Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:57
Volkan1984 schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 11:27:
@ Southern Sun, misschien moet je eens de handleiding/ het Android forum door lezen? H is HSDPA oftewel 3,5G. Dat is sneller dan 3G.
Misschien moet ik dat maar even doen ja, dacht dat het onder 3G zat. Bedankt voor de uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 13:27
Afbeeldingslocatie: http://i27.tinypic.com/rvdag3.jpg

;(

En dat terwijl vodafone geen bruine desires meer op voorraad schijnt te hebben, en de amoleds op zijn.

Wanneer ik contact opneem met HTC (of vodafone/gsmweb?) en erbij vertel dat ik door een andere fietser ben aangereden, is er enige kans dat ze hem voor niet al te veel geld repareren/vervangen? Heb eigenlijk geen idee hoe zoiets in z'n werk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:32
Zul je toch moeten bewijzen dat het niet jouw fout is en zonder die andere fietser gaat dat moeilijk worden. En reparatiekosten gaan niet ineens omlaag als er sprake is van medelijden.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powermage
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-06 12:26
thamm schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 13:15:
[afbeelding]

;(

En dat terwijl vodafone geen bruine desires meer op voorraad schijnt te hebben, en de amoleds op zijn.

Wanneer ik contact opneem met HTC (of vodafone/gsmweb?) en erbij vertel dat ik door een andere fietser ben aangereden, is er enige kans dat ze hem voor niet al te veel geld repareren/vervangen? Heb eigenlijk geen idee hoe zoiets in z'n werk gaat.
Ik heb hem op advies van pdashop.nl opgestuurd naar http://www.eurotwice.be/ (let op, die website is brak) schijnbaar de/een officiële HTC repair locatie.

Mijn scherm was wat minder beschadigd (maar ook gebarsten), maar dat maakt natuurlijk niets uit, ook was mn behuizing en schijnbaar de connector vervangen, koste me 152 euro inclusief alle verzendkosten. hun halen de telefoon op en brengen hem (onder rembours) weer terug. en mijn Interpolis buiten de deur verzekering betaalde me dit gelukkig allemaal terug.

Join the club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Lijkt mij dat je het niet gemerkt had dat die andere gast je scherm had gesloopt ? anders is het wel erg dom dat je niet meteen zijn verzekering erop los heb gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 22:05
[afbeelding]

;(

sjah, als dat echt zo is, heb je dan tijdens de aanrijding die fietser moeten aanspreken voor een vergoeding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ook al is het een ander zijn schul dan heeft HTC daar nog geen boodschap aan.... garantie geld als je apparaat uit zichzelf (door productie fouten ed) mankementen krijgt, dus als er onderdelen kapot gaan die met normaal gebruik niet kapot mogen gaan.

Een ongeluk is dikke pecht, probeer je WA verzekering oid eens.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:57
Als ik dat zie ben ik toch blij dat ik er een verzekering bij heb genomen. Ongeluk blijft in een klein hoekje zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamm
Pardon jongens, ik heb het wat krom geformuleerd. Ik heb hem laten vallen, dus het was gewoon m'n eigen domme schuld. Dat met een aanrijding was echt een 'wat als ik dat zou zeggen' vraag.

Ik neem aan dat een verzekering hieraan niets kan doen, dus ik vrees dat het dan zo'n reparatie wordt. Wel veel geld, 150 euro.. Ik denk er nog even over. Het ziet er niet uit, maar hij doet het nog.

[ Voor 7% gewijzigd door thamm op 31-07-2010 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:45
Chaoss schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 13:29:
Ook al is het een ander zijn schuld dan heeft HTC daar nog geen boodschap aan.... garantie geld als je apparaat uit zichzelf (door productie fouten ed) mankementen krijgt, dus als er onderdelen kapot gaan die met normaal gebruik niet kapot mogen gaan.

Een ongeluk is dikke pecht, probeer je WA verzekering oid eens.
Je moet de WA verzekering van de tegenpartij aanspreken, niet je eigen WA verzekering.
Het maakt niet uit of nu je fiets of GSM beschadigd is. Dit alles valt te claimen.
Als alleen het glas kapot zou zijn valt de schade misschien mee, is echter het AMOLED scherm defect dan lopen de kosten flink op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 19:18
thamm schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 13:35:
[....] Wel veel geld, 150 euro.. Ik denk er nog even over. Het ziet er niet uit, maar hij doet het nog.
Kijk je wel uit dat de barst niet scherp is?
Voor je het weet heb je je oor open liggen bij het bellen en ik kan je uit ervaring vertellen dat dat nogal hard kan bloeden als je in je oor of wang snijdt.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamm
Heb het even gechecked, het voelt allemaal relatief glad aan. Toch bedankt voor de waarschuwing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:05
[afbeelding]

;(

Ik heb mijn telefoon eergisteren opgehaald bij vodafone en ze wisten inderdaad te vertellen dat er voorlopig geen bruine meer komen, enkel zilveren. Ik vind dat zilver er ook wel sjiek uitzien. Ik heb er nog wel eentje met een amoled scherm gekregen :)
michiel_ schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 11:01:
[...]

