Hallo,
Een kennis verwees me naar deze site, vanwege dat jullie veel beter op de hoogte zijn dan ik
Vanmorgen heeft m'n videokaart het begeven, weer eens. Dit is dus de derde keer dat ik het mag opsturen wegens defekt. En de wachttijden, enfin ik heb geen zin om zo lang zonder desktop te zitten. Bovendien is het verre van zeker dat ze gaan "herstellen" onder garantie, gezien de lijst van uitzonderingen die ze hanteren.
Ik ben geen techneut - 't is maar dat je 't weet
Mijn systeem is nu twee jaar oud en wat mij betreft nog niet aan vervanging toe. Ik ben geen zware gamer - een halve dag spelen is zowat het maximum en dat ook niet alle dagen. Voor het overige is photoshop de meest gebruikte applicatie. Maar bij het spelen kan ik mooie graphics wel waarderen
Wat voor systeem heb je nu?
MoBo : Gigabyte 1366 GA-EX58-UD4P DDR3
Voeding : Be Quiet 850W
Processor : Intel Core i7 920 / 2.66 GHz
De kapotte videokaart is van Gainward : NVIDIA Geforce GTX 295 2DI 1792MB DDR3 HDTV 2xDVI-I HDMI PCIe
Op welke schermresolutie wil je gaan werken?
1920x1080 en voor photoshop komt er op termijn nog een tweede scherm bij
Waar wil je de videokaart voor gaan gebruiken? Welke games? Welke software?
Guild Wars II, diverse RPG, momenteel The Witcher II
Wat mag je nieuwe kaart kosten?
max € 250
De kaart mag ook qua afmetingen niet groter zijn dan de huidige. De kast is best groot (Antec P182 EU Performance One) maar veel plaats blijft er niet over nadat de videokaart erin zit...
Ik heb zelf al wat zitten kijken op de site van nvidia en op jullie watchlijst. Ik ben blijven hangen bij een Nvidia GTX560. Of kan ik toch beter iets meer uitgeven ? En aan wat ?
Alvast bedankt !