Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-06 08:58

Mon0lith

Yes Herr Flick

beany schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:35:
[...]Dat er een nuke in zit... prima, maar 25 is te makkelijk te halen met al die andere killstreaks.
Makkelijk vind ik het niet, het is mij nog nooit om een nuke te halen.
Ja qua kills wel, maar toen had ik hem niet aanstaan in m'n killstreak :X

Zit op level 53, 2e prestige

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-06 13:35
Spongerobie schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:25:
[...]

Daar moet ik toch tegen je ingaan, een EMP kan nuttig wezen, airsupport is direct weg en de enemy heeft een beeld waar (ikzelf tenminste) je niks mee kan...
Ja ok maar ikzelf en de meeste anderen die ik kennen gebruiken allemaal alleen de Iron sights van de wapens en geen schrale HB sensors of red dots en holog. sights

Ik geeft toe dat als de lucht vol hangt het wel lekker is alleen ik heb liever de AC130 of Chopper aangezien die je(en je team) ook direct kills oplevert wat dus weer goed is in team deathmatch en free-4-all wat ik dus vrij veel speel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

wimpie007 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:58:
[...]
Ja ok maar ikzelf en de meeste anderen die ik kennen gebruiken allemaal alleen de Iron sights van de wapens en geen schrale HB sensors of red dots en holog. sights

Ik geeft toe dat als de lucht vol hangt het wel lekker is alleen ik heb liever de AC130 of Chopper aangezien die je(en je team) ook direct kills oplevert wat dus weer goed is in team deathmatch en free-4-all wat ik dus vrij veel speel
Jij en je vriendjes gebruiken dan wel de ironsight maar gigantisch veel andere spelers hebben toch echt RD en holo, vergeet dat niet. Daarnaast heb je ook geen map wanneer je getroffen wordt door een EMP. En het is een van de weinige killstreaks die niet afgepakt/vernietigd kan worden door de tegenstander. Als je hem inzet kan niemand er iets tegen doen. Sommige killstreaks worden gewoon erg onderschat, ook de ogenschijnlijk simpele (counter) UAV. De meesten zien alleen iets in het grove geschut zoals een chopper gunner, want ja, dat is stoer enzo. Als ik met een chopper te maken krijg is ie snel weg in ieder geval. Ik schiet 'm koelbloedig naar beneden met m'n prikker. Kunnen ze weer opnieuw beginnen met hun geweldige killstreak. d:)b

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 238040 op 30-07-2010 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-06 20:16

amahusu

taking over the world!

om eerlijk te zijn heb ik ook nooit echt last van een emp, zoals hierboven al aangegeven, vrijwel alle 'goede' spelers spelen met de ironsight zodat ze een andere attachement kunnen gebruiken dan de holo/red dot en in de meeste potjes worden de airstrikes toch wel binnen no time uit de lucht gehaald. Bovendien merk ik juist dat het team dat de emp inzet in vele gevallen juist vaker doodgaat, omdat mensen dan denken dat ze onkwetsbaar zijn ofzo (of iig, ze denken dat de tegenstander ineens een ernstige handicap heeft) en een stuk minder voorzichtig gaan spelen (lees: in plain sight door de maps huppelen :+).

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Anoniem: 238040 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 15:19:
[...]

Jij en je vriendjes gebruiken dan wel de ironsight maar gigantisch veel andere spelers hebben toch echt RD en holo, vergeet dat niet. Daarnaast heb je ook geen map wanneer je getroffen wordt door een EMP. Sommige killstreaks worden gewoon erg onderschat, ook de ogenschijnlijk simpele (counter) UAV. De meesten zien alleen iets in het grove geschut zoals een chopper gunner, want ja, dat is stoer enzo. Als ik met een chopper te maken krijg is ie snel weg in ieder geval. Ik schiet 'm koelbloedig naar beneden met m'n prikker. Kunnen ze weer opnieuw beginnen met hun geweldige killstreak. d:)b
Tenzij je gespawntrapped wordt samen met 3 andere dudes zonder cold blooded en je door de splash damage toch steeds dood gaat :D

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MicScott schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 15:23:
[...]
Tenzij je gespawntrapped wordt samen met 3 andere dudes zonder cold blooded en je door de splash damage toch steeds dood gaat :D
Is lullig als dat gebeurt maar het aantal keren dat dat is voorgekomen kan ik op één hand natellen, zelfs als ik al mijn vingers kwijtraak. Ik kijk uit dat er geen andere spelers bij mij in de buurt zijn voordat ik mijn prikker tevoorschijn haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 07:52

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Net een paar leuke potjes gedaan.

Zo kreeg ik mijn Grim Reaper title : 5 kills with predator missiles (tijger icon)
En het volgende level behaalde ik mijn Wargasm title + IW icoontje.
Was op Karachi had niet eens door hoe of wat zo snel was het.
Bij die schuurtjes gooide de enemy zijn CP. Bam dood en en toen een Predator missile gejat ;)
Niet veel verder daar bij het gangetje naar boven voor ik mijn CP boven wilde gooien kwam er nog iemand aanlopen en bam ineens mijn ECP's gereed en gelijk die titel erbij. Gooide mijn EPC + CP neer en kon net nog twee kisten van de 5(!) pakken toen de game afgelopen was :( :-(

Maar wel LOL

Staat wel stoer dat icoontje >:)

[ Voor 26% gewijzigd door Frostbite op 30-07-2010 15:37 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223141

Whahaha die site is mega briljant!!!! _/-\o_

Viel bijna van me stoel van het lachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sc0rPi0N, ik probeerde je gisteren trouwens nog toe te voegen maar je kon niet gevonden worden. Wat is je Steam ID anders? Of anders kun je mij toevoegen als je dat wilt... [GoT] Wildcat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:31:
[...]

Ik geloof je direct jongen :') Weet gelijk wat ik straks ga eten... broodje aap. :Y)

Maar kom even, een tactical nuke, wat is de lol er eigenlijk van? Voor één iemand is het leuk maar niemand zit er verder op te wachten dat een potje vroegtijdig beëindigd wordt. Waarom hebben ze de nuke in hemelsnaam in het spel gestopt?
Het is een mooie reward voor mensen die 25 kills halen zonder dood te gaan..

Hulde voor mensen als ze hem bij Domination pas in roepen bij de stand 198-150 ofzo.. in ieder geval vlak voordat de partij over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 00:28

beany

Meeheheheheh

Anoniem: 223141 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 15:46:
[...]

Hulde voor mensen als ze hem bij Domination pas in roepen bij de stand 198-150 ofzo.. in ieder geval vlak voordat de partij over is.
Wat ze dus vaak niet doen. Ik kijk regelmatig op de score lijst en je kan een nuke aan zien komen. En inderdaad... zodra iemand de 25 killstreak heeft is het gelijk 'incomming nuke'. Even wachten tot 190 of zo? neuh, gelijk dat ding activeren. Heel suf. Ze winnen er niks extra mee, terwijl hun teamgenoten anders nog wel even wat mooie puntjes zouden kunnen pakken.

