Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:32

Mystikal

It never hurts to help!

beany schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:05:
[...]

Er is in dit topic al vaker kritiek geuit op de knife. Ik heb echter weinig moeite met mensen die de tactical knife gebruiken. Misschien komt het omdat ik inmiddels redelijk goed op hele korte afstand iemand een tube in zijn mik kan proppen(direct hit). Een knife runner kan daar weinig tegen doen... *PLOP* en ik loop rustig verder.

Tevens, en dit is al eerder gezegd, worden knifers doorgaans erg gefrustreerd door claymore's. Gebruik ze!

En op afstand een aanstormende knifer omver blazen met een RPG, tube of shotgun werkt ook erg goed >:)

Kortom: wees creatief... Blijf niet altijd maar rondrennen met die proppenschieter en pak gewoon het juiste gereedschap.
Eens...Creativiteit is het sleutelwoord. Je spel blijven aanpassen aan de omstandigheden, maar zorg ervoor dat elk wapen dat je vast pakt dat je dat ook beheerst... Ik gebruik maar zeer weinig verschillende wapens, omdat je ze niet allemaal kan beheersen tot in de puntjes. Daarnaast gebruik ik mijn knive niet als primary. Mijn UMP biedt me genoeg power voor korte, middel- en lange afstanden. Maar als ik in een ruimte kom waar 3 man zit trek ik meteen mijn mes inderdaad, onder het mom van:"Als we gaan, dan gaan we met z'n allen...". :P

20mtr teleporten, door muren heen etc.. ik heb nog nooooooiitt!!!! iemand 20 mtr zien teleporten met commando. Ik gok dat het maximaal 5 mtr is. Door muren kniven kan ook niet!!! Dat is het gevolg van LAG!
Don't blame the gamer, blame IW!

Ik kan me ook lopen ergeren aan akimbo shotguns, RPG, G18 en Clay's. Maar dat doe ik niet, omdat ik meestal van ze win... Niets meer en niets minder. Een vriend van me ergert zich ook groen en geel aan G18's (2 RFFN'ers gebruiken ze ook), maar ik heb er noooit last van gehad. Je moet slimmer zijn dan de tegenstander.

2 tips van van verschillende aard:

-Allereerst, ALT-TAB werkt helaas niet in MW2. Gebruik Alt-Esc, werkt perfect!

-En om te zorgen dat je op sommige momenten slimmer bent dan de tegenstander. Vaak wordt je door iemand gezien, ipv te schieten of door te lopen, loop ik slechts 10 meter door (uit het zicht), ze komen achter je aan, ik draai om en loop terug. Vervolgens verras je ze met je mes. De kunst is dat het lijkt dat jij ze niet gezien hebt (en dat hun ook te laten denken) om ze vervolgens te verrassen. Werkt ook in 9 van de 10 keer.

Als EDIT:

Knivers hebben juist WEL last van de LAG. Je kan totaal niet inschatten hoever iemand weg van je is. Met lag knive ik veel vaker mis en wordt ik regelmatig omver geschoten. In het begin denk je dat het aan jezelf ligt, maar dan check je de lag-o-meter en blijkt dat het daar aanligt...

[ Voor 5% gewijzigd door Mystikal op 28-07-2010 13:33 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:58

beany

Meeheheheheh

Mystikal schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:31:
20mtr teleporten, door muren heen etc.. ik heb nog nooooooiitt!!!! iemand 20 mtr zien teleporten met commando. Ik gok dat het maximaal 5 mtr is. Door muren kniven kan ook niet!!! Dat is het gevolg van LAG!
Don't blame the gamer, blame IW!
Klopt, het is ook lag. Maar de ervaring van het slachtoffer is teleporten. Blijkbaar vatten te veel mensen het concept lag niet ;)
2 tips van van verschillende aard:

-Allereerst, ALT-TAB werkt helaas niet in MW2. Gebruik Alt-Esc, werkt perfect!
CTRL-ALT-TAB werkt overigens ook.
-En om te zorgen dat je op sommige momenten slimmer bent dan de tegenstander. Vaak wordt je door iemand gezien, ipv te schieten of door te lopen, loop ik slechts 10 meter door (uit het zicht), ze komen achter je aan, ik draai om en loop terug. Vervolgens verras je ze met je mes. De kunst is dat het lijkt dat jij ze niet gezien hebt (en dat hun ook te laten denken) om ze vervolgens te verrassen. Werkt ook in 9 van de 10 keer.
Ah ja, mijn 'Crazy Ivan' methode (Hunt for Red October anyone? :P ). Ik zie iets in mijn ooghoek, ren de hoek om en dan omdraaien. Werkt inderdaad perfect. En dan vaak commentaar krijgen als 'wallhacker!! @#$#$^T@#'. Uhuh, check je killcam!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

beany schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:45:
[...]

Klopt, het is ook lag. Maar de ervaring van het slachtoffer is teleporten. Blijkbaar vatten te veel mensen het concept lag niet ;)

[...]

CTRL-ALT-TAB werkt overigens ook.

[...]

Ah ja, mijn 'Crazy Ivan' methode (Hunt for Red October anyone? :P ). Ik zie iets in mijn ooghoek, ren de hoek om en dan omdraaien. Werkt inderdaad perfect. En dan vaak commentaar krijgen als 'wallhacker!! @#$#$^T@#'. Uhuh, check je killcam!
Dat is 1 knop meer 8)7 En ik ben lui van aard.. :P .

Eindelijk iemand die het spel wel begrijpt!!!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Mystikal schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:53:
Dat is 1 knop meer 8)7 En ik ben lui van aard.. :P .
Vingeroefeningen om nog sneller te worden ;) :P

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Ik heb hieronder een paar tips opgeschreven die voor mij erg goed werken. Het overzicht is niet compleet, maar ik begon moe te worden van het typen :P .
Als er interesse is, wil ik hem wellicht nog wel aanvullen.

Let wel op het volgende:
-Ik speel op de PC.
-Ik ben een teamplayer.
-Ik speel alleen maar objective based games (met name Demolition of soms Team Tactical). Deze uitleg gaat met name over de spelmodus Demolition
-Dit werkt voor mij, maar het zou wellicht ook voor jou kunnen werken.
-Ik speel om te winnen, niet voor mijn eigen gewin.

Class

Demolition

UMP45
USP + Tac Knive

Smoke
Tac Insert

Marathon = Snelheid is chaos voor de tegenstander. Blijf komen en gebruik je Tac Insert om de aanvals(verdedigings) waven sneller elkaar te laten opvolgen.
Lightweight/Hardline = snelheid en effectieve kills maken het verschil.
Commando = omdat ik USP heb, maar je kan natuurlijk een andere kiezen als je een G18, shottie of Raffica prefereert als secondary

TDM/Domination

UMP45
USP + Tac Knive

Flash/Stun
Semtex - Grenade

Marathon
Lightweight
Commando

Launcher Class
UMP45
Stinger

Smoke
Tac Insert

Cold Blooded
Ninja Pro
Sleight of Hand (sneller reloaden van de Stinger!)

Op het moment dat ik hoor dat er iets van vliegtuig/helicopter de lucht in gaat, selecteer ik meteen mijn Launcher Class. Als ik dood ga spawn ik dus met een Stinger. Na het neerhalen, switch ik meteen weer terug naar mijn favo class, zodat wanneer ik doodga weer in mijn gewenste class ten aanval kan gaan.

Choppergunner, Pavelow heeft 1 flare dus 2 stinger rakketten nodig. AC 130 heeft 2 flares, dus 3 stinger rakketten nodig. Je team moet dus ook een Stinger kiezen. Gun deze killstreak rewards geen kills, anders loop je meteen achter de feiten aan!

Killstreak
Carepackage
Predator
Emergency Airdrop.

Dit is de meest gunstige voor je team. Carepackages kun je delen. In combinatie met Hardline heb je maar 7 kills nodig voor 5 carepackes en een Predator! Ideaal dus!

Let op bij het gooien van de emergency airdrop. Wanneer je de rode rookflare weggooit, daar valt je eerste kist. Elke volgende kist valt in de lijn zoals je stond toen je de rook weggooide.

Pak je killstreak niet meteen. Speel eerst gewoon door en kijk of je de eerste ronde kunt winnen zonder rewards. Pak je carepackes pas, nadat je gespawned bent in een safe zone. Gun je teammaten ook je carepackes. Ik geef regelmatig AC130, Choppergunners weg aan de minder bedeelde...

MAPS

Te veel maps om op te noemen, maar voor de Demoltion modus een aantal tips mbt tot welke bom je eerst moet pakken bij een aantal maps. Zorg ervoor dat je team op 1 lijn zit. Voordat het begint, commandeer dat ze naar A of B gaan. Elk persoon die luistert is mooi meegenomen :P .

Afghan: pak B (bij de raket-installatie) eerst. Loop na de spawn rechtsom, via de trappen. De tegenstander gaat vaak via het convoy naar de grote bunker of via de grot naar Objective A. Voordat je plant, gooi eerst een tac insert neer op de rand van de klif in de hoek. Als je die eenmaal daar hebt zitten, gooi rook en planten maar. Zorg ervoor dat je hele team dezelfde route aflegt.
Eventueel kun je beneden bij de trappen in de nis ook je tac insert gooien. Minder effectief, maar minder risicovol.
Vervolgens is A een eitje. Zorg dat je na het planten aan de linkerkant buiten de grot wacht. Gooi eventueel daar ook een tac insert. Hou de klif in de gaten voor snipers. Gooi granaten (op het convoy) en rook in de grot.

