Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Jep gelukkig is er in de resurgence pack nog afwisseling, maar dit is wel pauper....
Daarom heb ik iemand van onze game groep de pack maar gewoon gegeven... (arme student ;)) anders moesten we iets anders doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Zo ik denk ik mijn M16A4 weer herontdekt heb :o _/-\o_

M16A4 + RDS / TMP RDC
Marathon Pro + Stopping Power Pro + Ninja Pro

Gisteren gewoon 2 kogels om een kill te maken!
En zelf van die knifers knal je gewoon als ze voor je staan af :o

I Like!

[ Voor 4% gewijzigd door Frostbite op 15-07-2010 09:35 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Gister weer lekker aan het snipen geweest. Thermal is toch wel heerlijk ^^ Alleen nog even wat skills krijgen met mijn secondary, dat zal wel wat deaths schelen. Ook mijn claymore maar weer in gebruik genomen want met die throwing knife kan ik niet zoveel :D Hoewel het wel tof is als je iemand ermee raakt van ver af.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
bram1984 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 09:13:
[...]

Je zegt in je vorige post dat je wel eens betere hebt gezien. 8)7

Maar chapeau hoor, als je jezelf beter dan hem vindt. O-)
off: heb je mij zien zeggen dat ik beter ben dan die persoon?
on:de m16 is inderdaad een lekker wapen voor short en long range :)
gister eindelijk prestige 10 behaald :) nu hoef ik eindelijk niet weer alles opnieuw te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:/

Je zegt: ik heb betere gezien.

Ik zeg: kom eens met voorbeelden.

Vervolgens zeg jij weer: Denk je dat ik alle potjes opneem die ik speel.

Dus indirect zeg je inderdaad dat je beter bent ja, aangezien je met die voorbeelden verwijst naar potjes die je zelf speelt.
chimera2 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 10:58:
[...]gister eindelijk prestige 10 behaald :) nu hoef ik eindelijk niet weer alles opnieuw te halen
Ik ben nog gewoon level 70, en ik hoef dit gelukkig nu al niet. :)

[ Voor 49% gewijzigd door bram1984 op 15-07-2010 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 19:55
Ik vind die gozer ook niet goed. Alleen die manier van spelen geeft al aan wat voor een figuur het is. Op de grond gaan liggen als iemand schiet, en de sensitivity omhoog gooien naar 10 waarschijnlijk. Dit soort mannetjes vreten we op de 360 gewoon op.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
chek deze :)

YouTube: Sound of Modern Warfare 2
mijn nieuwe ringtone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florholvoet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 11:15

florholvoet

aka F0x.be

Sc0rPi0N schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 09:35:
Zo ik denk ik mijn M16A4 weer herontdekt heb :o _/-\o_

M16A4 + RDS / TMP RDC
Marathon Pro + Stopping Power Pro + Ninja Pro
Wist je dat de Holographic Sight de terugslag van de M16 aanzienlijk verminderd? Zodra je dit unlockt, kan je het er maar beter opzetten, veel beter!

Luxury travel on a budget - https://jumpseat.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

florholvoet schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:54:
[...]

Wist je dat de Holographic Sight de terugslag van de M16 aanzienlijk verminderd? Zodra je dit unlockt, kan je het er maar beter opzetten, veel beter!
Thanx ik hoef niet meer zoveel kills nu het zo goed ging.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het met Bram1984 eens het is inderdaad een goede speler. Ander filmpje van dezelfde speler:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=QcWWCo0m4Po]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:13
florholvoet schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:54:
[...]

geldt dat voor alle wapens? dat de HS de terugslag verminderd? Ik zie namelijk verder geen voordelen t.o.v. de RDS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:14
Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 12:21:
Ik ben het met Bram1984 eens het is inderdaad een goede speler. Ander filmpje van dezelfde speler:

[video]
Hij is geen goede speler, want hij heeft Commando aan staan 8)7

En is het kopen van het tweede mappack een goed idee?
Ik heb Stimulus wel, maar die vond ik redelijk tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

[video]
Nu het filmpje wel afgekeken en is inderdaad wel heel ziek. Sowieso respect dat hij het voor elkaar krijgt op een console...ik bak echt niks van FPS op een console.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal best een aardige speler zijn. Maar dat sommigen hier dat 'ziek' goed vinden of zoals Bram zelfs zei: 'een van de beste spelers die ik ooit ben tegengekomen op Youtube'... Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, ik vind het toffe gameplay. Ik heb er ook specifiek bij vermeld: voor de liefhebber. Als mensen zeggen dat ze nog veel betere gezien hebben, prima. Dan moet ik wellicht wat beter zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheBleeder schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 12:44:
[...]

Hij is geen goede speler, want hij heeft Commando aan staan 8)7

En is het kopen van het tweede mappack een goed idee?
Ik heb Stimulus wel, maar die vond ik redelijk tegenvallen.
Ik heb de tweede nog maar een paar keer gedaan, maar tot nu toe vind ik de eerste leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Vind de positionering van die kerel, waar die staat etc bijzonder brak, hij heeft echt mazzel met nukes.... op de pc hij al tig keer neergemaaid alstie tegen mij en m'n matties speelde ;)
bram1984 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:11:
:/

Je zegt: ik heb betere gezien.

Ik zeg: kom eens met voorbeelden.
Chris Smoove natuurlijk, alleen die Samual L Jackson stem is een 8 waard :+
YouTube: COD MW2 - Spawn Trapped Nuke + Dual Perspective
Youtube wants you to get the nuke luke!

[ Voor 23% gewijzigd door Vandread op 15-07-2010 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry, maar dit filmpje vind ik niet echt sterk. De eerste 3/4 minuten gaat ie achter elkaar dood. Daarnaast doet ie eigenlijk alleen maar TDM spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Nu online

beany

Meeheheheheh

[video]
Mja... Ik snap het niet zo eigenlijk. Van deze jongens wordt gezegd 'wow, die zijn goed!!'. Maar ik zie het er niet echt aan af. Ze hebben gewoon meer geluk. Als ik een pavelow inroep staan er ALTIJD 6 man klaar met rakketjes om hem uit de lucht te schieten. En dan maak ik dus geen grapje. Zelfde met de harrier, die wordt ook altijd zo uit de lucht geknald.

En als ik in 1 gebied blijf hangen(zoals die jongen in het filmpje ook doet) dan heb ik altijd binnen no time tig granaten of tube's op mijn bolletje.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet jaloers of zo. Maar ik denk dat je die jongens niet zoveel moet bewonderen, maar eerder zijn tegenstanders moet uitlachen ;)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

bram1984 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 13:34:
Sorry, maar dit filmpje vind ik niet echt sterk. De eerste 3/4 minuten gaat ie achter elkaar dood. Daarnaast doet ie eigenlijk alleen maar TDM spelen.
'goed' ben je niet als je een 25-streak maakt maar als je een goede aim hebt. Die tweede knakker heeft echt een slechte aim want in het begin ziet ie wel 10 man en schiet er misschien drie neer, rest mist hij alles. Die eerste knakker daar in tegen heeft wel een goede aim want die maakt gewoon loep zuivere kills. Verder kun je altijd wel filmpjes opnemen en keer hopen dat je keer streak maakt maar overall moet je gewoon een goede k/d hebben. Die van mij is momenteel boven de 2 geloof ik en die van mijn maat boven de 4. We spelen ook bijna altijd samen, scheelt misschien ook wel iets. We staan ook altijd in de top 3 samen en winnen 9 v d 10 potjes met scores als 20-2 of 30-3. Ik tube meestal of pn90+shotgun en hij sniped veel.

Als we winnen met 7500-1400 dan denk ik niet dat ik heel goed ben, denk ik eerder dat de tegenstander er gewoon echt niks van bakt.

Hier zijn wel gewoon echt goed spelers te vinden:
YouTube: Kanaal van machinima

[ Voor 12% gewijzigd door NeoMe op 15-07-2010 13:40 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 13:34:
Inderdaad. Wel leuk commentaar enzo, maar boeiende gameplay is het niet.

Ik ken wel wat zieke spelers.. zal een paar YT pagina's of filmpjes posten hier binnenkort, ben er nu ff te lui voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Vind hem ook niet goed, zowiezo vind ik "aim" op consoles een relatief begrip....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze is echt irritant. Hysterische mensen die een nuke krijgen:

http://www.youtube.com/us...E6D5A4D6973/2/wof-MAJeodc

Hoe zijn die video tags ook alweer?

[ Voor 15% gewijzigd door bram1984 op 15-07-2010 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De enige echte pro is Elpresador: YouTube: BEASTING IN MW2,LIKE A GOD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Pfff..... net dit spel voor het eerst geïnstalleerd en wow heftig zeg. Amper een uur gespeeld en lekker genoten van die sneeuwscooter.

Verbaaste me dat het zo goed ging. Ik speel normaal namelijk nooit schooters en het enige wat ik ooit heb aangeraakt is Battlefield 2 en 1942. (Ongeveer 1-2 jaar geleden.)

Dit was dus zeker wel andere koek en ik ben nogsteeds verbaasd dat ik niet telkens ben geschokken zoals ik vroeger wel zou doen bij een shooter.

Leuk spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Wanneer komt iemand met PC spelers? Behalve grappige filmpjes heb ik verder bar weinig met console spelers
(zit op de zaak, kan verder niet luisteren :P)

[ Voor 18% gewijzigd door Vandread op 15-07-2010 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_O_ Juist! Deze vent is echt een koning met z'n commentaar :)

Trouwens als het gaat om snipen vind ik M40A3 Predator nog steeds aan de top. Op deze channel staan zijn 'episodes': YouTube: Kanaal van Koncealed1122

Hij heeft er ondertussen al 31 ofzo. Deze gozer sniped als een koning. En het zijn geen moment opnames, hij heeft al zoveel footage laten zien, hij speelt gewoon elke pot zo. Mooie quickscopes, dragscopes.. ook no-scopes, maar dat boeit me nooit zo.

Wat vinden jullie eigenlijk van deze montage: YouTube: Hook, Line and Sinker | The Trout 91. Ken de speler eigenlijk niet, maar de gameplay is niet slecht en de editing is wel netjes gedaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2010 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Vind bv dit wel knap op de pc:
YouTube: MW2 PC Sniper Montage "Fickle" Yeti On Duty
Je ziet het daar ook fout gaan, komen ook meer shotgun kills voorbij, die zie ik op de console niet zoveel, vooral geen spas.

(ja die 360kills zijn natuurlijk wel onzin....)

[ Voor 7% gewijzigd door Vandread op 15-07-2010 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Z'n eerste gameplay video's zijn het beste, z'n laatste zijn wat minder leuk.

Op Machinima zitten wel wat goede spelers, Ken Burton bv. met een k/d ratio van 0.57 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
superbassie schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:27:
[...]

Z'n eerste gameplay video's zijn het beste, z'n laatste zijn wat minder leuk.

Op Machinima zitten wel wat goede spelers, Ken Burton bv. met een k/d ratio van 0.57 :+
Die man snapt het ten minste. Hij speelt voor z'n plezier en heeft schijt aan z'n k/d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Vandread schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 13:54:
Wanneer komt iemand met PC spelers? Behalve grappige filmpjes heb ik verder bar weinig met console spelers
(zit op de zaak, kan verder niet luisteren :P)
PC spelers die filmpjes maken zijn er bijna niet. De bekendste is denk ik Jaheezy, sinds kort heeft 'ie ook een Machinima contract.
Je krijgt zo wel snel de indruk dat 90% van de mensen MW2 op de console speelt. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

superbassie schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:36:
[...]

PC spelers die filmpjes maken zijn er bijna niet. De bekendste is denk ik Jaheezy, sinds kort heeft 'ie ook een Machinima contract.
Je krijgt zo wel snel de indruk dat 90% van de mensen MW2 op de console speelt. :o
Ik ken nog zo'n PC speler die dat doet, maar die doet het met puur throwing Knife montages..

Echt de ziekste throwing knife kills die ik ooit heb gezien, 360s en alles..vraag me af hoe dat werkt op de PC :P

Ben zijn naam vergeten...Volgens mij heeft hij ook al eens iets op machinima gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Tjoekie schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:34:
[...]

Die man snapt het ten minste. Hij speelt voor z'n plezier en heeft schijt aan z'n k/d.
Dat is ook een prestatie op zich, elk potje op je flikker krijgen en toch zo vrolijk blijven. Doen niet veel mensen hem na denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:13
superbassie schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:44:
[...]

Dat is ook een prestatie op zich, elk potje op je flikker krijgen en toch zo vrolijk blijven. Doen niet veel mensen hem na denk ik. :)
ik heb ook niet elk potje een positieve k/d ratio, maar ik vermaak me nog steeds opperbest met de game.
Ik geniet gewoon dubbel van elke kill die ik maak :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Achievements kwamen toch ook eerst op de console ;) Console spelers houden gewoon van braggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
ReFresh F5 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:39:
[...]

Ik ken nog zo'n PC speler die dat doet, maar die doet het met puur throwing Knife montages..

Echt de ziekste throwing knife kills die ik ooit heb gezien, 360s en alles..vraag me af hoe dat werkt op de PC :P

Ben zijn naam vergeten...Volgens mij heeft hij ook al eens iets op machinima gehad..
Misschien is het OnlyUseKnife of ONLYUSEmeBLADE. Geen idee of ze op de PC spelen.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
360 is echt lastig op de PC met throwing knifes(buiten het feit dat het natuurlijk onzin is :) ). Ik denk dat het ermee te maken heeft dat je op een console de stick naar buiten gedrukt kan houden en met de muis in een behoorlijk rechte lijn met een vaste snelheid moet verplaatsen. Ik zie wel eens mensen oefenen, zelf doe ik het nooit. Wat ik wel cool vind om te doen bij kill nr 30 in FFA is met een sprong 180 graden draaien en dan iemand die zich een verdieping lager bevind raken met een throwing knife of sniperschot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superbassie schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:44:
[...]

Vrolijk blijven? Kijk het filmpje even, zou ik zeggen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik denk dat een console ook makkelijker is wat betreft het maken van opnames, kan er naast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Moet je een los capture apparaatje voor kopen, terwijl je op de PC gewoon FRAPS kan gebruiken (vreet wel ruimte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
pdebie schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:56:
[...]

ik heb ook niet elk potje een positieve k/d ratio, maar ik vermaak me nog steeds opperbest met de game.
Ik geniet gewoon dubbel van elke kill die ik maak :+ :D
Daar heb ik echt respect voor.
Wat ik haat van mezelf is dat ik altijd zo gefrustreerd raak, zeker met games. :(
reemprive schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 15:37:
[...]

Ik denk dat een console ook makkelijker is wat betreft het maken van opnames, kan er naast zitten.
Denk ook dat dat het is ja. Als je zo'n PVR of iets dergelijks gebruikt merk je dat niet tijdens gamen maar als ik FRAPS gebruik loopt het gewoon net ff wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:12

FREAKJAM

"MAXIMUM"

TheMarkOfJ is nog altijd de beste MW2 speler in mijn ogen.
Gast haalt bijv ook 3 nukes in 1 potje, doe dat maar eens na.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 15:45:
Moet je een los capture apparaatje voor kopen, terwijl je op de PC gewoon FRAPS kan gebruiken (vreet wel ruimte)
Dat zou ik liever hebben voor de PC, vreet geen resources.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Zal eens testen of FRAPS inpact heeft.... maar denk dat ik daar niet zoveel last van heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FREAKJAM schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 16:23:
Ik heb er 2 gehaald :) Er is overigens een tweaker hier die er ook wel eens 3 hebt gehaald.

Ik denk dat "de beste" speler niet bestaat in MW2. Ten eerste zijn er veel gametypes, ten tweede verschillende wapens waarmee je kan ownen en last but not least 3 verschillende platformen. Dan nog, wat zijn de criteria die bepalen hoe goed iemand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Vandread schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 15:45:
Ik weet niet of Fraps (volledig) veel impact heeft op je game performance maar ik geloof van wel. Er zijn ook gratis alternatieven te verkrijgen die fantastisch werken, bijvoorbeeld WeGame, die wilde ik jullie even niet onthouden. Ik heb het zelf gebruikt voor m'n qs montage en het werkt fantastisch en simpel, zonder enig merkbare impact in framerates (gewoon steady 60 fps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blue-Tiger schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 16:35:
[...]

Ik weet niet of Fraps (volledig) veel impact heeft op je game performance maar ik geloof van wel. Er zijn ook gratis alternatieven te verkrijgen die fantastisch werken, bijvoorbeeld WeGame, die wilde ik jullie even niet onthouden. Ik heb het zelf gebruikt voor m'n qs montage en het werkt fantastisch en simpel, zonder enig merkbare impact in framerates (gewoon steady 60 fps)
Met Wegame heb ik geen geluid :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

reemprive schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 16:33:
[...]

Ik heb er 2 gehaald :) Er is overigens een tweaker hier die er ook wel eens 3 hebt gehaald.

Ik denk dat "de beste" speler niet bestaat in MW2. Ten eerste zijn er veel gametypes, ten tweede verschillende wapens waarmee je kan ownen en last but not least 3 verschillende platformen. Dan nog, wat zijn de criteria die bepalen hoe goed iemand is?
Er bestaat geen beste speler als je hackers niet meetelt. Zij zouden vrijwel altijd moeten ownen en een regular "goede"speler kan ook wel eens een slecht potje spelen, zij laten dan ook hun beste potjes op film zien ;) Er zijn dus ook geen criteria te bedenken voor het beoordelen van een speler IMO.,
reemprive schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 16:35:
[...]

Met Wegame heb ik geen geluid :S
Dat zou wel moeten. Kijk eens bij Settings -> Recording options -> Sound recording ;)

Oh, dat zou wel betekenen dat je gelimiteerd bent aan 30 fps, my bad... Maar so far nog geen last van gehad opzicht. Je kunt tegelijk prima Fraps draaiend hebben om het te controleren (weet het even niet meer zeker), dit komt niet op de filmpjes te staan.

[ Voor 24% gewijzigd door Fid3lity op 15-07-2010 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

FREAKJAM schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 16:23:
Leuk, maar slechte tegenstanders. Ik was in het begin allang een paar keer vanuit de roltrappen geknifed. Er komt niemand van die kant....

Hij heeft constant de kans op één positie te blijven aimen en staan.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit net een filmpje op Rundown van die MarkofJ te kijken, en z'n tegenstanders blijven achter elkaar als kippen zonder kop over het bruggetje rechts rennen. Daarnaast blijven ook al z'n tegenstanders, tijdens z'n AC130s, op dezelfde plek spawnen. Waarom heb ik dat nooit.

Hij is overigens wel erg goed, dat staat buiten kijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Wat vinden jullie eigenlijk de fijnste controller voor FPS games, die van de 360 of de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Niet online
superbassie schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 17:35:
Wat vinden jullie eigenlijk de fijnste controller voor FPS games, die van de 360 of de PS3?
Meestal is dat degene waarop je hebt leren spelen. Ik vind de XBOX versie fijner omdat ik die vanaf het begin aan gewend ben. Ik denk dat als ik op een PS3 begonnen was, ik die controller fijner zou vinden.

edit: net even het filmpje van MarkofJ gekeken en de tranen springen bijna in m'n ogen. Hij presteert het om een volledig potje Domination te spelen zonder ook maar één vlag te cappen :X . Dit soort figuren zouden echt zo ver mogelijk van de objective based game types verwijderd moeten blijven als mogelijk.

[ Voor 27% gewijzigd door Tjoekie op 15-07-2010 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Tjoekie schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 17:42:
[...]
Meestal is dat degene waarop je hebt leren spelen. Ik vind de XBOX versie fijner omdat ik die vanaf het begin aan gewend ben. Ik denk dat als ik op een PS3 begonnen was, ik die controller fijner zou vinden.
Oneens, eerst altijd een PS gehad...nu xbox360 en controller vind ik een stuk fijner. Hij is ergonomischer en ligt beter in de hand vind ik. Als je een potje speelt maakt het niet uit, maar na zes uur merk je het wel.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 11:39
Blue-Tiger schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 16:36:
[...]

Er bestaat geen beste speler als je hackers niet meetelt. Zij zouden vrijwel altijd moeten ownen en een regular "goede"speler kan ook wel eens een slecht potje spelen, zij laten dan ook hun beste potjes op film zien ;) Er zijn dus ook geen criteria te bedenken voor het beoordelen van een speler IMO.,

[...]
Ik wil hier niet zitten opscheppen maar als ik FreeForAll speel win ik toch echt 95% van alle games die ik speel en dan maakt het mij echt niet uit met welk wapen ik schiet.

Tevens hoe kan je voor de x360 en PS nou echt goed zijn als de computer de helft van het aimen al doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@langras
Heb ik Jou op Steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Net m'n lekkerste nuke ooit gehaald :) Het zat me een keer MEE in plaats van tegen, dat komt niet vaak voor. Chopper werd helaas snel uit de lucht gehaald, moest nog 7 kills zelf zien te maken. Eerste 4 waren geen probleem, maar daarna ging het helemaal mis. Halve team zat op een gegeven moment achter me aan dus ik sprinte weg, tussen drie huizen door, en ze kwamen nog steeds als een treintje achter me aan lol. Helaas had ik geen shotgun anders was het prijs schieten geweest. Kwam nog 2 ventjes tegen onder het rennen wat ik kon knifen, en nog steeds de rest achter me aan. Ik denk dat ze door hadden dat ik bijna een nuke had dus ze deden er alles aan om me te stoppen lol. Toen rende ik een kamer in, en m'n grootste nachtmerrie kwam uit... 24 kills, nog ééntje voor de nuke, en ja hoor. Ik zag een flits van rode lasers en hoorde *CLICK*.... NOOOO Claymore... Maar toen verdween hij opeens!! :D Bleek dat die vijand nét dood ging (of ja, respawnde eigenlijk) vlak voordat de claymore af kon gaan. Hij ging dus al af maar het duurt even voordat hij explodeert, en in die halve seconde besloot hij te respawnen waardoor ik gered was. Ik zet zelf een claymore neer op dezelfde plek, en kreeg er maar liefst 3 kills tegelijk mee (ook dat heb ik nog nooit gezien). Maar gelijk nuke gegooid om het te eindigen want het werd me toch wel spannend lol.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Online shooters speel ik op de PS3, ben daar al zo aan gewend.. Spellen als CoD, Killzone, Resistance etc. Op de 360 speel ik eigenlijk nooit online. Heb wel beide Gears delen en Halo 3, en die besturen prima met de 360 controller. Vind beide controllers goed, maar de 360 controller voelt op een hoop fronten wel fijner.

Dus daarom heb ik m'n Dualshock 3 wat aangepast. Heb er Realtriggers op gezet en op de rechterstick zo'n FPS Freek dingetje (op de linkerstick is het kut). En zo vind ik het wel een prima controller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zelf een PS3, en heb één keer bij mijn zwager kort op de 360 gespeeld, en ik moet toegeven: ik vind de 360 véél fijner.

Nu heb ik gelukkig een FnS, aangezien ik shooters met een controller compleet waardeloos vindt spelen. Dus ik heb er verder geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Langras schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 18:31:
[...]

Ik wil hier niet zitten opscheppen maar als ik FreeForAll speel win ik toch echt 95% van alle games die ik speel en dan maakt het mij echt niet uit met welk wapen ik schiet.

Tevens hoe kan je voor de x360 en PS nou echt goed zijn als de computer de helft van het aimen al doet..
"Als de computer de helft van het aimen al doet..." Dat moet je met toch even uitleggen want het slaat imo nergens op...

@ NickThissen: prachtig verhaal! :D Best wel heel erg epic maar dat mag soms ook wel... :P Heb het zelf nog nooit voor elkaar gekregen om legitiem een nuke te halen... Een keer in een modded server, waar de nuke het centrale capture point was in *mapnaam... vergeten* en een keer in een emergency airdrop, dat verwacht je ook nooit, right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
Uhm denk het niet probeer d_langras is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 19:01:
[...]

Online shooters speel ik op de PS3, ben daar al zo aan gewend.. Spellen als CoD, Killzone, Resistance etc. Op de 360 speel ik eigenlijk nooit online. Heb wel beide Gears delen en Halo 3, en die besturen prima met de 360 controller. Vind beide controllers goed, maar de 360 controller voelt op een hoop fronten wel fijner.

Dus daarom heb ik m'n Dualshock 3 wat aangepast. Heb er Realtriggers op gezet en op de rechterstick zo'n FPS Freek dingetje (op de linkerstick is het kut). En zo vind ik het wel een prima controller :)
Ahja, die FPS Freek knopjes heb ik er ook opzitten. Niet dat ik er beter op geworden ben, maar goed. :+
Ben ook een beetje aan het klooien met de sensivity. Low vind ik wel fijn omdat ik dan wat preciezer kan aimen, nadeel alleen is dat het zo lang duurt eer je omgedraaid ben. Bij medium en high is dat nadeel weg maar schiet ik vaak voorbij m'n tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue-Tiger schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 19:09:
[...]Heb het zelf nog nooit voor elkaar gekregen om legitiem een nuke te halen... Een keer in een modded server, waar de nuke het centrale capture point was in *mapnaam... vergeten* en een keer in een emergency airdrop, dat verwacht je ook nooit, right?
Kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
Blue-Tiger schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 19:09:
[...]

"Als de computer de helft van het aimen al doet..." Dat moet je met toch even uitleggen want het slaat imo nergens op...
Oke oke is mischien wat overdreven maar je blijft toch zeker een beetje plakken als je in de beurt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Langras schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 19:16:
[...]

Uhm denk het niet probeer d_langras is :)
Jawel joh, ~ViP3R~ ben ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ook een keer meegemaakt dat iemand een nuke kreeg uit een EAD. Hoort niet te kunnen, maar gebeurt wel. Was in een normale server met een paar Nederlanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, het kan gewoon niet. Zo is de game gewoon geprogrammeerd. Als je een keer een nuke uit een pakketje hebt zien komen klopt er iets niet, modded server of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 20:51:
Nee, het kan gewoon niet. Zo is de game gewoon geprogrammeerd. Als je een keer een nuke uit een pakketje hebt zien komen klopt er iets niet, modded server of wat dan ook.
Ik was host...

Of hij heeft het via zijn config gedaan maar dat lijkt me nu zo goed als onmogelijk.

Overigens toch een keer een 360 throwing knife geprobeerd op mijn laatste kill, eerste keer proberen gelijk raak van midlange afstand. Geinig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Niet online
Ik dacht dat ik nu wel bekend was met alle extra dingen waarvoor je punten krijgt (buzzkill/headshot/longshot/payback/etc.) maar vanavond kreeg ik ook heroic +100 in mijn beeld omdat ik in last stand een vlag had gepakt in Domination. Best grappig want dat was echt nieuw voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 20:51:
Als je console commands kan uitvoeren dan kan het wel. Het is gewoon een simpel commando, iets als "scr_airdrop_mega_nuke <kans hier>". Als je op alterIWnet speelt heb je de console erbij en met wat hacks kun je zo'n commando's dan uitvoeren. De kans staat normaal gewoon op 0, vandaar dat het officieel niet kan, maar als je toegang hebt tot de console kun je het dus gewoon op 100% zetten ofzo, dan krijg je gewoon 4 nukes in je EAD. Ik zou niet weten hoe je toegang krijgt tot de console, maar als je die modded servers af en toe ziet dan lijkt me dat niet heel moeilijk.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 23:25:
[...]

Als je console commands kan uitvoeren dan kan het wel. Het is gewoon een simpel commando, iets als "scr_airdrop_mega_nuke <kans hier>". Als je op alterIWnet speelt heb je de console erbij en met wat hacks kun je zo'n commando's dan uitvoeren. De kans staat normaal gewoon op 0, vandaar dat het officieel niet kan, maar als je toegang hebt tot de console kun je het dus gewoon op 100% zetten ofzo, dan krijg je gewoon 4 nukes in je EAD. Ik zou niet weten hoe je toegang krijgt tot de console, maar als je die modded servers af en toe ziet dan lijkt me dat niet heel moeilijk.
Ja dat bedoel ik dus. Het kan officieel niet, maar er zijn altijd van die mensen die overal mee sjoemelen en het uiteindelijk voor elkaar krijgen, op de PC kan zo'n beetje alles. Maar (gelukkig) zie je dat soort dingen niet op de PS3, omdat het gewoon niet kan.
Kan officieel niet.

Bullshit hacks en weet ik het wat, daar gaat het niet om.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2010 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 02:13:
[...]

Kan officieel niet.

Bullshit hacks en weet ik het wat, daar gaat het niet om.
Oké. Zinloze discussie dus wat mij betreft eindigt dat hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:55

Superkiwi

Hoi doei

Damn, ik kan echt niet overweg met de M16A4, hoe sterk deze gun ook is.
Het richten op bewegende mannetjes op de PS3 lukt me niet altijd even goed, en dan heb ik aan een 3-round burst niet veel, meestal wordt ik dan gigantisch afgeknald.
Met de shotgun aan de andere kant maak ik wel weer makkelijk kills, en daar heb ik aan 1 schot genoeg.
Vooral de Ranger is erg lekker!!!
Ook heb ik het idee dat ik regelmatig een compleet magazijn leeg op een tegestander, en hij mij dan met 1 schot neerlegt. Daarom gebruik ik ook meestal stopping power, wat jammer is want hardline hielp mij veel aan vooral care packages.
Nu speel ik met de ACR ipv de M16A4, is toch wat lekkerder voor mij.

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 16-07-2010 03:10 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: Modern Warfare 2: TNMs MW2 Top 5 Plays, Week #10 (MW2 Gameplay Countdown)

Nr 2 is wel heel nice.

de 4e clip dus op 2.50

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2010 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Hoe de hell ... die 2e :o komt een claymore zover met DC :o of valt de claymore naar beneden?
Blue-Tiger schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 02:24:
[...]
Oké. Zinloze discussie dus wat mij betreft eindigt dat hier.
Heb je een bron?
Zelf gezien hebben lijkt me dat het nog steeds niet dat het compleet legit is.
Tussen mij en m'n game matties zitten +2000 uur ... en die hebben dat nog nooit gezien.
M'n huisgenoot zou in de lucht springen, die wil graag een nuke maar heeft er nooit een gehad, wel 5 EMP's uit pakjes ( richting de 200 uur oid)

[ Voor 95% gewijzigd door Vandread op 16-07-2010 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Vandread schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 09:13:
Hoe de hell ... die 2e :o komt een claymore zover met DC :o of valt de claymore naar beneden?
Valt naar beneden, heb het ook wel eens meegemaakt, alleen liep er toen maar 1 persoon in, en dat later in het potje.
Ik vind die daarna, met de intervention wel nice, kill feed vol stampen met intervention kills :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin
  • Laatst online: 14-09 11:59

Austin

Uit een boek

Het lijkt erop dat servers met speltype domination nu ook naar de klote is zojuist een server gejoind die vervuild is 1 kill en gelijk level 70 bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Vandread schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 09:13:

[...]

Heb je een bron?
Zelf gezien hebben lijkt me dat het nog steeds niet dat het compleet legit is.
Tussen mij en m'n game matties zitten +2000 uur ... en die hebben dat nog nooit gezien.
M'n huisgenoot zou in de lucht springen, die wil graag een nuke maar heeft er nooit een gehad, wel 5 EMP's uit pakjes ( richting de 200 uur oid)
Claymores zijn awesome :+ Je moet op het randje van een gebouw staan. En aangezien je de claymore altijd iets voor je plant valt deze dan meestal naar beneden ;) Heb het zelf ook wel eens gedaan, maar 't is een mooie tactiek voor domi...

Tsjah, ik weet wat ik heb gezien en ik zou het dan bijna een bug noemen ;) Maar het is zinloos om het daarover te blijven hebben. Het is me 1 keer overkomen en daarna heb ik het ook nooit meer gezien. Een EMP uit een CP of een EA heb ik dan wel vaker meegemaakt, maar goed... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Man wat kan dit spel af en toe irritant zijn... Zit je bij een cheater, leave je, kom je tot 6 keer toe in dezelfde server terug :( Wat een onzin is dat man, was het zo moeilijk om iets in te bouwen dat dat niet kon? Heb ik op de xbox nog NOOIT meegemaakt, ik weet zeker dat het daar niet kan. Op de pc gebeurd het bijna elke keer...

En af en toe lijkt het zo willekeurig of je iemand raakt of niet... Van 5 meter afstand met de SCAR een half magazijn leeggeschoten op iemand die stil stond, nog steeds niet dood... Tijdje later 3 keer met de SPAS shotgun iemand op z'n flikker geschoten, nog niet dood... Dan denk je toch dat je gek wordt :@

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkweggeman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:26
NickThissen schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 16:40:
Man wat kan dit spel af en toe irritant zijn... Zit je bij een cheater, leave je, kom je tot 6 keer toe in dezelfde server terug :( Wat een onzin is dat man, was het zo moeilijk om iets in te bouwen dat dat niet kon? Heb ik op de xbox nog NOOIT meegemaakt, ik weet zeker dat het daar niet kan. Op de pc gebeurd het bijna elke keer...
Eeuuh...Ik heb op de Xbox heel vaak dat ik een game verlaat en vervolgens 6x in dezelfde game wordt gegooid...zeer irritant...Ik leave dan niet vanwege cheaters maar vanwege de map...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Probeer anders niet direct weer te joinen (10 sec. wachten) of speel even een andere gamemode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florholvoet
  • Laatst online: 12-09 11:15

florholvoet

aka F0x.be

pdebie schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 12:42:
[...]

geldt dat voor alle wapens? dat de HS de terugslag verminderd? Ik zie namelijk verder geen voordelen t.o.v. de RDS.
Nee, Holographic sight doet normaal niets anders behalve bij:

M16A4: aanzienlijk minder recoil
FAL: meer damage

Raar, maar waar!

Luxury travel on a budget - https://jumpseat.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

florholvoet schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 20:29:
[...]

Nee, Holographic sight doet normaal niets anders behalve bij:

M16A4: aanzienlijk minder recoil
FAL: meer damage

Raar, maar waar!
Verandert ook de recoil op andere wapens, niet alleen op de M16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Het spawnen werkt ook niet altijd even goed...
Was ik vanavond afgeknald, spawn ik bij diezelfde gast recht voor z´n neus... boem, weer dood.
ACR is trouwens een lekkere gun met stopping power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 03:06:
Het spawnen werkt ook niet altijd even goed...
Was ik vanavond afgeknald, spawn ik bij diezelfde gast recht voor z´n neus... boem, weer dood.
Dit ga je nog wel vaker meemaken ;)

Wat ook vaak gebeurt; je killed iemand, paar sec later word jij neergeschoten, is het dezelfde dude die jij zojuist had gekilled. Kan je mooi je eigen kill op de killcam terugbekijken.

Waardeloos spawnsysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Inderdaad...
Gebeurt vaker dat ik spawn in de buurt van een vijand, en dan meestal met de rug er naartoe.
Maar aan de andere kant wel goed dat er geen vaste spawnpunten zijn, in bv killzone en BFBC2 wordt te veel gespwan-camped. Hyper-irritant dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
dvdkiwi schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 03:17:
Inderdaad...
Gebeurt vaker dat ik spawn in de buurt van een vijand, en dan meestal met de rug er naartoe.
Maar aan de andere kant wel goed dat er geen vaste spawnpunten zijn, in bv killzone en BFBC2 wordt te veel gespwan-camped. Hyper-irritant dat.
Vooral op kleine maps is het echt een drama. Op Derail / Wasteland etc. heb ik er zelden last van. Wel logisch dat je vaak naast een vijand spawnt op kleine maps, maar het is zooooooo irritant. :/

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

zucht net weer een potje Hardcore gedaan en ik weet ook weer meteen waarom ik dat nooit speel.. de halve server is aan het aimbotten/wallhacken maar je ziet het niet in de killcam dus weet je het nooit zeker.. zwaar irritant

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen last van op de PS3, maar ik speel nooit meer HC (TDM), omdat het één groot campfestijn is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Net twee nukes achter elkaar gehaald, toen potje niet en nu weer één hoe vet ... harriers - ac130 - nuke.

Drie nukes in vier potjes ... 8)7

Helaas maakte ik niet veel kills met mijn ac130 dus moest ik de laatste 6 nog gewoon zelf doen. Hij werd snel uit de lucht geschoten en was op een level waar ze niet veel buiten lopen.

Heb hem trouwens twee keer gehaald met tuben op domination ground war. De andere keer was met pn90+aa12 ...

[ Voor 16% gewijzigd door NeoMe op 17-07-2010 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Op aanraden van iemand aan de gang gegaan met de MP5. Best fijn wapen om mee te rushen moet ik zeggen!
Long range wel wat recoil, sprayen is dan nutteloos ofc. Maar close range met een silencer erop is 'ie prima te gebruiken. :) Nu 2x op Skidrow gebruikt en op zo'n map ben je unstoppable zolang je beweegt. :P

Vaker een andere gun gebruiken is ook nog eens goed voor m'n kdr. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoMe schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 13:16:
Net twee nukes achter elkaar gehaald, toen potje niet en nu weer één hoe vet ... harriers - ac130 - nuke.

Drie nukes in vier potjes ... 8)7

Helaas maakte ik niet veel kills met mijn ac130 dus moest ik de laatste 6 nog gewoon zelf doen. Hij werd snel uit de lucht geschoten en was op een level waar ze niet veel buiten lopen.

Heb hem trouwens twee keer gehaald met tuben op domination ground war. De andere keer was met pn90+aa12 ...
Okay maar buiten jou nukes.

Heeft jou team gewonnen? oftewel heb je punten gecaptured? Of heb je team death-match gespeeld in je eentje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Laatst online: 21:07
Verwijderd schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 18:45:
[...]

Okay maar buiten jou nukes.

Heeft jou team gewonnen? oftewel heb je punten gecaptured? Of heb je team death-match gespeeld in je eentje. :P
Met een nuke wint je team altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Paar leuke potjes gespeeld net met 4 medetweakers :) Vooral domination potjes vond ik leuk (ook S&D gedaan maar dat zuigt hard :p), gewonnen met 200-197 op het laatste moment, heerlijk.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand anders last van telkens de melding "steam connection failed" waardoor je uit een game wordt geknikkerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
reemprive schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 21:48:
Heeft iemand anders last van telkens de melding "steam connection failed" waardoor je uit een game wordt geknikkerd?
Tijdje geleden veel last van gehad. Dacht al dat ik steeds gekicked werd ofzo. Nu niet zo vaak meer last van moet ik zeggen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kent iemand een speler genaamd Angelhz RoW? Hij is een qs'er op de PC. Hij had me toegevoegd, aardige gast. Ging even een potje qs tegen hem, voelde de bui al hangen: 10-30 verloren :S

De beste qs die ik heb gezien op de PC tot nu toe, hij behoort denk ik tot de top 10 die dit echt goed beheerst. Zelf zegt hij 3 mensen te hebben gezien die beter zijn, ik was in elk geval aardig kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 19:55
Het was ten tijde van de carepackage glitch mogelijk om een nuke te krijgen in je pakketje(op de 360). Ik heb mensen met een 7 killstreak een nuke zien inroepen.

Overigens over al die 'goede' mensen die hier worden getoond, vind het allemaal zeer meevallen.
Ik speel standaard met 2 andere gasten en nog nooit een nuke tegen gehad. Wij staan nooit negatief, veelal k/d van 2.., mochten er mensen tegen/met ons willen spelen op de Xbox-> GT : It is a game.

Gaude et aude

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.