Toevallig heb ik gister mijn telefoon debranded. Verschillen met de vodafone ROM:
  • Bij de setup kan je kiezen tussen Vodafone en Vodafone business als provider (met vodafone sim erin)
  • Meer talen
  • Geen vodafone scene meer.
Voor zover ik weet is de rest hetzelfde.
Als dit inderdaad de kenmerken zijn van een vodafone rom, levert vodafone hun nieuwe toestellen ook debranded. Ik kon inderdaad kiezen tussen vodafone en vodafone business en kan nergen een vodafone scene bekennen. Toch beter van Vodafone _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Informatie over leveringen mag in het ABO-topic in Telecomproviders.

Verder mag verzekeringsfraude hier achterwege blijven :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamm
Snap ik, pardon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

@Dreadramon, en welke software versie heb je ?

Hieronder: dan is die idd debranded :)

[ Voor 31% gewijzigd door Brummetje op 31-07-2010 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:05
Softwarenummer: 1.21.405.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PradaBrada
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-07-2024
Even voor de zekerheid: leidt debranden van je toestel tot verval van garantie?

Lenovo Yoga Book Windows | Samsung Galaxy S8 Arctic Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Dit hoort hier niet.

[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 31-07-2010 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

PradaBrada schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 14:45:
Even voor de zekerheid: leidt debranden van je toestel tot verval van garantie?
Denk het niet, je kan als die kapot is hem ook rechtstreeks naar HTC sturen, en anders kun je altijd nog de standaard vodafone/t-mob rom er weer op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-03 18:43
Ik heb mijn contacten met facebook samengebracht. Alleen als ik op contact picture in de contactenapp druk verschijnt er geen Facebook shortcut (wel bellen, sms, contactinfo, whatsapp of maps). Bij de nexus is dit wel zo. Heb ik iets over het hoofd gezien?

[ Voor 4% gewijzigd door vogelaarke135 op 31-07-2010 15:58 ]

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een paar dagen ergens last van, de market geeft aan dat er updates zijn maar als ik deze wil installeren blijft hij hangen op "download starten". Hij gaat niet over tot het daadwerkelijk downloaden en installeren van de app.
Ik heb het via wifi en via 3g/hsdpa geprobeerd, beide zonder succes. Rebooten helpt ook niet.

[edit]
Laat maar, blijkbaar wil hij niet meer zodra je telefoon begint te klagen dat je niet veel ruimte meer over hebt... Wat zal dat froyo een verlossing zijn zeg....

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2010 16:33 . Reden: eerst nog meer proberen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ziet er naar uit Motorola HTC alsnog de loef probeert af te steken door vanavond als 'test' alvast de 2.2 update aan te bieden aan een beperkt aantal Droid-gebruikers, waarmee ze dan in plaats van de HTC Desire het eerste 'geskinde' toestel zouden kunnen worden dat officieel naar Froyo geupgrade wordt. http://phandroid.com/2010...date-as-early-as-tonight/
Leuke agressieve marketing van Motorola, net nadat ze Apple's ontvangstproblemen ook al op de korrel hadden genomen http://www.macdailynews.com/index.php/weblog/comments/25827/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-09 13:39

Armada

-Wat wil je weten?-

michiel_ schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 11:01:
[...]

Toevallig heb ik gister mijn telefoon debranded. Verschillen met de vodafone ROM:
  • Bij de setup kan je kiezen tussen Vodafone en Vodafone business als provider (met vodafone sim erin)
  • Meer talen
  • Geen vodafone scene meer.
Voor zover ik weet is de rest hetzelfde.

Voor de geinteresseerden: ik heb deze guide gevolgd, maar deze rom erop (1.21) gegooid. De ROM uit de guide is een versie 1.15, terwijl mijn toestel 1.19 draaide, en kon deze niet updaten. Met de 1.21 versie ging dat wel goed. Ik heb hier nog even over getwijfeld, omdat het een WWE (world wide edition) betreft, maar ik las een stukje terug in dit topic dat dit de juiste ROM was voor Stock NL.
Pfoeh, toch maar geunbrand via deze methode. Toen ik hem opnieuw startte gaf hij nog steeds de vraag Vodafone en Vodafone business als provider (met vodafone sim erin), dus ik dacht dat het niet goed gegaan was. Maar de versie nummer is nu goed 1.21.405.2, dus het lijkt goed gegaan te zijn (naast dat ik nu ook de melding heb dat er GEEN updates op de telefoon zijn :)
Nu dus maar afwachten wanneer ze de updates uitrollen. Is het al gesignaleerd, of hebben we de broer van de eerdere dode mus nu te pakken? ;)

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 19:04:
[...]

