Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 10:05
-The_Mask- schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:09:
[...]

Niet mindere performance als twee HD6950's en met de bios switch op de AUSUM stand gemiddeld zelfs iets sneller dan twee GTX570's.
Heb je daar benchmarks van?
yzx schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:10:
een sponser zoeken :+ of wachten tot de 6xx van groen en 7xxx van rood
Een sponsor gaat hem niet worden ben ik bang :+
En wachten is uiteraard ook een optie, maar dat wordt 2012 en de herrie wordt pretty damn annoying.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoeft niet eens. Met een beetje logisch nadenken ben je eral. Bios op de AUSUM stand zorgt er voor dat de kloksnelheden naar die van een HD6970 gaan en twee hiervan doen het net wat beter dan twee GTX570's op jouw resolutie. Een standaard HD6990 is sneller geklokt en heeft meer streamprocessors dan twee HD6950's en dus ook iets sneller.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mask wat is dit dan : http://www.evga.com/forums/tm.aspx?m=897523&mpage=1
6990 wordt toch wat in de pan gehakt

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:29
In diezelfde post staat : "In fact it barley edges out GTX 570 in SLI on average and in some games GTX 570 is better....:D"

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

yzx schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:10:
[...]

een sponser zoeken :+ of wachten tot de 6xx van groen en 7xxx van rood
Een sponsor zoeken? Heb je een tip? :P
Ik ga denk ik maar wachten tot volgend jaar, heb bij Crysis 2 van een vriend gezien dat een 470GTX het nog prima doet. (Hij had 24 FPS met Fraps opnemen)
Zoals wij bij Crysis 1 zagen, duurde het nog 2 jaar totdat die prestaties uit alle games werden gehaald. Dan pas kun je een videokaart sloom noemen. Ik wacht wel de 6xx serie af. :)
Of ik moet een sponsor vinden. :D

[ Voor 3% gewijzigd door iApp op 04-07-2011 13:35 ]

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 08:28
Hallo allemaal

Ik ben een nieuw systeem aan het samenstellen en dit heb ik alvast uitgezocht:

pricewatch: Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3
pricewatch: Corsair XMS3 CMX8GX3M2A1600C9 (deze 2 maal)
pricewatch: Crucial m4 CT064M4SSD2 64GB
pricewatch: XFX Black Edition 850W
pricewatch: Scythe Mugen 2 Rev. B
pricewatch: Intel Core i7 2600K Boxed

Nu zoek ik nog een video kaart die cryses 2 in eyefinity op 3 beeldschermen in full hd aan kan

ik zit voornamelijk te denken aan:

2 keer de Sapphire HD6950 Dirt3 Edition pricewatch: Sapphire HD6950 Dirt3 Edition

maar goed ik ben niet een hele grote fan van crossfire dus zoek ik eigenlijk 1 videokaart die dit aan kan
Ik zat te denken aan:XFX Radeon HD 5970 Black Edition Limited pricewatch: XFX Radeon HD 5970 Black Edition Limited
maar ik heb geen idee of deze videokaart dat aan kan
Mijn budget is ongeveer 600 euro maar het liefst zo goedkoop mogelijk

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou voor de 6950 in CFX die scalen nog beter dan de 5series van AMD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yzx schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 22:46:
[...]

Be Quiet is nu geen Aldi merk, die voeding kan het goed aan
Nou...
De Aldi verkoopt Medion's, Medion gebruikt meestal FSP, alle huidige BeQuiet's worden ook gemaakt door FSP, dus...

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-The_Mask- schreef op maandag 04 juli 2011 @ 20:36:
[...]

Nou...
De Aldi verkoopt Medion's, Medion gebruikt meestal FSP, alle huidige BeQuiet's worden ook gemaakt door FSP, dus...
beQuiet presteren beter dan FSP voedingen niet?
Dit gaat weer eens offtopic :P

[ Voor 7% gewijzigd door yzx op 04-07-2011 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yzx schreef op maandag 04 juli 2011 @ 20:39:
[...]

beQuiet presteren beter dan FSP voedingen niet?
Dit gaat weer eens offtopic :P
Be Quiet gebruikt altijd FSP, dus qua prestaties niet, qua looks en stilte wel aangezien Be Quiet hiervoor zelf zorgt.

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjLando
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2022

DjLando

Hallo allemaal,

is er een groot verschil in prestaties tussen deze twee?

#ProductPrijsSubtotaal
1MSI GTX570 Twin Frozr III Power Edition/OC€ 306,60€ 306,60
1MSI N570GTX Twin Frozr III Power Edition€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 306,60

Ik kan zien dat de eerste overclocked is, en clockspeed 770 heeft tegenover de "normale" non-oc versie van 732. Beter gezegd:
The reference clocked one works at 732/1464/3800MHz for GPU, shaders and memory while the OC Edition will work at slightly higher 770/1540/4000MHz settings.

Maar scheelt dit veel voor prestaties in games, en is de non-oc card ook gewoon zelf niet over te clocken naar 770 als dat zo is?

Reviews over de oc versie zijn veel te vinden (en wordt overal behoorlijk aangeraden), maar de non-oc versie vind ik niets over :(

[ Voor 4% gewijzigd door DjLando op 04-07-2011 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ The Mask, ik blijf voor het stille en koele :P en het presteert goed, en heb niks problemen dus :P misschien de volgende voeding en XFX ofzo, maar zoals je zelf zei BeQuiet word intern Seasonic dat valt dan te bezien

@DjLando ik denk dat die N570GTX TF3 niet bestaat :S ( hiermee bedoel ik de onderste kaart in je lijstje )

[ Voor 8% gewijzigd door yzx op 04-07-2011 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjLando

DjLando

yzx schreef op maandag 04 juli 2011 @ 21:10:

@DjLando ik denk dat die N570GTX TF3 niet bestaat :S
Ja maf genoeg wel; ik ben een pc aan het samen stellen bij azerty, en daar hebben ze die versie alleen. De pricewatch van de power/oc klopt niet helemaal, en verwijst in een aantal gevallen naar de non oc versie.

Zie: https://azerty.nl/0-971-4...r-iii-power-edition-.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicee
  • Laatst online: 08-09 14:22
pwnage2 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 09:14:
Mijn systeem:

Moederbord: Asus M3A78-EH
Geheugen: 6GB DDR2 800Mhz Kingston
Processor: AMD athlon x2 2.8Ghz
HDD: 500GB schijfje van samsung
Videokaart: nvidia 9600GT asus koeler

Destijds heb ik dit als gamesysteem laten samenstellen.was toen ook het topje van de ijsberg :) heb er ook al een keer geheugen bij ingezet. Maar ik ben nu dus op zoek naar een nieuwe videokaart.
Het is vooral bedoeld om te gamen. met een maximaal budget van rond de €100,- iets erboven zou niet heel veel uitmaken. Werk op een resolutie van 1440x900. Maar als mijn processor de echte bottleneck is dan dat ook graag melden :P Ik heb al vernomen dat de processor opzich zelf niet heel veel uitmaakt als je wil gaan gamen maargoed....

zelf zat ik te denken aan een van deze 2: Is de 6790 gelijk VEEL beter dan de 5770 of zit daar weinig verschil tussen?
pricewatch: Sapphire HD 5770 1GB GDDR5 PCI-E
pricewatch: MSI HD6790 1GB GDDR5 PCI-e

maar nog een x als mijn CPU de bottleneck is dan graag zeggen.

Bedankt!
Iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11:39
Goedenavond,

Ik ben van plan een nieuwe video kaart aan te schaffen. Weet alleen nog niet precies welke, dus vraag ik jullie om hulp. Ik kwam een week geleden op het idee om mijn huidige systeem te upgraden. Na wat googlen en zoeken kwam ik uit op een upgrade kitje bij Alternate. Deze leek me prima, zat alleen geen videokaart bij maar die kon ik overplanten uit mijn huidige systeem.

Dus ben ik die upgrade kit gaan halen, alles in elkaar gezet en loopt als een trein. Toen probeerde ik te gamen. Had niet een super goede boost verwacht omdat ik nog steeds dezelfde videokaart heb, maar ik had tenminste wel iets verwacht. Blijkt dus dat er totaal geen verschil in gamen zit en ik nog steeds op zeer minimale FPS draai met niet-highend-games (Portal2, TF2, meer.) Videokaart die ik nu heb is een oude Nvidia 9500 GT, met 512 mb DDR2 geheugen. Lang niet genoeg voor zulke games.

Afbeeldingslocatie: http://gpuz.techpowerup.com/11/07/04/2ey.png

Daarom wil ik deze graag upgraden om mijn systeem compleet te maken. Systeem dat ik heb gekocht:

pricewatch: MSI H61M-E33 B3
pricewatch: Intel Core i5 2300 Boxed
pricewatch: Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G

(RAM weet ik niet zeker of het precies die is maar het is DDR3 1333, 4gb. Details doen er niet toe neem ik aan)

Voeding loopt op 500 watt, 550 peak. Type weet ik even niet, is al redelijk oud (3 jaar oid)

Hebben jullie misschien tips voor wat ik kan kopen? Ik hoef niet alles op super ultra high max2 te spelen maar een stabiele FPS voor spellen als CoD:MW2 en TF2 op redelijke settings (1920x1080) zou fijn zijn. Budget ligt rond de 150 euro.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yzx schreef op maandag 04 juli 2011 @ 21:10:
maar zoals je zelf zei BeQuiet word intern Seasonic dat valt dan te bezien
Dan alleen voor hun high-end exemplaren in de toekomst denk ik.
Foxpat schreef op maandag 04 juli 2011 @ 21:19:
Voeding loopt op 500 watt, 550 peak. Type weet ik even niet, is al redelijk oud (3 jaar oid)
Type en merk is wel nodig.

[ Voor 32% gewijzigd door -The_Mask- op 04-07-2011 21:36 ]

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-The_Mask- schreef op maandag 04 juli 2011 @ 21:35:
[...]

Dan alleen voor hun high-end exemplaren in de toekomst denk ik.

[...]

Type en merk is wel nodig.
Jah, maar denk dat mijne nog wel eventjes door gaat sinds ik net de helft ervan benut :P

@PurpleMadness noem je voeding eens lijk mask zei, en in dat budget is een 6870 mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjLando

DjLando

Hmmm als ik 300-400 euro heb voor een kaart, en geen sli/crossfire wil; is een variatie van de 570 dan het beste of toch een 6970 variant? Het lastige is dat volgens mij vaak radeon meer value for money geeft; maar vaak heb ik het idee dat de drivers van nvidia beter zijn. Of is dat laatste nu al lang achterhaald?

Concreet gezegd:

#ProductPrijsSubtotaal
1Asus EAH6970 DCII/2DI4S/2GD5€ 303,90€ 303,90
1Asus ENGTX570 DCII/2DIS/1280MD5€ 296,-€ 296,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 599,90

Welke?:) Ik ga het in een asrock p67 zetten met 16gb ram en een i7 2600 (ook voor photoshop enzo), en wil ik gewoon de volgende tijd echt goed op kunnen gamen...... (bf3, diablo3, nieuwe fps etc).

edit: doh kom er net achter dat tweakers.net zelf juist een mooie vergelijking al had gedaan op reviews: Acht mainstream- en high-end-kaarten getest :)

[ Voor 69% gewijzigd door DjLando op 04-07-2011 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicee
-The_Mask- schreef op maandag 04 juli 2011 @ 22:13:
[...]

Welke voeding heb je?
Welke CPU precies?
Welke games?
Voeding maakt niet uit. Zit nu een 400W voeding in maar heb ook nog veel sterkere liggen. En mijn CPU is AMD athlon II x2 op 2.8Ghz standaard volgens mij is dit een 240e versie...

En qua games tsja... CoD BO? Hoeft allemaal niet persee op extra high maar ik kan het nu niet heel soepel op low draaien. Dat heb ik liever ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pwnage2 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 23:34:
[...]
Voeding maakt niet uit. Zit nu een 400W voeding in maar heb ook nog veel sterkere liggen.
Toch wel, aantal watt is vaak genoeg namelijk nietszeggend en ik neem aan dat je niet wil dat de voeding de nieuwe PC roostert.
En mijn CPU is AMD athlon II x2 op 2.8Ghz standaard volgens mij is dit een 240e versie...
Volgens Asus wordt deze CPU niet ondersteund, dus weet je het zeker?

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicee
-The_Mask- schreef op maandag 04 juli 2011 @ 23:58:
[...]
Toch wel, aantal watt is vaak genoeg namelijk nietszeggend en ik neem aan dat je niet wil dat de voeding de nieuwe PC roostert.
[...]
Volgens Asus wordt deze CPU niet ondersteund, dus weet je het zeker?
Van de CPU weet ik alleen dat het een AMD athlon x2 op 2.8Ghz is... PC ligt momenteel uit elkaar en zal morgen kijken naar de voeding... maar een 9600GT verbruikt opzich al veel stroom dan zal een andere toch niet zoveel uitmaken?

Edit: Volgens mij is het de amd athlon 64 x2 5600+

[ Voor 4% gewijzigd door dicee op 05-07-2011 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DjLando schreef op maandag 04 juli 2011 @ 22:52:
Hmmm als ik 300-400 euro heb voor een kaart, en geen sli/crossfire wil; is een variatie van de 570 dan het beste of toch een 6970 variant? Het lastige is dat volgens mij vaak radeon meer value for money geeft; maar vaak heb ik het idee dat de drivers van nvidia beter zijn. Of is dat laatste nu al lang achterhaald?

Concreet gezegd:

#ProductPrijsSubtotaal
1Asus EAH6970 DCII/2DI4S/2GD5€ 303,90€ 303,90
1Asus ENGTX570 DCII/2DIS/1280MD5€ 296,-€ 296,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 599,90

Welke?:) Ik ga het in een asrock p67 zetten met 16gb ram en een i7 2600 (ook voor photoshop enzo), en wil ik gewoon de volgende tijd echt goed op kunnen gamen...... (bf3, diablo3, nieuwe fps etc).

edit: doh kom er net achter dat tweakers.net zelf juist een mooie vergelijking al had gedaan op reviews: Acht mainstream- en high-end-kaarten getest :)
Jammer dat je geen CFX wilt.
Voor photoshop is de Nvidia wel goed, maar voor BF3 gaat de AMD beter zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pwnage2 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 00:00:
[...]

Edit: Volgens mij is het de amd athlon 64 x2 5600+
Dan zou ik eerst eens beginnen met die te vervangen want anders schiet je er nog niks mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjLando

DjLando

yzx schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 00:03:
[...]

Jammer dat je geen CFX wilt.
Voor photoshop is de Nvidia wel goed, maar voor BF3 gaat de AMD beter zijn
Tja, op zich ben ik er niet per se op tegen ofzo, maar Tweakers geeft zelf aan op
**LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?:

Q) Levert SLI/Crossfire altijd een verdubbeling van prestatie op?
A) Nee, zeker niet altijd. In het beste geval kun je met twee GPUs een verdubbeling krijgen, maar in het slechtste geval presteert het zelfs minder dan met een enkele GPU. Dit verschilt per applicatie (spel) en met de gebruikte techniek. Sommige spellen doen het in SLI en Crossfire goed, sommigen alleen in SLI, sommigen alleen in Crossfire en sommigen in geen van beide. Goede reviews van de spellen in kwestie zijn de enige manier om hier uitsluitsel over te krijgen.

Q) Wat zijn de nadelen van SLI/Crossfire?
A) Duur, hoger stroomverbruik, meer hitte, meer herrie (tenzij je passief gekoelde kaarten neemt, maar zie volgend punt...), slechtere airflow in case en zeker bij dual-slot kaarten hou je nauwelijks ruimte over voor andere uitbreidingskaarten. Dat betekent dus ook dat je vaak niet alleen een extra videokaart, maar ook een zwaardere voeding, grotere kast en meer fans moet kopen, plus evt een ander moederbord.

Q) Wanneer is SLI/Crossfire dan zinnig?
A1) Als twee losse kaarten (of een kaart met twee GPUs) een betere prijs/prestatieverhouding hebben dan een enkele, snellere kaart/GPU in de apps die jij wilt draaien. Dit komt echter zeer weinig voor. Zie trouwens de rest van de aandachtspunten en de nadelen hierboven - reken niet alleen de prijs van de kaart(en), maar ook van de rest van de zaken die je moet kopen om het in orde te krijgen.
A2) Als de snelste kaart op de markt niet snel genoeg is voor je en je -ongeacht prijs- gewoon nog sneller moet hebben. Dan is SLI/Crossfire altijd "zinnig", maar hou er rekening mee dat je dan echt de hoofdprijs betaalt.

