[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 16 Laatste
Acties:
  • 116.992 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 17:28
Ik ben er zo vroeg omdat ik gewoon weer na mijn werk moet na de tijd. Uiteraad laptopje mee met Itunes erop :)

[ Voor 22% gewijzigd door Xcist op 29-07-2010 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:32
framaster schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 20:58:
Ik ben er zo vroeg omdat ik gewoon weer na mijn werk moet na de tijd. Uiteraad laptopje mee met Itunes erop :)
kan ik hem dan ff lekker activeren via jou laptoppie? :P

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Iemand uit omg. Utrecht / Rotterdam / Amsterdam waar ik kan meerijden?
Woon zelf in Gorinchem.. betaal natuurlijk bezinegeld :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog iemand die op het laatste moment niet kan gaan en zijn reservering in Hasselt aan mij wil afstaan:)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:55:
Ik wil hem morgen ook gaan ophalen in Belgie, heb helaas ook geen reservering. Maar wel een auto, dus kan evt ook iemand ophalen met een extra reservering.

Grtz!
Waar kom je vandaan?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopThaDoctor
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-08 14:43
alienfruit schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 19:17:
Ik ben zelf nog bezig om uit te zoeken of de Apple Stores in Zwitserland hem simlock vrij gaan verkopen of niet...De roddel op macprime.ch is van wel en dat de mobiele operators ze met lock gaan verkopen. Ik kijk de kat nog even uit de boom :)
Wat voor zin heeft dat? Zag ook dat de prijs in Zwitserland veel lager ligt, maar aangezien dit land geen officieel EU lid is, zou je BTW en invoerrechten verschuldigd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b12e
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 15:05
Ik ben om 5:45 in Antwerpen-Centraal, en ben zelfs zeker dat ik een iPhone zal hebben, ben namelijk bij de gereserveerden in het Mobistar Center (online reserveringen, ontbijtje tussen 7-10) en zal dus ook m'n laptop meenemen, en een goeie camera om foto's te maken(en te uploaden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou er morgen echt een bizarre rij staan voor die Mobistar winkels??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 19:25:
Kreeg vandaag een mail van Mobistar dat ik morgen mijn IPhone kan ophalen - errug netjes van ze! Nu even kijken of ik hem wel wil (deathgrip en geen micro sim bij Vodafone) maar denk dat ik het antwoord op die vraag wel weet 8)
wat bedoel je met geen micro-sim bij Vodafone? ik kreeg de melding van Vodafone (zakelijk account) dat ik ff moest checken bij mijn intern contactpersoon, en dat die dan een micro-sim zou regelen voor me? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopThaDoctor
Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 21:59:
[...]

wat bedoel je met geen micro-sim bij Vodafone? ik kreeg de melding van Vodafone (zakelijk account) dat ik ff moest checken bij mijn intern contactpersoon, en dat die dan een micro-sim zou regelen voor me? :?
Officieel levert Vodafone (nog) geen microsims voor andere produkten dan de iPad aan de gewone consument. Dit zullen ze waarschijnlijk op latere (nog niet nader omschreven) termijn wel gaan doen. Hoe het voor zakelijke klanten is geregeld weet ik niet, maar je opmerking doet voorkomen dat de zakelijke klanten voorrang gaan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe groot is de kans dat ik een iPhone (32GB) uit Belgie beginseptember in huis heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alienfruit schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 19:17:
Ik ben zelf nog bezig om uit te zoeken of de Apple Stores in Zwitserland hem simlock vrij gaan verkopen of niet...De roddel op macprime.ch is van wel en dat de mobiele operators ze met lock gaan verkopen. Ik kijk de kat nog even uit de boom :)
Ik zit nu in Zwitserland. Voor de 3GS vragen ze nog 750 euro ( omgerekend ). Ook moet je een adres hebben in Zwitserland plus een bewijs van verblijf anders krijg je 4 geen.

Maar als iemand een adresje heeft in Zwitserland voor de 4g hoor ik het graag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoopThaDoctor schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 22:11:
[...]

Officieel levert Vodafone (nog) geen microsims voor andere produkten dan de iPad aan de gewone consument. Dit zullen ze waarschijnlijk op latere (nog niet nader omschreven) termijn wel gaan doen. Hoe het voor zakelijke klanten is geregeld weet ik niet, maar je opmerking doet voorkomen dat de zakelijke klanten voorrang gaan krijgen?
Ik ben een zakelijke klant, tenminste mijn werkgever dan en die heeft gebeld en is pas over 2 weken leverbaar. Maar over Vodafone lees je veel tegenstrijdige verhalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuidAkrA
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Ben net terug uit België, even ter info:

Mobistar Knokke: geen reserveringen mogelijk, verwachten er 10 stuks.
Mobistar Brugge: krijgt er 4 en mogen alleen verkopen met nieuw abo erbij en nog iets (verzekering???)
Saturn Brugge: morgen geen iPhones, levering uitgesteld wisten niet hoelang
Fnac Brugge: geen garantie dat er morgen geleverd worden, ze hoopten het wel

Dat hoop ik ook want heb hem daar gereserveerd :+

Ik word morgenochtend gebeld als ze binnen zijn (of niet natuurlijk)

Duo micro-sim pakket besteld bij KPN dus hoop dat die ook snel binnen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet de bedoeling om te slowchatten.

[ Voor 91% gewijzigd door Hoedje op 30-07-2010 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
downer schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 22:27:

Mobistar Brugge: krijgt er 4 en mogen alleen verkopen met nieuw abo erbij en nog iets (verzekering???)

Dat hoop ik ook want heb hem daar gereserveerd :+

Ik word morgenochtend gebeld als ze binnen zijn (of niet natuurlijk)

Duo micro-sim pakket besteld bij KPN dus hoop dat die ook snel binnen is :)
Op iphoneclub lees ik weer dat vanavond alles geleverd is.. kleine pallets. U sure?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuidAkrA
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
mouzetc schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 22:35:
[...]

Op iphoneclub lees ik weer dat vanavond alles geleverd is.. kleine pallets. U sure?
Dat is wat mij verteld is eind van de middag in de diverse shops, is dus geen garantie alleen ter info ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet de bedoeling om te slowchatten.

[ Voor 85% gewijzigd door Hoedje op 30-07-2010 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stimp!
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-09 11:22
Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 22:52:
heb reservering voor i4 16gb hasselt

maar twijfel zo

drukke rijen?
mobistar eerst?
zomaar belgisch nr ingevuld?
wel genoeg iphones?

wie kan mij overtuigen:P?
Ik denk niemand meer aangezien ze allemaal in bed liggen om morgen om ongeveer 5.00u weer op te staan om naar Belgie te rijden. ;)

Als je een reservering hebt kan je met een gerust hart gaan. Je krijgt dan echt wel je iPhone. Ze checken je (fake) nummer toch niet.

Gewoon doen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
downer schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 22:27:

Dan ging het met de launch op 24 juni toch beter. Regent Street had er 5000 ofzo :P

Het was op zich wel te verwachten dat ze met handje vol binnen zouden komen. Ze lopen in de huidige releaselanden al een paar weken achter.

[ Voor 26% gewijzigd door Bosmonster op 29-07-2010 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 12:02
Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:11:
Morgenvroeg is het zo ver!! Reservatie mee, ID, pinpas/CC, cash!? Wie gaan er nu allemaal naar Hasselt? Hoe laat zijn jullie daar? 6.45u?
Ik vertrek morgen richting Hasselt rond 5u15.. Ik hoop dat het zoeken naar een parkeerplaats een beetje meevalt en dat ik rond 6u30 aan de winkel kan staan. :)

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat ik begrijp van Borderlinx is dat als ik nu een iPhone 4 bestel bij de Apple UK store op een Borderlinx adres, dat de iPhone daar dan automatisch in je suite blijft zitten totdat jij aangeeft dat ie verzonden moet worden?

Wat zijn de kosten dan per dag? Dat zie ik niet terug. Ik wil nu gaan bestellen, maar als die geleverd wordt ben ik misschien nog op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Zo in de auto onderweg naar Hasselt, Ik dacht even een forumpostje via de iPad van Snippes :P
Lekker rustig op de weg trouwens, haha

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvbcrs
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-03-2024
Punkbuster schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 04:29:
Zo in de auto onderweg naar Hasselt, Ik dacht even een forumpostje via de iPad van Snippes :P
Lekker rustig op de weg trouwens, haha
Ik ben benieuwd, ga nu zo naar Antwerpen rijden.. here goes nothing!

http://blog.morrison.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 21:41

Lulukai

God's gift to women

Here we go!

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 19:30

alienfruit

the alien you never expected

[b][message=34434115,noline]SnoopThaDoctor schreef op donderdag 29 juli 2010 @ Wat voor zin heeft dat? Zag ook dat de prijs in Zwitserland veel lager ligt, maar aangezien dit land geen officieel EU lid is, zou je BTW en invoerrechten verschuldigd zijn?
Nou ja, ik woon in Zwitserland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Net terug uit Hasselt, en een iPhone 4 32Gb rijker :) .
Ik kwam vroeger dan gepland aan bij de Mobistar winkel, iets na 06.00u ongeveer, en er stonden alleen nog maar 2 Belgen voor me.
De rode loper moest toen nog worden uitgerold :P .

Toen om 07.00u de deuren open gingen werd de meuten in 2 rijen verdeeld; 1 voor Mobistar klanten en 1 voor Proximus klanten. Ben zelf maar in de laatste gaan staan, aangezien ze voor de Mobistar klanten direct van alles over gingen zetten. In de Proximus rij werd ik zeer snel geholpen. Hoefde alleen even mn paspoort af te geven waarna er wat gegevens werden genoteerd en werd gechecked of mijn naam wel op de reserveringslijst stond. En 5 minuten later was ik weer buiten…met de nieuwe aanwinst!

Je kon trouwens per persoon slechts 1 iPhone kopen, ik denk dus dat de mensen die er meerdere gereserveerd hebben op dezelfde naam pech hebben. Schijnbaar konden er trouwens in Hasselt ook maar 110 reserveringen geplaatst worden, maar geen idee hoeveel ze er nu hebben binnen gekregen.

Vanavond maar es een poging wagen mn simkaart te knippen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een iPhone 4 in Hasselt gehaald net! Was zo gepiept zoals je leest in het voorgaande bericht! Nr 10 en 11 laat je is horen hiero:P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alienfruit schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 07:46:
[...]

Kan jij mij vertellen hoe ik als tourist in Zwitserland een simlock vrije iPhone kan kopen?

BVD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Executor16 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 02:01:
Wat ik begrijp van Borderlinx is dat als ik nu een iPhone 4 bestel bij de Apple UK store op een Borderlinx adres, dat de iPhone daar dan automatisch in je suite blijft zitten totdat jij aangeeft dat ie verzonden moet worden?

Wat zijn de kosten dan per dag? Dat zie ik niet terug. Ik wil nu gaan bestellen, maar als die geleverd wordt ben ik misschien nog op vakantie.
Je mag je pakketjes 30 dagen gratis in je suite laten. Zie laatste filmpje:
https://www.borderlinx.com/m/pages/nl/demo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld, MediaMarkt Antwerpen verkoopt ze niet, pas over een maand o.i.d. zei de verkoper dat ze simlockvrije iphones 4 gaan verkopen.

Iemand een idee waar hij nog te halen/reserveren is (liefst dich bij de grens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Denk dat de enige kans er vandaag een in Belgie te bemachtigen was;
- Via reservering
- Zonder reservering je heel vroeg melden bij een Mobistar winkel dat je er een uit de vrije verkoop wil. In Hasselt werden namelijk aan de mensen zonder reservering al nummertjes uitgedeeld, die zouden dan vanaf 10.00 u aan de beurt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 09:02:
Kan jij mij vertellen hoe ik als tourist in Zwitserland een simlock vrije iPhone kan kopen?
Geen idee, ik moet het zelf ook nog uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alienfruit schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 09:52:
[...]

Geen idee, ik moet het zelf ook nog uitzoeken.
In ieder geval bedankt. Mogt je het weten voor maandag dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
iPhone binnen vanuit Hasselt :) Veel Nederlanders haha. Trouwens volgens die man daar waren er zonder reservering ook nog wel iPhones te krijgen hoeveel precies durf ik niet te zeggen.

[ Voor 53% gewijzigd door Xcist op 30-07-2010 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ook hier de 4G mee, was nummer 33 in Roeselare. Hilarisch wel:
kerel achter mij geeft zijn blad van reservatie, bediende gaat gsm gaan halen en komt terug met een 3GS doos. Waarop die kerel zegt: "euh wtf, geen 4G?"
Bediende: "Meneer, uw bestelling is voor een 3GS, ik kan u enkel deze gsm meegeven, geen 4G".
Kerel: "...."
Bediende: "Jah, je zult verkeerd geklikt hebben he, ik kan enkel de 3GS 8GB meegeven"
EPIC FAIL! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
Heb hem (iPhone 4 32GB) net in Gent opgehaald. Stonden idd veel Nederlanders in de rij. Zit nu in de auto terug. Zometeen even mijn sim op maat knippen en dan kan lekker spelen.

