Ik ben er zo vroeg omdat ik gewoon weer na mijn werk moet na de tijd. Uiteraad laptopje mee met Itunes erop
[ Voor 22% gewijzigd door Xcist op 29-07-2010 21:05 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 22% gewijzigd door Xcist op 29-07-2010 21:05 ]
kan ik hem dan ff lekker activeren via jou laptoppie?framaster schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 20:58:
Ik ben er zo vroeg omdat ik gewoon weer na mijn werk moet na de tijd. Uiteraad laptopje mee met Itunes erop
automation fanboy
Signature
Verwijderd
Waar kom je vandaan?Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:55:
Ik wil hem morgen ook gaan ophalen in Belgie, heb helaas ook geen reservering. Maar wel een auto, dus kan evt ook iemand ophalen met een extra reservering.
Grtz!
Signature
Wat voor zin heeft dat? Zag ook dat de prijs in Zwitserland veel lager ligt, maar aangezien dit land geen officieel EU lid is, zou je BTW en invoerrechten verschuldigd zijn?alienfruit schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 19:17:
Ik ben zelf nog bezig om uit te zoeken of de Apple Stores in Zwitserland hem simlock vrij gaan verkopen of niet...De roddel op macprime.ch is van wel en dat de mobiele operators ze met lock gaan verkopen. Ik kijk de kat nog even uit de boom
Verwijderd
wat bedoel je met geen micro-sim bij Vodafone? ik kreeg de melding van Vodafone (zakelijk account) dat ik ff moest checken bij mijn intern contactpersoon, en dat die dan een micro-sim zou regelen voor me?Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 19:25:
Kreeg vandaag een mail van Mobistar dat ik morgen mijn IPhone kan ophalen - errug netjes van ze! Nu even kijken of ik hem wel wil (deathgrip en geen micro sim bij Vodafone) maar denk dat ik het antwoord op die vraag wel weet
Officieel levert Vodafone (nog) geen microsims voor andere produkten dan de iPad aan de gewone consument. Dit zullen ze waarschijnlijk op latere (nog niet nader omschreven) termijn wel gaan doen. Hoe het voor zakelijke klanten is geregeld weet ik niet, maar je opmerking doet voorkomen dat de zakelijke klanten voorrang gaan krijgen?Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 21:59:
[...]
wat bedoel je met geen micro-sim bij Vodafone? ik kreeg de melding van Vodafone (zakelijk account) dat ik ff moest checken bij mijn intern contactpersoon, en dat die dan een micro-sim zou regelen voor me?
Verwijderd
Ik zit nu in Zwitserland. Voor de 3GS vragen ze nog 750 euro ( omgerekend ). Ook moet je een adres hebben in Zwitserland plus een bewijs van verblijf anders krijg je 4 geen.alienfruit schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 19:17:
Ik ben zelf nog bezig om uit te zoeken of de Apple Stores in Zwitserland hem simlock vrij gaan verkopen of niet...De roddel op macprime.ch is van wel en dat de mobiele operators ze met lock gaan verkopen. Ik kijk de kat nog even uit de boom
Verwijderd
Ik ben een zakelijke klant, tenminste mijn werkgever dan en die heeft gebeld en is pas over 2 weken leverbaar. Maar over Vodafone lees je veel tegenstrijdige verhalenSnoopThaDoctor schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 22:11:
[...]
Officieel levert Vodafone (nog) geen microsims voor andere produkten dan de iPad aan de gewone consument. Dit zullen ze waarschijnlijk op latere (nog niet nader omschreven) termijn wel gaan doen. Hoe het voor zakelijke klanten is geregeld weet ik niet, maar je opmerking doet voorkomen dat de zakelijke klanten voorrang gaan krijgen?
Verwijderd
[ Voor 91% gewijzigd door Hoedje op 30-07-2010 09:59 ]
Op iphoneclub lees ik weer dat vanavond alles geleverd is.. kleine pallets. U sure?downer schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 22:27:
Ben net terug uit België, even ter info:
Mobistar Knokke: geen reserveringen mogelijk, verwachten er 10 stuks.
Mobistar Brugge: krijgt er 4 en mogen alleen verkopen met nieuw abo erbij en nog iets (verzekering???)
Saturn Brugge: morgen geen iPhones, levering uitgesteld wisten niet hoelang
Fnac Brugge: geen garantie dat er morgen geleverd worden, ze hoopten het wel
Dat hoop ik ook want heb hem daar gereserveerd![]()
Ik word morgenochtend gebeld als ze binnen zijn (of niet natuurlijk)
Duo micro-sim pakket besteld bij KPN dus hoop dat die ook snel binnen is
Signature
Dat is wat mij verteld is eind van de middag in de diverse shops, is dus geen garantie alleen ter infomouzetc schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 22:35:
[...]