Maar goed, ze zijn zo bezig met het halen van die nuke dat ze toch al niet bezig waren met de objectives. Kortom: het zijn meestal de egoisten die dat ding halen dus het klopt in dat opzicht ook wel dat die nuke gelijk wordt geactiveerd }:|

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Anoniem: 223141 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 15:46:
[...]

Ik roep m'n nuke eigenlijk altijd pas op het einde van het potje in, mede omdat ik, als ik al heel vroeg een nuke krijg, vaak voor een tweede probeer te gaan (twee keer gelukt).

Laatste potje waar ik een nuke had (was trouwens met wat andere GoTters) was dat wel toeval: ik kreeg hem letterlijk in de laatste seconde. M'n chopper was vrij nutteloos, was op Estate, en de ene helft van het team zat in het huis waar ik niet bij kon, en de rest had CB denk ik. Anyway, 3 kills ofzo maar mee gemaakt en toen lag hij alweer neer... Ik had de hoop al opgegeven maar ging toch stug door. Toen kreeg ik opeens de kans om 4 a 5 vijanden achter elkaar neer te halen en toen moest ik er nog 1... Ik kijk naar de score: 198 punten voor ons (met 2 vlaggen, dus kon elke seconde afgelopen zijn)... NOOOOO! En net toen ik dat zeg springt er iemand boven een muurtje uit vlak voor m'n neus. Shotgun blast was nog niet aangekomen maar ik was al op '4' aan het drukken om alsnog die nuke te gooien, en echt in de laatste seconde had ik em alsnog :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:02

Bezulba

Formerly known as Eendje

amahusu schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 15:22:
om eerlijk te zijn heb ik ook nooit echt last van een emp, zoals hierboven al aangegeven, vrijwel alle 'goede' spelers spelen met de ironsight zodat ze een andere attachement kunnen gebruiken dan de holo/red dot en in de meeste potjes worden de airstrikes toch wel binnen no time uit de lucht gehaald. Bovendien merk ik juist dat het team dat de emp inzet in vele gevallen juist vaker doodgaat, omdat mensen dan denken dat ze onkwetsbaar zijn ofzo (of iig, ze denken dat de tegenstander ineens een ernstige handicap heeft) en een stuk minder voorzichtig gaan spelen (lees: in plain sight door de maps huppelen :+).
waarom spelen alle "goede" spelers met ironsight? ik geloof niet dat ik er veel van tegen gekomen ben dan... fmj is niet altijd geweldig, hbs is voor homo's en een plopper, daar begin ik niet eens over

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
beany schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 15:56:
[...]
Maar goed, ze zijn zo bezig met het halen van die nuke dat ze toch al niet bezig waren met de objectives. Kortom: het zijn meestal de egoisten die dat ding halen dus het klopt in dat opzicht ook wel dat die nuke gelijk wordt geactiveerd }:|
De meeste mensen die een nuke halen doen dat toch als ze in het winnende team zitten. Sowieso is het lastiger als je in het verliezende team zit (ivm spawntrapping enzo). Als ik zelf voor de nuke ga (lees, mijn nuke geselecteerd heb) dan ga ik er alleen echt voor als we ook aan het winnen zijn. Als de score gelijk op gaat en ik al 15 kills heb, dan zal ik toch nog reageren als we punt C aan het verliezen zijn oid. Dan ren ik daar naar toe om te verdedigen. Kost me vaak de nuke, waar ik misschien het potje toch mee had gewonnen, maar het voelt gewoon goed om alsnog dat punt te verdedigen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

eendje schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:01:
[...]

waarom spelen alle "goede" spelers met ironsight? ik geloof niet dat ik er veel van tegen gekomen ben dan... fmj is niet altijd geweldig, hbs is voor homo's en een plopper, daar begin ik niet eens over
Ik speel altijd met ironsight, omdat elke scope mij meer in de weg zit dan het wat toevoegt. Plus dat ik een plopper(de tube bedoel je denk ik) vaak gebruik. Vooral bij irritante campers/snipers die op plekjes gaan zitten waar je met een proppenschieter moeilijk bij kunt en je dus telkens door hun het loodje legt. Ze roepen dan wel dat ik geen skill heb... maar ja, ik heb ze net gekilled en ze verwijten mij het gebrek aan skill :P

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

beany schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:04:
[...]
Ze roepen dan wel dat ik geen skill heb... maar ja, ik heb ze net gekilled en ze verwijten mij het gebrek aan skill :P
Inderdaad, zei zijn dood en jij leeft, dat is wat telt. En campen is wel skill zeker? |:( Ik zie het zo vaak in de killcam dat je zo doodstil ziet zitten in een hoekje totdat ik eraan kom en dan boom... dood. Nou nou, wat een pro ben je dan. Mijn gezicht staat dan gelijk :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:31

Seraphin

Meep?

Ik snap iets niet. . . .

De WA2000 sniper rifle heeft een multiplier van 1.5 op chest, neck & head, en een base dmg van 70. Ergo; raken op chest, neck of hoofd = instakill. Correct (painkiller daargelaten, maar daarvan zie je ook een icoontje in je scherm als je op iemand knalt met painkiller active).

Echter, met mijn WA2000 heb ik toch meegemaakt dat ik mensen in de borst schiet, en dat ze niet dood gaan.

Is lag de enige mogelijke verklaring?
Ik heb nu een paar keer de Barett + Stopping Power gebruikt (normaal snipe ik altijd met coldblooded), en nu is een schot in de borst wel een instakill.

(uiteraard wil je altijd voor headshots gaan, maar dat is nu ff besides the point)

Weird.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Seraphin schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:59:
Ik snap iets niet. . . .

De WA2000 sniper rifle heeft een multiplier van 1.5 op chest, neck & head, en een base dmg van 70. Ergo; raken op chest, neck of hoofd = instakill. Correct (painkiller daargelaten, maar daarvan zie je ook een icoontje in je scherm als je op iemand knalt met painkiller active).

Echter, met mijn WA2000 heb ik toch meegemaakt dat ik mensen in de borst schiet, en dat ze niet dood gaan.

Is lag de enige mogelijke verklaring?
Ik heb nu een paar keer de Barett + Stopping Power gebruikt (normaal snipe ik altijd met coldblooded), en nu is een schot in de borst wel een instakill.

(uiteraard wil je altijd voor headshots gaan, maar dat is nu ff besides the point)

Weird.
Het zou kunnen dat je ze door lag ofzo eigenlijk in hun arm raakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

MicScott schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:04:
[...]

Het zou kunnen dat je ze door lag ofzo eigenlijk in hun arm raakt?
Dat is ook het enige wat ik kan bedenken. Ik zie b.v. wel het kruisje in mn scherm dat ik hem raak dus het is geen total miss.

Wel grondig irritant: met name in die situaties dat ik voor mijn gevoel loepzuiver richt, en er geen lag lijkt te zijn.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 335276

Ik snap iets niet. . . .

Weird.
Welke perk heb je samen met je WA2000 want als je Cold Blooded hebt, dan is het logisch dat je 2 keer moet raken.
Dat is toch logisch want de Barret 50 cal. heeft net dat ietsje meer Damage dan de WA2000 dat jou kogel een One Shot One Kill maakt en Stopping Power erbij, dat maakt toch alles duidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 10:27
eendje schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:01:
[...]

Als je een red dot of holo nodig hebt om raak te schieten ben je inderdaad slecht, dus goede spelers spelen inderdaad met een ironsight en een nuttige attachment. Wat is hbs, ik kan er niks van maken... Als ik een light machine gun gebruik, bv RPD, dan gebruik ik vaak een grip. Op een assault rifle (SCAR etc) doe ik vaak FMJ of een silencer ofzo, hangt van het speltype af. Op submachineguns een silencer of wat anders nuttigs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:23
Ik speel bijna altijd met iron sight (challenges halen niet meegerekend!), behalve op een FAL. Bij een FAL is de iron sight echt ronduit slecht (vult bijna heel je scherm waardoor je niets ziet). Verder monteer ik altijd een silencer (en perks CB + Ninja) in Hardcore :) I'm a ghost :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik heb een tijdje geleden veel met de WA2000 gespeeld, en zelfs met stopping power moest ik 4 van de 5 keer twee keer raken om iemand dood te krijgen. Tenzij je echt een headshot maakt (dat is gewoon instakill) leek het mij dan ook dat de WA2000 gewoon geen instakill kon maken, maar volgens de cijfers klopt dat dus niet?? Waar komen die cijfers uberhaupt vandaan, want ik heb er wel vaker m'n twijfels bij gehad...

Anyway, de WA2000 heeft weinig recoil (in vergelijking met barret en intervention vrijwel geen recoil) dus twee keer schieten is meestal dan ook niet zo'n ramp. Ik was dan ook bijna net zo goed met de WA2000 dan dat ik met de intervention ben, totdat ik ging quickscopen (dat lukt met de WA2000 gewoon niet). Het feit dat ik nu wat meer quickscopes probeer (en dus de sniper ook van close range wat handiger is) is eigenlijk de enige reden dat ik terug naar de intervention ben gegaan... Vond de WA2000 wel fijn :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flupke123
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:40
stijnislike schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:10:
[...]

Als je een red dot of holo nodig hebt om raak te schieten ben je inderdaad slecht, dus goede spelers spelen inderdaad met een ironsight en een nuttige attachment. Wat is hbs, ik kan er niks van maken... Als ik een light machine gun gebruik, bv RPD, dan gebruik ik vaak een grip. Op een assault rifle (SCAR etc) doe ik vaak FMJ of een silencer ofzo, hangt van het speltype af. Op submachineguns een silencer of wat anders nuttigs.
Hbs is Heartbeat sensor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 10:27
Vandread schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:50:
Met of zonder stopping power? :P
M21 is stoer! Zit tenminste niet zo in de weg als de WA2000
Intervention is natuurlijk het beste, de .50 vind ik het beroerdst.
Uhm, de .50 doet evenveel damage als een intervention alleen schiet sneller... een intervention is alleen goed omdat de hitbox even groot is als het hele scherm, als je naast iemand schiet gaat ie nog dood. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:47

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

hbs = heartbeat sensor

spuit 11

[ Voor 30% gewijzigd door DNA_Saint op 30-07-2010 18:35 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
stijnislike schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:24:
[...]

Uhm, de .50 doet evenveel damage als een intervention alleen schiet sneller... een intervention is alleen goed omdat de hitbox even groot is als het hele scherm, als je naast iemand schiet gaat ie nog dood. 8)7
|:(
Een hitbox is een eigenschap van de spelers, niet van de wapens. Tenzij de kogels van een intervention een halve meter breed zijn slaat deze uitspraak dus nergens op.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ik gebruik bijna overal iron sight bij.

- ump45 iron sight + silencer
- ACR iron sight + silencer
- aug hbar iron sight + grip
- scar-h + shotgun

Alleen m4a1 niet, daar zit holographic sight op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:58
Ik gebruik op de FAL ook een holo. Maar dat is meer omdat ie dan meer damage doet op long range.
En op de M4 of M16 wil ik em ook nog wel eens gebruiken. Voor de rest gebruik ik geen sights.

Ik gebruik de silencer en fmj wel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 14:11
Speel nu FFA op de PS3met 12 man, iemand dit ooit eerder mee gemaakt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

NickThissen schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:40:
[...]

|:(
Een hitbox is een eigenschap van de spelers, niet van de wapens. Tenzij de kogels van een intervention een halve meter breed zijn slaat deze uitspraak dus nergens op.
7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:42
Ik gebruik alleen maar the "TUBE" maar ja dat heb ik van quake he :) Die rpg is ook errug lekker
moet ik zeggen.

Wat me idd opvalt is dat bijna iedereen een "noob" is in mw2 (teminste dat roepen ze constant de hele game door)

Maar goed wat is er mis met een "tube" niks toch :) met een mesje is pas "noob" dat is veel te makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:48
RoaDHouse schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 01:44:
Ik gebruik alleen maar the "TUBE" maar ja dat heb ik van quake he :) Die rpg is ook errug lekker
moet ik zeggen.

Wat me idd opvalt is dat bijna iedereen een "noob" is in mw2 (teminste dat roepen ze constant de hele game door)

Maar goed wat is er mis met een "tube" niks toch :) met een mesje is pas "noob" dat is veel te makkelijk.
Alsof een knife veel makkelijker is dan tuben. Als ik het soms zat ben, ga ik ook tuben/knifen, en toch is tuben veel makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben zelf een pc speler, maar heb gisteren avond voor het eerst een potje op de 360 gespeeld.
Me broertje had het hele tijd afgehouden ivm met K/D maar stond nu 2500 in de plus dus hij durfde het wel een potje aan.

In het begin heel erg onwennig, maar uiteindelijk de ronde afgesloten met 18-17.
Moet zeggen dat het uiteindelijk heel erg mee viel op de console.

Misschien dat ik me maar eens ga overgeven aan console, aangezien ik me echt groen en geel irriteer aan alle eerder genoemde negatieve punten van de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343358

TheBleeder schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 19:20:
Ik gebruik op de FAL ook een holo. Maar dat is meer omdat ie dan meer damage doet op long range.
En op de M4 of M16 wil ik em ook nog wel eens gebruiken. Voor de rest gebruik ik geen sights.

Ik gebruik de silencer en fmj wel veel.
...En ook omdat met de FAL zonder sight nauwelijks te spelen is, althans zo ervaar ik dat. Je ziet vrijwel niks met die dikke iron sight. Met holo vind ik het overigens een heel fijn wapen, gebruik hem de laatste tijd steeds vaker.
Hetzelfde geldt eigenlijk voor de M4. Zonder sight kan ik niet spelen met dat ding, maar met wil het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-06 21:52

XanderDrake

Build the future!

Ik heb hem binnen:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ECkMSqQ12hYnc8Tc02aKoCmj/full.jpg

Had de achievement al in februari gehaald, en we (heb het natuurlijk niet in mn eentje gedaan) dachten erover om een t-shirt te drukken. Hij had een ontwerp gemaakt maar er kwam niets van.

Nu sneuvelde mijn pinpas, dus leek het me wel een mooie gelegenheid om er iets mee te doen :)

Eigenlijk had ik ook mijn SteamID erop moeten zetten om te bewijzen dat het klopte, maar daar dacht ik niet aan destijds.

Wie heeft hem ook al??? >:)

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-06 08:48

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ik heb al vaker MarkOfJ geprezen in dit topic, en blijkbaar heeft Machinama ook eindelijk ingezien wat voor geweldige speler het is;

YouTube: MACHINIMA RESPAWN+ RPD Rape

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FREAKJAM schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 20:26:
Ik heb al vaker MarkOfJ geprezen in dit topic, en blijkbaar heeft Machinama ook eindelijk ingezien wat voor geweldige speler het is;

YouTube: MACHINIMA RESPAWN+ RPD Rape
Qua gameplay vind ik dit niet heeeeeeeeeeel erg bijzonder, maar in de korte tijd dat hij zijn AC in de lucht heeft maakt hij aardig wat kills. Dat bewonder ik wel weer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-06 08:48

FREAKJAM

"MAXIMUM"

reemprive schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 21:10:
[...]

Qua gameplay vind ik dit niet heeeeeeeeeeel erg bijzonder, maar in de korte tijd dat hij zijn AC in de lucht heeft maakt hij aardig wat kills. Dat bewonder ik wel weer _/-\o_
Dan moet je deze maar eens kijken van hem ;)
Dan waardeer je zijn AC130 skills nog meer.

YouTube: The Angel Of Death

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 17-06 15:15
Hier kan je 'm zien zonder laggy beeld. Die youtube video is denk ik met fraps ofzo opgenomen.

http://www.newgrounds.com/portal/view/530103
XanderDrake schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 17:10:
Ik heb hem binnen:

[afbeelding]

Had de achievement al in februari gehaald, en we (heb het natuurlijk niet in mn eentje gedaan) dachten erover om een t-shirt te drukken. Hij had een ontwerp gemaakt maar er kwam niets van.

Nu sneuvelde mijn pinpas, dus leek het me wel een mooie gelegenheid om er iets mee te doen :)

Eigenlijk had ik ook mijn SteamID erop moeten zetten om te bewijzen dat het klopte, maar daar dacht ik niet aan destijds.

Wie heeft hem ook al??? >:)
Dat ligt misschien aan hoe ik denk, maar het lijkt erop dat die soldaat blij word van het vooruitzicht naar 69 :P

[ Voor 46% gewijzigd door Appel op 01-08-2010 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

FREAKJAM schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 02:38:
[...]

OMG.... wou dat ik zulke skills had met AC-130 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

FREAKJAM schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 02:38:
[...]

Dat hij er op de Xbox zo goed mee is, vind ik knap. Maar verder heeft hij imo ook wel geluk gehad dat zijn AC niet uit de lucht was gehaald en dat de vijand in de meeste gevallen in groepen van minimaal 3 buiten spawnden... Als ze allemaal binnen hadden gezeten was dat natuurlijk niet gelukt he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Inderdaad... Wat voor skill? Ik vind hem nog best slecht spelen met de AC-130. De tegenstander spawnt letterlijk op 1 plaats, en dan nog vind hij het nodig om AL zijn kogels op die ene plaats te gooien? Terwijl 1 kogel genoeg was geweest voor net zoveel kills... Gewoon puur geluk dat de vijand steeds op dezelfde plek spawnt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Agreed, ik vind het ook niet zo bijzonder. Laat voorop staan dat AC-130 sowieso geen skill is.. Skills is ownen met je assault rifle of sniper of iets.. Geen noob dingen als ac130, chopper gunner, harrier, noobtube, g18, bitchen met commando etc.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Over "skill" gesproken, check dit filmpje eens...

YouTube: MW2 FFA on Salvage 30-7

Ik vraag mij af wat deze gast bij zichzelf dacht toen ie 'm uploade. Laat ik de wereld eens zien hoe goed ik ben. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

leuk toch zo'n fimpje? ik voel me gelijk 100x beter :D

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

die gast komt de term "noobtuber" tot zijn recht.
Echt triest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-06 20:16

amahusu

taking over the world!

@ al die zgn skill video's van 'pro' players:

ik zou weleens een filmpje willen zien van iemand die barebones speelt en dan het liefst tdm/ffa. Want bij 9 van de 10 filmpjes heb ik verre van de indruk dat die gasten onwijs goed zijn. Sterker nog, ik krijg eerder de indruk dat die gasten vallen in de categorie 'point whores', want ik zie vrijwel geen acties waarvan ik stijl van achter over sla. Ze staan ofwel te spawnrapen, ofwel gewoon tdm te spelen in een objectives game of ze staan te 'area campen' (dus eigenlijk in 1 bepaald gebiedje van een map rondhangen en makkelijke kills pakken en vervolgens tot een monster score komen mbv de killstreak rewards op een stil plekje).

Geef mij dan maar de silenced rushers die in een domination game cappen, verdedigen en beesten met een ump. Of die ene gast die een nuke haalt met knife only (en zonder te campen, maar duidelijk laat zien hoe je mbv omgevingsgeluid en de minimap altijd je vijanden 1 stap voor kan zijn)

[ Voor 4% gewijzigd door amahusu op 01-08-2010 15:54 ]

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garma
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-01-2020
ff een vraagje; je ziet hier de hele tijd opmerkingen over wat wel en niet pro is; maar is het niet zo dat het hele spel eigenlijk voor noobs? Kijk, dat GL's of g18 of wat dan ook niet zo ingewikkeld zijn, is wel duidelijk, maar wat is wel pro dan? Hierboven zei iemand dat assault rifle of snipers pro zijn, maar iemand anders vind snipers weer campers en dus ook noob, en de ACR en Scar zie ik ook vaak genoeg langs komen in het noobrijtje. Ik zag ook iemand langskomen die iemand die een ac130 haalt met alleen knifen skill vind, echt wtf? En iemand zei ook dat HBS voor noobs is, tsja, zet dan je minimap ook uit zou ik zeggen

Naar mijn idee is het gewoon een ragspel, lachen als je de hele dag gewerkt hebt en geen zin om al te hard na te denken. Het ganse spel vereist geen skill. Ik ben echt geen pro-gamer maar sta wel vaak bovenaan het lijstje met mn acr of barret met thermal.

Zelfs een nuke halen vind ik niets zeggen over hoe pro je bent, want dat heeft a) te maken met de map waar je m in haalt (via chopper gunner in afghan is veel en veel makkelijker dan in skidrow) en b) goeie dosis geluk dat mensen je chopper gunner niet neerhalen. Bovendien; wil je snel killstreaks dan is de GL the way to go. Eigenlijk is de formule voor een nuke een goeie ronde harriers en een lucky chopper gunner ronde, beide killstreaks die niet bepaald ingewikkeld zijn.

de enige wapens die overblijven zijn de m16, maar dat vind ik echt een onmogelijk wapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-07-2024
Garma schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 18:04:
ff een vraagje; je ziet hier de hele tijd opmerkingen over wat wel en niet pro is; maar is het niet zo dat het hele spel eigenlijk voor noobs? [...]
Dat blijft natuurlijk subjectief. Maar ik vind noobtuben toch wel het ergste. Als je lekker loopt en je krijgt meteen een noobtube op je hoofd van iemand die je gewoon niet kan zien. Eén noobtuber gaat nog wel, maar soms heb je ook dat er 3 of 4 dat doen, dan kan je niet eens knap spawnen zonder dood te gaan door iemand die je niet eens kan zien.

Ik vind het echt jammer dat je niet zoals in CoD1 bepaalde wapens kan uitzetten (lastig zonder dedicated servers) en killstreaks disablen.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Anoniem: 238040 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 14:35:

Ik vraag mij af wat deze gast bij zichzelf dacht toen ie 'm uploade. Laat ik de wereld eens zien hoe goed ik ben. :O
Best wel sneu :') Ik voel me gelijk zo veel beter... Ben het overigens ook eens met wat amahusu zegt:
amahusu schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:52:
@ al die zgn skill video's van 'pro' players:

ik zou weleens een filmpje willen zien van iemand die barebones speelt en dan het liefst tdm/ffa. Want bij 9 van de 10 filmpjes heb ik verre van de indruk dat die gasten onwijs goed zijn. Sterker nog, ik krijg eerder de indruk dat die gasten vallen in de categorie 'point whores', want ik zie vrijwel geen acties waarvan ik stijl van achter over sla. Ze staan ofwel te spawnrapen, ofwel gewoon tdm te spelen in een objectives game of ze staan te 'area campen' (dus eigenlijk in 1 bepaald gebiedje van een map rondhangen en makkelijke kills pakken en vervolgens tot een monster score komen mbv de killstreak rewards op een stil plekje).

Geef mij dan maar de silenced rushers die in een domination game cappen, verdedigen en beesten met een ump. Of die ene gast die een nuke haalt met knife only (en zonder te campen, maar duidelijk laat zien hoe je mbv omgevingsgeluid en de minimap altijd je vijanden 1 stap voor kan zijn)
+1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-06 13:32
Ik heb vandaag voor het eerst in 2,5 maand weer gespeeld.
Ik was gestopt naar al die hackers en extreme lag.

Wat een lol heb ik weer gehad, de eerste paar potjes telkens 20+ om 2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi777
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-01 15:41
Anoniem: 238040 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 14:35:

die gozer is echt zo slecht. dat soort mensen verpesten dit spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:42
Ja, er zijn ook minder goede spelers en plaatsen het filmpje op youtube....so what.

Sommige mensen hebben ook nog een normaal leven buiten MW-2 en spelen geen 14 uur per dag
zoals de meeste hier.

De mentaliteit in MW-2 is ronduit walgelijk, veel losers die niet tegen hun verlies kunnen :X

Misselijk word ik van het gezeik "noob-tuber" het zit gewoon in de game en hoort erbij, en als ik
dat niet op mijn nek krijg ben ik weer een "camper" of G18 noob.

Mischien moet ik alleen met m'n *** spelen en is het gezever afgelopen. Niemand heeft schijnbaar plezier
in het spel omdat alles om winnen gaat.

Ik speel zelf ook te-veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezs
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-06 14:35
RoaDHouse schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 03:14:
Ja, er zijn ook minder goede spelers en plaatsen het filmpje op youtube....so what.

Sommige mensen hebben ook nog een normaal leven buiten MW-2 en spelen geen 14 uur per dag
zoals de meeste hier.

De mentaliteit in MW-2 is ronduit walgelijk, veel losers die niet tegen hun verlies kunnen :X

Misselijk word ik van het gezeik "noob-tuber" het zit gewoon in de game en hoort erbij, en als ik
dat niet op mijn nek krijg ben ik weer een "camper" of G18 noob.

Mischien moet ik alleen met m'n *** spelen en is het gezever afgelopen. Niemand heeft schijnbaar plezier
in het spel omdat alles om winnen gaat.

Ik speel zelf ook te-veel :)
Mee eens!
Ik speel MW2 zowel op de PC als op de Xbox, en heb me nog geen 1 keer geergerd aan mensen met een GL, G18, knife of whatever.
Wel eens dat ik niet zo blij was dat ik zovaak dood ga, maar of dat door een knifer komt, of door iemand die mij neer maait met een assaultrifle maakt mij niks uit, dood is dood.

En dat is nou eenmaal het spel, je hebt een bepaald arsenaal aan wapens tot je beschikking en daarmee moet je zoveel vijanden, zovaak mogelijk dood maken, en dat is precies wat iedereen in het spel doet.
De 1 met een sniper, de ander met een knife etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Wel grappig al die kleuren tijgers bij GoT

Is er nog een kleur vrij ;-) (Black Tiger ? )

Verder van het weekend nog met een GoT-er gespeeld en we kwamen in een HTDM uit.
Level Storm, maar daar zat dus echt een hacker want je werd gewoon afgeknald vanaf de andere kant van het veld.

Veel campers daar ook aanwezig toen. Spawn - kill - spawn lopen - kill .... enz. niet echt leuk op die manier.
En zelfs op de killcam zag je hoe iemand op de muur richtte en gewoon de tegenstander volgde tot die in beeld was om hem zo neer te halen.

Tja dan is de lol er snel af hoor. Dan maar whiner ff schelden en eruit gaan.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Anoniem: 335276 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:04:
[...]

Welke perk heb je samen met je WA2000 want als je Cold Blooded hebt, dan is het logisch dat je 2 keer moet raken.

[...]

Dat is toch logisch want de Barret 50 cal. heeft net dat ietsje meer Damage dan de WA2000 dat jou kogel een One Shot One Kill maakt en Stopping Power erbij, dat maakt toch alles duidelijk...
*Warning: weekend-update = wall of text incoming*

Sorry voor trage reactie (weekend = gamen en niet tweaken :P )
Volgens mij klopt het niet wat je hier stelt. Volgens de weapons chart die ik gebruik doen alle sniper rifles een base damage van 70, en geeft een hit op het hoofd altijd een multiplier van 1.5.

70*1.5 = 105 dus ook met cold-blooded zou een WA2000 een instakill moeten geven op hoofd, neck, en chest (allemaal 1.5 multipliers).

Een hit in stomach geeft wel een belangrijk verschil: barret + intervention = 1.1 multiplier, WA2000 gewoon 1 (wat met stopping power dus nét een instakill is op de barret / intervention: 70*1.1*1.4 = 107). Misschien dat ik hier mijn eigen antwoord geef, en (door lag?) dan af en toe iemand in zn stomach raak ipv chest, maar vreemd blijft het wel.

(als in: iemand zit stil, ik aim, schiet, blijf door mn scope kijken, zie dat kerel stil blijft zitten, en toch niet dood gaat, dan is lag moeilijk als oorzaak aan te merken).

Aaanyway; ik denk dat ik gewoon weer terugschakel naar de Barett. Van alle sniper rifles heeft deze bij mij toch het prettigste gevoel (de WA neemt zoveel beeldruimte in beslag op de rechterhelft van je scherm). Of ik dan Stopping Power of Cold Blooded gebruik zal een beetje afhangen van mn bui. Cold blooded is eigenlijk wel "the way to go" + dwingt meer af dat je gaat headshotten. Maar bij bewegende targets vind ik de romp net wat trefzekerder.

Verder: afgelopen weekend voor het eerst een AC-130 opgeroepen! *O*
Doorgaans word ik na 5-6 kills toch zenuwachtig ofzo, want dan ga ik vaak op een lullige manier dood. Deze keer trouwens ook (sniper die ik aan zag komen lopen, maar die het toch voor elkaar kreeg mij te knifen).

Echter vlák voor hij me te pakken had, gaf mijn claymore me de laatste benodigde kill. De predator die ik al had gebruikt, had me ook al een kill gegeven, jammer genoeg werd mn de attack helicopter direct weggeknald, dus uiteindelijk de meeste kills zelf moeten maken.

Ook weer typisch: toen ik mn AC130 kreeg stonden we al op 7400 (TDM), dus ik heb zo snel mogelijk (en volledig in het open zicht) dat ding opgeroepen, 5 seconden later maakte iemand anders de winning kill. Maar toch erg genoten dat ik hem eindelijk had. Later nog een paar keer erg dichtbij geweest (= 9 / 10 kills). Kortom: lijkt er op dat ik wat beter begin te worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-06 15:27
Welke killstreaks gebruik je verder dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Sc0rPi0N schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:41:

Nope, Black.Tiger. is al bezet :)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Vandread schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:13:
Welke killstreaks gebruik je verder dan :?
Predator - Attack Helicopter - AC130

Predator: lekker makkelijk op een knoppie rammen en meteen resultaat (of niet als je pech hebt)
Attack Helicopter: vind ik prettiger dan Harrier Strike, omdat die heli zelf ook rondjes draait. Vooral handig als een teammate toevallig een counter-uav omhoog gooit.
AC-130: raggen! :p

Hogere killstreaks hebben voor mij geen nut, dan ben ik al lang dood ;)
Ik had eerst Pave Low, maar die zit zo dicht op de AC130 dat dat me een beetje nutteloos lijkt.
Zodra ik een keer goed heb genoten van de AC130 schakel ik denk ik weer terug naar: Predator - Pave Low - Emergency Airdrop. Dat lijkt me een mooie spreiding qua kills + levert veel moois op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

We hebben nog wel grey en magenta (:?) / lichtblauw vrij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Coolsnarf schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 09:16:
ik heb ook 1 keer een nuke gehaald. Dat potje (in Afghan) ging zo goed dat ik op een gegeven moment maar stopte met het schieten met mn chopper gunner. Zou toch wat geweest zijn als je het potje beeindigd voordat je de nuke kan inzetten :P had 387 kills en 1 death (jammer dat een nuke zelfmoord betekend en dat ie de kills ervan niet meetelt voor je killstreak :(). Daarna dacht ik dat het me wel vaker zou lukken, maar niets is minder waar......helaas
oeps, was het weekend weg en heb uiteraard een foutje gemaakt in dit bericht :P bedoelde 37 kills!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Blue-Tiger schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:21:
[...]

We hebben nog wel grey en magenta (:?) / lichtblauw vrij ;)
Green / Yellow ?

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

oe, en nog meer weekendmomenten vergeten te delen:

Enorm veel lol gehad met de AUG HBAR (+ grip & steady aim).
In maps als highrise & underpass komt het toch regelmatig voor dat een kluitje van 3 tegenstanders achter hetzelfde muurtje / hoekje staan met het idee "we zijn beschermd". Heerlijk om daar doorheen te raggen. Helaasch nog geen FMJ mogelijk (moet nog ruim 100 kills), maar die ga ik er zéker opzetten zodra het kan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-06 16:31
zijn er nog mensen geintereseerd in
Afbeeldingslocatie: http://www.kontrolfreek.com/getDynamicImage.aspx?path=W%5FSF%5FPS3%2Ejpg&w=385&h=385
en
Afbeeldingslocatie: http://www.kontrolfreek.com/getDynamicImage.aspx?path=WG%5FFPS%5FPS3%2Ejpg&w=385&h=385

Ik heb er een beetje mee lopen kloten maar het is niet mijn ding
is voor zowel ps3 als xbox

[ Voor 23% gewijzigd door chimera2 op 02-08-2010 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Van het weekend de Razer Goliathus Speed Edition gekocht (grootste maat) vanavond eens kijken of het bevalt.

Ik zat elke keer te klooien met een kleine muismat. Het is wel een enorme lap dat wel :D

[ Voor 12% gewijzigd door Frostbite op 02-08-2010 11:49 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Die zijn ook al bezet, check http://steamcommunity.com/groups/tigercolours/members (rising sun = yellow)

hmm ik zie dat green nog niet in de groep zit maar hij is er al wel :)

[ Voor 13% gewijzigd door Frentik op 02-08-2010 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Jup, een green is er al ;) Dus grey en magenta zijn sowieso nog vrij, anders moet ik wat anders bedenken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Seraphin schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:18:
[...]
Met een beetje mazzel heb je de ac130 vanaf de predator zonder uberhaupt zelf een kill te maken :P
Maar een harrier maakt over het algemeen wel meer kills, als er een UAV is heb je al kans dat je een 4kill kan maken, ben je meteen aan de beurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Blue-Tiger schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:56:
Jup, een green is er al ;) Dus grey en magenta zijn sowieso nog vrij, anders moet ik wat anders bedenken ;)
Als je de groepsnaam veranderd in "Multicolour Predator" Kan je de ook een groep gekleurde lions maken of sharks of elk ander roofdier :) . Kunnen we in private ook lekker Tiger vs Sharks spelen ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Quick question. Stel je hebt een groep van 8 ingame, kun je dan bijvoorbeeld Team Tactical spelen? Dezelfde groep zou dan in 2'en worden gesplitst. Dan kun je online privé spelen, zeg maar. Of kan een groep nooit gesplitst worden?

[ Voor 11% gewijzigd door Sagaris op 02-08-2010 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Seraphin schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:18:
[...]

Predator: lekker makkelijk op een knoppie rammen en meteen resultaat (of niet als je pech hebt)
Attack Helicopter: vind ik prettiger dan Harrier Strike, omdat die heli zelf ook rondjes draait. Vooral handig als een teammate toevallig een counter-uav omhoog gooit.
AC-130: raggen! :p

Hogere killstreaks hebben voor mij geen nut, dan ben ik al lang dood ;)
Ik had eerst Pave Low, maar die zit zo dicht op de AC130 dat dat me een beetje nutteloos lijkt.
Zodra ik een keer goed heb genoten van de AC130 schakel ik denk ik weer terug naar: Predator - Pave Low - Emergency Airdrop. Dat lijkt me een mooie spreiding qua kills + levert veel moois op.
Predator - Harrier - Chopper Gunner
Als je voor score gaat

Predator - Harrier - Ac130
Als je het leuk vind om met een AC130 te vliegen :+

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:58
Verder van het weekend nog met een GoT-er gespeeld en we kwamen in een HTDM uit.
Level Storm, maar daar zat dus echt een hacker want je werd gewoon afgeknald vanaf de andere kant van het veld.

Veel campers daar ook aanwezig toen. Spawn - kill - spawn lopen - kill .... enz. niet echt leuk op die manier.
En zelfs op de killcam zag je hoe iemand op de muur richtte en gewoon de tegenstander volgde tot die in beeld was om hem zo neer te halen.

Tja dan is de lol er snel af hoor. Dan maar whiner ff schelden en eruit gaan.
Ow ja, dat was die kerel met die MG4. Door 2 muren, naar de andere kant van de map was de final kill. WTF
En ik moest tegen jou, en al zeg ik het zelf maar ik was de enige van mijn team die niet aan het campen en spawn-rapen was.

Als killstreaks gebruik ik laatste tijd vaak UAV-Care Package-Harrier. Best wel handig.
Het is alleen kut als er een Chopper in je cp zit en dat ie dan gejat wordt.

[ Voor 16% gewijzigd door Hompu op 02-08-2010 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Ik heb afgelopen vrijdag een Razer Deathadder-muis gekocht. Ik had nog een oude MX300 van Logitech, maar ik had wel zin om eens een wat betere muis te kopen. Het was wat wennen maar ik moet zeggen dat mijn nieuwe muis wel erg superieur is vergeleken met de oude. Ik merk nog niet dat ik echt véél beter ermee ben, maar wel dat het mikken sneller en accurater is en ik minder vaak nét mis omdat de muis niet goed genoeg doet wat ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Frentik schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:13:
[...]
Als je de groepsnaam veranderd in "Multicolour Predator" Kan je de ook een groep gekleurde lions maken of sharks of elk ander roofdier :) . Kunnen we in private ook lekker Tiger vs Sharks spelen ofzo :P
Magenta :F Tiger/ Gray Tiger is nu niet echt je-van-het

Black Panther / Black Widow / White Shark / Black Hawk :9

[ Voor 9% gewijzigd door Frostbite op 02-08-2010 12:57 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Sagaris schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:20:
Quick question. Stel je hebt een groep van 8 ingame, kun je dan bijvoorbeeld Team Tactical spelen? Dezelfde groep zou dan in 2'en worden gesplitst. Dan kun je online privé spelen, zeg maar. Of kan een groep nooit gesplitst worden?
Voor zover ik weet zou je in dat soort matches gewoon opgesplitst worden. De enige modus waar ik dat zeker weet is Mercinary Team Deathmatch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Sc0rPi0N schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:52:
[...]

Magenta :F Tiger/ Gray Tiger is nu niet echt je-van-het

Black Panther / Black Widow / White Shark / Black Hawk :9
Snow Tiger? ^^ En dan met wit en grijs door elkaar? Frentik had net idd ook een goeie opmerking en daar ga ik even naar kijken ;)

edit:
Daarnaast... een groepsnaam kan ik niet meer veranderen, een clantag etc. wel. Ik zal dan zo even een nieuw groepje starten ;)

Klaar :) En invites zijn ook al onderweg :9

[ Voor 19% gewijzigd door Fid3lity op 02-08-2010 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Cornelisjuh schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:28:
[...]
Predator - Harrier - Ac130
Als je het leuk vind om met een AC130 te vliegen :+
Dat dus; AC-130 is stoerrrr. :+

Overigens heb ik tot nu toe bepaald geen mazzel met predators. 1 keer een 3-kill gehad, verder ben ik al blij als ik 1 kill maak. Heli's / Harriers worden ook vaak weggesschoten na max 1 kill. Zal wel met karma te maken hebben; ik schiet ook alles uit de lucht wat ik tegenkom. :P

(vandaar dat ik attack heli ben gaan doen; ik vind die persoonlijk moeilijker kapot te schieten dan harriers, omdat heli's nog wel eens net achter een gebouw willen wegduiken als je je stinger probeert te richten).

Harriers hebben natuurlijk wel het voordeel dat je nog die bommenrun erbij krijgt voordat 'ie blijft hangen; daar kun je soms flink kills mee krijgen.

Speaking of which: hoe werkt de pathing van Airstrike / Harrier Strike / Stealth Bomber? Je krijgt dan een icoontje die je op de kaart kan plaatsen + een richtingspijl. Beginnen je vliegtuigen dan bommen te lossen vanaf het moment dat ze daar overheen vliegen? En vliegen ze dan in de richting van de pijl, of is dat de richting waar ze vandaan komen??? (heb het nog te weinig gedaan om het zelf te kunnen zien in de maps).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Vanaf dat punt, overigens heb je die lijn keuze niet bij en Harrier volgens mij (pas hem nooit toe...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Vandread schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 13:08:
Vanaf dat punt, overigens heb je die lijn keuze niet bij en Harrier volgens mij (pas hem nooit toe...)
Ah ok, dan zou het met stealth bomber dus handig zijn om b.v. je icoon helemaall linksonder te zetten, met het pijltje naar rechtsboven oid, om ze de meeste bommen te gooien / het grootste gebied te pakken (afhankelijk van open gebied / gebouwen natuurlijk)?

(en matches met friendly fire natuurlijk weer anders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Volgens mij is dat punt gewoon het 'centrum' van de explosies zeg maar. Dus als je een stealth bomber hebt, met een heel lang pad van explosies, dan zullen er ook al wat bommen voor je mikpunt vallen (en net zoveel er achter). Dus het mikpunt kun je dan beter in het midden van de map ergens zitten, niet aan de rand (want dan valt de helft van de bommen uit de map)

[ Voor 23% gewijzigd door NickThissen op 02-08-2010 13:21 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik dacht dat de stealthbomber altijd een tapijt van bommen legde over de hele map heen. Of je hem nu aan de rand oproept of in het midden maakt imho niet uit.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

eendje schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 13:27:
ik dacht dat de stealthbomber altijd een tapijt van bommen legde over de hele map heen. Of je hem nu aan de rand oproept of in het midden maakt imho niet uit.
Nope, vaak zat dat ik buiten het bom-gebied zit bij een stealthbomber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

beany schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 13:28:
[...]

Nope, vaak zat dat ik buiten het bom-gebied zit bij een stealthbomber.
sorry ik zeg het verkeerd, ik bedoel een bommentapijt langs de lijn die jij aangeeft en dan de lengte (niet de breedte ;) ) van het veld

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Blue-Tiger schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:57:
[...]

Voor zover ik weet zou je in dat soort matches gewoon opgesplitst worden. De enige modus waar ik dat zeker weet is Mercinary Team Deathmatch ;)
That sounds promising! Thank you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sagaris schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 13:41:
[...]

That sounds promising! Thank you!
Bij Mercenary TDM zijn party's niet toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Seraphin schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 13:04:
[...]

Dat dus; AC-130 is stoerrrr. :+

Overigens heb ik tot nu toe bepaald geen mazzel met predators. 1 keer een 3-kill gehad, verder ben ik al blij als ik 1 kill maak. Heli's / Harriers worden ook vaak weggesschoten na max 1 kill. Zal wel met karma te maken hebben; ik schiet ook alles uit de lucht wat ik tegenkom. :P

(vandaar dat ik attack heli ben gaan doen; ik vind die persoonlijk moeilijker kapot te schieten dan harriers, omdat heli's nog wel eens net achter een gebouw willen wegduiken als je je stinger probeert te richten).

Harriers hebben natuurlijk wel het voordeel dat je nog die bommenrun erbij krijgt voordat 'ie blijft hangen; daar kun je soms flink kills mee krijgen.

Speaking of which: hoe werkt de pathing van Airstrike / Harrier Strike / Stealth Bomber? Je krijgt dan een icoontje die je op de kaart kan plaatsen + een richtingspijl. Beginnen je vliegtuigen dan bommen te lossen vanaf het moment dat ze daar overheen vliegen? En vliegen ze dan in de richting van de pijl, of is dat de richting waar ze vandaan komen??? (heb het nog te weinig gedaan om het zelf te kunnen zien in de maps).
Je hoeft me de predator missile alleen maar naar de rode vierkantjes toe te vliegen :+ En kijken of er geen gebouw in de wegstaat. k'Heb dan bijna altijd 3 kill :P Ze vliegen naar de pijlpunt toe. Dus staat je pijl op noord gericht, vliegt een stealth bomber van zuid naar noord. En met harriers moet je gewoon die circel op enemy activity zetten, of op de spawn.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Zo zeg, vanmiddag toch een top game gehad, FFA op Wasteland, 4 van de spelers zaten de hele tijd te campen in die grot daar in het midden met Tactical Insertions, en dan had je ook nog een sniper met aimbot..

Toch 2e geeindigd toen de campers weg gingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cornelisjuh schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 15:34:
[...]
Je hoeft me de predator missile alleen maar naar de rode vierkantjes toe te vliegen :+ En kijken of er geen gebouw in de wegstaat. k'Heb dan bijna altijd 3 kill
Bijna altijd 3 kill, hoe krijg je dat voor elkaar? Ik heb zelf bijna altijd 1 kill, regelmatig double kill maar bijna nooit meer dan dat. Ik heb één keer een 5 kill gehaald (grim reaper challange) Heeft iemand nog tips mbt de predator. Je hebt maar beperkt de tijd om die predator te mikken. In die tijd kan ik nooit goed beoordelen waar ik 'm zal planten. Soms twijfel ik tussen twee punten waardoor hij uiteindelijk in het midden terecht komt (lees= op het dak) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Anoniem: 223141 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 15:10:
[...]

Bij Mercenary TDM zijn party's niet toegestaan.
Ok, maar bij de rest van de modi zou een party dus gesplitst worden mocht die te groot zijn voor 1 team? Ik zou het graag uitproberen, maar ik heb niet nog eens 7 pc's tot mijn beschikking. =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:31
Anoniem: 238040 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 15:48:
[...]
Heeft iemand nog tips mbt de predator. Je hebt maar beperkt de tijd om die predator te mikken. In die tijd kan ik nooit goed beoordelen waar ik 'm zal planten. Soms twijfel ik tussen twee punten waardoor hij uiteindelijk in het midden terecht komt (lees= op het dak) |:(
Dan sta jij zeker ook vaak in de supermarkt voor het vak of je de pindakaas van Calvé of toch maar van het huismerk pakt of niet? :+

Kies meteen een vakje/groepje en ram op die linkermuisknop! (= boost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Blue-Tiger schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:58:
[...]

Klaar :) En invites zijn ook al onderweg :9
En wat zijn jullie nu? Huiskatten ? ;)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
pdebie schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 15:54:
[...]

Dan sta jij zeker ook vaak in de supermarkt voor het vak of je de pindakaas van Calvé of toch maar van het huismerk pakt of niet? :+

Kies meteen een vakje/groepje en ram op die linkermuisknop! (= boost)
Exactly, en, niet gelijk gebruiken als je dat ding hebt. Wacht tot iemand bijv 5 kill met een harrier hebt, dan wacht je een seconde of 1.5, en dan gebruik je je predator, en zijn ze vaak alle 5 nog bij elkaar, zodat jij vervolgens een 5 kill haalt :+ Verwacht wel veel geschreeuw dat je een cheater bent, maar dat is iedereen die mw2 speelt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Cornelisjuh schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 16:08:
[...]

Exactly, en, niet gelijk gebruiken als je dat ding hebt. Wacht tot iemand bijv 5 kill met een harrier hebt, dan wacht je een seconde of 1.5, en dan gebruik je je predator, en zijn ze vaak alle 5 nog bij elkaar, zodat jij vervolgens een 5 kill haalt :+ Verwacht wel veel geschreeuw dat je een cheater bent, maar dat is iedereen die mw2 speelt :+
lol & ty for deze en andere tips :+

Ik heb dusch ook vaak slechts 1 kill hits met predator.

Wel een keer een hele leuke 3-kill: in Derail lag (alweer) een sniper op het dak / afdak van die loods helemaal zuidwest in de map. Dusch ik pleur daar mn predator op af. Zie ik hem opstaan en proberen naar binnen te rennen, maar zijn pad werd geblokt door 2 anderen die bij de ramen stonden --> alle 3 dood :p

Die kerel zal ff flink op zn teammates hebben gescholden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

over schelden op teammates gesproken.. waarom moeten mensen die domination spelen altijd negatief IQ hebben? Waarom kunnen ze niet gewoon met hun domme kop in TDM blijven als ze toch niet aan points capturen/verdedigen doen? Ik kan toch zo gefrustreerd raken als ik constant tussen A en B aan het rennen ben om ze eerst zelf te cappen en daarna constant moeten verdedigen omdat 90% van mijn team ergens in een hoekje zit te campen.

Begrijpen mensen dan niet dat TDM veel beter werkt als je alleen maar wil schieten... :/

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
eendje schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:28:
over schelden op teammates gesproken.. waarom moeten mensen die domination spelen altijd negatief IQ hebben? Waarom kunnen ze niet gewoon met hun domme kop in TDM blijven als ze toch niet aan points capturen/verdedigen doen? Ik kan toch zo gefrustreerd raken als ik constant tussen A en B aan het rennen ben om ze eerst zelf te cappen en daarna constant moeten verdedigen omdat 90% van mijn team ergens in een hoekje zit te campen.

Begrijpen mensen dan niet dat TDM veel beter werkt als je alleen maar wil schieten... :/
Komt heel vaak voor, vooral met Ground War.

Wat ook vaak voor komt is dat als de tegenpartij twee vlaggen heeft, je eigen team alleen terug schiet en verder niks tot weinig onderneemt. Ik rush dan in mijn eentje en soms met iemand anders naar een vlag en probeer die te veroveren, meestal wordt ik altijd vaak neergeschoten wordt op de weg daarnaar toe.

Maar in de late avond wanneer de meeste kinderen slapen, valt er met domination wel goed te spelen. Iedereen doet dan mee en soms wil het erom spannen wie er wint.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-06 01:46

DeMoN

Pastafari

Cornelisjuh schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 16:08:
[...]

Kun je je eigen harrier eigenlijk neerhalen met je eigen predator. Heb net mn eigen harrier proberen neer te halen met een stinger, maar dat gaat niet :P

Gewoon nieuwsgierig, tis natuurlijk wel zonde verder :P

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.