Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Johantjuuh schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 10:18:
Kan je dat woord of niet uit je woordenboek verwijderen? Of is het er al uit..
Instellingen -> Taal en Toetsenbord -> Touch Input -> Gebruikerswoordenboek
Druk dan op 'menu' en kies verwijderen.

Scroll naar óf en selecteer die en druk op OK.

En weg ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 10:37:
Ik heb sinds gisteren mn Desire, heel blij mee. Maar helaas nog steeds geen update binnen.

netwerk; T-Mobile
Firmw; 2.1-update1
Softwarenr; 1.21.405.2

Handmatig checken voor updates helpt ook niet want dan geeft ie aan dat ie up-to-date is. Ligt dit aan T-Mobile?
Het gerucht gaat dat HTC de updates tijdelijk stopgezet heeft, of je hebt een branded phone van t-mobile waar nog geen update voor uitgebracht is. Een paar posts terug staat een mooie guide hoe froyo op je Desire te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 14:16
Stamgastje schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 00:16:
Werkt bij jullie de proximity sensor gewoon goed? Als jullie een gesprek beginnen (bijv. voice mail als test) en dan een vinger links boven het scherm plaatsen, gaat het scherm dan uit? Bij mij werkt dit namelijk niet en ik heb daarom het vermoeden dat de sensor kapot is.

Als ik nu bel, dan gaat na een tijdje (timeout) het scherm op zwart en ophangen kan dan alleen na eerst het scherm weer aangezet te hebben. Best lastig dus. Los nog van het feit dat ik tijdens het bellen per ongeluk zou kunnen ophangen als ik de Desire tegen mijn oor houd.
Net eens geprobeerd, bij mij gaat het scherm al uit als ik m'n vinger er 1.5 a 2 cm boven hou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homey D. Clown
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-07 18:45
Homey D. Clown schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 10:16:
[...]

Ja, dat lukt dus niet. Dat is juist het probleem. Ik heb net nog 30 keer achter elkaar het juiste woord geselecteerd, maar hij blijft maar op óf staan. Echt zwaar irritant.
Voor de geïnteresseerden of de mensen die er ook last van hebben: ik ben er via een kleine omweg vanaf gekomen. In het balkje met woordsuggesties tijdens het typen staat helemaal rechts een pijltje omlaag. Tik daarop en je ziet de hele lijst van suggesties voor dat woord. Daar heb ik "woord toevoegen" gedaan en nogmaals gewoon "of" ingetikt (ook al stond het er al bij, helemaal vooraan zelfs). Pas toen ik dat had gedaan, koos hij weer voor "of", zoals het hoort dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homey D. Clown
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-07 18:45
ReCreator schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 10:41:
[...]

Instellingen -> Taal en Toetsenbord -> Touch Input -> Gebruikerswoordenboek
Druk dan op 'menu' en kies verwijderen.

Scroll naar óf en selecteer die en druk op OK.

En weg ;)
Dit kon niet, aangezien het een bestaand woord is en dus niet in mijn gebruikerswoordenboek stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 15:50

Salandur

Software Engineer

Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 10:40:
Zijn er meer mensen met problemen na de Froyo update? Heb nu geen 3g meer wel Wifi
Bij automatisch aanvullen kiest hij standaard middelste woord
Ik had gisteren ook problemen met mijn 3G verbinding. Een nieuwe SIM kaart heeft het opgelost, maar of dat bij jouw ook gaat werken weet ik niet. Feit is dat de update is terug getrokken en dat APN's niet meer bewerkt kunnen worden.

Salandur in "Android 2.2-update voor HTC Desire"

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 10:44:
[...]

Het gerucht gaat dat HTC de updates tijdelijk stopgezet heeft, of je hebt een branded phone van t-mobile waar nog geen update voor uitgebracht is. Een paar posts terug staat een mooie guide hoe froyo op je Desire te krijgen.
Cool thnx

Heb even de guide gevolgd. Helaas werkt de download link niet. Kan dus niet de 2.2 update binnenhalen via de download link. Dit zal dan dus wel bevestigen wat menigeen al dacht. De update is offline gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:29

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

even over die APN's als je die voor het eerst gaat instellen krijg je zo'n standaard lijstje "carriers" waar komen die vandaan? ik kreeg echt een lijstje met hele vage onbekende carriers. Kheb ze allemaal verwijderd en alleen de APN toegevoegd die ik gebruik.

Maaar als ik de apn instellingen reset staan ze er weer bij, lijkt dus of ze opgeslagen zijn in android zelf.

[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 05-08-2010 11:11 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Ik merkte afgelopen vrijdag iets apparts op. Ik had Google Navigatie op mijn Desire aanstaan en kreeg een telefoongesprek binnen. Deze nam ik op op mijn carkit (Parrot CK3200).
Terwijl ik aan het bellen was hoorde ik de navgiatiestem over de boxen van mijn auto. Mijn gesprekspartner hoord dit niet. Aangezien de stem heel zacht is als ik het op mijn Desire hoor vraag ik me af hoe je nou kan instellen dat de navigatie stem altijd over de boxen van mijn auto gaat. Waarschijnlijk moet ik dan iets met bluetooth streamen aangezien de verbinding over bluetooth loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote]Chiem71 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 11:07:
[...]

Cool thnx

Heb even de guide gevolgd. Helaas werkt de download link niet. Kan dus niet de 2.2 update binnenhalen via de download link. Dit zal dan dus wel bevestigen wat menigeen al dacht. De update is offline gehaald.
[/quote]

Salander
Ik ben niet zo'n techneut met mijn Desire, maar.................. betekent dit dat ik de FROYO update beter (nog) niet had kunnen downloaden?
Staat er trouwens op dit forum de correcte instellingen voor BEN?[

Dank alvast voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Ik heb sinds een paar dagen men Desire. Met 2.1 kon ik perfect gegevens en instellingen backuppen met de ingebouwde backup functie. Met 2.2 niet meer.