Op iphoneclub lees ik weer dat vanavond alles geleverd is.. kleine pallets. U sure?
Verwijderd
[ Voor 85% gewijzigd door Hoedje op 30-07-2010 09:59 ]
Ik denk niemand meer aangezien ze allemaal in bed liggen om morgen om ongeveer 5.00u weer op te staan om naar Belgie te rijden.Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 22:52:
heb reservering voor i4 16gb hasselt
maar twijfel zo
drukke rijen?
mobistar eerst?
zomaar belgisch nr ingevuld?
wel genoeg iphones?
wie kan mij overtuigen:P?
Dan ging het met de launch op 24 juni toch beter. Regent Street had er 5000 ofzodowner schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 22:27:
Ben net terug uit België, even ter info:
Mobistar Knokke: geen reserveringen mogelijk, verwachten er 10 stuks.
Mobistar Brugge: krijgt er 4 en mogen alleen verkopen met nieuw abo erbij en nog iets (verzekering???)
Saturn Brugge: morgen geen iPhones, levering uitgesteld wisten niet hoelang
Fnac Brugge: geen garantie dat er morgen geleverd worden, ze hoopten het wel
[ Voor 26% gewijzigd door Bosmonster op 29-07-2010 23:45 ]
Ik vertrek morgen richting Hasselt rond 5u15.. Ik hoop dat het zoeken naar een parkeerplaats een beetje meevalt en dat ik rond 6u30 aan de winkel kan staan.Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:11:
Morgenvroeg is het zo ver!! Reservatie mee, ID, pinpas/CC, cash!? Wie gaan er nu allemaal naar Hasselt? Hoe laat zijn jullie daar? 6.45u?
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
automation fanboy
Ik ben benieuwd, ga nu zo naar Antwerpen rijden.. here goes nothing!Punkbuster schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 04:29:
Zo in de auto onderweg naar Hasselt, Ik dacht even een forumpostje via de iPad van Snippes
Lekker rustig op de weg trouwens, haha
http://blog.morrison.nl/
Nou ja, ik woon in Zwitserland.[b][message=34434115,noline]SnoopThaDoctor schreef op donderdag 29 juli 2010 @ Wat voor zin heeft dat? Zag ook dat de prijs in Zwitserland veel lager ligt, maar aangezien dit land geen officieel EU lid is, zou je BTW en invoerrechten verschuldigd zijn?
Verwijderd
Verwijderd
Kan jij mij vertellen hoe ik als tourist in Zwitserland een simlock vrije iPhone kan kopen?
Je mag je pakketjes 30 dagen gratis in je suite laten. Zie laatste filmpje:Executor16 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 02:01:
Wat ik begrijp van Borderlinx is dat als ik nu een iPhone 4 bestel bij de Apple UK store op een Borderlinx adres, dat de iPhone daar dan automatisch in je suite blijft zitten totdat jij aangeeft dat ie verzonden moet worden?
Wat zijn de kosten dan per dag? Dat zie ik niet terug. Ik wil nu gaan bestellen, maar als die geleverd wordt ben ik misschien nog op vakantie.
Verwijderd
Geen idee, ik moet het zelf ook nog uitzoeken.Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 09:02:
Kan jij mij vertellen hoe ik als tourist in Zwitserland een simlock vrije iPhone kan kopen?
Verwijderd
In ieder geval bedankt. Mogt je het weten voor maandag dan hoor ik het graag.alienfruit schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 09:52:
[...]
Geen idee, ik moet het zelf ook nog uitzoeken.
[ Voor 53% gewijzigd door Xcist op 30-07-2010 10:02 ]
Verwijderd
[ Voor 48% gewijzigd door Zware Unit op 30-07-2010 10:32 ]
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Vind het wel triest voor die vent. Klein beetje spanning had ik wel, zoiets van wat als ik hem niet mee krijg ... Maar het ging makkelijk de verkoper vond het wel lachen allemaalVerwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:19:
En ook hier de 4G mee, was nummer 33 in Roeselare. Hilarisch wel:
kerel achter mij geeft zijn blad van reservatie, bediende gaat gsm gaan halen en komt terug met een 3GS doos. Waarop die kerel zegt: "euh wtf, geen 4G?"