In Gent stonden twee rijen: een voor de reservering en een voor de Belgen (lol). Had nummer 56 en Heb een half uur in de rij gestaan. Vervolgens liet me pin het afweten en was ik onderweg maar de lokale pin automaat. Leuk vrouwtje in de winkel trouwens met humor: "weer zo'n Hollander".

[ Voor 48% gewijzigd door Zware Unit op 30-07-2010 10:32 ]

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:19:
kerel achter mij geeft zijn blad van reservatie, bediende gaat gsm gaan halen en komt terug met een 3GS doos. Waarop die kerel zegt: "euh wtf, geen 4G?"
Bediende: "Meneer, uw bestelling is voor een 3GS, ik kan u enkel deze gsm meegeven, geen 4G".
Bediende: "Jah, je zult verkeerd geklikt hebben he, ik kan enkel de 3GS 8GB meegeven"
Vind het wel triest voor die vent. Klein beetje spanning had ik wel, zoiets van wat als ik hem niet mee krijg ... Maar het ging makkelijk de verkoper vond het wel lachen allemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
framaster schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:25:
[...]
Klein beetje spanning had ik wel, zoiets van wat als ik hem niet mee krijg ... Maar het ging makkelijk...
Had het zelfde gevoel. Helemaal in een vreemde stad en tussen een vreemd volk. Voelde goed tussen de Nederlanders te staan.

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 12:02
Shiverzz schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 08:30:
Je kon trouwens per persoon slechts 1 iPhone kopen, ik denk dus dat de mensen die er meerdere gereserveerd hebben op dezelfde naam pech hebben. Schijnbaar konden er trouwens in Hasselt ook maar 110 reserveringen geplaatst worden, maar geen idee hoeveel ze er nu hebben binnen gekregen.
Toen ik in de winkel in de Proximus rij (met MV simkaart :p) stond te wachten was er iemand die 3 iPhones kocht. Dus die regel van 1/persoon hebben ze niet zo strikt toegepast.

(Ik had nr 25)

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:36
Heb hem ook was nummer 47 in Hasselt. Op mijn rekening staat wel een vaag Belgisch adres. Blijkbaar was dat nummer wat ik had ingevoerd een bestaand nummer. Meer mensen dit gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Lees ik het nu allemaal goed. Klopt het dat de iPhones in NL nu ook gewoon simlock-vrij zijn?

Iemand die iets weet over de verkoop in Belgie na 10u? Waren er nog available?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

bibi2205 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:36:
Toen ik in de winkel in de Proximus rij (met MV simkaart :p) stond te wachten was er iemand die 3 iPhones kocht. Dus die regel van 1/persoon hebben ze niet zo strikt toegepast.

(Ik had nr 25)
Je kon ook reserveringen van andere mensen ophalen mits je zijn/haar reserveringsmail bij had en bijbehorend kopie van ID. Zal dan wel 1iPhone/reservering zijn geweest ipv per persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Pfft. "nummer 47". "Maximaal 110".

Echt die-hards stonden met 2000 man in Parijs in de rij :P

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Haha net me iPhone 4 opgehaald. In Hasselt, deze post is vanaf me iPhone! was nr10 trouwens!

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Punkbuster schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:55:
Haha net me iPhone 4 opgehaald. In Hasselt, deze post is vanaf me iPhone! was nr10 trouwens!
Hadden niet reserveringen ook nog enig kans?

Iig, congrats en enjoy!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle mobistar winkels in de buurt van antwerpen nemen niet op :| wil niet voor niets rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:04:
Alle mobistar winkels in de buurt van antwerpen nemen niet op :| wil niet voor niets rijden
Nee die hebben het wel erg druk.. Maar ik ga er wel van uit dat alles wel foetsie is, anders rijd ik graag met je mee ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik raad iedereen hier aan om vooral NIET bij HCW (Het Computer Winkeltje, www.hcw.be) een iPhone 4 te gaan kopen! Ik ben nu 10 weken op weg zowat met de reparatie van mijn iPhone 3GS en ze houden je alleen maar aan het lijntje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
Off Topic: Het knippen van Sim tot Micro Sim is makkelijk en werkt prima. Gewoon een schaar en een scherp mesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayrton
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-08 11:21
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:19:
Nog een EPIC fail, 4G bestaat niet.

The yellow helmet has gone now. All that remains are the tyre tracks on the asphalt. A void in our hearts and the memories...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopThaDoctor
alienfruit schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 07:46:
[...]

LOL. Ok, dan ben ik uitgesproken ;) Hoewel... ga je binnenkort nog naar NL? Wellicht kun je dan een iPhone meenemen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Zware Unit schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:46:
Off Topic: Het knippen van Sim tot Micro Sim is makkelijk en werkt prima. Gewoon een schaar en een scherp mesje.
En dan uit de losse pols of eoa sjabloontje gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:54

Licko

ZVDK

pagina's laden gelukkig ook wanneer ik de gleuf afdek :)

kben er blij mee :D:D:D

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ayrton schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:48:
[...]

Nog een EPIC fail, 4G bestaat niet.
Typo in allerijl, mijn excuses dat ik niet perfect ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippes
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-09 14:07
Zo nr 11 te Hasselt is ook weer op t werk, iphone mee, nog ff wachten tot mn invisishield is gedroogd en dan ziet alles er weer mooi uit :D, was een leuke trip, maar wel blij dat we m hebben meegekregen hoor!! was toch een klein beetje een gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net terug uit België zonder reservering en voorlopig geen iPhone :(

EDIT: Lang triest verhaal, fok it ben er helemaal klaar mee. Ga me er gewoon niet meer mee bezig houden totdat ze opbellen dat ik 'm op kan halen.

Belangrijkste punten voor evt anderen;

-Geen iPhones op verkooppunten anders dan mobistar
-Ook in kleinere Mobistar winkels geen iPhones.

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2010 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:11
Vanochtend vanuit R'dam naar Antwerpen gereden.
Geen reservering, maar we stonden om 5:45 voor de Meir. Nr 11 en 12.. helaas bleek na opening dat er maar 8 iPhones beschikbaar waren.. erg zuur.. we hadden wel iets meer verwacht.
Nu toch maar besloten om de iPhones via Borderlinx te bestellen, wachttijden zijn daar relatief wat korter.
Geen zin meer om de mobistars af te lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
Shiverzz schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:11:
[...]

En dan uit de losse pols of eoa sjabloontje gebruikt?
Losse pols. Tot de randen van de chip afsnijden en dan gaan passen en snijden tot hij past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 21:33
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:23:
Ik raad iedereen hier aan om vooral NIET bij HCW (Het Computer Winkeltje, www.hcw.be) een iPhone 4 te gaan kopen! Ik ben nu 10 weken op weg zowat met de reparatie van mijn iPhone 3GS en ze houden je alleen maar aan het lijntje!
Had je ze laatst niet aan de lijn gehad ofzo? En dat ze het gingen regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Zware Unit schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:12:
[...]

Losse pols. Tot de randen van de chip afsnijden en dan gaan passen en snijden tot hij past.
Gebruik de template, want op deze manier is er met veel simcards de mogelijkheid dat je hem dus verkeerd afknipt. De Vodafone chip is groot en rond bijvoorbeeld en moet je iets verschoven uitknippen (een stuk van het metaal af).

Er zijn al wat berichten geweest over mensen die dat dus niet goed hebben gedaan en hun sim hebben vernaggeld. Domweg de chip uitknippen met die simcards is zo goed als zeker een onbruikbare microsim.

Kortgezegd: Wil je zeker weten dat het gaat werken, gebruik de template, zodat de contactpunten kloppen.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 30-07-2010 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Ik heb hem ook gewoon langs de chip uitgeknipt en blijven snijden tot hij past en het werkte direct :)

Nu nog die bumper krijgen van apple. Iemand een idee hoe te bestellen (via een app zoals ik op internet lees).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
De app installeren en bestellen. Net gedaan, kostte in totaal 2 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:32:
[...]

Had je ze laatst niet aan de lijn gehad ofzo? En dat ze het gingen regelen?
Ik ben al sinds 18 mei bezig. En ben er echt zo klaar mee, ze beroepen zich constant op 'het reparatiecentrum houdt ons aan het lijntje' en 'wij weten ook niet waar hij is'. Morgen rijd ik erheen, en ik ga met OF een iPhone 3GS weg OF met 600 euro.

Vanochtend nog gebeld en wederom niemand aanwezig zogenaamd met verantwoordelijkheid, en daarna een mail gestuurd naar zo'n beetje iedereen daar dat ik morgen kom en dat ze het maar oplossen. Tot op heden nog geen reactie, dus ik denk dat ze de boel aan het barricaderen zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2010 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02:35
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 09:42:
Net gebeld, MediaMarkt Antwerpen verkoopt ze niet, pas over een maand o.i.d. zei de verkoper dat ze simlockvrije iphones 4 gaan verkopen.

Iemand een idee waar hij nog te halen/reserveren is (liefst dich bij de grens)
Ik heb net ook Mediamarkt en Saturn Antwerpen aan de lijn gehad, ze verwachten simlockvrije iPhone 4's in september. Reserveren was niet mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

SnoopThaDoctor schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:59:
LOL. Ok, dan ben ik uitgesproken ;) Hoewel... ga je binnenkort nog naar NL? Wellicht kun je dan een iPhone meenemen? >:)
Nee maar, mijn ouders komen volgende week op bezoek... en verder in begin September ga ik zelf naar Nederland. Ik ga zelf ook uit zoeken dit weekend. Je kan de telefoon simlock vrij ook bestellen op www.apple.com/chde. 50euro goedkoper dan in Frankrijk :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die app voor gratis case dan al beschikbaar via de Nederlandse app store?

In de Belgische (nog) niet.
Ik wacht ook op die iMovie app! Ik heb m'n iPhone 4 al enkele weken uit Frankrijk maar heb enkel een Belgische ID voor app store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 15:04:
Is die app voor gratis case dan al beschikbaar via de Nederlandse app store?

In de Belgische (nog) niet.
Ik wacht ook op die iMovie app! Ik heb m'n iPhone 4 al enkele weken uit Frankrijk maar heb enkel een Belgische ID voor app store.
Yep, sinds vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
CyBeR schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:25:
De app installeren en bestellen. Net gedaan, kostte in totaal 2 min.
Hoe vind ik die ? Welke heb jij besteld ?

[ Voor 7% gewijzigd door Xcist op 30-07-2010 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Bumper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Kheb ook de bumper besteld. Zat te twijfelen tussen die belkin en de apple bumper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 21:33
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:31:
[...]

Ik ben al sinds 18 mei bezig. En ben er echt zo klaar mee, ze beroepen zich constant op 'het reparatiecentrum houdt ons aan het lijntje' en 'wij weten ook niet waar hij is'. Morgen rijd ik erheen, en ik ga met OF een iPhone 3GS weg OF met 600 euro.

Vanochtend nog gebeld en wederom niemand aanwezig zogenaamd met verantwoordelijkheid, en daarna een mail gestuurd naar zo'n beetje iedereen daar dat ik morgen kom en dat ze het maar oplossen. Tot op heden nog geen reactie, dus ik denk dat ze de boel aan het barricaderen zijn.
:)

Das inderdaad wel balen, ik kan niet geloven dat ze daar zo slecht mee omgaan zeg. Heb gelukkig nog niets met garantie hoeven te doen bij HCW. De sales vond ik erg goed en adequaat. Hopen dat je je telefoon morgen hebt. Hou ons op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 15:46:
[...]

:)

Das inderdaad wel balen, ik kan niet geloven dat ze daar zo slecht mee omgaan zeg. Heb gelukkig nog niets met garantie hoeven te doen bij HCW. De sales vond ik erg goed en adequaat. Hopen dat je je telefoon morgen hebt. Hou ons op de hoogte.
De kans is realistischer dat het morgen een grote bende wordt daar. Ik ben echt zo klaar ermee, dat ze desnoods de politie moeten bellen om mij daar weg te krijgen als ze niet iets regelen. Niet dat ik iets stuk ga maken, maar op de balie zitten is altijd prettig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 21:41

Lulukai

God's gift to women

Ik heb een 16, wat een heerlijk ding. *knip*

Helaas en hoe goed bedoelt ook. Vraag & aanbod mag alleen op de frontpage: http://tweakers.net/aanbod/ :)

[ Voor 49% gewijzigd door Hoedje op 30-07-2010 16:13 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Zou die case tool ook nog in de NL appstore komen? Of moet ik nou verplicht een US account aanmaken om dat ding te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ze hadden er iig genoeg in Zürich en artikel bevestigd verder dat de Zwitserse iPhone bij de Apple Stores simlock vrij zijn:
http://www.macprime.ch/ne...-bei-apple-ohne-sim-lock/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Laatst online: 14-09 21:10
De mijne heb ik iig in SG gehaald! Omgerekend 500 euro met de huidige koers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
alienfruit schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:25:
Ze hadden er iig genoeg in Zürich en artikel bevestigd verder dat de Zwitserse iPhone bij de Apple Stores simlock vrij zijn:
http://www.macprime.ch/ne...-bei-apple-ohne-sim-lock/
Volgens mij verkoopt de Apple Store ze überhaupt alleen als ze in dat land SIM-lockvrij te krijgen zijn. M.u.v. Amerika.
Bosmonster schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:24:
Zou die case tool ook nog in de NL appstore komen? Of moet ik nou verplicht een US account aanmaken om dat ding te bestellen?
Is er al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Nog niet op de iPhone appstore zelf dan.

edit: ook in iTunes zie ik hem niet staan.

Waar is ie dan?

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 30-07-2010 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopThaDoctor
alienfruit schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 15:00:
[...]

Nee maar, mijn ouders komen volgende week op bezoek... en verder in begin September ga ik zelf naar Nederland. Ik ga zelf ook uit zoeken dit weekend. Je kan de telefoon simlock vrij ook bestellen op www.apple.com/chde. 50euro goedkoper dan in Frankrijk :) :)
Ja, dat had ik al gezien! Scheelt toch weer. Helaas kom ik nooit in Zwitserland, heb ik er geen kennissen en stuurt de Apple Store er niet even eentje deze kant uit :F

De iPhone dáár kopen en voor me meenemen (smokkelen theoretisch) is voor jou of je ouders vast geen optie :+ Als dat wél het geval is... Let me know!!! :*) LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-09 19:18

AntonT

One Ton!

Bosmonster schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:30:
[...]

Nog niet op de iPhone appstore zelf dan.

edit: ook in iTunes zie ik hem niet staan.

Waar is ie dan?
iPhone 4 case program App. Ik kan hem zowel in de US app store als de NL app store vinden...

Nu nog eens uitvinden hoe ik de winkel in Parijs zover krijg mijn 29 euro te refunden. In de US storten ze wel gewoon meteen terug op de creditcard :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Zware Unit schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:12:
Net ff bij de Vodafone store langs geweest, en maar gewoon een microsim meegenomen. Nog handiger!

Daarna langs de T mobile shop voor een microsim adapter (die ik overigens gratis meekreeg). Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvbcrs
Zo net weer terug uit Antwerpen (Huidevetterstraat) toen we om 8:30 aankwamen stond er 50 man op de stoep, we kregen een nummer, nummer 140. Helaas al snel na 10 bleek dat het niets zou gaan worden,ze waren uiteindelijk bij nummer 70 ofzo uitverkocht. Toen nog naar Wijnechem, Heerentals, Lier.. helaas.. helaas.. kansloos kansloos! Geen iPhone dus voor deze jongen.

Iemand goeie tips om nu zo snel mogelijk wel aan zo'n pokke ding te komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
rvbcrs schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:26:
Zo net weer terug uit Antwerpen (Huidevetterstraat) toen we om 8:30 aankwamen stond er 50 man op de stoep, we kregen een nummer, nummer 140. Helaas al snel na 10 bleek dat het niets zou gaan worden,ze waren uiteindelijk bij nummer 70 ofzo uitverkocht. Toen nog naar Wijnechem, Heerentals, Lier.. helaas.. helaas.. kansloos kansloos! Geen iPhone dus voor deze jongen.

Iemand goeie tips om nu zo snel mogelijk wel aan zo'n pokke ding te komen ;)
Bel de Saturn. Ik heb vernomen dat de vestiging in Utrecht gister twee modellen (ja, voor launchday, om te huilen!) kreeg (1x16GB, 1x32GB, simlockvrij). Weet verder niet of deze voor abo verkoop zijn of los, maar bel ze eens. You did not hear it from me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvbcrs
graceful schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:29:
[...]

