Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Verwijderd
Hebben jullie nog tips en tricks om de FMJ challange snel te halen? Ik weet dat door glas heen schieten ook als bullet penetration kill telt maar het gaat allemaal zo langzaam. Gisteren wel tijdens een potje HQ tijdens het bewaken van de HQ 5 FMJ kills achter elkaar gemaakt door door een muurtje te schieten waar er achter elkaar tegenstanders de kamer binnen liepen.
[ Voor 3% gewijzigd door Format-C op 18-07-2010 11:16 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Verwijderd
YouTube: Modern Warfare: Frozen Crossing Pt. 1
Weet niet of je deze ook al kent YouTube: Modern Warfare: Frozen Crossing Pt. 2
en deze, zelfde locatie YouTube: Chrono Trigger: Short Action Scene
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Verwijderd
GoedzoFormat-C schreef op zondag 18 juli 2010 @ 10:42:
Vannacht een paar boosters "achtervolgd" en lopen zieken.Als ze naar een andere server gingen ging ik met ze mee om ze te killen. Op den duur gaven ze de moed op, en ben ik andere boosters gaan zoeken.
Zou wel fijn zijn als er ook een optie op de PS3 kwam dat je mensen kan volgen wanneer ze het potje verlaten, dat kan nu alleen op de 360 toch? Als ik boosters zie kom ik ook altijd hun feestje even verstoren, en wanneer ze dan een ander potje gaan verzieken kan ik ze helaas niet achterna..
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2010 14:29 ]
Persoonlijk vind ik het leuker om bovenaan het lijstje te staan, dan om de hoogste k/d ratio te hebben
Als je de laatste mappack hebt dan raad ik je Trailer Park ook van harte aan voor de FMJ challenge.Verwijderd schreef op zondag 18 juli 2010 @ 11:12:
Nav een tip hier op het forum een holographic op mijn M16 gezet. Gebruikte altijd een RD maar een holo is idd veel accurater. Ik merk duidelijk een verbetering en ook meer headshots. Zijn er meer wapens waar een holo voor meer nauwkeurigheid zorgt? Want ik wil hem alleen gebruiken als er een duidelijk voordeel uit te halen valt. Ik weet al dat ie op een FAL voor meer damage zorgt. Je zit immers wel met die dikke rand waardoor een deel van je zicht beperkt wordt.
Hebben jullie nog tips en tricks om de FMJ challange snel te halen? Ik weet dat door glas heen schieten ook als bullet penetration kill telt maar het gaat allemaal zo langzaam. Gisteren wel tijdens een potje HQ tijdens het bewaken van de HQ 5 FMJ kills achter elkaar gemaakt door door een muurtje te schieten waar er achter elkaar tegenstanders de kamer binnen liepen.
Kom je daarna EINDELIJK in een goed potje terecht (zat ook nog eens een GoTter in, weet niet wie precies), krijg je EINDELIJK 3 emergency airdrops en wat 4 of 5 care packages, HANGT HET HELE SPEL OPEENS!!!

Zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt...
Verwijderd
Killzone 2 Radec Academy, als je op die map als Helghast speelt ben je fuckeddvdkiwi schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 03:17:Maar aan de andere kant wel goed dat er geen vaste spawnpunten zijn, in bv killzone en BFBC2 wordt te veel gespwan-camped. Hyper-irritant dat.
Balen zeg... Zin om vanavond nog een keer te proberen? Mag je mijn CP ook hebben...NickThissen schreef op zondag 18 juli 2010 @ 15:42:
Wat is dit nou weer voor onzinBen al een uur of zo aan het proberen om zoveel mogelijk care packages tegelijk te krijgen (om ze dan allemaal op het eind te gooien zo snel mogelijk achter elkaar), maar steeds kom ik in servers waar het potje al bijna voorbij is.... 6 keer een nieuwe gezocht, 6 keer bij een score van 150-50 ofzo gekomen... Dan gaat het ook niet meer lukken. Dus maar een potje meegespeeld zodat ik de volgende map vanaf het begin kan meemaken, maar nee hoor; op het eind van het potje gaat de host weg en het spel krijgt het niet voor elkaar een nieuwe te vinden... Weg server, en weer 4 keer in een spel dat al afgelopen is terechtkomen...
Kom je daarna EINDELIJK in een goed potje terecht (zat ook nog eens een GoTter in, weet niet wie precies), krijg je EINDELIJK 3 emergency airdrops en wat 4 of 5 care packages, HANGT HET HELE SPEL OPEENS!!!Wtf... Nog nooit meegemaakt. Heb serieus 10 minuten niets kunnen doen, kon niet de steam overlay openen, niet afsluiten, geen Alt+F4, geen task manager openen, helemaal niets... Heb de PC handmatig moeten uitzetten
![]()
Zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt...
Je dan bijv. de map derail te zien krijgt maar je gelijk in een andere map gaat bijv. favela.