Bediende: "Meneer, uw bestelling is voor een 3GS, ik kan u enkel deze gsm meegeven, geen 4G".
Kerel: "...."
Bediende: "Jah, je zult verkeerd geklikt hebben he, ik kan enkel de 3GS 8GB meegeven"
EPIC FAIL!
Had het zelfde gevoel. Helemaal in een vreemde stad en tussen een vreemd volk. Voelde goed tussen de Nederlanders te staan.framaster schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:25:
[...]
Klein beetje spanning had ik wel, zoiets van wat als ik hem niet mee krijg ... Maar het ging makkelijk...
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Toen ik in de winkel in de Proximus rij (met MV simkaartShiverzz schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 08:30:
Je kon trouwens per persoon slechts 1 iPhone kopen, ik denk dus dat de mensen die er meerdere gereserveerd hebben op dezelfde naam pech hebben. Schijnbaar konden er trouwens in Hasselt ook maar 110 reserveringen geplaatst worden, maar geen idee hoeveel ze er nu hebben binnen gekregen.
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Signature
Je kon ook reserveringen van andere mensen ophalen mits je zijn/haar reserveringsmail bij had en bijbehorend kopie van ID. Zal dan wel 1iPhone/reservering zijn geweest ipv per persoon.bibi2205 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:36:
Toen ik in de winkel in de Proximus rij (met MV simkaart) stond te wachten was er iemand die 3 iPhones kocht. Dus die regel van 1/persoon hebben ze niet zo strikt toegepast.
(Ik had nr 25)
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
automation fanboy
Hadden niet reserveringen ook nog enig kans?Punkbuster schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:55:
Haha net me iPhone 4 opgehaald. In Hasselt, deze post is vanaf me iPhone! was nr10 trouwens!
Signature
Nee die hebben het wel erg druk.. Maar ik ga er wel van uit dat alles wel foetsie is, anders rijd ik graag met je meeVerwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:04:
Alle mobistar winkels in de buurt van antwerpen nemen niet opwil niet voor niets rijden
Signature
Verwijderd
Nog een EPIC fail, 4G bestaat niet.Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:19:
En ook hier de 4G mee, was nummer 33 in Roeselare. Hilarisch wel:
kerel achter mij geeft zijn blad van reservatie, bediende gaat gsm gaan halen en komt terug met een 3GS doos. Waarop die kerel zegt: "euh wtf, geen 4G?"
Bediende: "Meneer, uw bestelling is voor een 3GS, ik kan u enkel deze gsm meegeven, geen 4G".
Kerel: "...."
Bediende: "Jah, je zult verkeerd geklikt hebben he, ik kan enkel de 3GS 8GB meegeven"
EPIC FAIL!
The yellow helmet has gone now. All that remains are the tyre tracks on the asphalt. A void in our hearts and the memories...
LOL. Ok, dan ben ik uitgesproken
En dan uit de losse pols of eoa sjabloontje gebruikt?Zware Unit schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:46:
Off Topic: Het knippen van Sim tot Micro Sim is makkelijk en werkt prima. Gewoon een schaar en een scherp mesje.
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Verwijderd
[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2010 14:50 ]
Losse pols. Tot de randen van de chip afsnijden en dan gaan passen en snijden tot hij past.Shiverzz schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:11:
[...]
En dan uit de losse pols of eoa sjabloontje gebruikt?
Had je ze laatst niet aan de lijn gehad ofzo? En dat ze het gingen regelen?Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:23:
Ik raad iedereen hier aan om vooral NIET bij HCW (Het Computer Winkeltje, www.hcw.be) een iPhone 4 te gaan kopen! Ik ben nu 10 weken op weg zowat met de reparatie van mijn iPhone 3GS en ze houden je alleen maar aan het lijntje!
Gebruik de template, want op deze manier is er met veel simcards de mogelijkheid dat je hem dus verkeerd afknipt. De Vodafone chip is groot en rond bijvoorbeeld en moet je iets verschoven uitknippen (een stuk van het metaal af).Zware Unit schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:12:
[...]
Losse pols. Tot de randen van de chip afsnijden en dan gaan passen en snijden tot hij past.
[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 30-07-2010 13:40 ]
Verwijderd
Ik ben al sinds 18 mei bezig. En ben er echt zo klaar mee, ze beroepen zich constant op 'het reparatiecentrum houdt ons aan het lijntje' en 'wij weten ook niet waar hij is'. Morgen rijd ik erheen, en ik ga met OF een iPhone 3GS weg OF met 600 euro.dangerpaki schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:32:
[...]