Dan word ik niet direct heel blij van het idee van crossfire/sli....
Of is deze informatie inmiddels achterhaald en kan ik beter 2x560 nemen dan een enkele 570 voor bf3/d3/photoshop/andere fps/games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
DjLando schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 08:07:
[...]

Tja, op zich ben ik er niet per se op tegen ofzo, maar Tweakers geeft zelf aan op
**LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?:

Q) Levert SLI/Crossfire altijd een verdubbeling van prestatie op?
A) Nee, zeker niet altijd. In het beste geval kun je met twee GPUs een verdubbeling krijgen, maar in het slechtste geval presteert het zelfs minder dan met een enkele GPU. Dit verschilt per applicatie (spel) en met de gebruikte techniek. Sommige spellen doen het in SLI en Crossfire goed, sommigen alleen in SLI, sommigen alleen in Crossfire en sommigen in geen van beide. Goede reviews van de spellen in kwestie zijn de enige manier om hier uitsluitsel over te krijgen.

Q) Wat zijn de nadelen van SLI/Crossfire?
A) Duur, hoger stroomverbruik, meer hitte, meer herrie (tenzij je passief gekoelde kaarten neemt, maar zie volgend punt...), slechtere airflow in case en zeker bij dual-slot kaarten hou je nauwelijks ruimte over voor andere uitbreidingskaarten. Dat betekent dus ook dat je vaak niet alleen een extra videokaart, maar ook een zwaardere voeding, grotere kast en meer fans moet kopen, plus evt een ander moederbord.

Q) Wanneer is SLI/Crossfire dan zinnig?
A1) Als twee losse kaarten (of een kaart met twee GPUs) een betere prijs/prestatieverhouding hebben dan een enkele, snellere kaart/GPU in de apps die jij wilt draaien. Dit komt echter zeer weinig voor. Zie trouwens de rest van de aandachtspunten en de nadelen hierboven - reken niet alleen de prijs van de kaart(en), maar ook van de rest van de zaken die je moet kopen om het in orde te krijgen.

A2) Als de snelste kaart op de markt niet snel genoeg is voor je en je -ongeacht prijs- gewoon nog sneller moet hebben. Dan is SLI/Crossfire altijd "zinnig", maar hou er rekening mee dat je dan echt de hoofdprijs betaalt.

Dan word ik niet direct heel blij van het idee van crossfire/sli....
Of is deze informatie inmiddels achterhaald en kan ik beter 2x560 nemen dan een enkele 570 voor bf3/d3/photoshop/andere fps/games?
6870cf heeft op dit moment de beste prijs/prestatie verhouding. Het presteert beter dan de gtx580 en kost maar 280 euro.... Het verbruikt evenveel maar is krachtiger en maakt wat minder geluid. Hierboven stond: het komt maar weinig voor :P , nou, de 6870cf is er een van ;)

http://www.anandtech.com/bench/Product/301?vs=305

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb CFX6870, veel tweakers hebben dit omdat het voor 300euro gewoon het snelste is tenzij ze echt 1 kaart wilde.

Benchmarks liegen erniet om
CFX6870 vs 6970 http://www.anandtech.com/bench/Product/301?vs=292
CFX 6870 vs GTX580 http://www.anandtech.com/bench/Product/301?vs=305

Maarja het 'nadeel' is je MOET je drivers up to date houden, anders gaat het mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjLando

DjLando

yzx schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 09:02:
Ik heb CFX6870, veel tweakers hebben dit omdat het voor 300euro gewoon het snelste is tenzij ze echt 1 kaart wilde.

Benchmarks liegen erniet om
CFX6870 vs 6970 http://www.anandtech.com/bench/Product/301?vs=292
CFX 6870 vs GTX580 http://www.anandtech.com/bench/Product/301?vs=305

Maarja het 'nadeel' is je MOET je drivers up to date houden, anders gaat het mis.
Nooit problemen gehad met oudere games hiermee?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DjLando schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 09:50:
[...]

Nooit problemen gehad met oudere games hiermee?:)
Was recent nog een hotfix voor Warcraft 3 :P meer oudere games speel ik niet
En als het terrible gaat met 1 klik kun je CFX uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjLando

DjLando

yzx schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 09:55:
[...]

Was recent nog een hotfix voor Warcraft 3 :P meer oudere games speel ik niet
En als het terrible gaat met 1 klik kun je CFX uitzetten.
Mjah dat is opzich een goed punt; voor oudere spellen is 1x6870 natuurlijk ook voldoende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DjLando schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 09:58:
[...]

Mjah dat is opzich een goed punt; voor oudere spellen is 1x6870 natuurlijk ook voldoende :)
Ik zou voor de 6870's gaan, misschien dat je photoshop en video ding nu 5minuten langer duurt zou niet weten hoeveel voordeel cuda cores geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
l166 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 08:59:
[...]

6870cf heeft op dit moment de beste prijs/prestatie verhouding. Het presteert beter dan de gtx580 en kost maar 280 euro.... Het verbruikt evenveel maar is krachtiger en maakt wat minder geluid. Hierboven stond: het komt maar weinig voor :P , nou, de 6870cf is er een van ;)

http://www.anandtech.com/bench/Product/301?vs=305
CF is leuk en aardig maar ik merk dat veel games toch wel wat bugs hebben icm CF. Voor een deel is daar een oplossing voor. Maar er zijn ook een aantal games die CF specifieke bugs hebben die niet op te lossen zijn. Microstuttering en flickering komt nog steeds voor in games. Ook als je de nieuwste driver installeerd icm de laatste .CAP profielen.

CF is dus niet alleen rozegeur & maneschijn.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
ChojinZ schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 10:02:
[...]

CF is leuk en aardig maar ik merk dat veel games toch wel wat bugs hebben icm CF. Voor een deel is daar een oplossing voor. Maar er zijn ook een aantal games die CF specifieke bugs hebben die niet op te lossen zijn. Microstuttering en flickering komt nog steeds voor in games. Ook als je de nieuwste driver installeerd icm de laatste .CAP profielen.

CF is dus niet alleen rozegeur & maneschijn.
Klopt, maar voor de honderden euro's die je bespaart wil ik dat best voor lief nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:13
Die "Let op" van Tweakers is misschien nog uit de begintijd van CF/sli?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
SytseHartvelt schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 11:45:
[...]
Klopt, maar voor de honderden euro's die je bespaart wil ik dat best voor lief nemen.
Maar dan moet je die keuze wel kunnen maken. Ik zie dat er best vaak CF wordt aangeraden maar het door mij genoemde nadeel wordt dan zelden vermeld. Als je als leek zijnde dan een koop doet, op basis van advies dat je hier krijgt, en je komt er vervolgens achter dat een deel van de spellen niet goed werkt/ niet goed wordt weergegeven dan ben je best wel zuur.

Voor mij in iedergeval geen CF meer. Leuk dat ik nu +100 FPS haal in COH, maar aan de flickering/bugs irriteer ik me mateloos. Geef mij dan maar 50FPS zolang ik maar geen artifacts ed zie..
coob schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 11:56:
Die "Let op" van Tweakers is misschien nog uit de begintijd van CF/sli?
Die kan idd wel een update gebruiken... ;)

[ Voor 13% gewijzigd door ChojinZ op 05-07-2011 12:27 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
ChojinZ schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 12:26:
Maar dan moet je die keuze wel kunnen maken. Ik zie dat er best vaak CF wordt aangeraden maar het door mij genoemde nadeel wordt dan zelden vermeld. Als je als leek zijnde dan een koop doet, op basis van advies dat je hier krijgt, en je komt er vervolgens achter dat een deel van de spellen niet goed werkt/ niet goed wordt weergegeven dan ben je best wel zuur.

Voor mij in iedergeval geen CF meer. Leuk dat ik nu +100 FPS haal in COH, maar aan de flickering/bugs irriteer ik me mateloos. Geef mij dan maar 50FPS zolang ik maar geen artifacts ed zie..
Hmm, ik heb nog nooit echt problemen gehad hoor? Ik draai 6950's in CF, maar heb maar bij 1 spel flickering gehad. Toen zette ik de vSync uit (sowieso goed idee..) en geen last meer van.