Dit is echt f*ckin irritant

PSN: Von_Smallhausn
De map die je ziet is alleen bij toeval de map die je speelt. Tenzij jouw party gevuld wordt met "matched players".Mon0lith schreef op zondag 18 juli 2010 @ 21:26:
Heeft 1 van jullie dat ook, dat als je een gametype kiest bijv domination.
Je dan bijv. de map derail te zien krijgt maar je gelijk in een andere map gaat bijv. favela.
Dit is echt f*ckin irritant
Daar snap ik geen k*t van...reemprive schreef op zondag 18 juli 2010 @ 21:33:
[...]
De map die je ziet is alleen bij toeval de map die je speelt. Tenzij jouw party gevuld wordt met "matched players".
Ik zie derail, maar ga binnen 1 seconden favela in

PSN: Von_Smallhausn
Overigens, over het algemeen is de map die je in beeld ziet zodra je op "find game" klikt de map die je het laatst hebt gespeeld.
Wat mij het meest ergert is het eeuwige gezeik (zoals dit stukje wat ik nu schrijf) dat mensen hebben op mw2. Het eeuwige gejammer van: "als je heartbeat sensor neemt ben je homo" of "stomme n00btubers" of "je bent een camper want je schiet me 3x dood vanaf hetzelfde plekje" Ja wat wil je dan...Dat iedereen als een imbeciel over de vlakte heen rent zodat jij, de speler die nooit campt maar toevallig wel als er heel veel mannetjes voorbij komen rennen, zodat je je overpowerde chuppergunner kunt krijgen? En vervolgens alles kapot kunt knallen wat voor jouw genot oplevert en voor de rest van de mensen pure frustratie. Pure frustratie diep uit het hart. Frustratie door 6x achter elkaar gespawn verkracht te worden. Één ding weet ik wel en dat is dat de komst van de killstreak rewards de cod serie flink hebben verkloot. In cod4 ergerde ik me al dood aan de helikopter (die altijd mij moest hebben op de één of andere manier). Maar als je nu voor de lol cod4 gaat spelen, wat ik dus deed, merk je dat daar die killstreaks gewoon niets meer voorstellen. Ga je weer naar MW2 dan zie je hoe verziekt de gameplay eigenlijk is. Laat staan de wapens... de akimbo abillity. Ik weet niet welke *censuur* op dat idee kwam, maar hoe kom je erop om in zo een modern oorlog spel zo iets doms te gaan stoppen. En dan is er nog het gezeik rondom de grenadelaunchern00bs en de hearthbeat sensor noobs. Nou die wapens zijn er toch voor gemaakt om gebruikt te worden? Waarom zouden ze niet gebruikt mogen worden zonder eerst voor n00b verklaar te worden? Mensen die dood gaan door deze wapens kunnen gewoon niet tegen hun verlies, waaronder ik. En schelden mensen dan meteen naar de freaking F. Doordat mensen haat creëren voor deze wapens worden ze een soort van verboden wapen en iedereen die het gebruikt is lekker n00b, lekker puh! Het is gewoon zielig... echt zielig dat mensen zo zijn. En dat een potje niet gaat zoals hun het willen, omdat ze hun super killstreak award dan niet kunnen binnenslepen om alles naar de godvergetende *sencuur* te knallen met hun chopper gunner en alles maar gaan kapot schelden, is ronduit triest te noemen. Iets waar ik ook veel last van had
Ik denk gewoon dat mw2 te goed gemaakt is dat ze het verkloot hebben en de hype eromheen is gewoon ziek echt ziek.... En toch, na zoveel mensen die het hebben opgegeven met dit spel en er op lopen te zeiken, is het het meest gespeelde. Voor mij stopt het, en ben ik er voor altijd klaar mee. Teminste met dit deel, nu eens zien hoe black ops het gaat doen. Owhja en niet te vergeten hoe ver heen je bent als je 15 euro gaat neer tellen voor paar maps... Gewoon ronduit belachelijk hoe ze het durven te vragen die gasten. En het mooie is dat iedereen het nog koopt ook. Nee, ik heb de lijn getrokken en ik zal never nooit niet meer mw2 spelen. Het gevoel is gewoon weg en dat is maar goed ook. Mij kan je nu vinden op het echte battlefield waar de echte oorlog gaande is. Ik heb het natuurlijk over bfbc2.
Zo...Dit heb ik al die tijd al kwijt gewild en ik vond dit de ideale plek. Lucht op, phoeh.
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
Verwijderd
Zo'n 4,5 jaar geleden, met de release van CoD2.pablo11392 schreef op maandag 19 juli 2010 @ 00:40:
[...]
De tijd dat, en dan spreek ik nu ff alleen voor cod, het gewoon puur op de skills aankwam van het wapen wat je gebruikte.
Vind het zelf stukken leuker dan Mw2(Heb ik maar zo'n 260 uur gespeeld en Cod4 5x zoveel)
Ik ben het op zich met je verhaal eens. En ik wil niet de oude discussie weer opstarten, maar ik zie het toch als volgt:pablo11392 schreef op maandag 19 juli 2010 @ 00:40:
Wie is het met mij eens als ik zeg dat MW2 irritant en saai begint te worden?
MW2 is echt een geweldige shooter. Het speelt snel, goed, en is heel divers(voor een shooter dan). Killstreaks zijn erg ok, wapens idem. Het probleem zit hem in het ontbreken van de dedicated servers. Als die er zouden zijn hadden mensen hun eigen server kunnen opzetten met hun eigen regels. Met killstreaks uit of aan e.d. Dat had het voor de gamer makkelijker gemaakt. Een server joinen die is ingericht volgens zijn of haar voorkeuren. Nu is het overal het zelfde. Dan had je kunnen zeggen 'hey, ik heb vanavond zin in een potje MET tubes' en een dag later 'nu wil ik een avondje gamen zonder tubes'. Die keuze is er nu niet, en dat is het probleem met MW2. Maar dit wisten we al voordat MW2 uit kwam, het ontbreken van dedicated servers. Ik hoop dan ook dat CoD:BO het beter gaat doen. Het ziet er wel naar uit, maar eerst zien... dan geloven.
edit: om nog maar te zwijgen over klote cheaters die nu alles verpesten

[ Voor 3% gewijzigd door beany op 19-07-2010 08:43 ]
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
- 1e potje, ik sprong mega hoog boven de map uit
- 2e potje, ik kon mega snel rennen
Is jullie dat ook vaker overkomen? Is dit normaal?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Gehackte server. Je doet er weinig tegen, soms kom je erin terecht. Kan geen kwaad, soms boost je level naar 70. Dat kan een voordeel of een nadeel zijn, hangt ervanaf hoe je er zelf naar kijkt.Oxigeon schreef op maandag 19 juli 2010 @ 08:54:
Gisteren was ik wat op de PC aan het spelen. Ik kwam op een server terecht die elke ronde weer iets anders had.
- 1e potje, ik sprong mega hoog boven de map uit
- 2e potje, ik kon mega snel rennen
Is jullie dat ook vaker overkomen? Is dit normaal?
Lucht dat op? Gelukkig heb je allemaal dingen opgenoemd die hier nog totaal onbekend waren.
Ik zou zeggen: mute iedereen, en start een potje barebones op. Probleem opgelost.
Verwijderd
Hackers op GoT? Vertel!
[ Voor 4% gewijzigd door codex op 19-07-2010 10:05 ]
Beetje sneu om in de plaats van zijn tekst *huilie* neer te zetten. Want over het algemeen klopt het wel wat hij zegt. En ook al zijn zaken al besproken in 1 van de 24(!) delen, het zijn gewoon frustraties die ik toch wel deel. En volgens mij is deze topicreeks daar ook voor: je frustraties kunnen uiten over MW2.bram1984 schreef op maandag 19 juli 2010 @ 09:34:
[...]
Lucht dat op? Gelukkig heb je allemaal dingen opgenoemd die hier nog totaal onbekend waren.
Ik zou zeggen: mute iedereen, en start een potje barebones op. Probleem opgelost.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Verwijderd
Ik weet dat er iig een paar zijn, ben er gisteravond één tegengekomen en een tijdje terug ook één. Ik weet niet hoe hij hier op GoT heet maar buiten dat, ik wil hier geen heftige discussie ontketenen van wel cheater, niet cheater, welles, nietes etc. etc. Gewoon afwachten of er een sneue hypocriete rat zich aangesproken gaat voelen en reageert dat ik bij mammie moet gaan huilen.

Verwijderd
Deze gast gebruikte geen GoT tag. Er zijn er maar weinig die dat doen volgens mij (ik wel) Ik sprak hem aan op z'n sneue gehack en toen riep een andere gast of ik wat aardiger wilde zijn tegen een mede got'er. Maar die zat bij hem in het team dus kwam hem wel goed uit natuurlijk. Misschien was jij het welreemprive schreef op maandag 19 juli 2010 @ 10:28:
Je hoeft uiteraard geen namen te noemen, maar je bedoeld mensen die met een GoT-tag spelen?
Wie speelt hier trouwens met de resurgeance maps?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2010 10:38 ]
Verwijderd
Oh jongen, hebben we hier hackers onder ons?!!?!?!?!Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 09:51:
Pablo11392, waarom speel je geen barebones? Da's een aparte mode in MW2 zonder killstreaks. Je kan op jouw beurt hun killstreak rewards weer uit de lucht knallen met CB en een launcher. Raken ze op hun beurt weer frusti van. En voor de rest, trek het je niet te veel aan. Ik laat mij eerlijk gezegd ook wel eens gaan ja maar dat doe ik alleen als ik 100% ervan ben overtuigd dat ik met een ordinaire hacker te maken heb, waarvan er ook een paar hier op GoT zitten (maar daar gaan we het maar niet over hebben) Je schiet er niks mee op, ik weet het maar ik kan het ook niet laten. En na afloop zoek ik een andere lobby.
KICK + BAN!!!!!
Nu even serieus, wel triest
Maar om toch maar even te reageren op pablo, gelukkig hadden we nog niet zoveel klagers hier.
Als je oldschool wilt spelen, moet je 1.6 toch maar eens aanzetten of css!
Nee hoor. Er zit namelijk ook een barebones mode in, dus de helft van z'n gejammer gaat niet op. Voor de andere helft is er de optie om iedereen te muten.beany schreef op maandag 19 juli 2010 @ 10:15:
[...]
Beetje sneu om in de plaats van zijn tekst *huilie* neer te zetten. Want over het algemeen klopt het wel wat hij zegt. En ook al zijn zaken al besproken in 1 van de 24(!) delen, het zijn gewoon frustraties die ik toch wel deel. En volgens mij is deze topicreeks daar ook voor: je frustraties kunnen uiten over MW2.
Niets meer dan aandachtstrekkerij dit.
Verwijderd
Agree, maar mensen willen gewoon graag janken hierbram1984 schreef op maandag 19 juli 2010 @ 10:45:
[...]
Nee hoor. Er zit namelijk ook een barebones mode in, dus de helft van z'n gejammer gaat niet op. Voor de andere helft is er de optie om iedereen te muten.
Niet meer dan aandachtstrekkerij dit.
Gelukkig hebben wij er wel nog steeds plezier aan he bram?
Gister Domination verloren met 198-200, terwijl ik de meeste flags gecaptured had. GVD#$*^&$^#%^!
Verwijderd
Ja ach, maar dat heb je waarschijnlijk bij ieder spel, net als ikbram1984 schreef op maandag 19 juli 2010 @ 11:07:
Ik vermaak me prima, hoewel ik moet toegeven dat ook bij mij de scheldkanonnades wel eens door de huiskamer vliegen. Ik heb een vermoeden dat ik daardoor ook mijn oude controller heb gesloopt, dus moet me nu altijd inhouden met m'n huidige controller.
Gister Domination verloren met 198-200, terwijl ik de meeste flags gecaptured had. GVD#$*^&$^#%^!

Dat hoort er gewoon bij
Op een gegeven moment natuurlijk switchen, Luke blijft zeuren, hackers, tubers blabla huillie huillie
Ondertussen haalt onze protuber
Boem! klaar met de map...
Beginnen die Engelse vervolgens Luke het leven zuur te maken en geweldig verhaal te houden dat Luke niet zo dom moet doen, dat het legit was, dat hij eerst zelf eens moest leren spelen, vervolgens team indeling, Luke bij ons.
Die Engelsen ons sterkte wensen en sorry zeggen dat die bij ons kwam, echt marvelous, nog nooit zo'n grappig stel gasten gezien in MW2, eindelijk eens geen gewhine
Ik heb gisteren niet met iemand van GoT gespeeld, mijn nick is ~ViP3R~ overigens.
Verwijderd
Was ook maar een geintje, ik zal je anders wel ff toevoegen goed?reemprive schreef op maandag 19 juli 2010 @ 11:33:
[...]
Ik heb gisteren niet met iemand van GoT gespeeld, mijn nick is ~ViP3R~ overigens.
Valt mij ook op dat dit bij MW2 meer leden van clans openlijk hacken in vergelijking bij CsS of MW1. Ik denk dat dit met het ontbreken van een echte community te maken heeft. Overigens vind ik het aantal hackers de laatste tijd best meevallen. In FFA kom ik wel eens iemand tegen die hackt en zo slecht is dat een wallhack zelf niet eraan kan bijdragen om de middenmoot te overstijgen. Als je zo slecht bent dan kan je echt beter Ganzenbord spelen.
Als je alleen Domination wil spelen is het lastig... En toch zie ik jou in je latere post ook wel wat frustraties uiten. Jammer dat je een ander dat niet gunt.bram1984 schreef op maandag 19 juli 2010 @ 10:45:
[...]
Nee hoor. Er zit namelijk ook een barebones mode in, dus de helft van z'n gejammer gaat niet op. Voor de andere helft is er de optie om iedereen te muten.
Niets meer dan aandachtstrekkerij dit.
Blijft jammer dat je woorden gebruikt als 'huilie' en 'gejammer'.
Verwijderd
Misschien was het 'm wel. Hij mag nu immers niet meer in de actieheld uithangen dus doet ie het nu maar online[b][message=34367577,noline]Van de week was er een Egelsman, die begon ineens een echt heeeeeeeeeel erg lijkende Arnold Schwarzenegger imitatie.
Je hoort trouwens echt zoveel van die kinderstemmetjes. Die zijn zwaar irritant. Wat het inhoudt valt enkel en alleen te omschrijven als "geluid" Ik mute tegenwoordig iedereen automatisch maar het viel destijds echt op. Wat dan wel weer grappig was bij zo'n babystemmetje dat er ineens een hollander roept "shut the f*ck up" Daar krijg ik wel eens grijns van op m'n gezicht
En dan beginnen ze hele verhalen tegen je ^^
Dan krijg je het gevoel alsof je een kinderspel aan het spelen bent als volwassene
Gisteren ook wat leuks. Had een plekje gevonden (weet ff niet meer waar) en daar kwam de tegenstander ineens allemaal langs (vrijwel achter elkaar)
Kill kill kill streak streak ... (lol)
Om natuurlijk direct daarna uitgemaakt te worden als camper.

Gisteren ook een TDM met alleen maar tubers in het andere team. Tja dan moet je op je lippen bijten hoor.. Maar goed ik pak zelf ook wel eens mijn noobtubes erbij
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Overigens is er met FFA over het algemeen wel respect onder de "betere spelers". Best veel mensen toegevoegd aan mijn vriendenlijst als gevolg van een potje FFA, zeker als ik en een andere speler elkaar telkens op de lip zitten.
hoe krijg ik dit nou weer weg? ik wil graag op mijn eigen manier prestigen en niet via hacks1
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Beetje in het topic zoeken kan geen kwaad, hoe je rank te resetten is al heel vaak aan de orde geweest.Sir Vega schreef op maandag 19 juli 2010 @ 14:09:
laatst startte een game met een percentage balkje in het midden van mijn scherm. Ik dacht misschien een mod ofzo. Bij 100% bleek het een soort 10th prestige hack te zijn en ik had opeens alle challanges en emblems/titles (prestigen heeft dus geen zin).
hoe krijg ik dit nou weer weg? ik wil graag op mijn eigen manier prestigen en niet via hacks1
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Yeap had ik ookSc0rPi0N schreef op maandag 19 juli 2010 @ 13:54:
Gisteren ook wat leuks. Had een plekje gevonden (weet ff niet meer waar) en daar kwam de tegenstander ineens allemaal langs (vrijwel achter elkaar)
Kill kill kill streak streak ... (lol)
Om natuurlijk direct daarna uitgemaakt te worden als camper.

Ik had ook van het weekend dat ik 20 keer voor cheater werd uitgemaakt omdat ik een aardige kill death ratio had.
Het gebeurde mij van het weekend ook om in een server te komen waar hacks aan stonden,
Je kon alle wapens kiezen via het scherm. Persoonlijk vond ik het erg verveelend en ben er ook uit gestapt.
Maar ik vraag me wel 1 ding af, Ik was laatst in een paar servers waar ik mijn ping in cijfers zag i.p.v balkjes maar dat heb ik nu niet meer
\ElBarto schreef op maandag 19 juli 2010 @ 14:15:
[...]
Beetje in het topic zoeken kan geen kwaad, hoe je rank te resetten is al heel vaak aan de orde geweest.
oeps\`
bedoel je 1 vand e vorige 23 topics want in deze staat het niet beschreven, kun je me op weg helpen ?
[ Voor 18% gewijzigd door Sir Vega op 19-07-2010 15:08 ]
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
Verwijderd
Excuses, dacht dat het hier ook wel in zou staan. Er zijn wat programmaatjes voor, je zou in de vorige topics wel iets moeten kunnen vinden op zoektermen als "rank hack" "level 70" of "boost". Ik weet het zelf ook niet uit mijn hoofd aangezien ik niet op de pc speel.Sir Vega schreef op maandag 19 juli 2010 @ 14:48:
[...]
\
oeps\`
bedoel je 1 vand e vorige 23 topics want in deze staat het niet beschreven, kun je me op weg helpen ?
Overigens gaat het over het algemeen over mensen die tot level 70 zijn geboost, dus het probleem is niet helemaal vergelijkbaar met het jouwe (maar de oplossing denk ik wel).
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Moet zeggen dat zoveel als in december 2009 ik er niet achter meer zit, nu is het af en toe een potje opstarten.
edit...
net erachter gekomen dat mijn xbox live is verlopen sinds vorige week... toch maar een abbo scoren..
[ Voor 15% gewijzigd door Henkje.doc op 19-07-2010 18:40 ]
Tip: kijk eens op een site zoals www.game-card.net (of andere vergelijkbare sites). Daar krijg je xbox live vaak voor de helft van de prijs wat MS ervoor vraagt. Heb het nu 2 of 3 keer gedaan (en nog een stuk vaker voor MS Points, werkt op dezelfde manier maar helaas met wat minder korting), en het werkt prima. Kan betalen met IDeal (dus gewoon met pinpas, niet creditcard) en je krijgt binnen 5 minuten (meestal meteen) een mailtje met de code.Henkje.doc schreef op maandag 19 juli 2010 @ 18:40:
net erachter gekomen dat mijn xbox live is verlopen sinds vorige week... toch maar een abbo scoren..
Anders ging je wel ff kijken van hoe je je stats weer goed moet zetten.
Laatst ook een 'mooi' moment. Ik wilde Domination gaan spelen, en kwam aardig snel in een server terecht, dus meteen het loadingscreen.
Maar raad eens welke map voor mijn neus komt, juist, Rust. Dan gaat er bij mij een belletje branden van, hè - dit zooitje is hacked en ben der ook meteen uitgegaan.
Gelukkig was dit geen instant-levelhack en ook meteen uitgegaan zodat ik niet alsnog met iets vaags ofzo werd neergeschoten.
Op zich wel humor als je het op tijd ontdekt.
RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P
Nu heb ik in private match al wat proberen te oefenen, maar dit vlot niet zo goed.
Mensen die mee willen oefenen? Add mij maar op steam, Aarondk1.
Ik vind het resurgence pack vele malen beter als het Stimilus pack.
Dit zijn tenminste (precies) grotere mappen, en niet van die super kleine shotgun mapjes (storm en salvage).
Dat quickscopen is wel helemaal de nieuwe trend zeg. Ik krijg de laatste tijd ook allemaal messages via xbox live waarin je uitgenodigd wordt om te komen oefenen in een quickscope lobby. Voor mij totaal niet boeiend want ik heb minder dan 20 kills met alle sniper rifles bij elkaar. Vind die dingen echt geen zak aan.aarondk1 schreef op maandag 19 juli 2010 @ 21:48:
Ik zag iemand Quickscopen op Vacant een paar uur geleden, dat is wel zeer indrukwekkend!
Nu heb ik in private match al wat proberen te oefenen, maar dit vlot niet zo goed.
Mensen die mee willen oefenen? Add mij maar op steam, Aarondk1.
Ik vind het resurgence pack vele malen beter als het Stimilus pack.
Dit zijn tenminste (precies) grotere mappen, en niet van die super kleine shotgun mapjes (storm en salvage).
Pak World at War er weer ff bij? Jammer dat die geen multi heeft maar de sp is toch wel lekker opzich... Ben er deze vakantie ook aan "begonnen"... Nog nooit uitgespeeld dus ik vind 't iig wel geinigVerwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 18:02:
Vind Battlefield ook niet zo boeiend meer.. Heb Bad Company 1 wel maar die kon me niet lang bezighouden. Deel 2 heb ik dan ook niet gekocht. Vind het sowieso jammer dat elke shooter de moderne kant opgaat. Battlefield 2 vond ik nog wel heerlijk op de PC, was het ook nog vrij nieuw, dat moderne gebeuren. Maar nu is CoD de moderne kant opgegaan, en zelfs Medal of Honor gaat exact hetzelfde doen. Ik zou dus veel liever een nieuwe WOII shooter van MoH krijgen, als het niveau van MoH: Allied Assault gehaald kan worden..
WaW heeft toch echt wel multiplayer?Blue-Tiger schreef op maandag 19 juli 2010 @ 23:47:
[...]
Pak World at War er weer ff bij? Jammer dat die geen multi heeft maar de sp is toch wel lekker opzich... Ben er deze vakantie ook aan "begonnen"... Nog nooit uitgespeeld dus ik vind 't iig wel geinig
Verwijderd
Echt he
Denk dat ik WaW weer eens online ga spelen, kijken hoe het daar nu aan toe gaat. Laaaang die multiplayer niet gespeeld.. Buiten nazi zombies dan, die shit is te geniaal.
Heeft ie wel een multi?

Dat geluk heb ik nu nooitSir Vega schreef op maandag 19 juli 2010 @ 14:09:
laatst startte een game met een percentage balkje in het midden van mijn scherm. Ik dacht misschien een mod ofzo. Bij 100% bleek het een soort 10th prestige hack te zijn en ik had opeens alle challanges en emblems/titles (prestigen heeft dus geen zin).
blup
Ik snap alleen niet hoe die gasten samen in een FFA match terecht komen.
* PSN=Chef_NL** *
blup
Verwijderd
Maar waarom ga je eerst alle achievements halen en dan weer een prestige omhoog? Waarom zou je niet z.s.m. door prestigen en als je het zat bent alle achievements gaan halen. Ik ben nu Prestige 2 lvl 70 en vind het wel best zo. Ik ben nu ook bezig om alles te unlocken en alle challanges te halen. Sommigen zijn zo moeilijk. Ik wil en ga deze nu toch echt niet meer kwijtraken.eendje schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:36:
ik ben weer geprestiged, en ik ben zo gek om nu alle gun achievements te halen voordat ik weer een prestige level omhoog ga, maar damn dat is traag. Ik heb nu net alle achievements voor de eerste assault rifle en ik ben al level 35... dit gaat wel heel traag. voor de mp5 moet ik nog 39 fmj kills... ik ben lvl70 voordat ik met de famas alle achievements heb..
blup
Hoe kom je daar überhaupt bij??Blue-Tiger schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 00:50:
[...]
Heeft ie wel een multi?oeps... 't is al laat...
Iemand zin om die multi te spelen?
Maar is het wel de moeite waard om te prestigen?
Alle wapens, challenges die ik verdiend heb gaan natuurlijk weg...
Wat zijn de prestige challenges die in de plaats komen?
Als het tegenvalt zit ik er aan te denken om gewoon lvl 70 te blijven, heb ik wel heel veel keus uit wapens en (in mijn ogen) goed gemaakt classes.
Gister ook weer: 4x achter elkaar dood door een AC-130 doordat ik 4x spawn ergens op een open veld.
Toen ging de controller wel effe bijna door de lucht

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
blijf weer net zo hard terugkomen
Heb trouwens voor het eerst een goed potje op de xbox gespeeld met 34 - 3 in TDM wasteland.
Op pc gebeurt me dit regelmatig, maar op de xbox had ik meer uitstagen in de vorm van: 12-18
Eerst keer prestigen is vaak wel goed te doen, je weet dan precies wat je moet, waardoor je punt haalt en je levelt sneller omdat je bij veel wapens enorm veel punten krijgt door Prestige XP punten terwijl je ook voor het standaard levelen xp punten krijgt (bij bv 1000 kills krijg je XP + 1000 kills xp voor de prestige challenge)
Zie:
http://i119.photobucket.com/albums/o132/Gaiaus/scar.jpg
&
http://img197.imageshack.us/img197/5161/preschallenges.jpg
Heb hem zelf een keer voor een andere geregeld. Toen kreeg ik die kist op mijn kop
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik vind van niet, maar dat heb ik al vaker aangegeven. Ik ben een paar maanden terug lvl 70 geworden, alleen geef ik echt geen moer om al die vlaggetjes en andere troep. Ik wil gewoon lekker knallen en zo hoog mogelijk eindigen.dvdkiwi schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 13:35:
Ik zit nu op lvl 68, dus bijna Prestige tijd![]()
Als het tegenvalt zit ik er aan te denken om gewoon lvl 70 te blijven, heb ik wel heel veel keus uit wapens en (in mijn ogen) goed gemaakt classes.
Gister ook weer: 4x achter elkaar dood door een AC-130 doordat ik 4x spawn ergens op een open veld.
Je zal er ook nooit iemand over horen zeuren: throwing knife noob!
dit kan heel simpel met de volgende klasse:Vandread schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 14:47:
Vind het wel een uitdaging om bv 15 throwing knife kills te halen, wisselt een beetje af en het is nog leuk ook!
primary: Riot shield
equipment: throwing knife.
de rest: boeit niet.
Sommige spelers twijfelen nog steeds heel kort even op het moment dat ze een riot-shielder zien. Op dat moment gooi jij je mes. BAM. dood
Depends. Ik ben de eerste keer wel prestige in gegaan voor de challenges. Je krijgt voor ieder wapen 2 extra challenges (1000/2500 kills en 500/1000headshots), voor iedere killstreak waarmee je kills kunt maken, en voor last stand, knife en flashed/stunned kills.dvdkiwi schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 13:35:
Ik zit nu op lvl 68, dus bijna Prestige tijd![]()
Ik vond het toen de moeite wel waard, door de extra challenges. Inmiddels ben ik al zolang 1e prestige level 70 dat ik geloof ik al prestige 3 of 4 had kunnen zijn, maar het levert qua challenges toch niets extra's meer op. Kortom...vooral de eerste keer dus de moeite waard.
Ik vind het ook op mijn knife run klasse bij vlagen heerlijk spelen. Kun je net die afstand mee overbruggen die je met je mes niet gaat halen.pdebie schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 14:50:
[...]
dit kan heel simpel met de volgende klasse:
primary: Riot shield
equipment: throwing knife.
de rest: boeit niet.
Sommige spelers twijfelen nog steeds heel kort even op het moment dat ze een riot-shielder zien. Op dat moment gooi jij je mes. BAM. dood
Tja, als ik er alleen een plaatje voor terug krijg, dan vind ik het echt de moeite niet. Ik ga me dan ook te veel concentreren op zo'n challenge, waardoor ik slechter ga spelen, en het plezier niet meer heb.Vandread schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 14:47:
Vind het wel een uitdaging om bv 15 throwing knife kills te halen, wisselt een beetje af en het is nog leuk ook! Je leert er mooi van en het is een mooi silent wapen, prima voor stille klasses.
Als je er nu akimbo throwing knifes mee unlocked ofzo, kijk, dan doe ik het nog ergens voor.
