Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimondvh
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-07 16:48
Ik heb de desire al een aardig wat maanden. en moet zeggen ik ben zeer tevreden.
Had hiervoor een Nokia 5800 en vond dat al aardig werken. Maar android is stukken beter.

Heb alleen het probleem dat als ik een email stuur vanuit mijn telefoon dat hij er een hele oude verzend datum aanhangt. bv vandaag verstuurd 06-08-10 en in de mail wordt er dan datum 06-01-10 aangehangen.

Ik heb wel gegoogle. maar kom niet zo snel andere voorbeelden tegen.

Zijn er meer mensen die deze fout hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:03

Fiber

Beaches are for storming.

Raimondvh schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 14:42:
I......
Heb alleen het probleem dat als ik een email stuur vanuit mijn telefoon dat hij er een hele oude verzend datum aanhangt. bv vandaag verstuurd 06-08-10 en in de mail wordt er dan datum 06-01-10 aangehangen.
.......
Weet je zeker dat je tijd en datum instellingen goed zijn? (Menu, Settings, Date & Time)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimondvh
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-07 16:48
Fiber schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 14:49:
[...]

Weet je zeker dat je tijd en datum instellingen goed zijn? (Menu, Settings, Date & Time)
Ik heb daarin gekeken. behalve dat amsterdam +2 tijdzone geeft.
Staat alles goed. De datum staat ook netjes op vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Raimondvh schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 14:55:
[...]

Ik heb daarin gekeken. behalve dat amsterdam +2 tijdzone geeft.
Staat alles goed. De datum staat ook netjes op vandaag
Op dit moment is het hier in NL ook GMT+2.
(GMT doet niet aan zomer- en wintertijd)

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:52
Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 13:58:
Vraagje? Is het ook mogelijk om de desire gewoon standaard te laten en niks te doen met updates en dergelijke. Gewoon gebruik maken van de standaard functies, eventueel applicaties en het daarbij laten. Kan het apparaat hierdoor gewoon 2 jaar zonder problemen werken? Dit omdat ik het forum heb doorgekeken en allerlei problemen met updates etc. tegenkom.
Natuurlijk kan dat. Het is maar net wat je wilt. Ikzelf heb hem geroot en heb er een custom ROM op staan, zodat ik hem aan mijn wensen kan aanpassen. Wil ik wat anders, dan zet ik er een andere versie op.
Mocht je daar absoluut niet van houden, dan kun je hem gewoon laten zoals het is, geen probleem. Je loopt alleen de kans dat je nieuwere/betere functies misloopt, maar als het standaard product al aan jouw wensen voldoet, kun je hem gerust zo laten.
nl-chrs schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 14:41:
[...]
Ik weet wel welke versie ik heb, dat is gwn 2.1 update 1 1.21.405.2

Maar ik bedoel meer van zijn ze al klaar of moet het nog komen.

Maar nu zie ik in het mooie update topic idd dat hij tijdelijk gestopt is:( nu handmatig dus downloaden?
Klopt niet, het toestel van mijn zus heeft om circa 12.00 uur vanmiddag nog de update ontvangen & geïnstalleerd. Gewoon via WiFi, OTA update naar 2.2.

[ Voor 21% gewijzigd door janvanduschoten op 06-08-2010 15:33 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 12:45:
Ik vertrek morgen op vakantie naar het buitenland. Nu wil ik niet perongeluk op het internet zitten en dat ik opeens een rekening heb van 900 euro wanneer ik terug ben, daarom vroeg ik me af, wanneer ik Mobiel Netwerk op uitzet. Weet ik dan 100% zeker dat ik niet perongeluk onverwachte kosten hebt?

Verder heb ik een ander klein vraagje tussendoor, omdat ik hier toch al een vraagje stel:
Ik zit dus bij T-Mobile met een Web 'N' Walk 25 abbo. Alles wat ik niet opmaak in een maand hou ik gewoon nog extra en over. Mocht ik bellen/smsen (of zelfs internetten) in het buitenland (andere tarieven...) gaat het dan gewoon van dat geld af of worden dit wel echt aparte kosten die ik moet betalen aan het einde van de maand?
bvd
Punt 1: Instellingen > Draadloos & Netwerken > Mobiele netwerken en vervolgens het vinkje bij Gegevens roaming uitschakelen. Je krijgt dan geen data verbinding tot stand gebracht. Dit stond bij mij overigens standaard uit, kwam na 5 dagen er pas achter dat dat de oorzaak was dat ik geen data verbinding had :P

Punt 2: Volgens mij is het -1 sms/minuut + bijkomende kosten maar dat zal t-mobile je beter kunnen vertellen ;)
Buzz_Fuzz schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 11:34:
Ik heb sinds een paar dagen men Desire. Met 2.1 kon ik perfect gegevens en instellingen backuppen met de ingebouwde backup functie. Met 2.2 niet meer.

Ja, ik heb manueel gezocht naar Privacy > Backup, en dat gevonden, maar buiten die 2 checkboxes die ik eens uit en aan heb gezet, is er geen optie voor "backup now", of "restore now".....

Met AndExplorer zie ik wel een backup map op de SD kaart, maar de files daarin dateren van enkele dagen geleden (ten tijde van 2.1). Sinds dan werd er niets meer gebackupped en ik kan het ook niet manueel forceren.....

Meer nog, maar dit kan ongerelateerd zijn, toen ik deze morgen men desire weer aan zette, waren men homescreens compleet fucked up. Icoontjes waren verplaatst, widgets waren verdwenen, andere widgets die ik nog nooit heb toegevoegd, stonden nu plots wel op men homescreen, en dan nog half buiten beeld... (Na terug schikken en rebooten, bleef alles ditmaal wel op zijn plaats staan).

Any ideas? Of suggesties voor gratis backup apps? En dus niet enkel men sms'en en contacten, nee ook alle homescreens en settings.

