Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:13
Als er genoeg mensen zijn voor FFA kunnen we wel een private server starten of anders iemand van "ons" als host zodat je iig die cheater er uit kan gooien met xifon,

Ben er ook vanavond heb scorpion als toegevoegd kon jouw ff niet vinden in de GOT groep nick.

Mijn naam is [{Danie!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Moet je m'n naam hebben zoals hij in het spel staat, of mijn steam account? Ik denk dat mijn steam account Flippy.nl is, en mijn naam zal dan wel een van deze zijn:
code:
1
2
3
^0[^7GoT^0] ^7Flippy^0.^7nl
^0[^7GoT^0]^7 Flippy^0.^7nl
^0[^7GoT^0]^7Flippy^0.^7nl

(mogelijk de 0 nog vervangen door 8 of 9, maar ik denk dat het 0 is :p)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Langras schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:53:
Als er genoeg mensen zijn voor FFA kunnen we wel een private server starten of anders iemand van "ons" als host zodat je iig die cheater er uit kan gooien met xifon,

Ben er ook vanavond heb scorpion als toegevoegd kon jouw ff niet vinden in de GOT groep nick.

Mijn naam is [{Danie!.
Ah ok. Dan zie ik het vanavond wel :)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soggney schreef op maandag 05 juli 2010 @ 12:48:
[...]

Dan hoop ik dat je je beperkt tot de niet teamplay modussen: (merc.) team deathmatch (maakt niet uit of je in team zit of niet, aangezien het toch kill de vijand is), FFA, cage match, en dat zijn ze zowat.
Gelieve de andere soorten zo min mogelijk te spelen aub, dan hoef jij je niet aan je team te ergeren en je team niet aan jou.
Lees jij wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:50

Soggney

Zeekomkommer

yup, ik heb zelfs voor het reageren gans de post gelezen, maar toch voelde ik me geroepen om te reageren...
Misschien was dat niet de beste manier, maar ik ben gamers die met die instelling spelen op object based modes kotsbeu. Ik vind het geweldig dat hij zich tot niet object based modes "beperkt", Maar op het werk heb je niet altijd de tijd om je post 2x te lezen, misschien toch wat vaker doen.

Gisteren nog eens de special ops gespeeld, hoelang is het geleden dat jullie die speelden? want die afwisseling was toch wel ff welkom.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soggney schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:08:
[...]Gisteren nog eens de special ops gespeeld, hoelang is het geleden dat jullie die speelden? want die afwisseling was toch wel ff welkom.
Nadat ik ze allemaal op Veteran 3* heb gehaald eigenlijk nooit meer gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Verwijderd schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 10:54:
Heb je eigenlijk ook goed geluid met die standaard PS3 Headset? Dit dingetje dus.
Die is alleen voor de Mic, je kan er ook alleen chat van ander mensen door horen en geen omgevingsgeluid.
Verwijderd schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 10:55:
[...]

Dat zowiezo haha,maar dat heb ik nog wel op men klote gekregen haha^^ ging nog wel zo goed in het begin

Naar die koptelefoon zat ik vannacht te kijken of het wat is. maar reviews zijn er ook goed van.
Dus heb hem maar meteen besteld haha,(Komt dinsdag meteen binnen 8) )

IK schiet net gewoon 2 harriers en een pavelow met 1 raket van de stinger tegelijk uit de lucht. geweldig :*) :D

En dan nog een andere vraag.Komt er binnenkort weer zown dubbel xp weekend voor ps3? want heb die vorige gemist.
Dat is mooi, Dubbel XP weekend zal zo wel komen als die mappack uit komt denk ik

[ Voor 47% gewijzigd door Laidback Luc op 05-07-2010 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik moet er nog 6, maar de MP vind ik goed genoeg. Dus eigenlijk niet zoveel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:22
NickThissen schreef op zondag 04 juli 2010 @ 22:44:
[...]

Door dat rushen probeer ik ook zo min mogelijk kogels te schieten om iemand te killen, zodat ik daarna weer meteen om kan draaien om mogelijke (zeer mogelijke) backrapers te pakken. Dat is iets wat ik me al heel vroeg heb aangeleerd bij shooters, volgens mij in W:ET al (lol). Nadat ik goed bekend ben met het spel kan ik vrij goed voorspellen wanneer ik kan stoppen met schieten, vaak zodat ik letterlijk geen enkele kogel te veel schiet. Helaas gaat dat ook wel eens mis (vooral bij mensen met last stand uiteraard) maar over het algemeen scheelt je dat heel veel tijd en kogels. Maar blijkbaar vinden mensen dit altijd heel erg op cheaten lijken :F Ik ben er nu ook achter waarom... Ik kwam net iemand tegen die hetzelfde deed, en hij killde me keer op keer met maximaal 1 a 2 kogels te veel, meestal exact het goeie aantal kogels. Maar door de lag ziet dat er in de killcam (en in het spel zelf ook wel af en toe moet ik zeggen) heel raar uit: hij stopt namelijk al met schieten voordat ik dood ben! En dan 0.5 tot 1 seconde later zie je mij opeens dood neervallen uit het niets (door een kogel die dus al 0.5 tot 1 seconde geleden geschoten was). Ziet er wel grappig uit, en ik merk nu vaker dat ik dat ook heb als ik schiet. Vooral als ik op iemand aan het schieten ben en er komt opeens iemand anders in m'n zij of rug waardoor ik stop met schieten en weg probeer te rennen. Heel vaak kill ik mijn tegenstander (waar ik dus al op aan het schieten was) alsnog, terwijl ik al weg gedoken was _/-\o_
Precies wat ik ook altijd heb als ik zelf speel. Ik schiet altijd precies of 1 of 2 kogels meer dan nodig, ligt aan de hoeveelheid lag. Meestal heb ik dan ook een automatische reload reflex erin zitten. Dit is wel ontiegelijk irritant bij last/final stand mensen, aangezien ik dan aan reloaden ben en dan zie dat ik nog wat kogels nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hogader schreef op maandag 05 juli 2010 @ 17:31:
[...]

Precies wat ik ook altijd heb als ik zelf speel. Ik schiet altijd precies of 1 of 2 kogels meer dan nodig, ligt aan de hoeveelheid lag. Meestal heb ik dan ook een automatische reload reflex erin zitten. Dit is wel ontiegelijk irritant bij last/final stand mensen, aangezien ik dan aan reloaden ben en dan zie dat ik nog wat kogels nodig heb.
Inderdaad, daarom haat ik last stand ook zo erg :X Ik gooi meestal een flash/stun grenade daar gaan ze ook door dood (ook al raak je ze niet met direct impact). En dan ben ik de flash noob hahaha _/-\o_

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
Net toch iets raars.

Join een game die al een tijdje bezig was eerste stond op 20 kills ongeveer. Dus ik begin gewoon met killen ging lekker zo naar de harriers en chopper gunnner tot de nuke aan toe maar op dat moment stond ik tweede ik nuke doen staat er alsnog defeat?

stand was
29 - nog wat tegen
33 - 1

Beetje vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:22
Voor jou nuke aankwam, zal er wel een kill zijn gemaakt door die persoon en dan is de game over. FFA neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

Als je nuke is ingeroepen stopt de score, dus dat lijkt me niet... Had je 'm wel al ingeroepen?

Gisteren bij TDM maakte ik namelijk bij score van 7300 m'n 25ste kill en riep ik m'n Nuke dus bij score van 7400 in. Daarna killde ik nog iemand maar score bleef op 7400 staan en spel liep door totdat de Nuke landde.

[ Voor 4% gewijzigd door R_W op 05-07-2010 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
Spel was niet af want hij is nooit bij de 30 gekomen en als je een nuke hebt stop je score niet dan kan je nog gwn iemand killen.

Volgens mij tel het wel mee maar 100% zeker ben ik daar ook niet van.

[ Voor 22% gewijzigd door Eiland op 05-07-2010 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Niet online

R_W

Dat zeg ik toch ook, je kan iemand killen maar het telt niet op bij de score...

[edit]
YouTube: Modern Warfare 2: Tactical Nuke Pwnage - Sandy Ravage Hier zie je dat de score op 158-141 blijft staan na het inroepen van de nuke (de score update normaal om de 5 seconden).

[ Voor 62% gewijzigd door R_W op 05-07-2010 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb jullie steam ID's nodig! Je kan niet zoeken op naam.... :)

Edit:
Als je in de GOT groep zoekt kan je elkaar wel vinden, mij vind je met ^6~^8ViP3R^6~

[ Voor 42% gewijzigd door codex op 05-07-2010 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

NickThissen schreef op maandag 05 juli 2010 @ 12:00:
[...]

Ik kan in principe tussen 7 en 11 ofzo altijd wel dus stel maar wat voor.

Mijn steam-naam is:
^x[^7GoT^x] ^7Flippy^x.^7nl

waarbij 'x' een nummer is dat zwart levert, maar dat zijn er meerdere geloof ik (8, 9, en 0?) en ik weet zo even niet welke ik gebruik. Kan ik vanavond wel even checken.

Ik ben zelf ook nog nooit iemand met de GoT tag tegen gekomen, maar ik heb em er toch maar voor gezet voor het geval iemand me herkent.
Ik ga straks eerst nog ff aan metro 2033 beginnen nu ik 't eindelijk heb :) Er zijn dus 9 opties op jou naam? :P Dat kun je toch gewoon zien in profile settings? Dit is iig mijn steam nick, weet ik zeker:

^3Sc^0'^3 #^0Will-^3I^0-B^3.

Of pak deze maar als die search niet meewerkt:

http://steamcommunity.com/profiles/76561198005501903/home/

[ Voor 25% gewijzigd door Fid3lity op 05-07-2010 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NickThissen schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:57:
Moet je m'n naam hebben zoals hij in het spel staat, of mijn steam account? Ik denk dat mijn steam account Flippy.nl is, en mijn naam zal dan wel een van deze zijn:
code:
1
2
3
^0[^7GoT^0] ^7Flippy^0.^7nl
^0[^7GoT^0]^7 Flippy^0.^7nl
^0[^7GoT^0]^7Flippy^0.^7nl

(mogelijk de 0 nog vervangen door 8 of 9, maar ik denk dat het 0 is :p)
Ik kan jou niet vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Blue-Tiger schreef op maandag 05 juli 2010 @ 19:50:
[...]

Ik ga straks eerst nog ff aan metro 2033 beginnen nu ik 't eindelijk heb :) Er zijn dus 9 opties op jou naam? :P Dat kun je toch gewoon zien in profile settings? Dit is iig mijn steam nick, weet ik zeker:

^3Sc^0'^3 #^0Will-^3I^0-B^3.

Of pak deze maar als die search niet meewerkt:

http://steamcommunity.com/profiles/76561198005501903/home/
does even je steam account name geven dan :) dat is handiger

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Sc0rPi0N schreef op maandag 05 juli 2010 @ 20:00:
[...]

does even je steam account name geven dan :) dat is handiger
Ik heb jou wel kunnen vinden ;) @ Nick: ik zal even een andere naam invoeren die je wel zou moeten vinden:

Ongeleid Projectiel

[ Voor 28% gewijzigd door Fid3lity op 05-07-2010 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik kan jullie allemaal niet vinden... Je moet je steam account naam geven, niet je naam zoals in het spel. Mijn account naam zou "flippy_nl" moeten zijn, probeer die eens?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Blue-Tiger schreef op maandag 05 juli 2010 @ 20:02:
[...]

Ik heb jou wel kunnen vinden ;) @ Nick: ik zal even een andere naam invoeren die je wel zou moeten vinden:

Ongeleid Projectiel
mezelf vind ik wel maar jou niet?

De rest heeft mij ook zag ik :)

Slecht de net Ben niet zo'n ster in FFA. Liever TDM.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

NickThissen schreef op maandag 05 juli 2010 @ 20:37:
Ik kan jullie allemaal niet vinden... Je moet je steam account naam geven, niet je naam zoals in het spel. Mijn account naam zou "flippy_nl" moeten zijn, probeer die eens?
Ook niet :+ Gaat wel lekker zeg, Metro2033 wil ook al niet werken... :/

Plaats 's een naam vn een andere vriend, misschien vind ik die wel en via diegene jou... :? Worth a try toch?

[ Voor 13% gewijzigd door Fid3lity op 05-07-2010 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Nick
Staat je account op private misschien? Ben je aangemeld bij de Gathering of Tweakers groep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een potje op Skidrow.
Ik dacht van laat ik eens een potje doen zonder men wapens te gebruiken.
Maar wel men claymores.(scavenger,cold blooded,ninja)
19 kills/5 deaths..
Dat zijn wel leuke potjes,vooral als je ze dan hoort vloeken als ze voor de 5de keer in een claymore rennen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:07
Ja claymores op Skidrow willen wel, zijn niet te ontwijken in die smalle gangetjes. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
reemprive schreef op maandag 05 juli 2010 @ 21:05:
@Nick
Staat je account op private misschien? Ben je aangemeld bij de Gathering of Tweakers groep?
Ik heb werkelijk geen idee, eerste keer dat ik steam gebruik. Kan niets vinden over private, en hoe meld ik me aan bij de groep?

EDIT
Ok, ben aangemeld bij de groep... Nog steeds niets van private account kunnen vinden. M'n steam account naam is "Flippy_nl" en mijn ingame naam is "^0[^7GoT^0] ^0Flippy^7.^0nl" (beide zonder de quotes uiteraard).

[ Voor 24% gewijzigd door NickThissen op 06-07-2010 00:06 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Net met Viper een paar potjes ffa en uiteindelijk ook domi gespeeld. Bij ffa zijn we 2x terechtgekomen in een gehackte server en ik sta dus weer mooi op lvl 70 :/ Daar natuurlijk gelijk weg en dat was wel zonde voor Viper's mooie winstreak :'( Maarja, zaten ook een paar leuke potjes nog bij. In een daarvan zat een speler met een MG4 met explosive rounds, althans dacht dat ik dat gezien had. Was daarnaast ook wel kapot grappig hoe hij bijna elke ffa ronde als eerste eindigde en iedereen hem aimbotter en wallhacker, terwijl hij rondes eindigde met 30 - 27 ofzo. Zeker pro.

@ Nick: zit je bij de GoT clan? Dan zal ik je morgen nog even opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blue-Tiger schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 00:06:
Net met Viper een paar potjes ffa en uiteindelijk ook domi gespeeld. Bij ffa zijn we 2x terechtgekomen in een gehackte server en ik sta dus weer mooi op lvl 70 :/ Daar natuurlijk gelijk weg en dat was wel zonde voor Viper's mooie winstreak :'( Maarja, zaten ook een paar leuke potjes nog bij. In een daarvan zat een speler met een MG4 met explosive rounds, althans dacht dat ik dat gezien had. Was daarnaast ook wel kapot grappig hoe hij bijna elke ffa ronde als eerste eindigde en iedereen hem aimbotter en wallhacker, terwijl hij rondes eindigde met 30 - 27 ofzo. Zeker pro.

@ Nick: zit je bij de GoT clan? Dan zal ik je morgen nog even opzoeken.
Was inderdaad leuk avondje. Jammer dat er geen boosters waren om te zieken, dan hadden we helemaal stront aan de knikker.

@ Nick
Heb je toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

NickThissen, ik heb je zojuist toegevoegd. Ikzelf heet =DB= ShoopDaWhoop op Steam.

[ Voor 7% gewijzigd door Djmaddox op 06-07-2010 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ok, mooi. :) Ik ben vanavond pas thuis dus dan zal ik even alles accepteren.

En Blue-Tiger: explosive rounds is gewoon FMJ voor de MG4. Op de MG4 heet dat gewoon anders, geen idee waarom. Was dus geen hack oid.

En claymores op skidrow, man wat ben ik me daar vaak ingelopen gisteren haha. Speelde een paar potjes met [{Danie! (ofzoiets) en hij had wel een mooi plaatsje. Ik dacht steeds dat ik er wel langs kon maar die dingen komen af en toe zo ver, daar moest je gewoon scrambler pro voor hebben om uberhaupt het gangetje door te komen :p

[ Voor 60% gewijzigd door NickThissen op 06-07-2010 09:36 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Weet iemand hoelaat de DLC wordt vrijgegeven?

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

NickThissen schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 09:33:
Ok, mooi. :) Ik ben vanavond pas thuis dus dan zal ik even alles accepteren.

En Blue-Tiger: explosive rounds is gewoon FMJ voor de MG4. Op de MG4 heet dat gewoon anders, geen idee waarom. Was dus geen hack oid.

En claymores op skidrow, man wat ben ik me daar vaak ingelopen gisteren haha. Speelde een paar potjes met [{Danie! (ofzoiets) en hij had wel een mooi plaatsje. Ik dacht steeds dat ik er wel langs kon maar die dingen komen af en toe zo ver, daar moest je gewoon scrambler pro voor hebben om uberhaupt het gangetje door te komen :p
Oké, viel me gewoon op :P Explosive rounds, tss :) Ik zag dat je lid bent geworden van de GoT clan, dan zal ik je straks ook gelijk ff toevoegen.
rabor schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:08:
Weet iemand hoelaat de DLC wordt vrijgegeven?
Over ongeveer 8 uur (dus rond 6 uur vanmiddag) volgens de steam store.

[ Voor 12% gewijzigd door Fid3lity op 06-07-2010 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Laatst online: 14-09 12:15
Heb mezelf ook maar toegevoegd aan de GoT MW2 groep op Steam.

Speel pas 2 dagen MW2 en echt super online. jammer van de wallhackers/aimbottes die er rond lopen op de servers... :(

Maar dat mag de pret verder niet drukken.

Steam nick: ^0[GoT]^1N^7o^1F^7ear^1W^7izz
Ziet eruit als [GoT]NoFearWizz :D

SteamID is NoFearWizz

[ Voor 3% gewijzigd door NoFearWizz op 06-07-2010 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Weer wat goed nieuws... @ Nick & Wizz: ik heb jullie toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
@Blue-Tiger ik heb je geaccepteerd.
@Nick ik heb je toegevoegd

[ Voor 28% gewijzigd door NoFearWizz op 06-07-2010 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

superbassie schreef op maandag 05 juli 2010 @ 21:50:
Ja claymores op Skidrow willen wel, zijn niet te ontwijken in die smalle gangetjes. :P
En daarom heb ik op bijna al mijn classes SitRep. :P

Gister tijdens het spelen in een paar potjes gezien dat ik de accolade "Most C4-kills" heel vaak kreeg. Er liepen veel spelers rond met C4 die de pakketjes dropten om dan sneaky om een hoekje te zitten. Omdat ik met de SitRep-challenge bezig ben zal ik alles in het werk stellen om zo'n pakketje te laten klappen en toevallig stonden daar vaak tegenstanders omheen. :+

Ook weer tijdens één potje ouderwetsch aan het klooien geweest met een tegenstander die erg goed was met zijn shield. Dan maakte hij mij af en dan ik hem weer. Flanken ging niet altijd want zijn reflexen waren goed maar als ik achter hem stond stak er ineens een mes in zijn rug. :P In andere gevallen heb ik hem behangen met semtex, werkt ook goed. Uiteindelijk ging hij het irritant vinden en veranderde van class, jammer want het was wel grappig want ik bleef hem tegenkomen. :)

Volgens een paar spelers zou ik nog over wallhacks beschikken omdat zij zichzelf niet konden zien op de killcam. Wel, als zij niet de hele tijd op dezelfde plek zouden campen dan hoefde ik niet die tubes op die plekken te knallen. Nee, gewoon blijven zitten en iemand beschuldigen van een wallhack. :+

Was een geslaagde avond.

De perk Commando Pro gaat qua challenge wel lekker. De laatste tijd maak ik veel knifekills en dat is goed te zien. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ok, heeft er iemand anders op de XBOX de laatste tijd ook echt last van gruwelijke lag? En dan heb ik het niet over af en toe een hakkeltje ofzo, maar dat je echt 20 meter naar links en rechts vliegt. En vervolgens wordt de verbinding verbroken. Het werd de laatste weken steeds erger, maar vanochtend heb ik het 1.5 uur geprobeerd en het is me niet gelukt om ook maar één potje uit te spelen. Steeds disconnects, server errors en meer van dat soort onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjoekie schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 12:23:
Ok, heeft er iemand anders op de XBOX de laatste tijd ook echt last van gruwelijke lag? En dan heb ik het niet over af en toe een hakkeltje ofzo, maar dat je echt 20 meter naar links en rechts vliegt. En vervolgens wordt de verbinding verbroken. Het werd de laatste weken steeds erger, maar vanochtend heb ik het 1.5 uur geprobeerd en het is me niet gelukt om ook maar één potje uit te spelen. Steeds disconnects, server errors en meer van dat soort onzin.
nou niet op de xbox, maar wel op ps3 heb ik af en toe potjes.
niet zo vaak als jij dat hebt trouwens hoor!

maar je word er wel ziek van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik speel het op de PC en bij vlagen herken ik dit fenomeen.

Soms duurt het lang voordat je een server kan joinen omdat je allerlei foutmeldingen krijgt. Host disconnecte, migration errors, noem maar op.

Lag komt bij mij meer doordat ik alleen maar spellen kan spelen met pings van >70 (vaak zelfs >90).
Potjes met lage pingtijden worden nooit gevonden met als gevolg, vaak spelen op buitenlandse servers. :(

Vanaf het begin af aan heb ik hier last van maar nooit een antwoord kunnen vinden. Speel ik andere online spellen dan heb ik meestal wel pingtijden van 13ms maar in MW2 nooit onder de 70 kan zitten. Ja, daar hoort soms lag bij.

Goed, het is speelbaar maar soms heb ik hier wel flink last van. :|

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Tjoekie schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 12:23:
Hier geen problemen speel toch ongeveer 3 uur per dag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Vandaag komen toch de nieuwe levels uit ? Waarom lees ik er zo weinig over op got ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Versteegrob schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 13:56:
Vandaag komen toch de nieuwe levels uit ? Waarom lees ik er zo weinig over op got ?
Jazeker, de levels komen vanavond om 6 uur uit. Die andere vraag kan ik niet direct voor je beantwoorden maar die mappack is ook dit keer weer lekker (kuch) geprijsd... :]

Maar lees dit anders maar even ;) klein beetje inhoud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Gaan jullie (de PC-mensen) de maps kopen? Ik heb ze namelijk al voor de xbox gekocht, ga niet nog eens 30 euro uitgeven aan maps die ik al gekocht heb :p Dan kom ik jullie dus helemaal niet meer tegen (tenzij met uitnodiging ofzo?).

Misschien dat ze nog ooit alle maps tegelijk in een actie gooien ofzo.

[ Voor 13% gewijzigd door NickThissen op 06-07-2010 14:21 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
Ik zat er idd aan te denken ze te kopen. maar vind 14 euro per set best veel.
Maarja als ik iedereen dan tegenkom is het het mss wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Versteegrob schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 13:56:
Wat wil je erover horen? Dat ze weer zo belachelijk geprijsd zijn? Of dat ze net als het Stimulus Pack weer amper in de normale roulatie voor zullen gaan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 14:57:
[...]

Wat wil je erover horen? Dat ze weer zo belachelijk geprijsd zijn? Of dat ze net als het Stimulus Pack weer amper in de normale roulatie voor zullen gaan komen?
amper in de normale roulatie? werk platform speel je want op de ps3 zijn ze er zat...
het is gewoon gelijk verdeeld hoor maarja 16 orginele + 6 nieuwe is 21 maps dus logish dat ze niet iedere 2 games langs komen he...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2010 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Damn zeg, sinds wanneer lagt alles zo? Ik kom alleen maar bij irritante laggers in de server. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd hoop dat iedereen ze boycot op de pc en elders...want het is gewoon zo'n melkkoe gehalte...ipv maps maken ga eens iets doen aan hack kiddies en andere dingen...geef geen cent meer uit aan deze game wacht wel tot de nieuwe uit is met dedicated servers en dan eigen server waar hack kiddies direct gebanned kunnen worden...echter vrees ik dat ze daar ook mega melk gehalte gaan doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 15:02:
idd hoop dat iedereen ze boycot op de pc en elders...want het is gewoon zo'n melkkoe gehalte...ipv maps maken ga eens iets doen aan hack kiddies en andere dingen...geef geen cent meer uit aan deze game wacht wel tot de nieuwe uit is met dedicated servers en dan eigen server waar hack kiddies direct gebanned kunnen worden...echter vrees ik dat ze daar ook mega melk gehalte gaan doen :(
*zucht* Krijgen we dat boycot verhaal weer. Iedereen koopt ze uiteindelijk toch wel. Het is belachelijk hoeveel geld ze er voor vragen, maar als je ze niet wil hebben koop je ze toch lekker niet....Mensen die over boycot beginnen kopen ze een paar weken later alsnog omdat alle vrienden ze ook hebben :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Het is 10 euro mensen, boeie
Kijk eens hoevaak je de nieuwe maps speelt.

Zullen er ooit nieuwe wapens/perks komen tijdens een update ?

Edit: Net update gehad, dacht 1.10 en er staat nu dat de nieuwe levels nu te downloaden zijn
Grrrr zal wel niet, kut update, beetje lekker maken terwijl je nog moet wachten

[ Voor 39% gewijzigd door Wackmack op 06-07-2010 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
NoFearWizz schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:33:
Heb mezelf ook maar toegevoegd aan de GoT MW2 groep op Steam.

Speel pas 2 dagen MW2 en echt super online. jammer van de wallhackers/aimbottes die er rond lopen op de servers... :(
Speelt Lars nog niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
Nee Lars speelt het niet (weet ook niet of ie het zou gaan spelen). Heb ik te maken met Joost toevallig?? :P Dat was de ingeving die Lars had bij je nickname :D (had niet verder gekeken in je profiel: Fail :P)

haha

[ Voor 7% gewijzigd door NoFearWizz op 06-07-2010 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik heb alle invites inmiddels geaccepteerd :) Had ik beter niet kunnen doen, nu ik zie dat 3 mensen het aan het spelen zijn krijg ik ook zin, maar ik moet nog even volhouden :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
NickThissen schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 16:37:
Ik heb alle invites inmiddels geaccepteerd :) Had ik beter niet kunnen doen, nu ik zie dat 3 mensen het aan het spelen zijn krijg ik ook zin, maar ik moet nog even volhouden :(
idd :P ben blij dat ik zo klaar ben met werken :P vanavond maar weer ff wat knallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Ben bang dat er van knallen weinig komt, eerst maar eens het WK bekijken en wellicht daarna nog stiekem de nieuwe mappack spelen :9 deze lijken me toch een stuk boeiender dan de 1e map pack, erg slim van ze..... :x

Nick wellicht handig je Direct message systeem aan te zetten:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_discussions
kan je hier aanzetten geloof ik:
http://gathering.tweakers.net/forum/preferences
Hele invites sturen en accepteren kan ook wel persoonlijk gedaan worden ipv offtopic in het MW2 topic ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Vandread op 06-07-2010 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:23
Vanaf hoelaat kan je de mappack downloaden ik kan ze nu nog niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
chimera2 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 17:36:
De Steam Store geeft over ongeveer 1 uur aan.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 17:36:
scrollen, lezen zoeken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Sorry ik heb het niet kunnen vinden
Larrs schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 17:41:
[...]

De Steam Store geeft over ongeveer 1 uur aan.
ik speel op de ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 17:43:
[...]

Sorry ik heb het niet kunnen vinden

[...]

ik speel op de ps3
Die jongeman boven mij was ook veel aardiger in z'n antwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ze kunnen meer verkopen als ze een mappack als demo aanbieden die één uur speelbaar is.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Net map pack aangeschaft :)

Merk dat het redelijk moeilijk is als niewkomer in Mw2 een goede killstreak op te bouwen.
Alhoewel het nu wat wisselvalliger word en betere potjes heb dan alleen afegmaakt te worden hehe.

Potjes doen met bekenden lijkt me ook leuker, alleen maten van me gamen nooit en krijg de interesse niet aangewakkerd.

Dus als mensen op de pc wat potjes willen doen lijkt me dat relaxt, gezellig met GoT spelers.
Had me al wel aangemeld bij de steam got group.

SteamID: ^0R3coil^1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
Maar hoe download ik nu de mappack? Ik herinner me dat ik bij Stimulus mappack daar ook al gedonder mee had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:30

Niellie41

[object Object]

Drawer schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 18:10:
Maar hoe download ik nu de mappack? Ik herinner me dat ik bij Stimulus mappack daar ook al gedonder mee had...
Dat doe die vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen hier op de ps3 die in een groep spelen(clan). die nog iemand zoeken.
Want ik wil wel een keer een paar potjes spelen met dezelfde mensen.
Dat je gewoon lekker de tegenstander helemaal kan ownen met een goede tactiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
Blijkbaar niet? Hij heeft er namelijk al een kwartier de tijd voor gehad en er is nog niks gebeurd? :+

Kan ik 't niet triggeren ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Mischien duurt het even?

Lees ook net dat we in Europa vanaf morgen kunnen spelen.

[ Voor 50% gewijzigd door S.J_84 op 06-07-2010 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
NickThissen schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 09:33:
Dan heb je het ook wel over de kampioen clays leggen :) heb zo wel meer van die plekken waar je er echt niet langs kan komen.

Was jammer dat ik wat eerder weg moest want had nog niet echt kunnen laten zien wat ik normaal doe (liep meer wat te kloten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
Pornflakes schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 18:25:
Mischien duurt het even?

Lees ook net dat we in Europa vanaf morgen kunnen spelen.
Zou weer mooi een streek zijn van Steam ja. Iedereen lekker maken en daarna teleurstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Drawer schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 18:31:
[...]

Zou weer mooi een streek zijn van Steam ja. Iedereen lekker maken en daarna teleurstellen...
Geduld is een schone zaak. Heel Nederland zo toch naar Oranje kijken. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Heb hem maar gekocht voor 12,50

En inderdaad er wordt nog niets geïnstalleerd. Dacht ergens te lezen dat het in europa pas 7 juli installeerbaar is.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Dan hebben ze toch wat geleerd van de vorige keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Laatst online: 15:36
Ja, maar dan moeten ze niet mooi gaan aftellen, en vervolgens niks laten gebeuren...

Trouwens als je op de forums van Steam kijkt hebben we er niet alleen in Europa last van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Heeft iemand de mappack in de ps3 store al gezien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
Bij mij loopt er nu een update van 126,9 MB in Steam....!

Edit:
Ja het is hem! :)
Opzich ook wel logisch. De vorig kwam ook om precies 8 uur uit. Waarschijnlijk gewoon het klokje 2uur te vroeg gezet... Maarja wat wil je met al die tijdzones...

Edit 2:
Blijk uiteindelijk ruim 400 MB te zijn...

[ Voor 73% gewijzigd door Tromp.et op 06-07-2010 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 14:57

beany

Meeheheheheh

MW2 is ook niet te spelen. Krijg allerlei meldingen van Steam. Te druk en zo :P

Het zijn 2 updates. De Multiplayer update is 485,9MB en de Singleplayer is 126,9MB groot.

[ Voor 37% gewijzigd door beany op 06-07-2010 20:13 ]

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:40
ik krijg nu alleen nog de update van 126 mb, maar nog niet de dlc

die is nu klaar, maar geen spoor van de dlc downlaod, wtf?

[ Voor 33% gewijzigd door Tweaker1987 op 06-07-2010 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Tweaker1987 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 20:17:
ik krijg nu alleen nog de update van 126 mb, maar nog niet de dlc
Het helpt om bij de settings(View -> Settings -> Downloads + cloud) een andere download region dan Nederland te kiezen. Amerika(New York of zo) is een goede optie. Want het is bij de Amerikanen nog geen avond en dus is het daar niet zo druk :)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:40
ja dat had ik al gedaan, dlc staat ook tussen gekochte dlc's. Alleen nog geen downlaod (op die van 126 mb na).

EDIT.

nvm. na een keer de mp te proberen te starten starten er een mp ipdate van ongeveer 300 mb,

[ Voor 32% gewijzigd door Tweaker1987 op 06-07-2010 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
Hij is hier binnen, en werkt prima ALLEEN:

Je komt in een potje binnen, iedereen staat mooi te wachten en het aftellen begint:
"Intermission 60 sec", tot 0 sec.
Vervolgens krijg je twee teams ofwel alles normaal. Dan gaat ie nog iets van 8 sec aftellen, ook geheel normaal. Alleen dan komt het:

Er komt "Launching" te staan. Dit blijft drie sec staan, de host vliegt er uit, en vervolgens begint intermisssion weer bij 60 sec terug te tellen... Dit blijft zich alsmaar herhalen...

Meer mensen die hier last van hebben?

Werkt inmiddels prima :)

[ Voor 3% gewijzigd door Tromp.et op 06-07-2010 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik heb de updates ook al binnen. Even snel kijken of ik al kan spelen.

jep, versie is nu 1.2.208
Nu maar eerst de wedstrijd kijken en straks ff kijken hoe de mappen zijn.

[ Voor 42% gewijzigd door Niellie41 op 06-07-2010 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:36
Download loopt hier ook, ben benieuwd naar de nieuwe maps :P

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Hmm nog steeds niets hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
Ffe steam afsluiten en daarna opnieuw starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Is die voor de ps3 al te downloaden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mannes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-09 15:37
wat is er nog meer nieuw bij de 1.2.208 patch?
heb hem inmiddels ook, al paar potjes op nieuwe maps gedaan. alleen van de 10 iets van 5 keer fuel :S

A computer without Windows is like a fish without a bicycle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Ik heb de update binnen, maar ik merk geen veschil ofzo. Mappen moet je weer kopen zeker.

Hebben ze ook wel eens een "nuttige update" ? zal wel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Verwijderd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 18:14:
Zijn er nog mensen hier op de ps3 die in een groep spelen(clan). die nog iemand zoeken.
Want ik wil wel een keer een paar potjes spelen met dezelfde mensen.
Dat je gewoon lekker de tegenstander helemaal kan ownen met een goede tactiek.
Er zijn wel een aantal ps3 spelers die regelmatig spelen
add me maar ch1mera2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

RoaDHouse schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 04:01:
Ik heb de update binnen, maar ik merk geen veschil ofzo. Mappen moet je weer kopen zeker.

Hebben ze ook wel eens een "nuttige update" ? zal wel niet.
Mappen moet je kopen ja. Welkom in het nieuwe gamen, waar gratis content bijna geheel tot het verleden behoort.

Ik heb ze gekocht en ik moet zeggen dat het toch weer mooie mappen zijn. Heb ze alleen even in mijn 1tje bekeken, moet nog kijken hoe de mappen zijn als ik ze echt ga spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

beany schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 08:21:
[...]

Mappen moet je kopen ja. Welkom in het nieuwe gamen, waar gratis content bijna geheel tot het verleden behoort.

Ik heb ze gekocht en ik moet zeggen dat het toch weer mooie mappen zijn. Heb ze alleen even in mijn 1tje bekeken, moet nog kijken hoe de mappen zijn als ik ze echt ga spelen...
Denk dat ik dat ook eerst even ga doen.

Private en dan kijken hoe of wat.

Sinds 20:30 gisteren ben ik niet meer online geweest ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Frostbite op 07-07-2010 08:48 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Sc0rPi0N schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 08:48:
[...]

Denk dat ik dat ook eerst even ga doen.

Private en dan kijken hoe of wat.

Sinds 20:30 gisteren ben ik niet meer online geweest ;)
Gister om 23u30 nog even snel de mapjes doorgelopen :P

Ik heb overigens het gevoel dat ze Vacant wat lichter hebben gemaakt(binnen). Vanavond eens CoD4 opstarten om te kijken... Het voelde gisteravond iig anders aan, minder donkere plekjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
Damn, nu heb ik de DLC eindelijk, doet 'ie 't niet...
Als ik een spel opstart in de onderste twee modes, DLC-modes dus, wil het spel beginnen en krijg ik een geblokt laadscherm en wordt en niks geladen... :/ Enige oplossing is dan de .exe killen...

Edit: Wacht, nu krijg ik wel opeens een foutmelding: ERROR: Could not find zone 'mp_strike.ff'

Dus, we gaan opzoek! :+

[ Voor 20% gewijzigd door Drawer op 07-07-2010 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin
  • Laatst online: 14-09 11:59

Austin

Uit een boek

Start ik zojuist MW2 op zie ik dat Capture the Flag modus is verdwenen !
Helemaal lekker was juist mijn favoriete speel modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
Ik wacht nog maar ff met de 2 mappacks (dlc's) eerst maar eens wat levels halen in de huidige mappen :P

zit op level 12 ofzo :P gaat wel steeds beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Austin schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 09:58:
Lekker dan.

Waarschijnlijk hebben ze het speeltype wat het minst gespeeld werd eruit gehaald.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
Ik speel het nu bij de nieuwe DLC... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Laatst online: 14:50

Soggney

Zeekomkommer

Serieus? gaan ze nog de gamers die niet willen betalen de "extra content" crippelen?
(aangezien DLC man hierboven dat wel kan spelen)
Als dat zo is, dan blijf ik wel mw2 spelen, maar vergeet het maar dat ik dan nog ooit iets koop van Activision, (straks verneuken ze ook nog Diablo III)

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:07
gisterenavond dacht ik ook al wat dingen te zien ja. Zo is zonder DLC het aantal FFA spelers in een match volgens mij ook gedaald.

Maar aangezien ik bijna nooit FFA speelde weet ik niet wat het orgineel moet zijn. Maar gisteren zat ik met max. 8 man in een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JGDB
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-08 23:25
Beetje verdacht dat die update zo groot is, hij download zeker de mappack al naar je pc toe, zodat je
hem alleen nog maar hoeft te unlocken 0_0
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.