En daarom heb ik op bijna al mijn classes SitRep.
Gister tijdens het spelen in een paar potjes gezien dat ik de accolade "Most C4-kills" heel vaak kreeg. Er liepen veel spelers rond met C4 die de pakketjes dropten om dan sneaky om een hoekje te zitten. Omdat ik met de SitRep-challenge bezig ben zal ik alles in het werk stellen om zo'n pakketje te laten klappen en toevallig stonden daar vaak tegenstanders omheen.
Ook weer tijdens één potje ouderwetsch aan het klooien geweest met een tegenstander die erg goed was met zijn shield. Dan maakte hij mij af en dan ik hem weer. Flanken ging niet altijd want zijn reflexen waren goed maar als ik achter hem stond stak er ineens een mes in zijn rug.

In andere gevallen heb ik hem behangen met semtex, werkt ook goed. Uiteindelijk ging hij het irritant vinden en veranderde van class, jammer want het was wel grappig want ik bleef hem tegenkomen.
Volgens een paar spelers zou ik nog over wallhacks beschikken omdat zij zichzelf niet konden zien op de killcam. Wel, als zij niet de hele tijd op dezelfde plek zouden campen dan hoefde ik niet die tubes op die plekken te knallen. Nee, gewoon blijven zitten en iemand beschuldigen van een wallhack.
Was een geslaagde avond.
De perk Commando Pro gaat qua challenge wel lekker. De laatste tijd maak ik veel knifekills en dat is goed te zien.