Had je ze laatst niet aan de lijn gehad ofzo? En dat ze het gingen regelen?
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2010 14:33 ]
Ik heb net ook Mediamarkt en Saturn Antwerpen aan de lijn gehad, ze verwachten simlockvrije iPhone 4's in september. Reserveren was niet mogelijk...Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 09:42:
Net gebeld, MediaMarkt Antwerpen verkoopt ze niet, pas over een maand o.i.d. zei de verkoper dat ze simlockvrije iphones 4 gaan verkopen.
Iemand een idee waar hij nog te halen/reserveren is (liefst dich bij de grens)
Nee maar, mijn ouders komen volgende week op bezoek... en verder in begin September ga ik zelf naar Nederland. Ik ga zelf ook uit zoeken dit weekend. Je kan de telefoon simlock vrij ook bestellen op www.apple.com/chde. 50euro goedkoper dan in FrankrijkSnoopThaDoctor schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:59:
LOL. Ok, dan ben ik uitgesprokenHoewel... ga je binnenkort nog naar NL? Wellicht kun je dan een iPhone meenemen?
Verwijderd
Yep, sinds vandaag.Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 15:04:
Is die app voor gratis case dan al beschikbaar via de Nederlandse app store?
In de Belgische (nog) niet.
Ik wacht ook op die iMovie app! Ik heb m'n iPhone 4 al enkele weken uit Frankrijk maar heb enkel een Belgische ID voor app store.
Hoe vind ik die ? Welke heb jij besteld ?CyBeR schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:25:
De app installeren en bestellen. Net gedaan, kostte in totaal 2 min.
[ Voor 7% gewijzigd door Xcist op 30-07-2010 15:26 ]
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:31:
[...]
Ik ben al sinds 18 mei bezig. En ben er echt zo klaar mee, ze beroepen zich constant op 'het reparatiecentrum houdt ons aan het lijntje' en 'wij weten ook niet waar hij is'. Morgen rijd ik erheen, en ik ga met OF een iPhone 3GS weg OF met 600 euro.
Vanochtend nog gebeld en wederom niemand aanwezig zogenaamd met verantwoordelijkheid, en daarna een mail gestuurd naar zo'n beetje iedereen daar dat ik morgen kom en dat ze het maar oplossen. Tot op heden nog geen reactie, dus ik denk dat ze de boel aan het barricaderen zijn.
Verwijderd
De kans is realistischer dat het morgen een grote bende wordt daar. Ik ben echt zo klaar ermee, dat ze desnoods de politie moeten bellen om mij daar weg te krijgen als ze niet iets regelen. Niet dat ik iets stuk ga maken, maar op de balie zitten is altijd prettigdangerpaki schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 15:46:
[...]
Das inderdaad wel balen, ik kan niet geloven dat ze daar zo slecht mee omgaan zeg. Heb gelukkig nog niets met garantie hoeven te doen bij HCW. De sales vond ik erg goed en adequaat. Hopen dat je je telefoon morgen hebt. Hou ons op de hoogte.
[ Voor 49% gewijzigd door Hoedje op 30-07-2010 16:13 ]
.
Volgens mij verkoopt de Apple Store ze überhaupt alleen als ze in dat land SIM-lockvrij te krijgen zijn. M.u.v. Amerika.alienfruit schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:25:
Ze hadden er iig genoeg in Zürich en artikel bevestigd verder dat de Zwitserse iPhone bij de Apple Stores simlock vrij zijn:
http://www.macprime.ch/ne...-bei-apple-ohne-sim-lock/
Is er al.Bosmonster schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:24:
Zou die case tool ook nog in de NL appstore komen? Of moet ik nou verplicht een US account aanmaken om dat ding te bestellen?
Nog niet op de iPhone appstore zelf dan.
[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 30-07-2010 16:33 ]
Ja, dat had ik al gezien! Scheelt toch weer. Helaas kom ik nooit in Zwitserland, heb ik er geen kennissen en stuurt de Apple Store er niet even eentje deze kant uitalienfruit schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 15:00:
[...]
Nee maar, mijn ouders komen volgende week op bezoek... en verder in begin September ga ik zelf naar Nederland. Ik ga zelf ook uit zoeken dit weekend. Je kan de telefoon simlock vrij ook bestellen op www.apple.com/chde. 50euro goedkoper dan in Frankrijk![]()
iPhone 4 case program App. Ik kan hem zowel in de US app store als de NL app store vinden...Bosmonster schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:30:
[...]
Nog niet op de iPhone appstore zelf dan.
edit: ook in iTunes zie ik hem niet staan.
Waar is ie dan?
Net ff bij de Vodafone store langs geweest, en maar gewoon een microsim meegenomen. Nog handiger!Zware Unit schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:12:
Losse pols. Tot de randen van de chip afsnijden en dan gaan passen en snijden tot hij past.
Bel de Saturn. Ik heb vernomen dat de vestiging in Utrecht gister twee modellen (ja, voor launchday, om te huilen!) kreeg (1x16GB, 1x32GB, simlockvrij). Weet verder niet of deze voor abo verkoop zijn of los, maar bel ze eens. You did not hear it from me.rvbcrs schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:26:
Zo net weer terug uit Antwerpen (Huidevetterstraat) toen we om 8:30 aankwamen stond er 50 man op de stoep, we kregen een nummer, nummer 140. Helaas al snel na 10 bleek dat het niets zou gaan worden,ze waren uiteindelijk bij nummer 70 ofzo uitverkocht. Toen nog naar Wijnechem, Heerentals, Lier.. helaas.. helaas.. kansloos kansloos! Geen iPhone dus voor deze jongen.
Iemand goeie tips om nu zo snel mogelijk wel aan zo'n pokke ding te komen
Net gedaan, het meisje aan de telefoon wist me te vertellen dat ze nog geen voorraad hebben!graceful schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:29:
[...]
Bel de Saturn. Ik heb vernomen dat de vestiging in Utrecht gister twee modellen (ja, voor launchday, om te huilen!) kreeg (1x16GB, 1x32GB, simlockvrij). Weet verder niet of deze voor abo verkoop zijn of los, maar bel ze eens. You did not hear it from me.
Was wel te verwachten dat ze uitverkocht zijn nu. Ach ja, ze verkopen ze in ieder geval ;-)rvbcrs schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:04:
[...]
Net gedaan, het meisje aan de telefoon wist me te vertellen dat ze nog geen voorraad hebben!
[ Voor 5% gewijzigd door graceful op 30-07-2010 18:07 ]
Ah heb hem in iTunes nu gevonden. Op de iPhone echter komt ie niet naar voren in een search (zelfde account).AntonT schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:53:
[...]
iPhone 4 case program App. Ik kan hem zowel in de US app store als de NL app store vinden...
Apple Store gaat op dit moment steeds sneller zie levertijden topic. Enkel is het een omweg waardoor borderlinx je een week kan vertragen.DennisKrijger schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:10:
hoe kon je hem het snelst halen, belgie of borderlinx?
[ Voor 10% gewijzigd door graceful op 30-07-2010 18:13 ]
In principe zou dat wel moeten kunnen...SnoopThaDoctor schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:43:
Ja, dat had ik al gezien! Scheelt toch weer. Helaas kom ik nooit in Zwitserland, heb ik er geen kennissen en stuurt de Apple Store er niet even eentje deze kant uit![]()
De iPhone dáár kopen en voor me meenemen (smokkelen theoretisch) is voor jou of je ouders vast geen optieAls dat wél het geval is... Let me know!!!
LOL
Serieus?!alienfruit schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:29:
[...]
In principe zou dat wel moeten kunnen...
Ik zou zeggen stuur mij een DM!
http://gathering.tweakers.net/forum/preferencesSnoopThaDoctor schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:46:
[...]
Serieus?!Hoe stuur ik je een direct message? Via je profiel pagina?
Ga jij nou ineens meeliften op mijn gelegde contact?nubcaek schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:40:
Alienfruit; ik wil je graag even een 'dm' sturen, maar ik heb geen idee hoe. Zou je mij op weg kunnen helpen?
Verwijderd
Nee, ik ga kijken of hij 'n belletje kan plegen voor mij. Ik blijf van je contact af! =PSnoopThaDoctor schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:52:
[...]
Ga jij nou ineens meeliften op mijn gelegde contact?
LOL! Ik zou al bijna jaloers worden... how sick is that!nubcaek schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 19:03:
[...]
Nee, ik ga kijken of hij 'n belletje kan plegen voor mij. Ik blijf van je contact af! =P
Hm, ook maar's doen. M'n geknipte sim werkt prima, daar niet van, maar 't blijft een beetje een hack natuurlijkShiverzz schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:22:
[...]
Net ff bij de Vodafone store langs geweest, en maar gewoon een microsim meegenomen. Nog handiger!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq