Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Nieuw embleem (en titel idd :F)... Maarja dat geld volgens mij voor elk prestige ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Fid3lity op 24-07-2010 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

je kan een nieuwe titel kiezen en een emblem

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
dvdkiwi schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 13:51:
Zo, eindelijk na 3 dagen en 4 uur bij level 70 aangekomen (ben halverwege).
Omdat ik nog steeds twijfel om presitge te gaan een vraagje:
Blijven je killstreak challenges wel staan of verdwijnen die ook?
Anders lijkt me een challenge van 1000 UAV's/Care Packages wel heel veel om in 70 rangen te halen.
Waarschijnlijk blijf ik op level 70 doorgaan, vind het zonde dat ik alle zwaar behaalde payback (25 met headshot) /elite / humiliation & precision challenges pas weer ergens vanaf level 50-60 kan halen.
The Bigger they are....... & .......The harder they fall ga ik niet zomaar nog een keer halen.
Na 3 dagen pas? :P Hebbie het rustig aan gedaan.
Als je van plan bent om nog veel te spelen zou ik iig 1x prestigen. Krijg je ook nieuwe challenges en een class slot en ben je snel weer bij 70. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook maar 1x prestige gedaan, zodat ik die challenges heb. En een extra class is opzich wel handig. Maar voor de rest vind ik het maar onnodig om te prestigen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:35
Ik heb nu prestige 6, met een beetje mazzel kom ik nog op een paar hackservers en dan heb ik 10 :)

Zo heb ik ook de eerste 6 verkregen :)

Jaaaaa.... het is wel een gaaf spel met allemaal hackers lamers campers cheaters en losers :) Daarom vind ik het
ook zo leuk om te spelen.

Het is net CS maar dan nog dramatischer...... elke keer geniet ik weer met volle teugen van MW2.

Ik ga weer snel MW2 spelen anders mis ik nog de lamers die nu aan het spelen zijn. Oh nee niet nodig die zijn er
altijd :)

[ Voor 4% gewijzigd door RoaDHouse op 24-07-2010 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

trots zijn op het feit dat je 6 presitges hebt gekregen door gehacte lobies? waarom dan niet gelijk rankhacken.. gaat nog sneller!!

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
als je er maar lang genoeg tijd insteekt wordt je vanzelf prestige 10 , dus er is niks om trots op te zijn :+

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:35
RoaDHouse schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 18:21:
Ik heb nu prestige 6, met een beetje mazzel kom ik nog op een paar hackservers en dan heb ik 10 :)

Zo heb ik ook de eerste 6 verkregen :)

Jaaaaa.... het is wel een gaaf spel met allemaal hackers lamers campers cheaters en losers :) Daarom vind ik het
ook zo leuk om te spelen.

Het is net CS maar dan nog dramatischer...... elke keer geniet ik weer met volle teugen van MW2.

Ik ga weer snel MW2 spelen anders mis ik nog de lamers die nu aan het spelen zijn. Oh nee niet nodig die zijn er
altijd :)
Ik moet mezelf maar effe kwooten, sommige begrijpen de grap niet :?

Het is als een grappige opmerking bedoeld |:( ik zal maar geen moeilijke woorden gebruiken anders
begrijpen jullie het ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ja vooral het woord dramatischer zorgde ervoor dat ik er geen reet van begreep

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 12:58
Het enige woord dat in me opkomt is 'sarcastisch'. ;)

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoaDHouse schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 20:09:
Het is als een grappige opmerking bedoeld |:(
Jij bent vast de grappenmaker van de bingoclub? Wat een humor, we liggen allemaal in een deuk :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2010 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Meer mensen die niet kunnen verbinden met IWnet? Ik kan nu al ongeveer 2 weken niet meer een game joinen, als ik MP opstart en vervolgens op Play druk krijg ik een popup van ''Connecting to IWnet'' maar er gebeurt vervolgens niets, meerdere keren geprobeerd op een gegeven moment was hij naar een half uur nog niet verbonden. Mijn NAT stond de laatste keer dat ik speelde open. Iemand enig idee?

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:26
Richard! schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 23:27:
Meer mensen die niet kunnen verbinden met IWnet? Ik kan nu al ongeveer 2 weken niet meer een game joinen, als ik MP opstart en vervolgens op Play druk krijg ik een popup van ''Connecting to IWnet'' maar er gebeurt vervolgens niets, meerdere keren geprobeerd op een gegeven moment was hij naar een half uur nog niet verbonden. Mijn NAT stond de laatste keer dat ik speelde open. Iemand enig idee?
Geen idee... heb je al eens geherinstalled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Twee weken geleden is de update geweest, enige correlatie met dit probleem?
Zit waarschijnlijk in Steamapp, volg anders de instructies die bij de problemen horen die ontstonden met die update. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Richard! schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 23:27:
Verwijder anders eens de file ClientRegistry.blob uit je Steam folder. Dat wil ook nog weleens problemen fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marti-n
  • Laatst online: 13-09 13:25
af en toe heb ik dat ook wel, half uurtje wachten bied voor mij altijd een oplossing, of steam paar keer opnieuw opstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 20:55:
[...]

Jij bent vast de grappenmaker van de bingoclub? Wat een humor, we liggen allemaal in een deuk :)
offtopic:
ROFLCOPTER!!! 8)7

:/ :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

superbassie schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 17:22:
[...]

Na 3 dagen pas? :P Hebbie het rustig aan gedaan.
Als je van plan bent om nog veel te spelen zou ik iig 1x prestigen. Krijg je ook nieuwe challenges en een class slot en ben je snel weer bij 70. ;)
Rustig aan gedaan?
Helemaal niet, ben gewoon niet zo goed als jullie :P
Meestal een stuk of 7 tot 10 kills per potje, af en toe een "uitschieter" naar 16 of een paar keer zelfs 25.
K/D ratio van 0.69
Dus ik kon gewoon niet sneller ;)
Maar ik blijf het niet veel meer spelen, als lvl70 vol is ga ik weer met BFBC2 aan de slag (vraag blijft hoe lang ik daar bij blijf)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben de laatste tijd wat anders aan het spelen en moet zeggen dat het stukken beter gaat . Ik heb mijn button lay out veranderd naar tactical ( xbox ) zodat B knifen wordt en right stick bukken . Het dropshot killen gaat echt goed nu .

Ik ben een S&D speler en tis een kleine tip maar handig .. als je predator hebt kan je switchen naar hardline . hopla je harriers zijn ook binnen . Ook kan je net doen of je "dood"bent je zet cold blooded aan ( PRO ! ) en als je ligt druk je Y ( wapen wisselen ) je blijft er op drukken .. Voor de tegenstander lijkt het of je stil ligt in een onnatuurlijke houding . best grappig als je ninja defuses wilt doen .Ze lopen zo langs je heen
Ik hoop dat de S&D spelers er iets aan hebben .. Die button lay out geld natuurlijk ook voor andere objective spellen .
Iemand nog andere leuke tips ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 12:09

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

hehe weer een middag erop zitten met Blue Tiger, de laatste match was het mooist. BareBones HQ op Underpass, HQ was (wanneer je in Dom vanaf a komt) dat huisje aan de linkerkant, enemy's blijven over dat bruggetje komen, waar vraag je dan om?
Juistem.. ik ga daar lekker in het gras liggen en leeg magazijn na magazijn op het bruggetje, waarom zijn sommige mensen toch zo stom dat ze dan niet even omlopen ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
superbassie schreef op zondag 25 juli 2010 @ 11:38:
[...]