Ja, ik heb manueel gezocht naar Privacy > Backup, en dat gevonden, maar buiten die 2 checkboxes die ik eens uit en aan heb gezet, is er geen optie voor "backup now", of "restore now".....

Met AndExplorer zie ik wel een backup map op de SD kaart, maar de files daarin dateren van enkele dagen geleden (ten tijde van 2.1). Sinds dan werd er niets meer gebackupped en ik kan het ook niet manueel forceren.....

Meer nog, maar dit kan ongerelateerd zijn, toen ik deze morgen men desire weer aan zette, waren men homescreens compleet fucked up. Icoontjes waren verplaatst, widgets waren verdwenen, andere widgets die ik nog nooit heb toegevoegd, stonden nu plots wel op men homescreen, en dan nog half buiten beeld... (Na terug schikken en rebooten, bleef alles ditmaal wel op zijn plaats staan).

Any ideas? Of suggesties voor gratis backup apps? En dus niet enkel men sms'en en contacten, nee ook alle homescreens en settings.

Ik las nu wel dat sinds 2.2 app-settings gebackupped worden naar google zelf, maar ik lees niets over phone-settings & sms'en ......

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klein_Kipje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 08:26
stavast schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 09:47:
[...]

mijn ouders wonen in Zeeland en kom zelf uit Utrecht, ik zou best ééntje voor je mee willen nemen :) ben er dit weekend voor de visserijfeesten
Laat je wel je Desire thuis als je op pad gaat, als je met je dronken kop van die dijk afrolt is wel kapot hoor :P :P

www.weitjerock.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 11:27:

Cool thnx

Vaag, ik heb em namelijk vanmorgen nog wel kunnen downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kpz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:42

Kpz

Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 10:37:
Ik heb sinds gisteren mn Desire, heel blij mee. Maar helaas nog steeds geen update binnen.

netwerk; T-Mobile
Firmw; 2.1-update1
Softwarenr; 1.21.405.2

Handmatig checken voor updates helpt ook niet want dan geeft ie aan dat ie up-to-date is. Ligt dit aan T-Mobile?
Ja, lees de rest van het draadje ;) Je telefoon is hoogst waarschijnlijk branded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-09 19:32
Kpz schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 12:02:
[...]

Ja, lees de rest van het draadje ;) Je telefoon is hoogst waarschijnlijk branded.
Ik heb net de guide/handleiding van clem gevolgd met mijn branded t-mobile desire. En echt het werkt perfect. Draai nu lekker froyo. Echt zoveel credits voor jou Clem _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Hmm... stuit hier net op een vreemd probleem bij de telefoon van me vader.

Als hij een mp3 als ringtone wil instellen en hij gaat hiervoor naar instellingen > geluid en dan Beltoon telefoon, krijgt hij niet het keuze menu of hij de actie wil voltooien met com.htc.app.HtcRingtonePickerCct of Select Music.

Dit werkt op mijn telefoon wel gewoon...

Nu kun je natuurlijk gewoon bij je muziek zelf de menu knop gebruiken en dan "Instellen als beltoon" gebruiken maar dit is nogal een omweg en niet zo handig.

Iemand dit al vaker gehad en misschien een oplossing ervoor ? kon op google niet echt een oplossing vinden alleen maar een "Work around" zoals ik hier boven al aangaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:02
Wat is het probleem precies? Werkt het niet als 'ie het zo doet? Want dat keuzemenu hoe je het wilt voltooien krijg je alleen als Android ziet dat er twee programma's zijn die die actie zouden kunnen uitvoeren.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat is die niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 09:07

dread

Sluwe vlaming

dread schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:40:
Ik heb het probleem dat ELKE keer ik de telefoon opneem hij op luidspreker modus staat. Dan moet ik hem elke keer weer uitzetten. Iemand dit al gehad en weet hoe dit opgelost wordt?

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:03
[...]

Is niet branded, want hij heeft 405.2. Het klopt dat er geen updates zijn (dus ook voor de unbranded) omdat ik sterk het vermoeden heb dat HTC de update teruggetrokken heeft. Mijn vriendin met een 100% unbranded kon ook niet updaten (niks gevonden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Mute schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 12:12:
Wat is het probleem precies? Werkt het niet als 'ie het zo doet? Want dat keuzemenu hoe je het wilt voltooien krijg je alleen als Android ziet dat er twee programma's zijn die die actie zouden kunnen uitvoeren.
Krijg jij wel een keuze menu dan als je Instellingen > Geluid > Beltoon doet dan ?

Want ik heb er niet een applicatie opstaan die voor mij de muziek daar kan selecteren...

Edit: hierboven, download onderstaande zip, zet deze als update.zip op je sdcard, start je telefoon opnieuw op en hou je power + volume down knop ingedrukt. Kies daarna voor recovery, je krijgt nu een telefoon met een rood uitroepteken. hou de volume up ingedrukt en druk op de power knop.... selecteer dan de optie om de update.zip te installeren :)

http://liveimage.htc.com/...lease4dua3bcrut4wrv30.zip

[ Voor 31% gewijzigd door Brummetje op 05-08-2010 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 14:05
Kloppen de geruchten nou dat HTC de Froyo update heeft teruggetrokken wegens een bug in de APN's? Dat verklaart dan misschien wel waarom ik gisteren de update niet meer kreeg via het systeem zelf. Handmatig installeren lukte wel.

Ik heb overigens geen problemen na de update met 3G. In de balk bovenaan staat gewoon 3G.

Moet ik hier kijken?: Instellingen > Draadloos en nertwerken > Mobiele netwerken > Namen toegangspunten ? Hier staat bij mij gewoon netjes T-Mobile Internet aangevinkt.

Dus schijnbaar zijn de problemen niet bij iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brummetje schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 12:20:
[...]

Krijg jij wel een keuze menu dan als je Instellingen > Geluid > Beltoon doet dan ?

Want ik heb er niet een applicatie opstaan die voor mij de muziek daar kan selecteren...

Edit: hierboven, download onderstaande zip, zet deze als update.zip op je sdcard, start je telefoon opnieuw op en hou je power + volume down knop ingedrukt. Kies daarna voor recovery, je krijgt nu een telefoon met een rood uitroepteken. hou de volume up ingedrukt en druk op de power knop.... selecteer dan de optie om de update.zip te installeren :)

http://liveimage.htc.com/...lease4dua3bcrut4wrv30.zip
Link werkt niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy!!!
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:30
Stamgastje schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 00:16:
Werkt bij jullie de proximity sensor gewoon goed? Als jullie een gesprek beginnen (bijv. voice mail als test) en dan een vinger links boven het scherm plaatsen, gaat het scherm dan uit? Bij mij werkt dit namelijk niet en ik heb daarom het vermoeden dat de sensor kapot is.

Als ik nu bel, dan gaat na een tijdje (timeout) het scherm op zwart en ophangen kan dan alleen na eerst het scherm weer aangezet te hebben. Best lastig dus. Los nog van het feit dat ik tijdens het bellen per ongeluk zou kunnen ophangen als ik de Desire tegen mijn oor houd.
Triloxigen schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 00:23:
[...]

Dit heb ik inderdaad ook, vind het wel vervelend want je kunt niet direct ophangen :o
Dezelfde problemen bij mij. Mijn probleem was dat het scherm niet meer aanging als ik aan het bellen was. Kon dus met geen mogelijkheid ophangen (de andere kant moest dat doen).
Uiteindelijk heb ik het toestel maar weggebracht, en ik wacht nu op de reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vertrek morgen op vakantie naar het buitenland. Nu wil ik niet perongeluk op het internet zitten en dat ik opeens een rekening heb van 900 euro wanneer ik terug ben, daarom vroeg ik me af, wanneer ik Mobiel Netwerk op uitzet. Weet ik dan 100% zeker dat ik niet perongeluk onverwachte kosten hebt?

Verder heb ik een ander klein vraagje tussendoor, omdat ik hier toch al een vraagje stel:
Ik zit dus bij T-Mobile met een Web 'N' Walk 25 abbo. Alles wat ik niet opmaak in een maand hou ik gewoon nog extra en over. Mocht ik bellen/smsen (of zelfs internetten) in het buitenland (andere tarieven...) gaat het dan gewoon van dat geld af of worden dit wel echt aparte kosten die ik moet betalen aan het einde van de maand?
bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoFR
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 23:32
kenkreutzer schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 23:55:
Zijn er hier mensen die de app 'aandelen' gebruikt? De standaart app van HTC.

Ik kan hierbij moeilijk de AEX fondsen vinden. Zo heb ik met moeite BAM en ING gevonden, maar Philips kan ik bijvoorbeeld niet vinden. Er is wel eentje die 'koninklijke philips' heet, maar dat is de verkeerde.

Of zijn er andere handige aandelen apps? De meesten zijn Amerikaans waardoor Nederlandse bedrijven moeilijk of niet te vinden zijn...
Als je een aandeel wilt toevoegen, moet je dat doen met de afkorting van het aandeel.
Shell is bijvoorbeeld RDSA.AS. Het is inderdaad omslachtig, maar via finance.yahoo.com kom je een heel eind.
In 10 seconden heb ik philips voor je gevonden :) . PHIA.AS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Link werkt bij mij gewoon prima, meer mensen hier last van ?:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb ik ook last van, 404.
EDIT: Blijkbaar is het verboden om dat hier te doen, excuses :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2010 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:03
Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 12:45:
Ik vertrek morgen op vakantie naar het buitenland. Nu wil ik niet perongeluk op het internet zitten en dat ik opeens een rekening heb van 900 euro wanneer ik terug ben, daarom vroeg ik me af, wanneer ik Mobiel Netwerk op uitzet. Weet ik dan 100% zeker dat ik niet perongeluk onverwachte kosten hebt?

Verder heb ik een ander klein vraagje tussendoor, omdat ik hier toch al een vraagje stel:
Ik zit dus bij T-Mobile met een Web 'N' Walk 25 abbo. Alles wat ik niet opmaak in een maand hou ik gewoon nog extra en over. Mocht ik bellen/smsen (of zelfs internetten) in het buitenland (andere tarieven...) gaat het dan gewoon van dat geld af of worden dit wel echt aparte kosten die ik moet betalen aan het einde van de maand?
bvd
Hoort hier niet en het is al tig keer besproken... lezen!

[ Voor 88% gewijzigd door Anteros op 05-08-2010 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
Misschien een rare vraag, maar mijn desire pakt mijn gegevens voor het visitekaartje vanmezelf van Facebook.
Nu heb ik daar een andere profielfoto op geplaats, maar dit wordt niet veranderd in mijn Desire.
Weet iemand waar ik dit zelf kan veranderen in de telefoon ? (ik krijg het nergens gevonden)

Update:ik heb het al gevonden

[ Voor 5% gewijzigd door arjan571 op 06-08-2010 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

arjan571 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:03:
Misschien een rare vraag, maar mijn desire pakt mijn gegevens voor het visitekaartje vanmezelf van Facebook.
Nu heb ik daar een andere profielfoto op geplaats, maar dit wordt niet veranderd in mijn Desire.
Weet iemand waar ik dit zelf kan veranderen in de telefoon ? (ik krijg het nergens gevonden)
Kun je facebook niet gewoon geforceerd laten syncen bij instellingen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-09 14:06
Hoe kan ik zonder problemen mijn sd card formateren en opnieuw in gebruiken nemen? Ik heb het idee dat hier ook bestanden opstaan wat Android gebruikt, klopt dit?

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:37

Reinier

\o/

Bij mij werkt m'n Gmail uitstekend, snel en alles, behalve als ik een mailtje met een attachment wil versturen. Hij is op dit moment bezig met een plaatje van 450KB te mailen. Verbinding (WiFi) is prima, maar het duurt al een uur en hij is nog niet klaar.
Herkent iemand dit? Waar kan het aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brummetje schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 12:56:
[...]

Link werkt bij mij gewoon prima, meer mensen hier last van ?:/
Wat raar. ik gebruik IE, werkt niet. Copy/paste link naar Firefox werkt ook niet. Nja tis mijn week niet. Moest de auto voor grote beurt doen, hatsa €1400 lichter en nu wil mn nieuwe Desire ook niet updaten. Ben ik zielig of wat 8)

Anway thnx voor de hulp. Gewoon maar rustig afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-08 12:55
Datakosten was ook waar ik bang voor was toen ik naar de VS ging, maar de onverwachte kosten zaten hem erbij mij in dat m'n telefoon een aantal keer per ongeluk ging bellen in m'n zak. Heeft me aardig wat geld gekost; ik zou dus sowieso de schermvergrendeling aanzetten. Mobiel netwerk op uit zetten deed de truc voor mij prima, zodra er wifi is en je een internetprogramma opent pakt-ie dan netjes de wifiverbinding. Geen extra datakosten gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Zie net dat de OTA van de HTC website is weg gehaald :/.... Iemand een idee waarom ze dat hebben gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-09 19:32

bvd
Ja dan kan je inderdaad niet op internet. En tegenwoordig zit er een nieuwe blokkade op. Deze zorgt ervoor dat je niet zonder toestemmeing meer dan 55(60?) euro per maand in het buitenland mag internetten. Dus maak je niet druk ;)

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:52
Brummetje schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:55:
Zie net dat de OTA van de HTC website is weg gehaald :/.... Iemand een idee waarom ze dat hebben gedaan ?
Hmm, ik heb een keer of 10 voorbij zien komen dat er bugjes in de HTC update waren en dat hij niet meer werd uitgerold. Dat zal het wel zijn ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:37

Reinier

\o/

Reinier schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:21:
Bij mij werkt m'n Gmail uitstekend, snel en alles, behalve als ik een mailtje met een attachment wil versturen. Hij is op dit moment bezig met een plaatje van 450KB te mailen. Verbinding (WiFi) is prima, maar het duurt al een uur en hij is nog niet klaar.
Herkent iemand dit? Waar kan het aan liggen?
DIt is (reproduceerbaar) het geval als ik geen subject invoer ;) Met een subject is de mail na 5 seconden binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Reinier schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:34:
[...]

DIt is (reproduceerbaar) het geval als ik geen subject invoer ;) Met een subject is de mail na 5 seconden binnen.
Geen subject zou ik sowieso niet gebruiken als ik jou was, veel spam filters blokkeren het bericht dan direct...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 15:50

Salandur

Software Engineer

Je kan ook bij je mobiele netwerk instellen 'roaming' uitzetten. Op het moment dat hij dan op een ander netwerk dan t-mobile zit, zal er geen internet verbinding gemaakt worden en loop je niet tegen onverwachte kosten aan. Internet uit laten staan is ook een optie, je telefoon zal deze niet zomaar aanzetten, het is mij in iedergeval vorige maand in frankrijk niet overkomen.

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
2 vraagjes,

- is er al iets meer bekend over Mobile Maps 2010 (Sygic) op Froyo ?? Want bij mij werkt het namelijk nog steeds niet terwijl ik het toch best vaak gebruik...

- Ik heb zojuist een 8GB geheugenkaart gekocht van Sandisk. Zijn er nog belangrijke dingen die ik zeker moet overzetten vanaf mijn 4GB kaart? Of kan ik de 8GB kaart gewoon formatteren en gebruiken?

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:02
Kopieer gewoon alles van je 4GB kaart naar je 8GB kaart, dan weet je zeker dat je niks mist ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand welke microSD kaartjes van 32 GB beschikbaar zijn en compatible werken met de desire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:07

GVR

Johantjuuh schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:46:
2 vraagjes,

- is er al iets meer bekend over Mobile Maps 2010 (Sygic) op Froyo ?? Want bij mij werkt het namelijk nog steeds niet terwijl ik het toch best vaak gebruik...
Mobilemaps 10 (versie 8.14) heb ik gewoon draaien op 2.2 Is dat de versie waar jij over spreekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gemini85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-03 19:53
GVR schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:18:
[...]

Mobilemaps 10 (versie 8.14) heb ik gewoon draaien op 2.2 Is dat de versie waar jij over spreekt?
OT: Waar heb je de 8.14 vandaan? Ik heb hem gister gekocht en zit nog op 8.12. Die werkt enorm haperig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Software hoort niet in dit topic thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06-2022
Hoe kan ik .txt-bestanden op een website (forum) rechtstreeks openen? Ik heb al van alles geprobeerd en overal gezocht, maar het lukt niet. Het enige dat ik kan doen, is het opslaan, dan openen vanuit de download manager, dan met Astro naar de desbetreffende directory gaan, zoeken naar het bestand en dan pas openen met een programma naar keuze. Als ik op een .jpg klik, opent ie hem meteen, dat wil ik ook met .txt.

Bij een .xls-bestand kan ik hem downloaden en vanuit de download manager meteen openen met Quick Office. Dat is eigenlijk nog een stap te veel, maar dat is al beter.

Ik heb al gekloot met de file extensions in Astro, maar bij .txt staat 'text/plain'. Bij .xls staat bijv een heel statement over office en dat doet het dan ook. Dat zou ik ook bij .txt willen.

Iemand hier ervaring mee en tips? Heel graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clem
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Brummetje schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:55:
Iets met bugjes? Maar er zijn er ook zat mensen tevreden over, dus who knows. Anyhoe, als je wel een link kan vinden naar de Froyo OTA update op de HTC site (zie de tweede link in deze post bijv.) en je zoekt op de bestandsnaam in Google, dan heb ik het donkerbruine vermoeden dat je 'm nog wel gaat vinden ergens.

De post waarnaar ik link bevat overigens ook de makkelijkste manier om je branded Desire te unbranden + froyo er op zetten (ik zag nog wat vragen mbt debranden / handmatig Froyo updaten voorbijkomen dus ik vermeld het nog even). Dus voor diegenen die nog niet ge-debrand hebben: ga ervoor zou ik zeggen;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:52
Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:13:
Weet iemand welke microSD kaartjes van 32 GB beschikbaar zijn en compatible werken met de desire?
Ja, moet je hier maar eens kijken, daar staat vast wel iets voor je bij.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
gemini85 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:20:
[...]

OT: Waar heb je de 8.14 vandaan? Ik heb hem gister gekocht en zit nog op 8.12. Die werkt enorm haperig.
Mobile Maps wordt sowieso haperig als je internet binnen de applicatie gebruikt. Als je dat uitzet zul je zien dat de boel weer soepel gaat lopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Hebben meer mensen last van dat wanneer je de telefoon via de usb aansluit op de pc en je gewoon kiest voor "Alleen opladen" dat de sd-kaart dan gewoon niet beschikbaar is op de telefoon... Dit had ik volgens mij voorheen met 2.1 helemaal niet....

Is nogal vervelend nu we de apps ook op de sd kunnen zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janvanduschoten schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:44:
Ja, moet je hier maar eens kijken, daar staat vast wel iets voor je bij.
Bedankt! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Zaterdag krijg ik mijn Desire geleverd. Maar wat ik me nu afvraag, hoe kom ik erachter of er een amo-led scherm in zit of de zogenaamde 'super lcd'? Iemand een idee?

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Redax schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 17:16:
Zaterdag krijg ik mijn Desire geleverd. Maar wat ik me nu afvraag, hoe kom ik erachter of er een amo-led scherm in zit of de zogenaamde 'super lcd'? Iemand een idee?
Wat zegt de winkel waar je het ding gekocht hebt? Beetje eigen inzet graag, GoT is geen helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
RoD schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 17:18:
[...]

Wat zegt de winkel waar je het ding gekocht hebt? Beetje eigen inzet graag, GoT is geen helpdesk.
En je denkt zeker zelf dat de winkel dat weet? Ik weet niet of je recentelijk nog in een telefoniezaak / hardwarezaak bent geweest? Zo ja, dan weet je ook wat voor hyperintelligente verkopers daar rondlopen. Beetje rationeel nadenken wordt ook wel op prijs gesteld i.p.v.een normale vraag zo af te branden.

[ Voor 18% gewijzigd door Imperium op 05-08-2010 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
Ik weet dat GoT geen helpdesk is, en heb het zelf ook zeker al opgezocht. Ik heb hem telefonisch besteld, en toen ik vroeg naar het scherm verwees ze me naar de website. Op de site van T-Mobile staat alleen: Scherm: Touch Screen met 16 miljoen kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jippen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-08-2024
Brummetje schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:37:
Hebben meer mensen last van dat wanneer je de telefoon via de usb aansluit op de pc en je gewoon kiest voor "Alleen opladen" dat de sd-kaart dan gewoon niet beschikbaar is op de telefoon... Dit had ik volgens mij voorheen met 2.1 helemaal niet....

Is nogal vervelend nu we de apps ook op de sd kunnen zetten...
Jep, ik heb het zelfde voor, het dit ook gepost onder de update topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Zet de brightness even helemaal omlaag en open de browser.
Als je een lichte roze waas waarneemt dan weet je dat het een Desire AMOLED scherm is.

[ Voor 4% gewijzigd door Imperium op 05-08-2010 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
Imperium schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 17:25:
[...]

Als je een lichte roze waas waarneemt dan weet je dat het een Desire AMOLED scherm is.
Is dat de enigste manier? Want ik heb begrepen dat niet alle AMOLED schermen deze roze waas hebben? Of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
[...]

Deze is ook een stuk verminderd met Android 2.2 heb ik het idee. De HTC site en GoT zien er in ieder geval veel minder roze uit, ik had er niet super veel last van maar het was wel zichtbaar. De kleuren zijn nu stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

jippen schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 17:23:
[...]

Jep, ik heb het zelfde voor, het dit ook gepost onder de update topic.
Neem aan dat je nog geen oplossing hebt gezien je die er niet bij zet ? :-( Is best wel vervelend namelijk...
[...]

Ik heb sowieso een AMOLED scherm en ik heb toch echt geen roze waas hoor ;) dit is namelijk niet bij alle toestellen zo...

@ Hieronder, bron misschien een linkje van maken want heb geen idee waar je het nu over hebt :P

[ Voor 45% gewijzigd door Brummetje op 05-08-2010 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Brummetje schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 17:52:
[...]

Neem aan dat je nog geen oplossing hebt gezien je die er niet bij zet ? :-( Is best wel vervelend namelijk...

[...]

Ik heb sowieso een AMOLED scherm en ik heb toch echt geen roze waas hoor ;) dit is namelijk niet bij alle toestellen zo...
Dat is bij elke Desire zo ;) Of je moet een uitzondering zijn op 1000en gebruikers (bron: XDA)

[ Voor 7% gewijzigd door Imperium op 05-08-2010 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 14:16
J0YR1D3R schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 17:43:
[...]

Deze is ook een stuk verminderd met Android 2.2 heb ik het idee. De HTC site en GoT zien er in ieder geval veel minder roze uit, ik had er niet super veel last van maar het was wel zichtbaar. De kleuren zijn nu stukken beter.
Hey verdomd nu je het zegt. Voor de 2.2 update werd mijn scherm ook roze als ik de helderheid omlaag zette, maar dat is nu nauwelijks meer te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 17:18:
[...]

Als je op een forum echt geen vragen meer mag stellen kun je GoT wel sluiten. Ik word een beetje moe van deze opmerking die te pas en te onpas (met name te onpas) rond gestrooid word. Een forum is bedoelt om iets te vragen dat je niet weet, als je alles eerst uitgebreid moet gaan researchen heb je GoT niet meer nodig he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 18:28:
[...]