Ik las nu wel dat sinds 2.2 app-settings gebackupped worden naar google zelf, maar ik lees niets over phone-settings & sms'en ......
Ik heb hetzelfde vraagstuk aangezien sinds de Froyo update mijn explorer niet meer werkt (crashed direct), om dit te verhelpen zou ik de telefoon moeten resetten maar ik wil uiteraard mijn gegevens niet kwijtraken. Om nu op een 3rd party ontwikkelaar te vertrouwen dat alles mee komt vind ik ook weer zowat.

Ik hang momenteel aan de lijn bij HTC Nederland om hier navraag over te doen, wellicht hebben zij een goed advies, ik zal dit bericht bijwerken als ik iets weet.

edit:
De medewerker bij HTC kon helaas geen passend antwoord bieden, hij heeft even een desire gekaapt en kwam tot de conclusie dat het menu item inderdaad verdwenen was. Hij adviseerde een backup app uit de market te gebruiken maar welke alle instellingen e.d. meeneemt kon hij helaas niet zo vertellen.

Tevens HTC maar even geattendeerd dat de handleiding op de website nog op 2.1 was gebaseerd ipv 2.2 met betrekking tot het backuppen, dat zou hij intern even doorgeven.

Dus helaas geen oplossing vanuit HTC :)

[ Voor 7% gewijzigd door sPENKMAN op 06-08-2010 17:57 ]

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 19:06
pinda powerrr schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 13:01:
-Vóór de update bleef de mail (POP) gewoon op mijn telefoon staan, ongeacht of ik het nou al had opgehaald dmv Outlook of niet. Nu verdwijnen alle mails gelijk als Outlook geopend wordt en de mails binnen haalt. Heb al gezocht in de instellingen, maar die staan hetzelfde als voor de update.
Dit was mij ook opgevallen, ik had het idee dat de update instellingen van het ophalen van de mail heeft aangepast. Nadat ik die weer op de juiste instellingen had gezet werkte het weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
zijn er mensen die al HD filmpjes hebben gemaakt (720p op de Desire) ??

Ik heb er verschillende gemaakt, maar echt goed vind ik het niet. Ze haperen echt heel erg erg! Dit ligt niet aan het schokkerig filmen maar het ligt echt gewoon aan het (HD) filmen zelf. Want bij vga kwaliteit heb ik dit niet.
Overigens komende dezelfde haperen ook op mn laptop voor..

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Johantjuuh schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 19:06:
zijn er mensen die al HD filmpjes hebben gemaakt (720p op de Desire) ??

Ik heb er verschillende gemaakt, maar echt goed vind ik het niet. Ze haperen echt heel erg erg! Dit ligt niet aan het schokkerig filmen maar het ligt echt gewoon aan het (HD) filmen zelf. Want bij vga kwaliteit heb ik dit niet.
Overigens komende dezelfde haperen ook op mn laptop voor..
Tja, dat komt omdat in HD opnemen maar met 15 fps gaat...

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
dus dit heeft iedereen?? Want bij mij is het gewoon echt erg, en eigenlijk gewoon niet meer kijkbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Ik heb mn 8GB kaartje ontvangen en alles er weer opgezet :)
Ook mn Mobile Maps 2010 (Sygic) werkt nu weer. Heb versie 8.12 :)

[ Voor 55% gewijzigd door Johantjuuh op 06-08-2010 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Johantjuuh schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 20:58:
dus dit heeft iedereen?? Want bij mij is het gewoon echt erg, en eigenlijk gewoon niet meer kijkbaar..
Hier heb ik geen last van, de FPS is wel minder dan zonder HD maar zeker wel gewoon kijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is dus op GoT niet de bedoeling. Lees aub Het algemeen beleid

[ Voor 80% gewijzigd door RoD op 06-08-2010 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Brummetje schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 21:48:
[...]

Hier heb ik geen last van, de FPS is wel minder dan zonder HD maar zeker wel gewoon kijkbaar.
Nee daarom, meerdere vinden het gewoon goed te doen in HD. Maar bij mij dus echt niet, op mijn telefoon maar dus ook gewoon op mijn computer niet. Waar kan dit aan liggen? Ik heb gewoon enkel mn video instellingen verandered naar 720p, verder niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:28

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Via xda ben ik erachter gekomen dat de Wiimote op diverse Android toestellen werkt, maar niet op een stock HTC met Sense. Nu ben ik zelf op zoek naar iets van een Bluetooth controller, en er is weinig info over te vinden, alleen dat een MSI controller schijnt te werken. Zelf leek me het perfect als een PS3 controller zou werken, maar dit schijnt ook nog niet zover te zijn.
Is er iemand die al een controller heeft gebruikt op zijn Desire? Het gaat me voornamelijk om het besturen van games natuurlijk....

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
master_viper schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 22:44:
Via xda ben ik erachter gekomen dat de Wiimote op diverse Android toestellen werkt, maar niet op een stock HTC met Sense. Nu ben ik zelf op zoek naar iets van een Bluetooth controller, en er is weinig info over te vinden, alleen dat een MSI controller schijnt te werken. Zelf leek me het perfect als een PS3 controller zou werken, maar dit schijnt ook nog niet zover te zijn.
Is er iemand die al een controller heeft gebruikt op zijn Desire? Het gaat me voornamelijk om het besturen van games natuurlijk....
Accessoires worden elders besproken, niet hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Software hoort hier niet.

[ Voor 91% gewijzigd door BastiaanN op 07-08-2010 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Zo, vandaag mijn Desire ontvangen. Hier op GoT werd me gezegd dat er achterop de verpakking zou staan wat voor scherm erin zit. Echter staat achter op de verpakking slechts '3,7-inch aanraakgevoeling scherm'. Dus de enige manier om erachter te komen of ik een AMOLED scherm heb is dus te zoeken naar de roze waas?

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiXana
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 21:04
Redax schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 12:15:
Zo, vandaag mijn Desire ontvangen. Hier op GoT werd me gezegd dat er achterop de verpakking zou staan wat voor scherm erin zit. Echter staat achter op de verpakking slechts '3,7-inch aanraakgevoeling scherm'. Dus de enige manier om erachter te komen of ik een AMOLED scherm heb is dus te zoeken naar de roze waas?
Of in direct zonlicht (scherpe lamp kan ook) houden het scherm dan moet je normaal een slechte weergave hebben anders heb je een slcd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Als je bijvoorbeeld tweakers.net bezoekt op je Desire moet je heel ver uitzoomen, indien de tekst dan "kartelig" wordt heb je amoled anders slcd.

Zoals bij de kleine letters op onderstaande foto dus:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YgMOML2iwub2yOgCG2f3z45W/thumb.png

[ Voor 15% gewijzigd door BastiaanN op 07-08-2010 12:34 ]

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:29
Software hoort hier niet thuis.

[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 07-08-2010 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palmeg
  • Laatst online: 04-09 16:43
Heb afgelopen dinsdag mijn Desire gehaald bij de PDA shop.
Achterop de doos staat: Display 3,7 inch AMOLED touch sensitive screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
Ik vrees dat ik dan een lcd heb. Geen roze waas te bekennen, daarnaast ook geen kartel tekst te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
BastiaanN schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 12:32:
[...]
Als je bijvoorbeeld tweakers.net bezoekt op je Desire moet je heel ver uitzoomen, indien de tekst dan "kartelig" wordt heb je amoled anders slcd.

Zoals bij de kleine letters op onderstaande foto dus:
[afbeelding]
Ik heb hem ook vandaag binnen gekregen via T-Mobile maar ik zie op mijn scherm geen verschil met bovenstaande foto.

Direct even Sygic (mobile maps 10, benelux, slechts 233mb) erop gezet en een ritje gemaakt, werkt ook perfect! Ik dacht dat ik erg ging uitkijken naar Tomtom for Android maar weet niet of daar nog wel op zit te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.trimble
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 21:35
raar fenomeen heb ik nu. Als ik via google nieuwe contactpersonen aan maak, dan kan ik deze wel terug vinden via de telefoon. Als ik op de telefoon een nieuw contact aan maak, dan verschijnen deze niet in mijn google account. Momenteel staan er nu dus 168 google contactpersonen op de telefoon die ik toch niet kan zien via de pc (gmail>contactpersonen)

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
dr.trimble schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 14:23:
raar fenomeen heb ik nu. Als ik via google nieuwe contactpersonen aan maak, dan kan ik deze wel terug vinden via de telefoon. Als ik op de telefoon een nieuw contact aan maak, dan verschijnen deze niet in mijn google account. Momenteel staan er nu dus 168 google contactpersonen op de telefoon die ik toch niet kan zien via de pc (gmail>contactpersonen)

iemand een idee?
Is een bug aan google's kant voor zover ik weet. Het lijkt inderdaad maar een richting op te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.trimble
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 21:35
Cyleo schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 15:48:
[...]

Is een bug aan google's kant voor zover ik weet. Het lijkt inderdaad maar een richting op te werken.
volgens mij heeft het nochtans vorige week perfect gewerkt. Mss een bug sinds de update naar 2.2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Accessoires worden elders besproken, niet hier.

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 07-08-2010 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 09:15
Redax schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 13:30:
Ik vrees dat ik dan een lcd heb. Geen roze waas te bekennen, daarnaast ook geen kartel tekst te zien.
Ik weet niet of je een ander doosje hebt dan normaal, maar op de normale staat het er gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.engadget.com/2...evo-like-form-factor-and/

HTC Desire HD

Zelf vind ik de Samsung Galaxy S tog wel mooier (mij mening)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2010 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:05

ronaldm3

Apple Watch :)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
@Redax

kijk in een donkere kamer of een zwart scherm ook echt geen licht uitstraalt. Doet het dit wel dan is het een lcd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

/me c0ne meld zich ook aan als Desire-gebruikert

Nou eerst maar eens de topics over 't toestel en extra's doorlezen }:|

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:24
c0ne schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 18:48:
/me c0ne meld zich ook aan als Desire-gebruikert

Nou eerst maar eens de topics over 't toestel en extra's doorlezen }:|
Hahaha...nou succes daarmee, 't is me nogal een klusje ;) Oh en welkom natuurlijk...

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 07-08-2010 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:21

SmartDoDo

Woeptiedoe

Redax schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 13:30:
Is er iets mis met het scherm dan? Ik vraag me af of er iets te vrezen valt zolang je maar tevreden bent met je aanschaf ;)

Ik vroeg me zelf ook wel af of ik een Amoled of LCD-scherm zou hebben, maar eigenlijk interesseert het me weinig zolang het er maar gelikt uit ziet. Op mijn doos stond trouwens wel genoemd dat het een Amoledscherm betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
The_Double schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 18:39:
@Redax

kijk in een donkere kamer of een zwart scherm ook echt geen licht uitstraalt. Doet het dit wel dan is het een lcd.
In dat geval hebben we LCD. Zwart blijkt wel degelijk licht te geven.
SmartDoDo schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 19:10:
[...]
Is er iets mis met het scherm dan? Ik vraag me af of er iets te vrezen valt zolang je maar tevreden bent met je aanschaf ;)

Ik vroeg me zelf ook wel af of ik een Amoled of LCD-scherm zou hebben, maar eigenlijk interesseert het me weinig zolang het er maar gelikt uit ziet. Op mijn doos stond trouwens wel genoemd dat het een Amoledscherm betreft.
Inderdaad. Zo te lezen hebben zowel amoled als slcd beiden voor- en nadelen.
Ik ben erg tevreden met het scherm, en als de batterij wat minder lang meegaat dan bij amoled het geval zou zijn... jammer dan. :)

Als ik binnenkort eens iemand tegen kom met een amoled Desire zal ik het eens goed vergelijken. Ben op zich wel beniewd wat het (zichtbare) verschil is qua scherpte, kleur en helderheid.

[ Voor 60% gewijzigd door Victorio op 07-08-2010 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taart
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-10-2022
Er is tot 6 augustus (nieuwe levering) toch nog geen desire met slcd uitgegeven? De leveringen tot nu toe waren toch gewoon amoled? Ik weet eigenlijk niet hoe ik daarbij kom, maar ik had zoiets bedacht..
En uiteindelijk maakt het niet zo heel veel uit inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand helpen krijg server fout bij android market bij het aankopen van een app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 10:34
Cyleo schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 00:30:
Vandaag iets bijzonder bizars meegemaakt:
-allereerst vermeld de Desire dat de SD kaart gecoruppted is, dat kan gebeuren, maar wou hem toch eerst even opnieuw opstarten en dit verhielp het probleem, maar daarna werd het nog aparter.
-Een paar uur later was mijn scherm zwart, en alleen maar zwart, de knopverlichting ging aan, maar het scherm bleef zwart. Batterij eruit gehaald en opnieuw aangezet, dit verhielp het probleem maar het is wel vervelend, iemand meer die dit heeft ondervonden?
SD corrupted komt wel eens voor, bij mij ook.
Dat zwarte scherm komt me niet erg bekend voor, al wil mijn Desire wel eens raar doen als de accu bijna leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:57
Ik heb vandaag een 8gb geheugenkaartje binnengekregen voor mijn Desire. Als ik deze erin stop ben ik veel applicaties die op de SD stonden kwijt. Ook wil ik de muziek en landenmappen terugplaatsen.
Wat is nu het verstandigst te doen? Nieuwe SD in telefoon en met cardreader de data van de oude kaart VIA de telefoon terugkopieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-05 18:09
Binnetie schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 03:21:
Ik heb vandaag een 8gb geheugenkaartje binnengekregen voor mijn Desire. Als ik deze erin stop ben ik veel applicaties die op de SD stonden kwijt. Ook wil ik de muziek en landenmappen terugplaatsen.
Wat is nu het verstandigst te doen? Nieuwe SD in telefoon en met cardreader de data van de oude kaart VIA de telefoon terugkopieren?
Gewoon alles kopiëren en erin drukken, zou gewoon moeten werken.
Wat betreft syncen van contacten, werkt op 2.1 en op 2.2 gewoon zoals het hoort beide kanten op (bij mij dan)
Dus wellicht een resetje of je instellingen checken want het hoort gewoon te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Gisteren een tweetal Desires besteld voor mijn vrouw en mij. Als alles goed gaat, zouden ze dinsdag binnen moeten komen. Dus nu nog even snel het topic doorlezen. :+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Ik had gister de pure calendar widget geinstalleerd.. toen kon ik niet meer kiezen om de gewone widget van HTC te plaatsen op m´n home screen. Nu heb ik de app verwijderd en hiermee is blijkbaar dus ook de agenda widget van HTC zelf mee gegaan.

Iemand een idee hoe ik deze kan restoren ? Ik heb niets op google kunnen vinden over personen die hetzelfde probleem hebben.

Hiermee bedoel ik dus deze:
Afbeeldingslocatie: http://smartphoneblogging.com/wp-content/gallery/htcsense/htcsense_calendar_widget_big.png
Afbeeldingslocatie: http://smartphoneblogging.com/wp-content/gallery/htcsense/htcsense_calendar_widget_small.png

Bij voorbaat dank :-)!

Edit.

De widget staat wel bij de application manager. Deze is alleen 0kb. Ik kan op 'geforceerd stoppen' klikken maar hiermee veranderd er niets.

Edit2.

Nou, naar lang pielen... de oplossing om alle HTC Default widgets te restoren:
Open settings
Open applicaties
Ga naar HTC Sense
Klik op clear data
Druk op de home knop en wacht even.

Let wel op! Dit verwijderd je gehele themes (ook de opgeslagen custom themes).

[ Voor 24% gewijzigd door Montaner op 08-08-2010 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homey D. Clown
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-07 18:45
Even mezelf quoten, want ik ben nog steeds benieuwd of iemand hier iets op weet:
Homey D. Clown schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 09:22:
2) Ik krijg het maar niet voor elkaar om mijn agenda een melding/herinnering te laten geven bij een gebeurtenis, niet in de statusbalk, niet als geluidje... niks. Ik gebruik die agenda eigenlijk niet, dus ik heb die herinneringen echt nodig om te weten of er iets aan de hand is. Ik heb met heel veel moeite de verjaardagen van mijn google contacts weten te importeren, maar nu wil ik ook daadwerkelijk een melding krijgen als er iemand jarig is, anders vergeet ik het nog de helft van de tijd.
Krijgen jullie wel een melding als er iemand jarig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Homey D. Clown schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 11:57:
Even mezelf quoten, want ik ben nog steeds benieuwd of iemand hier iets op weet:
[...]
Krijgen jullie wel een melding als er iemand jarig is?
Ben ik ook benieuwd naar... heb het idee dat het misschien iets met het contact type (Google, telefoon, SIM) te maken heeft... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:43
Software wordt hier niet besproken, maar dit is al wel talloze malen voorbijgekomen. Googlen op Android+screenshot geeft voldoende aanknopingspunten.

[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 08-08-2010 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:00

Nakebod

Nope.

Verwijderd schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 21:21:
kan iemand helpen krijg server fout bij android market bij het aankopen van een app.
1) Je account waarmee je aankopen doet moet een gmail account zijn, geen Google Apps for Domains of andere email account.
2) Checkout account aanmaken (eenmalig) via de PC (https://checkout.google.com) werkt beter dan via de telefoon is mijn ervaring.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
  • Laatst online: 10-09 11:27
MegaTronics schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 09:44:
Gisteren een tweetal Desires besteld voor mijn vrouw en mij. Als alles goed gaat, zouden ze dinsdag binnen moeten komen. Dus nu nog even snel het topic doorlezen. :+
Dat is ideaal, kijk ook even naar Sipdroid, dan kun je gratis bellen naar elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een probleem; ik heb een unbranded toestel maar ik kan nog steeds niet upgraden naar Froyo 2.2

Heb ik iets gemist ofzo? De klantenservice is ook niet meer was het geweest is, ik kreeg een slecht Nederlands sprekende persoon aan de telefoon die maar niet wilde begrijpen wat mijn probleem was.

Als ik naar Instellingen>Over de telefoon>Systeemsoftware updates>"Nu controleren" ga dan krijg ik de melding dat er geen updates zijn.

Firmware versie:
2.1-update1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
  • Laatst online: 15-03 18:43
Heb een probleem met mijn contacten in mijn Desire (ook al voor Froyo).
Heb zowel Facebook + Facebook for HTC op sync staan. Als ik nu op een contact picture ga staan, krijg ik het facebookicoontje. Hier op klikken krijg ik misschien wel 20 keer "Facebook profiel" weergeven :s Met een vinkje voor "deze keuze onthouden" . Klik op een van de opties brengt me naar de FB app, mijn eigen profiel :s Daar heb ik dus niks aan. (Een van) beide FB syncs uitzetten werkt niet...

Daarnaast heb ik in Google Talk dat als ik daar op het icoontje klik ALTIJD 2x een telefoonicoontje. Ga ik daarna naar contacten, houdt dit contact dit 2x telefoonicoontje. Erg raar. Iemand een oplossing?

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 14:01:
Ik zit met een probleem; ik heb een unbranded toestel maar ik kan nog steeds niet upgraden naar Froyo 2.2

Heb ik iets gemist ofzo? De klantenservice is ook niet meer was het geweest is, ik kreeg een slecht Nederlands sprekende persoon aan de telefoon die maar niet wilde begrijpen wat mijn probleem was.

Als ik naar Instellingen>Over de telefoon>Systeemsoftware updates>"Nu controleren" ga dan krijg ik de melding dat er geen updates zijn.

Firmware versie:
2.1-update1
Gebruik aub even de zoekfunctie. Dit is in Android 2.2-update voor HTC Desire al talloze malen voorbijgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

dafmay schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 18:54:
[...]

Hahaha...nou succes daarmee, 't is me nogal een klusje ;) Oh en welkom natuurlijk...
:o
Hot damn, dat was inderdaad een flinke klus! Ben er, na de eerste 24u, iig. nog tevreden over.

Ik heb iig. de pagina uit de gebruikershandleidingen welke alle scherm-pictogrammen bevat, even aandachtig bestudeert.

[ Voor 16% gewijzigd door c0ne op 08-08-2010 14:58 ]

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Kan ik niet apart instellen dat geluid voor email en sms anders is? Want het is nogal vervelend om te denken dat je sms hebt en dat blijkt een email te zijn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Laatst online: 13-09 10:26
Triloxigen schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 17:35:
[...]

Ik weet niet of je een ander doosje hebt dan normaal, maar op de normale staat het er gewoon op.
Die LCD-Desire's worden pas in september in de winkel gebracht. Stond ook ergens op tweakers meende ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 00:02
Triloxigen schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 16:28:
Kan ik niet apart instellen dat geluid voor email en sms anders is? Want het is nogal vervelend om te denken dat je sms hebt en dat blijkt een email te zijn :o
Ja, gewoon bij de instelling voor geluidjes :?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Gaat opladen sneller via het stopcontact dan via USB of lijkt dat maar zo? :?
RSD1982 schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 16:59:
[...]
Die LCD-Desire's worden pas in september in de winkel gebracht. Stond ook ergens op tweakers meende ik.
In de winkel misschien... maar ik heb toch echt een LCD Desire van T-Mobile (webshop) ontvangen gister.

[ Voor 67% gewijzigd door Victorio op 08-08-2010 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 19:50
Victorio schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 17:42:
Vind je dat vreemd dan ? O_o?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 00:02
Victorio schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 17:42:
Nee, dat gaat (veel) sneller inderdaad.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Fransfb schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 17:43:
[...]
Vind je dat vreemd dan ? O_o?
Nooit echt over nagedacht... |:(

*Steekt de stekker in het stopcontact...*

Wel jammer dat die status led oranje is gedurende het laden en de led dan dus niet aan kan geven of er nieuwe mail etc. is. Hadden eigenlijk 2 leds moeten zijn...

[ Voor 25% gewijzigd door Victorio op 08-08-2010 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
Stamgastje schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 13:55:
Ik heb het volgende "probleem": als ik na een wat langer gesprek wil ophangen, is het scherm uitgeschakeld en moet ik eerst een willekeurige knop indrukken om het scherm weer aan te zetten, voordat ik kan ophangen.

In eerste instantie dacht ik dat de proximity-sensor misschien niet goed werkte, maar als ik een gesprek begin en daarna de proximity sensor (links boven het scherm) met een vinger bedek, kan ik (terwijl het scherm nog aanstaat) niet ophangen. Het scherm reageert niet op aanraken totdat ik de de sensor niet meer bedek. Kortom, de sensor zelf lijkt goed te werken.

Het lijkt dus een software issue te zijn. Wat ik graag zou willen is, dat als het scherm bij een wat langer gesprek automatisch uitgeschakeld is, deze ook automatisch weer aan gaat zodra de proximity sensor een verandering detecteert (dus dat het toestel niet meer tegen het oor gehouden wordt).

Weet iemand hier een oplossing voor? Zit er ergens een (verborgen) instelling in Android die dit kan bewerkstelligen? Of is er een programma die dit kan fixen?
De reden dat het scherm niet reageerde (zoals hierboven beschreven), was omdat ik blijkbaar ook net de rand van het scherm (in de linker bovenhoek) aanraakte, waardoor het "klikken" op andere plaatsen op het scherm niet als zodanig werd geregistreerd. Naar ik nu begrepen heb, zou het scherm tijdens het bellen gewoon meteen uit moeten gaan als je met de hand daar in de buurt komt. En de reden dat het scherm uiteindelijk wel uitgaat, is de "gewone" scherm time-out.

Ik heb uiteindelijk maar eens contact met HTC opgenomen. Eerst werd een hard reset aangeraden. Dit heeft het niet opgelost, dus hoogstwaarschijnlijk is toch de proximity sensor kapot. Hij wordt komende week opgehaald voor reparatie.
Triloxigen schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 00:23:
Dit heb ik inderdaad ook, vind het wel vervelend want je kunt niet direct ophangen :o
Ik zou als ik jou was dus ook eens contact met HTC opnemen.

[ Voor 11% gewijzigd door Stamgastje op 08-08-2010 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-09 23:06
Victorio schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 17:45:
[...]

Nooit echt over nagedacht... |:(

*Steekt de stekker in het stopcontact...*

Wel jammer dat die status led oranje is gedurende het laden en de led dan dus niet aan kan geven of er nieuwe mail etc. is. Hadden eigenlijk 2 leds moeten zijn...
De LED knippert nog steeds als er een nieuw bericht is.

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Mute schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 16:59:
[...]

Ja, gewoon bij de instelling voor geluidjes :?
Ik kan instellen voor melding en voor bellen, maar niet voor wat voor soort melding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-09 09:37

jerry_a

doei

Triloxigen schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 19:08:
[...]

Ik kan instellen voor melding en voor bellen, maar niet voor wat voor soort melding?
SMS gedoe starten-menu/instellingen/meldingsgeluid.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
jerry_a schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 19:33:
[...]

SMS gedoe starten-menu/instellingen/meldingsgeluid.
AH, inderdaad
Dus wel instelbaar voor sms, maar niet voor email apart.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectLight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-02 10:09
Ik heb sinds Froyo wel eens last van het feit dat mn telefoon crashed ofzo. Dan laat hij het scherm zwart, en is hij alleen uit te zetten door de batterij eruit te halen...
Wel kan ik nog gewoon blijven internetten als dat toevallig aanstaat (via mn laptop)..

Het lijkt te ontstaan als er een smsje/telefoontje binnenkomt icm een andere handeling (iets van het scherm locken ofzo).. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Thijs_O schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 18:09:
[...]

De LED knippert nog steeds als er een nieuw bericht is.
Bij mij niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:21

SmartDoDo

Woeptiedoe

Bij mij ook niet ondanks dat ik dat echt wel heb ingesteld voor nieuwe mail, tweets etc. Ik ben er nog niet achter waarin het 'm zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

SmartDoDo schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 21:11:
[...]

Bij mij ook niet ondanks dat ik dat echt wel heb ingesteld voor nieuwe mail, tweets etc. Ik ben er nog niet achter waarin het 'm zit :)
Hoort dat dan wel? Bij mij ook nooit gedaan.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
Is een veel voorkoment probleem geloof ik. Heb al vaak gehoord dat mensen het knipperledje (soms) niet aan de gang krijgen bij sms/mail. Ik heb het ook al vaker gehad: geen knipperled, maar toch 4 nieuwe mails. Blijkbaar zitten er toch wat bugs bij de led meldingen.

Na de 2.2 update heb ik ook steeds vaker dat applicaties crashen, zelfs de standaard "froyo applicaties" als market enzo. Ik kan niet met 100% zekerheid zeggen dat het aan de 2.2 update ligt (kreeg mijn mobiel vlak voor de update terug met mainboard swap) maar ik vind het wel erg opvalllend. In de 2,5 week dat ik de "oude" desire had gebeurde dat uiterst zeldzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

jerry_a schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 21:14:
[...]

Hoort dat dan wel? Bij mij ook nooit gedaan.
Als hij aan het laden is. Anders knippert hij gewoon hoor.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aloha,

Zit erg te stoeien met het volgende:
Gebruik Thunderbird als mailprogramma en heb daar alle contacts in staan (+bijbehorende tel nummers)
Wil deze contacten dus naar Desire zetten. (en ook syncen, indien mogelijk En liever niet via de 'G-mail omweg'.
Na zoeken Thunderbird AB Sync http://sites.google.com/site/roger4apps/home gevonden . Uren al mee bezig , maar krijg het niet voor elkaar.
Iemand een ander idee om 'de contacten' over te zetten of te importeren naar de Desire

Danks alvast!

Damian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
jerry_a schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 21:23:
[...]

Als hij aan het laden is. Anders knippert hij gewoon hoor.
Ja, precies, maar ze zouden dan gewoon een ander kleurtje eraan kunnen geven of hem oranje laten knipperen. Vind het wel redelijk irritant, zeker icm een dock ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:41
Weet iemand hoe het zit met het automatisch verplaatsen van Apps naar je SD kaart? Ik heb 2.2 draaien en ik kan dit wel handmatig doen voor apps, maar ik wil dit automatisch laten gebeuren. Ik kreeg namelijk wonderbaarlijk genoeg een melding dat er nog maar weinig schijfruimte beschikbaar was...
Op de Google I/O werd gezegd dat Android dit helemaal automatisch beheerde, maar blijkbaar is deze functie eruit gesloopt of moet ik nog ergens een instelling aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
FabianNL schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 00:35:
Weet iemand hoe het zit met het automatisch verplaatsen van Apps naar je SD kaart? Ik heb 2.2 draaien en ik kan dit wel handmatig doen voor apps, maar ik wil dit automatisch laten gebeuren. Ik kreeg namelijk wonderbaarlijk genoeg een melding dat er nog maar weinig schijfruimte beschikbaar was...
Op de Google I/O werd gezegd dat Android dit helemaal automatisch beheerde, maar blijkbaar is deze functie eruit gesloopt of moet ik nog ergens een instelling aanzetten?
Over 2.2 gesproken, is er al iets bekend of HTC deze versie via 'air' weer toegankelijk maakt? Dus gewoon je telefoon in updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:28
Ik had een TaskSwitcher gedownload, maar die bleek niet echt compatibel met de Desire vanwege het ontbreken van een fysiek toetsenbord.

Wat is een goede taskswitcher voor de HTC Desire zodat je lekker gemakkelijk, de naam zegt het al, tussen verschillende tasks/apps kunt switchen?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
henidde schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 06:32:
Ik had een TaskSwitcher gedownload, maar die bleek niet echt compatibel met de Desire vanwege het ontbreken van een fysiek toetsenbord.

Wat is een goede taskswitcher voor de HTC Desire zodat je lekker gemakkelijk, de naam zegt het al, tussen verschillende tasks/apps kunt switchen?
Houd je home toets eens 2 seconden ingedrukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:29

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

lol,

tjah dat task switchen met de home knop had ik ook pas na 2 weken ontdekt :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maistro_44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-03 16:28
Home-toets 2 sec indrukken is NIET wisselen van actieve applicaties. Dat is het herhalen van de laatste 6 apps die je opgestart hebt.

Probeer maar eens bijv. via twitter een internet-link te openen. Dan home klikken....Zie je dat je browser er niet bij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fretless
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-12-2023
Iemand bij T-mobile al Froyo doorgekregen?
Heb zat desire gekocht, (na iphone te smashen) en zit nu nog op oude iphone abbo maar froyo komt nie binnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
Maistro_44 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:14:
Home-toets 2 sec indrukken is NIET wisselen van actieve applicaties. Dat is het herhalen van de laatste 6 apps die je opgestart hebt.

Probeer maar eens bijv. via twitter een internet-link te openen. Dan home klikken....Zie je dat je browser er niet bij staat.
Klopt helemaal. Alleen had hij het niet over actieve apps, maar over het snel switchen tussen apps zoals bij Task Switcher. Als je bij de omschrijving van Task Switcher v1.3.2 kijkt dan staat er als omschrijving
Task Switcher

Search-Space is the new Alt-Tab! Quickly move between your recent applications using the keyboard or camera button (useful when the keyboard is not revealed.)
Dat is dus precies hetzelfde dat de [Home] toets doet als je hem wat langer indrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:27
Fretless schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:22:
Heb zat desire gekocht, (na iphone te smashen) en zit nu nog op oude iphone abbo maar froyo komt nie binnen :(
Bij T-Mobile komt Froyo nog (lang) niet binnen. Het beste wat je kunt doen is een Goldcard maken en dan eerst debranden en vervolgens de Froyo update handmatig installeren.

T-Mobile geeft aan dat er nog wat foutjes in zitten maar het komt erop neer dat ze de software eerst gaan branden en testen voordat ze hem uitsturen.

Hoe dit precies moet staat in de Desire Froyo topic. Als het te moeilijk is zou ik gewoon wachten. Ik heb het iig zo gedaan en heb nu Froyo draaien dus het kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 11:25
Fretless schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:22:
Ik had hetzelfde probleem; ik heb simpelweg die update op een geheugenkaartje gezet en na wat simpele handelingen draai ik nu keurig 2.2. Zie de TS :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redax schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 01:23:
[...]

Over 2.2 gesproken, is er al iets bekend of HTC deze versie via 'air' weer toegankelijk maakt? Dus gewoon je telefoon in updaten.
Is froyo nu dan niet meer over the air beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 10:38:
[...]

Nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 10:38:
[...]

Wel :)

Afgelopen zaterdag, circa 12.00 uur 's middags heeft mijn zus OTA via WiFi haar Desire naar 2.2 geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Software wordt hier niet besproken. Daarnaast verwachten we eigen inzet.

[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 09-08-2010 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fretless
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-12-2023
Icey schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:32:
[...]

Ik had hetzelfde probleem; ik heb simpelweg die update op een geheugenkaartje gezet en na wat simpele handelingen draai ik nu keurig 2.2. Zie de TS :).
dank beide, hij is nu aan het installeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 11:42
Is er een progamma voor het volgenden:
De gewone computer is bedraad aangesloten op internet, nu vroeg ik me af of er sofware voor de Desire is om de telefoon als router te gebruiken. Dus de Desire op computer aansluiten waarna ik draadloos kan internetten via mijn laptop? Ik heb gezocht maar kan nergens iets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijne desire nu al 3 maand, maar MMS werkt nog altijd nie wat frustrerend is.

is er hier iemand die bij proximus (België) zit en die hun instellingen kunnen geven? ik ben eigenlijk 100% er van overtuigd dat ik de juiste instellingen gebruik...

ben al naar de site gegaan voor de instellingen en hielp totaal niet, ook gekeken op andere forums voor instellingen.

heb al allerlei andere dingen geprobeerd zoals APN verwijderen en zelf invullen, telefoon herstarten, of een MMS proberen zenden (proximus zegt dan dat je instellingen zelf worden geconfigureerd)

het is echt raar. Soms heb ik zelfs dat ik een MMS kan versturen, maar dit ging maar 1 keer, de volgende keer bij heropstarten of gewoon uit blokkeer scherm halen lukte weer niet. Als ik een melding krijg dat ik MMS heb ontvangen blijft hij vast staan op Downloaden, en bij versturen een foutmelding dat hij niet kan verzenden...

Heb hem gekocht via pdashop.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:51
Is het ondertussen met Froyo en de HTC desire mogelijk om een http proxy te gebruiken via Wifi? Ik krijg het niet gevonden en googlen levert wat vage apps op en Issue 1237.

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

frankdewildt schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 12:57:
Is er een progamma voor het volgenden:
De gewone computer is bedraad aangesloten op internet, nu vroeg ik me af of er sofware voor de Desire is om de telefoon als router te gebruiken. Dus de Desire op computer aansluiten waarna ik draadloos kan internetten via mijn laptop? Ik heb gezocht maar kan nergens iets vinden.
Waarom zo moeilijk doen? Je koopt tegenwoordig voor 2 of 3 tientjes een wifi routertje of accespoint. Tweedehands wellicht nog goedkoper.
Warbringer schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 13:09:
Is het ondertussen met Froyo en de HTC desire mogelijk om een http proxy te gebruiken via Wifi? Ik krijg het niet gevonden en googlen levert wat vage apps op en Issue 1237.
De zoekterm "proxy" in de Market levert 24 resultaten op. Proxoid ziet er op het eerste gezicht wel goed uit.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:51
Fiber schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 13:55:
De zoekterm "proxy" in de Market levert 24 resultaten op. Proxoid ziet er op het eerste gezicht wel goed uit.
En op tweede gezicht is Proxiod een app die je telefoon in een HTTP-proxy veranderd maar niet iets om gewoon via Wifi door je http-proxy van je werk of school heen te gaan. Als het zo makkelijk was had ik het waarschijnlijk zelf an gevonden ;)

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
  • Laatst online: 15-03 18:43
vogelaarke135 schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 14:09:
Heb een probleem met mijn contacten in mijn Desire (ook al voor Froyo).
Heb zowel Facebook + Facebook for HTC op sync staan. Als ik nu op een contact picture ga staan, krijg ik het facebookicoontje. Hier op klikken krijg ik misschien wel 20 keer "Facebook profiel" weergeven :s Met een vinkje voor "deze keuze onthouden" . Klik op een van de opties brengt me naar de FB app, mijn eigen profiel :s Daar heb ik dus niks aan. (Een van) beide FB syncs uitzetten werkt niet...

Daarnaast heb ik in Google Talk dat als ik daar op het icoontje klik ALTIJD 2x een telefoonicoontje. Ga ik daarna naar contacten, houdt dit contact dit 2x telefoonicoontje. Erg raar. Iemand een oplossing?
Heb mijn Facebook en HTC Facebook accounts verwijderd en alleen mijn normale FaceBook account weer toegevoegd. Nu kom ik via de contact picture --> FB icon terecht bij mijn eigen profiel, ipv een bericht versturen naar diegene (dus niet 20+ verschillende opties zoals eerst). Iemand die hetzelfde heeft of een oplossing heeft?

Het probleem van twee telefoontjes in de Contactenapp blijft bestaan :s

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
janvanduschoten schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 11:22:
[...]

Wel :)

Afgelopen zaterdag, circa 12.00 uur 's middags heeft mijn zus OTA via WiFi haar Desire naar 2.2 geupdate.
Even een rectificatie: Het toestel van m'n zus kreeg een update met een nieuwe bootloader en heeft nu " 2.1 update1", helaas nog geen 2.2 (en het meisje was net zo blij...)

mvg, afdeling Dode Mus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 11:08

Len

Leeg

janvanduschoten schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:56:
[...]

Even een rectificatie: Het toestel van m'n zus kreeg een update met een nieuwe bootloader en heeft nu " 2.1 update1", helaas nog geen 2.2 (en het meisje was net zo blij...)

mvg, afdeling Dode Mus
Ze kan zich nu hier melden:

"Vodafone 360 update" voor HTC Desire

;)

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10-2022
hmmm, ik heb zonet m'n desire naar beneden laten donderen.
En heb nu een soort deukje aan de bovenkant in het metalen randje.
Stoort me namelijk al enorm :p, dus hierbij de vraag is dit er nog uittehalen?
Het is ofdat ik er met een mes zo een sneetje in heb gedrukt.
Ik vrees ervoor dat dit nog optelossen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vrijdagavond een Desire.. Ben er superblij mee.. Het enige waar ik niet uitkom is het verwijderen van de applicaties.. Ik selecteer de applicatie door erop te drukken een aantal seconden.. En dan krijg ik de mogelijk de applicatie te slepen naar de prullenbak.. Dit doe ik, de deksel van de prullenbak gaat er ook af.. En zodra ik hem weggegooid heb gaat ie naar het home scherm.. Maar als ik dan weer naar mijn applicatie lijst ga staat de zojuist weggegooide applicaties er gewoon tussen.. Wat doe ik niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 14:16
Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 18:10:
Ik heb sinds vrijdagavond een Desire.. Ben er superblij mee.. Het enige waar ik niet uitkom is het verwijderen van de applicaties.. Ik selecteer de applicatie door erop te drukken een aantal seconden.. En dan krijg ik de mogelijk de applicatie te slepen naar de prullenbak.. Dit doe ik, de deksel van de prullenbak gaat er ook af.. En zodra ik hem weggegooid heb gaat ie naar het home scherm.. Maar als ik dan weer naar mijn applicatie lijst ga staat de zojuist weggegooide applicaties er gewoon tussen.. Wat doe ik niet goed?
Wat je nu doet is het weggooien van de snelkoppeling van je homescreen. Wil je iets verwijderen, dan moet je naar "instellingen->applicaties->applicaties beheren". Als je dan een applicatie selecteert krijg je de optie om deze te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Of de app even opzoeken in de Market onder het kopje downloads. dan krijg je ook een uninstall optie. Voordeel is dat je dan de reden van de uninstall kan aangeven. Handig voor de app-bakkers. Je kan daar tegenwoordig ook aanvinken dat een app automatisch mag updaten. Helaas moet je dat wel voor elke app afzonderlijk doen. Heb nog geen optie kunnen vinden om het voor alle apps tegelijk aan te vinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10-2022
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=742379

wss intresant voor sommigen hier, zo kan je al je apps naar je sd kaart verplaatsen.
Pagina: 1 ... 17 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.