Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chef_v_leeuwen schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:40:
Ik speel veel FFA op de PS3, maar wordt af en toe wel kriegel van de nukeboosters, gelukkig zijn ze over het algemeen snel te vinden als je ernaar op zoek gaat. Ik maak ze dan meestal ook meteen mijn eerste prio :)
Maak een anti-booster class aan :P Heb er nu ook een voor het geval er boosters aanwezig zijn:

MP5k Silenced
RPG-7
Semtex / Stun
Marathon
Cold-Blooded
Sitrep

Kom alleen niet zo heel veel boosters meer tegen, speel geen FFA. Maar toch zie je ze af en toe ook bij Domination en andere gamemodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eendje schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 17:59:
[...]

zijn die kills niet bijna allemaal kills die je met je guns ook zou kunnen maken? met een granaat kan je nog iemand in een kamer opblazen, met je gooimesje lukt dat niet
Niet allemaal, ik denk 50/50. Een paar voorbeelden:
- Mensen die in een hoek campen, met een gun wordt je blootgesteld aan het risico zelf eerder dood te zijn. Met je tk hoef je alleen maar een fractie van een seconde om een hoek te kijken en te gooien je ziet je tegenstander niet eens geraakt worden.
- Campers en snipers die zich hoger bevinden zijn verbazingwekkend easy targets.
- Mensen die achter objecten liggen of wegrennen achter een rand uit zicht kan je nog raken als je de kromme lijn en de richting goed in leert schatten.
- Herladen? Je tk rekent wel af met die vijand die plots opduikt of naar last/final stand gaat.

Nog een voordeel: stil en een instant kill. Maakt niet uit of je vijand painkiller, blastshield of last stand heeft, hij is direct dood. Nadeel is de tijd dat het mes door de lucht vliegt, waardoor je soms door hem wordt gekilled voordat je mes doel raakt en je een erg bewegelijke vijand kan missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik dacht laat ik eens voor mijn Tactical knive gaan... met de Desert Eagle.

God wat een ... wapen is dat zeg je schiet paar keer op de man en nog is hij niet dood.
Tegenstander kan gewoon sigaretje roken bij wijze van spreke om daarna gewoon een keer klik te doen en je bent dood.

Iemand een beter wapen dan de Desert Eagle?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Net voor het eerst een potje quickscope geprobeert met de Intervention. Had er niet veel van verwacht maar het ging toch verdomde lekker! Had iets van 30-15 op Terminal, waar ik de map ervoor normaal aan het snipen was en amper een positieve score had (15-14 ofzo). Quickscopen gaat me toch beter af :) Af en toe verbaasde ik mezelf nog, dat ik als een gek een hoek om kom springen, zoomen, schieten, en dan nog eens schieten maar hij was al dood bij de eerste :D

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 23:15:

God wat een ... wapen is dat zeg je schiet paar keer op de man en nog is hij niet dood.
Tegenstander kan gewoon sigaretje roken bij wijze van spreke om daarna gewoon een keer klik te doen en je bent dood.

Elk andere pistool should do the trick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

M9 ftw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Sc0rPi0N schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 14:31:
Ik wil die Heads up wel een keer halen .... (care package op de tegenstander)
Heb hem zelf een keer voor een andere geregeld. Toen kreeg ik die kist op mijn kop :P
Die heb ik een keer gehaald... Was zo geniaal :P Was op de sneeuw map waarvan ik even de naam kwijt ben. Ik had mijn cp gegooid bij die containers in de rechter hoek bij het water. Daarna vrij direct gekilled. Dus snel respawnen en terugrennen naar mijn cp, zie ik daar zo'n vijand staan op de plek van mijn smoke. Op het laatste moment besluit hij weg te rennen terwijl ik rustig naar hem sta te kijken en zie dat mijn cp achter hem aan stuitert omdat hij op de rand van de container kwam. Boem, dood, Heads Up... Stond er wel even van te kijken, maar ik had gewoon m'n cp nog :9

Met opzet zou het me nooit lukken maar op deze manier moet je wel heel veel geluk hebben... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NickThissen schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 23:19:
Net voor het eerst een potje quickscope geprobeert met de Intervention. Had er niet veel van verwacht maar het ging toch verdomde lekker! Had iets van 30-15 op Terminal, waar ik de map ervoor normaal aan het snipen was en amper een positieve score had (15-14 ofzo). Quickscopen gaat me toch beter af :) Af en toe verbaasde ik mezelf nog, dat ik als een gek een hoek om kom springen, zoomen, schieten, en dan nog eens schieten maar hij was al dood bij de eerste :D
Jij ging inderdaad lekker met snipen. Later nog een potje Ground War en FFA gedaan, om te huilen. Vanavond was niet mijn avond :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Niet online

R_W

NickThissen schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 23:19:
Speel je op Xbox360? Zo ja, welke sensitivity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Blue-Tiger schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 00:23:
[...]

Die heb ik een keer gehaald... Was zo geniaal :P Was op de sneeuw map waarvan ik even de naam kwijt ben. Ik had mijn cp gegooid bij die containers in de rechter hoek bij het water. Daarna vrij direct gekilled. Dus snel respawnen en terugrennen naar mijn cp, zie ik daar zo'n vijand staan op de plek van mijn smoke. Op het laatste moment besluit hij weg te rennen terwijl ik rustig naar hem sta te kijken en zie dat mijn cp achter hem aan stuitert omdat hij op de rand van de container kwam. Boem, dood, Heads Up... Stond er wel even van te kijken, maar ik had gewoon m'n cp nog :9

Met opzet zou het me nooit lukken maar op deze manier moet je wel heel veel geluk hebben... :)
Ik had ook een keer geluk op Quarry toen ik door 2 mensen gekilled werd net toen ik een care package neergooide. Ik respawnde redelijk verweg en dacht dus "kut, care package kwijt!" toen ik opeen die kill + achievement kreeg _/-\o_

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
R_W schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 00:48:
[...]

Speel je op Xbox360? Zo ja, welke sensitivity?
Ik had het over de PC, hoewel ik het op de xbox ook wel eens geprobeerd heb (maar dat was echt om te huilen, iets van 5-30 haalde ik daar hahaha).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Desert Eagle is alleen leuk in hardcore, in normale games is de aim gewoon te slecht om genoeg kogels in iemand te pompen.
Akimbo USP knifed trouwens glitchend snel ;)

jeuj banwave: *imageshaak plaatje*
en niemand cheat....

[ Voor 15% gewijzigd door Vandread op 21-07-2010 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VAC zuigt, ik heb op mijn vorige account een ban gekregen van die honden van Valve. Ik denk dat je zal schrikken van de foutmarge, maar dat bestaan zogenaamd niet. Want VAC is een vorm van A.I., bijna een godheid.

[/sarcasme]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
VAC werkt gewoon niet goed, dat lijkt me wel duidelijk. Er lopen zoveel cheaters rond die al lang gepakt hadden moeten zijn. Voor zover ik weet werkt VAC geheel automatisch, en kijkt het alleen of je de executable of het proces op een of andere manier aan het manipuleren bent (toch?), maar er zijn genoeg hacks die dat helemaal niet doen. Ik kwam laatst iets tegen waar men claimde dat het gebruikt maakte van de windows Aero feature (werkte dus alleen op vista of hoger) om over je spel heen een 'overlay' te tekenen. Zo konden ze de posities van tegenstanders (en hun health, ammo, etc) uit de executable lezen (wat dus blijkbaar niet gedetecteerd zou kunnen worden) en die over je spel heen plakken. Voila: dikke wallhack die nooit door VAC gedetecteerd wordt.

Maar goed, daar kun je ook vrij weinig aan doen. Je kunt wel mensen eraan te pas laten komen die opgenomen killcams gaan bekijken, maar dat werkt ook niet. Ik zelf ben op alterIwnet gebanned op die manier terwijl ik toch echt niet aan het cheaten was, en ik was zeker niet de enige die onterecht gebanned is. Op alterIwnet boeit me dat nu vrij weinig, maar als me dat zou gebeuren met m'n echte steam account (waar ik potentieel heel veel spellen op zou kunnen hebben) dan zou ik dat niet zomaar laten rusten.

@reemprive, is je oude account dan gewoon echt gebanned en heb je het spel opnieuw moeten kopen ofzo? Dat zou ik dus echt niet pikken. Laat ze het maar bewijzen... Ze kunnen toch niet zomaar je spel afnemen waar je gewoon voor betaalt hebt zonder ook maar enige vorm van bewijs? Er zal vast iets in hun voorwaarden staan dat je niet mag cheaten (zodat ze alle recht hebben om het spel af te nemen als je ook daadwerkelijk aan het cheaten was), maar dan moeten ze het ook bewijzen ook... Anders is het vergelijkbaar met een agent die jouw auto afneemt omdat hij claimt dat hij je 200 km/h door het dorp zag rijden. Dat kan toch ook niet...

[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 21-07-2010 16:24 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Ik sinds het begin op steam met allerlei VAC spellen, nog nooit bonje gehad, evenals de andere mensen met wie ik speel =)
Maar feitelijk weet ik niet hoe goed VAC het doet in een non-valve game... ben wel benieuwd of er nog iets substantieels uit komt.

[ Voor 12% gewijzigd door Vandread op 21-07-2010 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

NickThissen schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:22:

@reemprive, is je oude account dan gewoon echt gebanned en heb je het spel opnieuw moeten kopen ofzo? Dat zou ik dus echt niet pikken. Laat ze het maar bewijzen... Ze kunnen toch niet zomaar je spel afnemen waar je gewoon voor betaalt hebt zonder ook maar enige vorm van bewijs? Er zal vast iets in hun voorwaarden staan dat je niet mag cheaten (zodat ze alle recht hebben om het spel af te nemen als je ook daadwerkelijk aan het cheaten was), maar dan moeten ze het ook bewijzen ook... Anders is het vergelijkbaar met een agent die jouw auto afneemt omdat hij claimt dat hij je 200 km/h door het dorp zag rijden. Dat kan toch ook niet...
Helaas heb ik hier meer mensen over gehoord. En ze gaan er volgens mij gewoon vanuit dat hun systeem juist is.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@nick
Je doet er niets tegen, ze geven geen info over de ban. Er is al een topic gewijd aan mijn ban, mijn andere steamaccount is nog actief maar mw2 werkt niet meer. Ik heb dus toch maar een nieuw spel gehaald. De enige manier om je gelijk te halen is een rechtzaak te starten, maar die beroepshufters weten ook wel dat je dat niet doet om 4 of 5 tientjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 17:01:
@nick
Je doet er niets tegen, ze geven geen info over de ban. Er is al een topic gewijd aan mijn ban, mijn andere steamaccount is nog actief maar mw2 werkt niet meer. Ik heb dus toch maar een nieuw spel gehaald. De enige manier om je gelijk te halen is een rechtzaak te starten, maar die beroepshufters weten ook wel dat je dat niet doet om 4 of 5 tientjes.
Damn, dat is echt genaaid. Diefstal, eigenlijk. Een achterbakse manier van ze om makkelijk geld binnen te halen, bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Niet online

R_W

NickThissen schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 11:22:
[...]

Ik had het over de PC, hoewel ik het op de xbox ook wel eens geprobeerd heb (maar dat was echt om te huilen, iets van 5-30 haalde ik daar hahaha).
Grappig dat er in dit topic meerdere malen voorbij is gekomen dat quickscopen op de Xbox veeel simpeler is vanwege aim-assist. Terwijl het eigenlijk dus veel moeilijker is...

Maar dat waren natuurlijk allemaal mensen die enkel op de PC spelen 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door R_W op 21-07-2010 21:50 . Reden: auto-aim -> aim-assist vanwege nitpickers ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Steam weer disconnected, meer mensen last van?

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18:31
Nope, net een half uur prima kunnen knallen.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Hij doet t al weer

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
R_W schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 18:09:
[...]

Grappig dat er in dit topic meerdere malen voorbij is gekomen dat quickscopen op de Xbox veeel simpeler is vanwege auto-aim. Terwijl het eigenlijk dus veel moeilijker is...

Maar dat waren natuurlijk allemaal mensen die enkel op de PC spelen 8)7
Nou ja het zal ook wel mee te maken hebben dat MW2 m'n eerste shooter op de console was, en ik al zo'n 8 jaar ervaring heb met shooters op de PC. Ik ben dus gewoon zeer slecht (in vergelijking) met een controller. Als ik met een controller net zo goed was als met muis + keyboard dan kan het best dat ik op de console veel beter kon quickscopen door de auto-aim, maar dat is nu eenmaal niet zo dus ik heb geen idee :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

NickThissen schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 20:32:
[...]
Nou ja het zal ook wel mee te maken hebben dat MW2 m'n eerste shooter op de console was, en ik al zo'n 8 jaar ervaring heb met shooters op de PC. Ik ben dus gewoon zeer slecht (in vergelijking) met een controller. Als ik met een controller net zo goed was als met muis + keyboard dan kan het best dat ik op de console veel beter kon quickscopen door de auto-aim, maar dat is nu eenmaal niet zo dus ik heb geen idee :p
lol als ... maar dan waren al die andere natuurlijk ook stuk beter dus zit je weer op hetzelfde niveau ... 8)7

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Zitten de Stimulus Package maps wel in de TDM playlist op de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
zoenvisje schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 20:56:
Zitten de Stimulus Package maps wel in de TDM playlist op de pc?
Die zitten al een aantal weken in de standaard playlist. :)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Niet online

R_W

NickThissen schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 20:32:
[...]

Oke, het is sowieso lastig te vergeleken. Op Xbox is het grote nadeel dat ik niet in 1 keer om kan draaien maar ik enkel mn stick maximaal naar links/rechts kan duwen en dan moet wachten tot m'n crosshair bij z'n target is. Hierdoor ben je vaak te laat.

Maar mijn punt was meer dat het behoorlijk irritant is dat PC gamers roepen dat quickscopen op een Xbox simpel is zonder het zelf geprobeerd te hebben. In werkelijkheid is quickscopen echt f*ckin lastig is en zie je echt maar weinig mensen op XBL die het goed onder de knie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R_W schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 18:09:
[...]

Grappig dat er in dit topic meerdere malen voorbij is gekomen dat quickscopen op de Xbox veeel simpeler is vanwege auto-aim.
Er is geen auto-aim op de Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Niet online

R_W

8)7 Ik bedoel aim-assist ldo.

Mijn hele punt was juist dat aim-assist geen wonderen verricht...

[ Voor 59% gewijzigd door R_W op 21-07-2010 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een vreselijke kneuzen ben ik vanavond op de PS3 tegen gekomen zeg. Zelfs in TDM ligt iedereen te campen.

Potje op Fuel, ligt het halve team met een sniper rifle tussen die rotsen op die open vlakte. Leuk man.

Ik denk, ik ga dan maar ff domination doen. Tegenstander met alleen maar tubes, we verliezen, en ik eindig in mijn team bovenaan met iets van 4-25.

Dan maar weer TDM, Trailerpark. Iedereen tuben en campen in die huisjes. En dan ook nog mensen die op dit soort maps met sniper files rondlopen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R_W schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 21:46:
8)7 Ik bedoel aim-assist ldo.

Mijn hele punt was juist dat aim-assist geen wonderen verricht...
Dat doet het wel, en het is stront irritant moet ik zeggen. Hoewel het net wel goed van pas kwam: op zoek naar een sniper op Fuel, ik zag 'm niet, maar mijn crosshair trok gewoon automatisch 3/4 cm naar links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 23:00:
[...]

Dat doet het wel, en het is stront irritant moet ik zeggen. Hoewel het net wel goed van pas kwam: op zoek naar een sniper op Fuel, ik zag 'm niet, maar mijn crosshair trok gewoon automatisch 3/4 cm naar links.
Het werkt je vaker tegen juist. Ik had graag een optie gezien dat je het helemaal uit kan zetten. Ben je rustig op iemand in de verte aan het mikken, mis op het laatste moment omdat er een enemy dichter bij door je beeld loopt waardoor je crosshair even meebeweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 22:58:
Wat een vreselijke kneuzen ben ik vanavond op de PS3 tegen gekomen zeg. Zelfs in TDM ligt iedereen te campen.

Potje op Fuel, ligt het halve team met een sniper rifle tussen die rotsen op die open vlakte. Leuk man.
Raar is dat he.. Je speelt als sniper op een enorme map, dan ga je toch niet zitten op een plek waar je een hele open vlakte voor je neus hebt, zodat je de tegenstander 1 voor 1 kan neerhalen?

...of je probeert logisch na te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tuurlijk snap ik dat dit een snipermap is, maar kom op. Deze map heeft harstikke toffe plekken om te vechten, en dan ga je met je hele team de hele match stil op één plekje liggen.

Ik vind het helemaal niet erg op te verliezen, als ik maar een toffe pot kan spelen, en dat was gisteren helaas bijna geen een keer het geval.

Ik verlies liever een toffe pot, dan dat ik dit soort zaaddodende potjes win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Voor mijn vakantie heb ik beide DLC's gekocht en nu Stimulus meedraait met de oude maps valt het mij op dat ik in 80% van de gevallen alleen de oude maps zie en in slechts 20% van de gevallen de nieuwe maps. Dat vind ik best jammer, dit had beter 50/50 kunnnen zijn. Het zal nog lang duren voordat ik alle maps gezien heb vrees ik.

Ook met de tweede DLC valt het mij op dat ik bijna alleen de maps Carnival en Trailerpark voorbij zie komen. Soms is een potje afgelopen en begint de volgende in dezelfde map? En maandag heb ik het zelfs gehad dat Carnival voor de derde keer achter elkaar kwam.

Toen ben ik maar weggegaan en ben gewoon maar Ground war gaan doen.

Begrijp mij niet verkeerd, de genoemde maps zijn super maar er is niet veel diversiteit in het spelen van de nieuwe maps. Voor de DLC's was het vaak ook zo. Hoe vaak ik het niet heb gezien dat bijvoorbeeld Karachi 3x achter elkaar kwam, dat daar ook maar een update voor komt.

Van de nieuwe maps vind ik Trailerpark nog de meest moeilijke. Het is een map waar je FMJ moet gebruiken maar ook een map waar je door rondvliegende kogels wordt gedood wanneer je in een kleine ruimte zit. Op zich is dat natuurlijk ook een voordeel want het was mij al opgevallen dat er een aantal campplekken zijn waar je blind op kan schieten om toch een kill te malen. :P

Toch ben ik wel wat van mijn skills kwijt na mijn vakantie (toch een aantal weken niet gespeeld) en dan zit het toch niet meer zo diep in den vingers. :+

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

De eerstvolgende keer dat ik dit spel weer ga opstarten op de PC is als ik zelf kan kiezen welke map ik wil. Geen dedi's, ja dat is nou gewoon kut maar dat je ook niet je eigen map kan kiezen... Er zijn maar een paar maps die ik leuk vind en 1 van die maps komt 1 op de 10 keer voor en dan moet ik nog hopen dat hij het doet zonder een kutdisconnect of host migration fail of zonder cheaters of noobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Niet online
Djmaddox schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:14:
De eerstvolgende keer dat ik dit spel weer ga opstarten op de PC is als ik zelf kan kiezen welke map ik wil. Geen dedi's, ja dat is nou gewoon kut maar dat je ook niet je eigen map kan kiezen... Er zijn maar een paar maps die ik leuk vind en 1 van die maps komt 1 op de 10 keer voor en dan moet ik nog hopen dat hij het doet zonder een kutdisconnect of host migration fail of zonder cheaters of noobs.
Dit is voor mij ook het grootste gemis. Dat hele p2p gebeuren kan ik nog wel overheen komen. Maar dat er niet gewoon simpel even een lijstje is waarin je minimaal 10 (ik noem maar even een getal) maps kunt aanvinken die je wilt spelen vind ik echt ontzettend jammer. Mijn win/loss ratio gaat ook hard richting het vriespunt omdat ik vaak genoeg in potjes met wasteland, estate, afghan, derail en nog een paar maps kom die ik weiger te spelen. Vaak stap je er dan uit, wacht even een minuutje, en als je dan een nieuwe game gaat zoeken kom je weer in dezelfde terecht. Dit irriteert mij echt verschrikkelijk, meer nog dan tubes en commando.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

Djmaddox schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:14:
Ik zie liever dat ze de wallhackers/aimbotters eens gaan aanpakken. Dat is mijn grootste frustratie nu. Ik kom ze elke keer wel tegen. Pas als dat opgelost is zouden ze naar andere dingen moeten gaan kijken.

Gister kwam ik er nog 1 tegen. In mijn eigen team welliswaar, maar het gemopper van het andere team maakte overduidelijk dat hij een wallhacker was. Hij gaf het ook gewoon toe. Op de vraag 'Why???' was het antwoord 'i am bored'. Na wat uitleg dat wij niet verveeld waren en het spel nog wel gewoon willen spelen kwam hij tot inkeer. Hij bood zijn excuses aan en ging weg. Ik heb het idee dat veel cheaters niet eens doorhebben dat er anderen zijn die het spel waar ze voor betaald hebben wel normaal willen spelen.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoeSWoeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 31-07 14:38
bazs2000 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:06:
Ook met de tweede DLC valt het mij op dat ik bijna alleen de maps Carnival en Trailerpark voorbij zie komen. Soms is een potje afgelopen en begint de volgende in dezelfde map? En maandag heb ik het zelfs gehad dat Carnival voor de derde keer achter elkaar kwam.

Toen ben ik maar weggegaan en ben gewoon maar Ground war gaan doen.

Begrijp mij niet verkeerd, de genoemde maps zijn super maar er is niet veel diversiteit in het spelen van de nieuwe maps. Voor de DLC's was het vaak ook zo. Hoe vaak ik het niet heb gezien dat bijvoorbeeld Karachi 3x achter elkaar kwam, dat daar ook maar een update voor komt.
Komt misschien vanwege de verschillende gamemodes (domination, tdm, etc.) in 1 server. Bij alleen tdm krijg je steeds een andere map (misschien wel vaker dezelfde map als je wat langer in de server zit, maar niet achter elkaar dezelfde map).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Laatst online: 19:33

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

beany schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 13:00:
[...]

Ik zie liever dat ze de wallhackers/aimbotters eens gaan aanpakken. Dat is mijn grootste frustratie nu. Ik kom ze elke keer wel tegen. Pas als dat opgelost is zouden ze naar andere dingen moeten gaan kijken.

Gister kwam ik er nog 1 tegen. In mijn eigen team welliswaar, maar het gemopper van het andere team maakte overduidelijk dat hij een wallhacker was. Hij gaf het ook gewoon toe. Op de vraag 'Why???' was het antwoord 'i am bored'. Na wat uitleg dat wij niet verveeld waren en het spel nog wel gewoon willen spelen kwam hij tot inkeer. Hij bood zijn excuses aan en ging weg. Ik heb het idee dat veel cheaters niet eens doorhebben dat er anderen zijn die het spel waar ze voor betaald hebben wel normaal willen spelen.
Als je dat als hacker niet doorhebt ben je toch wel een heeeeele domme gamer. Ik begrijp het eigenlijk ook niet. Als je een wallhack gebruikt, en je scoort 70-2, dan geeft dat toch geen goed gevoel? Je hebt zelf niets 'bereikt'.

Het valt me trouwens op dat er maar weinig mensen de game spelen de laatste tijd! Als je over de gametypes 'scrollt' zie je hoeveel spelers er op dat moment (in nederland?) zijn, en ik heb het idee dat dat heel veel minder is dan een aantal maanden terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Wtf is er toch aan de hand vandaag... Eerste 3 potjes vol cheaters. Vierde potje gehackte server waardoor ik nu level 70 ben (was 62 dus het valt nog te overzien... maar toch kut), en na leaven kom je uiteraard weer 6 keer in dezlefde terug... Dan maar even ground war: hoppa weer 5 hackers... Er is geen normaal potje gaande op het moment lijkt het wel :S

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Hopelijk komen er fatsoenlijke servers in COD 7 ...

[ Voor 85% gewijzigd door NeoMe op 22-07-2010 16:12 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geloof mij, sommige wallhackers denken dat ze echt goed zijn. Ik heb wel eens op een hack forum gekeken, sommige mensen zijn echt trots. De meeste zijn ook ECHT slecht zonder hacks, nooit een positieve ratio enzo. Daar wordt uitgebreid over gesproken.

Vanavond weer even knallen!

Overigens leuk item met raakvlakken met dit topic:
nieuws: Microsoft schrapt integratie pc- en Xbox-gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ah, ik snap het al. Blijkbaar is er laatst een VAC ban wave geweest. Nu weet dus iedereen precies welke hacks gepakt zijn en waardoor, en binnen 5 minuten zijn er 20 nieuwe hacks uit die weer 3 maanden lang niet gepakt worden...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Kunnen ze die texture abusers al opsporen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 16:29:
Kunnen ze die texture abusers al opsporen?
Hoe lame het ook is, VAC policy is dat ze het niet doen.

