raar ging doen.

Zaterdag was de accu op 10% toen vond ik het wel mooi geweest. In de 3 maanden dat ik em nu heb is die maar 1x echt tot automatisch uitschakelen aan toe leeg geweest. Zal die Juice Plotter eens proberen. Oplaadkabel eruit en erin is ook een idee. Ik zal ook nog even een reboot doen. Verder dus weinig anders tegen te doen.
Ik heb gisteren ook eens de telefoon helemaal leeg laten lopen zodat ie zelf afsluit. Daarna telefoon de hele nacht aan de lader en vanochtend was de accu 100% opgeladen. Maar dat kan natuurlijk ook weer een keer niet het geval zijn, afhankelijk van wanneer de telefoon terug naar 90% loopt en weer gaat opladen...we zullen het de komende dagen (nachten) gaan zien...

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:28
madmaus schreef op maandag 12 juli 2010 @ 10:07:
[...]

Raar..die van mij was ook een Brando Ultraclear..besteld bij screenprotector.nl.. 8)7

• madmaus
Even een update over mijn accuduur:

Nu al 25 uur van de lader en ik heb nog 75% over.

Ik heb juicedefender en juice plotter verwijderd.
Verder heb ik WiFi en mobiel internet standaard uit. Als ik het gebruik zet ik het aan voor de duur van het gebruik. Dat werkt goed.
Ik moet wel toegeven dat ik hem niet veel gebruikt heb. Paar smsjes, kort een spelletje en paar keer actuele weer bekijken.
Vannacht is er maar 3% vanaf gegaan zonder vliegtuigmodus oid.

Zodra ik ga surfen of zware spellen speel dan knalt de batterij achteruit.
Maar als je een beetje zuinig aandoet kan je makkelijk 2 dagen met de accu doen.

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-03 13:17
CasGas schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 15:21:
Vorige topic is net dicht gegaan dus ik stel mijn vraag hier nog even opnieuw:

Ik overweeg de aanschaf van deze telefoon maar 1 ding houd mij tegen. Ik heb even getest met een Desire van een collega. Als ik bel via mijn carkit (Nokia CK7W) dan hoort de andere persoon zichzelf terug, ik zelf in de auto hoor geen echo's of iets dergelijks. Ik zie op internet wel meerdere postings met dit probleem maar nooit iemand met een oplossing. Is dit uberhaubt een probleem wat op te lossen is?
Ik wil het toch nog even onder de aandacht brengen..
Inmiddels ook al gemaild met de helpdesk van HTC maar die reageren ook niet echt snel ofzo.. Weet iemand misschien dat het in de nieuwste firmware opgelost moet zijn? Ik had namelijk wel gelezen de nieuwe Froyo firmware het probleem zou verhelpen, maar om nou meteen niet officiële firmware erop te zetten zit ik ook niet op te wachten..

A7III | 5D3 | 7D | 24 1.4 | 24 TS-E | 40 2.8 | 50 1.4 | 50 1.8 | 60 2.8 | 85 1.8 | 100 2.8 | 135 1.8 | 300 4 | 16-35 4 | 15-85 | 70-200 2.8 II IS | 150-600 G2 | Sony a6300 | 12 2.0 | 16-55 | 16-70 4 | 21 1.4 | 35 2.8

• Frankster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-03 12:49
... Nadat ik met System Panel zie dat er nog maar zo'n 35Mb RAM "over" is, begint de telefoon toch wel een heel stuk slomer te worden...
Ik heb met een custom Froyo rom na het killen van alle lopende apps meestal tussen de 240 en 280 megabyte vrij! ;)

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

• Niet online
swoutr schreef op maandag 12 juli 2010 @ 12:05:
Een taskkiller kan dat veel sneller. Dan druk je gewoon op een widget en hoppa.

• unwolf
  • Laatst online: 09:19
hallo .

ik heb sinds zaterdag een htc desire ik moet zeggen prachtig toestel
alleen ik merk nu wel dat die snel leeg is hij is nu al weer op 30% nadat ik hem vannacht heb opgeladen

komt dat misschien door dat ik app's loop te downloade ?

of heeft het een anderen reden

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-03 18:23
unwolf: door het hele topic zijn klachten / ervaringen te lezen met betrekking tot het gebruik van de telefoon en de accu. Het downloaden wil inderdaad dankzij intensief gebruik van HSDPA / Wifi erg slecht zijn voor de accuduur :Y

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
unwolf schreef op maandag 12 juli 2010 @ 14:01:
hallo .

alleen ik merk nu wel dat die snel leeg is hij is nu al weer op 30% nadat ik hem vannacht heb opgeladen

Hoe moeten wij nou weten waar het aan ligt als je niet vertelt wat je precies doet? Wat heb je overigens verder zelf al uitgezocht? Heb je je al ingelezen over de ervaringen met de batterij? We verwachten wel wat eigen initiatief hier.

