[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste
Acties:
  • 116.852 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-10-2022
Voor de mensen die inmiddels al hun iPhone hebben en die een gratis case willen:

Mooie roundup van de cases in het case program: http://www.macworld.com/r...726/freeiphone4cases.html

[ Voor 11% gewijzigd door CoDe-ReD op 30-07-2010 20:58 . Reden: Link klopte niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-05 10:56
Allright.. even een vraagje mbt inkoop buitenland. 2 familie leden bivakkeren momenteel in Italie.
Nu zijn ze daar natuurlijk ook simlockvrij.

Nu veel gezocht te hebben kwam ik dit tegen op iphoneclub:

"Je koop de iPhone via de Apple Store in Rome/Milaan of via shops van de mobiele operators Vodafone, TIM en 3. Bij de operators betaal je soms iets meer (ca. €20).
Er zijn twee officiële Apple Stores in Italië, beide gevestigd in winkelcentra buiten het centrum:
Roma, RomaEst (Centro Commerciale, Via Collatina)
Milano, Carosello (Centro Commercial, Carugate) "

Natuurlijk even de sites bezocht.. 659euro. Vrij respectabel. Maar goed, ik natuurlijk geen Italiaans en weet me verder geen weg te banen. Heeft iemand enig idee hoe het verlopen is met de verkoop daar?

Ookwel, iemand die me meer info kan geven mbt de iPhone 4 in Italie?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-06-2023
Niet echt een goede review over die bumper. Als ik mijn iPhone heb, dat ding maar gewoon bestellen en dan zien we wel wat t wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-10-2022
Tc-Chub schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 20:01:
Niet echt een goede review over die bumper. Als ik mijn iPhone heb, dat ding maar gewoon bestellen en dan zien we wel wat t wordt.
Hmmm, dat was de foute link. Ik heb de link even aangepast naar de goede (http://www.macworld.com/r...726/freeiphone4cases.html)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05 10:36
Twee foto's uit Gent. Gemaakt om een uurtje of 8 in de morgen.

Afbeeldingslocatie: https://files.me.com/maartendevries/zkoep2

Afbeeldingslocatie: https://files.me.com/maartendevries/djuci4

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-05 15:04
Jaja, eindelijk! 11 juli besteld @apple UK, vandaag shipped richting Borderlinx! Nu hopelijk snel daar :D (hopelijk vliegen ze ook in het weekend van HK naar UK... :S)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Martijn schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 23:38:
Jaja, eindelijk! 11 juli besteld @apple UK, vandaag shipped richting Borderlinx! Nu hopelijk snel daar :D (hopelijk vliegen ze ook in het weekend van HK naar UK... :S)...
Volgens Apple wel. De mijne zit nog in Arnhem Hub en Maandag moet hij bij Borderlinx liggen.. dus dan moeten ze iets doen in het weekend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-05 21:48
32 of 16 gb ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-04 19:52
Mijne zat vandaag in m'n suite :D Meteen de verzendkosten betaald. Hoop dat ze het weekend doorwerken en ik hem volgende week binnen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-05 15:04
2x 16GB, groter wordt pas interessant als het over 128GB gaat ofzo... Ik bedoel, op 16GB kan ik mijn muziek niet kwijt en op 32 ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-05 21:29

B4tman_DH

To the Bat.....

Mijn 2x 16 GB zijn ook onderweg (besteld op 14 juli)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368227

echt vaag als ik hem wil bestellen via uk apple, en ik doe de adres gegevens van borderlinx in, dan zegtie dat het niet bestaat en dan geeftie een vergelijkbare adres op :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 356341

Raar, blijkt dus wel dat zelfs Apple niet aan FiFo doet...
Best veel orders gezien die rond 20 t/m 23 juli besteld zijn (16 GB)
die allemaal verzonden zijn....

Niet verwacht van Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:30
Anoniem: 368227 schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:19:
echt vaag als ik hem wil bestellen via uk apple, en ik doe de adres gegevens van borderlinx in, dan zegtie dat het niet bestaat en dan geeftie een vergelijkbare adres op :S
Dan moet je zeggen dat hij hem zo moet laten hoe jij het invulde. Alles komt goed dan.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold6 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thnx man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Op zich al een paar keer gezegd hier.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bi3
  • Laatst online: 28-04 18:26
B4tman_DH schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:15:
Mijn 2x 16 GB zijn ook onderweg (besteld op 14 juli)
Mij bestelling van 13 juni is ook vandaag verzonden. Volgens de site nog in transit naar land van bestemming met een verwachte aan komst van 4 tot 5 dagen en daarna borderlinx nog wat ook een week duurt afgegaan van de verhalen hier op de site. Dus we wachten gewoon af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Had geklikt op het adres veranderen ipv laten staan. Toch maar even veranderd want als het fout gaat heb je een probleem want zie dan je geld maar eens terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59139

Iemand een idee of je een bestelling bij mobistar kan doen ? (liefst in antwerpen)
Ik probeer ze al 2 dagen te bellen, geen een vestiging neemt op :+

Kan dit ook via internet dat iemand weet, op de site verwijzen ze je alleen door naar de vestigingen en gerelateerde telefoonnummers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik snap erniks van ik heb een uu geleden een iphone 4 32gb besteld, en ik heb nog geen orderbevestiging binnen gehad :S.... ik heb hem via de uk apple store besteld.

duurt het in het weekend langer dan door de weeks een orderbevestiging binnen krijgen?

ik hoopdat iemand me meer info kan geven erover...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Kijk eens goed bij je ongewenste mail. Als het goed is wordt de mail gelijk verstuurd of ze hebben vertraging. Ik heb net dus mijn adres gewijzigd en kreeg gelijk een mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb je email adres gewijzigd?
Tc-Chub schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 16:08:
Kijk eens goed bij je ongewenste mail. Als het goed is wordt de mail gelijk verstuurd of ze hebben vertraging. Ik heb net dus mijn adres gewijzigd en kreeg gelijk een mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bi3
  • Laatst online: 28-04 18:26
Anoniem: 368227 schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 15:59:
ik snap erniks van ik heb een uu geleden een iphone 4 32gb besteld, en ik heb nog geen orderbevestiging binnen gehad :S.... ik heb hem via de uk apple store besteld.

duurt het in het weekend langer dan door de weeks een orderbevestiging binnen krijgen?

ik hoopdat iemand me meer info kan geven erover...
ik zou gewoon afwachten bij mij duurde het een volle dag voor ik het kreeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193286

N00bi3 schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 16:33:
[...]

ik zou gewoon afwachten bij mij duurde het een volle dag voor ik het kreeg
Bij mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Nee puur mijn shipping adres. Ik had aangeklikt bij de vraag of dit het juiste adres was, dat ze het moesten veranderen maar toen las ik dat iedereen hier dat niet deed dus heb ik t weer even veranderd.

Moet natuurlijk niet hebben dat t verkeerd gaat want dan kan je niets doen om m terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neurd
  • Laatst online: 22:38
CyBeR schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 19:40:
[...]

Hm, ook maar's doen. M'n geknipte sim werkt prima, daar niet van, maar 't blijft een beetje een hack natuurlijk :P
Hoe werkt dat? Kan je gewoon met je normale Sim (besteld via tvgids actie) zo'n vodafone winkel binnenlopen en hem inruilen voor een micro sim?

Si hoc legere scis nimium eruditiones habes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264313

Vandaag een prima dag gehad, vanochtend de door mij gereserveerde IPhone opgehaald bij Mobistar in Poperinge - Hele toffe gasten daar! 5 minuten later mijn 3GS verkocht voor 400 Euro aan een Belg waar ik mee had afgesproken in Poperinge. Vervolgens in Breda bij Telecombinatie Meuwese mijn Vodafone SIM op maat laten hakken, wederom hele vriendelijke en notabene gratis service alvorens ik tevreden naar Den Haag ben gereden 8) Ik ben impressed, tis een errug mooi toestel! Hulde aan de mensen in Poperinge en Breda _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-05 08:23
Nog even voor de verduidelijking : Zwitserland is dus geen optie ? Omdat je daar dus een Zwits paspoort moet hebben ? Niemand gelukt om hem toch mee te krijgen ?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-05 23:09

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Ik heb hier nog een reservering liggen voor een 16gb in het Louvre, wie is er nog in Parijs en wil mijn reservering overnemen of de iPhone voor mij meenemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-05 14:37
In t Louvre schijnt vanaf nu gewoon "voorraad" te zijn.
Ze nemen geen reserveringen meer aan.

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

knny schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 13:09:
In t Louvre schijnt vanaf nu gewoon "voorraad" te zijn.
Ze nemen geen reserveringen meer aan.
Heb je een bron?
* EWK wil niet voor niets naar parijs rijden :9

[ Voor 11% gewijzigd door EWK op 01-08-2010 13:16 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-05 14:37
EWK schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 13:15:
[...]

Heb je een bron?
* EWK wil niet voor niets naar parijs rijden :9
Ik heb zojuist gebeld met Louvre. Reserveren kan niet meer en is niet meer nodig. Van de 16 gb hebben ze voldoende op voorraad. De 32 gb verwachten ze volgende week weer op voorraad te hebben.
Bron: http://www.iphoneclub.nl/...stellen-frankrijk-84.html

dan ga ik er van de week ook nog 4 halen als ze er dan nog zijn :D

[ Voor 6% gewijzigd door knny op 01-08-2010 13:18 ]

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

knny schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 13:17:
[...]

[...]

Bron: http://www.iphoneclub.nl/...stellen-frankrijk-84.html

dan ga ik er van de week ook nog 4 halen als ze er dan nog zijn :D
:)

Okee, nice. Dan vertrek ik morgenochtend vroeg naar Parijs en haal ik er twee op. Een voor mijzelf en een om te verkopen. Kan ik gewoon met een NLD bankpas betalen, of kan ik beter met cash betalen? Verder nog iets nodig? Apple ID ofzo?

Edit:
Apple store louvre gebeld, na 8 minuten niemand aan de telefoon. Grr.
Wil niet een dat pokke eind rijden zonder dat ik 100% zeker weet dat ik met minimaal 1 iPhone de deur uit loop.
vous etre proche en appel sur la list.... oid :O

Iemand meer succes of die zeker weet dat ik er 'gewoon' een op kan halen?

[ Voor 21% gewijzigd door EWK op 01-08-2010 14:05 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-05 14:01
Wie kan mij vertellen welke dag ik het beste naar België kan rijden komende week? En waar? (mits ze natuurlijk geleverd krijgen)

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Laatst online: 21-05 21:48
Lijkt me sterk dat ze in Parijs 'voldoende' i4's op voorraad hebben.. en dat ze er voldoende binnen krijgen.

Wat dacht je van de duizenden mensen die de laatste weken een iphone besteld hebben. Gaan ze eerst de voorraad van de winkel spekken voordat ze bestellingen gaan uitleveren? Lijkt me stug, hoewel niet helemaal onrealistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-05 07:09
Ik sta nog op de reserveringslijst voor de 32GB zwart in het Louvre.
Dus als je een 32GB wilt, die zijn in ieder geval 100% zeker niet op voorraad.

[ Voor 5% gewijzigd door RVE_NL op 01-08-2010 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-04 10:07
Zware Unit schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 21:12:
Twee foto's uit Gent. Gemaakt om een uurtje of 8 in de morgen.

[afbeelding]

[afbeelding]
Neemt Mobistar inmiddels alweer reserveringen aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Ik heb mijn iPhone besteld via de UK Store. Nu heb je daar natuurlijk andere stopcontacten. Nu heb ik zitten kijken naar een dock, maar daar heb je die meegeleverde kabel van apple ook voor nodig om hem aan te sluiten. Is er iemand die weet waar je het europese opschuifstukje kan kopen voor op de iphone lader?

Edit: Volgens mij is dit wat ik zoek: http://www.iphoneservicep...ires/isp_duckhead_eu.html

[ Voor 15% gewijzigd door Tc-Chub op 01-08-2010 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Tc-Chub schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 21:01:
Ik heb mijn iPhone besteld via de UK Store. Nu heb je daar natuurlijk andere stopcontacten. Nu heb ik zitten kijken naar een dock, maar daar heb je die meegeleverde kabel van apple ook voor nodig om hem aan te sluiten. Is er iemand die weet waar je het europese opschuifstukje kan kopen voor op de iphone lader?

Edit: Volgens mij is dit wat ik zoek: http://www.iphoneservicep...ires/isp_duckhead_eu.html
Die werkt niet op de lader die meegeleverd wordt met iPhones. Dat is (helaas, imo een domme beslissing) een landspecifieke lader zonder mogelijkheid dat te veranderen.

Echter kun je voor €29.95 bij elke willekeurige iPod-verkopende winkel een oplader kopen die 't wel hier doet of, als je slim bent (imo) een iPad-oplader. Die laatste is namelijk wel voorzien van de mogelijkheid om die opzetstukjes (zgn. duckheads) erop te zetten.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 367255

200 euro bovenop die 640/750 euro??? Mag toch hopen dat die vent aanbetaling bedoelt ipv reserveringskosten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Net (eindelijk) mijn bestelling geplaatst via Apple.com/uk, ik laat ze leveren via een bekende in Engeland. Toch nog even de ervaringen van de NL eigenaren afgewacht voor de duik te nemen maar ik vertrouw erop dat de iPhones van goede kwaliteit zijn en ik er het komende jaar veel plezier van ga hebben (ik stap over van een 3G).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-05 14:18
Eergisteren de Apple Store op Fifth Avenue maar binnengetreden en aangesloten in de lange rij voor de iPhone's. Beide versies waren gewoon op voorraad en zonder gezanik ook no commitment te koop. Na wat gehannes met de creditcard (ja grappig, zo een autoblokkade bij grote bedragen, waar heb ik dat ding anders voor) waardoor ik eerst minutenlang kon bellen met mijn bank, waarna ik achteraan kon aansluiten de beide iPhones direct geactiveerd en gebruikt. Heb nog niet de simtray opengemaakt, maar hoor overal dat er gewoon AT&T in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvbcrs
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-03-2024
D-Ed schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 23:24:
Net (eindelijk) mijn bestelling geplaatst via Apple.com/uk, ik laat ze leveren via een bekende in Engeland. Toch nog even de ervaringen van de NL eigenaren afgewacht voor de duik te nemen maar ik vertrouw erop dat de iPhones van goede kwaliteit zijn en ik er het komende jaar veel plezier van ga hebben (ik stap over van een 3G).
Ik doe precies hetzelfde, heb hem op 31 juli besteld, de status zegt dat de verwachte verzend datum 25 augustus is, maar ik hoop eerder. Ik hoop dat als het toch inderdaad lang duurt in de uk dat ik hem eerder bij Mobistar in bijv. Antwerpen kan ophalen en dan snel die in de uk cancellen.

http://blog.morrison.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:46
Anoniem: 367255 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 22:33:
[...]

200 euro bovenop die 640/750 euro??? Mag toch hopen dat die vent aanbetaling bedoelt ipv reserveringskosten!!!
Ja. Ze willen gewoon niet dat jan en alleman overal maar reserveert (zoals veel gebeurd) en vervolgens maar kiest wel reservering ze pakken.

Nou Tha_Duck, is er politie nodig geweest? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

418O2 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 08:32:
[...]
Nou Tha_Duck, is er politie nodig geweest? :)
Ze werden vrijdagavond toch wel zenuwachtig :') Contact gehad met de winkel, en het probleem is dus heel simpel: de hersteldienst van Apple (Dynafix) is mijn toestel kwijt. Daar heb ik ondertussen ook een mail van liggen van Dynafix.

Volgende probleem is dat de 3GS uitverkocht is, en niet meer geleverd wordt aan HCW. Een vervangend toestel wordt dus ook lastig. Een 4 hebben ze ook aangeboden ondertussen, maar ook die is niet op voorraad en naar verwachting duurt dat nog 10 weken voor HCW. Enige optie die overblijft, en die ze zelf onderkennen nu is het terugstorten van het geld. Daar is iemand nu mee bezig, om te kijken of hij dat mag van de directie. De directeur is vandaag aanwezig heb ik begrepen, en dan wordt het besproken.

Maar ze zijn aardig opgejaagd nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04 10:27
CyBeR schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 22:00:
[...]

Die werkt niet op de lader die meegeleverd wordt met iPhones. Dat is (helaas, imo een domme beslissing) een landspecifieke lader zonder mogelijkheid dat te veranderen.

Echter kun je voor €29.95 bij elke willekeurige iPod-verkopende winkel een oplader kopen die 't wel hier doet of, als je slim bent (imo) een iPad-oplader. Die laatste is namelijk wel voorzien van de mogelijkheid om die opzetstukjes (zgn. duckheads) erop te zetten.
Je kan toch een standaard USB oplader gebruiken? Die liggen voor een paar euro bij de MediaMarkt en als je echt goedkoop wil voor 3,80 dollar bij DealExtreme. ;)

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Weet iemand wat ik moet met de 'please call'?

Afbeeldingslocatie: http://www.22055.nl/Untitled6.png

Afbeeldingslocatie: http://www.22055.nl/Untitled7.png

Okee, maar hier staat dat hij delivered is.
Newport zal Apple zijn en Milton keys BLX? Snap nu alleen nog niet wat ik met de please call moet. Iemand?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
EWK schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:27:
Weet iemand wat ik moet met de 'please call'?
[..]

Okee, maar hier staat dat hij delivered is.
Newport zal Apple zijn en Milton keys BLX? Snap nu alleen nog niet wat ik met de please call moet. Iemand?
Gewoon laten. De TNT site is niet iets dat Apple aanbied; Apple is verantwoordelijk voor de zending tot aan de levering, die verantwoording legt Apple bij TNT. Mócht er iets mis zijn, zal Apple dit met TNT communiceren.

Oftewel; de Apple site checken (word om de 12 uur geupdate) en dan weet je wat de status van je pakket is. De TNT site gebruikt overigens vaker zelfde trackingnummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

graceful schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:35:
[...]

Gewoon laten. De TNT site is niet iets dat Apple aanbied; Apple is verantwoordelijk voor de zending tot aan de levering, die verantwoording legt Apple bij TNT. Mócht er iets mis zijn, zal Apple dit met TNT communiceren.

Oftewel; de Apple site checken (word om de 12 uur geupdate) en dan wet je wat de status van je pakket is. De TNT site gebruikt overigens vaker zelfde trackingnummers.
Apple zegt:
Verzonden op: Jul 30, 2010.

Is dit dan vanuit Hongkong, of van Apple naar Borderlinx?
Als het dit laatste is zou hij vandaag of morgen bij borderlinx aan moeten komen.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Joepv schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:27:
[...]

Je kan toch een standaard USB oplader gebruiken? Die liggen voor een paar euro bij de MediaMarkt en als je echt goedkoop wil voor 3,80 dollar bij DealExtreme. ;)
Als je zeker wilt weten dat 't ook daadwerkelijk werkt en niet je telefoon kapot maakt niet, nee.

Veel van die goedkope opladers zijn prut en houden zich niet aan de specs. iPhones en iPods laden van veel goedkope modellen ook niet op om precies die reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
EWK schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:37:
[...]

Apple zegt:
Verzonden op: Jul 30, 2010.

Is dit dan vanuit Hongkong, of van Apple naar Borderlinx?
Als het dit laatste is zou hij vandaag of morgen bij borderlinx aan moeten komen.
Als je op 'Track this shipment' klikt krijg je een overzicht als deze:
http://cl.ly/88d76284820785b9e8d9

Die update om de 12 uur. Je pakketje komt vanuit Hong Kong, als het goed is.

[ Voor 5% gewijzigd door graceful op 02-08-2010 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
CyBeR schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:37:
[...]

Als je zeker wilt weten dat 't ook daadwerkelijk werkt en niet je telefoon kapot maakt niet, nee.

Veel van die goedkope opladers zijn prut en houden zich niet aan de specs. iPhones en iPods laden van veel goedkope modellen ook niet op om precies die reden.
Valt wel mee, even het voltage controleren van de USB lader. Heb zo'n plug van de MediaMarkt en die laad alles op, iPod, TomTom, BlackBerry, name it. Alle USB aansluitingen zijn gestandaardiseerd op 5 volt. En als je de Chinezen niet vertrouwd zet je eerst ff de multimeter erop ;)

Die 30 euro plug van Apple is echt niet anders, pure marge voor hun.

[ Voor 5% gewijzigd door Joepv op 02-08-2010 11:59 ]

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Joepv schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:58:
[...]

Valt wel mee, even het voltage controleren van de USB lader. Heb zo'n plug van de MediaMarkt en die laad alles op, iPod, TomTom, BlackBerry, name it. Alle USB aansluitingen zijn gestandaardiseerd op 5 volt. En als je de Chinezen niet vertrouwd zet je eerst ff de multimeter erop ;)
Punt is meer dat sommige van die goedkoper chinese kutdingen a) niet gestabiliseerd zijn en b) gewoon altijd die 5V erop zetten, ook al vraagt het betreffende apparaat er niet om. Die laatste categorie werkt ook gewoon niet met iPhones/iPods. Een van de Mediamarkt zal op zich wel werken ja.

[ Voor 3% gewijzigd door CyBeR op 02-08-2010 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-05 10:56
Nog iemand vandaag in Belgie / Italie / Frankrijk geweest? Las dat je in Belgie via de Mobistar winkels kon reserveren.. max 15 reserveringen per 12gb en 32gb per dag. Iemand meer / ander nieuws?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322712

Ik ben dit weekend in zowel belgie en parijs geweest op zoek naar een iphone, maar deze is nergens meer te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
Zojuist gebeld met Apple met een vraag over de garantie wanneer ik de Iphone 4 in Engeland bestel. De mevrouw die ik aan de lijn kreeg vertelde me dat de applecare voor de Iphone Europese dekking heeft, dus als ik een scheur heb in mijn glaswerk bijvoorbeeld dan kan ik m gewoon naar de APR brengen in Nederland. Applecare verlengen is 60 pond vertelde ze erbij. Daarna bood ze aan om telefonisch de Iphone te bestellen via haar. Dus de Engelse simlockvrije van 16gb. Ik gaf aan dat ik m wel via de website zou bestellen omdat ik dacht dat dat uberhaupt niet mogelijk was (toch?) en ik dat aanbod niet had verwacht.

Omdat ik twijfelde aan haar uitleg over de applecare voor de Iphone (omdat ik anders veronderstelde) heb ik nogmaals dat 0800 nummer gebeld en ditmaal kreeg ik een kerel aan de lijn die meende dat de applecare alleen geldt in het land waar je de Iphone koopt. De Iphone kon ik niet bij hem bestellen omdat het via de site moest en je een adres in Engeland moet invoeren. Een meer plausibel verhaal, hoewel ik liever afga op mijn eerste gesprekspartner. Zit nu te twijfelen om nogmaals te bellen in de hoop haar aan de lijn te krijgen zodat ik (wie weet) dat hele borderlynx gebeuren kan omzeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Plankton schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 14:48:
Zojuist gebeld met Apple met een vraag over de garantie wanneer ik de Iphone 4 in Engeland bestel. De mevrouw die ik aan de lijn kreeg vertelde me dat de applecare voor de Iphone Europese dekking heeft, dus als ik een scheur heb in mijn glaswerk bijvoorbeeld dan kan ik m gewoon naar de APR brengen in Nederland. Applecare verlengen is 60 pond vertelde ze erbij. Daarna bood ze aan om telefonisch de Iphone te bestellen via haar. Dus de Engelse simlockvrije van 16gb. Ik gaf aan dat ik m wel via de website zou bestellen omdat ik dacht dat dat uberhaupt niet mogelijk was (toch?) en ik dat aanbod niet had verwacht.

Omdat ik twijfelde aan haar uitleg over de applecare voor de Iphone (omdat ik anders veronderstelde) heb ik nogmaals dat 0800 nummer gebeld en ditmaal kreeg ik een kerel aan de lijn die meende dat de applecare alleen geldt in het land waar je de Iphone koopt. De Iphone kon ik niet bij hem bestellen omdat het via de site moest en je een adres in Engeland moet invoeren. Een meer plausibel verhaal, hoewel ik liever afga op mijn eerste gesprekspartner. Zit nu te twijfelen om nogmaals te bellen in de hoop haar aan de lijn te krijgen zodat ik (wie weet) dat hele borderlynx gebeuren kan omzeilen
Sprak je met de Engelse of Nederlandse helpdesk? Sowieso vind ik het vreemd dat er twee COMPLEET verschillende verhalen vwb AppleCare worden verteld.... Dat is toch basiskennis voor die mensen?

Ik me overigens niet voorstellen dat je via Apple NL een Engelse iPhone kan bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
@D-Ed: troost je, maak dit regelmatig mee. Laatst ook bij KPN over een abonnement. Twee haaks op elkaar staande verhalen. De dagen van de skilled servicedesk zijn voorbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Joepv schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:58:
Die 30 euro plug van Apple is echt niet anders, pure marge voor hun.
Die checkt in ieder geval nog wel de compatibiliteit. Als de lader fysiek wel past maar niet geschikt is, krijg je een melding op het scherm.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
D-Ed schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 14:53:
[...]

Sprak je met de Engelse of Nederlandse helpdesk?
Nederlandse helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Laatst online: 22-05 07:09
Ik heb zojuist het mailtje van apple ontvangen dat ik mijn 32GB in het louvre kan halen ! (dus dat word morgenvroeg naar Parijs scheuren ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122666

Ik ga 12 september voor een dikke maand naar Australia. Daar staat de 32gb versie van de iPhone 4 voor A$ 999.99 te koop. Omgerekend € 690,-. Geen verkeerde prijs dacht ik.

Dacht dat hij in NL en FRA duurder is, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Anoniem: 122666 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 16:03:
Ik ga 12 september voor een dikke maand naar Australia. Daar staat de 32gb versie van de iPhone 4 voor A$ 999.99 te koop. Omgerekend € 690,-. Geen verkeerde prijs dacht ik.

Dacht dat hij in NL en FRA duurder is, toch?
Heel het topic, google, www.apple.nl en fr staan vol met prijzen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Laatst online: 15-05 20:58

Lulukai

God's gift to women

Wat vinden jullie een acceptabele prijs voor een simlockvrije iPhone 4 te kopen zonder gedoe met reserveringen? Tot 100 euro extra?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122666

D-Ed schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 16:24:
[...]

Heel het topic, google, www.apple.nl en fr staan vol met prijzen....
Heb echter geen tijd om 58 pagina's door te lezen maat. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-05 12:19
ruyckske schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 16:35:
Wat vinden jullie een acceptabele prijs voor een simlockvrije iPhone 4 te kopen zonder gedoe met reserveringen? Tot 100 euro extra?
jij zal het moeten betalen dus het gaat erom wat jij acceptabel vind he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Anoniem: 122666 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 16:45:
[...]

Heb echter geen tijd om 58 pagina's door te lezen maat. ;-)
Een bezoekje aan www.apple.com/nl en of www.apple.com/fr gebracht? Google zoekopdracht?

Je vraagt zo'n beetje de meeste simpele vraag die je kunt stellen waar je binnen 5 seconden een antwoord op kon/kunt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-05 12:43
Mijn oom gaat volgende week naar Londen toe.
Hij wil de nieuwe iPhone meenemen voor mij maar waar kan je de 4 het beste halen? Iemand enig idee waar de 4 voorradig is?
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik log even in op de backend hoor, momentje..

;)

Je kan gewoon reserveren als het goed is. Denk niet dat hier iemand de actuele voorraden weet.
ruyckske schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 16:35:
wat je dat maar net waard is he :) Sommigen hebben 1000 euro voor een 16Gb betaald zodat hem maar snel hadden.

Als je hem verkoopt; gewoon hoog inschieten en dan zie je wel wat er voor gegeven wordt. Issie nieuw?

[ Voor 60% gewijzigd door 418O2 op 02-08-2010 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

wishmasterUT2k4 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:41:
Mijn oom gaat volgende week naar Londen toe.
Hij wil de nieuwe iPhone meenemen voor mij maar waar kan je de 4 het beste halen? Iemand enig idee waar de 4 voorradig is?
Thanks!
Zoek en lees ff in het topic :).

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-05 12:43
EWK schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:42:
[...]

Zoek en lees ff in het topic :).
Ja zit nu ff op m'n iPhone te kijken... Ben jarig dus nog geen tijd gehad om op de pc te kijken !!
Thanks anyways!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 367255

voor degene die hun geliefde iPhone 4 uit een ander land willen halen...

http://www.iphoneclub.nl/...singapore-het-goedkoopst/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Laatst online: 21:45
Anoniem: 367255 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:48:

Leuke tabel, ik vertrek 2 nov voor 6 week naar new zealand, toch weer 50 euro goedkoper, wilde daar een dongle kopen om met me laptop online te kunnen a 99nzd.
Dat kan ik weer van de prijs aftrekken als ik daar de iphone koop en beetje thetering gebruik.
Mja moeten ze dan eerst maar is op voorraad zijn aangezien vodafone.nz ze nog niet los verkoopt alleen met abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Ik zie niet zo snel waar je zon hele stroomadapter kunt kopen voor de iphone. Ik ga trouwens wel een officiele halen, vind ik wel zo veilig bij een telefoon van 700 euro.

Hoe lossen jullie dat op dan als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
Tc-Chub schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 20:14:
Ik zie niet zo snel waar je zon hele stroomadapter kunt kopen voor de iphone. Ik ga trouwens wel een officiele halen, vind ik wel zo veilig bij een telefoon van 700 euro.

Hoe lossen jullie dat op dan als ik vragen mag?
Travelpack lijkt mij voldoende?
http://store.apple.com/uk...TY1NDA0MQ&mco=MTg1MTgzOTc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-05 16:16
Tito129 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 18:28:
[...]

Leuke tabel, ik vertrek 2 nov voor 6 week naar new zealand, toch weer 50 euro goedkoper, wilde daar een dongle kopen om met me laptop online te kunnen a 99nzd.
Dat kan ik weer van de prijs aftrekken als ik daar de iphone koop en beetje thetering gebruik.
Mja moeten ze dan eerst maar is op voorraad zijn aangezien vodafone.nz ze nog niet los verkoopt alleen met abbo.
In Canada is de simlockvrij iPhone 4 te koop voor 660 CAD, wat ongeveer 480 euro met de huidige koers is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-05 13:11
Mijn oom komt a.s. donderdag naar Nederland en probeert morgen nog 2 iPhones voor me op te pikken bij de Apple store in San Diego. Fingers crossed ! :)

Hij is een US Citizen, dus da's wel ideaal. Geen gezeik met douane enzo.

[ Voor 20% gewijzigd door havana op 02-08-2010 21:27 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Laatst online: 21:45
Viccers schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 20:29:
[...]

In Canada is de simlockvrij iPhone 4 te koop voor 660 CAD, wat ongeveer 480 euro met de huidige koers is.
Ja maar daar ga ik niet heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:34

Laguna

Connaisseur

Anoniem: 367255 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:48:

Belachelijk dat er zo'n groot verschil zit tussen verschillende landen, maar dat zal met andere producten niet anders zijn.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:30
Laguna schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 22:43:
[...]

Belachelijk dat er zo'n groot verschil zit tussen verschillende landen, maar dat zal met andere producten niet anders zijn.
Ligt sowieso ook aan het belastingpercentage.
Met BigMac's laten ze trouwens altijd mooi de prijsverschillen wereldwijd zien. Alleen heeft het meestal te maken hoe rijk een land is terwijl dat aan de iPhone's niet terug te zien is, dus dat is wel raar.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold6 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
MrBlueEyes schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 22:51:
[...]

Ligt sowieso ook aan het belastingpercentage.
Met BigMac's laten ze trouwens altijd mooi de prijsverschillen wereldwijd zien. Alleen heeft het meestal te maken hoe rijk een land is terwijl dat aan de iPhone's niet terug te zien is, dus dat is wel raar.
Ik wou net de Big Mac Index posten, maar dacht laatmaar

Wikipedia: Big Mac-index

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/_Lsl3ZOXvc0s/SKL902Ei4iI/AAAAAAAACa0/IJJfjPmC2f4/s400/BigMacIndex_Jul2008.PNG

in Singapore is hij ook goedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Ah oke, dan bestel ik die wel gewoon in de NL Apple store want dan heb ik hem eerder :)

Edit, hij is daar zelfs 40 euro, stelletje oplichters. Iemand een officiele goedkopere oplossing?

[ Voor 13% gewijzigd door Tc-Chub op 02-08-2010 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
Tc-Chub schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 23:40:
[...]

Ah oke, dan bestel ik die wel gewoon in de NL Apple store want dan heb ik hem eerder :)

Edit, hij is daar zelfs 40 euro, stelletje oplichters. Iemand een officiele goedkopere oplossing?
Pond -> Euro is altijd duurder bij, geen oplichting. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193286

Heb een vraagje voor de zekerheid. Ik heb een iPhone 4 32gb in UK besteld met mijn Nederlandse account. Dat is geen probleem toch? Misschien is het al ergens gezegd, maar ik kan het antwoord niet vinden in dit topic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-05 09:43
Anoniem: 193286 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 09:03:
Heb een vraagje voor de zekerheid. Ik heb een iPhone 4 32gb in UK besteld met mijn Nederlandse account. Dat is geen probleem toch? Misschien is het al ergens gezegd, maar ik kan het antwoord niet vinden in dit topic..
Geen probleem. Zo is de mijne ook besteld en aangekomen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-05 20:58

Apache

amateur software devver

Bracha25 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 09:16:
[...]

Geen probleem. Zo is de mijne ook besteld en aangekomen:)
Wanneer ik dat probeer zie ik:

Country
United Kingdom

En kan ik dat niet wijzigen, er is een link om in een ander land te laten leveren maar die linked gewoon door naar de lokale apple store en daarin kan ik geen iPhone selecteren ...

@D-Ed: Dat is niet wat de 2 posts boven mij suggereren :)

[ Voor 6% gewijzigd door Apache op 03-08-2010 09:55 ]

If it ain't broken it doesn't have enough features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Omdat men niet buiten de UK levert ;) Je zal een UK adres moeten doorgeven waar je de iPhone kunt laten bezorgen, je contactpersoon kan dan het pakketje doorsturen naar NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-05 09:43
Apache schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 09:25:
[...]

Wanneer ik dat probeer zie ik:

Country
United Kingdom

En kan ik dat niet wijzigen, er is een link om in een ander land te laten leveren maar die linked gewoon door naar de lokale apple store en daarin kan ik geen iPhone selecteren ...

@D-Ed: Dat is niet wat de 2 posts boven mij suggereren :)
Ow, dacht dat dat ook je bedoeling was. Je kunt via de UK store inderdaad alleen maar in de UK laten afleveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92014

Wat ik mij dan afvraag is waarom mensen dat ding massaal uit de UK laten komen terwijl het in Singapore en Hong Kong veel geld scheelt!

Buiten dat er invoerrechten overheenkomen etc.. (weet iemand hoeveel?) Is er een soort borderlinx die vanuit Hong Kong pakketjes kan versturen naar NL?

En hebben mensen al wat gevonden in Zwitserland? Is het al duidelijk of de telefoons daar simlockvrij zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
@ Apache, het is redelijk algemeen bekend dat Apple zelf niet buiten het land levert waar je de bestelling plaatst (zeker als je je meer dan 5 minuten inleest in deze thread van ruim 60 pagina's).

Dus voor wat betreft je vraag, ja het is mogelijk met een Nederlandse account te BESTELLEN, de levering geschied in de UK op een adres naar wens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-05 12:42
Eindelijk is mijn 'cancel items' link in de Apple Store grijs geworden. :D
Nou ja misschien wordt hij dan wel 1 dag eerder verzonden. :P

Besteld: 14-7
Verwachte verzenddatum: 4-8
Verwachte leverdatum: 11-7
(32GB versie)

Als Borderlinx nou een beetje meewerkt heb ik hem binnen 2 weken. :D

Is bij andere die de 32GB hebben besteld ook de link grijs geworden?

[ Voor 10% gewijzigd door Luckyluuk op 03-08-2010 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:18

Kju

Op 16 juli vier iPhones 32 GB besteld bij Apple FR, om te bezorgen bij kennissen in Parijs. Volgens schema 5 aug. verzenden, 11 aug. leveren. Had wel verwacht dat het een weekje eerder zou worden verzonden, maar helaas nog steeds niets. Nu maar hopen dat ze locaal verzenden i.p.v. uit Hong-Kong

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-05 20:58

Apache

amateur software devver

Bedankt voor de verduidelijking, heb nu even ook wat andere posts in het topic gelezen, dus bestellen in de UK en laten doorsturen via Borderlinx is dus een optie.

Ik vraag mij alleen af wat het snelst zal zijn, borderlinx of gewoon wachten tot hij hier op voorraad is in de mobistar winkels ... keuzes :)

If it ain't broken it doesn't have enough features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Ik denk dat je bij Borderlinx sneller klaar bent (drie weken levertijd via Apple, tel er nog een week bij om te versturen naar jouw huis). Je hebt dan tevens een simlock vrije telefoon die je straks ook makkelijker weer door kunt verkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
D-Ed schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 10:46:
Ik denk dat je bij Borderlinx sneller klaar bent (drie weken levertijd via Apple, tel er nog een week bij om te versturen naar jouw huis). Je hebt dan tevens een simlock vrije telefoon die je straks ook makkelijker weer door kunt verkopen ;)
Naja, borderlinx is op vakantie heb ik 't idee. :'(
http://blog.borderlinx.com/ Geen daily update, pakketje aangenomen Zaterdag ochtend maar nog niet in m'n suite.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
Ben blij dat ze de blog niet updaten, dan zijn ze al de iPhones aan het inpakken en versturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-04 19:52
Joepv schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:46:
Ben blij dat ze de blog niet updaten, dan zijn ze al de iPhones aan het inpakken en versturen :)
Ik hoop het. Mijne ligt daar nu al een week :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het linkje naar deel 5 staat in de post hieronder...
Als je iets weet qua prijzen in het buitenland / Nederland en dergelijke let me know!
Dit kan het beste en snelste via DM, zodat ik het zo snel mogelijk kan verwerken in de TS.

Ik heb een artikel gevonden op iPhoneClub.nl met onderstaande prijzentabel:
Afbeeldingslocatie: http://www.setteb.it/7b/img_2010/30/30-09391b_iphone4lancio30072010big.jpg

Maar er staat nergens bij of ze daadwerkelijk simlockvrij zijn.
Zodoende ga ik al deze landen niet in de TS toevoegen, omdat ik niet weet of dat daadwerkelijk nut heeft...

So daar gaan we weer met deeltje 5...

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 03-08-2010 12:19 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.