Tegenwoordig heeft het gros van de nieuwe games gewoon goede crossfire-ondersteuning. Bij wat oudere spellen kun je anders altijd nog 1 kaart uitzetten want de kaarten waar we het hier over hebben trekken die games ook wel in hun eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
SytseHartvelt schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 12:32:
[...]

Hmm, ik heb nog nooit echt problemen gehad hoor? Ik draai 6950's in CF, maar heb maar bij 1 spel flickering gehad. Toen zette ik de vSync uit (sowieso goed idee..) en geen last meer van.

Tegenwoordig heeft het gros van de nieuwe games gewoon goede crossfire-ondersteuning. Bij wat oudere spellen kun je anders altijd nog 1 kaart uitzetten want de kaarten waar we het hier over hebben trekken die games ook wel in hun eentje.
Ow, maar er zijn ook zat spellen die het wel meteen goed doen. En dan is de performance boost wel fijn. Maar een aantal games heeft bij mij veel problemen opgeleverd. En als dat nu net je favoriete games zijn, ja, dan baal je wel.

Overigens heb ik het soms ook met nieuwe titels. Zo was de witcher 2 echt een drama. Achteraf zijn er wel fixes uitgebracht maar de eerste weken was het wel balen. Idem voor Brink..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
ChojinZ schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 12:43:
[...]

Ow, maar er zijn ook zat spellen die het wel meteen goed doen. En dan is de performance boost wel fijn. Maar een aantal games heeft bij mij veel problemen opgeleverd. En als dat nu net je favoriete games zijn, ja, dan baal je wel.

Overigens heb ik het soms ook met nieuwe titels. Zo was de witcher 2 echt een drama. Achteraf zijn er wel fixes uitgebracht maar de eerste weken was het wel balen. Idem voor Brink..
Hmm, klopt, The Witcher 2 was met zijn light bleeding echt een drama, die was ik al weer vergeten. Maar dat spel had ook wel wat beter optimized gemogen trouwens, ik had maar 30-40% FPS increase met CF aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 16:53
hallo,

ik ben van plan mijn videokaart te upgraden naar iets sterkers
draai nu een 8800GT

zat te denken aan iets met zowieso 1GB ram
en verder kwam ik er nog niet echt uit.

Hieronder staan mijn voeding en moederbord.

Cooler Master Real Power M520, 520W (ATX 12V V 2.3)
MSI P43 NEO-F (P43, DRII, PCI-e, LAN, Sound)

De resolutie waar ik waarschijnlijk op ga werken is gelijk aan wat ik nu gebruik 1600x1050

mijn budget is ong. 130-150.

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:06
@ocwil

Is al vaker aan bod gekomen, maar de R6870 hawk zou goed in je budget passen, goede prijs/prestatie verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 16:53
Past dat wel in mijn moederbord omdat dat PCI-e 2.0 is?

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 07:18
ocwil schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 16:26:
Past dat wel in mijn moederbord omdat dat PCI-e 2.0 is?
Ja dat past :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er nog nieuwe http://www.komplett.nl/Ko...K/default.aspx?src=01_twk komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadslim77
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-09 19:38
Hallo Tweakers,
nadat ik vannacht zeker de laatste 30 pagina's in dit topic heb doorgelezen vanaf april dit jaar ergens, denk ik dat ik toch wel eens wil kijken naar een upgrade..

De specs van mijn PC:
inventaris: Huidige PC

Ik ben sinds zondag jl lid van Tweakers omdat ik bij mijn zoektocht naar een 2e MSI GTX480 uitkwam bij een van de mede Tweakers hier... Ik doe ook altijd alles in de verkeerde volgorde, dus ipv eerst de reviews aangaande dit topic te lezen, heb ik zondag nacht eigenlijk al besloten om die 2e hands GTX480 van "Singular1ty" te kopen.. Maar ik er eigenlijk "de ballen verstand van" dus zal met mijn PC kast afrijzen naar hem, om daar die 2e kaart erin te laten zetten...

Maar dan toch nog, zodat ik de komende dagen nog goed kan slapen; de vraag, kàn het? ( qua ruimte op moederboard gelet op vragen en antwoorden bij "HardCoreGamer", en de PSU en de temp )

Mis ik nog info?
Ik speel spellen, Heb teveel "uit den ouden doos" en ook nieuwe games; voornamelijk shooters zoals BFBC2 en heb BF3 al in de pre-order... maar heb laatst ook weer FSX gekocht en wil alles gewoon full specs draaien! Bij BFBC2 heb ik dat, behalve HBAO, die blijft uit, zit nl voor mij geen merkbaar verschil grafisch, of ik heb geen tijd om daar op te letten..

heb nu èèn IIyama ProLite E2710HDSD-1 27", maar wil daar een 2e naast zetten, en een kleinere voor alleen TS3 of iets in die richting..
Daarnaast ben ik ook ah oriënteren in gebruik van FRAPS, en zoek nu naar iets om met materiaal daarvan weer filmpjes voor bijvoorbeeld Youtube te maken. (Dit ivm Admin werk van {ATF}, en gewoon voor de fun)

Is dit voldoende?

MVG
Machil

Asus ROG Maximus XI Extreme, RTX3090 White STRIX, I7-8086K, Corsair H150i, HX1200i,32GB Corsair Vengeance RGB PRO White 3200Mhz, ROG PG278QR on 165Hz 2K, 970EVO 500GB + 1TB, 850 PRO 512GB + 1TB, WD 6TB, Corsair 900D ,Logitech G-19, G-35, G-700, Z-5500D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Deadslim77 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 01:12:
Hallo Tweakers,
....heel verhaal...
Je vraag is mij niet helemaal duidelijk. Maar de videokaart zou geen problemen met je moederbord en voeding mogen opleveren. Ook de case is degelijk en heeft, mits de fans goed gemonteerd zijn, een goede airflow.
Ik voorzie dus geen problemen met je upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadslim77 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 01:12:
Hallo Tweakers,
nadat ik vannacht zeker de laatste 30 pagina's in dit topic heb doorgelezen vanaf april dit jaar ergens, denk ik dat ik toch wel eens wil kijken naar een upgrade..

Snap

MVG
Machil
Haf is een grote kist dat zal er wel in passen zorg wel voor een goede airflow want de GTX480 zijn niet de koelste kaarten.
Je moederbord heeft 2 keer een x16 lane dus dat is zeer leuk. Moet je in je boek kijken welke 2, op de MSI website staat de donkerblauwe lanes.
Voeding zal het ook wel goed doen, maar over het game aspect zal wel lukken

En over je schermen, een NVIDIA kaart kan max schermen aansturen, dus de 2de kaart moet dat scherpmje voor fraps aansluiten

[ Voor 8% gewijzigd door yzx op 06-07-2011 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikdeperik
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-07-2024
hi all
ik wil een nieuwe videokaart aanschaffen op dit systeem.
core i7 980x @4400
msi x58 mobo
enermax revolution 850 watt
intel posvile (os)
areca1220 met 6 schijven
2x asus 1680 * 1050 schermen(dvi) op evga 9800gx2 desktop
1x 50"samsung plasma op asus silent... geen idee ...210 chipset voor 1080 matriaal.
ik wilde laatst die evga kaart schoonmaken,maar je kunt er gewoon niet bij omdat het eigenlijk 2 kaarten op elkaar geplakt zijn.
dus deze evga wil ik eigenlijk vervangen door een silent kaart(evt met een heel stille fan erboven)
ik heb de laatste tijd het gpu gebeuren niet goed gevolgd om tot een zinvol besluit te komen welke silent videokaart no het beste is voor mij.
optie 1:ik vervang alleen de evga
optie 2; ik vervang beide kaarten voor één kaart (die moet dan wel drie schermen aansturen)
budget maakt me niet zoveel uit.
ik game eigenlijk niet zoveel meer de laatste tijd,maar moet wel mogelijk blijven op low settings.
verders doe ik wat cad werk(niet pro),en simulaties(niet 3d)
hoop dat jullie me verder kunnen helpen,want ik ben al een week aan het snurfen en ik komer niet uit.
alvast bedankt. _/-\o_

ik zeg maar zo "zeg maar niks"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
yzx schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 09:47:
[...]

Haf is een grote kist dat zal er wel in passen zorg wel voor een goede airflow want de GTX480 zijn niet de koelste kaarten.
Je moederbord heeft 2 keer een x16 lane dus dat is zeer leuk. Moet je in je boek kijken welke 2, op de MSI website staat de donkerblauwe lanes.
Voeding zal het ook wel goed doen, maar over het game aspect zal wel lukken

En over je schermen, een NVIDIA kaart kan max schermen aansturen, dus de 2de kaart moet dat scherpmje voor fraps aansluiten
In SLI kan je met Nvidia kaarten gewoon 3 schermen aansturen, je sluit dan alle schermen aan op de eerste kaart ;)
Elke Nvidia single kaart kan verder ook gewoon minstens 2 schermen aansturen. :)
erikdeperik schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 11:19:
hi all
ik wil een nieuwe videokaart aanschaffen op dit systeem.
core i7 980x @4400
msi x58 mobo
enermax revolution 850 watt
intel posvile (os)
areca1220 met 6 schijven
2x asus 1680 * 1050 schermen(dvi) op evga 9800gx2 desktop
1x 50"samsung plasma op asus silent... geen idee ...210 chipset voor 1080 matriaal.
ik wilde laatst die evga kaart schoonmaken,maar je kunt er gewoon niet bij omdat het eigenlijk 2 kaarten op elkaar geplakt zijn.
dus deze evga wil ik eigenlijk vervangen door een silent kaart(evt met een heel stille fan erboven)
ik heb de laatste tijd het gpu gebeuren niet goed gevolgd om tot een zinvol besluit te komen welke silent videokaart no het beste is voor mij.
optie 1:ik vervang alleen de evga
optie 2; ik vervang beide kaarten voor één kaart (die moet dan wel drie schermen aansturen)
budget maakt me niet zoveel uit.
ik game eigenlijk niet zoveel meer de laatste tijd,maar moet wel mogelijk blijven op low settings.
verders doe ik wat cad werk(niet pro),en simulaties(niet 3d)
hoop dat jullie me verder kunnen helpen,want ik ben al een week aan het snurfen en ik komer niet uit.
alvast bedankt. _/-\o_
Als je een beetje airflow hebt zou ik deze kaart nemen: pricewatch: Gigabyte GV-R677SL-1GD
Passief gekoeld dus helemaal stil, en met dit verloopje erbij: pricewatch: Sapphire Active DisplayPort naar DVI Adapter kan je met 1 kaart alle 3 de schermen aansturen :)

Edit: zie dat die 6770 erg slecht leverbaar is, misschien dat dit dan een goed alternatief is: pricewatch: Club3D HD 5750 Noiseless Edition

Er zit niet zoveel verschil in prestaties aangezien de 6770 een rebrand is van de 5770 en de 5750 dus dezelfde chip met wat dingen minder heeft, beide kaarten kunnen in ieder geval icm. dat verloopje 3 schermen aansturen ook. :)

[ Voor 60% gewijzigd door Redblader op 06-07-2011 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadslim77
  • Laatst online: 07-09 19:38
Redblader schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 11:35:
[...]

In SLI kan je met Nvidia kaarten gewoon 3 schermen aansturen, je sluit dan alle schermen aan op de eerste kaart ;)
Elke Nvidia single kaart kan verder ook gewoon minstens 2 schermen aansturen. :)
Ik zat er nu vanmorgen aan te denken, is het evt verstandig, gezien de prijzen van geheugen nu laag zijn, er 12GB van te maken, of 18GB of? Nu ik toch vh weekend die 2e GTX480 ga bijzetten, is de kast toch open, en kan er evt gelijk wat ah geheugen gedaan worden.. (ook niet in thuis, hoeveel topics ik nu ook lees, het is een overkill aan info :( )
Vooral omdat ik als ik speel, en FRAPS op de achtergrond draai, en in de toekomst evt ook een programma om video te renderen...

Mvg

[ Voor 5% gewijzigd door Deadslim77 op 06-07-2011 11:58 ]

Asus ROG Maximus XI Extreme, RTX3090 White STRIX, I7-8086K, Corsair H150i, HX1200i,32GB Corsair Vengeance RGB PRO White 3200Mhz, ROG PG278QR on 165Hz 2K, 970EVO 500GB + 1TB, 850 PRO 512GB + 1TB, WD 6TB, Corsair 900D ,Logitech G-19, G-35, G-700, Z-5500D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
Deadslim77 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 11:57:
[...]

Ik zat er nu vanmorgen aan te denken, is het evt verstandig, gezien de prijzen van geheugen nu laag zijn, er 12GB van te maken, of 18GB of? Nu ik toch vh weekend die 2e GTX480 ga bijzetten, is de kast toch open, en kan er evt gelijk wat ah geheugen gedaan worden.. (ook niet in thuis, hoeveel topics ik nu ook lees, het is een overkill aan info :( )
Vooral omdat ik als ik speel, en FRAPS op de achtergrond draai, en in de toekomst evt ook een programma om video te renderen...

Mvg
Met de huidige prijzen is het geen moeite om het geheugen te upgraden nee, maar probeer eerst is verschillende programma's die je gebruikt tegelijk te gebruiken en kijk of je geheugen helemaal vol loopt, gebeurt dit niet dan is meer geheugen niet nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Redblader schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 12:06:
[...]

Met de huidige prijzen is het geen moeite om het geheugen te upgraden nee, maar probeer eerst is verschillende programma's die je gebruikt tegelijk te gebruiken en kijk of je geheugen helemaal vol loopt, gebeurt dit niet dan is meer geheugen niet nodig :)
Uiteraard moet je kijken naar je geheugen gebruik maar als de topicstarter enkel spellen speelt is 12 of 18Gb totaal overbodig en weg gegooid geld. Als je enkel spellen speelt is 8Gb meer dan zat (en 8Gb is nog aan de zeer ruime kant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikdeperik
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-07-2024
Redblader schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 11:35:
[...]

[...]

Als je een beetje airflow hebt zou ik deze kaart nemen: pricewatch: Gigabyte GV-R677SL-1GD
Passief gekoeld dus helemaal stil, en met dit verloopje erbij: pricewatch: Sapphire Active DisplayPort naar DVI Adapter kan je met 1 kaart alle 3 de schermen aansturen :)

Edit: zie dat die 6770 erg slecht leverbaar is, misschien dat dit dan een goed alternatief is: pricewatch: Club3D HD 5750 Noiseless Edition

Er zit niet zoveel verschil in prestaties aangezien de 6770 een rebrand is van de 5770 en de 5750 dus dezelfde chip met wat dingen minder heeft, beide kaarten kunnen in ieder geval icm. dat verloopje 3 schermen aansturen ook. :)
wow snelle reactie,en precies het antwoord wat ik zocht _/-\o_
ik ga ermee aan de slag tnx. :)

ik zeg maar zo "zeg maar niks"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, graag een advies(ik weet wel wat van graka's). Ik loop de 'advies' *erretjes langs:

*Specs: zie sig
*Res.:1440x900
*Waarvoor: BF 3, AC : Revelations moeten maxed out met 8x AA en 16x AF met 45+ FPS draaien(iig geen uitschieters naar 30- FPS)
*Kosten: liefst zo weinig mogelijk, budget 200 euro als het moet

Ik zat te denken aan een GTX 460 1 GB (heb ik al eens gehad, fijne kaart), maar toen bedacht ik me dat ik misschien geen 256 bit bus nodig heb op deze resolutie. Ik wil tenminste Revelations en BF 3 nog kunnen maxen met min. 8x AA en 16x AF. Het liefst koop ik iets 2e hands, maar ik voel me opgelicht omdat ik mn 4870X2 voor maar 73 euro heb verkocht..., terwijl op MP.nl enz. boden voor gelijke kaarten van 150 euro staan...(niet zo veel gekeken..dom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort wil ik nieuwe vid kaarten gaan aanschaffen, zodat ik weer even vooruit kan. Heb al hier en daar op forums gekeken en op google gezeten, maar nu wil ik jullie opinie hierover horen. Mijn oog is gevallen op de GV-N570SO-13I (gtx 570 superoverclocked) in SLI. Ik wil rond de €500,- max uitgeven. Ik wil BF3 makkelijk kunnen draaien en de spellen voor de komende 2 á 3 jaar ook.

Nu vraag ik mij dus af of dit een verstandige keus is of dat er misschien nog betere opties zijn. Beoordeeld op de onderstaande factoren:

- Prijs
- Prestaties
- Beeldkwaliteit
- Stroomverbruik
- Geluid
- Overclock mogelijkheden
- Compatibility

Mijn systeem:

Mobo: Asus Rampage III Extreme
CPU: Intel(R) Core(TM) i7 920 @ 2,67 GHz > Clocked 3,5 GHz.
Video Card: NVIDIA Geforce GTX280
RAM: OCZ DDR3 PC3-16000 Gold Low-Voltage 3 x 2 gig (1800 MHz)
SSD: OCZ Vertex 3 120GB Sata III
HDD1: Samsung HD501LJ 500 gig Sata II
HDD2: Seagate Barracuda 7200.12 1 TB Sata II
PSU: Cooler Master Real Power M1000
CD-rom: LG Gh22ls
Monitor: Samsung SyncMaster XL 2370 (1920 x 1080)
Mouse: Logitech G9
Keyboard: Logitech G15
Case: Antec Nine Hundred

Als men meer info wilt of als er iets onduidelijk is hoor ik dit graag. Hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt!

Groetjes Sven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 17:03:
Binnenkort wil ik nieuwe vid kaarten gaan aanschaffen, zodat ik weer even vooruit kan. Heb al hier en daar op forums gekeken en op google gezeten, maar nu wil ik jullie opinie hierover horen. Mijn oog is gevallen op de GV-N570SO-13I (gtx 570 superoverclocked) in SLI. Ik wil rond de €500,- max uitgeven. Ik wil BF3 makkelijk kunnen draaien en de spellen voor de komende 2 á 3 jaar ook.

Nu vraag ik mij dus af of dit een verstandige keus is of dat er misschien nog betere opties zijn. Beoordeeld op de onderstaande factoren:

- Prijs
- Prestaties
- Beeldkwaliteit
- Stroomverbruik
- Geluid
- Overclock mogelijkheden
- Compatibility

Mijn systeem:

Mobo: Asus Rampage III Extreme
CPU: Intel(R) Core(TM) i7 902 @ 2,67 GHz > Clocked 3,5 GHz.
Video Card: NVIDIA Geforce GTX280
RAM: OCZ DDR3 PC3-16000 Gold Low-Voltage 3 x 2 gig (1800 MHz)
SSD: OCZ Vertex 3 120GB Sata III
HDD1: Samsung HD501LJ 500 gig Sata II
HDD2: Seagate Barracuda 7200.12 1 TB Sata II
PSU: Cooler Master Real Power M1000
CD-rom: LG Gh22ls
Monitor: Samsung SyncMaster XL 2370 (1920 x 1080)
Mouse: Logitech G9
Keyboard: Logitech G15
Case: Antec Nine Hundred

Als men meer info wilt of als er iets onduidelijk is hoor ik dit graag. Hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt!

Groetjes Sven
Als ik jou was zou ik nu een GTX 580 met mooi koelertje kopen(Asus en Gygabyte allebei 400,-). Over een paar jaar wordt de scaling waarschijnlijk wat beter gesupport, dan kun je er nog een bij zetten als het nodig is. De beeldkwaliteit word in de wat oudere games een stuk beter met 1 kaart, omdat 2 kaarten in die games heel slecht scale-n en flickeren. Je voeding trekt 2 GTX 580's wss wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 09:37
Als dit klopt en je hebt geen haast :-)
http://www.bouweenpc.be/nieuws/3604

September al....

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Oww, dan stel ik dat vervangen van mijn videokaart koeling en nieuwe videokaart/sli setup maar even uit... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goodwin
  • Laatst online: 07-09 14:16
Zoals de titel zegt... ik ben aan 't twijfelen om 2x HD 6950 1GB te nemen, of gewoon 1X HD 6950 2GB en deze over een jaartje of 2 te upgraden. Heeft iemand hier wat tips voor?

Ik ben van plan om op 1 monitor te gamen, alhoewel ik misschien voor Eyefinity (3) ga als ik het geld ervoor heb en wil uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Bram voor je reactie. Hier kan ik wat mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2x 1gb of 1x 2gb? wat is je vraag. 1 kaart nu en andere later? 2gb is goed voor hogere pixel maar als pricwatch kijkt zie je dat het maar 20,- scheelt dus ik zeg neem 2gb en probeer unlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 21:06:
2x 1gb of 1x 2gb? wat is je vraag. 1 kaart nu en andere later? 2gb is goed voor hogere pixel maar als pricwatch kijkt zie je dat het maar 20,- scheelt dus ik zeg neem 2gb en probeer unlock.
1 gb x 2 in crossfire blijft maar 1gb

Ik zou voor de 2gb gaan sinds je eyefinity wilt zoals je zei in je andere topic of toch wilt eyefinity gebruiken op een dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:10

OMD

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 17:52:
[...]

Als ik jou was zou ik nu een GTX 580 met mooi koelertje kopen(Asus en Gygabyte allebei 400,-). Over een paar jaar wordt de scaling waarschijnlijk wat beter gesupport, dan kun je er nog een bij zetten als het nodig is. De beeldkwaliteit word in de wat oudere games een stuk beter met 1 kaart, omdat 2 kaarten in die games heel slecht scale-n en flickeren. Je voeding trekt 2 GTX 580's wss wel.
Over een paar jaar hebben we Directx 3493 en dan loop je weer achter de feiten aan + het is lastig om dan weer een 580 op de kop te tikken.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
Trouwens, Ati 7xxx (alhoewel ik een andere naam verwacht) en nVidia 6xx... Q3? Q4? Q1 2k12?

Aangezien de 6950 2GB's niet meer voor een normale prijs te krijgen zijn zit ik erover te denken om er gewoon 1 te houden en pas te upgraden als de volgende reeks er is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor systeem heb je nu?
Moederbord: MSI MS-7616
Videokaart: Nvidia Geforce GT 240 GDDR5 512mb
Processor: Intel core i5 750 @3.1 Ghz
Ram: 4x2gb DDR3 ram
Op welke schermresolutie wil je gaan werken?
1920x1080
Waar wil je de videokaart voor gaan gebruiken? Welke games? Welke software?
Games, denk aan Battlefield 3
Wat mag je nieuwe kaart kosten?
rond de €150

Ik dacht zelf aan: pricewatch: XFX HD 6870 1024 MB DDR5 DisplayPort (HD-687A-ZDFC)

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 08:00:
Moederbord: MSI MS-7616
Videokaart: Nvidia Geforce GT 240 GDDR5 512mb
Processor: Intel core i5 750 @3.1 Ghz
Ram: 4x2gb DDR3 ram
1920x1080
Games, denk aan Battlefield 3
rond de €150

Ik dacht zelf aan: pricewatch: XFX HD 6870 1024 MB DDR5 DisplayPort (HD-687A-ZDFC)

Alvast bedankt
Dat is de beste keus voor dat geld ja :)
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 16:18:
Hallo, graag een advies(ik weet wel wat van graka's). Ik loop de 'advies' *erretjes langs:

*Specs: zie sig
*Res.:1440x900
*Waarvoor: BF 3, AC : Revelations moeten maxed out met 8x AA en 16x AF met 45+ FPS draaien(iig geen uitschieters naar 30- FPS)
*Kosten: liefst zo weinig mogelijk, budget 200 euro als het moet

Ik zat te denken aan een GTX 460 1 GB (heb ik al eens gehad, fijne kaart), maar toen bedacht ik me dat ik misschien geen 256 bit bus nodig heb op deze resolutie. Ik wil tenminste Revelations en BF 3 nog kunnen maxen met min. 8x AA en 16x AF. Het liefst koop ik iets 2e hands, maar ik voel me opgelicht omdat ik mn 4870X2 voor maar 73 euro heb verkocht..., terwijl op MP.nl enz. boden voor gelijke kaarten van 150 euro staan...(niet zo veel gekeken..dom)
Met een GTX 460 ga je BF3 sowieso niet maxen, maar hiermee kom je waarschijnlijk al een heel eind: pricewatch: Club3D CGAX-69524F

Moet het goedkoper kies dan voor deze: pricewatch: XFX HD 6870 1024 MB DDR5 DisplayPort (HD-687A-ZDFC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-The_Mask- schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 12:52:
Prima kaart, alleen welke voeding heb je? Merk en type?
Hier is een linkje van me 400 watt Forton voeding, zal dit voldoende wezen?
Ik heb namelijk een watt meter tussen me PC en stopcontact gedaan en daar wees het op dat me PC 150-200 watt gebruikt op een zwaar spel(APB,BFBC2 en dat soort games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet waarschijnlijk nog net gaan, al heb je wel een verloopje van molex naar 6 pins PCI-e nodig aangezien de voeding hiervan maar één heeft en de videokaart er twee nodig heeft. Maar meestal komt er ook wel één bij de videokaart.

