nvm
[Voor 99% gewijzigd door Volkan1984 op 08-07-2010 10:15. Reden: Samenvoeging posts]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[Voor 99% gewijzigd door Volkan1984 op 08-07-2010 10:15. Reden: Samenvoeging posts]
Dat zou heel vreemd zijn, want ik heb Handcent nog niet eens gedownload.Volkan1984 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 20:07:
@ CodeCaster & stavast:
De issues die jullie hebben met de hoofdletters en rare woorden, worden mijns inziens veroorzaakt door Handcent.
https://oneerlijkewoz.nl
I have these thoughts / so often I ought / to replace that slot / with what I once bought / 'cause somebody stole my car radio / and now I just sit in silence
XBL: MRE Inc
Anoniem: 350384
[Voor 121% gewijzigd door BastiaanN op 08-07-2010 22:44]
Het kan in de code, dus er zullen wel apps voor zijn.MRELynx schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:26:
Iemand die weet hoe je de tril functie kan aanpassen ? Dus dat je zelf een patroon kunt aanmaken hoe je desire trilt bij inkomende oproepen ?
[Voor 31% gewijzigd door CodeCaster op 08-07-2010 10:33]
I have these thoughts / so often I ought / to replace that slot / with what I once bought / 'cause somebody stole my car radio / and now I just sit in silence
Werkt perfect. Tja op die zoekterm was ik niet gekomenCodeCaster schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:33:
[...]
Het kan in de code, dus er zullen wel apps voor zijn.
Even zoeken (wat een zoekterm) leidt me tot dit: Smart Vibrator.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Dat is raar, ik heb JuiceDefender zo staan dat er geen mobiel dataverkeer mag zijn bij screenlock.Volkan1984 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:09:
@ madmaus, "mobiel standby" staat voor de tijd dat je mobiel standby staat en wel GSM/ 3G/ H-signalen ontvangt. Dat gebeurt via de radio. In dit geval staat de radio voor de ontvanger van de draadloze signalen waarmee je aan je mobiele netwerk verbonden bent (niet te verwarren met de radio waarmee je muziek luistert).
[...]
[Voor 4% gewijzigd door madmaus op 08-07-2010 11:40]
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
@ madmaus: ik heb ook een tijdje JuiceDefender gebruikt en voor mij werkt het niet. De batterij leek zelfs sneller leeg te lopen... Daarbij, ik had ingesteld dat mijn Desire elke 15 min, 1 min data mocht ophalen. Dat deed hij niet. Hij stond een uur standby en een tweet die ik had gekregen kwam pas binnen een paar minuten nadat ik mijn telefoon weer van het screenlock had gehaald... Vaag.CodeCaster schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:25:
[...]
Dat zou heel vreemd zijn, want ik heb Handcent nog niet eens gedownload.
Het toetsenbord suggereert nu wel m'n als ik m' intik, maar de t verschijnt niet als ik sms' intik, hoewel ik beide woorden ongeveer even vaak heb gebruikt.
Vanmorgen moest ik de Desire opnieuw opstarten, want als ik op "Berichten" tikte, op het homescreen maar ook op het applicatiescherm, verscheen de browserIk kon op de terug-knop drukken wat ik wilde, ik kwam niet meer bij m'n sms'jes.
Het afsluiten duurde overigens een minuut of vijf...
madmaus schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:34:
[...]
Dat is raar, ik heb JuiceDefender zo staan dat er geen mobiel dataverkeer mag zijn bij screenlock.
Schijnbaar loopt hij daar toch op leeg.
Hij geeft aan dat ik 36% verbruikt heb door dat "radio" contact.
Ik wel, sinds ik Handcent heb geïnstalleerd, reageert mijn woordenboek van de telefoon heel raar, hij komt met rare suggesties, en het voelt gewoon heel wazig aan. Is hier een oplossing voor?Volkan1984 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 00:39:
@ Cyleo, heb je ooit iets als Handcent gebruikt?
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Anoniem: 33434
GPS kun je beter uitzetten tenzij je 10 keer per dag gebruik maakt van de navigatiemogelijkheden. WIFI verbinding heeft voorrang op 3g/hpdsa (schakelt automatisch over)Deepeej schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 21:48:
Sinds vandaag ook eigenaar van de HTC desire maar ik heb 2 vraagjes en ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!
GPS aan laten staan is dat alleen slecht voor batterij of kan je hem standaard beter uitzetten?
En ik heb via vodafone internet maar thuis heb ik WIFI. Als ik beide opties aanzet op de telefoon welke gebruikt hij dan automatisch?
GPS staat uit zolang je het niet gebruikt. Wanneer ik Sygic start of Google Maps, dan komt er een satelliet bij in de taakbalk. Normaalgesproken staat deze er niet, dus ik hoef niets aan of uit te zetten en GPS verbruikt normaal ook niets. Wanneer je het echt uit wilt schakelen kan dat, maar zal Google Maps ook niet automatisch GPS aan doen.Anoniem: 33434 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 12:40:
[...]
GPS kun je beter uitzetten tenzij je 10 keer per dag gebruik maakt van de navigatiemogelijkheden. WIFI verbinding heeft voorrang op 3g/hpdsa (schakelt automatisch over)
[Voor 9% gewijzigd door J0YR1D3R op 08-07-2010 12:42]
Razer schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 12:09:
[...]
Ik wel, sinds ik Handcent heb geïnstalleerd, reageert mijn woordenboek van de telefoon heel raar, hij komt met rare suggesties, en het voelt gewoon heel wazig aan. Is hier een oplossing voor?
Ik zie dat ze op ebay een klepje met accu hebben inclusief verzendkosten rond de 15 euroAnoniem: 350384 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:28:
De HTC Shop heeft het accuklepje niet eens op voorraad en rekenen € 9,90 verzendkosten... Bij Smartphoneworld is het klepje dus wel op voorraad.
http://shop.smartphonewor...410-accudeksel-brown.html
www.onbereikbaar.nl
Foto's zijn zeker goed genoeg, zeker op het scherm van de Desire zelf. Als ik ze daarna op de pc bekijk vind ik ze meestal wel iets tegenvallen.Mini-me schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 20:47:
[...]
Twee kiekjes gemaakt op Curacao (5M foto, maar omlaag geschaald naar 640x480 ivm GoT). De kleurdiepte is misschien wel een beetje flets, maar ik ben prima te spreken over de kwaliteit van de camera. Hij doet niet onder voor mijn oude compact cameraatje (zolang je geen optische zoom gebruikt tenminste...).
[afbeelding]
[afbeelding]
[Voor 5% gewijzigd door cxavier op 08-07-2010 13:14]
Knight who says 你
Tevo Tarantuls & Anycubic Photon
BlaBlaBla
tot nu toe heb ik er alleen groen en rood uit gekregen...TMoose schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:24:
Kijk ik net naar m'n desire, Blijkt het notification ledje blauw te branden. Ik wist niet eens dat er een multicolor led (of iig een blauw ledje) inzat.
[Voor 5% gewijzigd door Shanquish op 08-07-2010 13:58]
Tevo Tarantuls & Anycubic Photon
Dan moet je bij instellingen => accounts en synchronisatie een vinkje zetten bij automatisch updaten. En dan ook een vinkje bij weer.Strider schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:30:
Ik heb vorige week de HTC update aangeboden gekregen, deze geaccepteerd en ermee geupdate. Wat ik nu merk is dat mijn weer niet meer automatisch wil updaten. Wanneer ik een vinkje plaats voor automatisch updaten dan verdwijnt dit vinkje weer. Als ik hierna mijn weer handmatig synchroniseer dan verdwijnen regelmatig spontaan mijn weer gegevens, erg irritant.
Meer mensen last van?
[Voor 5% gewijzigd door madmaus op 08-07-2010 14:08]
MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers
Standaard apps die in de rom gebakken zijn, kan je niet verwijderen.swoutr schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 15:21:
Is het mogelijk om standaard apps als Berichten te verwijderen ( ja dat is het ) maar is het ook mogelijk zonder gevolgen, Zoals bij bijvoorbeeld berichten, dat ik dan niet mijn smsjes niet meer ontvang, heb namelijk chompsms en heb berichten nog nooit gebruikt, dus het mag er van mij eigenlijk wel af, kan dit dus zonder gevolgen?
Wel leuk dat mijn post gekopieerd wordt...royenco schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:28:
Hallo
Sinds een paar maanden nu in het bezit van de Desire, prachtig dingetje! Nu heb ik alleen een probleem, wat ik in alle delen van deze discussie nog maar 1 keer ben tegengekomen, en helaas zonder oplossing.
Als ik iemand bel, of ik word zelf gebeld, dan gaat mijn telefoon standaard op speaker. Dit is tijdens het bellen wel uit te zetten, maar nergens in instellingen aan te passen. Toen ik de telefoon kreeg was het ook niet aan de orde.
Ik heb een factory reset gedaan, en een hard reset, hadden allebei geen effect.
Zijn er toevallig mensen die hetzelfde probleem hebben, en hier een oplossing voor weten? Internet heeft mij alleen iemand opgeleverd die vertelde dat je de batterij even los moest halen. Helaas werkt ook die oplossing niet voor mij...
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
swoutr schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 15:21:
Is het mogelijk om standaard apps als Berichten te verwijderen ( ja dat is het ) maar is het ook mogelijk zonder gevolgen, Zoals bij bijvoorbeeld berichten, dat ik dan niet mijn smsjes niet meer ontvang, heb namelijk chompsms en heb berichten nog nooit gebruikt, dus het mag er van mij eigenlijk wel af, kan dit dus zonder gevolgen?
normaal wordt de reactie onder de quote getypt, blijkbaar ergert hij zich er aan dat jij het er boven doet
Anoniem: 357339
Wanneer kunnen we de volgende firmware update verwachten?FRoSTy schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:49:
[...]
Bij mij is ie ook aardig rebooterig sinds de laatste update, sowieso als ik google navigation gebruik, crashed ie om de paar minuten. Nu maar wachten op de volgende update
Oke bedankt voor jullie antwoorden.Anoniem: 33434 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 12:40:
[...]
GPS kun je beter uitzetten tenzij je 10 keer per dag gebruik maakt van de navigatiemogelijkheden. WIFI verbinding heeft voorrang op 3g/hpdsa (schakelt automatisch over)
Hoe is het jouw gelukt om je toetsenbord het woord m'n te laten herkennen? Mij lukt het in ieder geval niet. Ik kan het ook bij mijn gebruikerswoordenboek kan ik m'n niet toevoegen, want hij wil ' niet typen daar...CodeCaster schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:25:
[...]
Dat zou heel vreemd zijn, want ik heb Handcent nog niet eens gedownload.
Het toetsenbord suggereert nu wel m'n als ik m' intik, maar de t verschijnt niet als ik sms' intik, hoewel ik beide woorden ongeveer even vaak heb gebruikt.
Vanmorgen moest ik de Desire opnieuw opstarten, want als ik op "Berichten" tikte, op het homescreen maar ook op het applicatiescherm, verscheen de browserIk kon op de terug-knop drukken wat ik wilde, ik kwam niet meer bij m'n sms'jes.
Het afsluiten duurde overigens een minuut of vijf...
Het kan zijn dat er geen precieze weersverwachting voor Nijmegen is, dan kiest hij de dichtstbijzijnde stad/dorp waar het wel voor beschikbaar is. Het ligt er maar net aan van welke bron de widget zijn verwachtingen vandaan haaltwizkid_niels schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 20:08:
Iemand iets vergelijkbaars meegemaakt en die een oplossing weet?:
helemaal nieuw uit de doos, ingesteld, etc etc... Woon in Nijmegen, die laat ie ook zien, maar hij veranderd naar Wijchen (in de buurt van Nijmegen) met (huidig) erachter bij het Weer. Nu wil ik Wijchen weg, en alleen maar Nijmegen. Als ik bij opties --> verwijderen ga kan ik Nijmegen wel verwijderen, maar Wijchen niet. Die ziet ie niet staan.
Wat ik wil:
Nijmegen als standaard OF Wijchen gewoon helemaal weg. Dus dat je bij het hoofdscherm standaard het weer ziet bij Nijmegen, en niet van Wijchen.
Heb al een factory reset geprobeerd & andere SIM kaart.
Alvast bedankt,
Staat er standaard in. Gewoon c ingedrukt houden en voor ' kiezen zoals je tijdens de tutorial had kunnen lezenPhoniac schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 19:10:
[...]
Hoe is het jouw gelukt om je toetsenbord het woord m'n te laten herkennen? Mij lukt het in ieder geval niet.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_
Soms is die widget raar, ik ben nu in Nijmegen en ik heb gewoon Nijmegen. Waarschijnlijk zit jij iets meer richting Wijchen oid. In Gemert geeft hij ook Bakel aan, dorp ligt veel verderop en is kleiner...wizkid_niels schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 20:08:
Iemand iets vergelijkbaars meegemaakt en die een oplossing weet?:
helemaal nieuw uit de doos, ingesteld, etc etc... Woon in Nijmegen, die laat ie ook zien, maar hij veranderd naar Wijchen (in de buurt van Nijmegen) met (huidig) erachter bij het Weer. Nu wil ik Wijchen weg, en alleen maar Nijmegen. Als ik bij opties --> verwijderen ga kan ik Nijmegen wel verwijderen, maar Wijchen niet. Die ziet ie niet staan.
Wat ik wil:
Nijmegen als standaard OF Wijchen gewoon helemaal weg. Dus dat je bij het hoofdscherm standaard het weer ziet bij Nijmegen, en niet van Wijchen.
Heb al een factory reset geprobeerd & andere SIM kaart.
Alvast bedankt,
Dank StukfruitStukfruit schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 21:16:
[...]
Staat er standaard in. Gewoon c ingedrukt houden en voor ' kiezen zoals je tijdens de tutorial had kunnen lezen
Als dat karakter na de m komt, dan zie je vanzelf de suggestie voor "m'n" staan.
Ah, nu dus weer twee personen erbij (FRoSTy en Sj44k13) met een te vaak rebootende Desire... die van mij is nu naar Eurotwice hiervoor.FRoSTy schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:49:
[...]
Bij mij is ie ook aardig rebooterig sinds de laatste update, sowieso als ik google navigation gebruik, crashed ie om de paar minuten. Nu maar wachten op de volgende update
[Voor 2% gewijzigd door Eegee op 08-07-2010 23:23. Reden: nicknames erbij]
kan je voetbal kijken op de desire dan ?knights16 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 00:12:
Ik heb de 1.21 update er al erg lang opstaan. Twee weken geleden lag ik voetbal te kijken op de bank en rebootte deze ook plotseling. Wifi stond aan, verder geen bijzonderheden..
Sindsdien geen problemen meer gehad.
Anoniem: 365769
Ik heb ook zo iets. De knoppen doen het niet meer, of ze doen het uit zichzelf mar ook de dingen die jij beschreef. Is nu al 2x opgestuurd naar dynafix. 1e keer na 1,5 week alleen softwareupdate (waardeloos dus).Anoniem: 365769 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 00:48:
Dag tweakers
Ik heb een nu twee maandjes oude Desire in mijn bezit maar sinds gister is hij raar gaan doen. De G-sensor en optisch trackpad werken beide niet meer. Klikken op de trackpad zorgt er nu alleen voor dat het belvolume zachter gaat en ook de menu-button vertoont rare kuren. Het volume-zachter knopje doet helemaal niets meer. Het enige wat ik heb gedaan dat de oorzaak kan zijn, is een andere simkaart in de telefoon. Resets heb ik geprobeerd maar werken niet.
Heeft iemand hier ervaringen mee of een oplossing??
Anoniem: 354049
Tuurlijk kan dat!!!dedoi schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 00:43:
[...]
kan je voetbal kijken op de desire dan ?
kan je effe de link sturen
Het kan wel op: http://static.nos.nl/mobiel/knights16 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:46:
Ik kan echt geen voetbal kijken;
Windows Silverlight werkt niet op een Desire net zo min als de Windows Media Player stream?
Ik meende tehebben begrepen dat NOS ook geen rechten voor mobiele toestellen heeft.. fijne FIFA
Ik moet toch zeggen dat de fotokwaliteit me niet tegenvalt voor een telefoon. Het is geen spiegelreflex camera uiteraard, maar naar mijn idee ruim voldoende om zo wat snapshots mee te maken.Johnnyzz schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 17:44:
Ik vind persoonlijk de kwaliteit van mijn foto's met de Desire matig.
Anoniem: 191432
[Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 191432 op 09-07-2010 12:03]
Anoniem: 354049
heb hiervoor altijd een SE telefoon gehad, de C905, deze heeft een 8.1 cam, net als in de xperia x10BigF25 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 11:54:
Mensen, mensen.. jullie verwachten iets te veel van een telefooncam merk ik zo, leuk voor snelle snapshots meer niet, switch je gedachtegang ff zou ik zeggen. For the real deal, haal een spiegelreflex
Ik heb vorige week eens een keer 'één' gebruikt en nu pakt hij automatisch van een -> één.Volkan1984 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 12:44:
@ Roy1985: je kan je gebruikerswoordenboek even handmatig editen en telkens kiezen voor de juiste suggestie van T9. De Desire leert dan vanzelf je voorkeur aan.
[...]
Helaas...... Werkt niet samen (de Nokia schakelt de interne mic van de Desire niet uit). Ik heb de CK7W vervangen door een Parrot 6100; werkt perfect.CasGas schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 15:21:
Vorige topic is net dicht gegaan dus ik stel mijn vraag hier nog even opnieuw:
Ik overweeg de aanschaf van deze telefoon maar 1 ding houd mij tegen. Ik heb even getest met een Desire van een collega. Als ik bel via mijn carkit (Nokia CK7W) dan hoort de andere persoon zichzelf terug, ik zelf in de auto hoor geen echo's of iets dergelijks. Ik zie op internet wel meerdere postings met dit probleem maar nooit iemand met een oplossing. Is dit uberhaubt een probleem wat op te lossen is?
Thx voor je reply. Ik zal gewoon stug volhouden lol.Volkan1984 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 15:17:
@ Floris-K, je kan niets aangeven. Ik klik elke keer op de suggestie die ik wil. Op een gegeven moment neemt ie die dan standaard. Ik weet niet hoe lang dat duurt of hoeveel keer je moet aangeven wat het meest gewenste woord is..
[Voor 11% gewijzigd door AndereKoekoek op 09-07-2010 15:54. Reden: aanvulling mbt sd-kaart]
Heb je je cache al geleegd?Floris-K schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 15:49:
[...]
Thx voor je reply. Ik zal gewoon stug volhouden lol.
Hoe ervaren jullie eigen de opstart en afsluittijd? Ik wilde laatst iemand laten zien hoe snel de Desire was en dacht even opnieuw te kunnen opstarten. Afsluiten van de telefoon duurde toen ook al erg lang en uiteindelijk de accy eruit gehaald. De foon is nu ook alweer vanaf 15.42 aan het afsluiten. Heb al wel iets gelezen over de standaard SD-kaart maar heb er zelf een 8GB class 4 van Sandisk in zitten.
Dit terwijl er eigenlijk niet echt veel apps op de achtergrond meedraaien.
edit: Nog steeds aan het afsluiten dus de accu gaat er weer uit.
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
Voordat je afsluit even met een task killer alles killen. Gisteren even geprobeerd, en hij is nog nooit zo snel uit gegaanFloris-K schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 15:49:
[...]
Hoe ervaren jullie eigen de opstart en afsluittijd? Ik wilde laatst iemand laten zien hoe snel de Desire was en dacht even opnieuw te kunnen opstarten. Afsluiten van de telefoon duurde toen ook al erg lang en uiteindelijk de accy eruit gehaald. De foon is nu ook alweer vanaf 15.42 aan het afsluiten. Heb al wel iets gelezen over de standaard SD-kaart maar heb er zelf een 8GB class 4 van Sandisk in zitten.
Dit terwijl er eigenlijk niet echt veel apps op de achtergrond meedraaien.
edit: Nog steeds aan het afsluiten dus de accu gaat er weer uit.
Ah net getest en binnen 10 sec. was de telefoon uit. ThanksKen. schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 16:22:
[...]
Voordat je afsluit even met een task killer alles killen. Gisteren even geprobeerd, en hij is nog nooit zo snel uit gegaan
Doet ie niet automatisch...is al ump-tich keer langsgekomen in dit topic!Anoniem: 191432 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 17:25:
Hoe kan het dat de nieuwswidget niet update? Ik heb nog steeds het nieuws van 5 dagen geleden er in staan.
Enjoy the silence
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_
Heb ik ook. En ik woon in hartje Den Haag, je zou toch verwachten dat ik 3G bereik heb. Maar binnenshuis is het enkel GPRS.l3art schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 20:42:
Nu ik veel in een andere regio ben dan waar ik nu woon, merk ik dat de accu opeens veel minder lang mee gaat, maar door de dag heen switched hij ook wel heel veel van G naar 3G naar H enz. Dus dat verklaard een hoop denk ik.
Dat kan best, maar wat maakt dat uit als je je telefoon uitschakelt?Southern Sun schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 17:03:
Ik lees juist ook weer vaker dat Taskkillers allerlei processen dwars gaan zitten. Ik blijf er mooi vanafHeb ook nergens last van
[Voor 35% gewijzigd door hendrikjan op 09-07-2010 22:33]
Anoniem: 364659
[Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 364659 op 09-07-2010 22:51]
en dan ?zAo schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 11:03:
[...]
Het kan wel op: http://static.nos.nl/mobiel/
Dat werkt op je mobiel als je via wifi zit. De controle loopt op IP en ISP. Via wifi is deze uiteraard anders dan via je 3G verbinding.
Gaat je browser niet op pauze als je een pagina aan het laden bent? Ik gebruik dolfhin trouwens, ik weet niet of dat verschil maakt.Anoniem: 364659 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 22:39:
Dat komt omdat de browser "op pauze" gezet wordt als je een andere app opent. Waarschijnlijk kun je gewoon doorluisteren als je een app download voor radio, omdat die zichzelf hogere prioriteit geeft.
Enjoy the silence
Anoniem: 364659
Ja, maar als je browser muziek aan het streamen is ben je dus ook iets aan het laden.Jelte12345 schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 00:41:
[...]
Gaat je browser niet op pauze als je een pagina aan het laden bent? Ik gebruik dolfhin trouwens, ik weet niet of dat verschil maakt.
Ah kom op zeg, een beetje lezen hoor. Er staat een link naar http://m.voetbal.nos.nl/ > WK 2010 > Live
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Ik gebruik al tijden een task killer (TaskPanel) en klik regelmatig op "kill all". Bij Task Panel killt die dan alles, behalve de noodzakelijke programma's. En ik heb nog geen problemen ervan ondervonden.Volkan1984 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 19:29:
@ Floris-K, ik zou gewoon lekker van die taskkillers afblijven, "het maakt meer kapot dan je lief is" volgens mij. Sinds ik een nieuwe geheugenkaart (8GB class 6 van Transcend) heb, heb ik er geen last meer van. Zou het daar aan kunnen liggen?
Ik ontkoppel nog altijd de SD. Lijkt ook te helpenFloris-K schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 16:38:
[...]
Ah net getest en binnen 10 sec. was de telefoon uit. Thanks
Task killer is toch wel redelijk noodzakelijk op de Desire.
Dat is dus eenvoudig te omzeilen door je klok (waar de wekker onderdeel van is) bij de uitzonderingen te zetten. Een taskkiller kan zeker wel nut hebben, je moet je er alleen wel even in verdiepen.Volkan1984 schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 12:19:
@ tweaklol: ik las over issues met wekkers die niet afgingen enzo?
[HTC Desire] Rooten & Custom ROM'swestergas schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 11:10:
Ik ben zelf wel benieuw naar Froyo. Iemand al één van de vele custom Roms geprobeerd die op XDA te vinden zijn?
Heb ik ook wel eens gehad. Wat bij mij hielp is de volume knoppen gebruiken aan de rechterzijkant, dan springt het scherm weer aan.tiesvts schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 14:06:
...
Maar waar ik me vanaf dag 1 al dood aan erger is het feit dat als ik bel en de telefoon bij mijn oor houd het scherm uitgaat. Zal vast een retehandige feature zijn maar het ergste is dat als ik de telefoon weer van mijn oor afhaal het scherm uitblijft... Het maakt niets uit op welke knop ik ook druk...geen beeld meer te krijgen.
Ik moet dan wachten tot de andere kant ophangt voor ik weer verder kan.
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Ik zou eerder zeggen: wat zijn de voordelen? Ik heb een klein tijdje een taskkiller gebruikt maar ik heb geen snelheidswinst ondervonden. Android gaan prima met geheugen zijn om.Anoniem: 361222 schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 12:16:
[...]
Ik gebruik al tijden een task killer (TaskPanel) en klik regelmatig op "kill all". Bij Task Panel killt die dan alles, behalve de noodzakelijke programma's. En ik heb nog geen problemen ervan ondervonden.
Wat zijn de nadelen of mogelijke bijeffecten van een task killer dan?
Lijkt me een defecte nabijheidssensor. Bij mij springt ie namelijk meteen weer aan zodra je 'm van je oor af haalt.tiesvts schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 14:06:
Heb deze telefoon nu een week, kom van een HTC HD..
Na wat wennen aan android vind ik het wel aardig...ik mis het uitgebreid kunnen instellen van dingen nog wel..
Maar waar ik me vanaf dag 1 al dood aan erger is het feit dat als ik bel en de telefoon bij mijn oor houd het scherm uitgaat. Zal vast een retehandige feature zijn maar het ergste is dat als ik de telefoon weer van mijn oor afhaal het scherm uitblijft... Het maakt niets uit op welke knop ik ook druk...geen beeld meer te krijgen.
Zelfs als ik de telefoon in het licht houdt gebeurt er niets...
Krijg ik dan een voicemail eraan..dan ben ik wel ff zoet.
Ik heb al vanalles geprobeerd, van shake awake tot screen on en weet ik wat allemaal niet meer...
Is hier een oplossing voor???
........had ik mijn HD nog maar.....
Ik snap niet dat je hem niet binnen een paar dagen bent gaan ruilen? Het is overduidelijk een defect in het toestel. Als je te lang wacht val je buiten de omruiltijd en komt je in de reparatiemolen en ben je em zo 3-4 weken of langer kwijt.tiesvts schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 14:06:
Heb deze telefoon nu een week, kom van een HTC HD..
Na wat wennen aan android vind ik het wel aardig...ik mis het uitgebreid kunnen instellen van dingen nog wel..
Zelfs als ik de telefoon in het licht houdt gebeurt er niets...
Krijg ik dan een voicemail eraan..dan ben ik wel ff zoet.
Ik heb al vanalles geprobeerd, van shake awake tot screen on en weet ik wat allemaal niet meer...
Is hier een oplossing voor???
........had ik mijn HD nog maar.....
Ja gewoon Android het RAM laten beheren en wanneer je ziet dat RAM aan de lage kant is dan kun je altijd nog wat openstaande apps killen mbv bijv SystemPanel...AvAars schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 15:46:
[...]
Ik zou eerder zeggen: wat zijn de voordelen? Ik heb een klein tijdje een taskkiller gebruikt maar ik heb geen snelheidswinst ondervonden. Android gaan prima met geheugen zijn om.
Voor zover ik weet niet, ik zou niet weten wat je daarop neer kan zetten, alle tekens die je kan staan op het tobo voor zover ik weet.Volkan1984 schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 16:47:
Weet je, ik gebruik mijn toestel behoorlijk veel en heb nog nooit geheugen tekort gehad. Ik zie gewoon echt niet de noodzaak voor een taskkiller. Zoals veel mensen al zeggen, Android kan dit zelf heel goed regelen.
Ik heb nog een vraagje (heb ik al eerder gevraagd): als je op het tweede tabblad van het toetsenbord kijkt, zie je een aantal lege plekken. Kan je die op de 1 of andere manier toevallig die plekken zelf toewijzen? Wie o wie?
Volgensmij begint mijn Desire toch wat trager te worden als ik geen taskkiller gebruik. Soms staat Google Maps wel 3x open, weet iemand waar dat goed voor is?Volkan1984 schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 16:47:
Weet je, ik gebruik mijn toestel behoorlijk veel en heb nog nooit geheugen tekort gehad. Ik zie gewoon echt niet de noodzaak voor een taskkiller. Zoals veel mensen al zeggen, Android kan dit zelf heel goed regelen.
[Voor 22% gewijzigd door Volkan1984 op 10-07-2010 21:28. Reden: uitbreiding]
Na verwijderen van JD gaat je accu 3 maal langer mee?Anoniem: 191432 schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 20:33:
Ik heb trouwens Juicedefender verwijderd... De batterij gaat nu wel 3x langer mee!
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details