Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignace93
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09-2021
Yup, Capture The Flag is er niet meer, dat is vervangen door Barebones Pro, Free-For-All en Team Deathmatch zonder killstreak rewards ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropdeath
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-09 17:08
Ja dat is vaak dat er dingen weg gehaald worden die sommige wel leuk vonden maar helaas kun je niet iedereen tevreden stellen.

www.nolimitoss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Kwam dit ook net tegen :
On Barebones pro, you're allowed to join the game as a party. If you have four people in your party, go to barebones pro, and then the free-for-all match will start, and no one can join the match. I don't know why exactly, but you can boost, quickscope noscope lobbies, etc. My friends and I have been doing the latter for quickscope noscope lobbies and getting Intervention challenges done.

Step by step:

1: Get a party of four.
2: Go to barebones pro.
3: Vote to skip if it's team death match (rarely happens)
4: The free-for-all match will start, and no one else can join unless they join by session.
5: Have fun boosting or having a fun lobby

NOTE: When you're boosting, you get the "Loner" challenge as killstreaks are disabled. Even if you have them set. Happy boosting!
Tja dat werk je er natuurlijk mee in de hand.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:44
Wacht even, dus wanneer ik CTF wil spelen (afgezien van team tac. en die nieuwe barebones ofzo) dan moet ik de DLC kopen? Wat zijn dat nou weer voor praktijken? CTF inruilen voor Barebones Pro, echt WIE wil dat?

Killstreaks maken het nog wel uitdagend, voor je rank hoef je het niet te doen want je zit binnen notime weer op een hacked server en bent Prestige 10.. Leuk hoor. En die modded servers kom ik steeds vaker tegen, kunnen ze daar niet wat aandacht aan besteden?

[ Voor 38% gewijzigd door Pendulum op 07-07-2010 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is CTF weg??

IW.. een stel dronken apen, meer zijn ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Dat was toch al een maand bekend dat CTF weg zou gaan... Was op de xbox ook zo. En waarom zou je de DLC moeten kopen om nog CTF te spelen? Het zit toch ook nog gewoon in de mosh-pit playlist of niet?

Ik zit er zelf niet zo mee, vind CTF gruwelijk saai in dit spel, het past gewoon niet zo. Je gaat te makkelijk dood dus het is veel te makkelijk verdedigen. Heb in het begin zo'n 10 potjes gespeeld en 9 daarvan eindigde in 0-0...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:50

Soggney

Zeekomkommer

echt, waarom vervangen ze gamemodes, ipv ze gewoon toe te voegen, konnen er maar x in de lijst ofzo?
en Nick, zit niet op Xbox en in dit topic ben ik niet tegengekomen dat CTF wegging.
Geld is precies de enigste drijfveer van Activision/IW, en de schapen blijven de DLC's maar kopen. Fuck het nieuwe gamen waar je voor alles moet betalen. Straks mogen we nog geld neerleggen voor nieuwe killstreaks/wapens/...

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:32
Resurgence pack......

Ik ga deze zeker niet halen!! heb de vorige pack gehaald voor de ps3 (stimilus package) kan ik het niet spelen, omdat ik een US versie van het spel heb, WTF. Moeten ze het nu perse regio gebonden maken? waar is het goed voor? heb gewoon een originele game en dan gaan ze moeilijk doen met hun policy crap terwijl ik hun sponsor met mijn zuurverdiende centjes, triest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Sc0rPi0N schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:19:
Kwam dit ook net tegen :

[...]

Tja dat werk je er natuurlijk mee in de hand.
Dat heb ik al een paar keer gehad, dat ik in free for all zat met 3 andere mensen en dat niemand joinde . Ik dacht van, zeker niemand die het speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:53

superwashandje

grofheid alom

NickThissen schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:48:
Dat was toch al een maand bekend dat CTF weg zou gaan... Was op de xbox ook zo. En waarom zou je de DLC moeten kopen om nog CTF te spelen? Het zit toch ook nog gewoon in de mosh-pit playlist of niet?
welke mosh-pit playlist?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Is die ook al weg dan lol. Op de xbox speelde ik die wel eens, is me nog niet opgevallen als die weg is.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigF25 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 13:11:
Resurgence pack......

Ik ga deze zeker niet halen!! heb de vorige pack gehaald voor de ps3 (stimilus package) kan ik het niet spelen, omdat ik een US versie van het spel heb, WTF. Moeten ze het nu perse regio gebonden maken? waar is het goed voor? heb gewoon een originele game en dan gaan ze moeilijk doen met hun policy crap terwijl ik hun sponsor met mijn zuurverdiende centjes, triest!
Het kan erger.. ik ben tijdens CoDWaW gewoon keihard opgelicht. Ik kocht alle 3 mappacks, kon ze een weekje spelen en daarna werkten ze opeens niet meer. Opeens had ik de maps niet meer. En ik kan ze ook niet opnieuw downloaden uit de store, dan willen ze dat ik opnieuw betaal. Ik had een mail gestuurd maar heb er ook nooit antwoord op gekregen.

Hongere geldwolven zijn het, gewoon oplichters. Ik koop in ieder geval geen DLC voor CoD meer, en al zeker niet die saaie map packs van MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin
  • Laatst online: 14-09 11:59

Austin

Uit een boek

IW houd er echt vreemde ideeën op na over spelmodus en DLC.
Lijkt haast wel of ze de mensen die al die DLC niet willen, lastig gaan vallen door spelmodus alleen nog mogelijk te maken als je de DLC koopt !
Op zo'n manier ben ik snel klaar met dit spel, en toekomstige spellen van hun kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik koop dus geen mappacks.
Ik zou het doen (al stond het voor de lange termijn) maar nu dus niet meer. Dit soort praktijken hebben er altijd voor gezorgd dat ik niets extra's betaal voor spellen.

Met online browsergames is dit ook altijd. Zodra de abonnementen worden geïntroduceerd wordt de functionaliteit voor de gratis spelers behoorlijk ingeperkt. Alles om maar meer abonnementen te verkopen.

IW gaat dus ook die kant op en dus koop ik het gewoon niet. Ik heb geld voor een spel neergeteld en dan moeten ze niet functies gaan toevoegen om er vervolgens een aantal uit te halen. :(

Ik ga nu hard twijfelen of ik de opvolger van het spel wel wil.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Jullie hebben het allemaal mis...!
CTF is er uit gehaald om Barebones erin te stoppen, en die playlist heeft NIETS met de DLC te maken, die krijgt gewoon iedereen. Als er geen DLC was geweest had je dus OOK geen CTF meer gehad.

Ik ben het er wel mee eens dat ze Barebones gewoon erbij hadden moeten doen, in plaats van als vervanging voor CTF, maar dat hebben ze om een of andere reden niet gedaan. Misschien te lui om een of ander scroll mechanisme in te bouwen (de lijst is ondertussen vol geloof ik en zou dus niet meer op het scherm passen). Hoe dan ook, het heeft niets met de DLC te maken.

Het klopt wel dat ze geldwolven zijn om zoveel te vragen voor een DLC. Ik ben er ook van ovetuigd dat dit de enige reden was om geen dedicated servers in te bouwen; want met dedicated servers kun je nooit geld gaan vragen voor maps (aangezien je ze gewoon download als je de server in komt 8)7 ). Maar om dat door te trekken en te zeggen dat ze met opzet CTF eruit hebben gegooid om de mensen die geen DLC kopen te zieken slaat echt nergens op... :?

[ Voor 44% gewijzigd door NickThissen op 07-07-2010 15:20 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:07
zou het niet zo kunnen zijn dat CTF gewoon te weinig gespeeld werd t.o.v. andere speltypen en dat ze hem daarom verwijderd hebben? ;)

Ik zelf heb nooit CTF gespeeld in MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
pdebie schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:28:
zou het niet zo kunnen zijn dat CTF gewoon te weinig gespeeld werd t.o.v. andere speltypen en dat ze hem daarom verwijderd hebben? ;)

Ik zelf heb nooit CTF gespeeld in MW2.
Er is een gametype uit gehaald omdat er geen plaats meer was in de lijst. De reden dat ze nu net CTF eruit hebben gehaald is inderdaad omdat die het minste gespeeld werd.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignace93
Al werd het te weinig gespeeld, er zijn mensen die het spelen en daar wordt dus geen rekening mee gehouden blijkbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
ignace93 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:46:
Al werd het te weinig gespeeld, er zijn mensen die het spelen en daar wordt dus geen rekening mee gehouden blijkbaar..
Ze hebben nu eenmaal besloten om er een gametype uit te gooien, dan kun je toch het beste de minst gespeelde eruit gooien?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignace93
NickThissen schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:48:
[...]

Ze hebben nu eenmaal besloten om er een gametype uit te gooien, dan kun je toch het beste de minst gespeelde eruit gooien?
En het lettertype een stapje kleiner zetten zodat er nog ééntje bijkan was teveel moeite dan ? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
ignace93 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:51:
[...]

En het lettertype een stapje kleiner zetten zodat er nog ééntje bijkan was teveel moeite dan ? :/
Ja, dat zal ik niet zeggen... Ze hadden inderdaad wel opties om gewoon de lijst groter te maken (scrollen, meerdere pagina's, etc). Maar blijkbaar hebben ze daar niet voor gekozen. Dan vind ik het niet gek dat ze niet ground war ofzo eruit gesloopt hebben. Ik speel zelf ook nooit ground war maar dat lijkt toch wel een van de meest gespeelde playlists te zijn...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Zou het geen combinatie zijn geweest.

IW heeft gewoon veel verzoeken gehad om een echt oorlogsvariant te maken zonder killstreaks (barebone pro).
Dan kijken ze welke speltype het minst gespeeld wordt en die vervangen ze daarmee.

In combinatie met map packs incasseren ze dus even 26 euro voor de 'uitbreidingen'

En niet van het een of het ander maar dat gebeurt overal hoor. Als een product niet loopt dan wordt het in de uitverkoop gedaan of vervangen door een ander.

-Neem een TomTom waar je bij aankoop al een oude kaart hebt en je geld moet neerleggen om een nieuwe te installeren -

[ Voor 11% gewijzigd door Frostbite op 07-07-2010 16:00 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:25
Na de update zie ik dat er 0/0 mensen zijn aan het spelen zijn. kan dus geen game joinen. heb de bestanden al gevalideerd en dit lost mijn probleem niet op. iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Nu online
Dacuuu schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:57:
Na de update zie ik dat er 0/0 mensen zijn aan het spelen zijn. kan dus geen game joinen. heb de bestanden al gevalideerd en dit lost mijn probleem niet op. iemand tips?
Bij mij ook het geval. maar ik kan nog prima een game joine hoor.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Mijn broertje heeft iets vreemds. Hij heeft in het spel op "Download content" gedrukt en werd in Steam in zo'n Steam venster geleid naar de map pack. Hij heeft de map pack gekocht en een betalingsbevestiging in de e-mail gekregen.

Echter nu staat er bij Downloadable Content in Steam niet die nieuwe map pack. Bij mij stond dit er direct bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel340
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-08 23:03
Ik ben er zeker niet rouwig om dat CTF nu weg is... Ze hadden het misschien wel beter moeten vermelden, maar goed dat is een ander verhaal. Bij CTF werd altijd zoveel gecampt, als je de vlag uberhaupt te pakken kreeg was je alweer dood voordat je bij de basis aankwam. De rest van je team was alleen maar aan het campen om puntjes te pakken, waardoor het hele teamspel verdween... :X

De levels op zich zijn best leuk, jammer dat je zoveel moet betalen voor "oude" mappen die al klaar liggen...

BareBone Pro met z'n vieren ga ik eens proberen, kijken of we nog wat leuke stunts kunnen uithalen!

[ Voor 25% gewijzigd door Chiel340 op 07-07-2010 19:53 ]

Core I5 12400F / MSI B660M / Gigabyte RX7600 / 32GB TeamElite DDR43200 / Windows 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
Dacuuu schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:57:
idd zelfde probleem hier, soms wel een laadscherm maar achtergrond plaatje is dan niet aanwezig en voortgangsbalk blijft hangen.

edit:
oplossing voor mij gevonden op steamforums

completely close steam, go to your steam apps folder and delete the resurgence ncf and possibly cgf files, then restart steam, go into your library and right click the multi player icon, go to properties/local files and verify integrity of game cache, after it checks it will then re-download the files and your game should work.

[ Voor 32% gewijzigd door Sicko op 07-07-2010 20:11 . Reden: Oplossing toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Dolletjes.... DLC gekocht..... DLC pleitte....
Zelfde probleem hier:
http://forums.steampowere...showthread.php?p=15897228
http://img695.imageshack.us/img695/559/steamq.jpg
tegenvallertje steam :|

Gelukkkig heb ik hem ook gekocht voor m'n huisgenoot... en op zijn account doet ie het wel...
edit: en ineens heb ik ook de map pack in m'n lijstje bij DLC..... frapant ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Vandread op 07-07-2010 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Na de reacties over CTF nog eens gelezen te hebben trek ik mijn woorden in. CTF werd niet vaak gespeeld en dan kan het wel weg. Toch ben ik nooit een voorstander van verwijderen want dan ontneem je de mogelijkheid het ooit nog te spelen. Dan kunnen ze beter een soort van optie introduceren waarbij de speltypes die het meest worden gespeeld bovenaan staan en de speltypes die niet vaak wordt gespeeld onderaan.

Lijkt mij beter en helemaal als optie want als je het op de 'reguliere' volgorde wil zien dan kan dat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Fucking vette levels !!

Vooral strike weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00tstok
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-02 22:07
Ey guys, ff vraagje. We hadden het over het blokkeren van spelers in het vorige deel. Sinds ik een aardige connectie heb, ben ik vrij vaak host. Nu wil ik hackers (Overduidelijke hackers dan wel) kicken als ze dus aimbotten/wallhacken. NU scheen daar dus een tool voor te zijn. Mijn vraag is dan ook; Is dat programma VAC proof? En werkt het ook (met name op XP (old school ftw :P)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 23:42:
Fucking vette levels !!

Vooral strike weer :)
Als ik Strike wil spelen gooi ik CoD4 er wel weer in, en dan ook nog spelen met die chille AK-47, M40A3 en de MP5.

Doe mij dat maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00tstok
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-02 22:07
Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 00:15:
[...]

Als ik Strike wil spelen gooi ik CoD4 er wel weer in, en dan ook nog spelen met die chille AK-47, M40A3 en de MP5.

Doe mij dat maar :)
Mwha, ik heb zelf beide Strike's gespeeld en moet zeggen dat de 'nieuwe' Strike in de DLC er gelikt uitziet hoor. Ongeacht of het de €15 waard is, ze hebben de oude maps een aardige make-over gegeven. Vacant ziet er naar mijn gevoel iets te 'zonnig' uit (Zoals Overgrown in de Stimulus Pack), maar al met al een goeie remake ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00tstok schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 00:39:
[...]

Mwha, ik heb zelf beide Strike's gespeeld en moet zeggen dat de 'nieuwe' Strike in de DLC er gelikt uitziet hoor. Ongeacht of het de €15 waard is, ze hebben de oude maps een aardige make-over gegeven. Vacant ziet er naar mijn gevoel iets te 'zonnig' uit (Zoals Overgrown in de Stimulus Pack), maar al met al een goeie remake ^_^
Het blijven remake's van maps van iets meer dan 2 jaar oud. Een hoop MW2 spelers hebben CoD4 gewoon nog.

Doe dan remakes van CoD2, die game had heerlijke maps. Toujane, Beltot, en vooral de Russische maps als Moscow, Leningrad.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:54
Ik heb effe zitten nadenken over het feit dat je moet betalen voor de "extra" mappen.

In het begin dacht ik ook wat een geldwolven zijn het, maar eigenlijk is het wel normaal in deze tijd. Iedereen wil
geld verdienen en het liefst veel ook.

Met alle andere dingen in het leven moet je ook betalen als je iets extra's wil. Dus.... is het wel normaal
dat je 13 of 14 euro moet betalen voor de aanvullende mappen.

Ik koop de mappen zelf niet btw :) dit zou ik alleen doen als de vrijheid van de instellingen wat coulanter waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Wat een zeikers, het gaat om 14 euro he, lekker boeien. De maps zijn gewoon vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drawer schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 09:37:
Damn, nu heb ik de DLC eindelijk, doet 'ie 't niet...
Als ik een spel opstart in de onderste twee modes, DLC-modes dus, wil het spel beginnen en krijg ik een geblokt laadscherm en wordt en niks geladen... :/ Enige oplossing is dan de .exe killen...

krijg ik wel opeens een foutmelding: ERROR: Could not find zone 'mp_strike.ff'
dit probleem heb ik ook
weet iemand hier de oplossing voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Wat mij wel opviel was dat in de lijst met speltypes alleen de standaard types en die van het nieuwe mappack stonden. Betekend dit dat je het oude mappack nu voor jan met de korte achternaam hebt?

@ vv Dat valt dan nog mee.

[ Voor 7% gewijzigd door MegaTronics op 08-07-2010 09:01 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:21
MegaTronics schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 08:08:
Wat mij wel opviel was dat in de lijst met speltypes alleen de standaard types en die van het nieuwe mappack stonden. Betekend dit dat je het oude mappack nu voor jan met de korte achternaam hebt?
Nee tuurlijk niet, alleen heb je er geen aparte playlist meer voor, de eerste mappack kanje nu alleen nog spelen in de normale playlists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:23
DE mappen zijn inderdaad vet :-)
en CTF in wow was k echt goed in nu suck ik gewoon :S
En ik koop de mappen en installeer ze dan gewoon bij 2 vrienden dan valt die 13 euro ook weer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Gisteren even Barebone Pro gespeeld en kwam toen gelijk in een Search & Destroy terecht (map Vacant dacht ik).

Vind Carnaval ook wel mooi .Wel creepy met al die clowns :+ :o Gisteren een Private Match , gewoon alleen maar dat gevoel kreeg ik niet ... :/ :o

[ Voor 20% gewijzigd door Frostbite op 08-07-2010 09:17 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 07:53:
[...]

dit probleem heb ik ook
Ga naar je spellenlijst in Steam, rechtermuisknop --> Eigenschappen, dan naar het tabblad Lokale bestanden en daarna moet je op Integriteit van gamecache valideren (of zoiets) klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
chimera2 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 08:54:
DE mappen zijn inderdaad vet :-)
en CTF in wow was k echt goed in nu suck ik gewoon :S
En ik koop de mappen en installeer ze dan gewoon bij 2 vrienden dan valt die 13 euro ook weer mee.
En hoe wou je dit doen dan? Zijn toch gekoppeld aan je Live Id?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 07:53:
[...]

dit probleem heb ik ook
Je behoort 2 updates te krijgen... De eerste gaat automatisch via steam, de 2e wanneer je de game start. Dat ging bij mij eerst ook moeizaam, werd er telkens uitgeschopt met de melding dat abandon.ff niet kon worden gevonden. Na een paar keer proberen begon dus ineens die 2e update.

[ Voor 6% gewijzigd door MicGlou op 08-07-2010 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:23
wimpie007 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:04:
[...]

En hoe wou je dit doen dan? Zijn toch gekoppeld aan je Live Id?
Als je gewoon op een ander ps3( van een vriend ) inlogt met jou gegevens en je download hem. Dan kan je vriend gewoon de mappack onder zijn naam spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicGlou schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:05:
[...]

Je behoort 2 updates te krijgen... De eerste gaat automatisch via steam, de 2e wanneer je de game start. Dat ging bij mij eerst ook moeizaam, werd er telkens uitgeschopt met de melding dat abandon.ff niet kon worden gevonden. Na een paar keer proberen begon dus ineens die 2e update.
heb beide updates gehad
en na die updates kreeg ik dit probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:00:
[...]

Ga naar je spellenlijst in Steam, rechtermuisknop --> Eigenschappen, dan naar het tabblad Lokale bestanden en daarna moet je op Integriteit van gamecache valideren (of zoiets) klikken.
steam online bedoel je
maar hoe kom ik daar
ben ingelogd maar kan niks vinden (spellenlijst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Gisterenavond kreeg ik gewoon 1 grote update van 480 Mb ofzo en daarna had ik de maps en de nieuwe update. 1.2.120 (?)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sc0rPi0N schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:15:
Gisteren even Barebone Pro gespeeld en kwam toen gelijk in een Search & Destroy terecht (map Vacant dacht ik).

Vind Carnaval ook wel mooi .Wel creepy met al die clowns :+ :o Gisteren een Private Match , gewoon alleen maar dat gevoel kreeg ik niet ... :/ :o
Ik was even bang dat Barebones alleen HQ was, maar dat is dus een mix van allerlei speltypes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 01:00:
[...]

Het blijven remake's van maps van iets meer dan 2 jaar oud. Een hoop MW2 spelers hebben CoD4 gewoon nog.

Doe dan remakes van CoD2, die game had heerlijke maps. Toujane, Beltot, en vooral de Russische maps als Moscow, Leningrad.. _/-\o_
Handig ja, WOII maps in MW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

bram1984 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:30:
[...]

Ach ja als je oude wapens (1886 ranger) in een game stopt kan je ook best de WOII levels toevoegen ;)
Wel leuk om met een ACR in een WOII level te shooten.... 8)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 18:03

DefLite

Why so serious?

bram1984 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:28:
[...]

Ik was even bang dat Barebones alleen HQ was, maar dat is dus een mix van allerlei speltypes?
Ja, staat ook in de beschrijving.....
Er is Barebones Pro dat is TDM en FFA en er is Objective Barebones Pro en die is Domination, Demolition, CTF en HQ Pro.

Objective Barebones Pro is per direct mijn nieuwe favo playlist O-)
Heb tot nu toe ook veel minder noobtuber's en commando pro nubs gezien tov standaard domination/demolition/ctf/hq pro playlists, hopelijk blijft dat zo.

[ Voor 23% gewijzigd door DefLite op 08-07-2010 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 01:00:
[...]

bram1984 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:30:
[...]

Waar dacht je dat Wasteland vandaan kwam? En de map Chinatown uit MW1? Beiden remakes van maps uit CoD2. Wasteland is een remake van de map Brecourt (die overigens zelfs al in CoD1 zat), en Chinatown uit CoD4 is een remake van de map Carentan. Maps uit CoD2 zijn dus prima om remakes van te maken, of het nou een WOII game is of niet.

Voortaan eerst even nadenken voordat je (zoals ik wel vaker zie) met een bijdehante opmerking komt :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2010 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
En dan die Russische maps... MW2 heeft toch helemaal niets met Rusland te maken?

Oh wait... :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Na nog eens nagedacht te hebben ben ik overstag gegaan en heb de DLC's Stimulus en Resurgence gekocht via Steam. Meteen startte de downloads en ik zie zometeen wel of alles erop staat en dan vanavond een potje spelen.

Mijn leven lang speel ik spellen zonder ooit voor de uitbreidingen (maps, updates) te hoeven betalen. Maps kwamen vooral uit de scene zelf en werden gemaakt door de spelers zelf (Al helemaal in het goede oude Counterstrike). Zelfs in RTCW zijn er wat oude CS-mappen nagemaakt en zo speelbaar geworden, dat was erg leuk.

Maarja, de maps kreeg je gewoon vanuit de server aangeboden en kopen was niet nodig.

Vandaag de dag is alles anders en kan er vanuit een scene niet zomaar een map worden gemaakt in bepaalde spellen en heb je alleen de mogelijk om over te gaan tot aanschaf van een DLC. Toen de DLC's ooit in de eerste berichtgevingen verschenen heb ik het altijd met argusogen bekeken omdat ik nog altijd het idee in het achterhoofd had dat content vanuit de scene moest komen (mods, maps etc). Maar heden ten dage gaat dit niet meer op.

Nu kon ik op de oude voet doorspelen met alleen de standaard maps maar welbeschouwd was het tijd om meer toe te voegen. Dit spel speel ik als sinds vorig jaar en het is wel tijd voor iets nieuws. Wel zullen dit de laatste DLC's zijn voor dit spel die ik koop denk ik.

Ik weet niet of anderen er ook zo over denken maar qua maps heb ik echt het idee dat het uit de scene zelf moet komen. Zelf heb ik vele maps gemaakt voor C&C Red Alert 2 en zodra een map klaar was dan ging deze meteen het net op. Dat is veel leuker dan maps die vanuit een ontwikkelstudio kopen mijn inziens. Ze mogen er dan wel gelikter uit zien maar een studio is trager met uitbrengen dan een community.

Goed, lang verhaal maar in het kort komt het erop neer dat ik er niet meer zo moeilijk over zal denken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 14:57

beany

Meeheheheheh

Het gaat opzich niet om de setting van de map, maar om de layout van een map. Mij maakt het weinig uit of het een verwoeste stad of een pretpark is, als de layout van de map maar leuk is om te spelen.

Sommige maps zijn gewoon erg goed, en ben dus blij dat er maps vanuit CoD:MW1 naar CoD:MW2 komen. Strike is een gave map en ik hoop dat ze Crossfire bij de volgende mappack toevoegen. Dat was toch wel mijn favoriete map!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:18:
[...]

steam online bedoel je
maar hoe kom ik daar
ben ingelogd maar kan niks vinden (spellenlijst)
Niet ingame, maar gewoon in het hoofdmenu, dat ook automatisch opent als je Steam opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

@beany:
Zelf heb ik dit met Vacant, MW1 speelde ik uitsluitend op lanparty's en met name Vacant vond ik erg goed. Dat is echt een map waar je met tactieken moet spelen ipv rondrennen en knallen.

De maps zijn goed geïnstalleerd en de nieuwe maps laadden gewoon toen ik het spel startte en een potje joinde. De aanschaf ging dus wel makkelijk, was in 3 kwartier uur klaar (tussen aankoop, downloaden en installeren. Ik had verwacht dat er meer tijd in ging zitten.

Voor dit doel had ik een tijd geleden een paypal-account aangemaakt en was er een beetje huiverig voor maar nu alles is gelukt ben ik er wat meer gerust op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

bazs2000 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 12:45:
@beany:

Voor dit doel had ik een tijd geleden een paypal-account aangemaakt en was er een beetje huiverig voor maar nu alles is gelukt ben ik er wat meer gerust op. :)
Hier nog 1 :)

Wel handig ja betalen en binnen twee klikken heb je hem.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Klopt, dat viel mij reuze mee, je hoeft alleen maar op paypal in te loggen om van daaruit de betaling te voltooien, eitje. Met overschrijven moet je meer handelingen verrichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

bazs2000 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:23:
Klopt, dat viel mij reuze mee, je hoeft alleen maar op paypal in te loggen om van daaruit de betaling te voltooien, eitje. Met overschrijven moet je meer handelingen verrichten.
Normaal gesproken kan je vrij weinig doen als je geen CC of Paypal hebt.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropdeath
Zal wel blij zijn als ze weer in de normale map roulatie zitten heb gisteren een paar potjes gespeeld maar vind verschillende spel modus niet erg veel aan.
Speel eigenlijk alleen team deathmatch

[ Voor 3% gewijzigd door dropdeath op 08-07-2010 14:20 ]

www.nolimitoss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveran
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-11-2024
Ik vind de nieuwe maps eigenlijk wel erg vet. Strike vond ik altijd al leuk, maar ook Carnival is erg mooi. Daarbij vind ik Trailerpark ook erg tof hoewel ik beetje moe wordt van alleen S&D erop te spelen. Maar verder is het een bulletpenetration fest daar.

Fuel is lekker groot, daar houd ik van. Maar er zouden eigenlijk wel wat meer mensen moeten rondlopen. Nu loop ik soms te rennen richting schietgeluiden maar eenmaal aangekomen is iedereen al weg.

Trouwens, ik kom er nu niet in te spelen omdat ik blijf hangen op connecting to IWnet. De site van Infinityward zelf kan ik ook niet bereiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Sc0rPi0N schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:56:
Normaal gesproken kan je vrij weinig doen als je geen CC of Paypal hebt.
Dat was mij al opgevallen. Ik koop zeer veel online maar doe nog altijd veel onder rambours. Tickets doe ik altijd via iDeal maar verder is de spoeling dun. Ik wil geen CC maar maak het steeds vaker mee dat een bepaalde aankoop dan niet kan worden gedaan. Met Paypal vaak dan weer wel.

Toch zal ik spellen in de winkel (of webwinkel) blijven kopen omdat ik wel graag de fysieke drager + boekje in handen wil hebben. Spellen die uitsluitend gedownload kunnen worden zal ik nooit kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 19:35

Mystikal

It never hurts to help!

Is er ook een changelist bekend van update: 1.2.208?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Mystikal schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 15:49:
Is er ook een changelist bekend van update: 1.2.208?
Ander vraagje, krijg je die barebone optie ook als je niet de resurgence maps hebt.
Ergo, er is ook voor de niet mappackers een update?

Heb met de hitte pc even links laten liggen ;)

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

short answer: JA

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ben ik de enige die er last van heeft en het behoorlijk crap vindt dat ie al 2 avonden niet kan spelen omdat er 0/0 players zijn op PC :/

Dit geintje is al eens eerder voorgekomen, volgens mij idd met de vorige mappack, toen duurde het 1 avond, nu dus al 2 :( Net de 2 avonden deze week dat ik tijd heb om te gamen natuurlijk. Of ligt het aan mij en zit iedereen gewoon te spelen?

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

ik zie inderdaad dat er 0/0 spelers zijn maar ik vind wel nog steeds games hoor. gewoon ff wachten en misschien opnieuw proberen ( doe ik altijd als ik langs de 70ms ping ben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

PiRiVi schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:59:
[...]

Ander vraagje, krijg je die barebone optie ook als je niet de resurgence maps hebt.
Ergo, er is ook voor de niet mappackers een update?

Heb met de hitte pc even links laten liggen ;)
Waarom quote je mij? Jouw vraag heeft helemaal niets met mijn vraag te maken? :?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het commando teleporteer fenomeen heeft nu wel een dieptepunt bereikt.

Ik speelde op Skidrow, en ik leg een claymore bovenaan die kleine trap vlakbij het gat in het plafond, middenin het gebouw. Een vijand wilt die trap op, en word gestunned door een teammate van me, hij loopt sloom die trap op, recht in mijn claymore. *Klik* hitmarker, wat meteen gevolgd word door een messteek in mn borst. Ik stond trouwens aan de andere kant van de gang.

Dus ik bekijk de killcam met een behoorlijk WTF gevoel, en dit is wat ik zie: hij gaat de trap op en word gestunned, komt met zn kop vol in mn claymore en op dat moment ramt ie op zn knife aanval. Hij teleporteert door mijn claymore, door de muur en naar de andere kant van de gang waar ik stond, toch een flink aantal meters verderop.

...door de muur. En ik maar denken dat het niet belachelijker ging worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 14:09

Bezulba

Formerly known as Eendje

commando is ook belachelijk en elke hond die hem gebruikt mag gelijk aan z'n enkels opgehangen worden.

ik krijg nu al vlekken voor m'n ogen als ik er aan denk, laat staan tijdens een match.. wat heb ik een pleurishekel aan die perk zeg. Alle andere dingen (gl, akimbo g18, cheaters, hackers,) bij elkaar zijn niet zo vreselijk frustrerend als een knifehond.

je schiet er idd op, reageert veel sneller, maar hij drukt 1x op z'n knopje en hop! 3 trappen op geteleporteerd, de gang door en over het water zo in je borst. te zwaar irritant.

Het word nog mooier als het een beetje lagt, dan is het helemaal feest met zo'n prutser.

ik switch dan ook gelijk naar m'n assaulrifle class om hem op zo'n groot mogelijke range neer te paffen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik kan echt overal mee leven in deze game.. Akimbo wat dan ook heb ik nooit last van, noobtubers neem ik altijd extra hard te grazen, maar commando is gewoon een domme fout. En dan heb ik het niet zozeer over 'runners' met marathon en lightweight die met hun tactical knife rondstruinen. Gewoon de perk in het algemeen, op welke class dan ook.

Ik bedoel maar. Die perk laat kogels verdwijnen, laat je teleporteren, je vliegt door claymores heen,.. het hoort gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Wat ik toch net heb meegemaakt. Ik speelde eerst in een normaal potje. Na dat potje kwam ik ineens in een Modded Server.

Bij iedereen stond standaard Marathon, Lightweight, Ninja, Sleight of Hand aan. Je kon niet knifen. Je begint met een normaal pistool. Na 2 kills of het capturen van A, B of C ga je een level omhoog. Elk level omhoog krijg je een betere gun. Na level 68 krijg je een nuke en dan is het level afgelopen. Je kreeg hier geen hoge XP erbij, dit was gewoon normaal.

Vond het best vet. Heb het 2 potjes gedaan.

Screenshot:
http://img291.imageshack.us/img291/9400/mw2mod.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
Yes, heb eindelijk mijn laatste primary wapen vol geschoten. Kan ik eindelijk is gaan beginnen aan de secundaire's en daarna headshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
thriller schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 20:32:
Yes, heb eindelijk mijn laatste primary wapen vol geschoten. Kan ik eindelijk is gaan beginnen aan de secundaire's en daarna headshots.
Als je het niet leuk vind dan doe je het toch niet? No offense maar ik snap dat niet... Mensen spenderen DAGEN om alle mogelijke achievements te halen en dan ook nog zeuren dat het niet leuk is (niet speciaal op jou gericht hoor, ik zie het veel vaker). Wat heb je er nou aan om alle achievements te halen? Voldoening? Omdat je je dagenlang aan een spel hebt zitten ergeren? Ik speel toch liever gewoon een potje voor de lol met een wapen waar ik goed mee ben.

En die knife runners lijken vandaag wel erger dan normaal. Bah, daar kan ik echt niet tegen. Een keer geknifed worden van close range is OK, maar mensen die specifiek als doel hebben om geen enkel schot te vuren en almaar als een dolle rond te blijven rennen... :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
NickThissen schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 21:11:
[...]

Als je het niet leuk vind dan doe je het toch niet? No offense maar ik snap dat niet... Mensen spenderen DAGEN om alle mogelijke achievements te halen en dan ook nog zeuren dat het niet leuk is (niet speciaal op jou gericht hoor, ik zie het veel vaker). Wat heb je er nou aan om alle achievements te halen? Voldoening? Omdat je je dagenlang aan een spel hebt zitten ergeren? Ik speel toch liever gewoon een potje voor de lol met een wapen waar ik goed mee ben.

En die knife runners lijken vandaag wel erger dan normaal. Bah, daar kan ik echt niet tegen. Een keer geknifed worden van close range is OK, maar mensen die specifiek als doel hebben om geen enkel schot te vuren en almaar als een dolle rond te blijven rennen... :(
Ik heb er momenteel 25 dagen opzitten en ben al een aardig tijdje prestige 10 level 70, om het dan wat interessant te houden heb ik me voorgehouden om alle challanges te halen (op headshots na). Op deze manier heb ik een doel en wissel ik mijn speelstijl een beetje af. Dit houdt het juist interessant.

Ik heb ook niet gezegd dat ik het irritant vindt, het duurde alleen even voordat ik alles vol had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Over dat knifen, ik ben er een tijdje nu mee bezig om de challenges van Marathon, Lightweight en Commando te halen en dan moet je wel. Wat ik niet snap is dat teleporten want tijdens mijn carrière als MW2/speler heb ik maar 2 teleporters gezien.

Tijdens het spelen kom je altijd kniferunners tegen maar hoe vaak zie daarbij vreemde dingen dan? Ik kom vaker in een gehackte server terecht dan dat ik een teleporter zie. Volgens mij heeft zo'n iemand nog wat andere zaken draaien dan alleen MW2. Kan dus een cheater zijn.

Om het meteen op Commando te gooien is ook weer zoiets, alsof je met commando ineens onoverwinnelijk bent geworden ofzo. :? De laatste tijd begint iedereen ingame alweer te zeiken omdat je ze close-range omlegt met een mes. Doe dan wat aan je reactievermogen maar ga niet zitten zeiken. Als je dichtbij iemand komt dan gebruik je een mes, veel effectiever. Wie dit niet doet en stom rondjes gaat rennen om te kunnen schieten is gewoon niet slim bezig.

Als mijn challenges zijn behaald is een runnersclass niet meer nodig en komt er weer een andere class voor terug maar een aantal technieken die ik heb opgedaan zal ik wel blijven gebruiken waaronder het knifen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Ik heb laatst met de TMP de Extended Mag gehaald. Moet zeggen dat dit wapen best wel nut heeft. Je moet gewoon aan bepaalde zaken denken.

Je schiet met 1 magazijn iemand neer, dus veel herladen. Met Extended Mag heb je inplaats van 15 kogels, 25 kogels. Dus je kan dan met 1 magazijn twee personen neerschieten.
Je krijgt iemand neer van lange afstand als je in burst vuurt, dus niet in een keer.

Dit wapen herlaad snel, schiet snel en heeft zeer weinig recoil en standaard 15 kogels per magazijn.
Dus van een groep krijg je maar 1 iemand van neer, tenzij je snel dekking kan zoeken achter een muurtje om te herladen. Dan heb je misschien kans om nog eentje neer te schieten.

Het is jammer van het magazijn, want de TMP is best leuk om te gebruiken. Net als de F2000 wordt dit wapen ook zeer weinig gebruikt. Dat maakt het halen van de challenge wel leuker.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
bazs2000 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 21:52:
Over dat knifen, ik ben er een tijdje nu mee bezig om de challenges van Marathon, Lightweight en Commando te halen en dan moet je wel. Wat ik niet snap is dat teleporten want tijdens mijn carrière als MW2/speler heb ik maar 2 teleporters gezien.

Tijdens het spelen kom je altijd kniferunners tegen maar hoe vaak zie daarbij vreemde dingen dan? Ik kom vaker in een gehackte server terecht dan dat ik een teleporter zie. Volgens mij heeft zo'n iemand nog wat andere zaken draaien dan alleen MW2. Kan dus een cheater zijn.

Om het meteen op Commando te gooien is ook weer zoiets, alsof je met commando ineens onoverwinnelijk bent geworden ofzo. :? De laatste tijd begint iedereen ingame alweer te zeiken omdat je ze close-range omlegt met een mes. Doe dan wat aan je reactievermogen maar ga niet zitten zeiken. Als je dichtbij iemand komt dan gebruik je een mes, veel effectiever. Wie dit niet doet en stom rondjes gaat rennen om te kunnen schieten is gewoon niet slim bezig.

Als mijn challenges zijn behaald is een runnersclass niet meer nodig en komt er weer een andere class voor terug maar een aantal technieken die ik heb opgedaan zal ik wel blijven gebruiken waaronder het knifen. :)
Het probleem (voor de meeste mensen dan) is dan ook niet het knifen op short range, dat is gewoon logisch en daarover zeiken is nog erger dan over grenade launchers en zo'n zaken zeiken.

Nee, het probleem is dat men speciaal een klasse opsteld waarmee men sneller kan rennen, oneindig lang kan rennen, en ook nog eens van verschikkelijk lange afstand kan knifen (teleporteren bijna), en dan ook nog met tactical knife uiteraard. Deze class wordt dan gebruikt met het mes als PRIMAIR wapen. Men switch meteen naar de secondary (aangezien daar de tactical knife op zit) en sprint als een gek richting de vijand... Als je zo iemand ziet aankomen op een afstand minder dan 15-20 meter dan moet je al geluk hebben wil je hem nog raken. Binnen 2 passen is hij binnen de knife range (5-10 meter met een beetje lag) en dan staat hij in een keer achter je en ben jij dood. DAT is de grootste BULLSHIT die ik ooit heb gezien in een shooter. Een knife hoort een laatste reddingsmiddel te zijn als je onverhoopt iemand van heel dichtbij tegenkomt, het mag gewoon niet zo zijn dat het mogelijk is om perks te gebruiken waarmee je je knife als primair wapen kunt gebruiken.

Heb je ooit iemand horen zeiken over het knifen in CoD4? Ik niet namelijk, en daar werkte het ook gewoon prima. Close range? Zo snel mogelijk knifen en dan is degene met het beste reactie vermogen de winnaar --> dat is precies waar een shooter om draait. Long range? Dan schiet je gewoon. Maar in MW2 werkt het gewoon niet zo, daar kun je op middelgrote afstand gewoon je knife gebruiken.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Mja, dat zal het wel zijn denk ik. Een tactical knife heb ik niet in mijn arsenaal omdat de secondary's op de M9 na niet genoeg kills op hun naam hebben hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Teleport Knive : Afbeeldingslocatie: http://www.im00studios.com/forum/uploads/av-352.gif

Zoiets ;)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

100% eens met NickThissen.

Overigens net de AK-47 op Fall camo gehaald, heb nu al mn classes op Fall :) Ziet er wel slick uit.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2010 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
NickThissen schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 22:40:
[...]

Het probleem (voor de meeste mensen dan) is dan ook niet het knifen op short range, dat is gewoon logisch en daarover zeiken is nog erger dan over grenade launchers en zo'n zaken zeiken.

Nee, het probleem is dat men speciaal een klasse opsteld waarmee men sneller kan rennen, oneindig lang kan rennen, en ook nog eens van verschikkelijk lange afstand kan knifen (teleporteren bijna), en dan ook nog met tactical knife uiteraard. Deze class wordt dan gebruikt met het mes als PRIMAIR wapen. Men switch meteen naar de secondary (aangezien daar de tactical knife op zit) en sprint als een gek richting de vijand... Als je zo iemand ziet aankomen op een afstand minder dan 15-20 meter dan moet je al geluk hebben wil je hem nog raken. Binnen 2 passen is hij binnen de knife range (5-10 meter met een beetje lag) en dan staat hij in een keer achter je en ben jij dood. DAT is de grootste BULLSHIT die ik ooit heb gezien in een shooter. Een knife hoort een laatste reddingsmiddel te zijn als je onverhoopt iemand van heel dichtbij tegenkomt, het mag gewoon niet zo zijn dat het mogelijk is om perks te gebruiken waarmee je je knife als primair wapen kunt gebruiken.

Heb je ooit iemand horen zeiken over het knifen in CoD4? Ik niet namelijk, en daar werkte het ook gewoon prima. Close range? Zo snel mogelijk knifen en dan is degene met het beste reactie vermogen de winnaar --> dat is precies waar een shooter om draait. Long range? Dan schiet je gewoon. Maar in MW2 werkt het gewoon niet zo, daar kun je op middelgrote afstand gewoon je knife gebruiken.
Dit is idd het probleem, je hebt gewoon geen tijd om zo iemand dood te schieten en zeker niet als je in een kleine ruimte bezig bent.

Wat ik trouwens ook irritant vindt is dat ze om hoeken kunnen knifen. Je ziet ze dan echt het de hoek omvliegen.

Maarja als er veel van zulke gasten rondlopen dan pak ik mijn spas12 en mogen ze komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 20:30:
Ja, ik kan echt overal mee leven in deze game.. Akimbo wat dan ook heb ik nooit last van, noobtubers neem ik altijd extra hard te grazen, maar commando is gewoon een domme fout. En dan heb ik het niet zozeer over 'runners' met marathon en lightweight die met hun tactical knife rondstruinen. Gewoon de perk in het algemeen, op welke class dan ook.

Ik bedoel maar. Die perk laat kogels verdwijnen, laat je teleporteren, je vliegt door claymores heen,.. het hoort gewoon niet.
Onzin, ik gebruik het zelf ook en ik kom het ook vaak genoeg tegen. Ik erger me er nooit aan en scoor altijd topscores. Ik sta 8 van de 10 keer boven in en 98 van de 100 in de top 3... Ik speel nooit TDM of FFA. Alleen maar objective bases games.

Als je weet dat er knivers zijn, schiet je ze op long range gewoon af... Simple as that... En anders pak je gewoon je SPAS en dan maakt een kniver echt geen kans hoor! Altijd dat klagen...

Ik heb sinds kort de RPG weer hervonden bij HQ. Ideaal om de boel leeg te ruimen. Maar ook daar krijg ik commentaar op... Ik snap dat niet... Als de tegenstander er met 3 man zit heb je zo'n hq binnen 4-5 seconden.. Dan moet het wel heel toevallig zijn dat je in die 4-5 seconden een RPG naar binnen gaat...
Het heeft alles met teamwork te maken...

Just my 2 cents

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Mystikal schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:54:
[...]

Onzin, ik gebruik het zelf ook en ik kom het ook vaak genoeg tegen. Ik erger me er nooit aan en scoor altijd topscores. Ik sta 8 van de 10 keer boven in en 98 van de 100 in de top 3... Ik speel nooit TDM of FFA. Alleen maar objective bases games.

Als je weet dat er knivers zijn, schiet je ze op long range gewoon af... Simple as that... En anders pak je gewoon je SPAS en dan maakt een kniver echt geen kans hoor! Altijd dat klagen...
Dat jij je er niet aan ergert wil niet zeggen dat de rest van de wereld dat ook niet zou moeten doen.

Ik ben zelf ook tegen al dat geklaag, maar in dit geval is er gewoon een duidelijke reden voor. In het geval van grenade launchers of RPGs zoals je zelf al aangeeft is dat niet zo, dat zijn gewoon wapens zoals ze in het echt ook voor komen. Het is wel vervelend om daar met 4-5 man tegelijk aan dood te gaan maar daar zijn ze nou eenmaal voor. En dat is precies de clou: ze worden gebruikt waar ze voor gemaakt zijn.

Maar een knife is een heel ander verhaal. Knifes zijn voor close range battle, en met close range bedoel ik echt zo dichtbij dat je niet meer kan schieten, ik hoop dat iedereen het daar mee eens is. Maar in MW2 is dat gewoon niet waar, want met commando kun je tussen de 5 en 10 meter makkelijk iemand knifen en dat slaat gewoon nergens op. Het mes wordt niet gebruikt hoe het bedoelt is. Is dat de schuld van de spelers? Nee, misschien niet. Je kunt natuurlijk niet verwachten dat niemand dat gaat gebruiken omdat het niet zo de bedoeling was. Het is meer de schuld van IW, of in ieder geval degene die de commando perk bedacht heeft.

En daarbij: jou 'counters' werken ook vaak helemaal niet. Als iemand knifed schiet je hem op long range af? Ja, als je hem op long range ziet wel natuurlijk... Hoe kun je nou iemand op long range afschieten als hij 10 meter van je af staat en op je af aan het sprinten is? 8)7
En je shotgun pakken werkt ook vaak niet, of je moet al het hele level met je shotgun gaan rondlopen maar dat is natuurlijk ook nadelig. Switchen naar je shotgun is echt VEEL te langzaam, als de knifer je gezien heeft dan haal je dat nooit. Je enige optie eigenlijk is dan dik gaan sprayen (kleine kans dat dat lukt) of terug proberen te knifen (nog kleinere kans, en kans is 0 als jij geen commando hebt).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

NickThissen schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:27:
[...]

Dat jij je er niet aan ergert wil niet zeggen dat de rest van de wereld dat ook niet zou moeten doen.

Ik ben zelf ook tegen al dat geklaag, maar in dit geval is er gewoon een duidelijke reden voor. In het geval van grenade launchers of RPGs zoals je zelf al aangeeft is dat niet zo, dat zijn gewoon wapens zoals ze in het echt ook voor komen. Het is wel vervelend om daar met 4-5 man tegelijk aan dood te gaan maar daar zijn ze nou eenmaal voor. En dat is precies de clou: ze worden gebruikt waar ze voor gemaakt zijn.

Maar een knife is een heel ander verhaal. Knifes zijn voor close range battle, en met close range bedoel ik echt zo dichtbij dat je niet meer kan schieten, ik hoop dat iedereen het daar mee eens is. Maar in MW2 is dat gewoon niet waar, want met commando kun je tussen de 5 en 10 meter makkelijk iemand knifen en dat slaat gewoon nergens op. Het mes wordt niet gebruikt hoe het bedoelt is. Is dat de schuld van de spelers? Nee, misschien niet. Je kunt natuurlijk niet verwachten dat niemand dat gaat gebruiken omdat het niet zo de bedoeling was. Het is meer de schuld van IW, of in ieder geval degene die de commando perk bedacht heeft.

En daarbij: jou 'counters' werken ook vaak helemaal niet. Als iemand knifed schiet je hem op long range af? Ja, als je hem op long range ziet wel natuurlijk... Hoe kun je nou iemand op long range afschieten als hij 10 meter van je af staat en op je af aan het sprinten is? 8)7
En je shotgun pakken werkt ook vaak niet, of je moet al het hele level met je shotgun gaan rondlopen maar dat is natuurlijk ook nadelig. Switchen naar je shotgun is echt VEEL te langzaam, als de knifer je gezien heeft dan haal je dat nooit. Je enige optie eigenlijk is dan dik gaan sprayen (kleine kans dat dat lukt) of terug proberen te knifen (nog kleinere kans, en kans is 0 als jij geen commando hebt).
Al ben ik het met stukken zeker wel eens met jou verhaal, maar met stukken toch ook niet.

10 meter haal je echt niet met kniven op commando... Wellicht moet er eens een testje gedaan worden hoeveel met je kan kniven... 5mtr is wel mogelijk.

Close range is niet de range dat je niet meer kan schieten... Close range is close range... Pak een G18 Akimbo en je hebt met je tac knive weinig kans als je recht op iemand af loopt.... Ook in close range heb je dan weinig kans. Switchen naar Shotgun, secondary is inderdaad geen optie als je de kniver al ziet aan komen lopen. Daarom is het beste wat je kunt doen in 'krappe' ruimtes al te switchen voordat je een kniver ziet...

Het beste is dan ook Team-up. Speel MET je teammaten en niet langs je teammaten. Maar goed, dat heeft IW natuurlijk onmogelijk gemaakt, doordat er geen community is op een bepaalde server...

Maar nogmaals, ik hoor ook mijn vrienden waarmee ik online speel nooit klagen over de tac knive icm commando. En we hebben een groep van 10 man. G18 akimbo's hebben ze wel een hekel aan, maar ook daar erger ik me niet aan... Ook daar kun je van winnen..