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik heb van de week wat vervangende onderdelen besteld, zodat ik de Q6600 B3 stepping die ik nog heb liggen, nog weer even mee kan. Hier de onderdeeltjes die ik besteld heb.

#ProductPrijsSubtotaal
1LG GH22NS50 Zwart€ 16,99€ 16,99
1Gigabyte GA-G41MT-S2€ 38,72€ 38,72
1Scythe Samurai ZZ€ 19,90€ 19,90
1OCZ ModXStream Pro 500W€ 49,45€ 49,45
1Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/8G€ 43,99€ 43,99
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 169,05

Nu is de pest een beetje dat het moederbord alleen pci-e x16 ondersteunt en niet pci-e 2.0 x16. Ik zoek echter nog wel een leuk videokaartje voor dit systeem, het liefst één waarmee ik straks Battlefield 3 nog een beetje netjes zou kunnen draaien. En anders mag het ook wel een kaartje worden die later weer mee kan naar een nieuwe socket. Ik ben verder niet aan een bepaald budget gebonden. Alle tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff Ik dus op youtube kijken naar deze videokaart(pricewatch: XFX HD 6870 1024 MB DDR5 DisplayPort (HD-687A-ZDFC) zit er geen molex to 6pin connector bij.
Kan ik hem dus niet gebruiken :S , iemand een idee of je zo'n connector kan kopen of dat er een gelijke kaart is?

EDIT: Ik heb dus even me oude computer los gemaakt en vond deze:
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/photo/my-images/27/rszp1100229.jpg/

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/photo/my-images/13/rszp1100233.jpg/

Kan ik die gewoon gebruiken of is die voor iets anders?
Want deze heeft maar één wit connector dingetje
Uit de witte connector komen, 3 gele draden, en 3 zwarte draden.
3 gele uit één pin, 1 zwarte uit één pin en 2 zwarte uit één pin.
Totaal van 3 pins.
(Sorry als dit offtopic is)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2011 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 15:52:
Pff Ik dus op youtube kijken naar deze videokaart(pricewatch: XFX HD 6870 1024 MB DDR5 DisplayPort (HD-687A-ZDFC) zit er geen molex to 6pin connector bij.
Kan ik hem dus niet gebruiken :S , iemand een idee of je zo'n connector kan kopen of dat er een gelijke kaart is?
Als jouw PSU niet voldoende aansluitingen heeft zou ik er toch even serieus over nadenken om hem te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Een kennis verwees me naar deze site, vanwege dat jullie veel beter op de hoogte zijn dan ik :)

Vanmorgen heeft m'n videokaart het begeven, weer eens. Dit is dus de derde keer dat ik het mag opsturen wegens defekt. En de wachttijden, enfin ik heb geen zin om zo lang zonder desktop te zitten. Bovendien is het verre van zeker dat ze gaan "herstellen" onder garantie, gezien de lijst van uitzonderingen die ze hanteren.

Ik ben geen techneut - 't is maar dat je 't weet ;)

Mijn systeem is nu twee jaar oud en wat mij betreft nog niet aan vervanging toe. Ik ben geen zware gamer - een halve dag spelen is zowat het maximum en dat ook niet alle dagen. Voor het overige is photoshop de meest gebruikte applicatie. Maar bij het spelen kan ik mooie graphics wel waarderen ;)

MoBo : Gigabyte 1366 GA-EX58-UD4P DDR3
Voeding : Be Quiet 850W
Processor : Intel Core i7 920 / 2.66 GHz

De kapotte videokaart is van Gainward : NVIDIA Geforce GTX 295 2DI 1792MB DDR3 HDTV 2xDVI-I HDMI PCIe

1920x1080 en voor photoshop komt er op termijn nog een tweede scherm bij

Guild Wars II, diverse RPG, momenteel The Witcher II

max € 250

De kaart mag ook qua afmetingen niet groter zijn dan de huidige. De kast is best groot (Antec P182 EU Performance One) maar veel plaats blijft er niet over nadat de videokaart erin zit...

Ik heb zelf al wat zitten kijken op de site van nvidia en op jullie watchlijst. Ik ben blijven hangen bij een Nvidia GTX560. Of kan ik toch beter iets meer uitgeven ? En aan wat ?

Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 17:04:
Hallo,

Een kennis verwees me naar deze site, vanwege dat jullie veel beter op de hoogte zijn dan ik :)

Vanmorgen heeft m'n videokaart het begeven, weer eens. Dit is dus de derde keer dat ik het mag opsturen wegens defekt. En de wachttijden, enfin ik heb geen zin om zo lang zonder desktop te zitten. Bovendien is het verre van zeker dat ze gaan "herstellen" onder garantie, gezien de lijst van uitzonderingen die ze hanteren.

Ik ben geen techneut - 't is maar dat je 't weet ;)

Mijn systeem is nu twee jaar oud en wat mij betreft nog niet aan vervanging toe. Ik ben geen zware gamer - een halve dag spelen is zowat het maximum en dat ook niet alle dagen. Voor het overige is photoshop de meest gebruikte applicatie. Maar bij het spelen kan ik mooie graphics wel waarderen ;)

MoBo : Gigabyte 1366 GA-EX58-UD4P DDR3
Voeding : Be Quiet 850W
Processor : Intel Core i7 920 / 2.66 GHz

De kapotte videokaart is van Gainward : NVIDIA Geforce GTX 295 2DI 1792MB DDR3 HDTV 2xDVI-I HDMI PCIe

1920x1080 en voor photoshop komt er op termijn nog een tweede scherm bij

Guild Wars II, diverse RPG, momenteel The Witcher II

max € 250

De kaart mag ook qua afmetingen niet groter zijn dan de huidige. De kast is best groot (Antec P182 EU Performance One) maar veel plaats blijft er niet over nadat de videokaart erin zit...

Ik heb zelf al wat zitten kijken op de site van nvidia en op jullie watchlijst. Ik ben blijven hangen bij een Nvidia GTX560. Of kan ik toch beter iets meer uitgeven ? En aan wat ?

Alvast bedankt !
Je kunt CFX6870 gaan zit je op 280-290 euro.
Anders is een HD6950 wel op zijn plaats :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
Waarom geen CFX6850? Dan zit je op 250.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMD schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 21:45:
[...]

Over een paar jaar hebben we Directx 3493 en dan loop je weer achter de feiten aan + het is lastig om dan weer een 580 op de kop te tikken.
Maar in 1920x1080 heb je nu iig nog geen 2 GTX570's nodig(tenzij je ook extreme AA enz. aan wilt). DX12 komt denk ik bij de launch van Windows 8 mee, en dan komt de nieuwe (betrouwbare)generatie kaarten na +-2 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SytseHartvelt schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 17:08:
Waarom geen CFX6850? Dan zit je op 250.
:+ niet aan gedacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:49
zit nu te dubben om direct CF HD6950 aan te schaffen of nu één en dan wanneer het nodig blijkt te zijn nog één.
Aangezien ik hier lees dat er mogelijk binnenkort een upgrade komt --> 7xxx serie. Zie ik de kans groot dat de prijs zal zakken... wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
Meh, de ervaring leert dat je dan toch voor de nieuwere kaarten gaat. Als je veel performance wilt: Haal nu CFX. Wil je liever wachten: Wacht op 7xxx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Is deze videokaart 2 of 3 sloten in totaal?
https://maxict.nl/product...&utm_campaign=pricewatch#

En is dit een goeie website? Aangezien deze het goedkoopste is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HardCoreGamer schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 18:03:
Is deze videokaart 2 of 3 sloten in totaal?
https://maxict.nl/product...&utm_campaign=pricewatch#

En is dit een goeie website? Aangezien deze het goedkoopste is. :)
2 slotjes, nu lijkt die koeler wel veel op de zalman :P

bron :
Hinweis: Dual-Link DVI, Karte belegt 2 Slotblenden , benötigt wird ein leistungsstarkes Netzteil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

2 Sloten is de koeler zelf. Ik zoek een videokaart die in totaal 2 sloten is. Denk maar aan die van MSI.
Ik heb nu een Zotac met de stock koeler, kun je die van MSI niet los bestellen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HardCoreGamer schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 18:36:
2 Sloten is de koeler zelf. Ik zoek een videokaart die in totaal 2 sloten is. Denk maar aan die van MSI.
Ik heb nu een Zotac met de stock koeler, kun je die van MSI niet los bestellen? :P
Stuur ze eens een email zeg dat je TF2 kapot is gegaan en dat je een replacement cooler wil :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasss2
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-08 22:07

sebasss2

Auto fanaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry waar zie je dat dan, op die site staat : Cooler Type Fan (Single Slot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

^Bedankt! Helaas voor mij dus. Weer geen SLI met een andere koeler. :(
Ik heb 3 PCI sloten waarvan 2 16x zijn en een 4x speed heeft.
Maar wat jammer is is dat ik maar 2 sloten ruimte heb op mijn moederbord tussen de videokaarten.
Dus voor SLI moet ik een 2 sloten kaart hebben. Wat ik nu wel heb, maar die maakt veel lawaai en wordt erg warm.

Dus zit er geen optie op dan een andere merk videokaart kopen zoals een MSI. Maar dan koop je uiteraard een nieuwe serie kaart, en niet 'opnieuw' een 470GTX.

O.à, 750watt is toch meer dan zat als voeding?

[ Voor 4% gewijzigd door iApp op 07-07-2011 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMDS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 18:44
Ik ben al een tijd aan het orienteren voor een nieuw systeem. Het enige waar ik over blijf twijfelen is de videokaart. Eerst maar even het standaardlijstje afwerken:

#ProductPrijsSubtotaal
1Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB€ 42,-€ 42,-
1Fractal Design Define Mini€ 84,20€ 84,20
1Scythe Mugen 2 Rev. B€ 34,-€ 34,-
1Intel Core i5 2500K Boxed€ 171,-€ 171,-
1Seasonic S12II 520W€ 64,50€ 64,50
1Intel 311 20GB€ 98,-€ 98,-
2G.Skill Ripjaws F3-10666CL9D-8GBRL€ 46,74€ 93,48
1Asrock Z68 Pro3-M€ 100,85€ 100,85
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 688,03

2 x 1680 x 1050 (Dell 2209WA), waarvan er één op z'n kant staat (niet relevant lijkt me) maar wel dat dit 2 x DVI vereist. Een adapter of andere kabel kan (hdmi of DP naar DVI), maar in probeer zoveel mogelijk standaardkabels te gebruiken.

• Op dit moment vooral Photoshop CS5.
  • Ook wil ik graag de optie hebben tot wat mild render werk zoals Blender en in de toekomst misschien meer in de videobewerkingshoek (premiere bijvoorbeeld)
  • Casual tot vrijwel niet gamen. 't Is leuk als SCII of wat er dan ook uit komt op 1680x1050 kan draaien, maar de nadruk ligt daar niet op.

Voor mezelf zo bedacht ~150 euro max als het een toegevoegde waarde heeft, maar liever ergens tegen de 100 euro.

Aanvullende wensen/eisen:
  • 2 x DVI uitgang
  • Stil
  • Relatief energie-zuinig; een 525W voeding komt een heel eind, maar ik bespaar ook graag wat energie.
  • Zuinig in IDLE mode. Het viel me op dat de nieuwere kaarten hier wat beter in zijn.
Vanwege bovenstaande eisen en gebruiksprofiel heb ik zitten kijken naar de
MSI N550GTX Ti Cyclone II 1GD5 /OC
Met als alternatief de
MSI R6850 Cyclone 1GD5 Power Edition/OC

Beide kaarten zijn stil en hebben een relatief zuinige idle mode. Ik ben - met name door reviews - erg gecharmeerd van de Cyclone koeling, maar ook de Asus DirectCU optie leek me goed alternatief.

Ondanks dat CS5 er niets mee doet heeft de 550GTX vanwege CUDA denk ik een lichte "edge" op de 6850.
Omdat Adobe al eerder wat CUDA ondersteuning heeft gehad - er een aantal plugins is wat er gebruik van maakt. Blijft een gok.

Heeft iemand een ander advies, of wat goede redenen om de knoop door te hakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Dit is ehmm *kuch*kuch* normaal?
Afbeeldingslocatie: http://lulzimg.com/i23/ea4f82.jpg

Heb hem met FurMark getest, en zoals wij zien, een ventilator dieop 4500 Toeren draait! En 95 Graden warm wordt met heel veel kabaal erbij...

Ik lees dit net:
http://www.techzine.nl/ni...-los-in-japan-update.html
Weet iemand hoe ik zo'n koeler uit de USA kan halen? En waar die te koop is?

Alleen dán zal SLI mogelijk zijn met mijn 470GTX van Zotac...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HardCoreGamer schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 21:37:
Dit is ehmm *kuch*kuch* normaal?
[afbeelding]

Heb hem met FurMark getest, en zoals wij zien, een ventilator dieop 4500 Toeren draait! En 95 Graden warm wordt met heel veel kabaal erbij...

Ik lees dit net:
http://www.techzine.nl/ni...-los-in-japan-update.html
Weet iemand hoe ik zo'n koeler uit de USA kan halen? En waar die te koop is?

Alleen dán zal SLI mogelijk zijn met mijn 470GTX van Zotac...
Heb je verwarming voor in de winter :z :+

Nu die worden lekker warm :P probeer eens water erop te koken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
yzx schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 18:11:
[...]

2 slotjes, nu lijkt die koeler wel veel op de zalman :P

bron :
[...]
Hij lijkt er niet alleen op, Zotac gebruikt een Zalman VF3000F maar dan met eigen kleurenschema :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Redblader schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 22:23:
[...]

Hij lijkt er niet alleen op, Zotac gebruikt een Zalman VF3000F maar dan met eigen kleurenschema :P
Zo eigenkleuren is het toch niet alleen dat de fans oranje zijn ipv blauw, je heb zwarte VF3000's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

yzx schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 21:47:
[...]

Heb je verwarming voor in de winter :z :+

Nu die worden lekker warm :P probeer eens water erop te koken?
Mag ik eens een serieus antwoord? :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HardCoreGamer schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 00:08:
[...]

Mag ik eens een serieus antwoord? :Y
Als die TF2 echt los te verkopen zijn vind je ze wel op Ebay

Zo te zien moet je ze via de MSI website kopen

[ Voor 9% gewijzigd door yzx op 08-07-2011 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik heb ze maar een mail gestuurd, met als verhaal dat mijn TF2 kapot is gegaan door mijn eigen schuld, en dat ik nu tegen betaling een nieuwe wil kopen. Ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HardCoreGamer schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 00:54:
Ik heb ze maar een mail gestuurd, met als verhaal dat mijn TF2 kapot is gegaan door mijn eigen schuld, en dat ik nu tegen betaling een nieuwe wil kopen. Ben benieuwd. :)
Feli als dat lukt -O- *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Je hebt er geen vertrouwen in? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twas mijn voorstel :+ tuurlijk vertrouwen erin, als je een vriendelijke serviceman/vrouw krijgt krijg je een nieuwe.
Maare je had beter gezegt dat ie uit garantie was ofzo :P straks vragen ze het om hem op te sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Lol, maar een Nvidia 470GTX heeft 2 jaar garantie, hij is in maart 2010 uitgekomen. Dus geen garantie zou niet kunnen, of ik zou mijn 'Purchase receipt' (Damn hoe vaak ik die zin wel niet gehoord heb met mijn simlocked iPhone 4) zijn kwijt geraakt.

Pagina: 1 ... 69 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voordat 'we' je hier advies geven, willen we natuurlijk nog wel wat van je weten:

* Wat voor systeem heb je nu? Noem ook en vooral het merk en type van je voeding!
* Op welke schermresolutie wil je gaan werken?
* Waar wil je de videokaart voor gaan gebruiken? Welke games? Welke software?
* Wat mag je nieuwe kaart kosten?

Twijfel je of je hier wel goed zit? Lees dan ook het Best Buy Guide overzichtstopic