Ik ben er zelf ook dol op. Maar toch was er laatst iemand die het durfde: "You throwing knife noob"Vandread schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 14:47:
Vind het wel een uitdaging om bv 15 throwing knife kills te halen, wisselt een beetje af en het is nog leuk ook! Je leert er mooi van en het is een mooi silent wapen, prima voor stille klasses.
Kon alleen maar zeggen: "Throwing knife is not noobish, it's a skill."
Overigens loop ik wel zonder shield. Throwing knife zit in mijn knife klasse
[ Voor 6% gewijzigd door TheMe op 20-07-2010 15:15 ]
There is no place like 127.0.0.1
En dan zeker in een run class lijkt me dat wel
Gisteren mijn OMA Pro IV voltooid. Vind het prettiger werken dan Scavenger aangezien je ook ineens kan switchen naar een sniper class
[ Voor 36% gewijzigd door Frostbite op 20-07-2010 16:33 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Je kan beter akimbo usp nemen, knifed net zo snel en meer firepowerSc0rPi0N schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 16:32:
Denk dat ik maar eens ga proberen een tactical knife te unlocken (zelf).
En dan zeker in een run class lijkt me dat wel
Gisteren mijn OMA Pro IV voltooid. Vind het prettiger werken dan Scavenger aangezien je ook ineens kan switchen naar een sniper class
edit: jep: YouTube: MW2: Akimbo USP .45's Knife is BADASS
Dat weten we van je brambram1984 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 15:12:
[...]
Tja, als ik er alleen een plaatje voor terug krijg, dan vind ik het echt de moeite niet. Ik ga me dan ook te veel concentreren op zo'n challenge, waardoor ik slechter ga spelen, en het plezier niet meer heb.
Als je er nu akimbo throwing knifes mee unlocked ofzo, kijk, dan doe ik het nog ergens voor.
Die doelen zijn gewoon wel grappig, shield klasse speciaal maken vind ik niets, zonde van m'n klasses.
Ik heb de knife op m'n silenced AR wapen klasse (OMA/SP/Ninja), daarmee switch ik tussen een RPD/hbs defense klasse e
[ Voor 8% gewijzigd door Vandread op 20-07-2010 16:45 ]
2500 kills? Blijven mijn kills per wapen staan dan of begin je echt weer met 0 kills per wapen en moet je alle attatchments weer gaan unlocken?ElBarto schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 15:09:
[...]
Depends. Ik ben de eerste keer wel prestige in gegaan voor de challenges. Je krijgt voor ieder wapen 2 extra challenges (1000/2500 kills en 500/1000headshots), voor iedere killstreak waarmee je kills kunt maken, en voor last stand, knife en flashed/stunned kills.
Misschien dat ik toch maar prestige ga dan. Ik vind alleen het "kruis" wat je als rang krijgt zo lelijk, iedereen loopt daar al mee
Maar komt ook omdat ik na het halen van de FMJ challenges overschakel op een ander wapen, en die heb ik meestal in de buurt van de 700 kills, dus dan pak ik die 750 kills challenge ook nog even mee.
Voor de Killstreaks speel ik al lang niet meer, het care package voor 4 kills op rij heb ik misschien 1x in de 15 potjes...
zijn die kills niet bijna allemaal kills die je met je guns ook zou kunnen maken? met een granaat kan je nog iemand in een kamer opblazen, met je gooimesje lukt dat nietreemprive schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 15:59:
Ik gebruik praktisch in elke class een throwing knife, in 1 class claymores. Het is wennen maar naar een tijdje maak ik meer kills met mijn throwing knife als met de semtex. Prachtig als iemand naar last stand gaat, snipers die het hogerop zoeken en knife runners.
blup
Als je voor de eerste keer prestiged moet je helemaal opnieuw beginnen. Je moet dus nadat je voor het eerst geprestiged bent 2500 kills per wapen maken.dvdkiwi schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 17:56:
Oh gelukkig... zit nu aan ongeveer 750 kills per wapen. Anders zou het inderdaad heel veel zijn om te halen.
Maar komt ook omdat ik na het halen van de FMJ challenges overschakel op een ander wapen, en die heb ik meestal in de buurt van de 700 kills, dus dan pak ik die 750 kills challenge ook nog even mee.
Voor de Killstreaks speel ik al lang niet meer, het care package voor 4 kills op rij heb ik misschien 1x in de 15 potjes...
Vandaag en gisteren even ffa gedaan omdat ik snel kills wil maken met de TMP, maar wat een stelletje campers zitten daar zeg, ik durf amper de hoek om te lopen, want overal zit wel iemand. Het nadeel is dat ze nu echt overal gaan campen en echt op de meest vreemde plekken zitten. Ik cod4 zaten ze meestal op een paar plekken te campen en was het wel makkelijk om ze te doden of erom heen te lopen, maar nu is het echt een ramp.
Dit topic is gesloten.