[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 16 Laatste
Acties:
  • 116.993 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 01:10:
Helaas zullen jullie bij Mobistar een iPhone 4 meekrijgen....
Klinkt goed :) . Heb vorig jaar mijn iPhone 3GS ook gewoon meegekregen, dus had niet anders verwacht. Jammer idd voor de Mobistar klanten, maar kan je toch verwachten als bedrijf met een Apple product in een markt met zoveel schaarste.

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayrton
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-08 11:21
Punkbuster schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:15:
Krijg ze niet te pakken, kut belgen
trieste opmerking hoor. Je gaat in een ander land je telefoon halen omdat je beroerd bent om hem in je eigen land te halen/betalen. En omdat ze niet doen wat jij wil, telefoon opnemen, zijn het ineens kut belgen. Zeer zielig van je.

Als ik het topic zo eens lees, lijkt het erop dat er nogal wat vraag is naar een Iphone 4, dus kan verwachten dat een provider de telefoon maar niet meer opneemt na verloop van tijd. Denk dat ze ook druk in de winkel zijn met van alles en nog wat.

Hier zal wel weer commentaar op komen ivm offtopic etc, maar goed.

The yellow helmet has gone now. All that remains are the tyre tracks on the asphalt. A void in our hearts and the memories...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:32
Beetje sarcastisch natuurlijk, ik snap ook wel dat het nu druk is bij mobistar.
Maar ik lees in genoeg forums dat mobistar niet bepaald netjes met hun klanten omgaat.

maar als ik mensen heb beledigd, bied ik bij deze mijn excuses aan.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26
Punkbuster schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 08:41:
Beetje sarcastisch natuurlijk, ik snap ook wel dat het nu druk is bij mobistar.
Maar ik lees in genoeg forums dat mobistar niet bepaald netjes met hun klanten omgaat.

maar als ik mensen heb beledigd, bied ik bij deze mijn excuses aan.
Vooralsnog heeft Mobistar aangegeven dat hun bestaande klanten voor gaan. Dat vind ik heel netjes.

Wat ik niet netjes vind is als buitenlander proberen hun iPhones in te pikken door valse informatie op te geven en dan nog gaan zeiken ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 08:48:
[...]

Vooralsnog heeft Mobistar aangegeven dat hun bestaande klanten voor gaan. Dat vind ik heel netjes.

Wat ik niet netjes vind is als buitenlander proberen hun iPhones in te pikken door valse informatie op te geven en dan nog gaan zeiken ook ;)
Waar geven ze dit dan aan? Totale onzin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Borrenbergs waar ging jij hem halen? ook hasselt?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Punkbuster schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:57:
Borrenbergs waar ging jij hem halen? ook hasselt?
Ja, vanuit Luyksgestel (ligt bij Lommel(BEL))...jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:25:
[...]

Waar geven ze dit dan aan? Totale onzin!
Mailing aan klanten. Waarom denk je dat je je Mobistar nummer in moet vullen?

Dat wij Nederlanders daar schijt aan hebben en valse gegevens invullen maakt het niet minder waar ;)

Moet je eens kijken wat voor rellen het zou veroorzaken hier als de situatie omgedraaid was en bijvoorbeeld half Duitsland bij ons iPhones simlockvrij kwam kopen in een hoedanigheid dat we zelf niet eens meer ons abonnement met een iPhone konden verlengen. Dan verwacht je toch ook dat je provider jou als klant voorrang geeft?

[ Voor 33% gewijzigd door Bosmonster op 29-07-2010 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
van uit Apeldoorn ( bij Arnhem )

En Bosmonster,
Mobistar is alleen blij dat wij langs komen, aan de belgen zelf verkopen ze toch wel.
Mooi toch zn extratje, :>

[ Voor 68% gewijzigd door Punkbuster op 29-07-2010 10:07 ]

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 17:28
Misschien een idee om een kleine tweakers meet te doen daar in Hasselt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:03:
[...]

Dat wij Nederlanders daar schijt aan hebben en valse gegevens invullen maakt het niet minder waar ;)

Moet je eens kijken wat voor rellen het zou veroorzaken hier als de situatie omgedraaid was en bijvoorbeeld half Duitsland bij ons iPhones simlockvrij kwam kopen in een hoedanigheid dat we zelf niet eens meer ons abonnement met een iPhone konden verlengen. Dan verwacht je toch ook dat je provider jou als klant voorrang geeft?
Jammer jonge dat je geen reservatie hebt kunnen bemachtigen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:36
framaster schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:09:
Misschien een idee om een kleine tweakers meet te doen daar in Hasselt :9
Strak plan, hoe herkennen we elkaar? Toch maar allemaal oranje shirt aandoen?:P Ben er trouwens om 7uur, jullie ook neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Brainstorm86 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:17:
[...]

Strak plan, hoe herkennen we elkaar? Toch maar allemaal oranje shirt aandoen?:P Ben er trouwens om 7uur, jullie ook neem ik aan?
Ik ben er rond 6:00 / 6:15 uhm, ja goeie hoe gaan we elkaar herkennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iets belangrijk:

Zelf heb ik niet kunnen reserveren, maar ik heb de reservatie van Benn1e kunnen overnemen. Toen ik belde naar de winkel heeft de medewerker mij verteld dat ik een kopie van mijn zijn ID moet meehebben, met een gesigneerde volmacht. Anders mag ik terug naar huis vertrekken.
Moesten er nog mensen zijn die een reservatie hebben overgenomen (om hem af te halen in België), hou hier rekening dan mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 09:00
Bosmonster schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:03:
[...]

Ik vind het ook eigenlijk heel asociaal, maar goed als ik in de buurt had gewoond en m'n iPhone niet in de UK had besteld, had ik het waarschijnlijk ook gedaan.

Maar ik vind het wel lullig nu voor alle Mobistar klanten die zaten te wachten op de email om de iPhone te reserveren en nu dus niet konden bestellen omdat al die Nederlanders al eerder via die link hebben gereserveerd.
Ach ja 't leven is hard en oneerlijk en wie het eerst komt wie het eerst maalt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand met een reservatie in Hasselt die niet gaat morgen? Ik ken iemand die er heel erg graag eentje zou willen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:12:
[...]

Jammer jonge dat je geen reservatie hebt kunnen bemachtigen! ;)
Zie sig ;) (24 juni)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
Wie gaat er trouwens in Gent zijn telefoon ophalen?

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvbcrs
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-03-2024
Ik ben van plan om morgen ochtend vroeg naar Antwerpen te gaan om te kijken of ik daar bij een FNAC, Mediamarkt of Mobistar winkel een iPhone 4 kan bemachtigen. Zijn er nog meer mensen die dit gaan proberen, of zou dit bij voorbaat al kansloos zijn?

http://blog.morrison.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rvbcrs schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:45:
Ik ben van plan om morgen ochtend vroeg naar Antwerpen te gaan om te kijken of ik daar bij een FNAC, Mediamarkt of Mobistar winkel een iPhone 4 kan bemachtigen. Zijn er nog meer mensen die dit gaan proberen, of zou dit bij voorbaat al kansloos zijn?
Eerst en vooral is de iPhone hier enkel te koop in Mobistar winkels. De kans dat je morgen nog eentje zult hebben is relatief klein, maar bestaande. Alles hangt af van de hoeveelste plaats dat je staat in de rij :p
De geruchten gaan dat er per winkel (toch zeker de grootste winkels) wekelijks een stuk of twee drie binnen zullen komen. Echt leverbaar zullen de toestelling pas zijn vanaf september schijnt het.
Voor zoverre deze geruchten waar zijn moet je niet aan mij vragen natuurlijk, ik heb het ook maar "van horen" (of van op GoT) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook van plan om morgen naar Hasselt te gaan, heb twee bestellingen staan daar. Eentje voor mezelf en eentje voor mijn pa. Ik ben alleen nog even aan het puzzelen hoe ik daar het beste kan komen met bijvoorbeeld het openbaar vervoer of iets dergelijks, alleen zijn de verbindingen behoorlijk akelig. Kom zelf uit omgeving Eindhoven, dus ik weet niet of iemand het hier erg vind om iemand mee te nemen? :) zou wel heel tof zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:34
framaster schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:30:
Nog heren die Vrijdag ochtend afreizen richting hasselt ? Iemand die eventueel met me wil meerijden (Rij vanaf Holten Overijssel)?
Ik woon in Nijverdal, maar moet morgen helaas gewoon werken, maar mocht je er een voor me mee kunnen nemen, dan hou ik me aanbevolen, mijn mail is danielbijl @ gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvbcrs
Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:59:
[...]

Eerst en vooral is de iPhone hier enkel te koop in Mobistar winkels. De kans dat je morgen nog eentje zult hebben is relatief klein, maar bestaande. Alles hangt af van de hoeveelste plaats dat je staat in de rij :p
De geruchten gaan dat er per winkel (toch zeker de grootste winkels) wekelijks een stuk of twee drie binnen zullen komen. Echt leverbaar zullen de toestelling pas zijn vanaf september schijnt het.
Voor zoverre deze geruchten waar zijn moet je niet aan mij vragen natuurlijk, ik heb het ook maar "van horen" (of van op GoT) :)
Hmm wat raar, ik heb de FNAC en de mediamarkt (Antwerpen) aan de telefoon gehad en die zeggen dat zij hem ook gaan verkopen!

Dit stond op www.iphoneclub.nl:
"In België zijn de toestellen te koop in de winkels van Mobistar en geselecteerde Apple Premium Resellers (zoals Switch)"

[ Voor 10% gewijzigd door rvbcrs op 29-07-2010 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 21:33
ruyckske schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 18:36:
[...]

Mobistar en fatsoenlijk in dezelfde zin.
Daar heb je wel een punt :)

Ik hoop dat ze dit keer snel naar de APRs gaan verschepen. Vorig jaar kon je pas een half jaar later daar een 3GS krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owja, na eventjes zoeken zie ik nu ook de verandering in strategie. Ik had er nog niet van gehoord :)
Als je er nog gene gereserveerd hebt betwijfel ik het echter of die daar voldoende op voorraad zullen zijn (ook al liggen de iPad's hier in de Fnac stof te happen, iPhone's zullen wel snel weg zijn). Maar het is altijd een gokje waard zeker :)

(Ik weet niet of ze vanaf morgen daar ook te koop zullen zijn, het zou wel moeten zijn?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:00:
Ik ben ook van plan om morgen naar Hasselt te gaan, heb twee bestellingen staan daar. Eentje voor mezelf en eentje voor mijn pa. Ik ben alleen nog even aan het puzzelen hoe ik daar het beste kan komen met bijvoorbeeld het openbaar vervoer of iets dergelijks, alleen zijn de verbindingen behoorlijk akelig. Kom zelf uit omgeving Eindhoven, dus ik weet niet of iemand het hier erg vind om iemand mee te nemen? :) zou wel heel tof zijn!
Ik rijd vanuit Luyksgestel... Er gaat een bus vanuit Eindhoven daarnaar toe... Je kunt mee rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Danielson schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:03:
[...]

Ik woon in Nijverdal, maar moet morgen helaas gewoon werken, maar mocht je er een voor me mee kunnen nemen, dan hou ik me aanbevolen, mijn mail is danielbijl @ gmail.com
Heb je een reservering ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:18
graceful schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 21:57:
[...]

Klinkt raar, maar hecht er enkel waarde aan in de UK store. Sorry voor de teleurstelling. :>
Wat raar he, dat degene waarvan hij dus alleen in de US store op Prepared for Shipment stond, nu ook daadwerkelijk verzonden zijn. :>

Het kan dus wel binnen een week. Maar die van mij zit er nét niet tussen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:14:
[...]

Ik rijd vanuit Luyksgestel... Er gaat een bus vanuit Eindhoven daarnaar toe... Je kunt mee rijden...
Heb het even opgezoekt, de eerste bus richting luyksgestel vanuit Eindhoven vertrekt pas rond 6:40, en dan is het nog 50 minuten naar luyksgestel, dus dat is ook niet ideaal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 21:10
Ik las op IPC dat de iPhone 4 zo'n 503E gaat kosten in Singapore, voor een 16gb model. In oktober moet ik weer tijdelijk het land uit(Indonesië), om een passport 'chop' te halen in een ander land. Denk dat ik 'm daar dan gewoon ga halen, mijn 2G is dan meer dan 2,5 jaar oud hehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:44

Daniel

Kapitein NCC-1701
Update van mijn kant: ik ben keihard genomen door de SFR-winkel waar ik mijn iPhone heb gekocht. Na heel veel heen en weer bellen, kastjes en muren komt de aap uit de mouw dat een officiele unlock door de provider alleen gedaan kan worden indien er _bij aankoop_ een abonnement of prepaid-kaart aan de telefoon is gekoppeld. De iPhone mag eigenlijk helemaal niet los worden verkocht door SFR-winkels (ga er dus van uit dat dat bij Orange en Bouygues ook zo is) en ik was als slecht Frans sprekende Nederlander blijkbaar een makkelijk slachtoffer om eventjes met een waardeloze telefoon op te schepen.

Achteraf de telefoon koppelen aan een abonnement of prepaidkaart is niet mogelijk, dus als je de winkel uitloopt met een gelockte telefoon zonder klant te zijn bij de Franse provider gaat het je nooit meer lukken om dat te herstellen. Ook Apple kan niks voor je doen omdat zij enkel handelen in opdracht van de providers.

Ergo, ik zit nu redelijk klem. M'n enige alternatieven zijn de jailbreak/unlock afwachten (en dus altijd gedoe met updaten) of de telefoon op de Franse eBay kwakken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTheJazz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06-2021
Wanneer werd bij jullie het bedrag van je iPhone 4 bestelling (via de UK AppleStore in combinatie met Borderlinx) afgeschreven van je credit card?

Mijn Order Date was Jul 18, 2010. Ik kan hem niet meer cancelen sinds Jul 27, 2010. Estimated Shipping is 09 Aug, 2010, er is alleen nog niets afgeschreven van mijn Mastercard....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxsius
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02-2023
Wie heeft nog een (extra) reservering voor morgen liggen waar hij niks mee gaat doen? Ik hou me daarvoor aanbevolen.... wellicht kunnen we dan samen naar België gaan. Ik regel het vervoer :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

OnTheJazz schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:40:
Wanneer werd bij jullie het bedrag van je iPhone 4 bestelling (via de UK AppleStore in combinatie met Borderlinx) afgeschreven van je credit card?

Mijn Order Date was Jul 18, 2010. Ik kan hem niet meer cancelen sinds Jul 27, 2010. Estimated Shipping is 09 Aug, 2010, er is alleen nog niets afgeschreven van mijn Mastercard....
13 juli besteld, ook nog niet verzonden en nog niet afgeschreven.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Handelen in reserveringen is niet toegestaan op GoT.

[ Voor 71% gewijzigd door Hoedje op 29-07-2010 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen reservering over, maar ik zoek wel iemand met wie ik mee kan rijden naar Hasselt :) tegen betaling is ook geen enkel probleem. Woon zelf in omgeving Eindhoven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:50:
Ik heb geen reservering over, maar ik zoek wel iemand met wie ik mee kan rijden naar Hasselt :) tegen betaling is ook geen enkel probleem. Woon zelf in omgeving Eindhoven!
Ik rijd vanuit Luyksgestel aan rond half 6... Ligt wel in de buurt van EHV!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTheJazz
Oh oh, lees net op de ING website: "Afhankelijk van uw bestedingsruimte kunt u met een Creditcard van de ING maximaal € 1.200 per dag opnemen". Ik heb 2x 16Gb besteld: 998 British pounds = 1.198.23 Euro. Wat doet de koers de komende dagen? 8)7 Even gebeld met ING; Paniek om niks, sorry. Stukje tekst ging om geld opnemen vanaf de credit card naar je betaal rekening.

[ Voor 22% gewijzigd door OnTheJazz op 29-07-2010 11:59 . Reden: iPhone 4 stress makes the mind fuzzy ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:50:
Als je morgenvroeg naar Eindhoven CS komt kan ik je wel oppikken.
Woon daar vlakbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
Gaat er nog iemand uit noord Holland naar Antwerpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil hem morgen ook gaan ophalen in Belgie, heb helaas ook geen reservering. Maar wel een auto, dus kan evt ook iemand ophalen met een extra reservering.

Grtz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:25

mjl

Ugh

OnTheJazz schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:52:
Oh oh, lees net op de ING website: "Afhankelijk van uw bestedingsruimte kunt u met een Creditcard van de ING maximaal € 1.200 per dag opnemen". Ik heb 2x 16Gb besteld: 998 British pounds = 1.198.23 Euro. Wat doet de koers de komende dagen? 8)7
Opnemen is wat anders dan besteden! Opnemen is uit een automaat en dat is dus maximaal 1200 euro. Indien je limiet hoger is kun tot aan je limiet besteden, een internet bestelling is dus geen opname.

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:51:
[...]

Ik rijd vanuit Luyksgestel aan rond half 6... Ligt wel in de buurt van EHV!
Zelfs nog dichterbij ;) want ik woon in Veldhoven. Enigste probleem wat ik dan nog heb is om in Luyksgestel te komen, zo vroeg rijden er namelijk nog geen bussen! Zou je het erg vinden om een stukje om te rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:57:
[...]

Zelfs nog dichterbij ;) want ik woon in Eindhoven. Enigste probleem wat ik dan nog heb is om in Luyksgestel te komen, zo vroeg rijden er namelijk nog geen bussen! Zou je het erg vinden om een stukje om te rijden?
Eerst naar EHV is voor mij erg om... Sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas, pindakaas :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2010 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTheJazz
mjl schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:56:
[...]
Opnemen is wat anders dan besteden! Opnemen is uit een automaat en dat is dus maximaal 1200 euro. Indien je limiet hoger is kun tot aan je limiet besteden, een internet bestelling is dus geen opname.
Kleine aanvulling: opnemen uit de automaat is gelimiteerd tot 400 max. Overboeken vanaf je creditcard naar je betaalrekening is gelimiteerd tot 1.200 max. Betalen idd tot max je limiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Kijk eens een paar regels boven je ;). Ik ga mn reservering morgen ook ophalen in Hasselt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiverzz schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:05:
[...]

Kijk eens een paar regels boven je ;). Ik ga mn reservering morgen ook ophalen in Hasselt
Kom je door Luyksgestel?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:58
rvbcrs schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:04:
[...]

Hmm wat raar, ik heb de FNAC en de mediamarkt (Antwerpen) aan de telefoon gehad en die zeggen dat zij hem ook gaan verkopen!

Dit stond op www.iphoneclub.nl:
"In België zijn de toestellen te koop in de winkels van Mobistar en geselecteerde Apple Premium Resellers (zoals Switch)"
Toen je de MediaMarkt aan de lijn had, zeiden ze toevallig ook hoelaat ze beginnen met de verkoop? Oftewel gaan ze gewoon normale tijd (10:00 uur) open of al vroeger? Ik kan namelijk pas (zonder reservering) rond 10:00 uur in Antwerpen zijn. Wat denken jullie... zou ik rond die tijd nog een kans van slagen hebben om een 32GB versie te kopen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiverzz schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:05:
[...]

Dat zou eigenlijk best wel perfect uitkomen! :) Hoelaat denk je ongeveer te vertrekken vanuit Eindhoven Centraal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:34
Nee helaas niet, maar mocht je mij een simlock vrije 32GB versie kunnen leveren, betaal ik je brandstofkosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Daniel schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:31:
Update van mijn kant: ik ben keihard genomen door de SFR-winkel waar ik mijn iPhone heb gekocht. Na heel veel heen en weer bellen, kastjes en muren komt de aap uit de mouw dat een officiele unlock door de provider alleen gedaan kan worden indien er _bij aankoop_ een abonnement of prepaid-kaart aan de telefoon is gekoppeld. De iPhone mag eigenlijk helemaal niet los worden verkocht door SFR-winkels (ga er dus van uit dat dat bij Orange en Bouygues ook zo is) en ik was als slecht Frans sprekende Nederlander blijkbaar een makkelijk slachtoffer om eventjes met een waardeloze telefoon op te schepen.

Achteraf de telefoon koppelen aan een abonnement of prepaidkaart is niet mogelijk, dus als je de winkel uitloopt met een gelockte telefoon zonder klant te zijn bij de Franse provider gaat het je nooit meer lukken om dat te herstellen. Ook Apple kan niks voor je doen omdat zij enkel handelen in opdracht van de providers.

Ergo, ik zit nu redelijk klem. M'n enige alternatieven zijn de jailbreak/unlock afwachten (en dus altijd gedoe met updaten) of de telefoon op de Franse eBay kwakken :(
Hebben ze ze niet verkocht onder valse voorwendselen dan? Kun je de koop niet ongedaan maken en ze terugsturen naar de winkel als ze ze uberhaupt al niet mochten verkopen?

Apple zelf doet bovendien nooit moeilijk over het terugbrengen van apparatuur en je krijgt dan je geld terug.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 29-07-2010 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolapa
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:22
Iemand hier die vanuit omgeving Rotterdam/Den Haag vertrekt naar Leuven, zou heel graag willen meerijden, tegen brandstofkosten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Sry, das nogal om :P . Moet daarna nog gaan werken, dus heb niet echt tijd veel mensen op te halen en daarna weer thuis af te zetten.
Ehv CS moet ik toch langs
Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:09:
Dat zou eigenlijk best wel perfect uitkomen! :) Hoelaat denk je ongeveer te vertrekken vanuit Eindhoven Centraal?
Om topicvervuiling te voorkomen; je hebt DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 12:50
OnTheJazz schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:40:

EWK schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:47:
[...]

13 juli besteld, ook nog niet verzonden en nog niet afgeschreven.
4 juli besteld, 22 juli verzonden en 23 juli werd m'n creditcard afgeschreven.
Nu maar wachten tot Borderlinx hem doorstuurd

[ Voor 3% gewijzigd door Martijn85 op 29-07-2010 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Nemen jullie trouwens contant geld mee ? Lijkt me beter van wel toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:23
framaster schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:31:
Dat vroeg ik mij ook af.
Je kunt gewoon pinnen in Belgie (als je kaart een meastro logo heeft) dus dat zou veiliger zijn.

Zit er aan pinnen ook een limiet in het buitenland? (Zover ik lees op de bank site (ING) zie ik alleen maar bij 'opnemen' een limiet, maar pinnen is zover mij bekend is geen geld opnemen toch?)

EDIT:
Dus de Mobistar winkels (dus ook die kleintjes) voor gewone niet-klanten/reserveringen gaan pas om 10u open toch ?

[ Voor 12% gewijzigd door RVE_NL op 29-07-2010 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is natuurlijk niet de bedoeling van dit topic.

[ Voor 88% gewijzigd door Hoedje op 29-07-2010 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft het nog zin om zonder reservering morgen anar antwerpen te gaan naar de Switch/Mediamarkt?

Ik heb een auto dus als iemand nog een reservering heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-07 16:03
Ik denk dat ik met creditcard betaal. Het toestel is dan ook automatisch 180 dagen gratis meeverzekerd op de creditcard. Ik neem aan dat dit geen probleem is in een Mobistar winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassiro
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 08:05
Als ik het goed begrijp dan kan ik na 10 uur de iphone halen zonder reservering?
Ik wil morgen naar Antwerpen gaan om de iphone op te halen, ben alleen bang dat ik met lege handen terug ga naar huis.
Kan iemand mij vraag beantwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:36
Het is niet toegestaan om in reserveringen te handelen.

[ Voor 91% gewijzigd door Hoedje op 29-07-2010 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
yassiro schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 13:16:
Als ik het goed begrijp dan kan ik na 10 uur de iphone halen zonder reservering?
Ik wil morgen naar Antwerpen gaan om de iphone op te halen, ben alleen bang dat ik met lege handen terug ga naar huis.
Kan iemand mij vraag beantwoorden?
In theorie en in een perfecte wereld heb je gelijk.
Echter zullen alle iPhones nadat de reserveringen zijn uitgeleverd op zijn.
Mobistar heeft de mogelijkheid tot reservering ook maar een korte tijd online gehad, volgens mij totdat alle toestellen gereserveerd waren.. waaruit blijkt dat ze geen onuitputtelijke voorraad krijgen aangeleverd.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe alsjeblief toch de moeite om de laatste pagina's te doorlezen hé.. ;)

edit:
spuit11

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2010 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Doe nou topic report :'(

[ Voor 90% gewijzigd door Hoedje op 29-07-2010 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
  • Registratie: December 2007
RVE_NL schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:35:
[...]

Dat vroeg ik mij ook af.
Je kunt gewoon pinnen in Belgie (als je kaart een meastro logo heeft) dus dat zou veiliger zijn.

Zit er aan pinnen ook een limiet in het buitenland? (Zover ik lees op de bank site (ING) zie ik alleen maar bij 'opnemen' een limiet, maar pinnen is zover mij bekend is geen geld opnemen toch?)

EDIT:
Dus de Mobistar winkels (dus ook die kleintjes) voor gewone niet-klanten/reserveringen gaan pas om 10u open toch ?
Je kan maar tot 500 euro pinnen in het buitenlaend, iniedergeval bij de Rabobank.

Ik neem gewoon contant mee, kom ik iniedergeval niet voor verassingingen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er zelf eentje hoor, maar voor een vriend van me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 13:52:
[...]

Ik heb er zelf eentje hoor, maar voor een vriend van me!
Ah, de spreekwoordelijke vriend komt weer eens om de hoek kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 67% gewijzigd door Hoedje op 29-07-2010 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippes
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-09 14:07
Ik neem denk ik alleen een CC mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 90% gewijzigd door Hoedje op 29-07-2010 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Laatst online: 14-09 21:10
Ashy schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:24:
Ik las op IPC dat de iPhone 4 zo'n 503E gaat kosten in Singapore, voor een 16gb model. In oktober moet ik weer tijdelijk het land uit(Indonesië), om een passport 'chop' te halen in een ander land. Denk dat ik 'm daar dan gewoon ga halen, mijn 2G is dan meer dan 2,5 jaar oud hehe :)
Lijkt erop dat het toch allemaal sneller verloopt dan ik dacht: een vriend van me die voor dezelfde reden in SG is nu, neemt er morgen een voor me mee :) Ongeveer 6 000 000 IDR, met de huidige koers iets meer dan 500 euro voor een 16gb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Snippes schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 14:25:
Ik neem denk ik alleen een CC mee.
Same here, mag toch hopen dat ze wel Mastercard of Visa accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Mijn broertje gaat morgen naar Brussel met zijn vriendin. Hij blijft t/m zaterdag daar. Hij gaat ook kijken morgen of zaterdag daar voor een Iphone 4 voor mij! Anders rij ik zelf zaterdag richting Brussel met mijn vriendin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Recon24 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 14:49:
Mijn broertje gaat morgen naar Brussel met zijn vriendin. Hij blijft t/m zaterdag daar. Hij gaat ook kijken morgen of zaterdag daar voor een Iphone 4 voor mij! Anders rij ik zelf zaterdag richting Brussel met mijn vriendin!
Ik zou eerst maar eens afwachten of er na morgen 10.00 uur nog iPhones 4's zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 14:51:
[...]

Ik zou eerst maar eens afwachten of er na morgen 10.00 uur nog iPhones 4's zijn...
Naja hij gaat een weekendje weg. Ik geef hem gewoon contant geld mee, en hij laat me weten waar er nog te koop is. Zo ja, dan kan ik hem telefonisch gewoon toestemming geven om er 1 mee te nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe het in de shops in Parijs is?
Vriend van me, gaat van het weekend er naar toe, volgens mij hebben ze in de winkels in FR ook nog steeds geen voorraad ofwel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgenvroeg is het zo ver!! Reservatie mee, ID, pinpas/CC, cash!? Wie gaan er nu allemaal naar Hasselt? Hoe laat zijn jullie daar? 6.45u?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-04 05:16
lolapa schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:19:
Iemand hier die vanuit omgeving Rotterdam/Den Haag vertrekt naar Leuven, zou heel graag willen meerijden, tegen brandstofkosten natuurlijk.
Ik zou niet naar Leuven gaan, elke Mobistar en Apple winkel die ik hier heb afgelopen zei dat ze minder stock binnenkregen als voorbestellingen, ze raden me zelfs af om aan te schuiven (ik ben van Leuven).

Ik twijfel zelf om naar Brussel/Hasselt te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Bosmonster schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:18:
[...]

Hebben ze ze niet verkocht onder valse voorwendselen dan? Kun je de koop niet ongedaan maken en ze terugsturen naar de winkel als ze ze uberhaupt al niet mochten verkopen?

Apple zelf doet bovendien nooit moeilijk over het terugbrengen van apparatuur en je krijgt dan je geld terug.
Dat hebben ze, maar daar kan ik vrij weinig mee - anders dan een formele klacht bij SFR indienen. De winkel is te ver weg om even langs te gaan. Zelfs de creditcardmaatschappij kan niks noemenswaardigs voor me doen omdat de aankoopverzekering voor telefoons maar tot 250 euro vergoedt.

Achteraf gezien is het natuurlijk nogal stom geweest om hem daar te halen maar tsja, als je met dat ding in je handen staat en je wordt 10x (ook in SFR-shop in een andere plaats) verzekerd dat een officiele unlock mogelijk is door na een maandje de klantenservice te bellen en een fee te betalen dan ga je er gewoon van uit dat dat geen probleem is.
Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:02:
Iemand enig idee hoe het in de shops in Parijs is?
Vriend van me, gaat van het weekend er naar toe, volgens mij hebben ze in de winkels in FR ook nog steeds geen voorraad ofwel?
Nee, binnenlopen en meenemen gaat je niet lukken, er is een wachtlijst en je moet dus reserveren. Dat kan door de winkel op te bellen. Op een gegeven moment krijg je dan een email dat hij klaar ligt en je hem binnen X dagen moet ophalen, anders gaat ie naar een ander. De levertijd in Frankrijk bij online koop is zo'n 3 weken, bij de winkel zelf zal het ietsje minder zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Daniel op 29-07-2010 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolapa
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:22
Tharulerz schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:12:
[...]

Ik zou niet naar Leuven gaan, elke Mobistar en Apple winkel die ik hier heb afgelopen zei dat ze minder stock binnenkregen als voorbestellingen, ze raden me zelfs af om aan te schuiven (ik ben van Leuven).

Ik twijfel zelf om naar Brussel/Hasselt te gaan...
Tsja, heb daar een reservering, dus neem aan dat dat wel goedkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:11:
Morgenvroeg is het zo ver!! Reservatie mee, ID, pinpas/CC, cash!? Wie gaan er nu allemaal naar Hasselt? Hoe laat zijn jullie daar? 6.45u?
Ik ben er rond 6:15 denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stimp!
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-09 11:22
Extreme smell schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:56:
Zijn er hier mensen die hun iPhone op 23 juli hebben besteld in de UK? Ik lees op iPhoneclub allemaal verhalen van mensen die hem de 22ste of eerder hebben besteld nu al Prepared for Shipment hebben. En zelfs 1 van 23 juli, dit terwijl diegene een paar uur na mij heeft besteld. En ik heb nog steeds dat lelijke 'Not yet Shipped' :'(
Ik heb 'm ook op de 23e besteld in the UK. Dat was om 19.00 uur 's avonds, en nu nog steeds is de knop "cancel items" blauw. Maar dat was ook na het nieuws dat de witte voorlopig niet zou komen, dus misschien is er wel een flinke run ontstaan en daardoor alles na de 23e vertraagd.

We wachten af...

Levertijden moeten in [iPhone] Levertijden.

[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 29-07-2010 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:18
The Stimp! schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:51:
[...]

Ik heb 'm ook op de 23e besteld in the UK. Dat was om 19.00 uur 's avonds, en nu nog steeds is de knop "cancel items" blauw. Maar dat was ook na het nieuws dat de witte voorlopig niet zou komen, dus misschien is er wel een flinke run ontstaan en daardoor alles na de 23e vertraagd.

We wachten af...
Wij zitten wss gewoon net niet in de zending van gisteren. Ik denk dat we dan gewoon volgende week weer aan de beurt zijn. Dat is alsnog sneller dan 3 weken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvbcrs
Wat ik me afvraag, waarom gaat iedereen morgen eigenlijk naar Hasselt? en niet naar bijv. Antwerpen? of zijn dat allemaal mensen die een reservering hebben? Ik heb geen reservering en twijfel om de gok te wagen en dan naar Antwerpen of Hasselt te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rvbcrs schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 16:07:
Wat ik me afvraag, waarom gaat iedereen morgen eigenlijk naar Hasselt? en niet naar bijv. Antwerpen? of zijn dat allemaal mensen die een reservering hebben? Ik heb geen reservering en twijfel om de gok te wagen en dan naar Antwerpen of Hasselt te rijden.
Ik denk dat iedereen die hier praat over 'gaan' een reservering zal hebben in de desbetreffende plaats...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 12:11
Levertijden moeten in [iPhone] Levertijden.

[ Voor 90% gewijzigd door Hoedje op 29-07-2010 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:23
Daniel schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:18:
[...]

Dat hebben ze, maar daar kan ik vrij weinig mee - anders dan een formele klacht bij SFR indienen. De winkel is te ver weg om even langs te gaan. Zelfs de creditcardmaatschappij kan niks noemenswaardigs voor me doen omdat de aankoopverzekering voor telefoons maar tot 250 euro vergoedt.

Achteraf gezien is het natuurlijk nogal stom geweest om hem daar te halen maar tsja, als je met dat ding in je handen staat en je wordt 10x (ook in SFR-shop in een andere plaats) verzekerd dat een officiele unlock mogelijk is door na een maandje de klantenservice te bellen en een fee te betalen dan ga je er gewoon van uit dat dat geen probleem is.
Apple heeft toch aangegeven dat iedereen een gratis bumper krijgt en als je dan nog niet tevreden bent hem terug kunt brengen binnen 30 dagen mits niet beschadigd en er geen restokking fee zou zijn.

Ik zou het gewoon erop gooien dat je last hebt van het antenne probleem i.p.v. van niet simlockvrij. Aan dat ding heb je toch niets als die niet simlockvrij is.
Dan maar weer even een ritje heen en weer, combineer het met een leuk weekendje in een mooi hotel met je vriendin/vrouw en die is ook weer helemaal gelukkig.
En dan eventueel in UK een nieuwe bestellen met borderlinx of in Belgie halen. (dan maar een paar weekjes extra wachten)

Of geld de antenne regeling niet in Europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:20
Alles over levertijden, beschikbaarheid etc. moet in [iPhone] Levertijden. Anders is dit topic echt onleesbaar.

Het handelen in reserveringen is natuurlijk belachelijk en daarnaast niet toegestaan op GoT. Vraag & aanbod mag alleen via de frontpage: http://tweakers.net/aanbod/. Alhoewel reserveringen daar ook niet mogen worden verhandeld.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
RVE_NL schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 16:27:
[...]

Apple heeft toch aangegeven dat iedereen een gratis bumper krijgt en als je dan nog niet tevreden bent hem terug kunt brengen binnen 30 dagen mits niet beschadigd en er geen restokking fee zou zijn.

Ik zou het gewoon erop gooien dat je last hebt van het antenne probleem i.p.v. van niet simlockvrij. Aan dat ding heb je toch niets als die niet simlockvrij is.
Dan maar weer even een ritje heen en weer, combineer het met een leuk weekendje in een mooi hotel met je vriendin/vrouw en die is ook weer helemaal gelukkig.
En dan eventueel in UK een nieuwe bestellen met borderlinx of in Belgie halen. (dan maar een paar weekjes extra wachten)

Of geld de antenne regeling niet in Europa?
Jawel, maar hoe dat werkt als je hem niet bij Apple zelf hebt gekocht weet ik niet. Op Apple.fr staat:
Si vous n'êtes pas entièrement satisfait de votre iPhone 4, vous pouvez retourner votre téléphone en bon état dans n'importe quel Apple Store ou à l'Apple Store en ligne dans les 30 jours suivant la date d'achat pour vous le faire rembourser intégralement.
Dat gaat dus alleen over een fysieke Apple store of de Apple online winkel. Vreemd, want in de US staat:
If you are not completely satisfied with your iPhone 4, you can return your undamaged iPhone 4 to any Apple Retail Store or the Apple Online Store within 30 days of purchase for a full refund. If you purchased your iPhone 4 from AT&T, you can also return it to an AT&T store.
Sowieso zit ik meer dan 30 dagen na aankoop maar ik heb dan nog als excuus dat de regeling pas na die datum bekend werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:32
framaster schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:40:
[...]

Ik ben er rond 6:15 denk ik. :)
Waarom ZÓÓ vroeg? Je hebt toch 3 uur de tijd?

Hoe ging dat vorig jaar met de rij voor mensen met een reservering? Ging dat een beetje?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-07 16:03
FireStarter schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 19:06:
[...]

Waarom ZÓÓ vroeg? Je hebt toch 3 uur de tijd?

Hoe ging dat vorig jaar met de rij voor mensen met een reservering? Ging dat een beetje?
Ik snap dit dus ook niet helemaal. Denk dat ik rond 07:00 uur richting Hasselt vertrek. De winkel gaat officieel namelijk toch pas om 10:00 uur open voor de mensen die geen reservering hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Laatst online: 16:19

alienfruit

the alien you never expected

Ik ben zelf nog bezig om uit te zoeken of de Apple Stores in Zwitserland hem simlock vrij gaan verkopen of niet...De roddel op macprime.ch is van wel en dat de mobiele operators ze met lock gaan verkopen. Ik kijk de kat nog even uit de boom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg vandaag een mail van Mobistar dat ik morgen mijn IPhone kan ophalen - errug netjes van ze! Nu even kijken of ik hem wel wil (deathgrip en geen micro sim bij Vodafone) maar denk dat ik het antwoord op die vraag wel weet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
ik weet niet wat de Apple store in Zaandam doet? Ik moest het navragen.

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:09:
Als je nog mee wilt rijden moet je wel ff reageren op mn DM he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Sorry dat ik dit topic vervuil met offtopic :)

Is er iemand waarmee ik mee kan rijden richting een shop in Belgie?
Ik woon vrij centraal, Gorinchem, gelijk gelegen aan de afslag oost.
mocht ik hier niet reageren, mijn nummer 06 1 O vier vier 136 Negen
kristiannardten @ hotmail.com

Iemand ook maar enig idee of het de moeite waard word zonder reservering?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen is het dan eindelijk zover! Wie gaan er allemaal naar Hasselt? Heeft er iemand toevallig iets vernomen van de Mobistar winkel daar? En wat raden jullie aan mee te nemen? Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga morgen zonder reservering naar België. Ga gewoon vroeg weg en mocht het nodig zijn nog wat kleinere mobistar winkels in relatieve gehuchten af als ik niet meteen succes heb.

Ik denk dat het nog wel eens mee zou kunnen vallen als je gewoon vroeg in de rij staat bij een winkel waarbij je niet gisteren kon reserveren |:( . Maakt mij niet uit als ze er maar 20 of nog minder hebben, dan zorg ik gewoon dat ik vooraan de rij sta.

Ik woon trouwens redelijk dicht bij de grens dus wordt lastig om evt nog iemand mee te nemen tenzij je in de vroege ochtend in Asten, NB kan zijn.

Uiteindelijk zijn er op dit forum toch ook maar een handvol reaguurders die aangeven morgen zonder bestelling te vertrekken dus des te groter de kans, no? (Tuurlijk, er zijn nog meer fora en mensen die gaan zonder dat ze op die fora rondhangen, maar toch).

We zullen wel zien.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2010 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 20:47:
Ga morgen zonder reservering naar België. Ga gewoon vroeg weg en mocht het nodig zijn nog wat kleinere mobistar winkels in relatieve gehuchten af als ik niet meteen succes heb.

Ik denk dat het nog wel eens mee zou kunnen vallen als je gewoon vroeg in de rij staat bij een winkel waarbij je niet gisteren kon reserveren. Maakt mij niet uit als ze er elders maar 20 of nog minder hebben, dan zorg ik gewoon dat ik vooraan de rij sta.

Ik woon trouwens redelijk dicht bij de grens dus wordt lastig om evt nog iemand mee te nemen tenzij je in de vroege ochtend in Asten, NB kan zijn.
Jammer :)

Niemand uit omg. Utrecht / Rotterdam / Amsterdam die me mee kan nemen? :)

Signature

Pagina: 1 ... 13 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.