Ik bestel vrij regelmatig bij Zercom en nog nooit slechte ervaring mee gehad. Paar keer RMA moeten gebruiken, maar dan kreeg ik gewoon netjes en snel een werkend product terug. Houdt dit soort ervaring trouwens lekker in een shopreview.Anoniem: 248568 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 19:25:
[...]
Ik zou absoluut NIET bij zercom kopen. Nog nooit zo'n schijtwinkel meegemaakt. Stelletje oplichters werken daar. Heb moeten dreigen de politie te bellen voordat ze eingelijk eens me geld terug gaven. Heb er ook een speciale rma map voor moeten maken in me mail want het aantal emails kwam boven de 50.
Maar welke kaart zou ik dan het beste kunnen nemen? Ben nu op zich wel tevreden met performance, mag wel iets meer, maar hoeft niet. Alleen wil ik dan wel minstens 2gb en ik voel me zelfs nog meer op mijn gemak met 3 of zelfs 4gb.unfor schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 19:25:
[...]
Als je in de toekomst graag naar surround gaming wilt zul je sowiezo moeten overstappen op een kaart met 2 of zelfs 3 GB geheugen.
In BF3 gaat het al aardig ver de 2 GB kant op met ultra settings op 1080p.
Op surround speel je dan sowiezo niet op ultra settings, dus het geheugen gebruik zal ook dan rond de 2 GB blijven hangen.
Grillmeister