Uiteindelijk is het allemaal de schuld van IW O-)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Mystikal schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 11:01:
Switchen naar Shotgun, secondary is inderdaad geen optie als je de kniver al ziet aan komen lopen. Daarom is het beste wat je kunt doen in 'krappe' ruimtes al te switchen voordat je een kniver ziet...
Juist in krappe ruimtes moet je naar een shotgun of aikimbo-combinatie als je dat bij je draagt. Ik heb maanden lang met hoofdzakelijk een AR gespeeld in krappe ruimtes maar tegende shotguns / aikimbo's maak je dan weinig kans. Het is pas sinds de laatste weken dat ik in ruimtes / gangen meteen naar een shotgun of aikimbo switch.

Knifers zijn soms best aaibaar hoor, met stungranades kunnen zij niet veel en op dat moment zijn ze dan wel het haasje (dan moet er wel nog een aanzienlijke afstand zijn tussen jou en de knifer).

Het teleporten snap ik nog steeds niet, ik heb nu wel de filmpjes gezien maar ik heb ook het idee dat deze gasten op één of andere manier aan het cheaten zijn of er moet een dikke vette bug in het spel zitten. Zelf heb ik nog nooit zoiets meegemaakt waarbij ik zelf door muren ga of kogels aan het ontwijken was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
NickThissen schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:27:
[...]
Dude een RPG is nooit primair bedoeld als anti-personen wapen maar als anti-tank wapen... ;)
Commando is idd gewoon bullshit, dat is een soort throwingknife op close range waar je zelf met het mes mee vliegt.
Overigens is de underbarrel shotgun best grappig, eigenlijk zou je die eerst moeten unlocken voor je tubes hebt vind ik, werkt best aardig tegen knivers en met SoH lekker vlot te reloaden.
Dolfinnen (duiken/liggen) zou ook bestraft moeten worden met korte tijd slechtere aim want het is ook niet realistisch ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Vandread op 09-07-2010 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Het teleporteren is vooral lag denk ik, en ook het knifen van 10 meter afstand (heb ik toch vaak gezien hoor) waarschijnlijk. Die knifers rennen zo snel dat ze, als ze 0.1 seconde achterlopen op de server, eigenlijk 5 meter dichterbij zijn dan het voor jou lijkt. Zo kunnen ze ook door de muur heen gaan. Op hun eigen scherm doen ze dat waarschijnlijk niet, daar waren ze zelf al de muur om, maar op jou scherm lag hij gewoon wat achter en ging hij dus door de muur heen.

Het komt er allemaal op neer dat de range voor te knifen gewoon te groot is, en dat je daarmee automatisch richting tegenstander vliegt. Hoe vaak kom je niet tegen dat iemand je knifed, en dat hij dan even 2 seconden rond staat te draaien omdat hij helemaal zijn richtingsgevoel kwijt is...

En @hierboven, ja ok, een RPG is voor tanks bedoeld maar die zitten nu eenmaal niet in het spel :p En als anti-air geschut heb je er ook geen ruk aan want die dingen zijn zo scheef als de pest. Denk niet dat ik er ooit iets mee uit de lucht heb gehaald.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

RPG. :X

Ik heb een class ingesteld met daarbij een RPG (zal er toch kills mee moeten maken) maar wat een draak van een ding is dat. Zelfs de middellange afstand is naadje. Dit is een raketwerkper die uitsluitend voor shortrange is. Daarom laat ik het leven zelf vaak bij het gebruik hiervan maar ik maak er dan wel kills mee. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
De RPG is voor mij gewoon humor eerste klas :P soort van Russische Roulette!
Wel Sleight of Hand of scavanger erbij, woooooooooooooosh priceless

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach pak ej shotgun voor die knivers, en ze zijn weg.
Zeur lekker verder, dont hate the player.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Ahh, CTF is dus inderdaad weg. Dacht al dat ik scheel werd. Heb COD weer opgepakt, en moet zeggen dat ik weer helemaal hooked ben. Ook het knifen lukt tegenwoordig aardig wat toch heel veel kills scheelt :D Zit alleen nog vaak te kloten met crouch/prone wat te traag weer naar staan switched, maar heb je hier niet die extra keybinds voor waardoor je de knop moet inhouden?

[ Voor 28% gewijzigd door Ebayzo op 09-07-2010 12:48 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropdeath
Commando gebruik ik op de ps3 altijd alleen nooit geen tatical knife er bij altijd de acr en een thumper als tweede wapen.

www.nolimitoss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Ebayzo schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 12:46:
Ahh, CTF is dus inderdaad weg. Dacht al dat ik scheel werd. Heb COD weer opgepakt, en moet zeggen dat ik weer helemaal hooked ben. Ook het knifen lukt tegenwoordig aardig wat toch heel veel kills scheelt :D Zit alleen nog vaak te kloten met crouch/prone wat te traag weer naar staan switched, maar heb je hier niet die extra keybinds voor waardoor je de knop moet inhouden?
Gisteren heb ik toch echt CTF gespeeld, maar wel in Stimulus moshpit setting... Op de pc overigens.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Mystikal schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 13:19:
[...]

Gisteren heb ik toch echt CTF gespeeld, maar wel in Stimulus moshpit setting... Op de pc overigens.
Alleen de CTF playlist is weg, dus je kan niet alleen nog maar CTF spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mystikal schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 13:19:
[...]

Ik ook, op die nieuwe Strike map. Ik ken die hele map niet, dus ik was echt kanonnenvlees.

Overigens wel frustrerend dat deze map en Vacant meerdere malen langs zijn gekomen gisteren, maar Fuel nog geen een keer.

Van de Stimulus pack vind ik Overgrown ook echt veel te vaak langs komen, als je deze vergelijkt met Bailout. Terwijl ik Bailout veel toffer vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ben maar blij, Fuel is echt een van de slechtste maps moet ik zeggen. Tenzij je op ground war speelt, dan zijn er nog net genoeg mensen, maar op elke andere gamemode (laat staan FFA met 8 man) ben je gewoon minutenlang rond aan het lopen zonder iemand tegen te komen. En dan wordt je gesniped.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Keertje private game draaien, door de map lopen, leer je hem kennen, ken je de hoekjes, gaatjes en gangetjes.
Fuel is opzich wel leuk met objectives, je word niet zo gespawnraped over het algemeen.
Vacant is echt te beroerd vind ik, slaat nergens op, je kan amper dekking zoeken want je staat altijd ergens in een linie, lekker realistisch pandje ook weer, killstreaks zijn absoluut nutteloos voor het team dat buiten spawned, seriously lame.
Trailerpark is awesome, Carnaval is wel heul tricky door alle hoekjes en gaatjes.

Bailout is een gekke pijpenla van een map, zeker netzo veel gespeeld als overgrown.

Gisteren een gek potje tegen NL'ers oid gespeeld, maatje van me zag ze precies met het YOU icoontje meetrekken door muren, oftewel dat er een iig een WH had. Gingen ze bij hoog en laag beweren dat het niet zo was en dat het skill was, wilde nog wel een potje maar de rest wilde een nieuwe lobby...

Het hele achievement en stats gebeuren is wel jammer tegen hackers, vroeger ging je nog wel eens hackertje pesten als die in je eigen team zat bij bv CS(S) maar nu doe je dat gewoon niet....

[ Voor 28% gewijzigd door Vandread op 09-07-2010 15:37 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.