Verwijder anders eens de file ClientRegistry.blob uit je Steam folder. Dat wil ook nog weleens problemen fixen.
Nee helaasch. Nog andere mogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard! schreef op zondag 25 juli 2010 @ 18:23:
[...]

Nee helaasch. Nog andere mogelijkheden?
Is ook al vaker langs gekomen, maar kijk ff of je bestanden delen aan hebt staan bij netwerkeigenschappen. Zo ja, zet dit uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
In welk scherm, bedoel je deze?
Afbeeldingslocatie: http://img33.imageshack.us/img33/4497/knipsel1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img175.imageshack.us/img175/8271/knipsel2.jpg

Ik had Openbare mappen delen uitgeschakeld maar zonder het gewenste resultaat, wellicht dat ik fout zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand zin vanavond te quickscopen (ps3) ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ik word de laatste tijd zo moe van mw2.

Ik krijg steeds andere mappen voor m'n kiezen, dan die ik kies :X

Denk ik, leuk Favela! Gaat ie gewoon naar Derail :/

Kan je dit verhelpen? Router instellingen ofzo?

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mon0lith schreef op maandag 26 juli 2010 @ 20:20:

Zoals eerder is vermeld, je kan er niets aan veranderen. IW.net is de bepalende factor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Helaas niet :'( Ik zou ook graag me eigen keuze mappen spelen zou ik de hele dag highrise terminal skidrow run down spelen... Maar ja IW dacht het weer beter te weten met hun matchmaking :(

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

reemprive schreef op maandag 26 juli 2010 @ 20:59:
[...]

Zoals eerder is vermeld, je kan er niets aan veranderen. IW.net is de bepalende factor.
Dan heeft het toch met internetverbinding te maken.. Eerst toen ik nog 5mb internet had kon ik rustig alle maps voorbij en er één kiezen.

Nu ik 25 mb internet heb schiet alles voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan niet eens mappen kiezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

Mon0lith schreef op maandag 26 juli 2010 @ 21:11:
[...]

Dan heeft het toch met internetverbinding te maken.. Eerst toen ik nog 5mb internet had kon ik rustig alle maps voorbij en er één kiezen.

Nu ik 25 mb internet heb schiet alles voorbij
Ik snap niks van heel deze post.

Alsof 25mb internet beter is dan 5mb internet voor xbox live :? En daarbij hoe kies je uberhaupt maps?

[ Voor 13% gewijzigd door R_W op 26-07-2010 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ligt steam er weer uit of ben ik weer de enige die na elk potje uit de party geflikkerd wordt? Bah...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan niet, onzin. Je hebt geen keuze in de maps, deze worden random toegewezen. Misschien dat je vaker de host was waardoor je de map die je in beeld hebt ook gaat spelen. Maar mappen kiezen is (helaas) niet een optie.

En Steam ligt er weer uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Jup, Steam knalde er hier zojuist ook uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

ah ok, lag dus niet aan mij :P

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Bah bah bah... Vanavond weer alleen maar noobtubers en knife runners tegengekomen. Als ik die mensen allemaal kon bannen zou ik het graag doen, ook al betekent dat 60% van de spelers weg. Dat heb ik er graag voor over. Dan wacht ik wel 10 seconden langer dat ik in een game zit, graag zelfs, zolang ik maar weet dat er geen kut knife runners zijn... Pff.

Ik wacht eerst eens met het kopen van cod7. Als er ook maar een hint van knife runners in zit kunnen ze het vergeten, dan koop ik het niet.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Je kunt geen mappen kiezen, als je denkt dat je de map onder in de hoek krijgt heb je het mis...die staat er ter indicatie en veranderd altijd als je in de lobby gaat.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NickThissen schreef op maandag 26 juli 2010 @ 23:30:
Bah bah bah... Vanavond weer alleen maar noobtubers en knife runners tegengekomen. Als ik die mensen allemaal kon bannen zou ik het graag doen, ook al betekent dat 60% van de spelers weg. Dat heb ik er graag voor over. Dan wacht ik wel 10 seconden langer dat ik in een game zit, graag zelfs, zolang ik maar weet dat er geen kut knife runners zijn... Pff.

Ik wacht eerst eens met het kopen van cod7. Als er ook maar een hint van knife runners in zit kunnen ze het vergeten, dan koop ik het niet.
Was echt niet normaal inderdaad. Ik ging constant dood door een tube, G18 akimbo's of een kniferunner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DLC 2 zit overigens in de mapcycle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Laatst online: 15-04-2024
reemprive schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 00:02:
[...]

Was echt niet normaal inderdaad. Ik ging constant dood door een tube, G18 akimbo's of een kniferunner.
Dat kan inderdaad een kleine "ramp" zijn, maar dan wordt het toch echt tijd voor Scavenger en Claymore.
Uiteindelijk komen ze altijd ergens langs, goed neerzetten en je bent minstens zó irritant.
Zelfs ik als 'noob' kan er dan nog wel de lol van inzien. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
DikkeDijk schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 00:21:
[...]

Dat kan inderdaad een kleine "ramp" zijn, maar dan wordt het toch echt tijd voor Scavenger en Claymore.
Uiteindelijk komen ze altijd ergens langs, goed neerzetten en je bent minstens zó irritant.
Zelfs ik als 'noob' kan er dan nog wel de lol van inzien. 8)
Helaas spelen wij wel altijd voor de objective (domination). In een hoekje gaan zitten met je claymores heeft dus vrij weinig zin, je zult toch de punten moeten capturen... Dus als die counter tactics hebben geen zin, tenzij je gewoon niet om de objective geeft, maar dat is nog erger dan knife runners imo.

En voordat mensen gaan zeggen dat 'hun tactiek' blijkbaar effectief was: daar geloof ik ook niet in. Ze gingen duidelijk alleen voor de kills, het was puur toeval dat ze op het begin twee punten kregen. Zelfs toen wij weer twee punten hadden blijven ze vrolijk campen bij hun laatste punt...

[ Voor 17% gewijzigd door NickThissen op 27-07-2010 00:32 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, gisteren eerder op de avond ook een potje Demolition waar een bom op onze target was geplaatst, direct bij onze spawn, het halve team vond het echter nodig om ergens midden in de map te blijven campen en niet te defusen.

Ik las net dit: http://www.destructoid.co...e-2-players--179868.phtml

Ik kan dit zelf bevestigen bij mijn oude account, maar wat doe je hiertegen?

[ Voor 38% gewijzigd door codex op 27-07-2010 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:23:
Ik las net dit: http://www.destructoid.co...e-2-players--179868.phtml

Ik kan dit zelf bevestigen bij mijn oude account, maar wat doe je hiertegen?
Kan je de tekst misschien in je post zetten? Link is blocked hier |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd erg sneu dit soort figuren net als die G18 runners. Maar goed, ook de spelers zonder skill moeten we hun pleziertje gunnen. Ze zouden zichzelf allemaal Mr. Easymode moeten noemen waardoor ze in één keer te herkennen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie hieronder

[ Voor 97% gewijzigd door codex op 27-07-2010 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:27:
[...]

Kan je de tekst misschien in je post zetten? Link is blocked hier |:(
We've been getting a ton of emails from disgruntled Steam gamers who claim that Valve's Anti Cheat bans have been selecting and booting innocent players over alleged infractions in Modern Warfare 2. The Steam forums are currently filled with angry threads from gamers purporting their innocence, no longer able to play the latest Call of Duty.

Of course, the only people claiming that these bans were unfair are the people have been banned, so we've only got their word for it. However, the sheer volume of people who have been targeted by Valve Anti Cheat and claimed innocence since July 19 seems to indicate that a very real problem is apparent.

So far, Valve hasn't responded, with forum reps only saying that there's nothing to be done. Those who have been hit by VAC would need to repurchase the game in order to play it again, and a number of angry Steam users have created a group to voice their outrage at the situation.

In any case, this might be something that Valve needs to look into before it gets worse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik lees op de Steam forums nu allemaal postings hierover, ik ga maar weer eens aan de bel trekken bij Valve. Het zijn waarschijnlijk bans op basis van modificaties in cracked servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-07 20:51
Een vriend van me had ook een ban gekregen ivm met Cheaten. Hij cheat niet. Dat was twee dagen geleden.
Vandaag kreeg hij een mail dat er een foutje was en zijn toegang tot MW2 wordt hersteld.

Linkje:

De mail die in dit artikel wordt aangehaald is hetzelfde als de mail die die vriend heeft gekregen. Vanavond na het werk zal blijken of hij inderdaad weer toegang heeft tot MW2.

Steam heeft de fout inmiddels erkend. En zegt sorry.

[ Voor 31% gewijzigd door TheMe op 27-07-2010 08:50 . Reden: toevoeging ]

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

Het systeem van Valve is ook gewoon rot. Hun bannen je op basis van iets waarvan jij niet weet wat het is of zelfs wanneer dat is gebeurd! Je kan er niet tegen in beroep gaan, je krijgt niet hun bewijzen etc etc. Je staat gewoon machteloos. Steam is opzich een mooi concept, maar het ban beleid klopt gewoon niet.

En het ergste is misschien nog wel dat ik dagelijks wallhackers en aimbotters tegen kom terwijl nu dus blijkt dat er mensen gebanned worden die niet lopen te klooien :(

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
beany schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:17:
Het systeem van Valve is ook gewoon rot. Hun bannen je op basis van iets waarvan jij niet weet wat het is of zelfs wanneer dat is gebeurd! Je kan er niet tegen in beroep gaan, je krijgt niet hun bewijzen etc etc. Je staat gewoon machteloos. Steam is opzich een mooi concept, maar het ban beleid klopt gewoon niet.

En het ergste is misschien nog wel dat ik dagelijks wallhackers en aimbotters tegen kom terwijl nu dus blijkt dat er mensen gebanned worden die niet lopen te klooien :(
Dat is alleen kut als je onterecht gebanned bent. En zoals je nu ziet kunnen ze ook dat gewoon zien en wordt het netjes hersteld.

Als je terecht gebanned wordt is het heel logisch dat ze je niet precies gaan vertellen waar, wanneer, en waarom je gebanned bent... Als ze dat wel deden was iedere hacker binnen 5 minuten terug met al zijn cheats, behalve die waar hij voor gebanned was. Dan weet hij dus precies welke cheat gedetecteerd kan worden. Een beetje programmeur (van cheats) kan dan ook wel uitzoeken waarom die gedetecteerd wordt en zal z'n cheat binnen 5 minuten aangepast hebben zodat hij nu (in ieder geval tijdelijk) niet meer gedetecteerd wordt.
Ik weet overigens zeker dat veel van die cheaters niet met legale games spelen (kwam wel eens fora tegen waar men zei al zo'n 10 keer gebanned te zijn, ik denk niet dat die cheaters 10 keer een nieuw spel gaan kopen!), dus ze zijn zo terug...

[ Voor 10% gewijzigd door NickThissen op 27-07-2010 09:43 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-07 20:51
In eerste instantie was ik vrij negatief en kritisch over het Valve Anti-Cheat. Tijdens gamen merk je gewoon dat sommige dingen niet kloppen. En dus denk je dat het goed is dat Valve een anti-cheat beleid heeft. Tot die vriend van mij een ban krijgt. Ik weet gewoon dat hij niet cheat, van iedereen met wie ik game is hij de aller aller laatste die het uberhaupt zoou overwegen. En dan krijg je een ban.
Het systeem van Valve is ook gewoon rot... Je kan er niet tegen in beroep gaan, je krijgt niet hun bewijzen etc etc. Je staat gewoon machteloos. Steam is opzich een mooi concept, maar het ban beleid klopt gewoon niet.
Die reactie kwam ook direct bij mij op. Want in de gebruikersvoorwaarden van Valve staat over de Anti-Cheat gewoon vrij simpel: "Wij besluiten of jij cheat, we vertellen je niet waarom we dat besluiten en we gaan ook niet terugkomen op onze besluiten."

Op zich niets mis mee, todat iemand wordt gebanned die echt onschuldig is. Ik heb de pc van die vriend op afstand zelfs gescanned en Hijackthis gedraaid om er zeker van te zijn dat zijn account niet gestolen was. En dan komt de conclusie: nee, niets van dat alles, maar Valve komt simpelweg niet terug op een ban.
Dat is alleen kut als je onterecht gebanned bent. En zoals je nu ziet kunnen ze ook dat gewoon zien en wordt het netjes hersteld.
En dat is wel waar. Gek genoeg is mijn vertrouwen in het VAC groter geworden door deze bizarre onterechte ban van 12.000 (and counting) spelers. Blijkbaar is Valve wel kritisch mbt het eigen VAC beleid.

Tot slot: Natuurlijk is het makkelijk om te roepen: Cheater, Hacker, Wallhack. Maar sommige mensen zijn gewoon goed. (En ik ben meestal niet goed, heel soms wel)
Als ik wel eens goed ben dan zie je mensen rennen, dan weet je, omdat je de map kent, waar ze langs komen. Dan is het een kwestie van daarop focussen en goed schatten voordat je schiet (liefst met noobtube). Je hebt je doel niet eens gezien en wel gekilled. Dan word je al snel hacker genoemd. Of cheater. Of noobtuber. :+
Mooi toch?

[ Voor 0% gewijzigd door TheMe op 27-07-2010 10:49 . Reden: typo ]

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:39:
[...]

Idd erg sneu dit soort figuren net als die G18 runners. Maar goed, ook de spelers zonder skill moeten we hun pleziertje gunnen. Ze zouden zichzelf allemaal Mr. Easymode moeten noemen waardoor ze in één keer te herkennen zijn.
Ik erger me er ook aan, maar ja.....wat zijn skills? Als ik 10 keer dood ga door een quickscope sniper vervloek ik dat ook. Terwijl opzich quickscopen echt wel skills vereist. Als mensen met een m16 spelen zijn ze een m16 noob, met een ump een ump noob......zodra iemand ergens goed in is wordt ie als noob uitgescholden (nu moet ik zeggen dat ik de ump met silencer wel wat overpowered vind, lijkt wel meer damage te doen dan zonder silencer)
ik kan totaal niet met de g18 overweg, dus blijkbaar heb je er toch wel skills voornodig :)

Knife runners zijn trouwens helemaal niet zo'n probleem omdat er toch altijd een moment is dat je ze kan neerschieten (alhoewel in sommige maps het rete irritant is)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

TheMe schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:47:
Tot slot: Natuurlijk is het makkelijk om te roepen: Cheater, Hacker, Wallhack. Maar sommige mensen zijn gewoon goed. (En ik ben meestal niet goed, heel soms wel)
Als ik wel eens goed ben dan zie je mensen rennen, dan weet je, omdat je de map kent, waar ze langs komen. Dan is het een kwestie van daarop focussen en goed schatten voordat je schiet (liefst met noobtube). Je hebt je doel niet eens gezien en wel gekilled. Dan word je al snel hacker genoemd. Of cheater. Of noobtuber. :+
Mooi toch?
Inderdaad. Ik zou mezelf in de categorie "best goed" zetten, maar soms heb ik echt opeens een geniale ronde.
Gisteren was ik met 3 vrienden Hardcore S&D aan het doen op Invasion (PC).