Als je op een forum echt geen vragen meer mag stellen kun je GoT wel sluiten. Ik word een beetje moe van deze opmerking die te pas en te onpas (met name te onpas) rond gestrooid word. Een forum is bedoelt om iets te vragen dat je niet weet, als je alles eerst uitgebreid moet gaan researchen heb je GoT niet meer nodig he.
offtopic:
Ik kan me voorstellen dat er van iemand verwacht wordt dat er voorafgaand de vraagstelling een klein beetje research gedaan wordt in de zin van googlen e.d. Maar ik ben het zeer zeker met je eens dat je op zo'n manier een forum wel kan sluiten.

Maar ik vrees dat dit niet de juiste plek is om deze discussie verder te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Draait hier ook als een trein op 2.2
'k heb hem zelfs niet opnieuw geinstalleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 18:28:
[...]

En toch verwachten we wél dat je hier eerst zelf op zoek gaat. Lees aub Het algemeen beleid even door.

Verdere discussie graag niet in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
T-Mobile zegt "3.7 inch full AMOLED Touch Screen". Zaterdag maar eens nagaan of dit klopt.

Ben erg benieuwd naar de internet snelheid want ik neem de komende maanden (tot aan m'n contractverlenging) nog even geen web 'n walk abonnement erbij.

Wat ik me daarmee wel afvraag is wat voor snelheid je nodig hebt om via Google maps goed te kunnen navigeren. Maar goed, ik merk het wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victorio schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 19:17:
[...]

T-Mobile zegt "3.7 inch full AMOLED Touch Screen". Zaterdag maar eens nagaan of dit klopt.

Ben erg benieuwd naar de internet snelheid want ik neem de komende maanden (tot aan m'n contractverlenging) nog even geen web 'n walk abonnement erbij.

Wat ik me daarmee wel afvraag is wat voor snelheid je nodig hebt om via Google maps goed te kunnen navigeren. Maar goed, ik merk het wel. :)
Ik kom van een iPhone 3G en ik moet zeggen dat de snelheid met H (ik meen dat dat HSDPA is) stukken sneller is. Zal natuurlijk een combinatie zijn van een snellere telefoon en een snellere verbinding maar het scheelde echt veel. Ook moet ik erbij vermelden dat ik de test gedaan heb bij mij in de buurt en hier is het heel rustig. In het centrum van Amsterdam zal het waarschijnlijk anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lock77
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Een vraag mbt Exchange email.
Bij mijn werk zijn ze kort geleden overgestapt naar een exchange 2010 server. Bij de vorige server gaf dit nooit problemen, maar na de overstap naar exchange 2010 moest ik regelmatig een pincode invoeren. Na het downloaden van lockpicker hoefde dat niet meer.
Alleen werkt lockpicker niet meer met Android 2.2, dus moet ik na 15 minuten weer een wachtwoord invoeren.

Wie weet hier een oplossing voor? Een programma die ervoor zorgt dat dit niet meer hoeft of hoe je dit op de server kan uitzetten?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Touchdown for Exchange gebruiken, je aan de policies houden, overleggen met de systeembeheerders of je telefoon niet met Exchange laten synchroniseren.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 10:34
Brummetje schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 17:52:
[...]

[...]

@ Hieronder, bron misschien een linkje van maken want heb geen idee waar je het nu over hebt :P
Zet je brightness maar eens op zijn allerlaagst, dan ben ik er vrij zeker van dat zich op zijn minst een roze tint onthuld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigmouth
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-06 16:25
Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 19:23:
[...]

Ik kom van een iPhone 3G en ik moet zeggen dat de snelheid met H (ik meen dat dat HSDPA is) stukken sneller is. Zal natuurlijk een combinatie zijn van een snellere telefoon en een snellere verbinding maar het scheelde echt veel. Ook moet ik erbij vermelden dat ik de test gedaan heb bij mij in de buurt en hier is het heel rustig. In het centrum van Amsterdam zal het waarschijnlijk anders zijn.
Ik woon centrum Amsterdam en kan je vertellen dat 't hier ook goed is hoor. Bijna continue HSDPA, soms 3G. Stukken beter dan ik had met de Xperia x1...

Liever geen bloemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
  • Laatst online: 25-07 14:41
Lock77 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 19:40:
Een vraag mbt Exchange email.
Bij mijn werk zijn ze kort geleden overgestapt naar een exchange 2010 server. Bij de vorige server gaf dit nooit problemen, maar na de overstap naar exchange 2010 moest ik regelmatig een pincode invoeren. Na het downloaden van lockpicker hoefde dat niet meer.
Alleen werkt lockpicker niet meer met Android 2.2, dus moet ik na 15 minuten weer een wachtwoord invoeren.

Wie weet hier een oplossing voor? Een programma die ervoor zorgt dat dit niet meer hoeft of hoe je dit op de server kan uitzetten?

Bedankt!
Ik draai ook 2.2 en lockpicker, het werkt hier wel. Ik heb wel een rooted toestel. Wellicht helpt je dat verder?

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst zoeken, dan pas posten.

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 06-08-2010 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:20

wontcachme

You catch me? No you wont

Ga eerst eens dit topic doorkijken en het topic over de update (notabene in hetzelfde forum). Daar staat alles wat je wilt weten

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-09 23:06
Wordt het misschien tijd voor een HTC Desire Deel 7 topic? Dit topic zit al op 64 pagina's inmiddels en daarnaast is er nog het Android-2.2-Update topic voor HTC Desire waar dezelfde onderwerpen besproken worden, niet echt ideaal. :)

Ik wil zelf ook wel de handen uit de mouwen steken maar het lijkt me dat dit eerst bij de TS ligt..? :P

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
/traan, desire vandaag laten vallen. bruine, stukje bruin eruit geslagen. helaas pindakaas. toch maar eens een case er voor halen, al haat ik dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boratnl schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 19:54:
[...]

Zet je brightness maar eens op zijn allerlaagst, dan ben ik er vrij zeker van dat zich op zijn minst een roze tint onthuld
Ik heb zelf ook last van een paars scherm bij lage helderheid en twijfel nog of ik hem terug zal sturen (dit is al de tweede). Ik ben er echter wel achter gekomen dat het paars weg trekt als je automatische helderheid aanzet. Dit zal vast al eens gemeld zijn maar het viel me net ineens op. Ik zit in het schemer dus de automatische helderheid bleef net zo laag als mijn handmatige instelling met het verschil dat het paars weg trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Vandaag iets bijzonder bizars meegemaakt:
-allereerst vermeld de Desire dat de SD kaart gecoruppted is, dat kan gebeuren, maar wou hem toch eerst even opnieuw opstarten en dit verhielp het probleem, maar daarna werd het nog aparter.
-Een paar uur later was mijn scherm zwart, en alleen maar zwart, de knopverlichting ging aan, maar het scherm bleef zwart. Batterij eruit gehaald en opnieuw aangezet, dit verhielp het probleem maar het is wel vervelend, iemand meer die dit heeft ondervonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 00:26:
[...]

Ik heb zelf ook last van een paars scherm bij lage helderheid en twijfel nog of ik hem terug zal sturen (dit is al de tweede). Ik ben er echter wel achter gekomen dat het paars weg trekt als je automatische helderheid aanzet. Dit zal vast al eens gemeld zijn maar het viel me net ineens op. Ik zit in het schemer dus de automatische helderheid bleef net zo laag als mijn handmatige instelling met het verschil dat het paars weg trekt.
Heb je de 2.2 update al? Zoals ik al zei is het bij een stuk minder erg geworde na de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 09:15
Staat achterop het doosje bij specifications.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freemann
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Freemann

CO2 Warmtepomp + VentilatieWTW

Heb sinds gisteren een mail in mijn (HTC-mail app )pop box staan die ik niet kan verwijderen. Het vreemde is dat deze mail niet in mijn outlook staat en dus niet mee wordt gesynchroniseerd. Zodra ik de mail in de HTC app probeer te verwijderen, loopt de app vast en start opnieuw op. Openen gaat ook niet......

Wie heeft er eens een zelfde probleem gehad of kan tips geven?

https://www.taltion.nl, https://www.trekhaakkoffer-huren.nl, https://www.fietsendrager-huren.nl, https://www.fietskar-huren.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Freemann schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 10:00:
Heb sinds gisteren een mail in mijn (HTC-mail app )pop box staan die ik niet kan verwijderen. Het vreemde is dat deze mail niet in mijn outlook staat en dus niet mee wordt gesynchroniseerd. Zodra ik de mail in de HTC app probeer te verwijderen, loopt de app vast en start opnieuw op. Openen gaat ook niet......

Wie heeft er eens een zelfde probleem gehad of kan tips geven?
Is er niet iets dat je heel je mailbox leeg gooit, en dan opnieuw laat downloaden? (neem daarbij even aan dat je een kopie op server laat staan bij ophalen van mail)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
  • Laatst online: 09-10-2022
je gaat zeker een amoled scherm hebben, Ik heb m'n desire ook 2dagen geleden toegekregen, en hoopte ook op een amoled scherm, en ik heb er ook nog 1. normaal worden pas vanaf volgende maand de slcd schermen gelevert konden ze mij vertellen bij pda-shop (daar zitten nog verkopers die er iets of wat van kennen)
dus als pdashop ze pas volgende maand met een ander scherm gelevert krijgen kan ik mij inbeelden dat dit voor t-mobile ook wel zal gelden.

edit: en je kan gewoon controleren op de doos van de desire, als er amoled scherm staat heb je dus 1.
ik kan mij niet inbeelden dat htc nog amoledscherm op de doos zou zetten terwijl het een slcd is

[ Voor 12% gewijzigd door XstarzZ op 06-08-2010 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jippen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-08-2024
[quote]Brummetje schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 17:52:
[...]

De boosdoener blijkt doubletwist te zijn. Na het verwijderen werkt het weer zoals het moet.
Edit: verwijderen is niet nodig, je kan het uitzetten in de settings van Doubletwist

[ Voor 11% gewijzigd door jippen op 06-08-2010 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lock77
martijnd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 23:43:
[...]

Ik draai ook 2.2 en lockpicker, het werkt hier wel met. Ik heb wel een rooted toestel. Wellicht helpt je dat verder?
Hmm, eerst deed hij het bij mij wel met Froyo. Maar na een factory reset (om weer even fris te beginnen) vroeg hij opeens naar het wachtwoord..
Heb je een custom rom draaien, en zo ja, welke gebruik je? Moet me anders toch maar gaan verdiepen hierin, want elke keer een pincode invoeren als je met je telefoon wilt spelen is echt irritant!
Bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:06
[...]

Bij mij start sygic versie 8.14 wel op maar bij het berekenen van een route loopt hij vast. Heb sygic al een keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar nog steeds hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:36
Lock77 schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 10:51:
[...]

Hmm, eerst deed hij het bij mij wel met Froyo. Maar na een factory reset (om weer even fris te beginnen) vroeg hij opeens naar het wachtwoord..
Heb je een custom rom draaien, en zo ja, welke gebruik je? Moet me anders toch maar gaan verdiepen hierin, want elke keer een pincode invoeren als je met je telefoon wilt spelen is echt irritant!
Bedankt voor je reactie.
Dit had ik ook.
Na update deed lockpicker het gewoon, mar na het opnieuw instellen van m'n exchange account ging het mis.
Er staat ook bij de omschrijving van de app in de market dat het niet werkt met froyo.

Ik zal via twitter de developer (Jeroen Brosens) vragen of hij toevallig met een update voor froyo bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online

pinda powerrr

Slow down...

Na jááááren meelezen, eindelijk een account aangemaakt, ga nu maar eens meedoen :P Langs deze weg ook een BEDANKT aan alle tweakers voor alle oplossingen en tweaks, die ik via dit forum heb gevonden. _/-\o_

Nu een paar maanden in bezit van een Desire (unbranded gelukkig...), die me erg goed bevalt overigens, na jaren Nokia te hebben gehad.
Paar dingen die me opvielen in dit topic:

-Sommigen hebben een "Car" app sinds de update, nu ben ik een fervent beller in de auto (met carkit), maar helaas kan ik de app niet vinden na de update.
Nu heb ik maar handmatig de app Car Home er op gezet. Werkt wel ok, maar eigenlijk niet precies wat ik wil...

-Het bereik vindt ik eigenlijk maar slecht, met alle Nokia's heb ik altijd vol bereik gehad in huis (Vodafone), nu slechts één streepje of niets :'(

-Vóór de update bleef de mail (POP) gewoon op mijn telefoon staan, ongeacht of ik het nou al had opgehaald dmv Outlook of niet. Nu verdwijnen alle mails gelijk als Outlook geopend wordt en de mails binnen haalt. Heb al gezocht in de instellingen, maar die staan hetzelfde als voor de update.

- Bij mij werkt Sygic probleemloos na de update (Versie 8.06, kaartversie 7.80)

- Accuduur "lijkt" me verbeterd na de update. Hier wordt de mail elke 10 minuten opgehaald, BT staat altijd aan, regelmatig internet en Facebook kijken. Ik krijg de accu niet leeg op een dag :)

[ Voor 7% gewijzigd door pinda powerrr op 06-08-2010 13:25 ]

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Laatst online: 22:07

GVR

NRG-81 schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 12:28:
[...]

Dit had ik ook.
Na update deed lockpicker het gewoon, mar na het opnieuw instellen van m'n exchange account ging het mis.
Er staat ook bij de omschrijving van de app in de market dat het niet werkt met froyo.

Ik zal via twitter de developer (Jeroen Brosens) vragen of hij toevallig met een update voor froyo bezig is.
Nu je het zegt, heb nu 2x gehad dat Sygic ineens afgesloten wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lock77
NRG-81 schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 12:28:
[...]

Dit had ik ook.

Op XDA developers staat dat hij bezig is met een update voor Froyo en hij is op zoek naar testers. Heb hem een email gestuurd dat ik me hier graag voor wil aanmelden, maar nog niets gehoord..helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freemann
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Freemann

CO2 Warmtepomp + VentilatieWTW

defusion schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 10:05:
[...]

Is er niet iets dat je heel je mailbox leeg gooit, en dan opnieuw laat downloaden? (neem daarbij even aan dat je een kopie op server laat staan bij ophalen van mail)
Nou heb uiteindelijk het hele account verwijderd en alles weer opnieuw van de server op laten halen...

heel erg vreemd verhaal allemaal, maar het werkt weer.

https://www.taltion.nl, https://www.trekhaakkoffer-huren.nl, https://www.fietsendrager-huren.nl, https://www.fietskar-huren.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:55

PoweRoy

funky!

pinda powerrr schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 13:01:
-Het bereik vindt ik eigenlijk maar slecht, met alle Nokia's heb ik altijd vol bereik gehad in huis (Vodafone), nu slechts één streepje of niets :'(
Zelfde probleem, vorige telefoon was een sony ericson waar ik altijd vol bereik had. Nu met desire vaak 0 of 1 streepjes, heel af en toe vol bereik. Fluctueert ook gewoon als ik op dezelfde plek zit op werk.

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje? Is het ook mogelijk om de desire gewoon standaard te laten en niks te doen met updates en dergelijke. Gewoon gebruik maken van de standaard functies, eventueel applicaties en het daarbij laten. Kan het apparaat hierdoor gewoon 2 jaar zonder problemen werken? Dit omdat ik het forum heb doorgekeken en allerlei problemen met updates etc. tegenkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-chrs
  • Laatst online: 26-08 09:26
Hallo,

Ik had toch even een vraagje, kijk al jaren op tweakers nu maar een account aangemaakt,

Ik heb mijn desire bij the phonehouse gekocht incombinatie met een 1 jarig vodafone abbonement.
de vodafone simkaart met het nieuwe abbonnement gaat pas over 3 maanden in tot dan houd ik mijn t-mobile abbo(vroegtijdig verlengt)

Nu was de vraag, ik zie hier al veel mensen met een update maar ik heb nog niets gekregen.
ik snap het nu niet helemaal meer.
Ik heb gebeld met the phonehouse en zij zeggen dat mijn toestel unbranded is.

Zou ik de update naar 2.2 froyo al gehad moeten hebben? of kan dit gewoon nog even duren.

Alvast bedankt.

@Bart 999

In princiepe zou dit moeten kunnen ik denk niet dat alle apps bijvoorbeeld veranderen aangezien ze met andoid 1.6(xperia x10) ook gewoon werken.

Als je dat zou willen moet je gewoon de automatische update uitzetten, dit doe je in het menu instellingen->over de telefoon->systeemsoftware updates

[ Voor 8% gewijzigd door nl-chrs op 06-08-2010 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:03

Fiber

Beaches are for storming.

nl-chrs schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 14:12:
.......
Zou ik de update naar 2.2 froyo al gehad moeten hebben?
.........
Android 2.2-update voor HTC Desire

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

nl-chrs schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 14:12:
[..]
Zou ik de update naar 2.2 froyo al gehad moeten hebben? of kan dit gewoon nog even duren.

Alvast bedankt.
[..]
Je antwoord staat gewoon in je Desire zelf..
Settings -> About phone -> Software information.

Als ik een nieuw apparaat druk ik altijd gelijk op alle knopjes en pluis het hele menu door om de structuur gelijk door te hebben. Jij doet dit blijkbaar niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-chrs
  • Laatst online: 26-08 09:26
Ken. schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 14:29:
[...]

Je antwoord staat gewoon in je Desire zelf..
Settings -> About phone -> Software information.

Als ik een nieuw apparaat druk ik altijd gelijk op alle knopjes en pluis het hele menu door om de structuur gelijk door te hebben. Jij doet dit blijkbaar niet? :P
Ik weet wel welke versie ik heb, dat is gwn 2.1 update 1 1.21.405.2

Maar ik bedoel meer van zijn ze al klaar of moet het nog komen.

Maar nu zie ik in het mooie update topic idd dat hij tijdelijk gestopt is:( nu handmatig dus downloaden?
Pagina: 1 ... 16 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.