Pfoeh, toch maar geunbrand via deze methode. Toen ik hem opnieuw startte gaf hij nog steeds de vraag Vodafone en Vodafone business als provider (met vodafone sim erin), dus ik dacht dat het niet goed gegaan was. Maar de versie nummer is nu goed 1.21.405.2, dus het lijkt goed gegaan te zijn (naast dat ik nu ook de melding heb dat er GEEN updates op de telefoon zijn :)
Nu dus maar afwachten wanneer ze de updates uitrollen. Is het al gesignaleerd, of hebben we de broer van de eerdere dode mus nu te pakken? ;)
Volgens gebruiker mdcsusa heeft hij de update al binnen gehad, maar dat was gisteren omstreeks zes uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 18:26:
Het ziet er naar uit Motorola HTC alsnog de loef probeert af te steken door vanavond als 'test' alvast de 2.2 update aan te bieden aan een beperkt aantal Droid-gebruikers, waarmee ze dan in plaats van de HTC Desire het eerste 'geskinde' toestel zouden kunnen worden dat officieel naar Froyo geupgrade wordt. http://phandroid.com/2010...date-as-early-as-tonight/
Leuke agressieve marketing van Motorola, net nadat ze Apple's ontvangstproblemen ook al op de korrel hadden genomen http://www.macdailynews.com/index.php/weblog/comments/25827/
Da's leuk, maar HTC zou toch dit weekend ook uitkomen met de 2.2 upgrade? (de uitstel van afgelopen donderdag ...)

Motorola stelt als merk helemaal niets voor hier in Nederland (en omringende landen).
De marketing impact zal dus gering zijn als ze toch nog als eerste met de update uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

De Droid wordt hier dan ook helemaal niet verkocht. Wat ze waarschijnlijk proberen is om voor de release in de VS sneller te zijn dan HTC. Daar verkoopt HTC de Incredible en de Evo, die binnenkort ook Froyo krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De evo heeft al froyo kijk maar op Androidpolice of androidcentral.com
Dus wij zijn de tweede, Desire bezitters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 19:46:
De evo heeft al froyo kijk maar op Androidpolice of androidcentral.com
Dus wij zijn de tweede, Desire bezitters
Precies.
Motorola is met de Droid dus al te laat. Vette pech voor ze.
Dat de Desire een paar dagen later komt is geen ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

intussen blijft het nog erg stil rond de Froyo update voor de desire... nog steeds niets gehoord van mensne die hem binnen hebben. Khad uit de laatste berichten toch wel begrepen dat ze ergens dit weekend zouden beginnen met uitrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik heb hem! nog niet dus ;(

Dat ze dit weekend zouden beginnen geloof ik sowieso niet echt, het is tenslotte "maar" een stukje service. Waarom zouden ze daar op niet-werktijden extra mankracht voor inzetten?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 00:59
Even een niet-FroYo gerelateerde vraag. Sinds de laatste update (die met voorbereiding voor FroYo) kan ik bij Bluetooth onder Geavanceerde Instellingen wel op FTP Server klikken (hij is niet grijs), maar vervolgens springt hij niet aan en er komt ook geen vinkje bij. Rebooten enzo helpt ook niet. Zijn er meer mensen met dit probleem en eventueel een oplossing?

p.s. Hopelijk houdt HTC zich deze keer wel aan hun eigen belofte, ik zou erg graag op vakantie gaan met 2.2 aangezien mijn opslaggeheugen toch wel erg vol begint te raken O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag, misschien dat ik wat over het hoofd zie.
Heb nu wat apk. bestanden en deze gekopieerd naar mijn SD kaart.

Door middel van Astro kan ik mijn SD kaart benaderen en kan ik de software installeren, maar hoe kan het dat ik de programma's niet terug zie in mijn menu?

Hoop dat jullie een antwoord hebben op mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 20:34:
Even een vraag, misschien dat ik wat over het hoofd zie.
Heb nu wat apk. bestanden en deze gekopieerd naar mijn SD kaart.

Door middel van Astro kan ik mijn SD kaart benaderen en kan ik de software installeren, maar hoe kan het dat ik de programma's niet terug zie in mijn menu?

Hoop dat jullie een antwoord hebben op mijn vraag.
Heb je bij je instellingen de functie onbekende bronnen aangezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 20:47:
[...]
Heb je bij je instellingen de functie onbekende bronnen aangezet?
Ja dus hij installeert ze ook wel daadwerkelijk maar zie ze niet terug in mijn menu, gaat tot nu toe om de applicaties launcher pro en beautiful widgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Dat zijn ook niet echt programma's.... "Beautiful Widgets"....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien beautiful widgets gewoon in de market kopen ipv een apk ervan te downloaden, wel zo leuk voor de developer die er moeite voor heeft gedaan om het te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 20:50:
[...]