Mijn set-up:
M21 EBR Sniper rifle met FMJ
Spas met Grip als secondary.
Sleight of Hand pro
Lightweight pro
Ninja pro

Wij waren het aanvallende team, maar de tegenstander was enorm aan het rushen met 3 lui met een UMP-45 en de andere 3 speelden wat voorzichtiger. Binnen 10 seconden liep er dus al een gek door onze basis heen die al meteen 2 teamgenoten neerschoot, waardoor ik hem dus kon horen en hem met een quickscope en burst van 5 kogels van ongeveer 2 meter afstand neer had.
Vervolgens hoorde ik duidelijk nog 2 vijanden rond onze spawn (aan links, bij het tankstation) rondsjezen en nog een paar teamgenoten doodschieten. Ik rende naar één van hun toe, totdat ik schoten achter me hoorde, op close range aangevallen werd door een dude met UMP maar ik weer als winnaar uit het gevecht kwam met een andere quickscope + EBR burst.
Meteen hierna zag ik nog een kerel over een straat oversteken dus die ging ook dood met wat spam van mijn sniper. Toen merkte ik dat ik niet kon reloaden dus ik had nog 1 of 2 kogels in mijn magazijn. Ik hoorde mijn laatste teamgenoot vermoord worden in het huis met de ladder rechts van onze spawn, ik had mijn UAV inmiddels aangezet ik ging op onderzoek uit en de flapdrol van het andere team had geen ninja pro (maar wel cold-blooded) en kon dus bij het omlopen van een hoekje opeens genieten can een lading buckshot van mijn Spas in zijn haar.
Op dit moment was er nog één gast van het andere team in leven, en ik had ook al mijn care package, maar ik was veels te bang om deze te gebruiken en zo mijn positie weg te geven. Mijn UAV gaf aan dat de laatste figuur ergens links op de map aan hun spawnkant zat, dus ik liep die richting op en hij zat tussen de humvee's te campen.. :')
Mijn laatste kogel van de sniper rifle maakte vlug een einde aan de ronde en ja hoor.."wallhacker!" "cheat noob", etc.. :'(

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

TheMe schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:47:
Die reactie kwam ook direct bij mij op. Want in de gebruikersvoorwaarden van Valve staat over de Anti-Cheat gewoon vrij simpel: "Wij besluiten of jij cheat, we vertellen je niet waarom we dat besluiten en we gaan ook niet terugkomen op onze besluiten."

Op zich niets mis mee, todat iemand wordt gebanned die echt onschuldig is. Ik heb de pc van die vriend op afstand zelfs gescanned en Hijackthis gedraaid om er zeker van te zijn dat zijn account niet gestolen was. En dan komt de conclusie: nee, niets van dat alles, maar Valve komt simpelweg niet terug op een ban.
Probleem is ook een beetje dat het geen Nederlands/Europees bedrijf is. Je kan er als Nederlander zo weinig mee. Als Valve een Nederlands bedrijf is kan je nog via rechtsbijstand of iets dergelijks je geld terug eisen TENZIJ zij aantonen waarom je gebanned bent met duidelijke bewijzen. Want laten we wel wezen, je betaald voor een dienst die zomaar afgekapt kan worden. Refunds wordt ook niet aan gedaan.
Mooi toch?
Ik mopper ook nooit op goede spelers... baal er soms wel van :+

Maar zodra ik ook maar iets twijfel ga ik de killcam bestuderen. En dan zie je, helaas, toch erg vaak dat er overduidelijk gecheat wordt. En dan denk ik 'tja... ze hebben wel tijd om nieuwe maps te maken waar je voor meot betalen, maar die cheaters weg werken blijft liggen'.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

beany schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:14:

[...]

Ik mopper ook nooit op goede spelers... baal er soms wel van :+

Maar zodra ik ook maar iets twijfel ga ik de killcam bestuderen. En dan zie je, helaas, toch erg vaak dat er overduidelijk gecheat wordt. En dan denk ik 'tja... ze hebben wel tijd om nieuwe maps te maken waar je voor meot betalen, maar die cheaters weg werken blijft liggen'.
Wat is dan overduidelijk? Want sommige mensen schieten vaak op veelgebruikte camp plekken of deuren of muren ofzo waar vaak mensen achter zitten of naartoe rennen. En in killcam kan je het ook niet zien als de tegenstander bijvoorbeeld UAV aan heeft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
NeoMe schreef op maandag 26 juli 2010 @ 23:40:
Je kunt geen mappen kiezen, als je denkt dat je de map onder in de hoek krijgt heb je het mis...die staat er ter indicatie en veranderd altijd als je in de lobby gaat.
Dat komt omdat het spel vanuit gaat dat jij host wordt, maar dat is dus niet altijd het geval.

Ze hadden best een vote optie in het spel kunnen doen, zodat er gestemd kan worden tijdens het spelen welke map er daarna gespeeld kan worden. Zoiets heeft Trackmania ook en werkt goed.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

MicScott schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:24:
[...]

Wat is dan overduidelijk? Want sommige mensen schieten vaak op veelgebruikte camp plekken of deuren of muren ofzo waar vaak mensen achter zitten of naartoe rennen. En in killcam kan je het ook niet zien als de tegenstander bijvoorbeeld UAV aan heeft staan.
Ik loop achter een muurtje... de ander beweegt het wapen precies mee met waar ik loop en schiet 100% raak. Gebeurt ook nog wel eens dat ik een 'crazy ivan' doe(omdraaien, stukje terug lopen om achtervolgers te pakken) en dan zie je op de killcam dat de cheater precies die beweging met zijn wapen mee doet. Sorry, maar dat kan je niet met een UAV of heartbeat sensor zien. Vooral niet als je merkt dat het vaker gebeurt, en dat anderen in je team het zelfde zien en gaan mopperen.

Het schieten op de bekende plekjes is wat anders, het verschil met een wallhacker zie je meestal wel erg goed.

Vaak geef ik iemand het voordeel van de twijfel, maar soms/vaak is het gewoon zooooooo duidelijk.

Iedereen mag noobtuben(doe ik vaak), knifen, quickscopen zo vaak als hij/zij wil. Ik heb daar niks op tegen, hoe irritant ik het soms ook vind. Maar wallhackers en aimbotters zijn het laagste van het laagste :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

beany schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:37:
[...]

Ik loop achter een muurtje... de ander beweegt het wapen precies mee met waar ik loop en schiet 100% raak. Gebeurt ook nog wel eens dat ik een 'crazy ivan' doe(omdraaien, stukje terug lopen om achtervolgers te pakken) en dan zie je op de killcam dat de cheater precies die beweging met zijn wapen mee doet. Sorry, maar dat kan je niet met een UAV of heartbeat sensor zien. Vooral niet als je merkt dat het vaker gebeurt, en dat anderen in je team het zelfde zien en gaan mopperen.

Het schieten op de bekende plekjes is wat anders, het verschil met een wallhacker zie je meestal wel erg goed.

Vaak geef ik iemand het voordeel van de twijfel, maar soms/vaak is het gewoon zooooooo duidelijk.

Iedereen mag noobtuben(doe ik vaak), knifen, quickscopen zo vaak als hij/zij wil. Ik heb daar niks op tegen, hoe irritant ik het soms ook vind. Maar wallhackers en aimbotters zijn het laagste van het laagste :r
Soms is het inderdaad wel duidelijk, maar er wordt ook zo vaak cheater geroepen als het niet zo is. Met een goede headset op je hoofd kan je ook al gauw zulke grapjes uitvoeren trouwens als de ander geen ninja pro heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wallhackers schieten een fractie van een seconde eerder dan mensen die fair spelen. Ik merk het echt snel op. Als je weet waar iemand zit die vermoedelijk wallhacked ga je uit zich staan met je vizier richting je tegenstander en gaat langzaam richting de hoek. Je gaat dood, kijk je op killcam dan zie je tegenstander al kogels afvuren op de muur voordat je er daadwerkelijk omheen loopt. Nu kan uav helpen, maar dan moet er uiteraard wel een uav vliegen voordat dit je tegenstander kan helpen.

Maar ja, in FFA wordt ik ook praktisch elk potje wel uitgescholden voor hacker omdat ik door mijn uav goed kan anticiperen en daarnaast heel goed luister naar voetstappen, tactical insertions, het geluid van gedempte wapens en "knife swoops".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 14:36
MicScott schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:10:
[...]

Inderdaad. Ik zou mezelf in de categorie "best goed" zetten, maar soms heb ik echt opeens een geniale ronde.
Gisteren was ik met 3 vrienden Hardcore S&D aan het doen op Invasion (PC).

Mijn set-up:
M21 EBR Sniper rifle met FMJ
Spas met Grip als secondary.
Sleight of Hand pro
Lightweight pro
Ninja pro
Wacht, wat? Lightweight op een sniper class?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

reemprive schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:53:
Wallhackers schieten een fractie van een seconde eerder dan mensen die fair spelen. Ik merk het echt snel op. Als je weet waar iemand zit die vermoedelijk wallhacked ga je uit zich staan met je vizier richting je tegenstander en gaat langzaam richting de hoek. Je gaat dood, kijk je op killcam dan zie je tegenstander al kogels afvuren op de muur voordat je er daadwerkelijk omheen loopt. Nu kan uav helpen, maar dan moet er uiteraard wel een uav vliegen voordat dit je tegenstander kan helpen.

Maar ja, in FFA wordt ik ook praktisch elk potje wel uitgescholden voor hacker omdat ik door mijn uav goed kan anticiperen en daarnaast heel goed luister naar voetstappen, tactical insertions, het geluid van gedempte wapens en "knife swoops".
Houd er rekening mee dat lag een factor kan spelen, waardoor de tegenstander jou iets eerder ziet. Vooral als hij de server is kan dat meespelen. Oordeel dan dus niet te snel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Fist schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:56:
[...]

Wacht, wat? Lightweight op een sniper class?
Ja, erg leuk als het werkt, ik ga er dan ook niet mee campen. Soms moet je gewoon wat nieuws proberen om het spel fris te houden ;)

[ Voor 13% gewijzigd door MicScott op 27-07-2010 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Een Barret of Intervention met acog vind ik ook wel werken eigenlijk, ik haal er op maps als favela en salvage best vaak killstreaks e.d. mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoeSWoeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 31-07 14:38
reemprive schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:53:
Wallhackers schieten een fractie van een seconde eerder dan mensen die fair spelen. Ik merk het echt snel op. Als je weet waar iemand zit die vermoedelijk wallhacked ga je uit zich staan met je vizier richting je tegenstander en gaat langzaam richting de hoek.
Een goede headset helpt ook voor positionering. Ik schiet soms ook voor de grap eerder dan dat ik iemand zie, maar ik volg diegene wel met mijn oren. Het is grappig als je dat bij een winning kill doe en iedereen is zo van "wow!".

Merk wel vaak dat ik dood ga door 'lag'.. In mijn gevoel ben ik allang achter het muurtje, maar toch slaagt mijn vijand erin om mij de doden.

[ Voor 10% gewijzigd door PoeSWoeS op 27-07-2010 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu al een tijdne MW2 op PS3, maar ik ben zeker geen ervaren gamer.
ik lees hier vanalles over wallhackers en cheats en ban- toestanden, server dingen...
Komt men deze dingen ook tegen als men multiplayer speelt met PS3 of besef ik het gewoon niet?

ja, ik weet het, ik ben een leek... maar nooit te oud om te leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

nee het is meer de PC versie die last heeft van wallhacker en aimbotters enzo. Imho was de enige hack die men op de consoles gebruikte die van gehackte lobbies maar zeker weten doe ik het ook niet..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:16:
Ik speel nu al een tijdne MW2 op PS3, maar ik ben zeker geen ervaren gamer.
ik lees hier vanalles over wallhackers en cheats en ban- toestanden, server dingen...
Komt men deze dingen ook tegen als men multiplayer speelt met PS3 of besef ik het gewoon niet?

ja, ik weet het, ik ben een leek... maar nooit te oud om te leren
Geen zorgen. De PS3 is het platform waar het minst vreemde dingen op gebeuren, en al helemaal geen wallhacks en aimbots etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

zo wat is dat barebones een verademing zeg! gister voor het eerst in bijna 2 maanden weer mn ps3 aangeslingerd, nieuwe maps gedownload en weer ouderwets knallen. Moet zeggen dat de skills er stevig ingebakken zijn na ruim een half jaar non-stop mw2, dus kon weer moeiteloos mee met de rest.

Maar met potjes tdm en ffa kun je nu echt het kaf van het koren scheiden, alle 'beginnelingen' en killstreakwhores zijn nu genoodzaakt om door te knallen, want een rustig plekje opzoeken (campen ;)) en je killstreaks het werk laten doen is er niet meer bij. Ook echt lekker dat potjes dan wat langer duren!

[brag]En wat ik altijd al vermoedde van mn eigen speelstijl is ook bevestigd in barebones: zonder killstreaks ga ik in een potje tdm/ffa max. 5x dood, tegenover een ratio van 4+ :*D[/brag]

Die nieuwe maps zien er op het eerste gezicht wel geil uit, deze week maar eens alle routes uit m'n hoofd leren :)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Mocht iemand geen idee hebben aan wie hij zijn gratis exemplaar L4D2 gaat geven dan houd ik bij aanbevolen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beany schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:57:
[...]

Houd er rekening mee dat lag een factor kan spelen, waardoor de tegenstander jou iets eerder ziet. Vooral als hij de server is kan dat meespelen. Oordeel dan dus niet te snel ;)
Yep I know. Maar als ik de host ben is het wel vreemd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb geen enkel vertrouwen in VAC. Nu zijn er dan 12.000 mensen gebanned door een false positive, maar als het er 1000 waren geloof ik niet dat Valve ook maar iets had gedaan. Jammer joh, onze software maakt geen fouten tenzij er zoveel mensen gaan klagen dat we wel de effort moeten nemen om te controleren of er misschien echt iets fout is gegaan.

Ik heb maar weer een ticket aangemaakt bij Steam, kijken of ze de moeite nemen om te kijken of mijn ban op mijn oude account misschien ook wel een foutje van hun geweldige software is. Ik heb er om eerlijk te zijn een hard hoofd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
Als ik Steam verwijder, verwijder je dan ook gelijk CODMW2? Ik wil Steam opnieuw instaleren omdat ik geen verbinding kan maken met Steam als ik wil gaan spelen. Wellicht helpt dat wel.

Nu wil ik mijn savegames behouden, kan je die zou uit een bepaalde map plukken en welke map is dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 14:19

superwashandje

grofheid alom

als je steam ff nazoekt dan staat er wel ergens iets van "backup game files" ofzo. als je dit volgt kun je daarna steam verwijderen en opnieuw installeren terwijl de game files in een aparte map staan die je na installatie weer in kan laden ofzo.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Richard! schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:41:
Als ik Steam verwijder, verwijder je dan ook gelijk CODMW2? Ik wil Steam opnieuw instaleren omdat ik geen verbinding kan maken met Steam als ik wil gaan spelen. Wellicht helpt dat wel.

Nu wil ik mijn savegames behouden, kan je die zou uit een bepaalde map plukken en welke map is dat dan?
Ja, CODMW2 verdwijnt dan ook. Al kan je de content backuppen(klik met je rechtermuisknop op MW2 in je games library in Steam, dan kom je het wel ergens tegen).

Wat betreft CODMW2 is het niet erg als die helemaal verdwijnt. Je bent wat langer aan het downloaden, maar je multiplayer voortgang staat opgeslagen in de Steam Cloud.

Andere spellen ligt anders, die bewaren de voortgang wel lokaal. Dus je moet per geinstalleerd spel even uitzoeken wat je precies moet backuppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

NeoMe schreef op maandag 26 juli 2010 @ 23:40:
Dan bedoel ik, dat je rustig een random map krijgt en je kan kiezen of je connect met deze map of dat je hem verlaat... dat kan ik nu dus niet meer en connect IW dus binne 1 seconde met die map en word die dus gestart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Mon0lith schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:49:
[...]

Dan bedoel ik, dat je rustig een random map krijgt en je kan kiezen of je connect met deze map of dat je hem verlaat... dat kan ik nu dus niet meer en connect IW dus binne 1 seconde met die map en word die dus gestart
Dan ben jij een ander spel aan het spelen dan ons. Je kunt niet rustig kiezen of je connect of niet; je connect altijd meteen. Alleen kom je soms in een lobby waar men nog aan het wachten is (op dat moment kun je natuurlijk meteen weer leaven), en soms kom je in een lobby die al bezig is (ofwel midden in het spel ofwel net begonnen), en dan kun je niet meer leaven.

Dat heeft niets met je internet snelheid te maken; zodra je de map ziet zit je in de game. Als je geluk hebt kun je nog leaven voordat de game begint, als je pech hebt niet.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

NickThissen schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:43:
[...]

Dan ben jij een ander spel aan het spelen dan ons. Je kunt niet rustig kiezen of je connect of niet; je connect altijd meteen. Alleen kom je soms in een lobby waar men nog aan het wachten is (op dat moment kun je natuurlijk meteen weer leaven), en soms kom je in een lobby die al bezig is (ofwel midden in het spel ofwel net begonnen), en dan kun je niet meer leaven.

Dat heeft niets met je internet snelheid te maken; zodra je de map ziet zit je in de game. Als je geluk hebt kun je nog leaven voordat de game begint, als je pech hebt niet.
Klopt helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-08 16:04
reemprive schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:14:
Ik heb geen enkel vertrouwen in VAC. Nu zijn er dan 12.000 mensen gebanned door een false positive, maar als het er 1000 waren geloof ik niet dat Valve ook maar iets had gedaan. Jammer joh, onze software maakt geen fouten tenzij er zoveel mensen gaan klagen dat we wel de effort moeten nemen om te controleren of er misschien echt iets fout is gegaan.

Ik heb maar weer een ticket aangemaakt bij Steam, kijken of ze de moeite nemen om te kijken of mijn ban op mijn oude account misschien ook wel een foutje van hun geweldige software is. Ik heb er om eerlijk te zijn een hard hoofd in.
Ik was 1 van die 12000...

Ik kreeg wel een nette mail

Hello,

Recently, your Steam account was erroneously banned from Call of Duty: Modern Warfare 2.

This was our mistake, and I apologize for any frustration or angst it may have caused you.

The problem was that Steam would fail a signature check between the disk version of a DLL and a latent memory version. This was caused by a combination of conditions occurring while Steam was updating the disk image of a game. This wasn't a game-specific mistake. Steam allows us to manage and reverse these erroneous bans (about 12,000 erroneous bans over two weeks).

We have reversed the ban, restoring your access to the game. In addition, we have given you a free copy of Left 4 Dead 2 to give as a gift on Steam, plus a free copy for yourself if you didn't already own the game.

To share your extra copy of Left 4 Dead 2 with a friend, you can 'Manage Gifts and Guest Passes' from the 'Games' Menu in Steam, or visit this article on the Steam Support site for detailed instructions: https://support.steampowe...le.php?ref=4502-TPJL-2656.

To access your own copy of Left 4 Dead 2, visit your library of games in Steam. If you didn't already own the game, it will now be listed among your others there, and is available for download immediately.

Regards,
Gabe Newell
President, Valve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-09 18:49
Hey guys

Ik speel voornamelijk met de AK, maar irriteer me mateloos aan iets.

Namelijk de recoil van AK. Nu weet ik dat de AK behoorlijk recoiled, maar wat het vreemde is is dat
hij ongeveer 60 graden onhoog schiet bij een bepaalde speler in een willekeurige map/mode.

En dat gebeurt vrijwel altijd waneer ik face2face sta met die speler.( als ik bijv. hem van de achter/zijkant schiet dan maakt die niet zo'n gekke uitschieter)

Iemand hier ook ervaring mee? is het een hostprobleem? aangezien altijd om een bepaald speler gaat en niet enkele.

Nu gebeurt het niet in elke map/mode die ik speel, maar vaak genoeg om soms de neiging te krijgen om MW2 te uninstallen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk FRAPS speelbaar aan de praat gekregen. Mijn eerste videootje, FFA op Salvage: YouTube: FFA MW2 PC Silenced UMP @ Salvage

Kwaliteit is nog niet wat het moet zijn, daar ga ik vanavond even mee rommelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezs
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 21:05
reemprive schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 19:54:
Eindelijk FRAPS speelbaar aan de praat gekregen. Mijn eerste videootje, FFA op Salvage: YouTube: FFA MW2 PC Silenced UMP @ Salvage

Heb zelf ook geprobeert ook game footage op te nemen met FRAPS, helaas begint dan alles te shocken en te haperen. zo heb ik al heel wat momenten gehad in een potje die ik graag op film zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thezs schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 20:08:
[...]

Heb zelf ook geprobeert ook game footage op te nemen met FRAPS, helaas begint dan alles te shocken en te haperen. zo heb ik al heel wat momenten gehad in een potje die ik graag op film zou hebben.
Bij mij werkt het ook niet lekker, maar als ik mijn resolutie lager zet draait het ineens als een tierelier. Dan wel half-size, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

reemprive schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 20:23:
[...]

Bij mij werkt het ook niet lekker, maar als ik mijn resolutie lager zet draait het ineens als een tierelier. Dan wel half-size, maar goed.
Jonges, jonges :) Der is een gratis alternatief wat ook heerlijk werkt: WeGame

Maar goed, Steam failt weer eens :/ Net een lob met 6 GoT members dus dat is wel jammer... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarmee heb ik geen geluid......

En met Wegame heb je net iets minder opties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
reemprive schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 19:54:

Voor Fraps moet je toch dokken als je langer wilt filmen dan een bepaald aantal minuten? (weet niet precies hoeveel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Haha, ik lees dat niews over die bans vandaag, ik denk, "tjah, het zal wel..". Check m'n mail (ongewenst, hotmail is ook meteen vernieuwd zie ik), zie ik daar de betreffende mail staan.. Dus ik starts Steam nog maar 'ns op, en kijk bij m'n gifts, en ja hoor :D. Ik speel sporadisch nog wat CoD6 (ik koop de mappacks niet), dus ik heb die ban totaal gemist. 't was al voorbij voor ik er erg in had. Wel vaag dat ik blijkbaar 1 van die 12000 mensen ben, zo veel spelers, en moeten ze dus net eentje hebben die dus niet erg actief meer is, ik snap ook niet helemaal hoe 't veroorzaakt is, ik heb voor zo ver ik weet ook nog nooit een gecrackte server bezocht ofzo. Ach ja.

Die extra L4D gaat naar m'n 2de account trouwens, voor als ik een nieuwe computer heb, kan ik lannen.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flupke123
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 18:30
Richard! schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 21:19:
[...]

Voor Fraps moet je toch dokken als je langer wilt filmen dan een bepaald aantal minuten? (weet niet precies hoeveel)
Ik gebruikte altijd ZD soft game recorder toen ik nog vaak sof 2 speelde. Dan blijft je game fps bijv 30 terwijl je met 15 filmt. Fraps was altijd het aantal fps dat je filmde ook je ingame fps. Weet niet of het nu nog zo is. In ieder geval had je met ZD game recorder meer tweak functies wat ik toen nodig had ivm een trage pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Blue-Tiger schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 20:28:
[...]
Maar goed, Steam failt weer eens :/ Net een lob met 6 GoT members dus dat is wel jammer... :(
Tijgertjes ownde hard gisteren >:) !

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frentik schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 08:41:
[...]
Tijgertjes ownde hard gisteren >:) !
Ik voel me buitengesloten.... nadat jullie vertrokken waren nog even met de Frun spelers een paar rondes gedaan, om vervolgens FFA in te gaan en Danie!. tegen het lijf te lopen. Al met al een GoT-rijke avond.

Trouwens die ronde Detail was echt hinderlijk voor de tegenstanders met al die Killstreaks. Kreeg bijna medelijden toen ik op het scorebord keek.

[ Voor 16% gewijzigd door codex op 28-07-2010 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertos147
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-08 08:18

Robertos147

Volvo meneer

Die bans zijn wel een ongelukje dan, ik zie de oplossing meer als een ''reclame'' voor L4D2. Ik speel L4D al sinds het 1ste deel, daar speelden toen nog wel genoeg spelers op. Toen L4D2 uitkwam, was het altijd al een beetje ''leeg''. Weinig games, veel ragequiters. (heb je in elk spel, L4D1 leek het toch wel minder. :+ )
Ik heb zelf geen MW2, maten van me wel. Quote van 1 maat: ''Was ik maar gebant. L4D2 is veel beter dan MW2!'' Toch raar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammT
  • Laatst online: 13-09 10:53

BrammT

The one and only!

Ik heb wel zin om met Tweakers te spelen:
PSN ID: Bram_T_09 Als je me toevoegt vermeld dan even dat je van tweakers bent. :)

[ Voor 4% gewijzigd door BrammT op 28-07-2010 11:26 ]

Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robertos147 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 08:57:
Ik heb zelf geen MW2, maten van me wel. Quote van 1 maat: ''Was ik maar gebant. L4D2 is veel beter dan MW2!'' Toch raar..
Lekkere vergelijking ook.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:56

Mystikal

It never hurts to help!

Ook ik speel nog steeds MW2 (PC). Heb er al redelijk wat uurtjes in zitten en wij spelen normaal gesproken op maandagavond (20:00 tot 23:30) en dinsdagavond (zelfde tijden).

Ik lees toch weer veel over de mensen die een hekel hebben aan de G18, GL en Knive runners. De eerste 2 gebruik ik eigenlijk niet, maar een tactical knive icm commando gebruik ik bijna altijd. De ergenis van sommigen begrijp ik ook niet. Tuurlijk is het irritant als je tegen 6 tegenstanders speelt die allemaal aan het GL-en zijn. Maar speel dan toch gewoon Team Tactical? Dan is het 4vs4 en wordt het allemaal veel spannender en komt het meer op skills aan.

Helaas zijn wij (RFFN) vaak met 6,7 en soms wel 8 man en dan zijn we genoodzaakt om Private Match op te zetten. Dat is natuurlijk lang niet zo leuk als tegen vreemden spelen. Aangezien wij erg goed op elkaar zijn ingespeeld. Als we geen team tactical spelen, spelen we meestal demolition. Daar zitten relatief weinig cheaters. Heel af en toe kom je er we 1 tegen, maar we verlaten dan meteen de game met de melding wie de cheater is. Op demolition hebben we veelal vaste looproutes.

Zo is het erg makkelijk om op Scrapyard bij het planten van de bom, meteen voor B (tussen de silo's) te gaan. Trek je renschoenen aan en en laat je maat meteen doorlopen tot achter de heftruck. Die vangt alle lui op die door de hal willen komen of langs het straatje ervoor. De rest is inmiddels ook opgeschoven en is het een kwestie van uitzitten... Dit lukt echt 9 van de 10 keer meteen bij de eerste poging. Daarna wordt het wat lastiger omdat het verrassingseffect weg is.

Ik vind mezelf ook wel een goede tot zeer goede speler. Ik sta bijna altijd bovenaan (zeker op bepaalde maps), tenzij ik veel last heb van lag. Dan presteer ik echt niets... Gelukkig zijn wij (lees ik) zelf de host met 80Mbit dus dat speelt in ieder geval voor onze clan een stuk lekkerder!

Ach, ik zou er hele verhalen over kunnen schijven (heb ik al een keer gedaan, zie vorig topic (als ik me niet vergis) over MP_Storm :P.

Vanavond mogen we weer... Ben benieuwd!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mystikal schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 11:46:
Ik lees toch weer veel over de mensen die een hekel hebben aan de G18, GL en Knive runners. De eerste 2 gebruik ik eigenlijk niet, maar een tactical knive icm commando gebruik ik bijna altijd. De ergenis van sommigen begrijp ik ook niet.
Je begrijpt de ergernis niet?

Sommige mensen gebruiken de tact. knife als primary, en met commando erbij slaat het gewoon helemaal nergens op. Mensen teleporten 20 meter ver, door muren heen, of de hoek om. Het gaat helemaal nergens over.

Dan kun je zeggen: if you can't beat them, join them. Maar ik denk dat niet veel mensen een shooter kopen om met een overpowered aardappelmesje rond te rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Ook ik speel nog steeds MW2 (PC). Heb er al redelijk wat uurtjes in zitten en wij spelen normaal gesproken op maandagavond (20:00 tot 23:30) en dinsdagavond (zelfde tijden).

Ik lees toch weer veel over de mensen die een hekel hebben aan de G18, GL en Knive runners. De eerste 2 gebruik ik eigenlijk niet, maar een tactical knive icm commando gebruik ik bijna altijd. De ergenis van sommigen begrijp ik ook niet. Tuurlijk is het irritant als je tegen 6 tegenstanders speelt die allemaal aan het GL-en zijn. Maar speel dan toch gewoon Team Tactical? Dan is het 4vs4 en wordt het allemaal veel spannender en komt het meer op skills aan.

Helaas zijn wij (RFFN) vaak met 6,7 en soms wel 8 man en dan zijn we genoodzaakt om Private Match op te zetten. Dat is natuurlijk lang niet zo leuk als tegen vreemden spelen. Aangezien wij erg goed op elkaar zijn ingespeeld. Als we geen team tactical spelen, spelen we meestal demolition. Daar zitten relatief weinig cheaters. Heel af en toe kom je er we 1 tegen, maar we verlaten dan meteen de game met de melding wie de cheater is. Op demolition hebben we veelal vaste looproutes.

Zo is het erg makkelijk om op Scrapyard bij het planten van de bom, meteen voor B (tussen de silo's) te gaan. Trek je renschoenen aan en en laat je maat meteen doorlopen tot achter de heftruck. Die vangt alle lui op die door de hal willen komen of langs het straatje ervoor. De rest is inmiddels ook opgeschoven en is het een kwestie van uitzitten... Dit lukt echt 9 van de 10 keer meteen bij de eerste poging. Daarna wordt het wat lastiger omdat het verrassingseffect weg is.

Ik vind mezelf ook wel een goede tot zeer goede speler. Ik sta bijna altijd bovenaan (zeker op bepaalde maps), tenzij ik veel last heb van lag. Dan presteer ik echt niets... Gelukkig zijn wij (lees ik) zelf de host met 80Mbit dus dat speelt in ieder geval voor onze clan een stuk lekkerder!

Ach, ik zou er hele verhalen over kunnen schijven (heb ik al een keer gedaan, zie vorig topic (als ik me niet vergis) over MP_Storm :P.

Vanavond mogen we weer... Ben benieuwd!
Speel je wel is clan wars? Geen perks etc daar he.. Tact knife enz niet allowed dan wordt het een heel ander verhaal.. Pup hero kan iedereen wel zijn maar clan wars zijn anders.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
bram1984 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 11:51:
[...]

Je begrijpt de ergernis niet?

Sommige mensen gebruiken de tact. knife als primary, en met commando erbij slaat het gewoon helemaal nergens op. Mensen teleporten 20 meter ver, door muren heen, of de hoek om. Het gaat helemaal nergens over.

Dan kun je zeggen: if you can't beat them, join them. Maar ik denk dat niet veel mensen een shooter kopen om met een overpowered aardappelmesje rond te rennen.
_/-\o_ Beste zin ever ! _/-\o_

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robertos147 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 08:57:
Quote van 1 maat: ''Was ik maar gebant. L4D2 is veel beter dan MW2!''
Ik vind een Ferrari beter dan een Boeing 747, maw: wat een kansloze vergelijking :') 8)7
Ik lees toch weer veel over de mensen die een hekel hebben aan de G18, GL en Knive runners. De eerste 2 gebruik ik eigenlijk niet, maar een tactical knive icm commando gebruik ik bijna altijd. De ergenis van sommigen begrijp ik ook niet.
Precies wat anderen al zeggen, dat sommige wapens te overpowerd zijn waardoor de gebruikers ervan een voordeel hebben. Eén en ander had wat beter uitgebalanceerd moeten worden en dat commando had gewoon helemaal weggelaten moeten worden. Het is inderdaad belachelijk dat je met een mesje iemand in één prikje van tig meter afstand kan omleggen. En dan moeten mensen maar gewoon een andere gamemode gaan spelen? Men wil gewoon spelen waar men zin in heeft en dat zou gewoon met veel meer balans moeten dat nu gebeurt. De helft loopt met overpowerde zooi rond makkelijk kills te scoren en de andere helft wil zichzelf gewoon niet tot dat niveau verlagen. En daar krijg je dan frustratie van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Xenomorphh schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:19:
[...]

Speel je wel is clan wars? Geen perks etc daar he.. Tact knife enz niet allowed dan wordt het een heel ander verhaal.. Pup hero kan iedereen wel zijn maar clan wars zijn anders.
Dan speel je wat mij betreft niet meer dezelfde game..
Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:46:
[...]

Ik vind een Ferrari beter dan een Boeing 747, maw: wat een kansloze vergelijking :') 8)7

[...]

Precies wat anderen al zeggen, dat sommige wapens te overpowerd zijn waardoor de gebruikers ervan een voordeel hebben. Eén en ander had wat beter uitgebalanceerd moeten worden en dat commando had gewoon helemaal weggelaten moeten worden. Het is inderdaad belachelijk dat je met een mesje iemand in één prikje van tig meter afstand kan omleggen. En dan moeten mensen maar gewoon een andere gamemode gaan spelen? Men wil gewoon spelen waar men zin in heeft en dat zou gewoon met veel meer balans moeten dat nu gebeurt. De helft loopt met overpowerde zooi rond makkelijk kills te scoren en de andere helft wil zichzelf gewoon niet tot dat niveau verlagen. En daar krijg je dan frustratie van.
Ik weet dat je geen andere game modes wilt spelen, maar misschien de Hardcore mode van jouw favo game modus eens proberen? Daar is het veel minder met Akimbo rondrenners en tactical knife zie je al helemaal minder.

[ Voor 61% gewijzigd door MicScott op 28-07-2010 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ook het feit dat messen renners voordeel hebben van de lag is frustrerend. Zij drukken op 10 meter afstand hun mesknopje in en door de lag heb jij ze nog niet eens gezien of er zit al weer een mes in je buik. ook het feit dat je trappen op kan teleporten en nog meer van die ongein zorgt voor een oneerlijk voordeel. Tubers, g18 akimbo gastjes etc hebben allemaal hun zwakheden, maar de commando renner heeft er maar heel weinig omdat hij gewoon niet te raken is en zelf altijd raak prikt.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

eendje schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:00:
ook het feit dat messen renners voordeel hebben van de lag is frustrerend. Zij drukken op 10 meter afstand hun mesknopje in en door de lag heb jij ze nog niet eens gezien of er zit al weer een mes in je buik. ook het feit dat je trappen op kan teleporten en nog meer van die ongein zorgt voor een oneerlijk voordeel. Tubers, g18 akimbo gastjes etc hebben allemaal hun zwakheden, maar de commando renner heeft er maar heel weinig omdat hij gewoon niet te raken is en zelf altijd raak prikt.
Er is in dit topic al vaker kritiek geuit op de knife. Ik heb echter weinig moeite met mensen die de tactical knife gebruiken. Misschien komt het omdat ik inmiddels redelijk goed op hele korte afstand iemand een tube in zijn mik kan proppen(direct hit). Een knife runner kan daar weinig tegen doen... *PLOP* en ik loop rustig verder.

Tevens, en dit is al eerder gezegd, worden knifers doorgaans erg gefrustreerd door claymore's. Gebruik ze!

En op afstand een aanstormende knifer omver blazen met een RPG, tube of shotgun werkt ook erg goed >:)

Kortom: wees creatief... Blijf niet altijd maar rondrennen met die proppenschieter en pak gewoon het juiste gereedschap.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.