Anoniem: 384711

EvaluationCopy schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 09:04:
Ik heb even wat rondgelezen, maar overal lees ik hetzelfde antwoord: een 680 heeft genoeg aan de bandbreedte van Pci express 2.0

Misschien dat een 690 er iets onder lijdt maar geen enkele singlechip kaart momenteel dus ook de 680 niet.
Zelfs de GTX 690 zit bij lange na nog niet aan de bandbreedte van PCI-e 2.0. Kaarten die daar overheengaan zijn vooralsnog toekomstmuziek.

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 384711 op 17-05-2012 10:31]

• SkyR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-03 20:58
Het is al een tijd geleden dat ik mijn pc in elkaar heb gezet, en ik ben op dit moment totaal niet op de hoogte van videokaarten. Maar dat is nu wel wat ik zoek.

Wat ik op dit moment heb:Ik heb de pc nog nooit gebruikt voor gamen, maar ik wil er nu graag Diablo III op redelijke kwaliteit (maar vooral met een goede framerate) mee spelen. De pc is aangesloten op een beeldscherm met een resolutie van 1280x1024 pixels. Mijn budget voor de videokaart is zo laag mogelijk, maar ik heb geen idee aan wat voor richtprijzen ik moet denken in de huidige markt. Max. 150 euro? Ik hoop dat jullie me een goed advies kunnen geven.

• Progeny
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-06-2021
Progeny schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 17:20:
Voor de liefhebbers doe ik mijn Sapphire 7950 OC de deur uit, grab it while it's hot gentlemen: V&A aangeboden: Sapphire HD7950 3GB GDDR5 OC
Ik heb de vraagprijs aangepast van TEAB excl. naar 300 incl.

Mvg,

Prog

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-04 12:54
Check http://www.tomshardware.c...nce-benchmark,3195-5.html

Zoals je ziet heb je alles behalve een zware kaart nodig om Diablo 3 op de hoogste kwaliteit te spelen met jouw resolutie. Met zo'n kaartje haal je dat dus makkelijk en kun je ook nog leuk wat andere spellen doen.

pricewatch: Sapphire HD 7770 GHz Edition 1GB GDDR5

Of onder de 100 euro:

pricewatch: Club3D Radeon HD 7750

[Voor 13% gewijzigd door EvaluationCopy op 17-05-2012 21:47]

What difference is it to me if a decision is forced upon me by a dictator or by half of my neighbors? Either way my right to free, peaceful action has been nullified. – Stephen H. Foerster

Acties:
  • 0Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:19
Is een Coolermaster Real Power M620 voldoende voor een Asus GTX 570 Direct u 2??

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ed_L
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-04 09:14

Ed_L

Crew Council
Topicstarter
Modbreak:Ja, een bruut slotje op een lang en goed lopend topic. Vanaf vandaag heeft aankoopadvies een drietal eigen subfora. Voor videokaarten kun je voortaan terecht in Componenten Aankoopadvies. Lees wel eerst CAA beleid voor je daar aan de gang gaat. Succes met het vinden van de juiste videokaart!
Pagina: 1 ... 124 125 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voordat 'we' je hier advies geven, willen we natuurlijk nog wel wat van je weten:

* Wat voor systeem heb je nu? Noem ook en vooral het merk en type van je voeding!
* Op welke schermresolutie wil je gaan werken?
* Waar wil je de videokaart voor gaan gebruiken? Welke games? Welke software?
* Wat mag je nieuwe kaart kosten?

Twijfel je of je hier wel goed zit? Lees dan ook het Best Buy Guide overzichtstopic

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee