Wat was die kick tool ook alweer? Weet iemand de link nog?
Hackertjes pesten kan evengoed hoor. 
Dat scoregedoe is teveel overgewaardeerd. Gewoon raggen en lol hebben. Het enige waar je jezelf druk om moet maken zijn de challenges. K/D-ratio of W/L-ratio boeien toch niet. Maar goed, zo speel ik dan weer.
Ik heb gister beide mappacks gekocht maar nog niet gespeeld. Ik betwijfel het of ik dit vanavond ga doen want morgen ga ik voor een week naar de camping. Ach, ligt het alvast op mij te wachten als ik weer thuis kom.
Dat scoregedoe is teveel overgewaardeerd. Gewoon raggen en lol hebben. Het enige waar je jezelf druk om moet maken zijn de challenges. K/D-ratio of W/L-ratio boeien toch niet. Maar goed, zo speel ik dan weer.
Ik heb gister beide mappacks gekocht maar nog niet gespeeld. Ik betwijfel het of ik dit vanavond ga doen want morgen ga ik voor een week naar de camping. Ach, ligt het alvast op mij te wachten als ik weer thuis kom.
Das nu juist het enige waar ik me niet druk om maak: de challenges.
Een opmerking naar mijn hartbazs2000 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 18:12:
Hackertjes pesten kan evengoed hoor.
[...]
Op hardcore teamkill ik ALTIJD de hackers, en ik moedig iedereen aan dit ook te doen, was wel leuk.
Op een middag zaten we in een lobby, aan beide kanten een hacker, we bekommerden ons niet meer om de tegenstander, maar om het wegpesten van de hackers.(wat uiteindelijk lukte!!)
Ik wil gewoon lekker spelen, en heb geen zin in hackers of gezeur over meer kills dan deaths, natuurlijk, het geeft een goed gevoel als je met 30/5 over de tegenstander walst, maar ik vind het ook leuk om samen te fucken, mensen te pesten
Ook heb ik vandaag de GoT-tag voor mijn naam geplaatst: [GoT]KamikazeKlaas
voeg me toe op steam!!
Nou ben ik op zich best nieuwsgierig, hoe herken jij aan een teammate dat ie hackt? Je kan zn killcams niet zien, dus wat maakt nou dat ie niet gewoon extreem goed was?
Tuurlijk, in theorie is iemand die 55-2 staat een hacker puur vanwege het feit dat je die scores nagenoeg nooit ziet, maar er zijn hier ook mensen met killstreaks boven de 50. Zelf heb ik een killstreak van 25 gehaald en laatst nog een potje dat 29-0 eindigde, en er zijn dus mensen die 60-0 hebben gehaald zonder te hacken
Tuurlijk, in theorie is iemand die 55-2 staat een hacker puur vanwege het feit dat je die scores nagenoeg nooit ziet, maar er zijn hier ook mensen met killstreaks boven de 50. Zelf heb ik een killstreak van 25 gehaald en laatst nog een potje dat 29-0 eindigde, en er zijn dus mensen die 60-0 hebben gehaald zonder te hacken
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Met HC TDM heb je een respawn delay. In die tijd kan je met je teamgenoten meekijken. Ook begint de tegenstander meestal wel eens te klagenGTOfire schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 11:44:
Nou ben ik op zich best nieuwsgierig, hoe herken jij aan een teammate dat ie hackt? Je kan zn killcams niet zien, dus wat maakt nou dat ie niet gewoon extreem goed was?
Holy crap wat is die knife een krachtig wapen, zeker i.c.m. commando. Ik ben deze week een beetje bezig geweest om me te focussen op het melee gebruik maar dat levert me echt super veel kills op. Ik zie mijn ratio echt omhoog knallen. Ik heb nu ook scavanger perk gepakt, i.c.m. claymores die constant aangevuld worden is dat echt über. Ben alleen nog niet helemaal uit over mijn primary weapon. Speel nu vaak met de SCAR, maar ben nu bezig met de TAR-21. Als secondary de P90 of de Striker. Het switchen tussen primary en secundary vind ik wel wat lang duren vaak, komt hier ook nog iets voor? (Perk upgrade oid)
Default blanke hetero
http://www.xifon.eu/mw2sa/durkp schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 15:54:
Wat was die kick tool ook alweer? Weet iemand de link nog?
werkt wel aardig, al paktie bij mij af en toe maar de helfd van de spelers als ik host ben
moet zeggen dat de nieuwe maps wel geweldig zijn, al ben ik nooit zo goed geweest in vacant xD, strike is een heerlijke snipermap, had gisteravond een actie waarbij ik een predator haalde, eerst 1 bullit 2 kills, daarna nog 3 headshots, en dat in 30 sec tijd ongeveer (barett silenced, FMJ, stopping power pro)
fuel vandaag voor de 2e keer gespeeld, ook een heerlijke sniper map
trailerpark gister gedaan met headquarters en dat is gwn ownend
carnival al 2 dagen niet meer gedaan
dit is kort mijn mening over de nieuwe maps
zag laats ook nog iets over de ping tijden in mw2 enzo, bij mij is een ping van 100-200 heel normaal xD, niet dat ik er echt last van heb, anderen alleen wel als ik host ben
pff ben benieuwd wanneer ze de fout uit fuel gaan halen. Heb de map vandaag een paar keer gedaan en iedere keer zit er wel iemand in de steen te campen. Het is niet erg dat ze niet op zulke dingen testen, maar haal het er dan snel uit zodra het bekend wordt.
Op de 360 zit er een glitch in Fuel, bij de PC ook? Je kan namelijk middenin in die woestijn in een rotsblok verdwijnen. Heel fijn wederom.............
Gaude et aude
Of bij HC S&D er voor springen als ze schieten. Dat is ook lachen als het lukt.k4kl44s schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 00:51:
[...]
Een opmerking naar mijn hart
Op hardcore teamkill ik ALTIJD de hackers, en ik moedig iedereen aan dit ook te doen, was wel leuk.
Op een middag zaten we in een lobby, aan beide kanten een hacker, we bekommerden ons niet meer om de tegenstander, maar om het wegpesten van de hackers.(wat uiteindelijk lukte!!)
Ik wil gewoon lekker spelen, en heb geen zin in hackers of gezeur over meer kills dan deaths, natuurlijk, het geeft een goed gevoel als je met 30/5 over de tegenstander walst, maar ik vind het ook leuk om samen te fucken, mensen te pesten
voeg me toe op steam!!
M9 (of een andere handgun) als secondary kiezen. Die swap je nagenoeg instantly.Ebayzo schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 12:17:
Het switchen tussen primary en secundary vind ik wel wat lang duren vaak, komt hier ook nog iets voor? (Perk upgrade oid)
Das vrij simpel te verklaren, dat zijn user die bij elkaar in een party zitten, die spelen dan altijd via hun 'host'. Je ziet dan alleen het ip van de user die dus host is van die bewuste party.marti-n schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 12:34:
[...]
http://www.xifon.eu/mw2sa/
werkt wel aardig, al paktie bij mij af en toe maar de helfd van de spelers als ik host ben, maargoed, blijft handig, en je word niet geband van VAC, gebruik m al een maand of 2, zonder geband te worden, net nog gespeeld
Kan iemand aangeven welke commands je moet gebruiken om te kicken? Ik krijg het niet voor elkaar. Heb ook het idee dat het niet helemaal lekker draait op vista ultimate 64bit...MicGlou schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 19:30:
[...]
Das vrij simpel te verklaren, dat zijn user die bij elkaar in een party zitten, die spelen dan altijd via hun 'host'. Je ziet dan alleen het ip van de user die dus host is van die bewuste party.
Helps! Wordt een beetje moe van al die cheaters... noem ze maar geen hackers want dat zijn ze niet...
Dubbele Xp punten weer dit weekend?
Afgelopen nacht toch wel veel punten gekregen weer
Las ergens dat het met de nieuwe map pack te maken heeft.
Toch wel lekker, ik zit pas bij lvl 52, moet nog de helft dus
Afgelopen nacht toch wel veel punten gekregen weer
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Als je dat programmatje hebt gedownload, en geinstalleerd, dan ben je een Readme tegengekomen.fafi schreef op zondag 11 juli 2010 @ 13:26:
[...]
Kan iemand aangeven welke commands je moet gebruiken om te kicken? Ik krijg het niet voor elkaar. Heb ook het idee dat het niet helemaal lekker draait op vista ultimate 64bit...
Helps! Wordt een beetje moe van al die cheaters... noem ze maar geen hackers want dat zijn ze niet...
Daarin staat dat je iets moet installeren, dan de batch runnen, en dan naar een IP adres + poort moet surfen, dit kan heel gemakkelijk in de steam browser (shift+tab, en dan ergens midden onderin).
Als je dan host bent dan krijg je op die site een lijst te zien met namen, en achteraan staan een knopje: ban.
Je kunt ook weer mensen unbannen als je kijkt op de banlist...
Dat was inderdaad erg lekker voor het weekend stond ik op 48 en nu op 60 ofzodvdkiwi schreef op zondag 11 juli 2010 @ 13:38:
Dubbele Xp punten weer dit weekend?
Afgelopen nacht toch wel veel punten gekregen weer![]()
Pf dat had ik gister ook met eerste 3 keer had ik zoiets van he hoe kan datthriller schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 13:03:
pff ben benieuwd wanneer ze de fout uit fuel gaan halen. Heb de map vandaag een paar keer gedaan en iedere keer zit er wel iemand in de steen te campen. Het is niet erg dat ze niet op zulke dingen testen, maar haal het er dan snel uit zodra het bekend wordt.
Volgens mij ben ik jou al keer op quarry tegen gekomen... Ik zei nog tweakers ftw maar ben ik niet zeker van of jij da was wel een kamikazi iig..k4kl44s schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 00:51:
[...]
Een opmerking naar mijn hart
voeg me toe op steam!!
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Raffica switched ook aardig vlot volgens mijR_W schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 18:17:
[...]
M9 (of een andere handgun) als secondary kiezen. Die swap je nagenoeg instantly.
Gisteren een van mijn lekkerste potjes gehad: 25 om 9
Eerst 4 kills > killstreak reward 1: care package met sentry gun
Toen nog 2 kills gemaakt, killstreak reward 2: een predator missle waarmee ik 3 kills maakte.
Dus toen de killstreak reward 3: Pavelow, hoppa weer 7 kills.
Ik was best blij haha, potje daarna weer 5 om 14 of zo...
maar goed, mijn eerste keer de Pavelow, dus ik was uitzinning haha
Potje daarna de eerste C-130 uit een care package, dus weer blij
Ook nog een quick-scoper tegengekomen, toch bijzonder om zo iemand (helaas wel via de killcam) aan het werk te zien!
Eerst 4 kills > killstreak reward 1: care package met sentry gun
Toen nog 2 kills gemaakt, killstreak reward 2: een predator missle waarmee ik 3 kills maakte.
Dus toen de killstreak reward 3: Pavelow, hoppa weer 7 kills.
Ik was best blij haha, potje daarna weer 5 om 14 of zo...
maar goed, mijn eerste keer de Pavelow, dus ik was uitzinning haha
Potje daarna de eerste C-130 uit een care package, dus weer blij
Ook nog een quick-scoper tegengekomen, toch bijzonder om zo iemand (helaas wel via de killcam) aan het werk te zien!
die vallen toch onder de machineguns? net als de g18? die swappen niet zo snel. Pistool is sneller.Vandread schreef op maandag 12 juli 2010 @ 11:16:
[...]
Raffica switched ook aardig vlot volgens mij
oh en carepackeges jatten, daarmee een ac130 krijgen, en met 1 kill verschil winnen in FFA door de eigenaar van de package er mee neer te schieten is altijd erg leuk
[ Voor 29% gewijzigd door Bezulba op 12-07-2010 12:17 ]
blup
meesterlijkeendje schreef op maandag 12 juli 2010 @ 12:16:
[...]
die vallen toch onder de machineguns? net als de g18? die swappen niet zo snel. Pistool is sneller.
oh en carepackeges jatten, daarmee een ac130 krijgen, en met 1 kill verschil winnen in FFA door de eigenaar van de package er mee neer te schieten is altijd erg leukvooral toen ik hem bedankte voor z'n mooie ac130
heb ik ook wel is gehad de andere was not amused zelf alleen ook is meegemaakt dat me vriend hem jatte
eerst een ac130 en later een stealth bomber
het is trouwens echt te ernstig wat tegenwoordig allemaal noob is.. g18 noob, scar noob (whut?), ump noob (wait whut?) shotgun noob, sniper noob, acr noob.. blijkbaar moet iedereen alleen een mes rondrennen (maar dan zonder commando, want dan ben je ook noob)
blup
Der zijn een hoop wankers in de game. Van alle noobs die jij hebt genoemd kom je sowieso de g18 vaak tegen. UMP-noob heb ik echt maar één keer voorbij horen komen en scar, shotgun, de rest eigenlijk niet of heel sporadisch... Als je met een knife gaat lopen rennen ben je bovendien nog es een runner-noobeendje schreef op maandag 12 juli 2010 @ 12:26:
het is trouwens echt te ernstig wat tegenwoordig allemaal noob is.. g18 noob, scar noob (whut?), ump noob (wait whut?) shotgun noob, sniper noob, acr noob.. blijkbaar moet iedereen alleen een mes rondrennen (maar dan zonder commando, want dan ben je ook noob)

Wat ernstiger is: alle hackers die je tegenwoordig imo steeds meer tegenkomt... Vandaag nog een vriend van me die keihard aan het wallhacken was... Heb hem wel gefilmd maar hij zat bij mij in het team, dat maakt het iets lastiger om aan te geven. Maar het plan is wel om hem te reporten zodat 'ie een ban aan zijn broek krijgt...
Als dat noob gedoe. Als er personen zijn die erg gaan klagen tijdens een game, ga ik juist met die wapens rondlopen op jacht naar hun.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
precies... het gaat er niet om hoe je wint, als je maar wint haha
Als ik de challenge moet halen van 20 kills met de grenade launcher zal ik ook wel als Noob bestempeld worden... maar ik wil wel die challenge halen.
Waar ik niet van hou zijn mensen dievan dichtbij met RPG's aan het knallen zijn.
Maar als je sneller bent dan hun is er niks aan de hand.
Zelfde als campers: als je eenmaal weet waar ze zitten dan zijn ze snel uit de weg te ruimen hoor.
Als ik de challenge moet halen van 20 kills met de grenade launcher zal ik ook wel als Noob bestempeld worden... maar ik wil wel die challenge halen.
Waar ik niet van hou zijn mensen dievan dichtbij met RPG's aan het knallen zijn.
Maar als je sneller bent dan hun is er niks aan de hand.
Zelfde als campers: als je eenmaal weet waar ze zitten dan zijn ze snel uit de weg te ruimen hoor.
Blue-Tiger schreef op maandag 12 juli 2010 @ 12:32:
[...]
Vandaag nog een vriend van me die keihard aan het wallhacken was... Heb hem wel gefilmd maar hij zat bij mij in het team, dat maakt het iets lastiger om aan te geven. Maar het plan is wel om hem te reporten zodat 'ie een ban aan zijn broek krijgt...
Het vervelende van al die hackers is dat je nooit meer iemand vertrouwt maar gelijk denkt dat hij aan het hacken is. Terwijl hij ook gewoon een goede speler kan zijn met bijvoorbeeld een UAV of hij heeft het geluid aanstaan en let gewoon op.
Zo word ik ook vaak aangezien voor cheater terwijl ik 75% van de tijd gewoon een uav heb rondvliegen en ik let op rode puntjes op de map als er iemand schiet. Maar ja dat zie je niet terug op de killcam.
Zo word ik ook vaak aangezien voor cheater terwijl ik 75% van de tijd gewoon een uav heb rondvliegen en ik let op rode puntjes op de map als er iemand schiet. Maar ja dat zie je niet terug op de killcam.
blup
Voorlopig even RPG / AK-74 GL - noob hier hoor met Danger Close als PERK 
Gewoon lachen om anderen zo te irriteren.
Ach ik erger me er zelf ook aan. If you can't beat them join them!
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
ik irriteer me rot aan die rpg noobs omdat ik het zelf niet kan
ze schieten altijd harstikke recht en ik mag blij zijn als die van mij in deze universe blijft
blup
AK zeker voor de kills erop? Anders is een TAR effectieverSc0rPi0N schreef op maandag 12 juli 2010 @ 13:39:
Voorlopig even RPG / AK-74 GL - noob hier hoor met Danger Close als PERK
Dit had ik van de week ook alleen dan in TDM. in totaal 10 kills ofzo met een ac130 die ik gejat hadeendje schreef op maandag 12 juli 2010 @ 12:16:
[...]
die vallen toch onder de machineguns? net als de g18? die swappen niet zo snel. Pistool is sneller.
oh en carepackeges jatten, daarmee een ac130 krijgen, en met 1 kill verschil winnen in FFA door de eigenaar van de package er mee neer te schieten is altijd erg leukvooral toen ik hem bedankte voor z'n mooie ac130
Vreemd. Sinds vandaag kan ik geen enkele game meer joinen. Het lijkt er ook op dat IWnet geen games kan vinden. NAT type is zomaar van open naar strict gegaan terwijl ik niets heb verandert .
Ja dat was ik iddXenomorphh schreef op maandag 12 juli 2010 @ 10:49:
[...]
Volgens mij ben ik jou al keer op quarry tegen gekomen... Ik zei nog tweakers ftw maar ben ik niet zeker van of jij da was wel een kamikazi iig..
Die kick tool is rete handig (aangezien ik of mijn broer vaak host ben), vandaag al een aantal hackers een schop gegeven, ook een aantal mensen die niets deden/ te druk bezig waren met mensen uitschelden om te spelen...
Ik moet nog tig headshots voor de TAR-21 (gold)Vandread schreef op maandag 12 juli 2010 @ 14:04:
[...]
AK zeker voor de kills erop? Anders is een TAR effectiever
Verder is het mijn meest gebruikte wapen. Alleen heb ik dus nu een andere class waarin ik een AK-47 met de GL heb gezet + de RPG.
Misschien dat ik die nog omzet naar de Thumper maar een raket is leuker.
En ik heb nog steeds een hekel aan team 'leden' die gewoon op jouw care package staan te wachten.
En hem voor je neus nog gaan pakken/claimen ook

BTW zijn de GoT-ers hier wel lekker bezig. En dan dacht ik dat ik wel eens lekker ging

[ Voor 21% gewijzigd door Frostbite op 12-07-2010 16:49 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Hebben meer mensen er last van dat ze nauwelijks verbinding kunnen maken met de steam netwerkservers? Bij mij schommelt de verbinding de hele tijd, om de 10 seconden van offline naar online:s
Nee je bent niet de enige. Ik heb deze problemen ook.. en met systeem herstel en pc restarten lost dit probleem niet op. Ook nog me router gereset.. maar zonder resultaat.Verwijderd schreef op maandag 12 juli 2010 @ 16:57:
Hebben meer mensen er last van dat ze nauwelijks verbinding kunnen maken met de steam netwerkservers? Bij mij schommelt de verbinding de hele tijd, om de 10 seconden van offline naar online:s
K hoop dat ze dat snel fixen.

Hoe merk je dan dat je uit de game gekickt word?
Of is dat niet af te lezen.
Aantal keer gehad dat ik midden in aantal potjes eruitgeknikerd werd, maar of dat nou die tool was of slechte verbinding..
Of is dat niet af te lezen.
Aantal keer gehad dat ik midden in aantal potjes eruitgeknikerd werd, maar of dat nou die tool was of slechte verbinding..
Ik heb een ander probleem.Verwijderd schreef op maandag 12 juli 2010 @ 16:57:
Inloggen in Steam lukt, maar in de lobby vind die niks. Ik dacht dat het bij mij lag, maar kan niks bedenken waar het aan zou kunnen liggen. Dus waarschijnlijk Steam of IWNet.
Er zijn al meldingen van meer problemen met Steam: http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1358058
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Bij mij blijft ie zoeken naar een game, maar vind niks.
Ach ja, dan maar aardappels schillen
Ach ja, dan maar aardappels schillen
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Tx! Ga ik proberen. Had het al geprobeerd maar de site die genoemd werd deed het niet.k4kl44s schreef op zondag 11 juli 2010 @ 14:07:
[...]
Als je dat programmatje hebt gedownload, en geinstalleerd, dan ben je een Readme tegengekomen.
Daarin staat dat je iets moet installeren, dan de batch runnen, en dan naar een IP adres + poort moet surfen, dit kan heel gemakkelijk in de steam browser (shift+tab, en dan ergens midden onderin).
Als je dan host bent dan krijg je op die site een lijst te zien met namen, en achteraan staan een knopje: ban.
Je kunt ook weer mensen unbannen als je kijkt op de banlist...
Zelfde probleem, ALS ik dan kan joinen, ook in spec ops met 2 spelers ontploft het van de lag...
Verwijderd
Nou doet steam het weer, maar krijg ik steeds 'connecting to iwnet...'ignace93 schreef op maandag 12 juli 2010 @ 19:51:
Zelfde probleem, ALS ik dan kan joinen, ook in spec ops met 2 spelers ontploft het van de lag...
Bij mij werkte het net prima, 2 games gespeeld zonder problemen. Heb zojuist een nieuwe monitor gekocht. Wel een grote stap van een kut 17" CRT scherm naar een Full-HD (1920x1080) 24" LCD scherm
Ik moet er echt even aan wennen in MW2, vooral het midden van het scherm moet ik nog even 'zoeken'. Ik heb nu regelmatig dat ik compleet naast mijn iron sight zit te kijken op het moment dat ik hem omhoog doe, waar ik daar eerder geen last van had. Het zal wel gewenning zijn denk ik.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat ik MW2 nooit op 1920x1080 zou kunnen spelen, aangezien hij al moeite heeft met 1024x768 lol. Maar ik merk eigenlijk weinig verschil. Op drukke plekken in een map heeft hij nog steeds moeite, maar niet meer als eerder geloof ik. De rest van de settings staan zowat allemaal op low, alleen shadows heb ik aan (dat is wel handig) maar meer kan hij niet echt aan helaas.
Wel raar dat hij dan zo weinig moeite heeft met een verdubbeling van de resolutie lol.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat ik MW2 nooit op 1920x1080 zou kunnen spelen, aangezien hij al moeite heeft met 1024x768 lol. Maar ik merk eigenlijk weinig verschil. Op drukke plekken in een map heeft hij nog steeds moeite, maar niet meer als eerder geloof ik. De rest van de settings staan zowat allemaal op low, alleen shadows heb ik aan (dat is wel handig) maar meer kan hij niet echt aan helaas.
Wel raar dat hij dan zo weinig moeite heeft met een verdubbeling van de resolutie lol.
Nou irriteerde ik me ook aan jouw reactie... dus ik snap de opmerking van monnick heel goed. Valt een beetje in de categorie 'een FPS speel je niet op een console maar op een PC'. Die opmerkingen worden ook niet gewaardeerd.Verwijderd schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 02:38:
[...]
Kan hetzelfde tegen jou zeggen. Dus bij deze: jij ook bedankt!
Opmerkingen zoals jij die maakte dragen niet echt bij aan een oplossing of iets dergelijks.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Ben er wel flauw van ondertussen; gister na een uurtje spelen had ik een compleet elftal smen kunnen stellen van wallhackers, levelhackers en aimbotters... zucht....
Wat mij opvalt is dat deze figuren er ook niets aan doen om het niet op te laten vallen... walltracing.... staan ze in een loze ruimte om zich heen te kijken, vervolgens "zien" ze door de muren heen waar de tegenstander zich bevind..Headshots over halve maps zonder dat je in de killcam iemand ziet.... zucht....
Soooo obvious....
En dan ook nog lopen zeiken dat ik aan het DC-tuben ben..... waarom denk je mongol
Ik heb inmidddels Bioshock2 geïnstalleerd, daar ga ik me vanaf nu maar mee bezig houden... singleplayer.. dan weet ik in ieder geval dat er niet gecheat wordt
Wat mij opvalt is dat deze figuren er ook niets aan doen om het niet op te laten vallen... walltracing.... staan ze in een loze ruimte om zich heen te kijken, vervolgens "zien" ze door de muren heen waar de tegenstander zich bevind..Headshots over halve maps zonder dat je in de killcam iemand ziet.... zucht....
Soooo obvious....
En dan ook nog lopen zeiken dat ik aan het DC-tuben ben..... waarom denk je mongol

Ik heb inmidddels Bioshock2 geïnstalleerd, daar ga ik me vanaf nu maar mee bezig houden... singleplayer.. dan weet ik in ieder geval dat er niet gecheat wordt
ja cheaters die huilen over tubegebruik en akimbo g18
[ Voor 5% gewijzigd door Bezulba op 13-07-2010 10:19 ]
blup
Die kills zijn altijd leuk, en dan gelijk weer van die huilers die "CHEATER!!! WALLHACKER!!!" roepen, terwijl z'n halve lichaam of z'n gun gewoon uitsteekt (ook altijd leuk met mensen die een stinger bij zich hebben)
blup
sinds kort steeds vaker FFA aan het spelen, aangezien TDM meer een FFA is, waarbij je een aantal mensen niet kan raken (als je non HC speelt). Hoef ik ook geen rekening te houden met 'ow nu niet schieten want het is een team maatje, ow nu wel vijand!'
mijn 2 favo FFA classes:
UMP + rapid fire / urban
spas-12 + grip
semtex / stun
scavenger pro / stopping power pro / steady aim pro / painkiller
UMP + silencer / urban
spas-12 + silencer
claymore / stun
scavenger pro / cold blooded pro / ninja pro / painkiller
mijn 2 favo FFA classes:
UMP + rapid fire / urban
spas-12 + grip
semtex / stun
UMP + silencer / urban
spas-12 + silencer
claymore / stun
Verwijderd
Ik snap alleen je keuze voor scavenger niet, en ook niet voor steady aim.pdebie schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 12:11:
sinds kort steeds vaker FFA aan het spelen, aangezien TDM meer een FFA is, waarbij je een aantal mensen niet kan raken (als je non HC speelt). Hoef ik ook geen rekening te houden met 'ow nu niet schieten want het is een team maatje, ow nu wel vijand!'
mijn 2 favo FFA classes:
UMP + rapid fire / urban
spas-12 + grip
semtex / stun
UMP + silencer / urban
spas-12 + silencer
claymore / stun
Dan zou ik toch andere keuzes maken, helemaal voor ump en spas!!
scavanger is prima te begrijpen, ik heb ook een favo class voor ffa met een UMP en ik raak vaak genoeg door m'n kogels heen. Ik gebruik marathon maar de rest is het zelfde. Steady aim is ook geweldig voor de actie dichtbij, het scheelt gewoon dat je niet hoeft in te zoomen maar gelijk kan knallen en dat veel gewoon raak is.
Ik zelf heb dus:
UMP+red dot
M9
Semtex/stun
Marathon/stopping power/steady aim/painkiller
Ik zelf heb dus:
UMP+red dot
M9
Semtex/stun
Marathon/stopping power/steady aim/painkiller
blup
Ik gebruik altijd een ump icm FMJ 
Dus : UMP-45 FMJ / G18 Akimbo
Marathon Pro /Lightweight Pro / Commando Pro(/Ninja Pro)
Nice
Verder : Tar-21 FMJ / OMA Pro / Stopping Power Pro / Commando Pro
Dus : UMP-45 FMJ / G18 Akimbo
Nice
Verder : Tar-21 FMJ / OMA Pro / Stopping Power Pro / Commando Pro
[ Voor 7% gewijzigd door Frostbite op 13-07-2010 13:27 . Reden: mar pro <-> Lw pro ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
hmm, lightweight zat toch in de 2de perk lijst? of ben ik nou blond?
ik vind lw trouwens 3x niets. Het levert heel weinig extra snelheid op en het weegt niet op tegen de voordelen van andere perks
ik vind lw trouwens 3x niets. Het levert heel weinig extra snelheid op en het weegt niet op tegen de voordelen van andere perks
blup
Marathon zit in slot 1, LW in slot 2, en Commando/Ninja in 3.
http://modernwarfare247.com/multiplayer/perks
http://modernwarfare247.com/multiplayer/perks
Dit komt best regelmatig voor, als je vaak de killcam bekijkt. Sommige proberen het te verbergen, maar soms is het gewoon te duidelijk.Bijltje666 schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 09:20:
Ben er wel flauw van ondertussen; gister na een uurtje spelen had ik een compleet elftal smen kunnen stellen van wallhackers, levelhackers en aimbotters... zucht....
Soooo obvious....
Grappig was dat een keer iemand klaagde over een duidelijk cheater en later ging de cheater weg en ging hij zelf cheaten. Dit was met HC TDM.
Ik gebruik altijd met HC TDM Cold Blooded Pro en Ninja Pro en hij probeerde mij vanuit het huis van Estate mij achter de achterste muur van de kas neer te schieten. Best knap als je weet dat daar iemand is.
Ik snap wel dat sommige geïrriteerd raken door dit soort praktijken en het spel niet meer spelen. Ik ben echt wel lange periodes tegen gekomen zonder 1 cheater of hacker. En soms kom je ze vaak tegen.
Ik ben benieuwd hoelang dit spel blijft bestaan zodra de nieuwe games uitkomen.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Welke perks gebruiken jullie i.c.m. met een sniper? Ik heb nu bling, commando en....geen idee. Bling om even de achievements snel binnen te harken (silencer + thermal) en commando omdat ik kniven wel geinig vind tegenwoordig ;D
Welke setup gebruiken jullie voor de sniper rol ?
Welke setup gebruiken jullie voor de sniper rol ?
Default blanke hetero
voor sniper scavanger, stopping power en eh ik geloof steady aim. Steady aim kan je langer je adem inhouden, stopping power just in case, weet wel dat veel schoten dan nog steeds niet 1 shot zijn, maar ach het kan geen kwaad. en scavanger om m'n secondary machinegun bij te laden.
blup
Gister toch iets grappigs meegemaakt:
Ik kom een TMD binnen en gooi een semtex over een muurtje.
Blijkbaar ontploft mijn semtex naast een teammaat z'n claymore.
Heel die gast over de zeik dat ik zijn Claymore kapot heb gemaakt.
Blijft maar schelden etc...
Heb toen maar de hele tijd achter hem aangelopen en lopen schieten om zijn plaats op de map kenbaar te maken.
Een beetje schelden kan best, maar om over een claymore zo uit je panty te gaan was toch iets te veel.
Zo vermaak ik mij uiteindelijk als nog... mensen die het spel te serieus nemen lekker lopen irriteren...
Heeft mij veel berichtjes opgeleverd!
Heel die gast over de zeik dat ik zijn Claymore kapot heb gemaakt.
Blijft maar schelden etc...
Heb toen maar de hele tijd achter hem aangelopen en lopen schieten om zijn plaats op de map kenbaar te maken.
Een beetje schelden kan best, maar om over een claymore zo uit je panty te gaan was toch iets te veel.
Zo vermaak ik mij uiteindelijk als nog... mensen die het spel te serieus nemen lekker lopen irriteren...
Heeft mij veel berichtjes opgeleverd!
PSN: Leech1984
Als ik nog even mag terugkomen op het behalen van FMJ kills: ik weet niet of het al vermeld is want ik heb niet heel het topic doorgelezen maar:
Dit is heel makkelijk te behalen in 1-3 matchen op de map Sub Base. In de zogenaamde serverroom (onderste verdiep, dit is het gebouwtje vlak bij Bombsite B, een soort "machine/controlekamer") is er in het midden van dit gebouwtje een onspeelbare zone afgeschermd met een glazen wand en een soort gaas. Je kan daar perfect door kijken. Bovendien is dit een high-traffic zone, dus je komt ook aardig wat volk tegen.
Schiet voorbijgangers dood door die wand. Ook al gaat het glas kapot telt het nog steeds als bullet penetration kill omdat het gaas blijft. Als je hier heel de map campt haal je gemakkelijk je FMJ kills!
Zo heb ik het gedaan voor AL mijn wapens! Zodra ik die map zie verschijnen, haal ik mijn FMJ wapens boven
Dit is heel makkelijk te behalen in 1-3 matchen op de map Sub Base. In de zogenaamde serverroom (onderste verdiep, dit is het gebouwtje vlak bij Bombsite B, een soort "machine/controlekamer") is er in het midden van dit gebouwtje een onspeelbare zone afgeschermd met een glazen wand en een soort gaas. Je kan daar perfect door kijken. Bovendien is dit een high-traffic zone, dus je komt ook aardig wat volk tegen.
Schiet voorbijgangers dood door die wand. Ook al gaat het glas kapot telt het nog steeds als bullet penetration kill omdat het gaas blijft. Als je hier heel de map campt haal je gemakkelijk je FMJ kills!
Zo heb ik het gedaan voor AL mijn wapens! Zodra ik die map zie verschijnen, haal ik mijn FMJ wapens boven
Luxury travel on a budget - https://jumpseat.be
Kan toch niet? Jij kan onmogelijk een claymore/C4 van je teamgenoten kapotmaken (tenzij Friendly Fire aanstaat, in Hardcore dus misschien wel).leech1984 schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 13:19:
Gister toch iets grappigs meegemaakt:
Als ik me niet vergis kan je alleen equipment stukmaken als je deze van jezelf of de vijand is..
Luxury travel on a budget - https://jumpseat.be
rapid fire gaat behoorlijk hard. Ben dan ook aardig snel door m'n ammo heen als ik geen scavenger gebruik.Verwijderd schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 12:21:
[...]
Ik snap alleen je keuze voor scavenger niet, en ook niet voor steady aim.
steady aim is met name handig als ik een hoekje omloop en plots tegenover een tegenstander sta. Dan kan ik gewoon uit hip-fire die gast afknallen. Ik merkte dat ik met rapid fire, maar zonder steady-aim veel miste vanuit hip-fire.
Die heb ik ook bij mij M21.eendje schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 13:17:
voor sniper scavanger, stopping power en eh ik geloof steady aim. Steady aim kan je langer je adem inhouden, stopping power just in case, weet wel dat veel schoten dan nog steeds niet 1 shot zijn, maar ach het kan geen kwaad. en scavanger om m'n secondary machinegun bij te laden.
Scavanger Pro + Stopping Power Pro + Steady Aim.
Secondary heb ik de PP2000 FMJ voor de short range kills
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Lekker logisch, die sniper setups hier.
Ik snipe zelf nooit, maar als ik dat zou doen, dan zou ik SoH, CB, en Steady Aim gebruiken.
Toelichting is natuurlijk nooit weg:
SoH - sneller reloaden en sneller aimen voor eventuele quickscopes.
CB - niet zichtbaar op thermal visions, en ook niet door airsupport etc.
SA - Langer je adem inhouden.
Ik snipe zelf nooit, maar als ik dat zou doen, dan zou ik SoH, CB, en Steady Aim gebruiken.
[ Voor 44% gewijzigd door bram1984 op 13-07-2010 14:03 ]
Sniperclasses ligt er aan welke sniper je kiest en of je goed in headshots bent of niet..
ik zelf kan niet echt headies maken dus kies je voor stopping power, voor de rest is sleight of hand pro heel handig voor het sneller is zoomen en natuurlijk steady aim pro voor langer je adem in houden maar het lieft heb ik eigenlijk toch Cold Blooded (vooral in wasteland tegen de thermal snipers)
voor de rest voor FFA kies ik toch liever voor sleight of hand als eerste perk (irritante tik om te herladen na iedere kill..)
en ik vind het ook heerlijk om wapens van andere op te rapen en daar zoveel mogelijk kills mee te maken..
voor de rest nu flink bezig met throwing knive kills te krijgen, wordt er wel steeds beter in, vooral in privet party's third person
ik zelf kan niet echt headies maken dus kies je voor stopping power, voor de rest is sleight of hand pro heel handig voor het sneller is zoomen en natuurlijk steady aim pro voor langer je adem in houden maar het lieft heb ik eigenlijk toch Cold Blooded (vooral in wasteland tegen de thermal snipers)
voor de rest voor FFA kies ik toch liever voor sleight of hand als eerste perk (irritante tik om te herladen na iedere kill..)
en ik vind het ook heerlijk om wapens van andere op te rapen en daar zoveel mogelijk kills mee te maken..
voor de rest nu flink bezig met throwing knive kills te krijgen, wordt er wel steeds beter in, vooral in privet party's third person
I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"
Ik speel bijna alleen maar FFA, en ik gebruik de volgende setups waarmee ik zonder op te scheppen >95% van de potjes win:
Standaard:
UMP + Silencer
M93 + FMJ
Throwing knife
Marathon Pro
Stopping Power Pro
Ninja Pro
Snipen:
Barrett + FMJ
M93 + FMJ
Throwing knife
Sleight of Hands Pro
Stopping Power
Ninja Pro
Sneaky Setup:
TAR + silencer
M93 + silencer
Claymore
Scavenger
Stopping Power
Ninja Pro
En voor het echte ragwerk(bijv bij Rust)
AK + FMJ
Sleight of Hands
Stopping Power
Ninja Pro
Throwing knife
Killstreak Setup standaard UAV, Harrier en Pavlow. Deathstreak Painkiller. De keuze voor Painkiller heeft er mee te maken dat Copycat waardeloos is, Final Stand je kan laten liggen op een plek die je tijd kost waarin je geen kills kan maken en martydom veel te weinig kills maakt. Painkiller is met name handig door het soms vreemde spawnsysteem waarbij je vlakbij de tegenstander respawned die je net heeft neergeschoten.
UAV's schiet ik over het algemeen uit de lucht, zodra ik weet dat iemand een UAV in de lucht en ik kan hem niet zien dan ben ik altijd in beweging in meerdere richtingen. Daardoor kan mijn tegenstander niet mijn exacte positie bepalen. Om die reden geef ik de voorkeur aan stopping power tov Cold Blooded. Deze gebruik ik alleen op een stinger slot.
Standaard:
UMP + Silencer
M93 + FMJ
Throwing knife
Marathon Pro
Stopping Power Pro
Ninja Pro
Snipen:
Barrett + FMJ
M93 + FMJ
Throwing knife
Sleight of Hands Pro
Stopping Power
Ninja Pro
Sneaky Setup:
TAR + silencer
M93 + silencer
Claymore
Scavenger
Stopping Power
Ninja Pro
En voor het echte ragwerk(bijv bij Rust)
AK + FMJ
Sleight of Hands
Stopping Power
Ninja Pro
Throwing knife
Killstreak Setup standaard UAV, Harrier en Pavlow. Deathstreak Painkiller. De keuze voor Painkiller heeft er mee te maken dat Copycat waardeloos is, Final Stand je kan laten liggen op een plek die je tijd kost waarin je geen kills kan maken en martydom veel te weinig kills maakt. Painkiller is met name handig door het soms vreemde spawnsysteem waarbij je vlakbij de tegenstander respawned die je net heeft neergeschoten.
UAV's schiet ik over het algemeen uit de lucht, zodra ik weet dat iemand een UAV in de lucht en ik kan hem niet zien dan ben ik altijd in beweging in meerdere richtingen. Daardoor kan mijn tegenstander niet mijn exacte positie bepalen. Om die reden geef ik de voorkeur aan stopping power tov Cold Blooded. Deze gebruik ik alleen op een stinger slot.
SOH is inderdaad een must. CB is alleen handig als je een sniperrifle met silencer gebruikt, anders geef je toch bij elk schot alsnog je positie weg. SA is alleen nodig als je veel tijd nodig hebt om een vijand goed in je vizier te krijgen, dan geef ik persoonlijk toch de voorkeur aan Ninja Pro om te zorgen dat mijn vijanden niet op basis van geluid van voetstappen of met een HBS mijn positie kunnen bepalen.bram1984 schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 13:56:
Lekker logisch, die sniper setups hier.
Overigens, als ik een sniperrifle met silencer gebruik is het altijd de m21 met silencer, maar dan wel met Scavenger Pro. Kogels gaan namelijk wel snel erdoor heen.
[ Voor 8% gewijzigd door codex op 13-07-2010 15:30 ]
Dit is toch een hack? Op 2 slots geen perk en op 1 slot last stand perk (Perks waren disabled).
https://dl.dropbox.com/u/...Jul_10%4021_40_23.zip.bmp
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
Ik zie MW1 schermen ?ToasterxD schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 15:28:
Dit is toch een hack? Op 2 slots geen perk en op 1 slot last stand perk (Perks waren disabled).
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Als ik Rust tegen kom, dan pak ik altijd mijn Danger Close class:reemprive schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 15:20:En voor het echte ragwerk(bijv bij Rust)
AK + FMJ
Sleight of Hands
Stopping Power
Ninja Pro
Throwing knife
TAR + GL
RPG
Scavenger Pro
Danger Close Pro
Ninja Pro
Rust is gewoon veel te klein om met kogels wat aan te richten, dus ik knal daar constant tubes en RPG's in de rondte. Gegarandeerd veel kills, en met een beetje geluk krijg je dan nog een Predator + Harriers.
Gewoon uit intresse toon je barracks scherm is.reemprive schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 15:20:
Bla bla bla bla
Verwijderd
Ik las ergens in dit topic dat ie headshots aan het sparen was voor zijn gouden TAR . Bestaat dat in het spel ??
@Langras
Dit is mijn scherm. Eerst speelde ik GW en toen Stimulus uitkwam dat alleen maar. De laatste anderhalve maand speel ik alleen maar FFA, daar had ik ook die winstreak gehaald(die stopte toen ik met 1 van de tweakers hier besloot GW te spelen
)

Edit: voor degene die het gezien hebben, dat was de verkeerde link, mijn dochtertje
Dit is mijn scherm. Eerst speelde ik GW en toen Stimulus uitkwam dat alleen maar. De laatste anderhalve maand speel ik alleen maar FFA, daar had ik ook die winstreak gehaald(die stopte toen ik met 1 van de tweakers hier besloot GW te spelen

Edit: voor degene die het gezien hebben, dat was de verkeerde link, mijn dochtertje
[ Voor 38% gewijzigd door codex op 13-07-2010 19:15 ]
Nee, dat gaat om de golden titleVerwijderd schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 18:54:
Ik las ergens in dit topic dat ie headshots aan het sparen was voor zijn gouden TAR . Bestaat dat in het spel ??

Verwijderd
ow ok .. thankssuperbassie schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 19:13:
[...]
Nee, dat gaat om de golden title
[afbeelding]
Hm, het is weer raak hoor, hele avond in geen enkel team gezeten dat ook maar één keer voor de vlaggen gaat in domination. Ze zitten weer allemaal te campen of als een blinde rond te rennen, maar niemand blijft even bij de vlag staan om em te capturen... Nee, dan weet de vijand waar je zit en komen ze je halen dus ga je dood... Bah.
En dan zit er ook nog een of andere 12 jarige puber in je team die alles en iedereen kanker en homo vind (vooral mij om onbekende reden...) Abyss ofzoiets... Als je dit leest jongen: ik hoop dat je trots op jezelf bent
En dan zit er ook nog een of andere 12 jarige puber in je team die alles en iedereen kanker en homo vind (vooral mij om onbekende reden...) Abyss ofzoiets... Als je dit leest jongen: ik hoop dat je trots op jezelf bent
Ik had aan het begin van de avond ineens een mod te pakken.
Zombie mode ofzo.
Scherm werd rood en ineens had je je eigen wapen om drie tellen later ineens een desert eagle + tactical knife te hebben?
Leuk die mods maar liever niet hoor!
Zombie mode ofzo.
Scherm werd rood en ineens had je je eigen wapen om drie tellen later ineens een desert eagle + tactical knife te hebben?
Leuk die mods maar liever niet hoor!
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Volgens mij explosieven met explosieven wel...florholvoet schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 13:26:
[...]
Kan toch niet? Jij kan onmogelijk een claymore/C4 van je teamgenoten kapotmaken (tenzij Friendly Fire aanstaat, in Hardcore dus misschien wel).
Als ik me niet vergis kan je alleen equipment stukmaken als je deze van jezelf of de vijand is..
Gister een beetje naar The Hated series zitten kijken op youtube. Heb weer leuke ideetjes voor vanavond!
PSN: Leech1984
Verwijderd
ben ik ook wel benieuwd naar !!!!Langras schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 18:43:
[...]
Gewoon uit intresse toon je barracks scherm is.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
ik zat gisteren in een potje met 2 aimbotters en 4 wallhackers.. nou dat was dus ook een groot succes
en dan nog de ballen hebben om gg! te zeggen aan het einde.. wanneer gaat iwnet nou eindelijk eens die klootzakken eens bannen.. en gelijk een steamban zodat ze het eens leren.. raarghh

blup
Gisteren de L86 SW uitgeprobeerd.
Ik speel nu Demolition het meeste, en ik ga puur voor de win. Het leuke is dat het me soms lukt om in mijn eentje te planten en te defenden tot dat hij ontploft
Setup:
L86 SW met holographic sight
M9 Akimbo
Tactical Insertion / 1x Smoke (voor te planten)
Marathon Pro
Stopping Power Pro
Ninja Pro
Ik speel nu Demolition het meeste, en ik ga puur voor de win. Het leuke is dat het me soms lukt om in mijn eentje te planten en te defenden tot dat hij ontploft
Setup:
L86 SW met holographic sight
M9 Akimbo
Tactical Insertion / 1x Smoke (voor te planten)
Marathon Pro
Stopping Power Pro
Ninja Pro
Voor de liefhebber, dit is een van de beste spelers die ik tot nu toe ben tegen gekomen op Youtube.
http://www.youtube.com/user/sshao24
eergisteren de 2 mappacks aangeschaft en meteen paar rondjes gedaan.
die map storm is ingewikkeld zeg. ik zie de logica er nog niet in hoe alles loopt en dergelijke. Hoop rare hoekjes waar men kan zitten. Lijkt niet echt logica in de map te zitten t.o.v. bijvoorbeeld Bailout. Dat vind ik echt een sterke map!
die map storm is ingewikkeld zeg. ik zie de logica er nog niet in hoe alles loopt en dergelijke. Hoop rare hoekjes waar men kan zitten. Lijkt niet echt logica in de map te zitten t.o.v. bijvoorbeeld Bailout. Dat vind ik echt een sterke map!
Storm moet je ff een paar keer doen, dan is ie heel makkelijk. Hij loopt gewoon in de rondte, met 2 plekken waar men elkaar altijd tegenkomt.
Als je dat al goed vind moet ik maar eens een filmpje gaan makenbram1984 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 15:25:
Voor de liefhebber, dit is een van de beste spelers die ik tot nu toe ben tegen gekomen op Youtube.
blup
Zijn de dubbele punten er nog steeds vandaag?
Gister nog wel, en dan schiet het wel lekker op op zich
In een paar dagen van lvl 52 naar 60 gegaan.
Gister nog wel, en dan schiet het wel lekker op op zich
In een paar dagen van lvl 52 naar 60 gegaan.
Grappig, is bij mij precies andersom. Storm kan ik ondertussen dromen, maar van Bailout snap ik nog steeds geen reet.pdebie schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 16:46:
eergisteren de 2 mappacks aangeschaft en meteen paar rondjes gedaan.
Inderdaad, ik heb wel betere spelers gezien in mw1, wat overigens anders speelt als mw2. In de grote servers zaten er met regelmaat mensen boven de 200 kills in een simpel potje domination. Die mp5 was wel cool, toch anders als in mw2.eendje schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 17:30:
[...]
Als je dat al goed vind moet ik maar eens een filmpje gaan maken
haha, ik vind bailout juist simpel. Grappig hoe leveldesign voor iedereen zo verschillend isTjoekie schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 20:19:
[...]
Grappig, is bij mij precies andersom. Storm kan ik ondertussen dromen, maar van Bailout snap ik nog steeds geen reet.
Ik zat trouwens ook in een of andere besneeuwde autosloop ofzo? (naam ff kwijt) maar wat is dat een camper map zeg
Salvage ;-). Soms is die map leuk, maar vaak ook niet.pdebie schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 23:25:
[...]
Ik zat trouwens ook in een of andere besneeuwde autosloop ofzo? (naam ff kwijt) maar wat is dat een camper map zeg
Vandaag leek wel een tube-dag te zijn ofzo. Ik heb dan ook mijn tubes boven gehaald en mee gedaan (was ik ineens van de challenges af
Oja, ik ben sinds 2 dagen Prestige 10 Level 70
[ Voor 22% gewijzigd door Styxxy op 15-07-2010 00:03 ]
Verwijderd
Lol.. wat versta jij dan al onder 'goed'..bram1984 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 15:25:
dat wou ik net zeggen het valt wel mee hoe goed hij is ik heb betere gezienVerwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 00:16:
[...]
Lol.. wat versta jij dan al onder 'goed'..Heb een paar filmpjes van hem bekeken en ik ben totaal niet onder de indruk.
Kom dan meteen ff met voorbeelden, zou ik zeggen.chimera2 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 08:36:
[...]
dat wou ik net zeggen het valt wel mee hoe goed hij is ik heb betere gezien
En wat ik onder goed versta? Veel killstreaks per potje, met elk wapen goed overweg kunnen, op elke map goed spelen (uiteraard zal hij ook z'n mindere potjes hebben). Goed kunnen inschatten waar z'n tegenstanders vandaan komen.
Daarnaast staan er erg mooie flawless en tactical nuke potjes tussen.
Bailout heb ik eigenlijk gelijk vanaf het begin al door gehad. Is ook niet zo heel ingewikkeld toch? Gewoon een lange uitgerekte map met aan beide kanten doorgangen. Knelpunten zijn die open verbindingen tussen die twee gebouwen (met die grote trap binnen aan een kant) en het huis daar pal tegenover.Tjoekie schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 20:19:
[...]
Grappig, is bij mij precies andersom. Storm kan ik ondertussen dromen, maar van Bailout snap ik nog steeds geen reet.
[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 15-07-2010 09:11 ]
En jij denkt dat ik alle potjes opneem die ik speel?bram1984 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 09:09:
[...]
Kom dan meteen ff met voorbeelden, zou ik zeggen.
Je zegt in je vorige post dat je wel eens betere hebt gezien.chimera2 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 09:11:
[...]
En jij denkt dat ik alle potjes opneem die ik speel?

Maar chapeau hoor, als je jezelf beter dan hem vindt.

Dit topic is gesloten.