Momenteel heb ik nog een HTPC, deze heeft een onboard ATi HD 3200 kaart en verstuurd via HDMI alleen maar 2.1, dus zit deze via Optical op mijn Receiver aangesloten en via HDMI direct op mijn TV. Maar nu is er een apparaat bij gekomen dat ik direct op mijn TV wil hebben (Motorola HD TV Decoder). Dit omdat ik daarvoor niet altijd de Receiver aan wil hebben (snel het nieuws kijken 's ochtends).
Ik wil voor een ATi kaartje gaan, omdat ik dan een mooi AMD systeem houdt (ik heb namelijk ook een Intel/nVidia systeem). Voor testdoeleinden wil ik een AMD/ATi en een Intel/nVidia systeem houden.
Dus opzoek naar een grafischkaartje dat ook 7.1 audio kan bitstreamen door de HDMI. Mijn oog viel op een ATi HD 6450 (pricewatch: Sapphire HD 6450 1GB DDR3). Volgens mij is dit de beste optie (prijs/kwaliteit/stroomverbruik).
Mee eens, of zou je voor een andere kaart gaan, en waarom?
Ik wil voor een ATi kaartje gaan, omdat ik dan een mooi AMD systeem houdt (ik heb namelijk ook een Intel/nVidia systeem). Voor testdoeleinden wil ik een AMD/ATi en een Intel/nVidia systeem houden.
Dus opzoek naar een grafischkaartje dat ook 7.1 audio kan bitstreamen door de HDMI. Mijn oog viel op een ATi HD 6450 (pricewatch: Sapphire HD 6450 1GB DDR3). Volgens mij is dit de beste optie (prijs/kwaliteit/stroomverbruik).
Mee eens, of zou je voor een andere kaart gaan, en waarom?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.