Ja dus hij installeert ze ook wel daadwerkelijk maar zie ze niet terug in mijn menu, gaat tot nu toe om de applicaties launcher pro en beautiful widgets.
Launcher Pro is een vervanger voor de Sense UI, en Beautiful Widgets idem op een andere manier. Zou je niet deze programma's kopen ipv illegaal downloaden en zo de developers niet steunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Discussie over software hoort hier niet thuis. Zeker niet als het om warez gaat. Ontopic aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Stukfruit schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 20:15:
Ik heb hem! nog niet dus ;(

Dat ze dit weekend zouden beginnen geloof ik sowieso niet echt, het is tenslotte "maar" een stukje service. Waarom zouden ze daar op niet-werktijden extra mankracht voor inzetten?
Waarom niet ...
1 augustus is tenslotte een mooie datum om mee te beginnen!
En daar heb je geen extra mankracht voor nodig, een batchjob op een bepaalde tijd laten starten is voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addinjo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-03-2021
Lijkt mij ook niet al teveel werk om die 2.2 update uit te brengen.

Zojuist de Hero van het vrouwtje naar 2.1 aan het brengen, moest eerst nog een systeemupdate handmatig via de htc site uitvoeren alvorens ik de OTA naar 2.1 kon downloaden, ben erg benieuwd of de Hero nu even lekker gaat lopen als mijn Desire.

swing when you're winning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Even lekker vast niet, maar zal vast een stuk beter lopen.....

Toen 1.6 nog op de Hero stond en ik bij iemand aan het meekijken was... schokte dat echt alle kanten op.. zelfs bij het wisselen van schermpjes (Bureaubladen)... dat was echt wel heel erg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 15:05

ronaldm3

Apple Watch :)

Even een vraag aan mede-tweakers,
Ik heb thuis internet van KPN met zo'n zeer goed werkende Xperiabox... nu heeft mijn HTC een eigenaardig probleem.
Hij wil wel connecten via wifi alleen internetten doet ie niet:(
Mijn huidige nokia telefoon(n97) doet het gewoon wel... wat kan hier het probleem zijn?
Stiekem hoop ik dat er morgen een update vrijkomt(2.2) en dat het dan verholpen is.. maar toch blijf ik het vreemd vinden!

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

ronaldm3 schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 23:16:
Even een vraag aan mede-tweakers,
Ik heb thuis internet van KPN met zo'n zeer goed werkende Xperiabox... nu heeft mijn HTC een eigenaardig probleem.
Hij wil wel connecten via wifi alleen internetten doet ie niet:(
Mijn huidige nokia telefoon(n97) doet het gewoon wel... wat kan hier het probleem zijn?
Stiekem hoop ik dat er morgen een update vrijkomt(2.2) en dat het dan verholpen is.. maar toch blijf ik het vreemd vinden!
Wat heb je zelf al geprobeerd om het werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Kan je alleen niet internetten of zie je ook geen ads in programma's met advertenties? In geval van het laatste heb je gewoon helemaal geen verbinding en zou ik de instellingen eens nalopen...

HoppyF schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 21:55:
[...]

Waarom niet ...
1 augustus is tenslotte een mooie datum om mee te beginnen!
En daar heb je geen extra mankracht voor nodig, een batchjob op een bepaalde tijd laten starten is voldoende.
Omdat Murphy :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de (lui-type) mensen met een linux-systeem en die (hopelijk..) morgen wakker willen worden met een update.zip op hun computer (want je moet maar afwachten hoe snel het gaat OTA als de update daadwerkelijk vrij komt - half Desire-Europa zit nu op het vinkentouw). Zelf heb ik het niet geprobeerd (nu geen zin om de code op malware na te lopen - gebruik geschiedt op eigen risico uiteraard, alhoewel xda wel een gevestigde naam is).
Ik houd voorlopig de Twitter-sphere wel een beetje in de gaten (met dus het risico dat mijn Desire straks in een enorme qeue terecht komt), maar misschien zet ik toch nog het scriptje aan het werk voor ik ga slapen.
Anyway, het scriptje staat hier http://www.nodch.de/mit-p...tc-desire-aufspueren/2023 (Sie söllen Deutschkentnisse hir für brauchen ???? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

RoD schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 23:37:
[...]

Wat heb je zelf al geprobeerd om het werkend te krijgen?
Eigenlijk alles behalve een hard-reset.

En daar wil ik ook graag nog even mee wachten gezien het fijt dat je dan alles kwijt bent.

Het gekke is dat als ik me telefoon op mijn werk aanmeld op dat wifi netwerk... dat ie het dan WEL doet... dat is linksys ofzo... dus eigenlijk kan je zeggen dat het of aan de modem ligt of aan HTC.
Vroeger deed de htc het wel gewoon goed izm deze modem.

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:08

jerry_a

doei

Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 23:50:
Voor de (lui-type) mensen met een linux-systeem en die (hopelijk..) morgen wakker willen worden met een update.zip op hun computer (want je moet maar afwachten hoe snel het gaat OTA als de update daadwerkelijk vrij komt - half Desire-Europa zit nu op het vinkentouw). Zelf heb ik het niet geprobeerd (nu geen zin om de code op malware na te lopen - gebruik geschiedt op eigen risico uiteraard, alhoewel xda wel een gevestigde naam is).
Ik houd voorlopig de Twitter-sphere wel een beetje in de gaten (met dus het risico dat mijn Desire straks in een enorme qeue terecht komt), maar misschien zet ik toch nog het scriptje aan het werk voor ik ga slapen.
Anyway, het scriptje staat hier http://www.nodch.de/mit-p...tc-desire-aufspueren/2023 (Sie söllen Deutschkentnisse hir für brauchen ???? )
Op XDA http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=740037

Als een hoop mensen dit gaan doen werkt het net als een DDOS aanval en krijgt niemand zijn update,

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ronaldm3:
Die experiabox is gewoon een baggerbak. Ik ben ooit bij iemand langs geweest die met geen mogelijkheid zijn Asus notebook aan de gang kreeg op de experia box. Een ander PC deed het wel. Ik mij MSI netboekje proberen, ook wel deels connecten, maar vervolgens niets kunnen doen, zelfde als de Asus. De enige overeenkomst was dat beide note/netbooks een Atheros netwerk kaart hadden. De volgende dag langs geweest met het zelfde netbook met USB Wifi stick (RTL chipset). Geen enkel probleem. Conclusie, Atheros en experia box vreten elkaar niet.
En om nu weer on topic te komen. Als je problemen hebt met je HTC, goede kans dat de experia box het probleem is. Dat ding heeft compatibiliteitsproblemen (hmm doet het lekker met 3x woordwaarde). Als je KPN belt krijg je te horen dat alleen hun USB stick wordt gesupport, en dus niet je HTC telefoon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jerry_a schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 00:02:
[...]

Op XDA http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=740037

Als een hoop mensen dit gaan doen werkt het net als een DDOS aanval en krijgt niemand zijn update,
Ik denk dat het vrij makkelijk te verhelpen is door HTC, gewoon een kwestie van één ip adres blokkeren. Wat is trouwens het nut van continu checken met zo'n scripje? Het is toch niet zo dat willekeurige telefoon een update krijgen en dus vaak de server pingen je kansen vergroten? (m.a.w. als je niet vaak genoeg checked dan kan het gebeuren dat de update even beschikbaar was voor jouw telefoon, maar dan naar iemand anders gaat...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertvw1
  • Laatst online: 21:43
Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 00:39:
@ronaldm3:
Die experiabox is gewoon een baggerbak. Ik ben ooit bij iemand langs geweest die met geen mogelijkheid zijn Asus notebook aan de gang kreeg op de experia box. Een ander PC deed het wel. Ik mij MSI netboekje proberen, ook wel deels connecten, maar vervolgens niets kunnen doen, zelfde als de Asus. De enige overeenkomst was dat beide note/netbooks een Atheros netwerk kaart hadden. De volgende dag langs geweest met het zelfde netbook met USB Wifi stick (RTL chipset). Geen enkel probleem. Conclusie, Atheros en experia box vreten elkaar niet.
En om nu weer on topic te komen. Als je problemen hebt met je HTC, goede kans dat de experia box het probleem is. Dat ding heeft compatibiliteitsproblemen (hmm doet het lekker met 3x woordwaarde). Als je KPN belt krijg je te horen dat alleen hun USB stick wordt gesupport, en dus niet je HTC telefoon....
Ik heb hier 2 HTC Desires volledig werkend op een experia box. Nergens problemen mee. Overigens ook twee laptops met Atheros netwerk kaarten. Eerlijkheidshalve moet ik er wel bij zeggen dat een van de laptops het niet direct deed, maar pas nadat ik het kanaal van de wifi had veranderd naar 8. De Desires deden het op zowel 13 als 8. Wellicht is dit iets voor ronaldm3 om te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Geen slowchat aub.

[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 01-08-2010 03:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte12345
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-05-2024
Ik vind het fijn om de taal van de meeste dingen in het engels te hebben, maar van bijvoorbeeld navigate vind ik wel handig om in het nederlands te hebben. Kan je zorgen dat bepaalde apps (of in in ieder geval maps) in het nederlands zijn terwijl de rest in het engels is?

[ Voor 20% gewijzigd door Jelte12345 op 01-08-2010 03:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

Robbertvw1 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 01:26:
[...]

Ik heb hier 2 HTC Desires volledig werkend op een experia box. Nergens problemen mee. Overigens ook twee laptops met Atheros netwerk kaarten. Eerlijkheidshalve moet ik er wel bij zeggen dat een van de laptops het niet direct deed, maar pas nadat ik het kanaal van de wifi had veranderd naar 8. De Desires deden het op zowel 13 als 8. Wellicht is dit iets voor ronaldm3 om te proberen?
Thanks Erik en Robbert,
Ik heb dan toch een gekke vraag/opmerking... mijn telefoon deed het in het verleden wel met mijn xperiabox... Denk wel dat ie een soort van kapot is alleen blijf ik het dan wel vreemd vinden dat ie het nog wel doet tezamen met mijn n97.
En hoe kan ik het kanaal van wifi veranderen?
Dank voor de hulp :)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Voor iedereen die nu scripts wil gaan gebruiken om automatisch te checken of de update er al is: doe dit niet, je kan ook gewoon lekker makkelijk op de volgende pagina kijken:

http://intranet.nptohc.co.uk/wkd2639/ota/

Deze pagina ververst automatisch en checkt ieder kwartier (oid) of de update in de virtuele schoen onder de schoorsteen terecht is gekomen.

"FOTA_CANCEL" betekent dat de update er nog lang niet is, een andere tekst met een url erin is uiteraard beter nieuws.

* Stukfruit voorspelt dat het morgen pas gebeurt...

@Edit:

Volgens HTC Duitsland (Facebook) zouden ze tien uur terug begonnen zijn met de uitrol...
Hallo, wie auch schon vorab beschrieben. Die Updates kommen nicht bei allen gleichzeitig an. Wir haben heute begonnen mit den "Roll-out". Aufgrund der Mechanik, wie Updates über Android verteilt werden, erhalten nicht alle gleichzeitig das Update. Auch ich habe es noch nicht erhalten.

[ Voor 26% gewijzigd door Stukfruit op 01-08-2010 10:03 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertvw1
ronaldm3 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 08:57:
[...]

Thanks Erik en Robbert,
Ik heb dan toch een gekke vraag/opmerking... mijn telefoon deed het in het verleden wel met mijn xperiabox... Denk wel dat ie een soort van kapot is alleen blijf ik het dan wel vreemd vinden dat ie het nog wel doet tezamen met mijn n97.
En hoe kan ik het kanaal van wifi veranderen?
Dank voor de hulp :)
Het kanaal veranderen kan in de experiabox zelf, bij de wifi settings. Als je dat op 'handmatig' zet kun je het kanaal veranderen. Als je er niet uitkomt, kijk even in de handleiding of zoek even op het type experiabox op google. (Welke experiabox heb je eigenlijk?)

Ik heb twee weken geleden ook wat problemen gehad met m'n Desire. Heb ongeveer 2 dagen gehad dat ik thuis niet meer met wifi kon connecten (was geen experiabox). Ik kreeg constant de melding dat wifi niet ingeschakeld kon worden. Na 2 dagen was het probleem ineens voorbij en sindsdien werkt alles weer goed.
Dus misschien is het een kwestie van geduld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Stukfruit schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 09:02:
Voor iedereen die nu scripts wil gaan gebruiken om automatisch te checken of de update er al is: doe dit niet, je kan ook gewoon lekker makkelijk op de volgende pagina kijken:

http://intranet.nptohc.co.uk/wkd2639/ota/

Deze pagina ververst automatisch en checkt ieder kwartier (oid) of de update in de virtuele schoen onder de schoorsteen terecht is gekomen.

"FOTA_CANCEL" betekent dat de update er nog lang niet is, een andere tekst met een url erin is uiteraard beter nieuws.

* Stukfruit voorspelt dat het morgen pas gebeurt...

@Edit:

Volgens HTC Duitsland (Facebook) zouden ze tien uur terug begonnen zijn met de uitrol...

[...]
Dit is ook wel een leuke: http://htc-desire-get-froyo.u4y.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:52

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Heb middels de zoekopdracht niks kunnen vinden dus heb een vraag ;)

Is het zo in te stellen dat pop3 tweerichting verkeer wordt?
Als ik in de Ziggo webmail bijv een mail wis dan moet ik hem op de desire ook nog wissen. Andersom werkt het wel goed.

Op mij oude touch pro2 werkte dit wel en is toch wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:32
pop3 is altijd 'eenrichtingsverkeer'. Pop3 haalt namelijk gewoon alles wat op de server staat op en doet er verder niks mee. Als jij op je Zeggo webmail een mail weggooit, dan staat 'ie niet meer op de server en kan je Desire 'm dus ook niet meer ophalen.

Wat jij wilt is IMAP.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbertvw1 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 09:38:
[...]
(Welke experiabox heb je eigenlijk?)
Oh daar zeg je wat trouwens, Deze mensen hadden net een nieuwe experia box gekregen. Deze was als ik me niet vergis ook geschikt voor video on demand. De oude was geen probleem, en werkte prima.
Als hij eerder wel gewerkt heeft, zou het kunnen zijn dat ik een nieuwe firmware heeft gekregen. KPN schijnt die dingen op afstrand te kunnen doen (evenals alle instellingen aanpassen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertvw1
Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 11:17:
[...]

Oh daar zeg je wat trouwens, Deze mensen hadden net een nieuwe experia box gekregen. Deze was als ik me niet vergis ook geschikt voor video on demand. De oude was geen probleem, en werkte prima.
Als hij eerder wel gewerkt heeft, zou het kunnen zijn dat ik een nieuwe firmware heeft gekregen. KPN schijnt die dingen op afstrand te kunnen doen (evenals alle instellingen aanpassen).
Ik heb ook een nieuwe experiabox. Met de oude experiabox werkte alles perfect, met die nieuwe moest ik dus eerst het kanaal veranderen voordat ik met een van de laptops wifi werkend kreeg.

Een handige app voor je Desire om een vrij kanaal te vinden is trouwens WiFi Analyzer. Overigens is het volgens mij ook afhankelijk van de gevoeligheid van je netwerkkaart welk kanaal het beste werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 11:17:
[...]

@Erik en Robbert,
Ik heb de experia box TG787 en heel eerlijk gezegt ben ik er erg klaar mee ;)
Ik ga wel ff spelen met de installatie cd en dan maar eens kijken ofdat dat werkt;)

In ieder geval bedankt voor de hulp!
Ik laat het wel weten als die het weer doet... en anders.... morgen KPN bellen voor een nieuwe _/-\o_

12:57... meerdere dingen geprobeerd maar krijg het niet voor mekaar om met me htc te kunnen internetten over m'n eigen! wifi netwerk :(

[ Voor 7% gewijzigd door ronaldm3 op 01-08-2010 12:58 . Reden: Ff bijgewerkt! ]

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Mijn tel is nu terug en ze zouden de telefoonsoftware hebben geupdate. Nu had ik al de meest recente software. Hebben ze dan eigenlijk niets nuttigs gedaan:S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Sj44k13 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 12:00:
Mijn tel is nu terug en ze zouden de telefoonsoftware hebben geupdate. Nu had ik al de meest recente software. Hebben ze dan eigenlijk niets nuttigs gedaan:S?
Wat was er mis met je toestel dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vervelend probleem,
als mijn wekker afgaat, en ik zet deze uit, dan blijft mijn scherm gewoon aan... soms duw ik de wekker uit en blijf ik nog een half uur langer liggen, maar mijn scherm van de gsm blijft dan een half uur aan...waardoor de batterij ineens half leeg is

en nog een vraagje, hoe kun je in gmail instellen dat als je je mail leest op je gsm, dat die ongelezen blijft op pc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:17

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
hij rebootte zonder reden en was dan meestal warm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Site geeft hier nu een timeout :p
Op m'n Desire nog geen update trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het staat er echt :P

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/hvCiu.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Handmatige update check gedaan en hij zegt dat er geen updates zijn -O-

Die sites zijn dus niet betrouwbaar of de update wordt per land beschikbaar gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightLuke
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-09 21:19
Die andere site die dezelfde check uitvoert geeft dit (nog) niet aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:59
Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 12:21:
[...]

Handmatige update check gedaan en hij zegt dat er geen updates zijn -O-

Die sites zijn dus niet betrouwbaar of de update wordt per land beschikbaar gesteld.
Updaten gaat in stappen dus kan zijn dat ze vandaag dan inderdaad gaan beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Op xda heeft iemand nu pas de 1.21.405.2 update gekregen. Kan het zijn dat HTC deze update nu eerst naar iedereen pusht die hem nog niet heeft, zodat zij ook naar FroYo over kunnen?

Als dit zo is, kan het ook zijn dat die update scripts dat voor FroYo aanzien. Ik weet niet of die scripts op elke update checken, of specifiek op FroYo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
LightLuke schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 12:21:
Die andere site die dezelfde check uitvoert geeft dit (nog) niet aan...
Kan zijn, maar de site met het bakje FroYo + de Desire liet rond 10:30 vanmorgen nog zien dat er GEEN update beschikbaar was, dit is toch echt veranderd.

http://htc-desire-get-froyo.u4y.eu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AbFc0.jpg

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightLuke
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-09 21:19
HoppyF schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 12:42:
[...]

Kan zijn, maar de site met het bakje FroYo + de Desire liet rond 10:30 vanmorgen nog zien dat er GEEN update beschikbaar was, dit is toch echt veranderd.

Toch knap dat op vrijwel alle forums/sociale media die ik lees (xda-dev twitter,facebook etc) nog niemand een update binnen heeft...
HTC verliest wel een beetje geloofwaardigheid op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Dit is wel jammer idd.... maargoed de dag is nog niet voorbij natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Weet iemand of zo'n Li-Polymer accu echt merkbaar langer mee gaat dan de originele Li-Ion accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 13:18
Chaoss schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 13:03:
Weet iemand of zo'n Li-Polymer accu echt merkbaar langer mee gaat dan de originele Li-Ion accu?
Die vraag lijkt me beter Accessoires voor de HTC Desire te passen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

sorry wist niet dat dat topic bestond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
LightLuke schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 12:53:
[...]

Toch knap dat op vrijwel alle forums/sociale media die ik lees (xda-dev twitter,facebook etc) nog niemand een update binnen heeft...
HTC verliest wel een beetje geloofwaardigheid op deze manier.
Kan ook zijn dat de update klaarstaat, maar nog niet vrijgegeven is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Die .eu-site schijnt fake te zijn.

Wel erg lullig als straks blijkt dat ze zoveel ophef hebben gemaakt om een test-uitrol. Daar waren ze een week en een maand terug ook al mee bezig -O-

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 18:15
De EU site geeft nu aan dat er geen update beschikbaar is... :(

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
(Let vooral op het tijdstip)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rinkejan/HTC_FroYo_Check.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Tijdstip klopt toch gewoon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel jammer dat de update nog niet beschikbaar is,ik kan echt niet meer wachten, want ik ben echt benieuwd naar Froyo. Denk dat dat bij iedereen wel zo is :P Maarja, de dag is gelukkig nog niet voorbij :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2010 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Het kan niet zo zijn dat de ene keer er wel een update beschikbaar is en even later weer niet.
Deze EU site lijkt dus inderdaad niet betrouwbaar net als de informatie die HTC zelf geeft.
Ik denk dat we het wachten beter op kunnen geven en wat anders kunnen gaan doen want dit is een zinloze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:35

Creesch

bla bla!

Heeft iemand eigenlijk ervaring met dit soort grote updates? Moet ik het zien als een servicepack waarbij de instellingen, homescreen, etc bewaard blijven of is het een schone installatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"dag is nog niet om"?

Wie zegt dat hij vandaag komt, eigenlijk?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2010 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 10:01
Het is gewoon balen dat niemand buiten de mensen van HTC zelf weet wanneer die komt. Als ze dat nou eens duidelijk zouden maken zou dat veel irritatie en teleurstellingen voorkomen. De een zegt dat die sowieso dit weekend komt, de ander zegt maandag/gelijk na het weekend en de derde heeft het over een paar dagen tot een week. Daar kan niemand wat mee. Als HTC nou eens één bericht de deur uit waarin ze 1 dag noemen waarop die uitkomt is het voor iedereen duidelijk en hoeft niemand (inclusief mezelf) te huilen en te zeuren wanneer die nou komt.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 21:53
Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 13:31:
Wel jammer dat de update nog niet beschikbaar is,ik kan echt niet meer wachten, want ik ben echt benieuwd naar Froyo. Denk dat dat bij iedereen wel zo is :P Maarja, de dag is gelukkig nog niet voorbij :)
Mijn defrost 2.5 werkt prima, ik zie geen reden om over te stappen naar de officiële als die uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Houd dit topic aub nuttig. Replies als "issie er nou nog niet" voegen niets toe en worden vanaf nu verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zijn en blijven speculaties. Ik denk dat het beste gewoon is om te wachten en al die posts over wanneer komt hij, denk dat die overbodig zijn. Wat ik me eerder afvraag wat vodafone van plan is met de release, want volgens mij zijn die mensen de dupe gezien het feit het weer maanden zal gaan duren voordat ze hun shit er in hebben gestopt waardoor de ROM weer rete gaar en batterij zuipend is zoals ik had met mijn oude telefoon. Daar zat zoveel troep op dat je na 1 dag aan hebben hem al weer moest opladen.

Maar, het zijn alleen maar speculaties dus ik wacht met smart af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:58

Nakebod

Nope.

thecompany schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 13:37:
[...]

Mijn defrost 2.5 werkt prima, ik zie geen reden om over te stappen naar de officiële als die uitkomt
Hooguit dat ik mij kan inbeelden dat de officiële update misschien net iets beter werkt dan een gelekte rom.
720p opname was toch niet zo geweldig in de huidige custom roms? Voornamelijk qua framerate toch? Misschien dat HTC dat wel goed voor elkaar heeft, anders kan het wel eens een teleurstelling worden.
Er zal vast wel een custom rom op basis van de officiële versie komen, maar toch.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd ipv al die posts over de update, zouden jullie me beter helpen met mijn vraag op de vorige pagina :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mashayungi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-09 08:55
'Heb 'm net binnen, hij is nu aan het installeren! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyokki
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:47
Ik heb een Update!!! Ben nu aan het downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Yes, lees het nu ook, diverse mensen die melden het via twitter !!!!!

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 13:18
Mashayungi schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 13:57:
'Heb 'm net binnen, hij is nu aan het installeren! :D
Hier hetzelfde, de update is 90 MB
Pagina: 1 ... 12 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.