Bel de Saturn. Ik heb vernomen dat de vestiging in Utrecht gister twee modellen (ja, voor launchday, om te huilen!) kreeg (1x16GB, 1x32GB, simlockvrij). Weet verder niet of deze voor abo verkoop zijn of los, maar bel ze eens. You did not hear it from me.
Net gedaan, het meisje aan de telefoon wist me te vertellen dat ze nog geen voorraad hebben! :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
rvbcrs schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:04:
[...]

Net gedaan, het meisje aan de telefoon wist me te vertellen dat ze nog geen voorraad hebben! :-(
Was wel te verwachten dat ze uitverkocht zijn nu. Ach ja, ze verkopen ze in ieder geval ;-)
Niet gevraagd of je kon reserveren?

[ Voor 5% gewijzigd door graceful op 30-07-2010 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
AntonT schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:53:
[...]

iPhone 4 case program App. Ik kan hem zowel in de US app store als de NL app store vinden...
Ah heb hem in iTunes nu gevonden. Op de iPhone echter komt ie niet naar voren in een search (zelfde account).

Vanavond via mn macbook maar even op de telefoon zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisKrijger
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:54
hoe kon je hem het snelst halen, belgie of borderlinx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
DennisKrijger schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:10:
hoe kon je hem het snelst halen, belgie of borderlinx?
Apple Store gaat op dit moment steeds sneller zie levertijden topic. Enkel is het een omweg waardoor borderlinx je een week kan vertragen.

Verder hoor ik steeds meer seinen dat winkels als Saturn en Mediamarkt (ja, zelfde moederbedrijf) ze los simlockvrij verkopen. But do not have any confirmation yet :-( (buiten bron in Utrecht die bevestigd dat ze gister twee ontvangen hadden, but not more then that..)

[ Voor 10% gewijzigd door graceful op 30-07-2010 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

SnoopThaDoctor schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:43:
Ja, dat had ik al gezien! Scheelt toch weer. Helaas kom ik nooit in Zwitserland, heb ik er geen kennissen en stuurt de Apple Store er niet even eentje deze kant uit :F

De iPhone dáár kopen en voor me meenemen (smokkelen theoretisch) is voor jou of je ouders vast geen optie :+ Als dat wél het geval is... Let me know!!! :*) LOL
In principe zou dat wel moeten kunnen...
Ik zou zeggen stuur mij een DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:49
Alienfruit; ik wil je graag even een 'dm' sturen, maar ik heb geen idee hoe. Zou je mij op weg kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopThaDoctor
alienfruit schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:29:
[...]

In principe zou dat wel moeten kunnen...
Ik zou zeggen stuur mij een DM!
Serieus?! _/-\o_ Hoe stuur ik je een direct message? Via je profiel pagina? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
SnoopThaDoctor schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:46:
[...]

Serieus?! _/-\o_ Hoe stuur ik je een direct message? Via je profiel pagina? O-)
http://gathering.tweakers.net/forum/preferences
Dan DM aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopThaDoctor
nubcaek schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:40:
Alienfruit; ik wil je graag even een 'dm' sturen, maar ik heb geen idee hoe. Zou je mij op weg kunnen helpen?
Ga jij nou ineens meeliften op mijn gelegde contact? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, net besteld via Apple UK en Borderlinx. Apple zegt "You will receive an email confirmation shortly". Hoe lang duurde dat bij jullie? I know, ik word nu ongeduldig als de pest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
SnoopThaDoctor schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:52:
[...]

Ga jij nou ineens meeliften op mijn gelegde contact? :+
Nee, ik ga kijken of hij 'n belletje kan plegen voor mij. Ik blijf van je contact af! =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopThaDoctor
nubcaek schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 19:03:
[...]

Nee, ik ga kijken of hij 'n belletje kan plegen voor mij. Ik blijf van je contact af! =P
LOL! Ik zou al bijna jaloers worden... how sick is that! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
Waar kan je in London een simlockvrije iPhone 4 krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
In london niet meer, ik ga denk zo maar eens naar de Apple store in Zurich bellen. Kijken of ze daar nog op voorraad zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Shiverzz schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:22:
[...]

Net ff bij de Vodafone store langs geweest, en maar gewoon een microsim meegenomen. Nog handiger!
Hm, ook maar's doen. M'n geknipte sim werkt prima, daar niet van, maar 't blijft een beetje een hack natuurlijk :P

Pagina: 1 ... 14 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.