Ik snap niet dat ze niet gewoon bij PB zijn gebleven, in mijn optiek een stuk beter dan VAC --> Real Time bans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

reemprive schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 16:12:
Geloof mij, sommige wallhackers denken dat ze echt goed zijn. Ik heb wel eens op een hack forum gekeken, sommige mensen zijn echt trots. De meeste zijn ook ECHT slecht zonder hacks, nooit een positieve ratio enzo. Daar wordt uitgebreid over gesproken.

Vanavond weer even knallen!

Overigens leuk item met raakvlakken met dit topic:
nieuws: Microsoft schrapt integratie pc- en Xbox-gaming
wat voor gedachtenkronkel is dat dan? dat je jezelf heel goed vind omdat je vals aan het spelen bent en dan niet objectief kan bedenken dat je eigenlijk gewoon zielig bezig bent? echt te triest.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

reemprive schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 17:09:
[...]

Hoe lame het ook is, VAC policy is dat ze het niet doen.

Ik snap niet dat ze niet gewoon bij PB zijn gebleven, in mijn optiek een stuk beter dan VAC --> Real Time bans.
die texture dingen zijn toch van die spots waar je in een rots kan kruipen etc? Dat vind ik ook niet banwaardig (en ik ben redelijk snel in het roepen om bans :P ) ja het is irritant, maar om een fout in de map zo te bestraffen? mwah. iw moet het gewoon gelijk fixen, we betalen voor die shit for crying out loud, dan kan je er heus wel 1 stagier erop zetten

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
eendje schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 17:21:
[...]

die texture dingen zijn toch van die spots waar je in een rots kan kruipen etc? Dat vind ik ook niet banwaardig (en ik ben redelijk snel in het roepen om bans :P ) ja het is irritant, maar om een fout in de map zo te bestraffen? mwah. iw moet het gewoon gelijk fixen, we betalen voor die shit for crying out loud, dan kan je er heus wel 1 stagier erop zetten
Ik denk dat hij texture hacks bedoelt, waar men de textures in het spel gewoon vervangt door hun eigen textures. Zo kun je bijvoorbeeld alles wit maken en alle tegenstanders compleet rood ofzo. Je kan er niet mee door muren kijken maar ik kan me wel voorstellen dat het veel voordeel oplevert!

Zo'n foutjes in de map dat je door een muur heen kan of omhoog kan vliegen ofzo daar zullen ze je niet voor bannen, dat is gewoon een kleine glitch en die heeft elk spel.

[ Voor 10% gewijzigd door NickThissen op 22-07-2010 17:32 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt, door texture hacks is het net of de speler thermal heeft, ook wanneer hij niet ads'ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Gisteren knife ik iemand neer in TDM en krijg de title/emblem "S.T.D.", tevens stond er ook dat ik die challenge gehaald heb.
Maar ik zie 'm nergens tussen de challenges staan, weet iemand wat ik gedaan heb dan waardoor ik die nieuwe title en emblem verdien heb?
(De 3 knifes op rij zonder dood te gaan heb ik al, dus dat was 'm niet)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Niet online

R_W

STD = SOA. Je hebt iemand geknifed die emblem STD aan had staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

SOA?
Ik snap 'm nog steeds niet...
:P
Maar ik heb al vaker challenges voltooid die niet tussen de challenges staan, dus zal wel goed zijn ;)
Net als de "infected" title. Geen idee wat daar speciaal aan is, maar ik heb 'm wel.

*edit*
Zijn dus "ziektes" die je over kan brengen dmv het mes...

[ Voor 34% gewijzigd door Superkiwi op 22-07-2010 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:08

Wish

ingwell

dvdkiwi schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 19:39:
SOA?
Ik snap 'm nog steeds niet...
:P
Maar ik heb al vaker challenges voltooid die niet tussen de challenges staan, dus zal wel goed zijn ;)
Net als de "infected" title. Geen idee wat daar speciaal aan is, maar ik heb 'm wel.
STD = Sexual Transmitted Disease = SOA = Sexueel Overdraagbare Aandoening.... Gewoon een vertaling. De titel wordt net als een SOA/STD overgedragen.

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn probleem in ander topic geplaatst na onderstaande link.............

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2010 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, heeft geen zin. Ik heb dit ook meegemaakt:
Ban MW2(vervolg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

reemprive schreef op zondag 18 juli 2010 @ 21:33:
[...]

De map die je ziet is alleen bij toeval de map die je speelt. Tenzij jouw party gevuld wordt met "matched players".
Kan je dit ook verhelpen? Miss router instelling ofzo?

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De map rotatie is echt gewoon ronduit kut de laatste tijd. Altijd maar Fuel, Strike (bah!), Carnival. Waarom komt Terminal bijvoorbeeld nooit meer langs??? Skidrow vind ik ook tof, zie je ook bijna nooit. Net als Salvage en Bailout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
bram1984 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 22:48:
De map rotatie is echt gewoon ronduit kut de laatste tijd. Altijd maar Fuel, Strike (bah!), Carnival. Waarom komt Terminal bijvoorbeeld nooit meer langs??? Skidrow vind ik ook tof, zie je ook bijna nooit. Net als Salvage en Bailout.
Ik ben anders alleen maar rond aan het huppelen op baillout en salvage. Zie bijna niets anders voorbij komen.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net voor het eerst in een week weer even gespeeld.
Was een beetje in zo'n kan me allemaal niet schelen mood.
Dus ging Ultra Nooben.
Scavenger pro.
Danger Close Pro.
Last Stand Pro.
En Martydrom.
Scar +Grenade Launcer
Thumper.

En maar gewoon gaan launceren. op Skidrow en Terminal en Scrapyard.
Sloeg helemaal nergens op,ik maakte iedereen dood kreeg zelfs minstens 1 keer per potje men emp
Beetje heel erg overpowerd die class op kleinere maps dus na stuk of 7 potjes weer mee gestopt omdat het alweer beetje saai werd haha.
Merk toch dat ik een beetje moet gaan minderen met dit spel zodat ik de mood weer een beetje heb in shooter zodra Black ops komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Ben blij dat ik die tweede mappack nooit aangeschaft hebt...is de kans op een leuke oude map, zoals bv Terminal, nog kleiner!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Wish schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 19:45:
[...]

STD = Sexual Transmitted Disease = SOA = Sexueel Overdraagbare Aandoening.... Gewoon een vertaling. De titel wordt net als een SOA/STD overgedragen.
Is toch raar.. Want hoe is die titel in het spel gekomen dan want iedereen begon met niks 8)

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xenomorphh schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 02:40:
[...]

Is toch raar.. Want hoe is die titel in het spel gekomen dan want iedereen begon met niks 8)
De ontwikkelaars ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Dus zij hebben de optie aangezet zonder dat zij er iets voor hebben gedaan?
HACKERS, een VAC-ban voor die gasten. :P

[ Voor 6% gewijzigd door bazs2000 op 23-07-2010 06:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bazs2000 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 06:12:
Dus zij hebben de optie aangezet zonder dat zij er iets voor hebben gedaan?
HACKERS, een VAC-ban voor die gasten. :P
Ja dat was ik me dus ook al aan het bedenken.
Vac-ban en hun steam bannen :(

Wie wil vanmiddag quickscopen op de PS3?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2010 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
De maprotatie is nooit goed geweest. Gisteren was ik op Crash aan het spelen, na de match ging in de lobby de host weg en kwam een nieuwe. Wat denk je, weer Crash. Terwijl alleen de host veranderde.

Dus de maprotatie is alleen gunstig voor degene die host is. :(

En ik heb mij vrijwel vanaf het begin de NAT geforceerd op strict gezet.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08 07:38
reemprive schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 18:34:
Klopt, door texture hacks is het net of de speler thermal heeft, ook wanneer hij niet ads'ed.
Ook kan de alpha van bepaalde textures hoger gezet worden of bvb gras en rook onzichtbaar worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Legit cheat dus.... lekker handig.... zal m'n DX level ook maar op 7 zetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Door je opties heel laag te zetten heb je af en toe ook wel wat voordeel, vooral op maps als wasteland. Als ik niet inzoom (met scope dan) dan zie ik in de verte geen gras meer en zijn vijanden af en toe wat beter te zien. Maar zodra ik dan door m'n scope kijk is het gras terug, en dat is ook meteen een groot nadeel want dan herken je de plek waar je kijkt zeg maar niet meer en moet je alsnog de sniper gaan zoeken.

Maar goed, het voordeel dat ik heb dat ik soms geen gras zie wordt wel weer verholpen door mijn lage resolutie (waardoor ik de spelers zelf veel moeilijker zie op die afstand) en het feit dat ik soms niet veel meer dan 15 FPS haal... lol. Misschien tijd voor een nieuwe video kaart...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@nick
Heb je depth of field uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
reemprive schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:34:
@nick
Heb je depth of field uit?
Ik geloof het wel. Hoezo?

Het vreemde is dat het op grote maps als wasteland goed te spelen is. Ik weet niet precies hoeveel FPS ik heb maar minder dan 30 zal het niet zijn. Maar op scrapyard vooral kan hij het echt niet aan (lijkt eerder op 15 FPS ofzo) en dat is toch een stuk kleinere map :/ Staan wel wat meer gebouwen op, true, maar daardoor zou hij ook minder moeten hoeven renderen. Zal wel gewoon slecht map design zijn.

[ Voor 54% gewijzigd door NickThissen op 23-07-2010 15:02 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

NickThissen schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:00:
[...]

Ik geloof het wel. Hoezo?

Het vreemde is dat het op grote maps als wasteland goed te spelen is. Ik weet niet precies hoeveel FPS ik heb maar minder dan 30 zal het niet zijn. Maar op scrapyard vooral kan hij het echt niet aan (lijkt eerder op 15 FPS ofzo) en dat is toch een stuk kleinere map :/ Staan wel wat meer gebouwen op, true, maar daardoor zou hij ook minder moeten hoeven renderen. Zal wel gewoon slecht map design zijn.
Komt omdat in scrapyard er aan de lopende band tubes en rockets ontploffen :')

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Ik denk niet dat het slecht mapdesign is. Veel grote gebouwen betekent meer renderwerk dan een groot oppervlak met gras en hier en daar een object zoals in Wasteland.

Highrise is ook een FPS-vreter om die reden.

Toen ik nog MW2 met mijn GF7300LE speelde (640x480) merkte ik dit ook in deze maps. Nu speel ik met een HD4870 en heb er geen last meer van maar toch zag ik dat Carnival op sommige plekken wel wat framedrops gaf (1900x1200 4xAA) Carnival is ook zo'n lekkere drukke map inclusief het renderwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb met een 4850 op 1680 x 1050 eigenlijk nooit noemenswaardige framedrops. Wel met depth of field uit, is toch waardeloos voor een FPS. Scheelt echt 15 procent in framerate, misschien moet je dat proberen.

Wat waren die Duitsers in dat potje Afghan slecht trouwens gisteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:16

Seraphin

Meep?

Ik lees zo hier en daar een verwijzing naar potjes specifiek om quick scopen te leren; wat is het idee daarachter: een private / invite only game waarin iedereen als sniper om de beurt een kans krijgt zn scoping skills bij te schaven?

Ik zou n.l. graag een keer mn sniperskills oppoetsen: gebeurt nu nog te vaak dat ik mensen niet in 1 keer dood krijg, of ze zelfs compleet mis (tegelijkertijd zie ik vaak genoeg een killcam van een sniper waarbij zijn crosshair toch echt naast mij zat. . . . lag?).

Nog iets: weet iemand of er (veel?) verschil zit in de handling van USP / M9? Qua stats lijken ze voor 99.9% hetzelfde. Ben nu bezig om M9 akimbo te unlocken, maar dat is nog best een linke bezigheid (schieten schieten schieten, oe hij draait om, schieten schieten, *pats* --> ik dood) ;)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Seraphin schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 16:22:
Ik lees zo hier en daar een verwijzing naar potjes specifiek om quick scopen te leren; wat is het idee daarachter: een private / invite only game waarin iedereen als sniper om de beurt een kans krijgt zn scoping skills bij te schaven?

Ik zou n.l. graag een keer mn sniperskills oppoetsen: gebeurt nu nog te vaak dat ik mensen niet in 1 keer dood krijg, of ze zelfs compleet mis (tegelijkertijd zie ik vaak genoeg een killcam van een sniper waarbij zijn crosshair toch echt naast mij zat. . . . lag?).

Nog iets: weet iemand of er (veel?) verschil zit in de handling van USP / M9? Qua stats lijken ze voor 99.9% hetzelfde. Ben nu bezig om M9 akimbo te unlocken, maar dat is nog best een linke bezigheid (schieten schieten schieten, oe hij draait om, schieten schieten, *pats* --> ik dood) ;)
M9 recoilt omhoog USP opzij.. ik vin USP leuker schieten maar m9 is heel makkelijk.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:16

Seraphin

Meep?

Xenomorphh schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 17:14:
[...]

M9 recoilt omhoog USP opzij.. ik vin USP leuker schieten maar m9 is heel makkelijk.
Aahh ty, was me nog niet eens opgevallen. (maar goed, 5 kills met USP, 9 met M9 --> beginner)
Qua look & feel leek USP mij ook leuker, maar gezien mijn overall noobishness doe ik dan toch maar M9 :p

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
bazs2000 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:28:
Ik denk niet dat het slecht mapdesign is. Veel grote gebouwen betekent meer renderwerk dan een groot oppervlak met gras en hier en daar een object zoals in Wasteland.

Highrise is ook een FPS-vreter om die reden.

Toen ik nog MW2 met mijn GF7300LE speelde (640x480) merkte ik dit ook in deze maps. Nu speel ik met een HD4870 en heb er geen last meer van maar toch zag ik dat Carnival op sommige plekken wel wat framedrops gaf (1900x1200 4xAA) Carnival is ook zo'n lekkere drukke map inclusief het renderwerk.
Het zijn toch niet zo veel gebouwen, alleen die 4 grote 'loodsen' in elke hoek van de map zeg maar. En dan in het midden nog wat rotzooi. Die vliegtuig wrakken in het midden hadden ze misschien wat groter moeten maken zodat ze daar meer VIS-blocking mee konden doen. Nu lijkt het erop dat ze net te klein zijn om dat te doen dus moet het spel eigenlijk constant de hele map renderen. Als je dat vliegtuig in het midden wat breder maakt ofzo dan kun je in principe heel vaak de helft gewoon weglaten omdat je die toch niet ziet.

Op highrise heb ik trouwens ook niet echt last van lage FPS, daar loopt het wel prima.

Nou ja, het ligt ongetwijfeld aan mijn videokaart, dus ik wil wel graag een nieuwe, maar ik heb geen zin om daar veel geld aan uit te geven aangezien ik niet zo heel veel game op de PC (eigenlijk alleen CoD, maar dadelijk met CoD7 zal het misschien wel wat lucratiever zijn).

Daarbij weet ik ook niet of mijn andere hardware geen bottleneck gaat zijn...
Ik heb nu:
Asus P5W DH Deluxe (moederbord)
Intel Core 2 Duo E6400 (cpu)
2GB ram (en niet veel zin om up te graden ivm 32-bit windows... geen zin om te formateren zodat ik 64-bit kan installeren)
ATI Radeon X1950 XTX - 512 MB (videokaart)

Kan iemand misschien een redelijk goedkope videokaart aanraden waar ik echt mee vooruit ga? Of moet ik dan meteen de rest ook upgraden? Want dat wordt me echt te duur...

Toen ik dit systeem kocht (toch al wat jaartjes geleden) was het vrij goed en kon ik alles op max spelen maar ondertussen is dat wel veranderd 8)7

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:46
Seraphin schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 16:22:

In hardcore vind ik een handwapen wat gunstiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M9 richt meer schade aan. De bedoeling van de meeste potjes is dat iedereen alléén een sniperrifle gebruikt, en specifiek de intervention of de barrett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Picaroon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:56
Mmm, kan niet meer connecten... require online mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 17:20
NickThissen schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 17:26:
Kan iemand misschien een redelijk goedkope videokaart aanraden waar ik echt mee vooruit ga? Of moet ik dan meteen de rest ook upgraden?
2ehands GTX275 of ati 5850 en je kunt weer uitstekend mee ;)

ach...in een volgend leven lach je er om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

0siris schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 19:58:
[...]

2ehands GTX275 of ati 5850 en je kunt weer uitstekend mee ;)
Idd of gtx460 check review page tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je voor 2e hands wil gaan is een 4870 ook goed voor mw2 bij de resolutie die jij speelt, imho.

Als je voor nieuw gaat is die gtx460 inderdaad een goede budgetkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
reemprive schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 20:13:
Als je voor 2e hands wil gaan is een 4870 ook goed voor mw2 bij de resolutie die jij speelt, imho.

Als je voor nieuw gaat is die gtx460 inderdaad een goede budgetkaart.
Ik speel nu op een resolutie tussen 1024*768 en 1280*1024 in. Ik weet de getallen niet precies (11xx * nog iets) maar in ieder geval tussen die twee keuzes in.

Maar met een betere videokaart wil ik natuurlijk ook een wat hogere resolutie. Ik hoef niet perse op full-HD te spelen, maar 1280 wil ik toch wel halen.

Ik ben dus eigelijk bang dat ik 200 euro of meer uitgeef aan een nieuwe videokaart en dat het dan helemaal niet zoveel uit maakt... Dat ik ofwel op een hogere resolutie kan spelen met nog steeds super weinig FPS of met meer fps maar nog steeds op een lage resolutie...

EDIT
En al die kaarten, kunnen die zo gewoon in mijn moederbord? Dat weet ik namelijk ook nooit... Heb ooit een keer m'n videokaart eruit gehaald en weer erin gedaan, dus dat moet wel lukken, maar ik heb geen idee hoe ik kan zien of een kaart op m'n moederbord past of niet..?

[ Voor 13% gewijzigd door NickThissen op 23-07-2010 20:24 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem. Elke keer als ik MW2 opstart krijg ik de IW console te voorschijn die zegt: Cheat Detected, terwijl ik nog nooit cheats heb gebruikt voor MW2. Hoe is dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 17:26:
[...]Kan iemand misschien een redelijk goedkope videokaart aanraden waar ik echt mee vooruit ga? Of moet ik dan meteen de rest ook upgraden? Want dat wordt me echt te duur...
Je hebt niet zo'n bijzondere kaart nodig voor MW2. Het is een vrij lichte engine. Ik speel met een HD4770 en een Core 2 Duo E6750 op een reso van 1680X1050, alle settings voluit en het loopt vloeiend, nooit problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Heb hier een E8400 + HD4670 met een resolutie van 1920X1200, alles voluit en gaat als een trein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 21:36:
Ik heb een probleem. Elke keer als ik MW2 opstart krijg ik de IW console te voorschijn die zegt: Cheat Detected, terwijl ik nog nooit cheats heb gebruikt voor MW2. Hoe is dit op te lossen?
Waarschijnlijk account gehacked geweest ofzo :( Neem met steam contact op of hun meer weten...
Klinkt zuur maar het is waarschijnlijk wel zo... Al herinstall etc geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@nick,

aangezien je nu een pci-e kaart hebt, moet je je geen zorgen maken of een nieuwe kaart in je pc past, deze zijn namelijk allemaal pci-e (op een aantal agp versies na) en passen dus in het pci-e slot waar jij al een kaart in hebt steken. De nieuwe kaarten zijn wel pci-e 2.0 of pci-e 2.1 en wss is jouw bord pci-e 1.0, maar dat is allemaal compatibel met elkaar dus moet je je ook daarover geen zorgen maken.

De kaarten die ik jouw aanraad zijn ofwel een hd5770, dat is de opvolger van de hd4870 en is te vinden voor een prijs onder de 150€.
Wil je wat meer geld uitgeven raad ik je de gtx460 aan, deze is beter als de hd5830 die ongeveer evenveel kost en is dikwijls gelijkwaardig met de hd5850 (die een stuk duurder is).

Persoonlijk zou ik ook nog 1 of 2gb extra ram kopen aangezien 2gb tegenwoordig maar nipt is, maar dat moet je zelf weten.

Ik moet zeggen dat ik wel nostalgie krijg naar mijn oude x1900xtx, wat was dat vroeger een superkaart <3 ^^

Anyways, aangezien je er nu een x1900xtx in hebt, moet je je ook geen zorgen maken dat je voeding niet zal voldoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 21:36:
Je bent gebanned door VAC. Heb ik ook gehad, zie mijn eerdere reactie.

En inderdaad, die 5770 is een prima kaart voor een scherpe prijs.

[ Voor 8% gewijzigd door codex op 24-07-2010 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hmm die HD5770 lijkt wel een leuk kaartje ja, en 150 euro is heel goed te doen. Nog een vraagje: kan ik daar twee monitors op aansluiten? Dat is wel echt een vereiste. Op één monitor moet ik DVI hebben en op de andere VGA. Kan dat op die kaart?

EDIT
Ik heb ook één DVI naar VGA converter dus als hij twee DVI poorten heeft is ook niet erg.

[ Voor 16% gewijzigd door NickThissen op 24-07-2010 11:31 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

NickThissen schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 11:16:
Hmm die HD5770 lijkt wel een leuk kaartje ja, en 150 euro is heel goed te doen. Nog een vraagje: kan ik daar twee monitors op aansluiten? Dat is wel echt een vereiste. Op één monitor moet ik DVI hebben en op de andere VGA. Kan dat op die kaart?

EDIT
Ik heb ook één DVI naar VGA converter dus als hij twee DVI poorten heeft is ook niet erg.
mischien een stom idee hoor, maar check de specs eens! zou zo maar kunnen dat daar het antwoord in staat...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Daar staat "D-Sub (VGA), DVI-I, HDMI". Maar ik kan hier niet aan zien of het vga EN dvi is of vga OF dvi (via zo'n converter)...?

Bij een iets duurdere versie staat bijv "Display Port, 2x DVI-I, HDMI", dan weet ik tenminste dat hij twee keer DVI heeft... Maar ik kan me niet voorstellen dat dat verschilt tussen de verschillende merken?

[ Voor 46% gewijzigd door NickThissen op 24-07-2010 12:27 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Zo, eindelijk na 3 dagen en 4 uur bij level 70 aangekomen (ben halverwege).
Omdat ik nog steeds twijfel om presitge te gaan een vraagje:
Blijven je killstreak challenges wel staan of verdwijnen die ook?
Anders lijkt me een challenge van 1000 UAV's/Care Packages wel heel veel om in 70 rangen te halen.
Waarschijnlijk blijf ik op level 70 doorgaan, vind het zonde dat ik alle zwaar behaalde payback (25 met headshot) /elite / humiliation & precision challenges pas weer ergens vanaf level 50-60 kan halen.
The Bigger they are....... & .......The harder they fall ga ik niet zomaar nog een keer halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 21-08 16:07
dvdkiwi schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 13:51:
Zo, eindelijk na 3 dagen en 4 uur bij level 70 aangekomen (ben halverwege).
Omdat ik nog steeds twijfel om presitge te gaan een vraagje:
Blijven je killstreak challenges wel staan of verdwijnen die ook?
Anders lijkt me een challenge van 1000 UAV's/Care Packages wel heel veel om in 70 rangen te halen.
Waarschijnlijk blijf ik op level 70 doorgaan, vind het zonde dat ik alle zwaar behaalde payback (25 met headshot) /elite / humiliation & precision challenges pas weer ergens vanaf level 50-60 kan halen.
The Bigger they are....... & .......The harder they fall ga ik niet zomaar nog een keer halen.
Alles is foetsie bah behalve de prestige challenges. Aangezien die nog niet open zijn bij prestige 0 heb je die nog niet. Je houd wel al je emblems en titles, verder is alles weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LzpAppel schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:41:
[...]

Alles is foetsie bah behalve de prestige challenges. Aangezien die nog niet open zijn bij prestige 0 heb je die nog niet. Je houd wel al je emblems en titles, verder is alles weg.
uuhh....Ja klopt,

Voordat je in prestige gaat wordt dat ook 3 keer gevraagd, Weet u het zeker....There's no way back......

Achja heb je nog wat te doen om alles weer te halen, voorzover je daar in geinteresseerd bent, ik niet zo nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik moet zeggen dat shotguns echt te overpowered zijn. ik heb nu de spas (geniaal wapen btw) als secondairy en ik krijg daar 2 tot 3x zoveel kills mee als met m'n main (of het nu een scar is of een mp5 maakt eigenlijk niet uit) en nog op redelijke afstand ook..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marti-n
  • Laatst online: 13-09 13:25
zit zelf inmiddels weer tegen lv 70 aan in prestige 1, en denk dat ik daar voorlopig maar even blijf :P eerst een hele rits challenges halen :P

krijg je behalve een extra class nog iets extra's van prestige 1 naar 2 ?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.