• unwolf
  • Laatst online: 09:19
Ik heb zelf ook al lopen lezen
wat het zou kunnen zijn.

Ik heb een vermoeden dat die van 3G naar G switched zo nu en dan dat kost volgens mij ook aardig wat ?
van wat ik heb gelezen hier.

verder tjah wat doe je met een nieuwe telefoon alles uit testen dus heb aardig wat lopen interneten dat zal het wel zijn :P

|:(

• ASracing
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-03 21:33
CasGas schreef op maandag 12 juli 2010 @ 13:17:
[...]

Ik wil het toch nog even onder de aandacht brengen..
Inmiddels ook al gemaild met de helpdesk van HTC maar die reageren ook niet echt snel ofzo.. Weet iemand misschien dat het in de nieuwste firmware opgelost moet zijn? Ik had namelijk wel gelezen de nieuwe Froyo firmware het probleem zou verhelpen, maar om nou meteen niet officiële firmware erop te zetten zit ik ook niet op te wachten..
Ik heb dit ook gehad met mijn Nokia CKW7 carkit, maar ik hoorde zelf ook een vreselijk echo.
Mijn ervaring met deze carkit was ook met andere telefoons erg beroerd. Ik heb de nokia vervangen door een Parrot CK3100 en deze werkt echt perfect met de Desire _/-\o_ .
Syncen van contacten etc alles werk prima.

• CasGas
  • Laatst online: 29-03 13:17
ASracing schreef op maandag 12 juli 2010 @ 14:28:
[...]

Ik heb dit ook gehad met mijn Nokia CKW7 carkit, maar ik hoorde zelf ook een vreselijk echo.
Mijn ervaring met deze carkit was ook met andere telefoons erg beroerd. Ik heb de nokia vervangen door een Parrot CK3100 en deze werkt echt perfect met de Desire _/-\o_ .
Syncen van contacten etc alles werk prima.
Maar ik zoek meer een oplossing in de trend van aanpassingen.. Een nieuwe carkit is mijn inziens meer een workaround.

Ik ben dus echt opzoek naar een oplossing waarbij de Desire en CK7W met elkaar samen kunnen werken..

A7III | 5D3 | 7D | 24 1.4 | 24 TS-E | 40 2.8 | 50 1.4 | 50 1.8 | 60 2.8 | 85 1.8 | 100 2.8 | 135 1.8 | 300 4 | 16-35 4 | 15-85 | 70-200 2.8 II IS | 150-600 G2 | Sony a6300 | 12 2.0 | 16-55 | 16-70 4 | 21 1.4 | 35 2.8

• BasZer
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-03 12:03
ik heb een desire, nu ga ik as woensdag op vakantie. Nu download de telefoon natuurlijk de hele dag door (weer, e-mail, etc)

Nu heb ik een widget uit instellingen op een pagina gezet. als ik deze uitzet maakt de telefoon dan 100% geen verbinding met het internet? (ivm kosten)

• Sand0rf
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03 09:01
Aan en uit knop ingedrukt houden totdat je het menuutje krijgt.

Onderaan "Mobiel Netwerk" ;)

/post

• madmaus
BasZer schreef op maandag 12 juli 2010 @ 15:32:
ik heb een desire, nu ga ik as woensdag op vakantie. Nu download de telefoon natuurlijk de hele dag door (weer, e-mail, etc)

Nu heb ik een widget uit instellingen op een pagina gezet. als ik deze uitzet maakt de telefoon dan 100% geen verbinding met het internet? (ivm kosten)
klopt, voor de zekerheid zou je APNdroid kunnen installeren. Deze maakt je instellingen door de war zodat je telefoon nooit meer verbinding kan maken.
Maar die widget zorgt er ook voor dat je geen verbinding maakt via mobiel internet.

• Volkan1984
@ BasZer, is het misschien handig als je even aangeeft welke snelkoppeling je op je bureaublad plaatst? :)

• BasZer
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-03 12:03
jullie zijn geweldig :)

@volkan, de standaard widget onder instellingen: mobiel (met schuifknopje)

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:55
Sinds de update naar 1.21 heb ik alle SMSjes dubbel. Hoe krijg ik dat weer gefixt? De helft handmatig lozen is een optie natuurlijk ;)

• Flix83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-02 07:34
Reinier schreef op maandag 12 juli 2010 @ 16:50:
Sinds de update naar 1.21 heb ik alle SMSjes dubbel. Hoe krijg ik dat weer gefixt? De helft handmatig lozen is een optie natuurlijk ;)
even de zoekoptie gebruiken ;)

• hakar
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-02-2019
Ik heb laatste tijd een klein probleempje met mijn Desire. Normaal gesproken heb ik een Time-out scherm ingesteld van 1 minuut. Dus na 1 minuut de toestel niet aanraken valt ie in de lock-stand. Maar de laatste tijd zie ik de scherm na 1 minuut alleen iets donkerder worden maar valt niet in zijn geheel in lock-stand. Als ik het scherm aanraak kan ik meteen doorgaan met wat ik deed...

Hebben jullie dit ook??

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:58

westergas

rikkie_pc

unwolf schreef op maandag 12 juli 2010 @ 14:01:
hallo .

Mmm ik doe met middelmatig gebruik (paar keer per dag internetten, google maps, sms, bellen, gamen, apps installeren) zo'n 48 uur met één lading. Ik ga op de ouderwetse manier met mijn accu om namelijk af en toe helemaal leeg laten lopen en dan weer in één keer helemaal vol. Ik weet dat dat met de nieuwe generatie accu's niet meer nodig is maar het is een soort bijgeloof ;)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-03 13:04
westergas schreef op maandag 12 juli 2010 @ 18:42:
[...]

Mmm ik doe met middelmatig gebruik (paar keer per dag internetten, google maps, sms, bellen, gamen, apps installeren) zo'n 48 uur met één lading. Ik ga op de ouderwetse manier met mijn accu om namelijk af en toe helemaal leeg laten lopen en dan weer in één keer helemaal vol. Ik weet dat dat met de nieuwe generatie accu's niet meer nodig is maar het is een soort bijgeloof ;)
Dan moet je maar met je rare bijgeloof stoppen. Je accu gaat langer mee als je hem gewoon laad waar je hem laden kan. Helemaal leeg laten lopen kan zelfs het einde van je accu betekenen. Gelukkig zijn ze beveiligd en blijft er altijd een restje lading over.

hoi

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-03 22:59
Ik heb trouwens een zeer vervelende, rare bug gevonden. Als een smsje niet kan worden vestuurd, en je drukt op retry sending, maakt hij hier een nieuw smsje van. Dit word vervelend zodra je wel bereik hebt, dan verstuurt die dit smsje namelijk dubbel. Zo ontving iemand gisteren van mij 5x hetzelfde smsje ;)

Dus: bij geen bereik/niet kunnen verzenden van berichten, gewoon je telefoon z'n gang laten gaan, en niet zelf via lang indrukt houden op retry drukken als je bundel je lief is :P

• Wouter06
Cyleo schreef op maandag 12 juli 2010 @ 19:09:
Ik heb trouwens een zeer vervelende, rare bug gevonden. Als een smsje niet kan worden vestuurd, en je drukt op retry sending, maakt hij hier een nieuw smsje van. Dit word vervelend zodra je wel bereik hebt, dan verstuurt die dit smsje namelijk dubbel. Zo ontving iemand gisteren van mij 5x hetzelfde smsje ;)

Dus: bij geen bereik/niet kunnen verzenden van berichten, gewoon je telefoon z'n gang laten gaan, en niet zelf via lang indrukt houden op retry drukken als je bundel je lief is :P
Inderdaad, heb ik ook gemerkt!
Ik heb het bij Handcent. Misschien heb jij het over de standaard app?

Anoniem: 191432

Binnenkort ga ik op vakantie, dan wil ik natuurlijk zo min mogelijk mobiel internet gaan gebruiken. Dus als ik het goed begrijp:
- Wifi aan
- GPS aan (dit zijn toch geen kosten voor mobiel internet, als ik alleen A-gps uitzet?)
- Vliegtuigmodus uit (anders geen bereik van telefoon en gps)
- Mobiel internet uit
- Gegevens roaming uit

Ik ga GPS waarschijnlijk veel gebruiken omdat we gaan interraillen. Zijn dit dan de goede instellingen of wat raden jullie me nog meer aan?

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-03 22:59
Wouter06 schreef op maandag 12 juli 2010 @ 19:20:
[...]

Inderdaad, heb ik ook gemerkt!
Ik heb het bij Handcent. Misschien heb jij het over de standaard app?
standaard app :)

• Armada
  • Laatst online: 29-03 15:34

Armada

-Wat wil je weten?-

Ik heb me dan ook maar op het Android avontuur gestort. Ik had erg goede ervaringen met een Ipod Touch en wilde overstappen naar een Iphone 4, maar ben toch voor het onbekende gegaan. Het is leuk om weer nieuwe ervaringen op te doen en je ziet wel direct in dat (alhoewel het zeer goed werkt) IOS4 je erg beperkt in je doen en laten. De desire is een erg snel toestel en ik doe er nu bijna alles mee wat ik er mee wil doen, maar ik zit nog met 1 ding en dat is de afstandbediening van de koptelefoon.
Ik luister aardig wat podcasts en download die nu via Google Listen (en een gedeelte via de twit.tv app). En normaal gebruikte ik daar mijn Ipod Touch voor met een afstandbediening in het snoer van de koptelefoon. De desire heeft dit ook, maar op een of andere manier luistert de Desire er voor geen moer naar. Ben ik een podcast aan het luisteren en wil ik even pauzeren, dan druk ik op de middenknop, maar die zorgt er dan voor dat mijn muziekspeler dwars door de podcast gaat spelen. Of hij springt naar het volgende item in Listen. Anyhoe, gewoon pauzeren en later weer starten via de AB lijkt niet mogelijk. Hoe moet dit werken en kan je dit nog via een bepaalde weg (juist) instellen?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:24

Kwastie

Awesomeness

Vandaag heb ik mijn invisibleSHIELD ontvangen!
Installatie was een gekloot niet gemakkelijk :'( maar na lang prutsen zit hij er eindelijk goed op. Mijn invisibleSHIELD is nu aan het "drogen" de handleiding zegt 3-5 minuten maar ik laat hem wel wat langer drogen.. (Ik geloof nooit dat het vocht zo snel verdampt :+ )

Anyway straks even kijken wat het resultaat is, daarna zal ik een mini review schrijven voor in dit topic. :D

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

• tjaeuhm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01 17:49
stavast schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 10:29:
[...]
nog een andere klein vraagje. is het mogelijk om woorden te verwijderen uit het woordenboek. ik heb vaak het probleem dat ik ipv het woord "het", "jet" krijg en dat is best vervelend. ik heb het hier dus niet over het gebruikers woordenboek.
en tè ipv te

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kwastie schreef op maandag 12 juli 2010 @ 22:07:
Installatie was een gekloot niet gemakkelijk :'( maar na lang prutsen zit hij er eindelijk goed op. Mijn invisibleSHIELD is nu aan het "drogen" de handleiding zegt 3-5 minuten maar ik laat hem wel wat langer drogen.. (Ik geloof nooit dat het vocht zo snel verdampt :+ )

Anyway straks even kijken wat het resultaat is, daarna zal ik een mini review schrijven voor in dit topic. :D
Post dat aub dan in Accessoires voor de HTC Desire ;)

[Voor 78% gewijzigd door RoD op 12-07-2010 23:12]

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:24

Kwastie

Awesomeness

wow, wist niet dat er 3 verschillende topics waren over de Desire :+

[Voor 11% gewijzigd door Kwastie op 12-07-2010 23:14]

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

• Wouter06
Zelf toegevoegde woorden kan je terug verwijderen, maar standaardwoorden verwijderen heb ik ook nog niet gevonden..

• Stukfruit
  • Niet online
Kwastie schreef op maandag 12 juli 2010 @ 22:07:

* Stukfruit heeft er nog steeds geen shields, protectors of wat dan ook op zitten :)

Sterker nog, van de week ging ik per ongeluk keihard met een (op dat moment) scherpe nagel recht over het scherm... en wonder boven wonder is er *geen krasje* te zien _/-\o_

Dat had ik met m'n oudere HTC niet moeten proberen :P

• 6pack15
  • Laatst online: 28-03 15:05
Stukfruit schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 00:45:
[...]

* Stukfruit heeft er nog steeds geen shields, protectors of wat dan ook op zitten :)

Sterker nog, van de week ging ik per ongeluk keihard met een (op dat moment) scherpe nagel recht over het scherm... en wonder boven wonder is er *geen krasje* te zien _/-\o_

Dat had ik met m'n oudere HTC niet moeten proberen :P
Ik heb er al op lopen drukken en krassen met een bierdopje.. Niks van te zien ( had wel genoeg bier op, anders had ik dat nooit gedaan :P )

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:52
Anoniem: 191432 schreef op maandag 12 juli 2010 @ 19:43:
Binnenkort ga ik op vakantie, dan wil ik natuurlijk zo min mogelijk mobiel internet gaan gebruiken. Dus als ik het goed begrijp:
- Wifi aan
- GPS aan (dit zijn toch geen kosten voor mobiel internet, als ik alleen A-gps uitzet?)
- Vliegtuigmodus uit (anders geen bereik van telefoon en gps)
- Mobiel internet uit
- Gegevens roaming uit

Ik ga GPS waarschijnlijk veel gebruiken omdat we gaan interraillen. Zijn dit dan de goede instellingen of wat raden jullie me nog meer aan?
'Gegevens roaming' uitzetten zou al voldoende moeten zijn. Je kan inderdaad voor de zekerheid 'mobiel internet' compleet uitschakelen. GPS is inderdaad geen probleem, zolang je natuurlijk geen gebruik van Google Maps wil maken :)
Pagina: 1 2 3 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee