Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
dafmay schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:33:
[...]
Hmm...zou ik zo snel niet weten. Staat ie mischien hier tussen?
http://forums.t-mobile.co...at-do-they-mean/m-p/76626
Dat bedoelt hij volgens mij niet. :) Hij bedoelt zo'n soort scherm...
zAo schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:07:
Weet iemand wat een telefoon + rood gevarendriehoek betekend? Ik pakte zojuist mijn telefoon en dat was alles wat ik zag. Moest de batterij eruit halen om het weer te laten booten. :(
Klinkt als recovery mode? Probeer [Volume up] + [Power button] eens.

[ Voor 40% gewijzigd door Victorio op 13-08-2010 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:06
Victorio schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:38:
[...]
[...]
Klinkt zeer zeker erg aannemelijk dat hij dat bedoeld. Ik had even gezocht omdat ik eigenlijk nieuwsgierig was en de icoon zelf nog nooit had gezien...maar vond geen icoon dat aan de omschrijving voldeed. Wel apart, in recovery mode terechtgekomen...dat betekent dat hij [volume down] + [power] tegelijkertijd heeft ingedrukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

dafmay schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:33:
[...]
Hmm...zou ik zo snel niet weten. Staat ie mischien hier tussen?
http://forums.t-mobile.co...at-do-they-mean/m-p/76626
Het is een fullscreen logo, dit is hem:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~sbkg0002/zooi/pic/Got/foto.JPG
Victorio schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:38:
[...]
[...]
Is die foto het logo van de recovery mode van de Desire? Ik wil dit weekend mijn HBOOT downgraden, maar als ik mogelijk hardware problemen heb wacht ik daar nog even mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
zAo schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:55:
[...]
Het is een fullscreen logo, dit is hem:
[afbeelding]
[...]
Is die foto het logo van de recovery mode van de Desire? Ik wil dit weekend mijn HBOOT downgraden, maar als ik mogelijk hardware problemen heb wacht ik daar nog even mee ;)
Je ziet toch dat de telefoon op de foto die ik postte geen Desire is. 8)7 (Kon niet zo snel een Desire foto Googlen met dat scherm.) We hebben het over hetzelfde. Als dat scherm 'zomaar' te zien is op je Desire is dat vreemd. Probeer [V+] + [Power] eens...

[ Voor 4% gewijzigd door Victorio op 13-08-2010 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Victorio schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:00:
[...]

Je ziet toch dat de telefoon op de foto die ik postte geen Desire is. 8)7 (Kon niet zo snel een Desire foto Googlen met dat scherm.) We hebben het over hetzelfde. Als dat scherm 'zomaar' te zien is op je Desire is dat vreemd. Probeer [V+] + [Power] eens...
Thanks, wist niet dat het toestel afhankelijk was, ik dacht dat het 'algemeen Android' was :+

Paar dagen een Android, al een hoop geleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
ik heb het idee dat mijn Desire om 00:00 rare dingen doet ??

Synchroniseren of wat dan ook ?

Want heb zojuist mijn factuur gehad van vodafone en daarop staat van de laatste 6 dagen van Juli (sinds ik de Desire heb), dan er steeds om 00:00 contact is gemaakt met internet en met zeer grote hoeveelheden data.
Een aantal sessies van 20 of 30 en zelfs 1 van 80Mb (dit is niet de update...)

Wat kan dit zijn!?

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte12345
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-05-2024
Ik ben erachter gekomen dat als ik muziek luister en tegelijkertijd internet mijn muziek bij het laden even stopt en dan weer verder gaat. Ik merk het pas sinds kort dus misschien ligt het aan de update. Hebben meer mensen dit? En is er een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte12345
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-05-2024
Johantjuuh schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:21:

Want heb zojuist mijn factuur gehad van vodafone en daarop staat van de laatste 6 dagen van Juli (sinds ik de Desire heb), dan er steeds om 00:00 contact is gemaakt met internet en met zeer grote hoeveelheden data.

Wat kan dit zijn!?
Ik heb iets dergelijks gehoord over de Iphone 4, al heb ik geen flauw idee of dat over hetzelfde gaat. Daar werd het bestempeld als informatie voor de provider maar dat geloofde eigenlijk niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arjan571 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:50:
Misschien een vraag die allang een keer beantwoord is, maar ik krijg regelmatig mail op mijn desire dat mijn emailprogramma geen html ondersteund, als ik dezelfde mail op mijn iPad ophaal wordt dit wel correct weergegeven. Iemand een oplossing ? Ik krijg nu of die melding of een link te zien. Mijn vorige telefoon (iPhone 3GS) gaf deze wel altijd correct weer. Email grootte wijzigen helpt ook niet echt.
Wat heb je als mailgroottelimiet ingesteld? (Mail-app - instellingen - verzenden&ontvangen - mailgroottelimiet)

Als deze op 1KB of 5KB (alleen tekst) staat, dan krijg je waarschijnlijk een tekstmailtje waarin staat dat je geen HTML ondersteunt. Deze zou je dan groter in moeten stellen. Ik heb hem zelf bv op 100KB staan, dat is voor de meeste mailtjes afdoende, en als dat niet zo is zie ik onderaan de mail een knop om de rest van de mail op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Johantjuuh schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:21:

Wat kan dit zijn!?
Voor zover ik heb gemerkt heb ik dat niet, welke provider heb je? (Ik heb hi en als mijn desire dat zou uitvreten had ik na 3 dagen al een smsje dat ik over de FUP heen ben) Bekijk anders ook even je synchronisatieinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JolleNL schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:33:
[...]

Bij mij staat er "Display: 3.7-inc touch sensitive screen".

Zal wel SLCD zijn dus! Jammer, maar dit ziet er nog steeds erg mooi uit.
Ik weet niet of je dat jammer moet vinden. De SLCD schijnt weer beter zichtbaar te zijn in zonlicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Nou, iets beter zichtbaar dan. Toevallig vanmorgen geconstateerd bij de buurman. Hij heeft een Samsumg Galaxy S en erg veel verschil zit er niet tussen (zeker nadat vettige vingers het scherm hadden beroerd). :+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

MegaTronics schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:10:
Nou, iets beter zichtbaar dan. Toevallig vanmorgen geconstateerd bij de buurman. Hij heeft een Samsumg Galaxy S en erg veel verschil zit er niet tussen (zeker nadat vettige vingers het scherm hadden beroerd). :+
Kleine correctie, Samsung Galaxy S heeft een Super Amoled scherm, geen SLCD.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik had mijn tel opgestuurd naar htc en kon hem dan tracken.Eerst stond er dat ze hem aan het onderzoeken waren, maar nu staat er incorrect serial number. Komt dat mss omdat het moederbord is vervangen? De tel had rebooting issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:42
Cyleo schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 09:56:
[...]

Voor zover ik heb gemerkt heb ik dat niet, welke provider heb je? (Ik heb hi en als mijn desire dat zou uitvreten had ik na 3 dagen al een smsje dat ik over de FUP heen ben) Bekijk anders ook even je synchronisatieinstellingen.
Als ik zo zijn bericht bekijk gok ik dat hij Vodafone heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Sj44k13 schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:35:
Ik had mijn tel opgestuurd naar htc en kon hem dan tracken.Eerst stond er dat ze hem aan het onderzoeken waren, maar nu staat er incorrect serial number. Komt dat mss omdat het moederbord is vervangen? De tel had rebooting issues.
Hiervoor moet je bij HTC zelf zijn. Wij kunnen je hier niet mee helpen, en bovendien horen garantie-afhandelingen hier niet thuis, maar in Shopping Forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Eddos schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:41:
[...]

Als ik zo zijn bericht bekijk gok ik dat hij Vodafone heeft..
Is inderdaad van Vodafone! Nog geen anderen die hier last van hebben gehad?
Dan ga ik eens contact opnemen met vodafone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
ik heb nu dus een nieuwe bruine desire, omdat mijn zilveren is verkleurd door mn valenta (sports, black) hoesje!
Nu zit ik erg te twijfelen om heb nu toch weer te gebruiken bij mn bruine omdat ik het idee heb dat hij hier niet zal gaan afgeven. Kan iemand dit bevestigen met ook een valenta hoes?? (Bruine Desire!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Goed, heb ik weer eens een vraagje... :P

Ik zit daarnet even mijn hele telefoonboek door te werken, en iedereen die ik nog niet had, uit te nodigen op facebook. Nu gaan al die mensen accepteren, maar ik heb geen zin om bij elke bevestiging gelijk mijn telefoonboek in te duiken, dus wil het straks allemaal in één keer doen.

Maar is er nou niet iets van een wizard in sense die ik nog niet gevonden heb, die laat zien welke koppelingen van contactpersonen van bijvoorbeeld facebook, gmail, exchange en whatsapp ik nog niet gelinkt heb? Nu moet ik elk contact in om te zien of er een link/koppeling is...

Anyone? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:14
Johantjuuh schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:53:
ik heb nu dus een nieuwe bruine desire, omdat mijn zilveren is verkleurd door mn valenta (sports, black) hoesje!
Nu zit ik erg te twijfelen om heb nu toch weer te gebruiken bij mn bruine omdat ik het idee heb dat hij hier niet zal gaan afgeven. Kan iemand dit bevestigen met ook een valenta hoes?? (Bruine Desire!!)
Ik heb een zwart Valenta hoesje met trekkoord van de MM, voor de eiphone, en ik heb een minimale streep op de backcover van mijn toestel zitten, van het trekkoord. Ik lig er niet echt wakker van.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 18:59
Johantjuuh schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:51:
[...]Is inderdaad van Vodafone! Nog geen anderen die hier last van hebben gehad?
Dan ga ik eens contact opnemen met vodafone..
Wordt er op andere tijden ook nog data in rekening gebracht? Anders zou het je dagverbruik wel eens kunnen zijn ;)

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Ja dat ook nog inderdaad... dat zijn gewoon kleine van enkele mbs. Als je dat optelt is die ook heel anders, dus dat is het volgens mij ook niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:55

L0g0ff

omg

Mijn Desire valt geregeld uit als hij los in mijn zak of in zijn hoesje zit. Maar niet als hij gewoon ergens ligt. Hebben daar meer mensen last van?

Het is nogal vervelend dat ik dat ding iedere keer aan moet zetten en onbereikbaar ben.

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OhMyGod schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 14:52:
Mijn Desire valt geregeld uit als hij los in mijn zak of in zijn hoesje zit. Maar niet als hij gewoon ergens ligt. Hebben daar meer mensen last van?

Het is nogal vervelend dat ik dat ding iedere keer aan moet zetten en onbereikbaar ben.
Geen problemen mee. Ik zou een hard reset doen en als dat niet helpt zou ik ermee naar de leverancier gaan, want dan is het echt niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Ik zou beginnen met een lockscreen instellen als je dat nog niet had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Johantjuuh schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 14:42:
Ja dat ook nog inderdaad... dat zijn gewoon kleine van enkele mbs. Als je dat optelt is die ook heel anders, dus dat is het volgens mij ook niet....
probeer 3g watchdog eens te installeren, dit is een datateller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 20:48
Ik heb gevonden waar bij mij de battery drain problemen sinds froyo vandaan komen.
Na eerst een hard reset uitgevoerd te hebben, bleek m'n accuverbruik weer normaal.
Nadat ik veel van m'n apps weer geïnstalleerd had, begonnen de problemen weer.
Wake lock gebruik was weer 20-25%.

Dus ik heb weer een aantal apps verwijderd en wat blijkt: SMS Popup bleek de boosdoener.
Na deze verwijderd te hebben, zakte het wake lock gebruik naar normale waarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben toch zeer te spreken over de batterij van mijn desire.

mails worden elke 15 minuten opgehaald (van 9u 's morgens tot 23u 's avonds)
google agenda wordt gesynct
weer wordt elke 3 uur geupdate.
er wordt geregeld in de android market rondgekeken en gedownload.
+- 20 sms per dag
10 min bellen per dag
constant EDGE verbinding

facebook synct niet automatisch, geen live wallpaper, redelijke lage brightness, geen weersanimatie, nooit/zelden wifi

ik krijg er nu meer dan 2 dagen uit. als ik binnenkort wat op de market ben uitgekeken moet ik er gemakkelijk 3 uitkrijgen.

ok ik ben geen hardcore gebruiker, maar als je het ding als een laptop gebruikt met alle mogelijk verbindingen en sync's ingeschakeld dan moet je er ook vrede mee nemen dat de phone evenveel batterij verbruikt als een laptop

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2010 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Laatst online: 15:10
Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:07:
ik ben toch zeer te spreken over de batterij van mijn desire.

mails worden elke 15 minuten opgehaald (van 9u 's morgens tot 23u 's avonds)
google agenda wordt gesynct
weer wordt elke 3 uur geupdate.
er wordt geregeld in de android market rondgekeken en gedownload.
+- 20 sms per dag
10 min bellen per dag
constant EDGE verbinding

facebook synct niet automatisch, geen live wallpaper, redelijke lage brightness, geen weersanimatie, nooit/zelden wifi

ik krijg er nu meer dan 2 dagen uit. als ik binnenkort wat op de market ben uitgekeken moet ik er gemakkelijk 3 uitkrijgen.

ok ik ben geen hardcore gebruiker, maar als je het ding als een laptop gebruikt met alle mogelijk verbindingen en sync's ingeschakeld dan moet je er ook vrede mee nemen dat de phone evenveel batterij verbruikt als een laptop
Ik ben jaloers op je, ik heb na de Froyo update een hardreset gedaan, e-mail 1x per uur, weer 1x per 3 uur en twitter en facebook 1x per 4 uur sync. Als ik hem om 09:00u van de lader haal, en ik om 18:30u thuis kom, en een smsje of 10 heb verstuurd en kwartiertje heb gebeld is me accu op 15% na op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel 1 klein miniscuul probleempje.
De linkerbovenkant van mijn batterij cover lijkt niet 100% perfect te sluiten (niet waar de gaatjes zitten, de andere kant). Als ik er op duw dan hoor ik ook heel heel lichte klikjes. Nog iemand die dit heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RookieRooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04 15:10
Net een Linksys WRT 300N aangesloten thuis, met geen mogelijkheid verbind m'n Desire ermee.. Laptop, PC en BB van m'n vriendin hebben direct verbinding. Desire blijft hangen op 'adres ophalen'

Meen bij een vriend hetzelfde probleem gehad te hebben, aanpassen van de network mode op zijn Airport van mixed naar 802.11g only en probleem was opgelost.

Helaas heeft de Linksys deze optie niet(in de huidige firmware), 'mixed' en disabled zijn de enige opties.

Is dit een algemeen probleem met de Desire onder Android? Is hier een oplossing(workaround) voor?

Edit: Vreemd genoeg geeft de router wel gewoon aan dat de Desire verbonden is en een ip heeft 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door RookieRooster op 14-08-2010 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 00:09:
[...]

Wat heb je als mailgroottelimiet ingesteld? (Mail-app - instellingen - verzenden&ontvangen - mailgroottelimiet)

Als deze op 1KB of 5KB (alleen tekst) staat, dan krijg je waarschijnlijk een tekstmailtje waarin staat dat je geen HTML ondersteunt. Deze zou je dan groter in moeten stellen. Ik heb hem zelf bv op 100KB staan, dat is voor de meeste mailtjes afdoende, en als dat niet zo is zie ik onderaan de mail een knop om de rest van de mail op te halen.
Ik krijg ook geen html opmaak binnen. Ik heb de instellingen op "gehele mail" staan maar ik krijg alleen platte tekst binnen. Is er ergens een instelling voor html mail die ik over het hoofd zie? Ik kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:05:
[...]

Ik krijg ook geen html opmaak binnen. Ik heb de instellingen op "gehele mail" staan maar ik krijg alleen platte tekst binnen. Is er ergens een instelling voor html mail die ik over het hoofd zie? Ik kan het niet vinden.
Ik heb het ook. Sommige html mailtjes krijg ik alleen als platte tekst. erg vervelend. bovendien werken de links in die mail dan ook niet goed 8)7 opent vaak een andere pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomg its Harro
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:11
Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 18:01:
Ik heb wel 1 klein miniscuul probleempje.
De linkerbovenkant van mijn batterij cover lijkt niet 100% perfect te sluiten (niet waar de gaatjes zitten, de andere kant). Als ik er op duw dan hoor ik ook heel heel lichte klikjes. Nog iemand die dit heeft?
Heb zonet ook bij mijn eigen Desire gecheckt. Ik hoor wel lichte tikjes als ik op die plaats druk, alleen zover ik kan zien sluit de cover gewoon goed.
Is het ook niet zo dat die tikjes gewoon veroorzaakt worden door het drukken op het speakertje eronder? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jra2k
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:13
RookieRooster schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:55:
Net een Linksys WRT 300N aangesloten thuis, met geen mogelijkheid verbind m'n Desire ermee.. Laptop, PC en BB van m'n vriendin hebben direct verbinding. Desire blijft hangen op 'adres ophalen'

Meen bij een vriend hetzelfde probleem gehad te hebben, aanpassen van de network mode op zijn Airport van mixed naar 802.11g only en probleem was opgelost.

Helaas heeft de Linksys deze optie niet(in de huidige firmware), 'mixed' en disabled zijn de enige opties.

Is dit een algemeen probleem met de Desire onder Android? Is hier een oplossing(workaround) voor?

Edit: Vreemd genoeg geeft de router wel gewoon aan dat de Desire verbonden is en een ip heeft 8)7
Zoiets had ik laatst ook, disconnect eens een van de andere apparaten en connect dan met je Desire, dat werkte bij mij....

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:o Iemand deze live wp all geprobeerd?

Ok het vreet batterijen en je toestel wordt er niet sneller van, maar 't is wel erg mooi gemaakt!

Afbeeldingslocatie: http://s2.appbrain.com/screen?id=6217281546312983982&i=2

Afbeeldingslocatie: http://s2.appbrain.com/screen?id=6217281546312983982&i=1

VirtualWorld Live Wallpaper

Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=150x150&chl=market://search%3Fq%3Dpname:Hammer.App.VirtualWorld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 15:50:
[...]

probeer 3g watchdog eens te installeren, dit is een datateller
Ik kan juice defender aanraden, die spaart niet alleen je accu maar heeft bij mij ook het dataverbruik met een dazzling 75 % omlaag gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Iemand enig idee hoe ik de pattern lock kan instellen zodat die tevoorschijn komt VOOR ik een oproep kan beantwoorden? Als er mij nu iemand belt, gaat het scherm aan en komt die slider tevoorschijn. Desire zit altijd op zijn kop in mijn broekzak (zo heb ik hem altijd juist vast als ik hem eruit haal).

Resultaat: smartphone uit broekzak halen = slide up = deny call ... :/:/

Dat moet te voorkomen zijn door gewoon de pattern lock eerst te tonen, mij te laten unlocken, en dán pas te laten sliden .....

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Die Valenta hoesjes zijn echt K*T mijn Desire was er ook helemaal door verkleurd, ondanks dat de verkoper mij zei dat dit niet zou gebeuren. Ik heb uiteindelijk een potje zilveren schoenpoets gehaald en ben voorzichtig wat gaan poetsen op de achterkant met een zacht doekje en nu zijn bijna alle vegen/vlekken zo goed als weg. Nu heb ik een hoesje van Krussel gekocht, die ook nog eens grijs is aan de binnenkant zodat ik die verkleuring niet meer krijg. Wellicht werkt dit ook voor de bruine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:58

westergas

rikkie_pc

Ik kreeg het niet voor mekaar om mijn Desire via USB met mijn PC te verbinden. Ik kreeg steeds de melding dat het USB apparaat niet geïnstalleerd kon worden. Een beetje googlen leerde mij dat ik zeker niet de enige ben met dit probleem.

Mocht iemand hier ook net dit probleem zitten....hier is de enige werkende oplossing.

Wellicht handig om in de topicstart te zetten?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

westergas schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 12:41:
Ik kreeg het niet voor mekaar om mijn Desire via USB met mijn PC te verbinden. Ik kreeg steeds de melding dat het USB apparaat niet geïnstalleerd kon worden. Een beetje googlen leerde mij dat ik zeker niet de enige ben met dit probleem.

Mocht iemand hier ook net dit probleem zitten....hier is de enige werkende oplossing.

Wellicht handig om in de topicstart te zetten?
Ik had ook problemen. Telkens gaf de telefoon aan dat HTC Sync niet gevonden werd op de telefoon. Na (heel lang) zoeken kwam ik er achter dat het proces adb.exe de boosdoener was.
Tot zover ik weet hoort dat bestand bij Eclipse/Android SDK. Zolang die draait kan de telefoon HTC Sync niet vinden.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zomg its Harro schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:04:
[...]

Heb zonet ook bij mijn eigen Desire gecheckt. Ik hoor wel lichte tikjes als ik op die plaats druk, alleen zover ik kan zien sluit de cover gewoon goed.
Is het ook niet zo dat die tikjes gewoon veroorzaakt worden door het drukken op het speakertje eronder? :o
Ik denk doordat het komt dat dat piefje (wat de klep vast moet houden) door op de klep te drukken, in het gaatje (wat hem vasthoudt) verdwijnt (en dus over een drempeltje heen gaat) en als je de klep weer los laat, het piefje weer langs de drempel van het gat gaat. Dat veroorzaakt het geklik denk ik en in het geval dat het klepje niet goed sluit, is het piefje misschien tekort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:55

L0g0ff

omg

Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 15:26:
[...]

Geen problemen mee. Ik zou een hard reset doen en als dat niet helpt zou ik ermee naar de leverancier gaan, want dan is het echt niet goed.
Ik heb mijn accu er gisteren even helemaal uitgehaald en opnieuw terug gestoken. Even in de gaten houden of het beter gaat. Anders moet ie inderdaad weer terug naar de leverancier.
Henk schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 15:44:
Ik zou beginnen met een lockscreen instellen als je dat nog niet had :)
Die zit er al op ;)

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Laatst online: 15-09 23:02
Razer schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:54:
[...]

Ik ben jaloers op je, ik heb na de Froyo update een hardreset gedaan, e-mail 1x per uur, weer 1x per 3 uur en twitter en facebook 1x per 4 uur sync. Als ik hem om 09:00u van de lader haal, en ik om 18:30u thuis kom, en een smsje of 10 heb verstuurd en kwartiertje heb gebeld is me accu op 15% na op...
Dan zit er ergens echt iets niet goed, met deze instellingen zou je met gemak de dag moeten halen. Ik zal even in je instellingen gaan duiken en kijken welke app zoveel stroom gebruikt en kijken naar 'Gedeeltelijk wake-gebruik' van je telefoon. Ergens zit er iets niet goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Ik heb een probleem met mn Desire. Ik kan namelijk de galerij niet meer openen...
Als die dat opent slaat hij of vast of ik krijg een zwart scherm. Dit is ook bij mn video s ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCrius
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 20:43
Heb je al eens een reset overwogen Johantjuuh?

Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Nog niet.... maar ik heb hem net een week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 11:08

Len

Leeg

Uit en weer aan gezet?

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Met al mijn handelingen die ik dit weekend heb gedaan ben ik alleen de HTC achtergronden kwijt geraakt. Als ik die selecteer als achtergrond zie ik niets. Als ik via AndExplorer de boel doorzoek vind ik ze wel in/system/customize/resource. Iemand een idee hoe dit te repareren is (zonder reset)?

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rhapsody schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 13:20:
[...]

Ik had ook problemen. Telkens gaf de telefoon aan dat HTC Sync niet gevonden werd op de telefoon. Na (heel lang) zoeken kwam ik er achter dat het proces adb.exe de boosdoener was.
Tot zover ik weet hoort dat bestand bij Eclipse/Android SDK. Zolang die draait kan de telefoon HTC Sync niet vinden.
Gebruik je de originele htc kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Het probleem met mijn galerei is nog steeds niet opgelost, het is echt heel erg vreemd!

Ondertussen heb ik het toetsel al wel een keer aan/uit gezet, een softreset heb ik nog niet geprobeerd...

Maargoed, als ik dus naar mijn galerei ga krijg ik wel het keuzemenu om een map te kiezen. Als ik dan bijvoorbeeld genomen foto's kies zie ik wel bestand 130/130 zegmaar, maar alleen grijze plaatjes. Scroll ik langzaam naar links of rechts dan loopt hij na een paar seconde gewoon vast! Ditzelfde geldt voor video's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

Verwijderd schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 20:30:
[...]

Gebruik je de originele htc kabel?
Jups, maar door te zorgen dat dat proces 'adb.exe' niet draait is het dus opgelost :-)

[ Voor 20% gewijzigd door Rhapsody op 15-08-2010 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:37

jerry_a

doei

Rhapsody schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 22:17:
[...]
Jups, maar door te zorgen dat dat proces 'adb.exe' niet draait is het dus opgelost :-)
Super. Nu synct hij teminste een tweede keer zonder de computer opnieuw op te starten.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osdeboss1
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-09-2022
Weet iemand of het mogelijk is om de verlichting van de knoppen en led uit te zetten? Tijdens kijken van een film in donkere omgeving is dit beetje storend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:50
Ik word helemaal gek van m'n desire is totaal niet meer te gebruiken:
Alleen maar constante reboots
- opladen en tegelijk aanstaan gaat niet meer reboot gelijk
- muziek luisteren via spotify, nummer zoeken 1 sec geluid en hoppa reboot
- Navigatie 5 seconden en hoppa reboot
- software downloaden en instaleren vanuit de market gaat al fout bij het downloaden
- sms, bellen reboot

Het begon bij heel soms rebooten bij gebruik van navigatie een paar weken geleden maar het is dus per week verslechterd tot nu, dat de telefoon helemaal niet meer te gebruiken is..

Morgen maar eens htc bellen met het verzoek geen dynafix reparatie daar zulke slechte ervaringen mee

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbaman
  • Laatst online: 20-03-2022
Johantjuuh schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 21:55:
Het probleem met mijn galerei is nog steeds niet opgelost, het is echt heel erg vreemd!

Ondertussen heb ik het toetsel al wel een keer aan/uit gezet, een softreset heb ik nog niet geprobeerd...

Maargoed, als ik dus naar mijn galerei ga krijg ik wel het keuzemenu om een map te kiezen. Als ik dan bijvoorbeeld genomen foto's kies zie ik wel bestand 130/130 zegmaar, maar alleen grijze plaatjes. Scroll ik langzaam naar links of rechts dan loopt hij na een paar seconde gewoon vast! Ditzelfde geldt voor video's!
Geheugenkaartje... Dat is meestal het probleem. Te langzaam, fouten erop,....? Zet hem in een Windows PC, en doe een checkdisk. Lost veel op... Zelfs in veel gevallen de SD-crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou na 2 jaar iPhone 3G ook over op de Desire...

Even wennen als je van Iphone + mobileMe naar alles van Google gaat maar goed dat was te verwachten.
Ik heb echter wel een rare bug of in ieder geval iets raars.. (zowel op mijn toestel als die van mijn vrouw)
Zodra je in "vliegtuigmodus" bent geweest, herkent de Desire je pincode niet meer en moet je middels de puk code je telefoon weer activeren.... Lijkt me een serieus iets ?

Voor de rest een top toestel, lekker snel met een een mooi scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
NRG-81 schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:01:
Ik heb gevonden waar bij mij de battery drain problemen sinds froyo vandaan komen.
Na eerst een hard reset uitgevoerd te hebben, bleek m'n accuverbruik weer normaal.

Dus ik heb weer een aantal apps verwijderd en wat blijkt: SMS Popup bleek de boosdoener.
sinds de update 2.2 had ik ook problemen met de accu tijd, waar ik eerst gemakkelijk 3 dagen haalde, was nu amper een dag mogelijk.
ik heb meteen na de update een hard reset uitgevoerd, gezien de gekke problemen die ik hier las leek me dat geen overbodige luxe.
maar toch had ik last van battery drain. na even zoeken in de accugeschiedenis bleek bij mij tv gids pro de boosdoener te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

toch wel irritant dat je met apps uit de market nog enigszins risico loopt...

kheb net tvgidsnl gratis versie geinstalleerd :P eens kijken wat er gebeurd met mijn accu duur.... alhoewel ik nooit langer dan 2 dagen (met heel weinig gebruik) kon halen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoOnEeN
  • Laatst online: 15-09 21:20
Ik heb dat hoesje ook, en voor zover ik kan zien verkleurt mijn telefoon niet. Je krijgt een klein beetje strepen op de achterkant, maar dat is volgens mij inherent aan het materiaal wat er gebruikt is. Geen verkleuringen ofzo ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbinonline schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 00:59:
Wordt het toestel warm? Ik heb al eens eerder gepost over talrijke postings in Engelstalige fora over het probleem van oververhitte Desires. Dan rebooten ze als een gek. Heb hetzelfde gehad in heet Frankrijk. Maar sinds ik thuis ben niet meer. Je zou bijna denken dat ze speciaal zijn geproduceerd voor gebruik in kikkerlandjes. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soppie11
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 19:05
NRG-81 schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:01:

Hmm ik heb naar aanleiding van deze ervaring SMS Popup ook maar gedeinstalleerd. Is hier een, voor zover bekend, veilig en goed alternatief voor? Dus alléén een popup schermpje als je een smsje krijgt verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 08:12:
Nou na 2 jaar iPhone 3G ook over op de Desire...

Even wennen als je van Iphone + mobileMe naar alles van Google gaat maar goed dat was te verwachten.
Ik heb echter wel een rare bug of in ieder geval iets raars.. (zowel op mijn toestel als die van mijn vrouw)
Zodra je in "vliegtuigmodus" bent geweest, herkent de Desire je pincode niet meer en moet je middels de puk code je telefoon weer activeren.... Lijkt me een serieus iets ?

Voor de rest een top toestel, lekker snel met een een mooi scherm...
Bedoel je de pincode van de sim?
Die heb ik zelf uit staan, je kunt als je een betere bescherming op je telefoon wilt ook kiezen voor een unlock patroon. Werkt fijner dan pin en is veiliger (zolang het patroon niet af te lezen is door vette vingers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Laatst online: 15-09 11:17
robbinonline schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 00:59:
- opladen en tegelijk aanstaan gaat niet meer reboot gelijk
- muziek luisteren via spotify, nummer zoeken 1 sec geluid en hoppa reboot
- Navigatie 5 seconden en hoppa reboot
- software downloaden en instaleren vanuit de market gaat al fout bij het downloaden
- sms, bellen reboot

Het begon bij heel soms rebooten bij gebruik van navigatie een paar weken geleden maar het is dus per week verslechterd tot nu, dat de telefoon helemaal niet meer te gebruiken is..

Morgen maar eens htc bellen met het verzoek geen dynafix reparatie daar zulke slechte ervaringen mee
Collega van mij heeft hetzelfde, uiteindelijke conclusie is een defect moederbord. En inderdaad via HTC regelen :)

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 22:31
Is er een app die bluetooth inschakeld/uitschakeld doormiddel van een tijdschema? Ik wil dit gaan gebruiken icm een parrot in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxoss schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:19:
Is er een app die bluetooth inschakeld/uitschakeld doormiddel van een tijdschema? Ik wil dit gaan gebruiken icm een parrot in de auto.
Voor mij als Tasker fan een inkoppertje ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

maxoss schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:19:
Met Setting Profiles kun je dat denk ik wel instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:04

Fiber

Beaches are for storming.

osdeboss1 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 00:29:
Weet iemand of het mogelijk is om de verlichting van de knoppen en led uit te zetten? Tijdens kijken van een film in donkere omgeving is dit beetje storend....
Het zou technisch gezien moeten kunnen, een app als night clock kan het ook.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Technisch is het zeker mogelijk. Voor geroote Desires is op XDA wel een mod te vinden die de lichtjes uit zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:45

SeatRider

Hips don't lie

Balachmar schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:14:
[...]

Bedoel je de pincode van de sim?
Die heb ik zelf uit staan, je kunt als je een betere bescherming op je telefoon wilt ook kiezen voor een unlock patroon. Werkt fijner dan pin en is veiliger (zolang het patroon niet af te lezen is door vette vingers).
Waarom is het veiliger? Als je de sim dan in een andere foon steekt kan iemand alsnog bellen op jouw kosten. En dat met die vette vingers lijkt me het argument dat het juist niet veilig is.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 18:15
shameete schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 08:24:
[...]
maar toch had ik last van battery drain. na even zoeken in de accugeschiedenis bleek bij mij tv gids pro de boosdoener te zijn.
Mag ik vragen hoe je dat doet? Heb nu al een tijdje mijn Desire en ben bekend met *#*#4636#*#* maar er nog steeds niet uit waar ik nou precies op moet letten...

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

SeatRider schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:13:
[...]

Waarom is het veiliger? Als je de sim dan in een andere foon steekt kan iemand alsnog bellen op jouw kosten. En dat met die vette vingers lijkt me het argument dat het juist niet veilig is.
omdat er veel meer combinaties mogelijk zijn met zo'n patroon dan met een pincode.
Ook de pincode zou je kunnen gokken aan de hand van de vette vingers. Bij zowel de pincode als het patroon weet je de volgorde niet, afhankelijk van het patroon kan hij op veel manieren getekend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Laatst online: 15-09 23:02
Frankster schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:54:
[...]

Mag ik vragen hoe je dat doet? Heb nu al een tijdje mijn Desire en ben bekend met *#*#4636#*#* maar er nog steeds niet uit waar ik nou precies op moet letten...
Gewoon 4636 openen, vervolgens bij Accugeschiedenis kijken. En dan vooral Gedeeltelijke wake-gebruik in de gaten houden. Verder kan je de andere ook nalopen en kijken of er geen verrassende dingen tussen staan. Netwerkgebruik zal vooral bijvoorbeeld mail en internet zijn. Staat echter helemaal bovenaan de TV gids bijvoorbeeld dan synct ie blijkbaar nogal vaak (en gebruikt dus relatief veel batterij). Maar de meeste problemen duiken op als apps ervoor zorgen dat de telefoon niet volledig in standby kan gaan. Hierdoor verbruik je echt veel batterij... Dit kan je dus netjes terug vinden in Gedeeltelijk wake-gebruik.

PS. CPU, GPS en sensor gebruiken natuurlijk ook gewoon allemaal veel batterij. Loop dus voor de zekerheid gewoon alles even na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Frankster schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:54:
[...]

zoals hierboven vermeld wordt dus :)
tv gids stond bij mij nog bóven Android system in gedeeltelijk wake gebruik, die witte balk was voor meer als 3/4 blauw gekleurd. 8)7
in 2.1 stond tv gids niet eens vermeld, dus blijkbaar is froyo en tv gids op mijn desire geen goeie combi ofzo.
maar ik weet niet of het bij anderen ook zo is.

[ Voor 15% gewijzigd door Shanquish op 16-08-2010 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelsientje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 13:28

appelsientje

Het beste onder de zon

Hmm noem me gek (of ik kijk gewoon ergens over heen) maar ik heb een SD kaart met muziek erop en nu wil ik dat 1 nummer mijn ringtone wordt.. maar waar kan ik dat instellen? ik kan wel kiezen uit een lijst van standaard ringtones.. maar ik zie nergens een optie om iets anders in te stellen.

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:46

Salandur

Software Engineer

maak op je SD kaart de volgende mapstructuur aan /media/audio/ringtones en plaats daar je .mp3 in. Je kan hem dan instellen als ringtone. Notifications zijn notifications en voor alarm tonen mag je raden ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Salandur op 16-08-2010 13:06 ]

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
appelsientje schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 12:52:
Hmm noem me gek (of ik kijk gewoon ergens over heen) maar ik heb een SD kaart met muziek erop en nu wil ik dat 1 nummer mijn ringtone wordt.. maar waar kan ik dat instellen? ik kan wel kiezen uit een lijst van standaard ringtones.. maar ik zie nergens een optie om iets anders in te stellen.
Blz. 35 van de handleiding:

Beltonen of nummers die u downloadt of naar uw geheugenkaart kopieert, worden niet automatisch toegevoegd aan het keuzemenu voor beltonen. U moet naar de toepassing Muziek gaan en een beltoon of nummer op de geheugenkaart als beltoon instellen. Zie "Een nummer als beltoon instellen" in het hoofdstuk Muziek als u wilt weten hoe u een beltoon met de toepassing Muziek instelt.

*mompelt iets over helpdesk*

[ Voor 28% gewijzigd door Victorio op 16-08-2010 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:46

Salandur

Software Engineer

Victorio schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 13:08:
[...]

Beltonen of nummers die u downloadt of naar uw geheugenkaart kopieert, worden niet automatisch toegevoegd aan het keuzemenu voor beltonen. U moet naar de toepassing Muziek gaan en een beltoon of nummer op de geheugenkaart als beltoon instellen. Zie "Een nummer als beltoon instellen" in het hoofdstuk Muziek als u wilt weten hoe u een beltoon met de toepassing Muziek instelt.

Dat werkt natuurlijk ook prima. Wel apart dat je alleen het geselecteerde nummer in kan stellen als deze afgespeelt wordt en niet vanuit de bibliotheek.

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

appelsientje schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 12:52:
Muziek app --> nr selecteren -->menu --> Instellen als ringtone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelsientje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 13:28

appelsientje

Het beste onder de zon

Victorio schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 13:08:
[...]

Thnx allemaal... het rare is.. ik had dat ongeveer gedaan.. maar het leek niet te werken.. nu nog een keer geprobeerd en het werkte wel..
Misschien had ik last van een maandag bug... ;)

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
shameete schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 12:51:
[...]

zoals hierboven vermeld wordt dus :)
tv gids stond bij mij nog bóven Android system in gedeeltelijk wake gebruik, die witte balk was voor meer als 3/4 blauw gekleurd. 8)7
in 2.1 stond tv gids niet eens vermeld, dus blijkbaar is froyo en tv gids op mijn desire geen goeie combi ofzo.
maar ik weet niet of het bij anderen ook zo is.
Had ik ook al last van, gebruik nu de nu.nl app ook voor tv ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

appelsientje schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 14:39:
[...]
Thnx allemaal... het rare is.. ik had dat ongeveer gedaan.. maar het leek niet te werken.. nu nog een keer geprobeerd en het werkte wel..
Misschien had ik last van een maandag bug... ;)
Dat "ongeveer" heeft je de das omgedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik heb deze vraag ook gesteld in het android 2.2, maar omdat niet iedereen die leest zou ik het hier ook willen vragen, ik heb pas 2 dagen een Desire maar nu werkt mijn landscape modus niet meer op de meeste plekken, als ik het toestel dus 90 graden draai, dan kantelt het scherm niet mee. Bij de camera werkt het nog wel, dus een hardware probleem lijkt het me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
LOL, denk ga nog even kijken, maar gevonden, het auto rotate screen knopje stond uit bij de display instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
raptorix schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 15:49:
Ik heb deze vraag ook gesteld in het android 2.2, maar omdat niet iedereen die leest zou ik het hier ook willen vragen, ik heb pas 2 dagen een Desire maar nu werkt mijn landscape modus niet meer op de meeste plekken, als ik het toestel dus 90 graden draai, dan kantelt het scherm niet mee. Bij de camera werkt het nog wel, dus een hardware probleem lijkt het me niet.
kun je ergens instellen, of ie wel of niet moet kantelen in de menu's.
Camera zal wel aparte instelling zijn.

settings -> display -> auto-rotate screen aanvinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
defusion schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 15:51:
[...]

kun je ergens instellen, of ie wel of niet moet kantelen in de menu's.
Camera zal wel aparte instelling zijn.

settings -> display -> auto-rotate screen aanvinken
Thx, ik had het inmiddels net zelf gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vandaag erg negatief verrast door de batterij. Toen ik naar bed ging gister tegen 1:30 was de batterij vol. Nu om 19:15 heb ik nog 20% batterij over. Ik heb vandaag alleen een paar keer twitter ge-update, 2x kort gebeld en mijn mail een keer of 3 opgehaald. Verder niets. Wifi en 3G staan standaard aan maar dan nog vind ik dit eigenlijk onacceptabel slecht.

met dit gebruik ging mijn iPhone 3G zeker 2 a 2,5 dag mee.

verder vind ik nog dat de batterij naast dat hij erg snel leeg gaat ook zeer langzaam oplaadt, een uur of 4 heeft die zeker nodig.

Is het niet mogelijk om er een sterkere batterij voor te krijgen?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2010 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Dat kan maar die steken uit, ik ben er gewoon gewend aan geraakt dat ik hem voor het slapen aan de lader leg, en hem er vanaf trek als ik opsta, gaat altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Tsja, de batterij is niet veel waard, erg jammer, maar ik heb em toch elke dag aan de lader liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Ik haal twee dagen met de batterij met normaal gebruik.
Controleer eens welke apps je hebt draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balachmar schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 20:16:
Ik haal twee dagen met de batterij met normaal gebruik.
Controleer eens welke apps je hebt draaien...
Ik heb niet veel draaien op de achtergrond, een paar nieuws apps die ik af en toe gebruik staan aan maar die updaten niet automatisch, dat zet ik zoveel het kan uit.

Het valt me trouwens nu pas op dat apps als footprints (wat ik nooit gebruik) niet gestopt kan worden. Ook merk ik dat als ik een aantal apps gedwongen stop HTC sense ook crasht. Dat duurt weliswaar slechts enkele seconden maar toch.

Ook staan er veel dingen tussen als "com.htc.provider.settings". Ik ga ervan uit dat ik die niet moet stoppen. Dat zullen systeem processen zijn?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2010 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 20:37:
[...]

Ik heb niet veel draaien op de achtergrond, een paar nieuws apps die ik af en toe gebruik staan aan maar die updaten niet automatisch, dat zet ik zoveel het kan uit.

Het valt me trouwens nu pas op dat apps als footprints (wat ik nooit gebruik) niet gestopt kan worden. Ook merk ik dat als ik een aantal apps gedwongen stop HTC sense ook crasht. Dat duurt weliswaar slechts enkele seconden maar toch.

Ook staan er veel dingen tussen als "com.htc.provider.settings". Ik ga ervan uit dat ik die niet moet stoppen. Dat zullen systeem processen zijn?
Ja. Ik zou sowieso niet zomaar processen gaan stoppen. Je kunt namelijk ook kijken welke applicaties het meeste energie verbruiken en die gewoon weg doen. (Of iets aan de instellingen veranderen als dat kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-10-2022
stavast schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 11:39:
ik heb een klein vraagje. wanneer ik soms een smsje wil typen dan opent hij de thread, maar begint dan helemaal boven aan. ik moet dan helemaal naar beneden scrollen om er voor te zorgen dat ik bij het invoer veld kom. is hier een handigere manier voor? zelfde gebeurd als je aan het typen bent en ik per in de sms thread druk, dan gaat hij helemaal naar het eerste smsje toe.
niemand met hetzelfde probleem?.. mijn huisgenoot had het ook zei hij! ff snel smsen zit er niet in want ik moet heel dat stuk naar beneden scrollen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-09 19:32
stavast schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 21:34:
[...]

niemand met hetzelfde probleem?.. mijn huisgenoot had het ook zei hij! ff snel smsen zit er niet in want ik moet heel dat stuk naar beneden scrollen :)
Al paar keer gehad. gewoon ff op de back knop drukken en dan weer op die persoon met de smsjes. Dan staat hij weer onderaan :) }:O

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Bubbaman schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 07:28:
[...]

Geheugenkaartje... Dat is meestal het probleem. Te langzaam, fouten erop,....? Zet hem in een Windows PC, en doe een checkdisk. Lost veel op... Zelfs in veel gevallen de SD-crash.
Zaten idd wat fouten op, heb hem aan de pc gehangen en sloeg heel vaak vast! Bleken paar foto's niet goed te zijn! Ik heb zoveel mogelijk eraf gehaald, geformatteerd en nu werkt hij weer prima!! :)

Alleen nog steeds problemen met Sygic, is dit al opgelost bij anderen?? (incl Froyo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:44

Nakebod

Nope.

Wat sowieso ook een enorme battery-safer is: WIFI.
3G/HSDPA (Of het constant wisselen ertussen) zuipt echt zoveel meer stroom, dat terwijl WIFI de hele dag aanstaat hier. Ik denk dat ik nu nog 75% accu overheb sinds vanmorgen 7 uur, terwijl ik voorheen rond deze tijd 15% over had, terwijl het gebruik van de telefoon vrijwel hetzelfde is gebleven.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 18:59
Dat is voornamelijk afhankelijk van de sterkte van het 3G signaal bij je in de buurt. Wisselen tussen 3G en HSDPA boeit niet: de verbinding schakelt automatisch op naar H zodra je data gaat versturen, en 3G is meer de "standby-stand".

[ Voor 41% gewijzigd door Hmmbob op 17-08-2010 07:55 ]

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-05 18:09
Groentenboer schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 07:54:
Dat is voornamelijk afhankelijk van de sterkte van het 3G signaal bij je in de buurt. Wisselen tussen 3G en HSDPA boeit niet: de verbinding schakelt automatisch op naar H zodra je data gaat versturen, en 3G is meer de "standby-stand".
Waarom zie ik dan regelmatig gewoon 3g met die pijltjes eronder en komt de H hier bijna nooit?
Woon wel in een gat misschien dat dat ermee te maken heeft dan? Wist helemaal niet dat die hetzelfde waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

hangt inderdaad van de dekking af, HDSPA gaat iets sneller dan 3G

volgens mij bestaat er ook nog zoiets als uhdspa ofzo? wat nog rapper is maar geloof niet dat dat al in nl bestaat?

maar idd wifi valt wel mee qua verbruik, kheb ook vaak de hele dag wifi aanstaan (thuis en opt werk) ook als ik van huis naar werk ga blijft wifi zonder dekking aanstaan. maar wifi staat nooit echt hoog in het lijstje van accu-verbruik.

[ Voor 40% gewijzigd door Chaoss op 17-08-2010 08:49 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxACxx
  • Laatst online: 13-09 14:30
Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 19:21:
Ik ben vandaag erg negatief verrast door de batterij.
Welcome je bent niet de enigste |:(

Wat je eventueel kunt doen is zodra je accu volledig geladen is, je telefoon uitzetten en weer aan. Daarna weer koppelen aan je lader. Zo laad je desire nog een beetje meer op.
Pagina: 1 ... 20 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.