Terminal pak B (in het vliegtuig) eerst. Loop rechtsom, gooi de ruiten in. Gooi je tac insert achter de straalmotor, zodat hij net uit het zicht ligt. Voordat je langs de achterkant naar boven klimt, schiet met je usp eerst een kogel in het olievat bij de tankwagen. Eventuele tegenstanders kun je daarmee mooi afmaken. Gooi rook, plant en schiet vervolgens de vaten achterin het vliegtuig raak. Eventuele mensen die langs de achterkant komen, kunnen doodgaan door de explosie.
Eventueel kun je ook je tac insert in 2e instantie achter de stoelen gooien halverwege aan de rechterkant van het vliegtuig.
Voor A loop je linksom en de bloembak voor de Hamburger tent heeft een kruisvorm. In de linkeroksel gooi je je tac insert. Vervolgens gooi je rook en ga je planten. Na het planten ga niet meteen linksbovenaan de roltrappen staan, maar ga wederom achter de bloembakken aan de linkerkant, vlak na de roltrappen. Je houdt de roltrappen, het dak en de smalle gang (met winkels) in de gaten.

Scrapyard
Ga eerst voor B. Loop linksom, gooi rook en plant. Zorg ervoor dat je teammaat doorloopt en zich verschanst achter de heftruck. Die pakt iedereen op die door de hal wilt komen en eventueel die voor de hal lopen. Lukt de eerste keer niet, gooi dan je tac insert voor de silo's (waar ook die vrachtwagen in de brand staat). Kijk door de silo's heen of je iemand ziet en schiet die alvast af. Ga niet planten (cq verdedigen van de plant) alvoren je eerst je tac insert weer gooit. Het lijkt lang te duren, maar geloof me respawnen en dat stuk(je) weer lopen duurt echt langer. Gooi je rook halverwege buiten voor de loods als er al gepland is. Dat zorgt voor afleiding.

Crash

Ga eerst voor de bom in het flatgebouw op de 1e verdieping (weet niet of dat A of B is). Loop rechtsom. Ideaal veld om te wisselen voor een claymore. Zet die beneden in het flatgebouw neer. Als ze binnen komen lopen via het 'keukentje' (en ze komen bijna altijd daar langs), pak je de eerste in ieder geval nog met een Clay. Gooi rook, plant. Eventueel je tac insert (als je niet voor de claymore optie gaat) op het dak leggen achter het huisje van de trap. Houdt ze in eerste instantie op afstand via het dak, maar laat je niet te veel zien. Als je afgaat, gooi je rook op het middelplein, dat schrikt ze wat meer af. Ga vervolgens voor de andere bom.

Karachi
Plant eerst de bom, achter de bus (op het pleintje bij de cafetaria). Loop rechtsom, gooi rook, plant, loop door, pak de achteringang van de cafetaria en gooi achter de toonbank je tac insert. Vervolgens zullen de eerste achterlangs de cafetaria komen. Loop ze tegemoet, maar blijf aan de zijkant van het cafetaria hangen. Vang ze vroeg op in het donker steegje. Als je af bent, heb je genoeg tijd om een nieuwe tac insert te leggen en ze wederom achter het cafetaria op te vangen. Een Tac Knive doet wonderen in dit smalle achterdoor gangetje.. Vervolgens ga je voor de bom bij de kippenmarkt.
De truuk hier is om je tac insert op de rand van de toren/klok te leggen uit het zicht. Als je tac insert daar eenmaal ligt (en niemand die hem daar bijna ziet) heb je genoeg tijd om te respawnen een nieuwe tac insert neer te leggen en de geplante bom weer te verdedigen. Zit je daar met 2 - 3 man komen ze er nooit meer doorheen.

Sub Base
Pak eerste de linker bom tussen de 'silo's'. Loop links om, door de hal en houdt links aan. Tussen de silo zul je eerste tegenstander kunnen kniven. Loop door tot je niet verder kan. In dat hoekje gooi je je tac insert. Laat je teammaat planten en jij loopt halverwege hun spawn achter het muurtje (waar hun dat trapje op moeten). Daar kun je ze makkelijk aan (blijf strafen!!) omdat je gedeeltelijke bescherming van dat muurtje hebt. (Reloaden doe je achter dat muurtje). Ben je af, heb je wederom genoeg tijd om weer een nieuwe tac insert te leggen en ze wederom op te vangen. Tegen die tijd heb je de eerste bom al te pakken.
De tweede is wat lastiger. Daar is mijn tactiek gewoon blijven doordrukken als team en hou de middelste opgang richting het pleintje vol met rook en grenades. Tac insert kun je neerleggen bij de stroom generator of in de server ruimte op de 1e verdieping.

Favela
Ga eerst voor B. Loop rechtsom, door de straat en gooi van afstand al rook. Plant meteen de bom en gooi je tac insert in de hoek bij de kapperszaak (op het randje van het veld). Verschans je zelf ook tegen die muur en blijf daar hangen. Met wat effort van je team houdt je deze redelijk gemakkelijk.
Voor A is het wat lastiger. Key-succes valt te behalen door 1 of 2 personen om te laten lopen en er voor te zorgen dat ze niet meer achter de kapperszaak spawnen, maar wat verder weg... Eventueel je tegenstander op het dak bij de trap (bij de bom) verschansen. Ga halverwege de trap staan zodat ze je niet vanaf de andere daken kunnen zien. Rook en een gunstige care-package zullen er ook voor zorgen dat je deze verovert..

Tsja zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar vaste stramiens zijn erg belangrijk. Tuurlijk werkt het niet altijd, maar wel heel vaak. De tegenstanders zijn bijna allemaal voorspelbaar dus anticipeer daar dan ook op. Om dit aan te geven probeer het volgende eens op de Karachi.

Als je moet verdedigen loop je meteen rechtsom. Zo snel mogelijk via de kippenmarkt. Onder het huisje van de kippenmarkt kom je meestal de eerste tegen (hou je mes dus bij de hand). Loop dan door en zorg dat iemand je de trap (aan de rechterkant) op ziet gaan richting het dak. Loop echter niet naar boven, maar blijf beneden staan met je tac knive. De eerste komt achter je aan en die knive je ook. Vervolgens kijk je even snel om het hoekje meestal komt de eerste die al pakte op de kippenmarkt ook naar je toe, omdat hij verwacht dat je op dat dak zit. Knive die ook. Loop vervolgens naar boven tot de eerste bocht. Je 2e slachtoffer zal wraak willen en komt je wederom halen. Die verwacht wellicht dat je nog beneden bent of boven, maar zeker niet halverwege. Pak die wederom met je knive. De 1e slachtoffer komt je wederom halen. Nu ben je echter naar boven gelopen en wacht je buiten om het hoekje. Daar pak je hem voor de 3e keer. Die 2e tegenstander komt ook naar je toe en die pak je eventueel ook op de trap of boven. Vervolgens loop je weer helemaal naar beneden en blijf je wachten totdat ze komen... 10-11 kills binnen 50 seconden is geen uitzondering... De 5 carepackes en predator die je dan hebt verzameld gebruik je voor de aanval of totdat je af bent gegaan... Hou er wel rekening mee dat ze je bloed inmiddels kunnen drinken... hacker, cheater en noob zal je ten deel vallen :P .

UAV / Counter UAV
Schiet deze uit de lucht met je primary. Beiden schiet je binnen 1 magazijn naar beneden met een UMP (schiet in korte bursts). Laat die dingen niet vliegen, elk voordeel wat je tegenstander heeft is voor jou een nadeel!!!

Goed, ik kan nog wel even doorgaan, maar mijn vingers doen inmiddels zeer. Layout technisch klopt het waarschijnlijk niet helemaal, ik heb dit eerst in wordt getypt

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Het probleem met al jullie zogenaamde counters tegen die knife runners is dat ze alleen werken als je puur en alleen de knife runners probeert te zieken. Als je ook nog enigzins met de rest van het spel wilt bezighouden dan werkt dat gewoon allemaal niet...

- Een tube in ze schieten: dus jij loopt constant met je tube rond? Nee. En zodra je de runner ziet kun je NOOIT meer naar je tube switchen, dat duurt veel te lang dan ben je allang dood.

- Een shotgun gebruiken: idem als tube. Switchen gaat niet (te langzaam), en constant met je shotgun rondlopen werkt ook niet. Nou ja, het werkt wel tegen knifers, maar dan kun je niet echt aan objectives mee werken (tenzij je iets zit te verdedigen, maar dan heb je ook vrij weinig last van knife runners meestal).

- Claymores: 9 van de 10 keer teleporteren ze er doorheen. De andere keer hebben ze je al te pakken voordat hij afgaat.

En ja, met commando kun je WEL door een muur teleporteren. Misschien niet op jou eigen scherm, en ja het komt door lag, maar wat boeit dat?! Op mijn scherm vlieg je gewoon door een muur heen. Ik heb meerdere malen meegemaakt dat de knife runner nog niet achter een muur vandaan was. Ik had hem niet gezien, en hij kon mij ook niet hebben gezien (misschien met UAV etc maar dat is beside the point). En dan opeens komt er iemand DOOR DE MUUR HEEN vliegen die een mes in m'n oog prikt. Als je dan even de killcam bekijkt is het een stuk minder erg; de runner rent dan om de muur heen, ziet mij en knifed, waarmee hij 3-4 meter warped en mij killt. Maar daar gaat het niet om. Op mijn scherm ging hij door de muur heen en ik had 0,0% kans om me te verdedigen omdat ik hem nog niet gezien kon hebben.

En dan kun je wel zeggen dat het lag is, ja natuurlijk is het lag... Maar jij kunt niet door muren lopen ook al heb je de grootste lag ooit. Daar is het spel wel slim genoeg voor; het is constant aan het middelen tussen client en server side zodat wat jij ziet zoveel mogelijk overeenkomt met wat de andere spelers zien. Als dat middelen niet gebeurde dan kon je wel door een muur lopen (op mijn scherm dan) als je dikke lag had. Maar dat kan gewoon niet.
Maar blijkbaar is er door het warpen van commando geen tijd daarvoor ofzo, weet ik veel, maar daarmee kun je dus wel vrolijk door een muur heen (of over een obstakel heen, een trap omhoog, etc). En dat, is gewoon BULLSHIT.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Je spreekt jezelf tegen. De kniver kan daar NIETS aan doen. Die loopt gewoon de deur binnen, kijkt rechts en knived je (al dan niet van 4-5 mtr afstand). Als je dit BS vind is er maar 1 oplossing. Niet meer spelen... Want dit is een programmeerfout (of keuze, zoals je wenst). Maar je KAN niet door muren heen teleporteren, springen etc etc....

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoe spreek ik mezelf tegen dan? Ik zeg ook niet dat de knifer er iets aan kan doen, ik zeg alleen dat het bullshit is. Het is gewoon stront irritant. En ga nou niet zeggen dat de knifers zelf niet weten dat het niet helemaal lekker loopt, de meesten maken daar graag gebruik van. Het is gewoon laag om de foutjes in het spel tot zo ver uit te buiten. Ik vind dit niet anders dan die vele carepackage glitches ofzo die in het begin zoveel voor kwamen. Ook een foutje in het spel en mensen maken er misbruik van.

En in jou beeld kun je misschien niet door de muur heen, maar met het kleinste beetje lag ga je in mijn beeld wel door de muur heen. Wat voor mij telt is wat er op MIJN scherm gebeurt, aangezien ik daar alleen op kan reageren. Dus ja, je gaat WEL door de muur heen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

NickThissen schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:10:
- Een tube in ze schieten: dus jij loopt constant met je tube rond? Nee. En zodra je de runner ziet kun je NOOIT meer naar je tube switchen, dat duurt veel te lang dan ben je allang dood.
Ehm, nou... tja... eigenlijk... ja, ik loop constant met de tube rond. Waarom denk je dat ik op elke afstand een tubegranaat precies in een raam kan mikken? Of er inmiddels meer headshots mee haal dan met gewone kogels? Ik ben inmiddels behoorlijk bedreven met de tube...
- Een shotgun gebruiken: idem als tube. Switchen gaat niet (te langzaam), en constant met je shotgun rondlopen werkt ook niet. Nou ja, het werkt wel tegen knifers, maar dan kun je niet echt aan objectives mee werken (tenzij je iets zit te verdedigen, maar dan heb je ook vrij weinig last van knife runners meestal).
Ehm, nou... tja... eigenlijk... ja, ik loop constant met mijn shotgun rond als de tube's op zijn(zijn er tenslotte maar 2). Tenzij het een open map is zoals Afghanistan, maar zodra er wat hoekjes en gangetjes te vinden zijn ben ik te vinden met mijn shotgun. *BAF* YOU ARE DEAD en ik ga lekker kopje thee met mijn teamgenoten drinken :P
- Claymores: 9 van de 10 keer teleporteren ze er doorheen. De andere keer hebben ze je al te pakken voordat hij afgaat.
Je moet ook niet in de buurt van je claymore blijven. Je moet een claymore ook niet direct om een hoekje neerzetten, dat heeft geen nut. Je moet ze tactisch plaatsen... op een plek waar terug het hoekje omgaan niet meer helpt maar ook niet zo dat ie op kilometers afstand te zien is. Gewoon even nadenken waar je dat ding plaatst, kan je een hoop kills mee halen. Zelfs mijn multi-kill metertje van de claymore loopt rap op.

Mensen zijn te veel gefocust op dat kogeltjes knallen. Ik kijk wat er in het wapendepot te vinden is en pak het geen waarmee ik de vijand snel en simpel kan uitschakelen. Waarom de tube zoveel gebruiken? Ik speel heel veel domination, en zodra het vlag icoontje gaat oplichten(een vijand is de vlag aan het pakken) kan ik op hele grote afstand er iets aan doen -> een tube grenaat op zijn knar planten. Misschien niet helemaal fair, maar ja... het wapen is beschikbaar en ik wil WINNEN. Niet qua kills, maar het potje! En op deze manier lukt dat heel erg goed.

Kortom: weg met die proppenschieters! grof geschut om je doel te behalen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Halajula *O*

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Je hebt Prestige 1 gehaald :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

beany schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:32:
[...]

Je hebt Prestige 1 gehaald :?
Nee, ik was het helemaal eens met jouw reply... Zijn we nu vriendjes? :O

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Mystikal schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:39:
[...]

Nee, ik was het helemaal eens met jouw reply... Zijn we nu vriendjes? :O
lol

Mwa, leuk om ook eens te zien/lezen/horen dat er ook anderen zijn die er zo over denken e/of zo spelen. Want soms.... snap ik echt niet waarom sommige spelers een bepaalde spel type kiezen. Of alleen maar zeuren over tube's of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

/me is het met beany en mystikal eens

tube is een ideaal long range verdedigingswapen bij objective based gameplay.

[ Voor 50% gewijzigd door Frentik op 28-07-2010 16:43 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Mystikal
Speel je alleen of met een vaste kliek? Misschien kan je eens met ons meedoen? Je cp's mag je dan houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
beany schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:25:
[...]

Ehm, nou... tja... eigenlijk... ja, ik loop constant met de tube rond. Waarom denk je dat ik op elke afstand een tubegranaat precies in een raam kan mikken? Of er inmiddels meer headshots mee haal dan met gewone kogels? Ik ben inmiddels behoorlijk bedreven met de tube...

[...]

Ehm, nou... tja... eigenlijk... ja, ik loop constant met mijn shotgun rond als de tube's op zijn(zijn er tenslotte maar 2). Tenzij het een open map is zoals Afghanistan, maar zodra er wat hoekjes en gangetjes te vinden zijn ben ik te vinden met mijn shotgun. *BAF* YOU ARE DEAD en ik ga lekker kopje thee met mijn teamgenoten drinken :P
Je hebt toch echt maar 2 tube kogels en je zult toch rond moeten lopen om er meerdere te vinden als je uberhaupt al met scavenger speelt. Je kan me echt niet wijsmaken dat jij 100% van de tijd met een tube of met een shotgun rond loopt. Als je iemand op long range ziet en je loopt met je shotgun, dan switch je toch wel naar je primary wapen?

Ik zelf weet 100% zeker dat ik met m'n primary wapen veel meer kills kan maken en veel beter m'n team kan helpen dan als ik constant met m'n tube rond liep. Het is ook niet zo alsof je van overal op de map de drie domination punten kan raken ofzo dus je moet ook maar net op de juiste plek zijn wil je uberhaupt al je team helpen.

[...]
Je moet ook niet in de buurt van je claymore blijven. Je moet een claymore ook niet direct om een hoekje neerzetten, dat heeft geen nut. Je moet ze tactisch plaatsen... op een plek waar terug het hoekje omgaan niet meer helpt maar ook niet zo dat ie op kilometers afstand te zien is. Gewoon even nadenken waar je dat ding plaatst, kan je een hoop kills mee halen. Zelfs mijn multi-kill metertje van de claymore loopt rap op.
Dat snap ik ook wel, maar het gaat nu even om de knife runners. Als ik niet bij m'n claymore blijf dan heb ik er ook niet zoveel aan he :\ Of die knife runner aan de andere kant van de map nou door mijn claymore of door een teammate of helemaal niet neergehaald wordt is vrij irrelevant. Het gaat er om dat je jezelf bijna niet met claymores kunt beschermen tegen iemand die met z'n mes op je af komt rennen.
Mensen zijn te veel gefocust op dat kogeltjes knallen. Ik kijk wat er in het wapendepot te vinden is en pak het geen waarmee ik de vijand snel en simpel kan uitschakelen. Waarom de tube zoveel gebruiken? Ik speel heel veel domination, en zodra het vlag icoontje gaat oplichten(een vijand is de vlag aan het pakken) kan ik op hele grote afstand er iets aan doen -> een tube grenaat op zijn knar planten. Misschien niet helemaal fair, maar ja... het wapen is beschikbaar en ik wil WINNEN. Niet qua kills, maar het potje! En op deze manier lukt dat heel erg goed.
Tuurlijk. Als jij beter bent met tube moet je dat vooral doen, maar again, het ging over de knife runners en dat je je niet goed kunt beschermen met shotgun of tube of claymores. En daarbij: ik zie knife runners nou niet echt als mensen die de objective helpen. Meestal zitten ze wat rond de spawn rond te huppelen, en tenzij ze ff een lucky break krijgen gaan ze na 2 of 3 kills elke keer weer dood, waarna ik meteen weer respawn. Het telt als een kill voor hem en een death voor mij, maar ik verlies er amper 2 seconden mee, dus de objective helpen ze er niet echt mee!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

beany schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:42:
[...]

lol

Mwa, leuk om ook eens te zien/lezen/horen dat er ook anderen zijn die er zo over denken e/of zo spelen. Want soms.... snap ik echt niet waarom sommige spelers een bepaalde spel type kiezen. Of alleen maar zeuren over tube's of wat dan ook.
Klopt, maar soms wordt je wel boos als je probeert een HQ te veroeren en je de enige in het team bent die iets nuttigs doet en de tegenstander het ook nog eens onmogelijk maakt door allerlei cheap-ass explosievenspam. Maar dan word ik eerder boos op mijn team dan op de tegenstander.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

reemprive schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:51:
@Mystikal
Speel je alleen of met een vaste kliek? Misschien kan je eens met ons meedoen? Je cp's mag je dan houden :+
CP??

Ah, Carepackes.. hahaha...

Ik speel bijna nooit alleen, maar altijd in een vaste kliek. Deze vaste kliek zijn ook echt mijn vrienden (allemaal 30+) die ik al sinds mijn jeugd ken. We zijn dus geen clan groepje, maar hebben elkaar leren kennen buiten het gamen om, maar gamen wel allemaal toevallig. Een groot aantal ken ik als sinds mijn 5e en daarna zijn er een aantal bij gekomen via werk, school en vrienden van mijn huidige vriendin. Best uniek volgens mij!

@^^

Tsja RPG zijn zeer effectief bij HQ. Dit heb ik van [HOC]Stofnest geleerd tijdens CoD4... Dat deed hij altijd erg goed (en erg irritant!). Tegenwoordig probeer ik het ook af en toe en het gaat redelijk tot goed...

Maar waarom vraag je of ik mee wil spelen? Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar? Omdat ik onzin uitkraam, of omdat je wel (gedeeltelijk) met me eens ben.

[ Voor 19% gewijzigd door Mystikal op 28-07-2010 15:58 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@beany
Ow jij bent het die ik altijd uitscheld? :(

"Come on learn 2 shoot bullets" e.d. Echt, constant met die pijp omhoog lopen vind ik redelijk zwakjes.

Maar wat betreft de kniferunners, ik heb er relatief weinig last van. Meestal zie ik ze wel aankomen en schiet ik ze ook wel dood voordat ze in de buurt zijn. Ik erger me meer aan mannetjes die in een hoekje naast een deur gaan liggen met akimbo G18 in de aanslag. Kom op zeg!

Claymores kan je echt icm Scavenger heel effectief mee zijn als je in 1 gebied wil blijven hangen. Ik ga even een FFA filmpje maken waarmee ik own met die claymores, gruwelijk irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mystikal schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:56:
[...]

CP??

Ah, Carepackes.. hahaha...

Ik speel bijna nooit alleen, maar altijd in een vaste kliek. Deze vaste kliek zijn ook echt mijn vrienden (allemaal 30+) die ik al sinds mijn jeugd ken. We zijn dus geen clan groepje, maar hebben elkaar leren kennen buiten het gamen om, maar gamen wel allemaal toevallig. Een groot aantal ken ik als sinds mijn 5e en daarna zijn er een aantal bij gekomen via werk, school en vrienden van mijn huidige vriendin. Best uniek volgens mij!

@^^

Tsja RPG zijn zeer effectief bij HQ. Dit heb ik van [HOC]Stofnest geleerd tijdens CoD4... Dat deed hij altijd erg goed (en erg irritant!). Tegenwoordig probeer ik het ook af en toe en het gaat redelijk tot goed...

Maar waarom vraag je of ik mee wil spelen? Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar? Omdat ik onzin uitkraam, of omdat je wel (gedeeltelijk) met me eens ben.
Omdat we wel met een groepje van Tweakers spelen en het leuk is als iedereen voor de objective gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJVB
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 10:37
NickThissen schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:54:
[...]

Je hebt toch echt maar 2 tube kogels en je zult toch rond moeten lopen om er meerdere te vinden als je uberhaupt al met scavenger speelt. Je kan me echt niet wijsmaken dat jij 100% van de tijd met een tube of met een shotgun rond loopt. Als je iemand op long range ziet en je loopt met je shotgun, dan switch je toch wel naar je primary wapen?

Ik zelf weet 100% zeker dat ik met m'n primary wapen veel meer kills kan maken en veel beter m'n team kan helpen dan als ik constant met m'n tube rond liep. Het is ook niet zo alsof je van overal op de map de drie domination punten kan raken ofzo dus je moet ook maar net op de juiste plek zijn wil je uberhaupt al je team helpen.

[...]

[...]

Dat snap ik ook wel, maar het gaat nu even om de knife runners. Als ik niet bij m'n claymore blijf dan heb ik er ook niet zoveel aan he :\ Of die knife runner aan de andere kant van de map nou door mijn claymore of door een teammate of helemaal niet neergehaald wordt is vrij irrelevant. Het gaat er om dat je jezelf bijna niet met claymores kunt beschermen tegen iemand die met z'n mes op je af komt rennen.

[...]

Tuurlijk. Als jij beter bent met tube moet je dat vooral doen, maar again, het ging over de knife runners en dat je je niet goed kunt beschermen met shotgun of tube of claymores. En daarbij: ik zie knife runners nou niet echt als mensen die de objective helpen. Meestal zitten ze wat rond de spawn rond te huppelen, en tenzij ze ff een lucky break krijgen gaan ze na 2 of 3 kills elke keer weer dood, waarna ik meteen weer respawn. Het telt als een kill voor hem en een death voor mij, maar ik verlies er amper 2 seconden mee, dus de objective helpen ze er niet echt mee!
Een shotgun als attachment (dus i.p.v. tube) kan heel handig zijn. Dit switch sneller dan naar je secundaire.
Je claymore op een wat grotere/tachtische afstand is handig om te waarschuwen voor knifers en andere te doden. Ook kun je proberen te voorspellen wanneer ze zullen knifen (is wat oefenen), opzei stappen en draaien op het goede moment (gaan ze langs je heen) en kun jij knifen. Hiervoor is het wel nodig dat je niet te veel lagt. En goed op het hoofd schieten kan ook helpen ;)

Verder zoals al gezegd, shotgun voor smalle gangetjes en primary voor langere afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

NickThissen schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:54:
[...]

Ik ga vrij veel dood... maar dat komt omdat ik altijd stevig aan het pushen/rushen ben. Ik ga voor de objectives, niet voor mijn kill/death ratio. En op de lange afstand pak ik inderdaad mijn primary. En ik gebruik geen scavanger, alleen om die challenge even te halen.
Zoals ik al aangaf, ik kan redelijk mikken met de tube, ook op de hele korte afstand. En rond een domination vlag helpt de shotgun ook erg goed. Beter zelfs dan een proppenschieter.

En als je op enige afstand zit kan je inderdaad vaak niet de vlag raken. Maar in veel gevallen ook wel. Dus het heeft nut. En het spijt me als jij dan de gene bent die het vuurwerk op je knar krijgt... maar nogmaals: ik wil winnen! (het is overigens raar dat er geen challenges zijn voor Domination. Demolition en zelfs TDM hebben challenges)
Claymore gaat op de plek waar ik wat vijanden verwacht die dan een paar tellen later bij mij zullen zijn. Ik zit dus niet direct in de buurt van mijn claymore, maar hij staat wel op een toegangsweg naar mij toe!
Mja, zoals ik al eerder probeerde aan te geven... ik heb weinig problemen met knife runners. 1 tube(1 muisklik) en ze liggen. Dat ze niet echt helpen om objectives te pakken juich ik alleen maar toe, zolang ze maar in het andere team zitten :P

Maar ik geef ook toe dat ik regelmatig door een knife runner gepakt wordt. Echter, zodra ik in de gaten heb dat er 1tje rond rent ga ik er op letten. Vaak meegemaakt dat de knife runner van class wisselt omdat het niet het gewenste resultaat heeft.

Het zelfde geld overigens voor snipers. Wat die in Domination doen is me totaal onduidelijk. Zitten maar op een plekje te zitten, in de hoop die nuke te halen of zo. Ze helpen niet met de objectives en zijn eigenlijk constant bezig om mijn tubes terug te koppen(want de plekjes waar ze zitten zijn inmiddels ook wel bekend). En ook de snipers zijn dus vaak een hobby van me. Complete scheld partijen krijg ik over me heen omdat ik hun killstreak omzeep help. Ze zitten dan ook vaak op plekjes die met een proppenschieter moeilijker te raken zijn. Ze kunnen het dan niet hebben dat hun 'skillz' niet op kunnen tegen de 'noobtube'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

reemprive schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:59:
@beany

"Come on learn 2 shoot bullets" e.d. Echt, constant met die pijp omhoog lopen vind ik redelijk zwakjes.

Maar wat betreft de kniferunners, ik heb er relatief weinig last van. Meestal zie ik ze wel aankomen en schiet ik ze ook wel dood voordat ze in de buurt zijn. Ik erger me meer aan mannetjes die in een hoekje naast een deur gaan liggen met akimbo G18 in de aanslag. Kom op zeg!

Claymores kan je echt icm Scavenger heel effectief mee zijn als je in 1 gebied wil blijven hangen. Ik ga even een FFA filmpje maken waarmee ik own met die claymores, gruwelijk irritant :P
99% van de tubers zijn van die 2 shot wonders. die maken alleen kills met hun tube en als ze out of ammo zijn kunnen ze niets meer. Niets leuker dan zo'n figuur neer te schieten terwijl hij je probeert te tuben en allebij z'n granaten ver over vliegen :)

sinds ik een shotgun als secundairy heb vind ik die g18 nubs ook niet zo irritant meer, ik win het toch wel ;) alleen die knifers, die komen de hoek om en je ligt er al bij voordat je door hebt dat er iemand in de buurt zat, dat is het irritante.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
als het in het spel zit, dan mag het toch gebruikt worden? ik vervloek ook de knifers en tubers, maar dat komt dan meestal omdat ze me killen. Ligt dat dan aan hun of aan mij :P

Het voornaamste waar ik me altijd aan erger is de lag maar dat je daardoor dood gaat kun je een knifer niet kwalijk nemen. Ik speel momenteel mn fal vrij en iedereen die me dan killed omdat de verbinding slecht is (en je daardoor dus kansloos bent met een 1 shot assault rifle) is dus eigenlijk niet eerlijk bezig???

Ik heb het idee dat de lag veel meer invloed heeft dan bij COD4. Daar was het tenminste goed of heel slecht (ok, waarvan meestal heel slecht ;) ), hier zit het er eigenlijk altijd tussenin...net niks!

overigens vindt ik tubers wel irritant als ze direct de begin spawn plaast onder vuur nemen. regelmatig gehad dat ons team direct bij de spawn 4 man minder had. Maar goed dit is eigenlijk gewoon een fout in het level design (of start spawn keuze)!

[ Voor 15% gewijzigd door Coolsnarf op 28-07-2010 16:17 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

reemprive schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:59:
@beany

Serieus! Pak de tube eens en probeer met 1 enkel shot een vijand direct te raken. Of je weet dat er ergens in een raam iemand zit en die van afstand met de tube te raken. Of probeer eens je headshot challenge zoveel mogelijk met de tube te maken. Geloof me, het is best een uitdaging. Die tube lijkt makkelijk(en is het ook als het je alleen om de kills gaat) maar zodra er eisen komen is zo'n ding best pittig in gebruik. Ook al omdat je een lange reload tijd hebt. Ik ren in Skidrow(die met die lange gang waar B zit) ook met gemak de gang in met de tube in de aanslag. Vaak hou ik het nog verbazingwekkend lang uit :P (na de 2 tubes overigens wel overschakelen naar de shotgun).
Coolsnarf schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:13:
overigens vindt ik tubers wel irritant als ze direct de begin spawn plaast onder vuur nemen. regelmatig gehad dat ons team direct bij de spawn 4 man minder had. Maar goed dit is eigenlijk gewoon een fout in het level design (of start spawn keuze)!
Alleen bij 1 bepaalde map(Rundown, als de vijand bij A begint) gooi ik een tube naar de vlag van de tegenstander(vlag A). Het is niet netjes, maar ik kan in die ene map de verleiding nooit weerstaan. Levert vaak ook 4 a 5 kills op. Die kills boeien me niet, maar ze zijn wel langer met A bezig te pakken waardoor ik tijd krijg om B te pakken. Doe ik het niet dan staan er 4 man voor me neus als ik met B halverwege ben.

Irritante is overigens ook dat teamleden ALTIJD voor A of C gaan en ik als enige dan bij B lig tijdens het begin van een potje. Als er 1 of 2 man mee gaat is B 90% zeker binnen zonder gevecht. Geeft je toch een voordeel. Maar dat snappen ze nooit... Nee, met 7 man op vlag A of C gaan zitten... pfffffffffff

[ Voor 35% gewijzigd door beany op 28-07-2010 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

b defenden daar met een shotgun is te grappig, je kan de trap omhoog en de toegang vanaf A makkelijk coveren, de andere kant op heb je gewoon een clay staan en het is prijsschieten. i <3 my spasssss

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
bijna zeker weten dat die map afghan is?????lol je hebt je bericht net geedit!

[ Voor 31% gewijzigd door Coolsnarf op 28-07-2010 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

eendje schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:21:
b defenden daar met een shotgun is te grappig, je kan de trap omhoog en de toegang vanaf A makkelijk coveren, de andere kant op heb je gewoon een clay staan en het is prijsschieten. i <3 my spasssss
De spas is inderdaad een gruwelijk wapen. Eergisteren speelde ik HC HQ Pro op Crash en ik was als laatste over in een huisje om de HQ te verdedigen, haalde ik nog een 9 kill streak met de spas tegen rushende aanvallers :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

highrise is ook zo'n geweldige spas map. Zeker aan het begin als de tegenstander nog bij C (of A) hangt, ga je onderlangs, kom 1 verdwaalde spast tegen die je neerschiet om daarna 6 snipers in hun rug te pakken. ik kan dan een evil lach niet onderdrukken.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

eendje schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:50:
highrise is ook zo'n geweldige spas map. Zeker aan het begin als de tegenstander nog bij C (of A) hangt, ga je onderlangs, kom 1 verdwaalde spast tegen die je neerschiet om daarna 6 snipers in hun rug te pakken. ik kan dan een evil lach niet onderdrukken.
Geen tijd voor... ik lig dan bij B... in mijn 1tje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

beany schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:55:
[...]

Geen tijd voor... ik lig dan bij B... in mijn 1tje :(
B is zo gaar in highrise, je moet gewoon geluk hebben dat je er spontaan staat met 3 teammates en dat toevallig het hele enemy team aan de verkeerde kant spawned wil je dat punt kunnen pakken. Je kan namelijk met een granaat van zo'n beetje elke spot in die map B wel raken.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan behoorlijk tuben hoor :P Gebruikte de tube wel eens, zowel in COD4 als ik MW2 met name voor mensen die achter raampjes zaten te wachten. Direct hits maken met de tube is makkelijker dan met een throwing knife, imho. Uiteindelijk gebruik ik nu praktisch nooit meer de tube, wat gij niet wilt wat u geschiedt.... Vandaar dat ik ermee ben gekapt, al moet ik zeggen dat de dingen die echt een uitdaging vormen om onder de knie te krijgen niet altijd even effectief zijn.

Maar goed, de laatste tijd probeer ik wel eens blastshield op mijn ump runner class en dat wil nog wel eens helpen bij mensen die tuben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

eendje schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 17:13:
[...]

B is zo gaar in highrise, je moet gewoon geluk hebben dat je er spontaan staat met 3 teammates en dat toevallig het hele enemy team aan de verkeerde kant spawned wil je dat punt kunnen pakken. Je kan namelijk met een granaat van zo'n beetje elke spot in die map B wel raken.
En toch... bij de start van een match lukt het me 8 van de 10 gevallen om B te pakken te krijgen... in mijn 1tje! Omdat de tegenstander druk bezig is om:

- A/C te pakken
- Sniper positie in te nemen
- Op het dak boven C probeert te komen
- Onderlangs met een spas aan het ronddartelen is om kills te pakken ipv van vlaggen :D
- Achter een sniper staat die in een deuropening staat waardoor de rest er niet meer langs kan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

NickThissen schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:43:
[...]Dat heeft niets met je internet snelheid te maken; zodra je de map ziet zit je in de game. Als je geluk hebt kun je nog leaven voordat de game begint, als je pech hebt niet.
En dat is dus het probleem.
Ik ga meteen een map in zonder dat ik de kans krijg te leaven.

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B in Skidrow is met domination zo belangrijk, pak je B dan win je. Echt opvallend, je kan de sterren van de hemel spelen maar een vijand die taai is bij B wint gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, de resurgeance maps zijn nu ook opgenomen in de roulatie. :) Hoef je tenminste niet meer verplicht Resurgeance te doen om de nieuwe maps te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Mon0lith schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 17:20:
[...]

En dat is dus het probleem.
Ik ga meteen een map in zonder dat ik de kans krijg te leaven.
Dan heb je dus gewoon pech dat je steeds lobbies joined die al bezig zijn.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe "goed" je bent is mede afhankelijk van het gametype dat je gewend bent te spelen en zelfs of je normaal 6vs6 of gw speelt. Zo ben ik zeer goed in FFA imho, in de normale gametypes als domination goed en in gw ben ik redelijk goed. Dit terwijl ik in het begin veel gw speelde en daar weer erg goed in was. Bovendien is je tegenstander allesbepalend, speel je met een vaste kliek tegen een team wat niet goed op elkaar is ingespeeld dan kunnen de individuele kwaliteiten van je tegenstander die van jouw teamleden overtreffen maar win je toch. Daarbij heb je nog de setups die verschil in kwaliteit teniet kunnen doen. Op zich heeft mw2 vanuit dat oogpunt meer diepgang dan men wil toegeven. Iemand kan in een private zonder killstreaks, perks en explosives heer en meester zijn maar op het moment dat hij in een normaal spel komt de meest dodelijke setup kiezen en toch billekoek krijgen. Zelfde geldt voor een SnD speler die DM speelt en vice versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
MicScott schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:26:
[...]

De spas is inderdaad een gruwelijk wapen. Eergisteren speelde ik HC HQ Pro op Crash en ik was als laatste over in een huisje om de HQ te verdedigen, haalde ik nog een 9 kill streak met de spas tegen rushende aanvallers :*)
Ik werd vandaag voor wallhacker uitgemaakt, omdat ik te goed bezig was met de M1014 op Skidrow. Hij ragequit ook na het potje. :w

Deze shotgun is opzich ook erg goed, maar is net als de Striker net iets te zwak om een 1 shot kill te maken op dezelfde afstand zoals de SPAS-12 dat kan. Verder net als de SPAS-12, wel leuk om te gebruiken.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

reemprive schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:03:
[...]

Omdat we wel met een groepje van Tweakers spelen en het leuk is als iedereen voor de objective gaat.
Ik wil best een keer meedoen. Maar wanneer spelen jullie dan? Ik zit alleen ook met het thuisfront. Ik wil niet de hele week aan het gamen zijn. Social life is OOk berlangrijk, zeker met die kleine (Serious) Sem van 7 maanden thuis!

Ik zit al in de tweakers steam group als ik me niet vergis.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We spelen best veel, wat is je naam? Dan voeg ik je toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flupke123
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:30
Ik wil ook wel meespelen (PC) zoek ook teamgenoten die voor de objective's gaan. Mijn steam ID is stickiestickie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkZzZ
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-09 10:02
Mystikal schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:56:
[...]

Ik speel bijna nooit alleen, maar altijd in een vaste kliek. Deze vaste kliek zijn ook echt mijn vrienden (allemaal 30+) die ik al sinds mijn jeugd ken.
Jij was ook op X-Life of niet? Met dat groepje?

[ Voor 51% gewijzigd door DirkZzZ op 28-07-2010 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

DirkZzZ schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 21:12:
[...]

Jij was ook op X-Life of niet? Met dat groepje?
That's me / us :P

Reemprive ik heb je al toegevoegd!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 19:09
Vandaag met z'n drieen met een riot-shield rondgelopen. Werkt helaas voor geen meter, hoewel het leuk is om een gang te blokkeren met aan elke kant een riot shield, prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Je hebt een iemand erbij nodig voor support, hangt ook af van het type map/spel dat je speelt natuurlijk.
LMG + beeper ofzo om te callen waar ze vandaan komen, kan je aardig capturen denk ik, insertions erbij helpt ook wel.

Gisteren eindelijk 5 nukes gehaald, meteen naar prestige 6 gegaan..... werd aardig frustrerend, expres even minder gespeeld, ja gaat jezelf toch een bepaalde druk opleggen :P
(nuke op storm, favella, trailerpark, fuel... geen idee welke andere map)

[ Voor 8% gewijzigd door Vandread op 29-07-2010 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 11:16
Brr, ik speel de laatste tijd nogal wisselvallig. Vooral in tdm. Eerste potje speel ik direct 30+4 ofzo en dan de volgende 8-16. Wel vaag, meer mensen die dit hebben?

BTW, Ik heb wel weer eens zin om met een aantal mensen op de PC te knallen. Ben al lid van de GOT MW2 Steam groep. Steam ID = the_bleeder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheBleeder schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:38:
Brr, ik speel de laatste tijd nogal wisselvallig. Vooral in tdm. Eerste potje speel ik direct 30+4 ofzo en dan de volgende 8-16. Wel vaag, meer mensen die dit hebben?

BTW, Ik heb wel weer eens zin om met een aantal mensen op de PC te knallen. Ben al lid van de GOT MW2 Steam groep. Steam ID = the_bleeder
Ik speel eigenlijk alleen redelijk als ik het rustig aan doe. Zelden heb ik uitschieters naar 20+ kills. Als ik eindig met 15-10 mag ik blij zijn. Ik zie mijzelf meer als een ondersteunende speler voor het "team" met veel (counter) uav 's en af en toe een helikoptertje. en het z.s.m. neerhalen van vliegend tuig. :9 Gisteren stuurde een gast van de tegenstander achter elkaar een Cobra de lucht in die ik iedere keer neerhaalde nog voordat ie maar één keer geschoten had (=stinger n00b :') ) Zelfs (counter) uav 's haal ik naar beneden als het ff kan.

Ik zal je ff toevoegen (of jij mij) [GoT] Wildcat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 14:36
Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:05:
[...]

Ik speel eigenlijk alleen redelijk als ik het rustig aan doe. Zelden heb ik uitschieters naar 20+ kills. Als ik eindig met 15-10 mag ik blij zijn. Ik zie mijzelf meer als een ondersteunende speler voor het "team" met veel (counter) uav 's en af en toe een helikoptertje. en het z.s.m. neerhalen van vliegend tuig. :9 Gisteren stuurde een gast van de tegenstander achter elkaar een Cobra de lucht in die ik iedere keer neerhaalde nog voordat ie maar één keer geschoten had (=stinger n00b :') ) Zelfs (counter) uav 's haal ik naar beneden als het ff kan.

Snap de frustratie wel:p Zeer vervelend als je met pijn en moeite een killstreak gehaald hebt, en dan wordt ie direct de lucht uit gehaald:p
Dat vind ik het vervelendst van prestigen, de 1e 30 levels ben je afhankelijk van je teamgenoten omdat je nog geen stinger hebt. En om met een AT-4 een chopper gunner uit de lucht te halen is ook niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

TheBleeder schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:38:

Ik had laatst een potje 41-16 gespeeld. Dat was op Domi met nog wat GoT tijgertjes :D Toen zat ik echt zo van :| Ik eindig wel eens bovenaan in zo'n lijst, maar niet met dat soort scores. In de meeste gevallen speel ik vrij even, 18 - 14 is voor mij een normale score. 16 - 3 uitzonderlijk, 5 - 17 komt ook wel voor en dat is dan in servers met; keiharde lag, noobtubers, knife runners, wallhackers / aimbotters.

Over het algemeen gaat het wel oké, mijn prestaties ingame zijn nogal wisselvallig dus ook net als bij jou wisselen mijn scores heel erg af. Zo kan ik bijvoorbeeld wel een killstreak van 7 halen met quickscoping, om vervolgens getubed te worden en dus nooit bij de Nuke te komen :/ Maarja... Mijn kd is ook waardeloos, 14k t/o 16k...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 14:56

Seraphin

Meep?

beany schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 17:17:
[...]

- Achter een sniper staat die in een deuropening staat waardoor de rest er niet meer langs kan :D
Dit.
Dit kan me **echt** frustreren. :p

Laten we voorop stellen dat ik duidelijk een van de mindere goden ben van MW2 (k/d van 0.81, ik hoop em ooit nog op 1 te krijen). Ik ben te langzaam, te onzuiver & te onhandig om echt goed te worden. Maarrrr; situational awareness heb ik potdorie wél. Dusch als er een of andere miep constant voor mijn line of sight zit te hangen, kan dat me redelijk irriteren. ;-)

Voorbeeldje:
(ik doe bijna altijd mercenary DM btw; paar potjes run-and-gun is voldoende om het weer voor gezien te houden).
Beginnen als spetznas in skidrow; dan ren ik vaak meteen het gebouw aan je rechterhand in om aankomende rangers in die lange tunnel vanuit het huis onder vuur te nemen. Regel #1 als je in een huis staat: ga niet vlak achter het venster staan, want dan ziet die ander jou net zo makkelijk als jij hem, ga 2 meter naar achter dan ben je meteen een stuk moeilijker te spotten. Dus sta ik altijd in die kamer aan de overstaande muur van het raam --> hoe vaak er dan een paar seconden later niet iemand pontificaal voor me gaat staan en/of in de deuropening (die ik dus vrij wil houden met het oog op mobiliteit).

Ook leuk: heb je een class met cold blooded pro uitgekozen, wordt je alsnog door een predator geplet omdat je teamgenoot je zooo liev vind dat hij constant max 2 meter bij je vandaan zit (ook al loop je bij hem weg), en hij heeft uiteraard wél een mooi rood vierkantje + glow om zich heen.

Anyway: [/rant] ;)

Gisteren wel gelachen trouwens tijdens sniperen in Wastelands: tot 3 keer toe (dezelfde) sniper kunnen flanken om vervolgens:
- 2-3 meter direct achter hem te gaan staan
- rustig te switchen van mijn snipergun naar M9
- hem met een paar schoten naar de volgende spawnplek te teleporteren.

Het heeft toch een hoog "in-your-face" gehalte om iemand met je proppenschieter te killen (in de rug is uiteraard easy, maar gister toch ook een paar leuke kills gemaakt tegen AR shooters die beter zouden moeten weten).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 11:16
Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:05:
[...]

Stinger noob krijg ik ook vaak te horen. Ik speel namelijk veel met RPD (FMJ) en een Stinger.
Wat ook mooi is, is als een hacker een harrier en/of chopper heeft. Die haal je dan direct mooi uit de lucht. En dan ben ik de noob :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het leuk om in FFA bij de laatste kill naast iemand te gaan liggen of zitten die aan het schieten is en mee te schieten. Op het moment dat ze opzij kijken omdat ze het door hebben dat er iemand in hun buurt zit knifen. Levert een leuke last killCam op. Als het iemand is die al de hele ronde zit te klagen krijg je een leuke ragequit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 12:09

Soggney

Zeekomkommer

TheBleeder schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:39:
[...]Stinger noob krijg ik ook vaak te horen. Ik speel namelijk veel met RPD (FMJ) en een Stinger.
Zo te horen krijgt noob een andere betekenis, meer als in "persoon die een speelstijl gebruikt die tactisch superieur is"
G18 (noob): tactisch beter close range tov proppenschieter (vooral als je niet goed kan mikken)
G/L: tactisch beter dan proppenschieter midrange
blastshield: tactisch beter tov g/l-grenade
Stinger-noob: tactisch beter tegen killstreak rewards
shotgun noob: tactisch beter dan g18 closerange (wel kunnen mikken)
knifenoob: tactisch beter tov proppenschieters in closerange (zeker met commando)
...

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

reemprive schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:44:
Ik vind het leuk om in FFA bij de laatste kill naast iemand te gaan liggen of zitten die aan het schieten is en mee te schieten. Op het moment dat ze opzij kijken omdat ze het door hebben dat er iemand in hun buurt zit knifen. Levert een leuke last killCam op. Als het iemand is die al de hele ronde zit te klagen krijg je een leuke ragequit.
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Vanmorgen (ik moest thuisblijven ivm oppas :P ) paar keer S&D gespeeld.
En dan met een Scar + HBS. Dan gaan ze ook klagen dat je ze ziet aankomen.

Schoot er vanmorgen een neer op Storm, die een RPG afvuurde in die grote 'opslagschuur'. ik werd geraakt dus ik ga om de hoek ff 'genezen' komt er ineens om de hoek een vijand lopen naar me toe. Dus ik knife hem neer (hij schoot niet en knivede ook niet maar kwam wel recht op me af :? ) bleek het de laatste te zijn.

Wel heel wtf's gekregen na afloop omdat ze mijn killcam zagen :D

Opvallend was dat je geen bloed zag bij mijn knive-kill op de killcam :D

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
reemprive schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:44:
Zijn wel leuke kills ja. :)

Ik heb wel laatst bij een tegenstander op de container gestaan(op Salvage) en dan wachten tot die mij zag en dan neerschieten met een shotgun. Helaas geen ragequit of iets anders.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik probeer bij FFA altijd een leuke final killcam te halen als ik dik voor sta. Soms probeer ik een 360 knife throw ofzo (nog nooit gelukt :p) maar meestal probeer ik zo lang mogelijk achter iemand aan te lopen zonder dat hij me doorheeft. Dan zet ik een ninja pro class op. Een keer echt 30 seconde ofzo achter hem aangelopen tot hij zich omdraaide. Helaas zie je maar de laatste paar seconde op de killcam lol. Nog leuker is dit als je het met meerdere mensen doet, daar heb ik het idee ook van; kwam een keer 4 mensen uit dezelfde clan tegen op FFA (geen idee hoe dat uberhaupt kan, geluk?). Ik dacht al dat ze gingen boosten ofzo maar ze speelde gewoon mee, totdat er iemand nog 1 kill moest, en toen renden ze echt met 4 man achter iemand aan hahaha.

Bij S&D lijkt men trouwnes wel iets vaker '<wapen> noob' te roepen... Ik speel het normaal nooit maar paar dagen geleden even een potje gedaan met 5 andere GoTters (dik verloren maar goed :p). Het eerste potje had ik de round winning killcam met een sniper. Ik dacht op een redelijke afstand iemand te zien, dus zoom in en bleek een dooie te zijn. Maar ik bleef nog ff ingezoomd, en net toen kwam de laatste tegenstander voorbij rennen. Dus ik kill hem, krijg je te horen "nice hardscope noob"... LOL. Wat had ik dan moeten doen, even unscopen en dan een quickscope doen? Is dat meer pro? 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door NickThissen op 29-07-2010 15:01 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Onverwachts toch mijn account terug, nadat ik gehackt was :(
Heb steam een foto gedaan van de CD-key en een support nummer erbij opgeschreven.

Kan dus weer aan de slag..nog mensen die het ok vinden als ik ze toevoeg? Of andersom.
Met mede-gotters lijkt me gezelliger.
Had me al aangemeld voor steam group.

Steam: ^0R^53^0coil^5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

voor de mensen die mij nog niet hebben :

steamaccount: sc0rpi0nnl
name: Kletsmajoor[GoT]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

NickThissen schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 14:59:
Bij S&D lijkt men trouwnes wel iets vaker '<wapen> noob' te roepen... Ik speel het normaal nooit maar paar dagen geleden even een potje gedaan met 5 andere GoTters (dik verloren maar goed :p). Het eerste potje had ik de round winning killcam met een sniper. Ik dacht op een redelijke afstand iemand te zien, dus zoom in en bleek een dooie te zijn. Maar ik bleef nog ff ingezoomd, en net toen kwam de laatste tegenstander voorbij rennen. Dus ik kill hem, krijg je te horen "nice hardscope noob"... LOL. Wat had ik dan moeten doen, even unscopen en dan een quickscope doen? Is dat meer pro? 8)7
Gisteren was ik aan het spelen met de M21-EBR, zegt opeens iemand "Seriously? M21, use a real weapon, noob!", nadat ik hem neerschoot.. En dat terwijl mensen met de ump over de afstand van de gehele map mensen doodsproeien.

Mijn reactie: :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 14:56

Seraphin

Meep?

MicScott schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:43:
[...]

Gisteren was ik aan het spelen met de M21-EBR, zegt opeens iemand "Seriously? M21, use a real weapon, noob!", nadat ik hem neerschoot.. En dat terwijl mensen met de ump over de afstand van de gehele map mensen doodsproeien.

Mijn reactie: :'(
Ik zou alleen maar onder de indruk zijn. . . . ik kan echt niet met dat ding overweg. Weet niet wat het is, maar we vinden elkaar niet liev.

Maarrum; lekkere community zeg. Ik vraag me toch af hoe dergelijke mensen zich in het dagelijks leven gedragen tegen b.v. winkelbediende / treinconducteur / leraar / whatever.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Met of zonder stopping power? :P
M21 is stoer! Zit tenminste niet zo in de weg als de WA2000
Intervention is natuurlijk het beste, de .50 vind ik het beroerdst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij S&D lijkt men trouwnes wel iets vaker '<wapen> noob' te roepen...
Ik denk dat het frustratiegehalte gewoon iets hoger ligt in objective based games. Dat als iemand bijvoorbeeld wordt omgelegd net als ie de kans krijgt een bom te planten of te defusen meer geïrriteerd is dan wanneer dit in TDM of FFA gebeurd. Kan ernaast zitten maar dat id heb ik een beetje.
MicScott schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:43:[...]
En dat terwijl mensen met de ump over de afstand van de gehele map mensen doodsproeien.
Ik snap niet hoe ze het doen. Ik vind die UMP echt veel recoil hebben, ook met silencer. Ik weet niet of dat überhaupt wat uitmaakt wat betreft recoil. Je kan dan wel in bursts schieten, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-03 19:34
reemprive schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:45:
We spelen best veel, wat is je naam? Dan voeg ik je toe.
Je mag mij ook toevoegen: Lawtan[OF!] op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Vandread schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:50:
Met of zonder stopping power? :P
M21 is stoer! Zit tenminste niet zo in de weg als de WA2000
Intervention is natuurlijk het beste, de .50 vind ik het beroerdst.
Zonder stopping power, stopping power is onzin in Hardcore mode. Ik gebruikte het alleen tijdens het gebruiken van de p-90 want dat is echt een waardeloos ***ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:56:
[...]

[...]

Ik snap niet hoe ze het doen. Ik vind die UMP echt veel recoil hebben, ook met silencer. Ik weet niet of dat überhaupt wat uitmaakt wat betreft recoil. Je kan dan wel in bursts schieten, maar toch.
De UMP heeft juist vrij weinig recoil zolang je maar in kleine burstjes schiet, en doet enorm veel damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:02
Ik werd gisteren ook op een bizarre manier gekilled in Rundown.

Ik stond (te campen :P) in het huisje in de hoek met uitzicht op 2 kanten van de map. In het midden van de map heb je dat huisje waarvan je uit het raam kan springen op een plat dak. Mijn tegenstander sprong vanuit het raam op dat dak en voordat ik tijd had om te schieten sproeide die mij dood met zijn G18 akimbo met FMJ, vond het een redelijk onmogelijke kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

MicScott schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:59:
[...]

De UMP heeft juist vrij weinig recoil zolang je maar in kleine burstjes schiet, en doet enorm veel damage.
Inderdaad. Die ump is erg goed recht te houden op korte en middellange afstanden. Op lange afstanden is 2 tot 3 burst voldoende voor een kill! Ideaal!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:31
Ik speel MW2 nu al een flinke tijd, dit op de PS3.
gisteren iets mee gemaakt wat in mijn belevenis en ervaring onmogelijk is.

We speelde S&D (hardcore) mijn class is:
M4a1 - MarathonPro - lightweightPro - NinjaPro -
Ik was als laatste over van het team, (zeg enkele tijd) tot ik dood werd geschoten door de vijand.
in de killcam was te zien dat ik zichtbaar was op zijn hartbeatsensor. hij liep er heen en zag me toen pas. echt een rood puntje. - dit is onmogelijk.

Is dit een hack (een van de eerste dan in de PS3 naar mijn idee)
of een fout in de killcam ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
MicScott schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:57:
[...]
Zonder stopping power, stopping power is onzin in Hardcore mode. Ik gebruikte het alleen tijdens het gebruiken van de p-90 want dat is echt een waardeloos ***ding.
In HC lijkt de m21 me helemaal brilliant!
p90 is handige in potjes waar je vele mensen tegenkomt aangezien de standaard clip behoorlijk fors is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Vandread schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 16:23:
[...]

In HC lijkt de m21 me helemaal brilliant!
p90 is handige in potjes waar je vele mensen tegenkomt aangezien de standaard clip behoorlijk fors is.
Klopt, daarom was het ook mijn keuze als SMG na de UMP, toen ik nog geen mini-uzi kon gebruiken, maar ik raakte wel enorm gefrustreerd door de waardeloze damage en recoil op langere afstanden. En ja de M21 is briljant op heroic hardcore, hoewel die derde sniper rifle (kom even niet op de naam) eigenlijk bijna net zo snel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

carpcatcher schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 16:19:

Ik was als laatste over van het team, (zeg enkele tijd) tot ik dood werd geschoten door de vijand.
in de killcam was te zien dat ik zichtbaar was op zijn hartbeatsensor. hij liep er heen en zag me toen pas. echt een rood puntje. - dit is onmogelijk.

Zal wel een grafisch foutje in de killcam zijn, net zoals bijvoorbeeld ramen kapot blijven aan het begin van de killcam als je ze pas tijdens de killcam kapot schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
carpcatcher schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 16:19:

Een hele tijd terug was dit inderdaad een fout in de killcam, maar ik neem aan dat dit ondertussen toch al wel gefixed is? Misschien niet...

Het probleem is dat het spel getekend wordt met de perks van jou, ook al kijk je naar iemand anders in de killcam. Jij had ninja, dus hij speelde nu tijdelijk met ninja (in de killcam) en jij niet (ik neem aan dat jij dan met zijn perks 'speelt' ofzo...)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de pc is het nog niet gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flupke123
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:30
Mensen die elkaar willen toevoegen moeten wel hun steam id geven niet hun ingame naam. Kan namelijk niet iedereen vinden. Mijn id is stickiestickie (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De ump is naar mijn idee de enige smg die de zelfde afstand als een AR kan overbruggen. Op Wasteland kan je bijv over 3 kwart van de maplengte nog kills maken. Op de lange afstand kills maken met je vuurknop ingedrukt gaat niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil ik hem net installeren.. Prop ik de dvd erin.. zegt ie: Failed to run install script..

Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het verbaasde mij eigenlijk dat niemand hacker riep, gezien je precies naar een uitgang keek waar die laatste tegenstander vandaan kwam. Soms heb je zulke debielen, die zien alles aan voor hacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03:59
Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 18:54:
Wil ik hem net installeren.. Prop ik de dvd erin.. zegt ie: Failed to run install script..

Iemand een idee ?
http://lmgtfy.com/?q=fail...l+script+modern+warfare+2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Eindelijk... Vanavond net mijn eerste Nuke gehaald in MW2 :) Het was op Karachi, en ik was wat aan het oefenen met de AUG HBAR met ACOG sight. De eerste tegenstander die ik te zien kreeg killde mij al gelijk dus ik was de first-blood van de match (normale TDM overigens)... Bij de Spetz spawn vervolgens op dat dakje gegaan en een Claymore geplant. Ik pak m'n SPAS, want daar was ik ook mee aan het oefenen, en knal de eerstvolgende gast neer van een kleine 6 meter die onder mij voorbij komt lopen. Hoor vervolgens iemand het laddertje opkomen en knal deze ook neer toen hij het hoekje omkwam. Op datzelfde plekje overigens nog 3 kills gemaakt. Loop verder, richting andere spawn en pak onderweg nog 2 gasten. Ga liggen voor dekking en pak nummer 7. Gelijk die chopper aangeroepen en die maakte een stuk of 8 kills. (Wonderbaarlijk dat ze die niet uit de lucht haalden overigens)... Vervolgens chopper gunner en tussendoor nog ff iemand die op m'n clay trapt. 25 Kills :D In de enemy spawn en eindelijk dan... die Nuke! :D Wat een heerlijk gevoel :9

offtopic:
Anyway: Worms is het nieuwe COD! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 17:20
Mijn hoogste killstreak is 43 en ik haal regelmatig boven de 25 maar ik heb nuke gewoon nooit ingeschakeld :/
Daarom heb ik ook nog nooit een nuke gehaald, en de Emblems die je er voor krijgt word ik nou ook niet echt warm van :+, ik heb liever 1000 kills met chopper gunner in 4th prestige :D

Ik ga nu weer lekker ground war doen, ik hoop dat ik goed ga anders kan ik mijn woede niet in bedwang houden :P

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

geen grap.
Net voor de 1e keer nuke gehaald. Fucking blij. En net voordat ik het wil inzetten, crashed mw2.... :(

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 17:20
Sorry, maar ik had toch wel een L.O.L toen ik dat las :P

Maarja, sorry, 1 troost ik heb nog nooit een nuke gehad, jij nu half dus ;)

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
ik heb ook 1 keer een nuke gehaald. Dat potje (in Afghan) ging zo goed dat ik op een gegeven moment maar stopte met het schieten met mn chopper gunner. Zou toch wat geweest zijn als je het potje beeindigd voordat je de nuke kan inzetten :P had 387 kills en 1 death (jammer dat een nuke zelfmoord betekend en dat ie de kills ervan niet meetelt voor je killstreak :(). Daarna dacht ik dat het me wel vaker zou lukken, maar niets is minder waar......helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Coolsnarf schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 09:16:
ik heb ook 1 keer een nuke gehaald. Dat potje (in Afghan) ging zo goed dat ik op een gegeven moment maar stopte met het schieten met mn chopper gunner. Zou toch wat geweest zijn als je het potje beeindigd voordat je de nuke kan inzetten :P had 387 kills en 1 death (jammer dat een nuke zelfmoord betekend en dat ie de kills ervan niet meetelt voor je killstreak :(). Daarna dacht ik dat het me wel vaker zou lukken, maar niets is minder waar......helaas
dat mag je me toch eens uitleggen ! 8)7

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coolsnarf schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 09:16:
Vind je het erg als ik je niet geloof? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Baracks screenshot please..... daar staat je hoogste killstreak in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Het zal wel een typo zijn... Hij zal wel 37 of 38 bedoelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00kw0rst
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 11:19
ik ben tot nu toe nog niet verder gekomen dan 36 :)

net wel 34-3 gespeeld waarbij ik 2x een EMP heb gehaald :)

[ Voor 37% gewijzigd door r00kw0rst op 30-07-2010 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
r00kw0rst schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:09:
ik ben tot nu toe nog niet verder gekomen dan 36 :)

net wel 34-3 gespeeld waarbij ik 2x een EMP heb gehaald :)
Wauw!
De meest nutteloze Killstreakaward die er is 2 keer halen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Volgens de barracks is mijn killstreak 32 dacht ik(zit op me werk, kan niet kijken nu). Maar ik heb nog nooit een nuke gedaan. Heb die killstreak nog nooit geselecteerd gehad.

Zie er de fun niet zo van in eigenlijk. BOEM... potje afgelopen -O-

Ik heb gister wel mijn 'drop a care package on an enemy' challenge gehaald *O*
Per ongeluk... kwakte die flare ergens neer, liep even terug om B te redden en ineens was het zover :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 12:09

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

wimpie007 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:16:
[...]

Wauw!
Daar moet ik toch tegen je ingaan, een EMP kan nuttig wezen, airsupport is direct weg en de enemy heeft een beeld waar (ikzelf tenminste) je niks mee kan...
Blue-Tiger schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 19:56:
offtopic:
Anyway: Worms is het nieuwe COD! :?
offtopic:
Toevallig wel ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
[...]

Wauw!
Nutteloos? Je spreekt wel anders als je een keer een harrier + chopper gunner + uav + counter uav + etc... in de lucht hebt hangen wanneer ik een EMP gooi. De EMP is sterker dan men denkt en kan veel potjes beslissen, zolang hij maar op het juiste moment gebruikt wordt (dus als er veel killstreaks in de lucht hangen).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof je direct jongen :') Weet gelijk wat ik straks ga eten... broodje aap. :Y)

Maar kom even, een tactical nuke, wat is de lol er eigenlijk van? Voor één iemand is het leuk maar niemand zit er verder op te wachten dat een potje vroegtijdig beëindigd wordt. Waarom hebben ze de nuke in hemelsnaam in het spel gestopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:31:
[...]

Ik geloof je direct jongen :') Weet gelijk wat ik straks ga eten... broodje aap. :Y)

Maar kom even, een tactical nuke, wat is de lol er eigenlijk van? Voor één iemand is het leuk maar niemand zit er verder op te wachten dat een potje vroegtijdig beëindigd wordt. Maar hebben ze de nuke in hemelsnaam in het spel gestopt?
Omdat ze dachten dat de nuke amper te halen is. Ze zijn vergeten dat mensen er specifiek voor gaan door te wallhacken, aimbotten of tijdens een objective type match gaan campen en klootviolen.

Dat er een nuke in zit... prima, maar 25 is te makkelijk te halen met al die andere killstreaks. Eigenlijk zou voor een nuke de kills uit voorgaande killstreaks niet mee mogen tellen. Dan moet je dus al schietend/knifend de 25 killstreak moeten halen. Nu is er eigenlijk niks aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Wauw! De meest nutteloze Killstreakaward die er is 2 keer halen ;-)
En de nuke vindt jij vast niet nutteloos ofzo? Klets niet man, zoals anderen al zeggen kan de EMP de tegenstander een flinke klap toebrengen mits juist gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00kw0rst
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 11:19
Spongerobie schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:25:
[...]

Daar moet ik toch tegen je ingaan, een EMP kan nuttig wezen, airsupport is direct weg en de enemy heeft een beeld waar (ikzelf tenminste) je niks mee kan...

[...]

offtopic:
Toevallig wel ja..
En dat is juist de reden waarom ik de EMP in mijn killstreak rijtje heb. Vind de nuke maar niets, meestal speel ik alleen met van die lage killstreak rewards. En dat om het feit dat ik het spel dan leuker wordt vind, en het niet frustrerend is als je gekilled wordt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:02
De EMP is wel minder nuttig in HC-modus, omdat je dan geen standaard radar hebt. De EMP schakelt die radar ook uit waardoor het voor de tegenstander lastiger wordt om de vijand te lokaliseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Opzich valt over het nut van die EMP te twisten... Ja, als je weet dat je tegen een stel noobs speelt die helemaal niets zijn zonder hun RDS of HOLO, veeg je ze wel gelijk van de kaart als je die EMP gebruikt. Als je tegen spelers met een beetje skills speelt die hun wapens uitrusten met FMJ of een silencer en de RDS of HOLO achterwege laten, heeft die EMP al wat minder nut... Behalve hipfire zullen zulke spelers er minder last van hebben. Ook g18 akimbo's zijn hun crosshair kwijt wat voor hun wel tot frustratie kan lijden en als je als speler moet scopen met een SPAS is dat imo ook niet alles :X

Wat Blik zegt over HC modus, volledig mee eens. Wat dat betreft verschilt dat wel per game mode of je EMP moet selecteren als reward of niet. Bij S&D zou ik het sowieso nooit doen aangezien de kans klein is dat je genoeg kills haalt :)

offtopic:
Mijn mening...

[ Voor 15% gewijzigd door Fid3lity op 30-07-2010 10:42 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.