Jep gelukkig is er in de resurgence pack nog afwisseling, maar dit is wel pauper....
Daarom heb ik iemand van onze game groep de pack maar gewoon gegeven... (arme student
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Jep gelukkig is er in de resurgence pack nog afwisseling, maar dit is wel pauper....
[ Voor 4% gewijzigd door Frostbite op 15-07-2010 09:35 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Default blanke hetero
off: heb je mij zien zeggen dat ik beter ben dan die persoon?bram1984 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 09:13:
[...]
Je zegt in je vorige post dat je wel eens betere hebt gezien.
Maar chapeau hoor, als je jezelf beter dan hem vindt.
Ik ben nog gewoon level 70, en ik hoef dit gelukkig nu al niet.chimera2 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 10:58:
[...]gister eindelijk prestige 10 behaaldnu hoef ik eindelijk niet weer alles opnieuw te halen
[ Voor 49% gewijzigd door bram1984 op 15-07-2010 11:13 ]
Gaude et aude
Wist je dat de Holographic Sight de terugslag van de M16 aanzienlijk verminderd? Zodra je dit unlockt, kan je het er maar beter opzetten, veel beter!Sc0rPi0N schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 09:35:
Zo ik denk ik mijn M16A4 weer herontdekt heb![]()
![]()
M16A4 + RDS / TMP RDC
Marathon Pro + Stopping Power Pro + Ninja Pro
Luxury travel on a budget - https://jumpseat.be
Thanx ik hoef niet meer zoveel kills nu het zo goed ging.florholvoet schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:54:
[...]
Wist je dat de Holographic Sight de terugslag van de M16 aanzienlijk verminderd? Zodra je dit unlockt, kan je het er maar beter opzetten, veel beter!
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
geldt dat voor alle wapens? dat de HS de terugslag verminderd? Ik zie namelijk verder geen voordelen t.o.v. de RDS.florholvoet schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:54:
[...]
Wist je dat de Holographic Sight de terugslag van de M16 aanzienlijk verminderd? Zodra je dit unlockt, kan je het er maar beter opzetten, veel beter!
Hij is geen goede speler, want hij heeft Commando aan staanVerwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 12:21:
Ik ben het met Bram1984 eens het is inderdaad een goede speler. Ander filmpje van dezelfde speler:
[video]
Nu het filmpje wel afgekeken en is inderdaad wel heel ziek. Sowieso respect dat hij het voor elkaar krijgt op een console...ik bak echt niks van FPS op een console.Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 12:21:
Ik ben het met Bram1984 eens het is inderdaad een goede speler. Ander filmpje van dezelfde speler:
[video]
Default blanke hetero
Verwijderd
Ik heb de tweede nog maar een paar keer gedaan, maar tot nu toe vind ik de eerste leuker.TheBleeder schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 12:44:
[...]
Hij is geen goede speler, want hij heeft Commando aan staan![]()
En is het kopen van het tweede mappack een goed idee?
Ik heb Stimulus wel, maar die vond ik redelijk tegenvallen.
Chris Smoove natuurlijk, alleen die Samual L Jackson stem is een 8 waardbram1984 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:11:
![]()
Je zegt: ik heb betere gezien.
Ik zeg: kom eens met voorbeelden.
[ Voor 23% gewijzigd door Vandread op 15-07-2010 13:43 ]
Mja... Ik snap het niet zo eigenlijk. Van deze jongens wordt gezegd 'wow, die zijn goed!!'. Maar ik zie het er niet echt aan af. Ze hebben gewoon meer geluk. Als ik een pavelow inroep staan er ALTIJD 6 man klaar met rakketjes om hem uit de lucht te schieten. En dan maak ik dus geen grapje. Zelfde met de harrier, die wordt ook altijd zo uit de lucht geknald.Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 12:21:
[video]
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
'goed' ben je niet als je een 25-streak maakt maar als je een goede aim hebt. Die tweede knakker heeft echt een slechte aim want in het begin ziet ie wel 10 man en schiet er misschien drie neer, rest mist hij alles. Die eerste knakker daar in tegen heeft wel een goede aim want die maakt gewoon loep zuivere kills. Verder kun je altijd wel filmpjes opnemen en keer hopen dat je keer streak maakt maar overall moet je gewoon een goede k/d hebben. Die van mij is momenteel boven de 2 geloof ik en die van mijn maat boven de 4. We spelen ook bijna altijd samen, scheelt misschien ook wel iets. We staan ook altijd in de top 3 samen en winnen 9 v d 10 potjes met scores als 20-2 of 30-3. Ik tube meestal of pn90+shotgun en hij sniped veel.bram1984 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 13:34:
Sorry, maar dit filmpje vind ik niet echt sterk. De eerste 3/4 minuten gaat ie achter elkaar dood. Daarnaast doet ie eigenlijk alleen maar TDM spelen.
