Nu is het zeker geen -1, heb ook geen idee meer waarom ik die er wel aan gegeven heb. Is er iets weggehaald?wildhagen schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 18:27:
Kerberos84 in 'nieuws: Brein deelt vonnis mee aan Pirate Bay-oprichter'
Lijkt me niet helemaal een -1, ondanks dat kleine regeltje onderin? Een 0 moet, alles bij elkaar opgeteld, wel kunnen lijkt me?
RedHat in 'nieuws: 'PS Jailbreak maakt gekopieerde games op PS3 mogelijk''
Posting van mijzelf waarin ik alle informatie die ik heb in één post samenvat (omdat er een hoop aannames in dit topic gepost werden).
Bijna alle reacties worden op on-topic gemodereerd. Nu vraag ik mij af (als beginnende poster) is mijn post niet informatief? Dit schrikt mij als poster iig af omdat ik net zo goed een oneliner kan posten voor een 'ontopic' reactie, doe je uitgebreid onderzoek en deel je je kennis is het netzogoed ontoptic. Misschien kan iemand mij (mag ook via dm) uitleggen wat ik fout doe.
Posting van mijzelf waarin ik alle informatie die ik heb in één post samenvat (omdat er een hoop aannames in dit topic gepost werden).
Bijna alle reacties worden op on-topic gemodereerd. Nu vraag ik mij af (als beginnende poster) is mijn post niet informatief? Dit schrikt mij als poster iig af omdat ik net zo goed een oneliner kan posten voor een 'ontopic' reactie, doe je uitgebreid onderzoek en deel je je kennis is het netzogoed ontoptic. Misschien kan iemand mij (mag ook via dm) uitleggen wat ik fout doe.
Dat is gewoon fout gemodereerd. Wat mij betreft zeker een +2 waard
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Het punt is dat wanneer je een +1 krijgt de rest ook +1 modereert.Cloud schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 10:03:
Dat is gewoon fout gemodereerd. Wat mij betreft zeker een +2 waard
Tsja, dat zijn de papegaaien helaas. Bekend verschijnsel.
Virussen? Scan ze hier!
Er was anders nog maar één persoon die je reactie gemodereerd had hoorRedHat schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 11:52:
[...]
Het punt is dat wanneer je een +1 krijgt de rest ook +1 modereert.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Dat klopt; maar als hij éénmaal op +1 staat komt hij er ook niet meer 'makkelijk' van af, dat bedoel ik.
Vroeger kon je de moderaties op een bericht zien; kun je dit als user nog steeds zien?
Vroeger kon je de moderaties op een bericht zien; kun je dit als user nog steeds zien?
Oh zo bedoel je. Nou meestal gaat dat inderdaad wel op, maar ik denk dat jouw reactie wel redelijk op de juiste score zou belanden (echt een informatieve reactie). Het enige probleem was dat het een 'oud' nieuwsartikel was en je reactie dus laat geplaatst was. Dan komen er relatief weinig modders overheen en dat is nooit goed voor de scores 
Als je zelf moderatierechten hebt kun je voorlopig inderdaad nog een overzicht zien van de gegeven scores.
Als je zelf moderatierechten hebt kun je voorlopig inderdaad nog een overzicht zien van de gegeven scores.
[ Voor 3% gewijzigd door Cloud op 21-08-2010 12:14 ]
Ik heb overal geklikt Cloud; op de datum van het bericht, dat blokje met scores; ik krijg geen overzicht. Zou jij mij kunnen vertellen hoe ik dat overzicht te zien kan krijgen bij berichten? Ik werk in Chrome; is dat een probleem?
Klikken op het moderatieblokje en daarna op het pijltje naar beneden werkt niet voor je?
Zie ook reviews: Tweakers.net moderatie faq voor de plaatjes.
Zie ook reviews: Tweakers.net moderatie faq voor de plaatjes.
nieuws: 'Zweedse politie op zoek naar Wikileaks-voorman wegens verkrachting'
Even een advies, wat we hier met alle complottheorien over de VS moeten, want het staat vol met die complottheoriën.... de VS heeft hier niets mee te maken, ook geen uitlevering naar de VS, want de mogelijke misdrijven zijn niet in de VS begaan, maar in Zweden. Kans op uitlevering is dus 0.
Verwijderd in 'nieuws: 'Zweedse politie op zoek naar Wikileaks-voorman wegens verkrachting''
Vind ik dan, zeker gezien de stelligheid waarmee hij het poneert, ook een best wel stevige beschuldiging, die geen enkele onderbouwing heeft. Valt zoiets niet onder laster of zelfs smaad?
Waren de alu-hoedjes vanochtend in de aanbieding bij de AH ofzo?
ChevyVan79 in 'nieuws: 'Zweedse politie op zoek naar Wikileaks-voorman wegens verkrachting''
En dát is een beschuldiging van omkoping én corruptie, dus sowieso een -1.
sfc1971 in 'nieuws: 'Zweedse politie op zoek naar Wikileaks-voorman wegens verkrachting''
En die laatste alinea maakt het tot een flamebait, op dit soort op de man spelen zit ik niet te wachten.
Even een advies, wat we hier met alle complottheorien over de VS moeten, want het staat vol met die complottheoriën.... de VS heeft hier niets mee te maken, ook geen uitlevering naar de VS, want de mogelijke misdrijven zijn niet in de VS begaan, maar in Zweden. Kans op uitlevering is dus 0.
Verwijderd in 'nieuws: 'Zweedse politie op zoek naar Wikileaks-voorman wegens verkrachting''
Vind ik dan, zeker gezien de stelligheid waarmee hij het poneert, ook een best wel stevige beschuldiging, die geen enkele onderbouwing heeft. Valt zoiets niet onder laster of zelfs smaad?
Waren de alu-hoedjes vanochtend in de aanbieding bij de AH ofzo?
ChevyVan79 in 'nieuws: 'Zweedse politie op zoek naar Wikileaks-voorman wegens verkrachting''
sfc1971 in 'nieuws: 'Zweedse politie op zoek naar Wikileaks-voorman wegens verkrachting''
En die laatste alinea maakt het tot een flamebait, op dit soort op de man spelen zit ik niet te wachten.
[ Voor 20% gewijzigd door wildhagen op 21-08-2010 13:59 ]
Virussen? Scan ze hier!
oddish2211 in 'nieuws: Tweaker maakt multitouch mogelijk op Android-toestel Samsung Spica'
Dit draadje heeft een discussie over het nut van multitouch. Niet hoogstaand, maar wat mij betreft zijn de meeste posts in ieder geval +1 waard.
Dit draadje heeft een discussie over het nut van multitouch. Niet hoogstaand, maar wat mij betreft zijn de meeste posts in ieder geval +1 waard.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Verwijderd
Hoi ,wil iemand met macht (powermod) hier iets aan doen
Of hij past hem aan of het verdwijnt.
Persoonlijk iemand beledigen ect in een openbare internet sessie kan niet.
quote ;
[i]is niet voor herhaling vatbaar !!!!!!
Dat vind ik beledigen.
Of hij past hem aan of het verdwijnt.
Persoonlijk iemand beledigen ect in een openbare internet sessie kan niet.
quote ;
[i]is niet voor herhaling vatbaar !!!!!!
Dat vind ik beledigen.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2010 14:51 ]
Ja, had hem hierboven ook al gemeld: sfc1971 in 'nieuws: 'Zweedse politie op zoek naar Wikileaks-voorman wegens verkrachting''
Ordinaire flamebait op de man, die ook nog eens nergens op slaat, qua inhoud, en onjuist is.
Ordinaire flamebait op de man, die ook nog eens nergens op slaat, qua inhoud, en onjuist is.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Wel dat zo niet eens.Ik vond het best wel ontopic.
Tot ik bij het einde was.
Ik dacht "Doe dat nu niet".
Zoiets toestaan ,dan kan je het hele reageren wel sluiten.
En voor jouw ,om zoiets te zien,wat ieder1 kan lezen,is dat ook niet leuk.
Ik zou dat,als het mij betrof, ook zo ervaren en eisen vragen,aan een power mod,op aardige doch dringende toon dat het anders word .
Dus moet ìe het aanpassen of zijn hele post gaat weg.
@wildhagen .
Ach joh ,je moet het nu zo zien; ,je bent nu een beroemdheid geworden hier op t.net.
Wat ze niet weten is dat elke publiciteit voor jouw,altijd goede publiciteit is .
Ze bedoelden het misschien slecht niet goed,maar jij staat weer even in the spotlights
Tot ik bij het einde was.
Ik dacht "Doe dat nu niet".
Zoiets toestaan ,dan kan je het hele reageren wel sluiten.
En voor jouw ,om zoiets te zien,wat ieder1 kan lezen,is dat ook niet leuk.
Ik zou dat,als het mij betrof, ook zo ervaren en eisen vragen,aan een power mod,op aardige doch dringende toon dat het anders word .
Dus moet ìe het aanpassen of zijn hele post gaat weg.
@wildhagen .
Ach joh ,je moet het nu zo zien; ,je bent nu een beroemdheid geworden hier op t.net.
Wat ze niet weten is dat elke publiciteit voor jouw,altijd goede publiciteit is .
Ze bedoelden het misschien slecht niet goed,maar jij staat weer even in the spotlights
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2010 14:51 ]
O, voor de duidelijkheid: ik ben het met je eens hoor. Door die flamebait heb ik hem nu een -1 gegeven. Zonder die flamebait zou de reactie idd een heel stuk hoger kunnen.
Virussen? Scan ze hier!
De laatste regel overruled de hele post in dit geval,van mij ook een -1
Lijkt me toch een voor de hand liggende gedachte gezien het nieuws,dat is wat bij veel mensen het eerste opkomt. Tis natuurlijk wel de combinatie die het tot nieuws maakt. Een beetje open deur dus,van mij een 0wildhagen schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:26:
[ Voor 4% gewijzigd door pcgek op 21-08-2010 14:35 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
blouweKip in 'nieuws: 'Zweedse politie op zoek naar Wikileaks-voorman wegens verkrachting''
Termen als "Fascistische Heilstaat" vind ik nu niet bepaald een +1 of zelfs +2 waard, eerder een -1... de rest is ook een forse beschuldiging zonder enige onderbouwing, en met het onderwerp heeft het ook relatief niet zoveel meer te maken.
Die +2 gever mag imho worden onderzocht, lijkt me overduidelijk gevalletje meningmodden.
Termen als "Fascistische Heilstaat" vind ik nu niet bepaald een +1 of zelfs +2 waard, eerder een -1... de rest is ook een forse beschuldiging zonder enige onderbouwing, en met het onderwerp heeft het ook relatief niet zoveel meer te maken.
Die +2 gever mag imho worden onderzocht, lijkt me overduidelijk gevalletje meningmodden.
[ Voor 11% gewijzigd door wildhagen op 21-08-2010 15:54 ]
Virussen? Scan ze hier!
Deze kan nog wel op 0 vind ik. User beschuldigt niemand in het bijzonder, gebruikt 'soms' om de reactie te nuanceren en bovendien is het gewoon een feit dat sommige rechters corrupt zijnwildhagen schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:26:
Sorry, maar 'soms' is geen nuancering, of je nu één of 100 rechters van corruptie beschuldigt, het blijft een beschuldiging zonder onderbouwing.aomlives schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 16:05:
[...]
Deze kan nog wel op 0 vind ik. User beschuldigt niemand in het bijzonder, gebruikt 'soms' om de reactie te nuanceren en bovendien is het gewoon een feit dat sommige rechters corrupt zijn
En corruptie is bepaald geen lichte beschuldiging, het is in het geval van rechters één van de zwaarst mogelijke beschuldigingen die je kunt doen.
En het is niet alleen beschuldiging van corruptie (van de rechter), maar dus inherent ook een beschuldiging van omkoping (van de andere partij). Dus twéé beschuldigen zonder onderbouwing.
En dan is het ook nog eens generaliserend richting alle rechters.
En in het kader van het topic is het ook nog eens offtopic.
Vind ik persoonlijk alles bij elkaar opgeteld toch vrij ongewenst, en dus -1.
[ Voor 4% gewijzigd door wildhagen op 21-08-2010 16:09 ]
Virussen? Scan ze hier!
Het is inderdaad een serieuze beschuldiging en op het randje, maar persoonlijk vind ik het bij dit artikel nog kunnen. Langs de ene kant - zoals ik al zei - door het feit dat niemand persoonlijk wordt aangevallen (ja ik weet dat het generaliserend is maar tochwildhagen schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 16:07:
Sorry, maar 'soms' is geen nuancering, of je nu één of 100 rechters van corruptie beschuldigt, het blijft een beschuldiging zonder onderbouwing.
En corruptie is bepaald geen lichte beschuldiging, het is in het geval van rechters één van de zwaarst mogelijke beschuldigingen die je kunt doen.
En het is niet alleen beschuldiging van corruptie (van de rechter), maar dus inherent ook een beschuldiging van omkoping (van de andere partij). Dus twéé beschuldigen zonder onderbouwing.
En dan is het ook nog eens generaliserend richting alle rechters.
Neem bijvoorbeeld McOrmick in 'nieuws: 'Zweedse politie op zoek naar Wikileaks-voorman wegens verkrachting'' iets erboven.
Deze reactie is minder expliciet maar impliceert in feite gewoon hetzelfde (omkoping, corruptie,...).
Daarnaast worden de (Amerikaanse) inlichtingendiensten ook langs alle kanten beschuldigd achter deze zaak te zitten, ook redelijk zware, maar voor de meesten waarschijnlijk minder 'erge' beschuldigingen.
brunoj in 'nieuws: 'Zweedse politie op zoek naar Wikileaks-voorman wegens verkrachting'' bijvoorbeeld zegt eigenlijk hetzelfde (maar iets botter uitgedrukt) als de reactie van Verwijderd (heeft nu slechts 2x -1) die je aanhaalde maar wordt wel meteen omlaag gemod.
Om dus maar te zeggen, als de meeste andere reacties op 0 mogen, kunnen die van de rechters voor mij ook nog wel op 0
Dat andere reacties fout gemod worden wil nog niet zeggen dat deze ook meteen fout gemod zou mogen worden 
Maargoed, laten we het erop houden dat we van mening verschillen, niks mis mee. Ik houd het iig op een -1.
Maargoed, laten we het erop houden dat we van mening verschillen, niks mis mee. Ik houd het iig op een -1.
Virussen? Scan ze hier!
Nah, ik vind het ook echt niet meer dan een -1. Er zullen ongetwijfeld corrupte rechters bestaan maar om dat nu zonder argumenten of voorbeelden dan maar te gaan roepen. Nee, het voegt gewoon helemaal niets toe en stuurt de discussie eigenlijk de verkeerde kant op.aomlives schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 16:05:
[...]
Deze kan nog wel op 0 vind ik. User beschuldigt niemand in het bijzonder, gebruikt 'soms' om de reactie te nuanceren en bovendien is het gewoon een feit dat sommige rechters corrupt zijn
Ik kan een 0 begrijpen, maar zelf hou ik de reactie op -1.
"Sommige informatie kan namelijk mensenlevens in gevaar brengen, of enorme schade toebrengen aan landen, overheden, bedrijven of individuen." (link naar alom bekend verhaal over gelekte namen) wildhagen in 'nieuws: 'Zweedse politie verdenkt Wikileaks-voorman van verkrachting' - update' is nota bene "informatief",
maar in reactie daarop "En sommige informatie wordt geheim gehouden omdat het wangedrag (onder autoriteit) van de overheid betreft, zoals al is gebleken uit de tot nu toe via wikileaks onthulde informatie: (link)" BadRespawn in 'nieuws: 'Zweedse politie verdenkt Wikileaks-voorman van verkrachting' - update' is off-topic...
Wat is de logica daarachter?
En waarom krijgt deze Verwijderd in 'nieuws: 'Zweedse politie verdenkt Wikileaks-voorman van verkrachting' - update' 2 maal "ongewenst"? (Strategisch stemmen?)
En zo zijn er wel meer.
Maar, zonder vervelend te willen zijn: het mod systeem van Tnet vind ik beter dan dat van vele andere websites, maar ik begin het idee te krijgen dat het corrigeren van mismoderaties dweilen met de kraan open is. Als ik wat dat betreft alle misstanden aan zou moeten wijzen, dan zou ik daar een dagtaak aan hebben (en de mods zouden er een flinke taak aan hebben het allemaal uit te zoeken), terwijl mismodden veel minder tijd en moeite kost. Dat betekent dat veel mismods gewoon blijven staan.
maar in reactie daarop "En sommige informatie wordt geheim gehouden omdat het wangedrag (onder autoriteit) van de overheid betreft, zoals al is gebleken uit de tot nu toe via wikileaks onthulde informatie: (link)" BadRespawn in 'nieuws: 'Zweedse politie verdenkt Wikileaks-voorman van verkrachting' - update' is off-topic...
En waarom krijgt deze Verwijderd in 'nieuws: 'Zweedse politie verdenkt Wikileaks-voorman van verkrachting' - update' 2 maal "ongewenst"? (Strategisch stemmen?)
En zo zijn er wel meer.
Maar, zonder vervelend te willen zijn: het mod systeem van Tnet vind ik beter dan dat van vele andere websites, maar ik begin het idee te krijgen dat het corrigeren van mismoderaties dweilen met de kraan open is. Als ik wat dat betreft alle misstanden aan zou moeten wijzen, dan zou ik daar een dagtaak aan hebben (en de mods zouden er een flinke taak aan hebben het allemaal uit te zoeken), terwijl mismodden veel minder tijd en moeite kost. Dat betekent dat veel mismods gewoon blijven staan.
Afgezien van het feit dat omkoping per definitie corruptie is en het dus overbodig en vergezocht is om er twee beschuldigingen van te maken, mogen op Tnet rechters niet worden beschuldigd/beledigd maar andere tweakers wel?wildhagen schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:26:
Wat te denken van de insinuatie dat 'geloven in het bestaan van politieke samenzwering' een teken is van domheid?
Of is het ok als het maar voldoende subtiel gebeurt:
"Echt waar volgens mij zitten er aliens achter."
bbob in 'nieuws: 'Zweedse politie verdenkt Wikileaks-voorman van verkrachting' - update'
Iets minder subtiel:
Ik hoop dat eventuele beroemdheid op t.net niet een factor is in de beoordeling."Waren de alu-hoedjes vanochtend in de aanbieding bij de AH ofzo? ;)"
Jejking in 'nieuws: Eiwitvouwers ontwikkelen geheugentest voor ATI-kaarten'
Ik denk dat een +2 hier wel op z'n plek is. Niet omdat ik mezelf nou zo geweldig vind (nou, vooruit, tuurlijk vind ik dat
) maar het biedt minstens zoveel info als de andere +2's PLUS het feit dat het een duidelijk punt van kritiek plaatst.
Ik denk dat een +2 hier wel op z'n plek is. Niet omdat ik mezelf nou zo geweldig vind (nou, vooruit, tuurlijk vind ik dat
Wat de logica is geweest weet ik niet. Ik vind ze beide wel interessant om te lezen,en ook zo gemodt voor de lezer,+2 voor beide reacties dus .BadRespawn schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 19:06:
"Sommige informatie kan namelijk mensenlevens in gevaar brengen, of enorme schade toebrengen aan landen, overheden, bedrijven of individuen." (link naar alom bekend verhaal over gelekte namen) wildhagen in 'nieuws: 'Zweedse politie verdenkt Wikileaks-voorman van verkrachting' - update' is nota bene "informatief",
Is het niet zo dat we dit door de vingers zouden zien,dus een 0? Dat is iig wat ik er altijd voor geef.
Joost in 'nieuws: 'Zweedse politie verdenkt Wikileaks-voorman van verkrachting' - update'
Maar deze reacties gaan me dan weer te ver,die heb wel ik op -1.Heeft daar toch helemaal niets te zoeken,dat doen ze maar via een andere weg.
Pi-Qui in 'nieuws: 'Zweedse politie verdenkt Wikileaks-voorman van verkrachting' - update'
Joost in 'nieuws: 'Zweedse politie verdenkt Wikileaks-voorman van verkrachting' - update'
Pi-Qui in 'nieuws: 'Zweedse politie verdenkt Wikileaks-voorman van verkrachting' - update'
[ Voor 37% gewijzigd door pcgek op 21-08-2010 22:20 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Idempcgek schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 21:49:
Wat de logica is geweest weet ik niet. Ik vind ze beide wel interessant om te lezen,en ook zo gemodt voor de lezer,+2 voor beide reacties dus .
Verder vind ik -1 voor jeffhuys in 'nieuws: Apple wil patent op herkenning dief op iPhone of iPad' een nogal strenge moderatie (als je de parent bekijkt). Lijkt me in geen geval slecht bedoeld
Dit is een beetje verloren gegaan in de hele wikileaks-discussie, maar hier mogen nog wat puntjes naar toe.Sallin schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 14:08:
oddish2211 in 'nieuws: Tweaker maakt multitouch mogelijk op Android-toestel Samsung Spica'
Die staat nu op 0aomlives schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 23:19:
[...]
Idem
Verder vind ik -1 voor jeffhuys in 'nieuws: Apple wil patent op herkenning dief op iPhone of iPad' een nogal strenge moderatie (als je de parent bekijkt). Lijkt me in geen geval slecht bedoeld
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Hoe bedoel je, "voorlopig"? Gaat deze feature verdwijnen (voor de normale sterveling)?Cloud schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 12:14:
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Hoort heel deze subdraad: nieuws: 'Update moet problemen iPhone 3G met iOS4 verhelpen' niet gewoon op -1, wegens schoolmeesteren? Sommigen kunnen nog wel een zetje gebruiken....
Virussen? Scan ze hier!
Ze zitten op het randje. De netste reacties vind ik nog net acceptabel.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
mdj84nl in 'nieuws: Halo: Reach lekt uit'
Nog een schoolmeester, hoort niet op 0, maar op -1.
Je kan wel merken dat de schoolvakanties bijna weer voorbij zijn, alle schoolmeesters komen weer irritant doen op de FP.
Nog een schoolmeester, hoort niet op 0, maar op -1.
Je kan wel merken dat de schoolvakanties bijna weer voorbij zijn, alle schoolmeesters komen weer irritant doen op de FP.
Virussen? Scan ze hier!
DrClaw in 'nieuws: Britten bouwen gezichtsherkennings-app voor Nokia N900'
+1 lijkt me hiervoor echt te laag.
+1 lijkt me hiervoor echt te laag.
Gewoon een nulletje inderdaad.
En deze troll mag op -1: Hurm in 'nieuws: 'Update moet problemen iPhone 3G met iOS4 verhelpen''
En deze zinloze reactie heeft voldoende aan een 0: Zakkenwasser in 'reviews: Gamescom: Preview Postal III'
En deze troll mag op -1: Hurm in 'nieuws: 'Update moet problemen iPhone 3G met iOS4 verhelpen''
En deze zinloze reactie heeft voldoende aan een 0: Zakkenwasser in 'reviews: Gamescom: Preview Postal III'
[ Voor 85% gewijzigd door Dirk op 22-08-2010 20:24 ]
Verwijderd
waarom is dit nou weer een -1?
Verwijderd in 'nieuws: 'Zweedse politie verdenkt Wikileaks-voorman van verkrachting' - update'
niet dat het relevant is voor de score maar ik had wel gelijk dat het gewoon bull was.
Verwijderd in 'nieuws: 'Zweedse politie verdenkt Wikileaks-voorman van verkrachting' - update'
niet dat het relevant is voor de score maar ik had wel gelijk dat het gewoon bull was.
Zomaar landen voor 'terroristen' uitmaken vind ik anders best wel een troll, en dus ongewenst.
Virussen? Scan ze hier!
Ik vind hem nog net kunnen. Is trouwens niet erg sportief om hem een dag later nog eens aan te passen,en hem vervolgens hier onder de aandacht te brengen.Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 21:16:
waarom is dit nou weer een -1?
Verwijderd
dat is omdat ik dat nieuws zag, en er staat nog vrolijk bij edit:pcgek schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 21:39:
[...]
Ik vind hem nog net kunnen. Is trouwens niet erg sportief om hem een dag later nog eens aan te passen,en hem vervolgens hier onder de aandacht te brengen.
dat staat er niet -.-wildhagen schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 21:24:
Zomaar landen voor 'terroristen' uitmaken vind ik anders best wel een troll, en dus ongewenst.
Je kunt je gaan afvragen wie nou de eigenlijke terroristen zijn
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2010 22:35 ]
Wat er niet staat kan er eenvoudig gelezen worden. Ook in die vorm is het nogal een beschuldiging.
Verwijderd
Nee, het is een mening. Ik vind dat de Amerikanen vuil bezig zijn tot de mate dat het onduidelijk wordt wie goed en slecht is in bepaalde zaken, en dat mag ik uitten. En ik zeg niet 'vuile kut amerikaanse terroristen oid', het blijft zeg maar respectvol. En het overgrote deel is on topic..
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2010 00:44 ]
Wat daar staat vind ik niet respectvol. Je zegt het misschien niet rechtstreeks, je insinuaties zijn dusdanig dat het voor mij niet acceptabel is.
ik weet niet wat ik van dit topic moet zeggen
.
Dus zal ik dat maar ook niet doen, want dan werd het een -10

Dus zal ik dat maar ook niet doen, want dan werd het een -10
Er wordt gewoon netjes uitleg gegeven. Wanneer je het er dan niet mee eens bent is discussie mogelijk en waar nodig aangepast. Wanneer dat eens niet zo is ligt het gewoonlijk niet aan de moderators.
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
Als reactie op het topic :'Cleveland investeert 2,5 miljoen dollar in rfid-afvalbakken'
schreef ik maandag 23 augustus 2010 14:24P:
Wil je echt wat nuttigs doen voor het milieu? Neem geen kinderen en wordt massamoordenaar!!!
Misschien niet zo leuk om te lezen maar wel een waarheid als een koe.
Een off-topic mod kan ik volledig begrijpen, een ongewenst eerlijk gezegd niet echt.
(sorry ik kon zo snel niet vinden hoe ik een quote kan maken van de oorspronkelijke tekst)
schreef ik maandag 23 augustus 2010 14:24P:
Wil je echt wat nuttigs doen voor het milieu? Neem geen kinderen en wordt massamoordenaar!!!
Misschien niet zo leuk om te lezen maar wel een waarheid als een koe.
Een off-topic mod kan ik volledig begrijpen, een ongewenst eerlijk gezegd niet echt.
(sorry ik kon zo snel niet vinden hoe ik een quote kan maken van de oorspronkelijke tekst)
Verwijderd in 'nieuws: Cleveland investeert 2,5 miljoen dollar in rfid-afvalbakken' heb je het dus over.
Sorry, maar zo'n grap vind ik gewoon ongepast, of het nu waar is of niet.
Sorry, maar zo'n grap vind ik gewoon ongepast, of het nu waar is of niet.
Verwijderd
Wat is er nu ongepast aan? Feit blijft dat de mens de grootste vervuiler is, hoe meer mensen hoe meer vervuiling. Zolang er niets ondernomen wordt tegen de continue aanwas van de wereldbevolking is alle heisa over millieu maatregelen volslagen onzin. Vandaar dat ik geen kinderen heb/wil maar wel een aantal prachtige amerikaanse wagens.
Zoals ik jouw reactie uitleg is dit dus een mening mod.
(zou ik overigens niet verwachten van iemand met Never forget that only dead fish swim with the stream als onderschrift)
Zoals ik jouw reactie uitleg is dit dus een mening mod.
(zou ik overigens niet verwachten van iemand met Never forget that only dead fish swim with the stream als onderschrift)
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2010 15:01 ]
Het is ook niet jouw boodschap die het probleem is, het is de manier waarop jij hem brengt. De suggestie dat je maar massamoordenaar moet worden kan ik niet accepteren.
Verwijderd
Nou nou, ik zet dacht ik niemand aan tot moorden (mocht iemand inmiddels van plan zijn een hockeymasker en een kettingzaag te kopen; DOE HET NIET!!!).
Ik stel alleen dat dat een zeer (zoniet de meest) effectieve manier van millieubescherming is (kan iedere millieueconoom bevestigen)
Ik stel alleen dat dat een zeer (zoniet de meest) effectieve manier van millieubescherming is (kan iedere millieueconoom bevestigen)
En als je die boodschap op een nette, relativerende manier brengt is hij prima acceptabel, maar in deze vorm is dat niet zo.
Verwijderd
Ermmm, dat is dus een mening, geen feit :-)
Ik vraag me af hoe de boodschap dat je als massamoordenaar een positieve bijdrage aan de oplossing van de millieuproblematiek doet in jouw ogen wel op een acceptabele manier verwoord zou kunnen worden.
Maar goed, let's agree to disagree................ (valt ook nog het een en ander, al dan niet aan de hand van historische verwijzingen, over te zeggen natuurlijk)
Ik vraag me af hoe de boodschap dat je als massamoordenaar een positieve bijdrage aan de oplossing van de millieuproblematiek doet in jouw ogen wel op een acceptabele manier verwoord zou kunnen worden.
Maar goed, let's agree to disagree................ (valt ook nog het een en ander, al dan niet aan de hand van historische verwijzingen, over te zeggen natuurlijk)
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2010 15:36 ]
@Sir_D_Fortesque: zo'n opmerking mist elke zin voor realiteit en is wmb niet meer dan ongewenst. De gedachte er achter dat de mens de grootste vervuiler is mag waar zijn maar het op deze manier brengen van een 'oplossing' is volslagen nonsens, en als je het als grap bedoeld dan is het niet het soort grappen waar de FP echt prettiger leesbaar van wordt.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Dat je het een ongewenste opmerking vind is je goed recht, echter het realiteitsgehalte is uitermate hoog, het is nu eenmaal een feit waar je niet omheen kunt.botoo schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:54:
zo'n opmerking mist elke zin voor realiteit en is wmb niet meer dan ongewenst.
(waarheden en feiten zijn niet onderhavig aan democratische en/of ethische principes)
Heel erg vind ik hem niet en heeft in principe wel een punt, maar zie ook geen echte binding met het artikel. Heb een 0 gegeven om die redenen.
☻/
/▌
/ \
Het realiteitsgehalte dat de mens de grootste vervuiler is zonder meer hoog, maar ik doelde op je 'oplossing' waar elke vorm van realiteit ontbreekt.
Waar ik op doel is de manier waarop je een discussiepunt aansnijd, in de kroeg bij een biertje kan ik me zoiets voorstellen, maar onder een serieus nieuwsitem is dat op deze manier wmb niet gewenst.
Waar ik op doel is de manier waarop je een discussiepunt aansnijd, in de kroeg bij een biertje kan ik me zoiets voorstellen, maar onder een serieus nieuwsitem is dat op deze manier wmb niet gewenst.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Was ook een reactie op een reactie en niet op het artikel zelf. En heel realistisch bekeken is massamoordenaar worden het meeste effectieve dat een mens alleen kan doen aan de millieuproblematiek.
Volgens mij zijn er wel effectievere manieren te verzinnen. Bijvoorbeeld als gehele wereldbevolking vanaf morgen geen kool en olie meer verbranden. Erg effectief maar als oplossing heeft het ongeveer hetzelfde realiteitsgehalte als jouw voorstel om massamoordenaar te worden. Zo zijn er nog legio 'oplossingen' te bedenkenVerwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 18:12:
Was ook een reactie op een reactie en niet op het artikel zelf. En heel realistisch bekeken is massamoordenaar worden het meeste effectieve dat een mens alleen kan doen aan de millieuproblematiek.
Verwijderd
Het spijt me voor je maar jouw voorstel haalt het er qua effectiviteit toch echt niet bij. Je blijft nog steeds zitten met milieuschade die door het bestaan van mensen op zich wordt veroorzaakt. Dat het een lugubere oplossing is ben ik volledig met je eens, echter, realistisch gezien is het wel zo ongeveer de meest effectieve. Vraag het voor de grap eens aan een willekeurige millieueconoom (daar heb ik mijn uitspraak overigens vandaan).Cloud schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 18:52:
[...]
Volgens mij zijn er wel effectievere manieren te verzinnen. Bijvoorbeeld als gehele wereldbevolking vanaf morgen geen kool en olie meer verbranden. Erg effectief maar als oplossing heeft het ongeveer hetzelfde realiteitsgehalte als jouw voorstel om massamoordenaar te worden. Zo zijn er nog legio 'oplossingen' te bedenkenOmdat dat realiteitsgehalte zo ver te zoeken is en daarnaast het voorstel zo luguber is, zie ik ook geen andere score dan -1 eigenlijk.
Dat zal best, maar dat maakt de reactie nog niet gewenst. Het blijft op die manier gewoon een open deur en daarmee ook een lage waardering.
Typisch trouwens dat het milieubewuste weer ten kostte moet gaan van andere mensen, waar is de eigen verantwoordelijkheid?
Typisch trouwens dat het milieubewuste weer ten kostte moet gaan van andere mensen, waar is de eigen verantwoordelijkheid?
Ik ben niet van plan om op milieutechnisch gebied te gaan discussiëren over welke oplossing effectiever is. Als jij zegt dat 'massamoordenaar' worden (wat ís een massamoordenaar überhaupt?) effectiever is, dan zal dat vast zo zijn. Het stond er slechts bij om een even ridicuul voorbeeld te geven, wat even haalbaar is als het jouwe.
Feit blijft dat dergelijke voorstellen nou niet echt de dingen zijn die we op de FP graag zien. Er zijn genoeg Nederlandse sites waar ze ervan zullen smullen natuurlijk, maar niet hier.
En nee dat valt niet onder meningmoderatie.
Feit blijft dat dergelijke voorstellen nou niet echt de dingen zijn die we op de FP graag zien. Er zijn genoeg Nederlandse sites waar ze ervan zullen smullen natuurlijk, maar niet hier.
Verwijderd
http://www.xs4all.nl/~jan...ohanneshouwinktencate.htmCloud schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 19:15:
(wat ís een massamoordenaar überhaupt?)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Massamoordenaar
http://www.encyclo.nl/begrip/Massamoordenaar
Maar goed ik zal me in het vervolg proberen te onthouden van het maken van posts die in bepaalde ogen het niveau van Tweakers negatief zouden kunnen beinvloeden (is nooit m'n bedoeling geweest).

Verwijderd in 'nieuws: 'Update moet problemen iPhone 3G met iOS4 verhelpen''
+1? +2?? +3??? Nee, -1...
+1? +2?? +3??? Nee, -1...
Virussen? Scan ze hier!
Duidelijk -1. Jammer van die opzettelijke +2 en +3 mismods.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Bij reviews: De diskGenie op de pijnbank gelegd staan een hoop complimentjes (terecht) op +1, de volgende reacties zou ik daar graag bovenuit laten steken:
Nullius in 'reviews: De diskGenie op de pijnbank gelegd'
Nox in 'reviews: De diskGenie op de pijnbank gelegd'
Verwijderd in 'reviews: De diskGenie op de pijnbank gelegd'
mddd in 'reviews: De diskGenie op de pijnbank gelegd'
418O2 in 'reviews: De diskGenie op de pijnbank gelegd' is dan weer zo zinloos, die mag van mij op 0.
Nullius in 'reviews: De diskGenie op de pijnbank gelegd'
Nox in 'reviews: De diskGenie op de pijnbank gelegd'
Verwijderd in 'reviews: De diskGenie op de pijnbank gelegd'
mddd in 'reviews: De diskGenie op de pijnbank gelegd'
418O2 in 'reviews: De diskGenie op de pijnbank gelegd' is dan weer zo zinloos, die mag van mij op 0.
Die daarboven mag ook wel op -1, van meneer keates.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Nou, eerste keer dat ik hier is wil raadplegen hoe het nou zit (meestal zeik ik in me post maar dat doet me rating geen goed
)...
Waarom zou iemand mij hier in hemelsnaam weg modden en de persoon voor me zonder enige onderbouwing een +1 krijgen, terwijl ik behoorlijk duidelijk het tegendeel bewijs inclusief argumenten/onderbouwing...
watercoolertje in 'nieuws: HTC gebruikt nieuwe Qualcomm-cpu in Android-smartphone G2'
Niet dat ik per se +1 wil hebben, maar beide reacties zijn gewoon offtopic, of beide zijn on topic, zo moeilijk lijkt me dat niet...
Waarom zou iemand mij hier in hemelsnaam weg modden en de persoon voor me zonder enige onderbouwing een +1 krijgen, terwijl ik behoorlijk duidelijk het tegendeel bewijs inclusief argumenten/onderbouwing...
watercoolertje in 'nieuws: HTC gebruikt nieuwe Qualcomm-cpu in Android-smartphone G2'
Niet dat ik per se +1 wil hebben, maar beide reacties zijn gewoon offtopic, of beide zijn on topic, zo moeilijk lijkt me dat niet...
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Met een reactie van nog een 10 minuten oud en 1 moderatie had je ook iets langer kunnen wachten om te zien wat eruit kwam...
Maar ja, die post voor jou bevat het woordje HTC, dat maakt hem natuurlijk volledig ontopic...
Maar ja, die post voor jou bevat het woordje HTC, dat maakt hem natuurlijk volledig ontopic...
Haha ja misschien was ik wat aan de ongeduldige kant
Probleem is dat ik op me telefoon niet kan zien hoeveel votes/ratings er precies zijn gegeven (het popupje komt niet als ik op het rating-icoon klik)... Tenzij ik hem als desktop laat identificeren maar dan krijg ik weer het linkermenu en die hoef ik niet...
Maar ben weer helemaal tevreden, we zijn nu beiden omlaag gemod zoals het hoort
Maar ben weer helemaal tevreden, we zijn nu beiden omlaag gemod zoals het hoort
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Verwijderd in 'nieuws: Hack maakt draadloos laden mogelijk op HTC HD2'
+2 wtf? het is weer duidelijk hoe er gemod wordt vandaag.
+2 wtf? het is weer duidelijk hoe er gemod wordt vandaag.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
+2 zie ik niet staan, maar ook de mensen die een +1 hebben gegeven moeten zich eens op het achterhoofd krabben, het is een duidelijke flame. Of nee, ik lees hem verkeerd.... Hij heeft het natuurlijk niet over werkgeheugen maar over persistent geheugen, wat de getallen wel logisch maakt. Offtopic blijft de reactie wel.
[ Voor 40% gewijzigd door Dirk op 26-08-2010 14:33 ]
Mja, ik twijfelde tussen 0 en +1, maar heb uiteindelijk toch een +1 gegeven, want user reageert immers gewoon op een deeltje van het artikel (weliswaar niet het hoofdonderwerp), dus eigenlijk ontopic.Dirk schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 14:30:
+2 zie ik niet staan, maar ook de mensen die een +1 hebben gegeven moeten zich eens op het achterhoofd krabben, het is een duidelijke flame. Of nee, ik lees hem verkeerd.... Hij heeft het natuurlijk niet over werkgeheugen maar over persistent geheugen, wat de getallen wel logisch maakt. Offtopic blijft de reactie wel.
Om deze reden zie ik ook niet waarom ik er lager dan een +1 aan zou geven, dus van mij ook een +1. Hij gaat in op een deel van het artikel, eigenlijk maakt de auteur daarvan zich meer schuldig aan het plaatsen van een redelijk offtopic alinea.aomlives schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:40:
[...]
Mja, ik twijfelde tussen 0 en +1, maar heb uiteindelijk toch een +1 gegeven, want user reageert immers gewoon op een deeltje van het artikel (weliswaar niet het hoofdonderwerp), dus eigenlijk ontopic.
Te snel het artikel gescanned, ik zie het nu ook staan
Even een reactie van mezelf onder de loep: Kixtart in 'nieuws: Google: beveiliging Android-apps is niet op beveiliging gericht' Een korte uitleg resulteert in een waarde 0?
☻/
/▌
/ \
Verwijderd in 'nieuws: Cosina brengt f/0,95-lens uit voor m4/3-mount'
Dit is met de beste wil van de wereld geen +2.
Was denk ik ook nog maar 1 maal gemodereerd. Heb hem zelf een 0 gegeven ivm weinig onderbouwde mening (kost geen drol - kun je op je klompen aanvoelen dat de prestaties maar erg magertjes zullen zijn).Ghost Dog schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:06:
Verwijderd in 'nieuws: Cosina brengt f/0,95-lens uit voor m4/3-mount'
Zelf hou ik het op een +1 voor die reactie. Op zich is 'op je klompen aanvoelen dat de prestaties maar erg magertjes zullen zijn' wel degelijk onderbouwd, want het argument is de lage prijs van 900 euro voor die lens (met deze lichtsterkte).
Maar is het dan meteen een +1? aangezien volgens de modfaq een +1 een "relevante bijdrage" met "enige onderbouwing van een mening" moet zijn. En is puur en alleen een kostprijs een voldoende onderbouwing om aan te geven dat de prestaties "erg magertjes zullen zijn"? Wellicht beoordeel ik te streng, maar dan hoor ik dat graag!
edit: typo
edit: typo
[ Voor 4% gewijzigd door Botticelli op 27-08-2010 16:08 ]
De reactie zie ik meer als +1 on-topic. Ik denk dat je het inderdaad iets te streng bekijkt. Als ik jouw redenatie volg, dan zou bijvoorbeeld de reactie waarop hij reageert ook al geen +1 meer mogen hebben.
En voor een on-topic discussie, zijn dat toch echt te lage scores.
Prima, zal ik in het vervolg iets minder streng zijn
.
hiostu in 'nieuws: Microsoft investeert miljard dollar in Windows Phone 7 launch'
dit in mijn ogen gewoon een troll
het voegt niks toe
-1 derhalve
rcbapb in 'nieuws: Microsoft investeert miljard dollar in Windows Phone 7 launch'
hier kom echt niet boven de 0 uit
Nas T in 'nieuws: Microsoft investeert miljard dollar in Windows Phone 7 launch'
dit vind ik ook een onzinnige reactie
-1
World Citizen in 'nieuws: Microsoft investeert miljard dollar in Windows Phone 7 launch'
deze mag naar mijn idee ook niet hoger dan 0 krijgen
maar iemand heeft het gepresteerd om er een +3 aan te hangen
een zuivere mismodder dus
dit in mijn ogen gewoon een troll
het voegt niks toe
-1 derhalve
rcbapb in 'nieuws: Microsoft investeert miljard dollar in Windows Phone 7 launch'
hier kom echt niet boven de 0 uit
Nas T in 'nieuws: Microsoft investeert miljard dollar in Windows Phone 7 launch'
dit vind ik ook een onzinnige reactie
-1
World Citizen in 'nieuws: Microsoft investeert miljard dollar in Windows Phone 7 launch'
deze mag naar mijn idee ook niet hoger dan 0 krijgen
maar iemand heeft het gepresteerd om er een +3 aan te hangen
een zuivere mismodder dus
[ Voor 68% gewijzigd door SRich op 27-08-2010 17:05 ]
Die eerste is inderdaad niets hoger dan een -1. De tweede reactie heb ik zelf wel een +1 gegeven. Het stelt misschien niet zo veel voor, maar het is wel een valide punt. Als Nederlander is het niet makkelijk om in de marketplace applicaties te kopen.
hij heeft een punt maar daar gaat het helemaal niet overCloud schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:03:
Die eerste is inderdaad niets hoger dan een -1. De tweede reactie heb ik zelf wel een +1 gegeven. Het stelt misschien niet zo veel voor, maar het is wel een valide punt. Als Nederlander is het niet makkelijk om in de marketplace applicaties te kopen.
De laatst reactie lijkt me meer iets voor in GR,en heeft verder ook geen inhoud. Daar geef ik een -1 voor
Virtualxy in 'nieuws: Australische rechtbank verbiedt verkoop PS Jailbreak'
gewoon eerst een fipo en later editen
kan me alleen niet herrineren wat er stond
0 ?
Windows7Lover in 'nieuws: Australische rechtbank verbiedt verkoop PS Jailbreak'
lijkt me geen gewenste reactie
-1
ymmv in 'nieuws: Australische rechtbank verbiedt verkoop PS Jailbreak'
spam -2 ?
gewoon eerst een fipo en later editen
kan me alleen niet herrineren wat er stond
0 ?
Windows7Lover in 'nieuws: Australische rechtbank verbiedt verkoop PS Jailbreak'
lijkt me geen gewenste reactie
-1
ymmv in 'nieuws: Australische rechtbank verbiedt verkoop PS Jailbreak'
spam -2 ?
[ Voor 15% gewijzigd door SRich op 28-08-2010 10:57 ]
Wat vinden we hier van? Reply doen op een post die bovenaan staat en dus op die post een weder reactie wilt geven. Maar vervolgens een andere reactie die helemaal niet aansluit op het bericht waar die een reply opgaf.
Reply op de eerste post bedoel ik.
nieuws: UPC brengt update uit om energieverbruik settopbox te verminderen
Reply op de eerste post bedoel ik.
nieuws: UPC brengt update uit om energieverbruik settopbox te verminderen
Ik trek er dan een punt van af. Dit soort dingen komt de leesbaarheid niet ten goede, als je op willekeurige posts in gaat haken. De enige reden lijkt me verder ook om maar zo hoog mogelijk in de thread te belanden, en dat hoeft mijns inziens niet beloond te worden.
is dit niet gewoon een +1?
dragontje124 in 'nieuws: Chrome 7 gaat gpu benutten en krijgt Labs-sectie'
gewoon een ontopic reactie op de parent toch?
dragontje124 in 'nieuws: Chrome 7 gaat gpu benutten en krijgt Labs-sectie'
gewoon een ontopic reactie op de parent toch?
Ik vind ze allebei offtopic eigenlijk.
Mensen die kevz in 'nieuws: Lucid introduceert HydraLogix-chip voor videokaarten' als ongewenst modden vind ik een stel zuurpruimen
Een -1 is inderdaad wel wat zwaartjes, ik vind een 0 (of een +1 als je het écht grappig vindt) prima kunnen.
Leuk gevonden wel
nieuws: Lucid introduceert HydraLogix-chip voor videokaarten toont helaas weer waarom ik persoonlijk steeds minder vaak moeite doe om meerwaarde te posten op de FP... vrijwel alles wordt toch 'veilig' op de +1 (of 0) hoop gepapegaaid...
Deze 2 postings:
pietje63 in 'nieuws: Lucid introduceert HydraLogix-chip voor videokaarten'
LxxFxx in 'nieuws: Lucid introduceert HydraLogix-chip voor videokaarten'
zijn bijvoorbeeld blijkbaar even nuttig als:
Cheetah in 'nieuws: Lucid introduceert HydraLogix-chip voor videokaarten'
Cheetah in 'nieuws: Lucid introduceert HydraLogix-chip voor videokaarten' ?
Overigens met alle respect verder voor de posters van de eerste 2 genoemde posts
Verder is in dat topic deze toch echt on-topic wat mij betreft (en zeker niet 'ongewenst' zoals een aantal modders er blijkbaar over denkt): alaintje in 'nieuws: Lucid introduceert HydraLogix-chip voor videokaarten'
Deze 2 postings:
Overigens met alle respect verder voor de posters van de eerste 2 genoemde posts
Verder is in dat topic deze toch echt on-topic wat mij betreft (en zeker niet 'ongewenst' zoals een aantal modders er blijkbaar over denkt): alaintje in 'nieuws: Lucid introduceert HydraLogix-chip voor videokaarten'
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz
ja in dat geval ben ik het met je eens.Dirk schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 22:12:
Ik vind ze allebei offtopic eigenlijk.
(als de parent offtopic is is mijn post dat natuurlijk ook)
Ik vind dat nogal raar. Als de parrent off-topic is, wordt de hele discussie toch al verborgen? Waarom zou je dan on-topic reacties op een off-topic reactie ook nog eens negatief modden, ze zijn immers toch al verborgen
Dat betekent dus als iemand onzin uitkraamt in een off-topic reactie dat je daar nooit op kunt reageren om het recht te zetten (en het is zo 'belangrijk' op het internet om dingen recht te zetten
)
Zolang het filter op standaard (-1 en hoger) staat zijn reacties op off-topic berichten niet verborgen hoor. Ja, dat was 5 jaar geleden zo, maar is met het huidige reactiesysteem al enkele jaren niet meer het geval.
Pas als je het filter op +1 of hoger zet, dan worden ze idd verborgen, maar volgens mij heeft iedereen zijn filter gewoon op -1 staan (default dus) en ziet dus alles.
Virussen? Scan ze hier!
Hier wordt inderdaad te weinig +2 gegeven. Jouw twee reacties horen gewoon op +2, vooral de 1e.Cheetah schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 18:38:
nieuws: Lucid introduceert HydraLogix-chip voor videokaarten toont helaas weer waarom ik persoonlijk steeds minder vaak moeite doe om meerwaarde te posten op de FP... vrijwel alles wordt toch 'veilig' op de +1 (of 0) hoop gepapegaaid...
Deze 2 postings:
De post is inderdaad ontopic, maar nogal onsamenhangend en daardoor irrelevant, een 0 dus van mij.Verder is in dat topic deze toch echt on-topic wat mij betreft (en zeker niet 'ongewenst' zoals een aantal modders er blijkbaar over denkt): alaintje in 'nieuws: Lucid introduceert HydraLogix-chip voor videokaarten'
Het standaard filter voor uitgelogde bezoekers is 0wildhagen schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 19:43:
Zolang het filter op standaard (-1 en hoger) staat zijn reacties op off-topic berichten niet verborgen hoor. Ja, dat was 5 jaar geleden zo, maar is met het huidige reactiesysteem al enkele jaren niet meer het geval.
Pas als je het filter op +1 of hoger zet, dan worden ze idd verborgen, maar volgens mij heeft iedereen zijn filter gewoon op -1 staan (default dus) en ziet dus alles.
Het is niet zo dat je dan automatisch ook op een 0 thuishoort. Als je iets interessants te melden hebt op een offtopic reactie kan dat best hoger eindigen. Het moet dan wel iets zijn waar de lezer ook echt wat aan heeft,zelfs een +2 is dan niet ondenkbaar.dragontje124 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 19:04:
[...]
(als de parent offtopic is is mijn post dat natuurlijk ook)
edit:
@DirkW: Was ff in het algemeen,niet die 2 reacties. Trouwens,als je ze wat vaker leest worden ze meer en meer interessanter
[ Voor 13% gewijzigd door pcgek op 30-08-2010 20:56 ]
Maar in dit geval gaan beide posts over hetzelfde onderwerp en hebben ze ongeveer evenveel inhoud
ja ok, ik bedoelde eigenlijk wat DirkW zegtpcgek schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 20:46:
[...]
Het is niet zo dat je dan automatisch ook op een 0 thuishoort. Als je iets interessants te melden hebt op een offtopic reactie kan dat best hoger eindigen. Het moet dan wel iets zijn waar de lezer ook echt wat aan heeft,zelfs een +2 is dan niet ondenkbaar.
edit:
@DirkW: Was ff in het algemeen,niet die 2 reacties. Trouwens,als je ze wat vaker leest worden ze meer en meer interessanter![]()
Dit topic is gesloten.