[ Voor 12% gewijzigd door NeoMe op 15-07-2010 13:40 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Verwijderd
Inderdaad. Wel leuk commentaar enzo, maar boeiende gameplay is het niet.bram1984 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 13:34:
Sorry, maar dit filmpje vind ik niet echt sterk. De eerste 3/4 minuten gaat ie achter elkaar dood. Daarnaast doet ie eigenlijk alleen maar TDM spelen.
[ Voor 15% gewijzigd door bram1984 op 15-07-2010 13:50 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Vandread op 15-07-2010 14:05 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 13:49:
De enige echte pro is Elpresador: YouTube: BEASTING IN MW2,LIKE A GOD
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2010 14:05 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Vandread op 15-07-2010 14:25 ]
Z'n eerste gameplay video's zijn het beste, z'n laatste zijn wat minder leuk.Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 13:49:
Haha, dat stukje over die boekenwinkel, geniaal.Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 13:49:
Die man snapt het ten minste. Hij speelt voor z'n plezier en heeft schijt aan z'n k/d.superbassie schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:27:
[...]
Z'n eerste gameplay video's zijn het beste, z'n laatste zijn wat minder leuk.
Op Machinima zitten wel wat goede spelers, Ken Burton bv. met een k/d ratio van 0.57
PC spelers die filmpjes maken zijn er bijna niet. De bekendste is denk ik Jaheezy, sinds kort heeft 'ie ook een Machinima contract.Vandread schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 13:54:
Wanneer komt iemand met PC spelers? Behalve grappige filmpjes heb ik verder bar weinig met console spelers
(zit op de zaak, kan verder niet luisteren)
Ik ken nog zo'n PC speler die dat doet, maar die doet het met puur throwing Knife montages..superbassie schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:36:
[...]
PC spelers die filmpjes maken zijn er bijna niet. De bekendste is denk ik Jaheezy, sinds kort heeft 'ie ook een Machinima contract.
Je krijgt zo wel snel de indruk dat 90% van de mensen MW2 op de console speelt.
Dat is ook een prestatie op zich, elk potje op je flikker krijgen en toch zo vrolijk blijven. Doen niet veel mensen hem na denk ik.Tjoekie schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:34:
[...]
Die man snapt het ten minste. Hij speelt voor z'n plezier en heeft schijt aan z'n k/d.
ik heb ook niet elk potje een positieve k/d ratio, maar ik vermaak me nog steeds opperbest met de game.superbassie schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:44:
[...]
Dat is ook een prestatie op zich, elk potje op je flikker krijgen en toch zo vrolijk blijven. Doen niet veel mensen hem na denk ik.
Achievements kwamen toch ook eerst op de consolesuperbassie schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:36:
Misschien is het OnlyUseKnife of ONLYUSEmeBLADE. Geen idee of ze op de PC spelen.ReFresh F5 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:39:
[...]
Ik ken nog zo'n PC speler die dat doet, maar die doet het met puur throwing Knife montages..
Echt de ziekste throwing knife kills die ik ooit heb gezien, 360s en alles..vraag me af hoe dat werkt op de PC![]()
Ben zijn naam vergeten...Volgens mij heeft hij ook al eens iets op machinima gehad..
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Vrolijk blijven? Kijk het filmpje even, zou ik zeggen.superbassie schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:44:
[...]
Dat is ook een prestatie op zich, elk potje op je flikker krijgen en toch zo vrolijk blijven. Doen niet veel mensen hem na denk ik.
Ik denk dat een console ook makkelijker is wat betreft het maken van opnames, kan er naast zitten.superbassie schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:36:
[...]
PC spelers die filmpjes maken zijn er bijna niet. De bekendste is denk ik Jaheezy, sinds kort heeft 'ie ook een Machinima contract.
Daar heb ik echt respect voor.pdebie schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:56:
[...]
ik heb ook niet elk potje een positieve k/d ratio, maar ik vermaak me nog steeds opperbest met de game.
Ik geniet gewoon dubbel van elke kill die ik maak![]()
Denk ook dat dat het is ja. Als je zo'n PVR of iets dergelijks gebruikt merk je dat niet tijdens gamen maar als ik FRAPS gebruik loopt het gewoon net ff wat minder.reemprive schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 15:37:
[...]
Ik denk dat een console ook makkelijker is wat betreft het maken van opnames, kan er naast zitten.
is everything cool?
Dat zou ik liever hebben voor de PC, vreet geen resources.Vandread schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 15:45:
Moet je een los capture apparaatje voor kopen, terwijl je op de PC gewoon FRAPS kan gebruiken (vreet wel ruimte)
Ik heb er 2 gehaaldFREAKJAM schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 16:23:
TheMarkOfJ is nog altijd de beste MW2 speler in mijn ogen.
Gast haalt bijv ook 3 nukes in 1 potje, doe dat maar eens na.
Ik weet niet of Fraps (volledig) veel impact heeft op je game performance maar ik geloof van wel. Er zijn ook gratis alternatieven te verkrijgen die fantastisch werken, bijvoorbeeld WeGame, die wilde ik jullie even niet onthouden. Ik heb het zelf gebruikt voor m'n qs montage en het werkt fantastisch en simpel, zonder enig merkbare impact in framerates (gewoon steady 60 fps)Vandread schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 15:45:
Moet je een los capture apparaatje voor kopen, terwijl je op de PC gewoon FRAPS kan gebruiken (vreet wel ruimte)
Met Wegame heb ik geen geluidBlue-Tiger schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 16:35:
[...]
Ik weet niet of Fraps (volledig) veel impact heeft op je game performance maar ik geloof van wel. Er zijn ook gratis alternatieven te verkrijgen die fantastisch werken, bijvoorbeeld WeGame, die wilde ik jullie even niet onthouden. Ik heb het zelf gebruikt voor m'n qs montage en het werkt fantastisch en simpel, zonder enig merkbare impact in framerates (gewoon steady 60 fps)
Er bestaat geen beste speler als je hackers niet meetelt. Zij zouden vrijwel altijd moeten ownen en een regular "goede"speler kan ook wel eens een slecht potje spelen, zij laten dan ook hun beste potjes op film zienreemprive schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 16:33:
[...]
Ik heb er 2 gehaaldEr is overigens een tweaker hier die er ook wel eens 3 hebt gehaald.
Ik denk dat "de beste" speler niet bestaat in MW2. Ten eerste zijn er veel gametypes, ten tweede verschillende wapens waarmee je kan ownen en last but not least 3 verschillende platformen. Dan nog, wat zijn de criteria die bepalen hoe goed iemand is?
Dat zou wel moeten. Kijk eens bij Settings -> Recording options -> Sound recording
[ Voor 24% gewijzigd door Fid3lity op 15-07-2010 16:39 ]
Leuk, maar slechte tegenstanders. Ik was in het begin allang een paar keer vanuit de roltrappen geknifed. Er komt niemand van die kant....FREAKJAM schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 16:23:
TheMarkOfJ is nog altijd de beste MW2 speler in mijn ogen.
Gast haalt bijv ook 3 nukes in 1 potje, doe dat maar eens na.
Default blanke hetero
Meestal is dat degene waarop je hebt leren spelen. Ik vind de XBOX versie fijner omdat ik die vanaf het begin aan gewend ben. Ik denk dat als ik op een PS3 begonnen was, ik die controller fijner zou vinden.superbassie schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 17:35:
Wat vinden jullie eigenlijk de fijnste controller voor FPS games, die van de 360 of de PS3?
[ Voor 27% gewijzigd door Tjoekie op 15-07-2010 17:54 ]
Oneens, eerst altijd een PS gehad...nu xbox360 en controller vind ik een stuk fijner. Hij is ergonomischer en ligt beter in de hand vind ik. Als je een potje speelt maakt het niet uit, maar na zes uur merk je het wel.Tjoekie schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 17:42:
[...]
Meestal is dat degene waarop je hebt leren spelen. Ik vind de XBOX versie fijner omdat ik die vanaf het begin aan gewend ben. Ik denk dat als ik op een PS3 begonnen was, ik die controller fijner zou vinden.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ik wil hier niet zitten opscheppen maar als ik FreeForAll speel win ik toch echt 95% van alle games die ik speel en dan maakt het mij echt niet uit met welk wapen ik schiet.Blue-Tiger schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 16:36:
[...]
Er bestaat geen beste speler als je hackers niet meetelt. Zij zouden vrijwel altijd moeten ownen en een regular "goede"speler kan ook wel eens een slecht potje spelen, zij laten dan ook hun beste potjes op film zienEr zijn dus ook geen criteria te bedenken voor het beoordelen van een speler IMO.,
[...]
Verwijderd
Online shooters speel ik op de PS3, ben daar al zo aan gewend.. Spellen als CoD, Killzone, Resistance etc. Op de 360 speel ik eigenlijk nooit online. Heb wel beide Gears delen en Halo 3, en die besturen prima met de 360 controller. Vind beide controllers goed, maar de 360 controller voelt op een hoop fronten wel fijner.superbassie schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 17:35:
Wat vinden jullie eigenlijk de fijnste controller voor FPS games, die van de 360 of de PS3?
Ik heb zelf een PS3, en heb één keer bij mijn zwager kort op de 360 gespeeld, en ik moet toegeven: ik vind de 360 véél fijner.superbassie schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 17:35:
"Als de computer de helft van het aimen al doet..." Dat moet je met toch even uitleggen want het slaat imo nergens op...Langras schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 18:31:
[...]
Ik wil hier niet zitten opscheppen maar als ik FreeForAll speel win ik toch echt 95% van alle games die ik speel en dan maakt het mij echt niet uit met welk wapen ik schiet.
Tevens hoe kan je voor de x360 en PS nou echt goed zijn als de computer de helft van het aimen al doet..
Uhm denk het niet probeer d_langras is
Ahja, die FPS Freek knopjes heb ik er ook opzitten. Niet dat ik er beter op geworden ben, maar goed.Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 19:01:
[...]
Online shooters speel ik op de PS3, ben daar al zo aan gewend.. Spellen als CoD, Killzone, Resistance etc. Op de 360 speel ik eigenlijk nooit online. Heb wel beide Gears delen en Halo 3, en die besturen prima met de 360 controller. Vind beide controllers goed, maar de 360 controller voelt op een hoop fronten wel fijner.
Dus daarom heb ik m'n Dualshock 3 wat aangepast. Heb er Realtriggers op gezet en op de rechterstick zo'n FPS Freek dingetje (op de linkerstick is het kut). En zo vind ik het wel een prima controller
Verwijderd
Kan niet.Blue-Tiger schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 19:09:
[...]Heb het zelf nog nooit voor elkaar gekregen om legitiem een nuke te halen... Een keer in een modded server, waar de nuke het centrale capture point was in *mapnaam... vergeten* en een keer in een emergency airdrop, dat verwacht je ook nooit, right?
Oke oke is mischien wat overdreven maar je blijft toch zeker een beetje plakken als je in de beurt komt.Blue-Tiger schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 19:09:
[...]
"Als de computer de helft van het aimen al doet..." Dat moet je met toch even uitleggen want het slaat imo nergens op...
Verwijderd
Ik was host...Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 20:51:
Nee, het kan gewoon niet. Zo is de game gewoon geprogrammeerd. Als je een keer een nuke uit een pakketje hebt zien komen klopt er iets niet, modded server of wat dan ook.
Als je console commands kan uitvoeren dan kan het wel. Het is gewoon een simpel commando, iets als "scr_airdrop_mega_nuke <kans hier>". Als je op alterIWnet speelt heb je de console erbij en met wat hacks kun je zo'n commando's dan uitvoeren. De kans staat normaal gewoon op 0, vandaar dat het officieel niet kan, maar als je toegang hebt tot de console kun je het dus gewoon op 100% zetten ofzo, dan krijg je gewoon 4 nukes in je EAD. Ik zou niet weten hoe je toegang krijgt tot de console, maar als je die modded servers af en toe ziet dan lijkt me dat niet heel moeilijk.Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 20:51:
Nee, het kan gewoon niet. Zo is de game gewoon geprogrammeerd. Als je een keer een nuke uit een pakketje hebt zien komen klopt er iets niet, modded server of wat dan ook.
Verwijderd
Ja dat bedoel ik dus. Het kan officieel niet, maar er zijn altijd van die mensen die overal mee sjoemelen en het uiteindelijk voor elkaar krijgen, op de PC kan zo'n beetje alles. Maar (gelukkig) zie je dat soort dingen niet op de PS3, omdat het gewoon niet kan.NickThissen schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 23:25:
[...]
Als je console commands kan uitvoeren dan kan het wel. Het is gewoon een simpel commando, iets als "scr_airdrop_mega_nuke <kans hier>". Als je op alterIWnet speelt heb je de console erbij en met wat hacks kun je zo'n commando's dan uitvoeren. De kans staat normaal gewoon op 0, vandaar dat het officieel niet kan, maar als je toegang hebt tot de console kun je het dus gewoon op 100% zetten ofzo, dan krijg je gewoon 4 nukes in je EAD. Ik zou niet weten hoe je toegang krijgt tot de console, maar als je die modded servers af en toe ziet dan lijkt me dat niet heel moeilijk.
Kan officieel niet.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2010 02:14 ]
Oké. Zinloze discussie dus wat mij betreft eindigt dat hier.Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 02:13:
[...]
Kan officieel niet.
Bullshit hacks en weet ik het wat, daar gaat het niet om.
[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 16-07-2010 03:10 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2010 07:27 ]
Heb je een bron?Blue-Tiger schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 02:24:
[...]
Oké. Zinloze discussie dus wat mij betreft eindigt dat hier.
[ Voor 95% gewijzigd door Vandread op 16-07-2010 09:27 ]
Valt naar beneden, heb het ook wel eens meegemaakt, alleen liep er toen maar 1 persoon in, en dat later in het potje.Vandread schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 09:13:
Hoe de hell ... die 2ekomt een claymore zover met DC
of valt de claymore naar beneden?
Claymores zijn awesomeVandread schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 09:13:
Hoe de hell ... die 2ekomt een claymore zover met DC
of valt de claymore naar beneden?
[...]
Heb je een bron?
Zelf gezien hebben lijkt me dat het nog steeds niet dat het compleet legit is.
Tussen mij en m'n game matties zitten +2000 uur ... en die hebben dat nog nooit gezien.
M'n huisgenoot zou in de lucht springen, die wil graag een nuke maar heeft er nooit een gehad, wel 5 EMP's uit pakjes ( richting de 200 uur oid)
Eeuuh...Ik heb op de Xbox heel vaak dat ik een game verlaat en vervolgens 6x in dezelfde game wordt gegooid...zeer irritant...Ik leave dan niet vanwege cheaters maar vanwege de map...NickThissen schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 16:40:
Man wat kan dit spel af en toe irritant zijn... Zit je bij een cheater, leave je, kom je tot 6 keer toe in dezelfde server terugWat een onzin is dat man, was het zo moeilijk om iets in te bouwen dat dat niet kon? Heb ik op de xbox nog NOOIT meegemaakt, ik weet zeker dat het daar niet kan. Op de pc gebeurd het bijna elke keer...
Nee, Holographic sight doet normaal niets anders behalve bij:pdebie schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 12:42:
[...]
geldt dat voor alle wapens? dat de HS de terugslag verminderd? Ik zie namelijk verder geen voordelen t.o.v. de RDS.
Luxury travel on a budget - https://jumpseat.be
Verwijderd
Verandert ook de recoil op andere wapens, niet alleen op de M16.florholvoet schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 20:29:
[...]
Nee, Holographic sight doet normaal niets anders behalve bij:
M16A4: aanzienlijk minder recoil
FAL: meer damage
Raar, maar waar!
Verwijderd
Dit ga je nog wel vaker meemakendvdkiwi schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 03:06:
Het spawnen werkt ook niet altijd even goed...
Was ik vanavond afgeknald, spawn ik bij diezelfde gast recht voor z´n neus... boem, weer dood.
Vooral op kleine maps is het echt een drama. Op Derail / Wasteland etc. heb ik er zelden last van. Wel logisch dat je vaak naast een vijand spawnt op kleine maps, maar het is zooooooo irritant.dvdkiwi schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 03:17:
Inderdaad...
Gebeurt vaker dat ik spawn in de buurt van een vijand, en dan meestal met de rug er naartoe.
Maar aan de andere kant wel goed dat er geen vaste spawnpunten zijn, in bv killzone en BFBC2 wordt te veel gespwan-camped. Hyper-irritant dat.
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
blup
[ Voor 16% gewijzigd door NeoMe op 17-07-2010 14:45 ]
Verwijderd
Okay maar buiten jou nukes.NeoMe schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 13:16:
Net twee nukes achter elkaar gehaald, toen potje niet en nu weer één hoe vet ... harriers - ac130 - nuke.
Drie nukes in vier potjes ...![]()
Helaas maakte ik niet veel kills met mijn ac130 dus moest ik de laatste 6 nog gewoon zelf doen. Hij werd snel uit de lucht geschoten en was op een level waar ze niet veel buiten lopen.
Heb hem trouwens twee keer gehaald met tuben op domination ground war. De andere keer was met pn90+aa12 ...
Met een nuke wint je team altijd...Verwijderd schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 18:45:
[...]
Okay maar buiten jou nukes.
Heeft jou team gewonnen? oftewel heb je punten gecaptured? Of heb je team death-match gespeeld in je eentje.
Tijdje geleden veel last van gehad. Dacht al dat ik steeds gekicked werd ofzo. Nu niet zo vaak meer last van moet ik zeggen...reemprive schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 21:48:
Heeft iemand anders last van telkens de melding "steam connection failed" waardoor je uit een game wordt geknikkerd?
Gaude et aude
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq